Фізика 9 клас 2021-2022

 

2021-2022 навчальний рік

Шановні діти. Якщо лунає сигнал "Повітряна тривога" - всі знаходимося в укритті.

Пам'ятаємо, о 9.00  - хвилина мовчання



Доброго дня.

31.05.2022
Виконуємо завдання. які ще не виконували.

27.05.2022
Шановні учні!
Хто забув або не встиг виконати завдання за березень, квітень, травень (які ще доступні), може це виконати 
до 30.05!!!
Бажаю успіхів!
 Якщо є запитання, пишіть на вайбер.

24.05.2022, 25.05.2022
Тема уроку: Фізика та екологія. 
Альтернативні джерела енергії.
Ознайомитись ст. 261-265
Передивитись відео матеріали за посиланням

Виберіть тему, яка вас зацікавила, та підготуйте подібне.
Виконані завдання прислати на пошту (svetabvt@gmail.com)



20.05.2022
Тема уроку: Еволюція фізичної картини світу. 
Суспільний розвиток та науково-технічний прогрес.
1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника п. 40
2. Відео матеріали за посиланням
Виконані завдання прислати на пошту (svetabvt@gmail.com)

18.05.2022
Шановні учні!
Хто забув або не встиг виконати завдання за березень, квітень, травень (які ще доступні), може це виконати 
до 24.05!!!
Бажаю успіхів!
 

17.05.2022
Тема уроку:
Фундаментальні взаємодії в природі.
Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження.

1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника п. 39
2. Відео матеріали за посиланням

Виконані завдання прислати на пошту (svetabvt@gmail.com)



13.05.2022
Сьогодні пропоную переглянути попередні завдання та виконати ті, які ще не виконували.
Готуємось до підсумкового оцінювання.
Готуємо навчальні проєкти, прислати на пошту (svetabvt@gmail.com)
(11-12 балів)
- "Виготовлення сегнерового колеса", ст. 234
«Балістичний маятник», 240 (записати відео) 
- Дослідження: Візьміть невелику кульку на довгій міцній нитці. До нитки прив’яжіть гумовий шнур і, тримаючись за кульку, із силою потягніть шнур униз. Виміряйте видовження гумового шнура. Відпустіть кульку. Виміряйте висоту, на яку піднялась кулька. Визначте жорсткість шнура. Оформити у вигляді лабораторної роботи.
(9-10 балів)
- Повідомлення (презентація або документ pdf):
1. Роль законів Ньютона в розвитку фізики.
2. Сила тяжіння на планетах Сонячної системи та їхніх супутниках.
3. Реактивний рух у природі.
4. Історія космонавтики.
5. Перший український космонавт.
6. Життєвий шлях і наукова діяльність С. П. Корольова.
7. Міжнародний космічний проект «Ґалілео». 



11.05.2022
Урок розв'язування задач.
Тема уроку: розв’язуємо задачу, в якій закон збереження механічної енергії і закон збереження імпульсу слід застосувати по черзі
Повторення основних понять за посиланням
За підручником п. 38 (3,4) переглянути розв'язані задачі
Завдання для контролю тест



10.05.2022
Тема уроку: Лабораторна робота
Вивчення закону збереження механічної енергії
Перейдіть за посиланням та виконайте роботу
Звіт прислати (за зразком) код вчителя i62temsius

06.05.2022
Урок розв'язування задач.
Тема уроку:
Розв’язуємо задачу, одночасно застосовуючи закон збереження механічної енергії та закон збереження імпульсу.
1. Згадайте:
- що теке імпульс, механічна енергія та закони збереження імпульсу і повної механічної енергії п. 36 (1-4), п. 38 (1, 2)
2. Ознайомтесь з прикладами розв'язування задач п. 38 (3, 4)
та перегляньте відео матеріали
Відео або за посиланням 
3. Працюємо разом вправа 38 (1, 2)

по можливості
Join Zoom Meeting  9А 13.00, 9Б 14.00
Meeting ID: 556 870 2004
Passcode: 1111
4. Перевір себе вправавправа 2


04.05.2022
Тема уроку: Механічна енергія. Закон збереження повної механічної енергії.
1. Повторюємо матеріал 7-го класу
Відео матеріал: відео
За підручником п. 38 (1-2)
Виписати основні поняття, виконай вправа та пришли фото-звіт ТУТ



03.05.2022
Тема уроку: Контроль знань з теми 
"Імпульс. Закон збереження імпульсу."
1. Повторити теоретичний матеріал п. 36-37 та приклади розв'язування задач.
2. Виконання домашніх завдань завантажити ТУТ 
3. Виконати ТЕСТ - контроль знань до 06.05



29.04.2022
Тема уроку:
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки.
1. Пригадайте, що таке імпульс та закон збереження імпульсу, виконайте вправа
2. Перегляньте відео матеріали нової теми
   
3. Ознайомтесь з матеріалами підручника п. 37 та випишіть основн поняття.
4. Приклади реактивного руху у природі
5. Підготуйте самостійно
Навчальний проєкт  
- "Виготовлення сегнерового колеса", ст. 234 (записати відео)
- вправа 37 (4 або 5), ст. 234 (презентиція)







27.04.2022
Тема уроку:
Розв'язування задач. Закон збереження імпульсу.
1. Відповісти на запитання:
- Яку систему можна вважати замкненою? Наведіть приклади.
- Дайте означення імпульсу тіла. Якою є одиниця імпульсу тіла в системі СІ?
- Сформулюйте закон збереження імпульсу. 
2. Працюємо разом, підключитись до уроку 
9А - о 13.00         9Б - 14.00

Join Zoom Meeting

Meeting ID: 556 870 2004
Passcode: 1111

Виконуємо вправа 36 (2, 4).

3. Самостійно вправа 36 (3), основні поняття п. 36


26.04.2022
Тема уроку: 
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу.

1. Ознайомитись п. 36, виписати основні поняття.

2. Переглянути відео матеріали
  

3.  Презентація

4. Підсумки:
Що ми дізналися на уроці: імпульс - "поштовх"
· Добуток маси тіла на його швидкість називають імпульсом тіла: p=mv, одиниця вимірювання кг*м/с
· Добуток сили на проміжок часу, продовж якого діє сила FΔt, називають імпульсом сили, одиниця вимірювання Н*с
· Зміна імпульсу тіла дорівнює імпульсу сили, що діє на це тіло: Δp=FΔt
· Закон збереження імпульсу :сумарний імпульс замкнутої системи тіл залишається незмінним при будь-якій взаємодії тіл системи між собою:    m1v1+m2v2+m3v3+…+mnvn=const.

5. Перевір себе  
 
6. Д/З п. 36, вправа 36 (1)



22.04.2022

Рух тіла під дією кількох сил
Виконати завдання






20.04.2022
Тема уроку:
Рух тіла під дією кількох сил.
По можливості, підключаємося до уроку
Join Zoom Meeting
Meeting ID: 556 870 2004
Passcode: 1111

Тема уроку: Розв'язування задач (вправа 35, задачі 4, 6) за алгоритмом п. 35 ст. 221


Виконати задачі самостійно:

1. Брусок масою 600 г рівномірно тягнуть по столу за допомогою горизонтальної пружини. Видовження пружини дорівнює 5 мм. Визначте жорсткість пружини, якщо коефіцієнт тертя між бруском і столом дорівнює 0,3.

2. Яке прискорення автомобіля масою 1 т під дією сили тяги 1,5кН, якщо сила опору рухові дорівнює 300 Н?

3. Під час випробування ліфта у багатоповерховому будинку з’ясувалося, що трос може витримувати максимальну вагу 6000 Н. Маса ліфта 200 кг. У момент початку руху його прискорення становить 0,2 м/с2. Яку максимальну кількість пасажирів зможе перевозити ліфт, якщо середня маса одного пасажира 80 кг?

Виконання розв'язування задач для перевірки чи консультацій  завантажити у вигляді скриншот ТУТ
 

19.04.2022
Рух тіла під дією кількох сил.
По можливості, підключаємося 
ТУТ  9Б   9.00,  9А   10.00
Розв'язування задач (вправа 35), відповіді на запитання
Виконання домашніх завдань (розв'язування задач за зразком) завантажити у вигляді скриншот ТУТ
 
Працюємо разом за зразком


15.04.2022
Продовжуємо вивчати тему
Виконання домашніх завдань (розв'язування задач за зразком) завантажити у вигляді скриншот ТУТ

Рух тіла під дією кількох сил.
Вчимося рoзв'язувати задачі.
Повторення - згадуємо сили
Відео уроки

 

Перевір себе  вправа 1, вправа 2
Д/З п. 35, опрацювати розв'язування задач, виконувати самостійно вправа 35





13.04.2022
По можливості, підключаємось до уроку 
Ідентифікатор: 556 870 2004  Код: 1111
9-Б  14.00,  9-А 13.00

Тема уроку: Рух тіла під дією кількох сил.
Алгоритм розв’язування задач із динаміки
1. Уважно прочитайте умову задачі. З’ясуйте, які сили діють на тіло, яким є характер його руху (рухається це тіло з прискоренням чи рівномірно прямолінійно).
2. Запишіть коротку умову задачі. У разі необхідності переведіть значення фізичних величин в одиниці СІ.
3. Виконайте пояснювальний рисунок, на якому зазначте сили, що діють на тіло, і напрямок прискорення руху тіла.
4. Виберіть інерціальну систему відліку. Осі координат бажано спрямувати так, щоб якнайбільше сил було напрямлено вздовж цих осей (це не змінить результату розв’язання, але значно його спростить).
5. Запишіть рівняння другого закону Ньютона у векторному вигляді та в проекціях на осі координат. Запишіть формули для обчислення сил. Одержавши систему рівнянь, розв’яжіть її відносно невідомої величини. Якщо в задачі є додаткові умови, використайте їх.
6. Перевірте одиницю та знайдіть числове значення шуканої величини. Проаналізуйте результат, запишіть відповідь.


Працюємо разом, розв'язуємо задачі за алгоритмом!
 

Виконати самостійно.
Опрацювати п. 35 (задача 1,2)
Виконати за зразком задачі
1. Брусок масою 600 г рівномірно тягнуть по столу за допомогою горизонтальної пружини. Видовження пружини дорівнює 5 мм. Визначте жорсткість пружини, якщо коефіцієнт тертя між бруском і столом дорівнює 0,3.
2. Яке прискорення автомобіля масою 1 т під дією сили тяги 1,5кН, якщо сила опору рухові дорівнює 300 Н?


12.04.2022
1. Виконати ТЕСТ "Рух тіла під дією сили тяжіння"
2. Повторюємо навчальний матеріал з фізики 
7 класу "Сили в механіці", 
основні поняття записати в зошит (п 35 - 1, ст. 221).

3. Виконати ТЕСТ "Сили в механіці"

08.04.2022
По можливості, підключаємось до уроку 
Ідентифікатор: 556 870 2004  Код: 1111
9-Б  14.00,  9-А 13.00
Тема: Розв'язування задач. Рух тіла під дією сили тяжіння.
1. Перегляньте матеріали уроку


2. Виконати ТЕСТ


06.04.2022 
Рух тіла під дією сили тяжіння.
 1. Переглянути відео матеріал


2. Виконати самостійно вправа 34 (3-4)
    п. 34 повторно переглянути

05.04.2022
Тема уроку: Рух тіла під дією сили тяжіння.
По можливості, підключаємось до уроку 
Ідентифікатор: 556 870 2004  Код: 1111
9-Б  9.00,  9-А 10.00

1. Перегляньте відео матеріали та запишіть основні поняття теми, приклади розв'язування задач.


  Д/З п. 34 ознайомитись, знати відповіді на запитання в кінці параграфа, виконати експериментальне завдання ст. 220 



01.04.2022
Тема уроку: 
Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння.
1. Перегляньте відео матеріали та запишіть основні поняття теми, приклади розв'язування задач.


2. Виконати тренувальний тест 1 
3. Д/З п. 33 вивчити основні поняття, виконати вправа 33 (2,3,7)


Вивчаємо закони Ньютона
30.03.2022
Контрольна робота, виконати завдання


29.03.2022
Розв'язуємо задачі! Закони Ньютона
Працюємо разом
По можливості, підключаємось до уроку 
Ідентифікатор: 556 870 2004  Код: 1111
9-Б  9.00,  9-А 10.00


Д/з: Повторити п. 30-32, 
виконати № 3, 8 ст. 258. 
Готуємось до письмової роботи 30.03


25.03.2022
По можливості, підключаємось до уроку 
Ідентифікатор: 556 870 2004  Код: 1111
Тема уроку: Третій закон Ньютона.
1. Перегляньте відео матеріали та запишіть основні поняття, приклади розв'язування задач.


2. Розв'язування задач, працюємо разом.


3. Д/З п. 32 ознайомитись та виписати основні поняття, виконати вправа 32 




23.03.2022
Доброго дня.
Вивчаємо закони Ньютона
Другий закон Ньютона.
Перегляньте відео матеріали та запишіть основні поняття, приклади розв'язування задач.


За підручником п. 31, вправа 31 (1-2)


22.03.2022
Доброго дня, шановні учні.
Починаємо вивчати нову тему. 
По можливості, підключаємось до уроку 
9Б 9.00, 9А 10.00  Ідентифікатор: 556 870 2004  Код: 1111
Тема уроку: Закони Ньютона.

Вивчаючи кінематику, ми не розглядали, чому тіла змінюють свою швидкість, тобто набувають прискорення, які причини обумовлюють характер їх руху. Причини виникнення руху вивчається в розділі механіки, що називається динамікою. 

Отже, Динаміка пояснює:

- за яких умов тіло рухається?

- чому рухається рівномірно?

- чому змінюється швидкість тіла?

Динаміка (від грецької сильний, сила) – розділ механіки, у якому вивчається рух матеріальних тіл під дією прикладених до них сил. Повсякденний досвід, спостереження й досліди, показують, що тіла  самі по собі не змінюють швидкості. А змінюють її лише тоді, коли на них діють інші тіла.

1. Перегляньте навчальне відео


2. Сьогодні розглянемо Перший закон Ньютона - закон інерції.
Перегляньте відео дослід - явище інерції, та підберіть подібні.


3. Уважно прочитайте параграф 30, виконайте вправу 30 (2,3) 
 Виконані завдання можна надсилати 
вайбер, телеграм, пошта 0667974588, svetabvt@gmail.com


18.03.2022
Повторюємо теоретичний матеріал та виконуємо завдання (від 16.03)

16.03.2022
Переглядаємо відео урок (25.02), повторюємо п. 28-29
та виконуємо завдання

15.03.2022
Доброго дня, шановні учні.
Ми продовжуємо вивчати прямолінійний рівноприскорений рух.
Перегляньте відео урок від 25.02.2022 та виконайте відповідні записи. 
Готуємось до письмової роботи (16.03.2022).
 
25.02.2022
Тема: Розв'язування задач (Переміщення прямолінійного рівноприскореного руху)
Перегляньте навчальне відео, виконайте відповідні записи.


Готуємось до письмової роботи з даної теми  


11.02 Захист навчальних проєктів
 

09.02.2022
Контрольна робота
(виконати на окремих подвійних листках) 
початок 9-А 12.20, 9-Б 13.20



08.02.2022
Тема уроку: Узагальнення знань з теми.
1. Виконати завдання (повторення)

2. Виконати в зошиті № 2, 6, 8, 10, 11 ст. 180-181
присилати виконані завдання
 


04.02.2022

Доброго дня.

Тема уроку: 
Екологічні проблеми ядерної енергетики.
1. Переглянути навчальне відео

Анімаційний ролик «Як працює АЕС»


Як виробляється електроенергія на атомній електростанції?



Є три причини, за якими ми повинні відмовитися від атомної енергії.


2. Написати есе (аргументи "за" чи "проти" використання ядерної енергетики)
"На мою думку, ядерна енергетика – ..."

Присилати виконане завдання 
 





02.02.2022
Доброго дня. 
 
Тема: Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики.


Д/З п. 27

01.02.2022 р.
Доброго дня. 
 
Продовжуємо вивчати розділ 
"Фізика атомного ядра"
Тема уроку: 
Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний
реактор. Розв'язування задач.

Повторення основних понять:
1. Які процеси відбуваються внаслідок поглинання нейтрона ядром Урану?
2. Опишіть механізм ланцюгової ядерної реакції.
3. Чому нейтрони виявилися найбільш зручними частинками для бомбардування атомних ядер?
4. Чому під час поділу ядер урану виділяється енергія?
5. Які перетворення енергії відбуваються в ядерних реакторах?
6. Як працює атомна електростанція?
7. Який процес називають термоядерним синтезом?
8. Звідки «беруть» енергію зорі?
9. Чим відрізняються керовані і некеровані ядерні реакції?
10. Чим відрізняються процеси поділу 
урану – 235 й урану – 238?

Вчимось розв’язувати задачі впр. 26



Д.З.   
Повторити параграф 26; 
розв’язати № 14, 16 ст. 181.
Готуємось до проєктів! (тематика ст. 184, ознайомлення ст. 182-183)








Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас