7 клас Фізика 2022-2023

 Виконання тестів, контрольних і лабораторних робіт є ОБОВ'ЯЗКОВИМИ!

 
ІІ семестр

31 травня 
Підсумковий урок
26 травня
Повторення розділу "Механічна робота і енергія"
1. Виконуємо завдання, які ще не виконали.
2. Готуємо повідомлення на тему (за бажанням) :
- Важелі в живій природі.
- Використання простих механізмів: історія і сучасність.
- Прості механізми навколо нас.
- Прості механізми в сучасних технічних приладах, обладнанні.
- Потужність і габарити найпотужніших двигунів автомобілів, суден, літаків і ракет.
- Важелі в нашому организмі.
- Чи зміг би Архімед зрушити Землю?
- Старовинні бойові катапульти.

24 травня
Контрольна робота "Механічна робота і енергія"


19 травня
Тема: Узагальнення знань розділу "Механічна робота. Енергія"
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ ДО РОЗДІЛУ 4
«Механічна робота та енергія» ст. 242-243

По можливості, підключаємось до уроку   10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111




17 травня
Тема: Виконання лабораторної роботи № 12 
Визначення ККД похилої площини
1. Ознайомитись п. 36, виписати в зошит означення і формулу для обчислення коефіцієнта корисної дії (ККД)
2. Відео пояснення (перегляд)
3. Виконати завдання  http://surl.li/hccfa
Прислати на пошту svetabvt@gmail.com


12 травня
Тема: Види простих механізмів. Коефіцієнт корисної дії.
Відео пояснення
Уважно прочитати та підготувати відповіді на запитання після п. 35. Виконати вправа 35 (1-3), прикріпити до щоденника.


10 травня
Тема: Лабораторна робота № 11 (для дистанційної групи)
Вивчення умов рівноваги важеля
1. Переглянути теоретичні матеріали попереднього уроку
2. Виконання роботи:
Переглянути відео та заповнити таблицю, написати висновок за посиланням http://surl.li/gxlnb 
Прислати на пошту svetabvt@gmail.com



5 травня
По можливості, підключаємось до уроку   10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Прості механізми. Важіль. Умови рівноваги важеля.
Відео пояснення
   
 
Запишіть основні поняття і формули
Уважно прочитайте п. 34, вправа 34 (1-3)
Лабораторія-гра http://surl.li/ahyrh


3 травня
По можливості, підключаємось до уроку   10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Закон збереження і перетворення механічної енергії енергії.
Відео пояснення
Уважно прочитайте та випишіть основні поняття п. 33,  повторіть основні поняття п. 32
Виконайте завдання



28 квітня
Тема: Механічна енегрія та її види.
Відео матеріали
  
Уважно прочитайте та випишіть основні поняття п. 32,  виконайте усно впарава 32 ( 1,2) 


26 квітня
По можливості, підключаємось до уроку   10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Потужність.
1. Відео пояснення
2. Основні поняття запишіть у зошит
3. Уважно прочитайте п. 31, виконайте вправа 31 ( 1) усно
4. Узагальнення формул
Розв'язування задач вправа 31
5. Виконати завдання "Механічна робота. Потужність."



21 квітня
По можливості, підключаємось до уроку 7-А 10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Механічна робота. 
Відео пояснення
Основні поняття запишіть у зошит
Приклади розв'язування задач вправа 30 (4-6)
Д/З Уважно прочитайте п. 30, виконайте вправа 30 (1-3) усно

19 квітня
Контрольна робота (для дистанційної групи)
виконати до 21.04

14 квітня
Узагальнення знань з теми "Тиск. Закон Архімеда. Плавання тіл." Розв'язування задач.
По можливості, підключаємось до уроку 7-А 10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111






12 квітня
Тема: Умова плавання тіл. Судноплавство та повіпроплавання.
По можливості, підключаємось до уроку 7-Б 10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Перегляд відео матеріалів
   

 Ознайомитись п.28, 29
Теми навчальних проектів:
1. Експериментальні завдання ст. 180, 185, 191
2. Повідомлення:
- Легенди і міфи про життя Архімеда
- Історія польотів на повітряних кулях
- Апарати для вивчення морських і океанських глибин
3. Моделювання плавання суден, створення моделі фонтану.


7 квітня
Тема: Лабораторна робота № 10
З'ясування умов плавання тіл
1. Ознайомитись п. 28 
2. Переглянути відео пояснення
3. Заповнити звіт виконаної роботи за посиланням
http://surl.li/gdtprприслати на пошту


5 квітня
По можливості, підключаємось до уроку 7-Б 10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда
 Відео пояснення теми
  
Уважно прочитати п. 27, підготувати відповіді на запитання в кінці параграфа.


Увага! до 24.03 виконати обов'язково, хто не виконував
від 03.02лр№8 або 22.02лр№9, тести: 08.02, 15.02, 24.02, к.р.01.03, тести 08.03 і 17.03

24 березня
По можливості, підключаємось до уроку 7-А 10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Тиск твердих тіл, рідин і газів. Узагальнення знань.
Перегляд попередніх тем, виконання завдань.

22 березня
По можливості, підключаємось до уроку 7-Б 10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
1. Виконати завдання "Атмосферний тиск"
2. Вивчаємо нові поняття
Тема: Сполученя посудири. Манометри.
Відео пояснення
  
Уважно прочитайте п. 26, підготуйте відповіді на запитання в кінці параграфа.


17 березня
По можливості, підключаємось до уроку 7-А 10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Атмосферний тиск. Вимірювання атмосферного тиску. Барометри.
1. Виконати завдання "Тиск рідин і газів"
2. Вивчення нової теми.
Відео пояснення
   
  
Уважно прочитайте п. 25, випишіть основні поняття і формули, підготуйте відповіді на запитання в кінці параграфа.

15 березня
По можливості, підключаємось до уроку 7-Б 10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Тиск рідин і газів. Розв'язування задач.
Гідростатичний тиск.
Відео пояснення
Роз'язування задач про застосування гідравлічного преса
Розв'язування задач вправа 24
Для тих, хто прагне знати і вміти більше! Задачі
Ознайомитись з розв'язками задач, записати основні поняття.
Виконати самостійно вправа 23 (1-6), повторити п. 22-24


10 березня
По можливості, підключаємось до уроку 7-А 10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Тиск рідин і газів. Закон Паскаля. Гідравлічний прес.
1. Відео пояснення теми
  
 
2. Уважно прочитайте п. 23, випишіть основні поняття і формули, підготуйте відповіді на запитання в кінці параграфа.

8 березня
По можливості, підключаємось до уроку 7-Б 10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Тиск твердих тіл. Розв'язування задач.
1. Перевір себе 
2. Розв'язування задач    Вправа 22
3. Виконай завдання


3 березня
По можливості, підключаємось до уроку 7-А 10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Вивчаємо нову тему
Тиск твердих тіл. Сила тиску.
Відео пояснення
   

Презентація  
Уважно прочитайте п. 22, підготуйте відповіді на запитання в кінці параграфа.

1 березня
Контрольна робота
"Взаємодія тіл. Сила."
Для групи дистанційної форми навчання 7-Б, 7-А
Для групи змішаної форми навчання 7-Б виконати відповідно варіантів 

7-Б

 

І варіант

ІІ варіант

Балик Данило

Лакотош Софія

Бодюл Степан

Логвінов Денис

Борса Дар’я

Лунгол Артем

Горачковський Ілля

Пономаренко Софія

Гордієнко Захар

Пришляк Денис

Делікатна Вероніка

Сахарнов Станіслав

Дзебчук Владислав

Соломєннікова Уляна

Дубрава Вадим

Сотник Андрій

Кошлак Матвій

Тимко Максим

Кудрик Ірина

Черномаз Назарій

Курило Дмитро

Щербатюк Андрій

 Завдання  (результат принести до школи)
    

24 лютого
По можливості, підключаємось до уроку 7-А 10.30, 7-Б 14.50 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Виконати тест "Сила тертя"
Узагальнення знань з теми "Взаємодія тіл. Сила"
Підготовка до контрольної роботи.







22 лютого
7-А для всіх учнів, 7-Б (дистанційна група)
Виконати лабораторну роботу по відео
В зошит (або окремий листок) записати:
- тема роботи
- мета роботи
- обладнання
- відповіді на запитання
- таблиця для результатів вимірювань
- вимірювання та обчислення
- висновки
Звіт роботи прислати на пошту або електронний щоденник, а змішана група навчання - приносить в школу.

7-Б (змішана група) перегляд розв'язаних задач вправа 21 від 17.02, вправа 21 (4) виконати самостійно.

17 лютого
7-А
По можливості, підключаємось до уроку 10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
7-Б працює самостійно
Тема: Сила тертя. Розв'язування задач (вправа 21).
1. Повторення:
- Які види тертя ви знаєте?
- Яка сила заважає зрушити з місця велику шафу? Куди напрямлена ця сила?
- Чому силу тертя спокою називають рушійною силою?
- Навіщо взимку тротуари посипають піском?
- Коли спостерігається сила тертя ковзання і від яких чинників вона залежить?
- Чому в таблиці коефіцієнтів тертя ковзання надано пари матеріалів, а не кожний матеріал окремо?
- Чому виникає сила тертя ковзання?
- Як можна зменшити силу тертя ковзання?
- Чому кругле тіло котити легше, ніж тягти?
2. Розв'язування задач вправи 21 
№ 1,2 усно, № 3,5 письмово, № 4 самостійно.





15 лютого
 7-Б
По можливості, підключаємось до уроку 10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
7-А працює самостійно
Тема: Сила Тертя 
1. Виконати ТЕСТ  "Сила тяжіння. Вага тіла."
2. Вивчаємо силу тертя.
Відео пояснення 
   
Запишіть у зошит:
3. Виписати основні поняття, формули п. 21, знати відповіді на запитання в кінці параграфа.



10 лютого

7-А 10.30     7-Б 14.05
По можливості, підключаємось до уроку  
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

7-Б (дистанційна група) працює самостійно

Тема: Розв'язування задач
1. Повторити п. 20 (сила тяжіння, вага тіла) 
2. Розв'язування задач вправа 20 
Розв'язані задачі запишіть у зошит
3. Розв'яжіть самостійно:
- Визначте силу тяжіння, яка діє на тіло масою 150 г.
- Якою є вага меду об’ємом 1,5кг?
- Визначити масу космонавта на Місяці, якщо на нього діє сила тяжіння  137,7Н? (Прискорення вільного падіння на Місяці g=1,62Н/кг)
Виконані завдання прислати на пошту svetabvt@gmail.com або електронний щоденник


8 лютого

7-Б
По можливості, підключаємось до уроку  10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

7-А (дистанційна група) працює самостійно
1. Виконати тест  "Сила пружності"
2. Вивчення нової теми
Тема: Сила тяжіння. Вага тіла. Невагомість.
Презентація

Відео пояснення:   Сила тяжіння. Вага тіла. Невагомість.
 
Д/З Уважно прочитайте п. 20, випишіть основні поняття, підготуйте відповіді на запитання в кінці параграфа.


3 лютого

7-А
По можливості, підключаємось до уроку  10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Перегляд теми від 1 лютого
Розв'язані задачі записати у зошит вправа 19 (4-6)

7-Б і 7-А (дистанційна група)
Тема: Лабораторна робота № 8
Дослідження пружних властивостей тіл.
Виконуємо роботу по відео, звіт виконаної роботи оформити в зошиті. Записати:
- тема роботи
- мета роботи
- обладнання
- результати вимірювань занести в таблицю
- записати висновок

1 лютого

7-Б
По можливості, підключаємось до уроку  10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

7-А (дистанційна група працює самостійно)
Тема: Розв'язування задач. Закон Гука.
1. Повторення основних понять:
- Що таке деформація? Причина її виникнення, навести приклади.
- Які види деформацій називають пружними? Наприклад.
- Які види деформації називають пластичними? Наприклад. 
- Дайте означення сили закон пружності.
- Чому виникає сила пружності?
- Закон Гука.
- Який прилад використовують для вимірювання сили?
2. Розв'язування задач вправа 19 (4-6)
3. Повторити основні поняття п. 19, виконати вправа 19 (1-3)

27 січня

7-А
По можливості, підключаємось до уроку  10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

7-Б (дистанційна група працює самостійно)

Тема: Деформація тіла. Сила пружності. Закон Гука.

1. Повторення основних понять:
- що таке "сила"? одиниці вимірювання в системі СІ
- що означає "сила в 1 ньютон"?
- як зображуємо сили?
- яку силу називаємо "рівнодійною"?
- назвіть умову зрівноваження сил
2. Перегляд виконання вправи 18 (записати в зошит)


3. Вивчення нової теми:
Відео пояснення
    

Уважно прочитайте п. 19 та випишіть основні поняття:
- що даке "деформація", її види?
- наведіть приклади та поясніть, що таке пружна і пластична деформація?
- що таке "сила пружності" та чому вона виникає?
- запишіть закон Гука
- що таке "динамометр"?





25 січня

7-Б
По можливості, підключаємось до уроку  10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

7-А (дистанційна група працює самостійно)

Тема: Взаємодія тіл. Сила. Графічне зображення сил. Додавання сил. Рівнодійна.
1. Пояснення теорії
  
2. Виконуємо завдання вправи 18
3. Уважно прочитати п. 18, записати в зошит основні поняття, підготувати відповіді на запитання в кінці параграфа.



27 грудня
Ознайомлення з новою фізичною величиною "Сила"








23 грудня

По можливості, підключаємось до уроку  11.20
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Повторення основних понять п. 16, 17
Готуємо відповіді на запитання (урок від 21 грудня) 
Виконати завдання

21 грудня

По можливості, підключаємось до уроку  09.40
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Розв'язування задач. Густина тіла.
1. Повторення основних понять:
означення густини речовини
- одиниці густини
- чи залежить густина речовини від температури та агрегатного стану речовини? якщо залежить, то як?
- як визначити густину речовини?
- як обчислити масу тіла за його густиною та об’ємом?
- як визначити об’єм тіла, знаючи його густину та масу?
2. Вчимося розв'язувати задачі:
- уважно кілька разів прочитати умову задачі,
- вияснити, яке саме явище описано в задачі, яке тіло розглядається,
- розпочинати пошук відповіді.
уважно читаємо, думаємо, розв’язуємо

3. Задачі.
1) З’ясувати чи поміститься 3 кг олії в пластиковий балон місткістю 3 л.  
2) Картоплина об’ємом 0,69 см3 має масу 390 г. Яка густина картоплі?  

3) Каністру, яка вміщує 20 кг води, наповнили бензином. Визначте масу бензину в каністрі. 
4) Олов’яний брусок об’ємом 100 см3 і свинцевий брусок об’ємом 200 см3 розплавили та виготовили сплав . Яка густина сплаву? самостійно
4. Виконати завдання



16 грудня
Тема: Лаборатона робота № 7
Визначення густини тіла
Виконати роботу по відео 
В зошит записати:
- тема роботи
- мета роботи
- обладнання
- результати вимірювань
- висновок
Звіт роботи присилати  на пошту svetabvt@gmail.com або електронний щоденник

14 грудня
Тема: Розв'язування задач. Густина тіла.

По можливості, підключаємось до уроку  09.40
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Розв'язування задач вправа 17
Розв'язати задачі самостійно вправа 17 (2,5)



9 грудня

По можливості, підключаємось до уроку  11.20
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Нагадую! Виконати завдання

Тема уроку: Густина речовини.
Відео пояснення, що таке густина речовини?
Уважно прочитати п. 16, виписати основні поняття:
1. Дайте означення густини речовини. 
2. Які вимірювання необхідно здійснити, щоб визначити густину речовини? 
3. Які одиниці вимірювання густини речовини? 
4. Як записати густину в грамах на сантиметр кубічний (г/см3), якщо відоме її значення в кілограмах на метр кубічний (кг/м3)? 5. Чи залежить густина речовини від температури та агрегатного стану речовини? Якщо залежить, то як? Відповідь поясніть.
6. Як обчислити масу тіла за його густиною та об’ємом? 
7. Як визначити об’єм тіла, знаючи його густину та масу?
Виконати вправа 16 (1-3)







7 грудня
Виконати завдання
Повторити основні поняття п. 14-15



2 грудня
Для групи змішаного навчання 

По можливості, підключаємось до уроку 7-А   11.20
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Готуємось до усного опитування п. 14-15, виконання вправ 14-15.

Для групи дистанційної форми навчання  7-А, 7-Б
Тема: Лабораторна робота 
Вимірювання мас тіл способом зважування 
(ст. 110 підручника)
Записати в зошит:
- тема роботи
- мета роботи
- обладнання
Переглянути відео матеріал виконання роботи, в зошит записати результати вимірювань та зробити висновок.

 Прислати звіт виконаної роботи. 


30 листопада

По можливості, підключаємось до уроку 09.40
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Інертність тіла. Маса.
Відео пояснення "Інерція і інертність"
Уважно прочитайте п. 15, випишіть основні поняття, підготуйте відповіді на запитання:
- що таке інертність, навести приклади,
- що таке маса тіла, одиниці вимірювання маси в системі СІ
- які є інші одиниці вимірювання маси тіла,
- способи вимірювання маси тіла
Виконайте (усно) вправу 15 (1,2,4)



23 листопада

По можливості, підключаємось до уроку 09.40
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Інерція.
Розпочинаємо вивчати новий розділ "Взаємодія. Сила".
1. Відео пояснення теми
    

2. Запишемо основні поняття:
дія завжди є взаємодією: якщо одне тіло діє на друге, то й друге тіло діє на перше;
- тіло перебуває в стані спокою, якщо дії на нього інших тіл скомпенсовані (зрівноважені);
Закон інерціїтіло рухається рівномірно прямолінійно або перебуває в стані спокою лише тоді, коли на нього не діють інші тіла або дії інших тіл скомпенсовані (зрівноважені).
Інерція (від лат. іnertia — нерухомість, бездіяльність)
Інерція — це явище зберігання швидкості руху тіла за відсутності або скомпенсованості дії на нього інших тіл.
Рух тіла за ідеальних умов (коли на тіло зовсім не діють
інші тіла) називають 
рухом за інерцією.

Якщо дії на тіло інших тіл не скомпенсовані, то тіло змінює швидкість свого руху за значенням чи напрямком або одночасно за значенням і напрямком*
3. Приклади явища інерції
   
інерція в автобусі

Д/З Уважно прочитайте п. 14, підготуйте відповіді на запитання в кінці параграфа, усно виконайте вправу 14 (1-5), за бажанням, проведіть експеримент ст. 104














18 листопада

По можливості, підключаємось до уроку 11.20
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Захист навчальних проєктів.  
Вибираємо теми:
1. Коротке повідомлення про швидкість руху в живій природі або про швидкість руху сучасних транспортних засобів.
2.  Визначення середньої швидкості свого руху з дому до школи або польоту паперового літачка.
3. Разом з дорослими! визначте період обертання та обертову частоту склянки з рідиною, що підігрівається у НВЧ-печі. Дізнайтесь, із якою швидкістю обертається склянка в НВЧ-печі.
4. Маятниковий годинник. Історія його створення.
5. Дослідження "Коливальні процеси в живій природі".

       





16 листопада
Контрольна робота № 2
Механічний рух
Виконати роботу на окремому аркуші відповідно варіантів за списком. Нагадую! дистанційна група виконані завдання присилає 
на пошту svetabvt@gmail.com або електронний щоденник,
змішана група - приносить в школу.
Завдання контрольної роботи тут 👉
 

7-А

 

І варіант

1.      

Алдошина Валерія

2.      

Арсірій Богдан

3.      

Гетя Станіслав

4.      

Губа Даря

5.      

Колісник Діана

6.      

Степаненко Ілля

7.      

Федоренко Ярослав


7-Б

 

І варіант

ІІ варіант

Балик Данило

Курило Дмитро

Бодюл Степан

Лакотош Софія

Борса Дар’я

Лелик Анастасія

Вишневський Артем

Лунгол Артем

Голованець Олександра

Музичук Арсеній

Горачковський Ілля

Патлач Іван

Гордієнко Захар

Петрига Ігор

Делікатна Вероніка

Пономаренко Софія

Демешко Діана

Пришляк Денис

Дзебчук Владислав

Сахарнов Станіслав

Дубрава Вадим

Соломєннікова Уляна

Кошлак Матвій

Сотник Андрій

Красуцький Ярослав

Тимко Максим

Кудрик Ірина

Черномаз Назарій

 

Щербатюк Андрій


11 листопада

По можливості, підключаємось до уроку (для консультацї)
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111         11.20

Тема: Узагальнення знань з теми "Механічний рух"
Готуємось до контрольної роботи!
1. Ознайомитись з підсумками розділу ст. 92 - 93
2. Виконуємо разом завдання ст. 94 - 95 👉Задачі
3. Виконати самостійно ст. 94-95 № 8,9,10
Виконати ТЕСТ



9 листопада

По можливості, підключаємось до уроку (для консультацї)
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
9.40
Тема: Лабораторна робота № 5

Дослідження коливань нитяного маятника.

Відео-пояснення лабораторної роботи

Оформлення звіту виконаної роботи

Дистанційна група присилає звіт на пошту або прикріплює файл до електронного щоденника.




4 листопада

По можливості, підключаємось до уроку
7-А 11.20
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Коливальний рух. Амплітуда коливання, період і частота коливального руху.
Перегляньте відео
Перегляньте презентацію
Уважно прочитайте п. 13 та підготуйте відповіді на запитання в кінці параграфа.





2 листопада

По можливості, підключаємось до уроку
7-А 11.00,      7-Б  9.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Лабораторна робота № 4. 
Визначення періоду обертання тіла.
Прислати звіт виконаної роботи


28 жовтня

По можливості, підключаємось до уроку
7-А 13.00,      7-Б  11.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Рівномірний рух матеріальної точки по колу. Період обертання.
1. Перегляньте цікаве відео
2. Ознайомтесь з презентацією  👍 та запишіть основні поняття п. 12
- Який рух називають рівномірним рухом по колу?
- Який рух вважають періодичним? Чому рівномірний рух по колу є періодичним?
- Які фізичні величини характеризують періодичний рух?
Що називають періодом обертання? Як визначити період обертання (формула)?
- Запишіть означення обертової частоти. Як визначити обертову частоту (формула), як обертова частота пов'язана з періодом обертання?
- Спостереження за яким процесом спричинило появу таких одиниць часу, як місяць і тиждень?
3. Виконайте вправа 12 (1-4)


26 жовтня
Тема: Прямолінійний нерівномірний рух. Середня швидкість нерівномірного руху.
Відео матеріали уроку перегляньте


Уважно прочитайте п. 11 та випишіть в зошит основні поняття і формули:
- який рух називають нерівномірним?
- середня швидкість нерівномірного руху, формула для обчислення
- записати розв'язану задачу ст. 75-76
- виконайте вправа 11 (1-3)
Перевір себе https://learningapps.org/9150127







7-А клас 

7-Б клас 

Запрошую на урок з фізики.
Час:  21.10.2022  
11.20

Посилання для підключення:

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

Ідентификатор: 556 870 2004

Код: 1111

Запрошую на урок з фізики.
Час: 21.10.2022 
15:20

Посилання для підключення:

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

Ідентификатор: 556 870 2004

Код: 1111


21 жовтня
Тема: Вчимося розв'язувати задачі.
Працюємо разом, розв'язування задач вправа 9 (4-5)
Самостійно виконати вправа 9 (1-3)


19 жовтня
Тема: Графіки руху.
По можливості, підключення до уроку (відповідно розкладу уроків), 7-Б  9.40,  7-А  15.20
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Відео матеріали уроку

Уважно прочитайте п. 10
Виконайте в зошиті побудову графіка шляху велосипедиста, який рівномірно рухається зі швидкістю v = 5 м/с (рис. 10.2, ст. 68). Перегляньте розв'язування задачі ст. 69 (читання графіка рис. 10.5)
Перегляньте виконання вправа 10 (2-4), запишіть у зошит



14 жовтня
Тема: Рівномірний рух. Швидкість руху.
1. Перегляньте відео матеріали
   

2. Уважно прочитайте параграф 8 та випишіть основні поняття:
- рівномірний рух, приклад
- рівномірний прямолінійний рух, приклад
- швидкість рівномірного руху, формула, одиниця вимірювання в системі СІ 
- схему переведення швидкості руху, поданої в метрах за секунду, у швидкість, подану в кілометрах за годину, і навпаки (ст. 62, рис. 8.4) і "чарівний трикутник" (рис. 8.5)
3. Виконайте вправа 8 (1-5)



12 жовтня
Тема: Траєкторія руху. Шлях. Переміщення.
7-Б  9.45   7-А 15.20
Підключення до уроку
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

1. Знати відповіді на запитання:
- Дайте означення механічного руху. Наведіть приклади.
- Що таке тіло відліку? 
- Як задають систему координат? 
- З чого складається систему відліку? 
- Що таке "матеріальна точка"? Навести приклади, у яких випадках тіло, що рухається, можна розглядати як матеріальну точку, а в якох ні? 
Як ви розумієте вираз «механічний рух є відносним»?
2. Вивчаємо нові поняття:
- що називаємо траєкторією руху, а що переміщенням?
- що таке шлях? 
Передивіться ще раз відео матеріали уроку від 7 жовтня та презентацію, запишіть основні поняття

Відео до презентації - вид траєкторії відносно системи відліку
3. Уважно прочитайте п. 7 та виконайте завдання  до 14.10



7 жовтня
Тема: Механічний рух. Відносність руху. Тіло відліку. Система відліку. Матеріальна точка.
1. Перегляньте відео матеріали
  
2. Уважно прочитайте п. 6 та випишіть в зошит основні поняття теми.
3. Виконайте вправа 6 (1-3) усно
Перевір себе!




5 жовтня

Запрошую на урок з фізики.
Час:  9.40

Посилання для підключення:

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

Ідентификатор: 556 870 2004  Код: 1111


Тема: Навчальний проєкт 
"Фізика як природнича наука. Пізнання природи"

Шановні семикласники!
Для закріплення знань, отриманих на уроках фізики, Ви будете створювати навчальні проєкти.
Навчальні проєкти розробляють окремі учні або групи учнів упродовж певного часу у процесі вивчення того чи іншого розділу фізики. Захист навчальних проєтів відбувається на спеціально відведених уроках. Оцінювання навчальних проєктів здійснюється за самостійно виконане учнем завдання.
Теми навчальних проектів (на вибір):

1. Видатні вчені фізики.

2. Фізика в побуті, техніці, виробництві.

3. Спостереження фізичних явищ.

4. Дифузія в побуті.

Ресурси Інтернету
Етапи роботи над навчальним проектом розміщені на ст. 247-248 підручника




30 вересня
Тема: Контрольна робота № 1
"Фізика як природнича наука"
Виконати роботу на окремому аркуші відповідно варіантів
7-А
І варіант

Арсірій Богдан

Блануца Вадим

Гернич Єлизавета

Губа Даря

Губа Марія

Єсько Аліна

Живко Валерія 

Загоровський Михайло

Ковальський Денис

Міщук Аліна

Мочалов Ілля

ІІ варіант

Руденко Євген 

Федоренко Ярослав 

Шостак Анастасія 

Степаненко Ілля

Гетя Станіслав

Алдошина Валерія 

Колісник Діана

Коденець Катерина

Шутова Аріна

Щебетаха Злата

7-Б (дистанційна група) виконує ІІ варіант
Відповіді присилати на пошту svetabvt@gmail.com 
Контрольна робота № 1
30 вересня



28 вересня
Тема: Узагальнення знань. Підготовка до контрольної роботи (30 вересня).
Пройти ТЕСТ

Запрошую на урок з фізики.
Час:  9.40

Посилання для підключення:

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

Ідентификатор: 556 870 2004

Код: 1111


1. Повторити основні поняття першого розділу ст. 42-43 вам допоможе відео матеріал

2. Виконуємо завдання ст. 44-45 (2,4,7,9,11,12,13) в робочому зошиті.




23 вересня
7-А
Виконуємо лабораторну роботу в окремих зошитах!
Працюємо самостійно.
Лабораторна робота № 3. 
Вимірювання розмірів малих тіл.
1. Відео лабораторної роботи № 3

Записати в зошит для лабораторних робіт (по відео або за підручником ст. 39):
- тема роботи
- мета роботи
- обладнання 
Уважно прочитати опис методу рядів!
- підготувати для заповнення таблицю с. 41
- заповнити таблицю, переглядаючи відео 
(або використоруючи свої матеріали)
- записати висновок
Бажаю успіхів!

7-Б 21 вересня працюємо самостійно! 
Виконуємо лабораторну роботу в окремих зошитах!

Лабораторна робота № 2. 
Вимірювання об’ємів твердих тіл, рідин і сипких матеріалів

1. Відео лабораторної роботи № 2

Записати в зошит для лабораторних робіт (по відео або за підручником ст. 37):
- тема роботи
- мета роботи
- обладнання 
- підготувати для заповнення таблицю
- заповнити таблицю, переглядаючи відео
- записати висновок


Увага! 16 вересня працюємо самостійно! 


7-А дистанціна форма

7-Б дистанційна форма

Запрошую на урок з фізики.
Час:   ------------

 Посилання для підключення:

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

Ідентификатор: 556 870 2004

Код: 1111


Запрошую на урок з фізики.
Час:  --------------

Посилання для підключення:

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

Ідентификатор: 556 870 2004

Код: 1111

 


16 вересня для 7-А, працюємо самостійно!
Лабораторна робота № 1

1. Підготувати зошит для лабораторних робіт.
2. Переглянути відео-матеріал
3. Записати в зошит для лабораторних робіт (по відео або за підручником ст. 32):
- тема роботи
- мета роботи
- обладнання 
- підготувати для заповнення таблицю
- заповнити таблицю, переглядаючи відео
- записати висновок



14 вересня
7-Б клас
Запрошую на урок з фізики.
Тема: 7-Б Фізика
Час: 14 вересня об 09:40
Посилання для підключення:
ідентификатор конференції: 556 870 2004
Код доступа: 1111

Урок: Фізичні величини. Вимірювання фізичних величин.

1. Повторення:

1. Що таке природа?

2. Що називають явищами природи? Які явища природи вивчає фізика? Наведіть    приклади.

3. Що таке фізика?

4. Що називають фізичним тілом? Речовиною? Наведіть приклади.

5. Що нам відомо про матерію?


2. Підготуйте у зошиті таблицю

Фізичне тіло

Речовина

Явище


3. Вивчення нового матеріалу.




4. Д/з прочитати § 4. Виконати Впр. 4  (№1-3, ст. 30)



7 вересня
7-А клас7-Б клас
Запрошую на урок з фізики.
Тема: 7-А Фізика
Час: 9 вересня об 11:20
Посилання для підключення:
https://us04web.zoom.us/j/75033718416?pwd=xi3D1dDKDHGTlAtZZ7MZcEmsNWrSpa.1
Ідентифікатор: 750 3371 8416
Код: 1111

Запрошую на урок з фізики.
Тема: 7-Б Фізика
Час: 9 вересня об 14:30
Посилання для підключення:
https://us04web.zoom.us/j/79233854962?pwd=YtbJ0qCMVhhOx4Bw0Y57ybnr3zPdMz.1
Ідентифікатор: 792 3385 4962
Код: 1111



Урок:Основні положення атомно-молекулярного вчення


Урок:Фізичні тіла й фізичні явища. Речовина та поле


Д/З прочитати § 1. Виконати Вп.1  (№1-5, ст 12)


2 вересня
7А - 8.15, 7Б - 10.05
Zoom

ідентификатор конференції: 556 870 2004
Код доступа: 1111 

Підписуємо зошити в клітинку (24-48 ст. робочий, 12 ст. лабораторний)

Зошит
для робіт з фізики
учня (учениці) 7- __ класу
КЗ "Подільська гімназія 
Кропивницької міської ради"
П. І.

Зошит
для лабораторних робіт з фізики
учня (учениці) 7- __ класу
КЗ "Подільська гімназія 
Кропивницької міської ради"
П. І.

Домашнє завдання: ознайомитись п. 1

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас