Інформатика 5 клас 2022-2023
07.04.2023 (5-А клас)
06.04.2023 (5-Б клас)
Тема уроку: Узагальнення з теми "Алгоритми та програми"
Для завершення даної теми необхідно виконати тестове завдання за посиланням та виконати проєкт в середовищі Скретч "Герб України"
Відео-інстркуція
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
04.04.2023 (5-А клас)
05.04.2023 (5-Б клас)
Тема уроку: Практична робота "Складання програм з повторенням у середовищі Скретч"
Створення проєкту "Змійку".
Перегляньте відео і створіть проєкт "Змійка"
Перейдіть за посиланням 👉 Скретч-онлайн
та виконайте практичну роботу.
Або перегляньте текстову інструкцію.
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
24.03.2023 (5-А клас)
23.03.2023 (5-Б клас)
Тема уроку: Вибір та поєднання алгоритмічних структур для розв’язування поставленої задачі
Розробка ігрового проекту
Гра "Істи чи не їсти"
Спробуємо створити гру за зразком
Опис гри.
- фрукти необхідно ловити кліканням мишки за них отримується певна кількість балів
- якщо клікнути на неїстівний предмет, бали знімаються і віднімається життя.
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
21.03.2023 (5-А клас)
22.03.2023 (5-Б клас)
Тема уроку: Цикли з лічильником та умовою. Малювання спіралей.
17.02.2023 (5-А клас)
16.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Цикли з лічильником
Доброго дня, дорогі п'ятикласники. На сьогоднішньому уроці ми розглянемо я побудувати різні геометричні узори використовуючи цикли, а саме цикл з лічильником.
Щоб побудувати квадрат необхідно використати 8 блоків, або 3 з використання повторення що є набагато ефективніше
Давайте розглянемо залежність кількості повторень від, кількості кутів.
Домашнє завдання.
Виконайте проект за зразком та надішли роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
та
Виконайте тестування за посиланням Тест
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
14.02.2023 (5-А клас)
15.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Поняття алгоритмів з повторенням.Практичні роботи до заняття
Варіант 1: Художник: https://studio.code.org/s/course2/lessons/7/levels/1
Варіант 2: Бджілка: https://studio.code.org/s/course2/lessons/8/levels/1
Варіант 3: Відлагодження: https://studio.code.org/s/course2/lessons/10/levels/1
Д/З прочитати § 26 ст. 134
10.02.2023 (5-А клас)
09.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Реалізація алгоритмів з розгалуженням в середовищі програмування
Практична робота: Ігровий проект "Чарівниця і дракон”
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Д/з:
Виконайте тест
07.02.2023 (5-А клас)
08.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Створення простих алгоритмів з розгалуженням .Сьогодні на уроці будемо створювати проєкт з розгалуженнм
Розробимо проєкт "Робожук"
Ознайомтесь з відео-інструкцією та створіть проєкт.
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
03.02.2023 (5-А клас)
02.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Поняття алгоритмів з розгалуженнями.Практичне завдання
Виконати проєкт
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Д/З Прочитати § 25
Складіть в зошиті блок-схени поданих алгоритмів
28.02.2023 (5-А клас)
01.03.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.Створіть проєкт "Пори року".
Д/з . Виконати проєкт
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Прочитати § 24 ст. 124
Давайте повторимо, що таке алгоритм і які існують типи алгоритмів:
Виконайте практичне завдання. Перейдіть за
24.02.2023 (5-А клас)
23.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему:Реалізація лінійних алгоритмів в середовищі програмування.Працюємо над проектом "Загублені у космосі"
Зразок
Додай спрайти як показано на картинці
Розглянь код. Будь уважний, кожному виконавцю надай його команди
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Виконай тестове завдання.
21.02.2023 (5-А клас)
22.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Реалізація лінійних алгоритмів в середовищі програмування.посиланням https://studio.code.org/s/course2
Курс 2 "Студі коду"
Урок 3: Лабіринт: послідовність
Урок 4: Художник: послідовність
Курс 2 "Студі коду"
Урок 3: Лабіринт: послідовність
Урок 4: Художник: послідовність
17.02.2023 (5-А клас)
16.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему:Реалізація лінійних алгоритмів. Практична робота Перейдіть за посиланням 👉 Скретч-онлайн
та виконайте практичну роботу
Зразок написання цифри 0, 1 та 2
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
14.02.2023 (5-А клас)
15.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Створення простих лінійних алгоритмів. Повсякденне життя кожної людини полягає у вирішенні величезної кількості завдань різної складності на роботі або під час навчання. Деякі завдання є настільки простими, що при їх виконанні ми робимо певні дії автоматично, навіть не замислюючись. Рішення будь-якої задачі, навіть найпростішої, як правило, здійснюється послідовно за кілька кроків. Такого роду послідовність при вирішенні завдань називається алгоритмом. Сьогодні ми розглянемо, що таке лінійні алгоритми на прикладі програмного середовища «Скретч», як зображується їх структура, а також з’ясуємо призначення змінних у побудові лінійних алгоритмів.
Для початку я пропоную записати визначення, що ж таке лінійний алгоритм. Тож зараз відкрийте ваші зошити, запишіть число та тему нашого заняття.
Лінійний алгоритм – це такий алгоритм, який складається з однієї чи декількох дій, що повинні бути виконані у строгій послідовності і в строгій відповідності з тим порядком у якому записані оператори програми.
(Демонстрація лінійного алгоритму на прикладі казки «Ріпка»)
Приклад
10.02.2023 (5-А клас)
09.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему:Середовище реалізації алгоритму. Типи алгоритмів.Виконайте практичну "Акваріум" розміщений у презентації
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
07.02.2023 (5-А клас)
08.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему:Середовище опису й виконання алгоритмуВиконайте практичну роботу на ст 117- 118 Вп. 7
Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Модель б. Зразок
Дорогі діти та батьки, для того, щоб працювати вам необхідно буде забезпечити себе необхідним програмним забезпеченням.
Вам потрібно завантажити і встановити скретч на комп'ютер, або можна скористатися онлайн версією
Можна завантажити тут scratch.mit.edu/download
Онлайн версія scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Вам потрібно завантажити і встановити скретч на комп'ютер, або можна скористатися онлайн версією
Можна завантажити тут scratch.mit.edu/download
Онлайн версія scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Інтрукція для роботи з середовищем онлайн
03.02.2023 (5-А клас)
02.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Поняття моделі та моделювання.Виконайте вправу перейшовши за посиланням
Домашнє завдання.
Намалювати на аркуші паперу модель власної кімнати, сфотографувати та прикріпити до дошки Padlet (вкажіть прізвище та ім'я, клас)
31.01.2023 (5-А клас)
01.02.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Способи опису алгоритму. Програма.Виконайте домашнє завдання в зошиті, накресліть блок-схеми. Опрацюйте § 21 підручника ст.109-112
27.01.2023 (5-А клас)
26.01.2023 (5-Б клас)
Урок на тему: Виконавці алгоритмів та їхні системи команд26.01.2023 (5-Б клас)
Перегляньте презентацію.
24.01.2023 (5-А клас)
25.01.2023 (5-Б клас)
Тема:Алгоритми та їх роль в житті людини.
Добрий день. Сьогодні на уроці ми з вами розпочнемо вивчати новий розділ "Алгоритми і програми"
Пригадайте що називають алгоритмом, хто може виконувати алгоритми. Подумайте яку роль відіграють алгоритми у вашому житті, як часто ви з ними зустрічаєтесь. Спробуйте навести приклади.
Для кращого розуміння теми, перегляньте презентацію.
25.01.2023 (5-Б клас)
Тема:Алгоритми та їх роль в житті людини.
Добрий день. Сьогодні на уроці ми з вами розпочнемо вивчати новий розділ "Алгоритми і програми"
Пригадайте що називають алгоритмом, хто може виконувати алгоритми. Подумайте яку роль відіграють алгоритми у вашому житті, як часто ви з ними зустрічаєтесь. Спробуйте навести приклади.
Для кращого розуміння теми, перегляньте презентацію.
Виконайте завдання
Укладіть алгоритм приготування страви https://www.girlsgogames.com/games/saras_cooking_class_gamesД/з ст. 104-108 Вправа 7
7. Опишіть, що в повсякденному житті ви виконуєте за алго-
ритмами.
І семестр
27.12.2022 (5-А клас)
26.12.2022 (5-Б клас)
Тема: Параметри сторінок. Підготовка текстового документа до друкуПеревір себе
23.12.2022 (5-А клас)
22.12.2022 (5-Б клас)
Тема: Форматування фрагментів тексту у текстових документах.
Доброго дня!.Запрошуємо взяти участь у вікторині "Додаткові параметри форматування шрифту"
1.Перейдіть за посиланням joinmyquiz.com
2.Введіть код для входу 4699 7739
1.Перейдіть за посиланням joinmyquiz.com
2.Введіть код для входу 4699 7739
3. Вкажіть прізвище та ім'я
20.12.2022 (5-А клас)
21.12.2022 (5-Б клас)
Тема: Форматування таблиць та графічних зображень у текстових документах.
Доброго дня.
Сьогодні ми продовжуємо працювати з тестовим документом і спробуємо застосувати отриманні знання на практиці.
Практична робота.
Створіть документ за зразком:
Наберіть текст, створіть таблицю, вставте зображення та створіть список.
16.12.2022 (5-А клас)
15.12.2022 (5-Б клас)
Тема: Різні об’єкти у текстових документах (блок-схеми, діаграми, тощо)
Виконайте завдання 1 "Листівка" та завдання 2 "Блок-схема"
Користуємося функцією Вставка-Малюнок
13.12.2022 (5-А клас)
14.12.2022 (5-Б клас)
Тема: Графічні зображення у текстових документах.
Пактична робота
Прочитайте параграф 17.
09.12.2022 (5-А клас)
08.12.2022 (5-Б клас)
Тема: Таблиці у текстових документах
Прочитайте параграф 18.
06.12.2022 (5-А клас)
07.12.2022 (5-Б клас)
Тема: Списки у текстових документах
Посилання для практичної роботи
Д/з прочитати ст 87
01.12.2022 (5-А клас)
02.12.2022 (5-Б клас)
Тема: Робота з текстовими фрагментами
Практична робота.Працюємо разом
Створіть документ за зразком
29.11.2022 (5-А клас)
30.11.2022 (5-Б клас)
Тема: Робота з текстовими фрагментами (пошук та замінювання, вирізання, вставка)
Посилання на практичну роботу
Скопіюйте документ та виконайте практичне завдання на комп'ютері
https://docs.google.com/document/d/1y8LD85-Qf8YfMOdyu7NcJXn1GKUsqdUR9H2keCBX5gw/copy
Виконайте вправи на закріплення знань
Домашнє завдання
Пройдіть тест https://vseosvita.ua/test/start/guw624
22.11.2022 (5-А клас)
23.11.2022 (5-Б клас)
Тема: Правила і способи введення тексту, його виділення та редагування
Скопіюйте документ та виконайте практичне завдання на комп'ютері
https://docs.google.com/document/d/13n5-Uv8PsDeC5bRaQigBezo74yBYjS6SgyLbmY-BOXw/copy
Домашнє завдання
Прочитати параграф 16 ст 83-86. Вп 6.
Додаткове завдання з * на 12 балів (за бажанням). Роботу надіслати вчителю на електронну пошту
18.11.2022 (5-А клас)
17.11.2022 (5-Б клас)
Тема: Створення та збереження текстових документів.
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію.
Посилання на практичну роботу
Завдання 1
Кожен рядок уривка вірша Тараса Шевченка надруковано іншим шрифтом. Напишіть назви цих шрифтів поряд із рядками
Завдання 2
Завдання 2
Прикметники, що позначають забарвлення предметів чи живих істот, виділіть відповідними кольорами
Завдання 3
Переформулюйте шкідливі поради на корисні. Оформіть поради різними стилями.
Завдання 3
Переформулюйте шкідливі поради на корисні. Оформіть поради різними стилями.
Поділіться своєю роботою з вчителем, ввівши електронну адресу bidenkoalla1977@gmail.com у поле "Додайте користувачів". У практичній роботі обов'язково вкажіть прізвище, ім'я та клас.
15.11.2022 (5-А клас)
16.11.2022 (5-Б клас)
Тема: Програмне забезпечення для опрацювання текстів.
2. Виконайте практичну роботу.
1. Перегляньте та опрацюйте презентацію.
Перейдіть за посиланням та створіть копію документа (перед виконанням практичної роботи Вам потрібно обов'язково зайти у свій обліковий запис GOOGLE)
Посилання на практичну роботу 👉 https://docs.google.com/document/d/1tIHvdYUez3uTM47qkqX9YP5T4QgKb16zVHNqWz2wapU/copy
Практична робота містить 3 завдання:
Завдання 1Розставте рядки тексту у правильному порядку.
Завдання 2
Виправте помилки у тексті
Завдання 3
Видаліть зайве слово. Назвіть групу об’єктів.
Поділіться своєю роботою з вчителем, ввівши електронну адресу bidenkoalla1977@gmail.com у поле "Додайте користувачів". У практичній роботі обов'язково вкажіть прізвище, ім'я та клас.
Для допитливих
Перевірте швидкість свого друку на сайті https://www.ratatype.ua/typing-test/
11.11.2022 (5-А клас)
10.11.2022 (5-Б клас)
Тема: Текстовий документ, його об'єкти та їх властивості.
1. Перегляньте презентацію.
Вправа 2
Вправа 3
Вправа 4
3. Домашнє завдання
Прочитайте § 15 ст.79-82
Виконайте практичне завдання № 5 на ст. 82 (Квітка сонця)
Перевірте швидкість свого друку на сайті https://www.ratatype.ua/typing-test/
08.11.2022 (5-А клас)
09.11.2022 (5-Б клас)
1. Перегляньте презентацію.
2. Практична робота
Виконайте практичну роботу в зошиті.
(Розгадайте ребус, розгадайте кросворд, кросворд «Інтелектуальна власність» результат запишіть в зошит)
3. Для допитливих.
Вправи для самоперевірки.
02.11.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Тема: Безпечне користування Інтернетом.Д/З. Прочитати § 12 ст. 59-61
Дайте відповіді на змодельовані ситуації, які можуть
трапитися в Інтернеті перейшовши за посиланням 👉
1. Перегляньте презентацію.
2. Виконайте вправи:
Дайте відповіді на змодельовані ситуації, які можуть трапитися в Інтернеті.
1. Увійти в обліковий запис Google.
2. Перейдіть за посиланням та відкрийте віртуальну дошку Jamboard 👉 5-А клас 👉5-Б клас
3. Колективно працюємо над віртуальною дошкою.
01.11.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Тема: Ресурси для перевірки достовірності інформації.1. Перегляньте презентацію.
2. Виконайте вправи:
Практична робота
Перейдіть за посилання https://docs.google.com/document/d/1CTBfa8kYyJUmMv4Qh2JZ89_VrYYSi7DGTqtEkdiRkYU/copy та зробіть копію GOOGLE документа.
Перевірте сайти, які ви використали для пошуку інформації за допомогою сервісів (на ваш вибір) та заповніть таблицю.
Сервіси для пошуку:
або зробіть у зошиті
Поділіться результатом роботи, надавши доступ вчителю bidenkoalla1977@gmail.com
Відео інструкція виконання практичної роботи.
26.10.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Тема: Критичне оцінювання інформації отриманої з Інтернету.1. Перегляньте презентацію.
Д/З Заповни форму 👉💟
2. Перевір себе 👉👀
3. Виконайте вправи:
4. Заповни форму
Напиши одну правдиву і одну неправдиву цікавинку
25.10.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Тема: Прості методи та алгоритми пошуку. Ключові слова, запити пошуку. Особливості пошуку різних типів інформації в Інтернеті.
Як відбувається пошук в Інтернеті.
У відео є українські субтитри
2. Виконайте вправи:
19.10.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
1. Перегляньте презентацію
Практична робота
Накресліть таблиці в зошиті згідно фото, здійсніть пошук на комп'ютері чи телефоні, заповніть клітинки таблиці. Готову роботу сфотогравуйте та надішліть вчителю (електронний щоденник чи електронна пошта)
18.10.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
1. Перегляньте презентацію
Д/з Перейдіть на сайт "Пустунчик" за посиланням https://pustunchik.ua/ua , оберіть в меню вкладку Ігри та категорію Розмальовки. Розмалюйте будь-яке зображення на свій смак, зроби фото роботи та прикріпи його до стіни за посиланням
Виконайте вправу
12.10.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
1. Перегляньте презентацію
Д/З. Прочитайте параграф 9-10 ст. 45-52
Виконайте вправи на комп'ютері чи телефоні
11.10.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Урок : Пошук інформації в Інтернеті як життєва/навчальна проблема та інформаційний процесів.
1. Перегляньте презентацію
2. Інтернет, що змінює світ.
Опишіть, які переваги та недоліки використання Інтернету при здісненні таких діяльностей (перегляд мультфільмів, спілкування з друзями, обмін ідеями, зберігання контактної інформації, перевірка погоди, пошук інформації, ігри, покупки, навчання)?
Перейдіть за посиланням, впишіть своє ім'я та прізвище
та напишіть свій коментар 👉 https://wakelet.com/i/invite?code=tylllx5x
та напишіть свій коментар 👉 https://wakelet.com/i/invite?code=tylllx5x
05.10.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Д/З Спробуй з'єднати комп'ютери у мережу: https://netwalk.github.io/
Опрацюйте презентацію
Виконайте вправи
Вправа 1
Вправа 2
04.10.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Урок : Файли, папки та операції над ними.
Д/з прочитати Параграф 7-8 ст. 39-41. Виконати в зошиті вправи 7, 8 ст.41
Виконайте тест 👉 тест
Виконайте завдання28.09.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Урок :Програмне забезпечення. Операційна система.
Д/з прочитати Параграф 7-8 ст
36-38
Виконайте завдання;
27.09.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Пройди квести
Домашнє завдання виконай в зошиті вправу 5 та 6 👇
21.09.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Урок :Складові комп’ютерів та їх призначення
Д/З прочитати § 6, виконати вправу 8 ст.35
Вправи для самоперевірки
Завдання №1 Види сучасних комп'ютерів.Завдяння № 2 Відповідність
Завадння № 3 Історія розвитку
Завдання № 4 Підключення до системного блоку
Завдання № 5 Компоненти системного блоку
Іграшка Мій перший комп'ютер https://s3.amazonaws.com/helloruby.com/ua/activity-computer.pdf
20.09.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Урок :Комп'ютери та їх різновиди
Д/З прочитати § 6 ст 32-34, виконати вправу 5 ст.35
14.09.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Урок :Поняття даних. Пристрої для роботи з даними
👇
13.09.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Урок : Інформаційні процеси
👇
Урок : Інформація, дані, повідомлення
👇
06.09.2022 (5-А клас/ 5-Б клас)
Урок 2. Інформаційні технології, їх роль у житті сучаної людини👇
Комментарии
Отправить комментарий