8 клас Всесвітня Історія дистанційне навчання 2019/2021

   2020-2021 навчальний рік

26 квітня 
      Доброго дня, діти. Пропоную Вам виконати практичне заняття за темою "Повсякденне життя в країнах Західної Європи" (ст. 224-226) і дати письмово відповіді на питання після уривків історичних джерел.
           Виконані роботи прошу надсилати на електронну адресу: natasha.belinsha.86@gmail.com

19 квітня 
8-Б клас
Код доступа: 5Q5DqP 
8-А клас
Код доступа: GB0g0a 
 
 Прошу  переглянути презентацію за посиланням:
 Виконайте домашнє завдання (слайд 27) і надішліть, будь ласка, на електронну адресу:
 Natasha.belinsha86@gmail.com
 

12 квітня
Тема: Міжнародня відноситни у ХІІІ столітті
       Доброго дня, діти. Пропоную вашій увазі відеоуроки з вищезазначеної теми:
            Прошу виконати тестові вправи за посиланням:
 
5 квітня
Тема: Освічений абсолютизм.
     Доброго дня, діти. Запрошую Вас переглянути відеоурок за посиланням:
Пропоную Вам виконати тестові завдання за посиланням:
          

      Доброго дня. 
     Узагальнення теми: "Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІІ-першій половині ХVІІІ століття"
         Прошу виконати тестові вправи за посиланням:
18 січня
8-Б клас
Тема: Іспанія у ХVІ столітті. Національно-визвольна боротьба в Нідерландах. 
Код доступа: MkG8wC 
      Опрацювати тексти параграфів 16-17 (ст. 111-124);
      Виконати тестові завдання за посиланням:
 
8-А клас 
 
Тема: Іспанія у ХVІ столітті. Національно-визвольна боротьба в Нідерландах.
Код доступа: 0iq0Hv
  Опрацювати тексти параграфів 16-17 (ст. 111-124);
   Виконати тестові завдання за посиланням:
11 січня
Тема: Англія у ХVІ столітті. Англійська революція.
 Переглянути презентацію 
 
Виконати  завдання за посиланням:  

21 грудня
Тема: Завершення формування абсолютної монархії у Франції.
    Переглянути відеоролик за посиланням: 
     Скласти конспект за нього або тези розповіді.
16 листопада
8-Б клас
Тема: Практичне заняття. Ідеї гуманізму в шедеврах Високого Відродження.
       Опрацювати тексти параграфів 6-8 (ст. 46-55), заповнити таблицю:
 

Діячі

Країна

Твори

Втілення ідеї гуманізму

 

 

 

 


 
02 листопада
      
        Дорогі мої восьмикласники, прошу Вас виконати тестові завдання 02 листопада до 13.00 години і надіслати їх на електронну адресу: natasha.belinsha.86@gmail.com 
 
   

Тестові завдання до розділу І «Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин"

1.    Першим мореплавцем, що здійснив навколосвітнє плавання, був 

o    А)  Бартоломеу Діаш;

o    Б Фернан Магеллан;

o    В Христофор Колумб;

o    Г Америго Веспуччі.

2.    Х. Колумб здійснив своє видатне географічне відкриття

o    А 1492 р.;

o    Б 1493 р.;

o    В 1495 р.;

o    Г  1502 р.

3.    Імперія інків була завойована іспанськими військами під командуванням 

o    А )Франсіско Пісарро;

o    Б )Ернана Кортеса;

o    ВХристофора Колумба;

o    ГАмериго Веспуччі.

4.    Навколосвітнє плавання Ф. Магеллана почалося 

o    А1517 р.;

o    Б 1518 р.;

o    В )1519 р.;

o    Г )1520 р.

5.    Мануфактура — це 

o    А )дрібне ремісниче підприємство, що ґрунтується на ручній праці;

o    Б )велике капіталістичне підприємство, що ґрунтується на ручній виробничій техніці, поділі праці й використанні найманої робочої сили;

o    Врайон англійського міста, у якому вироблялася вовняна тканина;

o    Горганізація ремісників однієї спеціальності в середньовічному місті

6.    Перше плавання європейців в Індію здійснив 

o    А Бартоломеу Діаш;

o    БФернан Магеллан;

o    ВВаско да Гама;

o    ГАмериго Веспучч.і

7.    Держава ацтеків була завойована іспанськими військами під командуванням 

o    АФ. Пісарро;

o    БЕ. Кортеса;

o    ВХ. Колумба;

o    ГА. Веспуччі.

8.    Конкістадор — це

o    Апротестант в Іспанії;

o    Біспанський завойовник Америки;

o    Вжитель Північної Америки;

o    Гіспанський пірат..

9.    Укажіть правильне визначення терміна «буржуазія». 

o    Апредставники науки й мистецтва епохи Відродження, які виступали на захист гідності та свободи особистості;

o    Бвласники засобів виробництва, які використовували працю найманих робітників;

o    Впредставники релігійної течії в Західній Європі, які вважали, що людина має прагнути пізнання Бога;

o    Гнайнижчий прошарок населення.

10.                      Укажіть три наслідки Великих географічних відкриттів. 

o    А «Революція цін» у Європі;

o    Б Реформація в Німеччині; 

o    ВЗростання політичної могутності Іспанії;

o    ГЗанепад великих європейських міст;

o    Д )Військове послаблення Туреччини;

o    ЕПоширення світової торгівлі;

o    Ж )Поширення грамотності серед населення.

11.                      Розташуйте події в хронологічній послідовності. 

o    А )завоювання імперії інків загонами Ф. Пісарро;

o    Бперша навколосвітня подорож;

o    Взавоювання держави ацтеків;

o    Гвідкриття Америки Х. Колумбом


А

Б

В

Г

1

2

3

4

12.                       Установіть відповідність між терміном та його визначенням.

o     

§  1 мануфактура;

§  2 буржуазія;

§  3 «нові дворяни»;

§  4 метрополія;

o     

§  А велике виробництво, що ґрунтується на ручній праці;

§  Б власники засобів виробництва, які використовували працю найманих робітників;

§  В феодали, які використовували найману працю, засновували мануфактури;

§  Г країна, яка володіє колоніями;

§  Д об’єднання купців для організації заморської торгівлі. 


А

Б

В

Г

Д

1

2

3

4

 

 

    
 
8-А клас
Тема: Узагальнення до курсу «Ранній Новий час в історії людства»
Дорогі восьмикласники! Прошу виконати наступне завдання до 26 травня!

«Дистанційний диктант»




1.  Яку назву дістав період в історії людства, що розпочався на межі XV-XVI ст.?
2.  Назвіть ім’я італійського мореплавця Нового часу, який відкрив Амери­канський континент.
3.  Яка подія відбулася в українських землях за три роки до початку подорожі Христофора Колумба?
4.  Визначте назву флагманського корабля Христофора Колумба.
5.  Скажіть, як Христофор Колумб називав аборигенів Америки.
6.  Назвіть столицю Держави ацтеків.
7.  Хто з португальських мореплавців здійснив першу навколосвітню подо­рож?
8.  Яка подія відбулася 1531-1532 року на Американському континенті?
9.  Назвіть столицю Держави інків.
10.   Ці люди від імені іспанської корони та католицької церкви зі зброєю в ру­ках підкоряли індіанське населення Америки.
11.       Країна, що володіє колонією, — це ...
12.   Італійська назва трипалубного корабля з прямими й косими вітрилами.
13.       Торговельне поселення — це ...
14.       Рух за зміни в католицькій церкві.
15.   Хто з історичних діячів періоду Реформації сказав: «Уся влада має бути віддана простому народові» ?
16.       Засновник нового релігійного ордену «Товариство Ісуса».
17.   Скажіть, кому належать наведені слова: «Рубати, душити й колоти, таємно та явно, так само, як убивають скаженого собаку».
18.    У якому документі були викладені основні засади англіканської церкви?
19.    Один з організаторів протестантської церкви у Швейцарії.
20.    Назвіть подію, що стала кульмінацією релігійних війн у Франції в 1572 р.
21.    Кому з лідерів гугенотів у Франції належать слова: «Париж вартий меси»?
22.    Цим документом було покладено край релігійним війнам у Франції.
23.    Національне віросповідання в Англії, що прийшло на зміну католицтву за часів Реформації на чолі з королем, — ...
24.    Закони, які приймали Тюдори для боротьби з жебраками.
25.    Назвіть ім’я іспанського полководця, який очолив придушення виступу в Нідерландах.
26.    Хто був першим штатгальтером Голландії.?
27.    Яка держава виникла внаслідок підписання Утрехтської унії?
28.    Видатний полководець часів Тридцятилітньої війни, що наказав армії не «грабувати» місцеве німецьке населення.
29.    Хто з французьких королів завершував свої укази фразою: «Бо такою є на­ша воля»?
30.       Яка держава була перлиною в короні імператора Карла V?
31.    Явище в Англії кінця XV ст., коли знатні люди у своїх маєтках не залиша­ли нічого для ріллі, зносили будинки, руйнували міста, відводячи все під пасовища.
32.    Коли відбулась Англійська революція?
33.    Чим завершилась Тридцятилітня війна?
34.    Як називаються економічні відносини, які прийшли на зміну феодальним?
35.    Підприємство, на якому використовують ручну працю, але кожна людина виконує лише одну операцію, що призвело до появи розподілу праці.
36.    Велике господарство, що ґрунтується на панщині, — ...
37.    Які держави увійшли до складу Речі Посполитої?
38.    Абсолютна монархія в Московському царстві — це ...
39.    Назвіть ім’я першого царя з династії Романових.
40.    Яка війна тривала 21 рік у XVIII ст.?
41.    Прусський монарх «освіченого абсолютизму».
42.    До якої касти в Індії належать військові, державні урядовці, світська знать та аристократія?
43.    Назвіть роки правління керівника Імперії Великих Моголів Акбара.
44.    Які дві імперії існували в Китаї за періоду Нових часів?
45.    Привілейована піхота в турецькій армії.
46.    У якому році Османська експансія була зупинена під Віднем?
                                Бажаю успіхів!

8-А клас
Тема: Східний світ в XVI-XVIII ст.
Опрацюйте тексти параграфів 30-33 підручника, перегляньте відео за посиланням    https://youtu.be/JE1aHjvFeb0
Підготуйтеся до узагальнюючої роботи до курсу «Ранній Новий час в історії людства»

8-А клас
Тема: Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність     (1775-1783 рр.). Утворення США
Опрацюйте текст параграфу 29 і проаналізуйте процес створення держави США (складіть хронологічну таблицю)
 Роботи  прошу надсилати на зазначену електронну адресу: kurlyk1965@gmail.com


8-А клас       
Тема: Міжнародні відносини ХVІІІ століття.
Переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=tafgmcOvngs
заповнити таблицю:

Країна
Основні напрями зовнішньої політики


Роботи  прошу надсилати на зазначену електронну адресу: kurlyk1965@gmail.com

8-А клас                       
Тема: Освічений абсолютизм.
Опрацювати параграф 25 підручника.
Визначити наслідки впровадження «освіченого абсолютизму» у країнах Европи.

 Роботи у письмовому вигляді  прошу надсилати на зазначену електронну адресу: kurlyk1965@gmail.com


 8-А клас
Тема: Просвітництво і промислова революція
Завдання на вибір: 1. Опрацювати текст параграфу 23 та оформити таблицю «Головні технічні винаходи та нововведення періоду промислової революції»

Винахід
Рік
Автор
Значення




2. Створити невеличку презентацію про головні технічні винаходи та нововведення періоду промислової революції або ж один винахід, на ваш вибір.
А також  прошу опрацювати текст параграфу 24 підручника або інші інформаційні ресурси та подати матеріал у вигляді таблиці
Просвітитель
Твори
Погляди



Таблиці, будь ласка, оформіть у зошитах та надсилайте на мою електронну адресу.

Ці завдання цікаві! За роботу! Дуже чекаю!


8-А клас
Тема. Московська держава. Поява Російської імперії.
Опрацювати матеріал параграфів 21-22.
Виконайте, будь ласка, наступне практичне заняття.
А саме, обґрунтуйте  або спростуйте судження про суперечливий характер реформ Петра I . Висловіть свої аргументи щодо того, чи був Петро великим реформатором. Проаналізуйте реформи Петра I з погляду різних верств населення імперії. Як вплинули реформи на їхнє життя?

   Письмові роботи прошу надсилати на зазначену електронну адресу:
kurlyk1965@gmail.com

8-А клас  
                    
Опрацювати параграф 22 підручника за темою «Росія наприкінці XVII – у першій половині XVIII»
Повторити параграфи 19-22, опрацювати матеріал до узагальнення розділу «Османська імперія. Країни Східної Європи у  XVII – у першій половині XVIII ст.» (стор.167-170).
Після цього, будь ласка, виконайте наступне завдання.
Наведені в переліку назви або події розподіліть між відповідними колонками. (Завдання виконайте в зошитах, сфотографуйте та вишліть на "VIBER")
Османська імперія
Річ Посполита
Московська держава.
Російська імперія






Яничари, католицизм, шляхетська демократія, смута, сейм, створення центральних органів управління – «приказів», стрілецьке військо, Сулейман I Законодавець, Люблінська унія, газелі, фільварок, опричнина, уніати, іслам, султан, магнати, реєстр, підкорення Сибіру, Сигізмунд III, Берестейська унія, битва під Хотином, касиди, Стефан Баторій, «Судебник», «Вічний мир», мініатюра, Висока Порта, Іван IV Грозний, церковний розкол, самодержавство, Бахчисарайський мирний договір, Лжедмитрій II, диван.

8-А клас                                                    

Тема: "Московська держава. Поява Російської імперії"
Опрацювати параграф 21 підручника за темою «Московське царство»




8-А клас
Опрацювати параграф 20 підручника за темою «Річ Посполита».


8-Б клас
Тема: Франція.
Опрацювати тест параграфу 13-14, ст.78-92, повідомлення про одного з історичних діячів.

8-Б клас
Тема: Московська держава. Поява Російської імперії.
Опрацювати текст параграфу 21, ст. 151-161. Скласти таблицю (князь/роки правління/політика).
  Виконані завдання прошу надсилати на електронну адресу:

Natasha.belinsha86@gmail.com

8-Б клас

Практичне заняття. Переглянути матеріал за посиланням:


https://www.youtube.com/watch?v=bhpqijF157U і обгрунтувати (або спростувати) судження про суперечливий характер реформ Петра І

     Виконані роботи прошу надсилати на вищезазначену електронну адресу. 

8-Б клас
Тема: Узагальнення розділу "Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІІ - першій половині ХV ІІІ століття."
     Опрацювати текс підручника (ст. 167-170) і скласти 12 тестових питань з 4 варіантами відповідей.



8-Б клас 
                              Епоха Просвітництва 

Тема: Просвітництво і промислова революція.
    Переглянути відеоурок за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=M2UGGO_jjfs

заповнити таблиці:



Винахід
Рік
Автор
Значення






Просвітитель
Твори
Погляди


                                                   



8-Б клас
Тема: Освічений абсолютизм.
     Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=YyAElRLQnak
заповнити таблицю:


Правитель
Реформи



Тема: Міжнародні відносини ХVІІІ століття.
    Переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=tafgmcOvngs
заповнити таблицю:


Країна
Зовнішня політика






Тема: Практичне заняття. Повсякдення життя в країнах Західної Європи
  Опрацювати текс підручника (ст. 224-226), дати відповіді на питання (ст. 225-226).



                               Східний Світ у ХVІ-ХVІІІ ст.
Тема: Китай та Японія у ХVІ-ХVІІІ ст.
        Опрацювати текст парафу 30-31 (ст. 230-239), скласти конспект до нього.


Тема: Індія та Персія у ХVІ-ХVІІІ ст.
     Опрацювати текст параграфу 32-33(ст. 239-250), скласти хронологічну таблицю:



Дата
Подія
Наслідок





Узагальнення до курсу: "Ранній Новий час в історії Людства"
      Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=KMYq5WXI4-s








Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас