2 клас Англійська мова 2019-2021
2021
28.05.2021 Анна Мих.(2-Б)
05.05-07.05.2021 Анна Мих.(2-Б)
*Вчись:
крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно
робити зупинку, щоб виконати вказівки
відпочивати після кожного кроку
May,7
Classwork
2.Відкрий підручник на с.76, розглянь усі малюнки, Впр. 1 ст. 76 прослухай і повтори. Пропиши у зошиті по 2 рядочки. Усно вивчи. Малюнки допоможуть зрозуміти переклад.
4. The 7 Days of the Week Song ♫ 7 Days of the Week Calendar Song ♫ Kids Songs by The Learning Station прослухай та заспівай.
5. Великий зошит Впр. 2 ст.63
*Вчись:
крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно
робити зупинку, щоб виконати вказівки
відпочивати після кожного кроку
!1 крок
1.Повтори вивчене на минулих уроках.
*повторити частини тіла
*переглянути відео, на правила читання
https://www.youtube.com/watch?v=53Ji1OTKU8E soft g(читати)
https://www.youtube.com/watch?v=9zzq9wy6wXI
3.Проглянь відеоурок LESSON та виконай вправи на с. 74-75(підручник) Великий зошит с.62.
ВИПИЙ ВОДИ,ЗРОБИ ДЕКІЛЬКА ВПРАВ
Фізкультхвилинка
4.Відкрий робочий зошит і запиши
May,5
Classwork
5.1. Підручник Впр. 4. ст. 75 прослухай, повтори, пропиши у зошиті по 2 рядочки. Усно вивчи. Малюнки допоможуть зрозуміти переклад.
5.2. Великий зошит. Впр. 1.ст. 62
5.3. Підручник Впр.5 ст. 75 прослухай пісню та спробуй її повторити. Розглянь малюнки, прослухай аудіозапис та прочитай фрази вправи 5 та переклади(допоможуть малюнки).У зошиті запиши ці фрази .
5.4. Великий зошит. Впр. 2.ст. 62
6 Learn Daily Activities подивись та повтори.
7/Ex.(прослухати, повторити, перекласти)
ДАЙ ДВІ ВІДПОВІДІ:
* What do you do in the morning?
*Яке завдання було виконувати найцікавіше?
Урок завершено!
Відпочивай!
23.04.2021 Анна Мих.(2-Б)
21.04.2021 Анна Мих.(2-Б)
19.04.2021 Анна Мих.(2-Б)
Буквасполучення ow читається як звук [ау] mouse
4) р. 66 повторити всі частини тіла і прикметники на ст 73 і виконати наступні тести:
Після виконання вправ натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю (Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
Тест 1 (1. Перетягти слово 2. Натиснути на мікрофончик, послухати, обрати потрібний малюнок)
Тест 2 (прочитати, перекласти, вірутальним олівцем з'єднати текст з малюнком)
Тест 3 (послухати, повторити, перекласти, обрати потрібний малюнок)
23.04 (групи Юлії Олександрівни)
*Вчись:
крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно
робити зупинку, щоб виконати вказівки
відпочивати після кожного кроку
April,23
Classwork
Story Time. Lesson 8, p. 70.
*Вчись:
крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно
робити зупинку, щоб виконати вказівки
відпочивати після кожного кроку
April,21
Classwork
Замість ... (трьох крапок) треба додати назву тварини у множині.
Складаємо запитання:How many lions can you see?
Тепер треба створити відповіді на ці запитання.
I can see...(ай кен сі...)я бачу...
Замість ... (трьох крапок) треба додати кількість тварин.
Складаємо відповідь на запитання: I can see three lions.
*Вчись:
крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно
робити зупинку, щоб виконати вказівки
відпочивати після кожного кроку
April,19
Classwork
2.Відкрий підручник на с.68, розглянь усі слова впр.1, прослухай АУДІО ,слідкуй за кожним словом. Перепиши усі слова у тоненький зошит!
16.04.2021 Анна Мих.(2-Б)
14.04.2021 Анна Мих.(2-Б)
12.04.2021 Анна Мих.(2-Б)
I
have got
a pen.
He
She
It
has got
You
We
They
have got
I have got a pen.
– У мене э ручка./
Я маю ручку.
He has got a pen. – У нього є ручка. / Він має ручку.
*Вчись:
крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно
робити зупинку, щоб виконати вказівки
відпочивати після кожного кроку
April,16
Classwork
2.Відкрий підручник на с.67, розглянь усі малюнки у впр.1, прослухай АУДІО і показуй на зазначені частини тіла.Внизу, під кожним малюнком є слова римівки.
*Вчись:
крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно
робити зупинку, щоб виконати вказівки
відпочивати після кожного кроку
*Проспівай пісеньку про частини тіла мавпочки
April,14
Classwork
2.Відкрий підручник на с.66, розглянь усі малюнки, прослухай АУДІО і показуй на частини тіла.
6.Вивчи слова теми "Частини тіла"
02.04.2021 Анна
09.04.2021 Анна Мих. (2-Б)
Після виконання вправ натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю (Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
07.04.2021 Анна Мих. (2-Б)
05.04.2021 Анна Мих. (2-Б)
animal [енімал] тварина domestic animalsдоместік] Домашні тварини wild animals [вайлд] Дикі тварини farm animals [фам] Фермерські
тварини pet [пет] Домашній
улюбленець zoo [зу] - зоопарк in the zoo [ін зе зу] – в зоопарку hippo[хіпо] - бегемот rhino [райно] - носоріг dolphin [долфін] - дельфін horse [хоз] - кінь parrot [ перот] - папуга giraffe [джіраф] - жирафа tiger [тайге] - тигр lion [лаєн] – лев bear [беа] - ведмідь kangaroo [кенгуру]- кенгуру fox [фокс] - лисиця zebra [зeбра] - зебра wolf [вулф] - вовк snake [снейк] - змія elephant [елефант] - слон crocodile [крокодайл] - крокодил |
In the jungle
there are animals. In the jungle
can you see? (Ти бачиш?) In the jungle
there are animals. In the jungle
can you hear? (Ти чуєш?)
Look! An
elephant! It's big. Look! A
giraffe! It's tall [тол] (високий) Look! A
hippo! It's fat. (товстий) Look! A
monkey. It's small.
In the jungle
there are animals. In the jungle
can you see? In the jungle
there are animals. In the jungle
can you hear?
Listen! A
snake! It's long. Listen! A
lion! It's angry. Listen! A
zebra! It's thirsty. Listen! A
crocodile! It's hungry.
In the jungle
there are animals. In the jungle
can you see? In the jungle
there are animals. In the jungle
can you hear?
|
Після виконання вправ натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю (Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
05.04.2021(2-а, 2-б) Юлії Олександрівни)
*Вчись:
крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно
робити зупинку, щоб виконати вказівки
відпочивати після кожного кроку
April,5
Classwork
2.Відкрий підручник на с.62, розглянь усі малюнки, прослухай АУДІО і показуй на тварин.
07.04.2021(2-а, 2-б) Юлії Олександрівни)
*Вчись:
крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно
робити зупинку, щоб виконати вказівки
відпочивати після кожного кроку
*Lesson 1
April,7
Classwork
2.Відкрий підручник на с.62, розглянь усі малюнки, прослухай АУДІО і показуй на тварин.
6.Вивчи слова теми "Тварини"
02.04.2021 Анна Мих. (2-Б)
Good morning!
Сьогодні закінчуємо вивчати тему "You are happy!", працюємо в друкованому зошиті, порторюємо вже раніше вивчений матеріал ( всі правила і таблички є у блокноті)
Фото всіх виконаних вправ чекаю на Вайбер.
2) Винайте наступні онлайн-вправи
2) Винайте наступні онлайн-вправи
Виконати вправу → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані (прізвище, імя, клас) і в останньому рядку мою електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send
Вправа 1 (
Натиснути на мікрофончик, прослухати, повторити, прочитати, обрати відповідний малюнок)
31.03.2021 Анна Мих. (2-Б)
29.03.2021 Анна Мих. (2-Б)
1) В Пт роздала дітям друковані зошити (Activity Book). У кожного на обкладинці записані номери сторінок, де не виконані раніше вправи. Їх потібно виконати на Ср. До всіх вправ по слуханню,нижче скидую АУДІО.
АB
29.03.2021(2-а, 2-б) Юлії Олександрівни)
31.03.2021(2-а, 2-б) Юлії Олександрівни)
02.04.2021(2-а, 2-б) Юлії Олександрівни)
*Вчись:
крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно
робити зупинку, щоб виконати вказівки
відпочивати після кожного кроку
!1 крок
1.Повтори вивчене на минулих уроках.
*cпіваємо пісеньку та шукаємо "де павучок?"
Y song
Розглянь завдання 1
Покажи і назви частини дня, скажи як почувається хлопчик на кожному малюнку.
ВИПИЙ ВОДИ,ЗРОБИ ДЕКІЛЬКА ВПРАВ
Фізкультхвилинка
!2 крок
1.Відкрий робочий зошит і запиши
April,2
Classwork
2.Відкрий підручник на с.55.
відеоурок Тема 4 урок 5
4. Прочитай текст впр.2,с.55.Ця вправа є зразком для виконання наступної письмової вправи 3.5.Запиши у тоненький зошит Ex.3,p.55 і за зразком впр.2,с.55 перепиши лічилку, замінивши слово book на pencil.
6.Відкрий великий зошит на с.46(прослухай АУДІО та намалюй відповідну кількість предметів),
* How are you?
*Яке завдання було виконувати найцікавіше?
Урок завершено!
Відпочивай!
05.04.2021(2-а, 2-б) Юлії Олександрівни)
*Вчись:
крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно
робити зупинку, щоб виконати вказівки
відпочивати після кожного кроку
April,5
Classwork
2.Відкрий підручник на с.62, розглянь усі малюнки, прослухай АУДІО і показуй на тварин.
28.12.2020 Анна Мих.
В передсвяткові дні ми опрацьовуємо матеріал і виконуємо завдання на різдвяну тематику!
1) Співаємо пісеньку "SANTA"
2) Опрацьовуємо слова на різдвяну тематику
СЛОВА (натиснути на слово, прослухати, повторити, запам'ятати)
3) Пісеньки допоможуть краще запамятати слова
4) Виконати вправи
Після виконання вправ натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю (Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
21/12/2020 (група Анни Мих)
Перегляд відео-урок та виконання таких завдань:
1)Ex.1, p.31(прослухати аудіо, знайти на малюнках, що любить Тарас і Оленка)
2)Ex.2,p.31 (розказати, що любить Тарас і Оленка
3) Для закріплення вичених фраз співаємо пісеньку (по цьому буде тест нижче)
4) Згадуємо, що слово like (окрім любити і подобатися )ще перекладається "ЯК"
Can you swim like a fish? Can you run like a rabbit? Can you jump like a kangaroo? He can, she can, You can, they can, And I can, too!
Can you sing like a bird? Can you walk like a cat? Can you climb like a monkey in the zoo? He can, she can, You can, they can, And I can, too! |
5) Виконати тести онлайн до Пт
Після виконання тесту натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю (Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
Test 1 (вписати (надрукувати) ) I like/ I don't like ) Галочка означає, що любиш, хрестик - що не любиш
TeST 2 (слухати і перенести малюнок під відповідне АУДІО )
02/10/2020 (група Анни Мих)
Hi, everybody!
Remember me?
I am a girl.
My name is Tracy.
I am a pupil,
as you can see.
I am 7. I like TV.
I am not 7, I am 8
I’m a boy and that is great.
My name is Luke.
I’m a pupil, too.
I like books.
What about you?
21.12.2020 (група Юлії Олександрівни)
23.12.2020(група Юлії Олександрівни)
28.12.2020(група Юлії Олександрівни)
Після виконання тесту натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю (Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту virvanyulya@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
29.03.2021(2-а, 2-б) Юлії Олександрівни)
Підручник с68, впр 1, прослухати (аудіо у групі вайбер)
впр.2 (читати всі слова з диктором)
впр4, прослухати та прочитати з диктором.
2Б група Вірван Юлії Олександрівни(18/03/2020)
*переглянути відео, на правила читання
https://www.youtube.com/watch?v=53Ji1OTKU8E soft g(читати)
https://www.youtube.com/watch?v=9zzq9wy6wXI
The PH Sound(читати)
Ow Sound Phonics (читати)
*Ex.1,p.70
Прослухати історію(аудіо у вайбері)
Прочитати текст історії,намагатися перекласти прочитане.
Переказати історію.
Виконати вправи у робочому зошиті,по історії.
*вгадати тваринку(вибрати animals 1)
https://www.gamestolearnenglish.com/describer/
2Б група Вірван Юлії Олександрівни(23.03.2020)
Ex. 1 p.60 прослухати, намалювати.(робочий зошит)(аудіо у вайбері)
https://www.youtube.com/watch?v=d8SbAkn3uvs подивитися відео,вивчити слова
Ex.1,p.71 (проспівати, прочитати 5разів)(підручник)(аудіо у вайбері)
https://www.youtube.com/watch?v=k_AmhCZVNBU (повторення)читаємо з відеосупроводом(правило "німої літери)
2б група Вірван Юлії Олександрівни(25.03.2020)
1)впр.3,с.71(підручник)(намалюй свого монстрика)
2)опиши у тоненькому зошиті свого монстрика за допомогою впр.4,с.73
This is my monster.(Це мій монстрик).Its name is...(Його звати...допишіть ім*я).It has got...and...(У нього є ... і ...(треба дописати частини тіла замість трьох крапок(див.підручник с.66)
It is very ...(Він дуже,..(написати 1 характеристику: big - великий, dangerous-небезпечний,tall- високий,small -малий)
3)виготовити тваринку та описати її (за зразком монстрика)(впр.5,6,7,с.71 підручник)
Усе зроблене відправити мені.На вайбер 0959325922, або на пошту virvanyulya@gmail.com
2б група Вірван Юлії Олександрівни(27.03.2020)
УВАГА!!!
*Вчись:
крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно
робити зупинку, щоб виконати вказівки
відпочивати після кожного кроку
!1 крок
1.Повтори вивчене на минулих уроках.
*повторити частини тіла
*переглянути відео, на правила читання
https://www.youtube.com/watch?v=53Ji1OTKU8E soft g(читати)
https://www.youtube.com/watch?v=9zzq9wy6wXI
Розглянь завдання 1
Покажи і назви усіх тварин
3.Проглянь відео і відгадай тваринкуhttps://www.youtube.com/watch?v=Jc9eb1p9jxg&t=63s
ВИПИЙ ВОДИ,ЗРОБИ ДЕКІЛЬКА ВПРАВ
Фізкультхвилинка
!2 крок
1.Відкрий робочий зошит і запиши
March,27
Classwork
2.Відкрий підручник на с.72, розглянь малюнки 3 монстриків, прослухай аудіозапис та вибери монстрика,якого намалювала Джесіка.У зошиті запиши його ім*я .
3. Прочитай текст впр.2,с.72.
4.Перепиши у зошит текст впр.2,с72.
5.Виконай впр.3,с.72(усно).Придумати загадки про тварин, як у попередній вправі.
ДАЙ ДВІ ВІДПОВІДІ:
* Do you like animals?
*Яке завдання було виконувати найцікавіше?
Урок завершено!
Відпочивай!
2б група Вірван Юлії Олександрівни(30.03.2020)
УВАГА!!!
*Вчись:
крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно
робити зупинку, щоб виконати вказівки
відпочивати після кожного кроку
!1 крок
1.Повтори вивчене на минулих уроках.
*повторити частини тіла
*переглянути відео, на правила читання
https://www.youtube.com/watch?v=53Ji1OTKU8E soft g(читати)
https://www.youtube.com/watch?v=9zzq9wy6wXI
Розглянь завдання 1
Покажи і назви усіх тварин
3.Проглянь відео і відгадай тваринкуhttps://www.youtube.com/watch?v=Jc9eb1p9jxg&t=63s
ВИПИЙ ВОДИ,ЗРОБИ ДЕКІЛЬКА ВПРАВ
Фізкультхвилинка
!2 крок
1.Відкрий робочий зошит і запиши
March,30
Classwork
2.Відкрий підручник на с.73, впр.4
Створити діалоги та записати їх
How many .... can you see?(Хау мені...кен ю сі?)Скільки ... ти бачиш?
Замість ... (трьох крапок) треба додати слова dangerous(денжерес)небезпечні+
big(біг)великі+
small(смол)малі+ animals(енімалз)тварини
tall(тол)високі+
Складаємо запитання:How many dangerous animals can you see?
(Повинно вийти 4 запитання)
Тепер треба створити відповіді на ці запитання. Для цього розберемо зразок з підручника.
I can see...(ай кен сі...)я бачу...
Замість ... (трьох крапок) треба додати слова long (лон)довгий+ tails(тейлз)хвости
short(шот)короткий+ necks(некс)шиї
big(біг)великий+ legs(легз)ноги
small(смол)малий+ arms(амз)руки
eyes(айз)очі
ears(іез)вуха
noses(ноусіз)носи
Складаємо відповідь на запитання: I can see long tails.
Урок завершено!
Відпочивай!
1) Виконати вправи в друкованому зошиті зі сторінки 61.
https://www.youtube.com/watch?v=53Ji1OTKU8E soft g(читати)
https://www.youtube.com/watch?v=9zzq9wy6wXI
Урок завершено!
Відпочивай!
2б група Вірван Юлії Олександрівни(08.04.2020)
1)Test(1 завдання - читаєте текст, вибираєте до нього малюнок(ставите +);2 завдання - прочитати опис монстрика та підібрати до нього відповідне ім*я; 3 завдання - доповнити текст описом тваринки(на ваш вибір) та намалювати описану тваринку)надіслати на пошту virvanyulya@gmail.com
Урок завершено!
Відпочивай!
2б група Вірван Юлії Олександрівни(10.04.2020)
1)Перегляд відео, в підручнику це с.74, показуємо на малюнки, повторюємо за диктором https://www.youtube.com/watch?v=37E4spBjmF4
2). Підручник Впр. 4. ст. 75 прослухай, повтори, пропиши у зошиті по 2 рядки. Вивчи напам'ять.
3. Великий зошит. Впр. 1.ст. 62
4. Підручник Впр.5 ст. 75 прослухай пісню та спробуй її повторити.
відео 5. Великий зошит. Впр. 2.ст. 62
6 Відеоподивись та повтори.
Урок завершено!
Відпочивай!
2б група Вірван Юлії Олександрівни(13.04.2020)
1)Перегляд відео, в підручнику це с.74, показуємо на малюнки, повторюємо за диктором https://www.youtube.com/watch?v=37E4spBjmF4, Відеоподивись та повтори
2) Підручник Впр. 1 ст. 76 прослухай та повтори.
2. Великий зошит Впр. 1 ст. 63
3.ПЕРЕГЛЯД відео-уроку,дні тижня вивчити напам*ять
4Пісня Дні тижня прослухай та заспівай.
5. Великий зошит Впр. 2 ст.63
Урок завершено!
Відпочивай!
2б група Вірван Юлії Олександрівни(15.04.2020)
1. Відеоподивись та повтори,
2.Пісня Дні тижня прослухай та заспівай.
3.Вправа(дні тижня) (виконати та надіслати на мою пошту virvanyulya@gmail.com
4. Підручник Впр.1 ст.77 прослухай , слідкуй та прочитай.
5/відео (фонікс ea) (подивись, прослухай, повтори та запам'ятай вірш)
6. відео(фонікс ng) (подивись,прослухай , повтори та запам'ятай вірш)
7. Підручник Впр.2 ст.77 прослухай , повтори, прочитай.
8. Великий зошит. Впр. 1 ст.64 прослухай, обведи правильне слово і малюнок який йому відповідає.
2б група Вірван Юлії Олександрівни(17.04.2020)
1. Відеоподивись та повтори,
2.Пісня Дні тижня прослухай та заспівай
3.Повторення відео урок(перегляньте і повторіть займенники)
Вивчити нові слова
I- my (ай-май) я-моя
you - your (ю- йо) ти- твоя
2. Підручник Впр.4 ст. 77 прослухай, повтори, прочитай, переклади
3. Підручник Впр.6 ст. 77 перепиши в зошит, за зразком . Перша колонка про мій my предмет- а друга колонка про твій your предмет.
Урок завершено!
Відпочивай!
2б група Вірван Юлії Олександрівни(22.04.2020)
1. Відеоподивись та повтори,
2.Пісня Дні тижня прослухай та заспівай
3.Повтори слова
I- my (ай-май) я-моя
you - your (ю- йо) ти- твоя
4.у великому зошиті виконай Впр. 2 ст. 64 прочитай, встав my, your
5.Пісня What Are You Doing? (прослухай та проспівай)
6.Мультфільм Gogo 23 What are we doing?
7щоб показати дію, яка відбувається ЗАРАЗ ми до дієслова додаємо ING
drink-drinking (пити-п"ю)
read-reading(читати-читаю)
swim-swimming(плавати-плаваю)
get up -getting up(вставати-встаю)
.якщо ти хочеш розказати про дію, яку виконуєш ЗАРАЗ, то після слова I(я) ти повинен сказати am, а до дієслова додати закінчення ing
(I am playing/Я граю(зараз)
8.Великий зошит Впр. 1 ст. 65 потренуйся додавати закінчення -ing (ін) зверни увагу - (getting up ) і напиши про себе.
Урок завершено!
Відпочивай!
2б група Вірван Юлії Олександрівни(24.04.2020)
2. Вивчити ;I'm playing(айм плеін)я граю
I'm jumping(айм джампінг)я стрибаю
I'm walking(айм вокін)я прогулююсь
I'm flying(айм флаін)я літаю
I'm swinging(айм свінін)я гойдаюсь
I'm eating(айм ітін)я їм
I'm sleeping(айм сліпін )я сплю
I'm sitting(айм сітін)я сиджу
I'm hissing(айм хісін)я шиплю
I'm cutting(айм катін)я ріжу
I'm swimming(айм свімін)я плаваю
I'm speaking(айм спікін)я говорю
What are you doing?
Відпочивай!
2б група Вірван Юлії Олександрівни(27.04.2020)
What is he doing? He is running.
2...
Урок завершено!
Відпочивай!
2б група Вірван Юлії Олександрівни(29.04.2020)
What is he doing? He is running.
2б група Вірван Юлії Олександрівни(04.05.2020)
What is he doing? He is running.
2б група Вірван Юлії Олександрівни(06.05.2020)
What is he doing? He is running.
2б група Вірван Юлії Олександрівни(08.05.2020)
Великий зошит Впр 2 ст.71
Виконати тест
2б група Вірван Юлії Олександрівни(13.05.2020)
Learn Food for Kids
2б група Вірван Юлії Олександрівни(14.05.2020)
2б група Вірван Юлії Олександрівни(15.05.2020)
English with Smiling Sam 2. Unit 7. Lesson 5 p. 91 by Oksana Karpyuk
(так як на минулу Пт і на цей Пн завдання не було, задаю трохи більше)
1) Повторити усно всі частини тіла (на картці) У кого немає картки, скину фото пізніше.
Ці відео допоможуть: (продивлятися їх перед кожним заняттям)
Parts of the body
body
2) Диктант leg, head, hand, body, neck, tail (слова вчите, а перевіримо по виходу з карантину)
3) AB ex.1, 53, ex 2, p.55, ex. 1, p.56
4) AB ex. 1, p. 54 слухати АУДІОФАЙЛ, порторити за диктором і обвести назване слово і малюнок.
5) Practice Book (PB - маленький друкований зошит) ст 16-17 (fingers - body and tail) прописати
2-А група Похили Анни Михайлівни на 20.03.2020
1) Повторити на картці I have got (I've got)
2)I have got a rhythm Body parts
3) Ex. 4, p. 67 переписати в звичайний зошит, вибравши правильне виділене слово.
4) Ex. 1, p.67 читати, перекладати і порторювати дії і промовляти слова. В цьому вам допоже пісенька:
Head and shoulders
Haed and shoulders (faster)
5) AB ex 2, p. 56 письмово (спочатку пишемо Я Маю Скільки Чогось), наприклад: I've got one nose.
6) AB ex.1, p. 61
7) Ex.1, p. 71 читати і перекладати (пісенька допоможе Аудіофайл)
2-А група Похили Анни Михайлівни на 23.03.2020
3) Повторити на картці назви тварин (вони також є на ст 62-63)+ Аудіофайл
3) Виконати Тест Big and small. Натиснути Ckeck my answers (Перевірити). На виконаній роботі побачите свій результат. Потім натискаєте Відправити Вчителю (Email to my teacher) і відсилаєте мені на пошту anna.chernousova1988@gmail.com. (Якщо не вдається відправити на пошту, зробіть скріншот і надішліть мені в Вайбер )
In the jungle can you see?
In the jungle there are animals.
In the jungle can you hear?
Listen! A snake! It's long.
Listen! A lion! It's angry.
Listen! A zebra! It's thirsty.
Listen! A crocodile! It's hungry.
In the jungle there are animals.
In the jungle can you see?
In the jungle there are animals.
In the jungle can you hear?
3) Ex. 4, p. 63+ Аудіофайл
Ex. 2, p. 64 читати і перекладати + Аудіофайл
2-А група Похили Анни Михайлівни на 30.03.2020
1) PB ст 16 прописати (monkey - lion)
2) Вивчити на диктант назви тварин: a monkey, a parrot, a lion, a crocodile
3) Вивчити правило has got (є на картці) Використовується зі словами He, She, It (До It відносяться всі тварини, рослини і предмети)
Буквасполучення ow читається як звук [ау] mouse
5) Виконати тест онлайн і надіслати результати вчителю describing animals
Натиснути Ckeck my answers (Перевірити). На виконаній роботі побачите свій результат. Потім натискаєте Відправити Вчителю (Email to my teacher) і відсилаєте мені на пошту anna.chernousova1988@gmail.com. (Якщо не вдається відправити на пошту, зробіть скріншот і надішліть мені в Вайбер )
I
|
h
|
2-А група Похили Анни Михайлівни на 06.04.2020
1) Ex. 2, p. 72 читати і перекладати
2) AB Ex. 2, p.53
Ex. 1, p. 55,
Ex. 2, p. 54 (підручник в допомогу)
Ex. 1, 2, p. 57
Ex. 1, p. 72 (Аудіофйл) слухати, повторити за диктором, перекласти для себе і з'ясувати, про якого з 3 монстрів йде мова. Увага! В підручнику не робимо ніяких поміток!!!!!!!!!!!
3) Виконати онлайн тест Have got or has got Натиснути Ckeck my answers (Перевірити). На виконаній роботі побачите свій результат. Потім натискаєте Відправити Вчителю (Email to my teacher) і відсилаєте мені на пошту anna.chernousova1988@gmail.com. (Якщо не вдається відправити на пошту, зробіть скріншот і надішліть мені в Вайбер )
2-А група Похили Анни Михайлівни на 08.04.2020
1) Ex. 1, р. 69 усно по малюнку.
Наприклад:
- How many giraffes can you see?
- I can see four (4) giraffes.
2) Ex. 2, p. 69 читати і перекладати.
В запитаннях у фразі have got/has got Has або Have виносимо на перед.
Наприклад: A snake has got a long body? - Has a snake got a long body? - Yes, it has. (у відповіді будь-яку тварину або предмет заміняємо на слово it )
2-А група Похили Анни Михайлівни на 10.04.2020
1) p. 70 Story Time Читати і перекладати
2) АВ Ех. 1, р. 59
Ex. 1, 2 p. 58
Ex. 2, p. 61(написати, додаючи прикметники, де це доречно)
Наприклад:
I've got one small nose.
3) AB Ex. 1, p. 60 (Аудіофайл) слухати, повторити за диктором, перекласти для себе і намалювати в друк зош те, кого описує диктор.
2-А група Похили Анни Михайлівни на 30.04.2020
1) Ех. 3, р. 86 вивчити слова АУДІО допоможе
+ ці слова з 1 класу повторити
food
|
[фуд]
|
їжа
|
drink
|
[дрінк]
|
ніпій
|
menu
|
[менью]
|
меню
|
in the cafe
|
[ін зе кефей]
|
В кафе
|
fruit salad
|
[фрут селед]
|
Фрукт. салат
|
vegetable salad
|
[веджітебл селед]
|
Овочев. салат
|
meat
|
[міт]
|
м’ясо
|
bread
|
[бред]
|
хліб
|
hamburger
|
[хембуге]
|
гамбургер
|
pizza
|
[піцца]
|
піца
|
soup
|
[сууп]
|
суп
|
porridge
|
[порідж]
|
каша
|
sausage
|
[сосідж]
|
ковбаса
|
cheese
|
[чіз]
|
сир
|
chicken
|
[сікен]
|
курка
|
biscuit
|
[біскіт]
|
печиво
|
chocolate
|
[чокліт]
|
шоколад
|
cup of tea
|
[кап оф ті]
|
Чашка чаю
|
cup of coffee
|
[кап оф кофі]
|
Чашка кави
|
glass of milk
|
[глас оф мілк]
|
Стакан молока
|
mineral water
|
[мінерал вотер]
|
Мінеральна вода
|
2) Читати
1) Ех. 1, р.88 вивчити назви фруктів АУДІО допоможе
RULE 1
(Правило 1)
Перед словами (іменниками), які
починаються на приголосний звук, ставимо артикль а. a cat
Перед словами, які починаються на голосний
звук, ставимо артикль an. an orange
|
TEST (a/an)
5) АВ Ех.1, р.74
6) Улюблена рухівка (дивитися з с35 с по 3хв 30с)
7) Виконати Тренувальні Тести:
ТЕСТ1
ТЕСТ2
ТЕСТ3
ТЕСТ4
8) РВ прописати від ст.23 Unit 7 до ст 24 Cherry
1) Ех. 1,р. 90 вивчити овочі АУДІО+ всі слова по темі my FOOD (в кінці підручника)
2) Ех. 2, р. 90 співати пісню АУДІО
3) ВИВЧИТИ фрази:
4) Співаємо пісні і вчимо нові овочі
5) Ех. 3 , р. 89 читати і перекладати. АУДІО допоможе.
6) Ех. 5 , р. 89 письмово в зошиті по Kid's Menu (за зразком Ех 3) ЧЕКАЮ ФОТО
7) АВ Ех. 2,р. 74
Ех.1,2, р. 75
8) Співаємоі рухаємося під улюблену пісеньку: (якщо якісь слова невідомі, подивіться в перекладачі, але ми з дітьми цю пісню вже співали ще до карантину)
9) Тест 1
Тест 2
Тест 3
Фото всіх виконаних тестів і вправ у друкованому зош (АВ) і писомої вправи в зошиті чекаю у Вайбері (скидуйте мені в особисте повідомлення)
2-А група Похили Анни Михайлівни на 12.05.2020 (Вт)
1) Ех. 3, р. 90 вивчити діалог,підставляючи різні овочі/фрукти АУДІО допоможе
2) Співаємо пісеньки (для повторення слів і фраз)
5) Вивчити слова
eat [i:t] - їсти
drink [drink]-пити
breakfast [ˈbrekfəst] - сніданок
lunch [lʌntʃ] - обід
dinner [ˈdɪnə] - вечеря
6) Зробити проектну роботу в Портфоліо (на альбомному ркуші паперу намалювати або вирізати і наклеїти продукти, що ви їсте і п'єте на сніданок, обід і вечерю, як у Ех3 або Ех 5, р.91. На окремому альбомному аркуші написати за зразком Ех.4 або як в слуханні Ех.2)
Зразок:
I eat a toast and yoghurt for breakfast.
I like an apple, too.
I drink juice for breakfast. (і тд. про обід і вечерю)
7) АВ Ех.1, р. 76 АУДІО
8) Виконати тести
Тест 1
Тест 2
2-А група Похили Анни Михайлівни на 22.05.2020 (Пт)
1) Вивчити правила (відео (дивитися з 2хв 15с до кінця) і таблиці з малюнками допоможуть)
Після виконання тесту натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю (Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
Тест 1
Тест 2
Тест 3
Тест 4
Тест 5
Тест 6
4) Ех. 7, р. 99 читати і перкладати
5) АВ р. 78,80, 81 (вправу на ст 81 виконуємо за зразком текста в ЕХ.7, р. 99 в підручнику)
Фото виконаних вправ в АВ чекаю на Вайбер.
2-А група Похили Анни Михайлівни на 25.05.2020 (Пн)
1) Вивчити слова по темі My day (мій день). Натискаємо на синій значок Звук і повторюємо фрази
Відео допоможуть (повторюємо фрази за диктором)
3) Виконати онлайн-тести
Після виконання тесту натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю (Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
Тест 1
Тест 2
Тест 3
Тест 4 (поставити цифри по порядку, що за чим виконуємо)
Тест 5 (за зразком)
2-А група Похили Анни Михайлівни на 27.05.2020 (Ср)
1) Вивчити слова і фрази на тему "Пори року і погода" Ех.1,р. 100 АУДІО + Вивчити вірш (Ех.2) Вірш
В цьому допоможуть відео і картки:
2)Тренуємо вивчені слова(проходимо рівні Match up 1,2,3,Fill in) Тренувальні вправи 1
Тренувальні вправи 2
Тренувальні вправи 3
3) Ех.1, р.101 читати і перекладати (для правильної вимови АУДІО). Можна цю вправу поспівати як пісню ПІСНЯ
4) Ех. 1, р. 102 АУДІО (повторюємо за диктором, читаємо, переркладаємо)
ght [t]- т (gh коли стоять порід не читаються)
5) Ех. 3, р. 101 читати, перекладати, вибрати усно про яку пору року йде мова (АУДІО допоможе правильно читати)
6) Ех.5, р. 101 читати і перекладати
7) АВ р.82-84 (АУДІО Ех.2)
8) Виконуємо онлайн - тести
ТЕСТ 1
ТЕСТ 2
2-А група Похили Анни Михайлівни на 29.05.2020 (Пт)
1) Вивчити слова по темі "Clothes"(Одяг)
Ех.2,р.103 АУДІО + Ех.1,р.105 АУДІО
Гарно вивчити допоможуть відео:
2)Тренуємо вивчені слова(проходимо рівні Match up 1,2,3,Fill in)
Тренувальна вправа1
Тренувальна вправа 2
Тренувальна вправа 3
3) Нові слова (переписати слова в блокнот і вивчити)
wear [веа] -носити
put on - одягати
my [май] - мій, моя, моє, мої
your [йо] - твій, твоя, твоє, твої
his [хіз] - його
her [хе] - її
4) Навчаємося, співаючи
усно перекласти і зясувати про яку дівчинку йде мова)
Тест 6
Тест 7
Фінальні тести
Після виконання тесту натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю (Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту anna.chernousova1988@gmail.com. Потім натискаєте Send (відправити)
Тест 1
Тест 2
Тест 3
Буквасполучення ow читається як звук [ау] mouse
Великий зошит
Ex. 1, 2, p. 57(підручник в допомогу)
Ex. 2, p. 58
How many - (хау мені) -скільки?
How many..fingers...have you got? - скільки пальців ти маєш?
Підручник Ex. 5 p. 67 співаємо.
Тоненький зошит
Ex. 6 p. 67 за зразком вправи перекласи речення: не забуваємо додавати закінчення s щоб поставити слово у множину)
1.Скільки пальців на руках (fingers) ти маєш? - Я маю 10 пальців на руках.
2. Скільки пальців на ногах ти маєш? - Я маю 10 пальців на ногах.
3. Скільки вух ти маєш? - Я маю 2 вуха.
4. Скільки ног ти маєш? - Я маю 2 ноги.
5. Скільки рук ти маєш? - Я маю 2 руки.
23.03
How many (Скільки), can you see? (ти бачиш?)
I can see - я можу бачити/я бачу
Великий зошит Ex. 1, p. 58 (порахуй, напиши, розфарбуй)
Тоненький зошит
Використовуючи вправу у великому зошиті Ex. 1, p. 58 написати 6 речень за зразком
How many (левів), can you see? (ти бачиш?)
I can see (3 леви) - я можу бачити/я бачу не забуваємо додавати закінчення s щоб поставити слово у множину)
25.03
Повторюємо слова руху . Карточка з 1 класу
Можна переглянути презентацію. Легше буде пригадати ці слова.
Дія
|
||
I can …
|
Ай кен
|
Я можу…
|
dance
|
Денс
|
Танцювати
|
Sing
|
Сін
|
Співати
|
Fly
|
Флай
|
Літати
|
Jump
|
Джамп
|
Стрибати
|
walk
|
Вок
|
Ходити
|
run
|
Ран
|
бігати
|
hug
|
хаг
|
обійматись
|
clap
|
Клеп
|
Хлопати
|
swim
|
Свім
|
Плавати
|
Ride a bike
|
Райд е байк
|
Їздити на веорсипеді
|
play
|
Плів
|
Грати
|
rollerblade
|
ролеблейд
|
Кататись на роліках
|
- cannot - не вміє щось робити.
Прозитати перекласти
A zebra can run. It cannot fly.
A lion can swim. It cannot sing.
A monkey can climb the trees. It cannont fly.
Тоненький зошит
Перекласти речення
Слон вміє бігати. Він не вміє танцювати.
Папуга вміє літати. Він не вміє плавати.
Змія вміє плавати . Вона не вміє бігати.
Виконати вправу за посиланням. Animal riddles
1. Прочитати речення , та обрати про яку тваринку іде мова.
2. Закінчивши вправу натиснути кнонку фініш.
3. Далі є 2 варіанти:
- обираєте ліву клітинку і компьютер самостійно перевіряє вашу роботу. Ви фотографуєте роботу з результатом і надсилаєте мені у Viber.
- обираєте праву клітинку і надсилаєте мені. (бажано цей варіант). Підписуєте роботу: ім"я, прізвище, 2-А\2-В , English, і адресу моєї пошти kroposvita@gmail.com
27.03
Коли ми говоримо Я маю - I have got
Якщо хочемо сказати що Він, Вона або тваринка щось має - He has got, She has got, It has got
Виконати вправу за посиланням. describing animals
2. Закінчивши вправу натиснути кнонку фініш.
3. Далі є 2 варіанти:
- обираєте ліву клітинку і компьютер самостійно перевіряє вашу роботу. Ви фотографуєте роботу з результатом і надсилаєте мені у Viber.
- обираєте праву клітинку і надсилаєте мені. (бажано цей варіант). Підписуєте роботу: ім"я, прізвище, 2-А\2-В , English, і адресу моєї пошти kroposvita@gmail.com
Спробувати самостійно описати улюблену тваринку, або вивчити про одну із тваринок з вправи. Додавши речення про те що вона вміє робити та не вміє.
It is a crocodile. It is big and green. It has got a long body, a big mouth and 4 short legs. It can swim. It cannot fly. It is dangerouse (денджерез- небезпечний)
30.03
Підручник
Story time. p. 70 Прослухати, пальчиком слідкуємо за текстом. 2 рази
Великий зошит
Ex. 1 p.59
Ex. 1 p.60 прослухати, намалювати.
В тоненькому зошиті прописати по 2 рядочки і вивчити ці слова письмово на диктант:
a zebra, a lion, a snake, a crocodile, a leg, a neck, a body, a nose, a foot, a finger, swim, run, jump.
За бажанням можна закріпити знання з правил читання.
Повторюємо правила читання
1. Читаємо презентацію.
2. Голосні в закритому складі якщо підвести курсор до слова диктор вимовить слово.
3.Голосні у відкритому складі якщо підвести курсор до слова диктор вимовить слово.
4. Sounds [e]/[i:]/[ı]
5. Звук [ei] и [æ]
6.
|
06.04
1.Підручник ст. 74 прослухай і покажи малюнок.
2. Підручник Впр. 4. ст. 75 прослухай, повтори, пропиши у зошиті по 2 рядочки. Усно вивчи. Малюнки допоможуть зрозуміти переклад.
3. Великий зошит. Впр. 1.ст. 62
4. Підручник Впр.5 ст. 75 прослухай пісню та спробуй її повторити.
5. Великий зошит. Впр. 2.ст. 62
6 Learn Daily Activities подивись та повтори.
08.04.
Learn Daily Activities подивись та повтори.
1. Підручник Впр. 1 ст. 76 прослухай повтори.
2. Великий зошит Впр. 1 ст. 63
3. The 7 Days of the Week Song ♫ 7 Days of the Week Calendar Song ♫ Kids Songs by The Learning Station прослухай та заспівай.
4. Великий зошит Впр. 2 ст.63
10.04
1. Підручник Впр.1 ст.77 прослухай , повтори.
2. Reading lesson: "ea"прослухай , повтори.
3. Meet the Phonics Digraphs - ng прослухай , повтори.
4. Підручник Впр.2 ст.77 прослухай , повтори, прочитай.
5. Великий зошит. Впр. 1 ст.64 прослухай, обведи правильне слово і малюнок який йому відповідає.
Повтори
6. Learn Daily Activities
7. The 7 Days of the Week Song ♫ 7 Days of the Week Calendar Song ♫ Kids Songs by The Learning Station
8. Виконай вправу. Прослухай пісню і постав дні тижня в тому порядку в якому співається у пісні. Старайся дні тижня поставити у верхій лівий куток.
|
13.04 1. I- my (ай-май) я-моя (my book - моя книжка, my house- мій будинок)
you - your (ю- йо) ти- твоя (your book-твоя книжка,your teacher- твій вчитель)
2. Підручник Впр.4 ст. 77 прослухай, повтори, прочитай, переклади
today- сьогодні
song- пісня
eat- їсти
drink- пити
read- читати
pool- бассейн
cool - круто!
3. Підручник Впр.6 ст. 77 перепиши в зошит у 2 стовбчики, за зразком . Перший стовбчик мій my предмет- другий стовбчик твій your предмет
4. Повтори дні тижня The 7 Days of the Week Song ♫ 7 Days of the Week Calendar Song ♫ Kids Songs by The Learning Station - 15.04 1. Повтори I- my (ай-май) я-моя ,you - your (ю- йо) ти- твоя
2. Великий зошит Впр. 2 ст. 64 прочитай, встав my, your
3. Повтори Learn Daily Activities
17.04
1. Вивчи правило!- Щоб сказати що дія відбувається саме зараз- ми до слова яке показує дію додаємо закінчення -ing (ін) read - reading drink - drinking
а якщо хочемо сказати про себе (я щось саме зараз роблю) ми говоримо I am і додаємо дію із закінченням -ing (ін) I am reading я зараз читаю I am drinking я зараз пью 2. Великий зошит Впр. 1 ст. 65 потренуйся додавати закінчення -ing (ін) зверни увагу - (getting up ) і напиши про себе.
3. Повтори дні тижня The 7 Days of the Week Song ♫ 7 Days of the Week Calendar Song ♫ Kids Songs by The Learning Station
22.04
1. Підручник Впр1 ст 78 прослухай, покажи пальчиком і спробуй прочитати.
2. to sleep (сліп) спати
to eat (іт) - їсти
to put on (пут он) - вдягатися
to look at (лук ет) - дивитись на
to make faces (мейк фецсіс) - корчити рожиці.
Підручник Впр1 ст 79 прослухай, слідкуй пальчиком за малюнками, повторюй. Прочитай речення самостійно і скажи якому малюнку вони підходять.
3. Вивчи! Щоб сказати що він або вона щось роблять саме зараз ми говоримо he is\she is і до дієслова додаємо закінчення -ing (ін) He is sleeping він зараз спить.
4. Прописи Unit 6 ст.19-20 прописати. Зверху над словами написати переклад
24.04
1. Підручник Впр.1 ст 80 прослухай повтори. Прочитай.Переклади слова
Слова вивчити.
to talk ( ток)- розмовляти
to walk (вок)-іти пішки
small (смол) - маленький
tall (тол)- високий
а ball (бол) - м"яч
a monkey (манкі) - мавпа
2. Великий зошит Впр.1 ст. 67
3. Прописи ст 21 прописати, зверху надписати переклад слів.
27.04
1. Підручник Впр.4 ст.80 прослухай, прочитай, переклади.
2. Великий зошит Впр. 2 ст. 67. прочитай, доповни слова , переклади.
29.04- повторення матеріалу в конференціі Zoom 05.05
1. Підручник Впр 6 ст. 85
2. Великий зошит Впр 2 ст.71
3. Великий зошит Впр 1,2 ст 68
4. Великий зошит Впр 1 ст. 71 повтори дні тижня.
5 Тренувальні вправи відповіді відправити на адресу kroposvita@gmail.com
Listen. Then, drag and drop
Days of the week
07.05
1) Підручник Ех. 3, р. 86 вивчити слова АУДІО допоможе 2. Ех. 5, р. 87 читати і перекладати. Співати пісню! АУДІО
5. food поставте правильне слово над малюнком . відповіді відправити на адресу kroposvita@gmail.com
12/05
1) Ех. 1, р.88 вивчити назви фруктів АУДІО допоможе
RULE 1 (Правило 1)
Перед словами (іменниками), які починаються на приголосний звук, ставимо артикль а. a cat
Перед словами, які починаються на голосний звук, ставимо артикль an. an orange
|
5) Великий зошит Ех.1, р.74, Ех.2, р.74,
ТЕСТ1
ТЕСТ2
ТЕСТ3
ТЕСТ4
14.05
Підручник
1)Ех. 3 , р. 89 читати і перекладати. АУДІО допоможе.
2) Ех. 5 , р. 89 письмово в зошиті по Kid's Menu (за зразком Ех 3)
3) Великий зошит
Ех.1,2, р. 75
Ех. 3, р. 90 вивчити діалог,підставляючи різні овочі/фрукти АУДІО допоможе
19.05
3) Вивчити слова
eat [i:t] - їсти
drink [drink]-пити
breakfast [ˈbrekfəst] - сніданок
lunch [lʌntʃ] - обід
dinner [ˈdɪnə] - вечеря
Зробити проектну роботу в Портфоліо (на альбомному ркуші паперу намалювати або вирізати і наклеїти продукти, що ви їсте і п'єте на сніданок, обід і вечерю, як у Ех3 або Ех 5, р.91. На окремому альбомному аркуші написати за зразком Ех.4 або як в слуханні Ех.2)
Зразок:
I eat a toast and yoghurt for breakfast.
I like an apple, too.
I drink juice for breakfast. (і тд. про обід і вечерю)
7) АВ Ех.1, р. 76 АУДІО
8) Виконати тести
Тест 1
Тест 2
21.05
1. Великий зошит Ex. 1 p.80
2. Підручник Ex. 2 p.103,Ex. 5 p.104 прослухай, повтори і вкажи на малюнок.
3. Великий зошит Ex. 1 p.85
4. Великий зошит Ex. 2 p.85 аудіо
5. Переглянь відео, повтори назви одягу
7. Великий зошит Ex. 1,2 p.86
Тестові вправи для тренування нових слів
Clothes - Read and choose
Clothes
Комментарии
Отправить комментарий