8 клас Інформатика 2021-2022


23.05.2022 - 27.05.2022 (8-А, 8-Б)
Тема уроку: Узагальнення з теми "Опрацювання мультимедійних об'єктів"
Для завершення даної теми необхідно виконати тестове завдання за посиланням 




16.05.2022 - 20.05.2022 (8-А, 8-Б)
Тема: Сервіст розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті.

Переглянь відео та ознайомся з можливостями сервісів для розміщення відео та аудіо файлів
Створіть відео  за допомогою будь-якого відео-редактора  на комп'ютері, мобільному пристрої або он-лай  та прикрипіт до дошки падлет саме відео чи посилання з власного відео-каналу. Відео має бути присвячене Дню Вишиванки, від 2 до 4 хв ( розкрити можна  виникнення свята, історію самої вишивки чи орнаментів, традиції святкування тощо.) 

Сделано на Padlet

Сделано на Padlet




9.05.2022 - 13.05.2022 (8-А, 8-Б)
Тема: Створення відео ролика . Додавання до кліпу ефектів.
Щоб переглянути теоретичний матеріал натисни кнопку.
Після цього заняття потрібно вміти:
  • Будувати відеоряд.
  • Ураховувати художньо-естетичну складову в процесі створення мультимедійних об'єктів
Онлайн відео-редактори:

https://www.wevideo.com/
https://make.headliner.app/
https://www.moovly.com/
https://animoto.com/https://www.kizoa.app/

Оффлайн відео-редактори:

Video Pad https://uk.soringpcrepair.com/how-to-use-the-editor-videopad-video-editor/
Open Shot https://www.openshot.org/uk/download/
Принцип роботи усіх відеоредакторів дуже схожий: необхідно додати відео-записи та зображення, які утворюватимуть відео-ряд, при потребі додати аудіо-записи.

Наступним кроком є монтаж та укладання відео-ряду. Іноді необхідно обтинати зайві фрагменти, впорядковувати ролики по-різному. До переходів між роликами варто застосовувати художні ефекти.

Іноді доцільно застосовувати ефекти до самих роликів.

На початку і в кінці фільму доречними є заголовки/назви, а також титри з переліком учасників проекту.
Початково програма Video Pad виглядає так:

Після додавання відео-файлу в проект його можна розмістити на часовій шкалі та приступити до монтажу.

Встановивши курсор на певній позиції часової шкали, ролик можна розділити на 2 частини (клавіша L або з'являється інструмент Ножиці). У місці стику роликів з'являється можливість додати ефект переходу.

Після вибору ефекту переходу потрібен деякий час, щоб програма застосувала його.
Варто експериментуючи обирати доречний перехід, у кожному випадку це залежатиме від змісту роликів та художнього задуму режисера.

Можна експериментувати із застосуванням відео-ефектів, а також додавати текстові блоки до, після, чи на відео-ролики.




Практичне завдання:
Користуючись будь-яким зручним для вас редактором (на комп'ютері, телефоні чи онлайн), запишіть та змонтуйте невеличке відео  до 2-3 хв про вашого домашнього улюбленця чи найкращого друга. Обов'язкова вимога відео містить або відео з вами( фрагмет), фото, чи ваш закадровий голос.

Відео надішліть вчителеві на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)

02.05.2022 - 06.05.2022 (8-А, 8-Б)
Тема: Створення сценарію відео-ролику.
1. Перегляньте презентацію та запишіть основні поняття в зошит.
Як писати сценарій:
2. Виконайте тест:


25.04.2022 - 29.04.2022 (8-А, 8-Б)
Тема: Програмне забезпечення для опрацювання об'єктів мультимедіа.
1. Перегляньте презентацію та запишіть основні поняття
Виконайте практичне завдання


Готовий документ надішліть вчителеві на електронну адресуirishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)


18.04.2022 - 22.04.2022 (8-А, 8-Б)
Тема: Веб 2.0 і соціальні сервіси. Соціальні мережі. Поняття блогів. Створення блогу.
1. Перегляньте відео урок.


Практична робота  "Мої захоплення"
Перед виконанням роботи перегляньте відео

Хід роботи:
Завдання 1.
Створити та налаштувати особистий блог.
Завдання 2.
Написати перші 2 дописи у блозі. Наявність малюнка в кожному дописі обов'язкова.
Завдання 3.
Створіть три сторінки, на яких детальніше опишіть свої три захоплення, проілюструйте їх зображеннями чи додайте посилання на відео, що розміщені на YouTube.
Завдання 4.
Додати декілька гаджетів у своєму блозі. Наприклад, Кількість переглядів сторінки, Контактна інформація, Перекладач та ін.
Завдання 5
Посилання на опублікований блог надішліть вчителеві на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Завдання 6
Виконайте тест 


11.04.2022 - 15.04.2022 (8-А, 8-Б)
Тема: Мова описання гіпертекстових документів. Теги й атрибути. Створення простої веб сторінки.
1. Ознайомтесь з презентацією та запишіть основні визначення в зошит.


Перегляньте відео-інструкцію

Виконайте практичне завдання "Створення простої веб-сторінки", результат (сторінку-документ html) надішліть на електронну адресу
 irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)

Хід роботи 
  1. Змініть заголовок web-сторінки на  "Філософія життя".  
  2. Скопіюйте текст з файлу Практична робота Веб сторінка.txt і вставте його в тіло документа Прізвище.html.
  3. ВІдформатуйте текст згідно зразка, скористайтеся тегами <p>,<br>, <hr>.


05.04.2022 - 08.04.2022 (8-А, 8-Б)
Тема: Веб-сайти. Типи сайтів, їх особливості. Графічний конструктор сайту.
1. Перегляньте презентацію та впишіть основні поняття в зошит.
2. Перегляньте відео

3. Виконайте вправи для закріплення вивченого матеріалу:

https://learningapps.org/view7808903

https://learningapps.org/view9219722

https://learningapps.org/view6415216

28.03.2022 - 01.04.2022 (8-А, 8-Б)
Тема: Поняття комп'ютерної публікації. Структура піблікації.
1. Перегляньте презентацію та впишіть основні поняття в зошит.

2. Перегляньте відео
 

3. Виконайте тест
 
4. Виконайте вправи


 

 




21.03.2022 - 25.03.2022 (8-А, 8-Б)
Тема: Узагальнення з теми "Опрацювання текстових даних".
Виконайте тестове завдання


11.03.2022 - 18.03.2022 (8-А, 8-Б
)
Тема: Гіперпосилання в текстових документах.
1. Перегляньте відеоурок

2. Перегляньте відео та виконайте практичну роботу


Інструкція виконання практичної роботи
 
  Завантажити файли заготовки для практичної роботи можна  тут 👉  Файли заготовки

3. Збережіть документ та відправте на електронну адресу 
4. Виконайте тест
 

25.02.2022 (8-А клас)

Тема: Колонтитули документа.
1. Ознайомтесь з презентацією та запишіть основні визначення в зошит.



2. Виконайте практичне завдання за зразком.




3. Заготовки тексту та картинки можна скачати перейшовши за посиланням 👉 Заготовка

4. Збережіть документ та відправте на електронну адресу вчителів 


11.02.2022 (8-А клас)
09.02.2022 (8-Б клас)
Тема: Створення і форматування текстових документів з спеціальними знаками, списками  та формулами
Переглянь відео-інструкція як створювати спеціальні знаки та як додавати формули. Створювати багаторівневі списки 
 

Створіть текстовий документ за зразком та готовий файл надішліть вчителю. 







07.02.2022 (8-А клас)
08.02.2022 (8-Б клас)
Тема: Створення і форматування текстових документів з графічними об'єктами, списками і таблицями.
    1. Створіть текстовий документ за зразком. 
У завданні 1 створюєте багаторівневий список.
У завданні 2 фото (весни) можна додати своє.



    2. Збережіть документ та відправте на електронну адресу вчителів


02.02.2022 (8-Б клас)
04.02.2022 (8-А клас)
Тема: Пошук та заміна фрагментів тексту
    Як здійснюється пошук і заміна тексту у програмі Microsoft Word (основні, базові можливості цих інструментів)
При роботі з документом може виникнути необхідність знайти в ньому групу символів, яке-небудь слово, фрагмент тексту, певні параметри форматування і так далі. Аби автоматизувати пошук і не переглядати весь документ або виділений фрагмент, можна використати інструменти Word. З якими ми з вами і познайомимось.
1. Перегляньте відеоурок з теми:


2. Виконайте інтерактивні вправи.
Натисніть на посилання або відскануйте:
 


3. Виконайте тест.





31.01.2022 (8-А клас)
01.02.2022 (8-Б клас)

Тема:Формати файлів текстових документів. Редагування та форматування текстових документів.
Ознайомтесь з презентацією та виконайте конспект у зошиті. Зверніть увагу на програмне забезпечення для створення текстового документу та які типи файлів використовуються         




Форматування документу



Домашнє завдання. 
Самостійно прочитайте чи знайдіть інформацію, як здійснюється пошук в середині документа та як відбувається заміна фрагментів в ньому.















Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас