9 клас Інформатика дистанційне навчання 2019/2021

 27.05  9-А клас

Урок: Розв’язування компетентнісних задач з теми "Комп'ютерне моделювання"
Завдання "Історія в обличчях"
Створіть карту знань з портретами вчених та підписами, які зробили значний вклад в розвиток інформатики. Для створення карти можна скористуватися сайтом https://coggle.it/.
( не забувайте підписувати роботи) та відправте роботу на електронні адреси вчителів 

irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)

9-А (05.05/07.05) та 9-Б ( 05.05/07.05)
Урок: Тривимірна графіка. Вершини, ребра, грані. Графічні текстури.
Завдання. Створіть будинок за зразком.





9-А (28.04/30.04) та 9-Б ( 27.04/28.04)

Урок: Тривимірна графіка. Операції з об'єктами
Операції бувають пов'язані з вирівнюванням та групуванням
а також з вилученням та об'єднанням






9-А (21.04/23.04) та 9-Б ( 20.04/21.04)

Урок: Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації.

Опрацюйте презентацію


Завдання: Складіть сендвіч










9-А (14.04) та 9-Б ( 13.04)

Урок: Середовиществорення тривимірної графіки .

Для роботи з 3Д будемо використовувати хмарне середовище TinkerCAD. Реєстрація відбувається за посиланням та вашим псевдонімом який ви можете переглянути в документі нище.

9-А

9-Б

Інструкції для учнів

У вас є посилання на клас?

1. Зайдіть у свій клас за адресою https://www.tinkercad.com/ joinclass / 2CLNK5TZY23Q .

2. Введіть псевдонімом , призначеним викладачем.

У вас є код класу?
1. Перейдіть на сайт https://www.tinkercad.com/ joinclass
2. Введіть код класу: 2CLNK5TZY23Q
3. Введіть псевдонімом , призначеним викладачем.
Інструкції для учнів

У вас є посилання на клас?

1. Зайдіть у свій клас за адресою https://www.tinkercad.com/ joinclass / W9V3KFMMFAKM

2. Введіть псевдонімом , призначеним викладачем.

У вас є код класу?
1. Перейдіть на сайт https://www.tinkercad.com/ joinclass
2. Введіть код класу: W9V3KFMMFAKM
3. Введіть псевдонімом , призначеним викладачем.

Перегляньте відео та виконайте проєкт "Чашка", робота в кабінеті зберігається автоматично.



9-А (07.04) та 9-Б ( 06.04)

Урок: Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації
1. Опрацюйте презентацію та запишіть основні поняття в зошит.

2.  Виконайте вправи 
Вправа 1 Дерево пам'яті. Основні поняття комп'ютерної графіки

Вправа 2 Комп'ютерна графіка. Заповнити пропуски

Вправа 3 Комп'ютерна графіка. Растрова чи Векторна?


9-А (09.04) та 9-Б ( 07.04)
Урок: Тривимірна графіка. Практична робота 

Для виконання практичної роботи, необхідно завантажити документ, поданий нижче. Заповнити необхідні поля та дати відповіді на запитання, готову роботу надіслати на поштову скриньку irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або
  bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)









9-А та 9-Б ( з 30 по 31 березня)

Урок:  Переваги використання баз даних в інформаційних системах

Перегляньте відео-урок та випишіть основні поняття в зошит.





20.01.2021 (9-Б), 22.01.2021 (9-А)

Урок: Практична робота "Розв’язування задач на обчислення"

    1. Виконайте завдання практичної роботи: розрахувати зарплату працівників за місяць, використовуючи формули і посилання.

 

    2. Розв’язок виконання практичної роботи можна переглянути  на відео


    3Збережіть файл і відправте на електронну адресу вчителя вказавши прізвище та клас:

 irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)

19.01.2021 (9-Б), 20.01.2021 (9-А)
Урок: Типи даних, введення, редагування й форматування даних.
1.Перегляньте та опрацюйте презентацію
 
2. Перегляньте та опрацюйте відео

3. Виконайте тест.

11.01.2021 (9-Б), 12.01.2021 (9-А)
Урок: Електронна таблиця як засіб опрацювання відомостей про однотипні об'єкти. 
Тема: Zoom meeting Інформатика 9-А Бобик І. В. Біденко А. П.
Час:13 січ. 2021 09:30 AM Київ
Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/77751914568?pwd=T1dlR2FtRU5wa2dOTzFPQVNibFZHZz09
Ідентифікатор конференції: 777 5191 4568
Код доступа:1111
1. Опрацюйте презентацію
2. Виконайте тест
фф
13.01.2021р. 9-Б клас 
15.01.2021р. 9-А клас 
 Пройдіть веб-квест.

22-24.12.2020 (9-А, 9-Б)
Урок: Візуалізація елементів табличної велечина за домопогою графічних примітивів.
1. Опрацюйте презентацію

2. Випишіть у зошит основні правила побудови лінійчастої діаграми з використанням автофігур.
3. Створіть проєкт та запишіть у зошит.


18.11.2020 (9-Б)
Урок Алгоритми опрацювання одновимірних масивів

 
  Опрацюйте презентацію та випишіть в зошит основні правила опрацювання одновимірних масивів.

 
17.11.2020 (9-Б) та 18.11.2020 (9-А)
Урок Способи заповнення масиву значеннями
1. Ознайомтеся з презентацією
 

 
2. Розв'яжіть задачу в зошиті.
 


13.11.2020 (9-А)
Урок  Розв'язування задач
1. Перегляньте відео

2. Розв'яжіть задачу в зошиті.




16.10.2020 (9-А)
Урок  Ліцензійне програмне забезпечення, їх типи  






06.10-08.10
Урок на тему: Загрози безпеці пошкодження даних у комп'ютерних системах.





Підготуйте історію про різноманітні загрози безпеці комп'ютерів та даних у них та завантажте файл із результатом роботи. Це може бути текст, комікс, презентація, ролик.
Можна скористатись ресурсом https://www.storyboardthat.com/storyboard-creator для створення коміксу

Урок на тему: Інтелектуальна власність та авторське право.



Плагіат та авторське право: http://mediadriver.online/vse_shcho_potribno_znaty_pro_copyright/vse-shho-potribno-znati-pro-kopirajt/

Академічна доброчесність - довідник

Списування шкодить: http://saiup.org.ua/novyny/spysuvannya-shkodyt-zvernennya-vykladacha-svoyih-studentiv/


Тест "Вибір професії життя" - http://ed-era.com/test_vybir_profesii_zhyttia









Навчальні матеріали за 2019-2020 н.р.

Урок на тему: Розв’язування компетентнісних задач з теми "Комп'ютерна  графіка. Векторний графічний редактор"




Завдання "Логотип власного імені"Створіть векторне зображення логотипу із зображеннями, малюнками та текстом. Для виконання завдання можна скористатися сайтом https://sketch.io/
( не забувайте підписувати роботи) та відправте роботу на електронні адреси вчителів 
 irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)

Перегляньте відео для знайомства з сервісом.

Результати завантажуйте на дошку.

Сделано на Padlet


Урок на тему: Розв’язування компетентнісних задач з теми "Комп'ютерне моделювання"
Завдання "Історія в обличчях"
Створіть карту знань з портретами вчених та підписами, які зробили значний вклад в розвиток інформатики. Для створення карти можна скористуватися сайтом  https://coggle.it/
( не забувайте підписувати роботи) та відправте роботу на електронні адреси вчителів 
 irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)


Урок на тему: Розв’язування компетентнісних задач з теми "Основи інформаційної безпеки "

Завдання "Постер"
Підготуйте постер про одну із професій користуючис сайтом https://www.canva.com/  ( не забувайти підптсувати роботи) та відправте роботу на електронні адреси вчителів 
 irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Якщо не вдається поділитися файлом через сайт, вивантажуєте на свій пристрій і докладаєте до електронного листа.

Сделано на Padlet





Урок на тему: Розв’язування компетентнісних задач з теми "Основи інформаційної безпеки "

Завдання "Загрози безпеці. Історія"

Підготуйте історію про різноманітні загрози безпеці комп'ютерів та даних у них та завантажте файл із результатом роботи.
 Це може бути текст, комікс, презентація, ролик.
Можна скористатись ресурсом https://www.storyboardthat.com/storyboard-creator для створення коміксу
Сделано на Padlet
Сделано на Padlet


Урок на тему: Розв’язування компетентнісних задач з теми "Комп'ютерні презентації "
Практичне завдання

Користуючись зразком створіть власну презентацію на улюблений фільм.
Прикрепіть її до дошки падлет. Не забувайте вказувати своє прізвище та ім'я.


Сделано на Padlet



Сделано на Padlet







Урок на тему: Розв’язування компетентнісних задач.
   Наступні уроки будуть пов’язані з розв’язування компетентісних задач.
   Сьогодні ми з вами пригадаємо які задачі називаються компетентнісними, яке програмне забезпечення використовують під час розв’язання компетентносних задач та виконаємо практичне завдання.





Практичне завдання

За допомогою дошки Lino it створіть плакат «Академічна доброчесність».
1.Поясніть, що таке академічна доброчесність.
2. Важливість дотримання академічної доброчесності.
3.Опишіть які програмні засоби ви використовували.
Під час створення плакату можна використовувати текст, фото, відео, прикріплювати посилання.
Обов’язково вказати прізвище та ім’я (Tag).
Дошка для 9-А класу 👉  👫  або 👫
Дошка для 9-Б класу 👉  👫

 Урок на тему: Урок на тему: Розмітка гіпертексту засобами HTML



Опрацюйте докуент, запишіть короткий конспект та перегляньте інформацію на сторінці Довідний 

Виконайте тестове завдання









Урок на тему: Констуювання сайтів з використанням онлайн-систем.
Завдання: Мої захоплення.
   Засобами сервісу Google Сайти створіть сайт про власні захоплення.
   На головній сторінці розмістіть вступ та додайте зображення.
   Створіть інші три веб-сторінки, на яких детальніше опишіть свої три захоплення, проілюструйте їх зображеннями чи додайте посилання на відео, що розміщені на YouTube.





Посилання на готовий проект прикрипіть до форми  



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас

Сімейна форма 8 клас