8- Фізика (дистаційна форма навчання)2022-2023
2022-2023 навчальний рік
- «Вплив електричного струму на людський організм»
- «Сучасні проблеми електроенергетики»
19 травня
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
Підготувати відповіді на запитання в кінці параграфа 37
По можливості, підключаємось до уроку 13.10
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Тема: Розв'язування задач.
ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Тема: Розв'язування задач.1. Повторення основних понять:п. 33- Що називають роботою електричного струму?
- За якою формулою обчислюється робота електричного струму?
- Що називають потужністю струму?
- Як можна обчислити потужність?
- У яких одиницях вимірюють роботу та потужність електричного струму?
- Які одиниці для вимірювання роботи електричного струму використовують на практиці?2. Розв'язування вправи 17
3. Повторення основних понять:п. 34- Сформулюйте закон Джоуля-Ленца.
- Як записують закон Джоуля-Ленца?
- Які ви знаєте електронагрівальні прилади?
- Що таке нагрівальний елемент?
- Які електричні лампи використовують люди в побуті?4. Розв'язування вправи 18
5. Виконати завдання
- За якою формулою обчислюється робота електричного струму?
- Що називають потужністю струму?
- Як можна обчислити потужність?
- У яких одиницях вимірюють роботу та потужність електричного струму?
- Які одиниці для вимірювання роботи електричного струму використовують на практиці?
- Як записують закон Джоуля-Ленца?
- Які ви знаєте електронагрівальні прилади?
- Що таке нагрівальний елемент?
- Які електричні лампи використовують люди в побуті?
ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Тема: Розв'язування задач. Послідовне і паралельне з'єднання провідників.Змішане з'єднання провідниківПерегляньте матеріали до уроку, підготуйтесь до контролю знаньПояснення, розв'язування задачРозв'язування задач з відео поясненняПриклади задач: 👉 вправа 16 (2,5)задача 6*
14 квітня
У разі виникнення запитань, підключайтесь до уроку о 08.50 за посиланням
ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
По можливості, підключаємось до уроку 13.10ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Тема: Електричний опір у металах. Питомий опір.Роз'язування задач.1. Повторення:- означення, умови існування, напрямок електричного струму:Електричний струм — це процес напрямленого руху заряджених частинок.
Для виникнення й існування електричного струму необхідна наявність носіїв струму та електричного поля, дія якого створює й підтримує їхній напрямлений рух.
За напрямок електричного струму приймають напрямок руху позитивно заряджених частинок.- основні характеристики електричного струму:1) Сила постійного струму І — це фізична величина, що характеризує
електричний струм у колі й дорівнює відношенню електричного заряду
(q), що пройшов через поперечний переріз провідника, до часу його проходження (t): , вимірюють амперметром (підключають послідовно, враховуючи полярність), одиниця вимірювання [ I ] = A (ампер)2) Напруга U — це фізична величина, що характеризує електричне поле й визначається відношенням роботи електричного поля (А) на певній ділянці кола до модуля електричного заряду (q), що пройшов по цій ділянці:, вимірюють вольтметром (підключають паралельно до ділянки кола, враховуючи полярність), одиниця вимірювання [U] = B (вольт)3) Електричний опір — це фізична величина, що характеризує властивість провідника протидіяти проходженню електричного струму.
Залежність сили струму від напруги на кінцях ділянки кола й опору
цієї ділянки називається законом Ома для ділянки кола: сила струму в
однорідній ділянці кола прямо пропорційна напрузі на кінцях цієї ділянки й обернено пропорційна її опору:
Для металевого провідника: електричний опір прямопропорційний його довжині, обернено пропорційний площі його поперечного перерізу й залежить від речовини, з якої виготовлено провідник
Для виникнення й існування електричного струму необхідна наявність носіїв струму та електричного поля, дія якого створює й підтримує їхній напрямлений рух.
За напрямок електричного струму приймають напрямок руху позитивно заряджених частинок.
електричний струм у колі й дорівнює відношенню електричного заряду
(q), що пройшов через поперечний переріз провідника, до часу його проходження (t):
цієї ділянки називається законом Ома для ділянки кола: сила струму в
однорідній ділянці кола прямо пропорційна напрузі на кінцях цієї ділянки й обернено пропорційна її опору:
По можливості, підключаємось до уроку 08.50ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
Тема: Електричний опір у металах. Питомий опір.1. Повторення: Що називаємо електричним опором?
По можливості, підключаємось до уроку 13.10ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Тема: Лабораторна роботаВимірювання опору провідника за допомогою амперметра і вольтметра.Лабораторія електрики (віртуальна)
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
По можливості, підключаємось до уроку 13.10ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
Тема: Електричний опір. Закон Ома для ділянки кола.Презентація 👉Уважно ознайомитись п. 29, записати основні поняття
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
По можливості, підключаємось до уроку 13.10
По можливості, підключаємось до уроку 08.50ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Тема: Електричне коло (п. 26).
1. Дізнаємось:- Як циркулює струм в електричному колі- Як схематично зображають елементи електричного кола2. Повторення:- Умови існування електричного струму3. Вивчення нових понять (перегляньте відео) 4. Уважно прочитайте п. 26, випишіть основні поняття:- електричне коло- електрична схема- ознайомтесь з умовними позначками зображень елементів електричних кіл та видами розгалужень кола під час з'єднання- накресліть можливі схеми електричних кіл, що складаються з батареї гальванічних елементів, електричної лампи, електричного дзвінка та вимикачаВиконані накреслені схеми надішліть до щоденника
По можливості, підключаємось до уроку 13.10 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Тема: Дії електричного струму.1. Повторення основних понять:-За яких умов виникає та існує електричний струм? -Дайте визначення електричного струму.
-Як визначають напрямок електричного струму?
-Що називають джерелом електричного струму?
-Назвіть види джерел електричного струму.
-Які перетворення енергії відбуваються в джерелах електричного струму?
-Як визначають напрямок електричного струму?
-Що називають джерелом електричного струму?
-Назвіть види джерел електричного струму.
-Які перетворення енергії відбуваються в джерелах електричного струму?
Теплова й магнітна дія струму спостерігається в усіх середовищах (твердих, рідких і газоподібних).
По можливості, підключаємось до уроку 08.50 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
По можливості, підключаємось до уроку 13.10 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
По можливості, підключаємось до уроку 08.50 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
1. Виконати тест Контроль знань2. Продовжуємо вивчати занони електричних зарядівТема: Подільність електричного заряду. Електроскоп.Пояснення дії електроскопа пропоную виготовити (ст. 143)За допомогою електроскопа можна дослідити ще один закон електричних зарядів "Подільність (дискретність) електричногозаряду":
якщо заряджене тіло привести в контакт із точно таким самим тілом, але незарядженим, то заряд розподілиться
між ними порівну.
Якщо заряджене та незаряджене тіла будуть різних розмірів, то виявиться, що електричний заряд поділиться таким чином, що провідник із більшою площею поверхні набуде більшого електричного заряду!
Використовують для заземлення (захист електричних приладів від накопичення статичної електрики на корпусі)Уважно прочитайте ст. 139 і п. 22
між ними порівну.
По можливості, підключаємось до уроку 13.10 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
По можливості, підключаємось до уроку 08.50 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
- Опишіть взаємодію однойменно й різнойменно заряджених тіл.
- Що називають електричним зарядом?
- Який електричний заряд матиме скляна паличка, потерта об шовкову тканину? А ебонітова паличка, потерта об вовну?
По можливості, підключаємось до уроку 13.10 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
По можливості, підключаємось до уроку 10.30 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
По можливості, підключаємось до уроку 12.50, якщо буде світло!ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Хто ще не виконав завдання? Виконуємо!
По можливості, підключаємось до уроку 10.30, якщо буде світло!ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
8-А |
|
І варіант |
ІІ варіант |
Гаврилюк
Лілія |
Даньковський
Данило |
Дерполюк
Надія |
Джемега
Максим |
Загрійчук
Ілля |
Коваль
Дмитро |
Лазіс
Поліна |
Муленко
Ростислав |
Ободовська
Марія |
Пода
Вероніка |
Рибачок
Дар’я |
Самойлова
Анастасія |
Філіппова
Анастасія |
Горачковський Євгеній |
Рустамова Каміла |
|
8-Б |
|
І варіант |
ІІ варіант |
Перепелиця
Олексій |
Мазур
Дарія |
Мустафаєв
Артемій |
Переверзєва
Євгенія |
Плєшаков
Ілля |
Сластіон
Віталій |
Слободян
Олександр |
Таранков
Денис |
Шуміло
Марія |
Білостоцький
Максим |
Голованова
Катерина |
Голованов
Максим |
По можливості, підключаємось до уроку 10.30, якщо буде світло!ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Тема: Узагальнення з знань з теми "Теплові явища ІІ частина"Повторення основних понять, формул, розв'язування задач.ст. 106-110, виконання завдань ст. 104-105.Підготовка до контрольної роботи, ознайомитись з роз'язками завдань, записати в зошит
По можливості, підключаємось до уроку 12.50, якщо буде світло!ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
Д/з Уважно прочитати п. 17.
По можливості, підключаємось до уроку 10.30, ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
- З яких конструктивних елементів складається будь-яка теплова машина?
- Що характеризує ККД теплової машини?
По можливості, підключаємось до уроку 12.50, якщо буде світло!ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
2. Уважно прочитайте п. 16, підготуйте відповіді на запитання в кінці параграфа.
По можливості, підключаємось до уроку 10.30ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Тема: Згорання палива. Розрахунок кількості теплоти внаслідок згорання палива. Розв'язування задач.1. Повторюємо основні поняття п. 152. Пояснюємо:- Чому одним сірником можна запалити дерев’яну тріску, але неможливо запалити великий шматок деревини?- Чому, гасячи багаття, його розгортають по землі?- Чому в процесі спалювання сирих дров виділяється менша кількість теплоти у порівнянні з процесом спалювання сухих дров?
- Чому використовують під час гасіння пожежі воду?3. Розв'язуємо типові задачі.
4. Виконати тест, закінчити розв'язок задачі 9 (вправа 5)
- Чому використовують під час гасіння пожежі воду?
По можливості, підключаємось до уроку о 12.50ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Тема: Згорання палива. Розрахунок кількості теплоти внаслідок згорання палива.Відео пояснення теми
Переглянути презентацію, записати в зошит основні поняття, формулу розрахунку кількості теплоти внаслідок згорання палива 👉Уважно прочитайте п. 15, підготовте відповіді на запитання в кінці параграфа.
Переглянути презентацію, записати в зошит основні поняття, формулу розрахунку кількості теплоти внаслідок згорання палива 👉
- природні речовини (кам’яне вугілля, нафта, торф, дрова, природний газ);
- одержані людиною (гас, бензин, порох, деревне вугілля, етиловий спирт).
- твердим (кам’яне вугілля, торф, дрова, сухе пальне);
- рідким (нафта, гас, бензин, дизельне паливо);
- газоподібним (природний газ, пропан, бутан).
- Питома теплота згоряння палива — це фізична величина, яка характеризує певне паливо і чисельно дорівнює кількості теплоти, що виділяється під час повного згоряння 1 кг цього палива.
По можливості, підключаємось до уроку о 10.30ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Тема: Розрахунок кількості теплоти під час пароутворення та конденсації. Розв'язування задач.Працюємо разом, вправа 4 Виконати ТЕСТ
По можливості, підключаємось до уроку о 12.50
Задачі.
1.Яка кількість теплоти виділяється під час конденсації водяної пари, маса якої 10 кг при температурі 100 градусів Цельсія, та охолодженні води, що утворилася, до 20 градусів Цельсія ?2.Яку кількість теплоти треба надати 50 г води, температура якої 0 градусів Цельсія, щоб довести її до кипіння і перетворити половину її в пару ?
3.Посудина, в якій міститься 2 кг води при 20 градусів Цельсія, передано 1050 кДж теплоти. Скільки води при цьому випарувалось?
4.Яку кількість теплоти потрібно витратити, щоб перетворити лід масою 2 кг, що має температуру - 20 градусів Цельсія, на пару з температурою 100 градусів Цельсія?
По можливості, підключаємось до уроку о 10.30ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
По можливості, підключаємось до уроку о 12.50
По можливості, підключаємось до уроку о 12.00ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
По можливості підключаємось
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
Ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Кристалічні і аморфні тіла.
1. Перегляньте відео матеріали
1. Чому шибки в старовинних соборах, що простояли більше 100 років, виявляються товстішими внизу, ніж угорі?
2. Як показати, що скло — тіло аморфне, а кухонна сіль — кристалічне?
3. На цьому малюнку зображено тверді тіла та схеми їхньої будови. За якими ознаками ви б їх класифікували? Спробуйте описати відмінності між аморфними та кристалічними речовинами. За якими ознаками ви б класифікували кристалічні речовини? Чи є серед речовин, зображених на малюнку, такі, що не відповідають жодній із класифікацій? Що це за речовини?
8 клас дистанційна група | 8 клас змішана група |
Запрошую на урок з фізики. Посилання для підключення: https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09 Ідентификатор: 556 870 2004 Код: 1111 | Запрошую на урок з фізики. Посилання для підключення: https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09 Ідентификатор: 556 870 2004 Код: 1111 |
21.10.2022
Урок: Агрегатний стан речовиниПерегляньте презентацію
Ознайомтесь з відео
Домашнє завдання § 2 прочитати. Підготувати повідомлення на тему "Наноматеріали та сфери застосування", "Рідкі кристали, їх застосування"
Домашнє завдання § 2 прочитати. Підготувати повідомлення на тему "Наноматеріали та сфери застосування", "Рідкі кристали, їх застосування"
І варіант |
ІІ варіант |
Гаврилюк
Лілія |
Даньковський
Данило |
Дерполюк
Надія |
Джемега
Максим |
Загрійчук
Ілля |
Коваль
Дмитро |
Лазіс
Поліна |
Муленко
Ростислав |
Ободовська
Марія |
Пода
Вероніка |
Рибачок
Дар’я |
Самойлова
Анастасія |
Філіппова
Анастасія |
|
Щоб отримаим оцінку достатнього рівня (7,8,9) виконуєте завдання з 1 по 9
Щоб отримати оцінку високого рівня (10,11,12) виконуєте завдання з 1 по 12
Виконують І варіант | Виконують ІІ варіант |
Алєксєєнко Іван | Бондарчук Ксенія |
Горачковський Євген | Горбатюк Максим |
Гудим Ольга | Демидов Іван |
Діброва Владислав | Комаров Андрій |
Лівак Вікторія | Рева Андрій |
Серновець Максим | Чехович Катерина |
Рустамова Каміла |
Тема: Фізика 8 клас Ірина Вікторівна
Час: 14 жовтня на 13:30
Підключення за посиланням https://us04web.zoom.us/j/76451118009?pwd=epmn0RfbT0xNZbHtaWMu08CKN6J822.1
Ідентифікатор: 764 5111 8009 Код 1111
14 жовтня (дистанційна група)
Тема: Фізика 8 клас Ірина Вікторівна
Час: 13 жовтня на 14:30
Підключення за посиланням https://us04web.zoom.us/j/76451118009?pwd=epmn0RfbT0xNZbHtaWMu08CKN6J822.1
Ідентифікатор: 764 5111 8009 Код 1111
Посилання для підключення:
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
Ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
- За яких умов рівняння теплового балансу є справедливим?
Запрошую на урок з фізики.
Час: 12.50
Посилання для підключення:
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
Ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
1. Повторити § 10
2. Для розв’язування яких фізичних задач доцільно використовувати рівняння теплового балансу?
3. Запишіть рівняння теплового балансу. У чому полягає його зміст?
4. За яких умов рівняння теплового балансу є справедливим?
2. Працюємо разом, розв'язуємо вправу 2 (1,5).
3. Д/З Повторити § 10, виконати Вправу 2 (2,4)
Запрошую на урок з фізики.
Час: 12.50
Посилання для підключення:
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
Ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
1. Виконати тест (перевірка знань до 30 вересня)
2. Вивчення нової теми
Відео матеріал
2. Для розв’язування яких фізичних задач доцільно використовувати рівняння теплового балансу?
3. Запишіть рівняння теплового балансу. У чому полягає його зміст?
4. За яких умов рівняння теплового балансу є справедливим?
Запрошую на урок з фізики.
Час: 10.30
Посилання для підключення:
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
Ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Запрошую на урок з фізики.
Час: 12.50
Посилання для підключення:
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
Ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
8 клас дистанційна група |
8 клас змішана група |
Запрошую на урок з фізики. Посилання для підключення: https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09 Ідентификатор: 556 870 2004 Код: 1111 |
Запрошую на урок з фізики. Посилання для підключення: https://us04web.zoom.us/j/76451118009?pwd=epmn0RfbT0xNZbHtaWMu08CKN6J822.1 |
Запрошую на конференцію: Zoom.
Тема: Фізика 8-А клас
Час: 08.09.2022 о 12:50
Для підключення перейдіть за посиланням :https://us04web.zoom.us/j/76451118009?pwd=epmn0RfbT0xNZbHtaWMu08CKN6J822.1
Ідентифікатор конференції: 764 5111 8009
Код доступа: 1111
- 2 вересня 11.00
- Zoom
- https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор конференції: 556 870 2004
Код доступа: 1111
- 1 вересня 11.55
- Підключитись до уроку
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
ідентификатор конференції: 556 870 2004
Код доступа: 1111
2021-2022 навчальний рік
- це фізична величина, що характеризує перетворення електричної енергії і показує, яку роботу виконує електричне поле, переміщуючи електричні заряди по провіднику. |
3. Що називають потужністю струму?
- це фізична величина, що дорівнює роботі електричного поля по напрямленому переміщенню електричних зарядів у провіднику за одиницю часу. |
5. Запишіть формули для обчислення потужності та вкажіть, коли якою формулою зручніше користуватися. Р = IU - універсальна формула для обчислення потужності електричного струму.
6. У яких одиницях вимірюють потужність електричного струму? ват (Вт)
7. Які одиниці для вимірювання роботи електричного струму використовують на практиці?
2. За якою формулою обчислюється робота електричного струму?
3. Що називають потужністю струму?
4. Як можна обчислити потужність? Згадайте формули для обчислення потужності та вкажіть, коли якою формулою зручніше користуватися.
6. У яких одиницях вимірюють потужність електричного струму?
7. Які одиниці для вимірювання роботи електричного струму використовують на практиці?
2. Ознайомитись п. 31 та виписати закони послідовного з'єднання провідників. Виконати вправа 14 (1,2)
послідовним?
2. Як можна виміряти силу струму в електричному колі за послідовного з’єднання його елементів? Чи залежить виміряне значення від точки включення амперметра в електричне коло?
3. Як визначити повну напругу в електричному колі, якщо є виміряні значення напруг кожної з його ділянок, що з’єднані послідовно?
4. Як визначити опір ділянки кола, що складається з кількох послідовно з’єднаних резисторів із відомими опорами?
5. Чому внутрішній опір амперметра має бути дуже малим?
3. Вчимось розв'язувати задачі с. 187
Д/З повторюємо основні характеристики електричного струму
- 09.02.2022
- Доброго дня.
- Розпочинаємо вивчати основні харакеристики електриного струму.
§ 27 вивчити основні поняття
07.02.2022
Доброго ранку.
Продовжуємо вивчати розділ "Електричний струм"
1. Виконати завдання до 9 лютого.
- — джерело струму (батарея гальванічних елементів);
- — споживач електричної енергії (лампа);
- — з'єднувальні проводи;
- — ключ
Домашнє завдання: параграф 26 опрацювати, відповідати на запитання,
02.02.2022
8Б 9.15, 8А 11.20
Навчальні матеріали уроку
Електричним струмом називають упорядкований (напрямлений) рух заряджених частинок.
Про наявність електричного струму в провіднику можна робити висновок лише з різних явищ, які спричиняються електричним струмом.
1. Теплова дія струму: струм чинить теплову дію. Теплова дія струму використовується в усіх побутових електронагрівальних приладах, вона спостерігається і в електричних лампах розжарення
2. Хімічна дія струму
Під час проходження електричного струму через деякі водні розчини кислот, лугів і солей на електродах, які занурені у цей розчин, виділяються речовини, що є у розчині. Так, при пропусканні струму через розчин мідного купоросу на негативно зарядженому електроді виділяється мідь. У цьому полягає хімічна дія струму.
3. Магнітна дія струму: магнітна стрілка, яка розміщена поблизу провідника зі струмом, відхиляється від свого початкового положення.
Якщо мідний ізольований провід намотати на залізний цвях і з'єднати з джерелом струму, то така конструкція намагнічується і може притягувати до себе невеличкі залізні предмети: цвяхи, залізну стружку.
Д/З п. 24-25 опрацювати, виконати завдання ст. 160
За бажанням підготувати повідомлення на тему: «Чим небезпечний електричний струм?»
31.01
Тема: Електричний струм. Джерела електричного струму.
Записати основні поняття теми в зошит.
- 1.Електричний струм - це ...
- Напрям струму від позитивно зарядженого полюса джерела струму (+) до негативно зарядженого (-)
- 2. Умови створення струму:
Джерело електричного струму — це пристрій, у якому відбувається перетворення певного виду енергії (механічної, хімічної, теплової, світлової) в електричну.
1. Гальванічні елементи (батарейки), акумулятори.- електрофорна машина
- - електромеханічний генератор
- - термоелемент
- фотоелемент
Домашнє завдання: § 24- Підготувати відповіді на запитання:
1. За яких умов виникає та існує електричний струм? Дайте визначення електричного струму.
2. Як визначають напрямок електричного струму?
3. Що називають джерелом електричного струму?
4. Назвіть види джерел електричного струму.
5. Які перетворення енергії відбуваються в джерелах електричного струму?Пояснити:
1. Що необхідно зробити, щоб на двох електрометрах, з’єднаних металевим провідником, підтримувати рівні за значенням і протилежні за знаком
електричні заряди?
2. Чи можливо отримати електричний струм без джерела струму? Поясніть
за допомогою прикладів.
3. Поясніть, чим обумовлений шкідливий вплив гальванічних елементів на
природу. Поясніть, чому не менш шкідливою є думка: «Якщо я викину лише
одну батарейку на смітник, то нічого не станеться».Ознайомитись: ст. 174-175 (для навчального проекту)
Комментарии
Отправить комментарий