7 клас фізика 2021-2022
Шановні діти. Якщо лунає сигнал "Повітряна тривога" - всі знаходимося в укритті.
Пам'ятаємо, о 9.00 - хвилина мовчання
Доброго дня.
Увага!
Виконуємо завдання, які ще не виконували. Готуємось до підсумкового оцінювання!
27.05.2022
Контрольна робота
Завдання виконати до 30.05
26.05.2022
Підключаємось по можливості 09.10
Join Zoom Meeting
Meeting ID: 556 870 2004
Passcode: 1111
Тема уроку: Лабораторна робота № 12
Визначення коефіцієнта корисної дії похилої площини.
1. Дослідження похилої площини 👉💬 Теорія
2. Відео матеріал 👉💬 виконання роботи
Звіт роботи за посиланням
Код вчителя i62temsius
або прислати на пошту svetabvt@gmail.com
20.05.2022
Підключаємось по можливості 12.00
Join Zoom Meeting
Meeting ID: 556 870 2004
Passcode: 1111
Тема уроку: Розв'язування задач.
Прості механізми. Важіль.
Відео 1 вправа 34 (4,5)
Прості механізми. ККД.
Відео 2 вправа 36 (3,4)
19.05.2022
Підключаємось 09.10
Join Zoom Meeting
Meeting ID: 556 870 2004
Passcode: 1111
Тема уроку: Прості механізми. Рухомі і нерухомі блоки. "Золоте правило механіки". Коефіцієнт корисної дії.
1. Перегляд відео матеріалів
2. За підручником п. 35-36 ознайомитись з теорією, розв'язаними задачами та виписати основні поняття. Знати відповіді на запитання в кінці параграфа.
13.05.2022
Тема уроку: Прості механізми. Важіль. Умови рівноваги важеля. Момент сили.
1. Ознайомитись п. 34, виписати основні поняття та приклад розв'язування задачі.
2. Переглянути відео матеріал або за посиланням
3. Виконайте лабораторну роботу № 11
заповнення аркуша.
Відео перегляд матеріалу уроку.
12.05.2022
Тема уроку:
Закон збереження і перетворення механічної енергії
1. Ознайомтесь з матеріалами підручника п. 33, перегляньте відео матеріали, випишіть основні поняття та приклади розв'язування задач.
Відео урок або за посиланням
Розв'язування типових задач ТУТ
Виконати ТЕСТ на оцінку
06.05.2022
Тема уроку: Механічна енргія, її види.
Слово «енергія» ми чуємо в телевізійних репортажах, бачимо на шпальтах газет тощо. Ним можна скористатися для характеристики людей (енергійна людина), природних
явищ (енергія землетрусу чи урагану), машин і механізмів (електроенергія, яку вони споживають).
явищ (енергія землетрусу чи урагану), машин і механізмів (електроенергія, яку вони споживають).
А що ж таке "енергія" з точки зору фізики?
1. Ознайомтесь з матеріалами підручника п. 32, перегляньте відео матеріали та випишіть основні поняття
Відео або за посиланням
презентація
2. Приклади розв'язування задач вправа 32 (1, 2) самостійно
Працюємо разом Вправа 32 (3,4,7)
Join Zoom Meeting 12.00
Meeting ID: 556 870 2004
Passcode: 1111
05.05.2022
Тема уроку: Механічна робота. Потужність.
Розв'язування задач.
1. Пригадайте:
- Що ми розуміємо під словом «робота» в повсякденному житті? Дайте означення механічної роботи.
- Які умови необхідні для виконання механічної роботи? - Назвіть одиницю вимірювання роботи в системі СІ. На честь якого вченого отримала назву одиниця роботи?
- У яких випадках механічна робота є додатною? від’ємною? дорівнює нулю?
- У яких випадках механічна робота є додатною? від’ємною? дорівнює нулю?
- Дайте означення потужності.
- Назвіть одиницю вимірювання потужності в системі СІ. На честь якого вченого отримала назву одиниця потужності?
- Яку позасистемну одиницю потужності ви знаєте?
- Як визначити потужність, яку розвиває тіло, якщо відомі
сила, що діє на тіло, і швидкість руху тіла?
3. Опрацюйте параграф 26, виконайте вправа 26 (3,4)
2. Підключаємось до уроку, працюємо разом.
Виконуємо вправа 30, 31
Join Zoom Meeting 09.05
Meeting ID: 556 870 2004
Passcode: 1111
3. Виконати Тест
29.04.2022
Тема уроку: Механічна робота. Потужність.
1. Перегляньте відео матеріали
2. Ознайомтесь з матеріалами підручника п. 30 (1-3), 31 (1, 2) та випишіть основні поняття.
3. Перевірте засвоєння знань вправа
28.04.2022
Тема уроку:
Узагальнення знань з теми "Тиск. Умови плавання тіл"
1. Пригадайте матеріал теми
2. За підручником п. 22-29 основні поняття повторити
3. Виконати ТЕСТ
4. Прислати звіт роботи (скриншот таблиці) 22.04.2022
Тема уроку: Лабораторна робота № 10
З'ясування умов плавання тіл
1. Переглянути відео демонстрацію роботи, виконати звіт в робочому зошиті. У підручнику це ст. 185
Оформити звіт роботи.
21.04.2022
По можливості, підключаємось до уроку
Join Zoom Meeting
Meeting ID: 556 870 2004
Passcode: 1111
Тема уроку: Закон Архімеда. Умови плавання тіл.
1. Передлянути відео матеріали
Мультик про Архімеда
Урок
2. Опрацювати п. 27-28 за підручником
3. Теорія та приклади розв'язування задач
15.04.2022
Тема уроку: Сполучені посудини
1. Виконати ТЕСТ "Атмосферний тиск"
2. Переглянути відео матеріали
14.04.2022
По можливості підключаємось до конференції о 09.00
Підключення тут
Тема уроку: Атмосферний тиск.
Вимірювання атмосферного тиску. Барометри.
1. Перегляньте навчальне відео
2. Перегляньте фізичний експеримент1, експеримент 2
3. Виконайте вправа 1
4. Розв'язування задач.5.Опрацювати п. 25, виписати основні поняття, виконати вправа 25 (1,2,6), експеримент ст. 168 (навчальний проєкт)
Повторити п. 22-23, виконати вправа 23 (4-6)
Ознайомитись п. 23, виписати основні поняття
6. Перевірка засвоєння знань 15.04
Вимірювання фізичних величин (таблиця)
Продовжуємо вивчення теми "ТИСК"
08.04.2022
По можливості підключаємось до конференції о 12.00
Ідентифікатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Розв'язування задач. Повторити п. 23-24
1. Працюємо разом
3. Завдання перевірка знань ТЕСТ
07.04.2022
Ознайомитись, виписати основні поняття п. 24 "Гідростатичний тиск"
Переглянути відео урок
01.04.2022
Розв'язування задач "Тиск твердих тіл, рідин, газів"
31.03.2022
По можливості підключаємось до конференції о 9.00
Ідентифікатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема уроку:
§ 23. ТИСК ГАЗІВ І РІДИН. ЗАКОН ПАСКАЛЯ
Перегляньте відео
Повторити п. 22, виконати вправа 23 (1-3)
2. Розв'язування задач. Працюємо разом.
25.03.2022
Розпочинаємо вивчення другої частини розділу
"Взаємодія тіл. Сила"
По можливості підключаємось до уроку ТУТ
Тема уроку: Тиск. Сила тиску. Тиск твердих тіл.
1. Перегляд відео матеріалів.
2. Розв'язування задач. Працюємо разом.
3. Д/З п. 22 ознайомитись та виписати основні поняття та виконати вправа 22 (1-3)
24.03.2022
Доброго дня.
Ми завершили вивчення першої частини розділу
"Взаємодія тіл. Сила"
Пишемо контрольну роботу.
17.03.2022 - 18.03.2022
Доброго дня.
Продовжуємо вивчати тему "Сили в природі"
1. Перегляньте відео уроки
раніше розглянутих тем для повторення.
2. За підручником повторення п. 19-21 основні поняття.
3. Виконати завдання для самоперевірки
с. 148-149 з розв'язками в зошиті.
4. Для обговорення та консультацій
підключаємось завтра о 12.00
24.02.2022 - 25.02.2022
Доброго дня. Сьогодні навчаємось дистанційно.
Тема уроку: Сила тертя. Розв'язування задач.
Перегляньте навчальне відео та виконайте відповідні записи у зошит.
Д/з п. 21 знати основні поняття, відповісти на зпитання в кінці параграфа, виконати вправа 21 (4, додатково 5)
11.02.2022
Тема уроку:Розв'язування задач.
Повторіть матеріал попередніх уроків та виконайте завдання
д/з п. 20 повторити, вправа № 20 (3,4,6,8) виконати
04.02.2022
Тема уроку:
10.02.2022
Тема уроку: Сила тяжіння. Вага тіла. Невагомість.
1. Повторення основних понять:
Що таке сила? властивості, позначення, одиниці вимірювання.
Записати в зошит основні поняття, підготувати повідомлення.
2. Перегляньте відео
3. д/з п. 20
04.02.2022
Сила пружності. Розв'язування задач.
1. Записати в зошит основні поняття та виконати завдання.
1. Записати в зошит основні поняття та виконати завдання.
Д/з п. 19, вправа № 19 (2,3) виконати
03.02.2022
Тема уроку:
Деформація. Сила пружності. Закон Гука. Динамометр.
1. Перевірка домашнього завдання.
- Що таке сила?
- Яким символом позначається сила? В яких одиницях вимірюється?
- Властивості сили. Чим характеризується сила?
- Яку силу називають рівнодійною?
- На тіло в горизонтальному напрямку діють дві сили – 5 Н і 7 Н. Чому може дорівнювати рівнодійна цих сил, якщо вони направлені в один бік?
- На тіло в горизонтальному напрямку діють дві сили – 5 Н і 7 Н. Чому може дорівнювати рівнодійна цих сил, якщо вони направлені в різні боки?
2. Вивчення нової теми.
Переглянути навчальне відео, записати основні поняття в зошит.
3. Перевір себе вправа 1 вправа 2
4. Д/з п. 19, запитання в кінці параграфа
Комментарии
Отправить комментарий