6 клас Інформатика 2022-2023
25.05.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема уроку: Узагальнення з теми "Алгоритми та програми"
Для завершення даної теми необхідно виконати тестове завдання за посиланням
18.05.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема: Презентація власного проєкту.
Тема: Презентація власного проєкту.
Доброго дня, дорогі наші шестикласники.
На сьогоднішньому уроці Ви будете презентувати та захищати власний проєкт.
Тема: Створення власного ігрового проєкту.
Доброго дня, дорогі наші шестикласники.
Ми продовжуємо працювати над створенням проєктів у середовищі Скретч.
Усі люблять грати комп’ютерні ігри але не всі вміють їх створювати. Для того, щоб створити гру потрібно проявити уяву та фантазію, втілити власну ідею. Будь-яка комп’ютерна гра – це теж проєкт, який створюється за певними етапами. І сьогодні ми з вами будемо вчитися створювати власний ігровий проєкт в середовищі Scratch.
Проєкт – це діяльність людини, спрямована на створення нового продукту.Етапи роботи над проєктом у середовищі Scratch.
Планування |
Створення |
Презентування |
- створення сценарію; - збір і підготовка матеріалів; - вибір середовища для
реалізації. |
- додавання спрайтів, тла тощо; - створення скриптів; - оформлення проєкту; - тестування та усунення помилок. |
- презентування проєкту у вибраному
середовищі. |
Практичне завдання – створення власного проєкту
Сплануй і розроби власний проєкт у середовищі Скретч. Під час планування проєкту дай відповіді на запитання:
Сплануй і розроби власний проєкт у середовищі Скретч. Під час планування проєкту дай відповіді на запитання:
Яка назва проєкту?
Яка ідея проєкту?
Для кого призначений проєкт?
Які інформаційні матеріали потрібні для проєкту?
Які об'єкти будуть використані у проєкті?
Які події передбачені у проєкті?
Як користувач дізнається про те, як управляти подіями у
проєкті?
Який вигляд матиме стартове вікно сцени проєкту?
Як виглядатиме сцена по завершенні проєкту?
Які допоміжні власні блоки слід створити для проєкту?
Які матеріали потрібні для захисту проєкту?
Яка ідея проєкту?
Для кого призначений проєкт?
Які інформаційні матеріали потрібні для проєкту?
Які об'єкти будуть використані у проєкті?
Які події передбачені у проєкті?
Як користувач дізнається про те, як управляти подіями у
проєкті?
Який вигляд матиме стартове вікно сцени проєкту?
Як виглядатиме сцена по завершенні проєкту?
Які допоміжні власні блоки слід створити для проєкту?
Які матеріали потрібні для захисту проєкту?
Відповіді можна подати за допомогою текстового процесора Word або написати в зошиті, сфотографувати і відіслати вчителю.
УВАГА! Цей проєкт необхідно розробити самостійно, це може бути власна гра чи тощо. 18.05.2023 відбудеться презентація ваших розроблених проєктів.
04.05.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
Створення ігрового проєкту "Пам'ять".
Доброго дня, дорогі наші шестикласники.
Ми продовжуємо працювати над створенням проєктів у середовищі Скретч.
У цьому проєкті Ви спробуєте створити гру в якій потрібно запам'ятовувати і відтворювати послідовність випадкових кольорів!
Натисніть на зелений прапор для запуску. Слідкуйте за наступним кольоровим кольором сукні танцівників і слухай супутні удари барабана, а далі відтворюйте кольори в тій же послідовності. Якщо ти переплутаєш їх порядок, то гра закінчитися!
Користуючись презентацією створи проєкт та надішліть на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
27.04.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
20.04.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
13.04.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
Готовий проєкт надішліть на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
4. Збережіть проєкт та надішліть на електронну скриньку вчителям вказавши прізвище та ім'я.irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
23.03.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема: Поняття проекту. Розробка ігрового проекту.
Доброго дня.
Створіть власну гру за схожим сюжетом та на надішліть проєкту вчителеві (irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або
bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
20.04.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
Урок на тему: Створення ігрового проєкту
Проєкт "Кульки"Створення гри із лопанням кульок. Офіційний сайт Проєкту Сode Club
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки"
Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Проєкт "Кульки"
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки"
13.04.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
Урок на тему: Створення ігрового проєкт
Проєкт "Коти-миші"
- Кіт повинний зловити усіх мишей та порахувати їх кількість.
- Вибери фон та персонажів: кота та багато мишей.
- Кіт ловить мишей, але якщо торкається перешкоди повертається в початкову координату
- Миші якщо торкаються кота, зникають і змінюють рахунок.
Користуючись підказками, створіть змінну "миші", задайте команди керування котом за допомогою стрілочок, перешкода має рухатись з правого кінця сцени до лівого.
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
06.04.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема: Практична робота №11. Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі.
Доброго дня.
На сьогоднішньому уроці ми розглянемо поняття декомпозиція, як можна розв'язати складні задачі методом поділу на підзадачі.
Декомпозиція — науковий метод, що використовує структуру завдання і дозволяє замінити вирішення одного великого завдання рішенням серії менших завдань, нехай і взаємопов'язаних, але більш простих.Етапи виконання складних проєктів.
Практичне завдання "Будівельник"
1. Намалюйте геометричні фігури, які будуть відображати об'єкти майбутнього будинку.
2. Створіть програмний код для однієї фігури та скопіюйте його для інших фігур.
3. Створіть кнопку очистити.
4. Перетворіть власний проєкт таким чином, щоб блоки стали кольоровими.
Тема: Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв'язання задач
Доброго дня, дорогі наші шестикласники.
Ми продовжуємо працювати над створенням проєктів у середовищі Скретч. На сьогоднішньому уроці ми спробуємо створити проєкт "Вікторина".
Проєкт "Вікторина"
У цьому проєкті ви дізнаєтеся як створити вікторину з відліком часу, у якій потрібно дати якнайбільше правильних відповідей за 30 секунд.
16.03.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема: Практична робота №10: «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження»
09.03.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема:Вкладені алгоритмічні структури повторення.
1. На сьогоднішньому уроці ми з'ясуємо що називають вкладеними стуктурами повторення. Розглянь зображення 👇
02.03.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
У цьому алгоритмі розгалуження з “Перевіркою умови 2” міститься всередині першого з “Перевіркою умови 1”.
Такий фрагмент алгоритму називають вкладеним розгалуженням.
Вкладені розгалуження можна використовувати і в Scratch 2.
2. Перегляньте відео та створіть проєкт "Пазл"
4. Збережіть проєкт та надішліть на електронну адресу вчителям
23.02.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
4. Збережіть проєкт та надішліть на електронну адресу вчителям
16.02.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
09.02.2023 (6-А клас/ 6-Б клас) Проекти не приймаються
Практична робота №8: «Програмне опрацювання події».
Виконайте практичну роботу користуючись відео
Готову роботу надішліть вчителеві на email.
02.02.2023 (6-А клас/ 6-Б клас) Проекти не приймаються
Практична робота
Роботи приймаються до 08.02.
Проєкт "Набір малювання"
Готовий проєкт надішліть на електронну адресу вчителю
Редагування програмних об’єктів.
Практична робота : «Створення програмних об’єктів».
код для входу 06733966
Інформацію для наповнення слайдів можна взяти за посиланням
👉 https://7chudes.in.ua/nomination/7-chudes/
Надайте доступ до презентації вчителеві
Перейдіть за посиланням
Тема: Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
ПОВТОРЕННЯ
Якщо алгоритм містить фрагмент, в якому є команда перевірки умови, то, залежно від результату виконання цієї команди (Так чи Ні), виконується або одна послідовність команд, або інша.
Такий фрагмент в алгоритмі називають повним розгалуженням.
У цьому алгоритмі розгалуження з “Перевіркою умови 2” міститься всередині першого з “Перевіркою умови 1”.
Такий фрагмент алгоритму називають вкладеним розгалуженням.
Вкладені розгалуження можна використовувати і в Scratch 2.
Якщо клавішу Пропуск натиснуто, виконавець переміщується на 50 кроків уперед.
Якщо після переміщення він доторкається спрайта Dog, то він повертається на 180° за годинниковою стрілкою та продовжує рух у зворотньому напрямку, а інакше він продовжує рухатись далі. Якщо під час руху він доторкається спрайта Beetle, то він говорить «Привіт!» 2 сек. Цей алгоритм містить повне та неповне вкладені розгалуження.
ЗАПИСАТИ В ЗОШИТ
Вкладені розгалуження – це фрагмент алгоритму, у якому одне розгалуження міститься всередині іншого розгалуження.
І зовнішні, і внутрішні розгалуження можуть бути як повними, так і неповними.
3. Виконуємо проєкт у середовищі 👉 SCRATCH
23.02.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема: Програмування процесів з повторенням і розгалудженням.
Доброго дня.
1. На сьогоднішньому уроці ми повторимо які бувають структури алгоритмів.3. Виконуємо проєкт у середовищі 👉 SCRATCH
16.02.2023 (6-А клас/ 6-Б клас)
Практична робота №9: «Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі».
Для отримання кращої оцінки додайте до гри "життя", астероїди тощо.
Зразок гри.
09.02.2023 (6-А клас/ 6-Б клас) Проекти не приймаються
Практична робота №8: «Програмне опрацювання події».
Виконайте практичну роботу користуючись відео
Готову роботу надішліть вчителеві на email.
Виконайте тест
02.02.2023 (6-А клас/ 6-Б клас) Проекти не приймаються
Тема: Поняття події. Види подій.
Практична робота
Роботи приймаються до 08.02.
Проєкт "Набір малювання"
Готовий проєкт надішліть на електронну адресу вчителю
26.01.2023 (6-А клас/ 6-Б клас) Проекти не приймаються
Тема: Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Редагування програмних об’єктів.
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію
2. Виконайте вправу
3. Виконайте тест до 01.02
Розробники комп'ютерних програм постійно покращують створені середовища. Ми працюватимемо із середовищем, яке:
Роботи приймаються до 01.02.2023
Користуючись підсказками створіть програму за зразком
Фото для скачування 💟
Зразок скрипта для зображення
26.12.2022 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема: Узагальнення та систематизація з теми "Комп'ютерні презентації"
Доброго дня. На сьогодніщньому уроці узагальнемо знання з теми "Комп'ютерна презентацію".
Для узагальнення знань зіграйте в онлайн-вікторину.
22.12.2022 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема: Планування представлення презентації та виступ перед аудиторією.
Доброго дня. Сьогодні у нас заключний урок з теми "Комп'ютерні презентації".
Вам потрібно створити Google презентацію на тему "Презентації у моїй професії" і надати доступ вчителеві.
Для створення презентації можна скористатися інформацією яка міститься в підручнику параграф 11 ст. 98-100 або знайти в Інтернеті.
Вимоги до презентації:
•титульний слайд(назва теми презентації, прізвище та ім'я);
• вступ, де наведено огляд теми, подано історичні довідки тощо;
• інформаційні слайди, де викладається зміст матеріалу згідно з усіма вимогами до оформлення презентацій, на слайдах повинні бути текст та зображення.
• завершальний слайд, на якому можна дати список інформаційних джерел .
Надайте доступ до презентації вчителеві
15.12.2022 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема. Створення новорічної листівки. Форматування автофігур. Анімація.Частина 2. Налаштування ефектів.
Налаштування виконуються виключно на комп'ютері, мобільні телефони та планешети цю функцію не підтримують
Перегляньте відео-матеріали до уроку. Користуючись інструкцією в ньому виконайте практичну роботу.
Матеріали до уроку
Надайте доступ до презентації вчителеві08.12.2022 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема.Створення новорічної листівки. Форматування автофігур. АнімаціяДоброго дня при вивченні даної теми ми розділимо наш проєкт на дві частини. Першу частину виконаємо сьогодні,а другу частину наступного уроку.
Перегляньте відео-матеріали до уроку. Користуючись інструкцією в ньому виконайте практичну роботу.
Матеріали до уроку
Надайте доступ до презентації вчителеві01.12.2022 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема. Налаштування показу презентації.
Перегляньте відео-матеріали до уроку. Користуючись інструкцією в ньому виконайте практичну роботу.
Для виконання роботи зробіть копію презентації нижче.
17.11.2022 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема: ОБ’ЄКТИ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТА ЗАСОБИ КЕРУВАННЯ ЇЇ ДЕМОНСТРАЦІЄЮ.ТИПИ СЛАЙДІВ.
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію
2. Перегляньте відеоролик
3. Практична робота.
Створіть власну презентацію з 8 слайдів "7 чудес України" перейшовши за просиланням https://docs.google.com/presentation/d/1KtXAKljPsssgN_42FtcSkZ8K9DYpmYa-aunGNDbs7Jg/copyІнформацію для наповнення слайдів можна взяти за посиланням
👉 https://7chudes.in.ua/nomination/7-chudes/
Надайте доступ до презентації вчителеві
10.11.2022 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема: Практична робота №4: «Відкриття, створення та збереження презентацій. Розробка слайдової презентації».1. Перегляньте презентацію.
2. Практична робота.
Перейдіть за посиланням
та створіть власну презентацію "Роботи" (не менше 7 слайдів). На титульному слайді (першому) вкажіть назву презентації та власне прізвище.
Завантажте файли роботів з папки 👉 👾
Оформіть презентацію використовуючи тему, макет та відформатуйте текст.
Надайте доступ до презентації вчителеві
Результат роботи надішліть вчителю на електронну пошту
15.09.2022 (6-А клас/ 6-Б клас)
Завантажте файли роботів з папки 👉 👾
Оформіть презентацію використовуючи тему, макет та відформатуйте текст.
Надайте доступ до презентації вчителеві
03.11.2022 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема: Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій. Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення.1. Перегляньте презентацію.
2. Виконайте вправи
3. Домашнє завдання.
Зробіть копію презентації 👉
https://docs.google.com/presentation/d/1Ej4rq9-iOcE32k-NyMaxwj4mbpXFGkwmSO-SW5Czb0I/copy- Визначте макети поданих слайдів Змініть макети слайдів.
- Як змінюється вигляд і розташування об’єктів на слайдах?
- Змініть шаблони слайдів.
- Як змінюється вигляд і розташування об’єктів на слайдах?
27.10.2022 (6-А клас/ 6-Б клас)
Тема: Налаштування параметрів та перетворення формату графічного зображення.
1. Перегляньте презентацію для повторення матеріалу вивченого раніше.
2. Створіть власну вітальну листівку "Привітання з Днем народження" використовую картинки (або елементи картинок) з бібліотеки онлайн редактор https://boxy-svg.com/, також можна намалювати листівку самостійно. Результат роботи надішліть на електронну адресу вчителя.
20.10.2022 (6-А клас/ 6-Б клас)
Практична робота №3: «Додавання тексту до графічних зображень та його форматування».
Завдання створення логотипу власного імені
13.10.2022 (6-А клас/ 6-Б клас)
Практична робота №2: «Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах».
Кожен з об'єктів векторного зображення розміщується в окремому шарі. Це дає змогу користувачеві змінювати положення одного об'єкта відносно іншого навіть під час їх накладання. Крім переміщення по площині можна змінити порядок шарів з об'єктами, тобто вибирати, який з об'єктів буде на передньому плані, а який за ним.
Практична робота створення яблука за допомогою шарів та кривих ліній
06.10.2022 (6-А клас/ 6-Б клас)
Урок 5. Операції над об’єктами та групами об’єктів.
Розгляньте основні операції над об'єктами та групами об'єктів
Розгляньте приклади малюнків, створіть 2 власних стікери до свята Хелоувіна за зразком або на свій власний розсуд.
логін - podilskag@gmail.com
пароль school24
29.09.2022 (6-А клас/ 6-Б клас)
Урок 4. Особливості побудови й опрацювання векторних зображень. Практична робота № 1. "Побудова зображення з графічних примітиві".
На сьогоднішньому уроці ми будемо створювати зображення квітки.
в онлайн-середовицщі https://boxy-svg.com/
Перегляньте відео та створіть власну квітку користуючись поданим алгоритмом.
Результат роботи надішліть вчителю на електронну пошту
22.09.2022 (6-А клас/ 6-Б клас)
Урок 3. Середовище та інструменти графічного редактора
Перегляньте презентацію ознайомтесь з онлайн-редактором, виконайте практичну роботу до кінця дня розміщену на останньому слайді.
Урок 2. Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів.
👇
Урок 1. Правила техніки безпеки. Актуалізація вивченого матеріалу за 5 клас
👇
Архів 2021-2022
Комментарии
Отправить комментарий