7 клас Географія 2021-2022

  7-А клас

30.05,02.06, 06.06, 09.06 2022 року відбудуться індивідуальні консультації

7-Б клас

02.06, 06.06, 08.06, 09.06 2022 року відбудуться індивідуальні консультації


27.05. 2022 року для 7-А 

30.05.2022 року для 7-Б

 Тема: Урок контролю знань за рік.

Добий день, дорогі семикласники! Сьогодні у нас підсумкова контрольна робота за рік  ( Є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ ДЛЯ ВИКОНАННЯ!!!!)

Виконайте тест за посиланням  join.naurok.ua . Код доступу  6791965

На виконання роботи відводиться 40 хвилин. Тест необхідно виконати до наступного уроку.  Відповіді записуються автоматично. Бажаю успіхів!

      ОЧІКУЮ ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ № 12!!!!

26.05.2022 року

 Тема: Північний льодовитий океан

Добий день, дорогі семикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Північний льодовитий океан».

1.Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hKoRorJgzvI&ab_channel=%D0%A0%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%94%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9

2.Опрацюйте параграф 58  підручника.

3. ЗАКІНЧІТЬ виконання практичної роботи № 12 «Позначення  географічних об’єктів та течій океанів на контурній карті (виконується поетапно під час вивчення кожного океану)». Виконайте завдання 6 на  стор. 43 зошита- практикума. Оформіть висновок.

СФОТОГРАФУЙТЕ ОФОРМЛЕНУ РОБОТУ  ТА НАДІШЛІТЬ  ФОТО НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ 0663335372

 

                                      БАЖАЮ УСПІХІВ!

23.05.2022 року

 Тема: Індійський океан

Добий день, дорогі семикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Індійський океан».

1.Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=J3uMLCDxxAo&ab_channel=%D0%A0%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%94%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9

2.Опрацюйте параграф 57  підручника.

3. Продовжте виконання практичної роботи № 12 «Позначення  географічних об’єктів та течій океанів на контурній карті (виконується поетапно під час вивчення кожного океану)». Виконайте завдання 5 на  стор. 43 зошита- практикума. 

                                      БАЖАЮ УСПІХІВ!

19.05.2022 року

 Тема: Антлантичний океан

Добий день, дорогі семикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Антлантичний океан».

1.Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Q28v7UdpumY&ab_channel=%D0%A0%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%94%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9

2.Опрацюйте параграф 56  підручника.

3. Продовжте виконання практичної роботи № 12 «Позначення  географічних об’єктів та течій океанів на контурній карті (виконується поетапно під час вивчення кожного океану)». Виконайте завдання 4 на  стор. 43 зошита- практикума. 

4. Вивчіть розміщення позначених об'єктів на карті.

                                      БАЖАЮ УСПІХІВ! Слава Україні!

16.05.2022 року

 Тема: ТИХИЙ ОКЕАН

Добий день, дорогі семикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Тихий океан».

1.Перегляньте відео за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1ICUJkfxihguDIeyuHPnF2xXachxCJgxnLZWV33r-gNo/edit?usp=sharing

2.Опрацюйте параграфи 54 та 55  підручника.

3. За бажанням перегляньте презентацію  «Цікаві факти про Тихий океан» за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1_kwwoPsfy5s9uZ1Z886DGDlzxjKwFZwfTIs-Mx9u-JU/edit?usp=sharing

4. Розпочніть виконання практичної роботи № 12 «Позначення  географічних об’єктів та течій океанів на контурній карті (виконується поетапно під час вивчення кожного океану)». Виконайте завдання 1,  2, 3 на  стор. 43 зошита- практикума.  Течії, які потрібно  підписати на контурній карті , зазначені у підручнику на ст. 262. Вивчіть розміщення на фізичній карті географічних об’єктів, вивчених в темі.

                                      БАЖАЮ УСПІХІВ!

12.05.2022 року

 Тема: Урок контролю знань з теми «Євразія»  (КОНТРОЛЬНИЙ ТЕСТ Є ОБОВ'ЯЗКОВИМ ДЛЯ ВИКОНАННЯ)

 Добий день, дорогі семикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Сьогодні у нас урок контролю знань з теми «Євразія»

1.    Повторіть матеріали підручника  параграфи 40-52

2.Виконайте тест за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfuD2nb1Sz3uoAUbMoe6VKq9h5psnDiboZHYxQDEp_tUhB12w/viewform?usp=sf_link

На виконання роботи відводиться 40 хвилин. Тест необхідно виконати до наступного уроку.  Відповіді записуються автоматично. Бажаю успіхів!

Нагадую, що  для одержання тематичної оцінки за тему «Євразія» необхідно здати  практичну роботу  №10 (02.05), практичну роботу  №11 (11.04), виконати тест з теми «Клімат» (07.04), дослідження ( 28.04).

                           СЛАВА УКРАЇНІ!

09.09.2022 року

 Тема: Країни Азії. Китай, Японія, Індія

Запрошую вас на Zoom-урок

7-а клас 11.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку 

 https://us04web.zoom.us/j/71192117782?pwd=RyiI2_B396YFV0Isx2zCsCJEyVlan_.1

Ідентифікатор: 711 9211 7782 Код доступу: JEjmp5

7-б клас 12.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку https://us04web.zoom.us/j/74417314316?pwd=0nUnS2eE1U516A138LLlm73RjjGTwe.1

Ідентифікатор: 744 1731 4316 Код доступу: xkX6me

Добий день, дорогі семикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «КраїниАзії».

1.Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=rEY_xP_XWnU&ab_channel=MONUKRAINE

2.Опрацюйте параграф 53  підручника.

3. Підготуйтеся до уроку контролю знань. Повторіть матеріали підручника  параграфи 40-52

4. Нагадую, що  для одержання тематичної оцінки за тему «Євразія» необхідно здати  практичну роботу 10 ( за 02.05), практичну роботу 11 (за 11.04), виконати тест з теми «Клімат» (за 07.04), дослідження ( за 28.04).

                                          Бажаю успіху! СЛАВА УКРАНІ!

05.05.2022

Тема: Країни Європи. Німеччина, Франція, Велика Британія, Італія. Зв’язки України з країнами Європи. 

Запрошую вас на Zoom-урок

7-б клас 9.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку  https://us04web.zoom.us/j/73899416417?pwd=hTS9taQ8Ro8OBf4seS79VMcmewoEtK.1

Ідентифікатор: 738 9941 6417 Код доступу: 4H4aZY

7-а клас 10.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку  https://us04web.zoom.us/j/77616937688?pwd=LWLdDGH4Vvlr4nP9lWSWnFDUooltWf.1

Ідентифікатор: 776 1693 7688 Код доступу: rf7iGQ

Добий день, дорогі семикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Країни Європи».

1.Перегляньте відео за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1kJk9UQEzFkSpJdeHuf9ZHwKYewBBWssfnwG-Q6Oym_M/edit?usp=sharing

2.Опрацюйте параграф 51, 52  підручника.

3За картами атласу та текстом підручника самостійно дослідіть особливості географічного положення, природи, населення та господарства однієї із країн Європи (Німеччина, Франція, Великобританія, Італія). Результати занесіть у таблицю.

Географічне положення

в якій частині материка розташована

вихід до моря (океану)

межує

Природні умови та ресурси

рельєф:

клімат:

природні зони:

корисні копалини

Населення

кількість

національний склад

найбільші міста

Господарство

галузі промисловості

сільське господарство

види транспорту

Об’єкти природної спадщини ЮНЕСКО

Зв’язки з Україною

.4.За бажанням перегляньте відео «Цікаві факти про Європу» за посиланням https://drive.google.com/file/d/1-XNB1B7TmnnGjAGacBxwSgKE67mCpNPh/view?usp=sharing
5.   Вивчіть розміщення на політичній карті  країни Європи та їх столиці. Допоможе вам у цьому тринажер за посиланням https://www.geoguessr.com/seterra/uk/vgp/3007

 

СФОТОГРАФУЙТЕ ОФОРМЛЕНУ ТАБЛИЦЮ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   0663335372

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

02.05.2022

Тема:  Населення та держави Євразії.

 Практична робота № 10 (закінчення). Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії.

 

7-А 11.00. Прошу підключитися до Zoom-уроку за посиланням https://us04web.zoom.us/j/76100272392?pwd=Y3ORkwCTwmh27TgEKUcHu2XADKSLz1.1

 Ідентифікатор: 761 0027 2392 Код доступу: zg67E8

7-Б   12:00       Прошу підключитися до Zoom уроку за посиланням

https://us04web.zoom.us/j/79066135334?pwd=eCiK-vXGnLzYQlIwGvm5P1Ljg59gUZ.1

Ідентифікатор: 790 6613 5334 Код доступу : jQNCz4

Добий день шановні діти, батьки! В умовах воєнного часу я продовжую наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему  "Населення Євразії.  Держави».

1.Перегляньте відеофільм за посиланням:https://www.youtube.com/watch?time_continue=414&v=RjQ96lS45_c&feature=emb_logo

2.Опрацюйте параграф  50 підручника

3.  Використовуючи відповідні карти атласу та переглянувши карту народів Євразії запосиланням: https://drive.google.com/file/d/1M_PIUig4wFuFsXquO1lKCc1e3CfRW79h/view дослідіть:

-        Які народи заселяють Європу?

-        Які народи переважають в Азії?

-        У яких країнах проживає переважно 1 народ, а в яких – багато різних народів?

4. Робота в зошиті – практикумі.  Закінчіть виконання практичної роботи №10. Підпишіть на контурній карті на ст 38 держави та їх столиці ( завдання п. 4.3. ст. 36.). 

Напишіть висновок до  роботи. Підготуйте практичну роботу № 10 до здачі. СФОТОГРАФУЙТЕ ВИКОНАНУ РОБОТУ №10 ТА ПЕРЕШЛІТЬ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ 0663335372

                                                         Бажаю успіхів!

28.04.2022

Тема:  «Зміни природи материка людиною. Сучасні екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО»

Добий день шановні діти, батьки! В умовах воєнного часу я продовжую наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Зміни природи материка людиною. Сучасні екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО»

1. Перегляньте відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=7gqGj1NHFT8 

2. Опрацюйте  параграф 49 підручника

4. За бажанням   працюйте  з інтерактивним плакатом за посиланням https://www.thinglink.com/scene/1295694208677445634?buttonSource=viewLimits

5. Виконайте дослідження, завдання якого розміщено в  зошиті – практикумі на ст. 42.  Тема: Здійснення уявної подорожі вздовж 50-ої паралелі Євразії.

Допомогти виконати завдання  вам допоможе презентація за посиланням. https://docs.google.com/presentation/d/1fx8xQG4EaRYF5_94blnTwV42YiNAy1Xv__SSeZzLhOc/edit?usp=sharing

     Як оформити роботу? Створити презентацію «Подорож Євразією  вздовж 50-ї паралелі». За бажанням можете об’єднатися в групи або виконати роботу разом зі своїм другом!!!!!

Роботу необхідно надіслати на електронну адресу  до наступного року   antonina.ostrovskaya08@gmail.com

                                                         Бажаю успіхів!!!!

21-25.04.2022 року

Тема: Природні зони Євразії

Добий день шановні діти! В умовах воєнного стану я продовжую наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Природні зони Євразії».

1.     Використовуючи текст підручника параграфи 47 і 48, атлас, відеофільм (https://www.youtube.com/watch?v=VnI71k8acOY ) заповніть таблицю «Природні зони Євразії», доповнюючи її та вставляючи інформацію в незаповнені блоки (письмово, в зошиті):

Назва природної зони

Кліматичний пояс, розташування

Грунти

Рослинний світ

Тваринний світ

1. Арктичні пустелі

Арктичний пояс, узбережжя та острови Північного Льодовитого океану.

Крижані пустелі,

арктичні ґрунти

Ломикамінь, полярний мак, мохи, лишайники

Білий ведмідь, морж, тюлень, птахи (гага, кайра, біла сова)

2. Тундра і лісотундра

 

Тундрові глеєві, багаторічна мерзлота

Мохи, лишайники, брусниця, карликова береза.

Біла сова, песець, вівцебик, північний олень, полярний вовк, вівцебик, лемінг

3. Тайга

Помірний пояс, значні площі

Підзолисті

Ялина, ялиця, модрина, сосна

Ведмідь, лось, рись, білка, росомаха, борсук, лисиця

4. Мішані ліси

Помірний пояс,

зх. частина материка

Дерново- підзолисті

 

Лисиця, заєць, білка, олень, зубр, вовк, ведмідь, лось

5. Широколисті ліси

Помірний пояс,

зх. Європи

Сірі лісові

Липа, дуб, бук, клен,

 

6. Лісостеп

Пд. частина помірного поясу в Європі та центрально-східній частині Азії

Дуб, береза, сосна, липа, ковила, типчак, тимофіївка

Лось, куниця, лисиця, заєць, ховрах, лісовий кіт, тушканчик

7. Степ

 

Чорноземи, каштанові

Ковила,типчак, тонконіг, тимофіївка, полин, шавлія

Дрохва, орел, жайворонок, куріпка, бабак, тушканчик

8. Пустелі і напівпустелі

Помірний, субтропічний, тропічний, центральні райони, Аравійський п-ів

Бурі, сіроземні, сіро-бурі, солончаки

 

Тушканчик, кулан, сайгак, верблюд, ящірки, змії, черепахи, скорпіон,

9. Вічнозелені твердолисті ліси та чагарники (середземноморська)

Субтропічний пояс, середземноморське узбережжя

Коричневі

Лавр, мірт, магнолія, сосни, суничне дерево, оливи, корковий та кам’яний дуб, фісташки, пряні трави

 

10. Савани і рідколісся

Субекваторіальний пояс, півострови Індостан, Індокитай

Червонувато - бурі

Бамбук,баньян, пальми, акації, злаки, чагарники.

Леопард, слон, тигр, антилопа, буйвол, павлін, папуги, плазуни, москіти

11. Перемінно вологі (мусонні) ліси

Помірний, субтропічний та субекваторіальний  пояси, південно-східне та південне узбережжя Азії

Червоно-жовті

Кедр, сосна, дуб, бук, клен, горіх, гінгко, пальми, акації, сандалове дерево, бамбук, магнолія

 

12. Вологі екваторіальні ліси 

Екваторіальний пояс, південно-східні острови (Калімантан, Суматра), півострів Малакка

 

Близько 300 видів пальм, бамбук, фікус, хлібне, ебенове, кам’яне, залізне дерева

Тигр, димчастий леопард, варани, райські птахи, птахи-носороги, яванський павич

     2. З метою кращого засвоєння матеріалу  пограйте в гру "Природні зони" за посиланням"   https://learningapps.org/display?v=paup7f3xc20

                           Бажаю успіхів! До зустрічі на наступному уроці! 

18.04.2022

Тема «Озера. Сучасне зледеніння та багаторічна мерзлота Євразії»

7-А 11.00. Підключитися до Zoom-уроку 
https://us04web.zoom.us/j/77310751883?pwd=ZHW23rAZAra1R5sTMD5mzlZBRMGUw7.1

Ідентифікатор: 773 1075 1883

Код доступу: 4s09UY

7-Б Час 12:0Підключитися до Zoom-уроку 

https://us04web.zoom.us/j/75869352412?pwd=g3jr1psW8ZJHmU4wGKyevp_N74KVwB.1
Код доступа: Ідентифікатор: 758 6935 2412
Код доступу : pekyu0
     

                Добий день шановні діти, батьки! В умовах воєнного стану я продовжую наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Озера. Сучасне зледеніння та багаторічна мерзлота Євразії».

1. Перегляньте відеоурокhttps://www.youtube.com/watch?v=V97OhtN3MvY

2. Прочитайте параграф 46 підручника

3.Продовжуйте виконання  практичної роботи №10 (завдання 4. Пункт 2 в частині  «Озера» ст  36. Зошита –практикума)

4. .Вивчіть розміщення озер Євразії, які ви наносили на контурну карту, на фізичній карті материка.

                                                 УСПІХІВ ВАМ!!! 

14.04.2022

Тема уроку: «Внутрішні води Євразії. Річки» 

7-Б Час: 09:00 Подключитися до Zoom-уроку https://us04web.zoom.us/j/79997226887?pwd=yBVab3Y4x73gO901SsSrFQNWGOXWoD.1

Ідентифікатор: 799 9722 6887 Код доступу: bY0556

7-А Час 10:0Подключитися до Zoom-уроку https://us04web.zoom.us/j/76130319223?pwd=Zyc7di7GhxHGldmsxHdN-FQsHERk3r.1

Ідентифікатор: 761 3031 9223 Код доступу : VEkrs1

Добий день шановні діти, батьки! В умовах воєнного стану я продовжую наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Внутрішні води Євразії. Річки».

1. За фізичною картою атласу Євразії визначте, до басейнів яких океанів належать  річки Євразії ( ст. 212 рис. 1)

2. Відшукайте найбільші річки кожного басейну.

3. Яка залежність  живлення і режиму річок від клімату?

4. Перегляньте відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=9s54M3pZsSI

5. Опрацюйте параграф 45  підручника

6. Дайте усно відповіді на запитання в кінці параграфа (стор. 216)

 7. Дайте характеристику  в робочому зошиті однієї із річок Євразії за зразком на ст. 172 підручника

8. Продовжуйте виконання  практичної роботи №10 (завдання 4. Пункт 2 в частині  «Річки» ст  36. Зошита –практикума)

7. Закріпіть отримані знання. Виконайте вправу за посиланням

 https://learningapps.org/display?v=pjx0piqs520

8. Вивчіть розміщення річок Євразії, які ви наносили на контурну карту, на фізичній карті материка. Допоможе вам вправа за посиланням https://learningapps.org/6915691

 СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ОПИСУ РІЧКИ  ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ 0663335372

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

07-11.04.2021 року

Тема: Загальні закономірності клімату. Кліматичні пояси та  типи клімату Євразії

Запрошую вас на Zoom-урок 07.04.2022.

7 клас 09.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку  https://us04web.zoom.us/j/73266217946?pwd=3agw_WO_xwTiUtIhjN9qcVP6PVKbtS.1

 Ідентифікатор:  774 3856 4251  Код доступу: Xm9r1G 

7 клас 10.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку  

Ідентифікатор: 732 6621 7946https://us04web.zoom.us/j/77438564251?pwd=NYPwL4TWPgOrdFx6bVMPggI21kQAUL.1

Код доступу: Cnsu0

Доброго дня, дорогі  семикласники!

1.    Перегляньте відео-уроки  за посиланням

-        «Загальні закономірності клімату»  https://youtu.be/k7IYsLuecLs?t=7

-        «Кліматичні пояси та  типи клімату Євразії  « https://youtu.be/-S4Pa81tIe4

2.     Виконайте практичну роботу  № 11 "Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм" у зошиті – практикумі на стор. 39-40.

3.    Використайте  атлас на ст. 7 «Кліматичні пояси і області світу», текст підручника складіть таблицю «Характеристика кліматичних поясів Євразії» за зразком:

План характеристики

Географічне положення

Типи повітряних мас

Температурний режим:

-влітку

-взимку

Опади

Типи кліматів

Екваторіальний

 

 

 

 

 

Субекваторіальний

 

 

 

 

 

Тропічний пояс

 

 

 

 

 

Субтропічний пояс

 

 

 

 

 

Помірний пояс

 

 

 

 

 

Субарктичний

 

 

 

 

 

Арктичний

 

 

 

 

 

4.    Прочитайте уважно параграфи  43 і 44

5.    Перевірте отриманні знання. Виконайте тест за посиланням (крайній термін до 14.04.2022 ).

vseosvita.ua/go  введіть код:  tnd586

Сфотографуйте  виконану практичну роботу №11   та  пришліть фото мені на  вайбер  за тел. 0663335372

РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ ЗАПИСУЮТЬСЯ АВТОМАТИЧНО, ЧАС ВИКОНАННЯ -40 ХВ.

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

04.04.2022

Тема: Тектонічна будова. Рельєф Євразії, роль внутрішніх і зовнішніх сил у його формуванні. Корисні копалини. Практична робота № 10 (продовження). Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії.

Запрошую вас на Zoom-урок 

7-а клас 11.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку   https://us04web.zoom.us/j/73448693754?pwd=1N62T2BOdsYkv-mzqdp89cUfMvMADf.1

 Ідентифікатор: 734 4869 3754  Код доступу: Ww612V

7-б клас 12.00

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку  https://us04web.zoom.us/j/77605575763?pwd=Oghr75pg6PyYmw0_QTpRXyI2LSm9Xc.1

Ідентифікатор: 776 0557 5763 Код доступу: n5168T

 Доброго дня, дорогі  семикласники!

1.        Перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mjYUhardcGI

1.    Опрацюйте параграф 42 підручника.

2.    За текстом підручника  заповніть пропуски в тексті(письмово в зошит).

Материк Євразія, як і …, мільйони років тому був частиною пра- давнього материка Лавразія. В основі материка лежить не лише Євра- зійська літосферна плита, а й частина … літосферної плити. Уздовж лінії їх зіткнення земна кора зім’ята у складки — тут утворився … складчастий пояс. Уздовж східного узбережжя материка, на стику з Тихоокеанською літосферною плитою, розташований другий складчастий пояс — … . У тектонічній будові материка виділяють платформи та … різного віку. Тут виділяються такі давні … платформи: Східноєвропейська, …, Китайська, …, Аравійська та порівняно молоді палеозойські платформи — … і Туранська.

3.    Співставте тектонічну та фізичну карту Євразії. Прослідкуйте взаємозв’язок  між тектонічною будовою і формами рельєфу. Свої дослідження порівняйте з матеріалами таблиці

 

Тектонічні структури

Форми рельєфу

Давні докембрійські платформи

Плити

Східно-Європейська

Аравійська

Сибірська

Таримська

Індостанська

Південно-Китайська

Китайсько-Корейська

Щити

Балтійський

Алданський

Український

Рівнини

 

Східно-Європейська рівнина

Аравійське плоскогір’я

Середньосибірське плоскогір’я

Пустеля Такла-Макан

Плоскогір’я Декан

Велика Китайська рівнина

 

Молоді платформи (палеозойські)

Західноєвропейська

Західно-Сибірська

Туранська

 

Західноєвропейська рівнина

Західно-Сибірська низовина

Туранська низовина

Області байкальської складчастості

Території довкола о. Байкал

Області каледонської складчастості

Скандинавські гори, гори на о. Велика Британія, Казахський дрібносопковик

Області герцинської складчастості

Старі гори європейської частини (Центральний масив, Вогези, Ардени, Рудні гори, Судети), Уральські гори, гори Таймиру, Алтай, Саяни, Монгольский Алтай, Великий Хінган

Області мезозойської складчастості

Схід Азії – хребет Черського, Верхоянський, Сіхоте-Алінь, гори Індокитаю

Області альпійської складчастості

Піренеї, Карпати, Альпи, Апеніни, Дінара, Стара Планіна, Родопи, Пінд, Понтійські гори, хребет Тавр, Великий Кавказ, Малий Кавказ, Загрос, Ельбурс, хребет Кухруд, Копетдаг, Іранське нагір’я, Гіндукуш, Памір, Тянь-Шань, Кунь-Лунь, Тибет, Гімалаї

А також Тихоокеанський пояс гір на островах

Альпійські крайові прогини

Середньодунайська, Нижньодунайська низовини, Передкарпатська височина, Месопотамська, Індо-Ганська низовини

Області з корою океанічного типу, підняті над рівнем моря

Острів Ісландія

4.    Продовжіть виконання практичної робота № 10. Позначте на контурній карті об’єкти  рельєфу (ст. 35 зошита - практикума). Виконайте завдання 4 (ст.  36)

5.    Вивчіть розміщення форм рельєфу на карті, виконавши вправу https://learningapps.org/display?v=pvtipufo518

6.    Виконайте тест за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfK8MqyIGghxGhTUhSdG689P8HhRxzi5QypsXDWwtGKfJCAWQ/viewform

СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР  0663335372

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

31.03.2022

Тема: Дослідження та освоєння  Євразії.

1. Перевіримо знання, одержані на минулому уроці. Пограйте в гру «Так або ні»   Визначте, чи правильні твердження. Дайте письмово відповідь у зошиті. Якщо ви  думаєте, що відповідь не правильна, то поясніть чому.

1.      Умовна межа між Європою та Азією проходить східним підніжжям Карпатських гір.

2.      Крайня західна точка Євразії — мис Рока.

3.      Євразія розташована у трьох півкулях: Північній, Західній та Східній.

4.      Материк Євразія складається з двох частин світу  Європи та Азії.

5. Жовте і Східнокитайське моря поблизу східного узбережжя Євразії належать до окраїнних морів Індійського океану.

6.      Аравійський півострів є найбільшим за площею на планеті.

7.  Острів Суматра відокремлюється від півострова Малакка Гібралтарською протокою.

8.Європейський півострів, що має форму чобітка, називається Апеннінським.

9.      Найбільшою затокою Євразії та земної кулі є Перська.

10.      Найбільші півострови на півдні материка  Таймир і Чукотський.

11.      Євразія омивається водами всіх океанів планети.

 

 2. Перегляньте відео за посиланням https://youtu.be/eNXlFjsZ3hY 

3.Опрацюйте параграф 41 підручника. 

4.За текстом підручника складіть  геохронологічну таблицю «Розвиток географічних знань про Євразію»

 

Хто досліджував

Коли досліджував

Що досліджував

1

Геродот

У с. до н.е.

Здійснював тривалі подорожі країнами Сходу

2

 

 

 

3

 

 

 

 

СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ antonina.ostrovskaya08@gmail.com

 

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

28.03.2022

Тема: Географічне положення Євразії.  Поділ Євразії на дві частини світу. Практична робота № 10 (початок). Позначення на контурній карті назв географічних об’єктів Євразії.

Запрошую вас на Zoom-урок

7-а клас 11.00

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку  https://us04web.zoom.us/j/73856341982?pwd=_5lSxE1_FHfaSqwHhQOYrLedtvR5ae.1

 Ідентифікатор: 738 5634 1982 Код доступу: 53eDms

7-б клас 12.00

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку 

https://us04web.zoom.us/j/78652329275?pwd=KYVWrKrOvOZVNguIr7oWqQ2XHCYthB.1

Ідентифікатор: 786 5232 9275 Код доступу: PNk7mt

1.        Перегляньте відео за посиланням  https://youtu.be/NQQnXvceD8w

2.        Опрацюйте параграф 41 підручника.

3.        Розпочніть виконання практичної робота № 10. Позначте на контурній карті об’єкти берегової лінії Євразії (ст. 35 зошита - практикума). Виконайте завдання 2, 3 (ст 35 і 36)

4.        Вивчіть розміщення об’єктів берегової інії на карті, виконавши вправу https://learningapps.org/4719262

5.        Виконайте тест за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfK8MqyIGghxGhTUhSdG689P8HhRxzi5QypsXDWwtGKfJCAWQ/viewform

СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР

СЛАВА УКРАЇНІ!!! 

24.03.2022

ТЕМА: Узагальнення знань з теми "Північна Америка»

1.    Повторіть параграфи 33-39.

2.    Виконайте тестові завдання відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу  1684755

Пам’ятайте, час доступу до виконання завдань обмежений - 40 хвилин. Тест буде відкритий  до 25.03.2022 року до 20.00

Пізніше тест пройти  буде  не можливо. Результати тесту записуються автоматично. Обов’язково зазначайте прізвище та ім’я виконавця.

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

21.03.2022

Тема: Населення. Держави Північної Америки. Україна і держави Північної Америки. Практична робота № 9 «Позначення на контурній карті держав Північної Америки та їх столиць» (закінчення).

Запрошую вас на Zoom-урок

7-а клас 11.00

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку  https://us04web.zoom.us/j/73931805271?pwd=4DKEHiaZWWyqXTWhY0U0OhwoeVz24-.1

Ідентифікатор: 739 3180 5271 Код доступу: Vxyq03

7-б клас 12.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку 

https://us04web.zoom.us/j/72850673390?pwd=b3JuQSRmsLuJAtj3W_b-ombxCKuyxg.1

Ідентифікатор: 728 5067 3390 Код доступу: L7698x

1.        Перегляньте відео за посиланням https://youtu.be/_Ve4C9Vmkt0

2.        Опрацюйте параграфи 39 і 40 підручника.

3.        За текстом підручника, додатковими джерелами інформації, презентацією за посиланням  складіть письмово у робочому зошиті  короткий опис США

 https://docs.google.com/presentation/d/1-iGx87odYY7YR0VboEGOCRPzxS-bO0lK3Wls6MUI7Fc/edit#slide=id.p42

4.        Закінчіть виконання практичної робота № 9. Позначте на контурній карті держави Північної Америки та їх столиці.  Напишіть висновок.

 Робота буде перевірена при поверненні до навчання в  очному режимі.

5.        Виконайте тест за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfK8MqyIGghxGhTUhSdG689P8HhRxzi5QypsXDWwtGKfJCAWQ/viewform

СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

17.03.2022

Тема: Зміни природи материка людиною. Сучасні екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти занесені до Списку природної спадщини ЮНЕСКО. Дослідження «Розробка та обґрунтування маршруту, що проходить черз об'єкти Північної Америки, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО» 

Запрошую вас на Zoom-урок

7-б клас 9.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку 

https://us04web.zoom.us/j/79734735528?pwd=mn1yp9TUbwjjubZnhYpsfP9zn5a21b.1

Ідентифікатор: 797 3473 5528 Код доступу: 66dJ54

7-а клас 10.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку 

https://us04web.zoom.us/j/78480210018?pwd=TRB0EilqJGx4E-g78LzFU4dfVI4IM_.1

Ідентифікатор: 784 8021 0018 Код доступу: vsh9DR

 І. Актуалізація опорних знань.

ЗАВДАННЯ 1. Укажіть, який представник органічного світу належить до іншої природної зони, ніж решта.

1)       Келерія, канадський клен, дуб; 2) бабак, бурий ведмідь, лось;

3)       опосум, ведмідь барибал, лемінг; 4) вівцебик, песець, койот; 5) пла- тан, мохи, тюльпанове дерево.

2.  ГРА «Так або ні?» (письмова в зошит)

Визначте, чи правильне твердження.

1.       Рівнинні простори Північної Америки, вкриті степовою трав’янистою рослинністю, називаються преріями.

2.       У пустельних районах Мексиканського нагір’я поширені кактуси, агави, юки.

3.       Для зони широколистих лісів Північної Америки характерні ґрунти чорноземи.

4.       У преріях Північної Америки серед тваринного світу представле- ні численні гризуни (бабаки, ховрахи, миші, лугові собачки), рептилії, бізони, степові вовки (койоти) та лисиці

5.       У природній зоні мішаних лісів материка поширена багаторічна мерзлота.

6.       Природна зона арктичних пустель охоплює острів Гренландія та острови Канадського Арктичного архіпелагу.

7.       Типовими мешканцями тайги є бурий ведмідь (гризлі), лось, вовк, лисиця, скунс, куниця, норка, ласка, єнот, бобер.

8.       Ягідні чагарники (морошка, журавлина, чорниця) поширені у степах материка.

9.       У тваринному світі перемінно-вологих лісів Північної Америки переважають представники південноамериканської фауни — ягуар, тапір, броненосець, мавпи.

10.     Для субтропічних вологих вічнозелених лісів характерні дерново- підзолисті ґрунти.

11.     У Тихоокеанській тайзі, на узбережжі Каліфорнії росте одне з най- вищих дерев планети — секвоя (мамонтове дерево).

12.     У рослинному покриві прерій материка переважають низькорослі трави, а саме ковила, бородач, келерія, бізонова трава.

ІІ. Вивчення нової теми

1.        Перегляньте відео за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=RSfQBl1yaLU&ab_channel=%D0%A0%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%94%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9

2.         Опрацюйте параграф 38 підручника.

3.        Підготуйте дослідження "Розробка та обґрунтування маршруту, що проходить через об'єкти Північної Америки, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО". Завдання розміщені у зошиті – практикумі на ст. 34. Оформіть роботу у вигляді  презентації,  буклету, плакату. Надішліть роботи на електронну почту 

4.        За текстом підручника, додатковими джерелами інформації складіть перелік  природних об’єктів Північної Америки, занесені до Списку природної спадщини ЮНЕСКО. Робота буде перевірена при повернені до очного навчання.

Назва  об’єкту

 Що охороняється, в чому унікальність

Національний парк Вуд-Баффало

Трав’янисті прерії;  найбільше на континенті стадо бізонів, гніздяться рідкісні пелікани та журавлі; знаходиться найбільша у світі внутрішня річкова дельта, утворена р. Атабаска та  Піс-Ревір

Національний парк  Секвойя і Кінз- Каньйон

 

Національний парк

Мамонтова пещера

 

Національний парк Єллоустонський  національний парк

 

Національний парк Гранд- каньйон

https://youtu.be/0OV7YPKR9Jg

 

 

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

14.03.2022

Тема: Природні зони Північної Америки. Вертикальна поясність в горах материка.

1.        Перегляньте відео за посиланням https://youtu.be/AdwPK8IS664

2.         Опрацюйте параграф 37 підручника.

3.        За текстом підручника, картами атласу  та відеоматеріалами систематизуйте одержані знання та заповніть таблицю «Природні зони  Південної Америки». Робота буде перевірена при поверненні до навчання в  очному режимі.

Назва природної зона

Географічне положення

Особливості клімату

Грунти

Рослинний світ

Тваринний світ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.        Перевірте свої знання, виконавши вправу за посиланням https://vsvschool-my.sharepoint.com/:p:/r/personal/admin_vsvschool_onmicrosoft_com/_layouts/15/guestaccess.aspx?docid=06fcab3b9e0ef40ce8c73793de81e42a6&authkey=AT1JfzCeJsYTP218XDxi7Uo

5.        Виконайте тест за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe0wyRb_txPW1Amzh_-_yc9mkfpz03kdqPZchvfOVZDKOvMSw/viewform СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТІВ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

25.02.2022

Тема: Води суходолу Північної Америки.

Практична робота № 9 (продовження) Позначення на контурній карті вод суходолу материка

1.        Перегляньте відео за посиланням https://youtu.be/mSO5NE2Uh0U

2.        Опрацюйте параграф 36 підручника.

3.        Виконайте  частину практичної роботи № 9 (продовження). Позначте на контурній карті води суходолу.

4.        Вивчіть розміщення на карті вод суходолу. Перевірити знання географічної номенклатури   вам допоможе вправа за посиланням https://learningapps.org/6608192

5.         Опишіть одну із річок за планом на ст 172. підручника. Робота буде перевірена при поверненні до навчання в  очному режимі.

6.        Закріпіть одержані знання за посиланням https://learningapps.org/4134331

 

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

10.02.2022 року

ТЕМА: Узагальнення знань з тем "Австралія" та «Антарктида»

1.    Повторіть параграфи 27-32.

2.    Узагальніть та систематизуйте знання, виконавши вправи по темі « Австралія»  за посиланням https://learningapps.org/4387890

3.    Гра «Австралія чи Антарктида?» Виконайте інтерактивні вправи за посиланнями :

 https://learningapps.org/23727558 та https://learningapps.org/17723421

4.    Виконайте тестові завдання відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу  3370107

Пам’ятайте, час доступу до виконання завдань обмежений - 40 хвилин.

Тест буде відкритий   10.02.2022 року до 20.00

Пізніше тест пройти  буде  не можливо. Результати тесту записуються автоматично. Обов’язково зазначайте прізвище та ім’я виконавця.


07.02.2022

Тема: ПРИРОДА АНТАРКТИДИ

І. Перевірка знань попередньої теми.

         1. Продовжте речення та заповніть у них пропуски (усно).

1)       Сьогодні основними об’єктами географічних досліджень в Антарктиді є … .

2)       Сучасні дослідження в Антарктиді пов’язані з використанням …     і проблемами … навколишнього середовища.

3)       В Антарктиді заборонено … .

4)       У 1996 р. почала діяти українська антарктична станція під назвою

… .

2.    За інформацією впізнайте, про якого дослідника Антарктиди йдеться:

3.1.

1) Першим із європейців дістався північно-західним проходом з Атлантичного океану в Тихий.

2) Один із небагатьох дослідників, який підкорив обидва полюси Землі.

3) Його ім’ям названі затока в Північному Льодовитому океані, море біля берегів Антарктиди, гора у східній частині материка, полярна станція.

4) Норвежець за походженням. Першим у 1911 р. досяг Південного полюса.

5) У зв’язку з тим, що значну частину життя провів у приполярних регіонах, рано посивів і постарів. Унаслідок цього у 33 роки ви глядав на 60 років.

3.2.

1) Відкрив в Антарктиді Землю короля Едуарда VII, Трансантарктичні гори, шельфовий льодовик Росса.

2) Його ім’ям названі острів у міста Адер (Антарктида), мис на острові Ванкувер (Канада), новозеландська полярна станція на березі моря Росса в Антарктиді та Інститут полярних досліджень      у Кембриджі.

3) Другим, після Руаля Амундсена, дістався Південного полюса.

4) Після досягнення Південного полюса, який уже був підкорений норвежцями, команда ………. трагічно загинула.

ІІ. Вивчення нової теми

1.    Перегляньте відео за посиланням https://youtu.be/NvVkNq_C43Y

2.     Опрацюйте параграф 32 підручника.

3.    Гра «Так або ні». Визначте, чи правильні твердження (усно).

1)      Клімат материка помірний континентальний, хоча в окремі місяці дуже холодний і суворий.

2)      Клімат материка визначається насамперед географічним положен- ням у полярних широтах.

3)      У центральній частині материка півроку панує полярний день,   а півроку — полярна ніч.

4)      Однією з причин формування таких низьких температур на мате- рику є малий кут падіння сонячних променів і низьке альбедо.

5)      Найнижча температура на земній кулі була зафіксована в Антарк- тиді на станції «Восток» (Росія) і становила –98 С.

6)      Формування області високого тиску на материку зумовлює незнач- ну кількість опадів.

4.    Виконайте вправу  «Флора і фауна Арктики і Антарктики» на тренажері https://learningapps.org/16234559

5.       Закріпіть знання, виконавши тест «Антарктида» за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeI8HRJHZjZK2SJP51lTtP_5-Zz2GSuOED634Ue-gkZoTMTzw/viewform

 СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТІВ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   

03.02.2022

Тема: ГЕОГРАФІЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ  АНТАРКТИДИ

Запрошую вас на Zoom-урок

7-Б клас 08.15 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку

https://us04web.zoom.us/j/79273363113?pwd=kQEzvCvNYm3jxR2XdpbLmyXDEpwUlF.1
Ідентифікатор: 792 7336 3113 
Код доступу: N6pcav

7-А клас 09.15

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку 

https://us04web.zoom.us/j/78331692545?pwd=XD_sNEsj5GFos3Y0uiac73SVabPgKn.1

Ідентифікатор: 783 3169 2545 Код доступу: aC3DJN

І. Перевірка знань попередньої теми.

    Гра «Так або ні»

Визначте, чи правильні твердження.

1.       Австралія — це найвищий материк на земній кулі.

2.       У рельєфі материка переважають рівнини різної висоти.

3.       Центральна низовина, яка лежить у прогині материка, є найниж- чою частиною Австралії.

4.       Великий Вододільний хребет — це старі, дуже зруйновані гори, розбиті на окремі масиви з куполоподібними вершинами.

5.       Західні схили Великого Вододільного хребта урвисті, а східні — пологі і поступово переходять у рівнини.

6.       На відміну від Африки, на материку відсутні сучасне зледеніння, вулканізм і сейсмізм.

7.       Родовища кам’яного та бурого вугілля зосереджені на заході ма- терика.

8.       За запасами залізних, уранових руд та руд кольорових металів Ав- стралія посідає одне з перших місць у світі.

9.       В Австралії переважають водно-ерозійні форми рельєфу.

10.     Найбільші у світі поклади бокситів — сировини для виробництва алюмінію, виявлено на півночі Австралії.

Перегляньте презентацію «» за посиланням

ІІ. Вивчення нової теми

1.    З чим у Вас асоціюється материк «Антарктида?» Перегляньте відео за посиланням https://youtu.be/zeceS9klWeY

2.    Перегляньте презентацію «Антарктида- імперія холоду» за посиланням https://sway.office.com/JIpRA69uLr4SAmwb

3.     Опрацюйте параграф 31 підручника.

4.    Вивчіть географічну номенклатуру на тренажері https://learningapps.org/watch?v=p6s1moafa16

5.    Закріпіть знання, виконавши тест «Географічне положення материка Антарктида. Відкриття та дослідження материка» за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdZvUMrqWDi2epvokZ6aPst6COgsGa4NcamYbdedDYP2ZT9FA/viewform

СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТІВ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   

31.01.2022

Тема: НАСЕЛЕННЯ АВСТРАЛІЇ. АВСТРАЛІЙСЬКИЙ СОЮЗ

Запрошую вас на Zoom-урок

7-А клас 10.15

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку
https://us04web.zoom.us/j/75819681340?pwd=lD62SEJ3soFTU5Z4iEp7fKBCrI9XcW.1
Ідентифікатор: 758 1968 1340

Код доступу: kCva72

7-Б клас 11.15

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72201977447?pwd=wHfBseRQcBMk5UnNiGhIsDjLwhdGSK.1

І
дентифікатор: 722 0197 7447

Код доступуjvauH8


І.   Перевірка знань попередньої теми.

1. Виконайте тест «Органічний світ Австралії. Природні зони» за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScCA0z6pmY-w99RBSxC7HSSlKF5_Y_pVAYZrSpPupRwH9x52w/viewform

ІІ. Вивченя нової теми

2.    Перегляньте презентацію «Населення Австралії » за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1AqYjo33BtRi_BCypZalAl8wv4WtBMDcKpaWy4rH5bVA/edit#slide=id.p3

 

3.     Опрацюйте параграф 30 підручника.

4.    Складіть  характеристику Австралійського Союзу. Результати подайте у вигляді табл на ст. 87 підручника.

5.    Закінчіть виконання практичної роботи №7.

6.    Закріпіть знання, виконавши тест «Населення Австралії. Австралійський Союз» за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeMSXk7om8VOkj3PoB579d2zV4eYM3VHwW7vQj4Rvv9ibD1Eg/viewform

 СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТІВ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   


Архів дистанційного навчання 2019/2021 н.р.




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас