16 квітня 2021 р. 7-Б клас 06 квітня 2021 р. 7-А клас
- Доброго дня, семикласники. На жаль, реалії сьогодення такі, що люди стикаються із хворобами не лише фізіологічного характеру, а і соціального, наприклад, наркоманія. Але такій хворобі можна запобігти, якщо пам'ятати: "НЕ ІСНУЄ НІ "ВАЖКИХ", НІ "ЛЕГКИХ" НАРКОТИКІВ" "ПРОФІЛАКТИКА КРАЩЕ НІЖ ЛІКУВАННЯ" - Отож тема уроку Наслідки вживання наркотиків
1. Перегляньте уважно презентацію
(автор: Остролуцька Людмила)
2. Виконайте одне із завдань
- У робочому зошиті напишіть повідомлення "Міфи і факти про наркотики"
- Виготовте постер "Твоє життя - твій вибір"
Фото виконаних робіт надсилайте на адресу n.iwanchenko@gmail.com
09 квітня 2021 р. 7-Б клас 30 березня 2021 р. 7-А клас
- Доброго дня, діти. Сьогодні піде мова про плив комерційної реклами на здоров’я, наслідки комп’ютерної, ігрової та Інтернетзалежності
- Перегляньте навчальну презентацію
- Уважно прочитайте і перегляньте відео
ІГРОВА ЗАЛЕЖНІСТЬ
Три чверті українських підлітків до трьох годин на добу сидять за комп'ютером, граючи в ігри або блукаючи мережею Інтернет, про це свідчать дані експертів Міністерства охорони здоров’я. Різні дослідницькі компанії наводять різну статистику кількості українців, які користуються комп’ютером. Середня цифра - близько одинадцяти мільйонів. Підлітки - близько половини комп’ютерної аудиторії в Україні, зазначають фахівці. І лише п’ять відсотків батьків регулярно цікавляться, чим їхні чада займаються під час такого дозвілля, в які ігри грають та які сайти відвідують.
Надмірне захоплення комп’ютером може призвести до психологічної залежності підлітка, зауважує кандидат психологічних наук Зоя Гаркавенко. Особливо небезпечна ігроманія.
«Комп’ютерна гра завжди має зворотній зв'язок, тобто її можна повернути назад. Людина, яка опиняється у віртуальному просторі, завжди може виправити свої помилки, чого не може бути в реальному світі. І фактично однією із загроз, які несе ігрова залежність – це те, що людина перестає жити в реальному світі», - зазначають дослідники.
Домашнє завдання вказано на останньому слайді презентації. Фото виконаного завдання надсилайте на адресу n.iwanchenko@gmail.com
26 брезня 7-Б клас 23 березня 2021 р. 7-А клас
- Доброго дня, семикласники.
ПОВТОРІТЬ матеріал, вивчений на попередніх уроках, та
Самодопомога та допомога при стресі Мета: навчитися здійснювати самодопомогу та надавати допомогу при стресі. Порядок виконання роботи
І. Самодопомога при стресі Уявіть стресову ситуацію, коли у вас виникає відчуття страху й тривоги. Пам’ятайте, що стрес може виникати під впливом зовнішніх негативних чинників на організм або внаслідок внутрішнього психоемоційного стану (різні події, ситуації, самовідчуття). 1. Опишіть, що відбувається з вами в таких ситуаціях, за якими ознаками ви визначаєте свій тривожний стан. Пригадайте, що в стресовому стані вам складно зосередитися й виконувати звичну роботу, ви робите помилки, почуваєтеся втомленими, не відчуваєте задоволення від зробленого тощо.
2. Визначте та запишіть, яка самодопомога буде для вас оптимальною (виберіть із запропонованих варіантів або запропонуйте свій): • релаксація за допомогою прогулянок на свіжому повітрі, танцювання або іншої фізичної активності, що приносить вам задоволення; • малювання, вишивання або інші види рукоділля; • читання книжок; • виконання простої механічної роботи, що не потребує зосередження: прибирання в кімнаті, миття посуду тощо; • релаксація за допомогою водних процедур, плавання; • доглядання за тваринами або рослинами; • релаксація за допомогою музики; • спілкування з друзями, рідними.
3. Зробіть висновки щодо необхідності самодопомоги в стресовій ситуації.
ІІ. Допомога при стресі Уявіть ситуацію, коли близька вам людина переживає стрес через те, що в її житті сталося нещастя. Як їй допомогти, щоб полегшити її страждання? Ось декілька порад: • Будьте поруч. Не ставте ніяких питань, просто посидьте і помовчіть разом. У людини, яка пережила щось дуже погане, може виникнути бажання виговоритися, а може, й ні. Ви маєте бути готові вислухати людину, але в жодному разі не запитуйте: «Розкажи, як ти почуваєшся». Просто будьте поряд, поки знадобиться ваша допомога. • Якщо людина почала розповідати, що вона відчуває, що з нею відбувається, то уважно слухайте і співчувайте їй. Скажіть, що ви завжди готові бути поруч і раді прийти на допомогу, коли буде потрібно. • Часто кращий спосіб підтримати людину — це просто проводити з нею час. Подивитися кіно або почитати що-небудь разом. Але поводьтеся так, щоб у людини не виникало відчуття, що вона зобов’язана поговорити з вами про свій стан. 1. Дайте відповіді на запитання. - Чи готові ви користуватися такими порадами?
- Які ще поради ви могли б додати? 2. Зробіть висновки щодо необхідності допомоги людині, яка перебуває в стресовому стані.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Знати зміст параграфа 21, повторити параграф 20
29 січня 2021 р.
- Засвоїти тему уроку допоможе презентація
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Опрацювати матеріал підручника с. 110-115
22 січня 7-Б клас 19 січня 2021 р. 7-А клас
Тема уроку.Умови успішного навчання. Розвиток сприйняття, уваги, пам’яті, творчих здібностей.
- Доброго дня, діти. Розгорніть робочий зошит і запишіть дату й тему уроку.
Для засвоєння навального матеріалу пропоную вам переглянути презентацію
- Виконайте письмово наступні завдання
Позначте твердження "+" або "-".
Без розвитку сприйняття неможливо формувати ні пам’ять, ні мислення, ні уяву.
Довільна увага виникає ненавмисно, без будь-яких зусиль з боку людини.
У більшості людей найкраща концентрація інтелектуальної уваги досягається в спокійній обстановці, коли відсутні сильні відволікаючі подразни.
Підліток не може концентрувати свою увагу у важливій для нього діяльності.
Практична робота «Відпрацювання навичок планування часу»
Мета: відпрацювати навички планування часу; скласти план наступного дня. Хід роботи 1. Оберіть заходи завтрашнього дня. які є для вас найважливішими. Коли за часом вони мають відбутися? Запишіть. 2. Оберіть заходи завтрашнього дня. які є важливими для вас і ваших рідних. Коли за часом вони мають відбутися? Запишіть. 3. Пригадайте, які домашні обов'язки ви повинні виконати. Коли? Запишіть. 4. Пригадайте, які справи завтрашнього дня пов'язані зі школою. Коли іх треба виконати? Запишіть.
ФОТО ВИКОНАНИХ ЗАВДАНЬ НАДІШЛІТЬ НА АДРЕСУ
n.iwanchenko@gmail.com
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Перечитайте у підручнику параграфи тем "Умови ефективного навчання", "Уміння вчитися"
15 січня 2021 р. 7-Б клас
12 січня 2021 р. 7-А клас
- Доброго дня, діти. Поговоримо сьогодні про ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ, ЖИТТЄВІ ЦІННОСТІ І ЗДОРОВ'Я
Розгляньте тему сьогоднішнього уроку, скориставшись презентацією
ЗАКРІПЛЮЄМО
Перечитайте матеріал підручника с.65-70
01 грудня 2020 р. 7-А клас
Тема уроку. Індивідуальний розвиток підлітків
Ознаки біологічного, психічного, соціального, духовного дозрівання.
І. Попрацюйте з підручником.
Уважно прочитайте матеріал с. 67-69
ІІ. Перегляньте презентацію та виконайте у робочому зошиті запропоновані на останніх двох слайдах завдання.
ІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Попрацюйте творчо. Виконайте завдання 1 на сторінці 70 вашого підручника.
РОБОТУ ПРИШЛІТЬ на e-mail: n.iwanchenko@gmail.com
17 листопада 2020 р. 7-А клас
Повторіть домашнє завдання, тему "Безпека оселі"
Тема сьогоднішнього уроку. Правила пожежної безпеки у школі. Оповіщення про пожежу. Первинні засоби пожежогасіння. Алгоритм дій під час пожежі в громадському приміщенні.
Уважно перегляньте навчальну відеопрезентацію
ЦЕ НЕОБХІДНО ПАМ'ЯТАТИ
Закріплюючи матеріал уроку, НА ОЦІНКУ, виконайте ТЕСТ
Повторити матеріал розділу "Здоров'я людини", підготуватися до контрольної роботи
03 листопада 2020 р. 7-А клас
Тема.Види ДТП. Положення тіла, які знижують ризики травмування під час ДТП. Дії свідків ДТП.
Аварії трапляються тому, що нинішні водії їздцях по вчорашніх дорогах на завтрашніх машинах з післязавтрашньої швидкості
Вітторіо Де Сіко, італійський режисер та актор
ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ ЩО?..
Найперша дорожньо-транспортна пригода, що спричинила людську смерть, стала в середині серпня 1896 року в Лондоні. Наїзд на пішохода став Артур Едселл, що керував автомобілем і вбив на-смерть 44-річну англійку Бріджит Дрісколл, яка мала двох дітей. До цього відбувалося кілька ДТП, але всі вони були незначні, тому що швидкість автомобілів у ті часи була дуже низькою. Як передавали очевидці першого наїзду на пішохода з летальним результатом, автомобіль Артура Едселла мчав з шаленою на ті часи швидкістю, приблизно 8 миль на годину (13 кв/год).
Артур Едселл здійснював випробовування нового автомобіля «Англо-французької компанії», його метою було продемонструвати публіці нову машину,, проте він забувся і перевищив швидкість і наїхав на пішохода .Це сталося, швидше всього тому,що містер Едселл хотів справити враження на дівчину, з якою він їхав у автомобілі. Так само свідки показали, що містер Едселл жваво спілкувався зі своєю пасажиркою. Недоліками містер Едселла насамперед був надто малий водійський досвід (усього три тижні) і різноманітні відволікаючі фактори, які й донині є причинами аварій. Після цього ДТП судом було винесене рішення, що цей наїзд зі смертельним результатом був нещасним випадком, жодних звинувачень проти компанії і містера Едселла висунуто не було.
Перевіряємо домашнє завдання з теми "Види і джерела ризику",виконуючи завдання у робочому зошиті
1. Розподіліть запропоновані ситуації за колонками:
виправдані ризики, невиправдані ризики
Узяти участь у змаганнях, захистити слабшого, перебігати дорогу у місці, де немає пішоходного переходу, вживати наркотики,рятувати чиєсь життя, загасити невелику пожежу, запливати під час купання на глибину, гратися петардами, залишити без нагляду увімкнену праску.
2. Дайте оцінку ситуаціям,користуючись схемою:
- вид ризику
- рівень ризику
- як убезпечитися
Підлітки переходять річку по тонкій кризі. Юнак не підтримав пропозицію вуличної компанії: розпити пляшку спиртного. Накращі друзі посварилися через різні точки зору щодо необхідності займатися скелелазанням.
3. Запишіть 5-6 порад "Щоб уникнути небезпек потрібно..."
Тема уроку. Безпека на дорозі. Безпека пасажира легкового автомобіля. Засоби безпеки легкового автомобіля.
Підготуйте вікторину чи складіть кросворд за темою "Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля".
Навчальні матеріали 2019-2020 за 2019-2020 навчальний рік
Тести
1.Наркотик — це: а) отрута; б) засіб для зняття стресу; в) нейтральна речовина.
2.Фізична залежність від наркотику характеризується: а) ейфорією; б) ломкою; в) галюцинаціями
3.Наркозалежність: а) може настати після першого прийому наркотику; б) настає тільки після декількох років прийому наркотику; в) у здорової і молодої людини не настає навіть після декількох років прийому наркотику.
4.Позбутися від наркозалежності: а) неможливо; б) можна після тривалого лікування в наркологічній клініці; в) можна в будь-який момент за власним бажанням.
В) Для захисту пасажира та водія; Г) Для уникнення аварії;
5. Речовини, що сприяють виникнення злоякісних пухлин.
А) Канцерогени; Б) Бактерії;
В) Віруси; Г) Гормони;
6. Вкажіть, з якого боку слід здійснювати посадку і висадку з легкового автомобіля:
А) з лівого боку; Б) з боку тротуару, узбіччя;
В) з будь-якого боку;
ІІ рівень
7.Дайте визначення терміну:
Здоров’я – це ………
8. Про що йдеться в описі?
«Надмірне відлущення шкіри. Найчастіше уражає волосяну частину голови й окремі ділянки шкіри на обличчі. Раніше вважали, що це захворювання є спадковим. Нині переважає думка про його інфекційну природу…»?
1.Розумові здібності людини, її розум, розсудок, свідомість називають _______________________________________________________________ .
2.Універсальну реакцію організму на небезпеку, комплекс пристосувальних реакцій до будь-яких складних умов називають ______________________ .
ІІІ рівень – достатній
1.Познач правильні твердження “ + ”, а знаком “ – “ твердження з помилками.
а) туберкульоз діагностують за допомогою проби Манту;
б) за законом України, ВІЛ – інфіковані люди мають бути ізольовані від суспільства з метою запобігання поширенню хвороби;
в) людей, котрі розповсюджують наркотики, притягують до кримінальної відповідальності;
г) відмова від відвідування молодіжних вечірок, нічних дискоклубів, залів ігрових автоматів є фактором ризику для соціального розвитку підлітків;
д) уживання ін’єкційних наркотиків різко підвищує ризик зараження СНІДом;
е) туберкульоз – класичний приклад “хвороб цивілізації”.
2.Складіть пам’ятку для тих, хто опинився в екстремальній ситуації.
а) опинившись в екстремальнійситуації, намагайся _________________________________________________________________ ;
б) скажи собі, що боятися вжепізно, треба _________________________________________________________________ ;
в) пригадай усе, щоти колись ____________ по телевізору про людей, які опинилися в подібному становищі;
г) реально оціни _____________ і свої фізичні _________________________________________________________________ ;
д) склади ___________________ і намагайся дотримувати сяйого;
е) ніколи не втрачай ___________________ на порятунок.
Використовуйте слова для довідок: чув, читав, бачив; план дій; надії; ситуацію, можливість; діяти; заспокоїтися.
3.Закінчити визначення.
а) хімічні речовини рослинного або синтетичного походження, які здатні викликати зміну психічного стану людини й систематичне вживання яких призводить до фізичної залежності, називають _______________________________________________________________;
б) хвороби людини, які виникли внаслідок негативного впливу промислової й науково – технічної революції на навколишнє середовище й саму людину, називають _______________________________________________________________;
в) мікроорганізм, бацилу, яка викликає розвиток такого тяжкого захворювання, як туберкульоз легенів, називають ______________________________________________________________ ;
г) надлишкове відкладання жиру в органах та тканинах при переїданні, низьку рухову активність, називають ______________________________________________________________ .
IVрівень – високий
1.Розібрати ситуацію, найти вірну відповідь.
«Приятель запропонував Сергію наркотик, але той відмовився. Тоді приятель попросив, щоб Сергій просто залишив цей наркотик у себе на якийсь час. Сергій погодився, думаючи, що це йому нічим не загрожує. А як думаєш ти?»
2. «Оксана знайшла в школі на підвіконні мобільний телефон. Вона знає, що треба знайти власника і повернути, однак вагається, чи не взяти телефон собі.» Допоможи дівчині прийняти правильне рішення
Всі виконані роботи сфотографувати щоб чітко було видно написане із вказаними датами і надіслати на вайбер з підписом прізвища і класу тел. +380994458673
ІІ семестр 2025 Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2025 24.04.2025 27.05.2025 Контрольне тестування Розробка власного проєкту Контрольне тестування Алгоритми та програми. Частина 1 Алгоритми та програми. Частина 2 Інформаційна мозаїка Алгоритми та програми. Частина 2 Створення ігрового проєкту Проєкт "Кульки" Створення гри із лопанням кульок. Офіційний сайт Проєкту Сode Club Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки" Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна) 27.05.2025 Контрольне тестування Інформаційна мозаїка І семестр 2024 Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 11.10.2024 13.11.2024 06.12. 2024 1 Створення власного проєкту. 2.Контрольне тестування 3.Контрольне тестування Презентації та анімації Інформаційні процеси та мере...
ІІ Семестр Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 07.02.2025 14.03.2025 24.04.2025 22.05.2025 Контрольне тестування Практична робота Контрольне тестування Контрольне тестування Алгоритми та програми. Графічні примітиви Опрацювання текстових даних Створення та публікація веб-ресурсів Опрацювання мультимедійних об’єктів 07.02.2025 Контрольне тестування Перейдіть за посиланням та виконайте тест 👉 Алгоритми та програми. Графічні примітиви 14.03.2025 Опрацювання текстових даних Практична робота 1. Створіть текстовий документ за зразком. У завданні 1 створюєте багаторівневий список. У завданні 2 фото (весни) можна додати своє. 2. Збережіть документ та відправте на електронну адресу вчителів irishu4ka@gmail.com або bidenkoalla1977@gmail.com 24.04.2025 Створення та публікація веб-ресурсів Контрольне тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3385266 22.05.2025 Опрацюв...
ІІ семестр 25.04.2025 Електричний струм (Завдання: Контрольна робота ) 23.05.2025 Робота і потужність електричного струму. Електричний струм у різних середовищах. (Завдання: Контрольна робота ) зразок підписування робіт Контрольна робота Теплові явища. Розділ 1 виконати до 17.10.2024 Роботу виконати на аркуші в клітинку, підписати згідно зі зразком та надіслати якісне фото на поштову скриньку irishu4ka@gmail.com Завдання додаю Контрольна робота Теплові явища. Розділ 2 виконати до 20 .12.2024 Роботу виконати на аркуші в клітинку, підписати згідно зі зразком та надіслати якісне фото на поштову скриньку irishu4ka@gmail.com Завдання додаю
Комментарии
Отправить комментарий