8 клас Англійська мова дистанційне навчання 2019/2021
2020-2021 навчальний рік
необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
Good morning boys and girls. I’m very glad to see you. How are you?Complete the following sentences with the words and guess the theme of our lesson.
1. When you do lessons you always consult...
2. If time, you like to read...
3. When you want to learn some facts about different countries you read…
4. I am fond of reading...
5. Shakespeare is a famous English…
What are we going to talk about?
That’s right! "Books and Authors" is the topic of our lesson.
1/Ex1
2/Read the text. Try to understand it and say if the statements are true or false.
W. Shakespeare
W. Shakespeare was the greatest English writer. He was born in 1564 in Stratford-upon-Avon. At the age of 18 he married Anne Hathaway, who was eight years older than himself. A few years later he moved to London, where he worked as an actor and a playwright.
Shakespeare wrote 37 plays and 154 sonnets. His most famous plays are the four great tragedies – Othello, Macbeth, Hamlet and King Lear. He also wrote several historical plays. But not all ofhis plays were serious. He also wrote comedies. Shakespeare died in Stratford-upon-Avon on April 23, 1616, but his plays are still very popular today. They have been translated into several different languages, and many ofthem have been made into films, both in English and other languages.
Do you think these statements are true or false?
1. W. Shakespeare was born in 1654 in London.
2. His most famous plays are the four great tragedies.
3. He did not write comedies.
4. His plays have been translated into several different languages.
5. Shakespeare's plays are still very popular today.
yhubjuhbjubiukjlnhioulgh
233/Look at the proverbs.
Match the parts of the proverbs, please.
1.The more you read | A. a body without soul |
2. A good book is | B. so faithful as a good book |
3. A room without book is | C. the more you know |
4. There is no friend | D. a source of wisdom |
необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
Hello, everybody! Nice to meet you.
I hope you are ready for the lesson.
I’m sure we’ll have wonderful minutes of communication.
"Literature" is the topic of our lesson.
Take a mini-course to practice ALL the vocabulary from the video!
Перегляньте відео, запишіть слова у словник
необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
Good afternoon, dear pupils. How are you? I’m glad to see you today. At our lesson we are going to speak about TV, we will learn about different kinds of programmes.
1) Imagine that you can choose the programmers shown on TV channels in the evening. Fill in the chat below with the names of TV programmers and say what types they are. Напишіть назву і тип програми по телебаченню.
Time | Channel 1 | Channel 2 | Channel 3 | Channel 4 |
7-8 p.m. | ||||
8-9.30 p.m. | ||||
9.30-10.00 | ||||
10.00-11.30 | ||||
11.30-01.a.m. |
2)Write down about advantages and disadvantages of TV.Напишіть переваги і недоліки Телебачення.
3)Ex1
необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
Good morning boys and girls. I’m very glad to see you. How are you? I hope you are ready for our lesson. Today we will speak about the Internet one of the most important sources of getting information.
1.Make sure that you know all the necessary computer terms. Match the definitions with the Internet terms from the text.(з'єднай слова з тексту з їхніми визначеннями, запиши у зошит.)
2.Ex 1(Read the text and do exercises (прочитай текст та виконай 1 завдання- прочитай речення та напиши чи це правда(true) чи брехня(false) за змістом прочитаного;2 завдання - тести за змістом тексту)
необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
3.Дайте відповідь на питання. Answer the following questions:
What do people use nowadays?
What is the difference between Internet and World Wide Web?
How are documents in WWW called?
Why are chatrooms so popular?
What are the advantages and disadvantages of Internet?
4.Create a poster illustrating one of the following “Internet proverbs”.Оберіть вислів, який вам подобається і намалюйте постер, щоб розкрити його зміст. У зошиті напишіть кілька речень, які аргументують обрану вами тему.
1) You can’t teach a new mouse old tricks.
2) Too many clicks spoil the browser.
3) There is no place like http://www.home.com.
Good morning, children! I’m very glad to see you today. How are you? Are you ready for our work? We continue to speak about mass media and today’s topic is “Different kinds of newspapers”.
Переглянь відео-урок
Переглянь відео та виконай інтерактивні вправи
необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
The topic of our lesson today is “Mass media. Different types of mass media.”
Перегляньте відео
Запам"ятай
Types of Mass Media. Mass Media Vocabulary
необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
"Sightseeing tour around London"
необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
Lesson2
необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher , підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com
task 1 do the task and send to my email kroposvita@gmail.com
Виконай завдання
2. Використавши інформацію з відео виконай завдання і надішли на пошту kroposvita@gmail.com
16.02.2021
8 Б
Food
1. 1. Refresh your knowledge . Match the word to the pictures. Task 1. And send it to my e-mail. kroposvita@gmail.com
2. 2 Look at the food pyramid SB Ex. 6 p. 56 Learn new words. Викресли зайве слово і в зошит за зразком склади речення.
3. 3 WB Ex. 1 p.34 Write what each group contain.
4. 4 Task 2 прослухай та прочитай уважно текст. Завдання 1 виконай онлайн і надішли на пошту. kroposvita@gmail.com
Завдання №2 – в зошит письмово склади речення за зразком Що слід , а що не слід істи?
Завдання №3 – в зошит дай письмово відповіді на запитання (по тексту). Не6 забувай половину відповіді ми беремо з запитання. Спочатку підмет потім присудок, а потім другорядні члени речення.
22.01.2021
8А група Євгенії Миколаївни
Тема: «The weather forecast»
Classwork
WB Ex. 17 p. 32 прочитай прогноз погоди, зрозумій переклад, невідомі слова переклади і вивчи . Обери правильний варіант до твердження (правда, неправда, не сказано)
Hometask
8Б Євгенії Миколаївни
Тема: «Future Simple»
1. Запиши у граматичний зошит
Майбутній час також утворюється за допомогою be (am, are,is) going to
(в граматичному зошиті ми вже записували ,як утворюються +, -, ? речення з Will) . Загляни у Work book p. 89 розглянь табличку для речень +,-, ? для структури be (am, are,is) going to
+ He is going to wash the car.
- You are not going to read a book.
?Are they going to dance? – Yes, they are
Основне, що ми сьогодні повинні засвоїти – це випадки коли ми вживаємо be (am, are,is) going to
- Коли говоримо про плани на майбутнє (плануємо)
- Робимо припущення на основі того що ми бачимо (пригадай, що якщо це припущення но основі того що ми уявляємо, або думаємо то це Will)
WB Ex. 5 p. 90 склади речення за зразком Напиши що Лі планує робити.
WB Ex. 6 p. 90 розглянь уважно малюнки і напиши за зразком, що відбуватиметься у найближчому майбутньому. Тобто зроби припущення основі того що ми бачимо
Hometask
Вивчи правила, перепиши їх у граматичний зошит
Тест 2 у другому завдання напиши повні заперечні форми, не скорочуй.
надіслати на поштову адресу kroposvita@gmail.com або скріншот у вайбер 0954752609
20.01.2021
8А група Євгенії Миколаївни
Тема: «The Future time»
По темі заплановано конференція в програмі Zoom
Час 12:30
Ідентифікатор конференції 7449129331
Пароль 1111
Classwork
SB Ex 21 p. 51
Read and translate the text p. 51
SB Ex 22 p. 51виберіть правильне слово
Hometask
SB Ex 23 p. 51 поєднай частини речень, сполучниками so that - для того щоб because- тому що, і запиши їх у зошит. Не забувай речення писати у майбутньому часі вживаючи допоміжні дієслова Will або won't
В зошиті письмово скласти 6-7 речень про своє бачення майбутнього. (що люди будуть їсти, вдягати, чим і куди будуть подорожувати і тд ) Використай інформацію з вправи !
19.01.2021
8Б Євгенії Миколаївни
Тема: «Future Simple»
1. Запиши у граматичний зошит
Майбутній час утворюється за допомогою допоміжного слова Will
(в граматичному зошиті ми вже записували ,як утворюються +, -, ? речення. Переглянь зошит, а також загляни у Work book p. 88)
Основне, що ми сьогодні повинні засвоїти – це випадки коли ми вживаємо Will
- Коли говоримо про припущення, на основі того, що ми думаємо.
- Припущення з дієсловами think, hope, believe, probably, perhaps
- Обіцянки
- Раптові рішення
- Для вираження погроз
- 2. WB Ex. 1 p. 89 прочитай речення і зрозумій, яку дію в ньому описано. Напиши відповідні літери. (припущення, на основі того, що ми думаємо- А, Обіцянки- В, Раптові рішення- С)
2. SB Ex. 11 p. 30 доповни речення допоміжним дієсловом Will за зразком, обравши фразу яка відповідає ситуації. Зверни увагу що це ситуації - Припущення з дієсловами think, hope, believe, probably, perhaps
3. WB Ex. 3 p. 90 Дай обіцянку, за зразком
4. Тест
надіслати на поштову адресу kroposvita@gmail.com або скріншот у вайбер 0954752609
18.01.2021
8А група Євгенії Миколаївни
Тема: «The Future time»
По темі заплановано конференція в програмі Zoom
Час 13:30
Ідентифікатор конференції 7449129331
Пароль 1111
Classwork
SB Ex. 12,13 p. 49
SB Ex. 16 p. 49
Hometask
Вивчи правила
WILL vs. GOING TO надіслати на поштову адресу kroposvita@gmail.com або скріншот у вайбер 0954752609
8-Б
WB Ex5 р.29 доповни речення словами. Прочитай переклади
Время: 13 янв. 2021 12:30 PM Хельсинки
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/7449129331?pwd=Y0xtVzBYbFJCTTFqUHFCK09BcG1JQT09
Идентификатор конференции: 744 912 9331
Код доступа: 1111
Перегляньте відео-урок Plural Nouns (повторіть усі правила утворення множини, та винятки), виконуємо вправу
Перегляньте відео How Many or How Much?( повторюємо правила вживання many/much).Виконуємо вправу
Перегляньте відео Future simple (Going to vs Will),виконуємо вправу
8-А(група Юлії Олександрівни)на 11.01.2021
8-А(група Юлії Олександрівни)на 13.01.2021
8-А(група Юлії Олександрівни)на 15.01.2021
8-А(група Юлії Олександрівни)на 18.01.2021
8-А(група Юлії Олександрівни)на 20.01.2021
8-А(група Юлії Олександрівни)на 22.01.2021
SB Ex 21 p. 51(усно)
Read and translate the text p. 51
SB Ex 22 p. 51виберіть правильне слово
SB Ex 23 p. 51 поєднай частини речень, сполучниками so that - для того щоб because- тому що, і запиши їх у зошит. Не забувай речення писати у майбутньому часі вживаючи допоміжні дієслова Will або won't
SB Ex 24 p. 51(напиши, що на твою думку одягатимуть люди в 2200 році за таким зразком:8А
29.01.2020
WB Ex. 7 p. 91( виберіть правильне слово)
SB Ex 18 p. 50(виберіть правильне слово)
SB Ex20 p. 50(поєднай малюнки з реченнями)Homework
WB Ex. 17 p. 32 прочитай прогноз погоди, зрозумій переклад, невідомі слова переклади і вивчи . Обери правильний варіант до твердження (правда, неправда, не сказано)
8-А(група Юлії Олександрівни)на 21.12.2020
8-А(група Юлії Олександрівни)на 23.12.2020
20.03-27.03
1) р.37 повторити правило Past Continuous повторити (ми його в класі розібрали). Це ж саме првило є на ст. 115. Також прогляньте відео-пояснення (дивіться тількі перші 11 хв.). (ВІДЕО)
2) Ех.8,р. 37 прочитати, перекласти і дати відповіді на запитання усно.
3) Ех.9, р.37 слухати, повторити за диктором, перекласти для себе, з'єднати імена з малюнками і письмово в зошиті написати речення за зразком. (Під малюнком) АУДІОФАЙЛ
4) Ех. 10,р.37 письмово в зошиті за зразком
5) Ех.11, р. 37 (поставити слова в Past Simple або Past Continuous). При виконанні цієї вправи уважно дивіться на показники часу (time expressions), а також на сусідні речення (попередні і наступні), вони там не просто так. Вони підкажуть, яку саме форму часу треба вставити. Без перекладу таку вправу виконати неможливо.
6) Виконати онлайн-тест, натиснути Check, зробити скріншоти результатів або фото і надіслати мені на Viber 0993785441
27.03- 31.03 + 06-07.04
1) Ех.1, р. 34 письмово за зразком.
2) р. 35 діалоги A,B,C читати і перекладати (послухайте АУДІОФАЙЛ, щоб правильно вимовляти слова. Намагайтеся копіювати інтонацію диктора,читаючи діалоги)
3) Ех.12,р. 38 слухати АУДІОФАЙЛ і письмово в зошиті за зразком
4) Ех. 13, р. 38 читати і перекладати, вставити потрібне слово
28.04-05.05
Повторити граматику
р. 35 прочитати і перекласти діалоги
Ех.1,4 р. 34 письмово в зош
Ех. 3. р 34 в підручнику написати
Ех. 9,10, р. 37 письмово в зошиті
Ех. 11, 12,13 р. 38 в підручнику написати
онлайн-тест (хто ще його не виконав і не надіслав мені)
Нове:
1) Тест 1
Тест 2
Тест 3
2) Ех. 5 р. 36 вивчити фрази
3) Ех. 5 b р. 36 письмово в зошиті або в підручнику
4) Ех. 6 р. 36 вивчити слова по темі Feelings (Почуття)+ письмов написати про кожну людину на малюнках (за зразком)
5) Ех. 7, р. 36 усно
Ех. 7 b, р. 36 письмово в зош (табличку зробити)
Ех. 7 с, р. 36 письмово в зош
Фото всіх виконаних письмових вправ в зошиті і написаних в підручнику чекаю на Вайбер в особисте повідомлення до 05.05.
05.05-07.05
1) Ех.16,18,19 р.39 (чекаю на ФОТО вправ і текста, де невідомі слова підписані)
2) ФОТО р.34-35
3) Photo file Section Unit 4 Фото
4) р.38,115-116 вивчити правило+виключення з правил
5) Тест1
Тест 2
Чекаю на фото виконаних Тестів.
07.05-12.05 (Вт)
1) Ех.26 а b, p.41 виконати в підручнику
2) Ех. 27 р.41 послухати декілька разів, перекласти для себе і в підручнику виправити слова АУДІО (Надіслати ФОТО)
3)
Виконати Ех.17, 18а b + написати оповідання за планом в Ех 19, використовуючи інформацію з Ех17,18
Оповідіння надрукувати в Word і надіслати мені на електронну адресу anna.chernousova1988@gmail.com
4) Ех. 20, р. 40 АУДІО прослухати діалог, перекласти і вписати пропущені слова (Надіслати ФОТО)
На 25.05 (Пн)
Виконуємо фінальні тести-контролі
Grammar 2
Grammar 3
Reading 1
Reading 2
Listening 1
Listening 2
Listening 3
Video-Test
Комментарии
Отправить комментарий