9і класи Геометрія 2022-2023

 

                            2022 - 2023 навчальний рік


Підручник Геометрія 9       Зошити   


Таблиця Брадіса       


Пам'ятаємо!У випадку повітряної тривоги
 всі знаходимося  в укритті.

31 травня

Тема. Повторення.

1. Повторіть матеріал підручника §1-22

2. Перегляньте відеопояснення:



30 травня 

Тема . Повторення. 

1. Опрацюйте матеріал підручника розділи 1-22
2. Перегляньте відеопояснення:


24 травня 
Тема. Повторення.
1. Повторіть матеріал підручника п. 1-22
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте  завдання:


23 травня

 Дистанційна група 9а та 9б працюємо   самостійно

Тема . Повторення. Тригонометричні тотожності.

1. Повторіть матеріал підручника п.1-2

2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте та надішліть виконані завдання :
 
4. Класна робота:

17 травня

 Працюємо   самостійно

Тема . Перетворення подібності
1. Опрацюйте матеріал підручника п.26

2. Перегляньте відеопояснення:

3. Домашня робота : 


16 травня

Дистанційна група 9а та 9б працюємо   самостійно

Тема . Перетворення подібності
1. Опрацюйте матеріал підручника п.26

2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8424465

10 травня

9а та 9б( дистанційна група) разом
Zoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема . Перетворення подібності
1. Опрацюйте матеріал підручника п.26
Згадайте:
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Домашня робота :усно № 923-931,письмово  №937

9 травня

9а та 9б працюємо   самостійно

Тема. Контрольна робота " Переміщення "
1. Опрацюйте матеріал підручника п.21- 25
2. Перегляньте відеопояснення:

3. Виконайте контрольну роботу за посиланням:
або письмово в зошитах:
                        

3 травня

9а та 9б( дистанційна група) разом
Zoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема . Паралельне перенесення.
Аналіз самостійної роботи:
1. Опрацюйте матеріал підручника п.25

2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5228908



2 травня
Тема . Паралельне перенесення.

(9а та 9б дистанційна група  самостійно)

1. Опрацюйте матеріал підручника п.25
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Домашня робота :усно № 892-895,письмово  №897,899,904


26 квітня

9а та 9б( дистанційна група) разом
Zoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема . Поворот
1. Опрацюйте матеріал підручника п.24


2. Перегляньте відеопояснення:
3.Домашня робота :№868,871,873,876


25 квітня
Тема . Симетрія відносно точки та прямої

(9а та 9б дистанційна група  самостійно)

1. Опрацюйте матеріал підручника п.22-23
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте тест за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6749418
4. Якщо цікаво:
5. Домашня робота :№849,850



19 квітня

Тема . Симетрія відносно прямої

1. Опрацюйте матеріал підручника п.23 
2.  Перегляньте відеопояснення:
3. Домашня робота :№832,834,840
Усно: № 821-829
Перевір себе сам:

18 квітня

9а та 9б дистанційна група  самостійно

Тема . Симетрія відносно точки
1. Опрацюйте матеріал підручника п.22
2.  Перегляньте відеопояснення:
3. Домашня робота :№792,795, усно № 782-789



12 квітня
( Надсилаємо контрольну роботу  за 11 квітня)
Тема . Переміщення та його властивості
1. Опрацюйте матеріал підручника п.21
2.  Перегляньте відеопояснення:
3. Домашня робота :№758, 764

11 квітня

9а та 9б дистанційна група  самостійно

Тема. Контрольна робота " Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга "
1. Опрацюйте матеріал підручника п.17- 20

2. Перегляньте відеопояснення:

3.  Виконайте контрольну роботу  з оформленням та надішліть скриншот на електронний щоденник:


5 квітня

9а та 9б разом
Zoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Площа круга та його частин
1. Опрацюйте матеріал підручника п.20
2. Вивчіть формули:




3. Перегляньте відеопояснення:
4. В робочому зошиті виконайте вправи:
класна робота: №720,722(а,б),723(а,б)


домашня робота :№719,721,722(в,г),723(в,г)

3-4 квітня

9а та 9б дистанційна група  самостійно

Тема. Площа круга та його частин
1. Опрацюйте матеріал підручника п.20
Вивчіть формули:

2. Перегляньте відеопояснення:
3. В робочому зошиті виконайте вправи:
класна робота: №711,712,713,714,716
домашня робота :№715,717

22 березня 
9а та 9б разом
Zoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Довжина кола . Довжина дуги кола. 
1. Опрацюйте матеріал підручника п.19
Вивчіть формули:
2. Перегляньте відеопояснення:
3. В робочому зошиті виконайте вправи:
класна робота: №664,665,667,669,670,672
домашня робота :№671,673

21 березня

9а та 9б дистанційна група  самостійно

Тема. Формули для знаходження радіусів  вписаного та описаного кола правильних многокутників.
1. Опрацюйте матеріал підручника п.18, ст. 154-155
Вивчіть формули:

2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте тест за посиланням:

15 березня 
9а та 9б разом
Zoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Формули для знаходження радіусів  вписаного та описаного кола правильних многокутників.
1. Опрацюйте матеріал підручника п.18, ст. 154-155
Вивчіть формули:

2. Перегляньте відеопояснення:
3. В робочому зошиті виконайте вправи:
класна робота: 632(а),633(а)
домашня робота :
 632(б),633(б)

14 березня

9а та 9б дистанційна група  самостійно

Тема. Правильні многокутники та кола
1. Опрацюйте матеріал підручника п.18, ст. 154-155
Вивчіть формули:
2. Перегляньте відеопояснення:

3. В робочому зошиті виконайте вправи:
класна робота:№ 628(а),629(а),630(а),631(а)
домашня робота :
 628(б),629(б),630(б),631(б)
4. Виконайте на оцінку тест за посиланням:

8 березня 
9а та 9б разом
Zoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Правильні многокутники та їх властивості
1. Опрацюйте матеріал підручника п.17
2. Перегляньте відеопояснення:
3. В робочому зошиті виконайте вправи:
класна робота:№ 592,593
домашня робота :№ 596


7 березня

9а та 9б дистанційна група  самостійно

Тема. Правильні многокутники та їх властивості
1. Опрацюйте матеріал підручника п.17
2. Перегляньте відеопояснення:


3. В робочому зошиті виконайте вправи
класна робота:№ 587,598,589,590,591,592
домашня робота :№587(б),588(б),589(б),590(б)

1 березня 
9а та 9б разом
Zoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Підготовка до контрольної роботи
1. Повторіть  матеріал підручника п.14 - 16
2. На оцінку до 8 балів виконайте контрольну роботу за посиланням :
або на оцінку 8-12 виконайте письмово контрольну роботу та надішліть скриншот на електронний щоденник:

28 лютого

9а та 9б дистанційна група  самостійно

Тема. Розв'язування задач. Площа трикутника.
1. Опрацюйте матеріал підручника п.16
Пам'ятай:
2. Перегляньте відеопояснення:
3. В робочому зошиті виконайте вправи\
класна робота:
дистанційна група надсилає 
скриншот виконаних задач  на електронний щоденник:
домашня робота :№543,551

22 лютого
9а та 9б разом
Zoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Формули для знаходження площі трикутника.
Розв'язування задач.
1. Опрацюйте матеріал підручника п.16
2. Перегляньте відеопояснення:
3. В робочому зошиті виконайте вправи:
класна робота :  №538,541
домашня робота: №551

21 лютого

9а та 9б дистанційна група  самостійно

Тема. Формули для знаходження площі трикутника.
Формула Герона.
1. Опрацюйте матеріал підручника п.16
Пам'ятай:
Розгляньте за підручником:
2. Перегляньте відеопояснення:
3. В робочому зошиті виконайте вправи:

Інтерактивна задача за посиланням:

класна робота :  
домашня робота: №540,550

15 лютого
9а та 9б разом
Zoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Формули для знаходження площі трикутника.
1. Опрацюйте матеріал підручника п.16
Заповніть  в зошиті таблицю:
2. Перегляньте відеопояснення:

3. В робочому зошиті виконайте вправи: 

класна робота :  №537(а,б),538(а)
домашня робота: № 537(в),538(б),540


14 лютого

Тема. Розв'язування трикутників.
9а та 9б дистанційна група  самостійно

1. Опрацюйте матеріал підручника п.15, ст. 123
2. Перегляньте відеопояснення:

3. В робочому зошиті виконайте вправи: 

класна робота :  №502(а),503(а)
домашня робота: № 502(б),503(б)
4. Виконайте за посиланням тест:

8 лютого
9а та 9б разом
Zoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Розв'язування трикутників.
1. Опрацюйте матеріал підручника п.15, ст. 123
Наслідок з теореми синусів:
2. Перегляньте відеопояснення:

3. В робочому зошиті виконайте вправи: 

класна робота :  №501(а)
домашня робота: № 501(б)

 7 лютого

9а та 9б дистанційна група  самостійно 

Тема. Теорема синусів.
1. Опрацюйте матеріал підручника п.14, ст. 116
Згадайте :
Наслідок:
2. Перегляньте відеопояснення:

3. В робочому зошиті виконайте вправи: 

класна робота :  №469,
за наслідком: №474,475
домашня робота: № 470

1 лютого
9а та 9б разом
Zoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Теорема синусів.
1. Перевірте домашнє завдання :
2. Опрацюйте матеріал підручника п.14, ст. 116
Запам'ятай:
3. Перегляньте відеопояснення:

4. В робочому зошиті виконайте вправи: 

класна робота :  № 465,466,467
домашня робота: №468


31січня
9а та 9б дистанційна група  самостійно 

Тема. Теорема косинусів.
1. Опрацюйте матеріал підручника п.13, ст. 109
Згадайте :
2. Перевірте домашнє завдання 
3. Перегляньте відеопояснення:

4. В робочому зошиті виконайте вправи: 

класна робота :  № 427,429
домашня робота: № 426,428

25 січня
9а та 9б разом
Zoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Теорема косинусів.
1. Опрацюйте матеріал підручника п.13, ст. 109
Згадайте :
Запам'ятайте:
2. Перевірте домашнє завдання :
№ 420
3. Перегляньте відеопояснення:

4. В робочому зошиті виконайте вправи: 

класна робота :  № 421,423,424
домашня робота: № 422


24 січня

Тема. Теорема косинусів.
1. Опрацюйте матеріал підручника п.13, ст. 109
Запам'ятайте:
2. Перегляньте відеопояснення:

3. В робочому зошиті виконайте вправи: 

класна робота :  № 415,416,417,418,419
домашня робота: № 420

26 грудня

Тема. Повторення.  Вектори на площині
1. Опрацюйте матеріал підручника п.8-11
2. Перегляньте відеопояснення:
Одна задача - вся тема!



22 грудня

Тема. Розв'язування вправ.
 Аналіз контрольної роботи
" Вектори на площині"
1. Опрацюйте матеріал підручника п.8-11

2. Діти , які навчаються за дистанційною формою, виконайте вправи та надішліть на електорнний щоденник :
21 грудня

 Zoom 9.40
 9б
Zoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Контрольна робота " Вектори на площині"
1. Перевірка домашнього завдання 
ст. 103 № 1,2,3,5,6,7,8

2. Виконайте в робочих зошитах контрольну роботу та надішліть на електронний щоденник.
Діти , які навчаються за очною формою, зошити з контрольною роботою  здають 22 грудня на перевірку.
3. Розв'язування вправ:

15 грудня

Тема. Підготовка до контрольної роботи
" Вектори на площині"
1. Перевірка домашнього завдання : ст.102 Тестові завдання

2. Опрацюйте матеріал підручника п.8-11
3. Перегляньте відеопояснення:
4. В робочому зошиті виконайте вправи: 

класна робота :  ст.100 ( варіант А №1,2,3,4)
домашня робота: ст. 103 № 1,2,3,5,6,7,8

14 грудня

 Zoom 9.40
 9б
Zoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Умова перпендикулярності векторів
Умова колінеарності векторів
Підготовка до контрольної роботи
1. Перевірка домашнього завдання № 360,362

2. Опрацюйте матеріал підручника п.8-11

3. Перегляньте відеопояснення:
4. В робочому зошиті виконайте вправи: 
класна робота :  № 357,358
або
домашня робота: ст 102 тестові завдання № 1-10

8 грудня

Zoom  о  8.50

9а+
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Скалярний добуток векторів.
Умова перпендикулярності двох векторів.
1. Перевірка домашнього завдання :
№355,356,357

2. Опрацюйте матеріал підручника п.11, ст.88-89

3. Перегляньте відеопояснення:

4. В робочому зошиті виконайте вправи: 
класна робота :  № 360,362
домашня робота: № 360,362 - доробити

7 грудня

 Zoom 9.40
 9б
Zoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Скалярний добуток векторів
1. Перевірка домашнього завдання 
№328,332,336
2. Опрацюйте матеріал підручника п.11, ст.88-89
3. Перегляньте відеопояснення:

4. В робочому зошиті виконайте вправи: 
класна робота :  №351,352,353,356(а),357(а)

домашня робота №355,356,357 - доробити
Виконатйте  ТЕСТ:

1 грудня

Zoom о  8.50

9а+
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Множення вектора на число
1. Перевірка домашнього завдання
2. Опрацюйте матеріал підручника п.10, ст.81-82


3. Перегляньте відеопояснення:
4. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи: 

класна робота :  №327,328(а),329,330,331,332(а),333,334,336(а)

домашня робота №328,332,336

30 листопада

 Zoom 9.40
 9б
Zoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Множення вектора на число
1. Перевірка домашнього завдання
2. Опрацюйте матеріал підручника п.10, ст.81-82
3. Перегляньте відеопояснення:

4. Розв'язування вправ.

В робочому зошиті виконайте вправи: 
класна робота :  №319-324

домашня робота № 325


23 листопада
 Zoom 9.40
 9б
Zoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Додавання та віднімання векторів
Розв'язування вправ
1. Перевірка домашнього завдання

2. Опрацюйте матеріал підручника п.9, ст.74-75
3. Перегляньте відеопояснення
Правило трикутника:
Правило паралелограма:
4. Розв'язування вправ.

В робочому зошиті виконайте вправи: 
класна робота :  №293,296,297,301,306,307
домашня робота № 293(б),296(б),297(б)


17 листопада
Тема. Додавання та віднімання векторів
Діти, які навчаються за дистанційною формою навчання працюють самостійно

1. Перевірка домашнього завдання
2. Опрацюйте матеріал підручника п.9, ст.74-75

3. Перегляньте відеопояснення:
4. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи: 
класна робота :  №292(а),295(а),299(а),300(а)
домашня робота №299(б),300(б)


16 листопада
 Zoom 9.40
 9б
Zoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Додавання та віднімання векторів
1. Перевірка домашнього завдання
2. Опрацюйте матеріал підручника п.9, ст.74-75

3. Перегляньте відеопояснення:
4. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи: 
класна робота :  №287-291
домашня робота №292(а,б),295(а,б)

10 листопада
Діти, які навчаються за дистанційною формою навчання працюють самостійно

Тема. Координати вектора
1. Перевірка домашнього завдання
2. Опрацюйте матеріал підручника п.8, ст.68

3. Перегляньте відеопояснення:
4. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи: 
класна робота :   №269,270,271,272,279
домашня робота №267,268,273
9 листопада
 Zoom 9.40
 9б
Zoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема. Координати вектора
1. Перевірка домашнього завдання
2. Опрацюйте матеріал підручника п.8, ст.68
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи: 
класна робота :   № 259,260,262,263
домашня робота №264,265

3 листопада
Діти, які навчаються за дистанційною формою навчання працюють самостійно
Чекаю на screenshot 

контрольної роботи з алгебри та геометрії!
Тема. Вектори
1. Опрацюйте матеріал підручника п.7, ст.59
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи: 
класна робота : усно  № 231-236
домашня робота № 239,240



2 листопада
 Zoom 11.00
ідентифікатор конференції: 747 1586 3356
Код доступу: 1
 9б
Zoom 12.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Підготовка до контрольної роботи
" Координати на площині"
1. Перевіремо домашнє завдання:
2. Опрацюйте матеріал підручника п.3-6
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи: 
класна робота №136, на ст. 54 №1-9
5. Виконайте письмово  контрольну роботу 
та надішліть screenshot роботи
 на електронний щоденник або на вайбер:


27 жовтня
 Zoom 10.00
ідентифікатор конференції: 747 1586 3356
Код доступу: 1
 9б
Zoom 9.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Рівняння прямої.
1. Перевіремо домашнє завдання:
2. Опрацюйте матеріал підручника п.6, ст 44-45
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи: 
класна робота № 198,200, 201
домашня робота(  підказка) : 
№202
№205

26 жовтня
 Zoom 11.00
ідентифікатор конференції: 747 1586 3356
Код доступу: 1
 9б
Zoom 12.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Рівняння прямої.
1. Перевіремо домашнє завдання:

2. Опрацюйте матеріал підручника п.6, ст 44
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи: 
домашня робота : 197(в),199

20 жовтня
 Zoom 8.50
ідентифікатор конференції: 747 1586 3356
Код доступу: 1
 9б
Zoom 8.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
 Тема. Рівняння прямої.
1. Перевіремо домашнє завдання:
та розглянемо декілька вправ на повторення:
2. Опрацюйте матеріал підручника п.6, ст 44
Знайдіть відповді на:
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи:
домашня робота : усно №189-196

19 жовтня
 Zoom 9.40
ідентифікатор конференції: 747 1586 3356
Код доступу: 1
 9б
Zoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
 Тема. Рівняння кола.
1. Перевіремо домашнє завдання:
2. Опрацюйте матеріал підручника п.5, ст 38
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи
класна робота : №156,158,160(а),161,164
домашня робота: № 160 (б,в,г)





13 жовтня
 Zoom 8.50
ідентифікатор конференції: 747 1586 3356
Код доступу: 1
 9б
Zoom 8.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
 Тема. Рівняння кола.
Перевіремо домашнє завдання:
1. Опрацюйте матеріал підручника п.5, ст 38
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи
класна робота : усно  №153,154,155
домашня робота №157


12 жовтня
 Zoom 9.40
ідентифікатор конференції: 747 1586 3356
Код доступу: 1
 9б
Zoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
 
Тема. Відстань між двома точками
Розв'язування вправ
1. Опрацюйте матеріал підручника п.4, ст 32-33
та перевірте домашнє завдання:
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи
класна робота письмово № 123,124
домашня робота № 125



6 жовтня
Діти за дистанційною формою навчання працюють самостійно
Тема. Декартові координати.
Відстань між двома точками
1. Опрацюйте матеріал підручника п.4, ст 32-33
Запам'ятай:
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи
класна робота усно №117,118,119, письмово № 121
домашня робота № 122

5 жовтня
 9б
Zoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
 9а
 Zoom 9.40
ідентифікатор конференції: 747 1586 3356
Код доступу: 1
Тема. Декартові координати.
Координати середини відрізка.
1. Опрацюйте матеріал підручника п.3, ст 24-26
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи
класна робота письмово№94,96,99,104
домашня робота № 95,105


29 вересня
Діти за дистанційною формою навчання працюють самостійно
Тема. Декартові координати.
Координати середини відрізка.
1. Опрацюйте матеріал підручника п.3, ст 24-26
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи
класна робота № усно№ 82,83, письмово№84,85
домашня робота № 92,93

28 вересня
 9б
Zoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
 9а
 Zoom 9.40
ідентифікатор конференції: 747 1586 3356
Код доступу: 1
Тема. Контрольна робота «Тригонометричні тотожності»
1. Опрацюйте матеріал підручника п.1-2
та перевірте домашнє завдання:
3. Розв'яжіть завдання:




22 вересня
Діти за дистанційною формою навчання працюють самостійно
Тема. Підготовка до контрольної  робота" Тригонометрія"
1. Повторіть матеріал підручника п.1-2
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи
класна робота № 56,59,68,69,70,71
домашня робота № 60
21 вересня
 9б
Zoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
 9а
 Zoom 9.40
ідентифікатор конференції: 747 1586 3356
Код доступу: 1
Тема. Тригонометричні тотожності. 
Розв'язування вправ.
1. Опрацюйте матеріал підручника п.2, ст. 18-19
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи
класна робота № 48,49,50,51
домашня робота № 54,58


15 вересня
Діти за дистанційною формою навчання працюють самостійно
Тема. Тригонометричні тотожності
Тригонометрія - τρίγονο — трикутник та μετρειν — вимірюю
Тотожність - рівність
1. Опрацюйте матеріал підручника п.2, ст. 18-19
та знайдіть відповіді на 
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи
класна робота № 52,54, усно № 46-51
домашня робота № 53,55

14 вересня
 9б
Zoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

 9а
 Zoom 9.40
ідентифікатор конференції: 747 1586 3356
Код доступу: 1

Тема. Синуси, косинуси, тангенси, котангенси
 кутів від 0 до 180. Розв'язування вправ
1. Опрацюйте матеріал підручника п.1, ст. 9-11
Запам'ятай!
2. Перегляньте відеопояснення:
sin, cos, tg тупого кута:
3. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи
класна робота № 19( 1 стовпчик), 20
домашня робота № 19( 2 стовпчик),21,25


8 вересня
Діти за дистанційною формою навчання працюють самостійно
Тема. Синуси, косинуси, тангенси, котангенси
 кутів від 0 до 180
1. Опрацюйте матеріал підручника п.1, ст. 9-11
та знайдіть відповіді на 
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи
класна робота № 8,14,15,16(а),17(а,б)
домашня робота № 9,16(а,б),17(в,г)
7 вересня
Тема: 9б
Zoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1

Тема: 9а
 Zoom 9.40
ідентифікатор конференції: 747 1586 3356
Код доступу: 1
Тема. Синуси, косинуси, тангенси, котангенси
 кутів від 0 до 180
1. Опрацюйте матеріал підручника п.1, ст. 9-11
Повторити 8 клас:
Для гострого кута:
Для тупого кута:
Запам'ятай!
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте в робочих зошитах
класна робота: усно № 1-6,  
домашня робота: №7 письмово заповнити таблицю та її вивчити. 





























































Для перегляду матеріалу уроку перейдіть за посиланням 👇

24.05.2022. Повторення. ПЛОЩА ЧОТИРИКУТНИКІВ

Площа паралелограма, прямокутника, ромба, квадрата, трапеції

Площа прямокутника дорівнює добутку двох його суміжних сторін (рис. 1):

S = а ∙ b.

Рис. 1

Площа прямокутника дорівнює половині квадрата його діагоналі, помноженої на синус кута між діагоналями (рис. 2):

S =  d2sin.

Рис. 2

Площа квадрата дорівнює квадрату його сторони (рис. 3):

S = а2.

Рис. 3

Площа квадрата дорівнює половині квадрата його діагоналі (рис. 4):

S =  d2.

Рис. 4

Площа паралелограма дорівнює добутку його сторони (основи) на висоту, проведену до неї (рис. 5):

S = ah.

Рис. 5

Площа паралелограма дорівнює добутку двох його суміжних сторін на синус кута між ними (рис. 6):

S = ab sin а.

Рис. 6

Площа паралелограма дорівнює половині добутку його діагоналей на синус кута між ними (рис. 7):

S =  d1d2sin.

Рис. 7

Площа ромба дорівнює добутку квадрата його сторони на синус кута ромба (рис. 8):

S = a2 sin а.

Рис. 8

Площа ромба дорівнює півдобутку його діагоналей (рис. 9):

S =  d1d2.

Рис. 9

Площа трапеції дорівнює добутку півсуми основ на висоту (рис. 10):

S =  ∙ h.

Рис. 10

Площа трапеції дорівнює добутку середньої лінії на висоту (рис. 11):

S = mh.

Рис. 11

Якщо діагоналі рівнобічної трапеції взаємно перпендикулярні, то S = h2, де А — висота трапеції (рис. 12).

Рис. 12


17.05.-19.05.2022. Контрольна робота з теми: "Геометричні перетворення"

Тест розрахований на 45 хвилин.Відповіді ви бачити не будете, лише оцінку, тому не хитруйте. Не проходьте тест кілька разів - буде зараховано лише перший раз. Навіть під іншим ім'ям результати вам не зарахуються. Бажаю успіху!

12.05.2022. Подібність фігур. Площі подібних фігур.

Фігури F і F1 називаються подібними, якщо кожній точці фігури F можна поставити у відповідність точку фігури F1 так, що для довільних точок X і Y фігури F і відповідних точок X1 і Y1 фігури F1 виконується умова , де k — те саме додатне число для всіх точок. При цьому передбачається, що кожна точка фігури F1 має бути поставлена у відповідність якій-небудь точці фігури F. Число k називається коефіцієнтом подібності (рис. 174).
Іншими словами: дві фігури називаються подібними, якщо вони переводяться одна в одну перетворенням подібності. Подіб­ність фігур, як і подібність трикутників, позначають спеціаль­ним знаком: . Запис F  F1 читається як «фігура F подібна фігурі F1».
З означення подібності фігур випливає, що рівні фігури — по­дібні (коефіцієнт подібності дорівнює одиниці).
Властивості подібних фігур
    1) Кожна фігура подібна собі (коефіцієнт подібності дорівнює 1).
    2) Якщо фігура F подібна фігурі F1 з коефіцієнтом подібності k, то фігура F1 подібна фігурі F з коефіцієнтом .
    3) Якщо фігура F1 подібна фігурі F2 з коефіцієнтом подібно­сті k1, а фігура F2 подібна фігурі F3 з коефіцієнтом подіб­ності k2, то фігура F1 подібна фігурі F3 з коефіцієнтом по­дібності k1· k2.
    4) Відношення площ подібних фігур дорівнює квадрату коефіці­єнта подібності.

Виконайте № 929,937

05.05.-10.05.2022. Перетворення побідності.

Ознайомтеся з теорією.

Перетворення подібності

Ще в Стародавній Греції виникло вчення про подібні фігури. Зокрема, у книзі «Начала» Евклід пише про перетворенні подібності.

Перетворенням подібності, або подібністю називається таке перетворення однієї фігури в другу, при якому відстані між точками змінюються в одне й те саме число разів. Це число називається коефіцієнтом подібності. Коефіцієнт подібності позначається латинською буквою k і є додатним числом.

Якщо коефіцієнт подібності дорівнює одиниці, то перетворення є рухом;

якщо коефіцієнт подібності менший від одиниці, то відстань між точками зменшується; якщо коефіцієнт подібності більший від одиниці, то відстань між точками збільшується.

Перетворення подібності має такі властивості:

-   перетворення подібності переводить прямі у прямі, півпрямі — в півпрямі, відрізки — у відрізки;

-   перетворення подібності зберігає кути між півпрямими;

-   перетворення подібності переводить паралельні прямі в паралельні прямі.

Дві фігури називаються подібними, якщо одну з них можна одержати з другої за допомогою перетворення подібності. Подібність фігур означає, що незалежно від розмірів і положення на площині ці фігури мають однакову форму.

Усі кола є подібними фігурами, усі квадрати є подібними фігурами.

Якщо перша фігура подібна другій фігурі з коефіцієнтом k, то друга фігура теж подібна першій фігурі, але з коефіцієнтом, оберненим числу k, — 1/k . Одним із перетворень подібності є гомотетія.

Якщо дві подібні фігури розміщені так, що всі півпрямі, проведені з деякої точки через точки однієї фігури, проходять через відповідні точки другої фігури, то це є гомотетія.

Гомотетією з центром у точці О і коефіцієнтом k називається таке перетворення однієї фігури в другу, при якому кожна точка Х першої фігури переходить у точку Х' другої фігури так, що точка Х' лежить на промені, що виходить з точки О і проходить через точку Х, а відстань між точкою О і точкою Х' дорівнює відстані між точкою О і точкою Х, помноженій на коефіцієнт гомотетії k.

Практичні поради.

Щоб побудувати відрізок, гомотетичний даному відрізку з заданим центром гомотетії і заданим коефіцієнтом гомотетії, проведіть півпрямі з початком у центрі гомотетії, які проходять через кінці відрізка. На півпрямих від їх початку відкладіть відрізки, довжини яких дорівнюють відповідно довжинам відрізків, що з’єднують центр гомотетії з кінцями заданого відрізка, помножених на коефіцієнт гомотетії, і з’єднують точки, одержані на півпрямих.

Перегляньте відео:

 

Виконайте врпаву № 937

03.05.2022.Паралельне перенесення.

Поняття паралельного перенесення

Паралельне перенесення — пере­творення, при якому точки зміщуються в тому самому напрямі на ту саму від­стань.


Іншими словами, паралельним пере­несенням фігури F в напрямі променя ОА на відстань а називається перетворен­ня F на фігуру F1, унаслідок якого кожна точка X фігури F переходить у точку X1 фігури F1 у напрямі променя ОА на від­стань а.

Введемо на площині декартові коор­динати х і у. Перетворення фігури F, при якому довільна точка (х; у) переходить у точку (x + a; y + b), де а, b — ті самі числа для всіх точок (х; у), називається паралельним перенесенням.

Паралельне перенесення задається формулами



і формули виражають координати х1, у1 точки фігури F1, у яку переходить точка (х; у) фігури F при паралельному перенесенні.

Властивості паралельного перенесення

  1. Паралельне перенесення є рухом.
  2. При паралельному перенесенні точки переміщуються вздовж паралельних прямих (або однієї прямої) на ту саму відстань.
  3. Два промені назива­ються співнапрямленими, якщо дані промені паралельні й ле­жать по один бік від прямої, що проходить через їх початки, або промені лежать на одній прямій і один із них є частиною другого.
  4. Які б не були точки А і А1 існує єдине паралельне перене­сення, при якому точка А переходить у точку А.

  5. Якщо точка А1(х1; у1) є образом точки А(х; у) при паралельперенесенні, то де а, b — деякі числа.

  6.  

    Розв'язування вправ



    1.Паралельне перенесення задається формулами х1 = х + 3, y1 = y – 3. У яку точку при цьому паралельному перенесенні переходить точка А(2; 3)?
    Коментар до розв'язання: Потрібно замість Х і У підставити координати точки А і обчислити координати  Х1 і У1.
    2.Паралельне перенесення задається формулами х1 = х + 1, у1 = - у + 2. Точка А при цьому переходить у точку В(2; 3). Знай­діть координати точки А.
    Коментар до розв'язання: Потрібно замість Х1 і У1 у формули підставити координати точки В і обчислити координати  Х і У точки А.

    3.Точка А(1; 2) при паралельному перенесенні переходить у точку В(3;2). Запишіть формули цього паралельного пере­несення.
    Коментар до розв'язання:  Підставляємо у формули координати точки А замість Х іУ, координати точки В замість Х1, У1. Знаходимо а і b. Записуємо формули для даного паралельного перенесення у вигляді зразка :
29.04.2022.Геометричні перетворення.   

   Долучитися до онлайн уроку можна за посиланням, яке з'явиться на блозі за 5 хвилин до початку уроку(в разі відсутності повітряної тривоги)

о 10.00. для 9-а , 9-б класів

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/73411423930?pwd=M8jV0ZZpgsf4nKTBCocWEzke2XUBO4.1

Идентификатор конференции: 734 1142 3930
Код доступа: Z2azGP

26.04.2022. Поворот.

Ознайомтеся з теретичним матеріалом та перегляньте відео за посиланням, яке міститься в темі уроку.

Долучитися до онлайн уроку можна за посиланням, яке з'явиться на блозі за 5 хвилин до початку уроку(в разі відсутності повітряної тривоги)

о 12.00.  для 9-а , 9-б класів

Виконаємо разом. №864, 867, 877

д/з №868,876

21.04.2022.Симетрія відносно точки 

Ознайомтеся з теретичним матеріалом та перегляньте відео за посиланням, яке міститься в темі уроку.

Опрацюйте параграф 22.
Виконайте завд.№795

19.04.2022.Симетрія відносно прямої.

Ознайомтеся з теретичним матеріалом та перегляньте відео за посиланням, яке міститься в темі уроку.

Опрацюйте параграф 23.
Виконайте завд.№822,833

14.04.2022.Геометричні перетворення. Переміщення та його властивості.

Ознайомтеся з теретичним матеріалом та перегляньте відео за посиланням, яке міститься в темі уроку.
Опрацюйте параграф 21.
Виконайте завд.№758

12.04.2022. Площа круга та його частин.

Щоб виконати контрольну роботу перейдіть за посиланням.👇

Контрольна робота (Виконати необхідно до 15.04)


07.04.2022.Площа круга та його частин. Підготовка до контрольної роботи.

Використовуючи формули для обчислення площ ркуга та його елементів, розв'яжіть задачі:


1. Довжина кола 50,24 см. Знайди площу круга, обмеженого цим колом.

2. Радіус одного кола дорівнює 6 см, а другого – 4 см. Обчисли площу кільця, утвореного цими колами.

3. Площа кругового сектора з центральним кутом 45° дорівнює 8π см2. Знайдіть радіус сектора.


4. Знайдіть площу сегмента, якщо кутова величина дуги дорівнює 36°, а радіус кола 5 см.

05.04. 2022. Площа круга та його частин.

Долучитися до онлайн уроку можна за посиланням, яке з'явиться на блозі за 5 хвилин до початку уроку 

о 11.00.  для 9-а класу

 12.00 для 9-б класу.


31.03.Площа круга та його частин.

Ознайомтеся з темою уроку за посиланням. 
Виконайте прості вправи, використавши формулу для обчислення площі круга 711,713.

29.03.Довжина кола і дуги кола.

Повторіть формули для обчислення довжини кола та довжини дуги кола і виконайте завдання: № 679,685(а).

24.03.Довжина кола і дуги кола.

Долучитися до онлайн уроку можна за посиланням, яке з'явиться на блозі за 5 хвилин до початку уроку 

о 9.15.  для 9-б класу

о 10.00.  для 9-а класу.

 Д/З №667,671
Ознайомтеся з темою уроку за посиланням. Перенесіть таблиці собі в зошит. Використовуючи формули з таблиці, виконайте №629,631

18.03.Правильні многокутники.

Повторіть властивості правильних многокутників та виконайте №592.

15.03.ПРАВИЛЬНІ МНОГОКУТНИКИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ.

1.Перегляньте матеріал за посиланням тема
2.Д/з. Параграф 17.
№587(Використовуємо властивість:Кожний правильний n-кутник має 0.5n(n-3) діагоналей.
№ 588 ( ).


10.02.Розв'язування задач.

Запрошую о 09:00 👉Підключитися до уроку 








Запрошую о 09:00 👉Підключитися до уроку



Повторимо: Теорему косинусів та теорему синусів.
Виконаємо разом: №508, 510, 512 та деякі завдання із ДПА.

Д/з. № 510



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас