9 клас Англійська мова дистанційне навчання 2019/2021

 

2021-2022 н.р

05.10
Good morning!
Сьогодні ми закріпимо знання з теми Умовні речення 0 та 1 типу. Повтори правила по підручнику, а також , для зручності , переглянь відео.

А тепер виконай завдання. 

Виконати Вправу→ натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу kroposvita@gmail.com → натиснути Send to my teacher 

Анна Мих 9-А/9-Б (28.05.2021)

Good morning! Today we are going to have a lesson for fun! Only interesting tasks are here. Good luck! 
Let's start from the Alphabet!
Now let's check how good you are at Arithmetics
Can you guess the Animal?

Виконати Вправу→ натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send 

Let's play Survival Game 
Let's play a Grammar Game called "War Zone" (натискаємо на кубик, обираємо вірний варіант)
Let's play a game with Question Words 
Let's play a game with Passive







Анна Мих 9-А/9-Б (07.05.2021)

Good afternoon! Сьогодні ми закріплюємо вивчений на минулому уроці матеріал про Герундій (-ing) та повтрюємо слова після яких використовується Герундій, а після яких - інфінітив. А також вивчимо різницю у вживанні too - enough
1) Передивись пояснювальний матеріал (відео) попереднього уроку, щоб згадати вивчене.
2) Виконай вправи в друк зош.
 WB Ех. 1,2 р. 118
3) Ознайомся з матеріалом, де розглянуто різницю у вживанні слів too (занадто) i enough (достатньо) в WB cт. 116 або передивися відео.

Перегляньте ПРЕЗЕНТАЦІЮ на дану тему і занотуйте у блокнот ключові моменти прнавила
4) Виконай в SB Ех.12, р.102 
5) Викоанй тести на щойно вивчену тему
    TEST 1 (обери правильний варіант)
    TEST 2 (впиши вірне слово )

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send 






Анна Мих 9-А/9-Б (30.04.2021)

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 9-А-9-Б
Время: 30 апр. 2021 12:45 PM Хельсинки
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання:
1) Вивчити що таке Герундій (Gerund) і вивчити після яких дієслів вживаєть Герундій, а після яких інфінітив.
SB Ех.13,р. 102 (вивчити табличку)
Відео допоможуть краще засвоїти матеріал.




На основі вивченого матеріалу виконайте наступні вправи
2) SB Ех. 13, р. 102
3) WB Ех. 12. р. 60 
Фото ст.102 і 60 з викоаними вправами чекаю на Вайбер!
4) Виконай ТЕСТ на основі вивченого матеріалу

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send 



Анна Мих 9-А(27.04.2021)

                   9-Б (28.04.2021)

1) WB Ех. 20, р.56-57 читати і перекладати текст, підбери заголовки до абзаців (завдання А) 
2) Ех. 21, р. 57 усно
3) Ех. 22, р. 57 (прочитати об'яву, на основі прочитаного написати опорні речення  до ключових речень (нижче 1-4)
4) Ех. 23 р. 57 написати статтю про Гранд Каньйон за планом нижче (використовуємо інформацію з Ех.22./  Ех. 20 беремо за зразок)
Надрукуйте статтю в цьому бланку БЛАНК

Написати статтю→ натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send 





Анна Мих 9-А/9-Б (23.04.2021)

1) WB Ех. 18, р. 56 читати і перекладати  + виконати завдання нижче (в бежевій рамці), про яку будівлю йде мова і написати поруч з питанням (переклад невідомого слова підписати над самим словом в тексті)
2) WB Ех. 19, р. 56 (слухати, повторити за диктором, усно перкласти, підібрати назви будівель до місць, де вони занходяться)
Фото ст. 56 в WB чекаю на Вайбер!


Анна Мих 9-А (20.04.2021)

                    9-Б (21.04.2021)

Good morning! Сьогодні виконуємо вправи в WB на закріплення Passive Voice (правило повторіть на табличці в блокноті)
1)Ех. 4, р. 113 письмово
    Ех. 5,7,8,9, р. 113-114
Фото виконаної письмової вправи в зош і ст.113-114 в WB чекаю на Вайбер до Пт! 

2) Вивчити слова з прийменником for (вони є в бокноті). У кого в блркноті їх немає, роздрукуйте табличку і вклейте туди, або просто перепишіть їх в блокнот і вивчіть)

blame for

Звинувачувати в

fight for

Боротися за

leave for

Від’їжджати кудись

look for

Шукати

pay for

Платити за

praise for

Хвалити за

punish for

Наказувати за

thank for

Дякувати за

treat for

Лікувати від

wait for

Чекати на

apologise for

Вибачатися за

shout for

Кликати когось

be all for

Бути всіма руками за

forgive for

Вибачати за

 



























Анна Мих 9-А/9-Б (16.04.2021)

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 9-А/9-Б
Время: 16 апр. 2021 12:25 PM
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на наст урок:
1) Повторіть використання артикля the (з попереднього уроку)
і виконайте ТЕСТ
2)WB р. 112 вивчити правило
3) WB Ех. 12, 13,14 р. 115
                 Ех.6, р. 113 письмово за зразком (Passive)
Фото виконаних вправ чекаю на Вайбер!
4) На основі вивченого матеріалу виконайте наступні тести 

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send 



Анна Мих 9-Б (14.04.2021)

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 9-Б
Время: 14 апр. 2021 01:20 PM 
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 16.04.2021
1) WB р.111 вивчити правило на зубок на вживання артикля the
2) WB Ех.10,11, р. 114-115
    SB Ех.17, р. 92 
Фото виконаних вправ чекаю на вайбер!
3) Виконайте тренувальну вправу 
Вправа 1 (розподіліть словав потрібні колонки, потім натисніть блакитну галочку в правому нижньому кутку, щоб перевірити свої відповіді)


Анна Мих 9-А (13.04.2021)

Время: 13 апр. 2021 12:25 PM 
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 16.04.2021
1) WB р.111 вивчити правило на зубок на вживання артикля the
2) WB Ех.10,11, р. 114-115
    SB Ех.17, р. 92 
Фото виконаних вправ чекаю на вайбер!
3) Виконайте тренувальну вправу 
Вправа 1 (розподіліть словав потрібні колонки, потім натисніть блакитну галочку в правому нижньому кутку, щоб перевірити свої відповіді)



Анна Мих 9-А/ 9-Б (09.04.2021)

Good afternoon! Today we have a  Listening and Reading lesson. The theme is "A Pekingv Paradise"
1) SB Ех. 18, р. 93 (прочитайте і подумайте правдиві речення чи ні. Відповідно поствити Т (True) чи F (False), потім прослухати текст і перевірити свої відповіді АУДІО
2) Прочитайте і перекладіть статтю на ст. 93 (всі невідомі слова підписати) + всі виділені слова вивчити і виконайте Ех. 19, р. 93 (оберіть вірний варіант)
3) На основі прочитаного тексту виконайте наступні вправи: SB
 Ех. 21, 22,24, р. 94 
Фото всіх виконаних вправ і фото статті з підписаними невідомими словами (р. 93) чекаю на Вайбер! 


Анна Мих 9-А (06.04.2021)/ 9-Б (07.04.2021)

Good morning! Today we are going to learn Parts of Buildings
Над кожним невідомим вам словом пишемо переклад, який беремо зі словника чи перекладача 
1) SB Ех. 6, р. 90
2) SB Ех. 7, р. 90 читати слова, перекласти, прослухати АУДІО, обвести слова які почули, потім виконати завдання (вписати кількість)
3) Декілька вправ на повторення і закріплення Passive Voice
WB Ех. 1,2,3, р.113
Фото всіх виконаних вправ чекаю на Вайбер! 

Анна Мих 9-А (30.03.2021)/ 9-Б (31.03.2021)

1) Ознайомтесь і вивчіть слова з новим прийменником (preposition) from (якщо у вас цієї картки немає, роздрукуйте цю табличку і вклейте в блокнот або перепишіть словав блокнот)
                   

differ from

Відрізнятися від

resign from

Подати у відставку

prevent from

Запобігти чомусь

come from

Бути родом з

hide from

Ховати від

keep from

Триматися від

quote from

Цитувати з

recover from

Одужати від

separate from

Відділитися від

suffer from

Страждати від

inherit from

Успадкувати від

take from

Взяти від

transfer from

Передати з

translate from

Перекласти з

 







2) Виконайте тестові завдання на Passive Voice

TEST 1  (уважно дивіться на показники часу, що не сплутати різіні форми теп,мин і майб часу )
TEST 2 (Обовязково вказувати в кінці речення ким виконана дія: by me, by, her, by, me, by Mary...)

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send 

Анна Мих 9-А/9-Б (22.01.2021)

Домашнє завдання для 9-А/9-Б на 26/27.01.2021

1) Виконати тести на Indirect Questions

ТЕСТ 1

ТЕСТ 2

2) Вивчити діалог повністю

Receptionist: Hello, Maltalingua School of English. How may I help you?

Customer: Hello, yes. I wonder if you could give me some information about your afternoon lessons.

R: Yes of course.

C: I’d like to know what the lesson times are for the afternoon lessons.

R: Our afternoon intensive lessons begin at 1:30PM and finish at 3:00PM.

C: Could you tell me the maximum number of students per class?

R: The maximum number of students per class is twelve students.

C: Twelve students! That’s great! I’ll have lots of people to speak to. Do you know if the teacher is from England?

R: We have teachers from all over the world. They’re all qualified and they all speak very clearly.

C: That sounds good. Do you think you could tell me when the next course begins?

R: We have a new course starting every week.  Let me know if you would like to book a starting date.

Анна Мих 9-Б (20.01.2021)

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 9-Б
Время: 20 янв. 2021 12:25 PM 
Идентификатор конференции: 797 9977 8494
Код доступа: 11111

Анна Мих 9-А (19.01.2021)

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 9-А
Время: 19 янв. 2021 12:25 PM 
Идентификатор конференции: 753 4447 8071
Код доступа: 11111

Домашнє завдання для 9-А/9-Б на 22.01.2021

1) Читати і перекладати діалог. 
Виписати з діалогу в зошит Indirect questions і переробити їх в загальне або спеціальне запитання (як ми робили це на уроці)

Receptionist: Hello, Maltalingua School of English. How may I help you?

Customer: Hello, yes. I wonder if you could give me some information about your afternoon lessons.

R: Yes of course.

C: I’d like to know what the lesson times are for the afternoon lessons.

R: Our afternoon intensive lessons begin at 1:30PM and finish at 3:00PM.

C: Could you tell me the maximum number of students per class?

R: The maximum number of students per class is twelve students.

C: Twelve students! That’s great! I’ll have lots of people to speak to. Do you know if the teacher is from England?

R: We have teachers from all over the world. They’re all qualified and they all speak very clearly.

C: That sounds good. Do you think you could tell me when the next course begins?

R: We have a new course starting every week.  Let me know if you would like to book a starting date.

2) Вивчити діалог повністю (на 26/27 січня)
3) Виконати тренувальні вправи на різні види запитань (виконуємо вправу, перевіряємо себе, читаємо пояснення помилки у вправі, виконуємо тест до тих пір поки все не буде зрозуміло і не буде помилок)
Вправа 2 (правильна відповідь буде жирним шрифтом)
Фото виконаних вправ і письмової вправи в зошиті чекаю на Вайбер!






Анна Мих 9-А/9-Б (15.01.2021)

1) Повторити Indirect Questions (на ксероксі)
2) Переглягути презентації з даної теми 
ПРЕЗЕНТАЦІЯ 1
ПРЕЗЕНТАЦІЯ 2
3)Виконати тренувальні вправи
Вправа 1
Вправа 2    Починаємо з CAN you tell me...
3) Виконати тести по повтореному метеріалу
ТЕСТ 1
Тест 2

Надіслат тести до наступного уроку!!!

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send 

Анна Мих 9-А/9-Б (13.01.2021)

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 9-Б
Время: 13 янв. 2021 12:25 PM Хельсинки
Идентификатор конференции: 760 5008 9337
Код доступа: 11111

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 9-А
Время: 12 янв. 2021 12:25 PM 
Идентификатор конференции: 739 0358 8790
Код доступа: 11111

Домашнє завдання для 9-А/9-Б на 15.01.2021

1) Вивчити  questions with prepositions (Запитання з прикметниками) на ксероксі

Questions with prepositions

Put the preposition at the end of the question.

Who did you go to the party with?

Who are you talking to?

What are you talking about?

Where is Miho from?

What did you say that for?

What kind of place do you live in?

Who are you waiting for?

2) Тренувальна вправа (Виконати усно самому, потім нижче звіритися з правильною відподдю) ВПРАВА

3) Роздрукувати і вклеїти або переписати в блокнот і ВИВЧИТИ слова з прийменником at

joke at

Жартувати над

arrive at

Прибувати в (аеропорт)

laugh at

Сміятися над

look at

Подивитися на

shout at

Кричати на (когось)

stare at

витріщатися

пильно дивитися

throw at

Кидати в

be good at

вдаватися

be bad at

Не вдаватися


3) Виконати Тести по вивченому метеріалу
ТЕСТ 1 (в реченнях, що починаються на I, ставимо в питанні You)

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send 


Анна Мих 9-Б/9-А (14.12)

Обрати один із текстів і переказати його

How to celebrate Valentine’s Day in the USA»

Valentine’s Day, a festival of romantic love and care, is celebrated on the 14th of February. This old festival has taken a great importance in recent years. But Valentine’s Day is not considered as a public holiday in the USA. It means that stores, schools and different organizations work as usual.

People give small gifts or they exchange cards and love letters that express their feelings. The small present can be a bunch of flowers, chocolate, a teddy bear or jewelry and a dinner in a restaurant. It really depends on the people, their tastes, imagination and financial opportunities.

Many restaurants and hotels have special offers on this day. People who have romantic relationships usually book weekend breaks in hotels. Restaurants are busier than usual, because a lot of people are planning to spend an evening with their partners. Valentine’s Day is also popular day for date to make a marriage proposal.

This holiday is unlike of such holidays as Easter, Christmas or New Year, it’s a party that is not celebrated with the family. This holiday is only for two persons. If a married couple is going out, they invite a nanny who takes care of their children.

Travelling»

Is it possible to live without traveling? Probably yes, but very difficult. Millions of people travel around the world just for fun. Travels broaden the mind, make a person be more friendly and open. Journeys could be made in different ways. You might travel by plane, by bus, by rail or by your own car.

As for me, I'm just crazy about travelling by sea. I believe that this voyage gives you a lot of unforgettable emotions and impressions. If you make for the open sea by ferry, in this case you have a wonderful opportunity to see the depth of the sea, the purity of water and living marine animals in all their beauty. Besides, a good opportunity arises - swimming in pure water. Nevertheless, I don’t like jellyfish too much and at any case try to avoid their presence.

In addition to travels by ships, I am not averse to go on a trip by car. When you drive your car yourself, you can choose any route. And if something goes wrong, you can just change plans or even cancel them. On top of that, with the help of the car you can see the places which are not provided by bus tours. Despite all advantages and disadvantages, any kind of travels will do a person only good and bring many unforgettable memories.

 

 Reading in the modern world»

Why is reading not popular today? Teenagers try to spend their free time with their cell phones. They can chat, play, text, but they don’t read.

We can always hear that our ministers of education attribute the crisis of reading to methods of teaching. In their speeches they call teaching too archaic or too modern.

In my opinion, these methods have nothing to do with the teenagers’ disaffection of the book. Reading is an activity that can only be practiced in silence and solitude. I think it is the reason why there are reading problems among teenagers today.

Everything that we can see in the world is full of noise now. If we can listen to music together, we can’t read together. We can read only alone. It is even a great pleasure when we discovered the book that we can think over being alone. And only after that we will be ready to share our thoughts with the others if we like to do that.

But solitude and silence are now luxurious goods in our hectic world. That is why reading can’t become a hobby for teenagers, unfortunately.

 

Colors of a rainbow»

Do you know how the rainbow looks like? Have you ever had a chance to see it? Did you like it? Do you think it’s a miracle or just the science? As a matter of fact, this appearance is nothing but a habitual Nature’s trick. We see a rainbow when both it’s raining and it’s shining. Water from rain makes white sunlight become many-colored. It always shows up mainly opposite the Sun. That’s the way a rainbow appears.

As a rule a rainbow is circular and very colorful. Have you ever counted the colors of a rainbow? How many are there? Only three, seven or ten? Can you guess?

If you said SEVEN – well done! Can you tell them? What’s the first one? The most visible when you look at a rainbow. Of course it’s red. What’s the next one? Sure, it’s orange! Have you noticed the tendency? One color is very similar to following color.

The third color is yellow! We see it clearly watching a rainbow, doesn’t we? Color number 4 is green and number 6 is blue. Can you guess what the next one is? The next two colors remind you of blue - indigo and undoubtedly violet. All colors gradate into one another. Therefore, we observe this miraculous natural appearance.

 

Who doesn’t celebrate Christmas?»

Christmas is one of the most popular holidays on the planet. It seems strange but not everybody celebrate such a great holiday. It depends on the religion and the culture of people. So, who does not celebrate this holiday?

Firstly, it’s a religious holiday. Christians commemorate the birth of Christ. So people who are neither Christian nor believers don’t have holiday mood on this day.

Besides, other people refuse to take part in Christmas, because they consider that this holiday became too commercial. It’s true that in December stores are full of Christmas goods. And people spend a lot of money to have a good time with their friends, family and relatives. Most of them are ready to waste money for small useless presents. It is clear that they celebrate Christmas because it’s a family party and a great opportunity to be together.

Nevertheless this cheerful and commercial side of this holiday attracts some countries, for example, China. They have been celebrating Christmas for several years. But this holiday is not in their culture.

And in many countries we can find the same traditions. Families decorate a tree, prepare a holiday meal, and wait for Santa Claus and his gifts. But each country also has its things. In the USA there are garlands of popcorn, and in Sweden there are goats made of straw.

Someone doesn’t celebrate Christmas, but two billion people, nearly every third person in the world, celebrate Christmas. And this year it will be again, and it will be magic.

Анна Мих 9-Б (18.11)

ЗУМ-урок о 12:25
пароль: 725 6997 2422
код: 22222

Домашнє завдання на 20.11 для 9-А/9-Б

1) Вивчити як утворюються Альтернативні питання (alternative questions) на картці 
2) Письмово в зошиті

Put alternative questions to the following sentences. Use the key-words in brackets.

  1. He went there for 2 weeks. (alone / with his wife)
  2. They have been studying since September. (English / French)
  3. I have bought potatoes. (10 kilos / 6 kilos)
  4. She is a student. (a first-year / a second-year)
  5. They will travel to Namibia. (by plane / by car)
  6. He is watching a film now. (video / DVD)
  7. She had cooked everything by the time they got back. (soup / pizza)
  8. I will be staying at the Metropol for (3 days/ 5 days)
  9. He goes in for sports. (tennis / swimming)
  10. We are singers. (a pop-group / a rock-group)
  11. They are coming next week. (on Friday / on Saturday)

9-А (17.11)

ЗУМ-урок о 12:25
пароль: 733 7632 6593
код: 11111

9-А (06.10) /9-Б (07.10) 

1) Передивитися відео General questions і вичити матеріал, як утворюються такі речення



2) Скласти і записати в зошит по одному загальному запитанню на кожне допоміжне дієслово (15) 


Анна Мих

9-А /9-Б (16.10) 

Zoom- урок    748 1903 9065 пароль:11111

1) Передивитися відео Special questions (спеціальні запитання) і Questions to the subject (запитання до підмета), вичити матеріал, як утворюються такі речення



2) Опрацювати презентацію 

Презентація

3) Опрацювати і вивчити матеріал на картці 





4) Виконати письмово тест  (у зошиті)

Складіть спеціальні запитання з запропонованих слів

1.    are / this / at / Why / like / looking / you / me?

2.   do / to / university / What / enter / you / want?

3.   Nick / his / How / does / after / disease / feel?

4.   How/ were/ people/ there/ the / many/ street/in?

5.   are / holidays / Where / for / you / going / your?

 

Поставте запитання до речень, починаючи з запропонованого питальнго слова

1.    Some children do stupid things. (why?)

2.   I am looking for my watch (what?)

3.   His penfriend lives in London. (where?)

4.   We met after school yesterday. (when?)

5.   She'll come to the party. (with whom?)

6.   English is spoken in many countries. (what countries?)

7.    He was not prepared for the test. (why?)

8.   They were playing a game when I came. (what game?)

9.   I have made some mistakes in this exercise (how many?)

10.             He has given me his old camera. (what?)

 Напишіть запитання до готових відповідей

1.       A lesson lasts forty minutes.

  1. We had only five lessons.
  2. I am reading a rule now.
  3. We haven't got examinations this year.
  4. The holiday will start next month.
  5. I was looking out of the window at that moment.
  6. There are no problem children in my class.
  7. All tests are prepared by the teachers.
  8. My mother came to school.
  9. I was given another text.

Напишіть запитання по підкреслених слів

  1. The sportsman has achieved good results.
  2. Something has bitten me.
  3. I can hardly do it in time.
  4. We shall divide the cake  between us.
  5. The weather was nasty.
  6. The rest of them stayed at home.
  7. He can suggest a better plan.













































\




5) Виконати онлайн-тести до 18.10 (включно)

TEST (general questions)  ФОТО результату виконаного тесту надіслати на пошту  anna.chernousova1988@gmail.com
 
Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send 
Тест 1  https://www.youtube.com/watch?v=etvW0FOD_so&feature=emb_title
Тест 2
Test 1
Test 2 



































































































Dear students! 
9 А
Пропонуємо вам з користю провести час і збагатити свої знання з англійської мови :)

Наступні завдання націлені на закріплення та повторення вивченого матеріалу. Вам необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту kroposvita@gmail.com 

-Future Time Clauses
- Tags

- Multiple choice
-Gerund or infinitive

Чекаю на ваші роботи до 31.03.2020
1.Means of transport
2.Means of transport in English for kids - Vehicles vocabulary
3. Прослухати, виконати завдання, надіслати на пошту
Means of transport (listening)
4. Ознайомитись із лексикою
Airport Vocabulary | English for Travel 🇨🇦🇬🇧











 Travel Vocabulary


1. Виконати  і надіслати завдання на пошту

08/04
Роботи надсилай на адресу kroposvita@gmail.com
 1.Уважно розглянь авіоквиток і заповни інформацію
Travel This exercise is to practice your interpretation of texts. In this case it is a flight ticket. 
Опрацюй слова.
3. Уважно розглянь таблички з аеропорту і розстав правильно їх назви

At the airport
4.Трохи гумору :) Переглянь відео і виконуй завдання.

OverWeight


1.Переглянь відео. Train 

Buying a train ticket

5. Склади діалог , і надішли результат на пошту. Make up dialogue
6.Потренуйся в говорінні. Піся відео виконай завдання на перевірку того, чи правильно ти зрозумів діалог
Problems at the train station


13.04-17.04
Роботи надсилай на адресу kroposvita@gmail.com
1. Розглянь уважно іконки та приклей знизу його правильну назву. Actions in the Internet
1 Розглянь найпоширеніші скорочення у написанні sms

2. Виконай завдання з"єднавши скорочення з повним словом  Internet Language
3.Вибери і встав правильне слово.  Internet language
4. Уважно прочитай текст та виконай завдання після нього.  The Internet: A friend or an enemy?
5. Переглядай відео і виконуй завдання

Life, Without Internet or Mobile Phone ll Inpirational Video


21/04-24/04
4. Movies and Tv

27.04-30.04
Роботи надсилай на адресу kroposvita@gmail.com
1.Work and job
2. Analyzing a job advert
3. Listening: Job Interview
41kl lesson1
5. Practice Job Application
6Cool jobs

04.05-08.05
1/ Flags - European English Speaking 
2. English-speaking countries
3/ England
4. Перегляньте відео Top 10 Must-See Attractions in London 
5. London Landmarks
6Visit London


12/05-15/05
Роботи надсилай на адресу kroposvita@gmail.com
Ukraine - part 1
Ukraine - part 2 - Kyiv
Vocabulary. Round Ukraine.
Life of Young People in Ukraine - Gap Filling
Ukraine - part 23 - sightseeing in Kyiv


20.05
Це останні підсумкові роботи. Контролі читання, аудіювання та письма
1. Reading comprehension ecotourism
2. E8-Piwna-4-5  
3. A review of a TV programme. Прочитайте зразок. За зразком опишіть свою улюблену програму. Не копіюйте тексти з інтернету. Роботи перевірятиму на унікальність (тобто чи не списано з інтернетного тексту. Пишіть своїми словами. Простими реченнями. Дотримуйтесь граматичних правил )


Дякую за дистанційну роботу усім хто працював зі мною. А з тими хто  не знайшов часу - зустрінемось влітку.  















для 9-б(16.03)
1)Student's book
*
p.100 табличка(заповнити пропуски, перекласти, записати у словник, вивчити)
*ex.6,p.100,a)(дописати пропущені слова в завданні А,В,С)
*ex.6,p.100,b)(прослухати,дописати імена,описати кожного в зошиті(тобто 11 речень)за зразком впр.6,а,с.100.
2)Work book


*ex.7,p.59,(написати антоніми)
*ex.8,p.59(доповнити)
*ex.9,p.60(вибрати правильне)
*ex10,p.60(написати запитання для інтерв'ю)
*ex.11,p.60(риси характеру поєднати з їх визначеннями)
9-б(20.03)
* Student's book 
ex.7,p.101(тести, скласти речення,написати в дужках це позитивна чи негативна риса)
табличка Linkers(опрацювати,вивчити)
перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=MGyi1Ezh33M
https://www.youtube.com/watch?v=0hBW3Jcj44g
https://www.youtube.com/watch?v=kj9TTlUN9d4
https://www.youtube.com/watch?v=mGoVZbtAWDI
виконати впр.8,с.101


Надішліть фото виконаних завдань на вайбер (0959325922) або пошту(virvanyulya@gmail.com)


Підписуйте прізвище на фото. Дякую.
9-б (24.03)
https://www.youtube.com/watch?v=6TDSr9U0FWc перегляд відео
2https://learningapps.org/5838958 виконати вправу та надіслати мені обов*язково

9-б(26.03)

1)relative clauses  https://www.youtube.com/watch?v=ftZr1_Ny8L8 перегляд, конспект, створення своєї MindMap до цієї теми за допомогою сервісів Сервіси: MindMeisterBubbleUs. Може бути і офлайн-варіант – на аркуші паперу.

Надішліть фото виконаних завдань на вайбер (0959325922) або пошту(virvanyulya@gmail.com)

2)Test (виконати та надіслати мені фото результату

Надішліть фото виконаних завдань на вайбер (0959325922) або пошту(virvanyulya@gmail.com)

9-б(31.03)

1)https://www.youtube.com/watch?v=HTvD2VGcsEo перегляд відео
2)youtube.com/watch?v=ijr7FxQCrg8 виконати вправи з відео
3)виконати інтерактивну вправу https://learningapps.org/973327

9-б(07.04)

1)https://www.youtube.com/watch?v=PtR1ttauLLQ перегляд відео
2)Test виконати та надіслати на електронну пошту virvanyulya@gmail.com

9-б(09.04)

1) Sb ex.9.p.101(cкласти речення за зразком)
2)Проект(Photo file section)(доповнити інформацію про Рейчел)
3)Перегляд відео too/enough

 Too and enough, so and such

4)WB ex.12,13,p.60
5)вправа (виконати)

9-б(14.04)

1)Sb ex.10.p.102(тест, скласти діалоги у зошиті)
2)Sb ex.11.p.102(вставитиcan/can't, відповісти на запитання у зошиті)
3)Sb ex.12.p.102(too/enough _вставити_)
4)VIDEO ПЕРЕГЛЯД

9-б(16.04)

1)Опрацювати та вивчити теорію на с.116(WB)
2)Sb ex.13.p.102(опрацювати таблицю, виконати вправу)
2)ВІДЕО
3)вІДЕО
4)WB ex.1,p.118(доповнити речення за зразком)
5)WB ex.2,p.118(відкрити дужки використовуючи інфінітив чи герундій)
6)WB ex.3,p.118(доповни речення інформацією про себе)

9-б(21.04)

1)WB ex.4,p.119(переробити речення за зразком)
2)WB ex.5,p.119(прочитати , перекласти лист;переробити виділені речення використовуючи too/enough)
3)WB ex.6,p/119(вставити слова у текст, прочитати і перекласти текст)
4)Вправа (виконати)
9-б(23.04)
1)SB ex/14,15.16, р.103(читати перекладати текст, виконати вправи-ex/14,p.103(написати ім"я за описом)ex.15,p.103-перевірити відповіді.ex.16.p.103-тести)
2)перегляд

English Grammar lesson - Using 'would rather' correctly in spoken English

3)WB ex/7,8,p.119-120
4)Вправа Виконати

9-б(28.04)
1)SB ex.17,p/104(прослухати та поєднати колонки, відповісти на запитання)
2)SB ex.18,p/104(прослухати діалог, вставити пропущені слова, створити діалоги (4 діалога)з використанням даних після діалога виразів)
SB ex.19,p/104(прослухати, підкреслити потрібний звук)
SB ex.20,p/104(скласти речення з кожним словом,словосполученням)
3)перегляд

Indirect questions

4)WB ex.9,p.120(утворити запитання за зразком) 

9-б(30.04)
1)SB ex.21,p.104(поставити потрібне слово на місці 3 крапок, скласти з цими словосполученнями речення)
SB ex.22,p.104(поставити на пропущеному місці потрібний прийменник)
SB ex.23,p.105(замінити виділені слова антонімами)

2)перегляд відео

Time Clauses

WB ex.10,p.120(правильно обрати часовий сполучник)
WB ex.11,p.120(доповни речення)
3)Вправа Time Clauses(виконати)


9-б(05.05)

1)SB ex.24,p.105(прочитати, перекласти, дати відповіді на питання)
2)SB ex.25,p.105(написати листа, використовуючи інформацію та план Впр.25,с105, а також зразок Впр.24,с.105)



9-б(07.05)

1)SB p.106(прочитати, перекласти)
2)SB ex.1,2,3,5,6,7,p.107(виконати)


9-б(12.05)

1)SB p.108-109, Ex.1-10(виконуємо самостійну роботу)


9-б(14.05)

1)WB p/141 Progress Test10(виконати тест)


Увага!!! Семесторові контрольні роботи відбудуться 19.05, 21.05, 26.05, 28.05

19/05/2020

На контроль говоріння - Підготувати 5-10 речень на тему"A teacher, a policeman, a doctor, a lawyer, the president –
these are all important jobs for the society. Talk about the
importance of different professions. Include the following:
• Why do you think some jobs are more important than the
others?
• Which jobs do you think are the most important?
• Do you think people who perform the most important jobs get
high salaries?"(SB ex24,p.105) 
або "Talk about the most important inventions of the humanity.
Include the following:
• What do you believe is the most important invention
ever made? How is this item used?
Use examples to illustrate your point."(SB ex.25/,p.94)" (на вибір). Вивчити вибраний матеріал, прислати відео, де ви розповідаєте обрану тему на номер 0959325922 (вайбер) до 28.05.2020року

На контроль письмаWB p/141 Progress Test10(виконати тест)
На контроль читанняReading
На контроль аудіювання(відео-урок)




9-А на 06.10.2020/ 9-Б на 07.10.2020

1) Вивчити General questions (на картці)


2) Написати по одному реченню на кожне допоміжне дієслово





Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас