7 клас Географія дистанційне навчання 2019/2021
05.05.2021 року
Контроль знань з теми "Євразія"
Прошу зайти за посиланням та виконати тести
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfuD2nb1Sz3uoAUbMoe6VKq9h5psnDiboZHYxQDEp_tUhB12w/viewform?usp=sf_link (скопіюйте та вставте в пошукову стрічку)
Тести будуть відкриті тільки 05.05.2021 року!!! На проходження тесту відводиться 40 хвилин!!!
28.04.2021 року
Тема: НАЙБІЛЬШІ ДЕРЖАВИ АЗІЇ. КИТАЙ. ЯПОНІЯ. ІНДІЯ
Добий день шановні діти, батьки! В умовах карантину я продовжую наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Найбільші держави Азії».
Завдання 1. Опрацюйте п.1 ст.251 підручника та заповніть пропуски в тексті.
Китай займає величезну територію в центрі та на … Азії. Його береги омиваються морями … океану. Природа Китаю дуже … . Безводні пустелі на півночі та … країни змінюються вологими лісами на … . На сході країни розташована … рівнина, утворена потужними товща- ми річкових нанесень. На заході Китаю височіють гірські системи —…, Кунь-Лунь, Гімалаї. На висоті понад 4500 м лежить найбільше нагір’я на земній кулі — … . Клімат країни змінюється від континен- тального на півночі й заході, до … — на сході. На природу країни впли- вають тропічні циклони — … . Під час літніх … дощів річки нерідко виходять із берегів, що спричиняє катастрофічні …, які призводять до значних руйнувань і численних людських жертв. У Китаї зосередже- на … частина кам’яного вугілля світу і половина світових запасів … та вольфраму.
Завдання 2. Опрацюйте п.2 ст.253 підручника та заповніть пропуски в тексті.
Японія — це острівна країна, що розміщена біля … берегів Азії — на Японських островах. Природні умови є … для життя і господарської діяльності людей. Японські острови розташовані на … літосферних плит — це зона високої … активності, про що свідчать часті землетруси та виверження вулканів. У цьому регіоні також часто спостерігаються гігантські хвилі, що спричиняються підводними землетрусами,— … . Рівнини простягаються вузькими смугами вздовж … . Три чверті площі країни займають … . Найвища вершина та символ Японії — згаслий вулкан … . На півночі, у … поясі, зима холодна, з частими снігопадами й хуртовинами, а на півдні, у … поясі,— м’яка. Літо спекотне й дощове, за рахунок опадів, які приносять сезонні вітри — … . Невеликі, але бурхливі річки Японії мають значний … потенціал. Країна … на корисні копалини. Японія … забезпечена лісовими ресурсами. Рекреаційні ресурси країни представлені унікальною природою та самобутньою … .
Завдання 3. Опрацювавши карти атласу та матеріал підручника про населення Японії та Китаю дайте відповіді на запитання:
1) Чому Японія вважається однонаціональною країною? Який відсоток від загальної кількості населення країни становлять японці?
2) Як називається корінне населення — нація, яка є аборигенами Японських островів?
3) Яке населення — сільське чи міське — переважає у країні? Перелічіть найбільші міста Японії.
4) Як розподілене населення територієюКитаю? Чи густозаселе ною є країна? Чому? Відповідь обґрунтуйте.
5) Чому можна стверджувати, що населення Китаює порівняно однорідним за етнічним складом?
6) Який етнос живе на заходіКитаю?
7) Чому основна частина населення зосереджена на сходіКитаю?
8) Перелічіть найбільші міста-мільйонери Китаю.
Завдання 4. Опрацюйте матеріал підручника п.3 ст.254 та карти атласу і дайте відповіді на запитання щодо населення Індії.
1) Чому Індія вважається багатонаціональною країною? Що вам відомо з історії її становлення та об’єднання?
2) Як розміщене населення територією країни? Чому найбільша його густота в долинах Інду і Гангу, а найменша — у високогір’ях Гімалаїв?
3) Перелічіть найбільші міста країни.
4) Яку релігію сповідує більшість населення країни? Що вам відомо про цю релігію?
ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.
Продовжіть речення. Співставте свої знання із правильними відповідями.
1. В Індії дві офіційні мови — … (хінді та англійська).
2. Китай — батьківщина чаю. За його виробництвом країна посідає
… (друге місце у світі після Індії).
3. За виловом риби та морепродуктів … (Японія) посідає перше місце у світі.
4. У минулому Індія була колонією … (Великої Британії).
5. У Китаї, окрім великої рогатої худоби та свиней, розводять також
… (коней, буйволів, кіз, овець, віслюків і яків).
6. Із цукроносних культур у Японії вирощують … (цукрову тростину і цукровий буряк).
7. В Індії в долинах річок збирають по два-три врожаї … (рису) на рік.
8. Така галузь тваринництва, як … (шовківництво) вже 4 тис. років є обличчям Китаю.
9. Індія має найбільші у світі посівні площі такої технічної культури, як … (джут).
10. Важливе значення для сільського господарства Японії має аква- культура, яка займається … (штучним розведенням риби та молюсків-перлівниць у теплих прибережних водах).
11. Індія ще з епохи Середньовіччя займає лідируючі позиції у світі за експортом … (прянощів).
12. Індія — світовий лідер із вирощування таких тропічних фруктів, як … (манго й банани).
Домашнє завдання
1.Опрацюйте §53.
2. Попрацюйте на тренажері «Найбільші країни Європи та Азії» за посиланням
https://www.purposegames.com/game/dt8TeYeIj4P
3. Повторіть §§ 40-52, підготуйтеся до контрольної роботи за темою «Євразія».
26.04. 2021 року
7-А Час: 08:15
Підключитися до Zoom-уроку Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/76107479806?pwd=QnlrQnRQVjFvYzlIWTdoc25iTTNXdz09
Ідентификатор: 761 0747 9806
Код доступу: 0QB4YL
7-Б Час 09:15 Підключитися до Zoom-уроку https://us04web.zoom.us/j/74768800802?pwd=U0lvMkoxZlk5a2VvOHZiMXR6MVp3QT09
Ідентификатор: 747 6880 0802
Код доступу: rE0xzX
Тема: УКРАЇНА ТА ЇЇ СУСІДИ. ЗВ'ЯЗКИ УКРАЇНИ З КРАЇНАМИ ЄВРОПИ.
Добий день шановні діти, батьки! В умовах карантину я продовжую наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Україна та її сусіди. Звязки України з країнами Європи».
Дорогі діти, опрацювавши матеріал ви зможете називати та показати на карті країни — сусідів України, наводити приклади співпраці України із сусідніми країнами; складати характеристику окремих країн за планом, текстом підручника та тематичними картами атласу.
Повторення вивченого матеріалу
Не дивлячись на географічну карту, дайте відповіді на запитання.
· Річка Рейн протікає в Німеччині чи Великій Британії?
· Яка держава розташована східніше: Німеччина чи Франція?
· Яка країна, Німеччина чи Польща, мають спільний кордон з Україною?
· Лондон розташований на Темзі чи Сені?
· Північне море омиває західні чи східні береги Великої Британії?
· Індія була колонією Великої Британії чи Німеччини?
Гра «Вірю — не вірю»
· Чи вірите ви, що Німеччина є найбільшою за площею країною Європи?
· Чи вірите ви, що Берлін є столицею Німеччини?
· Чи вірите ви, що на території Франції розташована найвища відмітка Європи — гора Монблан
· Чи вірите ви, що англійці — це єдиний народ, що населяє Велику Британію?
· Чи вірите ви, що Велика Британія батьківщина футболу?
· Чи вірите ви, що територія Італії займає Балканський півострів?
· Чи вірите ви, що Україна розташована в західній частині Європи?)
· Чи вірите ви, що Україна має з Росією найбільш протяжний державний кордон?
МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Прийом «Проблемне питання»
Сьогодні ми часто чуємо фрази: «Україна — це Європа», або «Україна — держава європейська».Як ви розумієте ці вислови?
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Завдання 1. Україна. Робота з політичною картою Європи, фізичною картою України, адміністративною картою України, з мультимедійною презентацією
1) Установіть, у якій частині Європи розташована Україна.
2) Які країни є сусідами України.
Висновок 1. Україна — найбільша за площею держава Європи. Вона має вигідне географічне положення та сприятливі природні умови для розвитку господарства та життя населення. Суходолом Україна межує із сімома країнами: Росією, Білоруссю, Польщею, Словаччиною, Угорщиною, Румунією та Молдовою.
Завдання 2. Країни — сусіди України
Робота з текстом підручника п.2 ст 247-248 та картами атласу.
1) П’ятьма реченнями охарактеризуйте особливості природи, населення та господарства однієї з сусідніх країн України.
Завдання 3. Зв'язки України з країнами Європи.
Опрацюйте п. 3 ст. 249 підручника та складіть у зошиті схему, що відображає приклади співпраці України із сусідніми країнами.
Домашнє завдання
1. Переглянь презентацію за посиланням
https://docs.google.com/presentation/d/18aVR1IEEtq4H2MKjE_pGhixAx-liM6bFW1D5XAFml8E/edit?usp=sharing
2. Опрацюйте параграф 52.
Бажаю успіхів!
До зустрічі на наступному дистанційному уроці!
Бережіть себе, дотримуйтеся правил гігієни!
22.04.2021 року
ТЕМА: НАЙБІЛЬШІ ДЕРЖАВИ ЄВРОПИ. НІМЕЧЧИНА. ФРАНЦІЯ. ВЕЛИКА БРИТАНІЯ. ІТАЛІЯ
АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ ТА НАВИЧОК УЧНІВ
♦ Пригадайте, які народи заселяли та освоювали територію Європи.
♦ Які державні утворення існували в Європі в давні часи?
МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
У сиву давнину Європа була колискою багатьох високорозвинених цивілізацій: егейської, еллінської, кельтської, римської тощо. Зараз на території Європи розташовано 47 країн. Кожна з них має свою історію, культуру, традиції. Усі вони виникли в різні часи, пережили багато поневірянь, малиінші кордони або входили до територій інших держав. Глибоке та детальне дослідження населення та господарства європейських країн вас очікує в наступних курсах географії. Сьогодні ми вирушаємо в мандрівку до найбільш економічно розвинених країн регіону — Німеччини, Франції, Італії та Великої Британії.
ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Завдання1. Перегляньте презентацію за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1Zkleo89rxMQvUkS0tQ8mfvLvmTRBcPffp6KBrWDuwn8/edit?usp=sharing
Завдання 2. За картами атласу та текстом підручника самостійно дослідіть особливості географічного положення, природи, населення та господарства країни Європи (Німеччини, Франції, Великобританії, Італії). Результати занесіть у таблицю.
Географічне положення | в якій частині материка розташована |
вихід до моря (океану) | |
межує | |
Природні умови та ресурси | рельєф: |
клімат: | |
природні зони: | |
корисні копалини | |
Населення | кількість |
національний склад | |
найбільші міста | |
Господарство | галузі промисловості |
сільське господарство | |
види транспорту | |
Об’єкти природної спадщини ЮНЕСКО | |
Зв’язки з Україною |
Німеччина. Розташована в центрі Європи. Одна із найрозвиненіших держав світу. Основу господарства становить розвинута промисловість, провідними галузями якої є чорна й кольорова металургія, машинобудування, хімічна, електроенергетика, лісова, харчова, легка. Дуже добре розвинуте сільське господарство. Німеччина — виробник пшениці, ячменю, картоплі й хмелю.
Франція. Розташована на заході Європи, посідає друге місце за площею серед європейських держав. Одна із найрозвинутіших країн світу, найбільший європейський центр машинобудування. Вона виробляє літаки, автомобілі, морські судна, різноманітну побутову техніку та електроніку. Провідними галузями є також електроенергетика, хімічна, харчова, легка промисловість. В усьому світі відомі французькі парфуми й косметика, елегантне взуття й одяг. Франція — один із найбільших виробників сільськогосподарської продукції у світі. Славиться своїми садами й виноградниками.
Велика Британія. Острівна держава на північному заході Європи. Високорозвинута країна. Провідне місце посідає промисловість — передове машинобудування, електроніка, хімічна, фармацевтична, харчова, легка. Поблизу берегів Великої Британії відкриті великі поклади нафти й газу. Головною галуззю сільського господарства є тваринництво. Розводять м’ясні й молочні породи корів, овець, свиней і домашньої птиці. Вирощують пшеницю, ячмінь, цукровий буряк, картоплю, овочі. Велика Британія є найважливішим європейським центром міжнародної торгівлі, лідером у сфері фінансових послуг.
Італія. Розташована на півдні Європи на перетині торговельних шляхів. Економічно розвинута країна. Галузі промисловості: машинобудування (автомобільна, електротехнічна, електронна), хімічна, нафтохімічна, легка, харчова. Сільське господарство: вирощують пшеницю, рис, фрукти, овочі, виноград, оливи, кукурудзу, мигдаль, волоський горіх, розводять велику рогату худобу, овець, свиней, птицю. Італія є великим центром світового туризму.
Завдання 3. Переглянь презетацію «Цікаві факти про країни Євразії» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=qzOYdjDSmU8&ab_channel=%D0%A6%D1%96%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82
Завдання 4. Попрацюй з атласом. Знайди на картрі країни Європи та їх столиці.
Завдання 5. Закріпи знанання про країни Європи та їх столиці на тренажері за посиланням https://learningapps.org/watch?v=pwxqw3p3515
V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
♦ У чому полягають особливості географічного положення Німеччини?
♦ Які види господарської діяльності у Франції можна назвати споконвіку французькими? Які особливості природи Великої Британії?
♦ Чому Британські острови часто називають «краєм зелених лугів»?
♦ Які народи становлять основну частину жителів Великої Британії?
♦ Які природні багатства й історична спадщина сприяють перетворенню Італії на великий центр світового туризму?
♦ У яких сферах Україна співпрацює з європейськими країнами?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Опрацюйте параграф 51 підручника
За бажанням: складиіть кросворд «Країни та столиці Європи».
Бажаю успіхів!
До зустрічі на наступному дистанційному уроці!
Бережіть себе, дотримуйтеся правил гігієни!
19. 04. 2021 року
7-А Час: 08:15
Підключитися до Zoom-уроку https://us04web.zoom.us/j/73348266222?pwd=OGRxKy9Vekp5Y0FoQ0pQOElqSnpaUT09
Ідентификатор: 733 4826 6222
Код доступу: :uiK08z
7-Б Час 09:15 Підключитися до Zoom-уроку
https://us04web.zoom.us/j/76778642399?pwd=MDY5Umk2RFhoN2Z0YXJEV2NRRnliZz09
Ідентификатор: 767 7864 2399
Код доступу: Z8Z90X
Тема: Населення. Держави. Найбільші держави Європи та Азії. Зв’язки України з найбільшими державами Європи та Азії
Добий день шановні діти, батьки! В умовах карантину я продовжую наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему "Населення. Держави. Найбільші держави Європи та Азії. Зв’язки України з найбільшими державами Європи та Азії "
Актуалізація опорних знань
Пригадайте:
Що вливає на заселеність материків?
Що таке расовий склад населення? Як природні умови позначаються на формуванні расових ознак народів?
Як природні умови та ресурси впливають на господарську діяльність людини та на спеціалізацію господарства країн?
Що таке густота населення?
Які найбільші держави світу ви пам’ятаєте (на материках, які вже вивчили)? Покажіть їх на карті.
Які нині глобальні проблеми, пов’язані безпосередньо з діяльністю людини, проявляються на материках?
Які природні об’єкти Євразії занесені до списку Світової спадщини ЮНЕСКО? Пригадайте, у межах яких країн вони розташовані.
Мотивація навчальної діяльності
§ Грандіозність Євразії виявляє себе безліччю способів - це величезні розміри материка, кількість євразійського населення, різноманітність расового та етнічного складу населення, культурне, релігійне різноманіття, давні цивілізаційні, політичні, демократичні традиції. У Євразії розташовані найбільші за площею та кількістю населення країни світу та країни-«карлики», найменші з яких можна обійти за кілька годин. Тут розміщуються різні держави за рівнем соціально-економічного розвитку: від економічно високорозвинених - до найбідніших країн, що розвиваються. За цими та багатьма іншими показниками Євразія стабільно утримує світову першість. Ознайомимося ближче з населенням та країнами Євразії.
Вивчення нового матеріалу
1. Населення Євразії:кількість, густота, розміщення
§ Євразія – це материк, який не лише є найбільшим за площею, а й за чисельністю населення. Людина почала заселяти Євразію з прадавніх часів, про що свідчать археологічні знахідки вчених. Уважають, що сучасна людина живе в Євразії 35-40 тис. років. Однак у минулому кількість населення була невеликою, лише з другої половини XX ст. почала зростати. Нині населення Євразії становить майже 5,1 млрд. осіб, тобто на цьому континенті проживає найбільше землян — 3/4 населення світу.
§ Приріст населення Євразії здійснюється переважно за рахунок азіатських країн, для яких характерні високі показники народжуваності.
§ Населення Євразії розміщено вкрай нерівномірно. Середня густота населення Євразії найбільша з-поміж усіх материків — понад 90 осіб/км2. Є території, де середня густота населення перевищує 1500 осіб/км2. Наприклад, у Монако, маленькій державі на узбережжі Середземного моря, густота найвища в світі – 15 321 осіб на 1 км2. А величезні пустельні території внутрішніх районів Євразії – майже не заселені. Причини цього — історичне минуле, а також несприятливі для життя природні умови території.
Завдання 1. «Nota bene». Опрацюйте відповідний параграф у підручнику та перегляньте відеофільм за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=414&v=RjQ96lS45_c&feature=emb_logo
Зробіть висновки про кількість, густоту та розміщення населення Євразії, випишіть у зошит цифрові значення цих показників.
Завдання 2. «Географічний практикум». Використовуючи відповідну карту атласу, визначте райони з найбільшою та найменшою густотою населення. Спробуйте пояснити причини нерівномірного розміщення населення на цих територіях материка (усно).
2. Населення Євразії: раси і народи
§ На території Євразії проживають представники всіх людських рас: європеоїдної, монголоїдної (які сформувалися саме на цьому материку) та негроїдної. Найбільше європеоїдів, які становлять 45% жителів материка (представлені двома головними гілками: північною та південною), мешкає в Європі, Південно-Західній Азії та на півострові Індостан. У Центральній, Східній, Південно-Східній та Північній Азії більшість населення — монголоїди (37% населення). Представники негроїдної раси живуть на півдні Індостану та на острові Шрі-Ланка, а також на інших територіях як переселенці із країн Африки. На материку багато представників змішаних рас.
§ На материку Євразія проживає дуже багато народів. Кожен народ має свою мову, культуру й територію проживання. За мовними ознаками народи об’єднуються в мовні сім’ї та групи. За мовними ознаками більша частина народів Євразії належить до індоєвропейської, китайсько-тибетської, малайсько-полінезійської мовних сімей. Найбільшою є індоєвропейська мовна сім’я, народи якої живуть переважно в Європі та Південній Азії.
§ Українці належать до індоєвропейської мовної сім’ї, до слов’янської групи народів, англійці — до германської групи народів тієї самої сім’ї, китайці — до китайсько-тибетської мовної сім’ї тощо.
§ Найчисленнішими народами світу є китайці та гіндустанці — один із народів Індії.
§ Євразія є центром, де сформувалися три світові релігії: християнство, мусульманство (іслам) і буддизм.
Завдання 3. «Географічна лабораторія». Використовуючи відповідні карти атласу та переглянувши карту народів Євразії за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1M_PIUig4wFuFsXquO1lKCc1e3CfRW79h/view , дослідіть:
- Які народи заселяють Європу?
- Які народи переважають в Азії?
- У яких країнах проживає переважно 1 народ, а в яких – багато різних народів?
3. Політична карта Євразії
§ Протягом історії людства державні кордони країн Євразії постійно змінювалися. На території Європи виникли давні цивілізації Греції, Римської імперії, на території Азії — Вавилона, Ассирії, Індії та Китаю. Через численні військові походи, загарбницькі війни, приєднання нових земель зникали одні й виникали інші держави. Загалом формування сучасної політичної карти світу закінчилося в останньому десятилітті XX ст. У ці роки отримала незалежність і сформувала свою державу й наша батьківщина — Україна, найбільша за площею країна Європи.
§ Нині на політичній карті Євразії налічується 93 країни й території, 91 з них — незалежна. Розгляньте країни Євразії на політичній карті: https://drive.google.com/file/d/1JUUHxPOtcBHYlH_e9ovdXxM6im_sXnnx/view
§ На території Євразії розташовані найбільші за площею держави світу — Росія і Китай. Площа Росії (17 млн. км2) майже така, як територія Південної Америки, а Китаю (9,5 млн. км2) — на третину більша за Австралію. Поряд із такими велетнями в Євразії історично сформувалися держави - карлики, які займають територію, меншу за Київ. Найменшою країною світу є Ватикан (0,44 км2).
§ У Євразії розташовані найбільші за чисельністю населення держави світу — Китай та Індія. Населення кожної з них перевищує 1,2 млрд. осіб.
§ Країни Євразії дуже різняться рівнем економічного розвитку. Тут злидні існують поряд із розкішшю, а новітні досягнення науки й техніки — з пережитками середньовіччя. Офіційно вважаються високорозвиненими 26 євразійських країн.
§ Найвищого рівня розвитку досягли Японія, Німеччина, Франція, Велика Британія та Італія.
§ У багатьох державах Євразії проживають великі групи українців, зокрема в Росії, Казахстані, Молдові, Польщі, утворюючи діаспори. Україна підтримує тісні політичні, торговельні, культурні, туристичні зв’язки з більшістю країн Європи та Азії.
Підсумки уроку
Ø За чисельністю населення Євразія займає перше і усіх материків. Тут проживає 3/4 населення. Розселене воно дуже нерівномірно.
Ø На території Євразії мешкають представники всіх людських рас — європеоїдної, монголоїдної, негроїдної. Найчисленнішою вважається європеоїдна.
Ø Більшість народів у Європі належить до індоєвропейської мовної сім’ ї.
Ø Найчисленніші народи світу — китайці та гіндустанці.
Ø У Євразії налічується 91 незалежна держава.
Ø Найбільші держави за територією — Росія і Китай, за чисельністю населення — Китай та Індія.
Ø Поряд з великими державами існують держави-карлики.
Ø Україна — найбільша за площею держава Європи.
Ø До найбільш економічно розвинених держав світу належать Японія, Німеччина, Велика Британія, Франція та Італія.
Завдання на закріплення нових знань
1. Опрацюйте відповідний параграф у підручнику про населення Євразії:
2. Дайте (усно) відповіді на запитання:
· Які причини нерівномірності розміщення населення в Євразії?
· Покажіть на карті найбільш і найменш заселені частини материка.
· Представники яких людських рас проживають у Євразії? Які території вони займають на материку?
· Які народи заселяють материк? Де вони мешкають?
· Які мовні сім’ї представляють народи Євразії? Назвіть найчисельніші.
· Назвіть і покажіть на карті найбільші за площею, чисельністю населення та рівнем розвитку держави Євразії.
3. Робота з картою. Знайдіть на політичній карті Євразії 8 держав, назви яких починаються літерою «Б», і 7 держав, назви столиць яких починаються літерою «А». Покажіть ці держави на карті.
4. Робота в зошиті – практикумі.
Закінчіть виконання практичної роботи №10. Підпишіть на контурній карті держави та їх столиці п. 3.4. ст. 36
Напишіть висновок до роботи. Підготуйте практичну роботу № 10 до здачі.
5. Виконайте вправи за посиланням: https://learningapps.org/watch?v=pnp7p6bec18
https://www.purposegames.com/game/dt8TeYeIj4P
6. Виконайте тест https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeoUpq_kKwuGrstXgk-UF9z7nDGn-gv97Pkj53Dy4brRzcCAg/viewform
Сфотографуйте отримані результати (кількість балів) та пришліть фото мені на вайбер за тел. 0663335372
Бажаю успіхів!
До зустрічі на наступному дистанційному уроці!
Бережіть себе, дотримуйтеся правил гігієни!
14.2021 року
7-А Час: 09:15
Підключитися до Zoom-уроку https://us04web.zoom.us/j/74934774065?pwd=cWZBcGVocDJzNlBDdm9lQjU1MXdwdz09
Ідентификатор:749 3477 4065
Код доступу: uiK08z
7-Б Час 08:15 Підключитися до Zoom-уроку https://us04web.zoom.us/j/71394435683?pwd=N2xjM0pHT000T1RobkhYQUFEQ3pPZz09
Ідентификатор: 713 9443 5683
Код доступа: fU0T7H
Тема: «Зміни природи материка людиною. Сучасні екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО»
Добий день шановні діти, батьки! В умовах карантину я продовжую наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Зміни природи материка людиною. Сучасні екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО»
Вивчаючи тему, ви дізнаєтесь:
· які природні зони Євразії найбільше змінені людиною;
· про наслідки сучасного впливу господарської діяльності людини на природу материка;
· про природоохоронні заходи на території материка та об'єкти Світової природної спадщини ЮнЕСКО.
Актуалізація опорних знань
Виконайте наступні завдання:
1) https://learningapps.org/display?v=paup7f3xc20
Вивчення нової теми
1.Опрацюйте відповідний параграф підручника
2.Складіть ОІС “Основні екологічні проблеми Євразії”.
3. Перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=7gqGj1NHFT8
Із метою збереження природних комплексів на території Євразії створено численні національні парки й заповідники, де охороняються тварини й рослини, елементи живої природи – гори, озера, джерела, льодовики тощо
опрацюйте інтерактивний плакат,
4. Опрацюйте інтерактивний плакат за посиланням https://www.thinglink.com/scene/1295694208677445634?buttonSource=viewLimits
5. За матеріалами відеоуроку та інтерактивного плакату створіть таблицю «Національні парки Євразії»
Національні парки | Об’єкти, що охороняються |
1. Плитвицькі озера (Хорватія) |
|
2. Три паралельні річки (Китай) |
|
3. Бруківка гігантів (Ірландія) |
|
4. Тейде (Іспанія) |
|
5.Сундарбан (Індія, Бангладеш) |
|
6. Нанда Деві (Індія) |
|
7. Читван (Непал) |
|
8. Біловезька пуща (Білорусь, Польща) |
|
9. Фудзі Хаконе-Ідзу (Японія) |
|
10. Стельвіо (Італія) |
|
Виконайте завдання, запропоновані у презентації.
Як оформити роботу? Створити туристичний буклет ( з використанням фото, відео, малюнку тощо) «Від океану до океану» або презентацію «Подорож Євразією вздовж 50-ї паралелі».
За бажанням можете об’єднатися в групи або виконати роботу разом зі своїм другом!!!!!
Роботу необхідно надіслати на електронну адресу до 19.04.2020 року antonina.ostrovskaya08@gmail.com
Бажаю успіхів!!!!
12.04.2021 року
Тема: Природні зони Євразії
Добий день шановні діти, батьки,! В умовах карантину я продовжую наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Природні зони Євразії».
Мета для учня: знати розміщення природних зон на материку, уміти пояснити закономірності поширення типів ґрунтів, типових рослин і тварин, природних зон материка, робити висновки про основні напрями господарського використання природних комплексів материка.
Актуалізація опорних знань
Пригадайте:
- Що таке природна зона?
- Як простягаються природні зони на материках? Від чого це залежить?
- Що може порушувати зональне простягання природних зон?
- Пригадайте природні зони, які займають найбільші площі на материках.
- Назвіть природні зони, розміщені в помірному поясі.
- У межах яких природних зон розташована наша країна?
Мотивація навчальної діяльності
Прочитайте вірш Ліни Костенко:
Цей ліс живий. У нього добрі очі.
Шумлять вітри у нього в голові.
Старезні пні, кошлаті поторочі
Літопис тиші пишуть у траві.
Дубовий Нестор дивиться крізь пальці
На білі вальси радісних беріз.
І сонний гриб в смарагдовій куфайці
Дощу напився і за день підріс.
Багряне сонце сутінню лісною
У просвіт хмар показує кіно,
І десь на пні під сивою сосною
Ведмеді забивають доміно.
Малі озерця блискають незлісно,
Колише хмара втомлені громи.
Поїдемо поговорити з лісом,
А вже тоді я можу і з людьми.
§ Яку природну зону описує поетеса?
§ За якими ознаками ви змогли визначити природну зону?
§ Які компоненти природи характеризують природну зону?
Вивчення нового матеріалу
Завдання 1. «Географічна лабораторія»: використовуючи атлас (карта «Природні зони Євразії»), дайте відповіді на запитання:
· Яке простягання мають природні зони Євразії?
· Де в Євразії порушується зональне розміщення природних зон?
· Назвіть природні зони, розміщені в помірному поясі.
· Яка із природних зон материка займає найбільшу площу?
· У межах яких природних зон розташована наша країна?
Завдання 2. «Географічний практикум»: Використовуючи текст підручника, атлас, відеофільм (https://www.youtube.com/watch?v=VnI71k8acOY ) заповніть таблицю «Природні зони Євразії», доповнюючи її та вставляючи інформацію в незаповнені блоки (письмово, в зошиті):
Назва природної зони | Кліматичний пояс, розташування | Грунти | Рослинний світ | Тваринний світ |
1. Арктичні пустелі | Арктичний пояс, узбережжя та острови Північного Льодовитого океану. | Крижані пустелі, арктичні ґрунти | Ломикамінь, полярний мак, мохи, лишайники | Білий ведмідь, морж, тюлень, птахи (гага, кайра, біла сова) |
2. Тундра і лісотундра |
| Тундрові глеєві, багаторічна мерзлота | Мохи, лишайники, брусниця, карликова береза. | Біла сова, песець, вівцебик, північний олень, полярний вовк, вівцебик, лемінг |
3. Тайга | Помірний пояс, значні площі | Підзолисті | Ялина, ялиця, модрина, сосна | Ведмідь, лось, рись, білка, росомаха, борсук, лисиця |
4. Мішані ліси | Помірний пояс, зх. частина материка | Дерново- підзолисті |
| Лисиця, заєць, білка, олень, зубр, вовк, ведмідь, лось |
5. Широколисті ліси | Помірний пояс, зх. Європи | Сірі лісові | Липа, дуб, бук, клен, |
|
6. Лісостеп | Пд. частина помірного поясу в Європі та центрально-східній частині Азії | Дуб, береза, сосна, липа, ковила, типчак, тимофіївка | Лось, куниця, лисиця, заєць, ховрах, лісовий кіт, тушканчик | |
7. Степ |
| Чорноземи, каштанові | Ковила,типчак, тонконіг, тимофіївка, полин, шавлія | Дрохва, орел, жайворонок, куріпка, бабак, тушканчик |
8. Пустелі і напівпустелі | Помірний, субтропічний, тропічний, центральні райони, Аравійський п-ів | Бурі, сіроземні, сіро-бурі, солончаки |
| Тушканчик, кулан, сайгак, верблюд, ящірки, змії, черепахи, скорпіон, |
9. Вічнозелені твердолисті ліси та чагарники (середземноморська) | Субтропічний пояс, середземноморське узбережжя | Коричневі | Лавр, мірт, магнолія, сосни, суничне дерево, оливи, корковий та кам’яний дуб, фісташки, пряні трави |
|
10. Савани і рідколісся | Субекваторіальний пояс, півострови Індостан, Індокитай | Червонувато - бурі | Бамбук,баньян, пальми, акації, злаки, чагарники. | Леопард, слон, тигр, антилопа, буйвол, павлін, папуги, плазуни, москіти |
11. Перемінно вологі (мусонні) ліси | Помірний, субтропічний та субекваторіальний пояси, південно-східне та південне узбережжя Азії | Червоно-жовті | Кедр, сосна, дуб, бук, клен, горіх, гінгко, пальми, акації, сандалове дерево, бамбук, магнолія |
|
12. Вологі екваторіальні ліси | Екваторіальний пояс, південно-східні острови (Калімантан, Суматра), півострів Малакка |
| Близько 300 видів пальм, бамбук, фікус, хлібне, ебенове, кам’яне, залізне дерева | Тигр, димчастий леопард, варани, райські птахи, птахи-носороги, яванський павич |
Завдання 3. Проблемне питання:
· Які природні зони, на вашу думку, найбільше змінені людиною? Як це можна пояснити?
Закріплення вивченого матеріалу
1. Опрацюйте відповідний параграф у підручнику, при необхідності перегляньте відеопрезентацію: https://www.youtube.com/watch?v=AVgDD_bbJpk
2. Пригадайте:
§ Як рослини і тварини пристосувалися до життя в тундрі та лісотундрі?
§ Чому в пустелях і напівпустелях видовий склад рослин і тварин бідний?
§ *Ніде на Землі, крім Європи, деревна рослинність не доходить до 700 північної широти. Чим ви поясните цей факт?
Домашнє завдання
1.Дайте відповіді на запитання наприкінці параграфа (усно).
1. Виконайте тести на платформі «На урок», відкривши посилання join.naurok.ua Завдання необхідно виконати до 13 квітня 20:00 Код доступу4602310
Бажаю успіхів! До зустрічі на наступному уроці!
07.04.2021 року
Тема «Озера. Сучасне зледеніння та багаторічна мерзлота Євразії»
Добий день шановні діти, батьки! В умовах карантину я продовжую наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Озера. Сучасне зледеніння та багаторічна мерзлота Євразії».
Виконайте наступні завдання.
1. Перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=V97OhtN3MvY
2. Переглядаючи відео, заповніть у зошиті таблицю «Озера Євразії». Внесіть до колонок з певним типом озера за походженням відповідну назву озера.
Тектонічні | Льодовиково-тектонічні | Льодовикові | Реліктові | Загатні | Карстові | Лиманні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Прочитайте параграф 46 підручника
4. Дайте в зошиті короткі письмові відповіді на питання (3-5 речень).
а) У яких районах Євразії поширені льодовики?
б) Яке значення для людини має багаторічна мерзлота?
в) Чому Скандинавські гори нижчі, ніж Альпи, проте мають більші площі під льодовиками.
5. Поміркуйте та дайте відповіді на запитання в кінці параграфа (стор.221)
6. Продовжуйте виконання практичної роботи №10 (завдання 4. Пункт 2 в частині «Озера» ст 36. Зошита –практикума)
7.Виконайте вправи
1) https://learningapps.org/display?v=puf9nxb1k20
2) https://learningapps.org/display?v=pep4369nc17
7. Перевірте отриманні знання. Виконайте тест за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdZkl9vMYMGWxyjmkANgA5rTVPstauASNbQ2WIsypG9CNY09Q/viewform
Сфотографуйте отримані результати (кількість балів) та докінця дня 07.04. 2021 року пришліть фото мені на вайбер за тел. 0663335372
8. Вивчіть розміщення озер Євразії, які ви наносили на контурну карту, на фізичній карті материка.
УСПІХІВ ВАМ!!!
05.04.2021 року
Тема уроку: «Внутрішні води Євразії. Річки» (тему запишіть у робочий зошит).
7-А Час: 08:15
Подключитися до Zoom-уроку
https://us04web.zoom.us/j/73384594288?pwd=YStJaVNtNUYxcDJJSlQrWXRBcHBZUT09
Ідентифікатор: 733 8459 4288
Код доступу: Lca75P
7-Б Час 09:10
Подключитися до Zoom-уроку
https://us04web.zoom.us/j/76751362679?pwd=b3lIeWlDKzVzR1h1RXdTekU1R2VZdz09
Ідентифікатор:: 767 5136 2679
Код доступу : 99y2XQ
Добий день шановні діти, батьки! В умовах карантину я продовжую наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Внутрішні води Євразії. Річки».
1. За фізичною картою атласу Євразії визначте, до басейнів яких океанів належать річки Євразії ( ст. 212 рис. 1)
2. Відшукайте найбільші річки кожного басейну.
3. Яка залежність живлення і режиму річок від клімату?
4. Перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=9s54M3pZsSI
5. Опрацюйте параграф 45 підручника
6. Дайте усно відповіді на запитання в кінці параграфа (стор. 216)
7. Закріпіть отримані знання. Виконайте вправи за посиланням
1) https://learningapps.org/display?v=pjx0piqs520
2) https://learningapps.org/6915691
8.Продовжуйте виконання практичної роботи №10 (завдання 4. Пункт 2 в частині «Річки» ст 36. Зошита –практикума)
9. Дайте характеристику в робочому зошиті однієї із річок Євразії за зразком на ст. 172 підручника.
10. Вивчіть розміщення річок Євразії, які ви наносили на контурну карту, на фізичній карті материка.
УСПІХІВ ВАМ!!!
29-31.03.2021 року
Тема: Загальні закономірності клімату. Кліматичні пояси та типи клімату Євразії
1. Перегляньте відео-уроки за посиланням
- «Загальні закономірності клімату» https://youtu.be/k7IYsLuecLs?t=7
- «Кліматичні пояси та типи клімату Євразії « https://youtu.be/-S4Pa81tIe4
2. Виконайте Практичну роботу № 11 "Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм" у зошиті – практикумі на стор. 39-40.
3. Використайте атлас на ст. 7 «Кліматичні пояси і області світу», текст підручника складіть таблицю «Характеристика кліматичних поясів Євразії» за зразком:
План характеристики | Географічне положення | Типи повітряних мас | Температурний режим: -влітку -взимку | Опади | Типи кліматів |
Екваторіальний |
|
|
|
|
|
Субекваторіальний |
|
|
|
|
|
Тропічний пояс |
|
|
|
|
|
Субтропічний пояс |
|
|
|
|
|
Помірний пояс |
|
|
|
|
|
Субарктичний |
|
|
|
|
|
Арктичний |
|
|
|
|
|
4. Прочитайте уважно параграфи 43 і 44
5. Перевірте отриманні знання. Виконайте тест за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdqWXX_moLmH6KfeBJ63KQWUVcaOcPlnZesfXqC06RagbVzUA/viewform (скопіюйте посилання та вставте у пошукову стрічку)
6. Сфотографуйте отримані результати (кількість балів) та докінця дня 31 .03. 2021 року пришліть фото мені на вайбер за тел. 0663335372
7. Вивчіть розміщення географічних об’єктів Євразії, які ви наносили на контурну карту, на фізичній карті материка.
03.03.2021 року
Тема: Узагальнення та систематизація знань з теми «Північна Америка»
1. Повторіть параграфи підручника по темі «Північна Америка»
2. Закріпіть свої теоретичні знання за допомогою інтерактивних вправ за посиланнями.
https://learningapps.org/5877246
https://learningapps.org/16816577
https://learningapps.org/watch?v=pchy1xpy516
https://learningapps.org/4717544
3. Перевірте свій рівень знань, виконавши тести за посиланням «Північна Америка» https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfyRhKqIncanEupx7ArYo5Rhbqt8HO7NBQhLU8pcFjYFiNXYA/viewform
4. Підготуйтеся до контролю знань з теми на наступному уроці.
20. 01.2021
ТЕМА: Органічний світ. Природні зони Австралії. Найвідоміші об’єкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО (тему запишіть у робочий зошит).
7-А Час: 09:30 Подключитися до Zoom-уроку
https://us04web.zoom.us/j/79518685512?pwd=L1RYTXhTYVZBbmF0anhCTmcrUGphdz09
Ідентифікатор 795 1868 5512
Код доступу: 4vXB2x
7-Б Час 08:30 Подключитися до Zoom-уроку
https://us04web.zoom.us/j/71279919952?pwd=TGIrWTc2YlV2YWZOdEE0Vy9QYnJQQT09
Ідентифікатор: 712 7991 9952
Код доступу: M5e8dP
1. Дайте усно відповідь на запитання:
✵ Коли розколовся материк Гондвана і від нього відкололася Австралія?
✵ Як розміщений материк Австралія відносно інших?
✵ Як розміщені природні зони в Австралії?
✵ Які природні зони є на території Австралії?
✵ Яка природна зона в Австралії займає найбільшу територію?
✵ За одну хвилину складіть список рослин і тварин, з яким у вас асоціюється Австралія.
2. Перегляньте відео-урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Oz5vDkpV5nE&list=PLuKEIL5ZUv-WtJXqy0y3zItoDCfdMJsR7&index=32&ab_channel=%D0%A0%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%94%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9
3. Зробіть гімнастику для очей https://youtu.be/8G87kg9s1HM
4. Перегляньте навчальне відео «Органічний світ материка. Природні зони» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9IV7w7BF9BE&ab_channel=%D0%9C%D0%B0%D0%B9%D1%8F%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0
5. Використовуючи атлас, текст підручника складіть таблицю «Природні зони Австралії» за зразком:
Назва природної зони | Савани і рідколісся | Пустелі і напівпустелі | Вічнозелені твердолисті ліси і чагарники | Вологі і перемінно- вологі ліси |
Географічне положення |
|
|
| Займає північну і північно-східну частину материка |
Клімат |
|
|
| Наявні два сезона, вологе літо і суха зима. Високі температури круглий рік |
Грунти |
|
|
| Червоні фералітні грунти |
Рослини |
|
|
| Евкаліпти, пальми, фікуси, деревоподібні папороті, араукарії (релікти),ліани |
Тварини |
|
|
| Деревні сумчасті, качкодзьоби, райські птахи, папуги, багато деревних амфібій та рептилій. |
Запам’ятайте!!! Органічний світ Австралії із середини крейдового періоду розвивався в умовах тривалої ізоляції, тому флора материка дуже своєрідна (до 75% видів ендеміки). Найбільш характерні для неї евкаліпти й акації. Фауна Австралії відрізняється стародавністю, високим ступенем ендемізму, відсутністю копитних, приматів і хижих (крім дикого собаки дінго, завезеного людиною). Тільки в Австралії збереглися ссавці, що відкладають яйця (качкодзьоб і єхидна); численні сумчасті (кенгуру, вомбати, вовк, кріт та ін.); багатий світ птахів (страус ему, казуар, смітні кури, райські птахи, лірохвости й ін.)
3. Складіть список найвідоміших об’єктів, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО. Запишіть у зошит.
4. Прочитайте уважно параграф 29.
5. Виконайте вправу на мільйон за посиланням
6. Складіть сенкани зі словами кенгуру, евкаліпт, ендемік, качкодзьоб (за вибором)
7. Для закріплення знань про географічні об’єкти Австралії пограйте в гру за посиланням https://wordwall.net/resource/1795134/%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%96%D1%8F?ref=embed-image
8. Завдання творчого характеру для тих, хто хоче знати більше:
✵ Складіть рекламні туристичні проспекти для природних зон материка.
✵ Підготуйте презентацію-візитівку про єдину країну материка - Австралійський Союз.
Успіхів вам!!!!
18. 01.2021
ТЕМА: Клімат та води суходолу Австралії.
(тему запишіть у робочий зошит).
7-А Час: 08:30
1. Подключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2862240030?pwd=elh2Y1dyc2RiRkU5NWIwN3hZdzRxUT09
1. 7-Б Час 09:30
Подключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2862240030?pwd=elh2Y1dyc2RiRkU5NWIwN3hZdzRxUT09
1. Перегляньте відео-урок за посиланням https://youtu.be/4oBeKYQmoHY.
Запамятайте, клімат материка дуже посушливий та жаркий. Південний тропік перетинає Австралію майже посередині, тому Сонце над північною частиною її території буває у зеніті. Австралія лежить повністю в південній півкулі, тому найтеплішим місяцем на материку є січень, найхолоднішим - липень.
2. Виконайте Практичну роботу № 7 "Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Австралії" у зошиті – практикумі на стор. 24-26.
3. Перегляньте навчальне відео «Типи клімату» за посиланням https://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-28/, використайте атлас на ст. 7 «Кліматичні пояси і області світу», текст підручника складіть таблицю «Характеристика кліматичних поясів Австралії» за зразком:
План характеристики | Субекваторіальний пояс | Тропічний пояс | Субтропічний пояс | Помірний пояс |
Географічне положення | Охоплює північну частину материка |
|
|
|
Типи повітряних мас | Влітку ЕПМ; Взимку ТПМ |
|
|
|
Температурний режим: -влітку -взимку |
Протягом року високі, +25 |
|
|
|
Опади | 1000 мм.рік Вологе літо і суха зима |
|
|
|
Типи кліматів | Не виділяється |
|
|
|
4. Виконайте Практичну роботу № 8 "Визначення типів клімату Австралії за кліматичними діаграмами" у зошиті – практикумі на стор. 26-29. Дана практична робота є тільки у зошитах - практикумах за новою програмою!!!! За відсутністю такого зошита виконайте роботу у робочому зошиті за завданнями, викладеними у посиланні
5. -Поясніть, чому в Австралію називають найпосушливішим материком на планеті?
-Припустіть, які зміни відбулися б у кліматі Австралії, якби:
а) гори на її березі стали у три рази вищі за існуюча?
Б) Великий вододільний хребет розташувався не на сході, а на заході материка?
-Поміркуйте, чому озеро Ейр називають «мертвим серцем Австралії?
Запишіть свої думки в зошит.
6. Прочитайте уважно параграф 28.
7. Перевірте отриманні знання. Виконайте тест "Рельєф, клімат і води суходолу Австралії" запосиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfRJWHJIi35MUpTagY5Xj_JQhWJO8K0EqEqv5BD5-8NHnDNNQ/viewform
8. Сфотографуйте отримані результати (кількість балів) та до 20.01. 2021 року пришліть фото мені на вайбер за тел. 0663335372
9. Вивчіть розміщення географічних об’єктів Австралії, які ви наносили на контурну карту, на фізичній карті материка.
Успіхів вам!!!!
13. 01.2021
ТЕМА: Географічне положення Австралії, історія відкриття та дослідження. Рельєф, тектонічна будова та корисні копалини (тему запишіть у робочий зошит).
7-Б Час 08:30 Подключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72997874734?pwd=OWpZeW5HbDJGM2R4OUl4SERTb1EwQT09
7-А Час: 09:30 Подключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/72044509326?pwd=ZFFaSXJlZTUzSjk1dUpQOFBaOXNWdz09
1. Австралія- це материк навпаки. Переконайтеся в цьому. Перегляньте відеоролик за посиланням https://youtu.be/CLL2nTTOlnI
2. Перегляньте відео " Географічне положення Австралії, історія відкриття та дослідження. Рельєф, тектонічна будова та корисні копалини " за https://www.youtube.com/watch?v=7I_aj6z4g7I&list=PLuKEIL5ZUv-WtJXqy0y3zItoDCfdMJsR7&index=30&ab_channel=RichelieuLyceum
3 . Виконайте Практичну роботу № 7 "Позначення на контурній карті назв основних географічних об’єктів Австралії" у зошиті – практикумі на стор. 22. Завдання 1; 2.1. та 2.2.
4. Перегляньте навчальне відео за посиланням https://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-27/ . Складіть таблицю «Дослідження та освоєння Австралії»
№ з/п | Прізвище імя по батькові дослідника | Рік дослідження | Що досліджував |
1
| Віллем Янсзон | 1606 | Першовідкривач Австралії. Дістався північного узбережжя. Не здогадувався, що це новий материк |
2 | Абель Тасман |
|
|
3. | Джеймс Кук |
|
|
4 | Метью Фліндерс |
|
|
5 | Джон Стьюарт |
|
|
6 |
|
|
|
5. Поясніть, чому в Австралії відсутні вулкани, а землетруси бувають дуже рідко і переважно в східній частині. Запишіть свої думки в зошит.
6. Прослідкуйте взаємозв’язок між тектонічною, будовою, формою рельєфу і корисними копалинами. Заповніть таблицю «Закономірності поширення корисних копалин в Австралії».
План характеристики | Паливні корисні копалини | Рудні корисні копалини | Нерудні корисні копалини |
Звязок з тектонічною будовою |
| Повязані з магматичними та метаморфічними породами кристалічного фундаменту платформи |
|
Найбільш поширені види корисних копалин | Нафта, природний газ, камяне вугілля |
| Алмази і опали |
Райони поширення |
| Захід, північ, південь материка, о. Тасманія |
|
7. Прочитайте уважно параграф 27.
8. Перевірте отриманні знання. Виконайте тест " Географічне положення Австралії. Відкриття та дослідження материка " за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfQYY6kQV26dAoueWJA7uX2pgb-XI91ChOnE2kO12fiMSXb9g/viewform
9. Сфотографуйте отримані результати (кількість балів) та до 15.01. 2021 року пришліть фото мені на вайбер за тел. 0663335372
10. Вивчіть розміщення географічних об’єктів Австралії, які ви наносили на контурну карту, на фізичній карті материка.
Успіхів вам!!!!
11.01.2021р
Тема: Урок узагальнення та систематизації знань з теми «Південна Америка»
1.Виконайте тест «Географічні об’єкти Південної Америки» за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc20bwnLG9HwJAgkXTQQmtYu9pqIHbPRB0M-MM0wuaMIjQdEQ/viewform
2. Виконайте тест «Південна Америка» за посиланням http://merkator.org.ua/testy/pivdenna-ameryka-7-klas/
Результати (кількість отриманих балів) сфотографуйте і пришліть мені до 13.01.2021 року на вайбер за телефоном 0665555372 (Антоніна Борисівна).
До зустрічі
23. 12.2020
ТЕМА: Населення. Держави Південної Америки. Звязки України з державами Південної Америки (тему запишіть у робочий зошит)
1. Перегляньте відеоурок https://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-26/ та презентацію " Населення. Держави Південної Америки. Зв’язки України з державами Південної Америки " за посиланням https://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-26/
2. Завершіть виконання практичної роботи № 5 «Позначення на контурній карті географічних об’єктів Південної Америки» у зошиті – практикумі на стор. 16 або ст. 14. (завдання 3.4. та 4), Не забудьте написати висновок. Для підвищення результатів виконайте додаткове завдання.
3. Прочитайте уважно параграфи 25 та 26.
4. Охарактеризуйте країни Південної Америки, використовуючи текст параграфа та карти атласу. Результати подайте у вигляді таблиці (зразок на ст. 87 підручника).
5. З метою кращого засвоєння матеріалу виконайте вправу за посиланням https://learningapps.org/watch?v=pn5jcp40316
6. Виконайте тест за посиланням http://merkator.org.ua/testy/naselenna-pivdennoji-ameryky/
Успіхів вам!!!!
21.12.2020
Тема: Природні зони Південної Америки. Найвідоміші природні об’єкти, віднесені до природної спадщини ЮНЕСКО.
7- А та 7-Б класи Час 9:30
Подключитися до конференції Zoom: посилання
https://us04web.zoom.us/j/74994756033?pwd=Q3JRRFJiZTJPcEJXYzEweUd3RE1iUT09
1. Перегляньте відеоуроки "Природні зони Південної Америки " https://youtu.be/sjw3Sn76-Vs та «Екологічні проблеми. Найвідоміші природні об’єкти, віднесені до природної спадщини ЮНЕСКО» https://youtu.be/YsANd1-E_uI
2. Прочитайте уважно параграф 24.
3. За матеріалами відеофільмів за посиланням https://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-25/ в робочому зошиті заповніть таблицю «Природні зони»
Назва природної зони | Географічне положення | Клімат | Грунти | Рослинний світ | Тваринний світ | Екологічні проблеми |
|
|
|
|
|
|
|
4. Випишіть у зошит поняття «Сельва», «Льянос», «Кампос», «Пампа».
5. Схематично в зошиті складіть схему «Висотна поясність в горах Андах» за данними:
Висотна поясність Анд
До 1500 м поширені екваторіальні ліси та плантації какао (+25º С)
До 2800 м – ліси (хінне дерево, папороті, бамбук), плантації кавового дерева(+18º С)
До 3500 м – низькорослі дерева і чагарники (холодно, тумани, +12º С)
До 4500 м - високогірні луки (парамос) – (холодно) +6ºС.
Пуни - високогірні пустелі в Андах.
6. Виконайте тест " Природні зони Південної Америки" за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdsyE49TPEwXN_mVYe0FcDhQhHhqWWw1VXKnZoT4pCcUOx2ZA/viewform
7. Сфотографуйте отримані результати (кількість балів) та до 20.12. 2020 року пришліть фото мені на вайбер за тел. 0663335372.
8. Виконайте дослідження «Природні унікуми Південної Америки» , завдання якого розміщені в зошиті для практичних робіт на ст. 23. Результати дослідження оформіть у вигляді презентації та до 23.12.2020. надішліть мені на електронну адресу antonina.ostrovskaya08@gmail.com
9.Повторіть розміщення географічних об’єктів Південної Америки, які ви наносили на контурну карту, на фізичній карті материка.
Успіхів вам!!!!
Подключитися до конференції Zoom
Подключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/2862240030?pwd=elh2Y1dyc2RiRkU5NWIwN3hZdzRxUT09
1. 1. Перегляньте відео "Клімат Південної Америки " за посиланням https://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-23
2 . Виконайте Практичну роботу № 6 "Визначення типів клімату Південної Америки за кліматичними діаграмами" у зошиті – практикумі на стор. 27 або ст. 18. Не забудьте написати висновок.
3. Перегляньте відео "Води суходолу Південної Америки " за посиланням https://youtu.be/VpX8G3SJVBY
6. 4. З метою кращого вивчення та закріплення знань географічних об’єктів Північної Америки продовжіть роботу над Практичною роботою №5 на ст..16(завдання 3.3) або ст 15 (завдання 3.3.), Вам необхідно виконати завдання в частині нанесення на контурну карту географічних об’єктів, що характеризують внутрішні води і природні комплекси.
9. 5. Прочитайте уважно параграфи 22 та 23. Перевірте отриманні знання.
5.1. Виконайте тест "Клімат Південної Америки" за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScp1BF2IPttK0gryIEWQxVl8ZkZsiJIFNdADmydRrOkWh0n_w/viewform
5.2. Виконайте тест " Води суходолу Південної Америки"" за посиланням http://merkator.org.ua/testy/vody-sukhodolu-pivdennoji-ameryky/
6. Сфотографуйте отримані результати (кількість балів) та до 18.12. 2020 року пришліть фото мені на вайбер за тел. 0663335372.
7.Вивчіть розміщення географічних об’єктів Південної Америки, які ви наносили на контурну карту, на фізичній карті материка.
Успіхів вам!!!!
1 РАЗ , НА ВИКОНАННЯ ВІДВОДИТЬСЯ 25 ХВ.
ДОСТУП ДО ТЕСТУВАННЯ ВІДКРИТИЙ 07.12.2020
Тема. Стихійні явища природи. Екологічні проблеми. Найвідоміші об’єкти, віднесені до Світової природної спадщини ЮНЕСКО.
СПРОБА ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ НАДАЄТЬСЯ
1 РАЗ , НА ВИКОНАННЯ ВІДВОДИТЬСЯ 30 ХВ.
ДОСТУП ДО ТЕСТУВАННЯ ВІДКРИТИЙ ДО 26.11.2020
ОБОВ'ЯЗКОВО ВІРНО ВКАЗУЙ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ’Я
І. Повтори теми «Клімат», «Води суходолу» , «Природні зони Африки»
ІІ. Виконай тести
ІІІ. Переглянь навчальне відео
ІV.У зошит напиши відповідь на запитання №1 ,№3, №6 у підручнику §17 ст.77
02.11.2020
Тема: Фізико-географічне положення Африки. Історія відкриття і дослідження. (тему запишіть у робочий зошит)
7-А Час 08:30
Подключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/78736011900?pwd=c24xVlpIWVlQdzM2OTZ2d2ZXRnJMQT09
7-Б Час: 09:30
Подключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/77639075240?pwd=Rms3bE9mdU5MKytYY2ZSTEZQQU81QT09
1. 1. Перегляньте відео за посиланням https://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-12/ та переконайтеся, що материк, який ми розпочинаємо вивчати – унікальний.
2. 2. Прочитайте параграф 11.
3. 3.Ознайомтеся з планом характеристики фізико-географічного положення материка на с. 52.
4. 4. Перегляньте відео " Фізико-географічне положення "за посиланням https://vsvschool-my.sharepoint.com/:p:/r/personal/admin_vsvschool_onmicrosoft_com/_layouts/15/WopiFrame.aspx?guestaccesstoken=XSFhjWgAKM%2f%2fhvmvAQimtRRRmsa2A9a6cGXPpjLVrkU%3d&docid=0c83977a7d2f94c7e8769c349f983d5db&action=default&originalPath=aHR0cHM6Ly92c3ZzY2hvb2wtbXkuc2hhcmVwb2ludC5jb20vOnA6L2cvcGVyc29uYWwvYWRtaW5fdnN2c2Nob29sX29ubWljcm9zb2Z0X2NvbS9FYWQzT2NqNTBuNU1oMm5EU2ZtRDFkc0J0SW5CN1lPRWgyMF9tZWxhV2w3MzJ3P3J0aW1lPXF0QVA0bXAtMkVn
5. 5. Виконайте Практичну роботу № 2 у зошиті – практикумі на стор.
Ви навчитеся визначати географічні координати та протяжність Африки в градусах та кілометрах. Не забудьте написати висновок.
6. 6. Перегляньте відео " Історія відкриття і дослідження Африки"за посиланням https://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-12/
7. 7. Для закріплення та систематизації знань накресліть у робочому зошиті ь та заповніть пропуски в таблиці.
№ з/п | Хто відкривав та досліджував | Коли? | Що? |
1 | фінікійці | VІ ст. до н.е. | Обігнули Африку, довели, що вона з усіх боків оточена водо |
2 | Бартоломео Діаш | 1488р. | Проплив уздовж західного узбережжя Африки і досягнув її південних околиць. Він відкрив миси Доброї Надії і Агульяс. |
3 | Васко да Гама |
|
|
4 | Генрі Стенлі |
| Обстежив кілька великих озер континенту, річку Конго та верхів’я Нілу. |
5 | Давід Лівінгстон |
|
|
6 | Єгор Ковалевський |
|
|
7 | Василь Юнкер | 1875-1878 р. | Здійснив велику подорож по Лівійській пустині, у глибину екваторіальної Африки, де відвідав район вододілу між Нілом і правими притоками р. Конго. |
8 | Микола Вавілов |
|
|
8. З метою кращого вивчення та закріплення знань географічних об’єктів Африки розпочніть роботу над Практичною роботою №3 на ст.., яку ви будете виконувати протягом всіх уроків , що відведені на вивчення Африки. Вам необхідно виконати завдання 1 та 2 а) ( в частині нанесення на контурну карту географічних об’єктів, що характеризують географічне положення материка).
9. 9.Підведемо підсумок уроку. Перегляньте відео за посиланням https://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-12/
1 10. Перевірте отриманні знання. Виконайте тест за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc522NjuP8RybITMglGRLKXoaxOD2fMRFCKkYqmV6PfI_eMXQ/viewform
Сфотографуйте отриманий результат та до 04.11. 2020 (до наступного уроку!!!!!) року пришліть фото мені на вайбер за тел. 0663335372
1111. Вивчіть розміщення географічних об’єктів Африки, які ви наносили на контурну карту, на фізичній карті материка.
Успіхів вам!!!!
Навчальні матеріали за 2019-2020 навчальний рік
19.05.2020. Тема. Індійський океан
12.05.2020. Тема. Тихий океан
08.05.2020.
05.05.2020 .
50-ї паралелі по материку Євразія
та напиши відповіді на запитання :
24.04.2020 Тема. Природні зони. Вертикальна поясність.
Природна зона | Ґрунти | Тварини та рослини |
Приклад | ||
Арктичні пустелі | Малопотужні ґрунти | Рослини:Лишайники і мохи; Тварини: песці, лемінги, білі ведмеді. |
17.04.2020 Тема. Води суходолу Євразії.
1. Річка Янцзи
Річка | До басейну якого океану належить | Тип живлення річки |
ПРИКЛАД | ||
Лена | Північний Льодовитий | снігове |
Тип походження озера | Приклад озера |
Приклад | |
Льодовикове та льодовиково - тектонічне | Ладозьке, Онезьке. |
Практична робота№11
Кліматичний пояс | Кліматична область (яку територію охоплює) | Характеристика (показники опади,вітри,температура) |
ПРИКЛАД | ||
Помірний | Область морського клімату: включає крайній захід Євразії уздовж берегів Атлантичного океану. | Літо прохолодне, зима відносно тепла |
Взаємозв’язок тектоніки, рельєфу і корисних копалин | ||
Тектонічна структура | Форма рельєфу | Корисні копалини |
ПРИКЛАД | ||
Східно-Європейська платформа | Східно-Європейська рівнина | Буре вугілля, кам’яне вугілля, нафта, газ, залізні руди, фосфорит |
Тема. Дослідження та освоєння материка.
Поділ Євразії на дві частини світу.
І. Уважно прочитайте § 40.
2. Крайні точки материка
https://learningapps.org/3139524
https://learningapps.org/4734428
https://learningapps.org/watch?v=ppocukmb219
Завдання:
Знайдіть географічну номенклатуру Євразії (моря, затоки, протоки)
https://learningapps.org/9125160
Знайди на карті півострови Євразії
https://learningapps.org/watch?v=pdn5oihbn01
Дослідник | Що досліджував | Рік дослідження |
2.Прочитайте текст, виберіть із запропонованих потрібні слова і вставте їх в текст.
20.03.2020. Узагальнення теми «Північна Америка»
▬ https://learningapps.org/view4813613
Комментарии
Отправить комментарий