8 клас Інформатика дистанційне навчання 2019/2021

 04.10.2021 (8-Б)

Урок на тему: Історія (та майбутнє) обчислювальних та комп'ютерних пристроїв
1. Перегляньте відеоурок

2. Перегляньте презентація "Історія обчислювальних та комп’ютерних пристроїв"

3. Як працює Паскаліна

4. Комп'ютери, створені в Україні:
5. Можливості технологій майбутнього:

6.Система "розумного міста" Барселони:







27.05-2807.05/2021 (8-А, 8-Б)
Урок на тему: Розв’язування компетентнісних задач з теми "Комп'ютерна графіка. Векторний графічний редактор"
Завдання "Логотип власного імені"
Створіть векторне зображення логотипу із зображеннями, малюнками та текстом. Для виконання завдання можна скористатися сайтом https://sketch.io/
( не забувайте підписувати роботи) та відправте роботу на електронні адреси вчителів 
 irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)

Перегляньте відео для знайомства з сервісом.


05.05-07.05/2021 (8-А, 8-Б)
Тема: Створення сценарію відео-ролику.
1. Перегляньте презентацію та запишіть основні поняття в зошит.
Як писати сценарій:
2. Виконайте тест:

27.04 -30.04.2021 (8-А , 8-Б)
Тема: Програмне забезпечення для опрацювання об'єктів мультимедіа.
1. Перегляньте презентацію та запишіть основні поняття
Виконайте практичне завдання


Готовий документ надішліть вчителеві на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)



20.04 -26.04.2021 (8-А , 8-Б)
Тема: Веб 2.0 і соціальні сервіси. Соціальні мережі. Поняття блогів. Створення блогу.
1. Перегляньте відео урок.


Практична робота  "Мої захоплення"
Перед виконанням роботи перегляньте відео

Хід роботи:
Завдання 1.
Створити та налаштувати особистий блог.
Завдання 2.
Написати перші 2 дописи у блозі. Наявність малюнка в кожному дописі обов'язкова.
Завдання 3.
Створіть три сторінки, на яких детальніше опишіть свої три захоплення, проілюструйте їх зображеннями чи додайте посилання на відео, що розміщені на YouTube.
Завдання 4.
Додати декілька гаджетів у своєму блозі. Наприклад, Кількість переглядів сторінки, Контактна інформація, Перекладач та ін.
Завдання 5
Посилання на опублікований блог надішліть вчителеві на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Завдання 6
Виконайте тест 


13.04 -16.04.2021 (8-А , 8-Б)
Тема: Мова описання гіпертекстових документів. Теги й атрибути. Створення простої веб сторінки.
1. Ознайомтесь з презентацією та запишіть основні визначення в зошит.


Перегляньте відео-інструкцію

Виконайте практичне завдання "Створення простої веб-сторінки", результат (сторінку-документ html) надішліть на електронну адресу
 irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)

Хід роботи 
  1. Змініть заголовок web-сторінки на  "Філософія життя".  
  2. Скопіюйте текст з файлу Практична робота Веб сторінка.txt і вставте його в тіло документа Прізвище.html.
  3. ВІдформатуйте текст згідно зразка, скористайтеся тегами <p>,<br>, <hr>.



06.04 -09.04.2021 (8-А , 8-Б)
Тема: Основні тренди у веб-дизайні.
1. Ознайомтесь з презентацією та запишіть основні визначення в зошит.


2. Знайдіть в Інтернеті статистику за 2019-2020 роки, аналітичну наведеній на початку презентації. Яку тенденцію Ви можете простежити?

Урок 29.03 - 8-Б
          30.03 -8-А
Тема: Поняття про структуру веб-сайту. Організація навігації сайтом.
Ознайомтесь з презентацією та виконайте конспект у зошиті.



Урок 24.03 -8-А
Тема: Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем констуювання  сайтів.
1.Ознайомтесь з презентацією та виконайте конспект у зошиті.

2.Перегляньте відео


3. Продумайте тематику власного сайту.

Урок 10.03 -8-А
Тема: Поняття комп'ютерної публікації
Ознайомтесь з презентацією та виконайте конспект у зошиті.


 


 

 







Урок 16.02 -8-Б
Тема:Формати файлів текстових документів. 
Ознайомтесь з презентацією та виконайте конспект у зошиті. Зверніть увагу на програмне забезпечення для створення текстового документу та які типи файлів використовуються         

Домашнє завдання. 
Самостійно прочитайте чи знайдіть інформацію, як здійснюється пошук в середині документа та як відбувається заміна фрагментів в ньому.

Урок 22.01 -8-Б
          21.01 -8-А
Тема: Графічні побудови. Практична робота

Завдання: Користуючись готовим кодом створіть проєкт в середовищі (https://repl.it/languages/python3 зареєструйтесь),  проаналізуйте отриманий результат та дайте відповіді на запитання.
Запитання до завдання



Урок 19.01 -8-Б
          20.01 -8-А
Тема: Графічні побудови
Перегляньте презентацію та виконайте в зошиті конспект
Ознайомтесь з відео-уроком
Виконайте побудову 
 (https://repl.it/languages/python3 зареєструйтесь) малюнка за зразком, зробіть скрин малюнка та коду да нього та надішліть вчителю 

 irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) абоbidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)

Урок 15.01 -8-Б
          14.01 -8-А

Тема: Задачі. Цикли з умовами

 1.Запишіть приклади задач в зошит.
 2. Перевірте на платформі https://repl.it/languages/python3

Урок 12.01 -8-Б
          13.01 -8-А
Тема:Цикли з умовами
1. Ознайомтесь з презентацією та запишіть короткий конспект

2. Запишіть приклади задач в зошит.
    3. Перевірте на платформі https://repl.it/languages/python3






21-24.12.2020 (8-А, 8-Б)
Тема:Розв'язування задач з циклами. 
1. Повторіть оператори повторення

2. Виконайте завдання в зошиті.
    Задача1. З клавіатури вводиться два числа. Знайти суму парних чисел, які розміщені між ними
    Задача 2. Спортсмен розпочав тренування, пробігаючи 10 км в день. Щодня від збільшував норму на 10% від пробігу попереднього дня. Який шлях пробіжить спортсмен за 10 днів?
    Задача 3. Одноклітинна амеба ділиться навпіл кожні 3 години. Визначити скільки буде амеб через 3,6,9,12, ... , 24 години
3. Перевірте на платформі https://repl.it/languages/python3

17.12.2020 8-А клас
Розв'язування задач з циклами.
Запишіть задачі в зошит та перевірте на платформі https://repl.it/languages/python3

Задача 1. З клавіатури вводиться число. Знайти суму чисел від 1 до цього числа

n=int(input("Введіть число="))
s=0
for i in range(1,n+1):
    s=s+i
    print(s)


Задача 2. З клавіатури вводиться два числа. Знайти суму чисел, які розміщені між ними

k=int(input("Введіть перше число="))
n=int(input("Введіть друге число="))
s=0
for i in range(k,n+1):
    s=s+i
    print(s)




Задача 3. З клавіатури вводиться два числа. Знайти суму парних чисел, які розміщені між ними

k=int(input("Введіть перше число="))
n=int(input("Введіть друге число="))
s=0
for i in range(k,n+1):
    if (i%2==0):
        s=s+i # подвійний відступ- команд циклу та умови
        print(s)



Задача 4. Спортсмен розпочав тренування, пробігаючи 10 км в день. Щодня від збільшував норму на 10% від пробігу попереднього дня. Який шлях пробіжить спортсмен за 10 днів?

a=10
s=0
for i in range(1,11):
    print("у день",i,"спортсмен пробіг",round(a,2))
    s=s+a
    a=a+0.1*a
    print("Всього спортсмен пробіг",round(s,2))


Задача 5. Одноклітинна амеба ділиться навпіл кожні 3 години. Визначити скільки буде амеб через 3,6,9,12, ... , 24 години

n=1
for i in range(1,24,3):
    n=n*2
    print (n)


08.12.2020 (8-Б)
Розв'язування задач. Оператори розгалуження. Складні умови (and or not)

Задача 1. Рахуємо гроші. До введеного числа додати напис "гривень", "гривня", "гривні" згідно з правилами української мови
x=int(input('Введіть суму '))
a=x%10
b=x//10%10
if(a==1) and (b!=1):
    print (x, 'гривня')
elif ((a==2)or(a==3)or(a==4))and(b!=1):
    print (x, 'гривні')
else:
    print(x, 'гривень')
Задача 2. Дано температура. Виведіть стан, у якому знаходиться вода при цій температурі

if(a<0):
    print ()
elif (a>100):
    print ()
else:
    print()
Задача 3. Дано вік людини. Напишіть програму, яка аналізує людину за її віком та відносить її до однієї з чотирьох груп: дошкільня, школяр, працівник, пенсіонер.
 (*

03.12.2020 (8-А)
Розв'язування задач. Оператори розгалуження. Складні умови (and or not)
1. Повторення:

Частини складної умови поєднують командами АБО та І.
Частини при цьому бажано брати в дужки для уникнення неоднозначності.

 

АБО (or) значить, що має виконатись хоча б одна частина умови
І (and) значить, що мають виконатись всі частини умови
Онлайн версія середовища програмування https://repl.it/languages/python3 
2. В зошиті запишіть проєкти мовою Python
Задача 1
Побудувати програму «Щасливий квиток»
Припустимо користувач придбав квиток на автобус з чотирьохзначним номером. Квиток буде вважатися щасливим, якщо сума перших двох цифр буде дорівнювати сумі двох інших цифр цього квитка. На вході матимемо два числа, перше буде складатися із перших двох цифр номеру білету, а наступне число із двох інших цифр. На виході маємо повідомлення у вигляді True/False.
Вхідні дані: a=int(input("Введіть першу цифру чотирьохзначного номера квитка "))
                                b=int(input("Введіть другу цифру чотирьохзначного номера квитка "))
                                c=int(input("  "))
                                d=int(input("  "))
Задача 2
З клавіатури вводяться довжини сторін трикутника. Визначити чи він є різностороннім.
Вхідні дані: a=int(input("Введіть сторони трикутника"))
                     b=int(input(" ")) 
                     c=int(input(" "))
Задача 3
З клавіатури вводяться довжини сторін трикутника. Визначити, чи є він прямокутним . 
(Трикутник є прямокутним, якщо для нього виконується теорема Піфагора.
Наприклад, прямокутним є трикутники зі сторонами 3,4,5; 8,15,17; 27,36,45; 9,12,15; 65,72,97. )
Задача 4
З клавіатури вводяться три числа. Визначити, чи існує трикутник з такими сторонами.
(Умова існування трикутни­ка відома з геометрії: сума двох будь-яких сторін повинна бути більша третьої.
Існують трикутники зі сторонами 7,6,5; 2,4,5
Не існують трикутники зі сторонами 1,2,4; 3,4,7; 2,5,7; 2,3,6)
 
16.11.2020 (8-Б)
Урок 19. Уведення, виконання і налагодження найпростіших програм 
Рахуємо години
У наступних задачах потрібно визначити кількість годин, хвилин, секунд, які пройшли з початку доби, години, хвилини. Для цього потрібно орієнтуватись на годинник, пам'ятаючи, що:
Доба містить 24 години. Полудень та північ - це 12 година.
У годині 60 хвилин.
У хвилині 60 секунд.

годинник 


Задача 1. Дано кількість секунд (ціле число). Скільки годин (по годиннику) пройшло від полудня або півночі

 


 

Задача 2. Дано кількість секунд (ціле число). Скільки секунд (по годиннику) пройшло від початку хвилини

  Задача 3. Дано кількість секунд (ціле число). Скільки хвилин (по годиннику) пройшло від початку години

Задача 4. Дано кількість секунд (ціле число). Скільки це часу від полудня або півночі

Задача 5. З клавіатури вводимо місцевий час (лише годину) вильоту з Києва. Визначити час прильоту до Лос-Анжелеса за місцевим часом та загальний час подорожі.

Задача 6. З клавіатури вводимо місцевий час (лише годину) вильоту з Лос-Анжелеса. Визначити час прильоту до Києва за місцевим часом.




13.11.2020 (8-Б)
Урок 18 Розроблення програми арифметичного обчислення
1. Перегляньте презентацію.
2. Складіть та запишіть в зошит програму мовою програмування 
Python , за допомогою якої можна отримати результати обчислень значень виразів:
        1) 125:25+10;
        2) 2·3·4·5·6;
        3) 765:9+48·4-121
Зробіть висновки про правила запису виразів, у яких передбачено використання арифметичних операцій, мовою програмування Python.
3. В зошиті запишіть проєкти мовою Python:
  •  Програма "Кімната”. З клавіатури вводимо довжину та ширину кімнати. Знайти її периметр та площу.
  • Програма "Куб”. Дано довжину ребра куба. Знайти його об'єм та площу всієї поверхні. (Обєм куба дорівнює кубу довжини його ребра. Поверхня куба складається з шести поверхонь його сторін. Площа сторони дорівнює квадрату довжини ребра.)
Онлайн версія середовища програмування https://repl.it/languages/python3 
10.11.2020 (8-Б)
Урок 17. Задачі на обчислення

16.10.2020 (8-Б)
Урок 14. Інтерфейс середовища програмування.





Онлайновою версіъ середовища програмування, наприклад: https://repl.it/languages/python3 

Відео до уроку 



15.10.2020  (8-А)

Урок 13. Мови програмування. Історія розвитку мов програмування. Класифікація мов програмування Такий тип ігор називається машиною Руба Голдберга. Можете спробувати скласти власну хитромудру машину, використавши картонні коробки, пакувальні матеріали, скотч, скрепки тощо. Цікаво позмагатись - хто створить машину з найдовшим маршрутом?!
Завдання полягає в тому, щоб розвивати усі складові острова так, щоб досягнути максимального рівня в усіх галузях.

Розвивайте острів:
http://www.eyezmaze.com/grow/island/index.html

Розвивайте долину:
http://www.eyezmaze.com/grow/valley/index.html

Розвивайте вежу:
http://www.eyezmaze.com/eyezblog_en/blog/2009/01/grow_tower.html

Розвивайте парк:
http://www.eyezmaze.com/eyezblog_en/blog/2015/08/grow_park.html



06.10-08.10
Урок на тему : Історія обчислювальних та комп'ютерних пристроїв.
Перегляньте відео-урок



Як працює Паскаліна:
Комп'ютери, створені в Україні:
Можливості технологій майбутнього:
Система "розумного міста" Барселони:



Як смартфон змінює вас:
Вправи 

Урок на тему: Види сучасних комп'ютерів та їх застосування.
Оберіть одну із глобальних цілей сталого розвитку та підготуйте коротке інформаційне повідомлення про те, яким чином інформаційні цифрові технології можуть допомогти в її досягненні.


 Результат надіслати на електронну адресу 
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна)
 або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)



Виконайте тестування





Навчальні метіали за 2019-2020 н.р.

Урок на тему: Розв'язування компетентнісних задач . (з 19.05 по 22.05) Опрацювання об'єктів мультимедіа.

Створіть відео  за допомогою будь-якого відео-редактора  на комп'ютері, мобільному пристрої або он-лай  та прикрипіт до дошки падлет саме відео чи посилання з власного відео-каналу. Відео має бути присвячене Дню Вишиванки, від 2 до 4 хв ( розкрити можна історію виникнення свята, історію самої вишивки чи орнаментів, традиції святкування тощо.) 

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet


Урок на тему: Розв'язування компетентнісних задач . (з 12.05 по 15.05) Робота зі спільними документами.
Необхідно у спільній презетації підготувати 1 слайд з фото та назвою місць які варто відвідати в Україні, обераєте область, район чи окреме місто .
Нагадуємо, так як вчителі є власниками документів, їм буде видно історію редагування, тому велике прохання змінювати лише власний слайд. Поважайте один оного.  Слайд можна виконати за зразком або за власним стильовим оформленням.

Посилання на спільну  Презентація 8-А клас 

Посилання на спільну  Презентація 8-Б клас 

Урок на тему: Розв'язування компетентнісних задач . (з 04.05 по 07.05)
Підготуйте презентацію або текстовий документ на тему 
"Види сучасних комп’ютерів та їх застосування"
Прикрепіть її до дошки падлет. Не забувайте вказувати своє прізвище та ім'я.

Сделано на Padlet


Сделано на Padlet


Урок на тему: Розв'язування компетентнісних задач . (з 28.04 по 30.04)
Наступні уроки будуть пов’язані з розв’язування компетентісних задач.
   Сьогодні ми з вами пригадаємо які задачі називаються компетентнісними, яке програмне забезпечення використовують під час розв’язання компетентносних задач та виконаємо практичне завдання.


Практичне завдання

За допомогою дошки Lino it створіть плакат «Способи кодування інформації ». (Приклад: Азбука Морзе, Симофорна азбука, Мова квітів, Шрифт Брайля тощо)
1.Поясніть спосіб шифрування.
2. За домогою обраного способу закодуйте власне прізвище та ім'я.
3.Вкажіть де саме використовується обраний вами спосіб шифрування.
Під час створення плакату можна використовувати текст, фото, відео, прикріплювати посилання.
Обов’язково вказати прізвище та ім’я (Tag).
Дошка для 8-А класу 👉  👫  
Дошка для 8-Б класу 👉  👫


Урок на тему: Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, засобами мови програмування. (з 21.04 по 24.04)
Комп’ютерна графіка – розділ інформатики, який вивчає технології опрацювання графічних зображень за допомогою комп’ютерної техніки.
Залежно від способу побудови графічного зображення розрізняють растрові та векторні графічні зображення.
Растрове графічне зображення складається з окремих маленьких прямокутників – пікселів. Ви знайомі з інструментами побудови растрових зображень редактора растрової графіки Paint.
Векторне графічне зображення будується з окремих базових об’єктів – графічних примітивів: відрізків, многокутників, кривих, овалів тощо. У ході вивчення текстового редактора Word, програми для створення презентацій MS PowerPoint ви дізналися про способи формування зображень із геометричних примітивів, поняття й принципи побудови векторних зображень, способи зафарбовування об’єктів, встановлення параметрів контура і заливки.
Графічні примітиви – це елементи простої форми, з яких будують більш складні зображення.
Будь-який малюнок або креслення можна розглядати як сукупність графічних примітивів: крапок, ліній, кіл, дуг та ін. Для того щоб на екрані з’явився малюнок, програма повинна забезпечити креслення кожного з графічних примітивів, з яких він складається.
На даному уроці ми  дізнаємося як:
  •          Як намалювати лінію, прямокутник, сектор, ламану, еліпс засобами мови програмування
  •          Як вивести на екран створені фігури.



Перегляньте відеоурок, як за допомогою графічних примітивів в програмному середовищі Lazarus можна побудувати сніговика.








Урок на тему: Узагальнення та систематизація знань з теми «Алгоритми  з  повтореннями та  розгалуженнями» ( з  13.04 по17.04)




















Урок на тему: Алгоритми з повторення. Цикли з параметром (08.04/10.04)
Оператор циклу з параметром
Цей оператор складається із заголовка та тіла циклу і може бути поданий у двох форматах:
1) for <параметр циклу>:= S1 to S2 do
begin <Оператори>;
end;
2) for <параметр циклу>:= S1 downto S2 do
begin < Оператори >;
 end;
де S1 і S2 — вирази, що визначають початкове і кінцеве значення параметру циклу;
for..do — заголовок циклу;
серія — тіло циклу.
Тіло циклу може бути простим або складеним.
Цей оператор забезпечує виконання тіла циклу доти, доки не будуть перебрані всі значення параметра циклу від початкового до кінцевого.
Параметр циклу, його початкове й кінцеве значення повинні належати до одного типу даних. При цьому можливе використання будь-якого скалярного типу: цілого (Integer, Byte, Word, Longint); булівського (Boolean); символьного (Char). Дійсний тип даних тут не використовується. Значення параметру циклу послідовно збільшується при for..to або зменшується при for..downto на одиницю під час кожного повтору.
В операторі for після do може знаходитися складений оператор, у тілі якого заборонені оператори, що змінюють значення параметру циклу. Після нормального завершення циклу значення параметру циклу дорівнює кінцевому значенню.
Цикл може не виконатися зовсім, але ніколи не може «зациклитися», на відміну від попередніх  двох операторів повторення.

Задача. Знайдіть суму всіх натуральних чисел від 1 до N.
Розв’язання
var i,N,S: Integer;
begin
N:=StrToInt(Edit1.Text);
S:=0;
for i:=1 to N do S:=S+i;
Edit2.Text:=IntToStr(S);
end.
Компонент ListBox (Список)
Для виведення отримуваних у циклі значень змінних у кілька рядків зручно скористатися компонентом ListBox (Список).
Компонент Listbox (вкладка Standard на палітрі компонентів) призначений для зберігання й опрацювання текстових даних. Кожен рядок Listbox зберігає рядок даних у форматі String. Доступ до рядків надає властивість Items цього компонента.
Для додавання рядка до списку програмним шляхом призначено метод Add. Синтаксис його виклику такий:
ListBox1.Items.Add('Новий рядок');
Щоб очистити вміст списку, для елемента керування ListBox викликають метод Clear:
ListBox1.Clear;

Властивість Count зберігає кількість рядків, доданих до списку.





Урок на тему: Алгоритми з повторення. Цикли з післяумовою (07.04/08.04)

Виконайте алгоритми:

У другому циклі умова перевіряється після виконання тіла циклу.
Якщо нам необхідно, щоб умова виконання циклу перевірялась не на початку циклу, а після першого його виконання, то слід використовувати цикли з післяумовою.
Синтаксис
repeat
   оператор
until умова
Майте на увазі, цикл з післяумовою завжди виконується хоча б один раз, незважаючи на значення змінної, що є його параметром.

Якщо у циклі потрібно виконати декілька операторів, то операторні дужки не потрібні.
Виконайте коротки конспект та впрови запишіть в зошит .
Вправа 1.
Знайти найменшу кількість перших натуральних чисел, потрібну для того, щоб одержати суму, більшу за 1000.
var N, S: Integer;
begin
N := 0; S := 0;
Repeat
N := N + 1; S := S +N;
Until S > 1000;
Edit1.Text := IntToStr(N);
end;
Вправа 2.
Знайти суму цифр натурального числа N.
 var N, d, S: Integer;
begin
N := StrTolnt(Edit1.Text);
S := 0;
Repeat
d := N mod 10;
S := S+d;
N := N div 10;
Until N=0;
Edit2.Text := IntToStr(S);

end;







Урок на тему: Алгоритми з повторення. Цикли з передумовою (25.03/27.03)



Приклади задач розібрати та записати собі в зошит. 
Вправа 1.
Створіть проект для  знаходження суми додатних чисел перше з яких дорівнює 50, кожне наступне на 8 менше від попереднього.
Відповідний фрагмент програми матиме такий вигляд:
var a, s, d: integer;
begin
a := 50;
s := 0d:=8;
while a>=0 do
begin
s := s+a;
a:=a-d;
end;
Label1.Caption IntToStr(s);
end;

Вправа 2.
Створіть проект для розв’язання задачі: Клієнт поклав у банк певну суму грошей. Щорічно банк додає до суми наперед визначений відсоток від суми, що зберігається на рахунку після попереднього року. Через скільки років сума на рахунку перевищить 5000 грн?
Відповідний фрагмент програми матиме такий вигляд:
var s, p, kreal;
begin
s:=StrToFloat(Edit1.Text); // початкова сума
p:=StrToFloat(Edit2.Text); // відсоткова ставка
k:=0;
while s<=5000 do
begin
s := s+s*p/100;
k:=k+1;
end;
Label1.Caption IntToStr(k);

end;



Урок на тему: Поліваріантне розгалуження . (24.03/25.03)



Опрацюйте документ, виконайте в зошиті короткий конспект.
Виконайте тест








Урок на тему :Елементи для введення
даних: перемикачі та прапорці (18.03/20.03)








Урок на тему: Алгоритми з розгалуженнями. (17.03/18.03)  


Домашнє завдання : опрацювати документи розміщений на сайті, прочитати параграф 24
 ( п. № 3 ст.159-166), в зошиті записати короткий конспект.

Якщо є запитання залишайте в додатку https://hangouts.google.com/ відсилаючи повідомлення на електрону адресу irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або  bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)

Виконати тестові завдання  

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас