Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 11:15
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 31.05.2022
1) Ех.8, р.111 читати і перекладати
2) р. 112 читати і перекладати, співати пісню АУДІО
3) Виконайте 2 тести по темі "Одяг"
TEST1 (переглянути який одяг ми носимо в різні сезони, нижче обрати одяг під відповідним сезоном)
TEST2 (1. обрати правильну назву одягу, що зображений на малюнку 2. надруквати назви речей, що носимо влітку і взимку, беремо їх з першої частини)
Після виконання вправи натисніть Finish - Email to my teacher - вводите імя, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки anna.chernousova1988@gmail.com
26.05.2022
Анна Михайлівна 2-А
Домашнє завдання на 30.05.2022
Good morning!
Сьогодні ми закінчуємо тему "Seasons and clothes і у нас "Story Time (час історій)
1) Ех.1, р. 108 слухати Аудіо, слідкувати за диктором, повторювати речення, самостійно читати і перекладати.
2) АВ Ех.1, р. 89
3) АВ Ех. 1, р. 91,93 (1. Розфарбувати одяг Трейсі та Люка будь-якими кольорами. 2.Написати, що вони носять, перерахувавши той одяг,який розфарбували, колір теж вказуємо. 3. зробити фото виконаної роботи, надіслати мені на Вайбер. 4. Вирізати Трейсі і Люка з зошита і їхній одяг. Одягти їх в одяг, який вирізали. Зробити фото, прислати мені. Можна зробити фото з цими лялечками. При бажанні вашу роботи можу виставити на сайт, щоб інші ваші однокласники побачили, які у вас вийшли лялечки і який у них одяг.)
ФОТО ВИКОНАНИХ РОБІТ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
4) Виконайте TEST (1. написати пори року 2. вписати одяг, в який взягнені діти з тексту під малюнком. 3. прочитати питання і написати короткі відповіді, наприклад:
Is she wearing grey socks? - No, she isn't.
Is he wearing an orang cap? - Yes? he is.
Після виконання вправи натисніть Finish - Email to my teacher - вводите імя, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки anna.chernousova1988@gmail.com
Більше нікуди надсилати не потрібно!
24.05.2022
Анна Михайлівна 2-А
Домашнє завдання на 26.05.2022
Сьогодні ми працюємо в друкованому зошиті (АВ)
АВ Ех.3, р. 82
Ех.1,2, р. 83 (в Ех.2 послухати і АУДІО і намалювати почуте)
Ех.2, р. 85 (слухати АУДІО і розфарбувати одяг відповіднми кольорами)
Ех.1,2, р. 87
Ех.1,2, р. 88
ФОТО ВИКОНАНИХ ВПРАВ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
23.05.2022
Анна Михайлівна 2-А
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 11:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 24.05.2022
1) Ех.1, р. 110 послухати АУДІО, повторити за диктором і на окремому листку формата А4 намалювати те, що почуєте (погоду і людину в певному одязі певного кольору). Спочатку листок А4 олівцем розділити на 4 частини, на кожній написати по одній порі року: spring, summer, autumn, winter, а потім там домалювати те, що почули.
ФОТО ВИКОНАНОЇ ВПРАВИ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
2) TEST (прочитати речення, перекласти, з'єднати малюнки з реченнями по погоді і одягу)
Після виконання вправи натисніть Finish - Email to my teacher - вводите імя, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки anna.chernousova1988@gmail.com
Більше нікуди надсилати не потрібно!
19.05.2022
Анна Михайлівна 2-А
Домашнє завдання на 23.05.2022
Вивчити назви одягу з відео з попередніх уроків і з підручника, вміти їх читати і називати!
1) Ех.5, р. 106 читати і перекладати
2) Вивчити фрази, виділені синім:
What are you wearing today? - I am wearing...
Що ти носиш сьогодні /В що ти вдягнений сьогодні? - Я ношу...
What is she wearing today? - She is wearing...
Що вона носить сьогодні /В що вона вдягнена сьогодні? - Вона носить...
What is he wearing today? - He is wearing...
Що він носить сьогодні /В що він вдягнений сьогодні? - Він носить...
3) Ех.3, р. 107 вивчити питання і відповіді, записати в блокнот (можна підставляти різний одяг)
Are you wearing... ? - Yes, I am\No, I'm not.
Наприклад:
Are you wearing a red shirt? - Yes, I am.
Are you wearing brown jeans? - No, I'm not.
(Перед словами jeans, trousers, pants, shorts, sandals, boots, shoes артикль а не вживаємо, тому що слова в множині)
4) Ех.1, р. 109 читати і переклади, співати пісеньку АУДІО
put on = вдягати
5) Ех.7, р. 111 написатии запитання і відповідь про те, в що вдягнені діти (за зарзком)
ФОТО ВИКОНАНОЇ ВПРАВИ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
Анна Михайлівна 2-А
Домашнє завдання на 19.05.2022
Good morning! Сьоголні ми продовжуємо працювати по темі "Clothes" (Одяг)
1) Ех.4, р.105 Вивчити фрази виділені синім:
What are you wearing today? - I am wearing...
Що ти носиш сьогодні /В що ти вдягнений сьогодні? - Я ношу...
Ех.4, р. 105 читати і перекладати
2) Ех.2, р. 105 слухати пісеньку, повторювати за диктором, співати пісеньку. (АУДІО)
3) Ех.4, р. 105 слухати Аудіо, повторювати за диктором, слідкуюючи за реченнями, речення читати і перекладати.
4) Виконати тестову вправу на основі вивченого матеріалу.
Після виконання вправи натисніть Finish - Email to my teacher - вводите імя, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки anna.chernousova1988@gmail.com
Більше нікуди надсилати не потрібно!
16.05.2022
Анна Михайлівна 2-А
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 11:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 17.05.2022
1) Вивчіть вже нарешті назви одягу з відео з попередніх уроків та зі ст.103,104,105,106
2) р.104 написати про одяг, який спакував Люк в подорож, так само як ми на минулому уроці писали про Трейсі. Речення мають бути повні, назви одягу з кольорами, пам'ятаємо про артикль а перед словами в однині. Вміти читати написане.
3) Ех.7, р. 104 письмово
ФОТО ВИКОНАНИХ ВПРАВ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
12.05.2022
Анна Михайлівна 2-А
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 11:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 16.05.2022
1) Ще раз передивитися відео с попереднього уроку і вивчити всі назви одягу.
2) Ех.1, р. 103 слухати АУДІО, читати і перекладати
На уроці ми описували, який одяг зпакувала Трейсі (р.103) в подорож (Фото роботи нижче. Кого не було в класі, перепишіть це в зошит)
3) р.104 написати так само про Люка, що він зпакував у чемодани (речення повні, назви одягу з кольорами, пам'ятаємо про артикль а перед словами в однині) ФОТО ВИКОНАНОЇ ВПРАВИ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
10.05.2022
Анна Михайлівна 2-А
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 11:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 12.05.2022
1) Ех.1, р. 102 вивчити віршик !!!що був на сьогоднішній урок!!!
2) Вивчити назви одягу з наступних відео (слова в відео не тільки повторюємо за диктором, а і читаємо. Якщо потрібно, для цього ставимо відео на паузу)
3) АВ Ех.1, р. 85
Ех.1, 2, р. 86
Ех.1, р. 90
4) Виконайте тестові вправи на основі вивчених слів
TASK 1 (Прочитати слова, перетягнути їх під відповідну картинку)
TASK 2 (Натиснути на мікрофончик, послухати, повторити, обрати правильний варіант)
Після виконання вправи натисніть Finish - Email to my teacher - вводите імя, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки anna.chernousova1988@gmail.com
Більше нікуди надсилати не потрібно!
09.05.2022
Анна Михайлівна 2-А
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 11:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 10.05.2022
1) Ех.1,2, р.106 слухатиАУДІО1, АУДІО2, повторювати за диктором як читаються нові буквосполучення, слова з ними і речення, читати і перекладати.
2) Ще раз почитати Ех. 1,2, р.102 і перекладати (АУДІО допоможе) + ВИВЧИТИ віршик в синій рамці (він в кінці аудіо)
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 12:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 09.05.2022
1) Ще раз порторіть пори року і погоду з минулих уроків, ато діти це підзабули. (р. 100+ відео (скинула порторно) Хто не вивчив вірш про пори року, будь ласка, вивчіть!
2)Вивчити питання і відповіді про пори року і погоду на зубок + Ех. 3, р. 100 (у відповіді підставляємо інформацію про себе.)
What season is it now? - It is spring.
Яка зараз пора року? - Зараз весна.
What is your favourite season? - My favourite season is summer.
Яка твоя улюблена пора року?-Моя улюблена пора року літо.
When is your birthday? - My birthday is in winter.\It's in winter.
Коли твоє день народження? - Воно взимку.
What is the weather like today? - It is cool.
Яка сьогодні погода? - Сьогодні прохолодно.
3) Ех.1, р. 101 слухати АУДІО, повторювати за диктором, читати і перекладати, Співати цей віршик як ПІСЕНЬКУ
4)!!!!! Виконати проектну роботу Ех.5, р. 101:
- Намалювати всі 4 пори року
- підписати їх анг мовою
- біля кожної пори року написати про неї 3-ма реченнями (як в зразку): 1)Якого кольору дана пора року 2) яка погода в дану пору року 3) що ти можеш робити в дану пору року
В допомогу беремо вправи на ст 100, 101
Фото проектної роботи чекаю на Вайбер, але на уроці діти будуть представляти свої роботи, тому нехай потренуються почитати те, що напишуть.
03.05.2022
Анна Михайлівна 2-А
Good morning! Сьогодні на уроці ми з вами продовжуємо вивчати тему "Seasons and clothes".
1) Зараз працюємо з новим буквосполученням -ight [ait]
Передивіться уважно відео: згадайте яка буває погода і познайомтесь з новим буквосполученням, повторюйте і читайте за диктором слова і речення.
2) Ех. 1,2, р.102 читати і перекладати (АУДІО допоможе)
3) Ех.3, р. 102 слухати АУДІО, читати за диктором, читати і перекладати, з'ясувати про яку пору року йде мова.
4) Ех.5, р.102 читати і перекладати. (holidays - канікули)
5) АВ Ех.1,2, р. 84
ФОТО ВИКОНАНИХ ВПРАВ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
28.04.2022
Анна Михайлівна 2-А
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 11:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 02.05.2022
1) Ех.2, р. 100 вивчити назви пір року + вивчити віршик (АУДІО допоможе, можна співати як пісеньку)
2) Передивитися відео, читати речення і повторювати їх за диктором (що ми робимо під час різних пір року)
3) вивчити речення про погоду Ех.1,р.100 + вивчити з відео фрази
4) Вивчити питання про погоду + співати пісеньки
How's the weather? або What's the weather like today? - Яка сьогодні погода
5) АВ Ех.1,2, р. 82
ФОТО ВИКОНАНИХ ВПРАВ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
6) Виконати ТЕСТ на основі вивченого матеріалу (Послухати, прочитати, обрати правильний варіант)
Після виконання вправи натисніть Finish - Email to my teacher - вводите імя, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки anna.chernousova1988@gmail.com
Більше нікуди надсилати не потрібно!
26.04.2022
Анна Михайлівна 2-А
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 11:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Класна робота (для тих, кого не було на уроці):
1) Ех.1, р. 84 слухати АУДІО, повторювати за диктором, з'ясувати хто на якому малюнку зображений.
Домашнє завдання на 28.04.2022
1) Ех.1, р. 82 слухати АУДІО, повторювати за диктором, читати і перекладати
2) АВ р.69
3) Ех.1, р. 83 читати і перекладати, співати ПІСЕНЬКУ
4) Ех.6, р. 85 письмово (підібрати малюнки до речень і записати їх з номером в зошит)
ФОТО ВИКОНАНИХ ВПРАВ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
25.04.2022
Анна Михайлівна 2-А
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 10:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
21.04.2022
Анна Михайлівна 2-А
Домашнє завдання на 25.04.2022
Good morning! Сьогодні ми продовжуємо працювати з питальною і заперечною формою речень в Present Continious
1) Ех.1, р.81 слухати АУДІО, повторювати за диктором, вказати пальчиком на малюнку.
2) Ех. 2, 81 повторити Chant АУДІО (Chant читати і перекладати)
Chant
Is dad fishing? - Yes, he is.
Is mum swimming? - Yes, she is.
Is Jane talking? - Yes, she is.
Is Jim walking? -Yes, he is.
Is Teddy reading? - You are kidding. (Ти жартуєш!)
No, he isn't.- Yes, he is.
3) Ех.4, р. 81 письмово (написати запитання з відповіддю за зразком. Запитання можуть бути правдиві або неправдиві)
4) АВ (друк зош) Ех.1,2, р. 71
ФОТО ВИКОНАНИХ ВПРАВ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
19.04.2022
Анна Михайлівна 2-А
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 10:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 21.04.2022
1) Передивіться відео, як утворювати заперечні і питальні речення в Present Continious
2) AB (друк зош) Ех.1,2, р.68 Ех. 1, р. 70 (САМЕ ТАК ПИШУТЬСЯ НАСТУПНІ СЛОВА З ЗАКІНЧЕННЯМ -ing :
Після виконання вправи натисніть Finish - Email to my teacher - вводите імя, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки anna.chernousova1988@gmail.com
Більше нікуди надсилати не потрібно!
28.03.2022
Анна Михайлівна 2-А
Анна Похила приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom 11:20
2) Перегляньте відео і вивчіть нові фрази по темі "Щоденняі справи"
3) Ех.5, р. 75 читати і перекладати речення
4) Виконайте завдання і надішліть мені
Test 1 (речення читати і перекладати, зєднати речення з малюнками)
Після виконання вправи натисніть Finish - Email to my teacher - вводите імя, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки anna.chernousova1988@gmail.com
Більше нікуди надсилати не потрібно!
5) Ех. 1, р.74 слухати Аудіо, повторювати за диктором.АУДІО
Відкрий підручник на сторінці 78. Слухай пісню АУДІО і вказуй пальчиком на відповідні малюнки. Звертай увагу на - ing в словах, що позначають дію. Це і є Present Continuous. Можливо, тобі будуть незрозумілі деякі слова: - to swing - качатися; - to hiss- шипіти; - to cut - різати; - to speak - розмовляти.
Цей гамбургер їсти не треба, він показує, як можна зробити речення в Present Continuous. am/ is/ are + verb(дієслово) + ing I am eating now.
Сьогодні ми познайомимось із дракончиком якого звати to be
Прослухай казочку Запиши у блокнот з правилами і вивчи
I - am (я є) We - are (ми є)
you - are (ти є) you - are (ви є)
he - is (він є) they - are (вони є)
she - is (вона є)
it - is (воно є)
Давай закріпимо нові знання і потренуємось вживати дієслово to be в реченнях Task 1,
Homework: Вивчити як відміняється дієслово to be . Виконати завдання Task 2
21/03/2022
Good morning! Онлайн-урок за посиланням у вайбер oб 11.00.
Homework: підручник ст 69 впр 1 скласти питання за зразком про всіх тваринок на малюнку і дати відповідь письмово в зошиті. Наприклад, How many zebras can youn see? - I can see threee zebras.
Ст. 68 впр 4 переказувати текст про жирафа або слона.
Homework for 17/03: підручник ст 66 повторити частини тіла тварин; за посиланням виконати завдання - доповнити опис тварин Describe the animal письмово у зошиті. "I'm a cat. I have got a long tail, four legs and two ears. I can climb the trees. I like milk".
14.02.2022
Повторення. Тварини. Частини тіла тварин
Доброго ранку! Good morning! Повторімо назви тварин, частини їхніх тіл, а також спробуємо описати їх.
1. Переглянь відео, повтори назви тварин! Wild animals
6) Зробити проектну роботу в Портфоліо (на альбомному ркуші паперу намалювати або вирізати і наклеїти продукти, що ви їсте і п'єте на сніданок, обід і вечерю, як у Ех3 або Ех 5, р.91. На окремому альбомному аркуші написати за зразком Ех.4 або як в слуханні Ех.2) Зразок: I eat a toast and yoghurt for breakfast. I like an apple, too. I drink juice for breakfast. (і тд. про обід і вечерю) 7) АВ Ех.1, р. 76 АУДІО 8) Виконати тести Тест 1 Тест 2
2) Ех.2,р. 91 слухати, перекласти усно, порторювати за диктором АУДІО 5) Вивчити слова eat [i:t] - їсти drink [drink]-пити breakfast [ˈbrekfəst] - сніданок lunch [lʌntʃ] - обід dinner [ˈdɪnə] - вечеря 6) Зробити проектну роботу в Портфоліо (на альбомному ркуші паперу намалювати або вирізати і наклеїти продукти, що ви їсте і п'єте на сніданок, обід і вечерю, як у Ех3 або Ех 5, р.91. На окремому альбомному аркуші написати за зразком Ех.4 або як в слуханні Ех.2) Зразок: I eat a toast and yoghurt for breakfast. I like an apple, too. I drink juice for breakfast. (і тд. про обід і вечерю)
Сьогодні ми закріпимо матеріал, який з вами вивчили. Попрацюй в друкованому зошиті.
Ex 1 p 70 обери потрібну фразу до кожного малюнка, пригадай Дракончика і опиши, що саме відбувається н малюнку. Подивись уважно на зразок і починай виконувати.
Ex 1 p 71 заповни пропуски в словах
Ex 2 p 72 прочитай речення і постав відповідні літери біля малюнків.
Відкрий підручник на сторінці 78. Слухай пісню АУДІО і вказуй пальчиком на відповідні малюнки. Звертай увагу на - ing в словах, що позначають дію. Це і є Present Continuous. Можливо, тобі будуть незрозумілі деякі слова: - to swing - качатися; - to hiss- шипіти; - to cut - різати; - to speak - розмовляти.
Цей гамбургер їсти не треба, він показує, як можна зробити речення в Present Continuous. am/ is/ are + verb(дієслово) + ing I am eating now.
Сьогодні ми познайомимось із дракончиком якого звати to be
Прослухай казочку
Запиши у блокнот з правилами і вивчи
I - am (я є) We - are (ми є)
you - are (ти є) you - are (ви є)
he - is (він є) they - are (вони є)
she - is (вона є)
it - is (воно є)
Давай закріпимо нові знання і потренуємось вживати дієслово to be в реченнях Task 1,
Homework: Вивчити як відміняється дієслово to be . Виконати завдання Task 2
Англійська мова
30.05.2022 Анна Михайлівна 2-А
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 11:15
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 31.05.2022
1) Ех.8, р.111 читати і перекладати
2) р. 112 читати і перекладати, співати пісню АУДІО
3) Виконайте 2 тести по темі "Одяг"
TEST1 (переглянути який одяг ми носимо в різні сезони, нижче обрати одяг під відповідним сезоном)
TEST2 (1. обрати правильну назву одягу, що зображений на малюнку 2. надруквати назви речей, що носимо влітку і взимку, беремо їх з першої частини)
Після виконання вправи натисніть Finish - Email to my teacher - вводите імя, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки anna.chernousova1988@gmail.com
26.05.2022
Анна Михайлівна 2-А
Домашнє завдання на 30.05.2022
Good morning!
Сьогодні ми закінчуємо тему "Seasons and clothes і у нас "Story Time (час історій)
1) Ех.1, р. 108 слухати Аудіо, слідкувати за диктором, повторювати речення, самостійно читати і перекладати.
2) АВ Ех.1, р. 89
3) АВ Ех. 1, р. 91,93 (1. Розфарбувати одяг Трейсі та Люка будь-якими кольорами. 2.Написати, що вони носять, перерахувавши той одяг,який розфарбували, колір теж вказуємо. 3. зробити фото виконаної роботи, надіслати мені на Вайбер. 4. Вирізати Трейсі і Люка з зошита і їхній одяг. Одягти їх в одяг, який вирізали. Зробити фото, прислати мені. Можна зробити фото з цими лялечками. При бажанні вашу роботи можу виставити на сайт, щоб інші ваші однокласники побачили, які у вас вийшли лялечки і який у них одяг.)
ФОТО ВИКОНАНИХ РОБІТ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
4) Виконайте TEST (1. написати пори року 2. вписати одяг, в який взягнені діти з тексту під малюнком. 3. прочитати питання і написати короткі відповіді, наприклад:
Is she wearing grey socks? - No, she isn't.
Is he wearing an orang cap? - Yes? he is.
Після виконання вправи натисніть Finish - Email to my teacher - вводите імя, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки anna.chernousova1988@gmail.com
Більше нікуди надсилати не потрібно!
24.05.2022
Анна Михайлівна 2-А
Домашнє завдання на 26.05.2022
Сьогодні ми працюємо в друкованому зошиті (АВ)
АВ Ех.3, р. 82
Ех.1,2, р. 83 (в Ех.2 послухати і АУДІО і намалювати почуте)
Ех.2, р. 85 (слухати АУДІО і розфарбувати одяг відповіднми кольорами)
Ех.1,2, р. 87
Ех.1,2, р. 88
ФОТО ВИКОНАНИХ ВПРАВ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
23.05.2022
Анна Михайлівна 2-А
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 11:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 24.05.2022
1) Ех.1, р. 110 послухати АУДІО, повторити за диктором і на окремому листку формата А4 намалювати те, що почуєте (погоду і людину в певному одязі певного кольору). Спочатку листок А4 олівцем розділити на 4 частини, на кожній написати по одній порі року: spring, summer, autumn, winter, а потім там домалювати те, що почули.
ФОТО ВИКОНАНОЇ ВПРАВИ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
2) TEST (прочитати речення, перекласти, з'єднати малюнки з реченнями по погоді і одягу)
Після виконання вправи натисніть Finish - Email to my teacher - вводите імя, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки anna.chernousova1988@gmail.com
Більше нікуди надсилати не потрібно!
19.05.2022
Анна Михайлівна 2-А
Домашнє завдання на 23.05.2022
Вивчити назви одягу з відео з попередніх уроків і з підручника, вміти їх читати і називати!
1) Ех.5, р. 106 читати і перекладати
2) Вивчити фрази, виділені синім:
What are you wearing today? - I am wearing...
Що ти носиш сьогодні /В що ти вдягнений сьогодні? - Я ношу...
What is she wearing today? - She is wearing...
Що вона носить сьогодні /В що вона вдягнена сьогодні? - Вона носить...
What is he wearing today? - He is wearing...
Що він носить сьогодні /В що він вдягнений сьогодні? - Він носить...
3) Ех.3, р. 107 вивчити питання і відповіді, записати в блокнот (можна підставляти різний одяг)
Are you wearing... ? - Yes, I am\No, I'm not.
Наприклад:
Are you wearing a red shirt? - Yes, I am.
Are you wearing brown jeans? - No, I'm not.
(Перед словами jeans, trousers, pants, shorts, sandals, boots, shoes артикль а не вживаємо, тому що слова в множині)
4) Ех.1, р. 109 читати і переклади, співати пісеньку АУДІО
put on = вдягати
5) Ех.7, р. 111 написатии запитання і відповідь про те, в що вдягнені діти (за зарзком)
ФОТО ВИКОНАНОЇ ВПРАВИ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
Анна Михайлівна 2-А
Домашнє завдання на 19.05.2022
Good morning! Сьоголні ми продовжуємо працювати по темі "Clothes" (Одяг)
1) Ех.4, р.105 Вивчити фрази виділені синім:
What are you wearing today? - I am wearing...
Що ти носиш сьогодні /В що ти вдягнений сьогодні? - Я ношу...
Ех.4, р. 105 читати і перекладати
2) Ех.2, р. 105 слухати пісеньку, повторювати за диктором, співати пісеньку. (АУДІО)
3) Ех.4, р. 105 слухати Аудіо, повторювати за диктором, слідкуюючи за реченнями, речення читати і перекладати.
4) Виконати тестову вправу на основі вивченого матеріалу.
Після виконання вправи натисніть Finish - Email to my teacher - вводите імя, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки anna.chernousova1988@gmail.com
Більше нікуди надсилати не потрібно!
16.05.2022
Анна Михайлівна 2-А
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 11:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 17.05.2022
1) Вивчіть вже нарешті назви одягу з відео з попередніх уроків та зі ст.103,104,105,106
2) р.104 написати про одяг, який спакував Люк в подорож, так само як ми на минулому уроці писали про Трейсі. Речення мають бути повні, назви одягу з кольорами, пам'ятаємо про артикль а перед словами в однині. Вміти читати написане.
3) Ех.7, р. 104 письмово
ФОТО ВИКОНАНИХ ВПРАВ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
12.05.2022
Анна Михайлівна 2-А
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 11:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 16.05.2022
1) Ще раз передивитися відео с попереднього уроку і вивчити всі назви одягу.
2) Ех.1, р. 103 слухати АУДІО, читати і перекладати
На уроці ми описували, який одяг зпакувала Трейсі (р.103) в подорож (Фото роботи нижче. Кого не було в класі, перепишіть це в зошит)
3) р.104 написати так само про Люка, що він зпакував у чемодани (речення повні, назви одягу з кольорами, пам'ятаємо про артикль а перед словами в однині) ФОТО ВИКОНАНОЇ ВПРАВИ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
10.05.2022
Анна Михайлівна 2-А
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 11:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 12.05.2022
1) Ех.1, р. 102 вивчити віршик !!!що був на сьогоднішній урок!!!
2) Вивчити назви одягу з наступних відео (слова в відео не тільки повторюємо за диктором, а і читаємо. Якщо потрібно, для цього ставимо відео на паузу)
3) АВ Ех.1, р. 85
Ех.1, 2, р. 86
Ех.1, р. 90
4) Виконайте тестові вправи на основі вивчених слів
TASK 1 (Прочитати слова, перетягнути їх під відповідну картинку)
TASK 2 (Натиснути на мікрофончик, послухати, повторити, обрати правильний варіант)
Після виконання вправи натисніть Finish - Email to my teacher - вводите імя, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки anna.chernousova1988@gmail.com
Більше нікуди надсилати не потрібно!
09.05.2022
Анна Михайлівна 2-А
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 11:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 10.05.2022
1) Ех.1,2, р.106 слухатиАУДІО1, АУДІО2, повторювати за диктором як читаються нові буквосполучення, слова з ними і речення, читати і перекладати.
2) Ще раз почитати Ех. 1,2, р.102 і перекладати (АУДІО допоможе) + ВИВЧИТИ віршик в синій рамці (він в кінці аудіо)
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 12:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 09.05.2022
1) Ще раз порторіть пори року і погоду з минулих уроків, ато діти це підзабули. (р. 100+ відео (скинула порторно) Хто не вивчив вірш про пори року, будь ласка, вивчіть!
2)Вивчити питання і відповіді про пори року і погоду на зубок + Ех. 3, р. 100 (у відповіді підставляємо інформацію про себе.)
What season is it now? - It is spring.
Яка зараз пора року? - Зараз весна.
What is your favourite season? - My favourite season is summer.
Яка твоя улюблена пора року?-Моя улюблена пора року літо.
When is your birthday? - My birthday is in winter.\It's in winter.
Коли твоє день народження? - Воно взимку.
What is the weather like today? - It is cool.
Яка сьогодні погода? - Сьогодні прохолодно.
3) Ех.1, р. 101 слухати АУДІО, повторювати за диктором, читати і перекладати, Співати цей віршик як ПІСЕНЬКУ
4)!!!!! Виконати проектну роботу Ех.5, р. 101:
- Намалювати всі 4 пори року
- підписати їх анг мовою
- біля кожної пори року написати про неї 3-ма реченнями (як в зразку): 1)Якого кольору дана пора року 2) яка погода в дану пору року 3) що ти можеш робити в дану пору року
В допомогу беремо вправи на ст 100, 101
Фото проектної роботи чекаю на Вайбер, але на уроці діти будуть представляти свої роботи, тому нехай потренуються почитати те, що напишуть.
03.05.2022
Анна Михайлівна 2-А
Good morning! Сьогодні на уроці ми з вами продовжуємо вивчати тему "Seasons and clothes".
1) Зараз працюємо з новим буквосполученням -ight [ait]
Передивіться уважно відео: згадайте яка буває погода і познайомтесь з новим буквосполученням, повторюйте і читайте за диктором слова і речення.
2) Ех. 1,2, р.102 читати і перекладати (АУДІО допоможе)
3) Ех.3, р. 102 слухати АУДІО, читати за диктором, читати і перекладати, з'ясувати про яку пору року йде мова.
4) Ех.5, р.102 читати і перекладати. (holidays - канікули)
5) АВ Ех.1,2, р. 84
ФОТО ВИКОНАНИХ ВПРАВ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
28.04.2022
Анна Михайлівна 2-А
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 11:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 02.05.2022
1) Ех.2, р. 100 вивчити назви пір року + вивчити віршик (АУДІО допоможе, можна співати як пісеньку)
2) Передивитися відео, читати речення і повторювати їх за диктором (що ми робимо під час різних пір року)
3) вивчити речення про погоду Ех.1,р.100 + вивчити з відео фрази
4) Вивчити питання про погоду + співати пісеньки
How's the weather? або What's the weather like today? - Яка сьогодні погода
5) АВ Ех.1,2, р. 82
ФОТО ВИКОНАНИХ ВПРАВ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
6) Виконати ТЕСТ на основі вивченого матеріалу (Послухати, прочитати, обрати правильний варіант)
Після виконання вправи натисніть Finish - Email to my teacher - вводите імя, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки anna.chernousova1988@gmail.com
Більше нікуди надсилати не потрібно!
26.04.2022
Анна Михайлівна 2-А
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 11:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Класна робота (для тих, кого не було на уроці):
1) Ех.1, р. 84 слухати АУДІО, повторювати за диктором, з'ясувати хто на якому малюнку зображений.
Домашнє завдання на 28.04.2022
1) Ех.1, р. 82 слухати АУДІО, повторювати за диктором, читати і перекладати
2) АВ р.69
3) Ех.1, р. 83 читати і перекладати, співати ПІСЕНЬКУ
4) Ех.6, р. 85 письмово (підібрати малюнки до речень і записати їх з номером в зошит)
ФОТО ВИКОНАНИХ ВПРАВ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
25.04.2022
Анна Михайлівна 2-А
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 10:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
21.04.2022
Анна Михайлівна 2-А
Домашнє завдання на 25.04.2022
Good morning! Сьогодні ми продовжуємо працювати з питальною і заперечною формою речень в Present Continious
1) Ех.1, р.81 слухати АУДІО, повторювати за диктором, вказати пальчиком на малюнку.
2) Ех. 2, 81 повторити Chant АУДІО (Chant читати і перекладати)
Chant
Is dad fishing? - Yes, he is.
Is mum swimming? - Yes, she is.
Is Jane talking? - Yes, she is.
Is Jim walking? -Yes, he is.
Is Teddy reading? - You are kidding. (Ти жартуєш!)
No, he isn't.- Yes, he is.
3) Ех.4, р. 81 письмово (написати запитання з відповіддю за зразком. Запитання можуть бути правдиві або неправдиві)
4) АВ (друк зош) Ех.1,2, р. 71
ФОТО ВИКОНАНИХ ВПРАВ ЧЕКАЮ НА ВАЙБЕР!
19.04.2022
Анна Михайлівна 2-А
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 2-А
Время: 29 мар. 2022 10:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 21.04.2022
1) Передивіться відео, як утворювати заперечні і питальні речення в Present Continious
2) AB (друк зош) Ех.1,2, р.68 Ех. 1, р. 70 (САМЕ ТАК ПИШУТЬСЯ НАСТУПНІ СЛОВА З ЗАКІНЧЕННЯМ -ing :
Після виконання вправи натисніть Finish - Email to my teacher - вводите імя, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки anna.chernousova1988@gmail.com
Більше нікуди надсилати не потрібно!
28.03.2022
Анна Михайлівна 2-А
Анна Похила приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom 11:20
2) Перегляньте відео і вивчіть нові фрази по темі "Щоденняі справи"
3) Ех.5, р. 75 читати і перекладати речення
4) Виконайте завдання і надішліть мені
Test 1 (речення читати і перекладати, зєднати речення з малюнками)
Після виконання вправи натисніть Finish - Email to my teacher - вводите імя, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки anna.chernousova1988@gmail.com
Більше нікуди надсилати не потрібно!
5) Ех. 1, р.74 слухати Аудіо, повторювати за диктором.АУДІО
Відкрий підручник на сторінці 78. Слухай пісню АУДІО і вказуй пальчиком на відповідні малюнки. Звертай увагу на - ing в словах, що позначають дію. Це і є Present Continuous. Можливо, тобі будуть незрозумілі деякі слова: - to swing - качатися; - to hiss- шипіти; - to cut - різати; - to speak - розмовляти.
Цей гамбургер їсти не треба, він показує, як можна зробити речення в Present Continuous. am/ is/ are + verb(дієслово) + ing I am eating now.
Сьогодні ми познайомимось із дракончиком якого звати to be
Прослухай казочку Запиши у блокнот з правилами і вивчи
I - am (я є) We - are (ми є)
you - are (ти є) you - are (ви є)
he - is (він є) they - are (вони є)
she - is (вона є)
it - is (воно є)
Давай закріпимо нові знання і потренуємось вживати дієслово to be в реченнях Task 1,
Homework: Вивчити як відміняється дієслово to be . Виконати завдання Task 2
21/03/2022
Good morning! Онлайн-урок за посиланням у вайбер oб 11.00.
Homework: підручник ст 69 впр 1 скласти питання за зразком про всіх тваринок на малюнку і дати відповідь письмово в зошиті. Наприклад, How many zebras can youn see? - I can see threee zebras.
Ст. 68 впр 4 переказувати текст про жирафа або слона.
Homework for 17/03: підручник ст 66 повторити частини тіла тварин; за посиланням виконати завдання - доповнити опис тварин Describe the animal письмово у зошиті. "I'm a cat. I have got a long tail, four legs and two ears. I can climb the trees. I like milk".
14.02.2022
Повторення. Тварини. Частини тіла тварин
Доброго ранку! Good morning! Повторімо назви тварин, частини їхніх тіл, а також спробуємо описати їх.
1. Переглянь відео, повтори назви тварин! Wild animals
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 28.02.2024 17.04.2024 29.05.2024 Контрольне тестування Розробка ігрового проєкту Контрольне тестування Алгоритми та програми. Частина 1 ( робота не приймається більше) Алгоритми та програми. Частина 2 ( робота не приймається більше) Комп’ютерна графіка 29.05.2024 Контрольне тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4958956 Алгоритми та програми. Частина 2. Розробка ігрового проєкту Гра "Істи чи не їсти" Спробуємо створити гру за зразком Опис гри. - фрукти необхідно ловити кліканням мишки за них отримується певна кількість балів - якщо клікнути на неїстівний предмет, бали знімаються і віднімається життя. Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2024 24.04.2024 27.05.2024 Контрольне тестування Розробка власного проєкту Контрольне тестування Алгоритми та програми. Частина 1 Алгоритми та програми. Частина 2 Інформаційна мозаїка 27.05.2024 Контрольне тестування Інформаційна мозаїка https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7214629 Алгоритми та програми. Частина 2 Створення ігрового проєкту Проєкт "Кульки" Створення гри із лопанням кульок. Офіційний сайт Проєкту Сode Club Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки" Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2024 01.04.2024 20.05.2024 Контрольне тестування Розробка ігрового проєкту Розробка власного проєкту Алгоритми та програми. Частина 1 Алгоритми та програми. Частина 2 Творчий проєкт 20.05.2024 Творчий проєкт Практичне завдання – створення власного проекту Сплануй і розроби власний проект у середовищі Скретч. Під час планування проєкту дай відповіді на запитання: Яка назва проекту? Яка ідея проекту? Для кого призначений проект? Які інформаційні матеріали потрібні для проекту? Які об'єкти будуть використані у проекті? Які події передбачені у проекті? Як користувач дізнається про те, як управляти подіями у проекті? Який вигляд матиме стартове вікно сцени проекту? Як виглядатиме сцена по завершенні проекту? Які допоміжні власні блоки слід створити для проекту? Які матеріали потрібні для захисту проекту? Готовий проєкт та відповіді надішліть на електронну адресу bidenkoal
Комментарии
Отправить комментарий