9 клас Фізика дистанційне навчання 2019/2021

 5 жовтня 

Тема уроку: 
Узагальнення знань "Магнітні явища"
Підготовка до контрольної роботи.
Ознайомитись з презентацією.
Завдання виконати в зошиті.












ІІ семестр 2020-2021 н.р.

виконані завдання присилати
вайбер, телеграм 0667974588
пошта svetabvt@gmail.com 

27 травня
Доброго дня, шановні учні!
Тема уроку:  Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії.
Переглянути відеоматеріали та виконати завдання


6 травня
Тема.  Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах
1. Ознайомитись з навчальними матеріалами, виписати основні поняття


2. Уважно прочитати  § 38 п. 1-2 та виконати вправу 38 (1-2)
3. Завдання для самоперевірки тест 
виконати до 7 травня



29 квітня
підключитись до уроку
розв'язування задач, відповіді на запитання
9-А  12.30,  9-Б 13.30

https://us04web.zoom.us/j/72439032811?pwd=TmhtbmgyZVVVOGtHM1IzRGhjVWprZz09

Идентификатор конференции: 724 3903 2811
Код доступа: 11111


27 квітня

Тема. Реактивний рух.

1. Переглярути навчальне відео та виписати основні поняття


2.   Ознайомитись з навчальними матеріалами 



3. Уважно прочитати §37  вправа 37 (3-5)
4. Готуватись до захисту навчальних проектів (останній тиждень травня)
1. Експериментальне завдання ст. 234 
(зняти відео експерименту)
2. Реактивний рух у живій природі
3. Застосування закону збереження імпульсу 
в техніці.
4. Історія космонавтики




консультації вівторок 10.20-12.20 (каб. 33)
26 квітня

Тема уроку: Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу.

1. Переглянути навчальне відео


2. Записати основні поняття в зошит

3. Д/З Уважно прочитати § 36 та виконати вправу 36 (1)



19 квітня 

Узагальнення знань з теми

Підготовка до контрольної роботи 

9.20 9А, 10.20 9Б

https://meet.google.com/fbc-wuss-yip

20 квітня виконати контрольну роботу до 22.04


12, 13 квітня
Узагальнення знань з теми 
"Рух тіла під дією кількох сил"
1. Повторити


2. Переглянути навчальне відео 








6, 8 квітня
Тема. Розв'язування задач.
Для розв'язування задач можна використовувати таблиці


1. Перегляньте навчальні матеріали попередніх уроків "Рух тіла під дією кількох сил" (відео-уроки) і приклади розв'язування задач № 1-4
§ 35 "Рух тіла під дією кількох сил"
2. Виконати вправу 35 задачі № 1-7

5 квітня
Продовження вивчення теми
Рух тіла під  дією кількох сил.
Рух по похилій площині
1. Уважно переглянь навчальне відео, запиши основні поняття в зошит

2. Розв'язати задачу за алгоритмом (у зошиті)
§35 ст. 221 - алгоритм, приклад розв'язування задачі ст. 224
Задача
Автомобіль масою 3т рухається з гори, розвиваючи силу тяги 3000 Н. Визначте, з яким прискоренням рухається автомобіль, якщо коефіцієнт опору рухові дорівнює 0,04, а ухил становить 0,03. 
Результати роботи присилати 
на вайбер 0667974588
або електронну пошту svetabvt@gmail.com

30.03
Доброго ранку! Продовжуємо вивчення
Тема.  Рух тіла під дією кількох сил.
(рух по горизонталі)
1. Уважно переглянь навчальне відео, запиши основні поняття


2. Розв'язати задачу за алгоритмом (у зошиті)
Автобус, маса якого дорівнює 15 тонн, рушає з місця з прискоренням 0,7 м/c2. Визначити силу тяги, якщо коефіцієнт тертя дорівнює 0,03.


29.03 
Доброго ранку!
Тема.  Рух тіла під дією кількох сил.
1. Згадуємо сили (переглянути навчальне відео від 25.03 та виконати тест - хто не виконував)
§ 35. Рух тіла під дією кількох сил

2. Уважно переглянь навчальне відео, запиши основні поняття

3. Д/З 
Розв'язати задачу за алгоритмом: 
Тіло масою 4 кг падає в повітрі з прискоренням 8м/с2. Визначити силу опору повітря.



25.03
Доброго ранку!
У робочому зошиті записуємо дату і тему уроку
Тема.  Рух тіла під дією кількох сил.
Згадуємо сили 
З огляду на тему параграфа перш за все слід згадати означення деяких сил, з якими ви ознайомилися в курсі механіки 7 класу, формули для їх визначення, а також напрямок їхньої дії.
1. Уважно переглянь навчальне відео


2. Уважно прочитай п. 1 (таблиця)
§ 35. Рух тіла під дією кількох сил
Навчальний матеріал запиши у зошит.
3. Виконайте завдання тест 








 
Запрошую на урок 
21.01 9-А 12.25, 9-Б 13.20

Навчальні матеріали:
Тема.  § 25. Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. Дозиметри.




Презентація






19.01
Навчальні матеріали:

Виконати завдання https://forms.gle/i5mbsbZb1dHpkiki6

18.01 
9-А  9.30,   9-Б  10.30




14.01
Повторити § 22, 23, знати відповіді на запитання в кінці параграфів. 

Виконати завдання до 15.01, 15.00 за посиланням


Додатково

«Все є отрута, і все є ліки, — це залежить від дози». Ця фраза належить відомому лікарю епохи Відродження Парацельсу (справжнє ім’я — Філіп Авреол Теофраст Бомбаст фон Гогенгайм (1493–1541)). Скористайтеся додатковими джерелами інформації та дізнайтеся, як шкідливе радіоактивне випромінювання використовують для лікування хворих.



12.01
1. Виконати завдання за посиланням:

2.  Вивчення нового матеріалу
Тема: § 23  Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання, їхня фізична природа і властивості.
Переглянути відеоматеріали 

Виписати основні поняття




11.01
§ 22. Сучасна модель атома. Протоннонейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи.
Підключитись до зум-конференції 
9-А 9.30. 9-Б 10.30


Навчальні матеріали для тих, хто не зміг підключитись.
1. Презентація
2. Дослід Резерфорда





3. Домашнє завдання: 
§ 22 уважно прочитати, виконати вправу 22 (1-4), скориставшись Періодичною системою хімічних елементів Менделєєва.


 







21-24 грудня
Механічні та електромагнітні хвилі
1. Лабораторна робота № 6

2.  Контрольна робота

1. Які з наведених властивостей характерні для  поперечних хвиль: (1б)

А) ці хвилі являють собою почергові стиснення і розрядження;

Б) ці хвилі  можуть поширюватись у газах;   

В) звук-це поперечна хвиля;

Г) коливання відбуваються перпендикулярно до напрямку поширення хвилі.

2. Які з наведених властивостей характерні для  поздовжніх хвиль: (1б)

А) ці хвилі не  можуть поширюватись у твердих тілах;

Б) хвилі на поверхні води є поздовжніми;

В) коливання відбуваються перпендикулярно до напрямку поширення хвилі;

Г) ці хвилі являють собою почергові стиснення і розрядження.

3. Визначте довжину звукової хвилі з частотою 200 Гц в склі? (2б)

4. Хлопчик порахував, що 15с поплавок на хвилях здійснив 30 коливань. Відстань між сусідніми впадинами хвиль дорівнює 1,5м. Визначте швидкість поширення хвиль на поверхні води. (3б)

5.Сигнал радіолокатора повернувся від цілі через 0,4 мс. На якій відстані перебуває ціль. (2б)

6. Після переходу хвилі з першого середовища в друге середовище  швидкість змінилася з 1800 м/с до 2400 м/с. Яка довжина хвилі в першому середовищі, якщо довжина хвилі в другому  середовищі  3м. (3б)


3. Навчальні проєкти, ст. 144

Вибрати тему проєкту та підготувати. 





10 грудня
Тема: § 18. Звукові хвилі. Інфразвук. Ультразвук.
Вправа 18

8 грудня
Тема:  § 17. Виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвилі.
Вправа 17





19 листопада 
Побудова зображень у лінзах
Переглянути презентацію та виписати основні поняття.
§ 15 для опрацювання





17 листопада
Тема. Лінзи. Оптична сила лінзи
1. Переглянути презентацію та виписати основні поняття.

2. Д/з § 14 для опрацювання, вправа 14 - задачі 

16 листопада 2020 р.

Тема. 

Дисперсія світла. Спектральний склад світла. Кольори








12 листопада 2020 р.


ФІЗИКА 9-Б

Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Повторення.

1. Проведіть експеримент


2. Перегляньте презентацію


 3. Виконайте лабораторну роботу № 4 
(жовтий зошит)





15 жовтня 2020 р.
Тема. Світлові явища.


Виконати тест


Виконати тест




6, 8 жовтня 2020 р.
Узагальнення теми "Магнітне поле".



Домашнє завдання:
ст. 54, підручник "Фізика 9 клас". Вибрати тему навчального проєкта. 
Орієнтовний план роботи над проєктом

Приклад шаблону оформлення презентації проєкту

Приклади навчальних проєктів
Проєкт. Магнітний запис інформації в комп’ютерній техніці.
Характеристики проекту: теоретико-практичний, міжпредметний, парний, середньої тривалості, інформаційний.
Можливі об’єкти дослідження: дискета, вінчестер, стример.
Ключові питання (проблема):
·        Дискета.
·        Любомир Романків.
·        Будова та запис інформації на вінчестер.
·        Джерела інформації.
Мета. Формувати важливість вивчення фізики для розвитку комп’ютерних технічних засобів; розвивати вміння працювати з інформацією, робити висновки; виховувати почуття гордості за співвітчизників-фізиків.
Ресурси:

Проєкт. Прояви та застосування магнітних взаємодій у природі і техніці.
Характеристики проекту: теоретико-практичний, міжпредметний, груповий, середньої тривалості, творчий.
Ключові питання (проблема):
·        Магнітне поле людини.
·        Застосування магнітної взаємодії в техніці.
·        Джерела інформації.
Мета. Формувати уявлення, пов’язані з роллю фізики в науці, техніці, виробництві та вирішенні практичних завдань; сприяти формуванню пізнавальної самостійності розвитку уяви та мислення; формувати колективістську спрямованість особистості.
Ресурси:


Оцінювання результатів


























2019-2020 навчальний рік
25.05
Узагальнення і систематизація знань з теми.
  1. Вправа       Закони збереження. Рахуємо усно.


  1. Вчимося розв’язувати задачі.
images (4).jpgЗадача 1. З корми човна, що рухався зі швидкістю 2 м/с, стрибає у воду плавець з горизонтальною швидкістю 1,2 м/с відносно човна. Маса човна 220 кг, маса плавця 60 кг. Визначте швидкість руху човна після стрибка.
images (4).jpgЗадача 2. Визначте швидкість, з якою кинули вертикально вгору тіло, масою 1 кг, якщо проти сили тяжіння за час руху тіла до найвищої точки траєкторії була виконана робота 50 Дж.
images (4).jpgЗадача 3. Корисна потужність насоса 13 кВт. Визначте масу води, що підійме цей насос за годину з глибини 15 м.
images (4).jpgЗадача 4. Визначте ККД похилої площини завдовжки 2 м і заввишки 1,2 м, якщо під час руху тіла коефіцієнт тертя дорівнює 0,2.

  1. Домашнє завдання.
Задача 5. Колоду завдовжки 3 м, що лежить горизонтально на землі, треба поставити вертикально. Маса колоди 60 кг. Визначте роботу, яку потрібно виконати.
Задача 6. Двигун насоса розвиває потужність 32 кВт і піднімає 12 м3 нафти з глибини 28 м за 10 хв. Визначте ККД насоса.
Підготуватися до контрольної роботи:  "Закони збереження".


Контрольна робота



18.05
Тема. Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах.
Відеоурок


§38 для опрацювання, вправа 38 - задачі (на вибір) для самостійного розв'язування за алгоритмом.
Для допитливих: виконати експериментальне завдання "Балістичний маятник" ст. 240, 
(зняти відео)

20.05 
Лабораторна робота № 7 (виконати в зошиті)


21.05 Підготовка до контрольної роботи.

13.05, 14.05
Тема. Закон збереження механічної енергії. 
 §38 для опрацювання


З курсу фізики 7 класу відомо, що під час руху тіла під дією певної сили виконується механічна робота, а робота що виконується за одиницю часу - це потужність. З поняттями робота, енергія та потужність  ми зустрічаємося кожного дня. Поглянемо навколо та наведемо приклади механічної роботи: підвезти вантаж до будівельного майданчика, підйомним краном підняти балку, спуститися з гірки на санчатах, розігнати клюжкою шайбу під час гри в хокей… Наведемо приклади потужності: при купівлі автомобіля, пральної машини, та інших технічних засобів зазвичай покупець цікавиться яку роботу буде виконувати даний пристрій за певний проміжок часу. Всі ці процеси супроводжуються перетворенням енергії. Та перш, ніж перейти до більш глибокого вивчення цього матеріалу, давайте пригадаємо основні поняття про механічну роботу, енергію та потужність.
Механічні робота. Механічна робота виконується тільки тоді, коли на тіло діє сила, і тіло під дією сили рухається. Наприклад, з погляду фізики не виконує роботу спортсмен, що нерухомо тримає штангу.
interrogacao_verde.pngЯк зміниться механічна робота сили, якщо її прикладати під кутом до вектора переміщення?
Механічна робота - це скалярна величина, що чисельно дорівнює добутку модуля сили на модуль переміщення і на косинус кута між силою та переміщенням. 
В системі СІ робота вимірюється в джоулях, 1Дж=1Н*1м. Залежно від напрямку дії сили відносно переміщення робота набуває додатних або від’ємних значень. 
Якщо, то A>0
якщо , то А=0; якщо  , то  А<0.
Геометричний зміст роботи: якщо сила і переміщення співнапрямлені, то механічна робота чисельно дорівнює площі фігури, під графіком сили .
Енергія тіла (системи тіл) - це фізична величина, що характеризує здатність тіла (системи тіл) виконувати роботу при зміні свого стану. 
Позначають літерою Е. У cистемі СІ =Дж.
Робота є мірою зміни енергії: .
Механічна енергія визначається положенням тіл та їх швидкістю. Відповідно розрізняють потенціальну енергію взаємодії тіл та кінетичну енергію рухомого тіла.
Потенціальною називають енергію взаємодії тіл. Вона визначається взаємним положенням тіл, що взаємодіють.
Найпоширенішим видом взаємодії, з яким люди зустрічаються повсякчас, є гравітаційна взаємодія, проявом якої є сила тяжіння. За певних умов ця сила може виконувати роботу. Отже, тіла, на які діє сила тяжіння, мають потенціальну енергію.
Тіло, масою m, вільно падає вниз. На нього діє сила тяжіння.
За означенням механічної роботи:.
Оскільки робота рівна зміні енергії:
.
Рух внаслідок дії сили тяжіння може відбуватися різними траєкторіями.
Тіло, масою m, без тертя зісковзує по похилій площині. 
Потенціальна енергія тіла, піднятого в полі земного тяжіння на висоту  над нульовим рівнем (цей рівень вибирають довільно), дорівнює .
Пружину, жорсткістю , приклавши певну силу, розтягують, тоді потенціальна енергія пружно деформованого тіла.
Потенціальна енергія деформованої пружини, жорсткість якої , дорівнює .        
Робота сили тяжіння та сили пружності не залежить від форми траєкторії, а визначається початковим та кінцевим станом системи. Робота цих сил по замкненій траєкторії дорівнює нулю.
Основна властивість потенціальної енергії: у стані рівноваги потенціальна енергія набуває мінімального значення.
Кінетичною називають енергію руху тіла.
Якщо , то
 .
Кінетичну енергію обчислюють за формулою: .
Швидкість тіла, виміряна в різних системах відліку, матиме різні значення, тобто вона є відносною величиною. Тому кінетична енергія тіла зі сталою масою також відносна величина і в різних системах відліку має різні значення.
Закон збереження повної механічної енергії. Повною механічною енергією тіла називають суму кінетичної та потенціальної енергії тіла: .
Повна механічна енергія системи тіл - це сума повних механічних енергій всіх тіл системи.
Систему тіл називають замкненою, якщо тіла системи взаємодіють лише між собою.
Закон збереження повної механічної енергії: якщо між тілами замкненої механічної системи  діють лише сили тяжіння і сили пружності, то повна механічна енергія системи зберігається:.
Повна механічна енергія зберігається при абсолютно пружних зіткненнях тіл. Загалом закон збереження енергії полягає в тому, що енергія не зникає і не з’являється, а перетворюється з одного виду в інший.
У разі, коли на тіло діють зовнішні сили (сили тертя, сила опору повітря, сила Архімеда тощо), то його повна механічна енергія змінюється. У цьому разі робота зовнішньої сили призводить до зміни повної механічної енергії тіла (системи тіл): .
У разі непружних зіткнень частина механічної енергії перетворюється у внутрішню (частина енергії виділяється у вигляді тепла). Тоді перетворення енергії має вигляд: .
Потужність - скалярна величина, що дорівнює відношенню роботи до проміжку часу, за який ця робота виконувалась: .
У СІ =Вт=Дж/с. Якщо , то ; якщо , то ; якщо  , то .
Потужність характеризує швидкість виконання роботи. Оскільки при виконанні роботи відбувається перетворення енергії, то можна зробити висновок, що потужність показує швидкість перетворення одного виду енергії в інший: 
Механічну потужність можна обчислити також за формулою: де - кут між силою та швидкістю. Для обчислення миттєвої потужності беруть швидкість тіла в дану мить.
Коефіцієнт корисної дії. Золоте правило механіки. Жоден з простих механізмів не дає виграшу в роботі: у скільки разів виграємо в силі, у стільки ж разів програємо у відстані.
При роботі простих механізмів внаслідок тертя частина виконаної роботи іде на збільшення внутрішньої енергії тіла. Тому корисна робота завжди менша за виконану (затрачену). Коефіцієнт корисної дії (ККД) механізму - це відношення корисної роботи (потужності) до затраченої роботи (потужності): . Часто ККД виражають у відсотках:
 .
ККД похилої площини не залежить від маси тіла і збільшується зі збільшенням кута нахилу площини.

  1. Закріплюємо теоретичний матеріал.
Закон збереження механічної енергії.


  1. Відповісти на запитання: interrogacao_verde.png
1. Що таке енергія? Якими характеристиками тіла визначається механічна енергія? Як її позначають та в яких одиницях в СІ  вимірюють?
2. Яку енергію називають потенціальною? Як визначається потенціальна енергія піднятого в полі земного тяжіння тіла? Як визначається потенціальна енергія пружно деформованого тіла?
3. Яку енергію називають кінетичною? Як визначається кінетична енергія? 
4. Дайте визначення повної механічної енергії тіл. Сформулюйте закон збереження повної механічної енергії. За яких умов він виконується?
 5. Що таке механічна робота? Як її позначають, в яких одиницях вимірюють, за якою формулою розраховують?
 6. Який геометричний зміст роботи? За яких умов робота є від’ємною, додатною та рівною нулю? Як визначається робота, що спричиняє зміну швидкості, сили тяжіння, пружно деформованого тіла та робота на замкненій траєкторії?
7. Дайте визначення потужності. Як позначають потужність, в яких одиницях в СІ вимірюють та за якими формулами розраховують?
 8. Сформулюйте золоте правило механіки. Чому затрачена робота завжди більша за корисну?
 9. Сформулюйте визначення ККД механізму? Як позначають ККД, в яких одиницях його вимірюють, за допомогою яких формул розраховують? Які фактори впливають на значення ККД похилої площини, а які не впливають?
10. Як змінюється механічна енергія тіла, якщо сила, яку прикладено до нього, виконує роботу? Назвіть формули, які пов’язують механічну роботу та зміни кінетичної та потенціальної енергій.
 11. За рахунок чого виконується механічна робота рухомого тіла при наявності опору середовища? За якою формулою обраховують роботу за даних обставин?


12. Ракета злітає з космодрому. Як змінюється потенціальна і кінетична енергії ракети? Чи зберігається її механічна енергія? Відповідь обґрунтуйте.

  1. скачанные файлы (1).jpgТестові завдання
В якому випадку сила виконує додатну роботу?
Хлопчик закинув з поверхні землі на дах будинку три однакові м'ячі за трьома траєкторіями (див. рисунок). Порівняйте роботу, яку виконала сила тяжіння під час руху м'яча за кожною з траєкторій.
3  Для того, щоб збільшити потужність у 2 рази, потрібно...
А    ...зменшити виконану за той же час роботу у 2 рази
Б    ...зменшити час виконання роботи у 2 рази
В   ...зменшити виконану роботу у два рази та одночасно збільшити час виконання роботи у 2 рази
Г   ...збільшити виконану роботу у два рази та одночасно зменшити час виконання роботи у 2 рази
Кінетичну енергію має тіло, ...
А        ...на яке діє сила тертя спокою
Б        ...яке перебуває на певній висоті над землею
В        ...яке нерухоме, але деформоване
Г        ...яке рухається з певною швидкістю
Закон збереження та перетворення механічної енергії виконується для...
А    ...тіл, що складають замкнену систему і взаємодіють тільки силами тяжіння та пружності
Б    ...тіл, що складають замкнену систему і взаємодіють будь-якими силами
В    ...будь-яких тіл
Г    ...тіл, що складають замкнену систему і взаємодіють тільки силами тертя
Установіть відповідність між прикладами руху тіл та знаками роботи, яку виконують сили, що діють на тіла, або перетвореннями енергії тіл.
Пластилінова кулька вільно падає на підлогу без початкової швидкості. Який графік відображає залежність потенціальної енергії Eп цієї кульки від часу t?
task_1_4.png
Тіло, кинуте під кутом до горизонту, рухається по параболі. На якому з графіків показано залежність повної механічної енергії тіла від часу його руху? Опір повітря не враховуйте.
fizika_5.jpg



04.05-08.05

Тема. Взаємодія тіл. Імпульс. 

Закон збереження імпульсу 

1. Відеоурок, підготувати конспект, виконати дз
§36, вправа 36 (1)

2. Презентація



Тема. Реактивний рух.



§37 для опрацювання, вправа 37 (3)





Навчальні проекти, повідовлення
(останній тиждень травня)
1. Експериментальне завдання ст. 234 
(зняти відео експерименту)
2. Реактивний рух у живій природі
3. Застосування закону збереження імпульсу 
в техніці.
4. Історія космонавтики


28.04 - фізика - онлайн для 9-А 11.30, для 9-Б 12.30 Zoom
розв'язування задач, відповіді на запитання

24.04
Тема. Розв'язування задач.
Рух тіла під дією кількох сил (Рух по похилій площині)

Відеоурок



Розв'язати задачу за алгоритмом (у зошиті)

§35 ст. 221 - алгоритм, приклад розв'язування задачі ст. 224

Автомобіль масою 3т рухається з гори, розвиваючи силу тяги 3000 Н. 
Визначте, з яким прискоренням рухається автомобіль, якщо коефіцієнт опору рухові дорівнює 0,04, а ухил становить 0,03. 

Результати роботи присилати на вайбер 0667974588
або електронну пошту svetabvt@gmail.com


21.04-24.04

Тема. Розв'язування задач.
1. Переглянути відео-урок

Рух тіла під дією кількох сил (у горизонтальному напрямку).


Розв'язати задачу за алгоритмом (у зошиті)

Автобус, маса якого дорівнює 15 тонн, рушає з місця з прискоренням 0,7 м/c2. Визначити силу тяги, якщо коефіцієнт тертя дорівнює 0,03.

Рух тіла під дією кількох сил (у вертикальному напрямку).


Розв'язати задачу за алгоритмом (у зошиті)

Тіло масою 4 кг падає в повітрі з прискоренням 8м/с2. Визначити силу опору повітря.

Результати роботи присилати на вайбер 0667974588
або електронну пошту svetabvt@gmail.com



13.04-17.04
Тема. Рух тіла під дією кількох сил.
§35 для опрацювання
Переглянути презентацію 



Для розв'язування задач використовувати таблицю






Задачі для самостійної роботи (8-11 балів) за алгоритмом.



Якісні задачі (4-9 балів)

 Закони Ньютона
1. Автомобіль з несправними гальмами суворо заборонено транспортувати на гнучкому тросі. Чому?
2. Назвіть величини, які істотно впливають на гальмівний шлях автомобіля?
3. Де при тій самій швидкості руху легше здійснити поворот автомобіля: на Землі чи на Місяці?
4. Чи безпечний для пасажирів автомобіль, який від удару при зіткненні з перешкодою не деформується?
5. Чому важко грати у волейбол м’ячем, який наповнено малою або надто великою кількістю повітря?
6. Як треба накачати футбольний м’яч для гри: а) босими ногами або в м’якому взутті; б) у твердих бутсах? Пояснити.
7. На кінцях каната, перекинутого через блок, повиснули в повітрі два альпіністи, маси яких однакові. Один розпочав підніматися вгору. Чи рухатиметься другий?


Результати роботи присилати на вайбер 0667974588
або електронну пошту svetabvt@gmail.com






06.04-10.04.2020
Тема. Рух тіла під дією сили тяжіння.
§34 для опрацювання 
Відео урок 

Виконати завдання. Обов'язково вказувати прізвище!
Виконувати не більше двох разів! до 10.04





23.03
для учнів 9-х класів
Виконати завдання
до 27.03
Увага!
16.03-20.03
для 9 А, 9-Б, хто не присилав відповіді, виконати завдання за посиланням до 27.03 

Тема. Закони Ньютона
1. Переглянути відео.


2. § 30, 31, 32 закони Ньютона, 
3. Виконати завдання.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=168992 


Тема. Закон всесвітнього тяжіння. 
1. Переглянути відео.


2. § 33 Закон всесвітнього тяжіння
3. Виконати завдання.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас

Сімейна форма 8 клас