8 клас Основи здоров'я дистанційне навчання 2019/2021

 27 травня 2021 р. 8-Б клас     28 травня 8-А клас

Тема. Вплив засобів масової інформації на здоров’я і поведінку людей. Комп’ютерна безпека. Безпека у мережі Інтернет.

- Доброго дня,діти. 

Інформація сьогодні – це і продукт, і капітал. Проте, володіє світом уже не той, хто її має. 

У час інформаційного перенасичення важливим є вміння сприймати свідомо інформацію, розпізнавати джинсу, фейки, пропаганду та розуміти їх мотиви, аналізувати, працювати з документами і першоджерелами (фактчек), оцінити й застосувати. 

Адже успішним буде не той, хто  бездумно споживає інформацію, а той, хто здатний себе захистити від інформаційного бруду!

Тож наш урок про те, як виробляти в собі ІНФОРМАЦІЙНУ "ІМУННУ  СИСТЕМУ"

Уважно ознайомтеся із  запропонованими матеріалами

(автор: Наталія Кузьміна)

ВИХОВУЙТЕ  В  СОБІ  МЕДІАГРАМОТНІСТЬ!


БУДЬТЕ  ОБАЧНИМИ!!!

ПЕРЕВІРТЕ  СЕБЕ, виконавши ТЕСТ


06 травня 2021 р. 8-Б клас    07 травня  8-А клас

Тема. Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її межі

- Доброго дня, восьмикласники. Продовжуємо серію уроків про закони України та відповідальність. І сьогодні про те, що не менш важливо знати кожному, щоб ваше життя з точки зору правового поля було безпечним - про самооборону та її межі.
-  Перегляньте відеоматеріал

- Попрацюйте з підручником, с.161-163
- ПЕРЕВІРТЕ  СЕБЕ, виконавши (на оцінку)ТЕСТ

30 квітня 2021 р. 8-А та 8-Б клас

Тема. Види правопорушень. Поведінка підлітків у разі затримання міліцією

- Доброго дня, діти.
 І знову про питання правової відповідальності, знання своїх прав і обов'язків. Сьогодні докладніше про види правопорушень. 
Також уважно вивчіть алгоритм поведінки в разі затримання поліцією.
Ще раз зверніться до експрес-уроку, розміщеного у темі за 23 квітня. Починайте перегляд з 4 хв. 15с.

- Перевірте себе, виконавши ТЕСТ

Хто виконував тест минулого уроку, може використати другу спробу і підвищити свою оцінку.


22 квітня 2021 р. 8-Б клас      23 квітня 8-А клас

Тема. Соціальна безпека. Правова відповідальність і закони України. Права, обов’язки і правова відповідальність неповнолітніх

Доброго дня, восьмикласники.
Тема сьогоднішнього уроку дуже важлива, оскільки це наше життя, наше повсякдення.

  По-перше, «соціальна безпека». Це поняття означає забезпечення захисту фундаментальних прав і свобод, що становлять основу життя будь-якої людини. 

  Соціальна безпека — це такий стан суспільства, при якому забезпечується високий рівень соціальних умов та соціальних благ кожному члену суспільства. Соціальна безпека передбачає створення політичних, соціальних, природоохоронних, економічних і культурних систем, законів, правил, які допомагають вижити в критичних ситуаціях і забезпечують благополуччя та гідне повсякденне життя людей.

 Соціальна безпека передбачає, що розвиток держави враховує інтереси кожного члена суспільства і розширяє його можливості як повноправного учасника процесу розвитку. Під розвитком мається на увазі процес розширення свободи вибору. Це можливість обирати довге, щасливе й здорове життя, здобувати знання, мати доступ до ресурсів, необхідних для підтримки гідного рівня свого добробуту.

 По-друге, правова відповідальність. Закон в Україні є основною формою правового регулювання суспільних відносин. Закони приймаються на підставі Конституції України й регулюють найбільш важливі питання суспільного устрою, права і свободи громадян, структуру та організацію державної влади, оподатковування, юридичну відповідальність, державну безпеку тощо.

- Уважно прослухайте експрес-урок


ПЕРВІРТЕ  СЕБЕ, виконавши ТЕСТ (на оцінку)


15 квітня 2021 р. 8-Б клас      16 квітня  8-А клас

Тема. Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я. Вплив забруднення ґрунтів на здоров’я

- Доброго дня, діти. Для засвоєння теми уроку опрацюйте матеріал підручника с. 139-149

- Перевірте себе, виконавши ТЕСТ (на оцінку)


08 квітня 2021 р.  8-Б клас       09 квітня  8-А клас

Тема. Екологічна безпека. Навколишнє середовище і здоров'я. Питна вода і здоров'я

Доброго дня, восьмикласники.
   Як відомо, стан організму людини залежить від повітря, способу життя, якості продуктів харчування, а також питної води. Вода це найважливіший природний ресурс нашої планети. Без неї неможливий розвиток живої природи. Вона є найпростішим хімічним компонентом живої матерії, яка об’єднує усі організми, які населяють нашу планету. Вже давно вчені довели, що вода впливає на тривалість життя людини. Це не дивно, коли врахувати, що, за даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, близько 90% людських хвороб спричинені вживанням неякісної води. В наш час питання якості питної води не втратило актуальності.
Тож для засвоєння теми уроку перегляньте, будь ласка, презентацію та
відеоматеріал

 

ПОМІРКУЙТЕ і виконайте ЗАВДАННЯ

У робочому зошиті запишіть кілька порад щодо покращення екологічної безпеки.
Почніть реченням "Щоб поліпшити екологічну ситуацію, необхідно...
1.
2.
3.
4.  ...."



28-29 січня 2021 р.   
8-Б клас    8-А клас

ВИКОНАЙТЕ УЗАГАЛЬНЮЮЧЕ ТЕСТУВАННЯ


Для засвоєння теми уроку  перегляньте презентацію


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Опрацювати матеріал підручника с. 95-103

22 січня 2021 р. 8-А клас
21 січня 2021 р. 8-Б клас
Тема. Розвиток логічного  та образного мислення. Принципи запамятовування. Розвиток пам’яті та уваги

- Доброго дня, восьмикласники. 
Запишіть, будь ласка, у робочому зошиті дату й тему уроку
  Французький філософ XVII століття Франсуа де Ларошфуко писав: «Усі скаржаться на свою пам'ять, але ніхто не скаржиться на свій розум».
--- Чи згодні ви із цим висловлюванням і чому воно актуальне й сьогодні?

- На будь-якому уроці відразу можна помітити неуважного учня. На пер­ший погляд, він начебто слухає. Але щойно йому ставлять запитання з цієї ж таки теми, він не може на нього відповісти, оскільки не почув головного.
Неуважність — одна із найпоширеніших причин поганого на­вчання.
Увага — це спрямованість свідомості на певний об'єкт. Без уваги неможливий процес навчання.
Розвиток уваги пов'язаний із розвитком волі, адже саме вольове зусил­ля допомагає нам зосередити свою увагу на потрібному об'єкті. Підліток може здійснювати таке зусилля й концентрувати свою увагу у важливій для нього діяльності, до того ж він уже може розуміти особливості прояву уваги.
До ознак уваги належать:

 обсяг,

 концентрація уваги,

 стійкість,

 переключан­ня

 розподіл уваги.

Обсяг уваги характеризується кількістю запам'ятовуваного й відтво­реного матеріалу. 
- Отож ще раз про пам'ять. Перегляньте презентацію

Пам'ятайте, що гарна пам'ять — це смислова пам'ять, яка спирається на механічну. Іноді навіть нескладний матеріал намагаються перетворити в смисловий, це називають мнемотехнікою, або мнемонікою.

Мнемоніка (грец. — «мистецтво запам'ятовування»); мнемотехніка — це сукуп­ність прийомів і способів, що полегшують запам'ятовування й збільшують обсяг пам'яті шляхом створення штучних асоціацій.

- ПЕРЕГЛЯНЬТЕ  ВІДЕОПРИКЛАД  МНЕМОТЕХНІКИ

Психолог В.Леві писав: «Одні краще запам'ятовують переписавши, інші почувши, треті — побачивши, четверті — під тиху музику, п'яті — почухуючи голову. Якщо ви ще не знаєте індивідуальних особливостей своєї пам'яті, слід перепробувати зазначені способи, доповнивши їх нови­ми, наскільки у вас вистачить фантазії».
Щоб процес запам'ятовування протікав якнайпродуктивніше, дотри­муйтеся таких правил:
  •  навчіться зосереджувати свою увагу на досліджуваному предметі;
  • намагайтеся зрозуміти матеріал, формуйте в себе свідомий вольовий намір запам'ятати його;
  • учіть і повторюйте невеликими дозами, краще вчити по одній годині сім днів, аніж сім годин поспіль за один день;
  • після фізики вчіть історію, після літератури — математику: пам'ять любить різноманітність;
  • у ході запам'ятовування записуйте ключові слова, малюйте схеми, діаграми, графіки;
  • якщо одержали завдання у вівторок, а відповідати треба в п'ятницю, не чекайте до четверга: вивчіть одразу, а напередодні тільки по­вторіть.

І пам'ятайте, що середня людина використовує не більше десяти від­сотків вроджених можливостей своєї пам'яті!


Відкривши документ, обов'язково виконайте завдання самостійної роботи та 2 вправи (на вибір) на розвиток пам'яті та уваги. (Фото виконаної роботи чекаю на Viber)

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Опрацювати матеріали підручника с.82-84, 88-89

15 січня 2021 р. 8-А клас
14 січня 2021 р. 8-Б клас
Тема. Складові уміння вчитися. Важливість налаштування на успіх. Бар'єри ефективного навчання

І. Перегляньте відеоурок
            автор: А. Шевченко

ІІ. Перегляньте корисні відеоролики

  

ІІІ. Запишіть у робочий зошит прийоми ефективного запам'ятовування
ІV. Виконайте онлайнвправу

**************************************************************************
24 грудня 2020 р.
І. Самоперевірка з теми минулого уроку "Моральний розвиток особистості. Піраміда потреб" - онлайнопитування

ІІ. Тема уроку. Ідеали краси і здоров’я. Вплив модних тенденцій на здоров’я
Перегляньте презентацію, клікнуви на виділене слово. 

Поміркуйте, що важливіше слідувати моді не зважаючи ні на що чи більше опікуватися здоров'ям? 
       
17 грудня 2020 р.
Тема. Моральний розвиток особистості. Піраміда потреб. Планування майбутнього

- Попрацюйте з підручником с. 69-72
- ЗАПИШІТЬ у робочий зошит поняття "цінності", "потреби".
- Уважно розгляньте Піраміду потреб

Практична робота (НА  ОЦІНКУ)
(для роботи використайте аркуш формату А4)

 Алгоритм постановки й досягнення мети

Хід роботи

1. Сформулюйте свою мету щодо вашої майбутньої професії, запишіть її.

Проаналізуйте, чи є ця мета:

• конкретною

• реалістичною

2. Напишіть, які підцілі є кроками до досягнення вашої мети.

3. Проаналізуйте, чи відповідає ця мета вашим можливостям.

4. Проаналізуйте, якими ресурсами забезпечене досягнення цієї мети.

Оцінка:

• свого часу

• своєї працездатності

• свого терпіння

• своєї дисципліни

• своєї наполегливості

• своїх успіхів у навчанні

5. На  аркуші напишіть конкретний термін (дату) досягнення мети й конкретні дати досягнення підцілей.

6. Визначте критерії (ознаки) досягнення мети.

7. На аркуші напишіть, які ви бачите можливі перешкоди на шляху до досягнення мети.

8. Скажіть собі: «Я зможу!».

9. Зробіть висновки, прописавши кінцевий очікуваний результат щодо вашої майбутньої професії

10. Покреативте, оформлюючи роботу.
ФОТО  ВИКОНАНОЇ  РОБОТИ  НАДІШЛІТЬ за адресою 

n.iwanchenko@gmail.com

Опорні точки. Кожна людина розвивається духовно. Існують певні складові духовного розвитку особистості. Моральний розвиток особистості тісно пов'язаний з її духовністю. Людина має власну систему життєвих цінностей — це те, що люди вважають важливим для свого життя.

- Підсумки
ПОМІРКУЙТЕ  НАД  ЗМІСТОМ  ПРИТЧІ

Домашнє завдання
Повторити параграфи  9-10, підготуватися до онлайнопитування

03 грудня 2020 р.
Тема. Становлення особистості
Біосоціальний характер особистості. Розвиток особистості. Формування самосвідомості у підлітковому віці

Засвоїти тему уроку Вам допоможе навчальна презентація


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ. 
ПІДГОТУВАТИСЯ до ЗРІЗУ ЗНАНЬ, повторивши І та ІІ розділи

12 листопада 2020 р.
Тема уроку. Традиційні і сучасні системи харчування. 
І. Перегляньте відеоматеріал


ІІ. Запишіть у робочий зошит схему "Системи харчування"


ІІІ. Вивчіть Правила здорового харчування

ІV. Практична робота
1. Скориставшись рекомендованим меню, складіть своє денне меню, дотримуючись принципів правильного харування. Роботу на дішліть на адресу n.iwanchenko@gmail.com
2. Опрацюйте додатковий матеріал, перейшовши за покликанням
Покреативте, складіть схему-малюнок "Принципи правильного харчування"

Домашнє завдання
Перегліньте презентацію про страви національної кухні. Розкажіть про старву, яка вас: * найбільше зацікавила
               * найбільше здивувала
               * надихнула до кулінарії


15-16 жовтня 2020 р.
Розділ "Фізична складова здоров'я"

Тема уроку. "Поняття про оздоровчі системи та їх складові" 
І.     Перегляньте презентацію, перейшовши за покликанням
ІІ.   Прочитайте матеріал підручника
ІІІ.  У робочому зошиті, вказавши тему уроку, запишіть, які оздоровчі системи ви використовуєте насьогодні або хотіли б використовувати у своєму житті. Аргументуйте ЧОМУ.
ІV.   Записи сфотографуйте, перешліть на Viber 
___________________________________
08 жовтня 2020 р.

Тема. Алгоритм рятування людей під час пожежі
          Контрольна робота з розділу «Здоров’я людини».

І.  Опрацьовуємо матеріали




АЛГОРИТМ  ДІЙ

ПЕРША ДОПОМОГА  

Принципи рятування людей при пожежі 

При рятуванні людей під час пожежі слід враховувати наступне:

ü варто голосно гукати при пошуках потерпілих;

ü не можна рятуватися через задимлені сходи;

ü неприпустиме використання ліфту;

ü якщо є час, продивитися всі шафи, закутки, під меблями (люди в стані страху, паніки можуть там ховатися від вогню);

ü якщо є можливість, треба змочити водою одяг на собі та потерпілому;

ü якщо вихід можливий тільки через вікно, треба скоротити висоту стрибка, використавши для цього зв’язані простирадла, фіранки тощо;

ü по можливості максимально пом’якшити падіння (перед стрибком скинути донизу матрац, подушку, килим тощо);

ü якщо до прибуття пожежних треба чекати певний час, створіть запас води у ємкостях (ванні, відрах тощо);

ü чекати порятунку краще на балконі, закривши за собою щільно двері в кімнату;

ü рухатися треба понад стінами в бік, протилежний пожежі;

ü зберігайте самовладання, здійснюйте моральну підтримку потерпілих;

ü тримайтеся всі за руки;

ü у палаючому одязі бігти не можна, слід перекочуватися по підлозі чи землі, збиваючи таким чином вогонь;

ü рятування не можна припиняти, треба боротися за життя! 


ІІ. На окремому аркуші виконуємо роботу, підписавши її наступним чином

       Контрольна робота з основ здоров'я
         учня(учениці) 8-Б класу
           НВО №24
       Прізвище, ім'я

    Восьме жовтня
(1-9 зап. ставимо номер запитання, вказуємо букву правильної відповіді, 
  10-12 зап. пишемо відповідь)

Запитання доступні за покликанням

Роботу здати завтра (п"ятниця, 9 жовтня)


Навчальні матеріали за 2019-2020 навчальний рік

29.09.2020
Підсумковий урок
Перегляньте відео "Безпечні канікули".

22.05.2020
Підсумкове тестування за ІІ семестр.
1.Повторіть пройдений матеріал.
2.До 26 травня виконайте тестуванняскориставшись кодом 3057750.

15.05.2020
Тема:Безпека в побуті і навколишньому середовищі.
1.Повторіть тему (с.122-177).
2. До 20 травня виконайте тестування, скориставшись кодом 432579.

08.05.2020
Тема:Інформаційна безпека.
1.Перегляньте відео 1відео 2.
2.До 15 травня виконайте тестування.

30.04.2020
Тема: Деструктивні угруповання і тероризм.
1.Перешляньте відео1відео 2відео 3.
2.До 8 травня виконайте тестуванняскориставшись кодом 249867 (з 2 по 12 кілька правильних відповідей).

24.04.2020
Тема:Самозахист і допустима самооборона.
1. Перегляньте  відео 1відео 2відео 3відео 4.
2.Прочитайте параграф 27 (с.161-167).
3.До 3 травня виконайте тестування, скориставшись кодом 378200.

17.04.2020
Тема:Закони і правоохоронні органи України. Кримінальна відповідальність неповнолітніх.
1. Прочитайте параграфи 24, 25 (с.150-160).
2. Перегляньте відео1, відео2.
3.Виконайте тестування до 25 квітня, скориставшись кодом 715238.

10.04.2020
Тема: Екологічна безпека.
1. Прочитайте параграфи 21-23 (с. 133-144).
2. Виконайте тест за посиланням до 12.04.2020 скориставшись кодом 552009.

27.03.2020
Тема: Організація дорожнього руху. Мотоцикл та безпека.
1. Вивчіть параграф 19 (с.122-126) та 20 (с. 127 - 132).
2. Виконайте письмово в зошиті завдання с. 125,126.
3. Виконайте до 12.04.2020 онлайн тест за посиланням  тестування, скориставшись кодом 460915.

20.03.2020
Контрольна робота з теми "Соціальна складова здоров'я".
Завдання: виконайте онлайн тест за посланням тестування, скориставшись кодом: 523232, до 12.03.2020.

13.03 Тема: Відмова від небезпечних пропозицій. Небезпека сексуального насилля.
1. Опрацюйте параграфи 17 -18.
Виконайте завдання на с. 110-115, 116, 118, 119.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас

Сімейна форма 8 клас