Юлія Олександрівна - вайбер 0959325922 пошта virvanyulya@gmail.com
Виконані завдання надсилати тільки у вказаний термін виконання !
Контроль аудіювання, читання та письма - це частини семестрової контрольної роботи. Їх потрібно виконати обов'язково всім. Без них я не поставлю вам оцінку за 2 семестр та відповідно за рік. Наступного тижня з 25.05.23 будуть виставлятися річні оцінки. Тому відповіді контрольної роботи необхідно надіслати ДО 25.05.23.
Дякую за розуміння та плідну співпрацю. Бажаю гарних оцінок!
Для того , щоб прослухати контроль аудіювання ввімкніть VPN
(some, any,much,many, a lot of, a little/little, a few/few)
W.b. c. 135 Progress Test 7
впр. 1 (письмово в підручнику)
впр. 2 (письмово в підручнику)
впр. 3 (письмово в підручнику)
Термін виконання: до 24.05.2023
18/05/23
Good morning!
Обов'язкова робота
Контроль аудіювання.
Завдання з аудіювання складається з двох частин (текстів для прослуховування).
Прослухайте по черзі аудіозапис до першого завдання АУДІЮВАННЯ 1, та до другого завдання АУДІЮВАННЯ 2 і виконайте тест
Прізвище__________________ Ім’я_________________
Listening
1. Listen to the radio interview. Match the speakers with the sporting careers. (Прослухайте радіо – інтерв’ю. Співставте спікерів зі спортивними кар’єрами )
champion reporter football player trainer TV presenter
1Speaker A is a _________________.
2Speaker B is a _________________.
3Speaker C is a _________________.
4Speaker D is a _________________.
5Speaker E is a _________________.
2. Listen to the people talking about city life. Complete the sentences with the correct speakers, A, B, C, D or E. (Прослухайте людей, що говорять про життя у місті. Співставте речення зі спікерами A,B,C,D,E )
1Speaker ____________ grew up in a dangerous area.
2Speaker ____________ has lived in both the city and the country.
3Speaker ____________ would like a quieter life.
4Speaker ____________ often meets famous people.
5Speaker ____________ lives near his/her family.
Виконаний тест надіслати на електронну пошту або в вайбер або прикріпити в щоденник. Можна виконати у форматі Word , або на окремому аркуші, вказавши назву завдання та прізвище та надіслати фото роботи.
Термін виконання: до 22. 05.2023 (тобто останній день прийому роботи - 21.05.23)
15.05
Юлія Вірван is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Task уважно прослухай і обери правильний варіант. Роботу надішли на пошту
Task уважно прочитай інформацію про пінгвінів. Заповни пропуски в тексті логічними фразами. Звертай увагу на граматичні часи. WB p 43 може бути за зразок. Роботу надішли на пошту
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
Today our lesson will be about The Animal Kingdom.
Перегляньте відео і запам'ятайте
SB ex.6,p.68(a-написати речення за зразком до якого виду належить тварина, на малюнку поруч, b-використовуючи подані слова, описати цих тварин за зразком, c-підкреслити правильне)
WB ex.1,p.40(a-розподілити тварин на групи, b-скласти речення за зразком про кожну тварину)
WB ex.2,p.40 (описати поданих тварин) Фото надсилати на номер 0959325922
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
20.03.2023
Доброго дня! Good morning! Сьогодні ви попрацюєте над
Good afternoon! Today our lesson will be about злічувальні (countable)та незлічувальні( uncountable) іменники.
Злічувані іменники ми можемо порахувати
Незлічувані іменники - не можемо порахувати
Правило вивчи!!!
Зі злічуваними іменниками в однині ми вживаємо артикльa/an, з незлічуваними слово some.
Ex1обери правильний артикль а/an ,some та розташуй слова
WB ex/10,p.36(скласти діалоги за зразком)
WB ex/11,p.36(обери правильний артикль а/an ,some та напиши С- якщозлічувальні (countable)або U- якщо незлічувальні( uncountable) іменники)
WB ex/1,p.94(обери правильний артикль а/an ,some та напиши С- якщозлічувальні (countable)або U- якщо незлічувальні( uncountable) іменники)
виконати завдання за посиланням Countable/uncountableПісля виконання тесту, натиснути Finish, потрім Email my answers to my teacher, ввести свої дані і надіслати на virvanyulya@gmail.com потім натискаємо Send.
02.02.2023
Good morning!Today our lesson will be about злічувальні (countable)та незлічувальні( uncountable) іменники.
SB ex.10,p.57(скласти діалоги за зразком)
SB ex.11,p.57(вивчити , перемалювати у зошит табличку + скласти свої 2 приклади на кожне правило)
SB ex.12,p.57
Переглянути відео про злічувані і незлічувані іменники
та виконати завдання за посиланням Countable/uncountableПісля виконання тесту, натиснути Finish, потрім Email my answers to my teacher, ввести свої дані і надіслати на virvanyulya@gmail.com потім натискаємо Send.
30.01.2023
Good morning!Перейдіть за посиланням на онлайн урок о 09:40.
SB ex.7,p.56(а-cлова, написані курсивом виписати у словник, підібрати і підписати до якого малюнка вони підходять, доповнити своїми прикладами кожну групу, b- створити речення за зразком)
WB ex.2,p.34(a-заповни пропуски,b-склади текст про те, що ти їси на сніданок і тд)
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
УВАГА!!
Надсилаємо фото виконаних завдань та скріншоти інтерактивних вправ на вайбер до 02.02.23!
26.01.2023
Good morning!Перейдіть за посиланням на онлайн урок о
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
УВАГА!!
Надсилаємо фото виконаних завдань та скріншоти інтерактивних вправ на вайбер до 30.01.2023
23.01.2023
Good morning!Перейдіть за посиланням на онлайн урок о 09:40.
Юлія Вірван is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
УВАГА!!
Надсилаємо фото виконаних завдань та скріншоти інтерактивних вправ на вайбер до 25.01.23!
26.12.2022
Good morning!
Любі діти! Ви гарно попрацювали цього семестру.! Пропоную вам підняти святковий
, різдвяний настрій! Ваше завдання переглянути фільм і викорнати деякі тестові завдання. Усім гарного перегляду !Today we have got the
Після виконання тесту натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю(Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту virvanyulya@gmail.com
Test 2Після виконання тесту натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю(Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту virvanyulya@gmail.com
Потім натискаєте Send (відправити)
Homework
Готуємося до контролю говорінняThe control-speaking
the first term.
Вивчити текст SB p.53,ex33
абоОбрати 1 тему з поданих 5, скласти 8-9 речень і розповісти
Choose one of the topics to speak and speak about.
1. A friend is visiting you from another city and you have only
three hours to show him or her your city or town.
a) What places would you show your friend?
b) What would you tell your friend about your city or town?
c) Would you encourage your friend to visit again? Why or why not?
2. Who is your favourite poet or writer?
a) Why is this writer or poet favourite?
b) When did you begin reading works by this writer or poet?
c) What are your favourite works of literature by this writer or poet?
3. What is your favourite room in your house?
a) Describe the room in details.
b) Why is this room your favourite?
c) What special memories do you have in this room?
4. Imagine, Tom, your pen-friend is going to visit Ukraine.
What can you tell him about your school?
It is a place where...
your favourite school subjects
your favourite school teachers
your outdoors activity
it is interesting for you to study
5.Your weather report for the next week.
12.12.2022
Юлія Вірван is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Reading 2Після виконання тесту натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю(Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту virvanyulya@gmail.com
Потім натискаєте Send (відправити)
08.12.2022
Юлія Вірван is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
WBEx. 17 p. 32 прочитай прогноз погоди, переклади, невідомі слова переклади і вивчи . Обери правильний варіант до твердження (правда, неправда, не сказано)
SB Ex 23 p. 51 поєднай частини речень, сполучниками so that - для того щоб because- тому що, і запиши їх у зошит. Не забувай речення писати у майбутньому часі вживаючи допоміжні дієслова Will або won't
В зошиті письмово скласти 6-7 речень про своє бачення майбутнього. (що люди будуть їсти, вдягати, чим і куди будуть подорожувати і тд ) Використай інформацію з вправи !
Put the verbs in brackets into the gaps. Use the going to-future. Watch the punctuation and form sentences or questions. Example: ___ they __________ a football for Peter? (to buy) Answer: Are they going to buy a football for Peter? 1) She ____ to the stadium. (not/to walk)
2) __you____ to London? (to fly)
3) John____ anything. (not/to eat)
4) ____she____ at a campsite? (to stay)
5) What___ you____ tomorrow? (to do)
6) I _____Dennis tonight. (not/to see)
7) __Alexander_____ the next bus? (to take)
8) They_______ football in the gym. (not/to play)
9) When ___ you_______ me the book back? (to give)
10) Angela_______________ a week in Japan. (to spend)
17.11.2022
Good morning!
Юлія Вірван is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Майбутній час також утворюється за допомогою be (am, are,is)goingto
коли ми вживаємо be (am, are,is) goingto
-Коли говоримо про плани на майбутнє (плануємо)
-Робимо припущення на основі того що ми бачимо
Домашнє завдання на 21.11:
Wb p.89(опрацювати правила be going to do smth)
WB p 90, ex.5a- склади речення за зразком, Напиши що Лі планує робити,b- написати про свої плани на наступний рік(6 речень)використовуючи структуру be going to do smth)(Наприклад I am going to get only good marks.)
WB p 90, ex.6( розглянь уважно малюнки і напиши за зразком, що відбуватиметься у найближчому майбутньому. Тобто зроби припущення основі того що ми бачимо)
WB p 91, ex.7(обрати правильну структуру для вираження майбутнього часу:will / be going to do smth)
Тест1Виконай і надішли на пошту virvanyulya@gmail.com
14.11.2022
Good morning!
Юлія Вірван is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
-Припущення з дієсловами think, hope, believe, probably, perhaps
-Для вираження погроз
2.SBEx. 11 p. 30 доповни речення допоміжним дієсловом Will за зразком, обравши фразу яка відповідає ситуації. Зверни увагу що це ситуації - Припущення з дієсловами think, hope, believe, probably, perhaps
3)WBEx. 1 p. 89 (Напиши відповідні літери. (припущення, на основі того, що ми думаємо- А, Обіцянки- В, Раптові рішення- С)
WBEx. 3 p. 90(допиши діалог, дай обіцянку(за зразком)
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
07.11.2022
Good morning!
Юлія Вірван приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Після виконання вправи натисніть 1) Finish - 2) Email to my teacher - 3) вводите своє ім'я, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки 4) anna.chernousova1988@gmail.com - натискаєте 5) Send
Happy Halloween!
27.10.2022
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила
Время: 12:00
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 31.10.2022:
1)WB р. 83 Повторіть правило про перетворення прикметників в прислівники (Adjectives\Adverbs)+ таблиці, відео і презентація з попередніх 2-х уроків
2)WB Ех.10, 11, 12 р. 87
Фото виконаних вправ чекаю на Вайбер!
24.10.2022
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила
Після виконання вправ натисніть 1) Finish - 2) Email to my teacher - 3) вводите своє ім'я, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки 4) anna.chernousova1988@gmail.com - натискаєте 5) Send
20.10.2022
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила
Время: 10:30
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 24.10.2022:
1) WB р. 83 Повторіть правило про перетворення прикметників в прислівники (Adjectives\Adverbs)
Наступні відео допоможуть краще розібратися в цьому правилі та виключеннях з правил, тому уважно їх передивіться перед виконанням наступних тренувашльних і тестових вправ.
2) Виконайте наступні тренувальні вправи (Звертайте увагу на ваші помилки, які вам відразу покажуть, поміркуйте в чому саме помилка)
3) На основі засвоєного матеріалу виконайте тестові вправи
ВПРАВА8.13 (1. впишіть прислівник до прикметника 2. оберіть вірний варіант)
ВПРАВА8.14 (перенесіть речення в потрібну колонку)
Після виконання вправ натисніть 1) Finish - 2) Email to my teacher - 3) вводите своє ім'я, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки 4) anna.chernousova1988@gmail.com - натискаєте 5) Send
Нагадую!!! на уроці будемо перевіряти всі вправи, які були задані як домашнє завдання з 3-х попередніх уроків (SB р. 36 WB р. 22-23, 86)
17.10.2022
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила
Время: 09:40
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 20.10.2022:
1) WB р. 83 вивчити правило про перетворення прикметників в прислівники (Adjectives\Adverbs)
2) WB Ех. 9а,b, р. 86
Фото виконаної вправи чекаю на Вайбер!
Нагадую!!! на уроці будемо перевіряти всі вправи, які були задані як домашнє завдання з 2-х попередніх уроків (SB р. 36 WB р. 22-23)
1) Згадайте види транспорту "Means of Transport" і виконайте наступні вправи (якщо потрібно, використовуйте словник або перекладач) ВПРАВА8.11 ВПРАВА8.12
Після виконання вправ натисніть 1) Finish - 2) Email to my teacher - 3) вводите своє ім'я, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки 4) anna.chernousova1988@gmail.com - натискаєте 5) Send
2) Вивчіть невідомі вам досі види транспорту з Вправи 8.11
3) SB Ех. 7а, р. 36 прочитайте написи (вивчити ключові слова з них) і сказати усно де можна ці написи прочитати
4) SB Ех. 7b,c, р. 36 письмово в зошити написати
5)WB Ех. 4, р.23
Фото виконаних вправ в звичаному зошиті і в друкованому чекаю на Вайбер!
10.10.2022
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила
Время: 09:40
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
06.10.2022
Good morning! Today we are going to talk about misfortunes/ accidents and feelings
1) SB Ех.5a, р. 36 match pictures to the words and write sentences about what happened to those people in the pictures (as in the example)
2) SB Ех.5b, р. 36 complete the sentences, using prompts above (as in the example)
3) SB Ех.6, р. 36 read, translate the words, match pictures to the words, write down sentences (as in the example)
Домашнє завдання на 10.10.2022:
1) SB Ех.5,6,р. 36 learn the words by heart and for dictation
2) WB Ех.1, 3, р. 22
Фото виконаних вправ в звичаному зошиті і в друкованому з класної і домашньої роботи чекаю на Вайбер!
03.10.2022
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила
Время: 28 сент. 2022 09:40
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 06.10.2022:
1) Ще раз передивіться відео про різницю між Past Simple i Past Continuous
2) WB Ех.10 р. 24
3) На основі повтореного матеріалу виконайте тестову ВПРАВА8.10
Після виконання вправи натисніть 1) Finish - 2) Email to my teacher - 3) вводите своє ім'я, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки 4) anna.chernousova1988@gmail.com - натискаєте 5) Send
29.09.2022
Good morning, guys!
Today we are going to refresh Past Continuous and the difference in usage of Past Continuous and Past Simple!
1) Watch the next video explanation one more time!
Після виконання вправи натисніть 1) Finish - 2) Email to my teacher - 3) вводите своє ім'я, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки 4) anna.chernousova1988@gmail.com - натискаєте 5) Send
26.09.2022
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила
Время: 26 сент. 2022 09:40
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 29.09.2022:
1) SB Ех.1, p.34 письмово в зошиті
2) SB р. 35 Прослухати ДІАЛОГИ, читати, перекладати, вивчити виділені слова
3) Ех.4, р.34 письмово відповіді на питання по діалогу
Фото виконаних вправ чекаю на Вайбер!
22.09.2022
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила
Время: 22 сент. 2022 10:30
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 26.09.2022:
1) WB p. 83 вивчити різницю коли вживається Past Simple,а коли Past Continuous.
Наступне відео допоможе краще в цьому розібратися (особливо для тих, кого не було на уроці)
2) На основі опрацьованого матеріалу, виконайте наступні вправи:
WB Ех.1, р. 84
WB Ех.5,7 р. 84
Фото виконаних вправ чекаю на Вайбер! 3) Виконайте тестову вправу на основі засвоєного матеріалу
Після виконання вправи натисніть 1) Finish - 2) Email to my teacher - 3) вводите своє ім'я, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки 4) anna.chernousova1988@gmail.com - натискаєте 5) Send
19.09.2022
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила
Время: 19 сент. 2022 09:40
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 22.09.2022:
1) Повторіть з попередніх уроків Past Continious + як додовати закінчення -ing
2) SB Ех 9, р. 37 послухати АУДІО, зєднати імені з особами на малюнку, написати в зошиті що вони робили вчора об 11 годині ранку (відповідно до прослуханого матеріалу)
3) WB Ех.2,3 р.84 письмово в зоршиті за зразком
4) 3) WB Ех.4 р.84 написати речення в підручнику
Чекаю фото виконаних вправ!
15.09.2022
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила
Время: 15 сент. 2022 10:30
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 19.09.2022:
1) Повторіть з попередніх уроків Past Continious
2) На основі повтореного матеріалу виконайте наступні вправи
ВПРАВА8.8 (для тих, кого не було на уроці або у кого не відкрилася ссилка)
Після виконання вправ натисніть 1) Finish - 2) Email to my teacher - 3) вводите своє ім'я, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки 4) anna.chernousova1988@gmail.com - натискаєте 5) Send
12.09.2022
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 8-Б
Время: 12 сент. 2022 09:40
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 15.09.2022:
1) згадайте всі форми часу,які ми вже вивчиои раніше
2) вивчити що таке Past Continuous (записати в блокнот правило: малюнок 1,2 нижче)
(Анг мовою є правило на ст. 115 (SB)
2) Виконати ВПРАВА 8.4 (поставити слово в правильній формі і написати цифру)
3) Виконати ВПРАВА 8.5 (підібрати слово за змістом зі списку, постаити його в Past Cont в правильну форму стверджувального, заперечного чи питального речення)
Після виконання вправ натисніть 1) Finish - 2) Email to my teacher - 3) вводите своє ім'я, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки 4) anna.chernousova1988@gmail.com - натискаєте 5) Send
08.09.2022
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 8-Б
Время: 8 сент. 2022 10:30
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 12.09.2022
1) Виконати ВПРАВА 8.3 (прочитати тексти, виконати завдання) + Написати в тоненькому зошиті інформацію про дітей з тексту, але від 3-ї особи однини (He/She, Her\His), як ми усно робили у класі!
Фото письмової вправи надіслати в Вайбер в групу для Домашніх завдань! (Групу створю в Сб)
05.09.2022
Дистанційна група Анни Михайлівни
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 8-Б
Время: 5 сент. 2022 09:40
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на наступний урок:
Згадуємо як вітатися, задавати найпростіші запитання і давати на них віповіді!
1) Виконати ВПРАВУ 1 (1.вписати інформацію про себе 2.Написати 2 правди і 1 одну брехню про себе)
2) Виконати ВПРАВУ 2 (підібрати запитання до відповідей) + усно вміти давати відповіді на подані запитання про СЕБЕ!
Після виконання вправ натисніть 1) Finish - 2) Email to my teacher - 3) вводите своє ім'я, прізвище і клас - в останньому рядку вводите адресу моєї поштової скриньки 4) anna.chernousova1988@gmail.com - натискаєте 5) Send
2021-2022 навчальний рік
31.05.22
8-б
Good morning!
Дякую за гарну роботу!
Ваше дз на літо:
Перегляньте фільми англійською мовою
Оскільки вивчення англійської за переглядом фільмів відмінно розширить ваш словниковий запас і допоможе розвинути навички аудіювання. Та й зайва порція добра ще нікому не зашкодила.
Навіть якщо ви маєте рівень Beginner, ми радимо вам теж спробувати. В крайньому разі вмикайте субтитри.
На контроль говоріння підготувати усну розповідь:"Му favourite holiday"(тобто моє улюблене свято)або вивчити в підручнику(SB ex.22/p.59 або Sb ex/31,p.61)
Вивчити вибраний матеріал, прислати відео, де ви розповідаєте обрану тему на номер 0959325922 (вайбер)
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
Пригадай правила утворення ступенів порівняння прикметників та виконай WB Ex 10 p 42
SB Ex 5 p 66 (read, translate and answer the questions as in the example )
SB Ex 4 p 66
Опрацюй граматичні правила у
WB Grammar p 99
Hometask
WB Ex 6 p 101
Вивчити правила
SB Ex 20 p 70 склади речення за зразком
TaskВиконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
Good afternoon! Today our lesson will be about The Animal Kingdom.
Перегляньте відео і запам'ятайте
SB ex.6,p.68(a-написати речення за зразком до якого виду належить тварина, на малюнку поруч, b-використовуючи подані слова, описати цих тварин за зразком, c-підкреслити правильне)
WB ex.1,p.40(a-розподілити тварин на групи, b-скласти речення за зразком про кожну тварину)
WB ex.2,p.40 (описати поданих тварин) Фото надсилати на номер 0959325922
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
02.05.22
8-b
Доброго дня! Good morning! Сьогодні ви попрацюєте самостійно над контрольним тестом!
Ex2(3бали)Після виконання тесту, натиснути Finish, потрім Email my answers to my teacher, ввести своє дані і надіслати на virvanyulya@gmail.com потім натискаємо Send.
28.03.22
8-b
Good afternoon! Today our lesson will be about злічувальні (countable)та незлічувальні( uncountable) іменники.
Злічувані іменники ми можемо порахувати
Незлічувані іменники - не можемо порахувати
Правило вивчи!!!
Зі злічуваними іменниками в однині ми вживаємо артикльa/an, з незлічуваними слово some.
Ex1обери правильний артикль а/an ,some та розташуй слова
WB ex/10,p.36(скласти діалоги за зразком)
WB ex/11,p.36(обери правильний артикль а/an ,some та напиши С- якщозлічувальні (countable)або U- якщо незлічувальні( uncountable) іменники)
WB ex/1,p.94(обери правильний артикль а/an ,some та напиши С- якщозлічувальні (countable)або U- якщо незлічувальні( uncountable) іменники)
виконати завдання за посиланням Countable/uncountableПісля виконання тесту, натиснути Finish, потрім Email my answers to my teacher, ввести своє дані і надіслати на virvanyulya@gmail.com потім натискаємо Send.
24.03.22
8-b
Діти, перейдіть за посиланням на онлайн урок!
Good afternoon! Today our lesson will be about злічувальні (countable)та незлічувальні( uncountable) іменники.
SB ex.10,p.57(скласти діалоги за зразком)
SB ex.11,p.57(вивчити , перемалювати у зошит табличку + скласти свої 2 приклади на кожне правило)
SB ex.12,p.57
Переглянути відео про злічувані і незлічувані іменники
та виконати завдання за посиланням Countable/uncountableПісля виконання тесту, натиснути Finish, потрім Email my answers to my teacher, ввести своє дані і надіслати на virvanyulya@gamil.com потім натискаємо Send.
Після виконання тесту, натиснути Finish, потрім Email my answers to my teacher, ввести своє дані і надіслати на virvanyulya@gamil.com потім натискаємо Send.
22.03.22
8-а
Good afternoon! Today our lesson will be about Comparative and superlative adjectives.
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
21.03.22
8-b
Good afternoon! Today our lesson will be about
COOKING.
Перегляньте відео і запам'ятайте
1.SB ex.8a, b, c p.56(a-Вирази записати у словник, вивчити, підібрати до них малюнки, b-слова курсивом записати у словник, вивчити, скласти з кожним речення, с- слова з малюнків записати у словник, вивчити, скласти речення за зразком, використовуючи слова з частини b та слова з малюнків)
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
17.03.22
8-b
Good afternoon! Today our lesson will be about
Tastes.
Перегляньте відео і запам'ятайте
SB ex.7,p.56(а-cлова, написані курсивом виписати у словник, підібрати і підписати до якого малюнка вони підходять, доповнити своїми прикладами кожну групу, b- створити речення за зразком)
WB ex.2,p.34(a-заповни пропуски,b-склади текст про те, що ти їси на сніданок і тд)
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
17.03.22
8-а
Good afternoon! Today our lesson will be about Сomparisons.
Перегляньте відео і запам'ятайте
SB ex.7,p.68(доповнити табличку)
Wb p.98(опрацювати правила)
Wb ex.1,2,p.100 Фото надсилати на номер 0959325922
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
15.03.22
8-b
Good afternoon! Today our lesson will be about The Food Pyramid.
Перегляньте відео і запам'ятайте
SB ex.6,p.56(a-підкресли зайве, b-склади речення про кожну групу за зразком)
WB ex.1,p.34(a-підписати малюнки та назви груп, b-скласти речення за зразком про кожний продукт(12 речень))
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
15.03.22
8-a
Good afternoon! Today our lesson will be about The Animal Kingdom.
Перегляньте відео і запам'ятайте
SB ex.6,p.68(a-написати речення за зразком до якого виду належить тварина, на малюнку поруч, b-використовуючи подані слова, описати цих тварин за зразком, c-підкреслити правильне)
WB ex.1,p.40(a-розподілити тварин на групи, b-скласти речення за зразком про кожну тварину)
WB ex.2,p.40 (описати поданих тварин) Фото надсилати на номер 0959325922
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
14.03.22
8-б
Good afternoon! Today our lesson will be about FOOD.
1)SB ex.1,p.54(слова в словник,вивчити, +надіслати фото словника, підібрати малюнок до кожного слова, поставити його цифру)
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
24.02.22
8-б
Good morning! Діти, сьогодні виконуємо самостійну роботу!
WB p.131 Progress Test 5
Надсилаємо фото на вайбер!
10.02.22
8-Б
Good morning! Діти, перейдіть за посиланням на онлайн урок! урок
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
Надіслати фото всіх дз до 08.02.2022!
03.02.22
8-Б
Good morning! Діти, перейдіть за посиланням на онлайн урок! урок
Homework:SB ex.4,p.47(a-поєднати, b-письмово відповісти на питання)Діалоги A,B,Cчитати та перекладати(всі невідомі слова підписати зверху)
Діти, 10 балів -за усі виконані завдання(2 вправи, та підписані невідомі слова)
Надіслати фото всіх дз до 06.02.2022!
01.02.2022
8-А
Good afternoon! Сьогодні ми починаємо нову тему " Література"
Перегляньте відео, запишіть слова у словник
Task 1 Виконай завдання. Слова запиши у словник, вивчи
Task 2 правкикуємо навички аудіювання. Прослухай про вподобання дітей у читанні, обери правильні відповіді.
3)Task2Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
Діти, 10 балів -за усі виконані завдання(3 письмові вправи, та 2 інтерактивні)
31.01.22
8-Б
Good morning! Діти, перейдіть за посиланням на онлайн урок! урок
SB ex.8,p.48Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обратиEmail my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
Діти, 10 балів -за усі виконані завдання(1 письмова вправа, та 3 інтерактивні))
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 28.02.2024 17.04.2024 29.05.2024 Контрольне тестування Розробка ігрового проєкту Контрольне тестування Алгоритми та програми. Частина 1 ( робота не приймається більше) Алгоритми та програми. Частина 2 ( робота не приймається більше) Комп’ютерна графіка 29.05.2024 Контрольне тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4958956 Алгоритми та програми. Частина 2. Розробка ігрового проєкту Гра "Істи чи не їсти" Спробуємо створити гру за зразком Опис гри. - фрукти необхідно ловити кліканням мишки за них отримується певна кількість балів - якщо клікнути на неїстівний предмет, бали знімаються і віднімається життя. Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2024 24.04.2024 27.05.2024 Контрольне тестування Розробка власного проєкту Контрольне тестування Алгоритми та програми. Частина 1 Алгоритми та програми. Частина 2 Інформаційна мозаїка 27.05.2024 Контрольне тестування Інформаційна мозаїка https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7214629 Алгоритми та програми. Частина 2 Створення ігрового проєкту Проєкт "Кульки" Створення гри із лопанням кульок. Офіційний сайт Проєкту Сode Club Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки" Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2024 01.04.2024 20.05.2024 Контрольне тестування Розробка ігрового проєкту Розробка власного проєкту Алгоритми та програми. Частина 1 Алгоритми та програми. Частина 2 Творчий проєкт 20.05.2024 Творчий проєкт Практичне завдання – створення власного проекту Сплануй і розроби власний проект у середовищі Скретч. Під час планування проєкту дай відповіді на запитання: Яка назва проекту? Яка ідея проекту? Для кого призначений проект? Які інформаційні матеріали потрібні для проекту? Які об'єкти будуть використані у проекті? Які події передбачені у проекті? Як користувач дізнається про те, як управляти подіями у проекті? Який вигляд матиме стартове вікно сцени проекту? Як виглядатиме сцена по завершенні проекту? Які допоміжні власні блоки слід створити для проекту? Які матеріали потрібні для захисту проекту? Готовий проєкт та відповіді надішліть на електронну адресу bidenkoal
Комментарии
Отправить комментарий