Алгебра 8і класи 2022-2023

 

Підручник "Алгебра-8"         


25.05.-26.05. Контрольна робота (здати в п'ятницю до 18.00)


Бажаю успіху!

25.05. Підготовка до К/р.

Онлайн урок  о 11.15 за посиланням: 
323 692 8986
 0701


22.05.Розвязування задач за допомогою квадратних рівнянь.


18.05.Дробово-раціональні рівняння, які зводяться до квадратних

Повторюємо спосіб розв'язання різних видів рівнянь за допомогою квадратних

11.05. Рівняння, які зводяться до квадратних. Дробово раціональні рівняння.

Онлайн урок  о 11.15 за посиланням: 
323 692 8986
 0701

Класна робота: №959,963, 967, 965 (2,3).
Д/З № 960(1,3), 964


08.05.Рівняння, які зводяться до квадратних. Дробово раціональні рівняння.

Онлайн урок для обох класів о 13.10. за посиланням: 
323 692 8986
 0701

Класна робота: 961,955,957,965
Д/З №958(1,3), 962(3,4)



04.05.

Рівняння, які зводяться до квадратних. Біквадратні рівняння.

Онлайн урок о 11.15. за посиланням: 
323 692 8986
 0701


Класна робота : №952,953
Д/з № 954(1,3,4) 

01.05.Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. Виділення квадрату двочлена із квадратного тричлена.

Онлайн урок о 8.45. за посиланням: 
323 692 8986
 0701

Класна робота : №922,931,934,925
Д/з № 923,926(1,3)


27.04.Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники.


Онлайн урок о 11.20. за посиланням: 
323 692 8986
 0701
Класна робота. №911,912, 914, 917.
Д/З №917

24.04. Контрольна робота 

(Виконати до кінця дня! Завтра вже роботи не приймаються!)

ЧАС ВИЙШОВ.



21.04. Підготовка до контрольної роботи.

Онлайн урок о 11.20. за посиланням: 
323 692 8986
 0701

Розв’яжіть рівняння

  1. х2 − 11 x = 0 .

  2. х2 - 36 = 0 .

  3. х2+7x−8=0;

  4.  2х2−x−3=0;

  5. х2+4x+7=0;

  6.  16х2−8x+1=0.

  7. х2 – 10 = 5х + 14; 

  8.  (х – 1)(2х – 3) = 0.

  9. х(7 – х) = 5х – 8; 

  10.  2х(3х + 4) = 4х2 + 5х + 27.

  11. Один із коренів рівняння х2 – 5х + с = 0 дорівнює 3. Знайдіть с.  

  12. Один із коренів рівняння х2 + тх + 3 = 0 дорівнює 5. Знайдіть т.

  13. Задачі. 

  14. Знайдіть два числа сума яких дорівнює 61, а добуток — 900.

  15. Одне з двох чисел на 10 більше, ніж друге, а їх добуток  дорівнює 75.

  16. 16. Гіпотенуза прямокутного трикутника дорівнює 13 см знайдіть катети цього трикутника якщо їх сума дорівнює 17 см.

17.04.Квадратне рівняння як математична модель текстових і прикладних задач.

Онлайн урок о 8.45. за посиланням: 
323 692 8986
 0701
Класна робота. №881,883,885,886,887,889.
Д/З. № 882,884

13.04.Теорема Вієта.

Онлайн урок о 11.20. за посиланням: 
323 692 8986
 0701
Класна робота. № 626,628,
629,     858, 865 (наш підручник)
Д/з. № 859,866

10.04.Теорема Вієта.

Онлайн урок о 8.45. за посиланням: 
323 692 8986
 0701

Перегляньте відео.



Потренуйтеся  👉 Вчимося з learning

Д/з № 856, 861


06.04. Самостійна робота з теми: "Квадратні рівняння"

 Виконати до кінця дня!


 

03.04.Розв'язування квадратних рівнянь.

Онлайн урок о 8.45. за посиланням: 
323 692 8986
 0701

Класна робота. №837, 839
д/з № 838



23.03. Розв'язування квадратних рівнянь.

Онлайн урок о 11.20. за посиланням: 
323 692 8986
 0701
Д/з № 832

20.03. Формула коренів квадратного рівняння.

Онлайн урок о 8.45. за посиланням: 
323 692 8986
 0701

Перегляньте відео

Класна робота. №825,827,828,829
Д/З. параграф 21. №830

16.03.Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння.

Онлайн урок о 11.20. за посиланням: 
323 692 8986
 0701
Повторюємо, які рівняння називаються квадратними рівняннями. Розв'язуємо неповні квадратні рівняння. №674, 675, 677,681
Д/з . №796

13.03.Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння.

Теоретичний матеріал ☝

Онлайн урок о 8.45. за посиланням: 
323 692 8986
 0701
Класна робота №793,794,800,802
Д/З № 801,803

09.03. Контрольна робота з теми "Квадратні корені". Виконуємо в зошитах протягом дня. 

У завданнях 1-2 виберіть правильну  відповідь, розв'яжіть завдання 3-9(не просто відповідь, а зрозв'язком)



06.03. Підготовка до к/р.

Онлайн урок о 8.45. за посиланням: 
323 692 8986
 0701

Д/з .Підготуватися до К/Р. завд. ст.167(4-6)


02.03. Звільнення від ірраціональності. Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені.

Онлайн урок о 11.20. за посиланням: 
323 692 8986
 0701


27.02.Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені.

Дії з ірраціональними числами.

Увага! Повторіть формули скороченого множення. 
Відео урок

Будуть питання - пишіть в особисті. 
Д/з :§18 № 678,680


23.02.Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені.

Внесення множника під знак кореня.

Онлайн урок о 11.15.(дистю група); 12.20(змішане навч) за посиланням: 
323 692 8986
 0701
Виконаємо на уроці:  
Д/з :§18 № 678,680

20.02.Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені.

Винесення множника з-під знаку кореня.

Онлайн урок о 8.45. за посиланням: 
323 692 8986
 0701
Виконаємо на уроці: №672,675,677,681
Д/з :§18 № 676, 682

16.02.Властивості арифметичного квадратного кореня.Самостійна робота.

Онлайн урок о 11.20. за посиланням: 
323 692 8986
 0701
Д/З. Сьогодні до кінця дня  виконайте самостійну роботу. Чекаю фото з розв'язками (не просто відповіді).
😑



13.02. Властивості арифметичного квадратного кореня.

Онлайн урок о 8.45. за посиланням: 
323 692 8986
 0701
Виконаємо на уроці: №638,640,646,648
Д/з :§16 №5641,647

09.02.Рівняння х2 = а. Властивості арифметичного квадратного кореня.

Онлайн урок о 11.20. за посиланням: 
323 692 8986
 0701
Розв'язуємо на уроці: №602,604,628,630,632
Домашнє завдання: Параграф 17. Вивчити властивості. №605,629 (1,3,5), 631(1,3,5)


06.02. Функція y = x2, її графік і властивості.Основна тотожність квадратного кореня. 

Запам'ятайте:

Онлайн урок о 8.45. за посиланням: 
323 692 8986
 0701
Виконаємо на уроці:515,519,521,598
Д/з :§13,16 №520,599

02.02. Раціональні, ірраціональні та дійсні числа. Числові множини.

Множина це сукупність об'єктів, що мають спільну природу або об'єднані спільною ознакою. Самі об'єкти називають елементами множини.

Натуральні числа — це числа 1, 2, 3 і так далі. Множина натуральних чисел позначається великою латинською буквою N.

Цілі числа — це натуральні числа, протилежні їм числа і число нуль. Множина цілих чисел позначається великою латинською буквою Z.

Раціональні числа — це числа, які можна подати у вигляді дробу з цілим чисельником і натуральним знаменником, тобто Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа., де  m — ціле, а n — натуральне.

Раціональні числа можуть бути представлені скінченним або нескінченним десятковим періодичним дробом. Множина раціональних чисел позначається великою латинською буквою Q.

Ірраціональними називаються числа, які містять змінну під знаком арифметичного квадратного кореня. Ірраціональні числа можуть бути представлені нескінченними неперіодичними дробами.

Дійсні числа — це раціональні та ірраціональні числа. Множина дійсних чисел позначається великою латинською буквою R.



Ознайомтеся з основними поняттями та запам'ятайте їх. Додатково прочитайте параграф 15. Виконайте вправи № 571, 574, 578

30.01. Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь.



Онлайн урок о 8.50. за посиланням

323 692 8986
 0701

26.01.Функція y = x2, її графік і властивості

Запам'ятайте:

Онлайн урок о 11.20. за посиланням: 
323 692 8986
 0701
Виконаємо на уроці: № 396(повторення),515,519,521,525
Д/з :§13 №520,522

23.01. Функція обернена пропорційність, її графік і властивості

Щоб переглянути теоретичний матеріал, перейдіть за посиланням 👆

Онлайн урок о 8.50. за посиланням

323 692 8986
 0701


Д/з § 12 - вивчити означення, № 386, 388


22.12. Нагадую про необхідність здати всі С/р та К/р з алгебри! 



19.12. Контрольна робота  з теми "Степінь з цілим показником"(виконати до 20.12.)

15.12. Стандартний вигляд числа. Розв'язування вправ.
8-дистанційний клас - онлайн урок о 11.20.
 

Стандартним виглядом додатного числа a називають його представлення у вигляді a010m, де  1a0<10, a m — ціле число; число m  називають порядком числа a.

Отже, для того, щоб привести число до стандартного вигляду, треба перенести в ньому кому так, щоб вона була відразу після першої значущої цифри, і отримане число помножити на 10m, де m  підбирається так, щоб добуток дорівнював даному числу.

1) порядок числа 274,35=2,7435102 дорівнює 2;

2) порядок числа 

0,005434=5,434103 дорівнює 3;

3) порядок числа 2,654 дорівнює 0.

З визначення стандартного вигляду числа випливає, що в стандартному вигляді в цілій частині числа (до коми) може міститися тільки одна цифра. Всі інші цифри повинні стояти після (праворуч від) коми.

Перехід до стандартного вигляду числа використовують для обчислення або для роботи з дуже великими, або з дуже маленькими додатними числами.


Виконуємо №352,354,358,360,362

Д/З №353, 355, 363

12.12. САМОСТІЙНА РОБОТА. СТАНДАРТНИЙ ВИГЛЯД ЧИСЛА.


Д/з Самостійна робота (виконати 12 грудня до кінця дня, потім умову с/р приберу з блогу. Чекаю фото на Viber або прикріплюємо в "Єдина школа")

08.12. Властивості степеня з цілим показником.

8-дистанційний клас - онлайн урок о 11.20.


Згадуємо властивості степеня 👇 та розв'язуємо вправи №317,319,321,322.
Д/з №318,320

05.12. Властивості степеня з цілим показником.



01.12. Степінь із цілим показником.

8-дистанційний клас - онлайн урок о 11.20.
Запям'ятайте властивості степеня з натуральним показником.
Виконуємо вправи № 272,274,276, 280,282

Д/З . № 277,283


28.11. Контрольна робота з теми "Множення та ділення раціональних виразів. Раціональні рівняння." ( виконати на аркуші і відправити фото з розв'язанням  до 30.11.)



21.11.Узагальнення та систематизація знань з теми "Раціональні рівняння"

Домашнє завдання. Підготуватися до к/р. № 447

17.11.Раціональні рівняння та способи їх розв’язання.

8-дистанційний клас - онлайн урок о 11.20.

Домашнє завдання. № 247

14.11.Раціональні рівняння та способи їх розв’язання.

Домашнє завдання. № 247

10.11.Раціональні рівняння та способи їх розв’язання.

8-дистанційний клас - онлайн урок о 11.20.

Запам'ятайте!
Щоб розв'язати раціональне рівняння, потрібно:
  • знайти ОДЗ змінної в рівнянні;
  • знайти спільний знаменник усіх дробів, що входять до рівняння;
  • замінити дане рівняння цілим, помноживши обидві його частини на спільний знаменник;
  • розв'язати одержане ціле рівняння;
  • виключити з коренів цілого рівняння ті, які перетворюють на нуль спільний знаменник.

  • Використання умови рівності дробу нулю.


Використання основної властивості пропорції.


Д/з №241,243

07.11.Повторення. Тотожні перетворення раціональних виразів.

Доброго дня! Сьогодні ви працюєте в асинхронному режимі. Повторіть, будь-ласка, правила множення та ділення дробових виразів. Виконайте вправи на повторення № 147(1,4), 150(3,4), 177 (1,5)



03.11.Тотожні перетворення раціональних виразів.

8-дистанційний клас - онлайн урок о 11.20.

Виконаємо разом:№ 196,198
Домашнє завдання №197 (1,3), 199(1.3)

31.10. Розв'язування впрв.

   Сьогодні попрацюйте самостійно. Повторіть правила множення та ділення дробів та виконайте вправу № 178 (пам'ятайте, щоб поділити дріб на дріб необхідно ділення замінити множенням на обернений дріб. Також в № 178 потрібно спільні множники виносити за дужки, потім скорочувати.  Також не забувайте правило   а-б= - (в-а)
№ 181 - використайте формули скороченого множення.

27.10.Ділення дробів.


8-а клас - онлайн урок о 9.00

8-б клас - онлайн урок о 10.00


Дз. § 6 №175 (1,3,5), 177 (2,4)

24.10. Множення дробів. Піднесення дробу до степеня.

Продовжуємо вивчати множення дробів.

8-а клас - онлайн урок о 10.00

8-б клас - онлайн урок о 12.00


Д/з : 152(1,4,5),154

20.10.Множення дробів. Піднесення дробу до степеня.

Онлайн урок о 11.15(дист) та о 12.50(зміш).

Підключаємося, коли немає повітряної тривоги, без різниці чи ви в дистанційному чи змішаному класі.


Перегляньте відео.
Виконайте № 142,144

17.10. Контрольна робота з теми: "Додавання і віднімання дробів."



Виконати до 19.10. написане на аркуші паперу із розв'язками. Можна занести в школу, можна надіслати фото.

13.10.Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.Повторення. Підготовка до К/р

Д/З №110,112(1,3,5)

10.10.Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.


Онлайн урок о 13:40
Розглянемо особливості додавання дробових виразів з різними знаменниками №№97,99,103
Домашнє завдання. §4. Виконай вправи: №100,104

 06.10.Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.

Онлайн урок о 10.30 для обох класів(і змішаних і дистанційних)

Перегляньте відео.

Запам'ятайте: Щоб додати або відняти дроби, знаменниками яких є різні многочлени, необхідно:
  • знайти спільний знаменник;
  • звести дроби до спільного знаменника;
  • виконати зазначені дії;
  • якщо можливо, спростити результат.
  • Д/З.§4 - переглянь приклади виконання завдань.
  • Виконай вправи: №96,98

 03.10.2022.Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками.

1.Повторюємо правило додавання і віднімання дробів з різними знаменниками.
2.Згадайте формули скороченого множення (вивчали в 7 класі)
3.Виконайте вправи №72,73(для того, щоб поміняти доданки місцями, потрібно винести знак "-" за дужки, потім доданки переставити місцями)

29.09.2022. Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками.

  Запям'ятайте правило:  Щоб додати два дроби з однаковими знаменниками, треба додати їхні чисельники, а знаменник залишити той самий. Щоб відняти дроби з однаковими знаменниками, треба від чисельника зменшуваного відняти чисельник від'ємника, а знаменник залишити той самий.

Підключіться до онлайн уроку. 11:15 

Перегляньте відео:

 

Виконайте вправи: №64,66

26.09.2022.Розв'язування вправ.

Основна властивість дробу

Якщо чисельник і знаменник дробу помножити на один і той самий вираз, що не дорівнює нулю, то одержимо дріб, тотожно рівний даному дробу. Наприклад, дріб Основна властивість дробу тотожно рівний дробу Основна властивість дробу, де а ≠ 0.

Основна властивість дробу дозволяє скорочувати дроби. Для цього визначають найбільший спільний множник чисельника і знаменника і скорочують дріб на цей вираз. Наприклад, дріб Основна властивість дробу.

  • Якщо змінити знак чисельника на протилежний, то знак дробу зміниться на протилежний.
  • Якщо змінити знак знаменника на протилежний, то знак дробу зміниться на протилежний.
  • Якщо змінити і знак чисельника, і знак знаменника на протилежний, то знак дробу не зміниться.


Приклад 1. Скоротити дріб.

Розв’язання:
 
(x+5)23x2+15x=(x+5)23x(x+5)=(x+5)(x+5)3x(x+5)=x+53x 
  • у знаменнику винесли загальний множник 3x за дужки;
  • квадрат двочлена зобразили у вигляді добутку двох рівних двочленів x+5;
  • скоротили дріб на вираз x+5.
Приклад 2.Скоротити  дріб.

Розв’язання:
 
1z21z3=(1z)(1+z)(1z)(1+z+z2)=1+z1+z+z2
  • у чисельнику застосували формулу «різниця квадратів», аби зобразити двочлен у вигляді добутку;
  • у знаменнику застосували формулу «різниця кубів»;
  • скоротили дріб на вираз 1z.
Перегляньте теоретичний матеріал.
Згадайте правила .
Виконайте вправи 39,41(2,4),44(1,2) 
22.09.2022. Основна властивість дробу.
Якщо чисельник і знаменник дробу помножити або поділити на одне й те саме натуральне число, то отримаємо дріб, рівний даному.

Виконаємо разом:№32,33,35,36
Д/З Прочитайте параграф 2, запам'ятайте основні правила. Виконайте №34

19.09.2022. Область допуснимих значень.

Значення змінних, при яких вираз має зміст, називають допустимими значеннями змінних. Ці значення утворюють область допустимих значень змінних (або область визначення).

Приклад. Знайдіть допустимі значення змінних у виразах:

Розв’язання. 1) Вираз має зміст при будь-яких значеннях змінної а.

2) Допустимі значення змінної у - усі числа, крім числа -3, оскільки якщо y = -3, то знаменник дробу перетворюється на нуль.

3) Знаменник дробу  перетворюється на нуль, якщо х = 0 або х = 3.

Тому допустимі значення змінної х - усі числа, крім 0 і 3.

Виконайте № 8,13

15.09.2022. Раціональні вирази. Раціональні дроби.
Перегляньте відео.
Виконайте №4


12.09.Розв'язування систем рівнянь. 
Підключитися до онлайн уроку необхідно 12.09.2022 о 08:45 за посиланням 


ІД: 764 6403 8576
Код достууа: RfS92k
Д/З:№6(2),7(2),8(2,4)

08.09.2022. Повторення. Розв'язування систем рівнянь. 
Пеегляньте відео.

Виконайте:№6(1),7(1),8(1,3)

05.09.2022. Повторення.
Доброго дня! Сьогодні ми повторимо основні теми з курсу 8 класу. 
Онлайн урок розпочнеться о  09:00 
Нажаль.... Через повітряну тривогу онлайн уроку не буде. 
Подключитися: 👉 Посилання на урок

Ід: 323 692 8986
Код доступу: 0509
Виконаємо разом: ст.250 № 1, 3(1-3), 4(1-3)
Домашнє завдання:ст.250 № 1, 3(1-3), 4(1-3)





Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас