9і класи Геометрія 2022-2023
2022 - 2023 навчальний рік
Підручник Геометрія 9 Зошити
Таблиця Брадіса
Пам'ятаємо!У випадку повітряної тривоги
всі знаходимося в укритті.
31 травня
Тема. Повторення.
1. Повторіть матеріал підручника §1-22
2. Перегляньте відеопояснення:
1. Опрацюйте матеріал підручника розділи 1-222. Перегляньте відеопояснення:
23 травня
Дистанційна група 9а та 9б працюємо самостійно
Тема . Повторення. Тригонометричні тотожності.
1. Повторіть матеріал підручника п.1-2
2. Перегляньте відеопояснення:3. Виконайте та надішліть виконані завдання :
Працюємо самостійно
Тема . Перетворення подібності1. Опрацюйте матеріал підручника п.26
3. Домашня робота :
16 травня
Дистанційна група 9а та 9б працюємо самостійно
Тема . Перетворення подібності1. Опрацюйте матеріал підручника п.26
9а та 9б( дистанційна група) разомZoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1Тема . Перетворення подібності1. Опрацюйте матеріал підручника п.26
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
9а та 9б працюємо самостійно
Тема. Контрольна робота " Переміщення "1. Опрацюйте матеріал підручника п.21- 252. Перегляньте відеопояснення:
9а та 9б( дистанційна група) разомZoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1Тема . Паралельне перенесення.1. Опрацюйте матеріал підручника п.25
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
(9а та 9б дистанційна група самостійно)
26 квітня
9а та 9б( дистанційна група) разомZoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1Тема . Поворот1. Опрацюйте матеріал підручника п.242. Перегляньте відеопояснення:3.Домашня робота :№868,871,873,876
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
(9а та 9б дистанційна група самостійно)
4. Якщо цікаво:
19 квітня
Тема . Симетрія відносно прямої
1. Опрацюйте матеріал підручника п.23 2. Перегляньте відеопояснення:3. Домашня робота :№832,834,840Усно: № 821-829
Перевір себе сам:
18 квітня
9а та 9б дистанційна група самостійно
Тема . Симетрія відносно точки1. Опрацюйте матеріал підручника п.222. Перегляньте відеопояснення:3. Домашня робота :№792,795, усно № 782-789
12 квітня( Надсилаємо контрольну роботу за 11 квітня)Тема . Переміщення та його властивості1. Опрацюйте матеріал підручника п.212. Перегляньте відеопояснення:3. Домашня робота :№758, 764
11 квітня
9а та 9б дистанційна група самостійно
Тема. Контрольна робота " Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга "1. Опрацюйте матеріал підручника п.17- 20
2. Перегляньте відеопояснення:
2. Перегляньте відеопояснення:
3. Виконайте контрольну роботу з оформленням та надішліть скриншот на електронний щоденник:
5 квітня
9а та 9б разомZoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
3-4 квітня
9а та 9б дистанційна група самостійно
22 березня 9а та 9б разомZoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
21 березня
9а та 9б дистанційна група самостійно
2. Перегляньте відеопояснення:3. Виконайте тест за посиланням:
15 березня 9а та 9б разомZoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
2. Перегляньте відеопояснення:
14 березня
9а та 9б дистанційна група самостійно
Тема. Правильні многокутники та кола1. Опрацюйте матеріал підручника п.18, ст. 154-155Вивчіть формули:2. Перегляньте відеопояснення:
3. В робочому зошиті виконайте вправи:класна робота:№ 628(а),629(а),630(а),631(а)домашня робота :№ 628(б),629(б),630(б),631(б)4. Виконайте на оцінку тест за посиланням:
8 березня 9а та 9б разомZoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Правильні многокутники та їх властивості1. Опрацюйте матеріал підручника п.172. Перегляньте відеопояснення:3. В робочому зошиті виконайте вправи:класна робота:№ 592,593домашня робота :№ 596
7 березня
9а та 9б дистанційна група самостійно
Тема. Правильні многокутники та їх властивості1. Опрацюйте матеріал підручника п.17
3. В робочому зошиті виконайте вправикласна робота:№ 587,598,589,590,591,592домашня робота :№587(б),588(б),589(б),590(б)
1 березня 9а та 9б разомZoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Підготовка до контрольної роботи1. Повторіть матеріал підручника п.14 - 162. На оцінку до 8 балів виконайте контрольну роботу за посиланням :або на оцінку 8-12 виконайте письмово контрольну роботу та надішліть скриншот на електронний щоденник:
28 лютого
9а та 9б дистанційна група самостійно
Тема. Розв'язування задач. Площа трикутника.1. Опрацюйте матеріал підручника п.16Пам'ятай:
22 лютого9а та 9б разомZoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Формули для знаходження площі трикутника.Розв'язування задач.1. Опрацюйте матеріал підручника п.162. Перегляньте відеопояснення:3. В робочому зошиті виконайте вправи:класна робота : №538,541домашня робота: №551
21 лютого
9а та 9б дистанційна група самостійно
Тема. Формули для знаходження площі трикутника.Формула Герона.1. Опрацюйте матеріал підручника п.16Пам'ятай:
Інтерактивна задача за посиланням:
класна робота :
15 лютого9а та 9б разомZoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Формули для знаходження площі трикутника.1. Опрацюйте матеріал підручника п.16Заповніть в зошиті таблицю:
3. В робочому зошиті виконайте вправи:
класна робота : №537(а,б),538(а)домашня робота: № 537(в),538(б),540
14 лютого
Тема. Розв'язування трикутників.9а та 9б дистанційна група самостійно
1. Опрацюйте матеріал підручника п.15, ст. 1232. Перегляньте відеопояснення:
3. В робочому зошиті виконайте вправи:
класна робота : №502(а),503(а)домашня робота: № 502(б),503(б)4. Виконайте за посиланням тест:
8 лютого9а та 9б разомZoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Розв'язування трикутників.1. Опрацюйте матеріал підручника п.15, ст. 123
2. Перегляньте відеопояснення:
3. В робочому зошиті виконайте вправи:
класна робота : №501(а)домашня робота: № 501(б)
7 лютого
9а та 9б дистанційна група самостійно
Тема. Теорема синусів.1. Опрацюйте матеріал підручника п.14, ст. 116Згадайте :
3. В робочому зошиті виконайте вправи:
класна робота : №469,за наслідком: №474,475домашня робота: № 470
1 лютого9а та 9б разомZoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Теорема синусів.1. Перевірте домашнє завдання :2. Опрацюйте матеріал підручника п.14, ст. 116
4. В робочому зошиті виконайте вправи:
класна робота : № 465,466,467домашня робота: №468
31січня9а та 9б дистанційна група самостійно
Тема. Теорема косинусів.1. Опрацюйте матеріал підручника п.13, ст. 109Згадайте :
4. В робочому зошиті виконайте вправи:
класна робота : № 427,429домашня робота: № 426,428
25 січня9а та 9б разомZoom о 8.50
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Теорема косинусів.1. Опрацюйте матеріал підручника п.13, ст. 109Згадайте :Запам'ятайте:
4. В робочому зошиті виконайте вправи:
класна робота : № 421,423,424домашня робота: № 422
24 січня
Тема. Теорема косинусів.1. Опрацюйте матеріал підручника п.13, ст. 109Запам'ятайте:
3. В робочому зошиті виконайте вправи:
класна робота : № 415,416,417,418,419домашня робота: № 420
26 грудня
Тема. Повторення. Вектори на площині1. Опрацюйте матеріал підручника п.8-112. Перегляньте відеопояснення:Одна задача - вся тема!
22 грудня
Тема. Розв'язування вправ. Аналіз контрольної роботи" Вектори на площині"1. Опрацюйте матеріал підручника п.8-11
9а Zoom 9.40 9бZoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Контрольна робота " Вектори на площині"1. Перевірка домашнього завдання ст. 103 № 1,2,3,5,6,7,8
Тема. Підготовка до контрольної роботи" Вектори на площині"1. Перевірка домашнього завдання : ст.102 Тестові завдання
2. Опрацюйте матеріал підручника п.8-113. Перегляньте відеопояснення:4. В робочому зошиті виконайте вправи:
класна робота : ст.100 ( варіант А №1,2,3,4)домашня робота: ст. 103 № 1,2,3,5,6,7,8
14 грудня
9а Zoom 9.40 9бZoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Умова перпендикулярності векторівУмова колінеарності векторівПідготовка до контрольної роботи1. Перевірка домашнього завдання № 360,362
3. Перегляньте відеопояснення:4. В робочому зошиті виконайте вправи:
8 грудня
Zoom о 8.50
9а+9бhttps://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Скалярний добуток векторів.Умова перпендикулярності двох векторів.1. Перевірка домашнього завдання :№355,356,357
2. Опрацюйте матеріал підручника п.11, ст.88-89
3. Перегляньте відеопояснення:
4. В робочому зошиті виконайте вправи: класна робота : № 360,362домашня робота: № 360,362 - доробити
7 грудня
9а Zoom 9.40 9бZoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Скалярний добуток векторів1. Перевірка домашнього завдання №328,332,3362. Опрацюйте матеріал підручника п.11, ст.88-89
4. В робочому зошиті виконайте вправи: класна робота : №351,352,353,356(а),357(а)
домашня робота №355,356,357 - доробитиВиконатйте ТЕСТ:
1 грудня
Zoom о 8.50
9а+9бhttps://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Множення вектора на число1. Перевірка домашнього завдання
3. Перегляньте відеопояснення:4. Розв'язування вправ.В робочому зошиті виконайте вправи:
домашня робота №328,332,336
30 листопада
9а Zoom 9.40 9бZoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Множення вектора на число1. Перевірка домашнього завдання
4. Розв'язування вправ.
23 листопада9а Zoom 9.40 9бZoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Додавання та віднімання векторівРозв'язування вправ1. Перевірка домашнього завдання2. Опрацюйте матеріал підручника п.9, ст.74-753. Перегляньте відеопоясненняПравило трикутника:Правило паралелограма:
4. Розв'язування вправ.
В робочому зошиті виконайте вправи: класна робота : №293,296,297,301,306,307домашня робота № 293(б),296(б),297(б)
17 листопадаТема. Додавання та віднімання векторівДіти, які навчаються за дистанційною формою навчання працюють самостійно
1. Перевірка домашнього завдання
4. Розв'язування вправ.В робочому зошиті виконайте вправи: класна робота : №292(а),295(а),299(а),300(а)домашня робота №299(б),300(б)
16 листопада9а Zoom 9.40 9бZoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Додавання та віднімання векторів1. Перевірка домашнього завдання
3. Перегляньте відеопояснення:4. Розв'язування вправ.
10 листопадаДіти, які навчаються за дистанційною формою навчання працюють самостійно
Тема. Координати вектора1. Перевірка домашнього завдання2. Опрацюйте матеріал підручника п.8, ст.68
3. Перегляньте відеопояснення:4. Розв'язування вправ.9 листопада9а Zoom 9.40 9бZoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
Тема. Координати вектора1. Перевірка домашнього завдання
3 листопадаДіти, які навчаються за дистанційною формою навчання працюють самостійноЧекаю на screenshot
контрольної роботи з алгебри та геометрії!Тема. Вектори
2 листопада9а Zoom 11.00ідентифікатор конференції: 747 1586 3356Код доступу: 1 9бZoom 12.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1Тема. Підготовка до контрольної роботи" Координати на площині"1. Перевіремо домашнє завдання:
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
27 жовтня9а Zoom 10.00ідентифікатор конференції: 747 1586 3356Код доступу: 1 9бZoom 9.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 12. Опрацюйте матеріал підручника п.6, ст 44-453. Перегляньте відеопояснення:
26 жовтня9а Zoom 11.00ідентифікатор конференції: 747 1586 3356Код доступу: 1 9бZoom 12.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 12. Опрацюйте матеріал підручника п.6, ст 443. Перегляньте відеопояснення:4. Розв'язування вправ.В робочому зошиті виконайте вправи: домашня робота : №197(в),199
20 жовтня9а Zoom 8.50ідентифікатор конференції: 747 1586 3356Код доступу: 1 9бZoom 8.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 14. Розв'язування вправ.В робочому зошиті виконайте вправи:домашня робота : усно №189-196
19 жовтня9а Zoom 9.40ідентифікатор конференції: 747 1586 3356Код доступу: 1 9бZoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 113 жовтня9а Zoom 8.50ідентифікатор конференції: 747 1586 3356Код доступу: 1 9бZoom 8.00
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 112 жовтня9а Zoom 9.40ідентифікатор конференції: 747 1586 3356Код доступу: 1 9бZoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 16 жовтняДіти за дистанційною формою навчання працюють самостійно5 жовтня 9бZoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1 9а Zoom 9.40ідентифікатор конференції: 747 1586 3356Код доступу: 129 вересняДіти за дистанційною формою навчання працюють самостійноТема. Декартові координати.Координати середини відрізка.1. Опрацюйте матеріал підручника п.3, ст 24-262. Перегляньте відеопояснення:3. Розв'язування вправ.В робочому зошиті виконайте вправикласна робота № усно№ 82,83, письмово№84,85домашня робота № 92,93
28 вересня 9бZoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1 9а Zoom 9.40ідентифікатор конференції: 747 1586 3356Код доступу: 1Тема. Контрольна робота «Тригонометричні тотожності»1. Опрацюйте матеріал підручника п.1-2та перевірте домашнє завдання:3. Розв'яжіть завдання:
22 вересняДіти за дистанційною формою навчання працюють самостійноТема. Підготовка до контрольної робота" Тригонометрія"1. Повторіть матеріал підручника п.1-22. Перегляньте відеопояснення:3. Розв'язування вправ.В робочому зошиті виконайте вправикласна робота № 56,59,68,69,70,71домашня робота № 6021 вересня 9бZoom 10.30
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1 9а Zoom 9.40ідентифікатор конференції: 747 1586 3356Код доступу: 12. Перегляньте відеопояснення:3. Розв'язування вправ.В робочому зошиті виконайте вправикласна робота № 48,49,50,51домашня робота № 54,58
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
https://us04web.zoom.us/j/72606079737?pwd=sZqd06HxPRRmNFbvaAoaBu0IoNApm3.1
ідентифікатор конференції: 726 0607 9737
Код доступу: 1
24.05.2022. Повторення. ПЛОЩА ЧОТИРИКУТНИКІВ
Площа паралелограма, прямокутника, ромба, квадрата, трапеції
Площа прямокутника дорівнює добутку двох його суміжних сторін (рис. 1):
S = а ∙ b.
Рис. 1
Площа прямокутника дорівнює половині квадрата його діагоналі, помноженої на синус кута між діагоналями (рис. 2):
S = d2sin.
Рис. 2
Площа квадрата дорівнює квадрату його сторони (рис. 3):
S = а2.
Рис. 3
Площа квадрата дорівнює половині квадрата його діагоналі (рис. 4):
S = d2.
Рис. 4
Площа паралелограма дорівнює добутку його сторони (основи) на висоту, проведену до неї (рис. 5):
S = ah.
Рис. 5
Площа паралелограма дорівнює добутку двох його суміжних сторін на синус кута між ними (рис. 6):
S = ab sin а.
Рис. 6
Площа паралелограма дорівнює половині добутку його діагоналей на синус кута між ними (рис. 7):
S = d1d2sin.
Рис. 7
Площа ромба дорівнює добутку квадрата його сторони на синус кута ромба (рис. 8):
S = a2 sin а.
Рис. 8
Площа ромба дорівнює півдобутку його діагоналей (рис. 9):
S = d1d2.
Рис. 9
Площа трапеції дорівнює добутку півсуми основ на висоту (рис. 10):
S = ∙ h.
Рис. 10
Площа трапеції дорівнює добутку середньої лінії на висоту (рис. 11):
S = mh.
Рис. 11
Якщо діагоналі рівнобічної трапеції взаємно перпендикулярні, то S = h2, де А — висота трапеції (рис. 12).
Рис. 12
17.05.-19.05.2022. Контрольна робота з теми: "Геометричні перетворення"
12.05.2022. Подібність фігур. Площі подібних фігур.
Виконайте № 929,937
05.05.-10.05.2022. Перетворення побідності.
Перетворення подібності
Ще в Стародавній Греції виникло вчення про подібні фігури. Зокрема, у книзі «Начала» Евклід пише про перетворенні подібності.
Перетворенням подібності, або подібністю називається таке перетворення однієї фігури в другу, при якому відстані між точками змінюються в одне й те саме число разів. Це число називається коефіцієнтом подібності. Коефіцієнт подібності позначається латинською буквою k і є додатним числом.
Якщо коефіцієнт подібності дорівнює одиниці, то перетворення є рухом;
якщо коефіцієнт подібності менший від одиниці, то відстань між точками зменшується; якщо коефіцієнт подібності більший від одиниці, то відстань між точками збільшується.
Перетворення подібності має такі властивості:
- перетворення подібності переводить прямі у прямі, півпрямі — в півпрямі, відрізки — у відрізки;
- перетворення подібності зберігає кути між півпрямими;
- перетворення подібності переводить паралельні прямі в паралельні прямі.
Дві фігури називаються подібними, якщо одну з них можна одержати з другої за допомогою перетворення подібності. Подібність фігур означає, що незалежно від розмірів і положення на площині ці фігури мають однакову форму.
Усі кола є подібними фігурами, усі квадрати є подібними фігурами.
Якщо перша фігура подібна другій фігурі з коефіцієнтом k, то друга фігура теж подібна першій фігурі, але з коефіцієнтом, оберненим числу k, — 1/k . Одним із перетворень подібності є гомотетія.
Якщо дві подібні фігури розміщені так, що всі півпрямі, проведені з деякої точки через точки однієї фігури, проходять через відповідні точки другої фігури, то це є гомотетія.
Гомотетією з центром у точці О і коефіцієнтом k називається таке перетворення однієї фігури в другу, при якому кожна точка Х першої фігури переходить у точку Х' другої фігури так, що точка Х' лежить на промені, що виходить з точки О і проходить через точку Х, а відстань між точкою О і точкою Х' дорівнює відстані між точкою О і точкою Х, помноженій на коефіцієнт гомотетії k.
Практичні поради.
Щоб побудувати відрізок, гомотетичний даному відрізку з заданим центром гомотетії і заданим коефіцієнтом гомотетії, проведіть півпрямі з початком у центрі гомотетії, які проходять через кінці відрізка. На півпрямих від їх початку відкладіть відрізки, довжини яких дорівнюють відповідно довжинам відрізків, що з’єднують центр гомотетії з кінцями заданого відрізка, помножених на коефіцієнт гомотетії, і з’єднують точки, одержані на півпрямих.
Перегляньте відео:
Виконайте врпаву № 937
03.05.2022.Паралельне перенесення.
Поняття паралельного перенесенняПаралельне перенесення — перетворення, при якому точки зміщуються в тому самому напрямі на ту саму відстань.
Іншими словами, паралельним перенесенням фігури F в напрямі променя ОА на відстань а називається перетворення F на фігуру F1, унаслідок якого кожна точка X фігури F переходить у точку X1 фігури F1 у напрямі променя ОА на відстань а.
Введемо на площині декартові координати х і у. Перетворення фігури F, при якому довільна точка (х; у) переходить у точку (x + a; y + b), де а, b — ті самі числа для всіх точок (х; у), називається паралельним перенесенням.
Паралельне перенесення задається формулами
і формули виражають координати х1, у1 точки фігури F1, у яку переходить точка (х; у) фігури F при паралельному перенесенні.
Властивості паралельного перенесення
- Паралельне перенесення є рухом.
- При паралельному перенесенні точки переміщуються вздовж паралельних прямих (або однієї прямої) на ту саму відстань.
- Два промені називаються співнапрямленими, якщо дані промені паралельні й лежать по один бік від прямої, що проходить через їх початки, або промені лежать на одній прямій і один із них є частиною другого.
Які б не були точки А і А1 існує єдине паралельне перенесення, при якому точка А переходить у точку А.
Якщо точка А1(х1; у1) є образом точки А(х; у) при паралельперенесенні, то де а, b — деякі числа.
Розв'язування вправ
1.Паралельне перенесення задається формулами х1 = х + 3, y1 = y – 3. У яку точку при цьому паралельному перенесенні переходить точка А(2; 3)?
Коментар до розв'язання: Потрібно замість Х і У підставити координати точки А і обчислити координати Х1 і У1.
2.Паралельне перенесення задається формулами х1 = х + 1, у1 = - у + 2. Точка А при цьому переходить у точку В(2; 3). Знайдіть координати точки А.
- Коментар до розв'язання: Потрібно замість Х1 і У1 у формули підставити координати точки В і обчислити координати Х і У точки А.
3.Точка А(1; 2) при паралельному перенесенні переходить у точку В(3;2). Запишіть формули цього паралельного перенесення.
- Коментар до розв'язання: Підставляємо у формули координати точки А замість Х іУ, координати точки В замість Х1, У1. Знаходимо а і b. Записуємо формули для даного паралельного перенесення у вигляді зразка :
Долучитися до онлайн уроку можна за посиланням, яке з'явиться на блозі за 5 хвилин до початку уроку(в разі відсутності повітряної тривоги)
26.04.2022. Поворот.
Ознайомтеся з теретичним матеріалом та перегляньте відео за посиланням, яке міститься в темі уроку.
Долучитися до онлайн уроку можна за посиланням, яке з'явиться на блозі за 5 хвилин до початку уроку(в разі відсутності повітряної тривоги)
о 12.00. для 9-а , 9-б класів
Виконаємо разом. №864, 867, 877
21.04.2022.Симетрія відносно точки
Ознайомтеся з теретичним матеріалом та перегляньте відео за посиланням, яке міститься в темі уроку.
19.04.2022.Симетрія відносно прямої.
Ознайомтеся з теретичним матеріалом та перегляньте відео за посиланням, яке міститься в темі уроку.
14.04.2022.Геометричні перетворення. Переміщення та його властивості.
12.04.2022. Площа круга та його частин.
Контрольна робота (Виконати необхідно до 15.04)
07.04.2022.Площа круга та його частин. Підготовка до контрольної роботи.
2. Радіус одного кола дорівнює 6 см, а другого – 4 см. Обчисли площу кільця, утвореного цими колами.
3. Площа кругового сектора з центральним кутом 45° дорівнює 8π см2. Знайдіть радіус сектора.
05.04. 2022. Площа круга та його частин.
Долучитися до онлайн уроку можна за посиланням, яке з'явиться на блозі за 5 хвилин до початку уроку
о 11.00. для 9-а класу
12.00 для 9-б класу.
31.03.Площа круга та його частин.
29.03.Довжина кола і дуги кола.
24.03.Довжина кола і дуги кола.
Долучитися до онлайн уроку можна за посиланням, яке з'явиться на блозі за 5 хвилин до початку уроку
о 9.15. для 9-б класу
о 10.00. для 9-а класу.
18.03.Правильні многокутники.
15.03.ПРАВИЛЬНІ МНОГОКУТНИКИ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ.
10.02.Розв'язування задач.
Запрошую о 09:00 👉Підключитися до уроку
Запрошую о 09:00 👉Підключитися до уроку
Повторимо: Теорему косинусів та теорему синусів.
Виконаємо разом: №508, 510, 512 та деякі завдання із ДПА.
Д/з. № 510
Виконаємо разом: №508, 510, 512 та деякі завдання із ДПА.
Комментарии
Отправить комментарий