Інформатика 5 клас 2022-2023


07.04.2023 (5-А клас)
06.04.2023 (5-Б клас)
Тема уроку: Узагальнення з теми "Алгоритми та програми"
Для завершення даної теми необхідно виконати тестове завдання за посиланням  та виконати проєкт в середовищі Скретч "Герб України"

Відео-інстркуція
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA



04.04.2023 (5-А клас)
05.04.2023 (5-Б клас)
Тема уроку: Практична робота "Складання програм з повторенням у середовищі Скретч"
Створення проєкту "Змійку".
Перегляньте відео і створіть проєкт "Змійка"


Перейдіть за посиланням 👉 Скретч-онлайн
 та виконайте практичну роботу.

Або перегляньте текстову інструкцію.
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA




24.03.2023 (5-А клас)
23.03.2023 (5-Б клас)
Тема уроку: Вибір та поєднання алгоритмічних структур для розв’язування поставленої задачі
Розробка ігрового проекту 
Гра "Істи чи не їсти" 

Спробуємо створити гру за зразком
Опис гри.
 - фрукти необхідно ловити кліканням мишки за них отримується певна кількість балів
- якщо клікнути на неїстівний предмет, бали знімаються і віднімається життя.
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA


21.03.2023 (5-А клас)
22.03.2023 (5-Б клас)
Тема уроку: Цикли з лічильником та умовою. Малювання спіралей.
Спіраль- це прямокутник, сторона якого постійно збільшується







17.02.2023 (5-А клас)
16.03.2023 (5-Б клас)

Урок на тему: Цикли з лічильником

Доброго дня, дорогі п'ятикласники. На сьогоднішньому уроці ми розглянемо я побудувати різні геометричні узори використовуючи цикли, а саме цикл з лічильником.

Щоб побудувати квадрат необхідно використати 8 блоків, або 3 з використання повторення що є набагато ефективніше
Давайте розглянемо залежність кількості повторень від, кількості кутів.


Домашнє завдання. 
Виконайте проект за зразком та надішли  роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
та
Виконайте тестування за посиланням Тест



Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA




14.02.2023 (5-А клас)
15.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Поняття алгоритмів з повторенням.




Практичні роботи до заняття
Варіант 1: Художник: https://studio.code.org/s/course2/lessons/7/levels/1
Варіант 2: Бджілка: https://studio.code.org/s/course2/lessons/8/levels/1
Варіант 3: Відлагодження: 
https://studio.code.org/s/course2/lessons/10/levels/1

Д/З прочитати § 26 ст. 134


10.02.2023 (5-А клас)
09.03.2023 (5-Б клас)

Урок на тему: Реалізація алгоритмів з розгалуженням в середовищі програмування

Практична робота: Ігровий проект "Чарівниця і дракон”



Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA

Д/з:
Виконайте тест


07.02.2023 (5-А клас)
08.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: 
Створення простих алгоритмів з розгалуженням .

Сьогодні на уроці будемо створювати проєкт з розгалуженнм
Розробимо проєкт "Робожук"
Ознайомтесь з відео-інструкцією та створіть проєкт.


Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA




03.02.2023 (5-А клас)
02.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: 
Поняття алгоритмів з розгалуженнями.




Практичне завдання



Виконати проєкт
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Д/З Прочитати § 25
Складіть в зошиті блок-схени поданих алгоритмів 







28.02.2023 (5-А клас)
01.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: 
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.


Практичне завдання.
Створіть проєкт "Пори року".






Д/з . Виконати проєкт
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Прочитати § 24 ст. 124




24.02.2023 (5-А клас)
23.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему:
Реалізація лінійних алгоритмів в середовищі програмування.
Працюємо над проектом "Загублені у космосі"

Зразок

Додай спрайти як показано на картинці
 
Розглянь код. Будь уважний, кожному виконавцю надай його команди

Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Виконай тестове завдання.

21.02.2023 (5-А клас)
22.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: 
Реалізація лінійних алгоритмів в середовищі програмування.

Давайте повторимо, що таке алгоритм і які існують типи алгоритмів:

Виконайте практичне завдання. Перейдіть за 
посиланням https://studio.code.org/s/course2
Курс 2 "Студі коду"

Урок 3: Лабіринт: послідовність
Урок 4: Художник: послідовність


17.02.2023 (5-А клас)
16.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему:Реалізація лінійних алгоритмів. Практична робота 
Перейдіть за посиланням 👉 Скретч-онлайн
 та виконайте практичну роботу 



Зразок написання цифри 0, 1 та 2



Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
 


14.02.2023 (5-А клас)
15.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Створення простих лінійних алгоритмів. 
    Повсякденне життя кожної людини полягає у вирішенні величезної кількості завдань різної складності на роботі або під час навчання. Деякі завдання є настільки простими, що при їх виконанні ми робимо певні дії автоматично, навіть не замислюючись. Рішення будь-якої задачі, навіть найпростішої, як правило, здійснюється послідовно за кілька кроків. Такого роду послідовність при вирішенні завдань називається алгоритмом. Сьогодні ми розглянемо, що таке лінійні алгоритми на прикладі програмного середовища «Скретч», як зображується їх структура, а також з’ясуємо призначення змінних у побудові лінійних алгоритмів.
    Для початку я пропоную записати визначення, що ж таке лінійний алгоритм. Тож зараз відкрийте ваші зошити, запишіть число та тему нашого заняття.
    Лінійний алгоритм – це такий алгоритм, який складається з однієї чи декількох дій, що повинні бути виконані у строгій послідовності і в строгій відповідності з тим порядком у якому записані оператори програми.

(Демонстрація лінійного алгоритму на прикладі казки «Ріпка»)
Давайте сьогодні спробуємо створити  
скрипти для малювання трикутника, квадрата, правильного шестикутника в середовищі Scratch.

Приклад
 Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA



10.02.2023 (5-А клас)
09.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему:Середовище реалізації алгоритму. Типи алгоритмів.


Виконайте практичну "Акваріум" розміщений у презентації 
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA




07.02.2023 (5-А клас)
08.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему:Середовище опису й виконання алгоритму


Виконайте практичну роботу на ст 117- 118 Вп. 7 
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму  https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA



Модель а. Зразок


Модель б. Зразок

Дорогі діти та батьки, для того, щоб працювати вам необхідно буде забезпечити себе необхідним програмним забезпеченням.

Вам потрібно завантажити і встановити скретч на комп'ютер, або можна скористатися онлайн версією
Можна завантажити тут scratch.mit.edu/download
Онлайн версія scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Інтрукція для роботи з середовищем онлайн 






03.02.2023 (5-А клас)
02.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Поняття моделі та моделювання.



Виконайте вправу перейшовши за посиланням


Домашнє завдання.
Намалювати на аркуші паперу модель власної кімнати, сфотографувати та прикріпити до дошки Padlet (вкажіть прізвище та ім'я, клас)

Зроблено в Padlet





31.01.2023 (5-А клас)
01.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Способи опису алгоритму. Програма.

 Перегляньте презентацію та ознайомтесь із способами подання алгоритмів




Виконайте вправи





Виконайте домашнє завдання в зошиті, накресліть блок-схеми. Опрацюйте § 21 підручника ст.109-112











27.01.2023 (5-А клас)
26.01.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Виконавці алгоритмів та їхні системи команд
Перегляньте презентацію.









Опрацювати матеріал підручника на стор. 104-108
Виконайте тест  зо 30.01




24.01.2023 (5-А клас)
25.01.2023 (5-Б клас)

Тема:Алгоритми та їх роль в житті людини.
Добрий день. Сьогодні на уроці ми з вами розпочнемо вивчати новий розділ "Алгоритми і програми"
Пригадайте що називають алгоритмом, хто може виконувати алгоритми. Подумайте яку роль відіграють алгоритми у вашому житті, як часто ви з ними зустрічаєтесь. Спробуйте навести приклади.
Для кращого розуміння теми, перегляньте презентацію.


Виконайте завдання
Укладіть алгоритм приготування страви https://www.girlsgogames.com/games/saras_cooking_class_games

Д/з  ст. 104-108 Вправа 7
7. Опишіть, що в повсякденному житті ви виконуєте за алго-
ритмами.


І семестр
27.12.2022 (5-А клас)
26.12.2022 (5-Б клас)
Тема: Параметри сторінок. Підготовка текстового документа до друку

Перевір себе




23.12.2022 (5-А клас)
22.12.2022 (5-Б клас)
Тема: Форматування фрагментів тексту у текстових документах.
Доброго дня!.Запрошуємо взяти участь у вікторині
 "Додаткові параметри форматування шрифту"
1.Перейдіть за посиланням joinmyquiz.com
2.Введіть код для входу      4699 7739
3. Вкажіть прізвище та ім'я






20.12.2022 (5-А клас)
21.12.2022 (5-Б клас)
Тема: Форматування таблиць та графічних зображень у текстових документах.
    Доброго дня.
    Сьогодні ми продовжуємо працювати з тестовим документом і спробуємо застосувати отриманні знання на практиці.

Практична робота.
Створіть документ за зразком:
Наберіть текст, створіть таблицю, вставте зображення та створіть список.


Заготовки до практичної роботи.
          

 







16.12.2022 (5-А клас)
15.12.2022 (5-Б клас)
Тема: Різні об’єкти у текстових документах (блок-схеми, діаграми, тощо)


Виконайте завдання 1 "Листівка" та завдання 2  "Блок-схема"
Користуємося функцією Вставка-Малюнок






Відео інструкція виконання практичної роботи





13.12.2022 (5-А клас)
14.12.2022 (5-Б клас)
Тема: Графічні зображення у текстових документах.


Пактична робота 

Прочитайте параграф 17.

09.12.2022 (5-А клас)
08.12.2022 (5-Б клас)
Тема: Таблиці у текстових документах


Посилання для практичної роботи

Прочитайте параграф 18.

06.12.2022 (5-А клас)
07.12.2022 (5-Б клас)
Тема: Списки у текстових документах



Посилання для практичної роботи

Д/з прочитати ст 87

01.12.2022 (5-А клас)
02.12.2022 (5-Б клас)
Тема: Робота з текстовими фрагментами 
Практична робота.Працюємо разом
Створіть документ за зразком 
Зробіть форматування заголовку за зразком
Зробіть форматування основного тексту за зразком





Перевірте отримайний результат


Готову роботу надішліть вчителеві






29.11.2022 (5-А клас)
30.11.2022 (5-Б клас)
Тема: Робота з текстовими фрагментами (пошук та замінювання, вирізання, вставка)

Посилання на практичну роботу
Скопіюйте документ та виконайте практичне завдання на комп'ютері

https://docs.google.com/document/d/1y8LD85-Qf8YfMOdyu7NcJXn1GKUsqdUR9H2keCBX5gw/copy

Виконайте вправи на закріплення знань 

Вправа 1

Вправа 2

Вправа 3

Домашнє завдання
Пройдіть тест https://vseosvita.ua/test/start/guw624


22.11.2022 (5-А клас)
23.11.2022 (5-Б клас)
Тема: Правила і способи введення тексту, його виділення та редагування

Посилання на практичну роботу
Скопіюйте документ та виконайте практичне завдання на комп'ютері

https://docs.google.com/document/d/13n5-Uv8PsDeC5bRaQigBezo74yBYjS6SgyLbmY-BOXw/copy

Домашнє завдання 

Прочитати параграф 16 ст 83-86. Вп 6. 

Додаткове завдання з * на 12 балів (за бажанням). Роботу надіслати вчителю на електронну пошту







18.11.2022 (5-А клас)
17.11.2022 (5-Б клас)
Тема: Створення та збереження текстових документів.
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію.
 
Посилання на практичну роботу


Завдання 1 
Кожен рядок уривка вірша Тараса Шевченка надруковано іншим шрифтом. Напишіть назви цих шрифтів поряд із рядками
Завдання 2 
Прикметники, що позначають забарвлення предметів чи живих істот, виділіть відповідними кольорами
Завдання 3
Переформулюйте шкідливі поради на корисні. Оформіть поради різними стилями.
    Поділіться своєю роботою з вчителем, ввівши електронну адресу bidenkoalla1977@gmail.com у поле "Додайте користувачів". У практичній роботі обов'язково вкажіть прізвище, ім'я та клас.




15.11.2022 (5-А клас)
16.11.2022 (5-Б клас)
Тема: Програмне забезпечення для опрацювання текстів.
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію.
2. Виконайте практичну роботу.
Перейдіть за посиланням та створіть копію документа (перед виконанням практичної роботи Вам потрібно обов'язково зайти у свій обліковий запис GOOGLE) 



Посилання на практичну роботу 👉 https://docs.google.com/document/d/1tIHvdYUez3uTM47qkqX9YP5T4QgKb16zVHNqWz2wapU/copy

Практична робота містить 3 завдання:
Завдання 1
Розставте рядки тексту у правильному порядку.

Завдання 2
Виправте помилки у тексті

Завдання 3
Видаліть зайве слово. Назвіть групу об’єктів.
    Поділіться своєю роботою з вчителем, ввівши електронну адресу bidenkoalla1977@gmail.com у поле "Додайте користувачів". У практичній роботі обов'язково вкажіть прізвище, ім'я та клас.


Відео інструкція до практичної роботи



Для допитливих
Перевірте швидкість свого друку на сайті https://www.ratatype.ua/typing-test/





11.11.2022 (5-А клас)
10.11.2022 (5-Б клас)
Тема: Текстовий документ, його об'єкти та їх властивості.
1. Перегляньте презентацію.

2. Виконайте вправи

Вправа 1
Вправа 2
Вправа 3
Вправа 4

 3. Домашнє завдання
Прочитайте § 15 ст.79-82
Виконайте практичне завдання № 5 на ст. 82 (Квітка сонця)
Перевірте швидкість свого друку на сайті https://www.ratatype.ua/typing-test/



08.11.2022 (5-А клас)
09.11.2022 (5-Б клас)
Тема: Академічна доброчесність. Правила цитування та використання авторської інформації.
1. Перегляньте презентацію.

 
2. Практична робота
Виконайте практичну роботу в зошиті.
(Розгадайте ребус, розгадайте кросворд, кросворд «Інтелектуальна власність» результат запишіть в зошит)
 
3. Для допитливих.
Вправи для самоперевірки.

 
 

02.11.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Тема: Безпечне користування Інтернетом.
Д/З. Прочитати § 12 ст. 59-61
Дайте відповіді на змодельовані ситуації, які можуть 
трапитися в Інтернеті перейшовши за посиланням 👉 
1. Перегляньте презентацію.

2. Виконайте вправи:
 
3. Домашнє завдання.
Дайте відповіді на змодельовані ситуації, які можуть трапитися в Інтернеті.
1. Увійти в  обліковий запис Google.
2. Перейдіть за посиланням та відкрийте віртуальну дошку Jamboard  👉 5-А клас          👉5-Б клас

3. Колективно працюємо над віртуальною дошкою.


01.11.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Тема: Ресурси для перевірки достовірності інформації.
1. Перегляньте презентацію.
 

2. Виконайте вправи:
 


Практична робота
Перейдіть за посилання  https://docs.google.com/document/d/1CTBfa8kYyJUmMv4Qh2JZ89_VrYYSi7DGTqtEkdiRkYU/copy  та зробіть копію GOOGLE документа.
Перевірте сайти, які ви використали для пошуку інформації за допомогою сервісів (на ваш вибір) та заповніть таблицю.
Сервіси для пошуку:

https://isithacked.com/ 

https://www.mywot.com/

або зробіть у зошиті



Поділіться результатом роботи, надавши доступ вчителю bidenkoalla1977@gmail.com
Відео інструкція виконання практичної роботи.




26.10.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Тема: Критичне оцінювання інформації отриманої з Інтернету.
1. Перегляньте презентацію.
    Д/З Заповни форму 👉💟
 
2. Перевір себе 👉👀
3. Виконайте вправи:
      

4. Заповни форму 
Напиши одну правдиву і одну неправдиву цікавинку

25.10.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Тема: Прості методи та алгоритми пошуку. Ключові слова, запити пошуку. Особливості пошуку різних типів інформації в Інтернеті.

1. Перегляньте презентацію.


Як відбувається пошук в Інтернеті. 
У відео є українські субтитри

2. Виконайте вправи:

3. Відшукайте відповіді та запишіть їх у відповідній формі.



19.10.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
1. Перегляньте презентацію
Практична робота 
Накресліть таблиці в зошиті згідно фото, здійсніть пошук на комп'ютері чи телефоні, заповніть клітинки таблиці. Готову роботу сфотогравуйте та надішліть вчителю (електронний щоденник чи електронна пошта)







18.10.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
1. Перегляньте презентацію
Д/з Перейдіть на сайт "Пустунчик" за посиланням https://pustunchik.ua/ua , оберіть в меню вкладку Ігри та категорію Розмальовки. Розмалюйте будь-яке  зображення на свій смак, зроби фото роботи та прикріпи його до стіни за посиланням

Зроблено в Padlet





Виконайте вправу




12.10.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
1. Перегляньте презентацію
Д/З. Прочитайте параграф 9-10 ст. 45-52


Виконайте вправи на комп'ютері чи телефоні


11.10.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Урок : Пошук інформації в Інтернеті як життєва/навчальна проблема та інформаційний процесів.
1. Перегляньте презентацію

2. Інтернет, що змінює світ.
    Опишіть, які переваги та недоліки використання Інтернету при здісненні таких діяльностей (перегляд мультфільмів, спілкування з друзями, обмін ідеями, зберігання контактної інформації, перевірка погоди, пошук інформації, ігри, покупки, навчання)?
Перейдіть за посиланням, впишіть своє ім'я та прізвище 

та напишіть свій коментар 👉 https://wakelet.com/i/invite?code=tylllx5x



05.10.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)

Урок : Поняття комп’ютерної мережі Локальна мережа, використання мережевих ресурсів.
Д/З  Спробуй з'єднати комп'ютери у мережу: https://netwalk.github.io/

Опрацюйте презентацію

Виконайте вправи
Вправа 1

Вправа 2

04.10.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Урок : Файли, папки та операції над ними.
Д/з прочитати Параграф 7-8 ст. 39-41. Виконати в зошиті вправи 7, 8 ст.41


Виконайте тест 👉 тест
Виконайте завдання


28.09.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Урок :Програмне забезпечення. Операційна система.
Д/з прочитати Параграф 7-8 ст 36-38


Виконайте завдання;



27.09.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Урок :Складові комп’ютерів та їх призначення.
Пригадай основні присторої та складові комп'ютера. Поясни їх призначення

Пройди квести
Домашнє завдання виконай в зошиті вправу 5 та 6 👇




21.09.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Урок :Складові комп’ютерів та їх призначення
Д/З прочитати § 6, виконати вправу 8 ст.35 


Вправи для самоперевірки
Завдання №1 Види сучасних комп'ютерів.
Завдяння № 2 Відповідність
Завадння № 3 Історія розвитку
Завдання № 4 Підключення до системного блоку
Завдання № 5 Компоненти системного блоку
Іграшка Мій перший комп'ютер https://s3.amazonaws.com/helloruby.com/ua/activity-computer.pdf

20.09.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Урок :Комп'ютери та їх різновиди  
Д/З прочитати § 6 ст 32-34, виконати вправу 5 ст.35 




14.09.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Урок :Поняття даних. Пристрої для роботи з даними  
👇

Перегляньте презентацію
Д/З прочитати §5 вправа 6, ст29.

 

Вправа 1
Вправа 2

Вправа 3

Вправа 4

Вправа 5


13.09.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Урок : Інформаційні процеси
👇
Перегляньте презентацію та зверніть увагу на основні інформаційні процеси.
Д/З прочитати § 4 та виконати завдання 7 в зошит на ст 24.


Вправа 1
Вправа 2



07.09.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)

Урок : Інформація, дані, повідомлення
👇
Домашнє завдання § 2-3 прочитати 
Вправи 11 (ст .19) виконати в зошиті (кросворд).
Ознайомтесь з презентацією та виконайте вправи для самоперевірки нище.




Вправа 1


 

Вправа 2

Вправа 3

Вправа  4


06.09.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Урок 2. Інформаційні технології, їх роль у житті сучаної людини

👇



Домашнє завдання § 1 прочитати.
Записати в зошит переваги та недоліки використання сучасних технологій

Ознайомтесь з презентацією та виконайте вправи для самоперевірки нище.

Завдання 1.

Завдання 2.
  
Завдання 3.
  
Завдання 4.








Тема: Інформатика 5-А клас (весь клас)
Час: 1 вересня 2022 11:55 

Підключитися до конференції Zoom

Ідентифікатор конференції: 729 4468 7296
Код доступа: 1111

Вітаємо!
Пропонуємо переглянути відео і проаналізувати його. Зверніть увагу як саме не варто сидіти за комп'ютером.

Прочитайте правила та запам'ятайте .
Виконайте вправу та перевірте свої знання





Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас

Сімейна форма 8 клас