7 клас Основи здоров'я 2021-2022

 27 травня  7-Б клас

Тема. Контрольна робота з теми "Соціальна складова здоров'я"

Доброго дня, діти. Сьогодні ви виконуєте контрольне тестування.
Уважно ознайомтеся із запитаннями.
Повторіть, за необхідності, матеріал. 
Відмітьте, на вашу думку, правильні відповіді.
Перевірте свою роботу  і  лише потім натисніть комірку "ЗАВЕРШИТИ  ТЕСТ".

ЗВЕРТАЮ  УВАГУ! Результати надходять автоматично в електронний кабінет, де відображається і час проходження, і IP-адреса. Тому не перехитруйте самі себе

УВАГА!! ТЕСТ ВИКОНАТИ ПРОТЯГОМ ДНЯ

ДЕНИСЕНКО, КОРНІЙЧУК, ТАРАНКОВ, СЛОБОДЯН, ШУБІН, КЛАДЧЕНКО уже отримали оцінки - роботу не виконують


20 травня  7-Б клас

Тема. Причини і наслідки стигматизації і дискримінації

- Доброго дня, діти. Для засвоєння теми уроку  перегляньте навчальну презентацію 👉 ТУТ

АБО  Перечитайте підручник на с. 179

Перегляньте соціальний відеосюжет

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

ПІДГОТУВАТИСЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ за розділом "Соціальна складова здоров'я" (§ 23-30)

18 травня    7-А клас

Тема. Контрольна робота з теми "Соціальна складова здоров'я"

Доброго дня, діти. Сьогодні ви виконуєте контрольне тестування.
Уважно ознайомтеся із запитаннями.
Повторіть, за необхідності, матеріал. 
Відмітьте, на вашу думку, правильні відповіді.
Перевірте свою роботу  і  лише потім натисніть комірку "ЗАВЕРШИТИ  ТЕСТ".


ЗВЕРТАЮ  УВАГУ! Результати надходять автоматично в електронний кабінет, де відображається і час проходження, і IP-адреса. Тому не перехитруйте самі себе


13 травня  7-Б клас

Тема. Заходи профілактики на державному і особистому рівнях інфекційних захворювань (ВІЛ, туберкульоз та ін.)

- Доброго дня, семикласники. Як ви вже здогадалися, сьогодні піде мова про доволі небезпечні хвороби людства

- Перегляньте кілька корисних відеоматеріалів

АБО  Перечитайте матеріал підручника на с. 177, 179, 182-187

Перевірте себе,  виконавши 👉 ТЕСТ  (ОЦІНКА)


11 травня 7-А клас

Тема. Причини і наслідки стигматизації і дискримінації
                                                         (див. урок від 20.05.)

6 травня  7-Б клас

Тема. Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків

- Доброго дня, семикласники
Для засвоєння теми уроку  перегляньте відеоматеріал

 АБО  Перечитайте підручник (с. 174- 176)

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ  (повторно)    Крім Кладченко, Сластіон, Білостоцький, які виконали завдання з попереднього уроку

 Виготовте постер/плакат  "Твоє життя - твій вибір"

Фото своєї роботи надашліть на електронну пошту


4 травня 7-А клас

Тема. Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції

- Доброго дня, діти.
Для засвоєння теми уроку  перегляньте відеоматеріал


Перечитайте підручник на с.179-181

ПЕРЕВІРТЕ  СЕБЕ, виконавши ТЕСТ  на оцінку


29 квітня  7-Б клас

- Доброго дня, любі семикласники. На жаль, реалії сьогодення такі, що люди стикаються із хворобами не лише фізіологічного характеру, а і соціального, наприклад, наркоманія. Але такій хворобі можна запобігти, якщо пам'ятати:"НЕ ІСНУЄ НІ "ВАЖКИХ", НІ "ЛЕГКИХ" НАРКОТИКІВ".  "ПРОФІЛАКТИКА  КРАЩЕ  НІЖ  ЛІКУВАННЯ"
- Отож тема уроку Наслідки вживання наркотиків

1. Перегляньте уважно презентацію 

(автор: Остролуцька Людмила)
АБО  Перечитайте матеріал підручника (с. 166-169)

2. Виконайте одне із завдань
- У робочому зошиті напишіть повідомлення "Міфи і факти про наркотики"

- Виготовте постер "Твоє життя - твій вибір"

Фото своєї роботи надашліть на електронну пошту


27 квітня  7-А клас

Тема. Заходи профілактики на державному і особистому рівнях інфекційних захворювань (ВІЛ, туберкульоз та ін.) 
(див. урок від 13.05.)


22 квітня  7-Б клас

Наталія Миколаївна запрошує учнів приєднатися до
онлайн уроку 👈

Посилання активується за 5 хв. до початку уроку

Початок: 14.00

- Доброго дня, діти. Сьогодні піде мова про плив комерційної реклами на здоров’я, наслідки компютерної, ігрової та Інтернетзалежності

- Перегляньте навчальну презентацію


- Уважно прочитайте і перегляньте відео
ІГРОВА  ЗАЛЕЖНІСТЬ
Три чверті українських підлітків до трьох годин на добу сидять за комп'ютером, граючи в ігри або блукаючи мережею Інтернет, про це свідчать дані експертів Міністерства охорони здоров’я. Різні дослідницькі компанії наводять різну статистику кількості українців, які користуються комп’ютером. Середня цифра - близько одинадцяти мільйонів. Підлітки - близько половини комп’ютерної аудиторії в Україні, зазначають фахівці. І лише п’ять відсотків батьків регулярно цікавляться, чим їхні чада займаються під час такого дозвілля, в які ігри грають та які сайти відвідують.
  Надмірне захоплення комп’ютером може призвести до психологічної залежності підлітка, зауважує кандидат психологічних наук Зоя Гаркавенко. Особливо небезпечна ігроманія.
 «Комп’ютерна гра завжди має зворотній зв'язок, тобто її можна повернути назад. Людина, яка опиняється у віртуальному просторі, завжди може виправити свої помилки, чого не може бути в реальному світі. І фактично однією із загроз, які несе ігрова залежність – це те, що людина перестає жити в реальному світі», - зазначають дослідники.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Перечитайте матеріал підручника (с. 153, 163-164)


20 квітня   7-А клас

Тема. Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків  (див. урок від 06.05.)


15 квітня  7-Б клас

Тема. Хвороби цивілізації (неінфекційні захворювання). Соціальні чинники ризику таких хвороб. Профілактика серцево-судинних захворювань, діабету, ожиріння

- Доброго дня, любі діти.
Запрошую вас переглянути відеоурок
Автор: Яна Слободяник

АБО  Попрацюйте з підручником с. 160-164

БІЛЬШЕ  МАТЕРІАЛІВ щодо ПРОФІЛАКТИКИ  серцево-судинних захворювань, діабету, онкологічних захворювань, ожиріння можна дізнатися ТУТ

ЗАВДАННЯ  НА  ОЦІНКУ
Розробити рекламу свого хобі (текст, малюнок-плакат, короткий відеоролик, ваше фото за улюбленим заняттям)  

РОБОТУ  НАДІСЛАТИ  НА  ЕЛЕКТРОННУ  ПОШТУ  або  В  ОСОБИСТІ  ПОВІДОМЛЕННЯ 

13 квітня 7-А клас

ТемаНаслідки вживання наркотиків 
(див. урок від 29 квітня)


08 квітня 7-Б клас

Наталія Миколаївна запрошує учнів приєднатися до
онлайн уроку 👈
Посилання активується за 5 хв. до початку уроку

Початок: 14.00

Тема. Види підліткових компаній. Способи протидії негативному соціальному впливу. Самостійна робота "Соціальні чинники здоров'я"

- Доброго дня, семикласники. 

1. Пропоную вам переглянути відеоурок

Автор: Ірина Мостепаненко

АБО   Опрацюйте матеріал підручн. с. 155-159

2. До наступного уроку виконайте самостійну роботу НА  ОЦІНКУ

* Пройдіть один із тестів. Одна спроба. Активні до 14 квітня



06 квітня 7-А клас

Вплив комерційної реклами на здоров’я, наслідки компютерної, ігрової та Інтернетзалежності (див. урок від 22 квітня)


01 квітня  7-Б клас
Вплив засобів масової інформації на здоров'я. Вплив родини і друзів

- Доброго дня, семикласники.
  Перегляньте відеоурок (до 18-ої хвилини)
Автор: Юрій Копань

АБО
Опрацюйте матеріал підручника (с. 153-159)

Перевірте себе, виконавши  ТЕСТ на оцінку
                                (активний до 02 квітня 15.00)


30 березня  7-А клас
Тема. Хвороби цивілізації (неінфекційні захворювання). Соціальні чинники ризику таких хвороб. Профілактика серцево-судинних захворювань, діабету, ожиріння 
(див. урок від 15 квітня)

25 березня 7-Б клас

Тема. Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини

- Доброго дня, любі діти. 
Починаємо роботу над останнім розділом курсу "Основи здоров'я" - "Соціальна складова здоров'я".
Попрацюйте з підручником, перечитавши матеріал на с. 150-152

АБО
Перегляньте презентацію


ПРАКТИЧНА  РОБОТА
Запишіть у свій нотатник список телефонів медичних закладів, психологічних та соціальних служб для молоді, кабінетів довіри, усіх екстренних телефонів (останні слайди презентації) 

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Повторити вивчений матеріал (підручник с. 150-152). Виконати ТЕСТ


23 березня  7-А клас
Тема. Види підліткових компаній. Способи протидії негативному соціальному впливу. Самостійна робота "Соціальні чинники здоров'я"  (див. урок від 8 квітня)

18 березня  7-Б клас
Тема. Контрольна робота (тестування) за розділом "ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ'Я"

- Доброго дня, діти. Сьогодні ви виконуєте контрольне тестування. 

Уважно читайте завдання, натискайте комірки з відповіддю лише тоді, коли переконалися, що ви правильно зрозуміли зміст питання і остаточно визначилися з відповіддю.

УВАГА!!! ЛИШЕ  ОДНА  СПРОБА

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Повторіть, які існують способи розв'язання конфліктів

















16 березня 7-А клас
Тема. Вплив засобів масової інформації на здоров'я. Вплив родини і друзів  (див. урок від  1 квітня )


25 лютого 7-Б клас
Тема. Чинники стресу в екстремальних ситуаціях. 

        Практична робота "Самодопомога та допомога при стресі"

- Доброго дня, любі діти. 
    Перегляньте, будь ласка, навчальну презентацію


Виконайте практичну роботу
Самодопомога та допомога при стресі
Мета: навчитися здійснювати самодопомогу та надавати допомогу при стресі.

І. Самодопомога при стресі

1. Визначте, яка самодопомога буде для вас оптимальною
(виберіть із запропонованих варіантів або скористайтеся своїм):
• релаксація за допомогою прогулянок на свіжому повітрі, танцювання або
іншої фізичної активності, що приносить вам задоволення;
• малювання, вишивання або інші види рукоділля;
• читання книжок;
• виконання простої механічної роботи, що не потребує зосередження:
прибирання в кімнаті, миття посуду тощо;
• релаксація за допомогою водних процедур, плавання;
• доглядання за тваринами або рослинами;
• релаксація за допомогою музики;
• спілкування з друзями, рідними. 
2. Зробіть висновки щодо необхідності самодопомоги в стресовій ситуації. 
3. Виконуйте 1-2 варіанти, щоб "переключитися" зі стресової ситуації

ІІ. Допомога при стресі
Уявіть ситуацію, коли близька вам людина переживає стрес через те, що в її
житті сталося нещастя.
Як їй допомогти, щоб полегшити її страждання? Ось декілька порад:
• Будьте поруч. Не ставте ніяких питань, просто посидьте і помовчіть разом. У
людини, яка пережила щось дуже погане, може виникнути бажання виговоритися, а
можей ні. Ви маєте бути готові вислухати людину, але в жодному разі не
запитуйте: «Розкажи, як ти почуваєшся». Просто будьте поряд, поки знадобиться
ваша допомога.
• Якщо людина почала розповідати, що вона відчуває, що з нею відбувається,
то уважно слухайте і співчувайте їй. Скажіть, що ви завжди готові бути поруч і
раді прийти на допомогу, коли буде потрібно.
• Часто кращий спосіб підтримати людину — це просто проводити з нею час.
Подивитися кіно або почитати що-небудь разом. Але поводьтеся так, щоб у
людини не виникало відчуття, що вона зобов’язана поговорити з вами про свій
стан.
1. Дайте відповіді на запитання.
- Чи готові ви користуватися такими порадами?
- Які ще поради ви могли б додати?  
2. Зробіть висновки щодо необхідності допомоги людині, яка перебуває в
стресовому стані. 

ДБАЙМО  ПРО  СВОЄ  ЕМОЦІЙНЕ  ЗДОРОВ'Я!!!!

ДОМАШНЯ  РОБОТА  
Повторити с. 91-145, підготуватися до контрольного тестування

11 лютого  7-Б клас
Тема. Ознаки психологічної рівноваги. Стрес і здоровя.

       Практична робота «Формування позитивної адекватної самооцінки»

Доброго дня, діти. 

  •   Попрацюйте з підручником, ще раз перечитавши § 19, 21
  •   Перегляньте навчальну презентацію

Автор: Нонна Кристат
  • Перевірте себе, пройшовши ТЕСТ  (на оцінку)


09 лютого 7-А клас
Тема. Причини виникнення і стадії розвитку конфліктів. Розпалювання конфліктів.

1. Доброго дня, семикласники. 

Попрацюйте з підручником, уважно перечитавши матеріал с. 142-143

2. Перевірте себе, виконавши ТЕСТ  (дедлайн: 10 лютого 12.00)

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ   Перечитати відповідний матеріал § 22


4 лютого     7-Б клас
2 лютого    7-А клас
Тема. Чинники стресу і виживання в екстремальних ситуаціях. Практична робота "Самодопомога й допомога пристресі"
1. Перегляньте навчальний матеріал, перейшовши за покликанням ПРЕЗЕНТАЦІЯ
2. Перечитайте матеріал підручника с. 129-134

3. НА  ОЦІНКУ  пройдіть ТЕСТ  (активний до 4 лютого 17.00)

- Виконайте   Практичну роботу

Самодопомога та допомога при стресі
Мета: навчитися здійснювати самодопомогу та надавати допомогу при стресі.
Порядок виконання роботи

І. Самодопомога при стресі
Уявіть стресову ситуацію, коли у вас виникає відчуття страху й тривоги.
Пам’ятайте, що стрес може виникати під впливом зовнішніх негативних чинників
на організм або внаслідок внутрішнього психоемоційного стану (різні події,
ситуації, самовідчуття).
1. Опишіть, що відбувається з вами в таких ситуаціях, за якими ознаками ви
визначаєте свій тривожний стан. Пригадайте, що в стресовому стані вам складно
зосередитися й виконувати звичну роботу, ви робите помилки, почуваєтеся
втомленими, не відчуваєте задоволення від зробленого тощо. 
2Визначте та запишіть, яка самодопомога буде для вас оптимальною
(виберіть із запропонованих варіантів або запропонуйте свій):
• релаксація за допомогою прогулянок на свіжому повітрі, танцювання або
іншої фізичної активності, що приносить вам задоволення;
• малювання, вишивання або інші види рукоділля;
• читання книжок;
• виконання простої механічної роботи, що не потребує зосередження:
прибирання в кімнаті, миття посуду тощо;
• релаксація за допомогою водних процедур, плавання;
• доглядання за тваринами або рослинами;
• релаксація за допомогою музики;
• спілкування з друзями, рідними. 
3. Зробіть висновки щодо необхідності самодопомоги в стресовій ситуації. 

ІІ. Допомога при стресі
Уявіть ситуацію, коли близька вам людина переживає стрес через те, що в її
житті сталося нещастя.
Як їй допомогти, щоб полегшити її страждання? Ось декілька порад:
• Будьте поруч. Не ставте ніяких питань, просто посидьте і помовчіть разом. У
людини, яка пережила щось дуже погане, може виникнути бажання виговоритися, а
можей ні. Ви маєте бути готові вислухати людину, але в жодному разі не
запитуйте: «Розкажи, як ти почуваєшся». Просто будьте поряд, поки знадобиться
ваша допомога.
• Якщо людина почала розповідати, що вона відчуває, що з нею відбувається,
то уважно слухайте і співчувайте їй. Скажіть, що ви завжди готові бути поруч і
раді прийти на допомогу, коли буде потрібно.
• Часто кращий спосіб підтримати людину — це просто проводити з нею час.
Подивитися кіно або почитати що-небудь разом. Але поводьтеся так, щоб у
людини не виникало відчуття, що вона зобов’язана поговорити з вами про свій
стан.
1. Дайте відповіді на запитання.
- Чи готові ви користуватися такими порадами?
- Які ще поради ви могли б додати?  
2Зробіть висновки щодо необхідності допомоги людині, яка перебуває в
стресовому стані. 

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Знати зміст параграфів 20-21

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас