8 клас Всесвітня Історія 2022-2023

 01.09.23

Тема: всесвітня історія 8-Б

Час: 1 вересня 2023 11:30 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/84705019268?pwd=6xoaDQzPUlCO3mV8u2pCfVr0Ouba5n.1

Идентификатор конференции: 847 0501 9268

Код доступа: 0109




30.05.23

Тема: всесвітняі сторія 8-А та 8-Б -змішана форма

Час: 30 травня 2023 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/88646634583?pwd=UmUvNUhHT1pXbU4ybFF0S1orem1NUT09

Идентификатор конференции: 886 4663 4583

Код доступа: 3005


23.05.23

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи-дистанційна форма

Час: 23 травня 2023 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/84180077185?pwd=d1Uxb3lOWUh5MGR1aElWdDBFcURkQT09

Идентификатор конференции: 841 8007 7185

Код доступа: 2305


16.05.23

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б -дистанційна форма

Час: 16 травня 2023 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/83628124778?pwd=QlAxN0NtVFNFUjQ5L0NEUmlZM05EUT09

Идентификатор конференции: 836 2812 4778

Код доступа: 1605

09.05.23

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи-змішана форма

Час: 9 травня 2023 01:10 PM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/85365093844?pwd=cE1HMWdzdDI1alRXZXo3bVNnVjdCUT09

Идентификатор конференции: 853 6509 3844

Код доступа: 0905


Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи-дистанційна форма

Час: 9 травня 2023 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/82749179145?pwd=dDFtZGFrQ21abmFJM3AwK1ZBM2gyZz09

Идентификатор конференции: 827 4917 9145

Код доступа: 0905






02.05.23

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи- дистанційна форма

Час: 2 травня 2023 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/83652021174?pwd=dWhkZFNxM2RaeFJVRTNWV3NkSDFVZz09

Идентификатор конференции: 836 5202 1174

Код доступа: 0205


25.04.23

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б - дистанційна форма

Час: 25 квітня2023 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/83315755437?pwd=ZmxNWEZWaDh3czlXNXdDN0NNTThJQT09

Идентификатор конференции: 833 1575 5437

Код доступа: 2504


8-а,8-б

Доброго дня шановні учні

До вашої уваги урок з теми: Міжнародні відносини XVII ст

Дата 18.04

Переглянути відео

Виконати тест

Дві держави Європи, які відігравали провідну роль у XVII ст., у результаті війн першої чверті XVIII ст. втратили статус провідних держав?

варіанти відповідей
 

Австрія

 
 

Росія

 
 

Іспанія

 
 

Франція

 
 

Швеція

 
 

Пруссія

Запитання 2

В якому мирному договорі знайшла відображення ідея балансу (рівновагу) сил у міжнародних відносинах?

варіанти відповідей
 

Раштадтському

 
 

Утрехтському

 
 

Кючук-Кайнарджійському

 
 

Брест-Литовмькому

Запитання 3

Яка країна у результаті війни за Іспанську спадщину отримала більшість іспанських володінь в Італії та Нідерландах?

варіанти відповідей
 

Франція

 
 

Велика Британія

 
 

Австрія

Запитання 4

Яка з перерахованих війн стала загальноєвропейською війною?

варіанти відповідей
 

Війна за польську спадщину

 
 

Війна за австрійські спадшину

 
 

Війна за Іспанську спадщину

 
 

Семилітня війна

Запитання 5

В якому році розпочалася Семилітня війна?

варіанти відповідей
 

У 1733 р.

 
 

У 1735 р.

 
 

У 1740 р.

 
 

У 1756 р.




11.04.23

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи-змішана форма

Час: 11 квітня 2023 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/87080122740?pwd=cFdNMUNYaFlCNnlqbUhuQVBKWm1Jdz09

Идентификатор конференции: 870 8012 2740

Код доступа: 1104

04.04.23

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи - дистанційна форма

Час: 4 квітня 2023 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/89059561772?pwd=V0o5OWVGZEt3Qk9mL2ZWVU1BamVqZz09

Идентификатор конференции: 890 5956 1772

Код доступа: 0404


21.03.23

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи- дистанційна форма

Час: 21 березня 2023 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/81754235343?pwd=Z05raWhkRjF2WEFadEl0OE93YlgwUT09

Идентификатор конференции: 817 5423 5343

Код доступа: 2103


14.03.23

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи-дистанційна форма

Час: 14 березня 2023 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/82348764311?pwd=M3VieG5ucE90WU15UExQNUYzdVpmZz09

Идентификатор конференции: 823 4876 4311

Код доступа: 1403


07.03.23

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи

Час: 7 березня 2023 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/85427511698?pwd=a0RISnZkZmxCbVRRWkxEZFFyc2wrdz09

Идентификатор конференции: 854 2751 1698

Код доступа: 0703


28.02.23

Доброго дня!

Тема уроку "Османська імперія"

Діти, перегляньте відео, опрацюйте параграф  14 та виконайте письмово завдання на сторінці 109 (варіант І).

 Результати Вашої роботи очікую на свою ел. адресу або в ел. щоденник до 06.03.23.



21.02.23

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи - дистанційна форма

Час: 21 лютого 2023 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/85140957450?pwd=RTZCTWhKK3FKR3RyYW5leVdFMlV6Zz09

Идентификатор конференции: 851 4095 7450

Код доступа: 2102

Доброго дня!

Діти, сьогодні ми завершуємо вивчення теми "Держави Західної та Центральної Європи  в XVI-XVII століттях" підсумковим тестом. Бажаю успіхів!

14.02.23

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи- дистанційна форма

Час: 14 лютого 2023 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/85982246900?pwd=MWJVbi91N1JBY3ZHdjBCdXRGeUNWUT09

Идентификатор конференции: 859 8224 6900

Код доступа: 1402


07.02.23

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи- дистанційна форма

Час: 7 лютого 2023 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/82946135397?pwd=REY1WG80SDU4dGlFUHgrZGxtNUQwdz09

Идентификатор конференции: 829 4613 5397

Код доступа: 0702

31.01.23

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б - дистанційна форма 

Час: 31 січня 2023 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/88282775678?pwd=d2hwaTNrOWN6U0lOVzZZUHlVcVp2dz09

Идентификатор конференции: 882 8277 5678

Код доступа: 2023

24.01.23

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи- дистанційна форма

Час: 24 січня 2023 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/83271150524?pwd=L0NQRkgybXZuTUpDdlhia29QbVl0QT09

Идентификатор конференции: 832 7115 0524

Код доступа: 2234

Увага!!! 
Діти, хто з поважних причин не зміг приєднатися до онлайн-уроку, опрацюйте самостійно параграф 11, перегляньте відео та виконайте завдання на сторінці 87.



20.12.22

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи- дистанційна форма

Час: 20 грудня 2022 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/81397087028?pwd=cXVzRjc5TG5PbXV3bTZDNGsxUGZjZz09

Идентификатор конференции: 813 9708 7028

Код доступа: 6868

Доброго дня! 

Тема уроку "Англія в XVI-XVII століттях"

Опрацюйте матеріал параграфа 11 пункти 1-3 та виконайте онлайн-тест.

13.12.22

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи

Время: 13 грудня 2022 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/86831184963?pwd=UDhzNE80UUx0MUxPZzRHYjRRQ1llUT09

Идентификатор конференции: 868 3118 4963

Код доступа: 1234


06.12.22

Урок для учнів 8-А та 8-Б класів, які навчаються за змішаною формою.

Доброго дня!

Тема уроку «Франція у ХVІ–ХVІІ ст.»

Перегляньте відео, працюйте параграф 9 та виконайте завдання.



на 1-6 балів

Дайте визначення понять:

абсолютизм-

меркантилізм-

протекціонізм

на 7-9 балів

Наведіть приклади, які свідчать про те, що за часів правління Людовіка XIV абсолютизм у Франції досяг найвищого розквіту.

на 10-12 балів

Заповнити таблицю «Реформи кардинала Рішельє», опрацювавши пункт 2 параграфа 9



Доброго дня!

Завдання для учнів 8-А та 8-Б класів, які навчаються за дистанційню формою.

Сьогодні ми завершуємо вивчення теми "Високе Відродження. Реформація в Західній Європі" підсумковим тестом. 

Бажаю успіхів!



29.11.22

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи дистанційна форма

Час: 29 листопада 2022 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/86314558796?pwd=b3hGbFBVeVRIU1YrS3ovd3U3aVJnZz09

Идентификатор конференции: 863 1455 8796

Код доступа: C765

Практична робота «Народження нової європейської науки»

на 1-6 балів

Завдання 1

Опрацюйте пункт 3 параграфа 8, заповніть таблицю та зробіть до неї висновок

                                    «Наукові відкриття XVI-XVII ст.»

на 7-9 балів 

Завдання 2

Якою була реакція католицької церкви на діяльність учених ранньомодерної доби? Наведіть конкретні приклади. 

на 10-12 балів

Завдання 3

Чому, на Вашу думку, католицька церква заперечувала дослідження  Галілео Галілея, М. Коперника, Д. Бруно.

Виконану роботу чекаю на ел. адресу hanum24@ukr.net  або в ел. щоденник до 03 грудня. 

Домашнє завдання

Повторити основні історичні поняття і дати ( параграфи 5-8), підготуватися до тестової роботи.


22.11.22

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи - дистанційна форма

Час: 22 листопада 2022 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/82844728525?pwd=RzhhYWdaTEI4Sm1PSnB2RW5TVVhkdz09

Идентификатор конференции: 828 4472 8525

Код доступа: 3345


15.11.22

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи - дистанційна форма

Час: 15 листопада 2022 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/88654736689?pwd=MGlobExua2lSSlpScWw5OFY0TlVrQT09

Идентификатор конференции: 886 5473 6689

Код доступа: V11TN


08.11.22

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи-дистанційна форма навчання

Час: 8 листопада 2022 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/83732522104?pwd=Uy81WCs3SVZBb25iMXhkbUxHN2JlQT09

Идентификатор конференции: 837 3252 2104

Код доступа: 7896


01.11.22

Тема: всесвітня історія 8-Б клас

Час: 1 листопада 2022 02:00 PM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/85726261776?pwd=WGVpSC85VkkyYTZCOFRSM29Pck1VZz09

Идентификатор конференции: 857 2626 1776

Код доступа: 9876


Тема: всесвітня історія 8-А клас

Час: 1 листопада 2022 10:00 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/82837498530?pwd=RUFHNm1neHJHdXl4RFdSMnZKTXordz09

Идентификатор конференции: 828 3749 8530

Код доступа: 8888


25.10.22

Тема: всесвітня історія 8-Б клас

Час: 25 жовтня 2022 02:00 PM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/83658310428?pwd=b0lGcHpRQU9jNWNtc0pWY3E2UlEvZz09

Идентификатор конференции: 836 5831 0428

Код доступа: 654F5

Тема: всесвітня історія 8-А клас

Час: 25 жовтня 2022 10:00 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/86943042373?pwd=ZEdVU1ZKL21Ud2VVclJpVkNSZDVSZz09

Идентификатор конференции: 869 4304 2373

Код доступа: 87654


18.11.22

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи- змішана форма навчання

Час: 18 жовтня 2022 01:40 PM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/83162888242?pwd=R1ZnVFkwK2VkL09ieG1FYkx6V2ZVdz09

Идентификатор конференции: 831 6288 8242

Код доступа: 12342t


Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б - дистанційна форма навчання

Час: 18 жовтня 2022 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/85822839707?pwd=YnFzVjFVZWovUTZyemRxc0pCRW1hdz09

Идентификатор конференции: 858 2283 9707

Код доступа: 4QZunz


11.10.22

Діти!

       У зв’язку з тим, що через повітряну тривогу онлайн урок не відбувся, прошу виконати практичну роботу самостійно. Відповіді чекаю на ел. адресу hanum24@ukr.net до 17 жовтня. 

Практична робота

Завдання 1

Прочитайте пункт 1 параграфа 4 та дайте відповідь на запитання:

« Які позитивні та які негативні чинники впливали на чисельність населення в Європі у XVI – першій половиніXVII ст.?

 

Завдання 2

Прочитайте пункт 2 параграфа 4 та запишіть характерні риси ранньомодерних міст.

Завдання 3

Прочитайте пункт 3 параграфа 4 та складіть порівняльну характеристику житла селянина та заможнього міщанина.

Завдання 4

Прочитайте пункт 4 параграфа 4 та дайте відповіді на запитання:

-Яких змін зазнав раціон європейців у XVI – першій половині XVII ст.?

-Чим висока кухня відрізнялася від звичайної?

Завдання 5

Прочитайте пункт 5 параграфа 4 та дайте відповіді на запитання:

-чи впливала  нова звичка  європейців слідувати моді на розвиток економіки?

-чи варто, на Вашу думку, слідувати моді в наш час?

Завдання 6

Дайте розгорнуту відповідь на запитання:

 « Як Великі географічні відкриття вплинули на повсякденне життя європейців?»


Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи -змішана форма навчання

Увага! Для роботи на уроці приготуйте, будь ласка, підручник, зошит і ручку!

Час: 11 жовтня 2022 01:40 PM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/81154747232?pwd=bFM5c3crR0d4VjZaUkZ6M1JuWXp5UT09

Идентификатор конференции: 811 5474 7232

Код доступа: 4FG4

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи- дистанційна форма навчання

Час: 11 жовтня 2022 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/88569989570?pwd=ZW1nTVBZVXVBQWtVd04venIvZWI5QT09

Идентификатор конференции: 885 6998 9570

Код доступа: 9876

Виконайте тест

04.10.22

Тема: всесвітня історія 8-А та 8-Б класи

Час: 4 жовтня 2022 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/89347285708?pwd=K21RMklDcGsycUVTY1YvK21oNTM0dz09

Идентификатор конференции: 893 4728 5708

Код доступа: 1234


27.09.22

Час: 27 вересня 2022 08:50 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/84395634848?pwd=NzJucUdFaDV3QiswQ1h6L1FYWThsUT09


Идентификатор конференции: 843 9563 4848

Код доступа: 1234


20.09.22

 Доброго дня!

Тема уроку "Цивілізації доколумбової Америки"

Доколумбова ера — період в історії Північної та Південної Америк до початку європейської колонізації наприкінці  XV— початку XVI століть.

Перегляньте відео та виконайте  письмово завдання


                        на 1-3 бали

1. Про які цивілізіції  доколумбової Америки Ви дізналися?

                       на 4-6 балів

2.  Розгляньте карту.  На території яких сучасних держав існувала цивілізація майя?

на 7-9 балів

3. Запишіть наслідки Великих географічних відкриттів у таблицю:


 на 10-12 балів

4. У 1992 році світ відзначав 500-річчя відкриття Америки. Проте країни Латинської Америки відмовилися від святкування. 

Чому, на Вашу думку, ставлення до цієї події відрізняється в різних країнах світу?

Відповіді очікую до 27.09 на ел. адресу   hanum24@ukr.net 



13.09.22


                                                      Доброго дня!

                           Тема уроку "Великі географічні відкриття"

                                                      План

1. Причини та передумови Великих географічних відкриттів.

2. Великі географічні відкриття та їхнє значення.

Перегляньте відео ,  прочитайте параграф 1 підручника та виконайте письмово практичні завдання:



   
 

на 1-6 балів

Дайте визначення понять:

факторія-

колонія-

колоніальна імперія-

на 7-9 балів

заповніть таблицю «Великі географічні відкриття та їхнє значення»

на 10-12 балів

Зробіть розгорнутий висновок до таблиці

Відповіді надіслати до 20.09 на ел. адресу hanum24@ukr.net

обов'язково вказуйте прізвище, ім'я та клас




06.09.22

Доброго дня!

        Ми розпочинаємо з вами вивчення нового періоду всесвітньої історії. Він отримав назву історія Нового часу або Модерна доба.

    Протягом навчального року ми будемо вивчати  історичні події, що відбувалися в країнах світу  з кінця XV століття до кінця  XVIII століття.

   А сьогодні ми з вами пригадаємо історичні події, які ми вивчали у 7 класі.

                                                           Тема уроку 

« Середні віки в історії людства. Поняття і періодизація Нового часу"

Перегляньте відео за покликанням та виконайте завдання:

                              https://www.youtube.com/watch?v=vyn1PMosDhg 

   1.На які періоди поділяється історія Нового часу?

   2. Запишіть у зошит хронологічні рамки кожного періоду.

   3. З яких історичних подій починається історія Нового часу?


Тема: історія 8-а

Час: 1 вересня 2022 11:00 AM Київ


Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/89919328714?pwd=Nkw2S01EZEhnYnJzckxTeUhmbXk1QT09


Идентификатор конференции: 899 1932 8714

Код доступа: Mwn3pq



Тема: історія 8-б
Час: 1 вересня 2022 11:55 AM Київ

Подключиться к конференции Zoom

Идентификатор конференции: 893 4061 4552
Код доступа: 10qbQx



25.05.2022 р.
8-А клас, 8-Б клас

Доброго дня!

      Сьогодні ми завершуємо вивчення всесвітньої історії у 8 класі підсумковим тестом за темами «Епоха Просвітництва. Країни Сходу у XVI-XVIII cт.»


18.05.2022 р.
8-А клас, 8-Б клас

Доброго дня!

Тема нашого уроку « Китай та Японія у XVI – XVIII ст.»

      Перегляньте відео, опрацюйте параграф 23 підручника з всесвітньої історії  та виконайте тестові завдання


Виконайте тест









11.05.2022 р.

8-А клас, 8-Б клас

Доброго дня!

Тема нашого уроку « Індія та Іран у XVI – XVIII ст.»

      Перегляньте відео, опрацюйте параграф 22 підручника з всесвітньої історії  та виконайте тестові завдання.


Виконайте тест



04.05. 2022 р.

                                                                                       Доброго дня!

Тема уроку "Міжнародні відносини у XVIII ст."

План

1. Міжнародні відносини в першій чверті XVIII ст.:

а) Північна війна;

б) боротьба за іспанську та австрійську спадщину.   

2. Система рівноваги в міжнародних відносинах. Семилітня війна.

3. Поділи Речі Посполитої.

 

Північна війна 1700-1721 рр.

      У 1721 році між Швецією та Росією був підписаний Ніштадтський мирний договір.



       На карті жовтим кольором позначена територія Швеції до війни, а зеленим Росії. Заштрихована територія відійшла до Росії як результат поразки Швеції у війні.

    Боротьба за іспанську спадщину у 1700-1714 роках

      Король Іспанії Карл ІІ, який не мав прямих спадкоємців, залишив свій трон онуку французького короля Людовику XIV. Проте була одна умова: за заповітом Карла ІІ іспанська та французька корони не повинні бути в одних руках. У 1700 році Карл ІІ помирає. Онук Людовика XIV не збирався виконувати умови заповіту, він був проголошений  королем Іспанії під ім'ям Філіпа V. Він заявив, що Піренеїв ( гори, що розділяли Францію та Іспанію) більше не існує. Так в Іспанії та Франції тепер правила одна династія -Бурбони.


                                                                                                                                  Філіп V

          Надмірне посилення Франції викликало спротив з боку Англії, Австрії, Пруссії та Нідерландів. Ці держави об’єдналися у коаліцію проти Франції.

Коаліція - форма співпраці між державами, що об'єднуються задля реалізації поставленої мети.

        Загальноєвропейська війна мала тяжкі наслідки для Франції, що не мала союзників і завершилася підписанням Утрехтського мирного договору, за яким Філіп V залишив за собою іспанську корону без права обіймати французький трон.

     Так слідом за Швецією  Іспанія   також у XVIII ст. втрачає лідерство в Європі.

Війна за австрійську спадщину 1740-1748 роки

      З 1740 по 1748 роки тривала боротьба за австрійську спадщину. Війна розпочалася після смерті Карла VI, який не залишив після себе сина-спадкоємця. Європейськими дворами полетіла фраза: « Габсбургів більше не існує!» Боротьба завершилась підписанням  у 1748 році Аахенського миру, за яким право на австрійський престол визнавалося за старшою донькою Карла VI, вже відомою нам Марією-Терезією.


                                                                                                                                        Марія-Терезія

Результатом війни стало значне посилення Пруссії та її протистояння з Австрією, що тривало понад ста років.

Система рівноваги в міжнародних відносинах

       Зростання могутності одних держав неминуче вступало у протиріччя з інтересами інших. У результаті завжди виникав конфлікт. Всі війни, що відбувалися в цей період мали на меті зберегти баланс сил шляхом утворення коаліцій.

       Так народилася європейська система рівноваги в міжнародних відносинах, в якій  провідну роль відігравали Франція, Англія, Австрія, Пруссія і Росія.

       Іспанія та Швеція  втрачають свою  провідну роль в Європі.

Зовнішньополітичні  цілі провідних країн  Європи


Практичне завдання

       Давайте проаналізуємо таблицю і спрогнозуємо, які коаліції могли в майбутньому утворитися між державами, а які держави були суперниками в майбутніх війнах.

Семилітня війна 1756-1763 роки

      Це був європейський конфлікт, основними суперниками в якому були Австрія та Пруссія.  Австрія уклала союз з Францією та Росією, а Пруссія відповідно з Англією. Отже, всі провідні європейські держави опинилися у стані війни.

     Війна була надзвичайно невдалою для Пруссії, російські війська вступили в Берлін, а король Пруссії Фрідріх ІІ  ледве не потрапив в полон та навіть думав про зречення від влади.

      Але хід війни змінили події, що відбулися в Росії, а саме: помирає російська імператриця Єлизавета і новим імператором стає Петро ІІІ, який був палким прихильником Пруссії та Фрідріха ІІ. Він виходить із війни та укладає мир із Пруссією, повертає їй всі завойовані землі. Ця подія сприяла укладанню миру з між Пруссією та Австрією і Францією, поверненню до позицій довоєнного стану. Франція відмовилась від більшості своїх володінь в Індії та Канаді.

      До кінця XVIII ст. в Європі більше не відбувалося військових конфліктів між провідними державами.

Поділи Речі Посполитої

Причини втрати державності

1. Соціально-економічний занепад

Сергій Громенко, український історик

       Головна причина економічних проблем — тотальна війна 1648-1676 рр., яка точилася по всій території Польщі. Зокрема, «шведський потоп» призвів до окупації десь 90 % території держави. Втрати за цей період сягали 40 % населення та 50 % економіки.

Норман Дейвіс, англійський історик

      Коли над головами почали кружляти міжнародні шуліки, зубожіла Річ Посполита з’ясувала, що вона надто слабка, щоб боротися. У такому розумінні занепад торгівлі на Віслі й ослаблення економічного життя слід вважати за необхідну прелюдію до поділів Польщі.

 

2. Політична криза й посилення зовнішньої залежності

Норман Дейвіс, англійський історик

       Вороги Речі Посполитої раділи. Кожна сусідня держава утримувала магнатів, що за дукат могли зірвати сесію сейму... Зокрема, були дуже вдоволені росіяни. Від 1717 р. вони мали фактичний протекторат над Річчю Посполитою і охороняли свої західні кордони коштом кількох магнатських пенсій. Виставляючи себе як оборонців «золотої свободи» й «ліберум вето», вони могли бути впевнені, що Річ Посполита буде нездатна організуватися і чинити опір російській політиці. Заполоняючи Варшаву російськими військами з кожної важливої нагоди, вони «захищали сейм від зовнішніх втручань».

3. Військова слабкість        

      Безсилля Речі Посполитої найкраще відображав занепад її збройних сил. Чисельний склад армії становив менше 20 тис. вояків, це було в 11 разів менше за прусську армію, у 17 разів — за австрійську й у 28 разів — за російську.

Практичне завдання 

Розгляньте карту та дайте відповіді на запитання:   

1. Скільки відбулося  поділів Речі Посполитої?

2. Які держави брали участь у поділах Речі Посполитої?

3. Яке значення для України мали поділи Речі Посполитої?


Чи чинили поляки спротив іноземній експансії?

      Другий поділ держави спричинив визвольне повстання 1794 р. на чолі з Тадеушем Костюшком. Однак силами російської армії на чолі з Олександром Суворовим воно було придушене.


               

                          Тадеуш  Костюшко

У результаті трьох  поділів Річ Посполита  як держава зникає з карти Європи.

 

Норман Дейвіс, англійський історик

       Поділи Польщі... були безпрецедентні в європейській історії за Новітньої доби. Хоча переможні держави звичайно позбавляли своїх переможених суперників територіальних володінь і прихильно ставилися до поділу награбованого в Індії, Америці й Африці, не було жодного прикладу, щоб вони навмисно й холоднокровно знищили одну з історичних держав Європи.

Узагальнення

1. Які  європейські держави втратили свій вплив  у XVIII ст.?

2. Чим завершилась боротьба за австрійську спадщину?

3. Які держави змагалися між собою за вплив у Центральній Європі?

4. Коли і за яких обставин припинила своє існування Річ Посполита?

Домашнє завдання

Прочитайте текст параграфа на стор. 147-148 та дайте письмові  відповіді на запитання:

11.   Які країни були суперниками Османської імперії у XVIII ст.?

 2.   Коли відбулися війни між Османською імперією та Росією?

 3.     Якими були результати цих війн для обох держав?

 

 

Тема: всесвітня історія 8-А клас - Zoom Meeting Ірина Самохвал

Время: 4 мая 2022 14:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/83066015734?pwd=eVdMM0M5OEZBYXl1cDd6TUZuSUhHUT09

Идентификатор конференции: 830 6601 5734

Код доступа: 4F3bgy

Тема: всесвітня історія 8-Б клас - Zoom Meeting Ірина Самохвал

Время: 4 мая 2022 13:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/86229490511?pwd=M1BhUWoxckxtODlqemoyamRJZDc0dz09

Идентификатор конференции: 862 2949 0511

Код доступа: 9H1Vxs


27.04.2022 р.

8-А клас, 8-Б клас

Тема уроку «Виникнення Сполучених Штатів Америки»


План уроку
1. Виникнення колоній в Північній Америці.
2. Війна за незалежність.

Актуалізація опорних знань
Пригадайте:
- Як називається країна, що володіє колоніями?
- Хто такі пуритани? З історією якої пов’язана їхня діяльність?
- Кого із правителів Англії ви пам’ятаєте?

Завдяки великим географічним відкриттям чимало жителів Старого Світу вирушили в мандри в пошуках нових торгівельних шляхів, земель, золота. Англійці теж долучилися до цього процесу. Втрата земель в результаті огороджування, релігійні гоніння, політичні переслідування змушували їх залишати рідні домівки і вирушати у небезпечну подорож.

Перша колонія в Північній Америці була заснована ще за часів правління Єлизавети І та була названа на її честь – Віргінія. Але через деякий час вона занепала.  І тільки в 1607 р. акціонери лондонської Віргінської компанії заснували тут перше постійне поселення — форт Джеймстаун.

У 1620 р. з англійського порту Плімут вийшов корабель, що називався  «Мейфлауер» (з англ. травнева квітка), на якому було 102 пуританина, що втекли з Англії через релігійні переслідування, так звані батьки-пілігрими. Під час плавання вони уклали Мейфлауерську угоду — договір про самоуправління. У грудні 1620 р. батьки-пілігрими висадилися поблизу Кейп-Кода (Массачусетс) і вирішили тут залишитися. Так було засновано Плімутську колонію, губернатором якої став Вільям Брадфорд. Щоправда, першу зиму пережила тільки половина переселенців.

ВИВЧАЄМО ДЖЕРЕЛА

1648 р. З «Історії Плімутської колонії» губернатора Вільяма Брадфорда

(...) Найсумнішим було те, що... половина людей загинула через люту зиму, відсутність житла, а також хвороби... зі 100 переселенців залишилося хіба що 50... і ці люди, нехай їм буде добре, незважаючи на власні страждання, удень чи вночі, ризикуючи власним життям, рубали дрова, палили багаття, готували їжу... Власне, робили все, що треба. (...)

У жовтні 1621 р. переселенці зібрали перший урожай і вирішили відсвяткувати День подяки. Щороку починаючи з 1863 р., згідно з рішенням президента А. Лінкольна, це свято відзначається в останній четвер листопада.

З часом на Атлантичному узбережжі було засновано  13 колоній. Населення колоній швидко збільшувалося за рахунок переселенців. У середині XVIII ст. в англійських колоніях у Північній Америці проживало понад мільйон осіб.

Практичне завдання

Розгляньте карту.

Які колонії були розташовані на Півдні, а які на Півночі?

    В економічному розвитку колоній Півдня і Півночі існували суттєві відмінності.

Завдання

Які колонії були, на Вашу думку, більш розвиненими?

Якими були стосунки колоністів  і корінного населення

Колоністи по-різному ставилися до корінного населення — індіанців: від дружніх стосунків до каральних експедицій і спроб перетворення їх на рабів. Пуритани навіть установили ціни на скальпи, зняті з убитих. Індіанців виганяли з їхніх земель, розпалювали ворожнечу між племенами, скуповували за безцінь хутро й шкури, споювали алкогольними напоями — «вогняною водою».

Якими були стосунки колоністів з метрополією

  Метрополія - це  країна, що володіє колоніями, центр колоніальної імперії.

Англія всіляко обмежувала розвиток промисловості й торгівлі в американських колоніях. Це були різноманітні заборони, зокрема на відкриття в колоніях мануфактур, на виробництво й вивезення вовняних виробів, інструментів тощо.

Політичне й адміністративне життя також жорстко контролювалося англійським урядом. У більшості колоній влада належала губернатору, якого призначав англійський король. В англійському парламенті колонії не мали свого представництва.

В англійських  колоніях  також поширювалися ідеї Просвітництва. Американське Просвітництво  пов’язане з іменем Бенджаміна Франкліна . Франклін організував першу в американських колоніях бібліотеку, Пенсильванський університет, Американське філософське товариство. В Америці набула популярності книга Б. Франкліна «Шлях до багатства», в якій він високо оцінює ощадливість і ділові якості людини. Учений вважав, що праця негрів-рабів є неефективною, тому радив наймати робітників. Його улюблений вислів: «Час — це гроші».  Також йому приписують такі афоризми: «Сонний лис курки не впіймає», «Краще лягати спати голодним, аніж боржником». Суспільний прогрес Б. Франклін пов’язував із високою моральністю.

Д. Мартін. Бенджамін Франклін. 1779 р.

Завдання

Чому Англія не була зацікавлена в економічному розвитку колоній в Північній Америці? До яких наслідків це могло привести?

Початок боротьби проти метрополії

На початку 1760-х років відносини Англії з колоніями неабияк загострилися. Останньою краплею, що переповнила чашу терпіння, було прийняття закону про гербовий збірщо  стосувався кожного американця.  Платити доводилося за комерційні угоди, юридичні документи, оголошення, шлюбні контракти, документи про спадщину тощо. Це спричинило акції протесту. Демонстранти знищували гербовий папір. Чиновників, які збирали гербовий податок, хапали, роздягали, обмазували смолою й валяли в пір’ї. Англійський уряд був змушений скасувати закон про гербовий збір, однак він не відмовився від наміру контролювати колонії. Зокрема, було запроваджено нові види мита на ввезення товарів з Англії. У середовищі колоністів поширювалася ідея бойкотування англійських товарів.

Перегляньте відео та виконайте завдання:


Письмові відповіді надішліть на ел. адресу school_24_oberig@ukr.net до 03 травня 

1.     Хто став першим президентом США? (1 бал)

2.     Розташуйте події в хронологічні послідовності: (2 бали)

« Прийняття Конституції США»

Б « Бостонське чаювання»

В  Проголошення незалежності США

Г  Проведення І Континентального конгресу 

1

2

3

4

 

 

 

 

3.     Прочитайте уривок з  тексту  Декларації незалежності Сполучених Штатів Америки та дайте письмові відповіді на запитання:

Які принципи проголошує декларація?( 3 бали)

Як автори обґрунтовують право колоній на незалежність?( 3 бали)





20.04.22р.

Тема: історія 8-А клас - Zoom Meeting Ірина Самохвал

Время: 20 апр. 2022 14:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/82034203232?pwd=d2dEaDBNQ0F3TWVCUklnSldDK01OQT09

Идентификатор конференции: 820 3420 3232

Код доступа: LT4VxP

Тема: історія  8-Б клас - Zoom Meeting Ірина Самохвал

Время: 20 апр. 2022 13:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/89338159646?pwd=S3pSTmF3OFk0MktoU1AvMmEzTVFWQT09

Идентификатор конференции: 893 3815 9646

Код доступа: pv7yNz


13.04.2022 р.

8-А клас, 8-Б клас

Доброго дня!

Тема уроку «Правителі доби освіченого абсолютизму»

     Сьогодні ми дізнаємось який вплив мали ідеї Просвітництва на правителів європейських країн та європейське суспільство, хто належав до правителів доби освіченого абсолютизму і що було спільного в їхньому правлінні.

  Освічений абсолютизм – це політика, яку здійснювали монархи європейських країн у XVIII ст. під впливом ідей Просвітництва та з метою ліквідації найбільш застарілих  феодальних порядків.

     Європейські монархи, що належали до правителів доби освіченого абсолютизму зображували своє правління як союз королів і філософів. «Просвітницька» література XVIII століття не тільки ставила завдання критики старих порядків. Філософи і політики того часу сходилися в тому, що реформи повинна здійснюватися державою і в інтересах держави. Не дивно, що ці ідеї припали до смаку деяким монархам і вони почали впроваджувати реформи, спрямовані на загальний добробут. 

Практична робота

Перегляньте відео і заповніть таблицю. Заповнену таблицю відправити на   ел. адресу school_24_oberig@ukr.net до 19.04.22

    Політика освіченого абсолютизму не знайшла відображення в Англії,   Франції та Речі Посполитій. Англія вже досягла того, до чого прагнув освічений абсолютизм, в Польщі не було королівського абсолютизму й панувала шляхта, а королі Франції Людовик XV і Людовик XVІ    не   в змозі були взяти на себе роль ініціаторів реформ, внаслідок чого колишній лад був зруйнований напркінці XVIII ст.  в результаті революції.



06.04.2022 р.
8-А клас, 8-Б клас

Доброго дня!

Ми розпочинаємо з вами вивчення нової теми « Епоха просвітництва».

Актуалізація опорних знань

   Давайте пригадаємо історичні поняття, що ми з вами вже вивчили.

1.       Що ми називаємо епохою Відродження?

2.     Які ідеї були в основі світогляду митців Відродження?

         Давайте познайомимося з новим поняттям, що визначило характер цілої епохи.

  Отже Просвітництво – це   ідейна течія, інтелектуальний рух другої половини XVII-XVIII ст., що був спрямований проти феодальних порядків та абсолютної монархії.  Представники цієї ідейної течії (вчені, митці, філософи)   вважали, що метою суспільства є людське щастя, а  шлях до нього - перебудова суспільства відповідно до принципів, продиктованих  розумом. Просвітителі були прихильниками теорії природного права, вважали несправедливість та поневолення, що панують у суспільстві,  наслідком накинутих можновладцями законів, релігійних забобон та нестачі справжніх знань. Своїм завданням вільнодумці проголошували утвердження свободи, розвиток природних здібностей кожного, громадянське виховання та поширення освіти.

  Практична робота

Давайте познайомимося з представниками епохи Просвітництва.

Перегляньте відео урок та заповніть таблицю.




Домашнє завдання:

 На 1-6 балів
1. Виписати в зошит та вивчити поняття «Просвітництво».

На 7-9 балів
2. Заповнити таблицю і надіслати на ел. адресу school_24_oberig@ukr.net до 12.04.22р.

На 10-12 балів
3. Виконайте творче завдання та надішліть на ел. адресу school_24_oberig@ukr.net до 12.04.22р.

            Що спільного, на вашу думку, і чим відрізняються погляди митців Відродження і Просвітництва?





30.03.2022 р.
8-А клас, 8-Б клас

Доброго дня, мої любі восьмикласники!

Сьогодні ми завершуємо вивчення теми
«Османська імперія та держави Східної Європи у XVII – XVIIІ ст.» підсумковим тестом.

23.03.2022 р.
8-А клас, 8-Б клас
Доброго дня, мої любі восьмикласники!

Тема уроку «Османська імперія в XVI-XVIIІ ст.»

План уроку

1. Правління Сулеймана І Пишного.

2. Зовнішня політика.

3. Кримське ханство.

1. Правління Сулеймана І Пишного

Населення Османської імперії 

2. Зовнішня політика Османської імперії.

Практична робота

Заповніть таблицю, опрацювавши параграф п.1-2 14 стор.103-106.

Виконане завдання надсилайте, будь ласка,  на електронну адресу school_24_oberig@ukr.net  

3. Кримське ханство

      Кримське ханство – це держава, яка утворилася на території Кримського півострова на території Золотої Орди. У XVI-XVII ст. воно знаходилося у васальній залежності від Османської імперії. Кримським ханством правили хани із династії Гіреїв. Всього правили 47 ханів, із яких лише 10 померли своєю смертю. Хана обирала татарська знать на з’їзді-курултаї. Але вирішальне слово було за султаном Османської імперії, він же визначав і зовнішню політику Кримського ханства.

      Держава ділилася на 7 бейліків на чолі з беями. Населення займалося землеробством та скотарством, а на півдні півострова – садівництвом та виноградарством.

       Столицею ханства було місто Бахчисарай, де був розташований ханський палац. 



         Міста були центрами торгівлі. На ринках продавали і «живий товар» - невільників, яких брали в полон під час набігів на сусідні землі. Найбільший невільничий ринок був у Кафі (тепер це м. Феодосія).

         Населення півострова було багатонаціональним і поділялося на 4 мілети – національно-релігійні громади:

- мусульманська;

- грецька (православна);

- вірменська;

- іудейська.

        Але усіма правами в державі користувалися лише мусульмани.

      Кріпацтва не існувало. Селяни були зобов’язані відпрацювати на бея та хана тиждень на рік та сплачувати десятину – податок на загальнодержавні потреби. Ліси та пасовиська вважалися спільною власністю.

 Домашнє завдання

 1. Підготуватися до тесту за параграфами 14-17.

          Увага! Учні, які надішлють виконане практичне завдання до 16.00     25 березня, отримають залік з теми «Османська імперія. Держави Східної Європи в XVІI-XVIIІ ст.» «автоматом» (за поточними оцінками). 




16.03.2022 р.
8-А клас, 8-Б клас

Доброго дня, мої любі восьмикласники!
Ми продовжуємо з вами вивчення теми «Держави Східної Європи у XVII – XVIII ст.».
Тема нашого уроку «Річ Посполита в XVII – XVIII ст.»
Перегляньте, будь ласка, відео за посиланням та виконайте тест


  Тест

Домашнє завдання

1. Ознайомтеся з текстом параграфа 17.

 2. Запишіть у зошит нові історичні поняття та дати, та запам’ятайте їх:

- «шведський потоп» - вторгнення шведської армії на територію Речі Посполитої, що призвело до руйнівних наслідків;

- «ліберум вето» (вільне вето) – право кожного депутата Сейму накладати заборону на прийняття рішення;

1655-1660 рр. -  «шведський потоп»;

1667 р. – підписання Андрусівського перемир’я між Московською державою та Річчю Посполитою;

1686 р. – підписання «Вічного миру» між Московською державою та Річчю Посполитою.

 3. Поміркуйте, чи вплинула національно-визвольна війна українського народу проти Речі Посполитої на її занепад та зникнення як незалежної держави з політичної карти світу наприкінці   XVIII ст.?

 



09.02.2022 р.
8-А клас, 8-Б клас

Діти!
    Ми завершуємо з вами вивчення теми «Держави Західної та Центральної Європи в XVI - XVIІ ст.» підсумковим тестом.

                                 Уважно прочитайте та виконайте завдання!




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас