8 клас інформатика 2022-2023

 


01.03.2023/03.03.2023(8-А/8-Б)
Тема: Колонтитули документа.
1. Ознайомтесь з презентацією та запишіть основні визначення в зошит.



2. Виконайте практичне завдання за зразком.




3. Заготовки тексту та картинки можна скачати перейшовши за посиланням 👉 Заготовка

4. Збережіть документ та відправте на електронну адресу вчителів 


28.02.2023/01.03.2023(8-А/8-Б)
Тема:  Структура документа. Автоматизоване створення змісту документа
Виконайте практичні роботу за посиланням "Практична робота", скориставшись відео-інструкцією 


Готову роботу надішліть вчителю на email.
Роботу виконайте до 06.03.2023


22.02.2023/24.02.2023(8-А/8-Б)
Тема: 
Форматування з використанням стилів

Виконайте практичні роботу за посиланням "Практична робота", скориставшись відео-інструкцією 



Готову роботу надішліть вчителю на email.
Роботу виконайте до 27.02.2023


21.02.2023/22.02.2023(8-А/8-Б)
Тема: 
Створення і форматування текстових документів зі  списками, таколонками

Виконайте практичні роботу за посиланням "Практична робота", скориставшись відео-інструкцією 


Готову роботу надішліть вчителю на email.
Роботу виконайте до 27.02.2023



15/17.02.2023(8-А/8-Б)
Тема:
Створення і форматування текстових документів з  спеціальними графічними об'єктами.

Виконайте практичні роботу за посиланням "Практична робота", скориставшись відео-інструкцією 
 Готову роботу надішліть вчителю на email.
Роботу виконайте до 18.02.2023




14.02.2023/15.02.2023(8-А/8-Б)
Тема:
Пошук та заміна фрагментів тексту


Виконайте Вправу 13 з поданого фрагменту підручника, завантаживши файл-заготівку Вправа_13.docx, скористайтесь відео-інструкцією. Готову роботу надішліть вчителю на email.
Роботу виконайте до 18.02.2023


Виконайте тест до 18.02.2023



08/10.02.2023(8-А/8-Б)
Тема:Формати файлів текстових документів. Редагування та форматування текстових документів.
Ознайомтесь з презентацією та виконайте конспект у зошиті. Зверніть увагу на програмне забезпечення для створення текстового документу та які типи файлів використовуються         




Форматування документу



Домашнє завдання.
Самостійно прочитайте чи знайдіть інформацію, як здійснюється пошук в середині документа та як відбувається заміна фрагментів в ньому.


07.02.2023/08.02.2023(8-А/8-Б)
Тема: Виконання та налагодження проектів із зображеннями.

Перегляньте відео та за інструкцією виконайте Вправи 58  в середовищі https://replit.com/ 
Файли заготовки для скачування 👉  "Зоопарк"


Виконанні вправи надсилаємо у вигляді посиланння на файл до 11.02.2023


01.02.2023/03.02.2023(8-А/8-Б)

Тема: Підготовка вхідних даних для тестування програм

Перегляньте відео та за інструкцією виконайте Вправи 55.1   в середовищі https://replit.com/ 

Виконанні вправи надсилаємо у вигляді посиланння на файл до 05.02.2023





31.01.2023/01.02.2023(8-А/8-Б)
Тема: Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних. Введення даних.



Перегляньте відео та за інструкцією виконайте Вправи 54.1;54.2; 54.3   в середовищі https://replit.com/ 

  

Виконанні вправи надсилаємо у вигляді посиланння на файл до 05.02.2023






25.01.2023/27.01.2023(8-А/8-Б)
(Роботи не приймаються)
Тема:Елементи керування «напис» та «кнопка»
Прочитайте матеріали документу

Перегляньте відео та за інструкцією виконайте Вправи 53.2   в середовищі https://replit.com/ 

Виконанні вправи надсилаємо у вигляді посиланння на файл до 29.01.2023




24.01.2023/25.01.2023(8-А/8-Б) (Роботи не приймаються)
Тема:Поняття об’єкта в мові програмування, його властивостей і методів
Прочитайте матеріали документу


Перегляньте відео та за інструкцією виконайте Вправи 52.1 та 52.2  в середовищі https://replit.com/ 
  

Виконанні вправи надсилаємо у вигляді посиланння на файл  до 29.01.2023




20.12.2022(8-А/8-Б)
Тема: Відображення рисунків із зовнішніх файлів.
Доброго дня. На попередньому уроці ми створювали геометричну фігуру, додали рисунок із зовнішнього файла. Сьогодні ми навчимося додавати текстовий написи. 
Новий матеріал






Виконайте практичну роботу, до попередньої роботи додайте надписи над квадратами з назвами кольорів, під зображенням допишіть назви предметів.
Зразок програмного коду створення надписів







Приклад програми 

картинка до роботи





15.12.2022(8-А/8-Б)
Відображення рисунків із зовнішніх файлів


Виконайте практичну роботу




Приклад програми 

картинка до роботи






14.12.2022(8-А/8-Б)
Налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування

Виконайте практичну роботу. Скопіюйте код, проаналізуйте його та виставте команди у правильному порядку щоб отримати малюнок за зразком, за необхдності приберіть зайві рядки команд (2 команди)



from tkinter import *
tk = Tk()
canvas = Canvas(tk, width=500, height=500)
canvas.create_line(150,275,200,275)
canvas.create_line(175,250,175,300)
canvas.create_line(300,275,350,275)
canvas.create_line(325,250,325,300)
canvas.create_rectangle(300,250,350,300, fill="gray99", outline="firebrick4")
canvas.create_rectangle(220,310,280,400, fill="orange4", outline="orange4")
canvas.create_rectangle(150,250,200,300, fill="gray99", outline="firebrick4")
canvas.create_polygon(50,200,250,100,150,200,300,20,450,200, fill="red",outline="firebrick4", width=3)
canvas.create_rectangle(100,200,400,400, fill="tan1", outline="firebrick4")
canvas.create_polygon(50,200,250,100,450,200, fill="chocolate1",outline="firebrick4", width=3)
canvas.create_rectangle(180,310,480,400, fill="orange4", outline="orange4")
canvas.pack()

 
Результат роботи через посилання 
надішліть в електронний щоденник



07.12.2022(8-А/8-Б)

Графічні побудови. Узори
опираючись на попередні заняття розв'яжіть завдання
Задача 1. Створити узор у діагональну клітинку


Задача 2. Створити узор із променів, що розходяться


Задача 3. Створити узори на четвертинках екрану



06.12.2022(8-А/8-Б)

Графічні побудови. Узори
Розглянемо простий узор, що складається з вертикальних ліній, розміщених по всій ширині полотна побудови.



Лінія створюється базовою командою canvas.create_line(x1,y1,x2,y2), де x1,y1 вказують на координати початку лінії, а x2,y2 - на координати її кінця. Згідно з умовою, лінія повинна починатись нагорі полотна побудови, де у1=0, і закінчуватись внизу, де у2=500.

Тож, наприклад, перша лінія матиме таку команду побудови:
canvas.create_line(0,0,0,500)
Наступна:
canvas.create_line(10,0,10,500)
Ще наступна:
canvas.create_line(20,0,20,500)


Таким чином, якщо створити цикл, у якому значення х буде змінюватись в діапазоні від 0 до 500 з кроком 10, можна записати таку загальну команду побудови:

for x in range(0,500,10):

canvas.create_line(x,0,x,500, width=2)

Випадковий колір
Для цікавішого вигляду можна використовувати випадкові кольори побудови. Проте якщо просто вибрати випадковий колір, він з певною ймовірністю, буде погано видимим. Тому доцільно створити список кольорів, з якого буде відбуватись відбір випадкового елемента. У список можна внести довільну кількість назв кольорів.

kolory=["black", "red", "green", "blue", "cyan", "yellow", "magenta", "azure", "brown", "coral", "grey", "khaki", "olive", "orange", "lavender", "ivory", "navy", "orchid", "plum"]

Команда нижче дозволяє вибрати один із кольорів списку:

k=random.choice(kolory)

Команда побудови лінії використовує змінну k для призначення кольору малювання:

canvas.create_line(0,0,500,500, fill=k)




В такому разі задача загалом матиме такий код:

import random
from tkinter import *
tk = Tk()
canvas = Canvas(tk, width=500, height=500)

kolory=["black", "red", "green", "blue", "cyan", "yellow", "magenta", "azure", "brown", "coral", "grey", "khaki", "olive", "orange", "lavender", "ivory", "navy", "orchid", "plum"]

for x in range(0,500,10):
k=random.choice(kolory)
canvas.create_line(x,0,x,500, width=2, fill=k)

canvas.pack()


Практична робота 

Задача 1. Створити узор із горизонтальних ліній


Задача 2. Створити узор у клітинку


адача 3. Створити узор на половинках полотна





30.11.2022(8-А/8-Б)
Графічні побудови 

Графічні побудови. Практична робота 
Завдання: Користуючись готовим кодом створіть проєкт в середовищі (https://repl.it/languages/python3 зареєструйтесь),  проаналізуйте отриманий результат та дайте відповіді на запитання.
Запитання до завдання



29.11.2022(8-А/8-Б)
Графічні побудови



Перегляньте презентацію та виконайте в зошиті конспект

Ознайомтесь з відео-уроком
Виконайте побудову
(https://repl.it/languages/python3 зареєструйтесь) малюнка за зразком, зробіть скрин малюнка та коду да нього та надішліть вчителю


23.11.2022(8-А/8-Б)
Тема: Оператори циклу з напред невідомою кількістю повторень
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію
2. Перейдіть за посиланням https://replit.com/new/python3 та розв'яжіть задачі

Задача 1. Генерувати випадкові числа від 1 до 6, поки не випаде 1
Задача 2. Порахувати, скільки чисел генерує комп'ютер, поки не отримає випадкове число 100 в діапазоні від 1 до 100
Задача 3. Порахувати, скільки парних і непарних чисел генерує комп'ютер, поки не отримає випадкове число 100 в діапазоні від 1 до 100.
Задача 4. Порахувати середнє арифметичне отриманих чисел
Задача 5. Вгадуємо число. Комп'ютер загадує число від 1 до 10. Нам потрібно його вгадати

Виконайте тестове завдання 


22.11.2022(8-А/8-Б)
Тема: Оператори циклу з напред відомою кількістю повторень
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію
2. Перейдіть за посиланням https://replit.com/new/python3 та розв'яжіть задачі
3. Розгляньте приклади задач та заповніть форму надіславши скріни свої задач з набраним кодом остання команда print("Прізвище та ім'я")











Домашнє завдання
Розв'яжіть задачі самостійно, зробіть скрін та надішліть на електронну адресу вчителя.

Задача1. Надрукувати всі дільники числа.
Пробуємо ділити число на всі числа від 1 до цього числа. Якщо знаходимо число, при діленні на яке одержуємо остачу 0, то це - дільник, друкуємо його
.

Задача 2. Надрукувати спільні дільники двох чисел.

Намагаємось поділити обидва числа на числа від 1 до одного з них (краще - меншого). Якщо знаходимо число, при діленні на яке ОБИДВА числа дають остачу 0, то це спільний дільник, друкуємо його.



16.11.2022(8-А/8-Б)
Тема: Оператори повторення.
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію
 
2. Перейдіть за посиланням https://replit.com/new/python3 та розв'яжіть задачі

Задача 1. Знайти суму чисел від 1 до 20
Задача 2. З клавіатури вводиться число. Знайти суму чисел від 1 до цього числа
Задача 3. З клавіатури вводиться два числа. Знайти суму чисел, які розміщені між ними
Задача 4.
З клавіатури вводиться два числа. Знайти суму парних чисел, які розміщені між ними
Задача 5. Одноклітинна амеба ділиться навпіл кожні 3 години. Визначити скільки буде амеб через 3,6,9,12, ... , 24 години
Розв'яжіть задачі самостійно, зробіть скрін та надішліть на електронну адресу вчителя.



15.11.2022(8-А/8-Б)
Тема: Вкладені розгалуження.
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію

 
2. Перейдіть за посиланням https://replit.com/new/python3 та розв'яжіть задачі
Задача 1. Дано температура. Виведіть стан, у якому знаходиться вода при цій температурі

Задача 2.
Дано вік людини. Напишіть програму, яка аналізує людину за її віком та відносить її до однієї з чотирьох груп: дошкільня, школяр, працівник, пенсіонер.

Задача 3.
Гість знає номер квартири, а також знає, що у будинку на кожному поверсі розміщено по 3 квартири. На який поверх потрібно їхати ліфтом?

Задача 4.
На жаль, ліфт зупиняється тільки на парних поверхах, тож якщо потрібен непарний поверх (окрім першого), потрібно їхати на поверх вище.

Розв'яжіть задачі самостійно, зробіть скрін та надішліть на електронну адресу вчителя.


09.11.2022(8-А/8-Б)
Тема: Складні умови
Частини складної умови поєднують командами АБО та І.
Частини при цьому бажано брати в дужки для уникнення неоднозначності.
АБО (or) значить, що має виконатись хоча б одна частина умови
І (and) значить, що мають виконатись всі частини умови

1. Перегляньте та опрацюйте презентацію
  
2. Розв'язування задач 
Задача 1.
До якої пори року належить місяць, номер якого введено з клавіатури?
Задача 2. З клавіатури вводяться довжини сторін трикутника. Визначити чи він є рівностороннім.
Задача 3. З клавіатури вводяться довжини сторін трикутника. Визначити чи він є рівнобедреним.
Задача 4. З клавіатури вводяться довжини сторін трикутника. Визначити чи він є різностороннім.


3. Створіть власну копію презентації, заповніть її та надайте доступ вчителеві. 
https://docs.google.com/presentation/d/1QiWrNbNCtT-Rc9a-ser0ELDB9SAtlGLExZpea1UpfzM/copy

08.11.2022(8-А/8-Б)
Тема: Логічні вирази. Оператори розгалуження.
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію
 
2. Розв'язування задач 
Задача 1. Іван Петрович у нових штанах сів на щойно пофарбовану табуретку. На його штанах з'явилась квадратна пляма з довжиною сторони a см. Виявилось, що в хімчистку беруть одяг, плями на якому не більші n см2. Визначити, чи вдалось Іванові Петровичу врятувати свої штани?

Задача 2. На одному маленькому квадратному безлюдному острові зі стороною a метрів перебували k Робінзонів. Чи не порушені їх права на житло, якщо на кожного Робінзона повинно припадати n м2 площі острова?

3. Створіть власну копію презентації, заповніть її та надайте доступ вчителеві. 
https://docs.google.com/presentation/d/12NE26WOn8Fl14gb4elO3hLCJwAVqbIvu1kornKnc9os/copy





02.11.2022(8-А/8-Б)
Тема: Уведення, виконання і налагодження найпростіших програм

Розв'язування задач.
Розв'яжіть задачі самостійно, зробіть скрін та надішліть на електронну адресу вчителя
Перейдіть за посиланням https://replit.com/new/python3 
У наступних задачах потрібно визначити кількість годин, хвилин, секунд, які пройшли з початку доби, години, хвилини. Для цього потрібно орієнтуватись на годинник, пам'ятаючи, що:

Доба містить 24 години. Полудень та північ - це 12 година.

У годині 60 хвилин.
У хвилині 60 секунд.


Задача 1. Дано кількість секунд (ціле число). Скільки годин (по годиннику) пройшло від полудня або півночі
Вхідні дані: Вихідні дані: 3600 1 3800 1 3850 1 7300 2 Потрібно порахувати скільки у введеній кількості секунд є повних годин (тривалістю 3600 секунд)

Задача 2. Дано кількість секунд (ціле число). Скільки секунд (по годиннику) пройшло від початку хвилини
Вхідні дані: Вихідні дані: 3600 0 3800 20 3850 10 3900 0 Підказка: як можна визначити, скільки повних хвилин (тривалістю 60 секунд) є у введеній кількості секунд?
Як можна визначити остачу секунд, котрі залишились від останньої повної хвилини?

Задача 3. Дано кількість секунд (ціле число). Скільки хвилин (по годиннику) пройшло від початку години
Вхідні дані: Вихідні дані: 3600 0 3800 3 3850 4 3900 5 У задачі 1 дізнались кількість повних годин у секундах, у задачі 2 - кількість "зайвих" секунд після останньої хвилини. Використайте ці дані, щоб дізнатись кількість хвилин

Задача 4. З клавіатури вводимо місцевий час (лише годину) вильоту з Києва. Визначити час прильоту до Лос-Анжелеса за місцевим часом та загальний час подорожі.
Різниця у часі між Києвом та Нью-Йорком становить 7 годин. Тривалість прямого перельоту Київ-Нью-Йорк становить 10 годин. Різниця у часі між Нью-Йорком та Лос-Анжелесом становить 3 години. Тривалість польоту Нью-Йорк-Лос-Анжелес 6 годин.
Перевірте роботу програми для вильоту об 11, 18 та 19 годині.


01.11.2022(8-А/8-Б)
Тема: Розроблення програми виконання арифметичних обчислень.

Розв'язування задач.
Перейдіть за посиланням https://replit.com/new/python3
1. Дано діаметр кола d. Знайти його довжину L=π·d. В якості значення π використовувати 3,14

2. Дано довжину ребра куба a. Знайти об’єм куба V=a 3 і площу його поверхні S=6·a2

3. Дано довжини ребр a, b, c прямокутного паралелепіпеда. Знайти його об'єм V=a·b·c і площу поверхні S=2·(a·b+b·c+a·c)

4. Знайти довжину кола L і площу круга S заданого радіуса R. L=2·π·R, S=π·R2. В якості значення π використовувати 3,14.

5. Дано два числа a і b. Знайти їх середнє арифметичне

6. Дано два ненульових числа. Знайти суму, різницю, добуток і частку їх квадратів.

7. Знайти значення функції y = 4·(x-3)6-7·(x-3)3+2 при даному значенні x

8. Швидкість першого автомобіля V1 км/год, другого - V2 км/год, відстань між ними S км. Визначити відстань між ними через T годин, якщо автомобілі віддаляються один від одного. Дана відстань рівна сумі початкової відстані і загального шляху, пройденого автомобілями; загальний шлях = час · сумарна швидкість.

9. Дано масу M в кілограмах. Використовуючи операцію ділення націло, знайти кількість повних тон в ній (1 тонна = 1000 кг).
Домашнє завдання.
Розв'яжіть задачу самостійно, результат надішліть на електронну адресу вчителя.

1. Дано розмір файлу в байтах. Використовуючи операцію ділення націло, знайти кількість повних кілобайт, які займає даний файл (1 кілобайт = 1024 байт).
2. Дано двозначне число. Знайти суму і добуток його цифр.
3. З початку доби минуло N секунд (N - ціле). Знайти кількість повних хвилин, що минули з початку доби.




26.10.2022(8-А/8-Б)
Тема: Константи. Вбудовані математичні функції. Арифметичні вирази.



2. Розв'язування задач у Python
Задача 1. Є n білочок і m горішків, які потрібно розділити порівну між білочками. По скільки цілих горіхів отримає кожна білочка і скільки горіхів залишилось.
https://replit.com/new/python3


Задача 2
Учні 8-х класів спілкувалися в соцмережі. Петрик зробив x дописів, Марічка — y дописів, а кожен з решти учнів — по z дописів. Скільки всього було зроблено дописів, якщо загалом у спілкуванні брали участь n учнів? Значення x, y, z та n вводить користувач.
Задача 3
Петрик заробив за місяць на рекламі в YouTube x грн (значення x вводить користувач), Михась — 80 % від того, що заробив Петрик, а Сашко — 90 % від того, що заробив Михась. Скільки грошей за-робив за місяць на рекламі в YouTube Сашко?
Задача 4
Створити програму для розв’язування задачі: Цуценятко Чакі важіть 1,5 кг, а цуценятко Черрі - 2,5 кг. З’їдаючи 1 котлету, кожен цуценятко набирає у вазі 100г. Через скільки днів Чакі наздожене Черрі, якщо Чакі з’їдає за день x котлет, а Черрі - y котлет (значення x та y вводить користувач)? Як мають співвідноситися x та y, щоб задача мала розв’язок?
3. Виконайте тест


25.10.2022 (8-Б/8-А)

Тема: Типи даних та їх класифікація. Поняття змінної. Стандартні типи даних. 
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію.
 
    Домашнє завдання.
   "Підписати зошит", розмістивши посередині екрану відповідні написи. Попередньо потрібно запитати у користувача його ім'я та прізвище, школу, клас, та предмет, з якого підписати зошит. Для вирівнювання можна використати множення пробілів. Зробіть скрін та надішліть його на електронну адресу вчителя.



19.10.2022 (8-Б/8-А)
Урок. Оператори присвоювання, введення й виведення данихПриклад:

Задача 1. Дано 2-цифрове число. Поміняти місцями його цифри.
Якщо дано число 15, має утворитись число 51.
Введемо число з клавіатури і запишемо його значення у змінну
n=int(input())
Тепер потрібно виокремити з цього числа кількість десятків та кількість одиниць.
Кількість десятків - це ціла частина від ділення на 10.
Кількість одиниць - це остача від ділення на 10.
a=n//10
b=n%10
Складемо нове число: кількість одиниць помножимо на 10, і це стануть десятки. До них додамо кількість десятків (які тепер стануть одиницями).
k=b*10+a
Друкуємо результат на екран
print("Нове число", k)

Задача 2. Дано трицифрове число. Поміняти місцями його цифри.
Якщо дано 158 має стати 851.
Потрібно дізнатись кількість одиниць, десятків та сотень у початковому числі.
Кількість одиниць - остача від ділення на 10.
Кількість сотень - ціла частина від ділення на 100.
Кількість десятків - знайти дещо складніше. Потрібно початкове число спочатку поділити на 10 і взяти цілу частину від цього ділення (у нашому прикладі. А тоді - знову поділити на 10, але на цей раз взяти остачу від ділення.
n=int(input())
a=n//100
c=n%10
b=(n//10)%10
k=c*100+b*10+a
print("Нове число ",k)
Задача 3. Дано 4-цифрове число. Поміняти місцями його цифри.
Розв'яжіть задачу самостійно.

Задача 4. Ще на першій великій перерві у Петрика було m гривень, але вже на другій перерві він так зголоднів, що вирішив весь капітал витратити на смачні пиріжки. Скільки пиріжків зможе купити Петрик, якщо їх продають по n гривень? Скільки грошей лишилося у Петрика після фанатичної покупки пиріжків?

Розв'яжіть задачу самостійно.
Задача 5. Знайти суму цифр заданого трицифрового числа.
Розв'яжіть задачу самостійно.

Задача 6. Подвоїти кожну цифру заданого двоцифрового числа.
Розв'яжіть задачу самостійно.


18.10.2022  (8-Б/8-А)
Урок .Виконання алгоритмів. Етапи розв'язування задач за допомогою комп’ютера

Онлайновою версіъ середовища програмування, наприклад: https://repl.it/languages/python3 



12.10.2022  (8-Б/8-А)
Урок . Інтерфейс середовища програмування





Онлайновою версіъ середовища програмування, наприклад: https://repl.it/languages/python3 



Завдання.
Зробіть копію презентаціх за посиланням, розв'яжіть подані задачі "Кафе" та "флешка", внесіть розв'язки на слайди та надішліть вчителю

11.10.2022  (8-Б/8-А)
Урок . Мови програмування. Історія розвитку мов програмування. Класифікація мов програмування




Складіть бургер

https://www.mostfungames.com/goldburger-to-go.htm
Такий тип ігор називається машиною Руба Голдберга. Можете спробувати скласти власну хитромудру машину, використавши картонні коробки, пакувальні матеріали, скотч, скрепки тощо. Цікаво позмагатись - хто створить машину з найдовшим маршрутом?!
Завдання полягає в тому, щоб розвивати усі складові острова так, щоб досягнути максимального рівня в усіх галузях.
Розвивайте острів:
https://www.crazygames.com/game/grow-island

Розвивайте долину:
https://www.crazygames.com/game/grow-valley

Розвивайте вежу:
https://www.crazygames.com/game/grow-tower

Д/з зіграйте в дані ігри застосовуючи різні алгоритми та стратегії розвитку, зробіть скріни результатів ігор та надішліть фото на поштову скриньку.


04.10.2022  (8-Б/8-А)
Урок. Види сучасних комп'ютерів та їх застосування


Виконайте тестування 

Створіть презентанацію про сучасні комп'ютери 
-оптичний комп'ютер
-молекулярний комп'ютер
-біокомп'ютер
-нейрокомп'ютер
-квантовий комп'ютер

04.10.2022  (8-Б/8-А)
Урок. Історія обчислювальних та комп'ютерних пристроїв



28.09.2022  (8-Б/8-А)
Урок. Конфігурація комп'ютера під потребу
Практична частина 
Запропонуйте варіанти обладнання комп'ютером робоче місце для (оберіть один із запропонованих варіантів) скориставшись сайтом 
https://elmir.ua/ua/configurator/:
  • учня на олімпіаді з комп'ютерної графіки;
  • учня, який буде використовувати мультимедіа та ігри;
  • студента навчального закладу.
Укажіть конфігурацію комп'ютера та загальну вартість обладнання, необхідну для облаштування робочого місця.
Результат роботи подайте у вигляді посилання відправите формою


27.09.2022  (8-Б/8-А)
Урок. Визначення технічних характеристик комп’ютера і апаратних складових



21.09.2022  (8-Б/8-А)
Урок. Персональний комп'ютер, його основні складові
Створіть презентацію розповідь " Догляд за комп'ютером, як продовжити термін використання комп'ютера"
Прочитати §6
👇

Перегляньте відео

Вправи    



20.09.2022 (8-Б/8-А)
Урок .Принципи кодування графічних даних 
👇



14.09.2022 (8-Б/8-А) Урок . Кодування текстових і числових дани. Таблиці кодів символів.
👇
  

Тестове завдання 



13.05.2022 (8-Б/8-А)
Урок . Двійкове кодування .Одиниці вимірювання довжини двійкового коду.
👇

Вправа


08.09.2022 (8-Б/8-А)
 Урок . Перетворення чисел з однієї системи числення іншу 
👇



Вправи 

1. Римські числа

2. Двійкові числа

3. Переведення чисел


🏠  1) Запишіть еквівалент числа свого народження у системах від двійкової до п'ятіркової.
2) Переведіть номер поточного року у 3 системи на вибір: від двійкової до дев'яткової.
6.09.2022 (8-Б/8-А)
Урок . Опрацювання даних як інформаційний процеси.
👇
2



Урок 1.Повторення правил безпеки та вивченого матеріалу в 7 класу
Тема: Інформатика 8-Б клас (весь клас)
Час: 1 вересня 2022 11:00 

Підключитися до конференції Zoom

Ідентифікатор конференції: 791 0687 2240
Код доступа: 1111





Архів 2021-2022

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас