7 клас Технології дистанційне навчання 2019/2020
Завдання 7А (27.04.2021), 7Б (28.04.2021)
Тема: "Виготовлення екологічних мішечків"
Шановні учні, пропоную вам, у рамках предмету "Технології" долучитись до всеукраїнського проекту "Мішечок", що проводиться громадською організацією "Міжнародний молодіжний рух "School Recycling World". Суть проекту полягає у відмові від пластику, та заміна його предметами багаторазового використання. Саме такими і є ці торбинки. Вони можуть використовуватись для походу в магазин за продуктами, зберігання різноманітних речей, або як альтернатива поліетиленовим упаковкам.
За даними ООН, щороку у Світі використовують 5 трильйонів поліетиленових торбинок. При цьому кожного ж року до океану потрапляє 8 мільйонів тонн пластику. Щорічно у світі виготовляють понад 13 мільярдів пластикових пакетів, тобто 300 штук на кожного дорослого. У природному середовищі поліетилен розкладається більше ніж двісті років, а пластик - майже 450 років. Водночас деякі вчені вважають, що пластик лише розпадається на шматочки, які з часом стають меншими
Мішечок — це торбинка, виготовлена
власноруч з тканини.Така річ сприяє економії грошових
коштів споживача шляхом її багаторазового використання
і відмови від споживання одноразового пакування.
Шановні учні, пропоную вам, у рамках предмету "Технології" долучитись до всеукраїнського проекту "Мішечок", що проводиться громадською організацією "Міжнародний молодіжний рух "School Recycling World". Суть проекту полягає у відмові від пластику, та заміна його предметами багаторазового використання. Саме такими і є ці торбинки. Вони можуть використовуватись для походу в магазин за продуктами, зберігання різноманітних речей, або як альтернатива поліетиленовим упаковкам.
Мішечок — це торбинка, виготовлена
власноруч з тканини.Така річ сприяє економії грошових
коштів споживача шляхом її багаторазового використання
і відмови від споживання одноразового пакування.
Приклади еко мішечків
Тканинний мішечок із зав'язками – це універсальне пакування практично для всього, починаючи з маленьких ювелірних прикрас, фруктів і закінчуючи об'ємними наборами з кількох предметів.
Для виготовлення мішечка слід підготувати:
тканину (можна використати старі простирадла, одяг тощо);
нитки в колір або контрастні (згідно з планами майстра чи майстрині);
голку, ножиці та сантиметрову стрічку;
гарний шнур або стрічку;
декоративні елементи: аплікації, намистини, нитки для вишивання й інші матеріали.
Тканинний мішечок із зав'язками – це універсальне пакування практично для всього, починаючи з маленьких ювелірних прикрас, фруктів і закінчуючи об'ємними наборами з кількох предметів.
Для виготовлення мішечка слід підготувати:
тканину (можна використати старі простирадла, одяг тощо);
нитки в колір або контрастні (згідно з планами майстра чи майстрині);
голку, ножиці та сантиметрову стрічку;
гарний шнур або стрічку;
декоративні елементи: аплікації, намистини, нитки для вишивання й інші матеріали.
Відеоінструкція по виготовленню еко мішечка
Також приклади виготовлення та оздоблення мішечків на відео за посиланнями:
https://www.instagram.com/tv/BzcVIX4CqCq/?igshid=144b0l6xlzik2
https://www.youtube.com/watch?v=RjnVkChTOvg
https://www.youtube.com/watch?v=h9t_a4PcJUY
https://www.youtube.com/watch?v=wbzJtbJUtq4
Завдання полягає у тому, щоб виготовити щонайменше по одному мішечку від кожного учня. Мішечок можна виготовляти як по наведеним інструкціям вище, так і за іншим дизайном, який ви можете знайти в інтернеті, або розробити самотужки.
Важливим є унікальність виробу. Це може бути незвична форма, чи матеріал, вишивка ниткою чи бісером, розпис тощо.
Фотографії готового виробу скидати на вайбер за номером +380991613789. Важливо, щоб на фотографії був піпис роботи, або безпосередньо фото з автором. Якщо ви виготовили декілька робіт, то їх також варто скидати одним фото.
Також, за бажанням, можна взяти індивідуальну участь у кокурсі. Для цього треба зробити фото або відео створеного мішечка (можна з автором), опублікувати в соціальних мережах з хештегами #SchoolRecyclingWorld #SRW #мішечокSRW #мішечок й відмітити сторінки https://www.instagram.com/schoolrecyclingworld та(або) https://www.facebook.com/Schoolrecyclingworld. Такі роботи будуть автоматично брати участь в індивідуальних розіграшах подарунків.
Рекомендуємо підписатись на сторінки організаторів проєкту та слідкувати за перебігом проєкту. Переможці проєкту (конкурсу) будуть нагороджені під час урочистостей у своєму навчальному закладі.
Також приклади виготовлення та оздоблення мішечків на відео за посиланнями:
https://www.instagram.com/tv/BzcVIX4CqCq/?igshid=144b0l6xlzik2
https://www.youtube.com/watch?v=RjnVkChTOvg
https://www.youtube.com/watch?v=h9t_a4PcJUY
https://www.youtube.com/watch?v=wbzJtbJUtq4
Завдання полягає у тому, щоб виготовити щонайменше по одному мішечку від кожного учня. Мішечок можна виготовляти як по наведеним інструкціям вище, так і за іншим дизайном, який ви можете знайти в інтернеті, або розробити самотужки.
Важливим є унікальність виробу. Це може бути незвична форма, чи матеріал, вишивка ниткою чи бісером, розпис тощо.
Фотографії готового виробу скидати на вайбер за номером +380991613789. Важливо, щоб на фотографії був піпис роботи, або безпосередньо фото з автором. Якщо ви виготовили декілька робіт, то їх також варто скидати одним фото.
Також, за бажанням, можна взяти індивідуальну участь у кокурсі. Для цього треба зробити фото або відео створеного мішечка (можна з автором), опублікувати в соціальних мережах з хештегами #SchoolRecyclingWorld #SRW #мішечокSRW #мішечок й відмітити сторінки https://www.instagram.com/schoolrecyclingworld та(або) https://www.facebook.com/Schoolrecyclingworld. Такі роботи будуть автоматично брати участь в індивідуальних розіграшах подарунків.
Рекомендуємо підписатись на сторінки організаторів проєкту та слідкувати за перебігом проєкту.Переможці проєкту (конкурсу) будуть нагороджені під час урочистостей у своєму навчальному закладі.
Завдання 7Б (07.04.2021)
Тема: "Виготовлення ловця снів. Плетіння павутини"
Згідно з індіанськими віруваннями, павутина всередині кола - це різноманітні дороги в житті людини, між якими доводиться вибирати. Жодна людина поняття не має, яка дорога є найбільш вірною.
Павутинка з ниток повинна оберігати людей від поганих подій.
Невеликий центровий отвір - це сам людський дух, який відкритий для позитивних подій.
Згідно з індіанськими віруваннями, павутина всередині кола - це різноманітні дороги в житті людини, між якими доводиться вибирати. Жодна людина поняття не має, яка дорога є найбільш вірною.
Павутинка з ниток повинна оберігати людей від поганих подій.
Невеликий центровий отвір - це сам людський дух, який відкритий для позитивних подій.
Приклади павутинки в ловцях снів
На фото зображені приклади складних павутин, проте на нашому уроці, ми спробуємо сплести просту, стандартну павутину, таку, як зобажено на фото нижче. На минулому уроці вашим завданням було обплести кільце, тобто повністю підготувати звготовку під павутину.
Повна інструкція по плетінню показана у відео, починаючи із шостої швилини
Завдання.
Сплести павутинку на власному ловці снів. За бажанням можна плести павутину іншого виду, схеми якого ви можете знайти в інтернеті.
Фото виконаного завдання скидати на вайбер за номером +380991613789. Разом із фотографією писати прізвище, ім'я та клас. Бажаю успіхів!)
Сплести павутинку на власному ловці снів. За бажанням можна плести павутину іншого виду, схеми якого ви можете знайти в інтернеті.
Завдання 7А (06.04.2021);
Тема: "Традиційне японське оригамі – Кусудама"
Завдання: доробити виріб.
Завдання 7Б (31.03.2021)
Тема: "Виготовлення ловця снів"
Ловець снів — древній амулет індіанців Північної Америки, основне завдання якого — оберігати людей уві сні від злих духів. В давнину талісман робили зі сплетіння жил оленя, жорстких ниток, надітих на вербове кільце, та вплетених різнобарвних пір’їн.
Для більш детального ознайомлення із походженням, історією та функціями ловців перегляньте інформацію за посиланням: https://moyezdorovya.com.ua/tsikavi-fakti-pro-pohodzhennya-lovtsiv-sniv/
Приклади ловців снів
Практична робота 7Б (31.03.2021)
Завдання 1.
Завдання 2.
Завдання 7А (30.03.2021);
Тема: "Традиційне японське оригамі – Кусудама"
Кусуда́ма (яп. 薬玉 — «лікарська куля») — один з найдавніших декоративних традиційних японських виробів у техніці оригамі. «Кусурі» японською мовою означає «ліки», «тама» — «куля». Отже, слово «кусудама» можна перекласти як «лікарська куля». Разом з тим, так називаються декоративні кулясті конструкції, зібрані з паперових квіток, розеток або модулів іншої форми.
Величезні паперові кулі здавна використовувалися японцями під час синтоїстських релігійних містерій «каґура» як символи сонця. У той час їхня поверхня складалася з голівок щільно притиснутих одна до одної паперових гвоздик. Сьогодні жодне японське свято в храмі або в будинку не обходиться без кусудам, тільки виготовлення їх у техніці оригамі вимагає набагато більше часу в порівнянні з фігурками, складеними тільки з одного квадрата, оскільки для виконання деяких куль потрібні десятки модулів.
Кусудами нерідко підвішували в кімнаті хворого. Одержавши в подарунок подібну роботу, як правило, зроблену кількома людьми, людина, що занедужала, сприймала її як символ побажання якнайшвидшого одужання — своєрідний знак загальної уваги й турботи.
Існує кілька варіантів класичних паперових кусудам, разом з тим, з'являється все більше й більше авторських розробок, що вже потрапили в книги японських оригамістів Макото Ямаґучі й Томоко Фузе, голландки Евердіен Тіглаар і деяких інших авторів.
Кусудами зазвичай збирають із шести, дванадцяти, або двадцяти чотирьох однакових модулів і підвішують на тонку кольорову мотузочку до стелі або лампи. Знизу для прикраси зазвичай прикріплюють зроблену з ниток китицю.
Приклади кусудами
Практична робота
та приступайте до виконання першої частини практчної роботи, а саме
(дівчатка)
Використовуючи мережу інтернет, та пригадавши вивчену в попередніх класах тему "Виготовлення об'ємних виробів з бісеру", переглянути об'ємні вироби виготовлені з бісеру та ознайомитися з технологіями їх виготовлення, обрати один із виробів (букет квітів не менше 3шт, дерево з бісеру на власний вибір, прикраси (біжутерія) з поєднанням різних технологій виконання, або тварини чи фрукти середніх розмірів) підібрати матеріали для виготовлення,коротко для себе скласти поетапний план виконання роботи. Виконати обраний виріб.
Для тих учнів які не мають бісеру виконати 2 вироби з підручних матеріалів на власний вибір. Наприклад килимок зі старих речей, використовуючи ножиці та гачок для в'язання, або браслет на руку плетений з джгута чи ниток, чи щось інше практичне і потрібне. Також можна виконувати вироби використовуючи техніки орігамі та квілінг.
приклади подано за посиланнями:
https://images.app.goo.gl/tdjJSfsVndsENUa16
https://images.app.goo.gl/2krc1o773amcfGzk9
https://images.app.goo.gl/Q4243ZXXZ9SeW1DV6
https://images.app.goo.gl/UZvYyN9zkpRfcSp39
Виконана робота оцінюватиметься в 12 балів.
(хлопчики)
Обрати одне із відомих місць міста або авто, на власний вибір, та використовуючи папір,картон, фанеру, гвіздки підручні матеріали, клей тощо виконати макет обраного місця, можна використовувати техніку паперкрафт, зразки подано за посиланнями.
https://images.app.goo.gl/kZQoQMwsT5sHA52W7
https://images.app.goo.gl/siTefbVT7MXUvyeQA
https://images.app.goo.gl/gS4zfH5gxT7x9uoy5
поетапність виконання роботи коротко записати для себе на аркуші і принести до школи разом із роботою по закінченню карантину. Розмір основи роботи має бути не більше 40 см і не менше 20 см по довжині.
Виконана робота оцінюватиметься в 12 балів.
5й тиждень (з 13 по 17 квітня )(для всих разом)
Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY
та використовуючи інструкції по використанню засобів побутової хімії що є у наявності за призначенням виконати вологе прибирання приміщення в якому проживаєте. для підтвердження зробити фото та надіслати на вайбер +380994458673 фото підписувати прізвище ім'я та клас
6й тиждень (з 20 по 24 квітня )(для всих разом)
Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=MfYCHoI8uy4
Дотримуватися порядку та спокою під час перебування вдома.
опрацювати правила користування побутовими електроприладами та інструкцію з використання пилососа.
https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY
https://subject.com.ua/textbook/work/6klas_3/30.html
Дотримуючись правил користування побутовими електроприладами виконати прибирання приміщення в якому проживаєте.
PS: якщо немає пилососа то виконати прибирання за допомогою віника попередньо змочивши його водою для того щоб пил не поширювався по приміщенні.
Для підтвердження виконання завдання зробити фото та надіслати у вайбер +380994458673 підписавши прізвище ім'я та клас.
Через те що діти навантажені іншими предметами, записи теоретичної частини відміняю, за дітьми залишається усне опрацювання інструктажів перед виконанням практичних завдань та інформації що подається у завданнях для ознайомлення. Фотозвіт надсилати лише самого процесу виконання дитиною практичної роботи.
7й тиждень (з 27 квітня по 01 травня)
Переглянути відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=MS8Q00ZG6yw
ознайомитися з інструкцією пункт 2 та 3:
http://ukped.com/okhorona-zdorov-ia/5499-instruktsiya-z-tekhniky-bezpeky-pid-chas-roboty-z-nozhytsiamy-i-nozhem.html
Виконувати роботу можна використовуючи звичайні нитки для в'язання або для шиття тільки складені в декілька шарів. а також не обпалювати краї, а щільно зав'язати в 2 рази та коротко обрізати.
Для підтвердження виконання завдання зробити фото впроцесі виконання дитиною завдання і результат роботи та надіслати у вайбер +380994458673 підписавши прізвище ім'я та клас.
Комментарии
Отправить комментарий