8- Фізика (дистаційна форма навчання)2022-2023

 

  1. 2022-2023 навчальний рік


Виконання тестів, контрольних і лабораторних робіт є ОБОВ'ЯЗКОВИМИ!

ІІ семестр
Вивчаємо розділ "Електричні явища"

25, 26 травня
Тема: Електричні явища. Електричний струм.
1. Виконати завдання, які ще невиконували з даної теми.
2. Підготувати (за бажанням) повідомлення на тему (ст. 250):
- «Електрика в житті людини»
- «Вплив електричного струму на людський організм»
 «Сучасні побутові та промислові електричні прилади»
- «Сучасні проблеми електроенергетики»
Прикріпити до щоденника або прислати на пошту svetabvt@gmail.com


19 травня


18 травня
Тема: Безпека людини під час роботи з електричними приладами та пристроями (Фізика навколо нас)
1. Відео пояснення
Ознайомитись із матеріалом підручника ст. 240-241
2. Підготовка до контрольної роботи "Робота і потужність електричного струму. Електричний струм у різних середовищах"
Розв'язування задач ст. 242-243
По можливості, підключаємось до уроку 13.10

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111


12 травня
Тема: Електричний струм у різних середовищах
Електричний струм у газах.
Теоретичні матеріали (п. 37)
Відео пояснення
  
Підготувати відповіді на запитання в кінці параграфа 37

11 травня
Тема: Електричний струм у різних середовищах

По можливості, підключаємось до уроку 13.10
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

1. Теоретичні матеріали.
Електричний струм у металах (п. 35)

Електричний струм у розчинах і розплавах електролітів. (п.36)
   
Закон Фарадея. Розв'язування задач.
Д/З Основні поняття п. 35, 36 уважно прочитати, виконати вправа 19 (1,2). Прикріпити до щоденника.



5 травня

По можливості, підключаємось до уроку 08.50

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Розв'язування задач.

4 травня
По можливості, підключаємось до уроку 13.10

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Розв'язування задач.
1. Повторення основних понять:
п. 33
- Що називають роботою електричного струму?
- За якою формулою обчислюється робота електричного струму?
- Що називають потужністю струму?
- Як можна обчислити потужність?
- У яких одиницях вимірюють роботу та потужність електричного струму?
- Які одиниці для вимірювання роботи електричного струму використовують на практиці?
2. Розв'язування вправи 17
3. Повторення основних понять:
п. 34
- Сформулюйте закон Джоуля-Ленца.
- Як записують закон Джоуля-Ленца?

- Які ви знаєте електронагрівальні прилади?
- Що таке нагрівальний елемент?
- Які електричні лампи використовують люди в побуті?
4. Розв'язування вправи 18
5. Виконати завдання 


28 квітня
Тема: Електронагрівальні прилади. Закон Джоуля-Ленца.
Відео та навчальні матеріали для ознайомлення
Уважно прочитати п. 34, виписати основні поняття, виконати завдання в кінці параграфа, виконані завдання прислати на електронний щоденник.

27 квітня
По можливості, підключаємось до уроку 13.10

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Робота і потужність електричного струму.
Відео пояснення теми 👉
Навчальні матеріали 👉
Записати основні поняття і приклади розв'язування задач


21 квітня

20 квітня
По можливості, підключаємось до уроку 13.10

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Розв'язування задач. 
Послідовне і паралельне з'єднання провідників.
Змішане з'єднання провідників
Перегляньте матеріали до уроку, підготуйтесь до контролю знань
Пояснення, розв'язування задач
Розв'язування задач з відео пояснення
Приклади задач: 👉 вправа 16 (2,5)
задача 6*


14 квітня

Тема: Лабораторна робота № 5
Дослідження електричного кола з паралельним з'єднанням провідників
Відео пояснення
Підготувати звіт роботи за посиланням http://surl.li/gixcb
Звіт присилати на пошту 

У разі виникнення запитань, підключайтесь до уроку о 08.50 за посиланням 

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111



13 квітня
По можливості, підключаємось до уроку 13.10

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Паралельне з'єднання провідників.
Відео пояснення теми та приклади розв'язування задач
  
Презентація👉
Лабораторія 👌
Уважно ознайомитись п. 32, виписати закони для паралельного з'єднання провідників та виконати вправа 15 (4)



7 квітня
Тема: Лабораторна робота № 4
Дослідження електричного кола з послідовним з'єднанням провідників
Виконати за посиланням
Звіт присилати на пошту 


6 квітня
По можливості, підключаємось до уроку 13.10

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Послідовне з'єднання провідників.
Відео пояснення теми
  


Уважно прочитати п. 31, записати в зошит закони послідовного з'єднання провідників, виконати вправа 14 (1,2)


Увага! До 23 березня виконати завдання (хто не виконав) від 03.02, 09.02, 23.02, 24.02, 03.03, 09.03, 16.03

24 березня
Повторення: Сила струму. Напруга. Опір.
Перегляд попередніх тем, виконання завдань.
По можливості, підключаємось до уроку 08.50

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

23 березня
Контроль знань ТЕСТ

17 березня

По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Узагальнення знань. Підготовка до контрольної роботи.



16 березня

По можливості, підключаємось до уроку 13.10
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Електричний опір у металах. Питомий опір.
Роз'язування задач.
1. Повторення:
- означення, умови існування, напрямок електричного струму:
Електричний струм — це процес напрямленого руху заряджених частинок.
Для виникнення й існування електричного струму необхідна наявність носіїв струму та електричного поля, дія якого створює й підтримує їхній напрямлений рух.
За напрямок електричного струму приймають напрямок руху позитивно заряджених частинок.
- основні характеристики електричного струму:
1) Сила постійного струму І — це фізична величина, що характеризує
електричний струм у колі й дорівнює відношенню електричного заряду
(
q), що пройшов через поперечний переріз провідника, до часу його проходження (t
): 
вимірюють амперметром (підключають послідовно, враховуючи полярність), одиниця вимірювання [ I ] = A (ампер)
2) Напруга U — це фізична величина, що характеризує електричне поле й визначається відношенням роботи електричного поля (А) на певній ділянці кола до модуля електричного заряду (q), що пройшов по цій ділянці:
, вимірюють вольтметром (підключають паралельно до ділянки кола, враховуючи полярність), одиниця вимірювання [U] = B (вольт)
3) Електричний опір — це фізична величина, що характеризує властивість провідника протидіяти проходженню електричного струму.
Залежність сили струму від напруги на кінцях ділянки кола й опору
цієї ділянки називається законом Ома для ділянки кола: сила струму в
однорідній ділянці кола прямо пропорційна напрузі на кінцях цієї ділянки й обернено пропорційна її опору: 

, одиниця вимірювання електричного опору [R] = Ом (ом)
Для металевого провідника: електричний опір прямопропорційний його довжині, обернено пропорційний площі його поперечного перерізу й залежить від речовини, з якої виготовлено провідник
2. Розв'язування задач Вправа  13
3. Виконати завдання до 22.03


10 березня

По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Електричний опір у металах. Питомий опір.
1. Повторення: Що називаємо електричним опором?
2. Від чого залежить опір провідника? Чи існує прилад, який регулює опір провідника?
3. Запишіть основні поняття і формули
Ознайомитись п. 30, підготувати відповіді на запитання в кінці параграфа.


9 березня

По можливості, підключаємось до уроку 13.10
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Лабораторна робота
Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра і вольтметра.
Лабораторія електрики (віртуальна)

Відповіді прислати на пошту svetabvt@gmail.com
 
  


3 березня
Розв'язування задач "Закон Ома для ділянки кола"

По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
1. Повторюємо основні поняття - основні фізичні величини, що характеризують електричний струм
2. Розв'язування задач  👉
3. Виконати ТЕСТ


2 березня

По можливості, підключаємось до уроку 13.10
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Електричний опір. Закон Ома для ділянки кола.
Презентація  👉
Уважно ознайомитись п. 29, записати основні поняття


24 лютого

По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Електрична напруга. Вольтметр.
1. Відео пояснення
 
2. Розглянемо основні формули та приклади розв'язування задач п. 28, вправа 11
3. Виконати завдання
Увага!  У підручнику є помилка! ст. 170

23 лютого

По можливості, підключаємось до уроку 13.10
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Сила струму. Амперметр.
1. Відео пояснення
  
2. Розглянемо основні формули та приклади розв'язування задач п. 27, вправа 10
3. Виконати завдання


17 лютого

По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Електричне коло (п. 26).

1. Дізнаємось:
- Як циркулює струм в електричному колі
- Як схематично зображають елементи електричного кола
2. Повторення:
- Умови існування електричного струму
3. Вивчення нових понять (перегляньте відео)
    
4. Уважно прочитайте п. 26, випишіть основні поняття:
- електричне коло
- електрична схема
- ознайомтесь з умовними позначками зображень елементів електричних кіл та видами розгалужень кола під час з'єднання
- накресліть можливі схеми електричних кіл, що складаються з батареї гальванічних елементів, електричної лампи, електричного дзвінка та вимикача
Виконані накреслені схеми надішліть до щоденника  



16 лютюго

По можливості, підключаємось до уроку 13.10 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Дії електричного струму.
1. Повторення основних понять:
-За яких умов виникає та існує електричний струм? 
-Дайте визначення електричного струму.
-Як визначають напрямок електричного струму?
-Що називають джерелом електричного струму?
-Назвіть види джерел електричного струму.
-Які перетворення енергії відбуваються в джерелах електричного струму?

2. Вивчення нової теми:
- Як проявляє себе електричний струм і як це можна використати?
Випишіть основні поняття:
Електричний струм проявляється за такими діями: 
-тепловою, 
-хімічною,
-магнітною. 
Ці дії досить часто проявляються одночасно.
Теплова й магнітна дія струму спостерігається в усіх середовищах (твердих, рідких і газоподібних). 
Магнітна дія спостерігається навіть у вакуумі.
3. Уважно прочитайте  п. 25, підготуйте відповіді:


10 лютого

По можливості, підключаємось до уроку 08.50 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Електричний струм. Джерела електричного струму.
1. Відео пояснення
 
2. Завантажуйте собі "лабораторію" для складання електричних кіл і подальшого вивчення законів електричного струму.
3. Уважно прочитайте п. 24, підготуйте відповіді на запитання і завдання в кінці параграфа.
4. Спробуйте зробити та перевірити (маленькою світлодіодною лампочкою) джерело струму з лимонів чи картоплі (можна попередньо проварити на малому вогні 8 хв)
Бажаю успіхів! Фізика - це цікаво!


9 лютого

По можливості, підключаємось до уроку 13.10 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Закон Кулона. Розв'язування задач.
1. Розглянемо ще один закон електричних зарядів, а саме: 
- у який спосіб можна кількісно виміряти силу, що виникає між електрично зарядженими тілами та дізнатися, від чого вона залежить;
- у результаті досліджень Кулон встановив закон, що згодом отримав його ім’я, а силу взаємодії між електрично зарядженими тілами називають електричною, або кулонівською, силою.
2. Вивчення теми (відео пояснення)
3. Уважно прочитати та записати основні поняття п. 23:
- які заряди називають точкові електричні заряди?
- ознайомтесь з будовою крутильних терезів (ст. 145)
- запишіть формулювання та формулу закону Кулона;
- як сила взаємодії між двома точковими електричними зарядами залежить від відстані між ними? від величин цих зарядів?
4. Приклади розв'язування задач
4. Виконати завдання



3 лютого

По можливості, підключаємось до уроку 08.50 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

1. Виконати тест Контроль знань
2. Продовжуємо вивчати занони електричних зарядів
Тема: Подільність електричного заряду. Електроскоп.
Пояснення дії електроскопа 
 
пропоную виготовити  (ст. 143)
За допомогою електроскопа можна дослідити ще один закон електричних зарядів 
"Подільність (дискретність)  електричногозаряду":
якщо заряджене тіло привести в контакт із точно таким самим тілом, але незарядженим, то заряд розподілиться
між ними порівну.
Якщо заряджене та незаряджене тіла будуть різних розмірів, то виявиться, що електричний заряд поділиться таким чином, що провідник із більшою площею поверхні набуде більшого електричного заряду!
Використовують для заземлення  (захист електричних приладів від накопичення статичної електрики на корпусі)
Уважно прочитайте ст. 139 і п. 22

2 лютого

По можливості, підключаємось до уроку 13.10 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Електричне поле. Закон збереження електричного заряду.
1. Електричне поле. Взаємодія тіл.
Будь-яке електрично заряджене тіло створює навколо себе електричне поле (електромагнітну взаємодію)
 
2. Графічне зображення електричного поля
 
позитивний заряд - силові лінії спрямовані  від заряду, негативний заряд - до заряду
 однойменні заряди
 різнойменні заряди
3. Механізм електризації тіл: 
- електризація дотиком (контакт тіл, обмін електронами)
- електризація через вплив (дія електричного поля, перерозподіл електричного заряду)
4. Закон збереження електричного заряду
Уважно прочитайте п. 20-21, підготовте відповіді на запитання в кінці параграфів, готуємось до розв'язування задач.


27 січня

По можливості, підключаємось до уроку 08.50 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Взаємодія заряджених тіл. Провідники, напівпровідники, діелектрики
1. Повторення:
- Наведіть приклади електричних явищ.
- Опишіть взаємодію однойменно й різнойменно заряджених тіл.
- Що називають електричним зарядом?
- Який електричний заряд матиме скляна паличка, потерта об шовкову тканину? А ебонітова паличка, потерта об вовну?
- Який електричний заряд, за домовленістю, вважають позитивним, а який — негативним?
- Що таке електризація?
2. Вивченя нової теми.
Запишіть основні поняття

3. Уважно прочитайте п. 19, підготуйте відповіді на запитання в кінці параграфа.


26 січня

По можливості, підключаємось до уроку 13.10 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Електричні явища. Електризація тіл. Електричний заряд. Два роди електричних зарядів.

Відео пояснення теми 
   

Уважно прочитати та вчити основні поняття п. 18, підготувати відповіді на запитання в кінці параграфа. Виконати завдання: спробувати повторити деякі досліди в домашніх умовах.






26-27 грудня
Ознайомлення з новим розділом "Електричні явища"
Тема: Електричні явища. Електризація тіл. Електричний заряд. Два роди електричних зарядів.

Відео пояснення теми 
  


23 грудня

По можливості, підключаємось до уроку 10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

22 грудня
Узагальнююче повторення розділу "Теплові явища"
Готуємось до захисту проєктів про теплові двигуни, екологічні проблеми використання теплових двигунів. 

По можливості, підключаємось до уроку 12.50, 
якщо буде світло!
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Хто ще не виконав завдання? Виконуємо!


16 грудня - готуємо повідомлення про теплові двигуни та їх використання

По можливості, підключаємось до уроку 10.30, 
якщо буде світло!
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111



15 грудня
Тема: Контрольна робота
"Теплові явища ІІ частина"
Виконати завдання відповідно варіантів

8-А

І варіант

ІІ варіант

Гаврилюк Лілія

Даньковський Данило

Дерполюк Надія

Джемега Максим

Загрійчук Ілля

Коваль Дмитро

Лазіс Поліна

Муленко Ростислав

Ободовська Марія

Пода Вероніка

Рибачок Дар’я

Самойлова Анастасія

Філіппова Анастасія

Горачковський Євгеній

Рустамова Каміла

 

8-Б

І варіант

ІІ варіант

Перепелиця Олексій

Мазур Дарія

Мустафаєв Артемій

Переверзєва Євгенія

Плєшаков Ілля

Сластіон Віталій

Слободян Олександр

Таранков Денис

Шуміло Марія

Білостоцький Максим

Голованова Катерина

Голованов Максим

Контрольна робота № 2 буде в доступі о 12.50
Виконані завдання присилати на пошту svetabvt@gmail.com або електронний щоденник.



9 грудня

По можливості, підключаємось до уроку 10.30, 
якщо буде світло!
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Узагальнення з знань з теми "Теплові явища ІІ частина"
Повторення основних понять, формул, розв'язування задач.
ст. 106-110, виконання завдань ст. 104-105.
Підготовка до контрольної роботи, ознайомитись з роз'язками завдань, записати в зошит




8 грудня

По можливості, підключаємось до уроку 12.50, 
якщо буде світло!
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Теплові двигуни. Принцип дії теплових двигунів. ККД теплового двигуна.
До теплових машин належать двигуни внутрішнього згорання, парові й газові турбіни, дизельні й турбореактивні двигуни й інші. 
Відео пояснення
Двигун внутрішнього згорання - є одним із найпоширеніших видів теплової машини.

Для перетворення теплової енергії в механічну на теплових й атомних електростанціях використовують парові турбіни, в авіації використовують газотурбінні двигуни.
Для вибору теми навчального проекту, ознайомитись ст. 96-97  "Із історії винайдення теплових машин", ст. 101-103 "Холодильні машини"
Виконати завдання





2 грудня

По можливості, підключаємось до уроку 10.30, 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: 
Перетворення енергії в теплових процесах. Розв'язування задач.
1. Повторення основних понять і формул:
Як відбувається перетворення енергії в теплових процесах?
- Які механізми називають тепловими машинами?
- З яких конструктивних елементів складається будь-яка теплова машина?
- Чому не можна створити вічний двигун?
- Що характеризує ККД теплової машини?

2. Ознайомлення з розв'язками задач ст. 94-95.

3. Приклади розв'язування вправи 6


4. Виконати самостійно вправа 6 (1-3, 5), виконання прислати на пошту або електронний щоденник.





1 грудня

По можливості, підключаємось до уроку 12.50, 
якщо буде світло!
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: 
Перетворення енергії в теплових процесах.
1. Відео пояснення теми
 
2. Уважно прочитайте п. 16, підготуйте відповіді на запитання в кінці параграфа.
Ознайомтесь з додатковими матеріалами ст. 96-97, підготуйтесь до захисту навчальних проектів про теплові машини.



18 литопада

По можливості, підключаємось до уроку 10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Згорання палива. Розрахунок кількості теплоти внаслідок згорання палива. Розв'язування задач.
1. Повторюємо основні поняття п. 15
2. Пояснюємо:
- Чому одним сірником можна запалити дерев’яну тріску, але неможливо запалити великий шматок деревини?
- Чому, гасячи багаття, його розгортають по землі?
- Чому в процесі спалювання сирих дров виділяється менша кількість теплоти у порівнянні з процесом спалювання сухих дров?
- Чому 
використовують під час гасіння пожежі воду?
3. Розв'язуємо типові задачі.
4. Виконати тест закінчити розв'язок задачі 9 (вправа 5)




17 листопада (дистанційна група)

По можливості, підключаємось до уроку о 12.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Згорання палива. Розрахунок кількості теплоти внаслідок згорання палива.
Відео пояснення теми

Переглянути презентацію, записати в зошит основні поняття, формулу розрахунку кількості теплоти внаслідок згорання палива 👉
Уважно прочитайте п. 15, підготовте відповіді на запитання в кінці параграфа. 




17.11.2022.Згорання палива.Розрахунок кількості теплоти в наслідок згорання палива.

Онлайн урок у 8-змішана форма  о 10.30 за    
 323 692 8986
Код доступа: 0701
Щоб одержати енергію, потрібно спалювати паливо.
Наприклад, під час горіння природного газу відбувається хімічна реакція взаємодії газу та кисню, що супроводжується виділенням теплоти.
  
Паливом можуть слугувати:
  • природні речовини (кам’яне вугілля, нафта, торф, дрова, природний газ);
  • одержані людиною (гас, бензин, порох, деревне вугілля, етиловий спирт).
Паливо буває:
  • твердим (кам’яне вугілля, торф, дрова, сухе пальне);
  • рідким (нафта, гас, бензин, дизельне паливо);
  • газоподібним (природний газ, пропан, бутан).
  • Питома теплота згоряння палива — це фізична величина, яка характеризує певне паливо і чисельно дорівнює кількості теплоти, що виділяється під час повного згоряння 1 кг цього палива.
Д/з параграф 15. Вправа 5.2.

11 листопада (дистанційна форма)

По можливості, підключаємось до уроку о 10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Розрахунок кількості теплоти під час пароутворення та конденсації. Розв'язування задач.
Працюємо разом, вправа 4 


Самостійно вправа 4 (4)
Виконати ТЕСТ


10 листопада (дистанційна форма)

По можливості, підключаємось до уроку о 12.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Презентація 👉
Задачі 👉


10.11.2022 . (змішана форма)
Тема уроку:Кипіння. Розрахунок кількості теплоти під час пароутворення та конденсації.
Онлайн урок у 8-змішана форма  о 10.30 за    
 323 692 8986
Код доступа: 0701



Задачі. 

1.Яка кількість теплоти виділяється під час конденсації водяної пари, маса якої 10 кг при температурі 100 градусів Цельсія, та охолодженні води, що утворилася, до 20 градусів Цельсія ?
2.Яку кількість теплоти треба надати 50 г води, температура якої 0 градусів Цельсія, щоб довести її до кипіння і перетворити половину її в пару ?
3.Посудина, в якій міститься 2 кг води при 20 градусів Цельсія, передано 1050 кДж теплоти. Скільки води при цьому випарувалось?
4.Яку кількість теплоти потрібно витратити, щоб перетворити лід масою 2 кг, що має температуру - 20 градусів Цельсія, на пару з температурою 100 градусів Цельсія?

Д/З.Параграф 14.Вправа 4.№5

4 листопада (дистанційна форма)
Тема: Випаровування і конденсація.

По можливості, підключаємось до уроку о 10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Перегляньте відео
  
Уважно прочитайте п. 13, підготуйте відповіді на запитання в кінці параграфа.


3 листопада (дистанційна форма)
Тема: Плавлення і кристалізація речовини.
Розв'язування задач.

По можливості, підключаємось до уроку о 12.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Розв'зування задач

Виконати завдання на перевірку



03.11.2022. Випаровування і конденсація.(змішана форма)
Онлайн урок у 8-змішана форма  о 10.30 за   ПОСИЛАННЯМ
 323 692 8986
Код доступа: 0701
Перегляньте відео.

Прочитайте параграф 13. Дайте відповіді на питання в кінці параграфа.

28 жовтня

По можливості, підключаємось до уроку о 12.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема уроку: Плавлення і кристалізація речовини.
1. Відео пояснення теми
2. Уважно прочитайте п. 12 та випишіть основні поняття.
Питома теплота плавлення
3. Виконуємо задачі, які записані в кінці відео 👉
4. Виконати самостійно Вправа 3 (1,3)




27 жовтня

По можливості  підключаємось 

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

Ідентификатор: 556 870 2004

Код: 1111

Тема: Кристалічні і аморфні тіла.

1. Перегляньте відео матеріали

.

2. Перегляньте презентацію запишіть основні поняття
3. Уважно прочитайте п. 11 та знайдіть відповіді на запитання:

1. Які тіла називають кристалічними?
2. На які дві групи поділяють кристалічні тіла?
3. Які особливості будови монокристалів і полікристалів ви знаєте?
4. Які тіла називають аморфними?
5. Назвіть особливості аморфних тіл.
6. Чим кристалічні тіла відрізняються від аморфних?
Поясніть

1. Чому шибки в старовинних соборах, що простояли більше 100 років, виявляються товстішими внизу, ніж угорі?

2. Як показати, що скло — тіло аморфне, а кухонна сіль — кристалічне?

3. На цьому малюнку зображено тверді тіла та схеми їхньої будови. За якими ознаками ви б їх класифікували? Спробуйте описати відмінності між аморфними та кристалічними речовинами. За якими ознаками ви б класифікували кристалічні речовини? Чи є серед речовин, зображених на малюнку, такі, що не відповідають жодній із класифікацій? Що це за речовини?

4. На малюнку зображено мінерали: малахіт, лазурит, каолін, кіновар. А чи замислювалися, звідки люди отримали перші фарби? Установіть відповідність між кольором фарби, отриманим із порошку мінералу, і його назвою.







8 клас дистанційна група

8 клас змішана група

Запрошую на урок з фізики.
Час:  21.10.2022   
 10.30

Посилання для підключення:

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

Ідентификатор: 556 870 2004

Код: 1111



Запрошую на урок з фізики.
Час: 21.10.2022   
13:30

 Посилання для підключення:

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

Ідентификатор: 556 870 2004

Код: 1111

 

21.10.2022

 Урок:  Агрегатний стан речовини
Перегляньте презентацію

Ознайомтесь з відео 

Домашнє завдання § 2 прочитати. Підготувати повідомлення на тему "Наноматеріали та сфери застосування", "Рідкі кристали, їх застосування"



20 жовтня (дистанційна група)

Тема: Контрольна робота №1   
"ТЕМПЕРАТУРА. ВНУТРІШНЯ ЕНЕРГІЯ. ТЕПЛОПЕРЕДАЧА"

Виконуємо контрольну роботу на окремих подвійних аркушах, за варіантом, підписуємо титульну сторінку, в завданнях № 6,9,12 - повний розв'язок.
Виконані завдання присилати на пошту svetabvt@gmail.com
Список учнів за варіантом к.р.

І варіант

ІІ варіант

Гаврилюк Лілія

Даньковський Данило

Дерполюк Надія

Джемега Максим

Загрійчук Ілля

Коваль Дмитро

Лазіс Поліна

Муленко Ростислав

Ободовська Марія

Пода Вероніка

Рибачок Дар’я

Самойлова Анастасія

Філіппова Анастасія

 

Завдання  контрольної роботи   



20 жовтня (Змішана  група)

Тема: Контрольна робота №1   
"ТЕМПЕРАТУРА. ВНУТРІШНЯ ЕНЕРГІЯ. ТЕПЛОПЕРЕДАЧА"
Виконуємо контрольну роботу на окремих подвійних аркушах, за варіантом, підписуємо титульну сторінку, в завданнях № 6,9,11,12 - виконати повний розв'язок.
Виконані завдання надіслати на пошту irishu4ka@gmail.com у форматі (якісного) фото чи сканованого файлу.
Щоб отримати оцінку початкового рівня (1,2,3) виконуєте завдання з 1 по 3
Щоб отримаим оцінку середнього рівня (4,5,6) виконуєте завдання з 1 по 6
Щоб отримаим оцінку достатнього рівня (7,8,9) виконуєте завдання з 1 по 9
Щоб отримати оцінку високого рівня (10,11,12) виконуєте завдання з 1 по 12
Список учнів за варіантом к.р.

Виконують І варіант

Виконують ІІ варіант

Алєксєєнко Іван

Бондарчук Ксенія

Горачковський Євген

Горбатюк Максим

Гудим Ольга

Демидов Іван

Діброва Владислав

Комаров Андрій

Лівак Вікторія

Рева Андрій

Серновець Максим

Чехович Катерина

Рустамова Каміла

 



Тема: Узагальнення знань 
"Теплові явища. І частина"
Повторення основних понять § 1-10

Перегляньте приклади розв'язаних задач.
Виконайте задачі на ст 

Ірина Вікторівна запрошує на урок. (Змішана група)
Тема: Фізика 8 клас Ірина Вікторівна

Час: 14 жовтня на 13:30
Підключення за посиланням https://us04web.zoom.us/j/76451118009?pwd=epmn0RfbT0xNZbHtaWMu08CKN6J822.1

Ідентифікатор: 764 5111 8009 Код 1111


14 жовтня (дистанційна група) 
Тема: Узагальнення знань 
"Теплові явища. І частина"
Повторення основних понять § 1-10
Перегляньте приклади розв'язаних задач.
Виконайте тестові завдання за посиланням, у завданнях 8-10 прикріпити файл розв'язків задач 


 
Ірина Вікторівна запрошує на урок. (Змішана група)

Тема: Фізика 8 клас Ірина Вікторівна

Час: 13 жовтня на 14:30
Підключення за посиланням https://us04web.zoom.us/j/76451118009?pwd=epmn0RfbT0xNZbHtaWMu08CKN6J822.1

Ідентифікатор: 764 5111 8009 Код 1111
Тема: Рівняння теплового балансу.
Розв'язування задач.
Перегляньте задачі та їх розв'язки, виконайте завдання на останьому слайді та надішліть розв'язки irishu4ka@gmail.com




Д\З присилати    svetabvt@gmail.com

13 жовтня      12.50 (дистанційна група)

Посилання для підключення: 

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

Ідентификатор: 556 870 2004

Код: 1111

Тема: Рівняння теплового балансу.
Розв'язування задач.
1. Повторення основних понять § 10
- Записати рівняння теплового балансу. У чому полягає його зміст?
- За яких умов рівняння теплового балансу є справедливим?
- Для розв’язування яких фізичних задач доцільно використовувати рівняння теплового балансу?
- Згадати Закон збереження енергії.
2. Перевіримо виконання д/з (від 6 жовтня) 
Вправа 2 (2,4), працюємо разом

3. Д/з Повторення розділу "Теплові явища" § 1-10
Розв'язати задачі самостійно:
1) Змішали 10 кг води за температури 20 °С і 10 кг води за температури 80 °С. Яка температура суміші?
2) На нагрівання цеглини масою 4 кг на 62 °С затрачено таку саму кількість теплоти, як і на нагрівання 4 кг води на 13 °С. Визначте питому теплоємність цегли.
Д/з прислати на пошту svetabvt@gmail.com





7 жовтня
Тема: Лабораторна робота № 2
Визначення питомої теплоємності речовини (ст. 60)
В окремих зошитах для лабораторних робіт записати:
- Тема роботи
- Мета роботи
- Обладнання (прилади та матеріали)
Таблиця результатів роботи 
Виконати роботу по відео 
 
Заповнити таблицю, записати результати вимірювань. Зробити обчислення за формулою
Порівняйте табличне й експериментальне значення теплоємності. Зробіть висновок
Звіт роботи прислати на пошту svetabvt@gmail.com
або зошит для лабораторних робіт (роботи №1 і 2) передати в школу



6 жовтня
Тема: Рівняння теплового балансу. 
Розв'язування задач.

Запрошую на урок з фізики.
Час:  12.50

 Посилання для підключення:

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

Ідентификатор: 556 870 2004

Код: 1111

1. Повторити  § 10

Знати відповіді на запитання:
1. Наведіть приклади теплоізольованої системи.
2. Для розв’язування яких фізичних задач доцільно використовувати рівняння теплового балансу?
3. Запишіть рівняння теплового балансу. У чому полягає його зміст?
4. За яких умов рівняння теплового балансу є справедливим?

2. Працюємо разом, розв'язуємо вправу 2 (1,5).

3. Д/З  Повторити § 10, виконати Вправу 2 (2,4)



30 вересня
Тема: Лабораторна робота № 1
Вивчення теплового балансу за умов змішування води різної температури (за підручником ст. 59)

1. В окремих зошитах для лабораторних робіт записати:
- Тема роботи
- Мета роботи
- Обладнання (прилади та матеріали)
2. Таблиця результатів роботи (за відео описом)

Заповнити таблицю, записати результати вимірювань.
Записати висновок (порівняти кількість теплоти, що віддана теплою водою, з кількістю теплоти, що отримана холодною водою, під час їхнього змішування)


29 вересня
Тема: Рівняння теплового балансу

Запрошую на урок з фізики.
Час:  12.50

 Посилання для підключення:

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

Ідентификатор: 556 870 2004

Код: 1111

1. Виконати тест (перевірка знань до 30 вересня)

2. Вивчення нової теми

Відео матеріал


 Презентація

Д/з Уважно прочитайте § 10
Знати відповіді на запитання:
1. Наведіть приклади теплоізольованої системи.
2. Для розв’язування яких фізичних задач доцільно використовувати рівняння теплового балансу?
3. Запишіть рівняння теплового балансу. У чому полягає його зміст?
4. За яких умов рівняння теплового балансу є справедливим?




23 вересня
Тема:  Кількість теплоти. 
Розв'язування задач.

Запрошую на урок з фізики.
Час:  10.30

 Посилання для підключення:

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

Ідентификатор: 556 870 2004

Код: 1111


1. Працюємо разом, розв'язуємо задачі № 4,5,6,7 вправи 1
Перегляньте приклади 1,2 розв'язаних задач

2. Виконуємо самостійно вправа 1 (1,9)
Повторити § 9.



22 вересня
Тема: Кількість теплоти. 
Розрахунок кількості теплоти при нагріванні/охолодженні тіла.

Запрошую на урок з фізики.
Час:  12.50

 Посилання для підключення:

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

Ідентификатор: 556 870 2004

Код: 1111


Презентація


Уважно прочитайте п. 9
Випишіть основні поняття:
- кількість теплоти, одиниця вимірювання
- питома теплоємність, одиниця вимірювання
- формули для обчислення





Увага! Працюємо самостійно 16.09!


8 клас дистанційна група

8 клас змішана група

Запрошую на урок з фізики.
Час:   -------------

 Посилання для підключення:

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

Ідентификатор: 556 870 2004

Код: 1111

Запрошую на урок з фізики.
Час: ------------

Посилання для підключення:

https://us04web.zoom.us/j/76451118009?pwd=epmn0RfbT0xNZbHtaWMu08CKN6J822.1

Ідентифікатор конференції: 764 5111 8009
Код доступа: 1111

 


16.09.2022
Тема: Внутрішня енергія. Види теплообміну.
Прочитати параграфи 6, 7, 8
Переглянути відео матеріали, презентацію
Виконати ТЕСТ


 


15.09.2022
Тема: Внутрішня енергія. 
Способи зміни внутрішньої енергії

Переглянути теоретичний матеріал, виконати завдання (слайд 6)



Д/З п. 5 прочитати, ст. 39 - пояснити




09.09.2022
Перегляньте презентецію зверніть увагу на розділ пов'язаний з температурним розширенням тіл. Прочитайте § 4. Зум -уроку сьогодні не буде


  1. Запрошую на конференцію: Zoom.

    Тема: Фізика 8-А клас
    Час: 08.09.2022 о  12:50
    Для підключення перейдіть за посиланням :
    https://us04web.zoom.us/j/76451118009?pwd=epmn0RfbT0xNZbHtaWMu08CKN6J822.1

    Ідентифікатор конференції: 764 5111 8009
    Код доступа: 1111
08.09.2022

Д/З 
§ 1,3 прочитати.
Підготувати повідомлення на одну з тем:
- Види термометрів та їх застосування
-Температурна шкала Цельсій
-Температурна шкала Кельвін
-Температурна шкала Фаренгейт 
-Температурна шкала Реомюр


  1. 2 вересня 11.00
  2. Zoom
  3. https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
  4. ідентификатор конференції: 556 870 2004

    Код доступа: 1111

  5.  


  6. 1 вересня 11.55
  7. Підключитись до уроку
  8. https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

    ідентификатор конференції: 556 870 2004

    Код доступа: 1111








































  9. 2021-2022 навчальний рік

Шановні діти . 
Якщо лунає сигнал "Повітряна тривога" - всі знаходимося в укритті.

Пам'ятаємо, о 9.00  - хвилина мовчання



Доброго дня.

30.05.2022
Виконуємо завдання, які ще не виконували.
Бажаю успіхів!

25.05.2022
Тема уроку: Контрольна робота.
Завдання  за посиланням 👉💬 заповнити форму
 


23.05.2022
Тема уроку: Електричний струм у різних середовищах.
Готуємось до усних відповідей з поданих тем 

Електричний струм у газах.
1. Перегляньте відео матеріал, випишіть основні поняття та підготуйте відповіді на запитання (за підручником п. 37)

   
2. Перевір себе Вправа
3. Виконай ТЕСТ на оцінку




18.05.2022
Тема уроку: Електричний струм у різних середовищах.
1. Електричний струм у металах.
Перегляньте відео матеріал та підготуйте відповіді на запитання (по відео), за підручником п. 35


2. Електричний струм у рідинах.
Перегляньте відео матеріал, випишіть основні поняття, за підручником п. 36

   

3. Готуємось до усних відповідей з поданих тем (25.05)





16.05.2022

Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Переглянути відео матеріали, записати в зошит задачі





11.05.2022
Тема уроку: 
Закон Джоуля—Ленца. Електронагрівальні прилади.
Вивчаємо нову тему
Відео матеріал або за посиланням
Ознайомитись п. 34
Трішечки дослідів відео або за посиланням

Виконати тренувальний тест



09.05.2022
Повторюємо основні поняття:
1. Що називають роботою електричного струму? 
- це фізична величина, що характеризує перетворення електричної енергії і показує, яку роботу виконує електричне поле, переміщуючи електричні заряди по провіднику.
2. За якою формулою обчислюється робота електричного струму?  A = IUt, де А - робота струму, І - сила струму, U - електрична напруга, t - час проходження струму по провіднику.
3. Що називають потужністю струму?
- це фізична величина, що дорівнює роботі електричного поля по напрямленому переміщенню електричних зарядів у провіднику за одиницю часу.
4. Як можна обчислити потужність? Р = А/t, Р - потужність, А - робота струму, t - час.
5. Запишіть формули для обчислення потужності та вкажіть, коли якою формулою зручніше користуватися. Р = IU - універсальна формула для обчислення потужності електричного струму.
6. У яких одиницях вимірюють потужність електричного струму? ват (Вт)
7. Які одиниці для вимірювання роботи електричного струму використовують на практиці?
На практиці для вимірювання роботи струму широко використовується позасистемна для СІ одиниця — 
кіловат-година (кВт год):  1 кВт год = 3,6 106 Дж.
Перевіряємо розв'язування задач
Виконуємо тест на перевірку




04.05.2022
Тема уроку: Розв'язування задач. Робота і потужність електричного струму.
1. Повторити основні поняття та формули п. 33
2. Ознайомитись з розв'язком задачі ст. 215 та розв'язати самостійно вправа 17 (1, 4)
3. Виконання вправи фото-звіт прислати ТУТ



 
02.05.2022
Тема уроку: Робота і потужність електричного струму.

1. Перевіримо виконання завдання "Мішане з'єднання провідників"
Підключаємось до уроку 8Б  9.05, 8А   10.00 
Join Zoom Meeting
Meeting ID: 556 870 2004
Passcode: 1111

2. Вивчення нової теми
-   Відео матеріал

-  Ознайомитись з матеріалом підручника п. 33 та виписати основні поняття.
-   Перевір себе
1. Що називають роботою електричного струму?
2. За якою формулою обчислюється робота електричного струму?
3. Що називають потужністю струму?
4. Як можна обчислити потужність? Згадайте формули для обчислення потужності та вкажіть, коли якою формулою зручніше користуватися.
6. У яких одиницях вимірюють потужність електричного струму?
7. Які одиниці для вимірювання роботи електричного струму використовують на практиці?
Виконайте завдання 1-3 ст. 214-215






27.04.2022
Тема уроку: Змішане з'єднання провідників
1. Ознайомитись з розв’язуванням задач на змішане з’єднання провідників ст. 205
2. Переглянути відео матеріали

3. Обчислити загальний опір схем № 7, 8, 9, відповіді завантажити у форму

4. Виконуємо разом вправа 16

5. Виконати самостійно вправа 16 (1, 7)


25.04.2022
По можливості підключаємось до уроку
Join Zoom Meeting
Meeting ID: 556 870 2004
Passcode: 1111

Повторюємо закони послідовного і паралельного з'єднання провідників. Розв'язування задач.


20.04.2022
По можливості підключаємось до уроку
 Join Zoom Meeting
Meeting ID: 556 870 2004
Passcode: 1111
Підсумок виконання лабораторних робіт.

18.04.2022      20.04.2022
Виконуємо лабораторні роботи № 4, 5
Переглянути відео, 
оформити звіт - таблиця, схеми з'єднання.
Лабораторна робота  № 4



Лабораторна робота № 5


Звіт про виконання роботи прислати ТУТ

Д/З Повторити п 31-32, підготуватись до письмової роботи.



13.04.2022
По можливості підключаємось 8-Б 10.00,  8-А 12.00
Ідентифікатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема уроку: Паральне з'єднання провідників.
Розв'язування задач.
Виконуємо разом:
Виконати самостійно вправа 15 (7), опрацювати п. 32


11.04.2022
Тема уроку: Паралельне з'єднання провідників.
1. Перегляньте відео матеріали


2. Ознайомитись п. 32 та виписати закони паралельного з'єднання провідників.
3. Виконайте вправа 1, вправа 2

06.04.2022
Тема уроку: Розв'язування задач. Послідовне з'єднання провідників.
1. Перегляньте відео урок та випишіть приклади розв'язування задач.

2. Виконайте самостійно вправа 14 (5,7)


04.04.2022
По можливості підключаємось 8-Б 9.00,  8-А 10.00
Ідентифікатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема уроку: Послідовне з'єднання провідників.
1. Перегляньте відео матеріали, тренувальний тест


2. Ознайомитись п. 31 та виписати закони послідовного з'єднання провідників. Виконати вправа 14 (1,2)
Відповісти на запитання:
1. Яке з’єднання елементів електричного кола називають
послідовним?
2. Як можна виміряти силу струму в електричному колі за послідовного з’єднання його елементів? Чи залежить виміряне значення від точки включення амперметра в електричне коло?
3. Як визначити повну напругу в електричному колі, якщо є виміряні значення напруг кожної з його ділянок, що з’єднані послідовно?
4. Як визначити опір ділянки кола, що складається з кількох послідовно з’єднаних резисторів із відомими опорами?
5. Чому внутрішній опір амперметра має бути дуже малим?

Виконуємо разом


Виконуємо самостійно Вправа 14 (4)



30.03.2022
Контрольна робота
Виконати завдання

28.03.2022
По можливості підключаємось 8-Б 9.00,  8-А 10.00
Ідентифікатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема уроку: 
Розв'язування задач. Електричний струм, основні характеристики електричного струму.
1. Повторюємо п. 27-30
2. Розв'язуємо разом задачі вправа 13





3. Розв'язуємо самостійно задачі вправа 13 (3, 6)
4. Готуємось до контрольної роботи (30.03).

23.03.2022

Продовжуємо вивчати електричний опір, від чого він залежить
1. Перегляньте відео матеріали


2.
 Ознайомитись та виписати основні поняття в зошит п. 30
3. Вчимось розв'язувати задачі с. 187


4. Розв'язуємо самостійно вправа 13 (7), значення питомого опору взяти з таблиці у підручнику 


21.03.2022
Доброго дня.
По можливості підключаємось 8-Б 9.00,  8-А 10.00
Ідентифікатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема уроку: 
Розв'язування задач. Закон Ома для ділянки кола.
1. Повторюємо основні характеристики електричного струму 
(п. 27-29) - сила струму, електрична напруга, електричний опір, закон Ома для ділянки кола, а також формули обчислення цих величин:



    

2. Розв'язуємо вправу 12 (2, 4, 6, 7)




3. Д/з п. 27-29 повторити, виконати вправа 12 (1, 3, 5)

Звіт лабораторної роботи та виконання вправи присилати вайбер, телеграм, пошта
0667974588, svetabvt@gmail.com

16.03.2022
Працюємо самостійно, 
записуємо результати в робочий зошит
Тема уроку: Лабораторна робота № 3
Визначення опору провідника


Д/З повторюємо основні характеристики електричного струму

14.03.2022
Доброго дня.
Продовжуємо вивчати основні характеристики електричного струму. Закон Ома для ділянки кола.
         
Тема уроку: Закон Ома для ділянки кола.
1. Повторюємо основні характеристики електричного струму - сила струму, електрична напруга, електричний опір.
2. Ці величини пов'язані між собою - закон Ома для ділянки кола.
3. Перегляньте навчальне відео, запишіть основні характеристики  та підготуємось до виконання лабораторної роботи.
Сила струму



Електрична напруга



Електричний опір


Виконати тест


  1. 09.02.2022
  2. Доброго дня.
  3. Розпочинаємо вивчати основні харакеристики електриного струму.
          
Тема уроку: Сила струму.

1. Повторити основні поняття:
- що таке електричний струм?
- які умови існування струму?
- який напрям струму?
- що таке "Електричне коло"? "Електрична схема"?

2. Перегляньте Навчальне відео 

3. Запишіть основні поняття

§ 27 вивчити основні поняття



  1. 07.02.2022

  2. Доброго ранку. 

  3. Продовжуємо вивчати розділ "Електричний струм"

  4. 1. Виконати завдання до 9 лютого.

  5.  

Тема уроку: Електричне коло, його елементи.





   

  1.  — джерело струму (батарея гальванічних елементів);
  2.  — споживач електричної енергії (лампа);
  3.  — з'єднувальні проводи;
  4. — ключ
Умовне зображення елементів електричних кіл:

Схема послідовного з'єднання двох ламп.  Схема паралельного з'єднання двох ламп.

             


Перевір себе   вправа

Домашнє завдання: параграф 26 опрацювати, відповідати на запитання,
виконані завдання присилати (фото)



  1. 02.02.2022

  2. 8Б 9.15, 8А 11.20

Тема уроку:  Електричний струм. Дії електричного струму.
  1.  

  2. Навчальні матеріали уроку

  3. Електричним струмом називають упорядкований (напрямлений) рух заряджених частинок.

  4. Про наявність електричного струму в провіднику можна робити висновок лише з різних явищ, які спричиняються електричним струмом.

  5. 1. Теплова дія струму: струм чинить теплову дію. Теплова дія струму використовується в усіх побутових електронагрівальних приладах, вона спостерігається і в електричних лампах розжарення

  6. 2. Хімічна дія струму

  7. Під час проходження електричного струму через деякі водні розчини кислот, лугів і солей на електродах, які занурені у цей розчин, виділяються речовини, що є у розчині. Так, при пропусканні струму через розчин мідного купоросу на негативно зарядженому електроді виділяється мідь. У цьому полягає хімічна дія струму.  

  8. 3. Магнітна дія струму: магнітна стрілка, яка розміщена поблизу провідника зі струмом, відхиляється від свого початкового положення.

  9. Якщо мідний ізольований провід намотати на залізний цвях і з'єднати з джерелом струму, то така конструкція намагнічується і може притягувати до себе невеличкі залізні предмети: цвяхи, залізну стружку.

  10. Д/З п. 24-25 опрацювати, виконати завдання ст. 160

  11. За бажанням підготувати повідомлення на тему: «Чим небезпечний електричний струм?»


  1. 31.01  

  2.  

  3. Тема: Електричний струм. Джерела електричного струму.

  4. Записати основні поняття теми в зошит.

  5.  

  6. 1.Електричний струм - це ... 
  7. Напрям струму від позитивно зарядженого полюса джерела струму (+) до негативно зарядженого (-)


  8. 2. Умови створення струму:


  9. 3. Джерела струму

  10. Джерело електричного струму — це пристрій, у якому відбувається перетворення певного виду енергії (механічної, хімічної, теплової, світлової) в електричну.

    1. Гальванічні елементи (батарейки), акумулятори.



    2. Інші види джерел струму:

  11. - електрофорна машина

  12. - електромеханічний генератор

  13. - термоелемент


  14. - фотоелемент


  15. Домашнє завдання: § 24
  16. Підготувати відповіді на запитання:

  17. 1. За яких умов виникає та існує електричний струм? Дайте визначення електричного струму.
    2. Як визначають напрямок електричного струму?
    3. Що називають джерелом електричного струму?
    4. Назвіть види джерел електричного струму.
    5. Які перетворення енергії відбуваються в джерелах електричного струму?

  18. Пояснити:
    1.
    Що необхідно зробити, щоб на двох електрометрах, з’єднаних металевим провідником, підтримувати рівні за значенням і протилежні за знаком
    електричні заряди?
    2. Чи можливо отримати електричний струм без джерела струму? Поясніть
    за допомогою прикладів.
    3. Поясніть, чим обумовлений шкідливий вплив гальванічних елементів на
    природу. Поясніть, чому не менш шкідливою є думка: «Якщо я викину лише
    одну батарейку на смітник, то нічого не станеться».

  19. Ознайомитись: ст. 174-175 (для навчального проекту)












Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас