8 клас Технології дистанційне навчання 2019/2021

 

Завдання 8А (29.04.2021), 8Б (26.04.2021) 


Тема: "Виготовлення екологічних мішечків"

Шановні учні, пропоную вам, у рамках предмету "Технології" долучитись до всеукраїнського проекту "Мішечок", що проводиться громадською організацією "Міжнародний молодіжний рух "School Recycling World". Суть проекту полягає у відмові від пластику, та заміна його предметами багаторазового використання. Саме такими і є ці торбинки. Вони можуть використовуватись для походу в магазин за продуктами, зберігання різноманітних речей, або як альтернатива поліетиленовим упаковкам.

За даними ООН, щороку у Світі використовують 5 трильйонів поліетиленових торбинок. При цьому кожного ж року до океану потрапляє 8 мільйонів тонн пластику. Щорічно у світі виготовляють понад 13 мільярдів пластикових пакетів, тобто 300 штук на кожного дорослого. У природному середовищі поліетилен розкладається більше ніж двісті років, а пластик - майже 450 років. Водночас деякі вчені вважають, що пластик лише розпадається на шматочки, які з часом стають меншими

Мішечок — це торбинка, виготовлена

власноруч з тканини.Така річ сприяє економії грошових

коштів споживача шляхом її багаторазового використання

і відмови від споживання одноразового пакування.

Приклади еко мішечків



 

Тканинний мішечок із зав'язками – це універсальне пакування практично для всього, починаючи з маленьких ювелірних прикрас, фруктів і закінчуючи об'ємними наборами з кількох предметів.

Для виготовлення мішечка слід підготувати: 

  • тканину (можна використати старі простирадла, одяг тощо); 

  • нитки в колір або контрастні (згідно з планами майстра чи майстрині); 

  • голку, ножиці та сантиметрову стрічку;

  • гарний шнур або стрічку; 

  • декоративні елементи: аплікації, намистини, нитки для вишивання й інші матеріали. 


Відеоінструкція по виготовленню еко мішечка




Також приклади виготовлення та оздоблення мішечків на відео за посиланнями:

https://www.instagram.com/tv/BzcVIX4CqCq/?igshid=144b0l6xlzik2 

https://www.youtube.com/watch?v=RjnVkChTOvg

https://www.youtube.com/watch?v=h9t_a4PcJUY

https://www.youtube.com/watch?v=wbzJtbJUtq4


Завдання полягає у тому, щоб виготовити щонайменше по одному мішечку від кожного учня. Мішечок можна виготовляти як по наведеним інструкціям вище, так і за іншим дизайном, який ви можете знайти в інтернеті, або розробити самотужки.

Важливим є унікальність виробу. Це може бути незвична форма, чи матеріал, вишивка ниткою чи бісером, розпис тощо.


Фотографії готового виробу скидати на вайбер за номером +380991613789. Важливо, щоб на фотографії був піпис роботи, або безпосередньо фото з автором. Якщо ви виготовили декілька робіт, то їх також варто скидати одним фото.


Також, за бажанням, можна взяти індивідуальну участь у кокурсі. Для цього треба зробити фото або відео створеного мішечка (можна з автором), опублікувати в соціальних мережах з хештегами #SchoolRecyclingWorld #SRW #мішечокSRW #мішечок й відмітити сторінки https://www.instagram.com/schoolrecyclingworld та(або) https://www.facebook.com/Schoolrecyclingworld. Такі роботи будуть автоматично брати участь в індивідуальних розіграшах подарунків.

Рекомендуємо підписатись на сторінки організаторів проєкту та слідкувати за перебігом проєкту.

Переможці проєкту (конкурсу) будуть нагороджені під час урочистостей у своєму навчальному закладі.



Завдання 8Б (05.04.2021)

Тема: "Виготовлення ловця снів. Плетіння павутини"

Згідно з індіанськими віруваннями, павутина всередині кола - це різноманітні дороги в житті людини, між якими доводиться вибирати. Жодна людина поняття не має, яка дорога є найбільш вірною.

Павутинка з ниток повинна оберігати людей від поганих подій.
Невеликий центровий отвір - це сам людський дух, який відкритий для позитивних подій.

Приклади павутинки в ловцях снів







На фото зображені приклади складних павутин, проте на нашому уроці, ми спробуємо сплести просту, стандартну павутину, таку, як зобажено на фото нижче. На минулому уроці вашим завданням було обплести кільце,  тобто повністю підготувати звготовку під павутину.
 


Повна інструкція по плетінню показана у відео, починаючи із шостої швилини

 

Завдання. 

Сплести павутинку на власному ловці снів. За бажанням можна плести павутину іншого виду, схеми якого ви можете знайти в інтернеті. 


Фото виконаного завдання скидати на вайбер за номером +380991613789. Разом із фотографією писати прізвище, ім'я та клас. Бажаю успіхів!)


Завдання 8Б (29.03.2021)

Тема: "Виготовлення ловця снів"

Ловець снів — древній амулет індіанців Північної Америки, основне завдання якого — оберігати людей уві сні від злих духів. В давнину талісман робили зі сплетіння жил оленя, жорстких ниток, надітих на вербове кільце, та вплетених різнобарвних пір’їн.

Для більш детального ознайомлення із походженням, історією та функціями ловців перегляньте інформацію за посиланням: https://moyezdorovya.com.ua/tsikavi-fakti-pro-pohodzhennya-lovtsiv-sniv/

Приклади ловців снів




Практична робота  8Б (29.03.2021)

На минулих уроках ви отримали заготовки, як на малюнку нижче. Такі кільця стануть основою для майбутнього виробу.  

Завдання 1.

Визначитись із кольоровою гаммою майбутнього виробу.
Кожен колір в індіанських традиційних має особливе значення, тож рекомендую ознайомитись з інформацією нижче та обрати для себе найбільш підходящі кольори.

Білий – символ чистоти, позбавлення від хвороб, піднесених почуттів.
Чорний – відображення нескінченності буття, жіночої енергетики. Наділяє людину твердістю, наполегливістю, здатністю доводити розпочаті справи до кінця.
Червоний – образ могутності та сильної волі. Власник стає енергійним, в ньому прокидається потяг до творчості.
Рожевий – наповнює простір енергією любові. Дає позитивний настрій, впорядковує думки, усуває наслідки стресів.
Помаранчевий – робить життя гармонійним. Нормалізує відносини між жінкою і чоловіком. Дає сили, щоб боротися з негативом.
Жовтий – дарує фізичне і душевне здоров’я. В якості символу духовності ловець снів робить людину більш чутливим, наповнює внутрішньою силою.
Зелений – образ вічного життя. Допомагає об’єктивно мислити, формує правильний світогляд. Дає сили для руху до заповітних цілей.
Блакитний – знак істини. Наділяє здатністю передбачення, очищає свідомість.
Синій – гармонізує життя. Сприяє розвитку логіки.
Фіолетовий – образ душі. Дарує натхнення. Допомагає змиритися з дійсністю.

Завдання 2. 

Обмотати кільце ниткою так як зображено на малюнку:


Для того, щоб обмотати кільце ниткою, необхідно відмотати приблизно 5-6 метрів нитки від клубка, потім нитку необхідно скласти вдвоє. Починаємо мотати від місця згину нитки, перед цим залишивши приблизно 10 см на петлю для підвішування. Більш детально з процесом обмотування та його способами можна познайомитись у відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=i7cPkOpdBiU
Кільце також можна обмотувати більш товстішою ниткой, наприклад - шпагатом, або різноманітними стрічками, мереживом, тощо.

Фото виконаного завдання скидати на вайбер за номером +380991613789. Разом із фотографією писати прізвище, ім'я та клас. Бажаю успіхів!)




Завдання 8Б(18.01.2021) - 8А(21.01.21)
Тема: "Планування роботи за виконання проекту. Розробка ескізного малюнка"
Переглянути запропопонований майстер-клас за посиланням:
Використовуючи зразки поданих зображень спроектуйте власне зображення майбутнього виробу.

 Та виконайте практичне завдання:
1. Зображення загального виробу майбутньої роботи у готовому вигляді.
2. Креслення необхідних викрійок із вказаними реальними розмірами.
3. Підібрані матеріали та інструменти для роботи. (фото виконаних завдань з підписом прізвища та класу надіслати на номер +380994458673)
А також обов'язково виконати повторення правил користування ножицями: https://studopedia.com.ua/1_380322_pravila-koristuvannya-nozhitsyami.html
 
Завдання 8Б(11.01.2021) - 8А(14.01.21)
Проект3: "Краватка-метелик"
Тема: "Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи за виконання проекту"
Переглянути запропопонований майстер-клас. 
Обрати спосіб виконання який сподобався та виконати першу частину завдання, а саме: підібрати інструменти та матеріали для його виконання (Замість машинки можна використовувати ручне шиття, тому обов'язково повторіть правила користування голкою).

(1й -5й тиждень з 16 березня по 17 квітня )
Використовуючи мережу інтернет, та пригадавши вивчену в попередніх класах тему "Виготовлення виробів з бісеру", переглянути об'ємні вироби виготовлені з бісеру та ознайомитися з технологіями їх виготовлення, обрати один із виробів (букет квітів не менше 3шт, дерево з бісеру на власний вибір, прикраси з поєднанням різних технологій виконання) підібрати матеріали для виготовлення, скласти та записати поетапний план виконання роботи.
Виконати роботу відповідно за попередньо складеним планом.
Зразки робіт можна переглянути за посиланнями :
(дівчатка)
https://images.app.goo.gl/v4U8puechu9E5QsT9
https://images.app.goo.gl/ai2Pz1Bgvxi28NAz6
https://images.app.goo.gl/kS32UZX1YTudtaV99
https://images.app.goo.gl/F4BgdTAzTqVHtgvG9
https://images.app.goo.gl/M9EYAD3gjs3cWDQB9
(хлопчики)
https://images.app.goo.gl/kS32UZX1YTudtaV99
https://images.app.goo.gl/rB1EvYsEp4hMamPZ6
https://images.app.goo.gl/6pKY5cW1v9UUcc6t6
https://images.app.goo.gl/M9EYAD3gjs3cWDQB9
https://images.app.goo.gl/VeSKpDZAcNUagz8j7
https://images.app.goo.gl/jF1TGvcsfwpCZs1G6

Для тих учнів які не мають бісеру виконати 2 вироби з підручних матеріалів на власний вибір. Наприклад килимок зі старих речей, використовуючи ножиці та гачок для в'язання, або браслет на руку плетений з джгута чи ниток, чи щось інше практичне і потрібне. Також можна виконувати вироби використовуючи техніки орігамі та квілінг.
приклади подано за посиланнями : https://images.app.goo.gl/1oabdS8SGVH45mAUA       
https://images.app.goo.gl/epBAmaNP2noeuiMp8
https://images.app.goo.gl/tdjJSfsVndsENUa16
https://images.app.goo.gl/2krc1o773amcfGzk9
https://images.app.goo.gl/Q4243ZXXZ9SeW1DV6
https://images.app.goo.gl/UZvYyN9zkpRfcSp39
або
Обрати одне із відомих місць міста або авто, на власний вибір, та використовуючи папір,картон, фанеру, гвіздки підручні матеріали, клей тощо виконати макет обраного місця, можна використовувати техніку паперкрафт, зразоки подано за посиланнями.  
 https://images.app.goo.gl/kZQoQMwsT5sHA52W7 
https://images.app.goo.gl/siTefbVT7MXUvyeQA
https://images.app.goo.gl/gS4zfH5gxT7x9uoy5
поетапність виконання роботи коротко записати на аркуші і принести до школи разом із роботою по закінченню карантину.

Також можна допомогти мамі на кухні у приготуванні Великодніх смаколиків.

Для підтвердження виконання завдання зробити фото виконання вами практичної роботи та надіслати у вайбер підписавши прізвище ім'я та клас. тел +380994458673
Виконана робота оцінюватиметься в 12 балів

6й тиждень (з 20 по 24 квітня)
Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=MfYCHoI8uy4
Дотримуватися порядку та спокою під час перебування вдома.
опрацювати правила користування побутовими електроприладами та інструкцію з використання пилососа.
https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY
https://subject.com.ua/textbook/work/6klas_3/30.html
зробити короткі записи.
Дотримуючись правил користування побутовими електроприладами виконати прибирання приміщення в якому проживаєте.
PS: якщо немає пилососа то виконати прибирання за допомогою віника попередньо змочивши його водою для того щоб пил не поширювався по приміщенні.
а також :
Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY
та використовуючи інструкції по використанню засобів побутової хімії що є у наявності за призначенням виконати вологе прибирання приміщення в якому проживаєте. 
Для підтвердження виконання завдання зробити фото виконання вами практичної роботи та надіслати у вайбер підписавши прізвище ім'я та клас. тел +380994458673
7й-8й тиждень (з 27 квітня по 08 травня)
Завдання: переглянути відео урок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=eWSr7xn273I
поетапність виконання роботи більшдетально описано за посиланням:
http://motanka.in.ua/view_cat.php?category=masterklas-po-motanki
перед початком роботи обов'язково опрацювати інструкції пункт 2 та 3:
http://ukped.com/okhorona-zdorov-ia/5499-instruktsiya-z-tekhniky-bezpeky-pid-chas-roboty-z-nozhytsiamy-i-nozhem.html
та виконати власну ляльку мотанку з обраної вами тканини. Обов'язковим у виконанні має бути різнокольорове перехрестя на обличчі та підставка. (що буде в основі підставки теж обирати вам). Інформацію опрацювати уважно тому що наступне завдання буде тестова перевірка знань по виконаним завданням в тому числі інструкціям з техніки безпеки.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас

Сімейна форма 8 клас