7 клас Основи здоров'я дистанційне навчання 2019/2020

 28 травня 2021 р.   7-Б клас

- Доброго дня, діти. Сьогодні піде мова про Способи протидії негативному соціальному впливу 
Перегляньте відеоурок 

ПЕРЕВІРТЕ  СЕБЕ, виконавши тест

 07 травня 2021 р. 7-Б клас                                     27 квітня 2021 р. 7-А клас

- Доброго дня, діти.
 Ми продовжуємо тему про Заходи профілактики на державному і особистому рівнях інфекційних захворювань.
Сьогодні докладніше про ВІЛ-інфекцію

- Перегляньте кілька корисних відеоматеріалів


- Опрацюйте матеріал підручника с.177-181
Перевірте себе, виконавши тест


30 квітня 2021 р 7-Б клас                                       20 квітня 7-А клас
Тема. Заходи профілактики на державному і особистому рівнях інфекційних захворювань (ВІЛ, туберкульоз тощо)

- Доброго дня, семикласники.
Сьогодні про не менш небезпечні хвороби людства
- Перегляньте відеоматеріал

- Опрацюйте у підручнику с. 185-186
- Перевірте себе, виконавши ТЕСТ


  23 квітня 2021 р. 7-Б клас               13 квітня 2021 р. 7-А клас
Тема. Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків. Протидія залученню до вживання наркотиків.

- Доброго дня, діти. Для засвоєння теми уроку опрацюйте матеріал 
підручника с. 175-178
- Перевірте себе, виконавши ТЕСТ (на оцінку)


  16 квітня   2021 р. 7-Б клас                      06 квітня 2021 р. 7-А клас

- Доброго дня, семикласники. На жаль, реалії сьогодення такі, що люди стикаються із хворобами не лише фізіологічного характеру, а і соціального, наприклад, наркоманія. Але такій хворобі можна запобігти, якщо пам'ятати:   "НЕ ІСНУЄ НІ "ВАЖКИХ", НІ "ЛЕГКИХ" НАРКОТИКІВ"
 "ПРОФІЛАКТИКА  КРАЩЕ  НІЖ  ЛІКУВАННЯ"
- Отож тема уроку Наслідки вживання наркотиків

1. Перегляньте уважно презентацію 
(автор: Остролуцька Людмила)

2. Виконайте одне із завдань
- У робочому зошиті напишіть повідомлення "Міфи і факти про наркотики"
- Виготовте постер "Твоє життя - твій вибір"
Фото виконаних робіт надсилайте на адресу n.iwanchenko@gmail.com

09 квітня 2021 р.  7-Б клас                                         30 березня 2021 р. 7-А клас

- Доброго дня, діти. Сьогодні піде мова про плив комерційної реклами на здоров’я, наслідки компютерної, ігрової та Інтернетзалежності
- Перегляньте навчальну презентацію

- Уважно прочитайте і перегляньте відео
ІГРОВА  ЗАЛЕЖНІСТЬ
Три чверті українських підлітків до трьох годин на добу сидять за комп'ютером, граючи в ігри або блукаючи мережею Інтернет, про це свідчать дані експертів Міністерства охорони здоров’я. Різні дослідницькі компанії наводять різну статистику кількості українців, які користуються комп’ютером. Середня цифра - близько одинадцяти мільйонів. Підлітки - близько половини комп’ютерної аудиторії в Україні, зазначають фахівці. І лише п’ять відсотків батьків регулярно цікавляться, чим їхні чада займаються під час такого дозвілля, в які ігри грають та які сайти відвідують.
  Надмірне захоплення комп’ютером може призвести до психологічної залежності підлітка, зауважує кандидат психологічних наук Зоя Гаркавенко. Особливо небезпечна ігроманія.
 «Комп’ютерна гра завжди має зворотній зв'язок, тобто її можна повернути назад. Людина, яка опиняється у віртуальному просторі, завжди може виправити свої помилки, чого не може бути в реальному світі. І фактично однією із загроз, які несе ігрова залежність – це те, що людина перестає жити в реальному світі», - зазначають дослідники.

Домашнє завдання вказано на останньому слайді презентації. Фото виконаного завдання надсилайте на адресу 
n.iwanchenko@gmail.com

  26 брезня 7-Б клас                23 березня 2021 р. 7-А клас
Доброго дня, семикласники.

ПОВТОРІТЬ матеріал, вивчений на попередніх уроках, та 
виконайте узагальнювальне тестування


Тема сьогоднішнього уроку  "ХВОРОБИ  ЦИВІЛІЗАЦІЇ (неінфекційні захворювання)"
 - Перегляньте відеоурок (автор: Галина Дубина)
- Виконати домашнє завдання, запропоноване у відеоуроці вам допоможуть додаткові матеріали 

09 лютого 2021 р.
Тема. Стрес і здоровя. Чинники стресу і виживання в екстремальних ситуаціях
                   Практична робота «Самодопомога та допомога при стресі»

- Перегляньте навчальну презентацію 

- Перечитайте матеріал підручника с.129-134
НА ОЦІНКУ пройдіть ТЕСТ

- Виконайте   Практичну роботу
Самодопомога та допомога при стресі
Мета: навчитися здійснювати самодопомогу та надавати допомогу при стресі.
Порядок виконання роботи

І. Самодопомога при стресі
Уявіть стресову ситуацію, коли у вас виникає відчуття страху й тривоги.
Пам’ятайте, що стрес може виникати під впливом зовнішніх негативних чинників
на організм або внаслідок внутрішнього психоемоційного стану (різні події,
ситуації, самовідчуття).
1. Опишіть, що відбувається з вами в таких ситуаціях, за якими ознаками ви
визначаєте свій тривожний стан. Пригадайте, що в стресовому стані вам складно
зосередитися й виконувати звичну роботу, ви робите помилки, почуваєтеся
втомленими, не відчуваєте задоволення від зробленого тощо. 
2Визначте та запишіть, яка самодопомога буде для вас оптимальною
(виберіть із запропонованих варіантів або запропонуйте свій):
• релаксація за допомогою прогулянок на свіжому повітрі, танцювання або
іншої фізичної активності, що приносить вам задоволення;
• малювання, вишивання або інші види рукоділля;
• читання книжок;
• виконання простої механічної роботи, що не потребує зосередження:
прибирання в кімнаті, миття посуду тощо;
• релаксація за допомогою водних процедур, плавання;
• доглядання за тваринами або рослинами;
• релаксація за допомогою музики;
• спілкування з друзями, рідними. 
3. Зробіть висновки щодо необхідності самодопомоги в стресовій ситуації. 

ІІ. Допомога при стресі
Уявіть ситуацію, коли близька вам людина переживає стрес через те, що в її
житті сталося нещастя.
Як їй допомогти, щоб полегшити її страждання? Ось декілька порад:
• Будьте поруч. Не ставте ніяких питань, просто посидьте і помовчіть разом. У
людини, яка пережила щось дуже погане, може виникнути бажання виговоритися, а
можей ні. Ви маєте бути готові вислухати людину, але в жодному разі не
запитуйте: «Розкажи, як ти почуваєшся». Просто будьте поряд, поки знадобиться
ваша допомога.
• Якщо людина почала розповідати, що вона відчуває, що з нею відбувається,
то уважно слухайте і співчувайте їй. Скажіть, що ви завжди готові бути поруч і
раді прийти на допомогу, коли буде потрібно.
• Часто кращий спосіб підтримати людину — це просто проводити з нею час.
Подивитися кіно або почитати що-небудь разом. Але поводьтеся так, щоб у
людини не виникало відчуття, що вона зобов’язана поговорити з вами про свій
стан.
1. Дайте відповіді на запитання.
- Чи готові ви користуватися такими порадами?
- Які ще поради ви могли б додати?  
2. Зробіть висновки щодо необхідності допомоги людині, яка перебуває в
стресовому стані. 

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Знати зміст параграфа 21, повторити параграф 20

29 січня 2021 р.
Засвоїти тему уроку допоможе презентація


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Опрацювати матеріал підручника с. 110-115

22 січня 7-Б клас          19 січня 2021 р. 7-А клас

Тема уроку. Умови успішного навчання. Розвиток сприйняття, уваги, пам’яті, творчих здібностей.

Доброго дня, діти.  Розгорніть робочий зошит і запишіть  дату й тему уроку.
Для засвоєння навального матеріалу пропоную вам переглянути презентацію


- Виконайте письмово наступні завдання
Позначте твердження "+" або "-".
  • Без розвитку сприйняття неможливо формувати ні пам’ять, ні мислення, ні уяву.
  • Довільна увага виникає ненавмисно, без будь-яких зусиль з боку людини.
  • У більшості людей найкраща концентрація інтелектуальної уваги досягається в спокійній обстановці, коли відсутні сильні відволікаючі подразни.
  • Підліток не може концентрувати свою увагу у важливій для нього діяльності.
Практична робота  «Відпрацювання навичок планування часу»
Мета: відпрацювати навички планування часу; скласти план наступного дня.
Хід роботи
1. Оберіть заходи завтрашнього дня. які є для вас найважливішими. Коли за часом вони мають відбутися? Запишіть.
2. Оберіть заходи завтрашнього дня. які є важливими для вас і ваших рідних. Коли за часом вони мають відбутися? Запишіть.
3. Пригадайте, які домашні обов'язки ви повинні виконати. Коли? Запишіть.
4. Пригадайте, які справи завтрашнього дня пов'язані зі школою. Коли іх треба виконати? Запишіть.


ФОТО ВИКОНАНИХ ЗАВДАНЬ НАДІШЛІТЬ НА АДРЕСУ 
   n.iwanchenko@gmail.com

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Перечитайте у підручнику параграфи тем "Умови ефективного навчання", "Уміння вчитися" 


15 січня 2021 р. 7-Б клас
12 січня 2021 р. 7-А клас
- Доброго дня, діти. Поговоримо сьогодні про ДУХОВНИЙ  РОЗВИТОК  ОСОБИСТОСТІ,  ЖИТТЄВІ  ЦІННОСТІ  І  ЗДОРОВ'Я


ПРИГАДАЙ. ПОМІРКУЙ. ПЕРЕВІР
Пройдіть тест-самоперевірку
****************************************************************************
22 грудня 2020 р.
- Доброго дня, любі семикласники. 
Розгляньте тему сьогоднішнього уроку, скориставшись презентацією 

ЗАКРІПЛЮЄМО
Перечитайте матеріал підручника с.65-70


01 грудня 2020 р. 7-А клас
Тема уроку. Індивідуальний розвиток підлітків
        Ознаки біологічного, психічного, соціального, духовного  дозрівання.
І. Попрацюйте з підручником. 
     Уважно прочитайте матеріал с. 67-69

ІІ. Перегляньте презентацію та виконайте у робочому зошиті запропоновані на останніх двох слайдах завдання. 

ІІІ. ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
     Попрацюйте  творчо. Виконайте завдання 1 на сторінці 70 вашого підручника.
РОБОТУ  ПРИШЛІТЬ на e-mail:   n.iwanchenko@gmail.com 

17 листопада 2020 р. 7-А клас
Повторіть домашнє завдання, тему "Безпека оселі"


Тема сьогоднішнього уроку. Правила пожежної безпеки у школі. Оповіщення про пожежу. Первинні засоби пожежогасіння. Алгоритм дій під час пожежі в громадському приміщенні.

Уважно перегляньте навчальну відеопрезентацію

     ЦЕ НЕОБХІДНО  ПАМ'ЯТАТИ

Закріплюючи матеріал уроку, НА  ОЦІНКУ, виконайте ТЕСТ

ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ
Повторити матеріал розділу "Здоров'я людини", підготуватися до контрольної роботи

03 листопада 2020 р. 7-А клас
Тема. Види ДТП.  Положення тіла, які знижують ризики травмування під час ДТП. Дії свідків ДТП.

Аварії трапляються тому, що нинішні водії їздцях по вчорашніх дорогах на завтрашніх машинах з післязавтрашньої швидкості

             Вітторіо Де Сіко, італійський режисер та актор

ЧИ  ЗНАЄТЕ  ВИ  ЩО?..

Найперша дорожньо-транспортна пригода, що спричинила людську смерть, стала в середині серпня 1896 року в Лондоні. Наїзд на пішохода став Артур Едселл, що керував автомобілем і вбив на-смерть 44-річну англійку Бріджит Дрісколл, яка мала двох дітей. До цього відбувалося кілька ДТП, але всі вони були незначні, тому що швидкість автомобілів у ті часи була дуже низькою.  Як передавали очевидці першого наїзду на пішохода з летальним результатом, автомобіль Артура Едселла мчав з шаленою на ті часи швидкістю, приблизно 8 миль на годину (13 кв/год).

Артур Едселл здійснював випробовування нового автомобіля «Англо-французької компанії», його метою було продемонструвати публіці нову машину,, проте він забувся і перевищив швидкість і наїхав на пішохода .Це сталося, швидше всього тому,що містер Едселл хотів справити враження на дівчину, з якою він їхав у автомобілі. Так само свідки показали, що містер Едселл жваво спілкувався зі своєю пасажиркою. Недоліками містер Едселла  насамперед був надто малий водійський досвід (усього три тижні) і різноманітні відволікаючі фактори, які й донині є причинами аварій. Після цього ДТП судом було винесене рішення, що цей наїзд зі смертельним результатом  був нещасним випадком, жодних звинувачень проти компанії і містера Едселла висунуто не було.

ОПРАЦЬОВУЄМО  НАВЧАЛЬНИЙ  МАТЕРІАЛ

2. ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ

Правила поведінки під час ДТП:

- сповзти на підлогу;

- закрити голову руками, притиснути її до колін і впасти на бік;

- після зупинки через двері чи вікно (його слід відчинити або розбити ) вибратися назовні з кузова чи салону;

- за можливості надати допомогу іншим потерпілим;

- відійти від транспорту на велику відстань, оскільки можливий вибух;

- якщо автомобіль затонув у воді, то вийти з нього можна через опущене (чи вибите) скло (у воді автомобілі не вибухають).

3. Попрацюйте з підручником
- с.44-48

4. Практична робота (обов'язково для виконання)
Обравши одну із ситуацій,  виконайте письмово  на аркуші А 4 (сфотографуйте і пришліть на адресу n.iwanchenko@gmail.com)
Алгоритм поведінки пішохода – свідка ДТП
 * Алгоритм поведінки пасажира при ДТП у громадському транспорті
* Алгоритм поведінки пасажира автомобіля, який впав у водойму

5. Домашнє завдання 
Докладно вивчити матеріал підручника с.43-49, підготуватися до тестування

_____________________________________________________________
16 жовтня 2020 рік  7-Б клас
Тема  уроку. Заходи безпеки під час поїздки на вантажному автомобілі. Небезпечні вантажі.
 І. Працюємо з підручником. 
     1. с.40 розглянути малюнок, у робочому зошиті записати 3, на вашу думку, найважливіші умови безпечної поїздки пасажира на вантажному автомобілі.
  Обов'язково додайте до свого запису: Водій повинен з пасажирами провести інструктаж із безпеки життєдіяльності!
    2.  с.41-42 прочитайте навчальний матеріал про небезпечні вантажі
ІІ. На оцінку виконайте тест, перейшовши за покликанням   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8259131
(доступ відкрито до 16.00)

________________________________________________________________
06 жовтня 2020 рік  7-А клас

Перевіряємо домашнє завдання з теми "Види і джерела ризику", виконуючи завдання у робочому зошиті
1. Розподіліть запропоновані ситуації за колонками: 
     виправдані ризики, невиправдані ризики
Узяти участь у змаганнях, захистити слабшого, перебігати дорогу у місці, де немає пішоходного переходу, вживати наркотики,рятувати чиєсь життя, загасити невелику пожежу, запливати під час купання на глибину, гратися петардами, залишити без нагляду увімкнену праску.
2. Дайте оцінку ситуаціям,користуючись схемою:
     - вид ризику
     - рівень ризику
     - як убезпечитися
Підлітки переходять річку по тонкій кризі. Юнак не підтримав пропозицію  вуличної компанії: розпити пляшку спиртного. Накращі друзі посварилися через різні точки зору щодо необхідності займатися скелелазанням.
3. Запишіть 5-6 порад "Щоб уникнути небезпек потрібно..."

Тема уроку. Безпека на дорозі. Безпека пасажира легкового автомобіля. Засоби безпеки легкового автомобіля.

1. Перечитайте подані матеріали
2. Ознайомтеся з відеоматеріалом

Домашнє завдання

Підготуйте вікторину чи складіть кросворд за темою "Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля". 



Навчальні матеріали 2019-2020 за 2019-2020 навчальний рік
Тести
1.Наркотик — це:
а) отрута;
б) засіб для зняття стресу;
в) нейтральна речовина.
2.Фізична залежність від наркотику характеризується:
а) ейфорією;
б) ломкою;
в) галюцинаціями
3.Наркозалежність:
а) може настати після першого прийому наркотику;
б) настає тільки після декількох років прийому наркотику;
в) у здорової і молодої людини не настає навіть після декіль­кох років прийому наркотику.
4.Позбутися від наркозалежності:
а) неможливо;
б) можна після тривалого лікування в наркологічній клініці;
в) можна в будь-який момент за власним бажанням.
5.Незаконне поширення наркотиків карається:
а) штрафом;
б) позбавленням волі;
в) обмеженням прав.
6.Наркоман, котрий добровільно звернувся за допомогою:
а) безкоштовно забезпечується наркотиками;
б) одержує кваліфіковане лікування;
в) карається позбавленням волі.

Самостійна робота

   І рівень
1.     Спосіб поводитись, не замислюючись, що, як і чому ти робиш.
     А) Звичка;  Б) Етикет;
     В) Примус;  Г) Спонтанність; 
2.  Що таке ІМТ?
     А) Індекс мозкової травми;  Б) Індекс маси тіла;
     В) Інфекція м’язової тканини;  Г) Інфекція травмованого мізинця; 
3.  Від чого найбільше залежить наше здоров’я?
     А) Спадковості;  Б) Стану довкілля;
     В) Способу життя;  Г) Медицини; 
4.  Для чого потрібні подушки безпеки?
     А) Для захисту автомобіля;  Б) Для сну водія;
     В) Для захисту пасажира та водія;  Г) Для уникнення аварії;
5.  Речовини, що сприяють виникнення злоякісних пухлин.
     А) Канцерогени;  Б) Бактерії;
     В) Віруси;  Г) Гормони;
6.  Вкажіть, з якого боку слід здійснювати посадку і висадку з легкового автомобіля:
     А)  з лівого боку;  Б) з боку тротуару, узбіччя;
     В) з будь-якого боку; 
                 ІІ рівень
7.     Дайте визначення терміну:
          Здоров’я – це ………
8.  Про що йдеться в описі?

     «Надмірне відлущення шкіри. Найчастіше уражає волосяну частину голови й окремі ділянки шкіри на обличчі. Раніше вважали, що це захворювання є спадковим. Нині переважає думка про його інфекційну природу…»?
9. Що впливає на здоров’я шкіри?
10. Поставте у правильний стовпчик цифри
Вірусні інфекції
Бактеріальні інфекції


       1) Грип; 2) Туберкульоз; 3) Дизентерія; 4) ВІЛ-інфекція    
       5) Вітряна віспа; 6) Сальмонельоз;
                      ІV рівень
11. Назвіть переваги здорового способу життя.

Семестрова контрольна робота 
(термін виконання до 22 травня)
І рівень – початковий
Виберіть одну правильнувідповідь.
1. Соціальні фактории ризику, які  негативно впливають на здоров’я підлітківє:
а) зацікавленість точними науками;
б) читання детективних історій;
в) компанії підлітків, в яких люблять азартні ігри, вживають алкоголь та тютюн.
2.     Причинами виникнення негативних емоцій є:
а) розчарування в близькій людині;
б) прагнення до вивчення нового матеріалу;
в) взаємопорозуміння в шкільному колективі;
г) спортивнізмагання.
3.     Збудник туберкульозу довго зберігає свою життєздатність в таких умовах:
а) у вологих, не освітлюваних сонцем місцях;
б) у сухих, добре освітлених сонячним промінням місцях.
4. Помірний стрес, який є корисним для здоров’я – це:
а) загартування; б) бійка між однокласниками;
 в) голодування;
г) відстоювання своєї точки зору, не зважаючи на оточуючих.
5.     Пасивне паління – це:
а) паління іноді, тільки в колі друзів;
б) явище, коли людина змушена вдихати дим від цигарок інших курців.
6. Конфліктна ситуація – це:
а)відвідування стоматологічного кабінету;
 б) непорозуміння між товаришами;
в) підготовка до контрольної роботи;
г) хвороба одного із учасників футбольної команди.
ІІ рівень – середній
А. Постав знак “+” де правильні твердження, а знак “ – “ де помилкові твердження.
1.     При ушкодженні людського організму може виникнути больовий стрес.
2.     Небезпечна компанія – фактор ризику для нормального психічного розвитку підлітка.
3.     Існуютьспеціальні вправи, спрямовані на розвиток інтелектуальних здібностей.
4.     Сварки з батьками сприяють нормальному психічному розвитку підлітка.
    Б.Визначте рівень ризику щодо інфікування ВІЛ і поставте знак “+” у відповідному стовпчику:

Твердження

Високийризик
Низькийризик
Без ризику
1.     Потискати руку людині, яка хвора на СНІД.



2.     Стати жертвою згвалтування.



3. Користуватися спільною зубною щіткою, манікюрними ножицями.



4. Сидіти за однією партою з ВІЛ – інфікованим.



5. Робити пірсинг в нестерильних умовах.



6.     Обмінюватися верхнім одягом з
ВІЛ – інфікованим.



7. Читати спільні книги з ВІЛ – інфікованим.



8. Укуси комарів.



9. Користуватися громадським транспортом.



10. Відвідування басейну.




В.Закінчи визначення.
1.     Розумові здібності людини, її розум, розсудок, свідомість називають _______________________________________________________________ .
2.     Універсальну реакцію організму на небезпеку, комплекс пристосувальних реакцій до будь-яких складних умов називають ______________________ .
ІІІ рівень – достатній
1.Познач правильні твердження “ + ”, а знаком “ – “  твердження з помилками.
а) туберкульоз діагностують за допомогою проби Манту;
б) за законом України, ВІЛ – інфіковані люди мають бути ізольовані від суспільства з метою запобігання поширенню хвороби;
в) людей, котрі розповсюджують наркотики, притягують до кримінальної відповідальності;
г) відмова від відвідування молодіжних вечірок, нічних дискоклубів, залів ігрових автоматів є фактором ризику для соціального розвитку підлітків;
д) уживання ін’єкційних наркотиків різко підвищує ризик зараження СНІДом;
е) туберкульоз – класичний приклад “хвороб цивілізації”.
2.Складіть пам’ятку для тих, хто опинився в екстремальній ситуації.
а) опинившись в екстремальнійситуації, намагайся _________________________________________________________________ ;
б) скажи собі, що боятися вжепізно, треба _________________________________________________________________ ;
в) пригадай усе, щоти колись ____________ по телевізору про людей, які опинилися в подібному становищі;
г) реально оціни _____________ і свої фізичні _________________________________________________________________ ;
д) склади ___________________ і намагайся дотримувати сяйого;
е) ніколи не втрачай ___________________ на порятунок.
Використовуйте слова для довідок: чув, читав, бачив; план дій; надії; ситуацію, можливість; діяти; заспокоїтися.
3.     Закінчити визначення.
а) хімічні речовини рослинного або синтетичного походження, які здатні викликати зміну психічного стану людини й систематичне вживання яких призводить до фізичної залежності, називають _______________________________________________________________;
б) хвороби людини, які виникли внаслідок негативного впливу промислової й науково – технічної революції на навколишнє середовище й саму людину, називають _______________________________________________________________;
в) мікроорганізм, бацилу, яка викликає розвиток такого тяжкого захворювання, як туберкульоз легенів, називають ______________________________________________________________ ;
г) надлишкове відкладання жиру в органах та тканинах при переїданні, низьку рухову активність, називають ______________________________________________________________ .
IVрівень – високий
1.     Розібрати ситуацію, найти вірну відповідь.
«Приятель запропонував Сергію наркотик, але той відмовився. Тоді приятель попросив, щоб Сергій просто залишив цей наркотик у себе на якийсь час. Сергій погодився, думаючи, що це йому нічим не загрожує. А як думаєш ти?»

2. «Оксана знайшла в школі на підвіконні мобільний телефон. Вона знає, що треба знайти власника і повернути, однак вагається, чи не взяти телефон собі.» Допоможи дівчині прийняти правильне рішення
Всі виконані роботи сфотографувати щоб чітко було видно написане із вказаними датами і надіслати на вайбер з підписом прізвища і класу тел. +380994458673

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас

Сімейна форма 8 клас