5 клас Інформатика 2021-2022
26.05.2022 (5-А клас ) 25.05.2022 (5-Б клас )
Тема уроку: Узагальнення з теми "Алгоритми та програми"
Для завершення даної теми необхідно виконати тестове завдання за посиланням
19.05.2022 (5-А клас ) 18.05.2022 (5-Б клас )
Тема уроку: Практична робота "Складання програм з повторенням у середовищі Скретч"
Створення проєкту "Змійку".
Перегляньте відео і створіть проєкт "Змійка"
Перейдіть за посиланням 👉 Скретч-онлайн
та виконайте практичну роботу.
Або перегляньте текстову інструкцію.
Домашнє завдання.
Виконайте проект за зразком та надішліть на електронну скриньку вчителям вказавши прізвище та ім'я irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або
bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 12.05.2022 (5-А клас ) 11.05.2022 (5-Б клас )
Тема уроку: Розробка ігрових проектів
Гра "Істи чи не їсти"
Спробуємо створити гру за зразком
Опис гри.
- фрукти необхідно ловити кліканням мишки за них отримується певна кількість балів
- якщо клікнути на неїстівний предмет, бали знімаються і віднімається життя.
Домашнє завдання.
Виконайте проект за зразком та надішліть на електронну скриньку вчителям вказавши прізвище та ім'я irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або
bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 05.05.2022 (5-А клас ) 04.05.2022 (5-Б клас )
Тема уроку: Цикли з лічильником. Малювання спіралей.
Домашнє завдання: виконайте тестування Тест
28.04.2022 (5-А клас ) 27.04.2022 (5-Б клас )
Тема уроку: Алгоритми з повторенням. Узори
Давайте розглянемо залежність кількості повторень від, кількості кутів.
Домашнє завдання.
Виконайте проект за зразком та надішли надішліть на електронну скриньку вчителям вказавши прізвище та ім'я irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або
bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) або
Виконайте тестування за посиланням Тест
21.04.2022 (5-А клас ) 20.04.2022 (5-Б клас )
Тема уроку: Алгоритми з повторенням
Доброго дня. Сьогодні на уроці ми розглянемо алгоритмічну структуру повторення. Ознайомтесь уважно з презентацією.
Запам'ятайте види циклів.
Перейдіть за посиланням 👉 Скретч-онлайн
Домашнє завдання
Виконай вправи за посиланням
Завдання для | Завдання для |
1.Виконайте завдання Курс 2 Урок 6: Лабіринт:цикли 2. перейшовши за цим посиланням та ввівши код розділу :https://studio.code.org/join/VLWGGF 3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку | 1. Виконайте завдання Курс 2 Урок 6: Лабіринт:цикли 2.перейшовши за цим посиланням та ввівши код розділу :https://studio.code.org/sections/KXRGXX 3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку |
14.04.2022 (5-А клас ) 13.04.2022 (5-Б клас )
Тема уроку: Узагальнення з теми "алгоритми з розгалуженням."
Доброго дня.
Для завершення теми алгоритми з розгалуженням необхідно виконати тестове завдання. Якщо спершого разу не вдалося, можна спробувати ще) Бажаємо успіхів!
07.04.2022 (5-А клас ) 06.04.2022 (5-Б клас )
Тема уроку: Алгоритми з розгалуженням.
Практична робота "Чарівник та дракон"
Перейдіть за посиланням 👉 Скретч-онлайн
та виконайте практичну роботу
Готовий проєкт вивантажте на свій комп'ютер та надішліть на електронну скриньку вчителям вказавши прізвище та ім'я.
irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або
bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Домашнє завдання.
Виконайте тестове завдання
31.03.2022 (5-А клас ) 30.03.2022 (5-Б клас )
Тема уроку: Алгоритми з розгалуженням.
Доброго дня, дорогі наші п'ятикласники.
На попередніх уроках ми з вами розібрали що таке алгоритми, які бувають види алгоритми. Ви вже знаєте, що таке лінійний алгоритм. Тепер на сьогоднішньому уроці Ви дізнаєтесь про те, що значить алгоритм з розгладженням.
Головна ознака даного алгоритму це наявність умови та її виконання чи навпаки.
2. Перейдіть за посиланням 👉 Скретч-онлайн
та виконайте практичну роботу
Проект "Кіт у лабіринті"
У проекті "Кіт у лабіринті" ми розробимо гру, в якій кіт рухається по екрану, гравець ним керує за допомогою стрілочок на клавіатурі. На екрані зображено лабіринт, якщо кіт до нього торкається, то повертається на початок рівня. Дійшовши до кута, кіт переходить на початок наступного рівня. У грі потрібно збирати цінні предмети, наприклад банани - за кожен банан отримуємо 1 бал.Домашнє завдання.
Вправа за посиланням
Склади алгоритм в студії коду за посиланням
Завдання для | Завдання для |
1.Виконайте завдання Курс 2 Урок 13: Бджола-умови 2. перейшовши за цим посиланням та ввівши код розділу :https://studio.code.org/join/VLWGGF 3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку | 1. Виконайте завдання Курс 2 Урок 13: Бджола - умови 2.перейшовши за цим посиланням та ввівши код розділу :https://studio.code.org/sections/KXRGXX 3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку |
24.03.2022 (5-А клас ) 23.03.2022 (5-Б клас )
Тема уроку: Практична робота "Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч"
Доброго дня, дорогі наші п'ятикласники.
Ми продовжуємо працювати над вивченням та закріпленням знань з теми "Лінійні алгоритми". І сьогодні, під час практичної роботи, ми пропонуємо Вам виконати тест.
17.03.2022 (5-А клас ) 16.03.2022 (5-Б клас )
Тема уроку: Лінійні алгоритми.
Давайте повторимо, що таке алгоритм і які існують типи алгоритмів:
Вивчення нового матеріалу:
Виконайте лінійний алгоритм 👇 Виконайте практичне завданняи👇
Завдання для | Завдання для |
1.Виконайте завдання Курс 2 Урок 3: Лабіринт: послідовність Урок 4: Художник: послідовність 2. перейшовши за цим посиланням та ввівши код розділу :https://studio.code.org/join/VLWGGF 3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку | 1. Виконайте завдання Курс 2 Урок 3: Лабіринт: послідовність Урок 4: Художник: послідовність 2.перейшовши за цим посиланням та ввівши код розділу :https://studio.code.org/sections/KXRGXX 3. оберіть власне прізвище та відповідну картинку |
24.02.2022 (5-А клас )
Тема уроку: Типи алгоритмів.
1. Перегляньте презентацію
2. Перейдіть за посиланням 👉 Скретч-онлайн
та виконайте практичну роботу
09.02.2022 (5-Б клас)
10.02.2022 (5-А клас )
Виконайте домашнє завдання в зошиті, накресліть блок-схеми. Опрацюйте пункт 4.2 підручника ст.170-175
02.02.2022 (5-Б клас)
03.02.2022 (5-А клас )
Урок на тему:Виконавці алгоритмів та їхні системи команд
Перегляньте презентацію.
Опрацювати матеріал підручника на стор.156-160
Комментарии
Отправить комментарий