7 клас Інформатика 2022-2023

 

29.05.2023 (7-А клас/ 7-Б клас)
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік


Виконайте тестування


22.05.2023 (7-А клас/ 7-Б клас)
Тема уроку: Узагальнення з теми "Алгоритми та програми"
Для завершення даної теми необхідно виконати тестове завдання
 




15.05.2023 (7-А клас/ 7-Б клас)
Тема: Презентація власного проєкту.
Доброго дня, дорогі наші семикласники.
На сьогоднішньому уроці Ви будете презентувати та захищати власний проєкт.



08.05.2023 7-А, 7-Б
Урок на тему: 
Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.

1. Ознайомтесь з презентацією.
2. Виконайте та проаналізуйте проєкт "Лови зірки". Готовий проєкт надішли вчителю

Скористайся відео-інструкцією.

3. Практичне завдання – створення власного проекту
 Сплануй і розроби власний проект у середовищі Скретч. Під час планування проєкту дай відповіді на запитання:
 Яка назва проекту?
 Яка ідея проекту?
 Для кого призначений проект?
 Які інформаційні матеріали потрібні для проекту?
 Які об'єкти будуть використані у проекті?
 Які події передбачені у проекті?
 Як користувач дізнається про те, як управляти подіями у
проекті?
 Який вигляд матиме стартове вікно сцени проекту?
 Як виглядатиме сцена по завершенні проекту?
 Які допоміжні власні блоки слід створити для проекту?
 Які матеріали потрібні для захисту проекту?

Відповіді можна подати за допомогою текстового процесора Word або написати в зошиті, сфотографувати і відіслати вчителю.

УВАГА! Цей проєкт необхідно розробити самостійно, це може бути власна гра чи тощо. 15.05.2023 відбудеться презентація ваших розроблених проєктів

01.05.2023 7-А, 7-Б
Урок на тему: Створення ігрового проєкту.
Скористайся інструкцією для створення проекту

Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)


24.04.2023 (7-А/7-Б)
Урок на тему: Створення ігрового проєкту.

У цьому проєкті можна побачити, як створити гру, у якого гравець повинен ловити кольорові точки правильними кольорами на колесі контролера.
Використовуйте клавіші клавіатури зі стрілками, щоб обертати колесо контролера і лови літальні точки кожного розу, коли вони досягають центру. Якщо пропустиш три точки, то закінчиться.

Створення проекту лови керапки. Офіційний сайт Проєкту Сode Club
Виконайте завдання перейшовши за посиланням
 "Лови крапки"
Спрайт контроллера можна завантажити  👉 тут


Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)


17.04.2023 (7-А/7-Б)
Урок на тему: Створення ігрового проєкту.
Доброго дня, дорогі наші семикласники.
Ми продовжуємо працювати над створенням проєктів у середовищі Скретч.
У цьому проєкті Ви спробуєте створити гру створення квітів різних розмірів та кольорів.


Створення проекту генератор квітів. Офіційний сайт Проєкту Сode Club
Виконайте завдання перейшовши за посиланням
 "Генератор квітів"

Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)



10.04.2023 (7-А/7-Б)
Урок на тему: Створення ігрового проєкту
Проєкт "Кульки"
Створення гри із лопанням кульок. Офіційний сайт Проєкту Сode Club
Виконайте завдання перейшовши за посиланням
 "Кульки"

Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)


03.04.2023 (7-А/7-Б)
Тема:Використання алгоритмічних структур та змінних для розв’язання навчальних і життєвих задач . Вкладені цикли  Проєкт "Геометрія кольору"
Тут ти навчишся ще кількома крутими прийомами і створиш один з моїх улюблених проектів Скретч: він малює різнокольорові візерунки.

Користуючись схемою створіть проєкт та надішліть на електронну адресу 
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Зверніть увагу які змінні треба створити


20.03.2023 (7-А/7-Б)
Тема: Застосовуння засобів програмування для побудови моделей.
 Створення ігрового проєкту "Пам'ять".
Доброго дня, дорогі наші семикласники.
    Ми продовжуємо працювати над створенням проєктів у середовищі Скретч.
   У цьому проєкті Ви спробуєте створити гру в якій потрібно запам'ятовувати і відтворювати послідовність випадкових кольорів!
   Натисніть на зелений прапор для запуску. Слідкуйте за наступним кольоровим кольором сукні танцівників і слухай супутні удари барабана, а далі відтворюйте кольори в тій же послідовності. Якщо ти переплутаєш їх порядок, то гра закінчитися!


Користуючись презентацією створи проєкт та надішліть на електронну адресу 
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)




13.03.2023 (7-А/7-Б)
Тема: Застосовуння засобів програмування для побудови моделей.
 

Виконайте практично роботу опираючись на матеріали попереднього уроку.

1. Створіть проект "Сонячна система" користуючись  онлайн сервісом Скретч , файли заготівки планет вивантажуєте з папки ТУТ

2.  Алгоритми команд задайте за зразком
3. Задайте параметри кожної планети
4. Готовий проект вивантажити на комп'ютер та прикріпити до Форми 


06.03.2023 (7-А/7-Б)
Тема: Опис моделей у середовищі програмування
1. Перегляньте презентацію. Випишіть визначення "комп'ютерне моделювання", "види комп'ютерних моделей"

Виконайте вправи:
№1

 
№2
 
№3
Домашнє завдання : виконайте тест👇


27.02.2023 (7-А/7-Б)

Урок на тему: Практична робота № 8 Створення алгоритмів із вкладеними алгоритмічними структурами.
Добрий день. Сьогодні на уроці будемо реалізовувати алгоритмічні структури вкладення.
Для зарахування роботи на 1-9 балів необхідно набрати 5 прикладів розв'язків задач в середовищі https://repl.it
Розгляньте приклади задач та заповніть форму надіславши посилання своїх задач з набраним кодом, остання команда print("Прізвище та ім'я")
Для тих хто бажає отримати 10-12 балів, самостійно викоанйти розв'язання задачі №6
Ліфт витримує 400 кг. У ліфт заходять люди масою від 50 до 80 кг. Скільки людей зайде в ліфт?











20.02.2023 (7-А/7-Б)
Урок на тему: Алгоритми з повторенням в середовищі Python
Сьогодні розглянемо цикли в середовищі програмування.

Перегляньте відео або презентацію.
 





Виконайте тест
Виконайте розв'язок задач мовою програмування python





13.02.2023 (7-А/7-Б)
Урок на тему: Обмін значеннями, визначення найбільшого та найменшого з двох значень
Сьогодні будемо складати програми з розгалуженням для рішення різних завдань. Ви побачите приклади використання різних видів команди розгалуження в трьох різних програмах.
Перегляньте відео або презентацію.
 

Онлайновою версії середовища програмування, наприклад: https://repl.it


Виконайте розв'язок задач мовою програмування python



06.02.2023 (7-А/7-Б)
Урок на тему: Створення алгоритмів із розгалуженнями
Онлайновою версії середовища програмування, наприклад: https://repl.it/languages/python3
    Бувають задачі, для розв’язання яких недостатньо лінійних конструкцій. Команди повинні виконуватись лише при певному значенні конкретної умови. Для розв’язування таких задач використовують алгоритмічну структуру розгалуження.
    В алгоритмах з розгалуженням використовується оператор if. Його застосування має кілька форм.
Перегляньте презентацію
 

Перегляньте відео

Напишіть програму:
Завдання 1
Визначення парного та непарного числа.
Завдання 2
Знаходження частки від ділення двох чисел.
Завдання 3
Складіть програму, де значення оцінки вводиться з клавіатури, а результатом буде - до якого рівня належить ця оцінка.

Завдання приймається до 11.02
Практичне завдання 
Розв'яжіть задачі. Алгоритм розв'язаної програми прикріпіть до форми у вигляді посилання




30.01.2023 (7-А/7-Б)
Урок на тему: Основні лінійні алгоритми роботи зі змінними
Перегляньте презентацію та пригадайте матеріал попереднього заняття
Онлайновою версії середовища програмування, наприклад: https://repl.it/languages/python3


Завдання приймається до 06.02
Практичне завдання 
Розв'яжіть задачі. Алгоритм розв'язаної програми прикріпіть до форми у вигляді посилання









23.01.2023 (7-А/7-Б)
Тема: 
Мова програмування. Введення та виведення даних.
Змінні. Вказівка присвоювання. Основні лінійні алгоритми роботи зі змінними.









19.12.2022 (7-А/7-Б)
Тема:
Мова програмування. Введення та виведення даних.
Доброго дня! На сьогоднішньому уроці ми продовжуємо вивчати розділ "Алгоритми та програми" та ознайомимось з різними середовищами програмування.
1. Перегляньте та опрацюйте фрагмент підручника та презентації.

2.  Виконайте Вправу 1 "Ознайомлення з мовами програмування." з першого документа. Ознайомтесь з кодом програми на кожній з мов програмування, знайдіть  спільні та відмінні риси.



12.12.2022 (7-А/7-Б)
Тема:  Контрольне тестування з теми "Електронні таблиці"

Доброго дня. Сьогодні у нас заключний урок з теми "Електронні таблиці". 

Виконайте тест за посиланням
https://vseosvita.ua/test/start/mdl483

Для отримання позитивної тематичної оцінки з теми, доздаємо попередні практичні роботи.



05.12.2022 (7-А/7-Б)
Тема: 
Моделі. Етапи побудови моделей. Реалізація математичних моделей. 










Д/3 прочитати параграф 19
записати висновок в зошит






28.11.2022 (7-А/7-Б)
Тема: Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. Автозавершення та автозаміна. Практична робота 
Опираючись на знання з попередній уроків виконайте практичну роботу з підручника § 18 ст 95-96.
Завдання виконюте в електронних таблицях гугл (Excel).  Надаєте доступ до готової роботи вчителю.


21.11.2022 (7-А/7-Б)
Тема: Автоматизація введення даних. Автозаповнення.
1. Перегляньте презентацію.

Робота за комп'ютером 
Зроби власну копію електронної таблиці за посиланням та надайдоступ на електронну адресу вчителя bidenkoalla1977@gmail.com чи irishu4ka@gmail.com
Виконай завдання 
1. "Успішність"
2. "Міста"
3.Калорійність продуктів 
4.  "Вірш"

Домашнє завдання опрацювати параграф 12, виконайте тест (https://vseosvita.ua/test/start/qup967та пробуйте розв'язати задачу в електронних таблицях

14.11.2022 (7-А/7-Б)
Тема: Адресація. Формули.
1. Перегляньте презентацію.
2. Практична робота.
    У сьогоднішньому практичному завданні ми порахуємо свій раціон харчування на сніданок.
    Кожна страва містить певну кількість жирів, білків та вуглеводів, які надають нам енергію для життєдіяльності.
    Також ми знаємо добові норми харчування підлітків( для хлопців та дівчат - це є різні норми). Спочатку нам потрібно порахувати який сніданок повинен бути для для дівчат і для хлопців (обираєте відповідну стать). Сніданок становить 30% від добової норми харчування підлітка. За допомогою формул зробіть відповідні розрахунки (білків, жирів, вуглеводів та енергетичної цінності).
    Після цього Вам потрібно набрати відповідно до отриманих значень певні продукти. В таблиці Меню потрібно за допомогою формул порахувати загальну суму білків, жирів, вуглеводів та енергетичної цінності обраних вами страв.

    Потрібно підібрати такий раціон харчування, щоб якомога ближче наблизитись до норм здорового харчування на сніданок.
(Зразок мого меню, у кожного з вас отримається власне меню на сніданок)
    Зробіть копію заготовки "Раціон харчування" і підберіть  собі таке меню, яке б відповідало нормам здорового харчування на сніданок.            👉 https://docs.google.com/spreadsheets/d/16nIaMxK4WMRvNePh-kSeJ_t4SmokKlJx/copy


Надайте доступ до таблиці вчителю.
 

07.11.2022 (7-А/7-Б)
Тема: Редагування та форматування електронних таблиць. Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки.
1. Перегляньте презентацію.
 
2. Перегляньте відео

3. Практична робота
Створіть власну таблицю за зразком та надайте доступ до таблиці вчителю.






31.10.2022 (7-А/7-Б)
Тема: Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Об’єкти електронних таблиць.
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію. Випишіть основні визначення в зошит.
  
2. Виконайте вправу.
Вправа

3. Практичне завдання 

Створи таблицю за зразком та надайте доступ до таблиці вчителю.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1hFLcNKQkJTwzoB2pJ6wvbuzHU6nTSYCOOO4TKPAV2Os/copy






Картинки для таблиці


   


24.10.2022 (7-А/7-Б)

Тема: Тематична робота №1. Служби Інтернету.

    За своєю архітектурою Інтернет — це клієнт-серверна мережа, тобто в ній є сервери, що підтримують роботу певних служб, і клієнти, які користуються цими службами. Найвідомішими та найпоширенішими службами Інтернету вважаються Всесвітня павутина й електронна пошта.
    Інтернет також є платформою, на основі якої будуються файлообмінні мережі й електронні платіжні системи, розвиваються інтернет-телебачення та інтернет-телефонія.
    Кожна служба Інтернету має власні протоколи, що застосовуються для взаємодії між користувачем (клієнтською прикладною програмою) та службою.
    Служба Інтернету — це набір послуг, які надаються клієнтам програмним забезпеченням серверів Інтернету з використанням певних мережних протоколів.
    Зараз ви ознайомитесь з основними службами Інтернету та дізнаєтесь, які можливості вони надають користувачам.
До служб Інтернету відносяться:
Веб
Веб-форуми
Блоги
Вікі-проекти (в тому числі й Вікіпедія)
Інтернет-магазини
Інтернет-аукціони
Електронна пошта та списки розсилки
Групи новин (в основному, Usenet)
Файлообмінні мережі
Електронні платіжні системи
Інтернет-радіо
Інтернет-телебачення
IP-телефонія
Системи обміну повідомленнями
FTP-сервери

Перегляньте презентацію.


Виконайте тест



17.10.2022 (7-А/7-Б)
Тема: Урок Інтернет речей.

Презентація із завданням

Надай доступ вчителю



10.10.2022 (7-А/7-Б)
Урок Онлайнові перекладачі.



















Завдання



03.10.2022 (7-А/7-Б)
Урок 5. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них. Хмарні сервіси. Практична робота № 2
 Практиіна робота виконується під час уроку.
Д/З опрацювати §5.1-5.4, виконати тест 



26.09.2022 (7-А/7-Б)
Урок 4: Етикет електронного листування. Правила безпечного користування скринькою. Основні ознаки спаму та фішингу.



Що має бути в листі до вчителя?

1) Заповнений рядок з темою
2) Розпочніть з привітання
3) Чітко опишіть запитання чи проблему
4) Доречна кінцівка та прощання
5) Підпис (вкажіть своє ім'я)

Презентація із завданням


Власна копія презентації: 
Надай доступ вчителю



19.09.2022 (7-А/7-Б)
Урок 3. Використання адресної книги та списків розсилки



Практична робота №1

1. Для виконання практичної роботи необхідно скористатись електронною поштою на поштовому сервісі Gmail.com
2.Створити мітку власного класу зі списком ваших однокласників та вчителя (обімняйтесь електронними поштами в групі у вайбері) в додатках Google розділ Контакти. Зробіть скріншот створеної групи та надішліть фото вчителю на поштову скриньку. В темі листа вкажіть Прізвище та завдання 1.
 

3.Створіть лист за зразком. Привітання з Днем народження та розішліть створенній групі. Додайт підпис до листа Прізвище та ім'я.




12.09.2022 (7-А/7-Б)

Урок 2. Поштові служби Інтернет



Вправа 1


  

Вправа 2

Вправа 3


Вправа 4



Вправа 5






Вітаємо!
Пропонуємо переглянути відео і проаналізувати його. Зверніть увагу як саме не варто сидіти за комп'ютером.

Прочитайте правила та запам'ятайте .
Виконайте вправу та перевірте свої знання

  














Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас