8 клас Географія дистанційне навчання 2019/2021

 05.04.2021 року

Тема: ГЕОГРАФІЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ УКРАЇНИ.  ДЕРЖАВНА ТЕРИТОРІЯ І КОРДОНИ.

1.    Прослухайте відеоурок за посиланням https://youtu.be/erOAbta3F74

2.    Прочитайте параграфи 10 і 11 підручника

3.    Виконайте практичну роботу  2 в зошиті-практикумі.

4.    Виконайте тест за посиланням http://merkator.org.ua/testy/heohrafichne-polozhenna-ukrajiny/

 

електронна  адреса    albinaseredna890@gmail.com

28.05.2021.

Узагальнення з  теми "Кіровоградська область"

І. « Кіровоградська область»

ІІПриродо-охоронні території  Кіровоградської області



07.05.2021.

Тема. Географічне положення, адміністративно-територіальний устрій, історія формування і розвитку Кіровоградської області.

Доброго дня.Запиши у зошиті з географії дату ,тему уроку 
та  виконай завдання
І. Використовуючи  джерела інформації запиши у робочий зошит з географії:
▬  Географічне положення , межі, розміри нашої області, крайні точки .  
▬   Адміністративно- територіальний устрій Кіровоградської області .
▬  Основні риси вигідного   геополітичного положення області.
Джерела інформації



05.05.2021
Узагальнення  знань з теми"Населення"
Доброго дня. Підготуйся до  тестування з теми "Населення",    повтори § 48 - § 57  і  виконай  тестові завдання.




30.04.2021
Тема.Трудові ресурси. Кількість і якість трудових ресурсів.
 Економічно активне населення.
Доброго дня.Запиши у зошиті з географії дату та тему уроку 
  і  виконай завдання
ІІ. Прочитай у підручнику  § 58,59
ІІІ.  Підготуйся до  тестування з теми "Населення",    повтори § 48 - § 57


28.04.2021
Тема. Релігія як явище культури. Світові релігії. 
            Регіональні відмінності релігійних вірувань в Україні.
Доброго дня.Запиши у зошиті з географії дату та тему уроку 
  і  виконай завдання
ІІ. Прочитай § 57.
ІІІ. Використовуючи навчальний матеріал відео та підручника § 57  запиши у зошит відповідь на запитання:
1.На які групи поділяються релігії?
2.Яка релігія є найдавнішою , а яка наймолодшою?
3.На які релігійні гілки  ділиться християнство? Приклади країн(територій) поширення.
4.Види місцевих (регіональних) релігій та території їх  поширення
5.Що називають конфесією, які конфесії є на території України?




23.04.2021
Тема.     Етноси. Найпоширеніші мовні сім'ї. 
                    Однонаціональні та багатонаціональні країни

Доброго дня.Запиши у зошиті з географії дату та тему уроку 
  і  виконай завдання
8-Б
Початок конференції   в   zoom 21  квітня  2021 09:10
Ідентифікатор конференції715 3484 8346
Код доступу 2

8-А
Початок конференції   в   zoom 21 квітня  2021 11:20
Ідентифікатор конференції777 4283 0816
Код доступу 4




21.04.2021
Тема.Національний склад населення України: особливості та регіональні відмінності. Національні меншини та етнічні групи, основні райони їх розселення
Доброго дня.Запиши у зошиті з географії дату та тему уроку  і
виконай завдання:
 І.  
8-Б
Початок конференції   в   zoom 21  квітня  2021 08:15
Ідентифікатор конференції789 3866 6982
Код доступу 1
8-А
Початок конференції   в   zoom 21 квітня  2021 11:20
Ідентифікатор конференції777 4283 0816
Код доступу 4
ІІ. Уважно прочитай § 56  та випиши етнічні групи на території України.
IV.Запиши у зошит та вивчи контрольні поняття:
V. Запиши у зошит   повідомлення про одну із  етнічних груп населення України  з теми "Етнічні групи населення України"за планом:
1.Назва етнічної групи
2.Територія та області проживання
3.Традиції,звичаї,вид господарської діяльності.



16.04.2021
Доброго дня.Запиши у зошиті з географії дату та тему уроку  і
виконай завдання:

ТЕМА.Урбанізація, причини, що її зумовлюють. Міські агломерації. Мегаполіси. Світові міста. Відмінності в рівнях і темпах урбанізації в Україні і світі. Субурбанізація. Хибна урбанізація

 І . ПЕРЕГЛЯНЬ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО

ІІ. УВАЖНО ПРОЧИТАЙ § 53 ст. 218-222 та випиши у робочий зошит з географії контрольні поняття:

урбанізація,  субурбанізація, хибна урбанізація, агломерація, мегаполіс.



14.04.2021.
Доброго дня.Запиши у зошиті з географії дату та тему уроку  і
виконай завдання:
Повторення  теми  "Кількість населення у світі та в Україні"
Повтори § 48-§ 52 і виконай завдання.
Відповіді  і розв'язок  виконаних завдань запиши у зошит ,сфотографуй і надішли на електронну адресу до 16.04.2021 ,вкажи  Прізвище ,ім'я та клас.
Бажаю успіхів у виконанні роботи.
Виберіть одну правильну відповідь (0,5 б.)
1.Укажіть область з найвищою густотою населенняА) Чернівецька Б) Донецька В) Дніпропетровська г) Львівська
2. Міста з населенням кількістю від 20 до 100 тис. відноситься доА) малих Б) середніх В) великих Г) дуже великих.
3. В яких областях переважає сільське населення: А) Львівська Б) Харківська
                                                                                        В) Сумська Г) Тернопільська
4. Різниця між еміграцією і імміграцією це: А) народжуваність Б) смертність В) механічний рух Г) сальдо міграції.
5. До міст - мільйонерів відноситься місто: А) Львів Б) Миколаїв В) Одеса
                                                                              Г) Запоріжжя
6.Укажіть область з найнижчою густотою населення: А) Чернівецька Б) Чернігівська В) Закарпатська г) Львівська
7. В яких областях переважає міське населенняА) Львівська Б) Харківська
                                                                                  В) Миколаївська  Г) Тернопільська
8. Різниця між народжуваністю і смертністю цеА) депопуляція Б) природний приріст В) механічний рух Г) сальдо міграції.
9. До міст - мільйонерів відноситься містоА) Львів Б) Миколаїв
                                                                              В) Дніпропетровськ      Г) Херсон
10. За класифікацією міграції поділяються за причинами. Що з названого не є причиною міграцій:     іА) економічні; Б) тимчасові;  ) політичні;  Г) екологічні

ВІРНА ВІДПОВІДЬ 1  Бал
11 Встановіть відповідність між видами міграцій та їхнім визначенням:
рееміграція                         А) рух населення між різними регіонами всередині країни
еміграція                            Б) виїзд громадян за межі країни на постійне місце проживання  імміграція                           В)проїзд громадян через територію України на постійне
внутрішня міграція              місце проживання до сусідньої держави

Г) повернення громадян у свою країну після тривалого проживання за   її   межами

Д) в’їзд громадян інших країн в Україну на постійне місце проживання

12. Встановіть відповідність між термінами та визначеннями:

урбанізація                   А) процес зростання частки міського населення  та поширення
діаспора                             міського способу життя
агломерація                  Б) розміщення населення по території та розподіл його
розселення                      за різними типами поселень

В) процес зменшення чисельності населення з одночасним погіршенням його    якісних характеристик

Г) частина етнічного населення, що постійно проживає за межами історичної  батьківщини

Д) скупчення населених пунктів, між якими існують тісні зв’язки та відбуваються маятникові міграції


Розв’яжи задачі (2 бали вірний розв’язок з поясненням за 1 задачу )
1.Визнач кількість населення в Україні На кінець 2018 р., якщо коефіцієнт народжуваності  становив 11,4 ‰ , коефіцієнт смертності 14.5‰  ,сальдо міграцій було додатнім і складало 618000 осіб, а кількість населення на початок року -45603210 осіб.

2.Визнач природний приріст населення України за 2011 р.(у тисячах осіб),якщо кількість населення України на початок року становила 45603210 осіб, а коефіцієнт природного приросту дорівнював  -3,1‰  





09.04.2021.
Доброго дня.Запиши у зошиті з географії дату та тему уроку  і виконай завдання:
ТЕМА.Міські і сільські населені пункти. Критерії їх розмежування в Україні та країнах світу. Класифікація міст за кількістю населення та функціями. Міське і сільське населення
ІІ. Уважно прочитай у підручнику § 52
ІІІ. Запиши у зошит відповідь на запитання:
           1. Як поділяють в Україні міські поселення за кількістю жителів?Запиши приклади таких міст.
         2.За додатковими джерелами інформації наведи  приклади міст у 
                                     Кіровоградській області,  що   виконують різні функції
ІV. ПІДГОТУЙСЯ ДО ТЕСТУВАННЯ З  § 48-§ 52.


07.04.2021
Тема. Густота населення. Територіальні відмінності 
                  густоти населення в світі та  УкраїнІ .
Доброго дня.Запиши у зошиті з географії дату та тему уроку  і виконай завдання:
ІІ. Уважно прочитай  § 51.
ІІІ. Запиши у зошит відповідь на запитання:
1.Визнач найбільш густо заселені регіони і країни світу.
2.Запиши ,які чинники впливають на розміщення населення?
3.Як визначити густоту населення?




31.03.2021
ТЕМА. 
Статево-віковий склад населення світу й України. Тривалість життя населення. Механічний рух населення: причини і види міграцій, основні напрямки міграційних потоків у світі та Україні. Українська діаспора. Міграційна політика
 
ДОБРОГО ДНЯ. ПОВТОРИ  НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ  З ДАНОЇ ТЕМИ  , ДЛЯ  ЦЬОГО:
ІІ. УВАЖНО ПРОЧИТАЙ § 50  ТА  ПОВТОРИ § 48-49






24.03.2021
ТЕМА.
Кількість населення в світі та Україні. Чинники, що впливають на кількість населення: природний рух, міграції. Зміна кількості населення в світі та Україні. Регіональні відмінності демографічних процесів. Дослідження   Чубинського. Демографічна політика

Доброго дня.Запиши у зошиті з географії дату та тему уроку  і виконай завдання:
ІІ.  Уважно прочитай навчальний матеріал у підручнику  § 48-49
ІІІ. Запиши у зошит умову та розв’язок задач , що пояснюються у відео.
ІV.Підготуйся до тестування по контрольним поняттям  § 48-49 




10.03.2021.
Тема.  Використання природно-ресурсного потенціалу України.  
                 Основні види забруднень довкілля в Україні. 
                  Вплив екологічної ситуації на життєдіяльність населення
І. Уважно прочитай  §45
ІІ. Повтори § 38-44.
ІІІ. Підготуйся до тестування з теми "Ландшафти України"



17.02.2021.

Тема. Природна зона Лісостеп.
І. Уважно прочитай § 39
ІІ. Запиши у робочий зошит з географії відповідь на запитання№ 4,№5 ст. 162
ІІІ. Підготуватись до усного опитування  по § 39
по таким  запитанням:
1.Географічне положення та межі природної зони Лісостеп.
2. На яких формах рельєфу  розташована природна зона.
3.Кліматичні особливості.
4.Річки та озера природної зони
5. Ґрунти ,що поширені у межах природної зони
6.Тваринний та рослинний світ.
7.Природоохоронні території Лісостепової природної зони


22.01.2021.
ТЕМА.   Ґрунти   та ґрунтові  ресурси України .
Доброго дня.Запиши у зошиті з географії дату та тему уроку  і виконай завдання:
І. Уважно прочитай  у підручнику § 32 та  ПЕРЕГЛЯНЬ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО.
ІІ. ВИКОРИСТОВУЮЧИ ПІДРУЧНИК § 32ст. 128-130 ,  НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО ТА
НАВЧАЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ  У ЗОШИТІ ЗАПИШИ ДАНІ ДО ТАБЛИЦІ за прикладом .

Назва ґрунту

Характеристика

 

Територія поширення

Дерново -  підзолисті

Бідні на гумус, мають низький вміст органічних речовин, погані фізичні і водні властивості ,має білястий колір, що нагадує золу.

Північна частина України

 8-Б
Початок конференції   в   zoom 22січня  2021 09:30
Ідентифікатор конференції: 749 6378 9230
Код доступу2  

8-А

Початок конференції   в   zoom 22 січня  2021 11:25
Ідентифікатор конференції: 746 7980 7982
Код доступу 4


20.01.2021

Тема. Умови ґрунтоутворення, структура ґрунту, ґрунтові горизонти, родючість. Основні типи ґрунтів, закономірності їх поширення. Дослідження В. Докучаєва. Карта ґрунтів

Вітаю. Запиши у зошиті з географії  дату та тему уроку.

І. Уважно  прочитай у підручнику  §31 ст. 126-127  та  ПЕРЕГЛЯНЬ  НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО
ІІ. ПЕРЕГЛЯНЬ НАВЧАЛЬНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ  та використовуючи  у підручнику  §31   напиши у зошиті відповідь на запитання:   № 1 , №3 , №4 , № 6
ІІІ. Виконай дослідження.
8-Б
Початок конференції   в   zoom 20 січня  2021 08:30
Ідентифікатор конференції: 731 8342 7073
Код доступу 1
8-А
Початок конференції   в   zoom 20 січня  2021 11:25
Ідентифікатор конференції: 746 7980 7982
Код доступу 4


15.01.2021
Тема. ПОВЕРХНЕВІ  ВОДИ УКРАЇНИ.
           ЗНАЧЕННЯ ТА ОХОРОНА ПОВЕРХНЕВИХ ВОД.
І.ПРОЧИТАЙ УВАЖНО у підручнику  §30 ст. 123-125, повтори §26-29.
8-А
Початок конференції   в   zoom 15 січня  2021 11:25
Ідентифікатор конференції747 5895 4357
Код доступу 4

8-Б

Початок конференції   в   zoom 15 січня  2021  09:30
Ідентифікатор конференції743 7213 1111
Код доступу  2




13.01.2021.

Тема. Підземні води. Основні артезіанські басейни 

         І.  Уважно прочитай § 28 ст. 118-119, §29 ст. 121-122
ІV . Випиши у зошит з географії:
Поняття про підземні води
Які є види підземних вод
Поняття про артезіанські басейни
Які є артезіанські басейни.
V. Підготуйся до тестування§28, §29 
8-Б
Початок конференції   в   zoom  13 січня 2021    08:30
Ідентифікатор конференції: 779 3727 6769
Код доступу: 1
8-А
 Початок конференції   в   zoom  13 січня2021   11:25
Ідентифікатор конференції::  770 7288 3491
Код доступу: 4



23.12.2020

 ТЕМА.

Озера, їх типи, особливості водного режиму. Лимани, водосховища та канали

І УВАЖНО ПЕРЕГЛЯНЬ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО

ІІ. Використовуючи підручник З ГЕОГРАФІЇ  з § 28 ВИПИШИ У РОБОЧИЙ ЗОШИТ :
1.  ТИПИ  БОЛІТ   В УКРАЇНІ
2.Де на території України утворюється найбільше боліт?
ІІІ. ПОВТОРИ §27,УВАЖНО ПРОЧИТАЙ § 28



13.11. 2020

Тема.      Основні тектонічні структури. Зв'язок рельєфу з тектонічними структурами.   Геологічна будова.

 І. Переглянь навчальне відео

ІІ.  Повтори § 16-17

ІІІ. Використовуючи атлас карти «Тектонічна будова України» та   «Геологічна будова України» заповни таблицю

                             ПРИКЛАД

Тектонічна структура

 

Гірські породи ,  що їй відповідають

 

Український щит

Вапняк,залізо,графіт,мармур,граніт,нікелеві та поліметалеві руди




16.10.2020

Тема. Міжнародна система відліку  часу. Годинні пояси.  Місцевий час. Поясний час. Літній час. Особливості регулювання системи відліку часу в країнах  світу. Час в Україні.

І Переглянь навчальне відео.

ІІ У підручнику прочитай § 12,§13.

ІІІ. У зошит запиши приклад розв’язку задачі на знаходження часу,що пояснюється у навчальному відео.


07.10.2020

Тема. Географічне положення (фізико-географічне, економіко-географічне, політико -географічне). Геополітика. Державна територія України. Державні кордони, розміри території, крайні точки, географічні центри України та Європи

 

І.Переглянь навчальне відео

ІІ. Повтори  § 10
















Опрацювати  теми  в підручнику  для 8 класу «Географія»,  переглянути презентації за посиланням 
https://geografiamozil2.jimdofree.com/головна/населення-світу-та-україни-і-частина/

16.03.2020
1. Тема: Кількість населення світу
Д/З:
1.  параграф 48.;
2. Виконати тестові завдання за посиланням. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc4Dk5Atq15MdnjnrKEC5jkVKNiUEDGbeSXhud_aYnNSrDXbA/viewform



18.03.2020
1. Тема: Статево- віковий склад населення світу і України. Демографічна ситуація.
Д/З:
1.       параграф 49 ( ч.1.).;
2.       Виконати практичну роботу № 11 ( ст. 47 зошита з друкованою основою)- забрати у вчителя
2. Виконати тестові завдання за посиланням.


23.03.2020
1. Тема: Механічний рух населення. Регіональні відмінності демографічних процесів
Д/З:
1.  параграф 49 ( ч. 2), 50.;
2. Виконати тестові завдання за посиланням.

ПІДСУМКОВІ ТЕСТИ за розділ:

25.03.2020
1. Тема: Розміщення населення на земні кулі та в Україні. Густота населення. Міське і сільське населення.
Перегляньте матеріали за посиланням
Д/З:
1.  параграфи 51.52;
2. Виконати тестові завдання за посиланням.

30.03.2020
1. Тема: Урбанізація. Агломерації
1.  параграф 53.;
2. Виконати тестові завдання за посиланням.

3. Перегляньте  матеріали сайту. Це не обов'язково, але цікаво
https://businessvisit.com.ua/uk/blog/megapolisi-svitu-yak-protikaye-zhittya-velicheznih-mist/

06.04.2020
1. Тема: Сільські населенні пункти.
1.  параграф 54.;
2. Виконати тестові завдання за посиланням.

Підсумкові тести:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfdud9BlLdqvYynJ2NpGcyyUFMXZpG7qT9DhWqISOx4v9y-UA/viewform

08.04.2020
 Тема: Етноси і нації. Найпоширеніші мовні сім'ї
  1.         Опрацювати матеріал  за посиланням   в частині  «Етнічний склад населення»
    2.      Прочитати  параграф 55   в підручнику  для 8 класу «Географія».
    3.      Виконайте вправу https://learningapps.org/4944321
    4.      Виконати вправу на закріплення «Етноси. Найпоширеніші мовні сім'ї. Однонаціональні та багатонаціональні країни», використавши код доступу     721533  за посиланням join.naurok.ua
    5.      Контроль знань.  Виконати тестові завдання за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeDgXbWQZA_M3MTk7yD-j6kwn5yqMTJVwaF6gnS0nCYhVZI6A/viewform
13.04.2020
Тема: Національний склад населення України
1.      Опрацювати матеріал  за посиланням   в частині  «Національний склад населення України» https://geografiamozil2.jimdofree.com/головна/населення-світу-та-україни-ііі-частина/
2.      Прочитати  параграф 56   в підручнику  для 8 класу «Географія».
3.      Виконати вправу на закріплення «Національний склад і етнічні групи в Україні»,  використавши код доступу  216045 
за посиланням join.naurok.ua
4. Виконати тестові завдання за посиланням. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc7oc-Lx8_9co7xRrLOOFUx_DCB5ike2GmfwqFYbrGZ7N8loQ/viewform

15.04.2020
 Тема: Релігійний склад населення світу та України
1.      Опрацювати матеріал  за посиланням   в частині  «Релігійний склад населення»
https://geografiamozil2.jimdofree.com/головна/населення-світу-та-україни-ііі-частина/
2.      Прочитати  параграф 57   в підручнику  для 8 класу «Географія».
3.      Переглянути презентацію https://drive.google.com/file/d/1U4WfzAfuNqL3I1V3z6eQ89z1xL1cyr9s/view
4.  Закріпити знання, виконавши завдання за посиланням join.naurok.ua «Релігійний склад населення світу й України» за кодом  660026
5.  Контроль знань.   Виконати тестові завдання за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeEO5Cvwp6fnRqKiP0LP4QfM6CtiqyC87n5q3MDnaD3ta9EhA/viewform

22.04.2020- 27.04.2020

Тема: Зайнятість населення. Трудові ресурси. Безробіття
1.       Опрацювати матеріал  за посиланням   в частині  «Зайнятість населення»
https://geografiamozil2.jimdofree.com/головна/населення-світу-та-україни-ііі-частина/
2.      Прочитати  параграфи 58 і 59   в підручнику  для 8 класу «Географія».
3.      За даними сайта Державної служби статистики України http://www. ukrstat.gov.ua/
 зʼясуйте поточні дані щодо економічно активного населення.
4.      За Додатком14 і 15 (стр. 267 і 2268) визначте області України з найвищими рівнями зайнятості і безробіття.
5. Закріпити знання, виконавши завдання за посиланням join.naurok.ua  за кодом 211491

29.04.2020
Тема: Урок узагальнення і контролю знань з теми «Населення України і світу»
1. Виконати вправи за посиланням:
-Густота населення в регіонах України https://learningapps.org/3466112
-Населення України https://learningapps.org/6720631
-Природний рух населення https://learningapps.org/10119344
2.      Виконати тестові завдання за посиланням:
 Населення України
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeHZpGvrIi0kdvVleF4pT_YkrbK1Q4K8qd_dEDs8oEe2qIqEg/viewform
Населення світу
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfdud9BlLdqvYynJ2NpGcyyUFMXZpG7qT9DhWqISOx4v9y-UA/viewform



 Дорогі  восьмикласники!
Ми закінчили вивчення курсу «Фізична географія України». Ви познайомились з особливостями природи, закономірностями причинно-наслідкових зв’язків, взаємозалежністю компонентів та явищ нашої країни.  Розпочинаємо  вивчати  розділ «Фізична географія своєї області». Я сподіваюсь, що  ви  доповните  знання на місцевих прикладах, а  використання краєзнавчих матеріалів у процесі поглиблення знань допоможе вам зрозуміти загальні закономірності географічної оболонки, місце людини в навколишньому середовищі,  краще пізнати рідний край.
Я пропоную вам  взяти участь у квесті «Моя Кіровоградщина». Для цього  вам необхідно пройти всі станції та виконати запропоновані завдання. Підсумком роботи нехай стане створена вами презентація «Моя Кіровоградщина», яка вміщатиме  матеріали, які ви  отримаєте при проведені дослідження.
Збагнути красу свого рідного краю допоможе презентація,  фотоматеріали та тематичні карти області, а також посібник «Фізична географія Кіровоградської області»,  які ви можете переглянути за посиланням
Робота розрахована на  період з  04.05 по 18.05. 2020 року.  Посилання та створені вами презентації  очікую не пізніше 20.05. 2020 року.  За ними буде виставлена тематична оцінка з даного розділу. Для спрощення виконання роботи та формування командного духу   ви можете об’єднатися у віртуальні групи до  6 - ти учнів.  Успіхів вам!!!

04.05.2020  СТАНЦІЯ №1
Тема: Природа та населення Кіровоградської області.
 Географічне положення Кіровоградської області. Геологічна будова, рельєф та корисні копалини.
Маршрутний лист №1 Дослідіть географічне положення Кіровоградської області.
  1. Визначте положення Кіровоградської області та м. Кропивницького на карті Європи та України.
  2. Знайдіть на карті та запишіть крайні точки області.
  3. Яку протяжність має область із заходу на схід, з півночі на південь?
  4. З якими областями межує Кіровоградщина?
  5. Оцініть положення області щодо водних об‘єктів.
6.      Зробіть висновок про значення географічного положення області.

Маршрутний лист №2 Дослідіть особливості геологічної будови Кіровоградщини.
1.      Робота з картами атласу.
За геологічною картою визначте:
- які тектонічні структури лежать в основі території Кіровоградської області;
- породи якого віку найпоширеніші на території області;
- які породи приурочені до основних тектонічних структур.
Маршрутний лист №3 Дослідіть особливості рельєфу.
  1. Робота з атласами:
-          визначте положення області щодо крупних одиниць рельєфу;
-          оцініть абсолютні висоти в різних частинах області, знайдіть точку з максимальною та мінімальною висотами;
-          чи поширені на території області водно-льодовикові форми рельєфу? Якщо так, то в якій частині?
-          чим пояснити наявність балкового рельєфу, знайдіть його на карті;
-          чи спостерігається вплив річок на формування рельєфу області?
Маршрутний лист № 4  Дослідіть мінерально-сировинну базу
1.      Робота з атласами:
- які види корисних копалин поширені по території Кіровоградщини;
                   - в якій частині переважають осадові, які,  чому;
        - де розміщені  рудні, які, чому.
  2. Зробіть висновок про те, чи багата Кіровоградщина на корисні копалини.


06.05.2020 СТАНЦІЯ №2
Тема: Природа та населення Кіровоградської області.
Кліматичні та гідрологічні умови Кіровоградської області. Ґрунти. Рослинний і тваринний світ Кіровоградщини. Сучасні ландшафти.

Маршрутний лист №1   Дослідіть кліматичні умови Кіровоградської області
1.                  Робота з кліматичною картою області:
-В якому кліматичному поясі лежить наша область?
-Назвіть середні зимові та літні температури. Що впливає на температурний режим у відповідні пори року?
-Яка кількість опадів випадає на території Кіровоградщини? Чи випадання їх  рівномірне?
-Пов‘яжіть свою відповідь з проходженням через нашу область вісі Воєйкова.
-Чим особливий клімат кожної з пір року в нашій області.
2.                  Згадайте місцеві прикмети зміни погоди, прислів’я про погоду.

Маршрутний лист №2 Дослідіть гідрологічні умови Кіровоградської області.
1. Робота з фізичною картою області:
- Знайдіть найбільші річки на території області: Дніпро, Південний Буг, Тясмин, Синюха, Ятрань, Інгулець, Інгул, Громоклія.
- До яких басейнів належать всі річки області?
-Які річки протікають через ваше місто?
-До якого типу    за  характером течії  відносяться річки області?
-Який тип живлення переважає у річок області?
-Чи є на  території області водосховища, великі озера? Якщо так , то назвіть їх.
-Чи вносить діяльність людини небажані зміни у розмірений стиль життя річок області? Які?
2. Зробіть висновок про багатство різними видами поверхневих вод Кіровоградщини та прослідкуйте їх залежність від кліматичних умов.
Маршрутний лист №3. Дослідіть грунти Кіровоградщини.
1. Дайте відповідь на запитання:
-  Що таке «грунт»? Чим він відрізняється від материнської породи?
- Які чинники грунтоутворення вам відомі? Як вони проявляються на Україні?
- Що таке «родючість грунту»? А які грунти мають найвищу родючість?
- Чи існує зв‘язок між грунтами, рослинним і тваринним світом?
2. Робота з картою грунтів.
- Які головні типи грунтів поширені на Україні? А в Кіровоградській області?

Маршрутний лист №4   Дослідіть  рослинний і тваринний світ Кіровоградської області.
1.                  Заповніть табл.  «Видовий склад тваринного світу Кіровоградської області»
Ссавці
Птахи
Риби
Земноводні
Плазуни
64 види
280 видів
59 видів
11 видів
13 видів
Миша польова, заєць-русак, ,...
Степові орли, жайворонки, синички,  ...
Карась, короп, краснопірка, ...
Тритони, , жаба зелена,...
Гадюка степова ящірки,, ...



2.                  Відгадайте загадки. Із відповідей складіть перелік  рослинності Кіровоградщини.
         -      У вінку зеленолистім, у червоному намисті, видивляється у воду на свою хорошу
            вроду.
-           Шишок безліч, та маленькі, і не довгі, а кругленькі.
-           Кожен мій листок різьбляний осінь пензлем восени в колір жовтий і багряний розмальовує мені.
-           На дереві родився в кожусі, кожух розірвався і я на землю впав.
-           Сонечко в траві зійшло, усміхнулось, розцвіло, потім стало біле-біле і за вітром полетіло.
-           Не вогонь, а обпікаю.
-           Влітку  рясним цвітом покриваюсь я, пахощі солодкі чути вже здаля.
-           Відгадайте, що за квітка, бо не стане мене влітку?
3.    Попрацюйте з картами «Ландшафти» та «Фізико-географічне районування».  Зробіть висновки про ландшафти нашої області.

13.05.2020  СТАНЦІЯ №3
Тема: Природа та населення Кіровоградської області. Несприятливі природні процеси на території Кіровоградської області. Проблеми раціонального природокористування. Природоохоронні території.
 Маршрутний лист №1 Дослідіть несприятливі природні процеси на території Кіровоградської області.
1.       Які несприятливі природні  явища або  фізико-географічні  процеси характерні для Кіровоградщини?
2.       Дослідіть прояви зсувів, селі,  ерозії,  карсту,  заболочування, вкажіть тенденції та шляхи  їх запобігання.

Маршрутний лист №2 Дослідіть екологічні проблеми  Кіровоградської області.
1.       Чи потребує природа Кіровоградщини  захисту від втручання людини.
2.       Які найбільші  екологічні проблеми можна виділити в нашій області.
Маршрутний лист №3. Дослідіть природоохоронні об’єкти Кіровоградщини.
1.       Попрацюйте  з картою розміщення природно-заповідних  територій та об‘єктів  Кіровоградської області.
  - Чи є на території Кіровоградщини заповідники? Як ви гадаєте, чи є необхідність у 
 їх створенні?
-Які інші  природоохоронні об‘єкти та території є на Кіровоградщині?
-Де їх концентрація найбільша? Чому?
 
      18.05-20.05.2020


Тема: Населення Кіровоградської області.
1.    Скористайтеся  матеріалами електронної енциклопедії https://uk.wikipedia.org/wiki/ Населення_Кіровоградської_області
картами населення в атласах України та Кіровоградської області (https://padlet-uploads.storage.googleapis.com/475783323/c93a781a07e1d5dd14bdbeabb821afcd/_______________________.jpg)
 визначте :
  1. ·  Скільки людей проживає в Кіровоградській області? Яка частка їх від населення України?
  2. ·         Як змінювалась чисельність населення області в 20-21 століттях?
  3. ·       Які показники природного та міграційного руху населення області порівняно з Україною?
  4. ·         Яка загальна густота населення області порівняно з іншими регіонами?
  5. ·  Чи рівномірно розміщене сільське та міське населення області? В яких районах переважає сільське, а в яких міське населення?
  6. ·         Який рівень урбанізації?
  7. ·         Приклади  великих, середніх та малих міст області?
  8. ·      Які населенні пункти області виконують переважно транспортну функцію? 


 РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ ОФОРМИТИ  У РОБОЧОМУ ЗОШИТІ

25.05.-27.05  2020
Тема: Узагальнення та систематизація знань
1    1.     Виконайте тренувальні вправи  курсу «Україна на карті світу». Результати пересилати не потрібно.

Географічна номенклатура 8 клас "Річки"

Фізична географія УкраїниГеографічна номенклатура


Географічна номенклатура


      
2.     Вітаю вас із завершенням  опанування навчальної програми!!!!
                                                  Будьте здорові!!!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас