8 клас Основи здоров'я дистанційне навчання 2019/2021
27 травня 2021 р. 8-Б клас 28 травня 8-А клас
Тема. Вплив засобів масової інформації на здоров’я і поведінку людей. Комп’ютерна безпека. Безпека у мережі Інтернет.
Інформація сьогодні – це і продукт, і капітал. Проте, володіє світом уже не той, хто її має.
У час інформаційного перенасичення важливим є вміння сприймати свідомо інформацію, розпізнавати джинсу, фейки, пропаганду та розуміти їх мотиви, аналізувати, працювати з документами і першоджерелами (фактчек), оцінити й застосувати.
Адже успішним буде не той, хто бездумно споживає інформацію, а той, хто здатний себе захистити від інформаційного бруду!
Тож наш урок про те, як виробляти в собі ІНФОРМАЦІЙНУ "ІМУННУ СИСТЕМУ"
Уважно ознайомтеся із запропонованими матеріалами
ВИХОВУЙТЕ В СОБІ МЕДІАГРАМОТНІСТЬ!
БУДЬТЕ ОБАЧНИМИ!!!
ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ, виконавши ТЕСТ
06 травня 2021 р. 8-Б клас 07 травня 8-А клас
Тема. Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її межі
- Попрацюйте з підручником, с.161-163
30 квітня 2021 р. 8-А та 8-Б клас
22 квітня 2021 р. 8-Б клас 23 квітня 8-А клас
По-перше, «соціальна безпека». Це поняття означає забезпечення захисту фундаментальних прав і свобод, що становлять основу життя будь-якої людини.
Соціальна безпека — це такий стан суспільства, при якому забезпечується високий рівень соціальних умов та соціальних благ кожному члену суспільства. Соціальна безпека передбачає створення політичних, соціальних, природоохоронних, економічних і культурних систем, законів, правил, які допомагають вижити в критичних ситуаціях і забезпечують благополуччя та гідне повсякденне життя людей.
Соціальна безпека передбачає, що розвиток держави враховує інтереси кожного члена суспільства і розширяє його можливості як повноправного учасника процесу розвитку. Під розвитком мається на увазі процес розширення свободи вибору. Це можливість обирати довге, щасливе й здорове життя, здобувати знання, мати доступ до ресурсів, необхідних для підтримки гідного рівня свого добробуту.
- Уважно прослухайте експрес-урок
ПЕРВІРТЕ СЕБЕ, виконавши ТЕСТ (на оцінку)
15 квітня 2021 р. 8-Б клас 16 квітня 8-А клас
Тема. Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров’я. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров’я. Вплив забруднення ґрунтів на здоров’я
- Доброго дня, діти. Для засвоєння теми уроку опрацюйте матеріал підручника с. 139-149
- Перевірте себе, виконавши ТЕСТ (на оцінку)
08 квітня 2021 р. 8-Б клас 09 квітня 8-А клас
Тема. Екологічна безпека. Навколишнє середовище і здоров'я. Питна вода і здоров'я
ПОМІРКУЙТЕ і виконайте ЗАВДАННЯ
обсяг,
концентрація уваги,
стійкість,
переключання
розподіл уваги.
Мнемоніка (грец. — «мистецтво запам'ятовування»); мнемотехніка — це сукупність прийомів і способів, що полегшують запам'ятовування й збільшують обсяг пам'яті шляхом створення штучних асоціацій.
- навчіться зосереджувати свою увагу на досліджуваному предметі;
- намагайтеся зрозуміти матеріал, формуйте в себе свідомий вольовий намір запам'ятати його;
- учіть і повторюйте невеликими дозами, краще вчити по одній годині сім днів, аніж сім годин поспіль за один день;
- після фізики вчіть історію, після літератури — математику: пам'ять любить різноманітність;
- у ході запам'ятовування записуйте ключові слова, малюйте схеми, діаграми, графіки;
- якщо одержали завдання у вівторок, а відповідати треба в п'ятницю, не чекайте до четверга: вивчіть одразу, а напередодні тільки повторіть.
І пам'ятайте, що середня людина використовує не більше десяти відсотків вроджених можливостей своєї пам'яті!
Алгоритм постановки й досягнення мети
Хід роботи
1. Сформулюйте свою мету щодо вашої майбутньої професії, запишіть її.
Проаналізуйте, чи є ця мета:
• конкретною
• реалістичною
2. Напишіть, які підцілі є кроками до досягнення вашої мети.
3. Проаналізуйте, чи відповідає ця мета вашим можливостям.
4. Проаналізуйте, якими ресурсами забезпечене досягнення цієї мети.
Оцінка:
• свого часу
• своєї працездатності
• свого терпіння
• своєї дисципліни
• своєї наполегливості
• своїх успіхів у навчанні
5. На аркуші напишіть конкретний термін (дату) досягнення мети й конкретні дати досягнення підцілей.
6. Визначте критерії (ознаки) досягнення мети.
7. На аркуші напишіть, які ви бачите можливі перешкоди на шляху до досягнення мети.
8. Скажіть собі: «Я зможу!».
9. Зробіть висновки, прописавши кінцевий очікуваний результат щодо вашої майбутньої професії
n.iwanchenko@gmail.com
Опорні точки. Кожна людина розвивається духовно. Існують певні складові духовного розвитку особистості. Моральний розвиток особистості тісно пов'язаний з її духовністю. Людина має власну систему життєвих цінностей — це те, що люди вважають важливим для свого життя.
ІІ. Запишіть у робочий зошит схему "Системи харчування"
ПЕРША ДОПОМОГА |
Принципи рятування людей при пожежі
При рятуванні людей під час пожежі слід враховувати наступне:
ü варто голосно гукати при пошуках потерпілих;
ü не можна рятуватися через задимлені сходи;
ü неприпустиме використання ліфту;
ü якщо є час, продивитися всі шафи, закутки, під меблями (люди в стані страху, паніки можуть там ховатися від вогню);
ü якщо є можливість, треба змочити водою одяг на собі та потерпілому;
ü якщо вихід можливий тільки через вікно, треба скоротити висоту стрибка, використавши для цього зв’язані простирадла, фіранки тощо;
ü по можливості максимально пом’якшити падіння (перед стрибком скинути донизу матрац, подушку, килим тощо);
ü якщо до прибуття пожежних треба чекати певний час, створіть запас води у ємкостях (ванні, відрах тощо);
ü чекати порятунку краще на балконі, закривши за собою щільно двері в кімнату;
ü рухатися треба понад стінами в бік, протилежний пожежі;
ü зберігайте самовладання, здійснюйте моральну підтримку потерпілих;
ü тримайтеся всі за руки;
ü у палаючому одязі бігти не можна, слід перекочуватися по підлозі чи землі, збиваючи таким чином вогонь;
ü рятування не можна припиняти, треба боротися за життя!
ІІ. На окремому аркуші виконуємо роботу, підписавши її наступним чином
Запитання доступні за покликанням
Роботу здати завтра (п"ятниця, 9 жовтня)
Навчальні матеріали за 2019-2020 навчальний рік
Підсумковий урок
Перегляньте відео "Безпечні канікули".
22.05.2020
Підсумкове тестування за ІІ семестр.
1.Повторіть пройдений матеріал.
2.До 26 травня виконайте тестування, скориставшись кодом 3057750.
15.05.2020
Тема:Безпека в побуті і навколишньому середовищі.
1.Повторіть тему (с.122-177).
2. До 20 травня виконайте тестування, скориставшись кодом 432579.
08.05.2020
Тема:Інформаційна безпека.
1.Перегляньте відео 1, відео 2.
2.До 15 травня виконайте тестування.
30.04.2020
Тема: Деструктивні угруповання і тероризм.
1.Перешляньте відео1, відео 2, відео 3.
2.До 8 травня виконайте тестування, скориставшись кодом 249867 (з 2 по 12 кілька правильних відповідей).
24.04.2020
Тема:Самозахист і допустима самооборона.
1. Перегляньте відео 1, відео 2, відео 3, відео 4.
2.Прочитайте параграф 27 (с.161-167).
3.До 3 травня виконайте тестування, скориставшись кодом 378200.
17.04.2020
Тема:Закони і правоохоронні органи України. Кримінальна відповідальність неповнолітніх.
1. Прочитайте параграфи 24, 25 (с.150-160).
2. Перегляньте відео1, відео2.
3.Виконайте тестування до 25 квітня, скориставшись кодом 715238.
10.04.2020
Тема: Екологічна безпека.
1. Прочитайте параграфи 21-23 (с. 133-144).
2. Виконайте тест за посиланням до 12.04.2020 скориставшись кодом 552009.
27.03.2020
Тема: Організація дорожнього руху. Мотоцикл та безпека.
1. Вивчіть параграф 19 (с.122-126) та 20 (с. 127 - 132).
2. Виконайте письмово в зошиті завдання с. 125,126.
3. Виконайте до 12.04.2020 онлайн тест за посиланням тестування, скориставшись кодом 460915.
20.03.2020
Контрольна робота з теми "Соціальна складова здоров'я".
Завдання: виконайте онлайн тест за посланням тестування, скориставшись кодом: 523232, до 12.03.2020.
13.03 Тема: Відмова від небезпечних пропозицій. Небезпека сексуального насилля.
1. Опрацюйте параграфи 17 -18.
Виконайте завдання на с. 110-115, 116, 118, 119.
Комментарии
Отправить комментарий