9-А клас Геометрія дистанційне навчання 2019/2021

 ІІ семестр 2020-2021 н.р.


27 травня

5 травня


6 травня
Повторення розділу "Геометричні перетворення"
Виконати тестові завдання (з розв'язком) у зошиті


виконати до 7 травня



29 квітня
підключитись до уроку

https://us04web.zoom.us/j/74456932776?pwd=byswb0grYmVXdkZPZ2ZsVUlOS0JWUT09

Идентификатор конференции: 744 5693 2776
Код доступа: 11111

Узагальнення знать з теми
"Перетворення фігур"

28 квітня
Перегляд навчального матеріалу

Тема   Перетворення подібності


ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ
Доберіть кілька цитат про математику і за допомогою комп’ютера зробіть хмару слів, щоб на ній були подібні і не подібні зображення.
Завдання прислати на вайбер.





22 квітня
12:30 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/79126273205?pwd=d3JGTFBrNjhRNEFsUCtDSWxGbVNXZz09

Идентификатор конференции: 791 2627 3205
Код доступа: 11111




21 квітня
Продовжуємо вивчення теми Геометричні перетворення 
Тема уроку:  Паралельне перенесення.
1. Навчальний матеріал переглянути, 
основні поняття записати в зошит.


2. ЗАПИТАННЯ І ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ 
1. Яке перетворення називають паралельним перенесенням? 
2.Наведіть приклади паралельного перенесення в навколишньому сереовищі. 
3. Чи зберігається рівність фігур при паралельному перенесенні? 4. Що називають методом паралельного перенесення?
3. Виконати № 899, 904, 907
4. ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ
Створіть власну вишивку або орнамент.


14 квітня
Доброго дня.
Продовжуємо вивчення теми Геометричні перетворення 
Тема уроку:    Поворот

1. Перегляньте навчальне відео, запишіть у зошит основні поняття.


2. Уважно прочитайте § 24 та виконайте запитання і завдання самоконтролю:
- Яке геометричне перетворення називають поворотом?
- Чи є поворот переміщенням? Чому? 
- Сформулюйте властивості повороту навколо точки. 
- Який поворот називають симетрією відносно точки?
Вправи № 871, 876, 877
3. Практичне завдання:
Виріжте з паперу у клітинку один квадрат і розфарбуйте його, як показано на малюнку. За допомогою повороту на кут 90° і осьової симетрії спробуйте створити орнамент, зображений на малюнку. Із якого перетворення слід почати? Який інший мотив і перетворення можна використати, щоб отримати схожий орнамент?


Бажаю успіхів!



7, 8 квітня
Доброго дня.
Продовжуємо вивчення теми Геометричні перетворення 
Перегляньте презентації, запишіть у зошит основні поняття та виконайте завдання
1. Симетрія відносно точки


Уважно прочитайте § 22 Симетрія відносно точки
Перевірте свої знання
1. Які точки називають симетричними відносно точки? 
2. Чи є перетворення симетрії переміщенням? 
3. Сформулюйте властивості симетрії відносно точки. 
4. Які фігури називають центрально-симетричними? 
5. Наведіть приклади центрально-симетричних фігур.
Виконайте № 795, 800, 804

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ (додатково!): Виріжте з кольорового паперу дві рівні різнокольорові прямокутні трапеції і розташуйте їх на столі так, щоб вони виявились симетричними відносно: 
а) однієї з вершин трапеції; 
б) середини однієї її сторони; 
в) довільної точки, розташованої поза трапецією.
2. На основі результатів завдання 1 намалюйте орнамент, мотивом якого є прямокутна трапеція. Сфотографуйте створений орнамент і ознайомте з ним своїх рідних і однокласників.

2. Симетрія відносно прямої


Уважно прочитайте § 23 Симетрія відносно прямої
Перевірте свої знання
1. Які точки називають симетричними відносно деякої прямої? 2. Яке перетворення називають симетрією відносно прямої? 
3. Доведіть, що симетрія відносно прямої — переміщення. 
4. Які фігури називають симетричними відносно прямої? 
5. Скільки осей симетрії має: а) ромб; б) квадрат; в) коло? 
6. Чи має вісь симетрії: а) трикутник; б) трапеція; в) паралелограм?
Виконайте № 822, 833, 840
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ (додатково!): 
Підготуйте презентацію на тему «Симетрія навколо нас» на вибір - симетрія у природі, побуті, техніці, спорті, мистецтві тощо, покажіть, де і коли ви особисто використовуєте симетрію та її властивості.
Бажаю успіхів!


31 березня

Розпочинаємо вивчати новий розділ 5
Геометричні перетворення — один із найважливіших розділів сучасн ої геометрії. У геометрії вони відіграють приблизно таку саму роль, як функції в алгебрі. На основі геометричних перетворень доводять складні твердження з різних розділів математики та розв’язують задачі, які іншими методами розв’язати надто важко чи зовсім неможливо. Геометричні перетворення використовують не тільки геометри, а й фахівці інших галузей: архітектори, конструктори, майстри прикладного мистецтва.


Тема уроку
§ 21 Переміщення та його властивості
1. Переглянути презентацію, основні поняття та приклади розв'язування задач записати в зошит.

 

2. Виконати тест

25.03

Повторення розділу "Правильні многокутники.
Довжина кола. Площа круга"
1.   Повторити основні поняття § 17-20
2. Виконати тест «Правильні многокутники. Формули радіусів вписаного та описаного кіл правильного многокутника» 

3. Розв'язати задачі "Довжина кола. Площа круга"





21.01
Тема. Теорема синусів


Презентація. Ознайомитись та виконати завдання.






20.01
виконати завдання


14 січня 
Теорема косинусів. Урок 2.

На минулому уроці ми сформулювали основні ідеї розв'язування трикутників:

 

 - як у довільному трикутнику знайти невідому сторону,

якщо ми знаємо дві сторони і кут між ними?


На допомогу приходить теорема косинусів:


Квадрат сторони трикутника дорівнює сумі квадратів двох інших сторін мінус подвоєний добуток цих сторін трикутника

і косинуса кута між ними.



Нагадаю,що за допомогою теореми косинусів, ми можемо 

не тільки знаходити невідому сторону трикутника,

коли відомі дві його сторони та кут між ними.

Теорема косинусів може стати у пригоді, коли потрібно знайти кути трикутника, якщо відомі всі його сторони.



Але й це ще не все.

Теорема косинусів може бути корисною для визначення,

гострокутним, тупокутним чи прямокутним є цей трикутник.





За допомогою теореми косинусів доводиться цікавий факт про паралелограм.


Сума квадратів діагоналей паралелограма дорівнює сумі квадратів його сторін.





Домашнє завдання:

п. 13 № 429, 431, 446

  


 

 



13 січня 


Теорема косинусів. Урок 1.



Підключитися до конференції Zoom 12.30
Идентификатор конференции: 556 870 2004
Код доступа: 1111


23 грудня 2020 рік
Повторення:
Синус, косинус, тангенс і котангенс гострого кута 
прямокутного трикутника








10 грудня 
Писали контрольний зріз знань з математики.

9 грудня 
Тема: Додавання і віднімання векторів. Множення векторів на число.
Параграф 9, 10
№ 298, 328




19 листопада 2020 р.
Виконати самостійну роботу 
с. 53
І варіант

Залящева Юлія

Кармазіна Олена

Карманний Дмитро

Ковтун Дмитро

Корнілова Єва

Кружилін Ілля

ІІ варіант

Литвин Артем

Логушов Владислав

Навродський Кирило

Назаренко Анастасія

Нестеренко Владислав

Оганісян Каріне

ІІІ варіант

Оганісян Юлія

Павленко Анастасія

Підгорний Тимофій

Поліщук Дмитро

Придворова Юлія

Рибчак Анастасія

ІV варіант

Савенко Валерія

Соколова Анастасія

Томілов Дмитро

Чабан Софія

Черномаз Олександра

Чугун Дмитро






18 листопада
1. Записати основні поняття




12 листопада 2020 р.


1. Повторення вивченого. Завдання виконати в зошиті.

Якщо A(x1;y1) і B(x2;y2) - дві довільні точки і C(x;y) середина відрізка AB. Тоді

Якщо A(x1;y1) і B(x2;y2) - дві довільні точки, то відстань між точками A і B обчислюється за формулою

Приклад 1
Знайдіть довжину d відрізка AB та координати його середини C, якщо відомі координати точок A і B: A(1;-6), B(4;-2).
Розв'язання
Довжина відрізка AB

завдання:

1. Знайти координати середини відрізка з кінцями (2;0) і (0;2).

2.Дано один кінець відрізка (1;1) і його середину (2;2). Знайти другий кінець відрізка.

3.Дано дві точки: A(5;-2), B(2;2),  Знайти відстань між цими точками.

4.Дано три точки: A(4;-2), B(1;2), C(-2;6). Знайти відстань між цими точками, взятими попарно.

2. Рівняння кола

Рівняння кола з центром у точці Q(а; b) радіусом r має вигляд (мал. 299)

 

 Зокрема, рівняння кола радіуса r з центром у початку координат має вигляд х2 + у2 = r2.

Приклад 1. Визначте центр та радіус кола, заданого рівнянням (x 3)2 + (у - 2)2 = 36.

Розв’язання. Маємо (х - (3))2 + (у - 2)2 = 62. Отже, центром кола є точка Q(-3; 2), а радіус кола r = 6.

Приклад 2. Довести, що рівняння х2 + у2 - 6х + 4у - 12 = 0 є рівнянням кола. Знайдіть координати центра кола та його радіус.

Розв’язання. Виділимо квадрати лінійних двочленів змінних х і у:

Отже, задане рівняння є рівняння кола з центром у точці Q(3; -2) і радіус r = 5.

Приклад 3. Складіть рівняння кола з діаметром АВ, якщо А(-6; 8), В(4; 12).

Розв’язання. 

1) Нехай точка Q - центр кола. Тоді Q - середина АВ. Маємо:

 

Отже, Q(-1; 10).

2) Радіусом кола буде відрізок  Отже, r = .

3) Рівняння шуканого кола таке:

Виконати завдання: с. 41, № 160, 163




7 жовтня 2020 р.

Тема уроку. Прямокутна система координат на площині.

Повторимо матеріал, пов'язаний з координатною площиною, відомий вам з курсу математики 6 класу та алге­бри 7 і 8 класів:

1.     Що називається прямокутною системою координат? рис. 126

2.  Як у прямокутній системі координат називають горизонтальну пряму Ох; вертикальну пряму Оу; точку О(0; 0)?

3.     Що таке абсциса точки? ордината точки?

4.     Назвіть абсцису та ординату точки: А(2; 1), В(-1; 2), С(-2; -1), D(1; -2).

5.     Прочитайте: A(3; 4), В(-2; 5), С(2; -2), D(0; 3).

6.  Запишіть координати точок, зображених на рис. 127, і вка­жіть, у яких координатних чвертях вони розміщені.

      

7.     Що можна сказати про координати точки, яка лежить на осі абсцис? на осі ординат?

8.     Накресліть в зошиті прямокутну систему координат та побудуйте точки: 

А(3; 0), В(3; 4), С(-3; -2), D(-4; 0), E(3; -2), F(-3; 2).

Запам'ятай! 

Щоб задати систему координат на площині означає, що кожній точці площини можна поставити у відповідність впорядковану пару дійсних чисел х і у і, навпаки, кожній парі х і у — єдину точку площини.

Виконання вправ

1. У яких точках на координатній площині дорівнюють нулю абсциси? ординати?

2.    Де розташовані на координатній площині точки, абсциси яких дорівнюють 5? ординати яких дорівнюють -5?

3.    Побудуйте на координатній площині чотирикутник ABCD

якщо А(-3; 2), В(3; 2), С(-3; -1), D(3; -1). Визначте вид чотирикутника, знайдіть периметр і площу цього чотирикут­ника.

4.   Нехай А(-5; -1), В(-1; -1), С(-1; -3) — координати трьох вершин прямокутника. Знайдіть координати четвертої вер­шини. Чому дорівнюють периметр і площа цього прямокут­ника?

5.       Дано точку А(2; 3). Знайдіть координати основи перпендику­ляра, опущеного з точки А на вісь Ох; на вісь Оу.

6.   Де на координатній площині розташовані всі точки, абсциси яких дорівнюють їх ординатам?

7.       Побудуйте на координатній площині всі точки з абсцисою х і ординатою у такі, що:

а) |x| = 3, |у| = 2;    б) |x| = 3, |у| ≤ 2;  в) |х| ≤ 3, |y| = 2;   г) |x| ≤ 3, |у| ≤ 2.

8.       При якому значенні х точки А(2x  1; 0) і В(x + 1; 5) лежать на одній прямій, яка паралельна осі Оу?

9.       Знайдіть площу трикутника з вершинами в точках А(0; 0), В(12), С(3; 1).

 

Домашнє завдання

1.     Повторити   відомості   про  декартові координати на площині (параграф 3, ст. 24).

2.     Виконати завдання.

1) Побудуйте квадрат ABCD так, щоб вершина С мала коорди­нати (-2; 2), а діагоналі квадрата перетиналися в початку координат. Знайдіть координати точок А, В, D та периметр і площу цього квадрата.

2)  Зобразіть на координатній площині всі точки (х;у), якщо:

а) у = 0, х ≤ 2;      б) -2 ≤ у ≤ 2, х ≥ 0; в) |x| ≤ 2, у ≥ 1;   г) |х| ≥ 2, у ≤ -2. 

3) Дано точку А(-3; 4). Укажіть координати основ перпенди­кулярів, які опущені з цієї точки на координатні осі. Чому дорівнює відстань від точки А до координатних осей? до по­чатку координат?

 

Тема: Конференція Zoom 
Час: 7 жовтня 2020 11:00 
Підключитись Zoom
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=QUNsS3F3bGkvVE9PN3g0RzZFQVl2QT09 
ідентификатор конференції: 556 870 2004
Код доступа: AA880D










Завдання з 13 по 20 березня
Тема: Геометричні перетворення. 
Симетрія відносно точки. Симетрія відносно прямої
1.За підручником Геометрія - 9 опрацювати розділ «Геометричні перетворення» §21-23 ст.182-200 
2. Переглянути відео:

3. Перевір себе сам :
Вправа: Осьова симетрія,
Вправа: Симетрія ( не оцінюються)
4. Виконати на оцінку ТЕСТ " Симетрія"
( результат вашої роботи буде збережений, оцінка виставлена після карантину)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Завдання з 20 по 27 березня
Тема: Симетрія відносно точки.
Симетрія відносно прямої

Поворот.
1. Ознайомитися з вiдео:
Перевiр себе сам:



2. Вивчити за підручником Геометрія-9 §24 "Поворот" ст.206-208.

3. Переглянути відео:



4. Виконати на оцінку ТЕСТ "Перетворення фігур. Переміщення"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Завдання з 27 по 01 квітня
Тема: Симетрія відносно точки.
Симетрія відносно прямої
Поворот.
 В робочих зошитах виконати практичні роботи:

Практична робота 1 :




Практична робота 2:



Практична робота 3


ОНЛАЙН УРОКИ МОЖНА ПЕРЕГЛЯНУТИ ЗА ПОСИЛАННЯМ: 
https://www.youtube.com/channel/UCJgtZQ2y3yVrpmbnxTgdb3Q


Screenshot ( або фото) виконаних  ПРАКТИЧНИХ РОБІТ для перевiрки можна надiслати за адресою:

9А клас:  Nb301264@gmail.com
9Б клас:  irinaanatoliivna828@gmail.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Завдання з 06.04 по 13.04
Тема:  Паралельне перенесення.
1. Вивчити за підручником §25 ст. 213-215
Знайти відповіді в тексті §25 на  Запитання і завдання для самоконтролю  на ст.215
3. Ознайомитися з презентацією:

4. Перевір себе сам:
Отже:
Точка М(х;у)-прообраз точки М'(х';у')
Точка М'(х';у')-образ точки М(х;у)


Вправа: Паралельне перенесення на координатній площині
Вправа: № 902
Вправа Формули паралельного перенесення
5. В робочих зошитах виконати практичну роботу.

Практична робота 4


6. Виконати на оцінку ТЕСТ "Паралельне перенесення"

Screenshot ( або фото) виконаних  ПРАКТИЧНИХ РОБІТ для перевiрки можна надiслати за адресою:

9А клас:  Nb301264@gmail.com
9Б клас:  irinaanatoliivna828@gmail.com

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Завдання з 13 по 20 квітня
Тема: Перетворення подібності. 

1. Вивчити за підручником §26 ст. 219-221
Знайти відповіді в тексті §26 на  Запитання і завдання для самоконтролю  на ст. 223
2. Опрацювати  задачі 1,2  Виконаємо разом  на ст.  223-224 
3. Опрацювати презентацію:


4. Переглянути відео:

5. Перевір  себе сам:
На повторення: Вправа Площі многокутників 1
Вправа Площі многокутників 2
Вправа Ознаки подібності трикутників
Вправа Ознаки подібності трикутників

6. В робочих зошитах виконати практичну роботу.

Практична робота 5



Screenshot ( або фото) виконаних  ПРАКТИЧНИХ РОБІТ для перевiрки можна надiслати за адресою:

9А клас:  Nb301264@gmail.com
9Б клас:  irinaanatoliivna828@gmail.com

7. Виконати на оцінку ТЕСТ Перетворення подібності
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Завдання з 20 по 27 квітня
Тема: Гомотетія. 

1. 
Вивчити за підручником після §26 Для допитливих : ст. 222-223 та перегляньте відео:

2. Ознайомитися з презентацією:



3.В робочих зошитах виконати практичну роботу.
Практична робота 6


Screenshot ( або фото) виконаних  ПРАКТИЧНИХ РОБІТ для перевiрки можна надiслати за адресою:

9А клас:  Nb301264@gmail.com
9Б клас:  irinaanatoliivna828@gmail.com


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Завдання з 27 квітня по 05 травня
Тема : Контрольна робота "Геометричні переміщення. Перетворення подібності"
Якщо у вас немає можливості виконати контрольну роботу онлайн, виконайте роботу за підручником Геометрія на ст. 229

Screenshot ( або фото) виконаних  ПРАКТИЧНИХ РОБІТ для перевiрки можна надiслати за адресою:
9А клас:  Nb301264@gmail.com
9Б клас:  irinaanatoliivna828@gmail.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Завдання з 04.05 по 11.05

Тема: Повторення. Метод координат на площині. 

1. Повторити за підручником Геометрія-9 РОЗДІЛ 1. § 1-6,
ст. 6-57.

Відео: 
Декартові координати на площині


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Завдання з 11.05 по 18.05

Тема: Повторення.Вектори на площині. 


1. Повторити за підручником Геометрія-9 РОЗДІЛ 2. § 7-11,
ст. 57-103

2.Відео: 
Вектори на площині
Сума та різниця векторів
Скалярний добуток двох векторів
Кут між векторами
Ознака колінеарності векторів
3. Виконати на оцінку ТЕСТ Повторення. Вектори на площині

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Завдання з 18.05 по 25.05
Тема: Повторення. Розв'язування трикутників.

1. Повторити за підручником Алгебра-9 РОЗДІЛ 3. § 13-16,
ст. 107-143.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас