9і класи Алгебра 2022-2023

Підручник Алгебра 9        Зошити   

    

2022 - 2023 навчальний рік
Пам'ятаємо!У випадку повітряної тривоги
 всі знаходимося  в укритті.


29 травня

Тема.  Повторення. Системи  нерівностей.

1. Повторіть матеріал підручника §12.
2. Перегляньте відеопояснення:

3. Домашня робота : 



25 травня

Тема.  Повторення. Квадратні нерівності.

1. Повторіть матеріал підручника §12.
2. Перегляньте відеопояснення:

3. Домашня робота : 



22 травня
9а+9б   о 8.00

https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
 

Тема.  Повторення. Нерівності.

1. Повторіть матеріал підручника §1-7,12.
2. Перегляньте відеопояснення:

3. Домашня робота : 

виконайте  роботу за посиланням:


18 травня

Тема. Повторення. Функції. Системи двох рівнянь з двома змінними

1. Повторити матеріал підручника §8-14.
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте тест за посиланням:



15 травня
9а+9б   о 8.00

https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Задачі на  відсотки
1. Опрацюйте матеріал підручника ст. 236

2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте тест за посиланням:

11 травня
Тема. Складні відсотки.
Розв'язування задач.
1. Опрацюйте матеріал підручника ст. 236
2.Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах письмово :ст. 238 №35,36

8 травня 
9а+9б   о 8.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Складні відсотки
1. Опрацюйте матеріал підручника ст. 236
2.Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах письмово :ст. 238 №31, 32, 33, 34

4 травня 
9а  о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Повторення . Відсоткові розрахунки
І спосіб
ІІ спосіб
ІІІ спосіб
ІV спосіб
1. Опрацюйте матеріал підручника ст. 234
2.Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах письмово :ст. 237 №1-8

1 травня
Тема. Контрольна робота " Комбінаторика.  Ймовірність. Статистика."
1. Опрацюйте матеріал підручника п. 19-21
2.Виконайте контрольну роботу за посиланням:


27 квітня
Тема. Способи подання даних та їх обробки.
Підготовка до контрольної роботи
1. Опрацюйте матеріал підручника п. 21
2.Перегляньте відеопояснення:

24 квітня
9б о 8.00
Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Відомості про статистику 
1. Опрацюйте матеріал підручника п. 21
2.Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах письмово :№862,864
4. Виконайте на оцінку тест:

20 квітня
Тема. Відомості про статистику 
1. Опрацюйте матеріал підручника п. 21
2.Перегляньте відеопояснення:

3. Виконайте в зошитах письмово :№856,858,861
Усно:№852-855
Перевір себе сам: 


17 квітня
(надсилаємо контрольну роботу за 3 квітня)
Тема. Частота та ймовірність випадкової події. Розв'язування задач.
1. Опрацюйте матеріал підручника п. 20
2.Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте на оцінку тест:
4. Виконайте в зошитах письмово :№829,830,834


13 квітня

Тема. Частота та ймовірність випадкової події
1. Опрацюйте матеріал підручника п. 20
Запам'ятай:
2.Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах письмово :№826,827,828

Усно:№822,823,824,825
4. Перевір себе сам:


10 квітня
о 8.00
9а та 9б  разом 
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Комбінаторні задачі  
1. Опрацюйте матеріал підручника п.19
Запам'ятай:
2.Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте на оцінку тест за посиланням:
4. 
Виконайте в зошитах письмово :
№796, 799, 802
5. Перевір себе сам:


6 квітня

Тема. Основні правила комбінаторики  
1. Опрацюйте матеріал підручника п.19
2.Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах письмово :
домашня  робота: №791,792,793,794


3 квітня
о 8.00
9а та 9б  разом 
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Підготовка до контрольної роботи " Послідовності"  
1. Опрацюйте матеріал підручника п.15-18
2.Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах:
класна  робота: №607,677,678,732,764,765,766
4. Виконайте контрольну роботу на 8 балів за посиланням:
http://surl.li/fzbrv
або на 10-12 балів письмово з оформленням:
5. Ознайомтеся з презентацією:


23 березня
9а  о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Задачі на обчислення сум
1. Опрацюйте матеріал підручника п.18
Вивчіть формулу:
3. Перегляньте відеопояснення:

4. Виконайте в зошитах:
класна  робота: №723,724,725,730,761,765
Домашня робота: №762,766

20 березня
о 8.00
9а та 9б  разом 
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Формула суми n членів геометричної  прогресії.
1. Перевірте домашнє завдання: 
2.  Опрацюйте матеріал підручника п.17
Вивчіть формулу:
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах:
класна  робота: №722(а),728(а),729(а),730(а)
Домашня робота: №722(б),728(б),729(б),730(б)


16 березня
9а  о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Геометрична  прогресія.
1. Перевірте домашнє завдання: 
2.  Опрацюйте матеріал підручника п.17
Запам'ятайте:
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах:
класна  робота: №718(а),719(а),720(а)
Домашня робота: №718(б),719(б),720(б)

13 березня
о 8.00
9а та 9б  разом 
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Геометрична  прогресія.
1. Перевірте домашнє завдання: 
та виконайте на повторення тест за посиланням:
2.  Опрацюйте матеріал підручника п.17
Запам'ятайте:
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах:
класна  робота: №713,714
Домашня робота: №712(2,3,4),717

9 березня
Працюємо  самостійно
Тема. Геометрична  прогресія.
1. Перевірте домашнє завдання: 
№ 661(б),663(б),664(б)
2.  Опрацюйте матеріал підручника п.17
Запам'ятайте:
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах:
класна  робота: №713,714, усно: № 710-710
Домашня робота: № 712(1),715

6 березня
о 8.00
9а та 9б  разом 
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Сума n членів арифметичної прогресії.
1. Перевірте домашнє завдання:
2.  Опрацюйте матеріал підручника п.16
Запам'ятайте формули:
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах:
класна  робота: № 661(а),663(а),664(а)
Домашня робота: № 661(б),663(б),664(б)

2 березня
9а  о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Сума n членів арифметичної прогресії.
1. Перевірте домашнє завдання:
2.  Опрацюйте матеріал підручника п.16
Вивчить формули:
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах
класна  робота: № 660
Домашня робота: № 662

27 лютого
о 8.00
9а та 9б  разом 
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Формула n-ного члена арифметичної прогресії.
1. Перевірте домашнє завдання:
2.  Опрацюйте матеріал підручника п.16
Вивчить формули:
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах
класна  робота: №649,652,653,656
 та  перевірте свою роботу за допомогою вправи:
Домашня робота: №654,650

23 лютого
9а  о 8.50
  9б  о 12.20
zoom
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Арифметична прогресія.
1. Повторюємо, що таке послідовність та перевіряємо
 домашнє завдання:
Послідовність задана формулою:
Послідовність задана рекурентною формулою:
2.  Опрацюйте матеріал підручника п.16
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах
класна  робота: Усно: №643-646,
письмово №647
Домашня робота: № 648

20 лютого
о 8.00
9а та 9б  разом 
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Послідовність.
Аналіз контрольної роботи:
1.  Опрацюйте матеріал підручника п.15
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах
класна  робота: Усно: №593-596,
письмово №599
Домашня робота: № 601

16 лютого
о 8.50
9а та 9б  разом 
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Підготовка до контрольної роботи 
"Системи рівнянь із двома змінними" .
Перевіремо домашнє завдання:№ №561
1.  Повторіть матеріал підручника п.13,14
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Домашня робота: 
виконайте контрольну роботу:
на 8 балів тест за посиланням: 
або  письмово на 10-12 завдання :
та надішліть на електронний щоденник

13 лютого
о 8.00
9а та 9б  разом 
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Розв'язування задач  складанням систем рівнянь .
Перевіремо домашнє завдання:№ 556
1.  Опрацюйте матеріал підручника п.14
Повторення:
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах
класна  робота: №558,559
домашня робота: №561


9 лютого
о 8.50
9а та 9б  разом 
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Розв'язування задач  складанням систем рівнянь .
Перевіремо домашнє завдання:№ 526(в),529(г)
1.  Опрацюйте матеріал підручника п.14
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах
класна  робота: №557
домашня робота: № 556
6 лютого
о 8.00
9а та 9б  разом 
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Системи рівнянь другого степеня.
Спосіб підстановки.
Спосіб додавання.
Графічний спосіб.
Перевіремо домашнє завдання:№ 526(а),529(в)
1.  Опрацюйте матеріал підручника п.13
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах
класна  робота: № 525,528
домашня робота: № 526(в), 528(г)
дистанційна група  надсилає скрин домашнього завдання на електронний щоденник вчасно
2 лютого
9а о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
9 б дистанційна група самостійно
Тема. Системи рівнянь другого степеня.
Спосіб підстановки.
 Спосіб додавання.
Перевіремо домашнє завдання:
1.  Опрацюйте матеріал підручника п.13
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах
класна  робота: №525,528
домашня робота: № 526(а),529(в)

30 січня
о 8.00
9а та 9б  разом 
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Системи рівнянь другого степеня.
Графічний спосіб.
Перевіремо домашнє завдання:
Метод інтервалів.
1.  Опрацюйте матеріал підручника п.13
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах
ГРАФІЧНИМ СПОСОБОМ:
класна  робота: № 521
домашня робота: № 522
26 січня
9а о 8.50 zoom
9б працює самостійно
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Метод інтервалів
1.  Опрацюйте матеріал підручника п.12, ст . 120
2. Опрацюйте презентацію" Метод інтервалів"
3. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах:
домашня робота: №496,499(а)

23 січня
о 8.00
9а та 9б  разом 
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Квадратні нерівності. Системи квадратних нерівностей.
1.  Повторіть матеріал підручника п.12
Алгоритм роз'язування квадратичної нерівності:
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах:
класна  робота: № 507
домашня робота: № 508
4. Опрацюйте презентацію" Метод інтервалів"



20.12
Тема. Квадратні нерівності.
Розв'язування вправ.
1.  Опрацюйте матеріал підручника п.12
Алгоритм роз'язування квадратичної нерівності:
2. Діти. які навчаються за дистанційною формою навчання виконайте тест за посиланням:


19 грудня
8.00
9а та 9б  разом 
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Квадратні нерівності.
Розв'язування вправ.
1.  Опрацюйте матеріал підручника п.12
Алгоритм роз'язування квадратичної нерівності:
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах:
класна  робота: № 487,485,488
домашня робота: №486

13 грудня
Тема. Квадратні нерівності.
Розв'язування вправ.
1.  Опрацюйте матеріал підручника п.12
Алгоритм роз'язування квадратичної нерівності:
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах:
класна  робота: № 484,485
домашня робота: №483


12 грудня
8.00
9а та 9б  разом 
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Квадратні нерівності.
1.  Опрацюйте матеріал підручника п.12
Алгоритм роз'язування квадратичної нерівності:
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах:
класна  робота: № 476-479, 480,482
домашня робота: №481

6 грудня
Тема. Контрольна робота. 
Властивості функції. Квадратична функція.
1. Перевірка домашнього завдання 302 (б,в,г),409, 
466(б), №455
2.  Опрацюйте матеріал підручника п.8 - 11
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте контрольну роботу:
та надішліть
screenshot 
виконаної роботи на електронний щоденник

5 грудня
8.00
9а та 9б  разом 
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Квадратична функція.
Підготовка до контрольної роботи
1. Перевірка домашнього завдання №441,446 (а,б)
2.  Опрацюйте матеріал підручника п.8 - 11
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах:
домашня робота: №302 (б,в,г),409, 466(б),
№455(а)( користуючись графіком , знайдіть:
)

29 листопада
Тема. Квадратична функція.
1. Перевірка домашнього завдання
2.  Опрацюйте матеріал підручника п.11, ст. 109
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах:
домашня робота: №441,446 (а,б)
за алгоритмом

28 листопада
8.00
9а та 9б  разом 
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Квадратична функція.
1. Перевірка домашнього завдання: № 438,439(в)
2.  Опрацюйте матеріал підручника п.11, ст. 109
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах:
домашня робота: №440(в,д),441(в),443(б,д),
№445(б) за алгоритмом
22 листопада
Тема. Квадратична функція.
1. Перевірка домашнього завдання: №408,411
2.  Опрацюйте матеріал підручника п.11, ст. 109
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах:
Класна робота: усно № 435,436
домашня робота: № 438,439(в), побудувати графік функції на с.110



21 листопада
8.00
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Найпростіші перетворення графіків функцій
1. Перевірка домашнього завдання:
2.  Опрацюйте матеріал підручника п.10, ст. 98
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах:
Класна робота
домашня робота:№408,411

15 листопада
Діти, які навчаються  за дистанційною формою
 працюють самостійно
Тема. Найпростіші перетворення графіків функцій
1. Перевірка домашнього завдання:
2.  Опрацюйте матеріал підручника п.10, ст. 98
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах:
домашня робота: №400,403


14 листопада
9А Zoom о 8.50
 9Б  Zoom о 8.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Властивості функції
1. Перевірка домашнього завдання:
2.  Опрацюйте матеріал підручника п.9, ст. 88
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах:
домашня робота: №358 (ґ,е),359(а,б),361(а)
та тест за посиланням:

8 листопада
Діти, які навчаються  за дистанційною формою
 працюють самостійно
Тема. Властивості функції
1. Перевірка домашнього завдання:
2.  Опрацюйте матеріал підручника п.9, ст. 88
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах:
класна робота: № 357,358 (а,б),359(а,б)
домашня робота: №358 (г,д),359(в,г),361(б)

7 листопада
о 8.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Властивості функції
1. Перевірка домашнього завдання:
2.  Опрацюйте матеріал підручника п.9, ст. 88
Властивості функції:

3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах:
класна робота: № 336,354
домашня робота: № 347,353


1 листопада
 9Б  Zoom о 12.00
9А Zoom  о 10.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Ми починаємо новий розділ "Квадратична функція".
Тема. Що таке функція.
1.Аналіз контрольної роботи
2.  Опрацюйте матеріал підручника п.8, ст. 73
Згадай:
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах:
класна робота: № 288,289,290,291, 293, 297
домашня робота: №292,296

31.10
 9Б  Zoom о 9.00
9А Zoom  о 10.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Підготовка до контрольної роботи з теми 
" Нерівності"
1.Перевіремо домашнє завдання:
2. Опрацюйте матеріал підручника п.1-6
3. Перегляньте відеопояснення за посиланням:
4. Виконайте в зошитах:
класна робота: № 226(1), 229(1), 230(а,б), 235(а,г)
5. Виконайте письмово  контрольну роботу 
та надішліть screenshot роботи
 на електронний щоденник або на вайбер:
Підказка:
25.10
 9Б  Zoom о 12.00
9А Zoom  о 10.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Системи нерівностей з однією змінною. 
Розв'язування вправ.
1.Перевіремо домашнє завдання:
2. Опрацюйте матеріал підручника п.5,6
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах:
класна робота: № 222(а,б), 224(а,б)
домашня робота: № 223, 224(в)

24.10
 9Б  Zoom о 9.00
9А Zoom  о 10.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Об'єднання і переріз множин.
Системи нерівностей з однією змінною. 
1.Перевіремо домашнє завдання:
2. Опрацюйте матеріал підручника п.5,6
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах:
класна робота: № 177,178
215,216,220
домашня робота: № 221,218

18.10
 9Б  Zoom о 10.30
9А Zoom  о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Розв'язування нерівностей з однією змінною
Подвійні нерівності.
1.Перевіремо домашнє завдання:
2. Опрацюйте матеріал підручника п.4, ст 31-33
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте в зошитах:
 № 168
17.10
 9Б  Zoom о 8.00
9А Zoom  о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Розв'язування нерівностей з однією змінною
Область допустимих значень
1.Перевіремо домашнє завдання:
2. Опрацюйте матеріал підручника п.4, ст 31-33
Повторіть: що таке ОДЗ.
Розглянемо всі випадки:
3. Виконайте в зошитах:
 № 153

11.10
( працюємо самостійно)
Тема. Розв'язування нерівностей з однією змінною
1.Перевіремо домашнє завдання:
2. Опрацюйте матеріал підручника п.4, ст 31-33
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконати ТЕСТ за посиланням:

10.10
9А разом з 9Б
Zoom о 8.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Розв'язування нерівностей з однією змінною
1.Перевіремо домашнє завдання:
2. Опрацюйте матеріал підручника п.4, ст 31-33
3. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах:
Згадай:
класна робота:письмово № 147,150,156
домашня робота:№146,149,157
Підказка до дз:

04.10
Тема. Рівносильні нерівності 
(діти за дістанційною формою навчання
 працюють самостійно)
1. Опрацюйте матеріал підручника п.4, ст 31-33
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах:
класна робота:письмово № 140,144,146
домашня робота:№135,142,145

03.10
9А разом з 9Б
Zoom о 8.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Розв'язування нерівностей з однією змінною
1.Перевіремо домашнє завдання:
Пам'ятай, 
як розв'язувати найпростіші нерівності з однією змінною:
2. Опрацюйте матеріал підручника п.4, ст 31-33
3. Перегляньте відеопояснення:
4
. Виконайте в зошитах:
класна робота:письмово № 133,134(а,б),137(а,б),138(а,б)
домашня робота:№136(а,б,в,г), 139(а,б,в)
Підказка до дз:

20 вересня
(діти за дістанційною формою навчання
 працюють самостійно)
Тема. Розв'язування нерівностей з однією змінною
1. Опрацюйте матеріал підручника п.4, ст 31-33
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах:
класна робота:письмово № 127,129,130,131,133,134
домашня робота:№132
26 вересня
 9б
Zoom о 8.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

 9а
 Zoom о 8.50
ідентифікатор конференції: 747 1586 3356
Код доступу: 1
Тема. Оцінювання значення виразу
Перевіремо домашнє завдання:
1. Опрацюйте матеріал підручника п.3, ст 24-26
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах:
класна робота:письмово № 96, 106,107
домашня робота:№ 110,111


20 вересня
(діти за дістанційною формою навчання
 працюють самостійно)
Тема. Подвійні нерівності
Перевіремо домашнє завдання:
1.. Опрацюйте матеріал підручника п.3, ст 24-26
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах:
класна робота:усно № 91-94, письмово № 100,101,104
домашня робота:№ 97,99, 104


19 вересня
 9б
Zoom о 8.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

 9а
 Zoom о 8.50
ідентифікатор конференції: 747 1586 3356
Код доступу: 1
Тема. Властивості числових нерівностей
Перевіремо домашнє завдання.
1.. Опрацюйте матеріал підручника п.2, ст 17-18
2.Запам'ятай властивості числових нерівностей:
3. Виконайте в зошитах:
класна робота:№ 70,71,72
домашня робота:№ 69 та 



13 вересня
Тема. Властивості числових нерівностей
Перевіремо домашнє завдання:
1. Опрацюйте матеріал підручника п.2, ст 17-18
Дайте відповіді на запитання:
2. 
Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах:
класна робота:№ 64,66, 69,70. Усно № 56-59
домашня робота:№ 65,,67

12 вересня
Тема: 9б
Zoom о 8.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема: 9а
 Zoom о 8.50
ідентифікатор конференції: 747 1586 3356
Код доступу: 1
Тема. Загальні відомості про нерівності. 
Розв'язування вправ. 
1. Опрацюйте матеріал підручника п.1
"Загальні відомості про нерівності", ст 8-10
Перевіремо домашнє завдання:

2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах:
класна робота:№28(а,б,в), 31,32,33,36,39(а,б)
домашня робота: №28(г), 30,39(в,г)




6 вересня
(діти за дістанційною формою навчання
 працюють самостійно)
Тема. Загальні відомості про нерівності
1. Опрацюйте матеріал підручника п.1
"Загальні відомості про нерівності", ст 8-10
та усно знайдіть відповіді на запитання  .
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в зошитах:
класна робота:№1,3,4(а),5(б),8,10,13(а,в),17,20
домашня робота: №9,12,15



Тема: 9б
Zoom о 8.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема: 9а
 Zoom о 8.50
ідентифікатор конференції: 747 1586 3356
Код доступу: 1
5 вересня 
Тема. Аналіз контрольної роботи


1. Домашнє завдання:
виконати в робочому зошиті письмово завдання

2. Опрацюйте матеріал підручника п.1
"Загальні відомості про нерівності", ст 8-10
та усно знайдіть відповіді на запитання:



1 вересня 
Тема: Діагностична контрольна робота
Діти, ми  сьогодні повторюємо:
1. ОДЗ
2. Основна властивість дробу.
3. Означення та властивості арифметичного квадратного кореня
4. Квадратні рівняння. 
5. Властивості степеня з цілим показником.
6. Розкладання на множники.
7. Дії з раціональними дробами.
8. Розв'язуання задач.

Підказки:
після виконання роботи внизу сторінки натискаєте




































































Теоретичний матеріал можна переглянути за посиланням 👇

23.05.Квадратична функція та її властивості.


18.05.Системи лінійних рівнянь з двома невідомими

Якщо треба знайти спільні розв’язки кількох рівнянь, то кажуть, що ці рівняння утворюють систему рівнянь.

Розв’язок системи рівнянь з двома невідомими — пара значень невідомих, яка є розв’язком кожного з рівнянь системи.

Розв’язати систему рівнянь означає знайти всі її розв’язки або довести, що їх немає.

Графічний спосіб розв’язування систем лінійних рівнянь

Щоб розв’язати систему рівнянь графічно, треба побудувати в одній системі координат графіки рівнянь системи й знайти їхні спільні точки. Координати цих точок і є розв’язками системи рівнянь.

Виходячи з того, що графіком лінійного рівняння є пряма, робимо висновок, що система двох лінійних рівнянь з двома невідомими може мати один розв’язок, не мати розв’язків, мати безліч розв’язків.


Алгебра - Великий довідник школяра - 2019

Системи лінійних рівнянь
Системи лінійних рівнянь з двома невідомими

Якщо треба знайти спільні розв’язки кількох рівнянь, то кажуть, що ці рівняння утворюють систему рівнянь.

Розв’язок системи рівнянь з двома невідомими — пара значень невідомих, яка є розв’язком кожного з рівнянь системи.

Розв’язати систему рівнянь означає знайти всі її розв’язки або довести, що їх немає.

Графічний спосіб розв’язування систем лінійних рівнянь

Щоб розв’язати систему рівнянь графічно, треба побудувати в одній системі координат графіки рівнянь системи й знайти їхні спільні точки. Координати цих точок і є розв’язками системи рівнянь.

Виходячи з того, що графіком лінійного рівняння є пряма, робимо висновок, що система двох лінійних рівнянь з двома невідомими може мати один розв’язок, не мати розв’язків, мати безліч розв’язків.

Приклади

Розв’яжіть графічно системи лінійних рівнянь.

1)  

Визначимо точки для побудови графіків кожного з рівнянь системи:

Для рівняння

y = 3 - x

Для рівняння

y = 2x - 3

x

0

3

x

0

1

y

3

0

y

-3

-1

Побудуємо графіки й знайдемо точку їх перетину (рисунок нижче).

Відповідь: .

2)  

Для рівняння

y = 2x - 1

Для рівняння

y = 2x - 3

x

0

1

x

0

1

y

-1

1

y

-3

-1

Побудуємо графіки (рисунок на с. 45).

Відповідь: розв’язків немає.

3)  

Прямі будуть збігатися.

Відповідь: система має безліч розв’язків, котрі описуються рівнянням .

Спосіб підстановки

При розв’язуванні систем лінійних рівнянь способом підстановки треба:

1)  виразити з якого-небудь рівняння системи одне невідоме через інше;

2)  підставити одержаний вираз в інше рівняння системи замість цього невідомого;

3)  розв’язати одержане рівняння з одним невідомим;

4)  знайти відповідне значення іншого невідомого.

Приклади

1)  

Відповідь.

2)  

    

    

    

Відповідь.

Спосіб додавання

При розв’язуванні системи рівнянь способом додавання треба:

1)  помножити обидві частини рівнянь системи на такі числа, щоб коефіцієнти при одному з невідомих стали протилежними (або рівними) числами;

2)  почленно додати (або відняти) відповідно ліві й праві частини рівнянь;

3)  розв’язати одержане рівняння з одним невідомим;

4)  знайти відповідне значення іншого невідомого.

Приклади

1)  

Відповідь.

2)  

Відповідь.

16.05.Повторення. 

Доброго дня! От і вичерпалася освітня програма з алгебри за 9 клас. Тому, будь-ласка, перегляньте чи всі самостійні і контрольні ви виконали? Далі слідкуйте за темами, які будуть виставлені на повторення. 

Розв'язування квадратних нерівностей.

Загальний вигляд квадратних нерівностей, це ax2+bx+c>0(<0,0,0),деa0.
Множину розв'язків квадратної нерівності легко визначити, приблизно накресливши графік функції y=ax2+bx+c (параболу).
 
Кроки розв'язання квадратної нерівності:
 
1. Визначаються точки перетину параболи і осі x за допомогою розв'язання рівняння ax2+bx+c=0.
 Згадаємо формули коренів квадратного рівняння:
 D=b24acx1=b+D2a,x2=bD2a
 
Якщо  D>0,
у рівняння два різних кореня,

парабола перетинає вісь x у двох точках
 
parab1.png
Якщо  D=0,
у рівняння два однакових кореня,
вершина параболи знаходиться на осі x

 
parab2.png
Якщо  D<0,
у рівняння немає коренів, парабола не перетинає вісь x
parab3.png
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  

2. Враховуючи кількість коренів і знак коефіцієнта a, креслиться графік параболи.
Зверни увагу!
Якщо a>0, гілки параболи спрямовані вгору, якщо a<0, тоді вниз.
 
Порада: якщо хочеш, щоб гілки параболи завжди були спрямовані вгору, у випадках, коли a<0, треба спочатку обидві частини нерівності помножити на (1). Не забудь, що на протилежний поміняється знак нерівності.
 
3. Обираються порожні або зафарбовані точки, в залежності від вигляду знака нерівності:
, якщо стоїть знак нестрогої нерівності  або  
о, якщо стоїть знак строгої нерівності < або <
 
4. Зафарбовується правильний інтервал.
 
5. Записується відповідь.

Приклад:
Розв'язати квадратну нерівність 2x2+4x50
Розв'язання:
2x2+4x50(1)
 
За малюнком видно, що графік додатний будь-якому значенню x
 
Відповідь:  x(;+)абоxR
parab3.png


11.05. Контрольна робота 

Перейдіть за посиланням та виконайте завдання до наступного уроку. 

09.05.Підготовка до контрольної роботи.

Виконайте завдання, подібні до тих, які будуть в контрольній роботі.

ст. 221(1,4,5,6,7,8)

Долучитися до онлайн уроку можна за посиланням, яке з'явиться на блозі за 5 хвилин до початку уроку о 11.00. для обох класів(за відсутності повітрної тривоги).

https://us04web.zoom.us/j/76795828473?pwd=W2VM546nxtkH_BPim2bwzBm5y-Ga50.1

 767 9582 8473

Код доступа: qcDu10


04.05.Статистика.

1. Що досліджує математична статистика? 

2. Що таке гістограма? 

3. Які явища називають масовими? 

4. Що таке вибірка? Частота вибірки? 

5. Назвіть центральні тенденції вибірки. 

6. Що таке середнє значення вибірки? медіана, мода?

1.Перегляньте відео

2. Виконайте вправи: №859,869, 864

02.05. Початкові відомості про статистику.

Перегляньте теоретичний матеріал за посиланням в темі уроку.☝

Виконайте завдання № 856, 858, 861

4. Перевір себе сам:

Вправа: Діаграма




27.04.2022. Частота та ймовірність випадкової події.Розв'язування задач.

Частота та ймовірність випадкової події.
Розв'язування задач.
Спробуйте свої сили, розв'язавши кілька цікавих задач. Будуть питання - пишіть.

1.Яка ймовірність того, що ученицю вашого класу, яку викличуть до дошки на уроці математики, зватимуть Олександрою?

2.Уяви собі, що в класі, у якому ти навчаєшся, розігрується одна безкоштовна туристична поїздка до Лондона. Яка ймовірність того, що до Лондона поїдеш ти?
3.У гральній колоді 36 карт. Навмання вибирається одна карта. Яка ймовірність того, що ця карта: 1) Дама; 2)Червова дама?

4.Оператор довідкової служби протягом робочого дня (9:00– 17:00) у середньому розмовляє по телефону 6 год. Оцініть ймовірність того, що коли зателефонувати до довідкової у цей період, телефон виявиться вільним.

5.Під час епідемії грипу серед обстежених 40  000 жителів виявили 7900 хворих. Оцініть ймовірність події «навмання вибрана людина хвора на грип».


25.04.2022. Частота та ймовірність випадкової події.

Частота та ймовірність випадкової події.

Перегляньте відео матеріал за посиланням.☝
Долучитися до онлайн уроку можна за посиланням, яке з'явиться на блозі за 5 хвилин до початку уроку (за відсутності повітрної тривоги).
https://us04web.zoom.us/j/73680940794?pwd=IFked66He2IGvrDi1l1ads9UwlUR5t.1

Идентификатор конференции: 736 8094 0794
Код доступа: R9uu69

Виконаємо разом: №826, 827,828,831.
Д/З. Вивчити за підручником Алгебра-9 § 19, ст. 196-198. №830,834


20.04.Розв'язування задач і вправ.

Повторіть матеріал за посиланням
Виконайте вправи:
1. №803.

2. Із 5 дівчат і 4 хлопців потрібно сформувати дует, до якого входила б одна дівчина та один хлопець. Скількома способами це можна зробити?

3. Скількома способами можна розставити на полиці 4 різні книжки?




 


18.04.2022. Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики

ОСНОВИ КОМБІНАТОРИКИ, ТЕОРІЇ ЙМОВІРНОСТЕЙ ТА СТАТИСТИКИ
Перегляньте відео матеріал за посиланням.☝
Долучитися до онлайн уроку можна за посиланням, яке з'явиться на блозі за 5 хвилин до початку уроку о 11.00. для обох класів(за відсутності повітрної тривоги).
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/71289311689?pwd=85P_ByfYJbo5mrBspIppSNQZc4n9As.1
Идентификатор конференции: 712 8931 1689
Код доступа: cL4ax4
Виконаємо разом.795,797,798
Д/З №796,799

13.04.2022. Контрольна робота 👈(виконати до 17.04.)

11.04.2022. Підготовка до контрольної роботи.

Перед вами завдання, подібні до тих, які будуть на к/р. Спробуйте свої сили. Будуть питання пишіть.








06.04.2022. Задачі на обчислення сум.

Долучитися до онлайн уроку можна за посиланням, яке з'явиться на блозі за 5 хвилин до початку уроку о 9.15. для обох класів.
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/73599863570?pwd=YydZWHqqUc4HR0yNA_YAhB1c3Txy0j.1
Идентификатор конференции: 735 9986 3570
Код доступа: WKghK1

04.04.2022. Сума перших членів геометричної прогресії.
Долучитися до онлайн уроку можна за посиланням, яке з'явиться на блозі за 5 хвилин до початку уроку о 11.00. для обох класів.
Підключитися
https://us04web.zoom.us/j/72016153915?pwd=ClgGIdirHjF7DzPNAtN4J45uif7d3F.1
Идентификатор конференции: 720 1615 3915
Код доступа: 24UEdv
Д/З № 722(а,б), 725(а,б)




30.03.2022.Геометрична прогресія.
Геометрична прогресія.
Долучитися до онлайн уроку можна за посиланням, яке з'явиться на блозі за 5 хвилин до початку уроку о 10.00. для обох класів.
Підключитися
https://us04web.zoom.us/j/71186119195?pwd=hx4N-e0dUE5uRtCkXFd-H3g_AMbUbF.1
711 8611 9195
Код доступу: vBMD69

Зробимо разом № 716, 718,719,720
Виконайте д/з № 715, 717

28.03.2022.Геометрична прогресія.

Геометрична прогресія.

Перегляньте відео матеріал за посиланням.☝Запам'ятайте формули.

Виконайте вправи: Параграф 17. № 712, 714.

23.03.2022. Арифметична прогресія. Сума членів арифметичної прогресії.

Долучитися до онлайн уроку можна за посиланням, яке з'явиться на блозі за 5 хвилин до початку уроку
о.9.15. для 9-а класу,
9-б о 10.00
Д/з № 660(б,в), 661 (б,в), 662(б,в).

21.03.2022  Арифметична прогресія

Повторюємо формулу n-го члену арифметичної прогресії  аn = а1 + ( n -1 ) d.
Вчимося розв'язувати вправи №651.
Приклад. 1) 2,7,12,...  а1= 2а2= 7.  d=7-2=5.  а10= 2+(10-1)*5= ....
№653 
Приклад: а) а11= 25, d=2. а1=?
аn = а1 + ( n -1 ) d
а11= а1 + ( 11 -1 ) 2
25а1 + ( 11 -1 ) 2
25=а1 + 20
 а1=25-20 
 а1=5
Використовуючи приклади, розв'яжіть №652(б,в), 653(б,в), 654.

14.03/16.03.2022.  Арифметична прогресія
АРИФМЕТИЧНА ПРОГРЕСІЯ
Перегляньте матеріал уроку натиснувши на тему уроку. Ознайомтеся з матеріалом параграфу 16.
Долучитися до онлайн уроку можна за посиланням, яке з'явиться на блозі за 5 хвилин до початку уроку о.9.15.
Виконайте д/з №648,650



07.02.2022. Розв'язування вправ.

Перегляньте урок та виконайте завдання за посиланням
Розв'язування вправ.




02.02.2022.  Розв'язування систем рівнянь другого степеня з двома зміними.Способом  підстановки

31.01.2022. Розв'язування систем рівнянь другого степеня з двома зміними.
Розв'язування систем рівнянь другого степеня з двома зміними.
Онлайн урок для 9-а класу.
31 янв. 2022 11:00 AM Киев
👉Підключитися до уроку
Онлайн урок для 9-б класу. 31 янв. 2022 10:00
Підключитися
Домашнє завдання для обох класів:№521(в), №522(б,в)














Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас

Сімейна форма 8 клас