6 клас Інформатика 2021-2022
25.05.2022 (6-Б) 27.05.2022 (6-А)Тема уроку: Узагальнення з теми "Алгоритми та програми"Для завершення даної теми необхідно виконати тестове завдання за посиланням
18.05.2022 (6-Б) 20.05.2022 (6-А)Урок на тему: Створення ігрового проєкту
25.05.2022 (6-Б) 27.05.2022 (6-А)
Тема уроку: Узагальнення з теми "Алгоритми та програми"
Для завершення даної теми необхідно виконати тестове завдання за посиланням
18.05.2022 (6-Б) 20.05.2022 (6-А)
Урок на тему: Створення ігрового проєкту
У цьому проєкті можна побачити, як створити гру, у якого гравець повинен ловити кольорові точки правильними кольорами на колесі контролера.
Використовуйте клавіші клавіатури зі стрілками, щоб обертати колесо контролера і лови літальні точки кожного розу, коли вони досягають центру. Якщо пропустиш три точки, то закінчиться.Створення проекту лови керапки. Офіційний сайт Проєкту Сode Club
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Лови крапки"
Створення проекту лови керапки. Офіційний сайт Проєкту Сode Club
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Лови крапки"
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Лови крапки"
Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Виконайте тест
11.05.2022 (6-Б) 13.05.2022 (6-А)Урок на тему: Створення ігрового проєкту
Проєкт "Пам'ять"
У цьому проекті ви створюєте гру, потрібно запам'ятовувати і створювати послідовність випадкових кольорів!
Натисніть на зелений прапор для запуску. Слідкуйте за наступним кольоровим кольором сукні танцівників і слухай супутні удари барабана, а далі відтворюйте кольори в тій же послідовності. Якщо ти переплутаєш їх порядок, то гра закінчитися!
Виконайте тест
11.05.2022 (6-Б) 13.05.2022 (6-А)
Урок на тему: Створення ігрового проєкту
Проєкт "Пам'ять"
У цьому проекті ви створюєте гру, потрібно запам'ятовувати і створювати послідовність випадкових кольорів!
Натисніть на зелений прапор для запуску. Слідкуйте за наступним кольоровим кольором сукні танцівників і слухай супутні удари барабана, а далі відтворюйте кольори в тій же послідовності. Якщо ти переплутаєш їх порядок, то гра закінчитися!
У цьому проекті ви створюєте гру, потрібно запам'ятовувати і створювати послідовність випадкових кольорів!
Натисніть на зелений прапор для запуску. Слідкуйте за наступним кольоровим кольором сукні танцівників і слухай супутні удари барабана, а далі відтворюйте кольори в тій же послідовності. Якщо ти переплутаєш їх порядок, то гра закінчитися!
Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
04.05.2022 (6-Б) 06.05.2022 (6-А)
Урок на тему: Створення ігрового проєкту
Проєкт "Кульки"Створення гри із лопанням кульок. Офіційний сайт Проєкту Сode Club
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки"
Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Проєкт "Кульки"
Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки"
27.04.2022 (6-Б) 29.04.2022 (6-А)
Урок на тему: Створення ігрового проєкт
Проєкт "Геометря кольору"Тут ти навчишся ще кількома крутими прийомами і створиш один з моїх улюблених проектів Скретч: він малює різнокольорові візерунки.
Користуючись схемою створіть проєкт та надішліть на електронну адресу irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Проєкт "Геометря кольору"
Тут ти навчишся ще кількома крутими прийомами і створиш один з моїх улюблених проектів Скретч: він малює різнокольорові візерунки.Користуючись схемою створіть проєкт та надішліть на електронну адресу
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
20.04.2022 (6-Б) 22.04.2022 (6-А)
Урок на тему: Створення ігрового проєкт
Проєкт "Коти-миші"
- Кіт повинний зловити усіх мишей та порахувати їх кількість.
- Вибери фон та персонажів: кота та багато мишей.
- Кіт ловить мишей, але якщо торкається перешкоди повертається в початкову координату
- Миші якщо торкаються кота, зникають і змінюють рахунок.
Користуючись підказками, створіть змінну "миші", задайте команди керування котом за допомогою стрілочок, перешкода має рухатись з правого кінця сцени до лівого.
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
13.04.2022 (6-Б) 15.04.2022 (6-А)
Тема: Поняття проекту. Розробка ігрового проекту.
Доброго дня.
Створіть власну гру за схожим сюжетом та на надішліть проєкту вчителеві (irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або
bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
06.04.2022 (6-Б) 08.04.2022 (6-А)
Тема: Розв'язування задачі методом поділу на підзадачі.
Доброго дня.
На сьогоднішньому уроці ми розглянемо поняття декомпозиція, як можна розв'язати складні задачі методом поділу на підзадачі.
Декомпозиція — науковий метод, що використовує структуру завдання і дозволяє замінити вирішення одного великого завдання рішенням серії менших завдань, нехай і взаємопов'язаних, але більш простих.Етапи виконання складних проєктів.
Практичне завдання "Будівельник"
1. Намалюйте геометричні фігури, які будуть відображати об'єкти майбутнього будинку.
2. Створіть програмний код для однієї фігури та скопіюйте його для інших фігур.
3. Створіть кнопку очистити.
4. Перетворіть власний проєкт таким чином, щоб блоки стали кольоровими.
30.03.2022 (6-Б) 01.04.2022 (6-А)
Тема: Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв'язання задач
Доброго дня, дорогі наші шестикласники.
Ми продовжуємо працювати над створенням проєктів у середовищі Скретч. На сьогоднішньому уроці ми спробуємо створити проєкт "Вікторина".
Проєкт "Вікторина"
У цьому проєкті ви дізнаєтеся як створити вікторину з відліком часу, у якій потрібно дати якнайбільше правильних відповідей за 30 секунд.
22.03.2022 (6-Б) 25.03.2022 (6-А)
Тема:Вкладені алгоритмічні структури повторення.
1. На сьогоднішньому уроці ми з'ясуємо що називають вкладеними стуктурами повторення. Розглянь зображення 👇
- етапи 11 "Художник - вкладені цикли"
- етапи 13 "Бджілка - вкладені цикли"
3. Пройдіть тестування
16.03.2022 (6-Б) 18.03.2022 (6-А)
Тема: Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
Доброго дня.
1. На сьогоднішньому уроці ми з'ясуємо що називають вкладеними стуктурами розгалуження. Розглянь зображення 👇Виконай практичне завдання 👇
25.02.2022 (6-А)
Тема: Програмування процесів з повторенням і розгалудженням.
Доброго дня.
1. На сьогоднішньому уроці ми повторимо які бувають структури алгоритмів.3. Виконуємо проєкт у середовищі 👉 SCRATCH
09.02.2022 (6-Б)
11.02.2022 (6-А)
11.02.2022 (6-А)
Доброго дня.
1. Відкрийте онлайн середовище Скретч
2. Перегляньте відео та створіть власний проєкт "Яблука"
3. Збережіть проєкт та надішліть на електронну адресу вчителям
04.02.2022 (6-А)
Тема: Поняття події. Види подій.
Практична робота
Проєкт "Набір малювання"
Готовий проєкт надішліть на електронну адресу вчителю
15.12/6-Б
Урок. ЕФЕКТИ ЗМІНИ СЛАЙДІВ.
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію
2. Виконайте тест.
Готову роботу надішліть за адресами
08.12.2021 р. (6-Б клас)
Урок на тему: ПОСЛІДОВНІСТЬ СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇ ТА ВИМОГИ ДО ЇЇ ОФОРМЛЕННЯ
1. Перегляньте презентацію
2. Заповініть форму
Комментарии
Отправить комментарий