9 клас Основи здоров'я 2022-2023

 9-А.9-Б

Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми Міжнародне право
Дата 25.05
Виконати тест
Запитання 1

Міжнародне гуманітарне право (МГП)  це...

варіанти відповідей
 

Вищий законодавчий акт визначаючий базові принципи організації та ведення військових конфліктів між державами.

 
 

Система міжнародно визнаних правових норм і принципів, які застосовують під час міжнародних та внутрішньодержавних збройних конфліктів.

 
 

Систематизація по групах споріднених суспільних відносин, на які посягають відповідні злочини.

Запитання 2

МГП встановлює правила:

варіанти відповідей
 

Стосовно права держав застосовувати силу.

 
 

Стосовно права держав застосовувати хімічну зброю.

 
 

Стосовно права держав застосовувати зброю.

 
 

Ведення війни.

Запитання 3

Чотири Женевські конвенції 1949 р. та два Додаткові протоколи (1977р) є широким зведенням принципів і норм, що стали:

варіанти відповідей
 

Основою міжнародного гуманітарного права у мирному конфлікті.

 
 

Основою сучасного міжнародного гуманітарного права у збройному конфлікті.

 
 

Основою сучасного цивільного права.

 
 

Основою сучасного цивільного права у збройному конфлікті.

Запитання 4

Один із супротивників замаскував воєнний об’єкт під медичний, розмістивши на ньому міжнародні знаки Червоного Хреста. Це...

варіанти відповідей
 

Воєнна хитрість.

 
 

Віроломство.

Запитання 5

Що це за знак

варіанти відповідей
 

емблема медичних формувань

 
 

прапор Туркменії

 
 

знак прохання про допомогу

 
 

старо-слов'янські візерунки

Запитання 6

Що це за знак

варіанти відповідей
 

пам'ятка для цивільного населення, яку шкоду надають міни

 
 

позначення, яке місце потрібно замінувати

 
 

позначення мінних полів і районів

Запитання 7

Що це за знак

варіанти відповідей
 

знак для установок та споруд, що утримують небезпечні сили

 
 

знак парламентера

 
 

мішень

 
 

світлофор

Запитання 8

Основоположні документи МГП? 



варіанти відповідей
 

Загальна декларація прав людини

 
 

Конституція України  

 
 

Концепція про права дитини 

 
 

Женевські конвенції та Додаткові протоколи 

Запитання 9

Міжнародне гуманітарне право застосовують? 




варіанти відповідей
 

Під час надзвичайних ситуацій 

 
 

При миротворчих заходах

 
 

Під час військових конфліктів 

 
 

У мирний час 

Запитання 10

Особа, яка не служить у Збройних Силах або організованій збройній групі однієї зі сторін конфлікту називають…



варіанти відповідей
 

Найманець

 
 

Некомбатант

 
 

Комбатант

 
 

Цивільний

Запитання 11

Особи, які мають командира, носять визначений і виразно видимий здалеку розпізнавальний знак, що відрізняє їх від цивільного населення, входять до складу збройних сил воюючих сторін та ведуть бойові дії проти ворога зі зброєю в руках, дотримуючи у своїх діях законів та звичаїв війни – це…


варіанти відповідей
 

Добровольці 

 
 

Комбатанти

 
 

Миротворці 

 
 

Розвідники

Запитання 12

Іноземні громадяни, які через свої політичні або інші переконання (але не за матеріальну вигоду) можуть бути зарахованими до особового складу збройних сил однієї з воюючих сторін – це…


варіанти відповідей
 

Добровольці

 
 

Розвідники

 
 

Миротворці

 
 

Комбатанти 


9-А.9-Б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми Міжнародне право
Дата 18.05
Виконати тест
Запитання 1

Міжнародне гуманітарне право (МГП)  це...

варіанти відповідей
 

Вищий законодавчий акт визначаючий базові принципи організації та ведення військових конфліктів між державами.

 
 

Система міжнародно визнаних правових норм і принципів, які застосовують під час міжнародних та внутрішньодержавних збройних конфліктів.

 
 

Систематизація по групах споріднених суспільних відносин, на які посягають відповідні злочини.

Запитання 2

МГП встановлює правила:

варіанти відповідей
 

Стосовно права держав застосовувати силу.

 
 

Стосовно права держав застосовувати хімічну зброю.

 
 

Стосовно права держав застосовувати зброю.

 
 

Ведення війни.

Запитання 3

Чотири Женевські конвенції 1949 р. та два Додаткові протоколи (1977р) є широким зведенням принципів і норм, що стали:

варіанти відповідей
 

Основою міжнародного гуманітарного права у мирному конфлікті.

 
 

Основою сучасного міжнародного гуманітарного права у збройному конфлікті.

 
 

Основою сучасного цивільного права.

 
 

Основою сучасного цивільного права у збройному конфлікті.

Запитання 4

Один із супротивників замаскував воєнний об’єкт під медичний, розмістивши на ньому міжнародні знаки Червоного Хреста. Це...

варіанти відповідей
 

Воєнна хитрість.

 
 

Віроломство.

Запитання 5

Що це за знак

варіанти відповідей
 

емблема медичних формувань

 
 

прапор Туркменії

 
 

знак прохання про допомогу

 
 

старо-слов'янські візерунки

Запитання 6

Що це за знак

варіанти відповідей
 

пам'ятка для цивільного населення, яку шкоду надають міни

 
 

позначення, яке місце потрібно замінувати

 
 

позначення мінних полів і районів

Запитання 7

Що це за знак

варіанти відповідей
 

знак для установок та споруд, що утримують небезпечні сили

 
 

знак парламентера

 
 

мішень

 
 

світлофор

Запитання 8

Основоположні документи МГП? 



варіанти відповідей
 

Загальна декларація прав людини

 
 

Конституція України  

 
 

Концепція про права дитини 

 
 

Женевські конвенції та Додаткові протоколи 

Запитання 9

Міжнародне гуманітарне право застосовують? 




варіанти відповідей
 

Під час надзвичайних ситуацій 

 
 

При миротворчих заходах

 
 

Під час військових конфліктів 

 
 

У мирний час 

Запитання 10

Особа, яка не служить у Збройних Силах або організованій збройній групі однієї зі сторін конфлікту називають…



варіанти відповідей
 

Найманець

 
 

Некомбатант

 
 

Комбатант

 
 

Цивільний

Запитання 11

Особи, які мають командира, носять визначений і виразно видимий здалеку розпізнавальний знак, що відрізняє їх від цивільного населення, входять до складу збройних сил воюючих сторін та ведуть бойові дії проти ворога зі зброєю в руках, дотримуючи у своїх діях законів та звичаїв війни – це…


варіанти відповідей
 

Добровольці 

 
 

Комбатанти

 
 

Миротворці 

 
 

Розвідники

Запитання 12

Іноземні громадяни, які через свої політичні або інші переконання (але не за матеріальну вигоду) можуть бути зарахованими до особового складу збройних сил однієї з воюючих сторін – це…


варіанти відповідей
 

Добровольці

 
 

Розвідники

 
 

Миротворці

 
 

Комбатанти 

9-А.9-Б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми Міжнародне право
Дата 11.05
Виконати тест
Запитання 1

Міжнародне гуманітарне право (МГП)  це...

варіанти відповідей
 

Вищий законодавчий акт визначаючий базові принципи організації та ведення військових конфліктів між державами.

 
 

Система міжнародно визнаних правових норм і принципів, які застосовують під час міжнародних та внутрішньодержавних збройних конфліктів.

 
 

Систематизація по групах споріднених суспільних відносин, на які посягають відповідні злочини.

Запитання 2

МГП встановлює правила:

варіанти відповідей
 

Стосовно права держав застосовувати силу.

 
 

Стосовно права держав застосовувати хімічну зброю.

 
 

Стосовно права держав застосовувати зброю.

 
 

Ведення війни.

Запитання 3

Чотири Женевські конвенції 1949 р. та два Додаткові протоколи (1977р) є широким зведенням принципів і норм, що стали:

варіанти відповідей
 

Основою міжнародного гуманітарного права у мирному конфлікті.

 
 

Основою сучасного міжнародного гуманітарного права у збройному конфлікті.

 
 

Основою сучасного цивільного права.

 
 

Основою сучасного цивільного права у збройному конфлікті.

Запитання 4

Один із супротивників замаскував воєнний об’єкт під медичний, розмістивши на ньому міжнародні знаки Червоного Хреста. Це...

варіанти відповідей
 

Воєнна хитрість.

 
 

Віроломство.

Запитання 5

Що це за знак

варіанти відповідей
 

емблема медичних формувань

 
 

прапор Туркменії

 
 

знак прохання про допомогу

 
 

старо-слов'янські візерунки

Запитання 6

Що це за знак

варіанти відповідей
 

пам'ятка для цивільного населення, яку шкоду надають міни

 
 

позначення, яке місце потрібно замінувати

 
 

позначення мінних полів і районів

Запитання 7

Що це за знак

варіанти відповідей
 

знак для установок та споруд, що утримують небезпечні сили

 
 

знак парламентера

 
 

мішень

 
 

світлофор

Запитання 8

Основоположні документи МГП? 



варіанти відповідей
 

Загальна декларація прав людини

 
 

Конституція України  

 
 

Концепція про права дитини 

 
 

Женевські конвенції та Додаткові протоколи 

Запитання 9

Міжнародне гуманітарне право застосовують? 




варіанти відповідей
 

Під час надзвичайних ситуацій 

 
 

При миротворчих заходах

 
 

Під час військових конфліктів 

 
 

У мирний час 

Запитання 10

Особа, яка не служить у Збройних Силах або організованій збройній групі однієї зі сторін конфлікту називають…



варіанти відповідей
 

Найманець

 
 

Некомбатант

 
 

Комбатант

 
 

Цивільний

Запитання 11

Особи, які мають командира, носять визначений і виразно видимий здалеку розпізнавальний знак, що відрізняє їх від цивільного населення, входять до складу збройних сил воюючих сторін та ведуть бойові дії проти ворога зі зброєю в руках, дотримуючи у своїх діях законів та звичаїв війни – це…


варіанти відповідей
 

Добровольці 

 
 

Комбатанти

 
 

Миротворці 

 
 

Розвідники

Запитання 12

Іноземні громадяни, які через свої політичні або інші переконання (але не за матеріальну вигоду) можуть бути зарахованими до особового складу збройних сил однієї з воюючих сторін – це…


варіанти відповідей
 

Добровольці

 
 

Розвідники

 
 

Миротворці

 
 

Комбатанти 


9-А.9-Б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми Міжнародне право
Дата 04.05
Виконати тест
Запитання 1

Міжнародне гуманітарне право (МГП)  це...

варіанти відповідей
 

Вищий законодавчий акт визначаючий базові принципи організації та ведення військових конфліктів між державами.

 
 

Система міжнародно визнаних правових норм і принципів, які застосовують під час міжнародних та внутрішньодержавних збройних конфліктів.

 
 

Систематизація по групах споріднених суспільних відносин, на які посягають відповідні злочини.

Запитання 2

МГП встановлює правила:

варіанти відповідей
 

Стосовно права держав застосовувати силу.

 
 

Стосовно права держав застосовувати хімічну зброю.

 
 

Стосовно права держав застосовувати зброю.

 
 

Ведення війни.

Запитання 3

Чотири Женевські конвенції 1949 р. та два Додаткові протоколи (1977р) є широким зведенням принципів і норм, що стали:

варіанти відповідей
 

Основою міжнародного гуманітарного права у мирному конфлікті.

 
 

Основою сучасного міжнародного гуманітарного права у збройному конфлікті.

 
 

Основою сучасного цивільного права.

 
 

Основою сучасного цивільного права у збройному конфлікті.

Запитання 4

Один із супротивників замаскував воєнний об’єкт під медичний, розмістивши на ньому міжнародні знаки Червоного Хреста. Це...

варіанти відповідей
 

Воєнна хитрість.

 
 

Віроломство.

Запитання 5

Що це за знак

варіанти відповідей
 

емблема медичних формувань

 
 

прапор Туркменії

 
 

знак прохання про допомогу

 
 

старо-слов'янські візерунки

Запитання 6

Що це за знак

варіанти відповідей
 

пам'ятка для цивільного населення, яку шкоду надають міни

 
 

позначення, яке місце потрібно замінувати

 
 

позначення мінних полів і районів

Запитання 7

Що це за знак

варіанти відповідей
 

знак для установок та споруд, що утримують небезпечні сили

 
 

знак парламентера

 
 

мішень

 
 

світлофор

Запитання 8

Основоположні документи МГП? 



варіанти відповідей
 

Загальна декларація прав людини

 
 

Конституція України  

 
 

Концепція про права дитини 

 
 

Женевські конвенції та Додаткові протоколи 

Запитання 9

Міжнародне гуманітарне право застосовують? 




варіанти відповідей
 

Під час надзвичайних ситуацій 

 
 

При миротворчих заходах

 
 

Під час військових конфліктів 

 
 

У мирний час 

Запитання 10

Особа, яка не служить у Збройних Силах або організованій збройній групі однієї зі сторін конфлікту називають…



варіанти відповідей
 

Найманець

 
 

Некомбатант

 
 

Комбатант

 
 

Цивільний

Запитання 11

Особи, які мають командира, носять визначений і виразно видимий здалеку розпізнавальний знак, що відрізняє їх від цивільного населення, входять до складу збройних сил воюючих сторін та ведуть бойові дії проти ворога зі зброєю в руках, дотримуючи у своїх діях законів та звичаїв війни – це…


варіанти відповідей
 

Добровольці 

 
 

Комбатанти

 
 

Миротворці 

 
 

Розвідники

Запитання 12

Іноземні громадяни, які через свої політичні або інші переконання (але не за матеріальну вигоду) можуть бути зарахованими до особового складу збройних сил однієї з воюючих сторін – це…


варіанти відповідей
 

Добровольці

 
 

Розвідники

 
 

Миротворці

 
 

Комбатанти 


9-А.9-Б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми :концепція національної безпеки
Дата 27.04
Переглянути відео
Виконати тест

Запитання 1

Національна безпека — це

варіанти відповідей
 

захищеність життєво важливих промислових об"єктів держави. 

 
 

захист населення від екологічних катастроф та екологічного забруднення

 
 

захищеність життєво важливих інтересів людини й громадянина, суспільства й держави. 

Запитання 2

Основні принципи національної безпеки України визначені

варіанти відповідей
 

законом «Про основи національної безпеки України»

 
 

кримінальним кодексом України

 
 

конвенцією ООН

Запитання 3

Назвіть 4 основні принципи національної безпеки України

варіанти відповідей
 

посилення національної безпеки за рахунок послаблення особистої безпеки.

 
 

пріоритет прав і свобод людини й громадянина

 
 

національні інтереси вище за глобальні

 
 

верховенство права,

 
 

договірних (мирних) засобів у розв’язанні конфліктів

 
 

своєчасність і адекватність заходів захисту національних інтересів

Запитання 4

Яка мета національної безпеки України?

варіанти відповідей
 

забезпечення мирного майбутнього України як суверенної та незалежної держави.

 
 

забезпечення матеріального добробуту населення України

 
 

забезпечення вступу України до НАТО

Запитання 5

Що НЕ Є сферою національної безпеки? (оберіть 1 відповідь)

варіанти відповідей
 

політична безпека

 
 

економічна безпека

 
 

соціальна безпека

 
 

воєнна безпека

 
 

харчова безпека

 
 

екологічна безпека

 
 

інформаційна безпека

Запитання 6

Недопущення незаконного використання бюджетних коштів і державних ресурсів, боротьба з протиправною економічною діяльністю - це...

варіанти відповідей
 

політична сфера

 
 

соціальна сфера

 
 

економічна сфера

Запитання 7

Забезпечення територіальної цілісності України - це...

варіанти відповідей
 

воєнна сфера національної безпеки

 
 

соціальна сфера національної безпеки

 
 

екологічна сфера національної безпеки

Запитання 8

Створення ефективних механізмів щодо запобігання відпливу інтелектуального й наукового потенціалу за межі України - це компетенція

варіанти відповідей
 

соціальної сферіи національної безпеки

 
 

 науково-технологічної сферіи національної безпеки

 
 

інформаційної сферіи національної безпеки

Запитання 9

Чи можна протиставляти національні інтереси глобальним інтересам людства?

варіанти відповідей
 

Так

 
 

Ні

Запитання 10

Чи пов'язана національна безпека із захистом життєво важливих інтересів особистості?

варіанти відповідей
 

Так

 
 

Ні

 
 

Не знаю

Запитання 11

Підліток під час спілкування в Інтернеті повідомляє про себе різні відомості: адресу, телефон, інформацію про місця, де він буває. Він з легкістю заводить друзів у різних соціальних мережах і погоджується на зустрічі з незнайомцями. У якій сфері, в результаті такої поведінки, виникають ризики?

варіанти відповідей
 

В соціальній сфері

 
 

В політичниій сфері

 
 

В інформаційній сфері 



Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми:Види і рівні загроз
Дата 21.04
Переглянути відео


Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми:Види і рівні загроз
Дата 20.04
Переглянути відео





Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми:Види і рівні загроз
Дата 14.04
Переглянути відео




Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Вплив психоактивних речовин на статевий розвиток
Дата 13.04
Виконати тест

Вплив психоактивних речовин на репродуктивну систему підлітка у хлопців

варіанти відповідей
 

Можуть слабшати м’язи, розподіл жирових клітин може відбуватися за жіночим типом

 
 

Знижується рівень жіночих статевих гормонів, підвищується рівень чоловічого гормону, що спричиняє ріст волосся на тілі й навіть на обличчі

 
 

Зменшується рівень чоловічого гормону — тестостерону, натомість зростає рівень жіночих гормонів, які теж є в організмі чоловіків

 
 

Порушуються функції незрілих органів репродуктивної системи, уповільнюється розвиток статевих залоз, знижується здатність до зачаття

Запитання 2

Вплив психоактивних речовин на репродуктивну систему підлітка у дівчат

варіанти відповідей
 

Знижується рівень жіночих статевих гормонів, підвищується рівень чоловічого гормону, що спричиняє ріст волосся на тілі й навіть на обличчі

 
 

Можуть народитися діти з вадами фізичного й розумового розвитку

 
 

Порушуються функції незрілих органів репродуктивної системи, уповільнюється розвиток статевих залоз, знижується здатність до зачаття

Запитання 3

Від зловживання алкоголем у чоловіків порушується :

варіанти відповідей

варіанти відповідей
 

сон

 
 

 все в нормі

 
 

статева потенція

 
 

 пам'ять

Запитання 4

Репродуктивна система в перекладі з латинської означає:

варіанти відповідей

варіанти відповідей
 

 Виробництво

 
 


Уповільнення 

 
 

Знищення

 
 

Порушення

Запитання 5

Непереборне бажання вживати наркотики, пошук чергової дози називають: 

варіанти відповідей
 

Алкогольна залежність

 
 

Наркотична залежність

 
 

 Тютюнова залежність

 
 

Немає правильної відповіді

Запитання 6

Пасивне паління - це : 

варіанти відповідей
 

коли тебе змушують палити

 
 

коли людина змушена вдихати дим від цигарок інших курців

 
 

паління іноді, тільки в колі друзів

 
 

Немає жодної правильної відповіді

Запитання 7

Ефективною відмовою від небезпечних пропозицій щодо вживання активних речовин є:

варіанти відповідей
 

говорити невпевнено

 
 

 дивитись в очі співрозмовнику

 
 

повторювати "НІ" стільки разів, скільки потрібно

 
 

 почати говорити про інше, перевести на жарт

Запитання 8

Репродуктивне здоров*я - це здоров*я якої системи людини

варіанти відповідей
 

Дихальної

 
 

Травної

 
 

Статевої

 
 

Опорно-рухової

Запитання 9

Період біологічного, психічного, соціального, духовного дозрівання - це ...  

варіанти відповідей
 

підлітковий вік

 
 

дитячий вік

 
 

юнацький вік

Запитання 10

Що допоможе вам подолати проблеми підліткового віку?

варіанти відповідей
 

Куріння

 
 

Вживання стимулюючих напоїв

 
 

Переїдання

 
 

Хобі

 
 

 Прогулянки на природі

 
 

 Активний відпочинок

 
 

Заняття спортом

 
 

Уникнення шкідливих звичок


9-а,9-б
Доброго дня шановні
До вашої уваги урок з теми:Запобігання захворюванням що передаються статевим шляхом
Дата 06.04
Переглянути відео
Виконати тест
Запитання 1

Зараження ВІЛ може відбутися

варіанти відповідей
 

статтєвим шляхом


 
 

через кров

 
 

від інфікованої матері до дитини

 
 

через обійми

 
 

повітряно-крапельним шляхом


 
 

побутовим шляхом


Запитання 2

Вкажіть наслідки ранніх статевих відносин


варіанти відповідей
 

психологічні травми



 
 

порушення здоров’я


 
 

інфекції, що передаються статевим шляхом


 
 

небажана вагітність


 
 

розчарування в житті


 
 

підвищується ризик безпліддя

Запитання 3

Внаслідок вживання психоактивних речовин народжуються діти

варіанти відповідей
 

з вадами фізичного розвитку



 
 

з вадами розумового розвитку


 
 

з алкогольним синдромом плода


 
 

з міцним імунітетом

Запитання 4

 Найефективніший спосіб запобігання розповсюдження ІПСШ в підлітковому віці - це ...

варіанти відповідей
 

Контрацептиви

 
 

Утримання 

 
 

Вірність

 
 

Немає правильної відповіді

Запитання 5

Формула індивідуального захисту від ВІЛ-інфекцій й гепатитів В і С :

варіанти відповідей
 

знання шляхів поширення вірусу

 
 

моральна поведінка

 
 

відмова від наркотиків

 
 

захищенний секс(використання презерватива)

Запитання 6

Виберіть ознаки ІПСШ

варіанти відповідей
 

висипки, виразки, пухирці, бородавки навколо статевих органів;

 
 

свербіння і печія статевих органів;

 
 

незвичні виділення зі стате­вих органів;

 
 

підвищення температури тіла;

Запитання 7

ВІЛ – інфікована дитина

варіанти відповідей
 

має ті самі права в суспільстві, що і здорова дитина;

 
 

має обмежені права, щоб не наражати на небезпеку інших;

 
 

стає ізгоєм суспільства;

 
 

не має права гратися з дітьми.

Запитання 8

Наслідки захворювань, які передаються статевим шляхом

варіанти відповідей
 

гіподинамія

 
 

безпліддя

 
 

сколіоз

 
 

погіршення пам`яті

Запитання 9

ІПСШ -це:

варіанти відповідей
 

а)

рідина, яку виробляє організм


 
 

 б)

вірус



 
 

 в)

інфекції, що передаються статевим шляхом



 
 

 г)

захворювання шкіри

Запитання 10


Дискримінація - це:

варіанти відповідей
 

а)

байдужість до проблем інших людей


 
 

 б)

обмеження прав частини населення за певною ознакою


 

 
 

в)

обмеження прав усіх людей поспіль

 

 
 

г)

розв'язання проблем за допомогою сили

Запитання 11

Тестування для виявлення ВІЛ-інфекції має такі особливості: 

 

варіанти відповідей
 

проводиться лише у державних медичних установах

 
 

є конфіденційним, добровільним та безкоштовним

 
 

є добровільним та платним

 
 

можна самостійно визначити вдома

Запитання 12

За розповсюдженням хвороб ІПСШ Україна займає друге місце в світі. Чому?

 

варіанти відповідей
 

низький рівень культури молоді 

 
 

низький рівень моральної свідомості

 
 

недостатньо профілактичних заходів 

 
 

бажання адреналіну



9-А,9-Б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми:Репродуктивне здоров'я молоді
Дата 23.03
Виконати тест
Переглянути відео

Запитання 1

Що визначає поняття «гендер» ?

варіанти відповідей
 

біологічну стать людини

 
 

фізичну готовність до сімейного життя

 
 

соціальну стать людину

 
 

психологічний стан людини

Запитання 2

Які твердження щодо репродуктивного здоров’я молоді є правильними?

варіанти відповідей
 

До чинників ризику для репродуктивного здоров’я молоді в Україні належить спосіб життя, який веде молодь.


 
 

Стану репродуктивного здоров’я мають приділяти увагу тільки дорослі.


 
 

Репродуктивне здоров’я людини визначається лише спадковістю.


Запитання 3

Джерелом інфекції гепатитів B і C є:

варіанти відповідей
 

тварина, хвора на гепатит

 
 

деякі гриби

 
 

деякі рослини

 
 

людина, хвора на гепатит

Запитання 4

Вірус імунодефіциту людини (ВІЛ) насамперед руйнує систему:

варіанти відповідей
 

нервову

 
 

 імунну

 
 

серцево-судинну

 
 

ендокринну

Запитання 5

Репродуктивне здоровя - це.....

варіанти відповідей
 

стан повного фізичного, розумового та соціального благополуччя на всіх рівнях, що стосується процесів репродуктивної системи.

 
 

можливість зачати, виносити і народити здорову дитину.

 
 

стан повного благополуччя у всіх сферах, що стосуються репродуктивної системи, її функцій і процесів, включаючи відтворення потомства і гармонію у психо-соціальних відносинах в сім'ї.

Запитання 6

Які твердження щодо впливу психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я є правильними? 

варіанти відповідей
 

Негативний вплив нікотину на репродуктивне здоров’я підлітків виявляється відразу.


 
 

Одних знань про те, що алкоголь шкідливий і що його вживання небезпечне, замало, необхідно мати певні вольові якості, щоб це знання стало основою поведінки людини.


 
 

Алкоголь порушує спадковий матеріал статевих клітин, що призводить до тяжких наслідків для нащадків.


 
 

Вживання алкоголю батьками ніяким чином не може впливати на здоров'я новонародженого.

Запитання 7

Виберіть правильну послідовність.

Стадії ВІЛ-інфікування.

варіанти відповідей
 

інкубаційна → безсимптомна → виникнення СНІДу

 
 

безсимптомна →інкубаційна → виникнення СНІДу

 
 

інкубаційна →виникнення СНІДу →безсимптомна

 
 

виникнення СНІДу → безсимптомна → інкубаційна

Запитання 8

Щоб убезпечити життя і здоров'я, людина має керуватися формулою безпеки й алгоритмом прийняття зважених рішень.

Оберіть формулу індивідуального захисту.

варіанти відповідей
 

діяти → передбачати → уникати

 
 

передбачати → діяти → уникати

 
 

уникати → передбачати → діяти

 
 

передбачати → уникати → діяти

Запитання 9

Що із наведеного можна віднести до формули індивідуального захисту для уникнення або зменшення ризику інфікування ВІЛ-інфекцією, гепатитами В і С:

варіанти відповідей
 

утримання,

 
 

вірність,

 
 

захищений статевий акт,

 
 

стерильність,

 
 

безпечність,

Запитання 10

В Україні працює програми тестування на ВІЛ-інфекцію та гепатити В і С. Їх ще називають програма ДКТ. Що означає ДКТ?

варіанти відповідей
 

добровільність

 
 

конфіденційність

 
 

тестування безкоштовне

 
 

конкретність

 
 

терпеливість

Запитання 11

Ризики для дитини через вживання матірю психоактивних речовин:

варіанти відповідей
 

вроджені захворювання

 
 

передчасні пологи

 
 

недостатня маса тіла дитини при народженні

 
 

дитині нічого не загрожує

 
 

підвищена чутливість чи схильність до вживання психоактивних речовин

Запитання 12

Якими можуть бути наслідки ранніх статевих стосунків для здоров'я підлітків?

варіанти відповідей
 

позитивні

 
 

негативні

 
 

і позитивні, і негативні

 
 

ніяких наслідків




Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя. Поняття «гендер» і «стать».
Дата 16.03
Переглянути відео
Зробити таблицю Гендер і стать




Доброго дня шановні учні
до вашої уваги урок з теми:Принципи формування міжособистісних стосунків. 
Дата 09.03
Переглянути відео
Описати свій досвід міжособистісних стосунків






Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми: . Соціальний добробут. Соціальна компетентність. Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування
Дата 02.03
Переглянути відео
Зробити таблицю соціального добробуту






9-а,9-б
Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми: Моральний розвиток особистості
Дата 23.02
Переглянути відео
Зробити таблицю морального розвитку





Доброго дня шановні учні до вашої уваги контрольна робота з теми Психічна і духовна складові здоров'я
Дата 16.02
Завдання надсилайте на електронну адресу vadiknwa@gmail.com або в електронний щоденник.
Запитання 1

Самоконтроль  - це

варіанти відповідей
 

переживання реальної або уявної небезпеки

 
 

усвідомлення власного невміння

 
 

усвідомлення своїх власних дій, емоцій, психічних станів

 
 

усвідомлення власної нерозсудливості

Запитання 2

Люди, які здатні до самоконтролю

варіанти відповідей
 

психологічно неврівноважені

 
 

не вміють керувати собою

 
 

мають ознаки психологічної рівноваги 

 
 

не усвідомлюють своїх дій і емоцій

Запитання 3

Складовими самореалізації і життєвого самовизначення є

варіанти відповідей
 

професійна самореалізація

 
 

соціальна самореалізація

 
 

особиста самореалізація

 
 

творча самореалізація

Запитання 4

Самооцінка буває

варіанти відповідей
 

завищена


 
 

неадекватна

 
 

адекватна

 
 

занижена

Запитання 5

Самовизначення – це   

варіанти відповідей
 

розуміння самого себе, своїх можливостей і прагнень

 
 

нерозуміння свого місця в людському суспільстві й свого призначення в житті

 
 

засіб оволодіння досвідом інших людей

 
 

засіб оволодіння власним досвідом

Запитання 6

Самовиховання – це

варіанти відповідей
 

свідома діяльність, спрямована на реалізацію себе як особистості, вироблення людиною в собі позитивних особистісних якостей

 
 

засіб керування іншими людьми

 
 

засіб оволодіння досвідом інших людей

 
 

засіб оволодіння власним досвідом

Запитання 7

Професійним самовизначенням є

варіанти відповідей
 

здібності

 
 

позиція рідних

 
 

бажання соціального визначення

 
 

схильності

 
 

поради друзів

 
 

самодостатність

 
 

інформованість

Запитання 8

Увага – це

варіанти відповідей
 

спрямованість психічної діяльності людини та її зосередженість на тому  чи іншому об’єкті

 
 

психічний процес, спрямований на відтворення предметів навколишнього світу разом з усіма їхніми якостями

 
 

неправильне, викривлене сприйняття

 
 

пам’ять почуттів

Запитання 9

Емоції бувають

варіанти відповідей
 

позитивні

 
 

негативні

 
 

невизначені

 
 

нейтральні

Запитання 10

Пам’ять, що полягає в збереженні й відтворенні всіх видів образів (зорових, слухових, рухових, дотикових, нюхових, смакових), називають

варіанти відповідей
 

руховою пам’яттю

 
 

емоційною пам’яттю

 
 

образною пам’яттю

 
 

словесно-логічною пам’яттю

Запитання 11

Виконання яких правил не сприятиме запам’ятовуванню?

варіанти відповідей
 

намагайтеся ставитися до матеріалу, який запам’ятовуєте, не байдуже, а з великим емоційним інтересом

 
 

навчіться зосереджувати свою увагу на досліджуваному предметі

 
 

намагайтеся зрозуміти матеріал, формуйте в себе свідомий вольовий намір запам’ятати його

 
 

учіть і повторюйте великими дозами

Запитання 12

Пам’ять, що зберігає на період до 20 секунд найбільш істотні елементи образу, називають

варіанти відповідей
 

миттєвою 

 
 

короткочасною 

 
 

оперативною 

 
 

довготривалою 


9-б
Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми: Роль життєвих цінностей у формуванні характеру.
Переглянути відео
Створити таблицю ролі цінностей



9-А
Доброго дня шановні учні до вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 09.02
Час 12:20

9-А,9-Б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми Способи ефективного навчання
Дата 02.02
Переглянути відео
Створити таблицю ефективного навчання 



9-А,9-Б
Доброго дня шановні учні 
До вашої уваги відеоурок з теми: Планування час
Дата 26.01
Переглянути відео
Створити свій планувальник часу



9-А,9-Б
Доброго дня шановні учні 
До вашої уваги відеоурок з теми: Саморегуляція
Дата: 26.12
Переглянути відео




9-А,9-Б
Доброго дня шановні учні 
До вашої уваги відеоурок з теми: Емоційне благополуччя
Дата 22.12
Переглянути відео








9-А,9-Б
Доброго дня шановні учні 
До вашої уваги контрольна робота зтеми :Самореалізація особистості
Дата 08.12

Узагальнення знань з теми «Самореалізація особистості. Емоційне благополуччя»

                                     Варіант 1

 

1  рівень ( 0,5 бали)

1.  Які з наведених емоцій належать до позитивних?

а) задоволення від власних досягнень;

б) радість;              в) гнів;

г) захоплення;       д) страх

2.  Які риси сприяють порозумінню між людьми?

а) неврівноваженість;             б) щирість;

в) співчуття;                             г) тактовність;

д) грубість

                   3. Особистість людини не формується шляхом:

             а) самопізнання;     б) зовнішнього тиску;         в) самовизначення;    г) самовиховання.

                   4. Самовизначення – це:

                   а) розуміння самого себе, своїх можливостей і прагнень;

                   б) нерозуміння свого місця в людському суспільстві  й свого призначення в житті;

                   в) засіб оволодіння досвідом інших людей;

                   г) засіб оволодіння власним досвідом.

                   5. Самовладання – це:

                  а) здатність людини зберігати внутрішній спокій, діяти розумно й виважено в складних                            

                   життєвих ситуаціях;

                  б) процесс отримання знань про самого себе шляхом виокремлення себе серед інших,                 

                   ідентифікацій й відокремлення себе від інших людей;

                  в) оцінка людиною власних можливостей, якостей, достоїнств і недоліків;

                  г) самостійний вибір людиною свого життєвого шляху, цілей, цінностей, моральних норм,  

                   майбутньої професії та умов життя.

                  6. Самовиховання - це:

а) засіб керування іншими людьми;

б) свідома діяльність, спрямована на реалізацію себе як особистості, вироблення людиною                в собі позитивних особистісних якостей;

в) засіб оволодіння досвідом інших людей.

ІІ рівень (3б.)

7. Навести приклади негативних емоцій…………………………………….

8. Назвіть типи самооцінки…………………………………………………..

9. Самовиховання, самовизначення, самоконтроль – це складові…………….   .

ІІІ рівень

                           10. Знайдіть відповідність між термінами та їхніми визначеннями. (1,5б)

                                              Термін

Визначення

1

Самопізнання

А

Свідома діяльність, спрямована на реалізацію себе як особистості, вироблення людиною в себе таких особистісних якостей, які є бажаними

2

Самовизначення

Б

Засіб оволодіння власним досвідом, воно дозволяє найбільш повно використовувати свої можливості в навчанні, праці, у спілкуванні з іншими людьми, у занятті якою-небудь справою

3

Самовиховання

В

Розуміння самого себе, своїх можливостей і прагнень, розуміння свогомісця в людському суспільстві й свого призначення в житті

4

Самооцінка

Г

Оцінка людиною власних можливостей, якостей, достоїнств і недоліків

11. Назвіть ознаки емоційно зрілої людини…………………………………………. (1,5б)

12. Скласти памятку « Поради щодо вибору професії»

Узагальнення знань з теми «Самореалізація особистості. Емоційне благополуччя»

                                     Варіант 2

1  рівень ( 0,5 бали)

1.  Які з наведених емоцій належать до негативних?

а) задоволення від власних досягнень;

б) радість;              в) гнів;

г) захоплення;       д) натхнення

2. До складових  самовизначення належить?

а) фізичне самовизначення;             б) сімейне самовизначення;

в) духовне самовизначення             г) інтелектуальне самовизначення;

                   3. Особистість людини  формується шляхом:

          а) самопізнання;     б) зовнішнього тиску;         внаслідуванням;    г) порівнянням.

                   4. Самовиховання – це:

                   а) розуміння самого себе, своїх можливостей і прагнень;

                   б) нерозуміння свого місця в людському суспільстві  й свого призначення в житті;

ввироблення людиною в собі таких особистісних якостей, які є бажаними. 

г) засіб оволодіння власним досвідом.

                   5. Самовладання – це:

                   а) здатність людини зберігати внутрішній спокій, діяти розумно й виважено в складних                            

                       життєвих ситуаціях;

                   б) процесс отримання знань про самого себе шляхом виокремлення себе серед інших,                 

                       ідентифікацій й відокремлення себе від інших людей;

                    в) оцінка людиною власних можливостей, якостей, достоїнств і недоліків;

                    г) самостійний вибір людиною свого життєвого шляху, цілей, цінностей, моральних норм,  

                        майбутньої професії та умов життя.

 6. Виберіть складову самореалізації:

      а) самонавіювання                   б) саморегуляція  

      в) самопізнання                         г) самовладання

                                           ІІ рівень ( 3б.)

                    7. Назвіть критерії, які важливо поєднати під час вибору  професії………………………….                                    

 8. Навести приклади позитивних емоцій…………………………………….

 9. Особистісне, сімейне, соціальне, професійне – це складові …………………… .

                                            ІІІ рівень

10. Знайдіть відповідність між термінами та їхніми визначеннями. (1,5б)

 

Термін

Визначення

1

Самовизначення

А

Свідома діяльність, спрямована на реалізацію себе як особистості, вироблення людиною в себе таких особистісних якостей, які є бажаними

2

Самореалізація

Б

Засіб оволодіння власним досвідом, воно дозволяє найбільш повно використовувати свої можливості в навчанні, праці, у спілкуванні з іншими людьми, у занятті якою-небудь справою

3

Самовиховання

В

Розуміння самого себе, своїх можливостей і прагнень, розуміння свого місця в людському суспільстві й свого призначення в житті

4

Самопізнання

Г

Здатність людини пізнати себе і здійснити своє покликання

11. Назвіть потреби і цінності, що сприяють самореалізації……………………………….(1,5б)

                                              ІV рівень (3б)

11. Скласти памятку « Поради, як навчитись контролювати емоції»

9-А,9-Б
Доброго дня шановні учні 
До вашої уваги урок з теми: Досідження ринку праці
Дата 01.12
Переглянути відео
Зробити табличку актуального ринку праці



9-А,9-Б
Доброго дня шановні учні 
До вашої уваги урок з теми: Професіі
Дата 24.11
Переглянути відео
Параграф 13,завдання 1 письмово.




9-А,9-Б
Доброго дня шановні учні 
До вашої уваги урок з теми Поняття життєвого самовизначення
Дата 17.11
Переглянути відео




9-А,9-Б
Доброго дня шановні учні 
До вашої уваги урок з теми Як підняти самооцінку
Дата 10.11
Переглянути відео
Опрацювати параграф 12


9-А,9-Б
Доброго дня шановні учні 
До вашої уваги урок з теми 
Самореалізація особистості
Дата 
03.11
Опрацювати параграф 11, завдання 1 письмово
Переглянути відео 



9-А,9-Б
Доброго дня шановні учні 
До  вашої уваги урок з теми Моніторинг здоров'я
Дата 27.10



Доброго дня шановні учні 
До  вашої уваги урок з теми
Харчування при фізичному навантаженні
Дата:20.10
Опрацювати параграф 8
Переглянути відео



9-А,9-Б
Доброго дня шановні учні 
До  вашої уваги урок з теми Біологічні ритми і здоров'я
Опрацювати параграф 7
Завдання 1 письмово
Переглянути відео




9-А,9-Б
Доброго дня шановні учні 
До  вашої уваги урок з теми Складові особистої гігієни
Опрацювати параграфи 5-6





9-А,9-Б
Доброго дня шановні учні
Дата 29.09
Виконати контрольну роботу

Урок узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок.

 9 клас. Розділ 1. Здоров’я людини

І-В. Тестування ( початковий та середній рівні). 

  1. Феномен у перекладі з грецької мови означає: а) рідкісне явище; б) те, що з’являється; в) те, що зникає.

  2.  У біології  поняття життя визначають як: а) форму існування матерії, ознаками якої є обмін речовин, самооновлення та самовідтворення; б)поняття буття, свідомості, душі, сенсу життя; в) повільний рух життя, який закінчується смертю.

  3. Щомиті людина: а) замислюється над сенсом життя; б) піклується про своє здоров’я; в) обирає самостійно, яке рішення прийняти і як діяти.

  4. Життя кожної людини: а) унікальне й неповторне; б) універсальне; в) узагальнене.

  5. Істотна, невід’ємна, необхідна для забезпеченості цілісності об’єкта або суб’єкта властивість, його частина – це: а) атрибут); б) чинник; в) складова.

  6. Атрибутом життя людини є: а) спадковість; б) здоров’я; в) спосіб життя.

  7. В основі сучасних заходів профілактики, методів зміцнення здоров’я та лікування хвороб лежить: а) змішаний підхід; б) безперервний; в) цілісний або холістичний. 

  8.  Спадковість  впливає на здоров’я населення на: а) 20%; б) 10%; в) 50%. 

  9. Стан навколишнього середовища впливає на здоров’я населення на: а) 20%; б) 10%; в) 50%. 

  10. Поважати себе та інших, стримувати негативні емоції відносяться до навичок:

 а) фізичної складової здоров’я; б) соціальної складової здоров’я; в) психічної та духовної  складової здоров’я.

       11. Виберіть поради, які допоможуть спланувати життя:а) надіятися на друзів;

 б) додержуватися життєвих принципів; в) «плисти за течією»; г) пам’ятати про потреби; д) вірити у власні сили.

12. Кредо в перекладі з латинської мови означає: а) знаю; б) вмію; в) вірю.

Достатній рівень.

Опишіть сфери життя людини.

Високий рівень.

Сформулюйте власне життєве кредо.




Урок узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок.

 9 клас. Розділ 1. Здоров’я людини

ІІ-В.  Тестування ( початковий та середній рівні). 

  1. Виняткове, незвичайне, рідкісне явище; те, що важко осягнути – це:

а) феномен; б) ноумен; в)атрибут.

2. У філософії та релігії  поняття життя визначають як: а) форму існування матерії, ознаками якої є обмін речовин, самооновлення та самовідтворення; б)поняття буття, свідомості, душі, сенсу життя; в) повільний рух життя, який закінчується смертю.

3. Феномен життя людини може розгадати: а) Бог; б) батьки; в) сама Людина.

4. Унікальність і неповторність життя людини визначається: а) самим життям; б) зовнішністю, характером, вибором життєвого шляху; в) вибором професії.

5. Атрибут у перекладі з латинської мови означає: а) додане; б) забране; в) цілісне.

6. Схема цілісності здоров’я полягає у: а) психічній та духовній складових здоров’я б) соціальній складовій здоров’я; в) психічній та духовній, соціальній, фізичній складових здоров’я. 

7. Спосіб життя людини впливає на здоров’я населення на: а) 20%; б) 10%; в) 50%. 

8. Медицина  впливає на здоров’я населення на: а) 20%; б) 10%; в) 50%.

 

9. Спілкуватися доброзичливо, учитися сумлінно, поводитися гідно, чемно відносяться до навичок: а) фізичної складової здоров’я; б) соціальної складової здоров’я; в) психічної та духовної  складової здоров’я.

10. Вважають, що в житті кожної людини існує основних  сфер життя: а) 5) б) 3; 

в) 8.

11. Особисте переконання, основа світогляду людини – це її: а) принципи; б) кредо; 

в) погляди.

12. Виберіть поради, які допоможуть спланувати життя:а) надіятися на друзів;

 б) визначити мету; в) «плисти за течією»; г) уявити бажаний результат; д) дбати про особистий розвиток.


Достатній рівень.

Опишіть сфери життя людини.

Високий рівень.

Сформулюйте власне життєве кредо.



9-А,9-Б
Доброго дня шановні учні!
Дата: 23.09
До вашої уваги 
Опрацювати параграф 3,завдання 1 письмово в зошит
Переглянути відео





9-А,9-Б
Доброго дня шановні учні!
Дата: 15.09
До вашої уваги
Опрацювати параграф 2
Переглянути відео




9-А,9-Б
Доброго дня шановні учні!
До вашої уваги
Опрацювати параграф 1
Переглянути відео








2021-2022 навчальний рік

Архів дистанційного навчання 2019/2021 н.р.

31 травня
Тема. Екологічне законодавство України. 
         Контрольна робота за розділом "Соціальна складова здоров'я"

- Добрий день, діти. 
Запрошую вас на останній відеоурок

А тепер, сподіваюся ви старанно підготувався і уважно попрацюєте 
👇


24 травня 2022 р.
9-Б, 9-А клас

Тема. Глобальні загрози, породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров'я. Практична робота "Оцінювання екологічних небезпек за місцем проживання, що впливають на здоров'я громади"

- Доброго дня, дев'ятикласники. Переглянь, будь ласка, відеопрезентацію

- Перечитайте матеріал підручника на с. 202-208

ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ, ВИКОНАВШИ  ТЕСТ  (на оцінку)

ПРАКТИЧНА РОБОТА
Створіть у спільній презентації 2 слайди, на кожному з яких розмістіть фото, короткий опис екологічної проблеми міста і ваші пропозиції щодо її усунення.  

 Google-презентація 👈"ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ  КРОПИВНИЦЬКОГО"

Дедлайн: 30 травня. Не забудьте підписати роботу


17 травня 2022 р.
9-Б, 9-А клас

Тема. Взаємозвязок національної, особистої і глобальної безпеки. Сфери національної безпеки

- Доброго дня, дев'ятикласники. Сьогодні піде мова про дуже актуальне питання - НАЦІОНАЛЬНУ БЕЗПЕКУ. Перегляньте відеоурок
Автор: Ольга Пашкова

АБО   Перечитайте за підручником (с. 195-201) 

ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ, виконавши на оцінку ТЕСТОВІ  ЗАВДАННЯ


10 травня 2022 р.
9-Б, 9-А клас

Тема. Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз
Доброго дня, дев'ятикласники. Перегляньте, будь ласка, відеоурок

Автор: Олександр Овчар

НА  ОЦІНКУ  виконайте 👉  ТЕСТ  (активний до 12 травня)

3 травня 2022 р.
9-Б, 9-А клас

Тема. Соціально-психологічні та медичні послуги держави для молоді

- Доброго дня, діти. Запрошую вас переглянути відеоурок

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ  Опрацюйте тест для самоконтролю на с. 187-188

26 квітня 2022 р.
9-Б, 9-А клас

Тема. Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров'я підлітків

- Доброго дня, дев'ятикласники.
Для засвоєння теми перегляньте відеоурок

Виконавши 👉 ТЕСТперевірте себе: як ви засвоїли матеріал останніх уроків про цінність родини та репродуктивне здоров'я молоді


19 квітня 2022 р.
9-Б, 9-А клас

Тема. Значення моральних цінностей для профілактики ІПСШ. Протидія стигмі і дискримінації.
Практична роботи "Визначення місця здоров'я в ієрархії власних життєвих цінностей"

- Доброго дня, діти.
Запрошую переглянути відеоурок

- Перевірити, як ви засвоїли матеріал уроку допоможе ТЕСТ  (відскануйте QR-код і виконайте його, за бажанням)
👇











ДОМАШНЄ   ЗАВДАННЯ
Завершіть виконання практичної роботи, сфотографуйте і надішліть для оцінювання


12 квітня 2022 р.
9-Б, 9-А клас

Тема. Запобігання захворюванням, що передаються статевим шляхом

- Доброго дня, дев'ятикласники.
Запрошую переглянути відеоурок

ПЕРЕВІРТЕ  СЕБЕ, виконавши ТЕСТ  (до 15 квітня)
Для учнів, які не виконали завдання на попередньому уроці


05 квітня 2022 р.
9-Б, 9-А клас

Тема. Репродуктивне здоров'я молоді. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків

- Доброго дня, любі дев'ятикласники.
   Перегляньте відеоурок
Автор: Наталія Завідія

АБО  Опрацюйте § 23 (с. 162-166)  підручника

ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ, ВИКОНАВШИ ТЕСТ на оцінку 

                                           (активний до 11 квітня 15.00)

БАЖАЮ  ВАМ  ЗДОРОВ'Я!

29 березня 2022 р.
9-А, 9-б клас

- Доброго дня, любі дев'ятикласники. 

Американський політик Бред Генрі стверджує, що "сім’я – це компас, який веде нас. Вона є джерелом натхнення для досягнення великих висот і нашого комфорту, коли ми іноді сумніваємося". 
Думаю, ви зрозуміли, що сьогодні піде мова про одну з найважливіших життєвих цінностей - про родину.

Тема. Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя

- Послухайте притчу "Секрет щасливої родини".

- Перегляньте відеоурок
Автор: Анна Бабошина

АБО  Опрацюйте в підручнику § 22

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Створити постер/плакат/ 
"Моя щаслива родина" або   "Чинники (що необхідно для...) міцної родини"        (роботу надіслати)


22 березня 2022 р.
9-А, 9-Б клас

- Доброго дня, діти.
Почнімо з перевірки домашнього завдання:
-повторіть матеріали підручника с. 145-149; ВИКОНАЙТЕ ТЕСТ на оцінку 
                                           (активний до 23 березня 15.00)

Тема уроку. Принципи формування міжособистісних стосунків. Стосунки з дорослими і однолітками

Перегляньте відеоурок
Автор: Анна Бабошина

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ Перечитати матеріал підручника (с.150-154)


15 березня 2022 р.
9-А, 9-Б клас

Тема. Соціальний добробут. Соціальна компетентність. Навички ефективного спілкування.

- Доброго дня, дев'ятикласники. 
Ми починаємо працювати над останнім розділом "Соціальна складова здоров'я".
Для засвоєння теми уроку перегляньте навчальну презентацію


АБО
Перечитайте матеріали підручника с. 145-149

ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ, ВИКОНАВШИ ТЕСТ на оцінку 
                                           (активний до 22 березня 15.00)

08 лютого 2022 р.
9-А, 9-Б клас

- Доброго дня, дев'ятикласники.
  Розпочнемо з перевірки домашнього завдання: ви повторювали навчальні матеріали § 14, 15
ВИКОНАЙТЕ, будь ласка, ОДИН  ІЗ  ТЕСТІВ (на вибір)

ТЕСТ 1  (активний з 11.30 до 19.30)

ТЕСТ  2  (активний до 20.00)

Тема. Самовиховання характеру. Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини.  Практична робота   Самооцінка характеру. Проект самовиховання.

  • Перегляньте навчальну ПРЕЗЕНТАЦІЮ (автор: Людмила Сунгурова)

  • Виконайте ПРАКТИЧНУ  РОБОТУ (фото надішліть на n.iwanchenko@gmail.com)
Уважно перечитайте опис практичної роботи













Запишіть
Завдання 1      Мої позитивні риси характеру:...
Завдання  1.2.  Мій ідеал людини має такі позитивні риси характеру:...
Завдання 2.       Мої  негативні риси:...
Завдання2.2.   У мого ідеалу людини відсутні такі негативні риси характеру:...
Висновки.     "Я навчився(-лася) формувати вміння здійснювати самооцінку характеру й адекватно оцінювати позитивні та негативні риси свого характеру. Результат 1: (числовий вираз, який у вас отримався, наприклад) 9/15=0,6 - свідчить про... Результат 2:  6/15= 0,4 - свідчить про... )"

ЧЕКАЮ  ВАШИХ    РОБІТ

01 лютого 2022 р.
9-А, 9-Б клас

Тема. Способи ефективного навчання й підготовки до іспитів. Планування часу.

- Доброго дня, дев'ятикласники. 
Сьогодні ви дізнаєтеся про способи ефективного навчання; як ефективно готуватися до Державної підсумкової атестації; чому важливо планувати час.

1. Перечитайте підручник с.119-122
2. Перегляньте схему "Як ефективно опрацювати навчальний матеріал"





















3. Перегляньте поради психолога щодо планування часу

4. У вас відповідальна пора - складання Державної підсумкової атестації, тому плануйте й організовуйте свою роботу уже зараз























ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ. Повторити параграф 14-15, підгот. до тестування



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас