9 клас зарубіжна література 2021-2022

 

 Любі юнаки і дівчата!

   Час минає швидко, і ось ви перед вибором: продовжити навчання у 10 класі чи розпочати здобуття обраної професії?.. Як воно буде на новому місці?.. 

   Невідоме завжди нависає над нами зі своєю тривогою, але немає нічого такого, чого б людина не здолала. ТОЖ І ВИ ЗМОЖЕТЕ.  А допомогти вам у цьому можуть звичайно ж книги. 

   Вони теж є різні: складні й непідйомні, смішні і сумні, трагічні й щасливі. Усі вони мають у собі ті коштовні секрети, які можуть роважити у потрібний час чи витягнути із найбільшої халепи. Адже КНИГИ ВЧАТЬ МИСЛИТИ!!!

  Тож, який би вибір не зробили, ВИ ПРОДОВЖИТЕ ЧИТАТИ КРАЩІ КНИГИ світової літературної скарбниці.

ВІДПОЧИВАЙТЕ  ВЛІТКУ  РАЗОМ З КНИГОЮ!  

* В. Шекспір "Гамлет"
* Е. Гофман "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер"
* Стендаль "Червоне і чорне"
* О. Вайльд "Портрет Доріана Грея"
* М. Метерлінк "Синій птах"
* Р. Гарі "Повітряні змії"
* П. Коельйо "Алхімік"
* Н.Гейман "Кароліна"
* Й. Ягелло "Кава з кардамоном"


30 травня 
9-Б, 9-А клас

Тема. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

- Вітаю вас, любі дев'ятикласники, на уроці повторення вивченого протягом курсу "Зарубіжна література".

 Пропоную виконати кілька інтерактивних вправ і перевірити свій рівень засвоєного.

PS. Ці знання знадобляться вам і в 10 класі
1. 
        
2. 
 
3.
 

27 травня 9-Б клас
ПОВТОРНО!!! Виконати завдання за 23 травня!!!

26 травня 9-А клас

Запрошую приєднатися до онлайн уроку 👈

Посилання буде активним за 5 хв. до початку уроку
Початок 14.00

Тема. Проблеми соціалізації особливих дітей у суспільстві (за романом "Загадковий нічний інцидент із собакою")


23 травня  9-Б, 9-А класи                 20 травня  9-Б клас                                            
 Тема.  Марк Геддон "Загадковий нічний інцидент із собакою". Гуманістичний пафос твору. Образ головного героя   ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ
- Добрий день, любі дев'ятикласники. Запрошую вас на віртуальне знайомство з книгою, яка була задумана як роман для дорослих, проте у видавництві її  прийняли за зразок  дитячої літератури, та її автором. 











- То що ж це за ЗАГАДКОВА книга про ЗАГАДКОВИЙ  нічний інцидент?..

Ви зацікавилися?... тоді 👉 ЧИТАЄМО і моделюємо світ  Крістофера













ПРАКТИЧНЕ  ЗАВДАННЯ
Заповніть 👉 GOOGLE-опитувальник

16-18 травня 9-А                  13 травня 9-Б

Тема. Контрольна творча робота з теми "Література ХХ - поч.ХХІ ст. Життя, історія, культура"

- Добрий день, діти. Ми закінчили вивчати останній розділ в курсі зарубіжної літератури у 9 класі. Тож сьогодні ви виконуєте  контрольну роботу. 
- Розгорніть, будь ласка, зошит, запишіть дату та вид роботи. 

Оберіть одну із тем і виконайте творчу роботу.

1. Есе "Яку книгу я б вивчив напам'ять, щоб передати нащадкам?" 

2. Роздум "У чому "небезпека" книжок для людей майбутнього" (за романом «451° за Фаренгейтом» Рея Бредбері)

3. Лист Гаю Монтегу (висловловіть свої  емоції й почуття щодо його професії, особистого життя, пріоритетів; чи хотіли б ви опинитися в його часі або запросити Гая у сьогодення)

 4. Роздум "Чому у романі "Тев'є-молочар" Шолом-Алейхема зображено сміх крізь сльози?"

5. Прорекламуйте для читання твір сучасного письменника

Фото своєї роботи надішліть у будь-який зручний для вас спосіб

Завдання до наступного уроку
Готуємося до уроку позакласного читання - МАРК ГЕДДОН "ЗАГАДКОВИЙ НІЧНИЙ ІНЦИДЕНТ ІЗ СОБАКОЮ"  👉  ПРОЧИТАТИ

12 травня 9-А                                                         9 травня 9-Б клас

Тема. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві. Еволюція образу Гая Монтега

- Доброго дня, дев'ятикласники.
Запрошую переглянути відеоурок

Закріпіть вивчене про роман "451 градус за Фаренгейтом", виконавши   
інтерактивні вправи 
 

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ  Повторити вивчений матеріал, підготуватися до контрольного роботи за творами "Тев'є-молочар" Шолом-Алейхема та "451 градус за Фаренгейтом" Рея Бредбері

 9 травня 9-А клас                                          6 травня 9-Б клас

Тема. Натовп і влада. Маніпуляція людською свідомістю

- Доброго дня, дев'ятикласники.
Перегляньте відеоурок
Автор: І. Мосійчук

ДОДАТКОВІ  МАТЕРІАЛИ  для  АНАЛІЗУ РОМАНУ  👉 читати
Перевірте себе,  виконавши комплексний  👉ТЕСТ (на оцінку)

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ  Підготувати характеристику образу головного героя 👇



5 травня

Учні 9-А класу, запрошую приєднатися до онлайн уроку 👈

Посилання буде активним за 5 хв. до початку уроку
Початок 14.00

Тема. Провідні мотиви роману Рея Бредбері - книги(читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення

- Доброго дня, любі діти.
Хто не має змоги приєднатися до уроку, запрошую вас переглянути відеоурок
Автор: Юлія Заярнюк

ЗВЕРНІТЬ  УВАГУ!









ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ









2 травня

Учні 9-Б класу, запрошую приєднатися до онлайн уроку 👈

Посилання буде активним за 5 хв. до початку уроку
Початок 12.00

Учні 9-А класу, запрошую приєднатися до онлайн уроку 👈

Посилання буде активним за 5 хв. до початку уроку
Початок 14.00

Тема знецінення культури. Чи можливий світ без книжок? (за романом Рея Бредбері «451° за Фаренгейтом»)

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
- Полюбляєте екшн чи спецефекти? 
- А, можливо, "впізнаєте" уже знайомі життєві ситуації?
Рекомендую  переглянути ФІЛЬМ 👈

29 квітня  9-Б клас

Запрошую приєднатися до онлайн уроку 👈

Посилання буде активним за 5 хв. до початку уроку
Початок 12.00

(ТЕМА - див. урок від 2 травня  для 9-А класу)

28 квітня  9-А                                            25 квітня 9-Б

Тема. Рей Дуглас Бредбері. Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії «451° за Фаренгейтом»

- Доброго дня, дев'ятикласники.
Запрошую вас переглянути відеоурок
Автор: Вікторія Сеник

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Створюємо спільну презентацію 👉"Особистісний і творчий портрет Рея Бредбері"
(По 1-2 факти з життя/творчості письменника. Не забувайте підписувати, хто виконав роботу)

25 квітня  9-А                            22 квітня 9-Б

Учні 9-А класу, запрошую приєднатися до онлайн уроку 👈

Посилання буде активним за 5 хв. до початку уроку
Початок 14.00

Тема. Шолом-Алейхем «Тев'є-молочар». Образна система твору. Сучасні інтерпретації в кіно, театрі та інших видах мистецтва
- Доброго дня, любі діти. 
Ми продовжуємо працювати над творами Шолом-Алейхема, у яких глибоко відображено трагедію єврейського народу кінця ХІХ — початку ХХ століть. Головна тема його творчості — тема «маленької людини» з її великими бідами і маленькими радощами. Персонажі Шолом-Алейхема ведуть уперту боротьбу за існування. Часто їм буває занадто тяжко, але вони не перестають мріяти про краще життя. Автор вивів своїх героїв такими, якими вони були насправді, анітрохи не прикрашаючи їх. Він не закривав очі на їхні вади, породжені злиднями, неуцтвом, соціальним та національним гнітом. Підлими в очах письменника були тільки шахраї, лихварі, скритні ділки, крутії, новоспечені багатії. Та про що б не писав Шолом-Алейхем, він завжди і в усьому знаходив комічну сторону. Він вважав, що життєве море сліз, пройшовши крізь його творчу призму, стане сміхом.

- Перегляньте, будь ласка, відеоурок
Автор: Вікторія Сеник
- Перевірте себе, виконавши НА  ОЦІНКУ   ТЕСТ


21 квітня  9-А клас                18 квітня  9-Б  клас

Тема. Шолом-Алейхем «Тев'є-молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі ХІХ-ХХ століть. Проблематика твору

- Доброго дня, дев'ятикласники
- Перегляньте відео-родзинки про письменника

-Запрошую вас переглянути  відеоурок
Автор: Марина Шемонаєва

АБО  Опрацюйте матеріал за підручником (с. 258-261) 

- Практичне завдання
Запишіть таблицю у робочому зошиті 👇

Проблематика твору «Тев'є-молочар»

Філософські проблеми

Життя і смерті, віри, сенс буття, щастя, багатство й бідність, національність

Вірить у Бога й покладається на нього у всіх своїх справах; хоча інколи дорікає йому за ті випробування, які він йому посилає; ставить йому «незручні запитання»

Морально-етичні проблеми

Уявлення про хороше й погане, правильне й неправильне, добро і зло

Ставлення до далеких родичів і до всіх євреїв як до близьких, до рідних; вияв гостинності; прощення провин та ін.

Психологічні проблеми

Ставлення до інших, до різних подій і неприємностей, до дотримання іншими норм поведінки

Тев’‎є за свої послуги просить мало й щиро радіє з того, що його високо цінують; думає, як не шокувати дружину відмовою від пропозиції м’‎ясника; з розумінням ставиться до вибору дочок


Щоб зрозуміти письменницький стиль Шолом-Алейхема, перегляньте фрагмент вистави Київського  театру ім. Саксаганського

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Знати зміст роману "Тев'є-молочар"  (скорочений аудіоваріант)
                               За підручником  с. 261-275 


14-15 квітня 

- Доброго дня, діти. Сьогодні маєте 2 завдання

1. Виконуємо повторно: НАПИСАТИ  ЕСЕ (урок  за 11 квітня)
(Крім учнів, які надіслали свою творчу роботу: Яриш, Чубар, Бурко, Гаврилюк, Саванчук, Нагорний)

2. КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ "НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ У ДРАМАТУРГІЇ КІНЦЯ ХІХ- поч.ХХ століття"

ТЕСТ   (УВАГА!!! Одна  спроба.  Виконати до 17 квітня)

11 квітня
Учні 9-Б та 9-А класу

Урок розвитку мовлення (написання есе) 
Тема вибору життєвого шляху, відповідальності за свої вчинки, ролі культури, зокрема мовленнєвої (на основі п'єси "Пігмаліон").
Особливості "старої" та "нової драми", образів

- Доброго дня, любі дев'ятикласники. 
   Сьогодні підсумуймо про п'єсу Бернарда Шоу "Пігмаліон" та ще раз повернімося до творчої роботи - ЕСЕ

ЗАПРОПОНОВАНІ  ЗАВДАННЯ  ОБОВ'ЯЗКОВІ УСІМ  ДО ВИКОНАННЯ

І. Актуалізуємо матеріал попередніх уроків
    Виконайте  ОДИН  із тестів (на вибір) 👇
   
      Б. Шоу "Пігмаліон"                "Пігмаліон" Шлях Елізи Дулітл
                    Активні до 14 квітня.   ЛИШЕ ОДНА СПРОБА

ІІ. Усвідомлюємо навчальний матеріал
1. Уважно перечитайте













Порівняння образів професора Хіггінса ("Пігмаліон") та Пігмаліона (давньогрецький міф)






 
2. Підсумуймо
 "Драми ідей" Б.Шоу відобразили складність та суперечливість епохи й водночас показали можливість морального та інтелектуального вдосконалення людства.

    Письменник шанував, вірив у внутрішні сили і можливості людини, прагнув допомогти їй жити гідно, розумно й по правді.
    Одне з головних питань, яке Б.Шоу ставить в «Пігмаліоні», - наскільки мова людини характеризує його особистість, наскільки вона впливає на його життя, і чи можна змінивши свою мову, змінити своє соціальне становище.
    Це питання актуальне і зараз, і напевно, цим і пояснюється інтерес, що зберігається до даної п'єсі.

Повторне завдання 
3. Напишіть есе "Мої відчуття/почуття, якби зі мною провели експеримент, подібний до того, що був з Елізою Дулітл" 
(Роботу сфотографуйте і надішліть до наступного уроку)

ІІІ. Повторюємо























ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ

Підготуватися до контрольної роботи за розділом "Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ -поч. ХХ століть"

8 квітня

Учні 9-Б класу, запрошую приєднатися до онлайн уроку 👈

Посилання буде активним за 5 хв. до початку уроку
Початок 12.00

- Доброго дня, діти. 
Хто не має можливості долучитися до обговорення п'єси "Пігмаліон" та образу Елізи Дулітл, працюйте офлайн.

Відеоурок  і завдання за 7 квітня


7 квітня

Учні 9-А класу, запрошую приєднатися до онлайн уроку 👈

Посилання буде активним за 5 хв. до початку уроку
Початок 14.00


Перегляньте відеоурок. Домашнє завдання оголошено наприкінці уроку.

ЧЕКАЮ  ВАШИХ  ЕСЕ-ВІДГУКІВ!


4 квітня

Учні 9-А класу, запрошую приєднатися до онлайн уроку 👈

Посилання буде активним за 5 хв. до початку уроку
Початок 14.00

Учні 9-Б класу, запрошую приєднатися до онлайн уроку👈

Посилання буде активним за 5 хв. до початку уроку
Початок 12.00

Тема. Бернард Шоу. Особливості світогляду. Специфіка втілення античного міфу у п'єсі "Пігмаліон"

- Доброго дня, любі дев'ятикласники.
 Пергляньте відеоурок

АБО  Попрацюйте з підручником (с. 236-241)
- Орієнтуючись на картку, складіть візитку письменника. Надішліть.











ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Підготувати візитку письменника
Прочитати п'єсу "Пігмаліон" (с. 241-256)
Аудіоваріант (скорочено)


31 березня-01 квітня

Учні 9-А та 9-Б класу

- Доброго дня, любі дев'ятикласники.
Ми практично завершуємо роботу над п'єсою Генріка Ібсена "Ляльковий дім".
Повторімо ще раз матеріали про символіку, відкритий фінал твору та суперечливий образ НОРИ

Запрошую вас на відеоурок.

ПЕРЕВІРТЕ   СЕБЕ, виконавши 2 інтерактивні вправи (на вибір)

- Уважно перечитайте узагальнену характеристику образу головної героїні
















Проводимо РЕФЛЕКСІЮ
(працюють учні, які виконали на попередніх уроках лише 1 завдання чи не надсилали жодної роботи)

ДАЙТЕ  ВІДПОВІДІ  НА  ЗАПИТАННЯ 
(письмово у робочому зошиті; надішліть для перевірки). 











28 березня

Учні 9-А класу, запрошую приєднатися до онлайн уроку 👈

Посилання буде активним за 5 хв. до початку уроку
Початок 14.00

Учні 9-Б класу, запрошую приєднатися до онлайн уроку 👈

Посилання буде активним за 5 хв. до початку уроку
Початок 12.00

Тема. Драма "Ляльковий дім". Образна система. Символіка. Відкритий фінал

- Доброго дня, любі дев'ятикласники.

І. Актуалізуємо знання
Виконайте літературний диктант за змістом твору

ІІ. Усвідомлюємо навчальний матеріал
Перегляньте відеоурок

Запишіть у робочому зошиті символічні образи п'єси

ІІІ. Закріплюємо
У «Ляльковому домі» наявні усі ознаки «нової драми »:
•митець розглядає у п’єсі проблему «покликання» співзвучно духові новітнього світу    (змальована сучасна авторові Норвегія);

•побутові деталі максимально наближені до дійсності, в якій живуть глядачі(читачі);

•повсякденна реальність – джерело драматичного;

•персонажі говорять прозою на відміну від романтичного театру, де особи спілкуються  у віршах;

•використання підтексту, внутрішнього плану для розкриття найголовнішого в образах героїв;

•герої «Лялькового дому» – пересічні представники середнього норвезького класу, водночас вони постають і як носії певних моральних принципів. Їхні суперечки постають як найскладніший ідейний конфлікт, який під пером Ібсена набуває і філософського, і соціального тлумачення; герої Ібсена – втілення людських ідеалів;

•поєднання трагічного і комічного;

•жанр п’єси автор сам назвав «п’єсою на три дії», не віддаючи переваги ні драмі, ні трагедії, ні комедії, твір має синтетичний характер;

•композиція має інтелектуально-аналітичний характер (
від ілюзії щастя до його краху та розуміння брехні у життя героїв);

•відкритий фінал п’єси як початок нової колізії (
Нора робить крок у невідоме
самостійне життя, щоб стати людиною
).


І НАСАМКІНЕЦЬ
















ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ (повторно)   Написати есе "Моє ставлення до вчинку Нори" (фото роботи надішліть)


24 березня 9-А, 9-Б клас

Запрошую приєднатися до онлайн уроку 👈

Посилання буде активним за 5 хв. до початку уроку
Початок 14.00

25 березня  9-Б клас
Тема. "Ляльковий дім". Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії. Композиція п'єси

- Доброго дня, любі дев'ятикласники. 
Епіграфом до сьогоднішнього уроку візьмемо слова Вільяма Шекспіра "Люди - господарі своєї долі"

І. Актуалізуємо знання
"Ляльковий дім" - це соціально-психологічна драма, драма-дискусія. 
Це означає, що герої твору є носіями різних, але добре обгрунтованих поглядів. Конфлікт вибудувано на дискусії і впродовж п'єси її не закінчено, а, навпаки, загострено, фінал залишається відкритими



















Міркуйте
- Чому Ібсен залишає фінал твору відкритим?
- Де і коли відбуваються події, зображені у творі? Що відіграє визначальну роль - час дії чи її місце?
Розгляньте опорно-смислову схему "Художній простір п'єси "Ляльковий дім" та визначте у ньому місце героїв твору


ІІ. Усвідомлюємо навчальний матеріал

Розпочнемо дослідження з характеристики образу Нори, розуміння якого у всіх зв’язках, суперечностях і переживаннях допоможе нам чітко визначити особливості драматичного конфлікту «Лялькового дому». Повернімося ще раз до початку п’єси і прослідкуємо, як розвивається образ  Нори відповідно до сюжетної лінії твору.

– Схарактеризуйте стан, в якому героїня знаходиться на початку п’єси. З чим це пов’язано?
- Визначте роль Різдва в контексті твору. (Різдво – свято родинне, очікування дива, здійснення кращих сподівань, душевного і духовного тепла.)
– Чому читач не вірить в ідилію сімейного щастя Нори Хельмер? Які художні деталі змушують у цьому засумніватись? 

Спробуйте спростувати вислів Нори «Як дивно жити і відчувати себе щасливою». Для цього змоделюйте ситуацію уявного діалогу з героїнею, де ви б, спираючись на текст, задавали б їй запитання, що могли б героїню змусити замислитись над її становищем.
– Що свідчить про те, що сімейне щастя вже почало розпадатись? (Найбільший парадокс – це те, що Нора криється від чоловіка, спочатку з мигдалевим печивом, а згодом читач дізнається, що усі вісім років подружнього життя вона носить в собі таємницю.)
– Чого, на вaш погляд, найбільше прагне Нора? А що є найголовнішим для її чоловіка? Підтвердіть текстом (Для Нори головне – її сім’я, чоловік та діти. Для Хельмера – найважливіше його кар’єра в суспільстві.)
– Ще раз прискіпливо поглянемо на місце дії у п’єсі. Де здебільшого перебуває Нора, а де найчастіше знаходиться її чоловік? Що символізують двері, грубка у вітальні? Як ви думаєте, чому там є лише одне вікно? Доведіть, що світ Хельмера максимально відокремлений від світу Нори.
– Чому автор називає дім, де живуть герої п’єси «Ляльковим»? Чи стосується це тільки подружжя Хельмерів, чи має більш широке соціальне значення? Обґрунтуйте свої думки.
– Яку роль у розвитку сценічної дії та розвитку образу Нори має таємниця героїні (підробка векселя)? Які стадії проходять герої у випробуванні таємницею? (Від очікування та приховування таємниці до її розкриття у зовнішньому аспекті, та від сподівань, надії приховати минуле до неможливості перешкодити правді й до нерозуміння й розриву у внутрішньому плані між головними героями).

– Нора є центральним образом у п’єсі «Ляльковий дім» (друга назва твору «Нора»). Але розкривається героїня у стосунках з іншими персонажами драми.

– В чому полягає суперечливість характеру Нори?
– Що в її поведінці вам подобається, а що ні? Чому?
– Сформулюйте головну проблему життя Нори. (Нора пішла на підробку документів заради коханого чоловіка. З точки зору суспільства –це злочин. Нора вважає свій вчинок шляхетним і не розуміє законів, які діють проти життя людини, проти її щастя.)
Висновок:
Головний конфлікт п’єси «Ляльковий дім» – це конфлікт Нори із суспільством.

– Доведіть, що стосунки Нори з чоловіком, з Крогстадом, до певної міри з фру Лінне є відображенням її конфлікту із суспільством. Зверніть увагу на те, що всі герої, крім Нори, мають якусь власну нішу в суспільстві. Чому Нора позбавлена «власного світу»?
– Розкрийте роль образів-символів та виразних художніх деталей, які підсилюють розвиток конфліктних ситуацій (грубка, неприкрашена ялинка, ігри з дітьми, листи, боргова розписка).
– Порівняйте Нору в першій, другій та третій дії твору.

































Висновок:
Крім соціального конфлікту п’єси наявний ще й психологічний конфлікт.

ІІІ. Рефлексія
- Перечитайте слова В.Шекспіра, взяті за епіграф уроку. Доведіть, що вони відображають провідну ідею п'єси "Ляльковий дім".
- Як співвідносяться з образом Нори слова з п'єси Ібсена "Пер Гюнт" "Бути самим собою або бути задоволеним собою"?

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ   Написати есе "Моє ставлення до вчинку Нори" (фото роботи надішліть)


21 березня 9-А, 9-Б клас

Тема. Генрік Ібсен. Роль Ібсена у розвитку світової драматургії, його новаторство. Соціально-психологічна драма "Ляльковий дім"

- Доброго дня, діти.
Для засвоєння теми запрошую вас переглянути відеоуроки


Запишіть у google-форму тези-відповіді на запитання 


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
 Прочитати "Лялькови дім" Генріка Ібсена
 Скласти паспорт твору

ТЕКСТ  (скорочено)


18 березня 9-Б клас

Тема. "Стара" і "нова драма". Зміни в драматургії кінця ХІХ поч. ХХ століття. "Нова драма", ознаки, ібсенізм

- Доброго дня, дев'ятикласники. 
Сьогодні починаємо знайомство з розділом "Новітні тенденції у драматургії".
 
Українська літературознавиця Кіра Шахова зазначала, що на межі століть виникла гостра потреба змін у драматургії, "нова драма вимагала докорінної перебудови застарілої театральної системи, іншої акторської гри, іншого розуміння завдань режисури, інших декорацій, одне слово - нової мови театру". 

Тож які зміни відбувалися, хто з драматургів запропонував нові ідеї - про це у відеоуроці
Автор: Любов Буга

АБО
Опрацюйте матеріал підручника (с. 213-216)
 
Усно дайте відповіді на запитання 1-6

У робочий зошит занотуйте:
-  ІБСЕНІЗМ - НАСЛІДУВАННЯ  ІДЕЙ  ДРАМАТУРГІЇ  ГЕНРІХА  ІБСЕНА
-  ПІДТЕКСТ - ВНУТРІШНІЙ , ПРИХОВАНИЙ ЗМІСТ ВИСЛОВЛЮВАННЯ, ЯКИЙ "РОЗШИФРОВУЄТЬСЯ" З УРАХУВАННЯМ СИТУАЦІЇ НА  ОСНОВІ  КОНТЕКСТУ

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
ОПРАЦЮЙТЕ  МАТЕРІАЛ  ПІДРУЧНИКА (с. 217-222) 
 Запишіть у google-форму 4 тези


17 березня 9-А клас

Тема. Генрік Ібсен "Ляльковий дім". Роль Ібсена у розвитку світової драматургії, його новаторство

Запрошую приєднатися до онлайн уроку 👈

Початок: 14.00

- Доброго дня, дев'ятикласники. 
Сьогодні починаємо знайомство з розділом "Новітні тенденції у драматургії", представлені творчістю Генріха Ібсена

Оберіть для себе зручний спосіб роботи

І ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ЕКСПРЕС-УРОК  
Автор: Вікторія Сеник

АБО
ІІ ОПРАЦЮЙТЕ  МАТЕРІАЛ  ПІДРУЧНИКА (с. 217-222) 

ІІІ  Запишіть у google-форму 4 тези


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ Знати зміст п'єси "Ляльковий дім"


14 березня (24-25 лютого) 9-А  та 9-Б

Тема. Контроль робота. Тема "РЕАЛІЗМ"

- Доброго ранку, діти. Перейдіть за покликанням, перечитайте завдання контрольного тесту; повторіть матеріал, за потреби.

- Візьміть подвійний аркуш, підпишіть 

"Контрольна робота із зарубіжної літератури
  учня/учениці 9- ... класу
Прізвище ім'я"

Виконайте роботу і надішліть на ел.почту


ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ 
Прочитати "Лялькови дім" Генріка Ібсена
ТЕКСТ  (скорочено)



11 лютого
9-Б

Тема. М. Гоголь "Ревізор". Засоби комічного у комедії. Специфіка художнього конфлікту й жанру п'єси

- Доброго дня, дев'ятикласники. 
Сьогодні узагальнюємо про п'єсу "Ревізор" Миколи Васильовича Гоголя, комедію, як кажуть, на всі часи.
   
    1. Проведіть САМОПЕРЕВІРКУ домашнього завдання
     2. Виконайте інтерактивну вправу
       
      3. Поміркуйте над запитаннями.   

  • Будь-який драматичний твір вибудовується на конфлікті. Визначте сутність і специфіку головного конфлікту комедії «Ревізор».
  • Який із конфліктів - реальний чи фантастичний - рухають розвиток сюжету?
  • Чим завершується міражна інтрига «Ревізора»?
  • Літературознавці визначають ще один план комедійного конфлікту «Ревізора» - внутрішній конфлікт. Як ви думаєте, які сили стоять по обидва боки цього конфлікту і як його намагаються вирішити персонажі
  • Визначте жанрову своєрідність п’єси М.В. Гоголя «Ревізор» та новаторство драматурга у розробці комедійного сюжету.

  • Чому флірт Хлестакова з дружиною і дочкою городничого не можна вважати  любовною лінією твору? Яка його роль у композиції твору?

  •   Яку роль відіграє у тексті образ Петербургу? Якими художніми засобами й навіщо він створюється ?
  • Чому Петербургу не боїться слуга Хлєстакова Осип?
  • Доведіть, що головний художній засіб комічного - це іронія й гротеск, а не сатира.
  • Чи залишає нам Гоголь надію на те, що з приїздом справжнього ревізора все буде інакше?

* Відповідаючи на запитання, за необхідності, скористайтеся матеріалами. 

"НА  ДОПОМОГУ  УЧНЯМ". 

** Наступного уроку за допомогою вправи "Ланцюжок думок" вислухаємо вашу точку зору з приводу кожного із запитань. 

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ  Прочитати повість М.Гоголя "Шинель"

10 лютого
9-А
Наталія Миколаївна запрошує на конференцію: Zoom.
Тема: Засоби комічного у комедії "Ревізор"
Час:  13:15  Київ
Підключитися   👈
Ідентифікатор: 770 0638 9497
Код: v9xSj6

САМОПЕРЕВІРКА домашнього завдання  ЧИНОВНИКИ  МІСТА

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ  Прочитати повість М.Гоголя "Шинель"

07 лютого

9-Б
Наталія Миколаївна запрошує на конференцію: Zoom.
Тема. М.Гоголь. Комедія "Ревізор". Образи чиновників. Образ Хлєстакова, його динаміка
Час: 11:15  Київ
Підключитися  👈

Ідентифікатор: 725 7539 0129
Код: H0VGP4

9-А
Наталія Миколаївна запрошує на конференцію: Zoom.
Тема. М. Гоголь.Комедія "Ревізор". Образи чиновників. Засоби комічного у творі.
Час: 13:15  Київ
Підключитися 👈

Ідентифікатор: 778 1113 3942
Код: BSvQ9V

- Доброго дня, дев'ятикласники. 
  •    Хто не знайшов можливості приєднатися до нашого онлайн уроку, перегляньте експрес урок

  • Перечитайте інтерактивну книгу, звернувши особливу увагу на сторінки "Характеристика образів комедії", "Засоби комічного" (для зручності перегляду відкрийте у новій вкладці, клікнувши на Read on  )(автор: Людмила Гладиш)

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ. 
Повторити з теорії літерат. "Засоби творення комічного"
Скласти анкету Хлєстакова.
Заповнити таблицю 















04 лютого
9-А та 9-Б

- Вітаю вас, дев'ятикласники. 

Продовжуємо складати творчий портрет Миколи Васильовича Гоголя.

 Сьогодні на уроці:

- опрацюйте матеріал підручника с. 173-178;

- пригадайте,  про які факти з життя письменника ви дізналися на попередньому уроці;

- за потреби, скористайтеся додатковими матеріалами і НА   ОЦІНКУ виконайте наступні завдання:

             1. Перейшовши за покликанням, заповніть інформаційну стрічку "М. Гоголь та його комедія "Ревізор"

АБО    2. Створіть пантбук "Творчий портрет Миколи Гоголя", наповнивши     його інформацією, яку вважаєте за потрібне  (інструкція "Створити пантбук")

АБО    3. Створіть інформаційну листівку (формат не менше А4) на тему "Гоголь  і Україна"

ДОПОМОГА  УЧНЕВІ

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ. Знати зміст п'єси "РЕВІЗОР"



3 лютого

9-А та 9-Б

Наталія Миколаївна запрошує на конференцію: Zoom.
Тема: Микола Гоголь і Україна. Таємниці Гоголя. Творча історія п'єси "Ревізор"
Час: 13:30 
Підключитися ТУТ

Ідентифікатор: 779 6847 5489
Код: i2rf46

31 січня    

9-Б клас
Тема. Образ оповідача у повісті "Гобсек" Оноре де Бальзака
Час 11:15 
Підключитися тут
Ідентифікатор конференції: 730 4981 5950
Код доступу: nADg2N

По завершенні онлайн-уроку, НА  ОЦІНКУ,   виконайте літературний диктант

9-А клас
Тема. Влада золота над людиною (на прикладі образу Гобсека)
- Перегляньте презентацію
Автор: Адріана Химинець
НА ОЦІНКУ виконайте онлайн-завдання
ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ (для обох класів)
У спільній google-презентації створіть 1-2 слайди і висловте свої міркування або підберіть зображення на тему "Людина і гроші(золото): користь і шкода"
ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас