9і класи Алгебра 2022-2023
Підручник Алгебра 9 Зошити
29 травня
Тема. Повторення. Системи нерівностей.
1. Повторіть матеріал підручника §12.2. Перегляньте відеопояснення:
3. Домашня робота :
25 травня
Тема. Повторення. Квадратні нерівності.
1. Повторіть матеріал підручника §12.2. Перегляньте відеопояснення:
3. Домашня робота :
22 травня9а+9б о 8.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Повторення. Нерівності.
1. Повторіть матеріал підручника §1-7,12.2. Перегляньте відеопояснення:
3. Домашня робота :
виконайте роботу за посиланням:
18 травня
Тема. Повторення. Функції. Системи двох рівнянь з двома змінними
1. Повторити матеріал підручника §8-14.2. Перегляньте відеопояснення:3. Виконайте тест за посиланням:
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1Тема. Задачі на відсотки1. Опрацюйте матеріал підручника ст. 236
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
3. Виконайте на оцінку тест:
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Загальні відомості про нерівності
та усно знайдіть відповіді на запитання .
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
та усно знайдіть відповіді на запитання:
Тема: Діагностична контрольна робота
Діти, ми сьогодні повторюємо:
1. ОДЗ
Теоретичний матеріал можна переглянути за посиланням 👇
23.05.Квадратична функція та її властивості.
18.05.Системи лінійних рівнянь з двома невідомими
Якщо треба знайти спільні розв’язки кількох рівнянь, то кажуть, що ці рівняння утворюють систему рівнянь.
Розв’язок системи рівнянь з двома невідомими — пара значень невідомих, яка є розв’язком кожного з рівнянь системи.
Розв’язати систему рівнянь означає знайти всі її розв’язки або довести, що їх немає.
Графічний спосіб розв’язування систем лінійних рівнянь
Щоб розв’язати систему рівнянь графічно, треба побудувати в одній системі координат графіки рівнянь системи й знайти їхні спільні точки. Координати цих точок і є розв’язками системи рівнянь.
Виходячи з того, що графіком лінійного рівняння є пряма, робимо висновок, що система двох лінійних рівнянь з двома невідомими може мати один розв’язок, не мати розв’язків, мати безліч розв’язків.
Алгебра - Великий довідник школяра - 2019
Системи лінійних рівнянь
Системи лінійних рівнянь з двома невідомими
Якщо треба знайти спільні розв’язки кількох рівнянь, то кажуть, що ці рівняння утворюють систему рівнянь.
Розв’язок системи рівнянь з двома невідомими — пара значень невідомих, яка є розв’язком кожного з рівнянь системи.
Розв’язати систему рівнянь означає знайти всі її розв’язки або довести, що їх немає.
Графічний спосіб розв’язування систем лінійних рівнянь
Щоб розв’язати систему рівнянь графічно, треба побудувати в одній системі координат графіки рівнянь системи й знайти їхні спільні точки. Координати цих точок і є розв’язками системи рівнянь.
Виходячи з того, що графіком лінійного рівняння є пряма, робимо висновок, що система двох лінійних рівнянь з двома невідомими може мати один розв’язок, не мати розв’язків, мати безліч розв’язків.
Приклади
Розв’яжіть графічно системи лінійних рівнянь.
1)
Визначимо точки для побудови графіків кожного з рівнянь системи:
Для рівняння y = 3 - x | Для рівняння y = 2x - 3 | ||||
x | 0 | 3 | x | 0 | 1 |
y | 3 | 0 | y | -3 | -1 |
Побудуємо графіки й знайдемо точку їх перетину (рисунок нижче).
Відповідь: .
2)
Для рівняння y = 2x - 1 | Для рівняння y = 2x - 3 | ||||
x | 0 | 1 | x | 0 | 1 |
y | -1 | 1 | y | -3 | -1 |
Побудуємо графіки (рисунок на с. 45).
Відповідь: розв’язків немає.
3)
Прямі будуть збігатися.
Відповідь: система має безліч розв’язків, котрі описуються рівнянням .
Спосіб підстановки
При розв’язуванні систем лінійних рівнянь способом підстановки треба:
1) виразити з якого-небудь рівняння системи одне невідоме через інше;
2) підставити одержаний вираз в інше рівняння системи замість цього невідомого;
3) розв’язати одержане рівняння з одним невідомим;
4) знайти відповідне значення іншого невідомого.
Приклади
1)
Відповідь: .
2)
Відповідь: .
Спосіб додавання
При розв’язуванні системи рівнянь способом додавання треба:
1) помножити обидві частини рівнянь системи на такі числа, щоб коефіцієнти при одному з невідомих стали протилежними (або рівними) числами;
2) почленно додати (або відняти) відповідно ліві й праві частини рівнянь;
3) розв’язати одержане рівняння з одним невідомим;
4) знайти відповідне значення іншого невідомого.
Приклади
1)
Відповідь: .
2)
Відповідь: .
16.05.Повторення.
Доброго дня! От і вичерпалася освітня програма з алгебри за 9 клас. Тому, будь-ласка, перегляньте чи всі самостійні і контрольні ви виконали? Далі слідкуйте за темами, які будуть виставлені на повторення.
Розв'язування квадратних нерівностей.
Якщо у рівняння два різних кореня, парабола перетинає вісь | |
Якщо у рівняння два однакових кореня, вершина параболи знаходиться на осі | |
Якщо у рівняння немає коренів, парабола не перетинає вісь |
За малюнком видно, що графік додатний будь-якому значенню Відповідь: |
11.05. Контрольна робота
Перейдіть за посиланням та виконайте завдання до наступного уроку.
09.05.Підготовка до контрольної роботи.
Виконайте завдання, подібні до тих, які будуть в контрольній роботі.
ст. 221(1,4,5,6,7,8)
Долучитися до онлайн уроку можна за посиланням, яке з'явиться на блозі за 5 хвилин до початку уроку о 11.00. для обох класів(за відсутності повітрної тривоги).
https://us04web.zoom.us/j/76795828473?pwd=W2VM546nxtkH_BPim2bwzBm5y-Ga50.1
767 9582 8473
Код доступа: qcDu10
04.05.Статистика.
1. Що досліджує математична статистика?
2. Що таке гістограма?
3. Які явища називають масовими?
4. Що таке вибірка? Частота вибірки?
5. Назвіть центральні тенденції вибірки.
6. Що таке середнє значення вибірки? медіана, мода?
1.Перегляньте відео
2. Виконайте вправи: №859,869, 864
02.05. Початкові відомості про статистику.
Перегляньте теоретичний матеріал за посиланням в темі уроку.☝
Виконайте завдання № 856, 858, 861
4. Перевір себе сам:
1.Яка ймовірність того, що ученицю вашого класу, яку викличуть до дошки на уроці математики, зватимуть Олександрою?
2.Уяви собі, що в класі, у якому ти навчаєшся, розігрується одна безкоштовна туристична поїздка до Лондона. Яка ймовірність того, що до Лондона поїдеш ти?
3.У гральній колоді 36 карт. Навмання вибирається одна карта. Яка ймовірність того, що ця карта: 1) Дама; 2)Червова дама?
4.Оператор довідкової служби протягом робочого дня (9:00– 17:00) у середньому розмовляє по телефону 6 год. Оцініть ймовірність того, що коли зателефонувати до довідкової у цей період, телефон виявиться вільним.
5.Під час епідемії грипу серед обстежених 40 000 жителів виявили 7900 хворих. Оцініть ймовірність події «навмання вибрана людина хвора на грип».
Комментарии
Отправить комментарий