8 клас Основи здоров'я 2022-2023

 8-а,8-б

Доброго дня шановні учні

До вашої уваги урок з теми: Протидія торгівлі людьми

Дата 30 05

Переглянути відео



8-а,8-б

Доброго дня шановні учні


До вашої уваги урок з теми: Інформаційна безпека

Дата 23.05

Запитання 1

Оберіть правильні твердження:

варіанти відповідей
 

Проблема захисту інформації є актуальною і для держав, і для організацій, і для окремих людей.

 
 

Не слід тубуватись про захист особистої інформації в Інтернеті

 
 

Інформаційна безпека захищає від несанкціонованого доступу до інформації

Запитання 2

Захищає життєво важливі інтереси громадян, суспільства й держави, запобігає заподіянню шкоди через негативний інформаційний вплив.

варіанти відповідей
 

Інформаційна безпека особистості

 
 

Інформаційна безпека держави

 
 

Інформаційна безпека організацій

Запитання 3

Забезпечує стан захищеності інформаційного середовища організації, який сприяє її нормальному функціонуванню.

варіанти відповідей
 

Інформаційна безпека держави

 
 

Інформаційна безпека особистості

 
 

Інформаційна безпека організації

Запитання 4

Захищає особистість, різноманітні соціальні групи та об`єднання людей від впливів, які здатні проти їхньої волі змінювати психічні стани й психологічні характеристики людини.

варіанти відповідей
 

Інформаційна безпека особистості

 
 

Інформаційна безпека держави

 
 

Інформаційна безпека організації

Запитання 5

Чи може інформація негативно впливати на людину і серйозно порушити психіку?

варіанти відповідей
 

Так

 
 

Ні

 
 

Не знаю

Запитання 6

Як захиститись від негативного впливу інформації?

варіанти відповідей
 

Не дивитись по телевізору все поспіль

 
 

Розумно обирати фільми для перегляду

 
 

Довіряти будь-якій інформації в Інтернеті

 
 

Розумно обирати книги і журнали для читання

 
 

Обирати лише об`єктивну, перевірену, позитивну інформацію

Запитання 7

Які основні технічні складові комп`ютерної безпеки?

варіанти відповідей
 

Конфіденційність

 
 

Цілісність

 
 

Автентифікація

 
 

Доступність

 
 

Небезпечність

Запитання 8

Автентифікація означає:

варіанти відповідей
 

Ваша інформація захищена від неавторизованих змін

 
 

Користувач насправді є тим, за кого він себе видає

 
 

Ресурси доступні авторизованим користувачам

 
 

Без авторизації не буде доступу до вашої інформації

Запитання 9

Цілісність означає:

варіанти відповідей
 

Ресурси доступні авторизованим користувачам

 
 

Ваша інформація захищена від неавторизованих змін

 
 

Без авторизації не буде доступу до вашої інформації

 
 

Користувач насправді є тим, за кого він себе видає

Запитання 10

Конфіденційність означає:

варіанти відповідей
 

Користувач насправді є тим, за кого він себе видає

 
 

Без авторизації не буде доступу до вашої інформації

 
 

Ресурси доступні авторизованим користувачам

 
 

Ваша інформація захищена від неавторизованих змін

Запитання 11

Доступність означає:

варіанти відповідей
 

Користувач насправді є тим за кого він себе видає

 
 

Ресурси доступні авторизованим користувачам

 
 

Без авторизації не буде доступу до вашої інформації

 
 

Ваша інформація захищена від неавторизованих змін

Запитання 12

    Зберігай свої персональні дані:

варіанти відповідей
 

У соціальних мережах

 
 

У відкритому доступі

 
 

В таємниці, бо в Інтернеті безліч шахраїв


8-а,8-б

Доброго дня шановні учні


До вашої уваги урок з теми:Загроза тероризму

Дата 16.05

Виконати тест

Запитання 1

Деструктивні соціальні угрупування:

варіанти відповідей
 

 виправдані

 
 

 небезпечні

 
 

доброзичливі

 
 

позитивні

Запитання 2

У деструктивних соціальних угрупуваннях:

варіанти відповідей
 

 не панують цінності, відмінні від прийнятих у суспільстві

 
 

 не можна наразитися на небезпеку

 
 

  контролюють поведінку членів групи

 
 

  формують адекватну самооцінку

Запитання 3

Ознака деструктивного соціального угрупування

варіанти відповідей
 

 суворе додержання правил і цінностей організації

 
 

  схвалення ініціатив кожного члена групи

 
 

 розв'язання проблем шляхом обговорення

 
 

створення умов для розвитку всіх членів групи

Запитання 4

Коли пропонують приєднатися до деструктивної соціальної групи, слід:

варіанти відповідей
 

підкоритися тиску

 
 

 образити співрозмовника

 
 

удосконалювати навички безпечної поведінки

 
 

 приєднатися із цікавості

Запитання 5

Якщо біля будинку лежить підозрілий предмет, слід: 

варіанти відповідей
 

підійти, уважно розглянути, обережно взяти його в руки, викликати правоохоронців

 
 

 не підходити, не чіпати, не підпускати інших, викликати правоохоронців

 
 

підійти, уважно розглянути, обережно пересунути предмет, зателефонувати по мобільному телефону друзям

 
 

піти геть, нікому нічого не розповідати

Запитання 6

У разі захоплення в заручники слід: 

варіанти відповідей
 

не показувати свого страху

 
 

не питати дозволу щось зробити

 
 

не виконувати вимог терористів

 
 

 не сідати подалі від вікон і дверей

Запитання 7

Суспільно небезпечна діяльність, яка полягає у свідомому, цілеспрямованому застосуванні насильства шляхом захоплення заручників, підпалів, убивств, тортур, залякування населення та органів влади це...?

варіанти відповідей
 

 тероризм

 
 

 підкорення

 
 

 залякування

 
 

санкції

Запитання 8

Якщо ви стали заручником терористів, ваші дії

варіанти відповідей
 

Буду вести себе сміливо, не дозволю себе зв"язати.

 
 

Не буду дивитися в очі нападникові

 
 

Буду кричати, боротися

 
 

Мовчки змирюся, не буду провокувати нападників

Запитання 9

Ознаками секти є


варіанти відповідей
 

Люди перебувають в повній залежності від організатора

 
 

Керівник є беззаперечним авторитетом

 
 

Здійснюється пригнічення індивідуальності людей

 
 

Рівноправне спілкування всіх членів

Запитання 10

Оберіть форми в яких виявляється тероризм.

варіанти відповідей
 

 погрози по телефону

 
 

звернення до органів охорони

 
 

захоплення заручників

 
 

 вибухи в повітрі

Запитання 11

За телефонне хуліганство в Україні передбачено: 


варіанти відповідей
 

бесіда з хуліганом

 
 

  штраф

 
 

 кримінальна відповідальність

 
 

нарікання

Запитання 12

Слово тероризм походить від латинського, що означає

варіанти відповідей
 

війна

 
 

страх

 
 

вбивство

 
 

крадіжка


8-а,8-б

Доброго дня шановні учні

До вашої уваги урок з теми: Протидія торгівлі людьми

Дата 09 05

Переглянути відео




8-а,8-б

Доброго дня шановні учні

До вашої уваги урок з теми:Самооборона та її межі

Дата 02.05

Переглянути відео





8-а,8-б

Доброго дня шановні учні

До вашої уваги урок теми види правопорушень 

Дата 25.04

Переглянути відео




8-б

Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми: Соціальна безпека

Дата 20.04

Переглянути відео

Виконати тест


Запитання 1

Дайте визначення поняття "соціальна безпека"

варіанти відповідей
 

соціально-етична та морально-правова категорія, один з основних принципів права

 
 

стан суспільства, при якому забезпечується високий рівень соціальних умов та соціальних благ кожному члену суспільства

 
 

закономірності спілкування та взаємодії людей, діяльність великих (нації, класи) і малих соціальних груп

Запитання 2

Нормативно-правові документи, які регулюють найважливіші питання суспільного устрою, права і свободи громадян, структуру і організацію державної влади, закріплюють правове становище фізичних і юридичних осіб, відносини між ними це:

варіанти відповідей
 

закони

 
 

права

Запитання 3

Обери усі види првопорушень:

варіанти відповідей
 

кримінальні

 
 

адміністративні

 
 

цивільно-правові

 
 

дисциплінарні

 
 

процесуальні

 
 

судові

Запитання 4

Цивільно-правова відповідальність - це...

варіанти відповідей
 

встановлена законом негативна реакція держави на правопорушення, що виявляється в позбавленні особи певних цивільних прав чи накладенні на неї обов'язків майнового характеру

 
 

вид юридичної відповідальності, що полягає в обмеженні прав і свобод особи, яка вчинила злочин

Запитання 5

Кримінальна відповідальність - це...

варіанти відповідей
 

встановлена законом негативна реакція держави на правопорушення, що виявляється в позбавленні особи певних цивільних прав чи накладенні на неї обов"язків майнового характеру

 
 

 вид юридичної відповідальності, що полягає в обмеженні прав і свобод особи, яка вчинила злочин

Запитання 6

У кримінальному праві неповнолітніми вважаються особи віком:

варіанти відповідей
 

до 14 років

 
 

до 15 років

 
 

 до 18 років

 
 

до 16 років

Запитання 7

Чи можуть неповнолітні нести кримінальну відповідальність за порушення законів? (обери дві правильні відповіді)

варіанти відповідей
 

Кримінальну відповідальність за порушення законів неповнолітніми несуть їх батьки

 
 

Кримінальна відповідальність неповнолітніх настає з 16 років

 
 

За окремі види злочинів кримінальна відповідальність настає з 14 років

 
 

Неповнолітні не несуть кримінальну відповідальність за порушення законів

Запитання 8

За тяжкі злочини – вбивства, умисне заподіяння тілесних ушкоджень, зґвалтування, пограбування, розбої, злісне хуліганство, навмисні дії, що можуть призвести до аварії поїзда кримінальна відповідальність настає з:

варіанти відповідей
 

12 років

 
 

16 років

 
 

14 років

 
 

 15 років



8-а,8-б

Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми: Соціальна безпека

Дата 18.04

Переглянути відео

Виконати тест


Запитання 1

Дайте визначення поняття "соціальна безпека"

варіанти відповідей
 

соціально-етична та морально-правова категорія, один з основних принципів права

 
 

стан суспільства, при якому забезпечується високий рівень соціальних умов та соціальних благ кожному члену суспільства

 
 

закономірності спілкування та взаємодії людей, діяльність великих (нації, класи) і малих соціальних груп

Запитання 2

Нормативно-правові документи, які регулюють найважливіші питання суспільного устрою, права і свободи громадян, структуру і організацію державної влади, закріплюють правове становище фізичних і юридичних осіб, відносини між ними це:

варіанти відповідей
 

закони

 
 

права

Запитання 3

Обери усі види првопорушень:

варіанти відповідей
 

кримінальні

 
 

адміністративні

 
 

цивільно-правові

 
 

дисциплінарні

 
 

процесуальні

 
 

судові

Запитання 4

Цивільно-правова відповідальність - це...

варіанти відповідей
 

встановлена законом негативна реакція держави на правопорушення, що виявляється в позбавленні особи певних цивільних прав чи накладенні на неї обов'язків майнового характеру

 
 

вид юридичної відповідальності, що полягає в обмеженні прав і свобод особи, яка вчинила злочин

Запитання 5

Кримінальна відповідальність - це...

варіанти відповідей
 

встановлена законом негативна реакція держави на правопорушення, що виявляється в позбавленні особи певних цивільних прав чи накладенні на неї обов"язків майнового характеру

 
 

 вид юридичної відповідальності, що полягає в обмеженні прав і свобод особи, яка вчинила злочин

Запитання 6

У кримінальному праві неповнолітніми вважаються особи віком:

варіанти відповідей
 

до 14 років

 
 

до 15 років

 
 

 до 18 років

 
 

до 16 років

Запитання 7

Чи можуть неповнолітні нести кримінальну відповідальність за порушення законів? (обери дві правильні відповіді)

варіанти відповідей
 

Кримінальну відповідальність за порушення законів неповнолітніми несуть їх батьки

 
 

Кримінальна відповідальність неповнолітніх настає з 16 років

 
 

За окремі види злочинів кримінальна відповідальність настає з 14 років

 
 

Неповнолітні не несуть кримінальну відповідальність за порушення законів

Запитання 8

За тяжкі злочини – вбивства, умисне заподіяння тілесних ушкоджень, зґвалтування, пограбування, розбої, злісне хуліганство, навмисні дії, що можуть призвести до аварії поїзда кримінальна відповідальність настає з:

варіанти відповідей
 

12 років

 
 

16 років

 
 

14 років

 
 

 15 років

8-а,8-б

Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми: Екологічна безпека

Дата 11.04

Переглянути відео

Виконати тест


Екологічна безпека - це...

варіанти відповідей
 

накладанням штрафів на порушників природоохоронних законів.

 
 

дозвіл використовувати природні ресурси як завгодно.

 
 

безпечна взаємодія людини з довкіллям

Запитання 2

Оберіть кілька правильних відповідей. Щоб зберегти природу люди...

варіанти відповідей
 

будують нові промислові об'єкти

 
 

створюють систему заповідників і національних парків

 
 

поширюють екологічні знання

 
 

рослин і тварин, які зникають, забирають собі, щоб зберегти

 
 

очищають водойми, насаджують ліси

Запитання 3

Оберіть кілька правильних відповідей. Джерела забруднення води - це...

варіанти відповідей
 

побутові стічні води

 
 

дощі

 
 

добрива і засоби захисту рослин 

 
 

Нафтопродукти

 
 

Пальне водних видів транспорту

 
 

ріки

Запитання 4

Оберіть кілька правильних відповідей. Щоб поліпшити якість питної води, треба...

варіанти відповідей
 

очищувати спеціальними пристроями

 
 

переливати

 
 

кип'ятити

 
 

нічого не робити

Запитання 5

Оберіть кілька правильних відповідей. Як зменшити забруднення води?

варіанти відповідей
 

економити воду

 
 

використовувати якомога менше хімічних засобів

 
 

не змивати ліки в каналізацію

 
 

використовувати якомога більше синтетичних добрив й отрутохімікатів

Запитання 6

Назвіть галузь народного господарства, яка посідає перше місце за силою впливу на довкілля (літосферу) у звичайному безаварійному режимі.

варіанти відповідей
 

гірничодобувна;

 
 

енергетика;

 
 

хімічна промисловість;

 
 

харчова промисловість.

Запитання 7

Який забруднювач призводить до даних негативних впливів: "здатні накопичуватися в організмі людини; спричиняють отруєння, мають канцерогенну дію, впливають на генетичний апарат людини; знищують не лише шкідників, а й багато видів живих організмів"?

варіанти відповідей
 

мінеральні добрива;

 
 

пестициди;

 
 

меліорація;

 
 

селекція.

Запитання 8

Вкажіть одну з основних причин виникнення "озонових дір".

варіанти відповідей
 

збільшення концентрації вуглекислого газу в атмосфері;

 
 

викиди фреонів;

 
 

забруднення атмосфери сірчаним газом і оксидами азоту;

 
 

забруднення атмосфери вуглеводними сполуками

Запитання 9

Вкажіть джерела забруднення водних ресурсів.

варіанти відповідей
 

Кислотні дощі;

 
 

промислові підприємства у разі недоочищення стоків або через аварії на виробництві;

 
 

добрива, засоби захисту рослин;

 
 

побутові стоки.

Запитання 10

Екологія - це...

варіанти відповідей
 

наука про умови та процеси у суспільстві, а також їхні дослідження;

 
 

галузь біології, яка вивчає взаємозв'язок живих організмів і природного середовища;

 
 

дисципліна, що вивчає найбільш загальні суттєві характеристики і фундаментальні принципи реальності і пізнання, буття людини, відносини людини і світу, про найзагальніші суттєві характеристики людського ставлення до природи, суспільства та духовного життя у всіх його основних проявах;

 
 

наука про взаємовплив людини і природи та про засади раціонального природокористування.

Запитання 11

Глобальне потепління пов'язують:

варіанти відповідей
 

фотохімічним смогом

 
 

парниковим ефектом

 
 

кислотним дощем

 
 

всі правильно

Запитання 12

Кислотні дощі з'являються тому що:

варіанти відповідей
 

зміни хімічної складової повітря

 
 

багато кислот на підприємствах

 
 

необережне відношення до кислот


8-а,8-б

Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми: Екологічна безпека

Дата 10.04

Переглянути відео

Виконати тест


Екологічна безпека - це...

варіанти відповідей
 

накладанням штрафів на порушників природоохоронних законів.

 
 

дозвіл використовувати природні ресурси як завгодно.

 
 

безпечна взаємодія людини з довкіллям

Запитання 2

Оберіть кілька правильних відповідей. Щоб зберегти природу люди...

варіанти відповідей
 

будують нові промислові об'єкти

 
 

створюють систему заповідників і національних парків

 
 

поширюють екологічні знання

 
 

рослин і тварин, які зникають, забирають собі, щоб зберегти

 
 

очищають водойми, насаджують ліси

Запитання 3

Оберіть кілька правильних відповідей. Джерела забруднення води - це...

варіанти відповідей
 

побутові стічні води

 
 

дощі

 
 

добрива і засоби захисту рослин 

 
 

Нафтопродукти

 
 

Пальне водних видів транспорту

 
 

ріки

Запитання 4

Оберіть кілька правильних відповідей. Щоб поліпшити якість питної води, треба...

варіанти відповідей
 

очищувати спеціальними пристроями

 
 

переливати

 
 

кип'ятити

 
 

нічого не робити

Запитання 5

Оберіть кілька правильних відповідей. Як зменшити забруднення води?

варіанти відповідей
 

економити воду

 
 

використовувати якомога менше хімічних засобів

 
 

не змивати ліки в каналізацію

 
 

використовувати якомога більше синтетичних добрив й отрутохімікатів

Запитання 6

Назвіть галузь народного господарства, яка посідає перше місце за силою впливу на довкілля (літосферу) у звичайному безаварійному режимі.

варіанти відповідей
 

гірничодобувна;

 
 

енергетика;

 
 

хімічна промисловість;

 
 

харчова промисловість.

Запитання 7

Який забруднювач призводить до даних негативних впливів: "здатні накопичуватися в організмі людини; спричиняють отруєння, мають канцерогенну дію, впливають на генетичний апарат людини; знищують не лише шкідників, а й багато видів живих організмів"?

варіанти відповідей
 

мінеральні добрива;

 
 

пестициди;

 
 

меліорація;

 
 

селекція.

Запитання 8

Вкажіть одну з основних причин виникнення "озонових дір".

варіанти відповідей
 

збільшення концентрації вуглекислого газу в атмосфері;

 
 

викиди фреонів;

 
 

забруднення атмосфери сірчаним газом і оксидами азоту;

 
 

забруднення атмосфери вуглеводними сполуками

Запитання 9

Вкажіть джерела забруднення водних ресурсів.

варіанти відповідей
 

Кислотні дощі;

 
 

промислові підприємства у разі недоочищення стоків або через аварії на виробництві;

 
 

добрива, засоби захисту рослин;

 
 

побутові стоки.

Запитання 10

Екологія - це...

варіанти відповідей
 

наука про умови та процеси у суспільстві, а також їхні дослідження;

 
 

галузь біології, яка вивчає взаємозв'язок живих організмів і природного середовища;

 
 

дисципліна, що вивчає найбільш загальні суттєві характеристики і фундаментальні принципи реальності і пізнання, буття людини, відносини людини і світу, про найзагальніші суттєві характеристики людського ставлення до природи, суспільства та духовного життя у всіх його основних проявах;

 
 

наука про взаємовплив людини і природи та про засади раціонального природокористування.

Запитання 11

Глобальне потепління пов'язують:

варіанти відповідей
 

фотохімічним смогом

 
 

парниковим ефектом

 
 

кислотним дощем

 
 

всі правильно

Запитання 12

Кислотні дощі з'являються тому що:

варіанти відповідей
 

зміни хімічної складової повітря

 
 

багато кислот на підприємствах

 
 

необережне відношення до кислот


8-а,8-б

Доброго дня шановні учні

До вашої уваги урок з теми : Небезпека керування транспортним засобом в нетверезому стані

Дата 04.04

Переглянути відео



Виконати тест

Запитання 1

Учасником дорожнього руху не є

варіанти відповідей
 

пішохід;

 
 

водій;

 
 

регулювальник;

 
 

пасажир.

Запитання 2

Правила дорожньогу руху - це документ, який НЕ містить правил:

варіанти відповідей
 

проїзду автомагістралями у населених пунктахжитлових і пішохідних зонах;

 
 

зупинки, стоянки, виконання обгону та інших маневрів;

 
 

проїзду перехресть, пішохідних переходів, залізничних переїздів;

 
 

страхування та технічного обслуговування транспортних засобів.

Запитання 3

За якого положення регулювальника, ВСІ учасники дорожнього руху повинні зупинитися?

варіанти відповідей
 

якщо стоїть до учасників дорожнього руху лівим боком з витягнутою правою рукою;

 
 

якщо стоїть з витягнутою вгору рукою;

 
 

повернутий до учасників руху боком з опущеним жезлом;

 
 

повернутий до учасників правим боком з витягнутою правою рукою.

Запитання 4

Пріоритетне право на рух серед усіх учасників дорожнього руху мають

варіанти відповідей
 

поїзди, трамваї;

 
 

пішоходи;

 
 

автомобіілі;

 
 

мотоцикли;

Запитання 5

Водіння мотоцикла у нетверезому стані небезпечне, тому що:

варіанти відповідей
 

через алкоголь людина втрачає здатність утримувати рівновагу;

 
 

алкоголь суттєво уповільнює реакції;

 
 

у стані алкогольного сп'яніння водії стають агресивними;

 
 

у стані алкогольного сп'яніння водії забувають правила дорожнього руху.

Запитання 6

Дорогою група мотоциклісті повинні їхати:

варіанти відповідей
 

один за одним;

 
 

у два ряди;

 
 

у три ряди;

 
 

без дотримання чітких правил.

Запитання 7

Чим відрізняються правила повороту для мотоцикліста, мапедиста та велосипедиста?

варіанти відповідей
 

мопед і мотоцикл виконують цей маневр як автомобілі, а велосипедист як пішохід;

 
 

всі три учасника дорожнього руху повинні зійти зі свого транспорту і виконати ці маневри як пішоходи;

 
 

всі три учасника дорожнього руху повинні виконати ці маневри як автомобілі;

 
 

продовжувати свій рух на повороті як автомобіль має лише мотоцикл.

Запитання 8

Оберіть умови які необхідно виконати, щоб отримати право керувати автомобілем?

варіанти відповідей
 

досягти 16-річного віку та пройти курс теоретичного та практичного навчання категорії А, склавши іспит;

 
 

пройти медогляд і навчання за програмою профілактики зловживання алкоголем та наркотичними речовинами серед водіїв транспортних засобів і надання першої домедичної допомогипотерпілим унаслідок нещасних випадків та ДТП;

 
 

пройти тест на визначення рівня агресивності;

 
 

придбати медичну аптечку і знак аварійної зупинки.

Запитання 9

На задньому сидінні автомобіля має право сидіти людина, яка досягла:

варіанти відповідей
 

18 років;

 
 

16 років;

 
 

12 років;

 
 

6 років.




8-а,8-б

Доброго дня шановні учні

До вашої уваги урок з теми:Мотоцикл і безпека

Дата 21.03

Переглянути відео

Виконати тест



Запитання 1

З якого віку можна отримати право на керування мотоциклом?

варіанти відповідей
 

з 14 років;

 
 

з 16 років;

 
 

 18 років;   

 
 

з 21 року.

Запитання 2

Мотоциклом  - це…

варіанти відповідей
 

транспортний засіб, що приводиться в рух мускульною силою людини, яка знаходиться на ньому;

 
 

пристрій, призначений для перевезення людей і (або) вантажу, а також встановленого на ньому спеціального обладнання чи механізмів;

 
 

двоколісний транспортний засіб, що має двигун з робочим об’ємом до 50 куб. см.;

 
 

двоколісний механічний транспортний засіб з боковим причепом або без нього, що має двигун з робочим об'ємом 50 см³ і більше, дозволена максимальна маса яких не перевищує 400 кг.

Запитання 3

Щоб запобігти травмуванню водія, пасажирів, у конструкції мотоцикла передбачено захисні пристрої. До них належать:

варіанти відповідей
 

дуги безпеки, захисне вітрове скло, запобіжні щитки від грязі;

 
 

рульове керування з винесеними на ручки керма органами управління зчепленням, гальмами, дросельною заслінкою («газом»), звуковим сигналом, освітлювальними приладами тощо;

 
 

ходова частина, що складається з рами, на якій кріпляться всі основні механізми мотоцикла;

 
 

трансмісія - КПШ (коробка перемикання швидкостей), ланцюг (або карданний вал), зчеплення тощо.

Запитання 4

Група мотоциклістів повинна рухатися дорогою:

варіанти відповідей
 

один за одним;

 
 

 у два ряди;

 
 

довільно;

 
 

у шаховому порядку

Запитання 5

Мотоциклісти повинні виконувати лівий поворот і розворот на дорозі...

варіанти відповідей
 

як велосипедисти;

 
 

як водії автомобілів;

 
 

 можуть і як велосипедисти, і як водії автомобілів.

Запитання 6

Найголовнішим засобом організації дорожнього руху є…

варіанти відповідей
 

Правила дорожнього руху

 
 

сигнали регулювальника;

 
 

 сигнали світлофора;

 
 

дорожня розмітка;

Запитання 7

Найголовнішим засобом регулювання дорожнього руху є...

варіанти відповідей
 

 дорожня розмітка;

 
 

сигнали світлофора;

 
 

сигнали регулювальника;

 
 

постійні дорожні знаки;

 
 

тимчасові дорожні знаки.

Запитання 8

Водієві мотоцикла забороняється:

варіанти відповідей
 

перевозити на задньому сидінні мотоцикла дітей, зріст яких менший за 145 см., або віком до 12 років;

 
 

отримувати необхідну допомогу від посадових осіб та організацій, що беруть участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху;

 
 

експлуатація мотоцикла з боковим причепом без аптечки, знаку аварійної безпеки;

 
 

ставити мотоцикл без бокового причепа на стоянці на проїзній частині в два ряди.

Запитання 9

Водій мотоцикла має право:

варіанти відповідей
 

використовувати для буксирування мотоцикл без бокового причепа;

 
 

знати причину зупинки, перевірки та огляду мотоцикла працівником поліції;

 
 

на експлуатацію мотоцикла з боковим причепом без аптечки, знаку аварійної безпеки;

 
 

ставити мотоцикл без бокового причепа на стоянці на проїзній частині в два ряди. 

Запитання 10

Пасажир мотоцикла повинен або має право:

варіанти відповідей
 

Сідати на мотоцикл і сходити з нього в спеціально відведених для цього місцях або біля бордюру дороги і тільки після повної зупинки транспортного засобу.

 
 

Виставляти руки, відкривати тент, вставати в колясці або перебуваючи на задньому сидінні на   підніжках для стіп.

 
 

Під час маневрів нахиляйся в той самий бік, що й водій;

 
 

Відволікати увагу водія від керування транспортним засобом і заважати йому в цьому.

 
 

Сидіти в мотоколясці на вантажі, який розміщується на одному рівні з бортами або виступає    вище від них.

 
 

Під час руху сидіти в мотоколясці або на задньому сидінні мотоцикла в застебнутому мотошоломі, тримаючись за поперечну рукоятку для пасажира.

Запитання 11

Назвіть недоліки мотоциклу:

варіанти відповідей
 

висока потужність;

 
 

відсутність навколо водія і пасажира зовнішньої захисної оболонки (кузова);

 
 

 велика швидкість руху;

 
 

маневреність

 
 

невисока стійкість;



8-а,8-б

Доброго дня шановні учні

До вашої уваги урок з теми: Правила дорожнього руху

Дата 14 .03

Переглянути відео

Створити свої првила дорожнього руху




8-а,8-б

Доброго дня шановні учні

До вашої уваги урок з теми: Безпека в побуті і навколишньому середовищі

Дата 07.03

Переглянути відео

Виконайте тест


Позначте правило, яке НЕ стосується поведінки під час затоплення:

варіанти відповідей
 

негайно сповістити дорослих

 
 

повідомити поліцію

 
 

перекрити крани

 
 

відключити електрику

Запитання 2

Позначте, яка з дій НЕ допоможе людині, ураженій електричним струмом.

варіанти відповідей
 

відключити електрику

 
 

викликати швидку допомогу

 
 

за допомогою дерев’яного предмета відкинути від потерпілого електричний дріт

 
 

дати потерпілому багато води і викликати в нього блювання

Запитання 3

Позначте неправильне твердження.

варіанти відповідей
 

Удар по газовому балону може призвести до вибуху

 
 

Нагрівання газового балона може призвести до вибуху.

 
 

Витирання пилу з газового балона може призвести до вибуху.

 
 

Пошук місця витоку газу за допомогою запаленого сірника може призвести до вибуху.

Запитання 4

Позначте твердження, яке НЕ відповідає правилам зберігання ліків.

варіанти відповідей
 

Лікарські препарати зберігають на світлі.

 
 

Лікарські препарати зберігають у сухому місці.

 
 

Флакони з ліками треба щільно закривати.

 
 

Таблетки треба зберігати в заводській герметичній упаковці.

Запитання 5

На малюнку зображений засіб пожежогасіння: 

варіанти відповідей
 

пожежний кран з пожежними рукавами

 
 

вогнегасник

 
 

пожежний щит

 
 

пожежна сигналізація

Запитання 6

Позначте причини, які НЕ можуть призвести до пожежі.

варіанти відповідей
 

використання для обігріву саморобних електричних приладів

 
 

обгортання електричної лампи або торшера папером

 
 

залишення без нагляду відкритого водопровідного крана

 
 

залишення без нагляду запаленої свічки

Запитання 7

Позначте, коли оголошують евакуацію.

варіанти відповідей
 

тільки при надзвичайних ситуаціях

 
 

при будь-якій зміні температури і складу повітря

 
 

при зміні температури до –20 °С і нижче

 
 

при швидкості вітру 20 м/с

Запитання 8

Позначте твердження, яке НЕ відповідає правилам перевезення вантажів на велосипеді.

варіанти відповідей
 

Забороняється використовувати велосипед для буксирування.

 
 

Велосипедисту забороняється чіплятися за інші транспортні засоби.

 
 

Велосипедисту забороняється перевозити пасажирів та вантаж, який порушує стійкість.

 
 

Велосипедисту можна не тримати кермо та знімати ноги з педалей.

8 -а,8-б
Доброго дня шановні учні

Дата 28.02

До вашої уваги урок з теми: 

Кримінальна відповідальність за злочини сексуального характеру. Алгоритм поведінки жертви сексуального насильства
Переглянути відео
Зробити таблицю " Збереження свого здоров'я


8 -а,8-б
Доброго дня шановні учні

Дата 21.02

До вашої уваги урок з теми: Небезпека інфікування ВІЛ

Переглянути відео

Виконати тест


Запитання 1

Шляхи інфікування ВІЛ (вибери декілька варіантів)

варіанти відповідей
 

спілкування

 
 

від матері до немовляти

 
 

через кров

 
 

спільне користування посудом, взуттям, рушником, басейном

Запитання 2

Кількість ВІЛ-позитивних людей в Україні ... .

варіанти відповідей
 

зменшується

 
 

залишається незмінною

 
 

зростає

Запитання 3

СНІД - це ... .

варіанти відповідей
 

синдром набутої інфекції дитини

 
 

синдром недостатнього імунітету дітей

 
 

синдром набутого імунодефіциту

Запитання 4

Обери всі правильні твердження.

варіанти відповідей
 

З ВІЛ і СНІД люди живуть багато років.

 
 

СНІД передається через обійми.

 
 

Сьогодні є ліки, які виліковують ВІЛ/СНІД.

 
 

Люди можуть заразитися ВІЛ внаслідок небезпечної поведінки — своєї або медичного персоналу.

 
 

ВІЛ можна заразитися через кров, тому не можна торкатися використаних шприців.

 
 

Людина відразу відчуває, що ВІЛ-інфікована.

Запитання 5

Остання стадія ВІЛ - це ... .

варіанти відповідей
 

СНІД

 
 

запалення легень

 
 

туберкульоз

 
 

лихоманка

Запитання 6

Вкажіть, які ІПСШ відносять до бактеріальних інфекцій

варіанти відповідей
 

гонорея

 
 

ВІЛ

 
 

вірус папіломи людини

 
 

вірус герпесу

Запитання 7

Вкажіть, які ІПСШ відносять до вірусних

варіанти відповідей
 

гонорея

 
 

хламідіоз

 
 

герпес

 
 

ВІЛ

Запитання 8

Визначте, які заворювання можна віднести до ІПСШ

варіанти відповідей
 

вірус папіломи людини

 
 

кір

 
 

дифтерія

 
 

грип

Запитання 9

Визначте, яку поведінку називають віктимною

варіанти відповідей
 

вживання алкоголю

 
 

нерозбірливі статеві стосунки

 
 

підтримання розмови з малознайомими і нетверезими людьми

 
 

ранній початок статевого життя

Запитання 10

Вкажіть невербальні ознаки, що характеризують людей з упевненою поведінкою

варіанти відповідей
 

плечі й голова опущені

 
 

сердитий, зневажливий голос

 
 

жалісливий погляд

 
 

відкритий погляд

Запитання 11

Найефективніший спосіб запобігання розповсюдження ІПСШ в підлітковому віці - це


 

варіанти відповідей
 

 Контрацептиви

 
 

Вірність

 
 

 Утримання

 
 

Немає правильної відповіді

Запитання 12

Основний шлях передачі ІПСШ :

варіанти відповідей
 

Повітряно - крапельним шляхом

 
 

Статевим

 
 

Через кров

8-а,8-б

Доброго дня шановні учні

До вашої уваги урок з теми: Спілкування дівчат і хлопців

Дата 14.04

Виконати тест,переглянути відео

Запитання 1

Відомо, що стосунки між людьми проходять такі етапи: дитинство, підлітковий вік, юність, зрілість. Про який етап йдеться: хлопчики і дівчатка граються та спілкуються разом, поступово усвідомлюючи статеві відмінності?

варіанти відповідей
 

Дитинство

 
 

Підлітковий вік

 
 

Юність

 
 

зрілість

Запитання 2

Про який етап йдеться: у хлопців та дівчат змінюється поведінка, виявляється більше відмінностей в уподобаннях; хлопці і дівчата вперше закохуються?

варіанти відповідей
 

Зрілість

 
 

Юність

 
 

Дитинство

 
 

Підлітковий вік

Запитання 3

Про який етап йдеться: досягає біологічної та соціальної зрілості й може створити родину; розуміє, що чоловіки й жінки мають рівні права та рівні можливості в суспільстві?

варіанти відповідей
 

Юність

 
 

Зрілість

 
 

Підлітковий вік

 
 

Дитинство

Запитання 4

Якому терміну відповідає це визначення: характеризує соціальну поведінку жінок і чоловіків?

варіанти відповідей
 

стать

 
 

гендер

Запитання 5

Ознакою чого є це твердження: не залежить від країни і культури?

варіанти відповідей
 

статі

 
 

гендера

Запитання 6

Упевнена поведінка - це


варіанти відповідей
 

Брови насуплені


 
 

Погляд пронизливий


 
 

Приязний вигляд обличчя, розправлені плечі

 
 

Увесь час виправдовується, вибачається


Запитання 7

Синонімом поняття "толерантність" є...

варіанти відповідей
 

переконання

 
 

терпимість

 
 

бездіяльність

 
 

нетерпимість

Запитання 8

Поважати себе - це означає домагатися за будь-яку ціну, щоб усі поділяли твої думки

варіанти відповідей
 

так

 
 

ні

Запитання 9

 Визначте ознаки пасивної поведінки.


варіанти відповідей
 

Різкий, підвищений тон голосу.

 
 

Невміння відмовити в будь-якій ситуації

 
 

Сміливий і відкритий погляд.

 
 

Невпевнені рухи, нерішучість.

 
 

Погроза, ворожий погляд, агресія

 
 

Понурий погляд

 
 

Доброзичливе ставлення до інших людей.

 
 

Упевненість у собі.

Запитання 10

Визначте ознаки упевненої поведінки.


варіанти відповідей
 

Різкий, підвищений тон голосу.

 
 

Невміння відмовити в будь-якій ситуації

 
 

Невпевнені рухи, нерішучість.

 
 

Сміливий і відкритий погляд. 

 
 

Погроза, ворожий погляд, агресія

 
 

Понурий погляд.

 
 

Доброзичливе ставлення до інших людей. 

 
 

Упевненість у собі. 

Запитання 11

Визначте ознаки агресивної поведінки.


варіанти відповідей
 

Різкий, підвищений тон голосу.

 
 

Невміння відмовити в будь-якій ситуації

 
 

Невпевнені рухи, нерішучість.

 
 

Сміливий і відкритий погляд.

 
 

Погроза, ворожий погляд,

 
 

Понурий погляд.

 
 

Доброзичливе ставлення до інших людей.

 
 

Упевненість у собі.

Запитання 12

Як відмовитися від небажаної пропозиції?

варіанти відповідей
 

Поясни свої почуття, вислови свою пропозицію, продемонструй повагу

 
 

Весь час вибачатися, що не можеш пристати на пропозицію

 
 

Агресивно відмовитись, щоб більше з такими пропозиціями ніколи не звертались.




8-а,8-б

Доброго дня шановні учні

До вашої уваги урок з теми Особливості дії алкоголю та наркотиків на систему життя людини

Переглянути відео

Виконати тест

 

не впливає на функції мозку

Запитання 6

Доведіть правдивість твердження: "Обережно - ліки!",

обравши правильні відповіді

варіанти відповідей
 

якщо інформація перевірена, можна вживати ліки за порадою знайомих та друзів

 
 

вживати ліки можна лише за призначенням лікаря

 
 

 в жодному разі не вживати ліки самостійно

 
 

якщо сильно болить зуб чи голова, не відмовлятися від запропонованого знеболювального, навіть незнайомих

 
 

перевищення рекомендованої дози можуть спричинити залежність

Запитання 7

11. Наркотичні засоби, які впливають на роботу головного мозку людини, називають:



варіанти відповідей
 

отруйними речовинами

 
 

поживними речовинами

 
 

психоактивними речовини

 
 

харчовими добавками



8-а,8-б

Доброго дня шановні учні

До Вашої уваги урок з теми Соціальний добробут

Дата 31.01

Переглянути відео

Виконати тест

Запитання 1

Соціальна зрілість - це...

варіанти відповідей
 

спілкування хлопців та дівчат

 
 

розвиток фізіологічних систем органів

 
 

спрямованість поведінки на взаємодію і повагу, усвідомленість вчинків

 
 

зміни нервової системи

Запитання 2

Дружба - це...

варіанти відповідей
 

почуття байдужості

 
 

близькі стосунки, засновані на взаємній довірі, прихильності, спільних інтересах

 
 

давати гроші у борг

Запитання 3

Період статевого дозрівання настає з...

варіанти відповідей
 

11-13 років у хлопців

 
 

11-13 років у дівчат

 
 

12-15 р. у хлопців

 
 

12-15 р. у дівчат

Запитання 4

Період біологічного, психічного, соціального, духовного дозрівання - це ...

варіанти відповідей
 

підлітковий вік

 
 

юнацький вік

 
 

дитячий вік

Запитання 5


Що допоможе вам подолати проблеми підліткового віку?

варіанти відповідей
 

 Куріння

 
 

 Прогулянки на природі

 
 

 Вживання стимулюючих напоїв

 
 

 Активний відпочинок

 
 

 Переїдання

 
 

Заняття спортом

 
 

Хобі

 
 

 Уникнення шкідливих звичок

Запитання 6

Якою можна назвати поведінку, коли відбувається ранній початок статевого життя?

варіанти відповідей
 

молодіжною 

 
 

нормальною

 
 

ризикованою

 
 

сучасною

Запитання 7

Яка система організму людини найактивніше розвивається в підлітковому віці?

варіанти відповідей
 

нервова

 
 

репродуктивна (статева)

 

 
 

опорно - рухова


Запитання 8

Міцна дружба дівчини і хлопця ґрунтується на...

варіанти відповідей
 

взаємодопомозі, довірі, вірності

 
 

вірності, зверхності, підтримці

 
 

симпатії, непорядності, повазі

 
 

підступності, непорядності, брехні




8-а,8-б

Доброго дня шановні учні

До Вашої уваги урок з теми Розвиток логічного та образного мислення. Принципи зпам’ятовування. Розвиток пам’яті та уваги

Переглянути відео

Опрацювати параграф 13



8-а,8-б

Доброго дня шановні учні

До Вашої уваги урок з теми : Розвиток логічного мислення

Переглянути відео





Доброго дня шановні учні 

До вашої уваги контрольна робота з теми: Психічна і духовна складові здоров'я

Дата 13.12

 В - І             клас     Контрольна робота з теми  :                   

                  « Психічна і духовна складові здоров'я людини»

І – рівень:

1.Якими якостями наділена гармонійно розвинена особистість:

а) позитивна настанова до життя;    б )агресивність;          в )невміння спілкуватись

 з людьми;  г) здатність до співпраці з людьми;      д) почуття власної гідності.

2.Здатність людини зберігати внутрішній спокій, діяти розумно в складних ситуаціях:

а) самовизначення;  б) самонавіювання;  в) самовладання;    г) самопізнання.

3.Татуювання – це:

а) це завжди красиво і модно;        б) може нашкодити здоровю; 

      в) не може нашкодити здоровю;               г) личить кожній людині.

4.До першої групи потреб відносяться:

а) потреби у визнанні;      б) прагнення людини до участі у спільних діях; 

        в )безпечне життя;            г) потреби людини в їжі, повітрі, воді.

5.Здатність нервової системи  сприймати інформацію, зберігати її й використовувати:

А  )память;    б) інтелект;    в) увага;     г) мислення.

6.Указати неправильні твердження:

а) краса розуміється однаково в різних народів;   б) поняття краси залежить від наших смаків;     в) критерії краси є однаковими для всіх;     

                     г )поняття краси є однаковим у різних соціальних групах.

ІІ – рівень :

1. Рефлексія – це:

а) розуміння нових завдань; б )власне незнання;  в) аналіз власної діяльності;  г) здатність зберігати внутрішній спокій.

2.Яке висловлення шкодить ефективному навчанню:

а) «Я і так все знаю! Навіщо вчитися?!»;  б) « Я впевнений, що у мене все вийде!»;                        в) «Не вмію – навчуся!».

Виберіть одну правильну відповідь.

3. Вкажіть фактори, які не впливають на розвиток особистості: а) виховання та вплив суспільства; б) особливості функціонування видільної системи людини; в) соціальне середовище; г) власна практична діяльність людини.

4. Які якості не притаманні гармонійно розвиненій особистості? а) позитивне ставлення до життя, доброзичлива співпраця з людьми;

б) невміння спілкуватися; в) самоповага; г) прагнення до самовдосконалення й саморозвитку.

5.  Що сприятиме особистісному росту?

а) відсутність інтересу до навчання; б) розширення кругозору;

в) безвідповідальна поведінка; г) невміння обстоювати власні погляди та принципи.

6. Сильною особистістю називають: а) моральну людину, здатну до самоствердження, самовизначення й самореалізації;

б) людину, не здатну оцінювати свої вчинки й поведінку;    в) безвільну людину;

г) людину, яка робить те, що захоче, не звертаючи увагу на моральні принципи.

 

ІІІ – рівень:   Що таке піраміда потреб ?  Як формується система цінностей ?

                                    АБО

Однією рискою підкресліть, що потрібно для успішного тренування пам’яті й запам’ятовування, а двома – що непотрібно:

– володіти основними знаннями, необхідними для розуміння інформації; не усвідомлювати свою мету; виявляти максимальний інтерес до інформації; створювати або обирати несприятливі умови для роботи; мати хороший настрій.

ІV – рівень :   Чим відрізняється егоїст від альтруїста?    АБО

 

 

Позитивні риси характеру, необхідні людині для успіху в житті

 

 

У ставленні до самого себе

 

 

У ставленні до інших людей

 

 

 

 

 

В - І І            клас     Контрольна робота з теми  :                  

                  « Психічна і духовна складові здоров'я людини»

І – рівень:

1  .Вказати правильне твердження:

а) самооцінка не є важливою рисою;  б) людина не може пізнати свої фізичні та духовні особливості;  в) процес самовизначення триває все життя;

г ) стосунки між людьми не залежать від рівня її самооцінки.

2. Мода:

а)однакова в усіх народів і в усі часи;  б)завжди відповідає нашим смакам; в)не завжди відповідає нашому стилю життя;  г)не має жодного значення.

3.Уміння вчитися – це уміння :

а)швидко читати;  б) уміння переказувати прочитане;  в)не звертати увагу на нестачу досвіду;  г)шукати способи дії в нових ситуаціях.

4.Процес керування власними станами і вчинками:

а)саморегуляція;  б)самонавіювання;  в)самовизначення;  г)самопізнання.

5. До особливостей ефективного навчання відносяться такі ситуації:

а)людина багато читає;  б)людина багато знає;  в)людина має низький культурний рівень;  г) людина має багатий словниковий запас.

6.Негативне мислення передбачає, що людина:

а) цінує те, що має;  б) любить кожну хвилину свого життя; 

  в)підтримує хороший настрій  у тих, хто навколо неї;

                                                                    г)ніколи не вірить в успіх.

ІІ – рівень :

1. .Кого ви вважаєте красивим?

а) того, хто приносить нам тепло і радість; б) того , хто не допомагає в скрутну годину;  в) того, хто нас захищає;  г) того, хто нас любить.

2. Вказати правильне твердження:

а) для виконання завдання не треба прикладати старання; 

б)  велике значення у навчанні має мета;  в) не треба контролювати свої попередні дії;  г) ніколи не треба оцінювати свою успішність.

Виберіть одну правильну відповідь.

3. Які якості притаманні гармонійно розвиненій особистості?

а) відсутність самоповаги; б) прагнення до самовдосконалення й саморозвитку, творчий підхід до будь-якої справи; в) розбіжність думок, слів, дій і бажань людини; г) агресивність.

4. Яке з тверджень, що стосуються особистості, є неправильними?

а) людина, як особистість, несвідомо обирає ту чи іншу соціальну роль і не розуміє можливих наслідків своїх дій; б) у момент народження дитина не є особистістю; в) для формування особистості потрібно соціальне середовище, світ людської культури, з яким індивід буде взаємодіяти; г) розвиток особистості визначається біологічними, соціальними, пізнавальними та іншими особливостями людини.

5. Якщо підліток захоплюється інформатикою й більше нічим не хоче займатися, то така ситуація може призвести до:

а) гармонійного розвитку особистості; б) однобічного розвитку особистості; в) готовності жити в різних економічних ситуаціях;     г) вміння спілкуватися з різними людьми.

6.   Яка з характеристик не стосуються егоїста?

а) він вважає, що задоволення його особистих інтересів є найвищим благом;б) його якості виявляються в ситуації конфлікту інтересів, коли задоволення особистого інтересу завдає шкоди інтересам іншої людини; в) він робить усе можливе, аби, як йому здається, стати щасливим, але насправді майже ніколи не буває щасливим; г) він безкорисливо служить людям.

 

ІІІ – рівень : Однією рискою підкресліть якості, які відповідають всебічно розвиненій людині,  а двома – які не відповідають:

– негативний підхід до життя; доброзичлива співпраця з людьми; почуття самоповаги; прагнення до саморозвитку; творчий підхід до будь-якої справи; пасивність.       АБО  

·        Доказати, що здоровя – важлива життєва цінність. 

ІV – рівень:      Заповніть таблицю.

 

Ознаки зовнішньої краси людини

 

 

Ознаки внутрішньої краси людини

 

 

 

 

  АБО

Поясніть, як ви розумієте прислів’я:  “Добром за добро відплачує кожен, добром за зло – тільки справжня людина”.



Доброго дня шановні учні 

До вашої уваги відеоурок з теми: Краса і здоров'я 

Дата 06.12

Переглянути відео

Опрацювати параграф 16





8-А.8-Б

Доброго дня шановні учні 

До вашої уваги відеоурок з теми:Моральний розвиток.Піраміда потреб

Дата 29.11

Переглянути відео

Опрацювати параграф 15




8-А.8-Б

Доброго дня шановні учні 

До вашої уваги відеоурок з теми: Формування системи цінностей

Дата: 22.11

Переглянути відео

Опрацювати параграф 14




8-А.8-Б

Доброго дня шановні учні 

До вашої уваги відеоурок з теми: Становлення особистості

Переглянути відео

Опрацюати параграф 13





8-А.8-Б

Доброго дня шановні учні 

До вашої уваги відеоурок з теми: Отруйні речовини. Гриби

Дата 08.11

Переглянути відео

Опрацювати параграф 11-12





8-А.8-Б

Доброго дня шановні учні 

До вашої уваги відеоурок з теми: Харчові добавки

Переглянути відео





8-Б

Доброго дня шановні учні

До вашої уваги посилання на онлнай урок!

Дата:25.10

Час 15:00

https://meet.google.com/oeh-zaoa-vhz


8 -А

Доброго дня шановні учні

До вашої уваги посилання на онлнай урок!

Дата:25.10

Час 11:00

https://meet.google.com/ikt-hdbz-ccm



8 класи

Дата: 18:10

До вашої уваги відеоурок з теми: Оздоровчі системи

Опрацювати параграф 7,завдання 2 письмово

Переглянути відео



8 класи

Дата: 11:10

До вашої уваги відеурок з теми:Алгоритм рятування людей під час пожежі

Опрацювати параграф 6

Завдання 1 письмово

Переглянути відео





8 класи

Дата 04.10

До вашої уваги відеоурок з теми: Перша допомога при НС

Опрацювати параграф 5 

Переглянути відео





8 класи

Дата:27.09

Доброго дня шановні учні

До вашої уваги відеоурок з теми: Основні положення законодавства щодо порятунку людей

Опрацювати параграф 3-4

Переглянути відео







8 класи

Дата 120.09

Доброго дня шановні учні!

До вашої уваги. Відеоурок з теми: Порятунок і захист людей у надзвичайних ситуаціях

Опрацювати параграф  2,завдання 1 письмово






8 класи

Дата 13.09

Доброго дня шановні учні!

До вашої уваги. Відеоурок з теми: Соціальні ролі і життєві навички в сучасному світі

Опрацювати параграф 2, переглянути відеоурок!

Завдання 1 письмово






8 класи

Доброго дня шановні учні!

До вашої уваги. Відеоурок з теми: "На порозі дорослого життя!"

Опрацювати параграф 1,переглянути відеоурок!










Архів дистанційного навчання 2019/2021 н.р.


27 травня 2022 р.
8-А, 8-Б класи

Доброго дня, восьмикласники. Завершуючи вивчення курсу "основи здоров'я", сьогодні ви виконуєте контрольне тестування

Уважно ознайомтеся із запитаннями google-форми.
Повторіть, за необхідності, матеріал. 
Відмітьте, на вашу думку, правильні відповіді.
Перевірте свою роботу  і  лише потім натисніть комірку "НАДІСЛАТИ".


Роботу виконати до 30 травня


20 травня 2022 р.
8-Б, 8-А класи

Тема. Інформаційна небезпека. Вплив засобів масової інформації на здоров'я і поведінку людей. Безпека у мережі Інтернет

- Добрий день, діти. Прошу уважно переглянути відеоурок
Автор: Н.Сила

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ
- Виконайте 1 завдання на вибір
* Створіть постер/плакат "Безпека в Інтернеті" 

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ  
Підготуватися до контрольної роботи з теми "Соціальна складова здоров'я", повторивши с.117- 159  ("Проблеми чистої води" - "Інформаційна безпека")


13 травня 2022 р.
8-А, 8-Б класи

Тема. Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її межі. Небезпека залучення до деструктивних соціальних угрупувань. Загроза тероризму

Доброго дня, восьмикласники. Продовжуємо серію уроків про закони України та відповідальність. І сьогодні про те, що не менш важливо знати кожному, щоб ваше життя з точки зору правового поля було безпечним - про самооборону та її межі.
-  Перегляньте відеоматеріали


Попрацюйте з підручником с. 144-145, 150-154

- ПЕРЕВІРТЕ  СЕБЕ, виконавши (на оцінку) один із тестів
* З тестом ОБОВ'ЯЗКОВО працюють ті, хто не виконува завдання минулого уроку. Інші - за бажанням


06 травня 2022 р.
8-А, 8-Б класи

Тема.  Протидія торгівлі людьми. Дитяча безпритульність та бездоглядність. Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання поліцією

- Доброго дня, діти. Ми всі є членами єдиного суспільства, тож повинні знати не лише свої права, але й обов'язки, усвідомлювати, що за свої діяння/вчинки необхідно відповідати. А ще завжди бути уважними і обачними, коли маєте справи з малознайомими людьми, щоб не потрапити у "рабство". Тож продовжуємо правову тематику.

Перегляньте відеоурок
Автор: Н.Свєшнікова

Ознайомтеся з презентацією

АБО  опрацюйте матеріал підручника с. 138-143

Перевірте себе, виконавши НА  ОЦІНКУ один із тестів 




29 квітня  2022 р.
8-А, 8-б класи

Тема. Соціальна безпека. Правова відповідальність і закони України. Права, обов'язки і правова відповідальність неповнолітніх

Доброго дня, восьмикласники.
Тема сьогоднішнього уроку дуже важлива, оскільки це наше життя, наше повсякдення.

  По-перше, «соціальна безпека». Це поняття означає забезпечення захисту фундаментальних прав і свобод, що становлять основу життя будь-якої людини. 

  Соціальна безпека — це такий стан суспільства, при якому забезпечується високий рівень соціальних умов та соціальних благ кожному члену суспільства. Соціальна безпека передбачає створення політичних, соціальних, природоохоронних, економічних і культурних систем, законів, правил, які допомагають вижити в критичних ситуаціях і забезпечують благополуччя та гідне повсякденне життя людей.

 Соціальна безпека передбачає, що розвиток держави враховує інтереси кожного члена суспільства і розширяє його можливості як повноправного учасника процесу розвитку. Під розвитком мається на увазі процес розширення свободи вибору. Це можливість обирати довге, щасливе й здорове життя, здобувати знання, мати доступ до ресурсів, необхідних для підтримки гідного рівня свого добробуту.

 По-друге, правова відповідальність. Закон в Україні є основною формою правового регулювання суспільних відносин. Закони приймаються на підставі Конституції України й регулюють найбільш важливі питання суспільного устрою, права і свободи громадян, структуру та організацію державної влади, оподатковування, юридичну відповідальність, державну безпеку тощо.

- Уважно прослухайте експрес-урок

ПЕРВІРТЕ  СЕБЕ, виконавши ТЕСТ (на оцінку)


22 квітня 2022 р.
8-А, 8-Б класи

Тема. Екологічна безпека. Навколишнє середовище і здоров'я. Питна вода і здоров'я

Доброго дня, восьмикласники.
   Як відомо, стан організму людини залежить від повітря, способу життя, якості продуктів харчування, а також питної води. Вода це найважливіший природний ресурс нашої планети. Без неї неможливий розвиток живої природи. Вона є найпростішим хімічним компонентом живої матерії, яка об’єднує усі організми, які населяють нашу планету. Вже давно вчені довели, що вода впливає на тривалість життя людини. Це не дивно, коли врахувати, що, за даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, близько 90% людських хвороб спричинені вживанням неякісної води. В наш час питання якості питної води не втратило актуальності.
Тож для засвоєння теми уроку перегляньте, будь ласка, презентацію та
відеоматеріал

 

ПОМІРКУЙТЕ і виконайте ЗАВДАННЯ

- У робочому зошиті запишіть кілька порад щодо покращення екологічної безпеки.
Почніть реченням "Щоб поліпшити екологічну ситуацію, необхідно...
1.
2.
3.
4.  ...."

Надішліть для перевірки фото виконаного завдання 
n.iwanchenko@gmail.com

15 квітня 2022 р.
8-А, 8-Б класи

- Доброго дня, восьмикласники.
Сьогодні згідно з нашим планом КОНТРОЛЬНА РОБОТА з теми "Соціальна складова здоров'я (частина І)"

Для повторення вивчених на попередніх уроках тем ви можете скористатися підручником (с. 85-105) або прогортати стрічку вниз і переглянути матеріали, опубліковані з 4 лютого по 18 березня
УВАГА!!!  Роботу виконати до 17 квітня. Одна спроба.

08 квітня 2022 р.
8-А, 8-Б класи
Тема. Мотоцикл та безпека. Правила мотоциклістів та пасажирів мотоцикла.
  Практична робота "Відпрацювання навичок відмови від небезпечних пропозицій, пов'язаних із транспортними засобами"

-Доброго дня, восьмикласники
Перегляньте відеоурок
Автор: Ірина Черниш

АБО  Попрацюйте з підручником(с. 112-115)

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Мотоцикл потребує роками відточеної майстерності керування ним, бо дорога не прощає навіть дрібних помилок. Іноді до ДТП може призвести дрібненький камінець, дорога, притрушена піском, асфальт після дощу.

У транспортному потоці великих міст діє принцип чим більше й дорожче авто, тим легше на ньому пересуватися. Водії автівок із зневагою ставляться до мотоциклів: їх часто но пропускають, «підрізають» тощо.

Ураховуючи, що мотоцикл має велику потужність, а вік тих, хто сідає за кермо, - 16 17 років, то, не маючи навичок керування транспортним засобом, такі горе-водії часто можуть спричинити ДТП. 

Дехто з водіїв за короткий час розвиває велику швидкість (хочеться привернути увагу дівчат). А це може призвести до відриву переднього колеса від дороги, заносу й перекидання мотоцикла. До заносу може призвести й різке гальмування, особливо на мокрій або вкритій гравієм чи піском дорозі. Найчастіше мотоциклісти отримують черепно-мозкові травми через те, що не використовують захисні шоломи. Мотоцикл з коляскою також має свої особливості в експлуатації. Ним легше керувати, а от гальмувати важче, бо гальма має сам мотоцикл, а причіп, рухаючись за інерцією, може спричинити занос і перекидання на різкому повороті.















Поміркуйте над запропонованими ситуаціями. Змоделюйте їхні наслідки
Ситуація 1. Хлопці поїхали на день народження на мотоциклі в сусіднє село. Водій мотоцикла випив алкоголь і попросив свого молодшого брата (якому виповнилося 14 років) завезти його додому.

Ситуація 2. Мотоцикліст їхав по дорозі, коли помітив, що в нього відмовила фара. Тоді він вирішив їхати тротуаром.

Ситуація 3. Друзі дуже поспішали на побачення, тому по місту їхали на мотоциклі з швидкістю 80 км/год.

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Перечитайте матеріал підручника с. 112-116
Виконайте ТЕСТ

01 квітня 2022 р.
8-А, 8-Б класи

Тема. Регулюванння дорожнього руху. Пріоритети в дорожньому русі

- Доброго дня, діти. Продовжуємо повторювати і поглиблювати свої знання щодо правил дорожнього руху.

Знову вам на допомогу підручник (с. 108-111)

АБО
1. Перегляньте навчальний відеоматеріал

(дивитися з 1 по 5 хв.)

2. Докладно про сигнали регулювальника 👉ТУТ

ПЕРЕВІРТЕ  СЕБЕ, виконавши (на оцінкуТЕСТ  (активний до 8 квітня)

  Над тестом працюють учні, які не виконали попередньо домашнє завдання та учні, які бажають підвищити свою оцінку


25 березня 2022 р.
8-А, 8-Б класи

Тема. Безпека на дорозі. Модель безпечного дорожнього середовища ("трикутник безпеки")

- Доброго дня, діти. Настав час поглибити свої знання з правил безпеки в побутіє
Сьогодні повторюємо тему "Організація дорожнього руху"

Попрацюйте з підручником (с. 107-111)

АБО
Перейдіть за покликанням і повторіть 

ПАМ'ЯТАЙТЕ
 Майже всі фактори ризику, що викликають дорожню аварійність, можна об'єднати в три основні групи: «дорога», «транспортний засіб» і «людина як учасник дорожньош руху».
Це і є модель безпечного дорожнього середовища («трикутник безпеки»)

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ  Виконати ТЕСТ  (УВАГА! Лише одна спроба)

18 березня 2022 р. 
8-А, 8-Б класи

Ознайомившись із поданими нижче матеріалами уроку. Повторивши тему минулого уроку "Небезпека інфікування ВІЛ, інфекціями, що передаються статевим шляхом. Формула індивідуального захисту", виконайте НА ОЦІНКУ один із тестів.

УВАГА!!  ОДНА  СПРОБА!! Тести активні до 25 березня

Тема. Кримінальна відповідальність за злочини сексуального характеру. Алгоритм поведінки жертви сексуального насильства

- Доброго дня, восьмикласники. Сьогодні піде мова про так звану соціальну безпеку
Бажання виглядати привабливими, знаходити шанувальників зрозуміле і близьке кожному. Проте не слід забувати, що ваш зовнішній вигляд і поведінка можуть спровокувати непристойні або злочинні дії стосовно вас. 
Дівчина сідає пізно ввечері у випадкову машину чи голосує на нічній дорозі в короткій спідниці; хлопець залишає свої відверті фото для вільного перегляду в соціальній мережі — це приклади віктимної поведінки, через яку людина може стати жертвою насилля.

Віктимна поведінка (від англ. victim— жертва) — це поведінка, дії і вчинки людини, які провокують бажання на неї напасти. Певним чином така поведінка особи сприяє скоєнню злочину щодо неї. Людина такою поведінкою свідомо чи несвідомо створює об’єктивні та суб’єктивні умови для вчинення насилля щодо неї.

Проаналізуйте ситуації
І. Якось восьмикласниця разом із старшоюсестрою потрапила на святкування успішного складання сесії до квартири одного зі студентів. Після випитого алкоголю кілька хлопців вирішили розважитись та потягли дівчат у різні кімнати. Одна з дівчат перелякалась так, що не могла видати жодного звуку, зате інша кричала, кусалася, дряпалася, відбивалася... Робила усе, щоб вирватись, і їй це вдалось. Вона вибігла на вулицю, де її побачив поліцейський патруль. Нападників затримали.

1. Що могло спровокувати насилля щодо дівчат?
2. Дії кого з дівчат не допустили насилля?
3. Як можна було уникнути такої ситуації?

ІІ. Хлопці жили у спортивному інтернаті. До кімнати кожного новачка навідувався тренер і пропонував те, у чому було соромно зізнатись батькам чи друзям. Через деякий час на уроці з основ здоров'я хлопці вивчили параграф про сексуальне насилля і зрозуміли, що саме так чинив тренер. Один із хлопців розказав про це своєму класному керівникові. Вчителька відразу пояснила, що такі дії щодо неповнолітніх є протиправними. Ніхто не має права примушувати людину до будь-яких дій сексуального характеру.

1. Чи правильно вчинив хлопець, розповівши про те, що з ним сталось?
2. До кого можна звернутись підліткам, які зазнали сексуального насилля?
3. Як позбутись почуття провини?
4. Якою має бути відповідальність тренера за його вчинки?
5. Як поводитись хлопцям і дівчатам, щоб не допустити щодо себе насилля?

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Спровокувати злочинця можна словами або інтонацією висловлювань, жестами, діями, манерою поведінки, застосуванням сили. Інколи жертва показує свою невпевненість, переляк, страх, а злочинець у такій ситуації бачить перед собою легку здобич. Через це він відчуває себе сильним і рішучим.

Зґвалтування можуть бути спровоковані необачною поведінкою жертв: вони розпивали алкоголь з незнайомими людьми, були кричуще одягнені, поверталися додому без супроводу в темний час доби.

Якщо стосовно вас відбулося насилля, обов'язково розкажіть дорослим: батькам, класному керівнику, психологу. Вони повірять вам і завжди допоможуть. Пам’ятайте, це не ваша провина!

АЛГОРИТМ ДІЙ жертви сесуального насильства









Кримінальна відповідальність за злочини сексуального характеру

Злочини сексуального характеру є тяжкими злочинами. 
Згідно із законом, статеві злочини мають своїм об’єктом статеву свободу особистості або статеву недоторканність неповнолітніх. 
За законом, суб’єктом зґвалтування — безпосереднім виконавцем злочину — може бути особа чоловічої статі, яка досягла 14-річного віку. Тобто саме із цього віку настає кримінальна відповідальність за сексуальні злочини. Співучасницею сексуального злочину може виступати й жінка.

В Україні існують відповідні закони, за якими за зґвалтування суд може присудити від 3-х до 15-ти років в’язниці, залежно від тяжкості злочину.

25 лютого 2022 р.
8-А, 8-Б класи

Тема. Небезпека інфікування ВІЛ, інфекціями, що передаються статевим шляхом. Формула індивідуального захисту

- Доброго дня, діти. 
  • Для засвоєння теми перегляньте кілька коротких навчальних відео



  • Виконайте 2 із запропонованих інтерактивних вправи
ВПРАВА 1 

ВПРАВА 2

ВПРАВА 3

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ Перечитати § 16-17, підгот. до тестування за темою уроку

11 лютого 2022 р.
8-А, 8-Б класи

Тема. Особливості дії тютюнового диму, алкоголю і наркотиків на розвиток репродуктивної системи підлітків

Практична робота 
«Відпрацювання алгоритму відмови від небезпечних пропозицій в умовах тиску»
  • Перегляньте  НАВЧАЛЬНУ  ПРЕЗЕНТАЦІЮ

  • Корисне відео

  • Перевірте себе, виконавши ТЕСТ (НА  ОЦІНКУ)

4 лютого 2022 р.
8-А, 8-Б класи

Тема. Соціальний добробут.  Соціальні аспекти статевого дозрівання. 

Вітаю вас, восьмикласники. 

На цьому уроці ви дізнаєтеся:
• про соціальні аспекти статевого дозрівання;
* про необхідність побудови стосунків між дівчатами та хлопцями на основі дружби й поваги;
• про принципи рівноправного спілкування між статями.

-
 Ми виконуємо у своєму житті різні суспільні функції, спілкуємося з багать­ма людьми, здійснюємо різноманітну діяльність. І щоразу в кожній ситуації ніби маємо різні обличчя, ніби одягаємо різні маски або, як кажуть соціологи та соціальні психологи, граємо різні со­ціальні ролі. Цих ролей багато: сімейні (батьки, діти, брати, сестри, невістки, свекрухи, бабусі та інші), професійні (вчителі, робітники, вчені, керівники, підлеглі та інші). Окрім того, ми зав­жди є чиїмись друзями, споживачами (покупцями, пасажирами, клієнтами тощо).

1. Перегляньте навчальну презентацію

2. Розв'яжіть ситуативну задачу
Віка давно товаришує з однокласником Євгеном. Вони часто проводять час
разом. Він подобається багатьом дівчатам: гарний, дотепний, грає на гітарі.
Вчора під час прогулянки хлопець сказав, що закохався в дівчину з протилеж­ного класу. Віка відчула, що не може порадіти за друга. Чому?

Поміркуйте над запитаннями
— Назвіть можливі емоції дівчини, які вона переживала в ту мить, їхні причини.
— Які можливі варіанти розвитку подальших подій у стосунках давніх товаришів?
—Чи вдасться їм продовжити спілкування так як було досі?
— Чи великі шанси на збереження цієї дружби?
— Які проблеми на них чекають?
— Чи готові вони їх вирішувати?

УЗАГАЛЬНЕННЯ
Намалюйте (або схематично зобразіть) свій портрет і портрет друга та опишіть фізичні якості та психологічні особливості.

В описі використовуйте подані незавершені речення:
• Справжній друг завжди _________________________.
• Справжній друг ніколи _________________________.
• Я б хотів, щоб мій друг ______________________.
• Я завжди б міг розповісти моєму другові _______________________.
• Я ніколи не розповів би моєму другові ________________________.
• Я – хороший друг, тому що ________________________________.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас