9 клас Фізика дистанційне навчання 2019/2021
5 жовтня
Тема. Реактивний рух.
Тема уроку: Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу.
1. Переглянути навчальне відео
19 квітня
Узагальнення знань з теми
Підготовка до контрольної роботи
9.20 9А, 10.20 9Б
https://meet.google.com/fbc-wuss-yip
20 квітня виконати контрольну роботу до 22.04
2. Розв'язати задачу за алгоритмом (у зошиті)
Виписати основні поняття
2. Контрольна робота
1. Які з наведених властивостей характерні для поперечних хвиль: (1б)
А) ці хвилі являють собою почергові стиснення і розрядження;
Б) ці хвилі можуть поширюватись у газах;
В) звук-це поперечна хвиля;
Г) коливання відбуваються перпендикулярно до напрямку поширення хвилі.
2. Які з наведених властивостей характерні для поздовжніх хвиль: (1б)
А) ці хвилі не можуть поширюватись у твердих тілах;
Б) хвилі на поверхні води є поздовжніми;
В) коливання відбуваються перпендикулярно до напрямку поширення хвилі;
Г) ці хвилі являють собою почергові стиснення і розрядження.
3. Визначте довжину звукової хвилі з частотою 200 Гц в склі? (2б)
4. Хлопчик порахував, що 15с поплавок на хвилях здійснив 30 коливань. Відстань між сусідніми впадинами хвиль дорівнює 1,5м. Визначте швидкість поширення хвиль на поверхні води. (3б)
5.Сигнал радіолокатора повернувся від цілі через 0,4 мс. На якій відстані перебуває ціль. (2б)
6. Після переходу хвилі з першого середовища в друге середовище швидкість змінилася з 1800 м/с до 2400 м/с. Яка довжина хвилі в першому середовищі, якщо довжина хвилі в другому середовищі 3м. (3б)
3. Навчальні проєкти, ст. 144
Вибрати тему проєкту та підготувати.
Тема.
Дисперсія світла. Спектральний склад світла. Кольори
3. Виконайте лабораторну роботу № 4
- Вправа Закони збереження. Рахуємо усно.
- Вчимося розв’язувати задачі.
- Домашнє завдання.
§38 для опрацювання
В системі СІ робота вимірюється в джоулях, 1Дж=1Н*1м. Залежно від напрямку дії сили відносно переміщення робота набуває додатних або від’ємних значень.
Позначають літерою Е. У cистемі СІ =Дж.
- Закріплюємо теоретичний матеріал.
- Відповісти на запитання:
2. Яку енергію називають потенціальною? Як визначається потенціальна енергія піднятого в полі земного тяжіння тіла? Як визначається потенціальна енергія пружно деформованого тіла?
3. Яку енергію називають кінетичною? Як визначається кінетична енергія?
6. Який геометричний зміст роботи? За яких умов робота є від’ємною, додатною та рівною нулю? Як визначається робота, що спричиняє зміну швидкості, сили тяжіння, пружно деформованого тіла та робота на замкненій траєкторії?
7. Дайте визначення потужності. Як позначають потужність, в яких одиницях в СІ вимірюють та за якими формулами розраховують?
8. Сформулюйте золоте правило механіки. Чому затрачена робота завжди більша за корисну?
9. Сформулюйте визначення ККД механізму? Як позначають ККД, в яких одиницях його вимірюють, за допомогою яких формул розраховують? Які фактори впливають на значення ККД похилої площини, а які не впливають?
10. Як змінюється механічна енергія тіла, якщо сила, яку прикладено до нього, виконує роботу? Назвіть формули, які пов’язують механічну роботу та зміни кінетичної та потенціальної енергій.
11. За рахунок чого виконується механічна робота рухомого тіла при наявності опору середовища? За якою формулою обраховують роботу за даних обставин?
12. Ракета злітає з космодрому. Як змінюється потенціальна і кінетична енергії ракети? Чи зберігається її механічна енергія? Відповідь обґрунтуйте.
- Тестові завдання
Тема. Взаємодія тіл. Імпульс.
Закон збереження імпульсу
Тема. Реактивний рух.
Для розв'язування задач використовувати таблицю
Комментарии
Отправить комментарий