8 клас Всесвітня Історія дистанційне навчання 2019/2021
2020-2021 навчальний рік
Діячі | Країна | Твори | Втілення ідеї гуманізму |
|
|
|
|
Тестові завдання до розділу І «Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин"
1. Першим мореплавцем, що здійснив навколосвітнє плавання, був
o А) Бартоломеу Діаш;
o Б ) Фернан Магеллан;
o В ) Христофор Колумб;
o Г ) Америго Веспуччі.
2. Х. Колумб здійснив своє видатне географічне відкриття
o А) 1492 р.;
o Б ) 1493 р.;
o В ) 1495 р.;
o Г 1502 р.
3. Імперія інків була завойована іспанськими військами під командуванням
o А )Франсіско Пісарро;
o Б )Ернана Кортеса;
o В) Христофора Колумба;
o Г) Америго Веспуччі.
4. Навколосвітнє плавання Ф. Магеллана почалося
o А) 1517 р.;
o Б ) 1518 р.;
o В )1519 р.;
o Г )1520 р.
5. Мануфактура — це
o А )дрібне ремісниче підприємство, що ґрунтується на ручній праці;
o Б )велике капіталістичне підприємство, що ґрунтується на ручній виробничій техніці, поділі праці й використанні найманої робочої сили;
o В) район англійського міста, у якому вироблялася вовняна тканина;
o Г) організація ремісників однієї спеціальності в середньовічному місті
6. Перше плавання європейців в Індію здійснив
o А ) Бартоломеу Діаш;
o Б) Фернан Магеллан;
o В) Васко да Гама;
o Г) Америго Веспучч.і
7. Держава ацтеків була завойована іспанськими військами під командуванням
o А) Ф. Пісарро;
o Б) Е. Кортеса;
o В) Х. Колумба;
o Г) А. Веспуччі.
8. Конкістадор — це
o А) протестант в Іспанії;
o Б) іспанський завойовник Америки;
o В) житель Північної Америки;
o Г) іспанський пірат..
9. Укажіть правильне визначення терміна «буржуазія».
o А) представники науки й мистецтва епохи Відродження, які виступали на захист гідності та свободи особистості;
o Б) власники засобів виробництва, які використовували працю найманих робітників;
o В) представники релігійної течії в Західній Європі, які вважали, що людина має прагнути пізнання Бога;
o Г) найнижчий прошарок населення.
10. Укажіть три наслідки Великих географічних відкриттів.
o А ) «Революція цін» у Європі;
o Б ) Реформація в Німеччині;
o В) Зростання політичної могутності Іспанії;
o Г) Занепад великих європейських міст;
o Д )Військове послаблення Туреччини;
o Е) Поширення світової торгівлі;
o Ж )Поширення грамотності серед населення.
11. Розташуйте події в хронологічній послідовності.
o А )завоювання імперії інків загонами Ф. Пісарро;
o Б) перша навколосвітня подорож;
o В) завоювання держави ацтеків;
o Г) відкриття Америки Х. Колумбом
А | Б | В | Г | |
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
4 |
12. Установіть відповідність між терміном та його визначенням.
o
§ 1 мануфактура;
§ 2 буржуазія;
§ 3 «нові дворяни»;
§ 4 метрополія;
o
§ А велике виробництво, що ґрунтується на ручній праці;
§ Б власники засобів виробництва, які використовували працю найманих робітників;
§ В феодали, які використовували найману працю, засновували мануфактури;
§ Г країна, яка володіє колоніями;
§ Д об’єднання купців для організації заморської торгівлі.
А | Б | В | Г | Д | |
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
«Дистанційний диктант»
Переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=tafgmcOvngs
заповнити таблицю:
Країна | Основні напрями зовнішньої політики |
8-А клас
Винахід | Рік | Автор | Значення |
Просвітитель | Твори | Погляди |
8-А клас
Османська імперія | Річ Посполита | Московська держава. Російська імперія |
8-А клас
8-А клас
Опрацювати параграф 20 підручника за темою «Річ Посполита».
8-Б клас
Тема: Франція.
Опрацювати тест параграфу 13-14, ст.78-92, повідомлення про одного з історичних діячів.
8-Б клас
Тема: Московська держава. Поява Російської імперії.
Опрацювати текст параграфу 21, ст. 151-161. Скласти таблицю (князь/роки правління/політика).
Виконані завдання прошу надсилати на електронну адресу:
8-Б клас
Практичне заняття. Переглянути матеріал за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=bhpqijF157U і обгрунтувати (або спростувати) судження про суперечливий характер реформ Петра І
Виконані роботи прошу надсилати на вищезазначену електронну адресу.
8-Б клас
Тема: Узагальнення розділу "Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІІ - першій половині ХV ІІІ століття."
Опрацювати текс підручника (ст. 167-170) і скласти 12 тестових питань з 4 варіантами відповідей.
8-Б клас
Епоха Просвітництва
Тема: Просвітництво і промислова революція.
Переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=M2UGGO_jjfs
заповнити таблиці:
Винахід Рік Автор Значення
Просвітитель Твори Погляди
8-Б клас
Тема: Узагальнення розділу "Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІІ - першій половині ХV ІІІ століття."
Опрацювати текс підручника (ст. 167-170) і скласти 12 тестових питань з 4 варіантами відповідей.
8-Б клас
Епоха Просвітництва
Тема: Просвітництво і промислова революція.
Переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=M2UGGO_jjfs
заповнити таблиці:
Винахід | Рік | Автор | Значення |
Просвітитель | Твори | Погляди |
8-Б клас
Тема: Освічений абсолютизм.
Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=YyAElRLQnak
заповнити таблицю:
Правитель | Реформи |
Тема: Міжнародні відносини ХVІІІ століття.
Переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=tafgmcOvngs
заповнити таблицю:
Країна | Зовнішня політика |
Тема: Практичне заняття. Повсякдення життя в країнах Західної Європи
Опрацювати текс підручника (ст. 224-226), дати відповіді на питання (ст. 225-226).
Східний Світ у ХVІ-ХVІІІ ст.
Тема: Китай та Японія у ХVІ-ХVІІІ ст.
Опрацювати текст парафу 30-31 (ст. 230-239), скласти конспект до нього.
Тема: Індія та Персія у ХVІ-ХVІІІ ст.
Опрацювати текст параграфу 32-33(ст. 239-250), скласти хронологічну таблицю:
Дата | Подія | Наслідок |
Узагальнення до курсу: "Ранній Новий час в історії Людства"
Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=KMYq5WXI4-s
Комментарии
Отправить комментарий