9 клас Фізика 2022-2023

 Виконання тестів, контрольних і лабораторних робіт є ОБОВ'ЯЗКОВИМИ!


ІІ семестр

30 травня
Підсумковий урок
26 травня 9-А, 29 травня 9-Б
Повторення "Фізичні основи механіки"
   

Перевір свої знання, виконай вправи:
https://learningapps.org/14320658
(скріншот результатів прикріпити до щоденника)



25 травня
Повторення "Фізика атома і атомного ядра"
    
Перевір свої знання, виконай вправи:
(скріншот результатів прикріпити до щоденника)


23 травня
Повторення розділів "Механічні та електромагнітні хвилі"
1. Механічні хвилі. Звукові хвилі.
  
2. Електромагнітні хвилі.
   
Перевір свої знання, виконай вправи:
(скріншот результатів прикріпити до щоденника)



22 травня 9-Б
19 травня 9-А
Повторення розділів "Магнітні явища", "Світлові явища"
Перегляд відео
    
Перевір свої знання, виконай вправи:
(скріншот результатів прикріпити до щоденника)


18 травня
По можливості, підключаємось до уроку     9-Б 09.40   9-А 11.20
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Захист навчальних проектів.
Загальні запитання.

16 травня
Тема: Фізика і екологія. Альтернативні джерела енергії.
Ознайомитись ст.  261-265
Підготувати повідомлення та прикріпити до щоденника:
- про різні типи і види забруднення довкілля, 
- про один із видів альтернативних джерел енергії, а саме про ядерну енергію, енергії вітру й Сонця, енергію припливів і відпливів, геотермальну енергію Землі.

15 травня 9-Б
12 травня 9-А
Тема: Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії.
Готуємо повідомлення на тему (на вибір) та прикріпити до щоденника:
1. Закони збереження у природі, техниці, побуті.
2. Фізика в житті сучасної людини.
3. Сучасний стан фізичних досліджень в Україні та світі.
4. Закони збереження у Всесвіті.
5. Енергія фізичного вакууму.
6. Чому масу називають мірою енергії.



11 травня
Тема: Еволюція фізичної картини світу. Фізика і науково-технічний прогрес.
Ви ознайомились із основними розділами фіззики: механікою, оптикою, електрикою та ін.; довідалися про те, що у фізиці називають законами; дізналися, як відбувається дослідження фізичних явищ, яким чином досягнення вчених-фізиків втілювалися в приладах, машинах, обладнанні, значно підвищуючи якість життя людини. 
Настав час обговорити питання еволюції фізичної картини світу та взаємозв’язку фізики й суспільного розвитку.
1. Перегляньте відео
2. Ознайомтесь з п. 40
3. Виконати завдання 



9 травня
Тема: Фундаментальний характер законів збереження у природі. Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах.
Ознайомитись п. 39 (4-5), підготувати відповіді на запитання 5-7 в кінці параграфа.


8 травня 9-Б
5 травня 9-А
Тема: Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій.
Відео пояснення
   
Ознайомитись п. 39 (1-3), підготувати відповіді на запитання 1-4 в кінці параграфа.

4 травня
Виконати (хто не виконав) Лабораторну роботу № 7
від 27.04 та тест від 02.05!
2 травня
Тема: Розв'язування задач.
Переглянути приклади розв'язаних задач вправа 38 (1-4)
  
 
Виконати тест 
Відповіді присилати на пошту


1 травня 9-Б
28 квітня 9-А
Тема: Застосування законів збереження енергії і імпульсу в механічних явищах. Розв'язування задач.
Ознайомитись з презентацією, розв'язати задачі (в кінці презентації)  Презентація
або ознайомитись з розв'язуванням задач п. 38, виконати вправа 38 (1,2). 
Виконані завдання прикріпити до щоденника


27 квітня
Тема: Закон збереження повної механічної енергії
1. Виконати завдання
3. Присилати на пошту svetabvt@gmail.com

25 квітня
Тема: Застосування законів збереження енергії і імпульсу в механічних явищах. Розв'язування задач.
Ознайомитись з презентацією, розв'язати задачі


21 квітня 9-А,  24 квітня 9-Б
Виконати завдання  "Енергія. Закон збереження механічної енергії" (п. 38)
20 квітня
По можливості, підключаємось до уроку     9-Б 09.40   9-А 11.20
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Повторення основних понять:
- механічна енергія: кінетична і потенціальна.
Розв’язання багатьох практичних задач значно простішає, якщо скористатися законами збереження — законом збереження імпульсу та законом збереження і перетворення енергії, адже ці закони можна використовувати й тоді, коли сили, які діють у системі, є невідомими.
Отже, згадаємо, які існують види механічної енергії, та розв’яжемо декілька задач на застосування законів збереження.
Презентація для ознайомлення,записати основні поняття (за підручником п. 38 (1,2)) і приклади розв'язування задач 


18 квітня
Контрольна робота. Виконати до 20.04

17 квітня 9-Б
14 квітня 9-А
Виконати завдання "Реактивний рух" до 18.04
13 квітня
По можливості, підключаємось до уроку     9-Б 09.40   9-А 11.20
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики.
12 квітня щороку в Україні відзначають День працівників ракетно-космічної галузі та Всесвітній день авіації і космонавтики (Міжнародний день польоту людини в космос).
1. Відео пояснення "Реактивний рух"
  
2. Уважно прочитайте п. 37 та виконайте вправа 37 (2,3).
Виконані завдання прислати на пошту svetabvt@gmail.com або прикріпити до щоденника.
Готуємо навчальні проєкти:
- Пристрій «Сеґнерове колесо». Виготовлення та пояснення - як працює цей пристрій.
- Українські космонавти.
- Реактивний рух у природі.



11 квітня
Розв'язування задач
Відео пояснення
Виконати завдання до 14.04


10 квітня 9-Б
Ознайомитись з матеріалами уроку від 07.07, виконати завдання.
7 квітня 9-А
Тема: Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу.
1. Відео пояснення
  
2. Презентація 👉
3. Виконати завдання 👍
4. Уважно прочитати п. 36, виписати основні поняття.

6 квітня
Тема: Рух тіла під дією кількох сил.
Виконати завдання  до 10.04

4 квітня
Тема: Рух тіла під дією кількох сил. 
Рух тіла по похилій площині

Відео пояснення
  
Ознайомитись з розв'язком задачі 4 п. 35
Розв'язати самостійно вправа 35 (5 або 6)

3 квітня
По можливості, підключаємось до уроку     9-Б 09.40 
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Рух тіла під дією кількох сил. Розв'язування задач.
Перегляд прикладів розв'язаних задач (повторення) - рух тіла по горизонталі та вертикальний рух п. 35


Увага! Виконати обов'язкові роботи (для тих, хто не виконав): 16.02, 21.02, 23.02, 24.02, 28.02, 03.03кр, 09.03, 14.03, 16.03кр до 24.03


24 березня
9-А
Перегляд прикладів розв'язаних задач (повторення) - рух тіла по горизонталі та вертикальний рух п. 35
23 березня
По можливості, підключаємось до уроку     9-Б 09.40   9-А 11.20
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Рух тіла під дією кількох сил. Рух по вертикалі.
1. Ознайомитись з розв'язком задачі 3 п. 35
2. Ознайомитись з розв'язком задач вправи 35 (1,3,4)
3. Розв'язати самостійно:
Людина перебуває в ліфті, що рухається з прискоренням 
0,9 м/с2, напрямленим униз. Якою є маса людини, якщо вона тисне на підлогу ліфта із силою 652Н. Прискорення вільного падіння g=10 м/с2.

21 березня
Тема: Рух тіла під дією кількох сил. Рух по горизонталі.
Учимося розв'язувати задачі:
1. Алгоритм розв'язування задач із динаміки
Відео пояснення
2. Ознайомитись з розв'язком задач 1,2 п. 35
та розв'язати самостійно вправа 35 (2)


20 березня
По можливості, підключаємось до уроку     9-Б 09.40
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Рух тіла під дією кількох сил.
1. Згадуємо сили, які вивчали у 7 класі.
2. Перевір себе! Виконай завдання
https://learningapps.org/9717710  Який результат?

16 березня
Тема: Рух тіла під дією сили тяжіння. Контроль знань.
Виконати завдання до наступного уроку!

17 березня
9-А
Тема: Рух тіла під дією кількох сил.
1. Згадуємо сили, які вивчали у 7 класі.
2. Перевір себе! Виконай завдання
https://learningapps.org/9717710  Який результат?

16 березня
Тема: Рух тіла під дією сили тяжіння. Контроль знань.
Виконати завдання до наступного уроку!

14 березня
Тема: Рух тіла під дією сили тяжіння. Розв'язування задач.
Ознайомитись та виконати завдання (урок від 10.03)
Виконати завдання, оформити результат

13 березня
По можливості, підключаємось до уроку     9-Б 09.40
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Сила тяжіння. Рух тіла під дією сили тяжіння. Вільне падіння.
Ознайомитись та виконати завдання (урок від 10.03)

10 березня
Тема: Рух тіла під дією сили тяжіння.

Вільне падіння. Розв'язування задач.
Ознайомитись з матеріалами, записати в зошит основні формули та приклади розв'язаних задач.
   


9 березня
По можливості, підключаємось до уроку     9-Б 09.40   9-А 11.20
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння. Розв'язування задач.
Вправа 33
Відео пояснення
  
Задачі записати в зошит, повторити п. 33
Виконати завдання, прислати відповідь




7 березня
Тема: Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння.
1. Відео пояснення
   
2. Презентація 👉 
3. Виписати основні поняття та формули п. 33, виконати вправа 33 (1-3)
4. Готуємо навчальні проєкти:
Ґалілео Ґалілей - засновник експериментально-математичного методу.
- Прискорення вільного падіння на поверхні планет Сонячної системи.
- Пристрій «Сеґнерове колесо». Виготовлення та пояснення - як працює цей пристрій.
- Українські космонавти.
- Реактивний рух у природі.
 

3 березня 9-А, 6 березня 9-Б

Контороль знань  


2 березня
Тема: Розв'язування задач. Закони Ньотона.
По можливості, підключаємось до уроку     9-Б 09.40   9-А 11.20
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Приклади розв'язування задач. 👉



28 лютого
Тема: Закони Ньютона. Третій закон.
Відео пояснення
Уважно прочитайте п. 32, підготуйте відповіді на запитання та виконайте завдання


27 лютого
По можливості, підключаємось до уроку     9-Б 09.40  
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Закони Ньютона. Другий закон. (див. урок від 24.02)


24 лютого
По можливості, підключаємось до уроку     9-А 14.00
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Закони Ньютона. Другий закон.
1. Відео пояснення
2. Уважно прочитайте п. 31, підготуйте відповіді на запитання (наприкінці відео) 
3. Розв'язування задач вправи 31
4. Виконати завдання


23 лютого
По можливості, підключаємось до уроку     9-Б  09.40 , 9-А 11.20
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Закони Ньютона. Перший закон.
1. Відео пояснення
2. Уважно прочитайте п. 30
3. Розглянемо вправу 30 (1-4)
підготуємо відповіді на запитання:
- За яких умов тіло зберігає швидкість свого руху? 
- Закон інерції, корисний чи шкодить?
- Які СВ називають інерціальними? неінерціальними? 
4. Виконати завдання

21 лютого
Тема: Рівноприскорений рух.
Повторити основні поняття п. 28-29
Переглянути приклади розв'язаних задач.
Контроль знань ТЕСТ виконати


20 лютого
По можливості, підключаємось до уроку     9-Б  09.40 
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Розв'язування задач (вправа 28, 29)


Д/з п. 28-29 виписати основні формули, розв'язати
 29 (3,6)
Виконані завдання прислати на електронний щоденник


17 лютого
Тема: Графіки прямолінійного рівноприскореного руху. Розв'язування вправ (п. 28-29, вправа 28-29) побудова графіків 👉

1. Переміщення під час рівноприскореного руху
2. Розв'язування задач вправи 28 , задачі на обчислення переміщення рівноприскореного руху 👉
3. Виконати самостійно вправа 28 (5, 6в)
Виконані завдання прислати на електронний щоденник


16 лютого
Виконати завдання тест

14 лютого
Тема: Рівноприскорений прямолінійний рух.
Відео пояснення

Презентація
Виписати основні поняття, формули


13 лютого
По можливості, підключаємось до уроку     9-Б  09.40 
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Починаємо вивчати новий розділ.
Тема: Механічний рух.
Повторити (фізика 7 клас) основні поняття


 

Розділ "Фізика атома і атомного ядра"





10 лютого  
9-А
Контрольна робота (час обмежений!) 
Виконати на окремих аркушах, принести в школу або (дистанційна група) прислати на пошту svetabvt@gmail.com 


9 лютого

Узагальнення знань. Розв'язування задач.
Повторення основних тем разділу та розв'язування задач
По можливості, підключаємось до уроку     9-Б  09.40  9-А  11.20
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111


9 лютого
9-Б
Виконати на окремих аркушах, принести в школу або (дистанційна група) прислати на пошту svetabvt@gmail.com 


7 лютого
Узагальнення знань. Розв'язування задач.
Повторення основних тем разділу (ст. 178-179):

Розв'язування задач (ст. 180-181), підготувати для використання"Періодичну систему хімічних елементів Д.І.Менделєєва". Задачі записати в зошит:






6 лютого
По можливості, підключаємось до уроку
9-Б   09.40
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Екологічні проблеми атомної енергетики.
1. Підготувати повідомлення:
- Що ви знаєте про Чорнобильську трагедію?
- Що ви знаєте про катастрофу, яка відбулася на атомній електростанції «Фукусіма-1» в Японії у 2011 році?
2. Підготовка до контрольної роботи:
- завдання ст. 180-181 

3 лютого
9-А
Тема: Розв'язування задач. 
Підготовка до контрольної роботи.

2 лютого
По можливості, підключаємось до уроку
9-Б   09.40,  9-А  11.20
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Атомні електростанції. Атомна енергетика України.
1. Ядерний цикл, як працює атомна електростанція
   

2. Атомна енергетика України
На сьогодні в Україні працюють чотири атомні електростанції: 
Запорізька, Рівенська, Южно-Українська, Хмельницька. На цих станціях діють 15 атомних енергоблоків, загальна потужність 13580МВт.
Неправильна робота АЕС може привести до катастрофічних наслідків.

3. Уважно прочитайте п. 27 (1,2)
Підготуйте відповіді на запитання в кінці параграфа.
По можливості, перегляньте фільм "Чорнобиль"

31 січня
9-А Перевірка знань ТЕСТ 

30 січня
По можливості, підключаємось до уроку
9-Б   09.40
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Ланцюгова реакція. Ядерний реактор.

1. Перевірка знань ТЕСТ (виконати до 31.01)
Відео пояснення теми
Записати основні поняття, приклади розв'язаних задач
2. Уважно прочитати п. 26, знати відповіді на запитання в кінці параграфа.





27 січня
9-А (дистанційна група) 
виконати завдання від 24.01

26 січня
По можливості, підключаємось до уроку
9-Б   09.40,  9-А  11.20
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. Дозиметри.
Радіоактивне випромінювання може бути небезпечним для організмів. Сьогодні на уроці ви довідаєтеся, чому це так, за допомогою яких приладів можна виміряти рівень радіації, який рівень радіації є небезпечним, а за якого можна бути спокійними.
1. Відео навчального матеріалу
    

2. Уважно прочитайте п. 25, випишіть основні поняття:

Підготуйте відповіді на запитання в кінці параграфа.
3. За бажанням, підготуйте повідомлення (проєкт) вправа 25 (5) або виконайте експеримпнтальне завдання ст. 168


24 січня
Тема: Розв'язування задач.
1. Повторення теоретичного матеріалу (урок від 23 січня, уважно прочитати п. 24):
1. Дайте означення періоду піврозпаду. Що характеризує ця фізична величина? 
2. Що таке активність радіоактивного джерела? 
3. Яка одиниця активності в СІ? 
4. Як активність радіонукліда пов’язана зі сталою його розпаду?
5. Чи змінюється з часом активність радіонукліда? Якщо змінюється, то чому і як? 
6. Наведіть приклади використання радіоактивних ізотопів.
2. Розв'язування вправи 24
розв'язування з поясненням запишіть у зошит

3. Виконати самостійно с. 180-181 № 7, 12, 13



23 січня

По можливості, підключаємось до уроку
9-Б   09.40
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Період піврозпаду радіонукліда. Використання ізотопів.
1. Повторення:
- що таке радіоактивність?
Радіоактивність — здатність ядер радіонуклідів довільно перетворюватися на ядра інших елементів із випромінюванням мікрочастинок.
- від чого залежить радіоактивність? 
Радіоктивніть не можна прискорити або сповільнити, вона не залежать від зовнішнього впливу, на неї не впливають зміни тиску й температури, дія магнітного та електричного полів, хімічні реакції, зміна освітленості тощо.
2. Проблемне питання:
- Чи можна дізнатися, яке саме ядро в певній радіоактивній речовині розпадеться першим? Яке буде наступним? Яке розпадеться останнім?
Дізнатися про це неможливо: розпад того чи іншого ядра радіонукліда — подія випадкова. Але, разом із тим поведінка радіоактивної речовини в цілому підлягає чітко визначеним закономірностям.
3. Вивчення нових понять:
- період піврозпаду
- активність радіоактивного джерела
- застосування радірактивних ізотопів
Відео-пояснення

4. Д/з Уважно прочитати п. 24, підготувати відповіді на запитання в кінці параграфа, виконати вправа 24 (1)



 


26 грудня
Тема: Радіоактивне випромінювання: користь чи шкода?
Радіоактивні випромінювання часто зустрічаються в природі, але, як правило, лише в незначній кількості.
І хоча, зазвичай, це не становить небезпеки для нашого здоров'я, багато людей все ще відчувають певну загрозу, адже випромінювання - невидиме.
Відео пояснення




22 грудня

Тема: Розв'язування задач. Радіоактивні перетворення.

Нагадую!  Виконати ЗАВДАННЯ для перевірки знань

1. Вивчення радіоактивності показало, що радіоактивне випромінювання є наслідком перетворень ядер атомів. Ці перетворення відбуваються довільно (без жодних причин), їх не можна прискорити або сповільнити, вони не залежать від зовнішнього впливу, на них не впливають зміни тиску й температури, дія магнітного та електричного полів, хімічні реакції, зміна освітленості тощо.
2. Радіоактивні перетворення підпорядковуються 
правилам зміщення.
3. Приклади радіоактивних розпадів:
4. Підготувати інформацію вправа 23 (6)



20 грудня
Тема: Радіоактивність.
1. Повторення основних понять (п. 22, 23): 
- Яка будова атома? із яких частинок складається атомне ядро? (атом складається з позитивно зарядженого ядра, оточеного негативно зарядженими частинками — електронами; атомне ядро складається із частинок двох видів: протонів, які мають позитивний електричний заряд,
і нейтронів, які не мають заряду)
- Що називають нуклонами? (Сумарну кількість протонів і нейтронів в атомі називають нуклонним (масовимчислом і позначають символом А)
Що називають нуклідом? (Вид атомів, який характеризується певним значенням зарядового числа, порядкового номера, та певним значенням масового числа 
   
Який склад атома даного хімічного елемента? 
електронів е=25, протонів р=25, нейтронів n=55-25=20, нуклонів А=55
Що називають ізотопами? Це різновиди атомів того самого хімічного елемента, ядра яких містять однакове число протонів, але різну кількість нейтронів. 
Дайте означення ядерних сил, назвіть їхні властивості.
Сили, які діють між протонами й нейтронами в ядрі та забезпечують існування атомних ядер, називають ядерними силами.
Основні властивості ядерних сил:
1) є тільки силами притягання;
2) є близькодіючими;
3) не залежать від заряду: діють між двома протонами, між двома нейтронами або між протоном і нейтроном, є однаковими;
4) мають 
властивість насичення: нуклон здатний до ядерної взаємодії одночасно лише з невеликою кількістю нуклонів-«сусідів».
Що таке "радіоактивність"? Хто відкрив це явище?
Радіоактивність — здатність ядер радіонуклідів довільно перетворюватися на ядра інших елементів із випромінюванням мікрочастинок.
У 1896р відкрив радіоактивне випромінювання солей УрануАнрі Антуан Беккерель, французький фізик.
Самостійно знайдіть інформацю:
- Дослідження явища радіоактивності вченими:  Марія Склодовська-Кюрі,  П'єр Кюрі, Ернест Резерфорд;
- Які види радіоактивного випромінювання ви знаєте?
- Як захиститися від радіоактивного випромінювання?
2. Виконати ЗАВДАННЯ для перевірки знань

 
19 грудня
Щирі вітання з Днем святого Миколая!
Хто був чемним? Хто отримав подарунки?
Вітаю з Днем Святого Миколая та бажаю справжнього дива та безмежної радості, добрих посмішок рідних та любові, веселих миттєвостей та гарного настрою, світлої надії та міцної віри у доброту! Нехай це свято дарує присмак солодкого життя та таку ж солодку мрію! Мирного нам всім неба!

По можливості, підключаємось до уроку 

9-А 9.40, 9-Б 10.30

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Радіоактивність. Радіоактивне випромінювання.
Відео пояснення поняття РАДІОАКТИВНІСТЬ
Уважно прочитайте п. 23, підготуйте відповіді до запитань в кінці параграфа.


15 грудня
Розпочинаємо новий розділ 
"Фізика атома та атомного ядра"

Тема: Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель атома. Ядерні сили. Ізотопи.

Відео пояснення теми
  
Перевір себе Вправа1, Вправа 2
Уважно прочитай п. 22 та підготуй відповіді на запитання в кінці параграфа, виконай письмово вправа 22 (1-3)



Розділ "Механічні та електромагнітні хвилі"

13 грудня
Тема: Контрольна робота 
"Механічні і електромагнітні хвилі"
Результи присилати на пошту svetabvt@gmail.com або електронний щоденник
Виконуємо завдання відповідно варіантів список
І варіант

Авксентьєва Катерина

Бондаренко Дмитро

Григор’єв Андрій

Лавроненко Вероніка

Патока Владислав

Антонов Максим

 Брайловський Максим

 Бурхан Єлизавета

 Сирятов Володимир

Демченко Ірина


ІІ варіант

Пінчук Ілля

Савченко Олег

Форостинський Мийхало

Шевченко Анастасія

Кондратюк ілля

Повітчан Ярослав

Толстоног Кирил

Шенкевич Анна


12 грудня
По можливості, підключаємось до уроку
9-А    09.40, 9-Б  10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Навчальні проєкти.
Вибрати тему:
Застосування інфра- й ультразвуків у техніці.
- Вплив шуму на здоров’я людини, як максимально зменшити шкідливу дію шуму.
- Про винайдення радіо. 
- Скористайтеся додатковими джерелами інформації та дізнайтеся історію винайдення будь-якого пристрою, дія якого ґрунтується на електромагнітному випромінюванні.
- Скористайтеся додатковими джерелами інформації та дізнайтесь, як організовані супутникове телебачення та супутниковий зв’язок.
- Застосування радіолокаційних станцій для виявлення воєнних машин (літаків, кораблів) спричинило активний пошук способів зниження помітності воєнної техніки. Так з’явилася стелс-технологія. Скористайтесь додатковими джерелами інформації та дізнайтеся, чи вдалося хоча б частково «сховати» воєнні машини. Якщо вдалося, то як?
Результи присилати на пошту svetabvt@gmail.com або електронний щоденник


8 грудня
По можливості, підключаємось до уроку
Дистанційні групи 9-А, 9-Б  08.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Узагальнення знань з теми "Механічні та електромагнітних хвиль"

1. Повторюємо основні поняття ст. 140-141

2. Розв'язуємо задачі ст. 142-143
задачі записати в зошит




6 грудня
Тема: Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв'язку. Радіолокація.
Уважно прочитайте п. 21, підготуйте відповіді на запитання в кінці параграфа, підготуйте повідомлення (вправа 21, № 4)



5 грудня
Тема: Шкала електромагнітних хвиль.
1. Відео пояснення теми:
2. Уважно прочитай п. 20, виконай вправа 20 (1-2) усно






1 грудня
По можливості, підключаємось до уроку
Дистанційні групи 9-А, 9-Б  08.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Електромагнітне поле. Електромагнітні хвилі.
1. Відео пояснення теми
2. Теорія (презентація), запишіть основні поняття

3. Уважно прочитайте п. 19, підготуйте відповіді на запитання в кінці параграфа.

29 листопада
Тема: Лабораторна робота № 6
Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів.
Завантажити на телефон програму WavePad

Виконати роботу  (відео пояснення)
Підготувати звіт роботи, прислати на пошту svetabvt@gmail.com або електронний щоденник




28 листопада
По можливості, підключаємось до уроку
9-А 9.40, 9-Б 10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Звукові хвилі. Швидкість поширення звуку, довжина і частота звукової хвилі. Гучність звуку та висота тону. Інфра- та ультразвуки.
Відео - пояснення теми
Уважно прочитати п. 18, виписати основні поняття, підготувати відповіді на запитання в кінці параграфа та виконати завдання 7,8 вправи 18.




22 листопада

Тема: Розв'язування задач
1. Повторення основних понять:
- означення механічної хвилі;
- основні властивості хвильового руху;
- фізичні величини, які характеризують коливання (амплітуда, період, частота);
- поздовжні і поперечні хвилі, у яких середовищах вони
поширюються;
- визначення довжини хвилі, від чого вона залежить;
- зв’язок довжини, частоти і швидкісті поширення хвилі (формула хвилі)
2. Приклади розв'язування задач:
Вправа 17 тут 👉
Виконай самостійно завдання


21 листопада
Тема: Виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвилі.
1. Починаємо вивчати новий розділ
"МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ"
Відео пояснення теми

2. Записати основні поняття

3. Уважно прочитати п. 17, підготувати відповіді на запитання в кінці параграфа, виконати вправа 17 (2-4)


Розділ "Світлові явища"

17 листопада
Тема: Навчальні проєкти "Світлові явища"
Підготувати на вибір:
1. Виготовте камеру-обскуру (пояснення с. 66 за підручником) чи калейдоскопа.
2. Перископ та його застосування (с. 73 за підручником)
3. «Творці райдуги», зробити фото чи відео (с. 88)
4. "Історія фотоапарата". Зробіть презентацію.
5. Методи профілактики захворювань зору. Як можна виправити зір?
6. Лазер та його використання.
7. Оптичні фокуси.
Бажаю успіхів!
Виконані завдання присилати на пошту svetabvt@gmail.com або електронний щоденник


15 листопада
Контрольна робота "Світлові явища"
Початок виконання 9-А 8.00,   9-Б 8.50
Увага! Час виконання обмежений!
Список учнів (дистанційна форма навчання) за варіантами виконання роботи.
9-А     9-Б

Д/З виконати інший варіант


14 листопада
Узагальнення знань з теми "Світлові явища"
Повторення основних понять ст. 104-105

Виконання вправ ст. 106-107
Підготовка до контрольної роботи.
По можливості, підключаємось до уроку
9-А 9.40, 9-Б 10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Д/з Виконати тести, лабораторні роботи 3,4,5, для тих, хто ще не виконав з розділу "Світлові явища"


11 листопада
Тема: Найпростіші оптичні прилади. Окуляри. Око як найпростіший оптичний прилад. Зір і бачення. Вади зору та їх корекція.
Відео пояснення теми 

  


Уважно прочитайте п. 16, підготуйте відповіді на запитання в кінці параграфа
Виконати вправа 16 (2-4) - усно
Виконайте Тест



8 листопада
Тема: Розв'язування задач. Лінзи. Формула тонкої лінзи. Фокусна відстань та оптична сила лінзи.
Повторити основні поняття п. 14, 15.
Розв'язування вправ 14, 15 👉
Виконати самостійно: с. 106 № 6, с. 107 № 12

7 листопада
Тема: Лабораторна робота № 5
Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи.


В зошиті для лабораторних робіт записати (ст. 99)
- тема
- мета
- обладнання
Перед тим як виконувати роботу запишіть основні поняття (п. 15): 1) формулу тонкої лінзи; 2) означення оптичної сили лінзи.
 - накреслити таблицю, заповніть таблицю по відео та обчисліть значення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи, зробити висновок
Додаткове завдання: Виконайте побудову зображень.


3 листопада
Тема: Формула тонкої лінзи. Отримання зображень за допомогою лінзи.
Відео-пояснення теми
Уважно прочитайте п. 15
Виконайте побудову зображень (в зошиті) рис. 15.3 а, 15.4 а, 15.5 а, 15.6, 15.7
Виконайте вправа 15 (1)




1 листопада
По можливості, підключаємось до уроку
9-А 9.00, 9-Б 10.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Лінзи. Оптична сила та фокусна відстань лінзи.
Перегляньте оптичну ілюзію та спробуйте відтворити 👉
Перегляньте презентацію 👉
Випишіть основні поняття 👉
Уважно прочитайте п. 14, виконайте вправу 14 (1-2)



31 жовтня
По можливості, підключаємось до уроку
9-А 11.00, 9-Б 12.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів.
Відео матеріал перегляньте:
    
Презентація-пояснення, випишіть основні поняття
Уважно прочитайте п. 13, виконайте завдання вправа 13, за бажанням виконайте експериментальне завдання.





27 жовтня

Тема: Лабораторна робота № 4
Дослідження заломлення світла.

Виконуємо роботу в окремому зошиті для лабораторних робіт, переглядаючи відео матеріал.


В зошиті для лабораторних робіт записати (ст. 83)
- тема
- мета
- обладнання
- накреслити рис. 3, таблицю, записати формулу для обчислення відносного показника заломлення (ст. 84)
-  по відео заповнити таблицю та обчислити відносний показник заломлення, зробити висновок
- творче завдання за бажанням



25 жовтня
Тема: Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закони заломлення світла.
По можливості, підключаємось до уроку
9-А 9.00, 9-Б 10.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Теоретичні матеріали
Відео
   
Презентація - переглянути, записати основні поняття.
Уважно прочитати п. 12, підготувати повідомлення, за бажанням, вправа 12 (8)
Виконати завдання ТЕСТ до 31.10




24 жовтня
Запрошую на урок 
9-А   11.00,     9-Б   12.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

1. Виконати завдання ТЕСТ  "Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла" до 25.10
Урок розв'язування задач
Повторення основних понять п. 11 "Відбивання світла. Закони відбивання світла. Плоске дзеркало".
Розв'язування задач з вправи 11, переглянути 👉 
Задачу 5 розв'язати самостійно.
Виконати ТЕСТ "Відбивання світла. Закони відбивання світла. Плоске дзеркало" до 27.10




20 жовтня
Тема: Лабораторна робота № 3
Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала. 
Виконуємо роботу в окремому зошиті для лабораторних робіт, переглядаючи відео матеріал.
В зошиті для лабораторних робіт записати (ст. 73)
- тема
- мета
- обладнання
-  накреслити таблицю (ст. 74), по відео заповнити таблицю, зробити висновок
- за бажанням, виконайте "творче завдання" (виміряти висоту кімнати за допомогою плоского дзеркала)


18 жовтня
Тема: Відбивання світла. Закони відбивання світла. 
Плоске дзеркало
По можливості, підключаємось до уроку
9-А 8.00, 9-Б 8.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Перегляньте відео матеріали
  
Перегляньте теоретичний матеріал та випишіть основні поняття. 👉
Уважно прочитайте п. 11, виконайте вправа 11 (1,2) усно





17 жовтня
Тема: Світловий промінь і світловий пучок.
Закон прямолінійного поширення світла. 
Сонячне та місячне затемнення
1. Перегляньте відео матеріали


2. Уважно прочитайте п. 10, випишіть в зошит основні поняття: 
Світловий промінь — це лінія, що вказує напрямок поширення енергії світла.
Закон прямолінійного поширення світла:  У прозорому однорідному середовищі світло поширюється прямолінійно.
Повна тінь — це область простору, в яку не потрапляє світло від джерела.
Півтінь — це область простору, освітлена деякими з наявних точкових джерел світла або частиною протяжного джерела.
Утворення повної тіні й півтіні в космічних масштабах ми спостерігаємо під час сонячного та місячного затемнень.
Виконати схематичний малюнок

3. Приклади розв'язування задач (вправа 10)
Самостійно вправа 10 (3,5,6) усно
Експериментальне завдання (за бажанням) виконати 1 або 3


 











13 жовтня
По можливості, підключаємось до уроку
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Світлові явища. Швидкість поширення світла.
Розпочинаємо вивчати новий розділ 
 СВІТЛОВІ ЯВИЩА

Художник не може зробити справді художньої роботи, 

не розуміючи законів явищ, що ним представлені.  

М. Спенсер

Оптика – учення про світло і світлові явища.

1. Ознайомитись з навчальним матеріалом, виписати основні поняття п. 9
- джерела світла, види джерел світла, наводити приклади;
- приймачі світла, види приймачів світла, наводити приклади;
- з якою швидкістю поширюється світло? 
- скористайтеся додатковими джерелами інформації та дізнайтеся, хто першим виміряв швидкість поширення світла і чому саме він?
- виконати (усно) вправа 9 (1,2)


Розділ "Магнітні явища"

11 жовтня
Тема: Захист навчальних проектів
9-А - 8.00, 9-Б - 8.50
По можливості, підключаємось до уроку
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111


10 жовтня
Тема: Контрольна робота "Магнітне поле"
Список учнів (за варіантами виконання)

Контрольна робота  за варіантами
Виконуєте на окремих подвійних аркушах
Дистанційна група роботу присилає на пошту або передає в школу на перевірку. Змішана група - здає особисто

Запрошую на урок-консультацію
9-А  9.40,       9-Б  10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
 
Зошити для лабораторних робіт (по можливості) передати в школу на перевірку. Можна фото-звіт робіт прислати на пошту svetabvt@gmail.com 

6 жовтня
Узагальнення знань з теми "Магнітне поле"
Підготовка до контрольної роботи.
1. Повторення розділу, перегляд попередніх тем, виконати тестові завдання (хто не виконував) від 06.09, 19.09, 29.09, 04.10
2. Виконати обов'язкові лабораторні роботи (в окремому зошиті) №1, №2
3. Підготувати (за бажанням) захист проєкту - тема на вибір 


4 жовтня
Тема: Генератори індукційного струму. Промислові джерела електричної енергії.
1. Перегляньте відео матеріал
  
2. Прочитайте (повторіть)  § 8
3. Виконати ТЕСТ перевірка знань


3 жовтня
Тема: Лабораторна робота № 2
Спостереження явища електромагнітної індукції.

Виконуємо роботу в окремому зошиті для лабораторних робіт, переглядаючи відео матеріал.


В зошиті для лабораторних робіт записати (ст. 45)
- тема
- мета
- обладнання
- прочитати "підготовка до експерименту"
- накреслити таблицю 1 (ст. 46), по відео заповнити таблицю, зробити висновок;
- накреслити таблицю 2 (ст. 47), по відео заповнити таблицю, зробити висновок.



29 вересня
Тема: Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції.
Індукційний електричний струм.

1. Виконати завдання  ТЕСТ  (перевірка знань)
2. Досліди Г. Ерстеда та А. Ампера (див. § 1) показали, що електричний струм створює магнітне поле.
Проблемне питання! 
А чи можна зробити навпаки, тобто за допомогою магнітного поля отримати електричний струм?
Перегляньте відео
3. Явище електромагнітної індукції використовують в електромеханічних генераторах, без яких неможливо уявити сучасну електроенергетику.
Д/з Уважно прочитайте § 8, випишіть основні поняття:
- у чому полягає явище електромагнітної індукції?
- який струм називають індукційним?
- опишіть будову та принцип дії генератора електричного струму, зображеного на рисунку




27 вересня
Тема: Електродвигуни. Електровимірювальні
прилади. Гучномовець.
1. Переглянути відео
2. Уважно прочитати § 7. 
3. Відповісти на запитання та розв'язати задачі (завдання в кінці відео)
Виконане д/з присилати на пошту svetabvt@gmail.com
Додаткові відео матеріали

26 вересня 
Тема: Лабораторна робота № 1

В зошитах для лабораторних робіт 
1. Записати з підручника ст. 32:
- тема
- мета
- обладнання
- зробити малюноки рис. 1, 2
2. Переглянути відео виконання роботи.
3. В зошит записати висновок.
Результати присилати на пошту svetabvt@gmail.com


22 вересня
Тема:  Електромагніти. Магнітна левітація.
1. Перевіримо знання
2. Пергляньте відео, вивчення нової теми
  
3. Уважно прочитайте п. 6 та виконайте усно вправа 6 (1-4)
4. Знати відповіді на запитання:
Від чого і як саме залежить магнітна дія котушки зі струмом? 
- Що таке електромагніт? 
- Чому електромагніти набули широкого застосування
в техніці? 
Поясніть принцип дії електромагнітного підіймального крана.
- Для чого призначено електромагнітне реле? 
Відповіді, домашнє завдання присилати на пошту



20 вересня
Тема: Магнітні властивості речовин. Гіпотеза Ампера.
1. Перегляньте відео
   


2. Заповніть таблицю (п. 5, ст. 27)

Діамагнетики

Парамегнетики

Феромагнетики

 

 

 

 

 

 


3. Д/З уважно прочитати п. 5, усно вправа 5 (1-4)
4. Для навчального проєкту  виконати вправа 5 (6)


19 вересня
Тема: Сила Ампера. Розв'язування задач.

19 вересня
9-А клас9-Б клас
Запрошую на урок з фізики.
Тема: 9-А Фізика
Час: 09:40
Посилання для підключення:

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Запрошую на урок з фізики.
Тема: 9-Б Фізика
Час: 10.30
Посилання для підключення:

 https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

1. Повторення основних понять:
  • Що називаємо "магнітна індукція"?
  • Якою є одиниця магнітної індукції в СІ? 
  • Поясніть, чому два прямолінійні провідники, по яким проходять струми в протилежних напрямках, — відштовхуються?
  • Чому виникає сила Ампера? 
  • Від чого залежить напрямок сили Ампера? 
  • За якою формулою визначають силу Ампера?
 2. Вчимося розв'язувати задачі:
Задача 1.
На малюнку зображено випадки взаємодії магнітного поля постійного магніту з провідником зі струмом. Перемалюйте малюнок у зошит і позначте: у випадках а-в — напрямок сили ампера; у випадку г — напрямок струму в провіднику; у випадку д — полюси постійного магніту.
Задача 2.
На малюнку зображено магнітне поле, силові лінії якого перпендикулярні до площини сторінки підручника (хрестики — поле, спрямоване від нас; кружечки — до нас). Визначте напрямок дії сили Ампера. У якому випадку магнітне поле не діє на провідник зі струмом?

Задача 3.
З якою силою діє магнітне поле з індукцією 10 мТл на провідник, якщо сила струму в ньому 50 А, а довжина активної частини провідника 0,1 м? Провідник розташовано перпендикулярно до силових ліній магнітного поля.

3. Д/З Повторити п.4, виконати вправа 4 (2, 3)
4. Виконати ТЕСТ





15 вересня
Тема: Сила Ампера
1. Переглянути відео та виконати завдання (відео 2)

   

2. За підручником п. 4 (1,2), вправа 4 (1)
3. Підготуватись до усного опитування.




13 вересня
Тема: Магнітне поле струму. Правило свердлика. Задачі.

1. Повторення основних понять п. 1-3 та перегляд попередніх відео матеріалів.
2. Розв'язування задач

3. Виконати тест від 12 вересня, за підручником виконати усно вправа 2 (1-3), вправа 3 (1-5)



12 вересня
9-А     9.40, 9-Б    10.30
Запрошую на урок 

ідентификатор конференції: 556 870 2004
Код доступа: 1111

Урок 5.
Тема: Магнітне поле струму. Правило свердлика.
1. Перегляньте відео
   

2. Прочитати § 3, виписати основні поняття 
(особливо "правило правої руки"!)
3. Перевір себе!
4. Виконати до 13 вересня   тест








9 вересня
9-А клас9-Б клас
Запрошую на урок з фізики.
Тема: 9-А Фізика
Час: 8 вересня об 8:00
Посилання для підключення:
https://us04web.zoom.us/j/76402391130?pwd=5Tca2oS3DnabaXR5TPBvEicOhOLm4q.1

Ідентифікатор: 764 0239 1130
Код : 1111
Запрошую на урок з фізики.
Тема: 9-Б Фізика
Час: 8 вересня об 8:50
Посилання для підключення:
https://us04web.zoom.us/j/76402391130?pwd=5Tca2oS3DnabaXR5TPBvEicOhOLm4q.1

Ідентифікатор: 764 0239 1130
Код : 1111


Урок 4: Індукція магнітного поля.Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі.
Перегляньте презентацію зверніть увагу на властивості ліній магнітного поля. 
Д/З §2 прочитати Вп 2. (4-5 ст 15.) Виконати тест нище.


Тестове завдання  виконати повторно, ще раз спробуйте впоратись з першої спроби. Усі попередні спроби анульовані не залежно від результату, якщо використовуєте більше одного разу то отримаєте середній бал по всіх спробах.


6 вересня (9А та 9Б)
Урок 3: Постійні магніти, взаємодія магнітів. Дослід Ерстеда. Магнітне поле. 

Доброго дня. Нажаль сьогодні не зможу провести зум-урок, тому самостійно перегляньте відео та дайте відповіді на запитання тесту. Термін роботи тесту буде обмежений тому не зволікайте з виконанням .§1 повторити


 
Тестове завдання буде активне до 07.09


5 вересня (9А та 9Б)
Урок 2 : Магнітні явища. Постійні магніти, взаємодія магнітів.
Перегляньте відео зверніть увагу на властивості постійних магнітів. Уважно розгляньте досліди Ерстеда. З'ясуйте про яку помилку йдеться у відео.



Прочитайте перший параграф та випишіть основні поняття з теми. В зошиті виконайте завдання Вп. 1(5)


Виконай вправи для перевірки знань


1 вересня
9-А  09.10 підключитись до уроку 👉
 

Идентификатор конференции: 556 870 2004
Код доступа: 1111

 























Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас