7 клас Інформатика 2021-2022
23.05.2022 (7-А клас) 24.05.2022 (7-Б клас)
Тема уроку: Узагальнення з теми "Алгоритми та програми"
Для завершення даної теми необхідно виконати тестове завдання
16.05.2022 (7-А клас) 17.05.2022 (7-Б клас)
Урок на тему: Створення ігрового проєкту.Скористайся інструкцією для створення проекту
Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
09.05.2022 (7-А клас) 10.05.2022 (7-Б клас)
Урок на тему: Створення ігрового проєкту.У цьому проєкті можна побачити, як створити гру, у якого гравець повинен ловити кольорові точки правильними кольорами на колесі контролера.
Використовуйте клавіші клавіатури зі стрілками, щоб обертати колесо контролера і лови літальні точки кожного розу, коли вони досягають центру. Якщо пропустиш три точки, то закінчиться.
Створення проекту лови керапки. Офіційний сайт Проєкту Сode Club
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Лови крапки"
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Лови крапки"
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Доброго дня, ми продовжуємо працювати над досить великим проєктом "Генератор квітів".
Бажаємо успіхів, з нетерпінням очікуємо ваші роботи!
02.05.2022 (7-А клас) 03.05.2022 (7-Б клас)
25.04.2022 (7-А клас) 26.04.2022 (7-Б клас)
Урок на тему: Створення ігрового проєкту.Доброго дня, дорогі наші семикласники.
Ми продовжуємо працювати над створенням проєктів у середовищі Скретч.У цьому проєкті Ви спробуєте створити гру створення квітів різних розмірів та кольорів.
Створення проекту генератор квітів. Офіційний сайт Проєкту Сode Club
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Генератор квітів"
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Генератор квітів"
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
18.04.2022 (7-А клас) 19.04.2022 (7-Б клас)
Урок на тему: Створення ігрового проєкту
Проєкт "Кульки"
Проєкт "Кульки"
Створення гри із лопанням кульок. Офіційний сайт Проєкту Сode Club
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки"
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки"
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
11.04.2022 (7-А клас) 12.04.2022 (7-Б клас)
Тема:Використання алгоритмічних структур та змінних для розв’язання навчальних і життєвих задач . Вкладені цикли Проєкт "Геометрія кольору"
Тут ти навчишся ще кількома крутими прийомами і створиш один з моїх улюблених проектів Скретч: він малює різнокольорові візерунки.
Користуючись схемою створіть проєкт та надішліть на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Зверніть увагу які змінін треба створити
04.04.2022 (7-А клас) 05.04.2022 (7-Б клас)
Тема:Використання алгоритмічних структур та змінних для розв’язання навчальних і життєвих задач . Вкладені цикли
Опрацюйте параграф 31 ст. 170-178
Проаналізуйте завдання та запишіть розв'язок (команди) в зошит.
Виконай завдання в середовищі Скретч та надішли результат на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Урок на тему: Створення ігрового проєкту "Пам'ять".
Доброго дня, дорогі наші семикласники.
Ми продовжуємо працювати над створенням проєктів у середовищі Скретч.
У цьому проєкті Ви спробуєте створити гру в якій потрібно запам'ятовувати і відтворювати послідовність випадкових кольорів!
Натисніть на зелений прапор для запуску. Слідкуйте за наступним кольоровим кольором сукні танцівників і слухай супутні удари барабана, а далі відтворюйте кольори в тій же послідовності. Якщо ти переплутаєш їх порядок, то гра закінчитися!
Користуючись презентацією створи проєкт та надішліть на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
21.03.2022 (7-А клас) 22.03.2022 (7-Б клас)
Тема: Застосовуння засобів програмування для побудови моделей.
Виконайте практично роботу опираючись на матеріали попереднього уроку.
1. Створіть проект "Сонячна система" користуючись онлайн сервісом Скретч , файли заготівки планет вивантажуєте з папки ТУТ
2. Алгоритми команд задайте за зразком
3. Задайте параметри кожної планети
4. Готовий проект вивантажити на комп'ютер та прикріпити до Форми
14.03.2022 (7-А клас) 15.03.2022 (7-Б клас)
Тема: Опис моделей у середовищі програмування
1. Перегляньте презентацю. Випишіть визеначення "комп'ютерне моделювання", "види комп'ютерних моделей"
Виконайте вправи:
№1
№2
№3
Домашнє завдання : виконайте тест👇
08.02.2022 ( 7-Б клас)
07.02.2022 ( 7-А клас)
31.01.2022 ( 7-А клас)
01.02.2022 (7-Б клас)
Урок на тему: Основні лінійні алгоритми роботи зі змінними
Перегляньте презентацію та пригадайте матеріал попереднього заняття
Онлайновою версіъ середовища програмування, наприклад: https://repl.it/languages/python3
Розв'яжіть задачі. Алгоритм розв'язаної програми запишіть до форми
Комментарии
Отправить комментарий