8 клас Основи здоров'я 2022-2023
8-а,8-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Протидія торгівлі людьми
Дата 30 05
Переглянути відео
8-а,8-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Інформаційна безпека
Дата 23.05
Оберіть правильні твердження:
Захищає життєво важливі інтереси громадян, суспільства й держави, запобігає заподіянню шкоди через негативний інформаційний вплив.
Забезпечує стан захищеності інформаційного середовища організації, який сприяє її нормальному функціонуванню.
Захищає особистість, різноманітні соціальні групи та об`єднання людей від впливів, які здатні проти їхньої волі змінювати психічні стани й психологічні характеристики людини.
Чи може інформація негативно впливати на людину і серйозно порушити психіку?
Як захиститись від негативного впливу інформації?
Які основні технічні складові комп`ютерної безпеки?
Автентифікація означає:
Цілісність означає:
Конфіденційність означає:
Доступність означає:
Зберігай свої персональні дані:
8-а,8-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми:Загроза тероризму
Дата 16.05
Виконати тест
Деструктивні соціальні угрупування:
У деструктивних соціальних угрупуваннях:
Ознака деструктивного соціального угрупування:
Коли пропонують приєднатися до деструктивної соціальної групи, слід:
Якщо біля будинку лежить підозрілий предмет, слід:
У разі захоплення в заручники слід:
Суспільно небезпечна діяльність, яка полягає у свідомому, цілеспрямованому застосуванні насильства шляхом захоплення заручників, підпалів, убивств, тортур, залякування населення та органів влади це...?
Якщо ви стали заручником терористів, ваші дії
Ознаками секти є
Оберіть форми в яких виявляється тероризм.
За телефонне хуліганство в Україні передбачено:
Слово тероризм походить від латинського, що означає
8-а,8-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Протидія торгівлі людьми
Дата 09 05
Переглянути відео
8-а,8-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми:Самооборона та її межі
Дата 02.05
Переглянути відео
8-а,8-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок теми види правопорушень
Дата 25.04
Переглянути відео
8-б
Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми: Соціальна безпека
Дата 20.04
Переглянути відео
Виконати тест
Дайте визначення поняття "соціальна безпека"
Нормативно-правові документи, які регулюють найважливіші питання суспільного устрою, права і свободи громадян, структуру і організацію державної влади, закріплюють правове становище фізичних і юридичних осіб, відносини між ними це:
Обери усі види првопорушень:
Цивільно-правова відповідальність - це...
Кримінальна відповідальність - це...
У кримінальному праві неповнолітніми вважаються особи віком:
Чи можуть неповнолітні нести кримінальну відповідальність за порушення законів? (обери дві правильні відповіді)
За тяжкі злочини – вбивства, умисне заподіяння тілесних ушкоджень, зґвалтування, пограбування, розбої, злісне хуліганство, навмисні дії, що можуть призвести до аварії поїзда кримінальна відповідальність настає з:
8-а,8-б
Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми: Соціальна безпека
Дата 18.04
Переглянути відео
Виконати тест
Дайте визначення поняття "соціальна безпека"
Нормативно-правові документи, які регулюють найважливіші питання суспільного устрою, права і свободи громадян, структуру і організацію державної влади, закріплюють правове становище фізичних і юридичних осіб, відносини між ними це:
Обери усі види првопорушень:
Цивільно-правова відповідальність - це...
Кримінальна відповідальність - це...
У кримінальному праві неповнолітніми вважаються особи віком:
Чи можуть неповнолітні нести кримінальну відповідальність за порушення законів? (обери дві правильні відповіді)
За тяжкі злочини – вбивства, умисне заподіяння тілесних ушкоджень, зґвалтування, пограбування, розбої, злісне хуліганство, навмисні дії, що можуть призвести до аварії поїзда кримінальна відповідальність настає з:
8-а,8-б
Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми: Екологічна безпека
Дата 11.04
Переглянути відео
Виконати тест
Екологічна безпека - це...
Оберіть кілька правильних відповідей. Щоб зберегти природу люди...
Оберіть кілька правильних відповідей. Джерела забруднення води - це...
Оберіть кілька правильних відповідей. Щоб поліпшити якість питної води, треба...
Оберіть кілька правильних відповідей. Як зменшити забруднення води?
Назвіть галузь народного господарства, яка посідає перше місце за силою впливу на довкілля (літосферу) у звичайному безаварійному режимі.
Який забруднювач призводить до даних негативних впливів: "здатні накопичуватися в організмі людини; спричиняють отруєння, мають канцерогенну дію, впливають на генетичний апарат людини; знищують не лише шкідників, а й багато видів живих організмів"?
Вкажіть одну з основних причин виникнення "озонових дір".
Вкажіть джерела забруднення водних ресурсів.
Екологія - це...
Глобальне потепління пов'язують:
Кислотні дощі з'являються тому що:
8-а,8-б
Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми: Екологічна безпека
Дата 10.04
Переглянути відео
Виконати тест
Екологічна безпека - це...
Оберіть кілька правильних відповідей. Щоб зберегти природу люди...
Оберіть кілька правильних відповідей. Джерела забруднення води - це...
Оберіть кілька правильних відповідей. Щоб поліпшити якість питної води, треба...
Оберіть кілька правильних відповідей. Як зменшити забруднення води?
Назвіть галузь народного господарства, яка посідає перше місце за силою впливу на довкілля (літосферу) у звичайному безаварійному режимі.
Який забруднювач призводить до даних негативних впливів: "здатні накопичуватися в організмі людини; спричиняють отруєння, мають канцерогенну дію, впливають на генетичний апарат людини; знищують не лише шкідників, а й багато видів живих організмів"?
Вкажіть одну з основних причин виникнення "озонових дір".
Вкажіть джерела забруднення водних ресурсів.
Екологія - це...
Глобальне потепління пов'язують:
Кислотні дощі з'являються тому що:
8-а,8-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми : Небезпека керування транспортним засобом в нетверезому стані
Дата 04.04
Переглянути відео
Виконати тест
Учасником дорожнього руху не є
Правила дорожньогу руху - це документ, який НЕ містить правил:
За якого положення регулювальника, ВСІ учасники дорожнього руху повинні зупинитися?
Пріоритетне право на рух серед усіх учасників дорожнього руху мають
Водіння мотоцикла у нетверезому стані небезпечне, тому що:
Дорогою група мотоциклісті повинні їхати:
Чим відрізняються правила повороту для мотоцикліста, мапедиста та велосипедиста?
Оберіть умови які необхідно виконати, щоб отримати право керувати автомобілем?
На задньому сидінні автомобіля має право сидіти людина, яка досягла:
8-а,8-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми:Мотоцикл і безпека
Дата 21.03
Переглянути відео
Виконати тест
З якого віку можна отримати право на керування мотоциклом?
Мотоциклом - це…
Щоб запобігти травмуванню водія, пасажирів, у конструкції мотоцикла передбачено захисні пристрої. До них належать:
Група мотоциклістів повинна рухатися дорогою:
Мотоциклісти повинні виконувати лівий поворот і розворот на дорозі...
Найголовнішим засобом організації дорожнього руху є…
Найголовнішим засобом регулювання дорожнього руху є...
Водієві мотоцикла забороняється:
Водій мотоцикла має право:
Пасажир мотоцикла повинен або має право:
Назвіть недоліки мотоциклу:
8-а,8-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Правила дорожнього руху
Дата 14 .03
Переглянути відео
Створити свої првила дорожнього руху
8-а,8-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Безпека в побуті і навколишньому середовищі
Дата 07.03
Переглянути відео
Виконайте тест
Позначте правило, яке НЕ стосується поведінки під час затоплення:
Позначте, яка з дій НЕ допоможе людині, ураженій електричним струмом.
Позначте неправильне твердження.
Позначте твердження, яке НЕ відповідає правилам зберігання ліків.
На малюнку зображений засіб пожежогасіння:
Позначте причини, які НЕ можуть призвести до пожежі.
Позначте, коли оголошують евакуацію.
Позначте твердження, яке НЕ відповідає правилам перевезення вантажів на велосипеді.
8 -а,8-б
Доброго дня шановні учні
Дата 28.02
До вашої уваги урок з теми:
Кримінальна відповідальність за злочини сексуального характеру. Алгоритм поведінки жертви сексуального насильства8 -а,8-б
Доброго дня шановні учні
Дата 21.02
До вашої уваги урок з теми: Небезпека інфікування ВІЛ
Переглянути відео
Виконати тест
Шляхи інфікування ВІЛ (вибери декілька варіантів)
Кількість ВІЛ-позитивних людей в Україні ... .
СНІД - це ... .
Обери всі правильні твердження.
Остання стадія ВІЛ - це ... .
Вкажіть, які ІПСШ відносять до бактеріальних інфекцій
Вкажіть, які ІПСШ відносять до вірусних
Визначте, які заворювання можна віднести до ІПСШ
Визначте, яку поведінку називають віктимною
Вкажіть невербальні ознаки, що характеризують людей з упевненою поведінкою
Найефективніший спосіб запобігання розповсюдження ІПСШ в підлітковому віці - це
Основний шлях передачі ІПСШ :
8-а,8-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Спілкування дівчат і хлопців
Дата 14.04
Виконати тест,переглянути відео
Відомо, що стосунки між людьми проходять такі етапи: дитинство, підлітковий вік, юність, зрілість. Про який етап йдеться: хлопчики і дівчатка граються та спілкуються разом, поступово усвідомлюючи статеві відмінності?
Про який етап йдеться: у хлопців та дівчат змінюється поведінка, виявляється більше відмінностей в уподобаннях; хлопці і дівчата вперше закохуються?
Про який етап йдеться: досягає біологічної та соціальної зрілості й може створити родину; розуміє, що чоловіки й жінки мають рівні права та рівні можливості в суспільстві?
Якому терміну відповідає це визначення: характеризує соціальну поведінку жінок і чоловіків?
Ознакою чого є це твердження: не залежить від країни і культури?
Упевнена поведінка - це
Синонімом поняття "толерантність" є...
Поважати себе - це означає домагатися за будь-яку ціну, щоб усі поділяли твої думки
Визначте ознаки пасивної поведінки.
Визначте ознаки упевненої поведінки.
Визначте ознаки агресивної поведінки.
Як відмовитися від небажаної пропозиції?
8-а,8-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми Особливості дії алкоголю та наркотиків на систему життя людини
Переглянути відео
Виконати тест
Доведіть правдивість твердження: "Обережно - ліки!",
обравши правильні відповіді
11. Наркотичні засоби, які впливають на роботу головного мозку людини, називають:
8-а,8-б
Доброго дня шановні учні
До Вашої уваги урок з теми Соціальний добробут
Дата 31.01
Переглянути відео
Виконати тест
Соціальна зрілість - це...
Дружба - це...
Період статевого дозрівання настає з...
Період біологічного, психічного, соціального, духовного дозрівання - це ...
Що допоможе вам подолати проблеми підліткового віку?
Якою можна назвати поведінку, коли відбувається ранній початок статевого життя?
8-а,8-б
Доброго дня шановні учні
До Вашої уваги урок з теми Розвиток логічного та образного мислення. Принципи зпам’ятовування. Розвиток пам’яті та уваги
Переглянути відео
Опрацювати параграф 13
8-а,8-б
Доброго дня шановні учні
До Вашої уваги урок з теми : Розвиток логічного мислення
Переглянути відео
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги контрольна робота з теми: Психічна і духовна складові здоров'я
Дата 13.12
В - І 8 клас Контрольна робота з теми :
« Психічна і духовна складові здоров'я людини»
І – рівень:
1.Якими якостями наділена гармонійно розвинена особистість:
а) позитивна настанова до життя; б )агресивність; в )невміння спілкуватись
з людьми; г) здатність до співпраці з людьми; д) почуття власної гідності.
2.Здатність людини зберігати внутрішній спокій, діяти розумно в складних ситуаціях:
а) самовизначення; б) самонавіювання; в) самовладання; г) самопізнання.
3.Татуювання – це:
а) це завжди красиво і модно; б) може нашкодити здоров’ю;
в) не може нашкодити здоров’ю; г) личить кожній людині.
4.До першої групи потреб відносяться:
а) потреби у визнанні; б) прагнення людини до участі у спільних діях;
в )безпечне життя; г) потреби людини в їжі, повітрі, воді.
5.Здатність нервової системи сприймати інформацію, зберігати її й використовувати:
А )пам’ять; б) інтелект; в) увага; г) мислення.
6.Указати неправильні твердження:
а) краса розуміється однаково в різних народів; б) поняття краси залежить від наших смаків; в) критерії краси є однаковими для всіх;
г )поняття краси є однаковим у різних соціальних групах.
ІІ – рівень :
1. Рефлексія – це:
а) розуміння нових завдань; б )власне незнання; в) аналіз власної діяльності; г) здатність зберігати внутрішній спокій.
2.Яке висловлення шкодить ефективному навчанню:
а) «Я і так все знаю! Навіщо вчитися?!»; б) « Я впевнений, що у мене все вийде!»; в) «Не вмію – навчуся!».
Виберіть одну правильну відповідь.
3. Вкажіть фактори, які не впливають на розвиток особистості: а) виховання та вплив суспільства; б) особливості функціонування видільної системи людини; в) соціальне середовище; г) власна практична діяльність людини.
4. Які якості не притаманні гармонійно розвиненій особистості? а) позитивне ставлення до життя, доброзичлива співпраця з людьми;
б) невміння спілкуватися; в) самоповага; г) прагнення до самовдосконалення й саморозвитку.
5. Що сприятиме особистісному росту?
а) відсутність інтересу до навчання; б) розширення кругозору;
в) безвідповідальна поведінка; г) невміння обстоювати власні погляди та принципи.
6. Сильною особистістю називають: а) моральну людину, здатну до самоствердження, самовизначення й самореалізації;
б) людину, не здатну оцінювати свої вчинки й поведінку; в) безвільну людину;
г) людину, яка робить те, що захоче, не звертаючи увагу на моральні принципи.
ІІІ – рівень: Що таке піраміда потреб ? Як формується система цінностей ?
АБО
Однією рискою підкресліть, що потрібно для успішного тренування пам’яті й запам’ятовування, а двома – що непотрібно:
– володіти основними знаннями, необхідними для розуміння інформації; не усвідомлювати свою мету; виявляти максимальний інтерес до інформації; створювати або обирати несприятливі умови для роботи; мати хороший настрій.
ІV – рівень : Чим відрізняється егоїст від альтруїста? АБО
Позитивні риси характеру, необхідні людині для успіху в житті
| |
У ставленні до самого себе
|
У ставленні до інших людей |
|
|
В - І І 8 клас Контрольна робота з теми :
« Психічна і духовна складові здоров'я людини»
І – рівень:
1 .Вказати правильне твердження:
а) самооцінка не є важливою рисою; б) людина не може пізнати свої фізичні та духовні особливості; в) процес самовизначення триває все життя;
г ) стосунки між людьми не залежать від рівня її самооцінки.
2. Мода:
а)однакова в усіх народів і в усі часи; б)завжди відповідає нашим смакам; в)не завжди відповідає нашому стилю життя; г)не має жодного значення.
3.Уміння вчитися – це уміння :
а)швидко читати; б) уміння переказувати прочитане; в)не звертати увагу на нестачу досвіду; г)шукати способи дії в нових ситуаціях.
4.Процес керування власними станами і вчинками:
а)саморегуляція; б)самонавіювання; в)самовизначення; г)самопізнання.
5. До особливостей ефективного навчання відносяться такі ситуації:
а)людина багато читає; б)людина багато знає; в)людина має низький культурний рівень; г) людина має багатий словниковий запас.
6.Негативне мислення передбачає, що людина:
а) цінує те, що має; б) любить кожну хвилину свого життя;
в)підтримує хороший настрій у тих, хто навколо неї;
г)ніколи не вірить в успіх.
ІІ – рівень :
1. .Кого ви вважаєте красивим?
а) того, хто приносить нам тепло і радість; б) того , хто не допомагає в скрутну годину; в) того, хто нас захищає; г) того, хто нас любить.
2. Вказати правильне твердження:
а) для виконання завдання не треба прикладати старання;
б) велике значення у навчанні має мета; в) не треба контролювати свої попередні дії; г) ніколи не треба оцінювати свою успішність.
Виберіть одну правильну відповідь.
3. Які якості притаманні гармонійно розвиненій особистості?
а) відсутність самоповаги; б) прагнення до самовдосконалення й саморозвитку, творчий підхід до будь-якої справи; в) розбіжність думок, слів, дій і бажань людини; г) агресивність.
4. Яке з тверджень, що стосуються особистості, є неправильними?
а) людина, як особистість, несвідомо обирає ту чи іншу соціальну роль і не розуміє можливих наслідків своїх дій; б) у момент народження дитина не є особистістю; в) для формування особистості потрібно соціальне середовище, світ людської культури, з яким індивід буде взаємодіяти; г) розвиток особистості визначається біологічними, соціальними, пізнавальними та іншими особливостями людини.
5. Якщо підліток захоплюється інформатикою й більше нічим не хоче займатися, то така ситуація може призвести до:
а) гармонійного розвитку особистості; б) однобічного розвитку особистості; в) готовності жити в різних економічних ситуаціях; г) вміння спілкуватися з різними людьми.
6. Яка з характеристик не стосуються егоїста?
а) він вважає, що задоволення його особистих інтересів є найвищим благом;б) його якості виявляються в ситуації конфлікту інтересів, коли задоволення особистого інтересу завдає шкоди інтересам іншої людини; в) він робить усе можливе, аби, як йому здається, стати щасливим, але насправді майже ніколи не буває щасливим; г) він безкорисливо служить людям.
ІІІ – рівень : Однією рискою підкресліть якості, які відповідають всебічно розвиненій людині, а двома – які не відповідають:
– негативний підхід до життя; доброзичлива співпраця з людьми; почуття самоповаги; прагнення до саморозвитку; творчий підхід до будь-якої справи; пасивність. АБО
· Доказати, що здоров’я – важлива життєва цінність.
ІV – рівень: Заповніть таблицю.
Ознаки зовнішньої краси людини
|
Ознаки внутрішньої краси людини |
|
|
АБО
Поясніть, як ви розумієте прислів’я: “Добром за добро відплачує кожен, добром за зло – тільки справжня людина”.
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги відеоурок з теми: Краса і здоров'я
Дата 06.12
Переглянути відео
Опрацювати параграф 16
8-А.8-Б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги відеоурок з теми:Моральний розвиток.Піраміда потреб
Дата 29.11
Переглянути відео
Опрацювати параграф 15
8-А.8-Б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги відеоурок з теми: Формування системи цінностей
Дата: 22.11
Переглянути відео
Опрацювати параграф 14
8-А.8-Б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги відеоурок з теми: Становлення особистості
Переглянути відео
Опрацюати параграф 13
8-А.8-Б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги відеоурок з теми: Отруйні речовини. Гриби
Дата 08.11
Переглянути відео
Опрацювати параграф 11-12
8-А.8-Б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги відеоурок з теми: Харчові добавки
Переглянути відео
8-Б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги посилання на онлнай урок!
Дата:25.10
Час 15:00
https://meet.google.com/oeh-zaoa-vhz
8 -А
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги посилання на онлнай урок!
Дата:25.10
Час 11:00
https://meet.google.com/ikt-hdbz-ccm
8 класи
Дата: 18:10
До вашої уваги відеоурок з теми: Оздоровчі системи
Опрацювати параграф 7,завдання 2 письмово
Переглянути відео
8 класи
Дата: 11:10
До вашої уваги відеурок з теми:Алгоритм рятування людей під час пожежі
Опрацювати параграф 6
Завдання 1 письмово
Переглянути відео
8 класи
Дата 04.10
До вашої уваги відеоурок з теми: Перша допомога при НС
Опрацювати параграф 5
Переглянути відео
8 класи
Дата:27.09
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги відеоурок з теми: Основні положення законодавства щодо порятунку людей
Опрацювати параграф 3-4
Переглянути відео
8 класи
Дата 120.09
Доброго дня шановні учні!
До вашої уваги. Відеоурок з теми: Порятунок і захист людей у надзвичайних ситуаціях
Опрацювати параграф 2,завдання 1 письмово
8 класи
Дата 13.09
Доброго дня шановні учні!
До вашої уваги. Відеоурок з теми: Соціальні ролі і життєві навички в сучасному світі
Опрацювати параграф 2, переглянути відеоурок!
Завдання 1 письмово
8 класи
Доброго дня шановні учні!
До вашої уваги. Відеоурок з теми: "На порозі дорослого життя!"
Опрацювати параграф 1,переглянути відеоурок!
Архів дистанційного навчання 2019/2021 н.р.
- Доброго дня, восьмикласники. Завершуючи вивчення курсу "основи здоров'я", сьогодні ви виконуєте контрольне тестування
Тема. Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її межі. Небезпека залучення до деструктивних соціальних угрупувань. Загроза тероризму
- Попрацюйте з підручником с. 144-145, 150-154
Тема. Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність та бездоглядність. Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання поліцією
- Доброго дня, діти. Ми всі є членами єдиного суспільства, тож повинні знати не лише свої права, але й обов'язки, усвідомлювати, що за свої діяння/вчинки необхідно відповідати. А ще завжди бути уважними і обачними, коли маєте справи з малознайомими людьми, щоб не потрапити у "рабство". Тож продовжуємо правову тематику.
Тема. Соціальна безпека. Правова відповідальність і закони України. Права, обов'язки і правова відповідальність неповнолітніх
По-перше, «соціальна безпека». Це поняття означає забезпечення захисту фундаментальних прав і свобод, що становлять основу життя будь-якої людини.
Соціальна безпека — це такий стан суспільства, при якому забезпечується високий рівень соціальних умов та соціальних благ кожному члену суспільства. Соціальна безпека передбачає створення політичних, соціальних, природоохоронних, економічних і культурних систем, законів, правил, які допомагають вижити в критичних ситуаціях і забезпечують благополуччя та гідне повсякденне життя людей.
Соціальна безпека передбачає, що розвиток держави враховує інтереси кожного члена суспільства і розширяє його можливості як повноправного учасника процесу розвитку. Під розвитком мається на увазі процес розширення свободи вибору. Це можливість обирати довге, щасливе й здорове життя, здобувати знання, мати доступ до ресурсів, необхідних для підтримки гідного рівня свого добробуту.
- Уважно прослухайте експрес-урок
ПЕРВІРТЕ СЕБЕ, виконавши ТЕСТ (на оцінку)
Тема. Екологічна безпека. Навколишнє середовище і здоров'я. Питна вода і здоров'я
ПОМІРКУЙТЕ і виконайте ЗАВДАННЯ
У транспортному потоці великих міст діє принцип чим більше й дорожче авто, тим легше на ньому пересуватися. Водії автівок із зневагою ставляться до мотоциклів: їх часто но пропускають, «підрізають» тощо.
Ураховуючи, що мотоцикл має велику потужність, а вік тих, хто сідає за кермо, - 16 17 років, то, не маючи навичок керування транспортним засобом, такі горе-водії часто можуть спричинити ДТП.
Дехто з водіїв за короткий час розвиває велику швидкість (хочеться привернути увагу дівчат). А це може призвести до відриву переднього колеса від дороги, заносу й перекидання мотоцикла. До заносу може призвести й різке гальмування, особливо на мокрій або вкритій гравієм чи піском дорозі. Найчастіше мотоциклісти отримують черепно-мозкові травми через те, що не використовують захисні шоломи. Мотоцикл з коляскою також має свої особливості в експлуатації. Ним легше керувати, а от гальмувати важче, бо гальма має сам мотоцикл, а причіп, рухаючись за інерцією, може спричинити занос і перекидання на різкому повороті.
Ситуація 2. Мотоцикліст їхав по дорозі, коли помітив, що в нього відмовила фара. Тоді він вирішив їхати тротуаром.
Ситуація 3. Друзі дуже поспішали на побачення, тому по місту їхали на мотоциклі з швидкістю 80 км/год.
Тема. Регулюванння дорожнього руху. Пріоритети в дорожньому русі
Знову вам на допомогу підручник (с. 108-111)
(дивитися з 1 по 5 хв.)
2. Докладно про сигнали регулювальника 👉ТУТ
ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ, виконавши (на оцінку) ТЕСТ (активний до 8 квітня)
Тема. Безпека на дорозі. Модель безпечного дорожнього середовища ("трикутник безпеки")
Попрацюйте з підручником (с. 107-111)
Це і є модель безпечного дорожнього середовища («трикутник безпеки»)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Виконати ТЕСТ (УВАГА! Лише одна спроба)
Тема. Кримінальна відповідальність за злочини сексуального характеру. Алгоритм поведінки жертви сексуального насильства
Віктимна поведінка (від англ. victim— жертва) — це поведінка, дії і вчинки людини, які провокують бажання на неї напасти. Певним чином така поведінка особи сприяє скоєнню злочину щодо неї. Людина такою поведінкою свідомо чи несвідомо створює об’єктивні та суб’єктивні умови для вчинення насилля щодо неї.
Проаналізуйте ситуації
1. Що могло спровокувати насилля щодо дівчат?
2. Дії кого з дівчат не допустили насилля?
3. Як можна було уникнути такої ситуації?
ІІ. Хлопці жили у спортивному інтернаті. До кімнати кожного новачка навідувався тренер і пропонував те, у чому було соромно зізнатись батькам чи друзям. Через деякий час на уроці з основ здоров'я хлопці вивчили параграф про сексуальне насилля і зрозуміли, що саме так чинив тренер. Один із хлопців розказав про це своєму класному керівникові. Вчителька відразу пояснила, що такі дії щодо неповнолітніх є протиправними. Ніхто не має права примушувати людину до будь-яких дій сексуального характеру.
1. Чи правильно вчинив хлопець, розповівши про те, що з ним сталось?
2. До кого можна звернутись підліткам, які зазнали сексуального насилля?
3. Як позбутись почуття провини?
4. Якою має бути відповідальність тренера за його вчинки?
5. Як поводитись хлопцям і дівчатам, щоб не допустити щодо себе насилля?
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Зґвалтування можуть бути спровоковані необачною поведінкою жертв: вони розпивали алкоголь з незнайомими людьми, були кричуще одягнені, поверталися додому без супроводу в темний час доби.
Кримінальна відповідальність за злочини сексуального характеру
Злочини сексуального характеру є тяжкими злочинами.
В Україні існують відповідні закони, за якими за зґвалтування суд може присудити від 3-х до 15-ти років в’язниці, залежно від тяжкості злочину.
- Для засвоєння теми перегляньте кілька коротких навчальних відео
- Виконайте 2 із запропонованих інтерактивних вправи
Тема. Особливості дії тютюнового диму, алкоголю і наркотиків на розвиток репродуктивної системи підлітків
- Перегляньте НАВЧАЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
- Корисне відео
- Перевірте себе, виконавши ТЕСТ (НА ОЦІНКУ)
На цьому уроці ви дізнаєтеся:
• про соціальні аспекти статевого дозрівання;
* про необхідність побудови стосунків між дівчатами та хлопцями на основі дружби й поваги;
• про принципи рівноправного спілкування між статями.
- Ми виконуємо у своєму житті різні суспільні функції, спілкуємося з багатьма людьми, здійснюємо різноманітну діяльність. І щоразу в кожній ситуації ніби маємо різні обличчя, ніби одягаємо різні маски або, як кажуть соціологи та соціальні психологи, граємо різні соціальні ролі. Цих ролей багато: сімейні (батьки, діти, брати, сестри, невістки, свекрухи, бабусі та інші), професійні (вчителі, робітники, вчені, керівники, підлеглі та інші). Окрім того, ми завжди є чиїмись друзями, споживачами (покупцями, пасажирами, клієнтами тощо).
1. Перегляньте навчальну презентацію
Віка давно товаришує з однокласником Євгеном. Вони часто проводять час
разом. Він подобається багатьом дівчатам: гарний, дотепний, грає на гітарі.
Вчора під час прогулянки хлопець сказав, що закохався в дівчину з протилежного класу. Віка відчула, що не може порадіти за друга. Чому?
Поміркуйте над запитаннями
— Назвіть можливі емоції дівчини, які вона переживала в ту мить, їхні причини.
— Які можливі варіанти розвитку подальших подій у стосунках давніх товаришів?
—Чи вдасться їм продовжити спілкування так як було досі?
— Чи великі шанси на збереження цієї дружби?
— Які проблеми на них чекають?
— Чи готові вони їх вирішувати?
УЗАГАЛЬНЕННЯ
Намалюйте (або схематично зобразіть) свій портрет і портрет друга та опишіть фізичні якості та психологічні особливості.
В описі використовуйте подані незавершені речення:
• Справжній друг завжди _________________________.
• Справжній друг ніколи _________________________.
• Я б хотів, щоб мій друг ______________________.
• Я завжди б міг розповісти моєму другові _______________________.
• Я ніколи не розповів би моєму другові ________________________.
• Я – хороший друг, тому що ________________________________.
Комментарии
Отправить комментарий