8 клас Зарубіжна література дистанційне навчення 2019/2021
Люди перестають мислити, коли перестають читати.
Д. Дідро
27 травня 2021 р. 8-А клас 28 травня 8-Б клас
Тема. Барбара Космовська «Буба». Батьки – діти, діди – онуки. Сімейні цінності у творі
- Доброго дня, діти. Запишіть у робочому зошиті дату й тему уроку.Сьогодні у нас урок позакласного читання. Попередньо ви ознайомилися з історією дівчинки, що має досить незвичне ім'я. А можливо її ім'я інше? Чи знайшли ви його у тексті? Сподіваюся, роман викликав у вас певні емоції, тож...
І. ПОМІРКУЙТЕ:- Який епізод став найбільш хвилюючим?- Який момент викликав обурення чи розчарування?
ІІ. Наскільки добре ви познайомилися з героями? Перевірте себе, виконавши вправу "Крісло героя" (на оцінку)
ІІІ. Осмислення навчального матеріалу 1. Дайте відповіді на запитання· Від чийого імені ведеться розповідь у творі?
· Окресліть коло вподобань головної героїні.
· Де і з ким мешкає Буба?
· Члени родини дівчини живуть «поряд» чи живуть «разом»? Охарактеризуйте стосунки у родині.
· Де Бубі затишно і комфортно? Чому?
· Чи щаслива Буба зі своїми відомими батьками? А чи дійсно відомі вони?
· Чи щасливі її батьки?
· Чи можна батьків дівчинки назвати толерантними людьми?
· Хто доросліший: Буба чи її батьки? У чому це проявляється?
· Хто із членів сім’ї є по-справжньому близькими людьми? Аргументуйте думку.
· Чи є у вас серед членів родини близька людина? У чому це проявляється? Чи важливо мати такі стосунки? Якщо ні, то що б ви змінили?
· Чи є у вас друг?
· Чи має справжнього друга Буба? Думку аргументуйте.
2. Попрацюйте з вправою "ЗАЙМИ ПОЗИЦІЮ"
Чи можна вважати щасливою сім’ю Буби?
Ні
Так
Немає тісних родинних зв’язків
У Буби дідусь, який завжди підтримує дівчину
Дівчина не відчуває любові матері до батька
Буба має свій особистий простір – власну кімнату
Мати зайнята лише собою
Мама спілкується з дівчиною як із подругою
Батько постійно пропадає на роботі й не помічає Буби
В сім’ї немає фізичного насилля (як, наприклад, у родині Агати)
Часті сварки батьків
Зневажливе ставлення батьків до дідуся Генрика
3. - Поміркуйте, за допомогою якої геометричної фігури можна передати стосунки у сім’ї Буби? Чому? - Що необхідно для того, щоб родина почувалася щасливою?- - Якою фігурою буде доречно зобразити таку родину? Чому? - А якою фігурою зобразили б ви стосунки у вашій сім’ї? Чому?
ІV. Закріпимо вивчене (клікніть на картинку для збільшення зображення)
2. Запишіть у зошиті проблематику роману.
- Чи є подібні ризики у вашому житті? Чи важливо їх оминати? Чому?
Доповнення.«Буба» — це сучасний молодіжний сімейно-побутовий роман. Оскільки письменниця тонко розкриває психологію героїв, то його можна вважати і психологічним. У творі багато кумедних ситуацій, що є ознакою гумористичного роману. Гумор у романі — це засіб подолання реального трагізму в реальному житті. Сюжет твору розкрито через світобачення головної героїні та вчинки інших персонажів. Діалоги та життєві ситуації — ось основна форма розвитку сюжету.Рефлексія- Як ви гадаєте, роман «Буба» - твір для підлітків чи для доросли
- Який урок дала вам Буба?
- Чи хотіли б ви мати таку подругу?
- Чи запропонували б ви прочитати цей твір своїм батькам?
07 травня 2021 р. 8-Б клас
Урок-конференція: Zoom.Тема: "Чайка Джонатан Лівінгстон". Ознаки притчі у творі. Художній конфлікт Час: 11:15 Ідентифікатор: 791 7588 5395Код: e7bQEu
Тема. Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі- Доброго дня, восьмикласники.ЗАПИШІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, У ЗОШИТІ ДАТУ Й ТЕМУ УРОКУ.Хто не мав змоги приєднатися до конференції, перегляньте онлайн-урок.
· Від чийого імені ведеться розповідь у творі?
· Окресліть коло вподобань головної героїні.
· Де і з ким мешкає Буба?
· Члени родини дівчини живуть «поряд» чи живуть «разом»? Охарактеризуйте стосунки у родині.
· Де Бубі затишно і комфортно? Чому?
· Чи щаслива Буба зі своїми відомими батьками? А чи дійсно відомі вони?
· Чи щасливі її батьки?
· Чи можна батьків дівчинки назвати толерантними людьми?
· Хто доросліший: Буба чи її батьки? У чому це проявляється?
· Хто із членів сім’ї є по-справжньому близькими людьми? Аргументуйте думку.
· Чи є у вас серед членів родини близька людина? У чому це проявляється? Чи важливо мати такі стосунки? Якщо ні, то що б ви змінили?
· Чи є у вас друг?
· Чи має справжнього друга Буба? Думку аргументуйте.
2. Попрацюйте з вправою "ЗАЙМИ ПОЗИЦІЮ"
Чи можна вважати щасливою сім’ю Буби?
Ні | Так |
Немає тісних родинних зв’язків | У Буби дідусь, який завжди підтримує дівчину |
Дівчина не відчуває любові матері до батька | Буба має свій особистий простір – власну кімнату |
Мати зайнята лише собою | Мама спілкується з дівчиною як із подругою |
Батько постійно пропадає на роботі й не помічає Буби | В сім’ї немає фізичного насилля (як, наприклад, у родині Агати) |
Часті сварки батьків |
|
Зневажливе ставлення батьків до дідуся Генрика |
|
Автор: Дерев'ягіна Олена
Розглянувши зображення, запишіть схему "ОЗНАКИ ПРИТЧІ У ПОВІСТІ"
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯВиконайте одне із завдань1. Поміркувати над запитанням ЧИ ЛЕГКО БУТИ ОСОБЛИВИМ? (свої думки запишіть у вигляді тез)2. Яку паралель можна провести з твором Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц», читаючи повість-притчу Р. Баха? (дати розгорнуту письмову відповідь)
06 травня 2021 р. 8-А клас Урок-конференція: Zoom.Тема: Алегоричні образи повісті "Чайка Джонатан Лівінгстон"
Час: 09:15 Ідентифікатор: 722 3355 5845Код: gr1P84
Тема. Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана- Доброго дня, восьмикласники.ЗАПИШІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, У ЗОШИТІ ДАТУ Й ТЕМУ УРОКУХто не мав змоги приєднатися до конференції, пропоную вам самостійно опрацювати запропоновані матеріали та занотувати у зошит ПАСПОРТ літературного твору, АЛЕГОРИЧНІ ОБРАЗИ та їх зміст.
«ЧАЙКА ДЖОНАТАН ЛІВІНГСТОН» АНАЛІЗАвтор — Річард БахРік видання — 1970Жанр — повість-притчаТема — розповідь про молоду чайку, яка навчилася літати та присвячує себе самовдосконаленню і самопожертвіІдея — потрібно прагнути до самовдосконаленняАлегоричні образи «зграя чайок – наше повсякденне життя;політ Джонатана Лівінгстона – свобода; прагнення вдосконалювати політ – шляхи людського самовдосконалення, бажання пізнати сенс буття і осмислити свій статус у світі.Основний конфлікт в творі «Чайка Джонатан Лівінгстон» — це конфлікт між сірою масою людей (Зграя) та особистістю (Джонатан). Зграя вважає, що вони не здатні пізнати сенс життя, бо він недосяжний, вони кинуті у цей світ лише для того, щоб їсти та жити доти, доки вистачить сил. З цим категорично не згоден Джонатан, яким керує жага пізнання: «Тисячі років ми рискаємо в пошуках риб’ячих голів, але зараз нарешті стало зрозуміло, навіщо ми живемо: щоб пізнавати, відкривати нове, бути вільними».Композиція повісті складається з 3 частин, і це не випадково, боР. Бах показав 3 ступені духовного вдосконалення Джонатана. 1- усвідомлення ідеї свободи; 2- досягнення досконалості; 3-прагнення поділитися знанням вищої істини з учнями, щоб вони також втілили ідею Великої Чайки – всеосяжну ідею свободи. Відсканувавши QR код, ви відкриєте цікаву інтерактивну книгу про Річарда Баха та його повість-притчу
Домашнє завданняВиконайте одне із завдань1.Знайти, записати та пояснити по 2 крилаті вислови, які б характеризувати чайку Джонатана.
2.Яку паралель можна провести з твором Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц», читаючи повість-притчу Р. Баха? (Дати розгорнуту письмову відповідь).
29 квітня 2021 р. 8-Б класУрок-конференція: Zoom.
Тема: Алегоричні образи притчі Чайка Джонатан ЛівінгстонЧас: 12:15 Ідентифікатор: 734 4732 0676Код: LG39F3
29 квітня 8-А клас 27 квітня 2021 р. 8-Б класТема. Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору як філософська метафора людського буття. - Доброго дня, восьмикласники.Сьогоднішній урок ми розпочнемо з роздумів: чи необхідні людині крила?(клікніть на зображення, щоб збільшити)
- Що собою являє людське, і не тільки,суспільство: тісне коло однодумців чи розлючене збіговисько?(клікніть на зображення, щоб збільшити)- Глибокі філософські питання були цікаві ще одному письменникові, який теж, як і Антуан де Сент-Екзюпері, не уявляв свого життя без неба, без польотів.Це американець Річард Бах.ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕОУРОКАвтор: Тетяна Скубенко- Прослухайте аудіоваріант повісті
УЗАГАЛЬНИМОПерегляньте буктрейлер
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Знати зміст повісті "Чайка Джонатан Лівінгстон"2. Виконати одне із завдань * Виготовити пантбук (намальована книга), що розкриває сюжет твору як філософську метафору (високий рівень оцінювання)
26 квітня 8-А клас 23 квітня 2021 р. 8-Б класТема. Великі уроки Маленького принца- Доброго дня, любі восьмикласники. Сьогодні ми узагальнюємо, у чому ж цінність і популярність казки-притчі "Маленький принц".Провести таке узагальнення вам допоможе навчальна презентація
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯВиконайте одне із завдань
Розглянувши зображення, запишіть схему "ОЗНАКИ ПРИТЧІ У ПОВІСТІ"
1.Знайти, записати та пояснити по 2 крилаті вислови, які б характеризувати чайку Джонатана.
2.Яку паралель можна провести з твором Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц», читаючи повість-притчу Р. Баха? (Дати розгорнуту письмову відповідь).
УЗАГАЛЬНИМО
* Створіть ілюстрації до улюблених епізодів (фото надішліть на ел.пошту)* Напишіть листа маленькому принцу з казки-притчі АБО з мультфільма-фентезі (фото листа надішліть на ел.пошту)* Запишіть у робочому зошиті 5-7 афоризмів Антуана де Сент-Екзюпері, які вас найбільше зацікавили (фото на ел.пошту)
Малінович Яна, Романова Даша і Рибальченко Маша виконали це завдання. Дякую, дівчата!
22 квітня 2021 р. 8-А класУрок-конференція: Zoom.Тема: Образи казки-притчі "Маленький принц"
Час: 09:15 Ідентифікатор: 738 7637 7342Код: A5ahSq
ТЕСТ В РЕАЛЬНОМУ ЧАСІ
20 квітня 2021 р. 8-Б класУрок-конференція: Zoom.Тема: Образи казки-притчі "Маленький принц"
Час: 12:15 Ідентифікатор: 738 7637 7342Код: A5ahSq
Тема. Образи казки-притчі "Маленький принц"- Доброго дня, восьмикласники.Сьогодні піде мова про основні образи казки-притчі А. де Сент-ЕкзюперіДля початку давайте з'ясуємо, якою ж була карта подорожі нашого головного героя і дамо коротку характеристику героям, яких зустрів маленький принц на кожному з астероїдів.- Опрацюйте подане зображення
ПОМІРКУЙТЕ над запитаннями- Кого і навіщо шукав на Землі маленький принц?- Хто був першим, кого зустрів на Землі наш герой?- Чому гадюка не вкусила хлопчика?- Як ви гадаєте, чому після приручення лиса маленький принц зустрічає стрілочника? Для чого автор вводить цей образ?- Який сенс має у творі пошук колодязя в пустелі?- Чому пілот і маленький принц почали розуміти один одного майже без слів?- Чому пустеля стала для пілота "найкращим і найсумнішим місцем у всьому світі"?ПІДСУМОВУЄМО1. Запишіть у робочому зошиті проблематику твору
2. Виконайте тестДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПідготуйте цитатну характеристику маленького принца (виписати 5-8 цитат)
16 квітня 2021 р. 8-Б клас 19 квітня 8-А клас
- Любі восьмикласники, запрошую вас сьогодні переглянути мультфільм-фентезі "МАЛЕНЬКИЙ ПРИНЦ"- Переглянувши, поміркуйте: це екранізація казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері чи мультфільм, знятий за мотивами відомого літературного твору.- Обговорення відбудеться на наступному онлайнуроці.ПРИЄМНОГО ПЕРЕГЛЯДУ!
15 квітня 2021 р. 8-А класУрок-конференція: Zoom.Тема: Художні образи-символи казки-притчі "Маленький принц" Антуана де Сент-Екзюпері
Час: 09:15 Ідентифікатор: 768 2824 4752Код: g9f6ST
ІНФОРМАЦІЯ: хто не зміг приєднатися, матеріали уроку вниз по сторінці
13 квітня 2021 р. 8-Б клас
Урок-конференція: Zoom.Тема. Художні образи-символи казки-притчі "Маленький принц" Антуана де Сент-Екзюпері
Час: 12:30 Ідентифікатор: 779 3076 2742Код: 6UdSus
Тема. Художні образи-символи казки-притчі "Маленький принц" Антуана де Сент-Екзюпері
- Доброго дня, восьмикласники.Для засвоєння теми уроку пропоную вам переглянути експрес-урок- Зверніть увагу на теорію літератури.ПРИГАДАЙТЕ і ВИВЧІТЬ ПОНЯТТЯ
Запишіть у робочому зошиті СИМВОЛІЧНІ ОБРАЗИ казки-притчі
ПІДСУМОВУЄМОПеревірте себе, виконавши ТЕСТ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Виконайте одне із завдань* Створіть ілюстрації до улюблених епізодів (фото надішліть на ел.пошту)* Напишіть листа маленькому принцу (фото листа надішліть на ел.пошту)* Запишіть у робочому зошиті 5-7 афоризмів Антуана де Сент-Екзюпері, які вас найбільше зацікавили. Свій вибір прокоментуйте (усно).
12 квітня 2021 р. 8-А клас
09 квітня 2021 р. 8-Б клас - Доброго дня, восьмикласники. Ми починаємо працювати над наступним розділом "ЛІТЕРАТУРА XX-XXI cт. У ПОШУКАХ СЕБЕ І ВИСОКОГО ПОЛЬОТУ"
Тема сьогоднішнього уроку. Антуан де Сент-Екзюпері (1900–1944). «Маленький принц». Людські стосунки, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц»
Найскладніший політ - це політ над собою. А. де Сент - Екзюпері - Протягом життя людина розвивається фізично, інтелектуально, духовно. Проте внутрішнє «Я» за різних обставин може уповільнюватися в розвитку, і тоді людина перестає розвиватися духовно, втрачає кращі риси – доброту, дружелюбність, а отже, взаєморозуміння, повагу.
Мабуть, усвідомлюючи це, автор «Маленького принца» зізнається: «Я боюся стати таким, як дорослі». Всесвітньо відомий письменник, філософ, льотчик, і винахідник Антуан де Сент-Екзюпері часто писав, що він «був створений, щоб стати садівником...». Чи це не парадокс? Ні! Філософи, письменники часто мислять символамивисловлюються символічно. Все велике виростає з маленького — з насіння, з паростків, з дитини. Тож письменник бачив своїм завданим леліяти й доглядати добре насіння, полоти бур'ян на планеті Земля, як дбайливий садівник, бо відчував себе відповідальним за все людство. Хто ж він, льотчик-герой і винахідник мильних бульок для дітей, автор «Маленькою принца», філософський зміст якого й до цього часу розшифровують десятки вчених? Про це — сьогодні на уроці.
ПОМІРКУЙТЕ Як ви розумієте слова французького письменника, які взято за епіграф?
Якою ви уявляєте людину, що висловила таку думку?
Чи кожна людина здатна на політ над собою?
Відео про письменника- Про людину можуть багато сказати її вчинки і слова. Тож давайте погортаємо інтерактивну книгу з найкращими цитатами Антуана де Сент-Екзюпері
- Сподіваюся, запропоновані матеріали надихнули вас більше дізнатися про цю оригінальну і творчу людину. ПОПРАЦЮЄМО РАЗОМСтворюємо творчий портрет Антуана де Сент-Екзюпері за допомогою спільної GOOGLE-презентації.Інструкція до роботи. Клікніть на слово ПРЕЗЕНТАЦІЯ, вона відкриється у новій вкладці. На обраний або доданий слайд опублікуйте 2-3 цікавих факти про письменника чи його казку-притчу "Маленький принц" або ж інші твори. За бажанням можете додати фото чи посилання на відео, яке ви знайшли про письменника. Унизу слайду вкажіть своє прізвище, ім'я.ПЛІДНОЇ РОБОТИ!
- І на завершення уроку... А ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ ЩО?.. 7 квітня - це день народження дитячої казки для дорослих "Маленький принц"
Домашнє завдання Сподіваюся, ви зацікавилися і з задоволенням прочитаєте казку-притчу "Маленький принц"
08 квітня 2021 р. 8-А клас - Доброго дня, діти.Сьогодні у нас КОНТРОЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ з теми "БАРОКО. КЛАСИЦИЗМ"УВАГА! Лише одна спроба. Перш ніж натиснути комірку "Надіслати", уважно
перевірте роботу
УСПІХІВ!!!06 квітня 2021 р. 8-Б клас
Конференція: Zoom.Тема: Узагальнення з теми "Бароко. Класицизм"
Час: 12:15 Підключитися:Ідентифікатор: 798 4798 5209Код: Zu0v72
05 квітня 2021 р. 8-А клас
Конференція: Zoom.Тема: Узагальнюючий урок за комедією Мольєра "Міщанин-шляхтич"
Час: 10:15 Підключитися Ідентифікатор: 789 9996 9675Код: Nvi9A2
- Доброго дня, восьмикласники. Сьогодні ми узагальнюємо вивчене про комедію Мольєра "Міщанин-шляхтич" як зразок епохи Класицизму.- Перейшовши за посиланням і виконуючи запропоновані завдання, ви зможете активізувати свої знання- Поміркуйте критично і запишіть кілька аргументів до тези "ПАН ЖУРДЕН - ПЕРЕМОЖЕЦЬ І ПЕРЕМОЖЕНИЙ". Для цього у робочому зошиті зробіть 2 колонки "Пан Журден - переможець", "Пан Журден - переможений" і запишіть свої аргументи у відповідні колонки.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПідготуйтеся до контрольного тестування, повторивши розділ "Бароко. Класицизм"
29 березня 2021 р. 8-А клас 30 березня 2021 р. 8-Б класПочатком мистецтва світу є театр. Лесь Курбас
- Доброго дня, восьмикласники. Сьогодні піде мова про чи не найдавніший вид мистецтва - ТЕАТР. Людину завжди вирізняло з-поміж інших істот глибоке світовідчуття та потяг до прекрасного, адже не лише турботами про хліб насущний живе людина. Її душа прагне яскравих вражень, видовищ, естетичної насолоди. Задовольнити ці потреби покликаний театр.
- На попередніх уроках ми з вами знайомилися зі славетною п'єсою Жана Батиса Мольєра "Міщанин-шляхтич", твором, який висміює намагання буржуа підвищити свій соціальний статус переходом у дворянство і є сатирою як на вульгарність середнього класу, так і на гонор та зазнайкуватість аристократії.
Сьогодні запрошую вас на онлайн-виставу
ПРИЄМНОГО ПЕРЕГЛЯДУ!ЗАВДАННЯКлікнувши на виділене слово, Презентація, відкриєте нову вкладку, напишіть свої враження від вистави у спільній GOOGLE-презентаціїУ полі "Натисніть, щоб додати заголовок" напишіть своє прізвище та ім'я, а у полі "Натисніть, щоб додати текст" напишіть про свої враження
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПідготуватися до контрольної роботи з теми "БАРОКО. КЛАСИЦИЗМ"
16 лютого 2021 р.Тема. Мігель де Сервантес Сааведра (1547–1616). «Дон Кіхот». Історія створення роману, його зв’язок із лицарськими романами, пародійний характер. Особливості сюжету і композиції твору - Доброго дня, любі восьмикласники. На попередньому уроці ми завершили знайомство з кращими творами Вільяма Шекспіра, а сьогодні у нас новий гість — Мігель де Сервантес. Його роман про Дон Кіхота був перекладений всіма європейськими мовами. До цих пір твір є однією з найпопулярніших книг світової літератури і посідає друге місце після Біблії за обсягом
Як ви розумієте слова французького письменника, які взято за епіграф?
Якою ви уявляєте людину, що висловила таку думку?
Чи кожна людина здатна на політ над собою?
- Про людину можуть багато сказати її вчинки і слова. Тож давайте погортаємо інтерактивну книгу з найкращими цитатами Антуана де Сент-Екзюпері
УВАГА! Лише одна спроба. Перш ніж натиснути комірку "Надіслати", уважно
перевірте роботу
06 квітня 2021 р. 8-Б клас
- На попередніх уроках ми з вами знайомилися зі славетною п'єсою Жана Батиса Мольєра "Міщанин-шляхтич", твором, який висміює намагання буржуа підвищити свій соціальний статус переходом у дворянство і є сатирою як на вульгарність середнього класу, так і на гонор та зазнайкуватість аристократії.
- Засвоїти тему уроку вам допоможе презентація. Уважно перегляньте її, у робочому зошиті запишіть таблицю "Літературна творчість М.Сервантеса" та виконайте завдання "Про що говорять дати?"
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ1. Знати найголовніші факти з життя Мігеля де Сервантеса2. Прослухайте аудіокнигу "Дон Кіхот" (скорочено)
29 січня 2021 р.Тема. Шекспір "Ромео і Джульєтта". Проблема життя і смерті. Трактування фіналу- Пригадаємо особливості сюжету та композиції творуВідповідність розвитку сюжету композиції трагедії
«Ромео і Джульєтта» Вільяма Шекспіра
Пролог
Вихід хору зі стислим викладом сюжетної лінії трагедії та визначенням конфліктів, які розвивають цю дію.
Зав’язка
Істинна зав’язка трагедії «Ромео і Джульєтта» відбувається лише в сцені балу у домі Капулетті, коли зустрічаються Ромео і Джульєтта і між ними спалахує кохання.
Розвиток дії
Від почуття, що так несподівано полонило юних Ромео і Джульєтту, розвиток дії охоплює сцени їхнього вечірнього побачення, що закріплює їхнє рішення бути разом; таємного одруження; сутички між Тібальтом і Меркуціо й загибель Меркуціо; втручання в сварку Ромео, і вже від його руки гине Тібальт; за цим відбувається вигнання Ромео до Мантуї, а у Вероні готуються до весілля Джульєтти з Парісом.
Перипетії (драматичні події з несподіваним результатом, які різко змінюють очікуваний хід дії)
У трагедії Шекспіра перипетіями можна вважати зустріч і раптове кохання Ромео до Джульєтти, адже він ішов на бал у дім Капулетті, щоб зустріти Розаліну. Зустріч і почуття до Джульєтти - несподіванка, яка різко змінює життя героїв, а відтак і розвиток драматичної дії. Низкою перипетій є останні епізоди п’єси - замість щасливого закінчення, яке так ретельно готував брат Лоренцо, через низку непорозумінь сталася трагедія (Бенволіо прибуває до Мантуї зі звісткою про «смерть» Джульєтти раніше від посланця брата Лоренцо; Ромео, думаючи, що Джульєтта мертва, випиває отруту й таке інше).
Кульмінація - момент дії, коли конфлікт досягає найбільшого загострення, а характери персонажів розвиваються найяскравіше
Під тиском батьків, які наполягають на вигідному їм шлюбі Джульєтти Парісом, героїня зважується на не зовсім безпечний план брата Лоренцо. Вже саме рішення Джульєтти випити снодійне і стати «удаваною померлою», коли про це майже ніхто не знає, наближує розв’язку й розкриває силу характеру Джульєтти.
Розв’язка
Нею у трагедії стає смерть головних героїв. Конфлікти доведено до останнього етапу. Згідно з жанром трагедії вони залишаються невирішеними. Смерть Ромео і Джульєтти супроводжується ще низкою смертей. На цьому сюжет є власне вичерпаним.
Епілог (або кінцівка)
Фінальний елемент твору, що слідує за розв’язкою. У «Ромео і Джульєтті» це сцена примирення двох родин над тілами мертвих закоханих. У вужчому значенні кінцівкою трагедії можна вважати репліку князя Ескала, що ніби підбиває підсумок історії, про яку йшлося в творі:
Не визирає сонце з-поза хмар...Похмурий мир приніс світанок нам.Ходім звідсіль. Все треба з ’ясувати.Ще доведеться вирішити нам,Кого помилувать, кого скарати...Сумніших оповідей не знайдете,Ніж про любов Ромео і Джульєтти. (Переклад Ірини Стешенко)
- Доведіть, що не тільки почуття Ромео і Джульєтти, а й самі образи закоханих постають у динаміці. (запишіть у робочий зошит подану таблицю )
Джульєтта
До знайомства з Ромео не закохана молоденька дівчина мудрабезтурботна
Після знайомства з Ромео
закоханаенергійнамудраактивна жінкаРомео
До зустрічі з Джульєттою
мрійникмеланхолікПісля знайомства з Джульєттою
мужнійвідданий
Отже, кохання стає найважливішим і наймудрішим учителем для Ромео і Джульєтти. Завдяки йому вони за неповний тиждень проходять шлях від юності до зрілості, від абсолютної залежності від волі батьків до абсолютної внутрішньої свободи й свободи вибору й учинку. Наївна, молодесенька Джульєтта, яка лише ввійшла в пору свого 14-ліття, яка звикла в усьому спиратися на точку зору свого оточення, передусім батька, покохавши Ромео, перетворилася на зрілу, енергійну жінку, мудру в своєму почутті, активну в боротьбі за щастя, ладну радше вмерти, ніж відмовитися від Ромео. Меланхолійний, непостійний у своїх почуттях Ромео, мрійник і гульвіса, пізнавши справжнє кохання, готовий на все заради кохання і коханої. Переживаючи велич любові до Джульєтти й муки провини за те, що не вберіг її, він, не вагаючись, приймає смерть.
! Поміркуйте та дайте відповіді на питання- Чому у фінальних рядках трагедії автор акцентує увагу читача (глядача), що сумнішої оповіді, ніж про любов Ромео і Джульєтти, не знайти?- Серед «вічних питань» в історії людства завжди стоїть проблема життя і смерті. Що, по-вашому, має більшу силу в трагедії Шекспіра «Ромео і Джульєтта» - життя чи смерть? Які смерті й з яких причин ми бачимо в творі?
- Доведіть, спираючись на текст, що оточуючий світ сприймається як світ зла, в якому головує смерть.
- Поясніть, чому герої обирають смерть? Чи тільки трагічний збіг обстави цьому виною? На кому, по - вашому, лежить найбільша провина в загибелі Ромео і Джульєтти?
- Які одвічні проблеми та істини порушено Вільямом Шекспіром у трагедії «Ромео і Джульєтта»?
- Незважаючи на трагічний кінець, твір Шекспіра сприймають як світлу трагедію. Поясніть, в чому ви вбачаєте оптимістичність звучання «Ромео і Джульєтти».- На цій високій ноті ми обриваємо нашу сьогоднішню розмову про світлу трагедію «Ромео і Джульєтта» Вільяма Шекспіра, щоб повернутися до неї наступного разу й визначити гуманістичний сенс твору та причини його невмирущості й популярності, впливу на різні види мистецтва й особливо на втілення шекспірівського сюжету в кіно.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПереглянути одну із екранізацій трагедії «Ромео і Джульєтта», усно підготувати висловлювання про враження від фільму, підібрати сучасні пісні, співзвучні з трагедією «Ромео і Джульєтта».
22 січня 2021 р. 8-Б класУрок-конференція: Zoom.Тема: Шекспірівське питання. Трагедія "Ромео і Джульєтта" Історія створення"Час: 22 січня 2021 11:30 AM КиївПідключитися:Ідентифікатор конференції: 735 8273 9449Код доступу: q4tX5g
21 січня 2021 р. 8-А класУрок-конференція: Zoom.Тема: Шекспірівське питання. Трагедія "Ромео і Джульєтта" Історія створення"Час: 21січня 2021 09:30 AM КиївПідключитися: Ідентифікатор конференції: 763 5329 4884Код доступу: 8MTdie
Тема. Трагедія «Ромео і Джульєтта». Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯЗнати повний зміст трагедії "Ромео і Джульєтта"
19 січня 8-Б клас 18 січня 2021 р. 8-А класТема. Вільям Шекспір (1564–1616). Роль В. Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. Шекспірівське питання- Доброго дня, діти. Ми продовужуємо знайомитися з найцікавішими особистостями епохи Відродження. Сьогодні уявно мандруємо з Італії до Англії.1. Актуалізуємо вивчене вами вдома про літературу Англії часів Вільяма Шекспіра. НА ОЦІНКУ виконайте ВПРАВУ "Кодування"2. Опрацюйте навчальний матеріал:- перегляньте запропоновані відео
Відповідність розвитку сюжету композиції трагедії «Ромео і Джульєтта» Вільяма Шекспіра | |
Пролог | Вихід хору зі стислим викладом сюжетної лінії трагедії та визначенням конфліктів, які розвивають цю дію. |
Зав’язка | Істинна зав’язка трагедії «Ромео і Джульєтта» відбувається лише в сцені балу у домі Капулетті, коли зустрічаються Ромео і Джульєтта і між ними спалахує кохання. |
Розвиток дії | Від почуття, що так несподівано полонило юних Ромео і Джульєтту, розвиток дії охоплює сцени їхнього вечірнього побачення, що закріплює їхнє рішення бути разом; таємного одруження; сутички між Тібальтом і Меркуціо й загибель Меркуціо; втручання в сварку Ромео, і вже від його руки гине Тібальт; за цим відбувається вигнання Ромео до Мантуї, а у Вероні готуються до весілля Джульєтти з Парісом. |
Перипетії (драматичні події з несподіваним результатом, які різко змінюють очікуваний хід дії) | У трагедії Шекспіра перипетіями можна вважати зустріч і раптове кохання Ромео до Джульєтти, адже він ішов на бал у дім Капулетті, щоб зустріти Розаліну. Зустріч і почуття до Джульєтти - несподіванка, яка різко змінює життя героїв, а відтак і розвиток драматичної дії. Низкою перипетій є останні епізоди п’єси - замість щасливого закінчення, яке так ретельно готував брат Лоренцо, через низку непорозумінь сталася трагедія (Бенволіо прибуває до Мантуї зі звісткою про «смерть» Джульєтти раніше від посланця брата Лоренцо; Ромео, думаючи, що Джульєтта мертва, випиває отруту й таке інше). |
Кульмінація - момент дії, коли конфлікт досягає найбільшого загострення, а характери персонажів розвиваються найяскравіше | Під тиском батьків, які наполягають на вигідному їм шлюбі Джульєтти Парісом, героїня зважується на не зовсім безпечний план брата Лоренцо. Вже саме рішення Джульєтти випити снодійне і стати «удаваною померлою», коли про це майже ніхто не знає, наближує розв’язку й розкриває силу характеру Джульєтти. |
Розв’язка | Нею у трагедії стає смерть головних героїв. Конфлікти доведено до останнього етапу. Згідно з жанром трагедії вони залишаються невирішеними. Смерть Ромео і Джульєтти супроводжується ще низкою смертей. На цьому сюжет є власне вичерпаним. |
Епілог (або кінцівка) | Фінальний елемент твору, що слідує за розв’язкою. У «Ромео і Джульєтті» це сцена примирення двох родин над тілами мертвих закоханих. У вужчому значенні кінцівкою трагедії можна вважати репліку князя Ескала, що ніби підбиває підсумок історії, про яку йшлося в творі: Не визирає сонце з-поза хмар... Похмурий мир приніс світанок нам. Ходім звідсіль. Все треба з ’ясувати. Ще доведеться вирішити нам, Кого помилувать, кого скарати... Сумніших оповідей не знайдете, Ніж про любов Ромео і Джульєтти. (Переклад Ірини Стешенко) |
Джульєтта | |
До знайомства з Ромео не закохана молоденька дівчина мудра безтурботна | Після знайомства з Ромео закохана енергійна мудра активна жінка |
Ромео | |
До зустрічі з Джульєттою мрійник меланхолік | Після знайомства з Джульєттою мужній відданий |
Отже, кохання стає найважливішим і наймудрішим учителем для Ромео і Джульєтти. Завдяки йому вони за неповний тиждень проходять шлях від юності до зрілості, від абсолютної залежності від волі батьків до абсолютної внутрішньої свободи й свободи вибору й учинку. Наївна, молодесенька Джульєтта, яка лише ввійшла в пору свого 14-ліття, яка звикла в усьому спиратися на точку зору свого оточення, передусім батька, покохавши Ромео, перетворилася на зрілу, енергійну жінку, мудру в своєму почутті, активну в боротьбі за щастя, ладну радше вмерти, ніж відмовитися від Ромео. Меланхолійний, непостійний у своїх почуттях Ромео, мрійник і гульвіса, пізнавши справжнє кохання, готовий на все заради кохання і коханої. Переживаючи велич любові до Джульєтти й муки провини за те, що не вберіг її, він, не вагаючись, приймає смерть.
- Серед «вічних питань» в історії людства завжди стоїть проблема життя і смерті. Що, по-вашому, має більшу силу в трагедії Шекспіра «Ромео і Джульєтта» - життя чи смерть? Які смерті й з яких причин ми бачимо в творі?
- Доведіть, спираючись на текст, що оточуючий світ сприймається як світ зла, в якому головує смерть.
- Поясніть, чому герої обирають смерть? Чи тільки трагічний збіг обстави цьому виною? На кому, по - вашому, лежить найбільша провина в загибелі Ромео і Джульєтти?
- Які одвічні проблеми та істини порушено Вільямом Шекспіром у трагедії «Ромео і Джульєтта»?
- На цій високій ноті ми обриваємо нашу сьогоднішню розмову про світлу трагедію «Ромео і Джульєтта» Вільяма Шекспіра, щоб повернутися до неї наступного разу й визначити гуманістичний сенс твору та причини його невмирущості й популярності, впливу на різні види мистецтва й особливо на втілення шекспірівського сюжету в кіно.
- перечитайте матеріал підручника с. 190-194- складіть ВІЗИТКУ ПИСЬМЕННИКА (пригадайте, як ми складали візитку Вергілія)ФОТО ВИКОНАНОЇ РОБОТИ НАДІЛІТЬ НА ЕЛ.ПОШТУ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ1. с.195 виконати питання 52. Опрацювати с. 203-2063. Прочитати "Ромео і Джульєта"
15 січня 2021 р. 8-Б класНаталія Іванченко запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.Тема: Виразне читання напам'ять сонетів Ф.ПетраркиЧас: 15 січня 2021 11:30 PM КиївПідключитися до конференції ZoomІдентифікатор конференції: 712 4854 0821Код доступу: qxBAM6
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Підручник, с. 188-190, прочитати, скласти короткий конспект.
14 січня 2021 р. 8-А класНаталія Іванченко запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.Тема: Виразне читання сонетів Ф.ПетраркиЧас: 14 січня 2021 09:30 PM КиївПідключитися до конференції ZoomІдентифікатор конференції: 730 0080 1421Код доступу: 1234
8-А та 8-Б (для тих, хто не зміг приєднатися до конференцій 14.01 та 15.01.)
- Перегляньте відео Франческо Петрарка та кохання його життя- Повторіть вивчене про Франческо Петрарку та його сонети 61, 132 та виконайте
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Підручник, с. 188-190, прочитати, скласти короткий конспект.
12 січня 2021 р. 8-Б клас 11 січня 2021 р. 8-А класТема. Франческо Петрарка (1304–1374). Сонети № 61, 132. Історія кохання в сонетах Ф.Петрарки. Образ ліричного героя та героїні. Втілення гуманістичних ідеалів у поезії митця.І. Пригадаємо найважливіші моменти епохи Відродження Виконайте вправу, клікнувши на назвуІІ. Розгорніть робочий зошит і запишіть дату й тему уроку. Уважно перегляньте відеоурок та створіть, у зошиті, СТРІЧКУ ЧАСУ(запис найважливіших дат) про Франческо Петрарку
ІІІ. Доповніть свою СТРІЧКУ ЧАСУ, перечитавши навчальний матеріалІсторія створення та структура збірки «Книга пісень». До кінця своїх днів Петрарка залишився вірним пам'яті Лаури. На схилі віку Петрарка сказав, що кохання до Лаури було для нього провідною зорею. Думки про неї надихали поета на найкращі творчі звершення. Саме Лаурі присвятив Петрарка збірку «Книга пісень», або «Канцоньєре».
Роботу над цією книгою Петрарка розпочав, коли закохався в Лауру, і продовжував усе життя. Поет присвячував їй вірші й тоді, коли Лаури не стало. «Канцоньєре» (Книга пісень)- збірка віршів італійською мовою, справа всього творчого життя поета.
Працювати над нею він розпочав ще в 30-ті роки, а закінчив незадовго до смерті. Налічується дев'ять редакцій збірки, здійснених у різні роки.
Перша редакція (1336-1338) містила всього 25 віршів, дев'ята - остаточна й найповніша (1373- 1374) відкривається вступним сонетом і містить 365 віршів (скільки днів у році) різних ліричних жанрів: 317 сонетів, 29 канцон, а також секстини, балади, мадригали. Збірка «Канцоньєре» складається з 2-х частин: «На життя донни Лаури» та «На смерть донни Лаури».
Цікаво!
Ла́ура (лат. Laura) — жіноче ім'я, від жіночої форми латинського слова лавр – символа слави. В буквальному перекладі – «увінчана лавром». В сонетах Петрарка називає не тільки Лаура, а ще і Лауреа, «золота», відомо, що вона мала золоті локони. ІV. Перевірте себе, виконавши інтерактивну вправу "Перший мільйон"V. Прослухайте Сонет 61ПОМІРКУЙТЕ- Яким є настрій вірша?
- Чи з цього вірша зрозуміло, які саме риси Лаури полонили поета?(Як Беатріче для Данте, так і Лаура в очах закоханого Петрарки — ідеал жіночої краси.)
- Яке слово декілька разів повторюється у вірші? («Благословен». З цього слова починається кожна строфа твору.)
- Як ви вважаєте, чому поет використовує це слово? (Поет сприймає любов як благо.)
- Доведіть, що твір «Благословенні будьте, день і рік...» є сонетом. (Для цього пригадайте зміст поняття "сонет", підручник с.185)
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ - Вивчити напам'ять сонет Ф.Петрарки (за вибором: 61, 132) (підручник с. 182, 184)Запис творчого читання сонета надіслати на ел.адресуАБО Бути готовим розповідати під час Zoom-конференції наступного уроку- Уважно переглянути відеопрезентацію про Франческо Петрарку - першого гуманіста Європи (автор: Адріана Химинець)
*************************************************************************28 грудня 2020 р. Тема. Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі- Відразу ж потрібно сказати, що епоха Відродження європейської культури мала світове значення. Точні роки Ренесансу встановити неможливо. Ба більше, для кожної європейської держави вони відрізняються. Однак прийнято вважати, що епоха Відродження почалася в XIV столітті, у місті Флоренції, батьківщині Данте Аліг’єрі, а закінчилася на початку XVII століття.Чим же ознаменувався цей період? Перш за все, тим, що на зміну середньовічному релігійному фанатизму прийшла світська культура і гуманізм.
ЦІКАВІ ФАКТИ про ЕПОХУ ВІДРОДЖЕННЯ1. ФАКТИ2.
3.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯЗнати суть поняття "Відродження" та його характерні риси
24 грудня 2020 р. 8-А класІ. Підсумуємо вивчене про епоху Середньовіччя. Виконайте тест-самоперевіркуІІ. Тема уроку. Епоха Відродження (Ренесансу) в Європі. Гуманізм. Культ античності. Характерні риси ренесансної культури і літератури. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ЕКСПРЕС-УРОК
22 грудня 2020 р. 8-Б класУрок позакласного читанняТема. Марина Аромштам «Коли відпочивають янголи». Учителька (Марсем) та її учні: два погляди на один світ. Проблематика повістіІ. Перегляньте відеоматеріалІІ. Записавши дату й тему уроку, виконайте завдання, запропоновані у відеорозповіді.Запишіть схему "Конфлікт" та проблеми, порушені у творі
ІІІ. Визначення конфлікту повістіКонфлікт – зіткнення, боротьба, на яких побудовано розвиток сюжету в художньому творі; протиріччя як принцип взаємодії між образами літературного (епічного або драматичного) твору. Конфлікт визначає ідейну спрямованість і композиційно організовує художній твір на всіх рівнях, надаючи кожному образу його якісну визначеність в протиставленні іншим образам.
Проблематика твору – аспект змісту твору, на якому акцентує свою увагу автор. Коло проблем, охоплених авторським інтересом, питань, поставлених у творі, становить його проблематику. Дозвіл поставленої у творі художнього завдання – частина творчого процесу письменника, що знаходить своє втілення в проблематиці його твори.
Проблематика художнього твору безпосередньо пов’язана з авторським задумом. Вона може бути відображена «напряму», коли цікавлять художника проблеми явлені у тексті незалежно від образної системи твору
– Яких проблем торкається Марина Аромштам у своїй повісті?
Проблеми твору:
- Проблема виховання духовності
- Проблема зіткнення молодших школярів із дорослим життям
- Проблема «батьків і дітей»
- Проблема неповних сімей
– Тлумачення назви повісті.
У кожної людини є янгол, що відповідає за її вчинки. і якщо людина чинить правильно, то він летить туди, де потрібен більше. І таким чином, у світі на одну біду стає менше. Якщо ж людина поводиться неправильно, янгол повинен залишатися поряд, виправляючи її помилки. Неможна сплутувати крила янголів поганими вчинками. Треба виховувати у собі внутрішній стрижень, вічні моральні цінності: розуміння, віри, терпіння, доброти, любові, допомоги ближньому, поважного ставлення до родинних цінностей.IV. Напишіть мінівисловлення "Чи відпочиває мій янгол?"Фото сторінки зошита з виконаним завданням надішліть на ел.пошту V. ЗакріплюємоВиконайте тест Коли відпочивають янголиVI. ОЦІНЮВАННЯ Робота у зошиті оцінюється окремо, тест - окремо
21 грудня 2020 р. 8-А класТема уроку. Аліг’єрі Данте (1265–1321). Сонет 11 («В своїх очах вона несе кохання…»). Загальна характеристика творчості Данте. Утілення в сонеті 11 Данте краси високого почуття кохання.І. Перегляньте експрес-урокПовторити вивчений матеріал з теми "СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ" (с. 125-170), підготуватися до узагальнювального опитування
17 грудня 2020 р. 8-А класТема уроку. Література середньовічної Європи: основні тенденції та жанрово-тематичне розмаїття. «Пісня про Роланда» (Х ст.) Історична основа твору, поетичне переосмислення в ньому реальних подійІ. Перегляньте експрес-урок
Тема. Франческо Петрарка (1304–1374). Сонети № 61, 132. Історія кохання в сонетах Ф.Петрарки. Образ ліричного героя та героїні. Втілення гуманістичних ідеалів у поезії митця. І. Пригадаємо найважливіші моменти епохи Відродження Виконайте вправу, клікнувши на назву ІІ. Розгорніть робочий зошит і запишіть дату й тему уроку. Уважно перегляньте відеоурок та створіть, у зошиті, СТРІЧКУ ЧАСУ(запис найважливіших дат) про Франческо Петрарку Історія створення та структура збірки «Книга пісень». До кінця своїх днів Петрарка залишився вірним пам'яті Лаури. На схилі віку Петрарка сказав, що кохання до Лаури було для нього провідною зорею. Думки про неї надихали поета на найкращі творчі звершення. Саме Лаурі присвятив Петрарка збірку «Книга пісень», або «Канцоньєре». Роботу над цією книгою Петрарка розпочав, коли закохався в Лауру, і продовжував усе життя. Поет присвячував їй вірші й тоді, коли Лаури не стало. «Канцоньєре» (Книга пісень)- збірка віршів італійською мовою, справа всього творчого життя поета. Працювати над нею він розпочав ще в 30-ті роки, а закінчив незадовго до смерті. Налічується дев'ять редакцій збірки, здійснених у різні роки. Перша редакція (1336-1338) містила всього 25 віршів, дев'ята - остаточна й найповніша (1373- 1374) відкривається вступним сонетом і містить 365 віршів (скільки днів у році) різних ліричних жанрів: 317 сонетів, 29 канцон, а також секстини, балади, мадригали. Збірка «Канцоньєре» складається з 2-х частин: «На життя донни Лаури» та «На смерть донни Лаури». Цікаво! Ла́ура (лат. Laura) — жіноче ім'я, від жіночої форми латинського слова лавр – символа слави. В буквальному перекладі – «увінчана лавром». В сонетах Петрарка називає не тільки Лаура, а ще і Лауреа, «золота», відомо, що вона мала золоті локони. ІV. Перевірте себе, виконавши інтерактивну вправу "Перший мільйон" V. Прослухайте Сонет 61 ПОМІРКУЙТЕ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ - Вивчити напам'ять сонет Ф.Петрарки (за вибором: 61, 132) (підручник с. 182, 184) Запис творчого читання сонета надіслати на ел.адресу АБО Бути готовим розповідати під час Zoom-конференції наступного уроку - Уважно переглянути відеопрезентацію про Франческо Петрарку - першого гуманіста Європи (автор: Адріана Химинець) |
ІІ. Закріпіть , прочитавши матеріали у підручнику (с. 152-159)Сфотографуйте свою роботу і пришліть на ел.адресу
ІV. ПРОЙДІТЬ ОПИТУВАННЯ, перейшовши за покликаннямОЦІНЮВАННЯ** Ваша оцінка за урок - це сума балів за онлайнопитування (max.7) та за візитку героїчного епосу (max. 5).ПЛІДНОЇ ВАМ РОБОТИ!
10 грудня 2020 р. 8-А клас Для тих, хто хворієТема уроку. Особливості розвитку китайської лірики епохи Тан. Лі Бо (701–762). «Печаль на яшмовому ганку». Вплив даосизму на світогляд поета. Основні теми і мотиви лірики митця.
Ду Фу (712–770). «Пісня про хліб і шовк», «Весняний краєвид». Зв’язок поезії Ду Фу з історичною реальністю
Ду Фу (712–770). «Пісня про хліб і шовк», «Весняний краєвид». Зв’язок поезії Ду Фу з історичною реальністю
І. Перегляньте навчальний відеоматеріал
ІІ. Прочитайте виразно вірш Лі Бо "Печаль на яшмовому ганку" (с.134) ПОМІРКУЙТЕ над запитаннями- Якою ви уявили ліричну героїню?- Що символізує образ ганку?- Які художні засоби допомагають зрозуміти настрій поезії?
ІІІ. А якою ж була особистість ще одного китайського поета Ду Фу допоможе вам дізнатися наступний відеоматеріал
ІV. Прочитайте виразно вірш Ду Фу "Весняний пейзаж" (с.140). ПОМІРКУЙТЕ над запитаннями- Яким настроєм пройнято поезію? Чим це зумовлено?- За що поетові було присвоєно титул "шишен" (священномудрий піїт(поет)?- Чому твори Ду Фу називають "історією у віршах"
Отже, по-різному пройшли китайські поети Лі Бо та Ду Фу життєвий і творчий шлях. Набули і різної посмертної слави: Лі Бо - славу дивака і романтика, Ду Фу - славу літописця епохи. і все ж імена поетів залишилися стояти поруч, продемонструвавши світові два обличчя китайської літератури.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯПеречитати навчальні матеріали підручника (с.128-150)Підготувати матеріали для твору на одну із тем * "У чому оригінальність китайської поезії?"* "Рубаї Омара Хаяма - книга людського життя"
03 грудня 2020 р. 8-А класВітаю, шановні восьмикласники. Ми розпочинаємо вивчення наступного розділу, який охопив часовий проміжок близько 1000 років. Це СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ.Ви мали випереджальне завдання: самостійно ознайомитися зі змістом статті "Середньовіччя як культурна доба, її хронологічні межі".Тож з'ясувати, як засвоїли матеріал, допоможе онлайнопитувальник. Перейшовши за покликанням, виконайте роботу. Тема сьогоднішнього уроку Золота доба персько-таджицької лірики. Омар Хаям. Рубаї. Лаконізм і місткість жанру рубаї. Основні теми й мотиви творчості Омара Хаяма.
І. Перегляньте експрес-урок
ІІ. Опрацюйте матеріал підручника: с. 145-148. Запишіть 2-3 цікаві факти, що стосуються життя і творчості Омара Хайяма.
ІІІ. Прочитайте запропоновані рубаї відомого поета: с. 149-150
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯВивчити напам'ять 2-3 рубаї Омара Хайяма(на вибір).Знати зміст поняття "РУБАЇ"
***************************************17 листопада 2020 р. 8-Б класВітаю Вас. Тема сьогоднішнього уроку Квінт Горацій Флакк «До Мельпомени» («Мій пам’ятник стоїть…»). Тема мистецтва і призначення митця у творі. Публій Овідій Назон «Сумні елегії» («Життя поета»). Міфологічний і філософський зміст поеми "Метаморфози" (огляд) Засвоїти навчальний матеріал теми уроку Вам знову допоможе ІНТЕРАКТИВНА ДОШКА (гортаємо вниз по сторінці), УРОК 5Будьте уважними та старанними! Плідної роботи!Домашнє завдання. Повторити розділ "Античність", підготуватися до контрольного тестування
13 листопада 2020 р. 8-Б класДоброго дня, шановні восьмикласники.Тема уроку. Публій Вергілій Марон «Енеїда». Образ Енея та його значення в композиції твору. Ви можете приєднатися до конференціїНаталия Иванченко приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.Тема: Література Давнього РимуВремя: 13 ноя 2020 11:30 PM КиевПодключиться к конференции Zoomhttps://us04web.zoom.us/j/73433611863?pwd=dEZlem41UW1jOXQwQzRwMDlQaDZMZz09Идентификатор конференции: 734 3361 1863Код доступа: 7fWx4u
або знову звернути увагу на інтерактивну дошку і самостійно опрацьовувати навчальні матеріали УРОКУ 4
10 листопада 2020 р. 8-Б клас Доброго дня, шановні восьмикласники. Домашнім завданням для вас було докладніше ознайомитися з біографією Есхіла, його творчими набутками та прочитати фрагменти трагедії "Прометей закутий".Тож перевіримо, як ви засвоїли цей матеріал.Виконайте літературний диктант.
Далі знову працюємо з інтерактивною дошкою.Вивчаємо матеріал УРОКУ 3
03 листопада 2020 р. 8-Б класВітаю Вас після канікул. Працюємо з інтерактивною дошкою.Сьогодні вивчаємо матеріал уроку 1
Для виконання інтерактивної вправи у віконці Крок 2, перейдіть за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9037363
Завдання активне до 16.00
ПЛІДНОЇ РОБОТИ!______________________________________________________________02 листопада 2020 р. 8-А класТема. Порівняльна характеристика літературних героїв. Ахілл і Гектор1. Докладно перегляньте презентацію 2. Ознайомтеся зі схемами
3. Укладіть таблицю "Спільне і відмінне в образах Ахілла та Гектора"(крім Найдюк А.) (можна скористатися зразком, прогортавши сторінку вниз). Фото виконаної роботи надішліть у Viber за тел. 0960179064
УВАГА! Для завершення роботи над темою уроку обов'язково пройдіть опитування :відповіді надходять автоматично(крім Найдюк А., Черного Н., Стеніщева С.)4. Домашнє завдання Дивись останній слайд презентації___________________________________________________________15-16 жовтня 2020 рікТема уроку. Гомер "Іліада" (фрагменти). Ахілл і Гектор. І. Підручник с. 72-79, прочитайте пісні "Іліади" "Двобій Ахілла і Гектора", "Пріам у Ахілла" за бажанням перегляньте відео ІІ. Пройдіть опитуванняІІІ. Скористайтеся додатковими матеріаламиІV. Попрацюємо у робочому зошиті 1. Запишіть дату і тему уроку 2. За шаблоном кола Вена, де перетин кіл - це спільне,частини кола врізнобіч - відмінне, складіть і запишіть порівняльну характеристику Гектора і Ахілла
Зразок
3. Уявіть, що вам випала можливість бути біля стін Трої перед початком двобою Гектора і Ахілла. Кого з героїв і про що ви застерегли б. Напишіть про це. Сфотографуйте записи у зошиті і перешліть на електронну пошту n.iwanchenko@gmail.com
ПЛІДНОЇ РОБОТИ______________________________________________________________________Тема уроку. Міфи троянського циклу. «Облога Трої». «Смерть Ахілла». «Троянський кінь». Відображення історичних подій у міфах троянського циклу. Ключові образи циклу, їхній гуманістичний зміст. Міфологічні символи (яблуко розбрату, троянський кінь та ін.).
СТВОРЮЄМО ІНТЕРАКТИВНУ ДОШКУ РАЗОМ
06 жовтня 2020 року1. Уважно ознайомтеся із матеріалами презентації допису "Легендарна Троя"2. Обов´язково прочитайте три міфи, посилання на текст розміщені на дошці.3. Учні 8-Б, розмістіть презентацію, яку Ви підготували як домашнє завдання. (для завантаження роботи натисніть на кружечок з плюсом у правому нижньому кутку дошки). Вказуйте своє прізвище4. Ознайомтеся з матеріалами допису "Троянський цикл міфів у запитаннях і вдповідях"_________________________________________08 жовтня 2020 року1. Уважно ознайомтеся із матеріалами презентації допису "Легендарна Троя"2. Обов´язково прочитайте три міфи, посилання на текст розміщені на дошці.3. Учні 8-А, розмістіть виконане домашнє завдання (10 запитань або кросворд за змістом прочитаних міфів), документ Word, натиснувши на кружечок у правому нижньому кутку дошки. АБО Виконайте це завдання письмово на окремому аркуші.Вказуйте своє прізвище4. Ознайомтеся з матеріалами допису "Троянський цикл міфів у запитаннях і вдповідях"
Зразок |
ПЛІДНОЇ РОБОТИ
Навчальні матеріали за 2019-2020 навчальний рік
УВАГА! КОНТРОЛЬНА РОБОТА!!!
*******************************************************************************
Наступний розділ "Література XX–XXI СТ. У пошуках себе і високого польоту"
12-15 травня 2020 р.
Працюємо з теми "Річард Бах (нар. 1936). «Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті"
- Вивчіть матеріали презентації
- Послухайте переказ повісті "Чайка Джонатан Лівінгстон"
- Перечитайте уривок повісті, вміщений у вашому підручнику
- У робочому зошиті складіть ДОСЬЄ ТВОРУ, користуючись додатковими матеріалами
УВАГА!!! Повторюємо вивчений матеріал останнього розділу та розділи "Середньовіччя", "Відродження", "Бароко і класицизм". Контрольна робота 18-20 травня 2020 р.
************************************************************************************
04-08 травня 2020 р.
Продовжуємо працювати з інтерактивною дошкою "Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц": "Урок 2-3", "Образ МаленькогоПринца". Творчі завдання, виконуємо за бажанням, для саморозвитку
Домашнє завдання. Створюємо інтерактивну дошку РАЗОМ
*********************************************************************
- Пропоную вам погортати оригінальну електронну книгу
(автор - Захарова О.)
Матеріали з теми "Антуан де Сент-Екзюпері (1900–1944). «Маленький принц». Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц». Філософський зміст твору. Художні образи." розміщено на інтерактивній дошці
(матеріали Олени Аброскіної)
Рубрики для опрацювання: "Теорія літератури" та "Урок 1" (письмово у робочому зошиті виконуєте коментування запропонованого епіграфа та домашнє завдання; пересилаєте фото своєї роботи)
Цікавого читання! Плідної роботи!
******************************************************
УВАГА! Контрольна робота
Шановні восьмикласники, для дистанційної роботи над розділом "Бароко і класицизм" попрацюйте з інтерактивною дошкою.
** Кроссенс (від англ. cross – перехрестя, sens – смисл, тож кросенс – перехрестя значень, понять) – це візуальний асоціативний ланцюжок, який складається 9 зображень, кожен з яких пов'язаний з попереднім і наступним зображенням, що в результаті з різних сторін розкриває певне поняття, явище або факт.
Комментарии
Отправить комментарий