8 клас Англійська мова дистанційне навчання 2019/2021

   2020-2021 навчальний рік

28.05 8 А група Юлії Олександрівни

Good morning boys and girls. I’m very glad to see you. How are you?

Перегляньте відео, згадай правила вживааня пасивного стану.



8 Б  27.05 
8 А  28.05   
Good afternoon! Сьогодні ми закріпимо вживання пасивного стану. Переглянь відео, актуалізуй знання.

Виконай завдання і надішли на пошту Task

8 Б  06.05  
In touch test 2 - контроль навичок читання за семестр
Listening. Books (O. Karpyuk) контроль навичок аудіювання за семестр
Виконай уважно завдання і надішли на пошту kroposvita@gmail.com Робота обов"язкова до виконання

8 А  05.05  група Є.М.
Виконай уважно завдання і надішли на пошту kroposvita@gmail.com Робота обов"язкова до виконання
In touch test 2 - контроль навичок читання за семестр

8 А  07.05  група Є.М.
Робота обов"язкова до виконання
Виконай уважно завдання і надішли на пошту kroposvita@gmail.com
Listening. Books (O. Karpyuk) контроль навичок аудіювання за семестр
07.05 8 А група Юлії Олександрівни

Good morning boys and girls. I’m very glad to see you. How are you?
Сьогодні ви пишете контроль навичок читання та аудіювання за ІІ семестр
2.перегляньте відео та виконайте тест(Контроль аудіювання)


необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com

Надсилаємо фото виконаних завдань на вайбер 0959325922.
05.05 8 А група Юлії Олександрівни
Good afternoon!
How are you? I’m glad to see you today. At our lesson we are going to speak about books. The main task of the lesson is to summarize the information you have
learnt about books. We’ll practice the word that you have learnt in the previous
lessons. We’ll sum up the materials about the greatest English and American
writers and their brilliant works.



У ЗОШИТІ ВИКОНАЙ ПИСЬМОВО ТАКІ ЗАВДАННЯ:
1.Choose the types of stories from the box to complete the definitions.
Science fiction, autobiography, historical story, horror story, detective story.
1. An … is a story of a person’s life, written by that person.
2. A … is a book about crime.
3. A … story is about events in the future.
4. A … is about a period of fighting between countries or states.
                                  5. A … is a book which makes people frightened.
2: Find the best translation of the words. (Знайдіть правильний переклад
видів книг).
1Love stories                                      b) книги про мандрівку

2Historical novel                              c) детективні оповідання

3 Travel books                                   d) наукова фантастика

4 Detective stories                                e) історичні романи

5 Science fiction                                       f) любовні історії

6 Novels of everyday life                     g) романи про повсякденне

                     життя

7 Psychological drama                         h) пригодницькі оповідання

8 Adventure stories                                     a) психологічна драма
3/Answer(дай відповідь на питання)
What kinds of books do you prefer?
What do you like reading? назви творів
4. Вправа Встанови відповідність.
 Say who are the authors of the books.
1) Charlotte Bronte                           a) Ivanhoe
2) Daniel Defoe                              b) Winnie-the-Pooh
3) Rudyard Kipling                       c) The Last Leaf
4) Pamela Travers                        d) Mary Poppins
5) William Shakespeare                          e) Sherlock Holmes
6) Conan Doyle                                f) The Adventures of Tom Sawyer
7) Walter Scott                                 g) Harry Potter
8) Lewis Carroll                                    h) Robinson Crusoe
9) Mark Twain                                i) Jane Eyre
10) O.Henry                                        j) Alice in Wonderland
11) Alan Milne                              k) Mowgli
12) J.Rowling                            l) Romeo and Juliet
5.Your hometask will be to write a composition (напиши твір)“Books in my life”
Опорні фрази для виконання домашнього завдання
Books play a very important role in our lives because…
 they teach us to live;
 they help us in self-education;
 they give us pleasant minutes;
 they help us to understand life;
 they teach us to respect other people;
 they help us in deciding problems of life;
 they develop our imagination;
 they broaden our outlook;
 they tell us about customs and traditions of different countries;
 they tell us how great and wonderful the world is;
 they open the door into the world of knowledge, realm of good and beauty.
6.Вправа(прослухай та обери правильну відповідь)
  

необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com

Надсилаємо фото виконаних завдань на вайбер 0959325922.
8 А  30.04  група Є.М.
Task 1 Переглянь відео і дізнайся з яких частин складіється книжка. Виконай уважно завдання і надішли на пошту kroposvita@gmail.com
Task 2 Прочитай про всесвітній день книги. Дай письмові відповіді на питання по тексту. Виконай уважно завдання і надішли на пошту kroposvita@gmail.com


8 А  28.04  група Є.М.
8 Б 29.04


Good afternoon! Сьогодні ми продовжуємо тему " Література" і мова сьогодні піде про @Library@
Вдосконалюємо навички аудіювання. Виконай підготовче завдання, потім прослухай діалог і постав події у правильному порядку

Task Виконай уважно завдання і надішли на пошту kroposvita@gmail.com

Task 2 віднови діалог, дай короткі відповді на запитання по діалогу. В 3 завданні натискай на мікрофончик і кажи відповідь, вона буде записана автоматично з твоїх слів. 
Виконай уважно завдання і надішли на пошту kroposvita@gmail.com
30.04 8 А група Юлії Олександрівни

Good morning boys and girls. I’m very glad to see you. How are you?Complete the following sentences with the words and guess the theme of our lesson.

1.      When you do lessons you always consult...

2.      If time, you like to read...

3.      When you want to learn some facts about different countries you read…

4.      I am fond of reading...

5.      Shakespeare is a famous English…

What are we going to talk about?

That’s right! "Books and Authors" is the topic of our lesson.



1/Ex1

ex2

2/Read the text. Try to understand it and say if the statements are true or false.

W. Shakespeare

W. Shakespeare was the greatest English writer. He was born in 1564 in Stratford-upon-Avon. At the age of 18 he married Anne Hathaway, who was eight years older than himself. A few years later he moved to London, where he worked as an actor and a playwright.

Shakespeare wrote 37 plays and 154 sonnets. His most famous plays are the four great tragedies – Othello, Macbeth, Hamlet and King Lear. He also wrote several historical plays. But not all ofhis plays were serious. He also wrote comedies. Shakespeare died in Stratford-upon-Avon on April 23, 1616, but his plays are still very popular today. They have been translated into several different languages, and many ofthem have been made into films, both in English and other languages.

​​Do you think these statements are true or false?

1.      W. Shakespeare was born in 1654 in London.

2.      His most famous plays are the four great tragedies.

3.      He did not write comedies.

4.      His plays have been translated into several different languages.

5.      Shakespeare's plays are still very popular today.

yhubjuhbjubiukjlnhioulgh

233/Look at the  proverbs.

Match the parts of  the  proverbs, please.

1.The more you read

A. a body without soul

2. A good book is

B. so faithful as a good book

3. A room without book is

C. the more you know

4. There is no friend

D. a source of wisdom








необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com

Надсилаємо фото виконаних завдань на вайбер 0959325922.
28.04 8 А група Юлії Олександрівни

Hello, everybody! Nice to meet you.

I hope you are ready for the lesson.

I’m sure we’ll have wonderful minutes of communication.

"Literature" is the topic of our lesson.

Take a mini-course to practice ALL the vocabulary from the video!

Перегляньте відео, запишіть слова у словник

Виконай інтерактивні вправи

ex2 


необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com

Надсилаємо фото виконаних завдань на вайбер 0959325922.





26.04 8 А група Юлії Олександрівни

Good afternoon, dear pupils. How are you? I’m glad to see you today. At our lesson we are going to speak about TV, we will learn about different kinds of programmes.



1)  Imagine that you can choose the programmers shown on TV channels in the evening. Fill in the chat below with the names of TV programmers and say what types they are. Напишіть назву і тип програми по телебаченню.

Time

Channel 1

Channel 2

Channel 3

Channel 4

7-8 p.m.

 

 

 

 

8-9.30 p.m.

 

 

 

 

9.30-10.00

 

 

 

 

10.00-11.30

 

 

 

 

11.30-01.a.m.

 

 

 

 

2)Write down about advantages and disadvantages of TV.Напишіть переваги і недоліки Телебачення.



3)Ex1

Ex2

Ex3

необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com

Надсилаємо фото виконаних завдань на вайбер 0959325922.
8 А  26.04  група Є.М.
8 Б 27.04


Good afternoon! Сьогодні ми починаємо нову тему " Література"
Task  1 Виконай завдання. Слова запиши у словник, вивчи
Task 2 правкикуємо навички аудіювання. Прослухай про вподобання дітей у читанні, обери правильні відповіді. 
 
Виконай уважно завдання і надішли на пошту kroposvita@gmail.com

8 А  23.04  група Є.М.
Good afternoon! Сьогодні ми підсумовуємо тему засоби массової інформації. Виконай уважно завдання і надішли на пошту kroposvita@gmail.com


8 А  21.04  група Є.М.
8 Б 22.04
Good afternoon! Сьогодні ми продовжуємо говорити про засоби массової інформації, а саме про друковані видання.

Task 1 прочитай уважно вислови дітей про газети, виконай завдання і надішли на пошту kroposvita@gmail.com
. В зошит напиши своє відношення до газет (за зразком у вправі) вото зошита надішли у вайбер 0954752609

8 А  19.04  група Є.М.
8 Б 20.04
Good afternoon! Цього тижня ми розглядаємо тему "Mass media" 
Переглянь відео і в зошит запиши переваги та недоліки "Mass media" 
Сьогодні ми зупинимось на одному з найпоширеніших сьогодні засобів інформації - Інтернет

Task 1  актуалізуй знання з теми
Task 2 пригадай правила поводження в інтернеті
Task 3 потренуйся в читанні

Виконані вправи надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com
23.04 8 А група Юлії Олександрівни

Good morning boys and girls. I’m very glad to see you. How are you? I hope you are ready for our lesson. Today we will speak about the Internet one of the most important sources of getting information.

1.Make sure that you know all the necessary computer terms. Match the definitions with the Internet terms from the text.(з'єднай слова з тексту з їхніми визначеннями, запиши у зошит.)



2.Ex 1(Read the text and do exercises (прочитай текст та виконай 1 завдання- прочитай речення та напиши чи це правда(true) чи брехня(false) за змістом прочитаного;2 завдання - тести за змістом тексту)

необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com

3.Дайте відповідь на питання. Answer the following questions:

What do people use nowadays?

What is the difference between Internet and World Wide Web?

How are documents in WWW called?

Why are chatrooms so popular?

What are the advantages and disadvantages of Internet?

4.Create a poster illustrating one of the following “Internet proverbs”.Оберіть вислів, який вам подобається і намалюйте постер, щоб розкрити його зміст. У зошиті напишіть кілька речень, які аргументують обрану вами тему.

1)     You can’t teach a new mouse old tricks.

2)      Too many clicks spoil the browser.

3)      There is no place like http://www.home.com.

Надсилаємо фото виконаних завдань на вайбер 0959325922.

21.04 8 А група Юлії Олександрівни

Good morning, children! I’m very glad to see you today. How are you? Are you ready for our work? We continue to speak about mass media and today’s topic is “Different kinds of newspapers”.

Переглянь відео-урок



Запам"ятай, що існує 2 види газет:

A broadsheet is a quality paper
А tabloid is


Переглянь відео та виконай інтерактивні вправи
Newspaper Headlines(обери заголовок до кожної історії)

необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com

Take any local newspapers and describe it.
(Опиши місцеву газету)
Надсилаємо фото виконаних завдань на вайбер 0959325922.
19.04 8 А група Юлії Олександрівни
Good afternoon!

The topic of our lesson today is “Mass media. Different types of mass media.”

Перегляньте відео 



Запам"ятай 



Виконайте інтерактивні вправи

Types of Mass MediaMass Media Vocabulary

Перегляньте уважно відео і виконайте ТЕСТ

необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com

Напишіть міні-твір ''The future of mass media"
Some people believe that there will be no newspapers, radio, TV in the future. The Internet will become the only source of information. How do you see the future of mass media?
Надсилаємо фото виконаних завдань на вайбер 0959325922.

8 А  16.04  група Є.М.
Good afternoon! Ось і дістались ми до столиці Великобританії Лондона! Сьогодні ти здійсниш подорож по Лондону і познайомишся з його визначними місцями.

!!!Виконуй завдання покроково! Щоб переглянути видео чи завдання тисни на нього.

!!! Крок № 1 - із завдання 3 випиши слова у словник і вивчи їх. Виконану вправу надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com
Крок № 5 Виконану вправу надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com

"Sightseeing tour around London"



8 А  14.04  група Є.М.
8 Б 15.04
Ми продовжуємо наші подорожі і сьогодні ми будемо подорожувати потягом. Виконуй завдання покроково! Щоб переглянути видео чи завдання тисни на нього.
!!!Виконуй завдання покроково!

!!! З кроку № 2 випиши слова у словник та вивчи їх
      
 Завдання з кроку №4, 6 надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com Увага 6 крок не відкривається. Замісь онлайн вправи в зошит письмово склади діалог і фото надішли у вайбер Репліки для діалогу  0954752609 


8 А  12.04  група Є.М.
8 Б   13.04
Ми розпочинаємо нову тему "Подорожі" 
Сьогодні ти подорожуватимеш літаком. Твоє завдання уважно прочитати і виконати кожен крок уроку. Щоб переглянути видео чи завдання тисни на нього.
!!!Виконуй завдання покроково!

!!! В кроці №3 - випиши слова у словник та вивчи їх
      Завдання з кроку №4, 5 надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com

16.04 8 А група Юлії Олександрівни
Діти, перегляньте відео та виконайте завдання

Англійська для мандрів


Англійська мова. Транспорт Види подорожей.

Люблю подорожувати
Переходимо за посиланням і чітко виконуємо те, що написано в кожному кроці!
Крок 4.1 це інтерактивна вправа

необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com

Крок 7 це тест.

14.04 8 А група Юлії Олександрівни
Good morning! I'm glad to see you! Продовжуємо вивчати  тему "Подорожі". Сьогоднішній урок "На вокзалі" присвячений подорожуванню потягом.
Перегляньте відео урок


Переходимо за посиланням і чітко виконуємо те, що написано в кожному кроці!
У кроці 1 вміщено презентацію, з завданнями(кросворд та тести)
Крок 4.1 це інтерактивна вправа

необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com

Крок 7 це тест.

Lesson2

12.04 8 А група Юлії Олександрівни
Онлайн урок
Good morning! I'm glad to see you! Розпочинаємо нову тему "Подорожі" і першим нашим кроком стане  сьогоднішній урок "Люблю подорожувати",де ми дізнаємось усі способи подорожування  та ще багато іншого.
Переходимо за посиланням і чітко виконуємо те, що написано в кожному кроці!
Крок 4.1 це інтерактивна вправа

необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com

Крок 7 це тест.


09.04 8 А група Юлії Олександрівни
Онлайн урок
Діти, перегляньте відео та виконайте інтерактивну вправу за посиланням




09.04 8 А група Є.М 
Goog afternoon. Today we continue to speak about capital of our country - Kyiv.
Task 1 do the task and send to my email kroposvita@gmail.com


07.04 8 А група Є.М 
 08.04 8Б 
Goog afternoon. Today we'll speak about capital of our country - Kyiv. 
Task 1 переглянь уважно відео і виконай завдання. do the task and send to my email kroposvita@gmail.com


05.04 8 А група Є.М
 06.04 8Б 

Goog afternoon. Today we'll speak about our country. Watch the video attentivly!

task 1 do the task and send to my email kroposvita@gmail.com

30.03. 8 Б 
Task 1 вдосконалюємо знання з теми Education , тренуємо навички аудіювання. виконай завдання і надішли на пошту kroposvita@gmail.com
Task 2  тренуємо лексику з теми. В 2 завдання напиши назву предмету який описано. В 3 завданні встав правильне дієслово, звертай увагу на граматичний час, став дієслово у потрібному часі. У 6 завданні впиши слова з 5 завдання, орієнтуючись на опис предмету. В 11 завданні попрацюй зі словником, випиши переклад нових для тебе слів , а потім встав їх за змістом в речення

29.03.- 31.03. 8А група Є.М
Закріплюємо знання з країнознавства. Виконай вправу і надішли на пошту kroposvita@gmail.com

Переглянь відео про визначні місця Лондону


Виконай завдання
29.03.2021 8 А група Юлії Олександрівни
1. Подивись уважно відео урок  The United Kingdom 
2. Прочитай та переклади текст про Сполучене Королівство 
3.Переглянь уважно презентацію"The United Kingdom" 
4.Виконай тест 
Виконай вправи і надішли на пошту virvanyulya@gmail.com
31.03.2021 8 А група Юлії Олександрівни
1)Перегляньте інформацію про визначні місця Лондона Презентація
2)виконайте 
Ex/1(прослухайте уважно аудіозапис, розташуйте визначні місця у такому порядку як зазаначенов аудіо, виконайте тест)
Ex/2(з"єднати віртуальним олівцем назву та 
картинку, виконати тест)
05.04.2021 8 А група Юлії Олександрівни
 Давайте поговоримо про Україну. Перегляньте відео

Виконайте тест
Виконай вправи і надішли на пошту virvanyulya@gmail.com
07.04.2021 8 А група Юлії Олександрівни
Good afternoon! Today we will speak about Kyiv - the capital of our counry. 
Watch the video attentivly!


Do the TASK
надішли на пошту virvanyulya@gmail.com

23.03.2021 8 А група Євгенії Миколаївни
1. Переглянь уважно відео

2. Використавши інформацію з відео виконай завдання і надішли на пошту kroposvita@gmail.com
3.Прочитай додаткову інформацію про ці країни Text 
4. У зошит перемалюй і запиши табличку
5. Виконай підсумковий тест  і надішли на пошту kroposvita@gmail.com

10.03.2021 8 А (дві групи разом)
SB. Ex. 19 p.59 розглянь малюнки і напиши їх номери
       Ex. 20 p.59 прочитай текст. Невідомі слова переклади
       Ex. 21 p.59 скажи правильне твердженні чи ні.
       Ex. 22 p.59 переглянь текст і випиши основну інформацію.

16.02.2021 

8 Б

Food

1.     1.   Refresh your knowledge . Match the word to the pictures. Task 1. And send it to my e-mail. kroposvita@gmail.com

2.      2  Look at the food pyramid SB Ex. 6 p. 56     Learn new words.  Викресли зайве слово і в зошит за зразком склади речення.

3.     3  WB Ex. 1 p.34 Write what each group contain.

4.       Task 2 прослухай та прочитай уважно текст. Завдання 1 виконай онлайн і надішли на пошту. kroposvita@gmail.com

 Завдання №2 – в зошит письмово склади речення за зразком Що слід , а що не слід істи?

Завдання №3 – в зошит дай письмово відповіді на запитання (по тексту). Не6 забувай половину відповіді ми беремо з запитання. Спочатку підмет потім присудок, а потім другорядні члени речення.   

22.01.2021

8А група Євгенії Миколаївни

Тема: «The weather forecast»

Classwork

WB Ex. 17 p. 32 прочитай прогноз погоди, зрозумій переклад, невідомі слова переклади і вивчи . Обери правильний варіант до твердження (правда, неправда, не сказано)

Завдання 1

Hometask

Завдання 2  

В другому завданні напиши заперечну і стверджувальну форму речень використовуючи інформацію з 1 завдання. Уважно переглянь зразок.

 21.01.2021

 Євгенії Миколаївни

Тема: «Future Simple»

1.     Запиши у граматичний зошит

Майбутній час також утворюється за допомогою be (am, are,is) going to

(в граматичному зошиті ми вже записували ,як утворюються +, -, ? речення з Will) . Загляни у Work book p. 89 розглянь табличку для речень +,-, ? для структури be (amare,isgoing to

 

He is going to wash the car.

-         You are not going to read a book.

?Are they going to dance? – Yes, they are

Основне, що ми сьогодні повинні засвоїти – це випадки коли ми вживаємо be (amare,isgoing to

-         Коли говоримо про плани на майбутнє (плануємо)

-         Робимо припущення на основі того що ми бачимо (пригадай, що якщо це припущення но основі того що ми уявляємо, або думаємо то це Will)

WB Ex. 5 p. 90 склади речення за зразком Напиши що Лі планує робити.

WB Ex. 6 p. 90 розглянь уважно малюнки і напиши за зразком, що відбуватиметься у найближчому майбутньому. Тобто зроби припущення основі того що ми бачимо

 

Hometask

Вивчи правила, перепиши їх у граматичний зошит

Тест1

Тест 2      у другому завдання напиши повні заперечні форми, не скорочуй.
надіслати на поштову адресу kroposvita@gmail.com або скріншот у вайбер 0954752609

20.01.2021

8А група Євгенії Миколаївни

Тема: «The Future time»

По темі заплановано конференція в програмі Zoom

Час 12:30

Ідентифікатор конференції 7449129331

Пароль 1111

Classwork

SB Ex 21 p. 51

Read and translate the text p. 51

 SB Ex 22 p. 51виберіть правильне слово

Hometask

SB Ex 23 p. 51 поєднай частини речень, сполучниками so that - для того щоб   because- тому що, і запиши їх у зошит. Не забувай речення писати у майбутньому часі вживаючи допоміжні дієслова Will або won't

В зошиті письмово скласти 6-7 речень про своє бачення майбутнього. (що люди будуть їсти, вдягати, чим і куди будуть подорожувати і тд ) Використай інформацію з вправи !

19.01.2021

 Євгенії Миколаївни

Тема: «Future Simple»

1.     Запиши у граматичний зошит

Майбутній час утворюється за допомогою допоміжного слова Will

(в граматичному зошиті ми вже записували ,як утворюються +, -, ? речення. Переглянь зошит, а також загляни у Work book p. 88)

Основне, що ми сьогодні повинні засвоїти – це випадки коли ми вживаємо Will

-         Коли говоримо про припущення, на основі того, що ми думаємо.

-         Припущення з дієсловами think, hope, believe, probably, perhaps

-         Обіцянки

-         Раптові рішення

-         Для вираження погроз

-         2. WB Ex. 1 p89 прочитай речення і зрозумій, яку дію в ньому описано. Напиши відповідні літери. (припущення, на основі того, що ми думаємо- А, Обіцянки- В, Раптові рішення- С)

 

2.     SB Ex. 11 p. 30 доповни речення допоміжним дієсловом Will за зразком, обравши фразу яка відповідає ситуації. Зверни увагу що це ситуації - Припущення з дієсловами thinkhopebelieveprobablyperhaps

3.     WB Ex. 3 p. 90 Дай обіцянку, за зразком

4.     Тест
надіслати на поштову адресу kroposvita@gmail.com або скріншот у вайбер 0954752609

 

18.01.2021

8А група Євгенії Миколаївни

Тема: «The Future time»

По темі заплановано конференція в програмі Zoom

Час 13:30

Ідентифікатор конференції 7449129331

Пароль 1111

Classwork

SB Ex. 12,13 p. 49

SB Ex. 16 p. 49

Will and be going to

Hometask

Вивчи правила

Will &Won't

WILL vs. GOING TO  надіслати на поштову адресу kroposvita@gmail.com або скріншот у вайбер 0954752609

 
15.01.2021
8-А група Євгенії Миколаївни.

14.01.2021  

8-Б
1.  SB Ex 7 p48 розглянь малюнки, повтори лексику, невідомі слова переклади і вивчи. У зошит за зразком склади і запиши питання і відповідь . Повинно бути 5 питань та відповідей.
2.
WB Ex5  р.29 доповни речення словами. Прочитай переклади
13.01.21
  8-А група Євгенії Миколаївни.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Yevheniia Biezhan
Время: 13 янв. 2021 12:30 PM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/7449129331?pwd=Y0xtVzBYbFJCTTFqUHFCK09BcG1JQT09

Идентификатор конференции: 
744 912 9331
Код доступа: 
1111
 
 
 
12.01.21
8-Б
 1. SB Ex 5 p48 розглянь малюнки, повтори лексику, невідомі слова переклади і вивчи.
2. WB Ex1 р.28 запиши слова у правильну колонку в таблиці.
3. SB Ex 6 p48 у зошит письмово дай відповіді на запитання. Повинно бути записано 6 відповідей. Відповіді повинні бути повними.
4. Виконати вправу та надіслати на поштову адресу kroposvita@gmail.com
5.  WB Ex3 р.28 доповни речення словами. Прочитай переклади діалог
 
 8-А група Євгенії Миколаївни.
 11.01.21
 1. SB Ex 5 p48 розглянь малюнки, повтори лексику, невідомі слова переклади і вивчи.
2. WB Ex1 р.28 запиши слова у правильну колонку в таблиці.
3. SB Ex 6 p48 у зошит письмово дай відповіді на запитання. Повинно бути записано 6 відповідей. Відповіді повинні бути повними.
4. Виконати вправу та надіслати на поштову адресу kroposvita@gmail.com
5.  WB Ex3 р.28 доповни речення словами. Прочитай переклади діалог
 23.03.2021 8 А група Юлії Олександрівни
WB p. 133 Progress Test 
Повторюємо граматичний матеріал:

Перегляньте відео-урок Plural Nouns (повторіть усі правила утворення множини, та винятки), виконуємо вправу 

Перегляньте відео-урок Some/any(повторіть усі правила вживання a/an,some/any). виконуємо вправу

Перегляньте відеоHow Many or How Much?( повторюємо правила вживання many/much).Виконуємо вправу

Перегляньте відео Future simple (Going to vs Will),виконуємо вправу

Виконай вправи і надішли на пошту virvanyulya@gmail.com




8-А(група Юлії Олександрівни)на 11.01.2021

Он-лайн урок на 13:20 
1)SB ex.11,p.49(прослухати та перекласти аудіо, дописати пропущені слова)
2)SB Photo file Section Unit 5 фотофайл 5(доповнити лист-замовлення поданими фразами)

8-А(група Юлії Олександрівни)на 13.01.2021

Он-лайн урок о 12:25
WB ex.6,p.29(підкреслити правильне слово)
WB ex.7,p.29(на місці трьох крапок написати правильний прийменник)
WB ex.8,p.29(обвести правильну відповідь)
 
 WB ex.9,p.30(скласти питання покупця)
SB ex 13,p.49(вивчити таблицю)
 
 фото виконаного дз надсилати на номер 0959325922

8-А(група Юлії Олександрівни)на 15.01.2021

Он-лайн урок
Виконай вправи і надішли на пошту virvanyulya@gmail.com

8-А(група Юлії Олександрівни)на 18.01.2021

1)SB Ex. 16 p. 49
2 )Перегляд відео уроку
3)Виконати ex1ex2

Виконай вправи і надішли на пошту virvanyulya@gmail.com



8-А(група Юлії Олександрівни)на 20.01.2021

1)Вивчити табличку(Work book p. 88)

2)Запам'ятай, коли треба вживати WILL
Переглянь презентацію


3)WB Ex. 1 p89 (Напиши відповідні літери. (припущення, на основі того, що ми думаємо- А, Обіцянки- В, Раптові рішення- С)

WB Ex. 3 p. 90(допиши діалог, дай обіцянку(за зразком)
4)ТеstВиконай і надішли на пошту virvanyulya@gmail.com

8-А(група Юлії Олександрівни)на 22.01.2021

SB Ex 21 p. 51(усно)

Read and translate the text p. 51 

 SB Ex 22 p. 51виберіть правильне слово

SB Ex 23 p. 51 поєднай частини речень, сполучниками so that - для того щоб   because- тому що, і запиши їх у зошит. Не забувай речення писати у майбутньому часі вживаючи допоміжні дієслова Will або won't

SB Ex 24 p. 51(напиши, що на твою думку одягатимуть люди в 2200 році за таким зразком:
I think people will wear...(пишете одяг майбутнього)in 2200.

8А 

29.01.2020

WB Ex. 7 p. 91( виберіть правильне слово)

SB Ex 18 p. 50(виберіть правильне слово)

SB Ex20 p. 50(поєднай малюнки з реченнями)

Homework

WB Ex. 17 p. 32 прочитай прогноз погоди, зрозумій переклад, невідомі слова переклади і вивчи . Обери правильний варіант до твердження (правда, неправда, не сказано)

24.12.2020
 
Любі діти! Ви гарно попрацювали   цього семестру.! Пропоную вам підняти святковий, різдвяний настрій! Ваше завдання переглянути мультик і викорнати деякі тестові завдання. Усім гарного перегляду !
Фільм "Грінч"
 
22.12.20
Чекаю на ваші вивчені діалоги!
 SB Ex 20 p. 40
10.12.20
1. SB Ex 1,2,4,5,7 p. 44 повторення та узагальнення матеріалу теми. 
2. WB Ex13,14 p.87 перевірка
08.12.20
1. Перегляньте лексику та граматику Unit 4
WB Ex 13,14 p. 87
Progress Test 4
Виконайте вправу (хто не виконав з минулого уроку)

02.12.202
Повторіть утворення прислівників

 Виконай тренувальну вправу і перепиши правило з неї! Вправа 1
 
 
03/11/2020
 1. Повторіть правила утворення Past Continuous, перегляньте презентацію
2. SB Ex 16 p 39 розгляньте малюнки, прочитайте питання і підкресліть правильне слово
3.SB Ex 17 p 39 прослухайте історію і поставте малнки в правильному порядку Аудіо
4/ SB Ex 18 p 39 прочитайте речення подані у вправі, зрозумійте їх зміст. Прочитайте текст і вставте речення за змістом (одне зайве) невідомі слова підпишіть зверху.

15.10.2020 
1. Повторіть правила утворення Past Continuous, перегляньте презентацію
 4.Розвиваємо навички аудіювання. Прослухай уважно відео і обери правильну відповідь Вправа 3
 
06.10.2020
 1.WB Ex/ 11 p. 60 Поєднай опис людини з її ознакою.
2. WB Ex/ 19 p. 62 Обери правильне слово і в зошит письмово склади діалог за зразком, використовуючи підказки з частини b.
3. WB Ex/ 21 p. 62Прочитай рекламні оголошення і підбери кожній особі найкращу роботу для нього\неї.
08.10.2020
 1/ SB p. 35 діалоги прочитати , перекласти. Переклад невідомих слів надписати. 
 
             
 21.12-23.12.2020
 

Любі діти! Ви гарно попрацювали   цього семестру.! Пропоную вам підняти святковий, різдвяний настрій! Ваше завдання переглянути мультик і викорнати деякі тестові завдання. Усім гарного перегляду !
Фільм "Грінч"
 
 
07.-11.12.2020
1. Перегляньте лексику та граматику Unit 4
WB Ex 13,14 p. 87
Progress Test 4
Виконайте вправу (хто не виконав з минулого уроку)
WB Ex13,14 p.87 перевірка
 
16.10.2020 
Виконай вправи і надішли на пошту  kroposvita@gmail.com
 1 Повторюємо типи класних кімнат Вправа 1,  Вправа 2
2.  Пригадай шкільне приладдя Вправа 1 Вправа 2
3. Опрацюй шкільні предмети Вправа 1 
 
07.10.2020
1. Підготувати розповідь про освіту у Великобританії.
2.  Завдання 4,7 з карточки виконати. Карточка

8-А(група Юлії Олександрівни)на 21.12.2020

Онлайн-урок(Zoom-конференція)

Ідентифікатор конференції: 751 4779 3059
Код доступа: 5TRh4M

SB ex.7,p.48(слова у словник, вивчити,письмово скласти діалоги за зразком)
WB ex.4,p.29(скласти діалоги за зразком)

8-А(група Юлії Олександрівни)на 23.12.2020

Онлайн-урок(Zoom-конференція)

Ідентифікатор конференції: 726 5044 1507
Код доступа: 0LG0Tj

WB ex.5,p.29(поєднати колонки, вставити словосполучення в речення)
SB ex.10,p.48(скласти та вивчити діалог про прогноз погоди в Україні, зразок впр.5,7,с.48)

28.12
Zoom-урок на 13:00
Ідентифікатор конференції: 730 1314 2369
Код доступа: 9Wrrcx


*


20.03-27.03
1) р.37 повторити правило Past Continuous повторити (ми його в класі розібрали). Це ж саме првило є на ст. 115. Також прогляньте відео-пояснення (дивіться тількі перші 11 хв.). (ВІДЕО)




2) Ех.8,р. 37 прочитати, перекласти і дати відповіді на запитання усно.
3) Ех.9, р.37 слухати, повторити за диктором, перекласти для себе, з'єднати імена з малюнками і письмово в зошиті написати речення за зразком. (Під малюнком) АУДІОФАЙЛ
4) Ех. 10,р.37 письмово в зошиті  за зразком
5) Ех.11, р. 37 (поставити слова в Past Simple або Past Continuous). При виконанні цієї вправи уважно дивіться на показники часу (time expressions), а також на сусідні речення (попередні і наступні), вони там не просто так. Вони підкажуть, яку саме форму часу треба вставити. Без перекладу таку вправу виконати неможливо.
6) Виконати онлайн-тест, натиснути Check, зробити скріншоти результатів або фото і надіслати мені на Viber 0993785441    

27.03- 31.03 + 06-07.04
1) Ех.1, р. 34 письмово за зразком.
2) р. 35 діалоги A,B,C читати і перекладати (послухайте АУДІОФАЙЛ, щоб правильно вимовляти слова. Намагайтеся копіювати інтонацію диктора,читаючи діалоги) 
3) Ех.12,р. 38 слухати АУДІОФАЙЛ і письмово в зошиті за зразком
4) Ех. 13, р. 38 читати і перекладати, вставити потрібне слово  

28.04-05.05
Повторити граматику 






1) Даю час, щоб надістати фото всіх виконаних  за період карантину вправ мені на Вайбер (всі письмові вправи в зошиті і вправи в підручнику):
р. 35 прочитати і перекласти діалоги 
Ех.1,4 р. 34 письмово в зош
Ех. 3. р 34 в підручнику написати
Ех. 9,10, р. 37 письмово в зошиті
Ех. 11, 12,13 р. 38 в підручнику написати
онлайн-тест (хто ще його не виконав і не надіслав мені)

Нове:
1) Тест 1
    Тест 2 
      Тест 3 
2) Ех. 5 р. 36 вивчити фрази
3) Ех. 5 b р. 36 письмово в зошиті або в підручнику
4) Ех. 6 р. 36 вивчити слова по темі Feelings (Почуття)+ письмов написати про кожну людину на малюнках (за зразком)
5) Ех. 7, р. 36 усно
    Ех. 7 b, р. 36 письмово в зош (табличку зробити)
    Ех. 7 с, р. 36 письмово в зош
Фото всіх виконаних письмових вправ в зошиті і написаних в підручнику чекаю на Вайбер в особисте повідомлення до 05.05.


05.05-07.05
1) Ех.16,18,19 р.39 (чекаю на ФОТО вправ і текста, де невідомі слова підписані)
2) ФОТО р.34-35
3) Photo file Section Unit 4 Фото
4) р.38,115-116 вивчити правило+виключення з правил
5) Тест1
    Тест 2
Чекаю на фото виконаних Тестів. 


07.05-12.05 (Вт)
1) Ех.26 а b, p.41 виконати в підручнику
2) Ех. 27 р.41 послухати декілька разів, перекласти для себе і в підручнику виправити слова  АУДІО    (Надіслати ФОТО)
3) 
Виконати Ех.17, 18а b + написати оповідання за планом в Ех 19, використовуючи інформацію з Ех17,18
Оповідіння надрукувати в Word і надіслати мені на електронну адресу  anna.chernousova1988@gmail.com

4) Ех. 20, р. 40 АУДІО  прослухати діалог, перекласти і вписати пропущені слова (Надіслати ФОТО)

На 25.05 (Пн)
Виконуємо фінальні тести-контролі
Після виконання тесту  натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю (Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту  anna.chernousova1988@gmail.com 
Потім натискаєте  Send (відправити)
Grammar 1
Grammar 2
Grammar 3
Reading 1
Reading 2
Listening 1
Listening 2
Listening 3
Video-Test


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас