7 клас Англійська мова дистанційне навчання 2019/2020

 7-Б  05.10.2021 (Анна Мих) група А/В

Повторюємо матеріал, вивчений за вересень:
Present Simple i Present Continious, ступені порівняння прислівників
1) SB Ех. 5,6, р. 86
          Ех. 9,10, р. 87
          Ех. 8, р. 87 письмово в зошиті
2) Виконайте наступні онлайн-завдання на основі того ж самого граматичного матеріалу

Після виконання онлайн-вправ натиснути Finish, потім Email to my teacher. Після цього потрібно ввести дані учня і мою електронну пошту: anna.chernousova1988@gmail.com






7-А Група Стаднік Юлії Анатоліївни
5.10 Must/mustn't 
1. Перейти за посиланням і виконати завдання в зошиті 
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Must_or_mustn't/Must_-_Mustn't_em1602817rv
2. Student's book: ст  95 впр 28 читати і перекладати текст

2021-2022 навчальний рік
7-А 05.10група Юлії Олександрівни
Good morning!
Діти, перейдіть за посиланням нп онлайн-урок.
Домашнє завдання на 07.10
SB ex.25,p.94(слова вивчити на письмовий диктант)

SB ex.24,p.94(а-вивчити 2 міні-діалога;b-письмово(за зразком а)
WB ex.16,p.49(письмово)
Виконай інтерактивну вправу Ex1

2020-2021 навчальний рік
7-Б 27.05
Good morning!
Напишіть твір-біографію за зразком, використовуючи подані слова та фрази.


Зразок:



7-Б 06.05

Good morning! Сьогодні ми закріплюємо вивчений граматичний і лексичний матеріал за Unit 1,2.
Повторити допоможуть відео:


Виконуємо вправи в SB:
1)SB ex.1,p.24(письмово у зошиті)
SB ex.2,p.24(на місці трьох крапок поставити слово з довідки)
SB ex.3,p.24(здогодатися  і написати відповідне слово)
SB ex.4,p.24(поставити на місці трьох крапок слово з довідки)
SB ex.5,p.24(розкрити дужки, використавши правильтний час)
SB ex.6,p.24(створити 7 речень письмово у зошиті за зразком)
SB ex.7,p.25(слово в дужках поставити у минулий час)
SB ex.8,p.25(доповнити діалог поданими фразами)
2)Ex

7-А 05.05.2021 (група Анни Мих) 
Good morning! Сьогодні ми закріплюємо вивчений граматичний і лексичний матеріал за Unit 1,2. В SB виконайте наступні вправи.
1) SB Ех.7,8,9 р. 24-25 
!!! Уважно читайте завдання до кожної вправи!!!
2) Підготуватися до Progress Test 2 (WB p.125)
!!!! на ст 125 нічого не писати і не робити жодних позначок!!!!
Будемо писати цей тест по виходу з дистанційного навчання (12.05)!!!!





7 А група Євгенії Миколаївни
05.05.2021
Good afternoon! Сьогодні ми узагальнюємо тему "Theatre" пригадай лексику пов"язану із темою і теперішній доконаний час present perfect
Виконай завдання:
1. Пригадай 3 форму неправильних дієслів,або утвори її , якщо дієслово правильне і напиши її. 
2.  Співвіднеси слова з малюнками, зверни увагу, що є зайві слова
3.Обери правильну форму допоміжного дієслова у present perfect
4. З"єднай слова з їх описом.


Роботу надішли на пошту kroposvita@gmail.com

Прочитай інформацію про всесвітньовідоми театри
 Read me 
За зразком опису театрів в зошит напиши 7-10 речень про театр Кропивницького. Зошити з роботою зберу у школі 12.05

7-А 28.04.2021 (група Анни Мих) 
Good morning! Сьогодні ми закріплюємо вивчений граматичний і лексичний матеріал за Unit 1,2. В SB виконайте наступні вправи: Ех.1,2,3,4.5,6 р. 24 (Ех.6 виконати письмово в зошиті)
!!! Уважно читайте завдання до кожної вправи!!!
Фото ст. 24 і фото письмової вправи в зошиті чекаю на Вайбер!


7-А 26.04.2021 (група Анни Мих) 
Good morning! Сьогодні урок читання і слухання! Працюємо в друкованому зошиті (WB)
1) Ех.18, р.14 (слухати АУДІО, перекласти усно, обрати вірний варіант на основі прослуханого матеріалу)
2) Ех. 19, р. 14 читати і перекладати (кожне невідоме слово підписати в підручнику)
3) нижче відповіді на питання (в цій же вправі). Можна прямо в підручнику.
4) Ех. 20, р.14 перкалсти словаі вивчити їх усно (переклад незнайомого слова підписуємо анд самим словом)
Фото ст.14 чекаю на Вайбер до Ср!



7 А група Євгенії Миколаївни
28.04.2021
Good afternoon! Сьогодні ми працюємо над темою "Theatre" а саме про театр часів Шекспіра
The Globe theatre прослухай уважно і переглянь відео. Виконай завдання
Going to the theatre прочитай уважно про Шекспірівський театр, дай письмово відповіді на питання. Відповідай в тому часі в якому поставлене зпитання.
Роботи надішли на пошту kroposvita@gmail.com



7 А група Євгенії Миколаївни
26.04.2021
Good afternoon! Сьогодні ми працюємо над темою "Cinema" активізуємо лексику з теми та зупинимось на перевагах перегляду фільмів вдома чи кінотеатрах
1. Активізуй лексику з теми
2. Прочитай про вподобання підлітків ,1) обери чому  вони надають перевагу, 2) обери 4 переваги переваги перегляду фільмів вдома 3)  На основі їх висловлювань напиши про свої вподобання  Task 2 

7-Б 29.04

1)WB ex.14,p.13,  WB ex.7,p.74
2)SB p.22(прочитай та переклади історію)
SB ex.1,2,3,4,5,6,p.23(письмово)
3)Ex1

7-Б 27.04

SB ex.29,p.21(читати,перекладати)
SB ex.31,p.21(послухати і підкреслити правильне слово)
SB ex.32,p.21(написати коротку біографію Jules Verne(Жюль Верн) для шкільного журналу, використовуючи інформацію 
ex.32,p.21, зразок ex.29,p.21)

7-Б 26.04

Час: 26 апр. 2021 12:25 
Ідентифікатор конференції: 723 4517 6527
Код доступа: vt3R6W
1.SB ex.21,p.20(підбери прикметник з протилежним значенням, скориставшись словами з довідки)
SB ex.22,p.20(підбери прийменник, скориставшись словами з довідки)
SB ex.23,p.20(підбери таке слово, яке буде однаковим для 2 випадків(a,b)
SB ex.24,p.20(підбери слово,щоб утворилося словосполучення, скориставшись словами з довідки, потім СКЛАДИ З КОЖНИМ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМ РЕЧЕННЯ)
2. SB ex.26,p.20(вставити пропущене слово,потім перевірити себе
3.SB ex.27,p.20(напиши в тоненькому зошиті відповіді на запитання, використовуючи Past Simple)



7-А 21.04.2021 (група Анни Мих) 
Good morning! Сьогодні на уроці ми попрацюємо на закріпленням лексики, яку опрацювали на позаминулому уроці на ст.19.
1) Ех.21,22,23,24, р. 20
2) Ех. 26 вставити пропущене слово за змістом, потім прослухати АУДІО і перевірити себе.
3) Ех. 27, р. 20 письмово дати відповіді на запитання про себе в Past Simple.
Фото виконаної вправи в тоненькому зошиті і фото ст.20 з підручника чекаю ан ВАЙБЕР!!!



7 А група Євгенії Миколаївни
21.04.2021
Good afternoon! Сьогодні підсумкове завдання з теми Лондон. Виконай і надішли на пошту kroposvita@gmail.com
Переглянь уважно матеріали дистанційного навчання, дороби роботи які ти пропустив і не надіслав. У четвер я виставляю оцінки в журнал.

7-А 19.04.2021 (група Анни Мих) 

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 7-А
Время: 19 апр. 2021 12:20 PM 
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 21.04.2021
1) SB Ех.6 с, р.16 письмово в зошиті за зразком про Albert, Alice,  Albert Victor + усно вивчити фрази-питання і відповіді про те, коли людина народилася і померла:
- When was Tom born?
- He was born in 1967.
- When did he die?
 - He died in 2003.
2) Вивчити міні-діалог про свою дату народження
- When were you born?
- I was born in 2008. (two thousand eight) 
3) SB Ех.9, р. 17 (послухати АУДІО, поставити позначки (галочки, хрестики), написати в зошиті запитання і відповіді за зразком)
4) SB Ех.12, р. 17 письмово скласти граматично вірно питання в Past Simple, підібрати відповідь і написати їх також в Past Simple (як в зразку)
Фото 3-х письмово виконаних вправ чекаю на Вайбер до Ср!





7 А група Євгенії Миколаївни
19.04.2021
Good afternoon! Ось і дістались ми до столиці Великобританії Лондона! Сьогодні ти здійсниш подорож по Лондону і познайомишся з його визначними місцями.

!!!Виконуй завдання покроково! Щоб переглянути видео чи завдання тисни на нього.

!!! Крок № 1 - із завдання 3 випиши слова у словник і вивчи їх. Виконану вправу надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com
Крок № 5 Виконану вправу надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com

"Sightseeing tour around London"

7-Б 22.04

Sb p.19(тексти з особистого щоденника читаємо, перекладаємо, усі незнайомі слова підписуємо і надсилаємо мені на перевірку усю с.19)
Аудіо - прослухати для того,щоб правильно читати слова в тексті
Sb,ex.19,p19(письмово у зошиті : знайти та виправити помилку у реченні), ex.20,p.19(розташувати речення у правильній послідовності)
SB р. 15 діалоги A,B,C читати і перекладати, вивчити виділені слова(зняти відео читання та перекладу діалогів В.С)НАДІСЛАТИ НА ВАЙБЕР 0959325922
SB Ех. 1b, р. 14 письмово за зразком
SB Ех. 3, р. 14(фрази читати та перекладати, записати у словник, вивчити)
SB Ех. 4, р. 15(поставити відповідну літеру)

7-Б 19.04

Повторимо матеріал попереднього уроку
WB EX.12,P.12 A-написати речення за зразком, В-написати 3 речення про себе, використовуючи конструкцію used to
У тоненькому зошиті пишемо вправу(переписуємо усе речення)

1.    Розкрийте дужки, вживаючи «used to» в стверджувальній, заперечній чи питальній формі.

 

1.    Julia ____________ (be) my best friend, but we are not friends any more.

2.    I gave up smoking one year ago. I _____________ (smoke) two packets of cigarettes a day.

3.    Chris ____________ (live) in a small flat, but now he lives in a big house.

4.    Andrew _____________ (drink) milk every day when he was a child.

5.    Ann _____________ (eat) at home, but now she eats out.

6.    I _____________ (not/like) meat, but now I am not a vegetarian.

7.    She ______________ (cry) a lot when she was younger.

8.    _____________ (you/go) to work on foot?

9.    He ______________ (not/watch) news, but now he watches it every day.

10.    Peter _____________ (earn) a lot, but now he is unemployed.


SB р. 15 діалоги A,B,C читати і перекладати, вивчити виділені слова
SB Ех. 1b, р. 14 письмово за зразком

7-А 14.04.2021 (група Анни Мих) 
1) SB Ех.17, р. 19 прочитайте уривки з особистого щоденника,перекладіть (АУДІО допоможе правильно читати слова, прослухайте)
2) Ех. 19, р. 19 виправіть помилки в реченнях відповідно до змісту тексту
3) Ех. 20, р. 19 поставте речення в правильному порядку
Фото ст. 19 чекаю в Вайбер! У тексті всі невідомі слова мають бути підписані.


7-А 12.04.2021 (група Анни Мих) 
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 7-А
Время: 12 апр. 2021 12:25 PM 
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 14.04.2021 в SB
1) Ех. 1а, р. 14 вивчити слова і фрази
2) Ех. 1b, р. 14 письмово за зразком
3) р. 15 діалоги читати і перекладати, вивчити виділені слова (буду опитувати на оцінку) Діалог С: зняти на відео як ви читаєте і перекладаєте цей діалог і відео надіслати мені на Вайбер.
4) Ех. 14 a/b, р. 18 (повторюємо Past Simple)
Фото виконаних в прав в зошиті і підручнику чекаю на Вайбер до Ср!



7 А група Євгенії Миколаївни
14.04
Ми продовжуємо наші подорожі і сьогодні ми будемо подорожувати потягом. Виконуй завдання покроково! Щоб переглянути видео чи завдання тисни на нього.
!!!Виконуй завдання покроково! Щоб переглянути видео чи завдання тисни на нього.

!!! З кроку № 2 випиши слова у словник і вивчи
       Завдання з кроку №4, 6 надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com
Увага 6 крок не відкривається. Замісь онлайн вправи в зошит письмово склади діалог і фото надішли у вайбер Репліки для діалогу  0954752609 


7 А група Євгенії Миколаївни
12.04

Ми розпочинаємо нову тему "Подорожі" 
Сьогодні ти подорожуватимеш літаком. Твоє завдання уважно прочитати і виконати кожен крок уроку. Щоб переглянути видео чи завдання тисни на нього.
!!!Виконуй завдання покроково! Щоб переглянути видео чи завдання тисни на нього.

!!! В кроці №3 - випиши слова у словник та вивчи їх
      Завдання з кроку №4, 5 надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com

7-Б 15.04

Перегляньте відео урок 




Запам'ятайте правила вживання конструкції 
USED TO(дія, яку робив раніше, зараз не робить)











1)Вивчи правила вживання конструкції USED TO в SB Ex 15 p. 18
2) WB Ех. 8, р. 74 письмово в зошиті (за зразком)
Виконай інтерактивні вправи Вправа1Вправа 2
3)Перегляньте відео урок
be used to (звичка щось робити)


4)  WB Ех. 9, р. 74
Виконай інтерактивні вправи Ex1Ex 2

7-Б 13.04

Перегляньте відео-урок


виконати письмово у тоненькому зошиті SB ex.11.p.17b(скласти міні діалоги питання -відповідь у минулому часі)
Виконайте інтерактивну вправуВправа
Виконайте Тест
необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 

7-Б 12.04
Онлайн-урок


1)SB ex.9,p.17.
2)WB ex11,p.12(письмово)
3)Виконайте інтерактивну вправувправа
необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 

7-А 07.04.2021 (група Анни Мих) 
Good morning! Сьогодні ми продовжуємо повторювати Past simple.
1) Повторіть ще раз правило і разницю між виразами used to do/ be used to doing і виконайте тести 

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send

2) Повторіть ще раз всі правила по  Past Simple з попередніх уроків і виконай наступні фрази в друк. зошиті.
WB Ех. 9 (а, b), 10, 12, 13. р. 12-13
Фото виконаних вправ (і в друк і в тоненькому зошиті) чекаю на Вайбер!




7-А 05.04.2021 (група Анни Мих) 
Анна Похила приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 7-А
Время: 5 апр. 2021 12:25 PM
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111

1) Вивчити правило used to (раніше щось робив, зараз не робить або раніше не робив, а зпрпз робить)

2) WB Ех. 8, р. 74 письмово в зошиті (за зразком)
3) Вивчити правило be used to doing (звик зараз робити) і зрозуміти різницю між двома вивченими конструкціями допоможе відео


4)  WB Ех. 9, р. 74
5) Повторюєхмо тему Family
SB Ех. 6, р. 16
WB Ех. 1, р. 10
Фото виконаних вправ (і в друк і в тоненькому зошиті) чекаю на Вайбер!




7-А 29./31.03.2021 (група Анни Мих) 
1) Повторюємо Past Simple (це правило є в блокноті з минулого року. У кого немає, роздрукуйте собі настувні таблички-правила) 









Відео теж допоможуть краще згадати





2) WB всі вправи на ст.72-73 ( Ех. 5,6, р. 73 письмово в зошиті)
Фото всіх виконаних вправ (і в друк зош і в тоненькому) чекаю на Вайбер!


7-А 03.03.2021 (група Анни Мих) 
1) Ех. 1, р. 6 слухати, поставити позначки в підручнику  АУДІО
2) Ех. 2 р. 6 письмово в зош
3)р. 7 dialogues A,B,C читати і перекладати АУДІО
4) р. 133 Photo File Section 1 ( заповнити в Present Simple)
5) WB p. 123 опрацювати Progress Test 1 ( ☝️☝️☝️на цій сторінці нічого не писати і не робити ніяких позначок ☝️☝️☝️)




7 А група Євгенії Миколаївни
07.04

Goog afternoon. Today we continue  to learn a new topic "Health"
Сьогодні ми вивчимо назви ліків і практикуємо вживання тематичних фраз у мові. Тренуємо навички аудіювання. Виконані завдання надсилай на пошту kroposvita@gmail.com

7 А група Євгенії Миколаївни
05.04
Goog afternoon. Today we start to learn a new topic "Health"
1.Слова у словник записати, вивчити

 a cold - застуда
a cough- кашель
cut- поріз
a fever.-лихоманка, жар
get one's arm broken- зламати руку
a headache. -головний біль
a runny nose. -нежить
a sore throat.-біль у горлі
a stomachache.- біль у шлунку
a toothache.- зубний біль

Переглянь відео , щоб краще запам"ятати лексику


Виконай вправу і надішли на пошту kroposvita@gmail.com
1. Health problems
Наступні вправи направлені на відпрацювання вживання лексики уроку і тісно пов"язані із сегодняшнею пандемією. Виконані завдання надсилай на пошту kroposvita@gmail.com

Health problems
Coronavirus
Coronavirus
Covid-19


7 А група Євгенії Миколаївни
29.03.
1. Переглянь відео, повтори правило вживання конструкції used to


2. Виконай тренувальні вправи і надішли на пошту  Вправа 1Вправа 2 kroposvita@gmail.com
3. Переглянь відео і пригадай яку конструкцію ми вживаємо для вираження звички в теперішньому часі

Ці правила є у тебе в SB Ex 15 p. 18
4. Виконай тренувальну вправу і надішли на пошту Вправа 3, kroposvita@gmail.com


7 А група Євгенії Миколаївни
03.03.2021
В граматичному зошиті повторіть правила утворення минулого простого часу Pst Simple. WB p.70


1. WB Ex. 1 p.72 а) постав дієслова у минулий час і впиши у правильний рядочок таблички b) заповни пропуски в реченнях словами з таблички
2. WB Ex. 2 p.72 утвори питання з поданих слів. В зошит дай відповіді на питання про себе письмово.
3. WB Ex. 3 p.73 дай коротки відповіді на питання. Використовуючи фрази під крапочками дай повну відповідь за зразком.
 4. WB Ex. 9 p.12 а) повтори 2 колонку неправильних дієслів і напиши подані слова у минулому часі. b)  використовуючи утворені слова склади і запиши речення про себе у минклому часі.
5.  Виконай вправу і надішли на пошту kroposvita@gmail.com  Task 1Task 2 для Артема і Наташі (попередні 2 онлайн вправи не виконуйте вам індивідуальні вправи на порівняння часів. Будьте уважні!) Task 1Task 2 (зверніть увагу на речення в минулому тривалому часі Past Cont.)

Home task 
 Повтори назви членів родини , виконай вправи:
SB Ex. 6 a p. 16
WB Ex. 1 p. 10 

7-Б 29.03.2021(Юлія Олександрівна)

Повторюємо утворення Past Simple
1)Перегляньте навчальне відео та занотуйте усі правила 

Regular Past Tense Verbs

Неправильні дієслова в англійській мові





2)Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 
Ex1 (правильні дієслова)
Ex2 (неправильні дієслова (див.сторінку 122 WB)
3)Перегляньте відео та пригадайте лексику

Members of the Family in English






4)Test(Family - using the Simpsons
The family)
необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 
5)виконай вправи:
SB Ex. 6 a p. 16
WB Ex. 1 p. 10 
Фото надсилаємо на номер 0959325922.

7-Б 30.03.2021(Юлія Олександрівна)

Онлайн-урок о 12:25

Ідентифікатор конференции: 736 8215 8629
Код доступа: HqLm5e
1)SB ex6b,p.16(у тоненькому зошиті написати по 2 речення (коли народився-was born та помер-died) про 5 членів Королівської родини)
SB ex6с,p.16(усно скласти діалоги за зразком про всіх членів Королівської родини)(діалог - зразок вивчити напам"ять)
WB ex2,p10(напишіть за зразком тексти про відомих особистостей)
2)перегляньте уважно навчальне відео 

WITH & BY

WB ex3,p10(напишіть правильний прийменник)
!!!3)Тестнеобхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 

7-Б 05.04.2021(Юлія Олександрівна)

1)SB ex7а,p.16(читаємо та перекладаємо тексти, до якого часу вони належать?)
2)SB ex7b,p.16(розташуйте виділені слова у табличці)
3)1)SB ex10,p.17(у тоненькому зошиті написати речення про те, що ти міг(could)та не міг(couldn't)коли тобі було 6 років)
4)WB ex4а,p11(поєднати 2 колонки)
WB ex4b,p11(скласти з словосполученнями частинки а цієї вправи 
(тобтоWB ex4а,p11)речення про те, що ти міг(could)та не міг(couldn't)коли тобі було 5років)
Виконуємо інтерактивну вправу Ex1необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 
Фото усіх виконаних завдань надсилаємо на номер 0959325922.

7-Б 06.04.2021(Юлія Олександрівна)

Wb ex9b,p.12(створи правдиві речення про себе в минулому часі)
Wb ex10,p.12(а- допищи, що кожен робив минулої п"ятниці, b-створи 5 речень про себе, друзів чи родичів(де ви були минулої п"ятниці)
Sb ex12,p.17(створити запитання та відповісти на нього)
Sb ex14,p.18(а- записати слово у минулому часі, b-доповнити питання потрібними словами)
  Виконуємо інтерактивну вправу Ex1необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 
Фото усіх виконаних завдань надсилаємо на номер 0959325922.

7-Б 08.04.2021(Юлія Олександрівна)

Уважно переглянь відео!
Фото файл 2
Wb ex11,p.12(створити діалоги)
WB ex4,p73(дописати фрази в діалог)
WB ex5,p73(створити речення за зразком)
WB ex6,p73створити міні діалоги за зразком
Виконай інтерактивні вправи

необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 
Фото усіх виконаних завдань надсилаємо на номер 0959325922.
7-А 20.01.2021 (група Анни Мих) 

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 7-А
Время: 20 янв. 2021 10:30 AM 
Идентификатор конференции: 770 6369 3478
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 25.02.2021 (група Анни Мих.)
1)  Ех.8,р.8 (в зошиті написати в Present Simple за зразком , що люди різних професій роблять)

\
2)Ще раз потренувати годинник:
What time is it? (натискаємо на мікрофончик, слухаємо, порторюємо, запам'ятовуємо, потів виконуємо по черзі завдання в MATCH 1,2,3, Fill in, Dictation. Не забуваємо себе перевіряти, натиснувши Check )
3) Повторити Present Continuous (всі таблиці і відео з попередього уроку) і виконати тести на Present Continuous

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send





20.01.2021

7А група Євгенії Миколаївни

Тема: «Present Perfect»

Classwork

 ever - коли небудь

never - ніколи

Have you ever been to London?- No, I have not.

Present Perfect + ever & never

Hometask

Вивчи правила 

Present Perfect - Videos

  

7-А 18.01.2021 (група Анни Мих) 

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 7-А
время: 18 янв. 2021 12:25 PM 
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 22222
Домашнє завдання на 20.02.2021 (група Анни Мих.)
1) Повторити Present Simple з попереднього уроку (таблиці)
2) Виконати тести по Present Simple
Тест 2 (Поставити слова в правильному порядку: Підмет➡️ Присудок➡️Другорядні члени речення)
Тест 3 (Зверніть увагу на підказки на початку тесту (є всі потрібні слова і фрази). Не забувайте про закінчення дієслів )

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send

3) Вивчити як утворюється Present Continuous (за таблицями нижче. Їх можна розрукувати і вклеїти правила в блокнот)!!!
!!!! Це ж саме правило ми вчити з вами в Click on 1 до канікул, подивіться в блокноти, там все має бути !!!!

Подивіться цікаву казку-пояснення Present Continuous





Affirmative sentence (Стверджувальна форм) (+)

Negative sentence (Заперечна форма) (-)


Questions (Питальна форма) (?)
Зверніть увагу, як ми додаємо закінчення -ing



4) Виконайте тренувальні вправи онлайн  на використання Present Continuous
Вправа 1 (Не забудьте себе в кінці перевірити! Вправу потрібно виконувати, поки всі відповіді не будуть вірні. Спробуйте розібратисяв чому саме і чому ви допустили помилку)!!!






18.01.2021

 група Євгенії Миколаївни

Тема: «Present Pefect»

По темі заплановано конференція в програмі Zoom

Час 12:30

Ідентифікатор конференції 7449129331

Пароль 1111

Classwork

 Choose the correct Conjugation

Present perfect

Since or For 

Hometask

Вивчи правила

 Present Perfect: since and for

 



7-А 13.01.2021 (група Анни Мих) 

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 7-А
Время: 13 янв. 2021 10:30 AM Хельсинки
Идентификатор конференции: 780 4373 9834
Код доступа: 11111

Домашнє завдання на 18.01.2021

1) Повторити Present Simple



2) Роздрукувати і виконати письмово вправи або в зошиті письмово

 3) Виконати тест

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send




група ЄвгеніЇ Миколаївни





7-А 11.01.2021 (група Анни Мих) 

Анна Похила приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Время: 11 янв. 2021 12:25
Идентификатор конференции: 734 8559 2129
Код доступа: 11111

Homework for 13.01.2021

1) вивчити годинник




2) Потренуйте себе по Годиннику
PRESENTATION
3) Виконати в зошиті письмово вправу

4) Вивчити виділені фрази і написати за зразком по 2 речення з кожною фразою.

Письмові вправи відправити мені на Вайбер протягом 11-12 січня (підписати ім.я і прізвище)

5) Виконати Тести по годиннику 11-12 січня
Тест 1
Тест 2

Test 3 (!!!!! звичайний метод називання часу)

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send



7-А 11.01.2021 (група ЄвгеніЇ Миколаївни

 Подключиться к конференциoom  о 12:ttps://us04web.zoom.us/j/7449129331?pwd=Y0xtVzBYbFJCTTFqUHFCK09BcG1JQT09

Идентификатор конференции: 744 912 9331
Код доступа: 1111

Розглядіємо Present perfect

Переглянь презентацію

 Виконай вправу і надішли мені на пошту   kroposvita@gmail.com

7-Б  11.01.2021(Юлія Олександрівна)


Онлайн-урок(Zoom-конференція)Урок на 12:25

1)Слова у словник, вивчити на усне опитування 
cartoon -мультик
comedy-комедія
detective story -детективна історія
documentary-документальний фільм
docu soap-документальний серіал 
reality show--реаліті шоу
science fiction-наукова фантастика
talk show- ток шоу
thriller -триллер
2)Read the text, do the exercise(прочитати текст(виділений рожевим), у вправі 3 допишіть пропущені слова з цього тексту)



3) Написати міні- твір "My favourite film"за такою структурою: 
The film is called ...(на місці трьох крапок пишемо назву фільма англ. буквами в лапках). It's a thriller/comedy...(вибираємо жанр фільму: триллер, чи комедія, або ж свій варіант).
I like it because it's exciting/funny...(я люблю його тому що він: вражаючий, чи смішний, або свій варіант). The music/actors/story is/are great!(музика, актори, історія є( is-для однини), або (are - для множини)

7-Б 12.01.2021(Юлія Олександрівна)


Онлайн-урок(Zoom-конференція)Урок о 12:25
Вивчити правила


Читати та перекладати діалог


Впр.1(усно)
Впр.2(письмово, вибрати правильне слово)
Впр.3(усно)
Впр.4(письмово, вибрати правильне слово)





7-Б  14.01.2021(Юлія Олександрівна)

1)Онлайн урок о 8:30
2)Перегляд та конспект навчального відео 
5)Test необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 
6)Прочитати та перекласти текст впр.3, відповісти на питання після тексту(письмово)

7-Б 18.01.2021(Юлія Олександрівна)


Идентификатор конференции: 761 8315 1111
Код доступа: 8tdhyC

2)записати у граматичний зошит та вивчити правила

Some і похідні від нього з'айменники вживаються у стверджувальних реченнях, any і його похідні вживаються у питальних і заперечних реченнях.

some — якийсь, дехтоsomebody / someone — хтосьsomething — щосьsomewhere — десь, кудись
any — який-небудь, якийсьanybody / anyone — хтось, хто-небудьanything — щосьanywhere — де-небудь, куди-небудь
no — ніякийnobody / no one — ніхтоnothing — ніщо, нічогоnowhere — ніде, нікуди
every — кожнийeverybody / everyone — кожний, усіeverything — усеeverywhere — всюди, скрізь

Займенники no onenobodynothing виражають заперечення або відсутність особи, предмета, явища. Оскільки ці займенники самі по собі передають заперечення, то з ними не вживаються інші види заперечень (дієслова в заперечній формі або прислівник never).

  • No one came to that party. – Ніхто не прийшов на ту вечірку.
  • Займенники everyoneeverybodyeverything передають значення цілісності, певної цілої кількості людей, предметів, явищ. Вони можуть вживатися в стверджувальних реченнях, загальних та спеціальних питаннях, а також в заперечних реченнях, коли частка not стоїть перед самим займенником.

    • Everyone wants to be rich. – Всі хочуть бути багатими. (ствердження)
    • This plan was approved by everybody. – Цей план був схвалений всіма. (ствердження)
    • Where is everyone going? – Куди всі йдуть? (спеціальне питання)
3)виконати тест (надіслати скріншот)
4)виконати exнеобхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 

7-Б 19.01.2021(Юлія Олександрівна)

1)Онлайн урок
Идентификатор конференции: 777 1788 1561
Код доступа: PU2HDr
2)написати програму своїх улюблених телепередач за зразком
3)виразно читати та перекладати тексти А,В
4) Ex1 ex2необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 
Test (Увага! час на виконання тесту обмежений)

7-Б 20.01.2021(Юлія Олександрівна)

1)Читаємо та перекладаємо історію про Шерлока Холмса(усі невідомі слова виписуємо у словник)

2)Виконуємо вправи 4(написати ім'я персонажа), впр.5(поєднати 2 частини речення), впр6(написати  лист другу Ватсона) 
Test необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 















7-Б 28.01.2021(Юлія Олександрівна)

1) вивчити годинник


2) Потренуйте себе по Годиннику

3)виконати вправу письмово

4) Вивчити виділені фрази і написати за зразком по 2 речення з кожною фразою.


7-Б 09.02.2021(Юлія Олександрівна)

1)Дивимось відео-пояснення граматичних правил утворення Present Continuous
2)Вивчити картку 1, картку 2
3)Виконуємо інтерактивні вправи
4)Do the testнеобхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 

7-Б 23.03.2021(Юлія Олександрівна)

WB p.123 Progress Test 1

7-Б 29.03.2021(Юлія Олександрівна)

Повторюємо утворення Past Simple
1)Перегляньте навчальне відео та занотуйте усі правила 

Regular Past Tense Verbs

Неправильні дієслова в англійській мові





2)Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 
Ex1 (правильні дієслова)
Ex2 (неправильні дієслова (див.сторінку 122 WB)
3)Перегляньте відео та пригадайте лексику

Members of the Family in English






4)Test(Family - using the Simpsons
The family)
необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 
5)виконай вправи:
SB Ex. 6 a p. 16
WB Ex. 1 p. 10 
Фото надсилаємо на номер 0959325922.

7-Б 30.03.2021(Юлія Олександрівна)

Онлайн-урок о 12:25

Ідентифікатор конференции: 736 8215 8629
Код доступа: HqLm5e
1)SB ex6b,p.16(у тоненькому зошиті написати по 2 речення (коли народився-was born та помер-died) про 5 членів Королівської родини)
SB ex6с,p.16(усно скласти діалоги за зразком про всіх членів Королівської родини)(діалог - зразок вивчити напам"ять)
WB ex2,p10(напишіть за зразком тексти про відомих особистостей)
2)перегляньте уважно навчальне відео 

WITH & BY

WB ex3,p10(напишіть правильний прийменник)
!!!3)Тестнеобхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 

7-А 28.12.2020 (група Анни Мих) 

В передрізвяні дні опрацьовуємо матеріал і тести на святкову тематику
 
Повторити СЛОВА (натиснути на це слово).

1) Читати, перекладати, вставити потрібне число в зірочку.
2) Слухати пісню, обрати потрібне слово, перекласти невідомі слова, СПІВАТИ пісню.
3) TEST 3
4) Читати, перекладати, обрати потрібні слова
5) Вставити потрібні слова ( внизу сторінки - підказка)
6) Слухати пісню, виконати вправи (у вправі є також ця пісня)



Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send




7-А 18.11.2020 (група Анни Мих) 

1) Повторити to be going to
2) SB Ex. 11, p. 91 письмово в зошиті за зразком
           Ex. 12, p. 91 письмово
Не забуваємо читати в перекладати речення.
3) Вивчити діалог в ролях (WB Ex.16, p. 22)

7-А 16.11.2020 (група Анни Мих) 

1) Повторити to be going to
2) WB Ex. 1, p. 46
           Ex. 8,9, p. 47
Не забуваємо читати в перекладати речення.
3) Вивчити діалог в ролях (WB Ex.16, p. 22)

7-А на 02.11.2020 (група Анни Мих) 

1) WB Ex. 15, p. 22 АУДІО 
Прослухати аудіо, заповнити пропуски.
2) WB Ex. 16, p. 22 вивчити діалог в ролях 
роль Джима вчать: Авксент'ва, Алєксєєнко, Бачурін, Бичко, Бурмітських, Григорьєв, Колодєєва, Кошаров
 Роль Біла вчать:Мошак, Пінчук, Савченко, Сухова, Форостинський, шевченко, Шеремет. 


Група Євгенії Миколаївни
16.12.2020
Marry Christmas!!!
Пригадай лексику Прослухай

 
1. Task 1
2/ Task 2
3/ Task 3
 
необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту kroposvita@gmail.com 
 
07,09.12.20
1. WB Ex 6,7,8.9 p.85
Не забуваємо читати в перекладати речення.
2.WB Ex 12 p. 96
 3. WB Ex 13,14,15,16 p. 96 
4 Progress Test Unit 9 

7-А 18.11.2020

1) Повторити to be going to
2) SB Ex. 11, p. 91 письмово в зошиті за зразком
           Ex. 12, p. 91 письмово
Не забуваємо читати в перекладати речення.
3) Вивчити діалог в ролях (WB Ex.16, p. 22)

7-А 16.11.2020

1) Повторити to be going to
2) WB Ex. 1, p. 46
           Ex. 8,9, p. 47
Не забуваємо читати в перекладати речення.
3) Вивчити діалог в ролях (WB Ex.16, p. 22)
02.11.2020
 Повторюємо неправильні дієслова. 
1. Повтори 3 колонки слів з карточки у граматичному зошиті.Виконай завдання, надішли мені на пошту або перепиши у зошит👇
 
07.10.2020
1.Повторити правила утворення та вживання Present Simple,Present Continuous . (за граматичним зошитом або WB p. 78,92)
2.Виконати завдання з карточки (розкрити дужки, поставити дієслово у правильний час)

 

 

7-А на 07.10.2020 (група Анни Мих) 

1) WB p. 74-75, 20-21

 
 

7-А на 12.10.2020 (група Анни Мих) 

 1) WB p. 76-77
   

7-Б на 21.12.2020(Юлія Олександрівна)

Онлайн-урок(Zoom-конференція)Урок на 12:25

Ідентифікатор конференції: 737 2594 3449
Код доступа: 8jHiRt

Перегляд презентації
Вивчити текст The UK напам'ять SB p.146

7-Б на 22.12.2020(Юлія Олександрівна)

Онлайн-урок(Zoom-конференція)Урок на 12:25


Ідентифікатор конференции: 795 2098 1671
Код доступа: 6w85Qh
Перегляд презентації 

7-Б на 24.12.2020(Юлія Олександрівна)

Онлайн-урок(Zoom-конференція)урок 9:30

Читати, перекладати текст, виконати усі вправи SBp.147

Testнеобхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 

7-Б на 28.12.2020(Юлія Олександрівна)

Онлайн-урок(Zoom-конференція)урок

переказ текста с.146




Dear students! 

Пропоную вам з користю провести час і збагатити свої знання з англійської мови :)

Наступні завдання націлені на закріплення та повторення вивченого матеріалу. Вам необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту kroposvita@gmail.com 

-Past simple tense
-Simple past SIMPLE PAST OF REGULARS AND IRREGULAR VEBRS 


Simple Present Exercises   

Will future

Чекаю на ваші роботи до 20.03.2020 
Завдання до 31.03
1. SB/ Ex 6,p 28 перекласти.У зошит скласти речення за зразком It is a blue plastic frame with glass stones on it.
2. WB Ex 1,2,3 p. 16 (Ex 3 -в зошит)

Виконати і надіслати завдання

Past simple
2. Повторити прийменники місця. WB p. 77

Prepositions of Place прийменники яких немає у підручнику випишіть з прекладом

W Ex 14 p. 18
WB Ex 12 p.81

Завдання для розумняшок , тим для кого завдань мало :)
Listen and fill in - Ed Sheeran - BeyoncéA listening exercise with a beautiful song. і спробуйте іі самостійно перекласти.




07.04
1. Теперішній завершений час в англійській мові уважно прослухай
2.  WB Ex1 p. 78
3. Перепиши у граматичний зошит
3. Теперішній завершений час. Топ 10 найбільш вживаних випадків використання уважно прослухай
 4. WB Ex6,7 p. 79
5. Present Perfect
Write Present Perfect forms of the verbs in the brackets.

09.04
1. Have you ever...? (present perfect2 ) уважно переглянь
2.   WB Ex2 p. 78  (a)
3.   WB Ex3 p. 78
4. WB Ex5,6 p. 79  
4.  WB Ex8 p. 79 (have|has been був , але зараз вже повернувся, він тут,  have|has gone пішов і зараз його немає.)

13.04-17.04
1. SB EX. 5 p.26 прослухай діалоги, прочитай їх. Співвіднеси їх з малюнками. Дай відповіді на запитання
2. Повтори правила утворення доконаного часу.
 SB EX. 12 p.30 прочитай питання і відповіді. Зверни увагу yet -ми використовуємо у питальних та зеперечних реченнях, already, just - у стверджувальнихЗапиши це у граматичний зошит
WB Ex 6 p. 79  перевір чи правильно ти підкреслив слова.
3. Виконай вправу і надішли на пошту. Нагадую як це робити Вам необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту kroposvita@gmail.com
 Present perfect
PRESENT PERFECT TIME EXPRESSIONS 

21.04-24.04
1. Уважно переглянь презентацію і запиши у граматичний зошит, з нової сторінки Зворотні займенники.- Як вони перекладаються. Випиши з презентації I- myself і так далі. Випиши фрази зі зворотніми займенниками які потрібно вивчити. (в кінці презентації).
2. Reflexive Pronouns потренуйся вживати займенники
3. Reflexive pronouns 
4.Personal Pronouns and Reflexive Pronouns Виконай вправи і надішли на пошту. Нагадую як це робити Вам необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту kroposvita@gmail.com


27.04-30.04
1. Sports пригадай назви видів спорту

2 Переглянь відео і пригадай play/go/do+sport

     Sport Collocations
2. Sports Vocabulary прописом впиши ріфшення прикладу, перетягни слово під малюнок. Слова вивчити. 
3. At The Sports Centre-Are you good at...?
3.Olympic Games 2020
4. Переклади речення в зошит. Повтори правила утворення доконаного чвсу. Час виконання дії не важливий, важливий результат!
- Вона поклала м"яч у кошик.
- Він ніколи не вдягає шолом.
- Його команда програла гру.
- Ти коли небудь був у басейні?
-Вони вже повернулись зі стадіону?
-  Вона ніколи не грала у волейбол.
- Де ви були? - Ми були в спортивному залі.
- Вони ще не повернулись зі змагань.

07.05
1.Kids vocabulary - Health Problems
2.Слова у словник записати, вивчити
 a cold - застуда
a cough- кашель
cut- поріз
a fever.-лихоманка, жар
get one's arm broken- зламати руку
a headache. -головний біль
a runny nose. -нежить
a sore throat.-біль у горлі
a stomachache.- біль у шлунку
a toothache.- зубний біль

2/ Health problems


Health problems
Coronavirus
Coronavirus
Coronavirus -reading comprehension
Covid-19

12/05-15/05
Listening:He Takes Care of His Cold
At the doctor's
Listening:Mark is Sick
What is the matter with.
Listening:At the Doctor
Health problems
Listening:He Takes Care of His Cold

Увага! Останні семестрові контрольні роботи
1. Sport in Our Life 
2. Oral comprehensions
3. Present Perfect - reading comprehension
4.Irregular verbs grouped by changes (напишіть 3 форми дієслова) 




7-а(16.03)
1) Work book
*ex.3,p.72(фрази додати у діалог,переробивши їх у минулий час : regular verbs  (правильні дієслова), irregular verbs(неправильні дієслова)
*ex.4,p.73(х заперечне речення в Past Simple ,
v стверджувальне  речення )
2)Students book
*впр.17,18,19,20,с.19
(читати,перекладати,всі незнайомі слова у словник,виконати завдання до текстів)
3)Students book
 таблиця неправильних дієслів с.124 напам'ять 1 стопчик(від слів до be-was/were-been до слів let-let-let)
4)перегляд відео
 
https://www.youtube.com/watch?v=mwh_IWwwN8Y&t=29s
https://www.youtube.com/watch?v=Xcnl8ei9690&t=19s
https://www.youtube.com/watch?v=MA3NFtLc22k&t=131s

7-а(20.03)
1)Student's book
ex.21,p,20(вибрати потрібний антонім, перекласти усі слова вправи.)
*ex.22,p20(вибрати потрібний прийменник)
2) гра минулий час gamestolearnenglish.com/past-tense-game/
відео вправа https://www.youtube.com/watch?v=QvYaoEx3MTg
3) Work Book
впр,5,с,11(WB)(написати до виділених слів антоніми,перекласти текст вправи)
*впр,5,с.73Wb(описати, що Джил робила минулого тижня)(використати інформацію з таблиці та зразок)(не забудьте, дієслово повинно бути в минулому часі)(згадайте, якщодієслова немає у табличці неправильних дієслів на с.124,то це слово првильне, а тому треба додати закінчення ed)Виконати вправу у зошиті
описати,що ти робив минулого тижня,у зошиті,як у вправі 5,с 73
*впр.6,с.73(Wb)
(У записці сказано,які прохання мами виконала Сюзен і біля них v, а які не виконала і біля них Х.Якщо поруч із проханням  v, то треба відповісти Yes,she did/
якщо поруч Х, то ми говоримо No,she didn't/
Для того, щоб скласти запитання ми на 1 місце ставимо допоміжне слово Did , далі на 2 місці ми пишемо підмет(в даному випадку це Susan, далі на 3 місці ми пишемо дієслово(тобто вибираємо із списку завдань)
За зразком створити діалоги про ті дії,які повинна була виконати Сюзен(7 діалогів)
у зошиті написати,що Сюзен зробила та що не зробила в минулому часі.
4)Students book
 таблиця неправильних дієслів с.124 напам'ять 1 стопчик(від слів до be-was/were-been до слів let-let-let)
5)Students book
*впр.17,с.19

(виділені слова вивчити на диктант)виразно читати
,перекладати



Надішліть фото виконаних завдань на вайбер (0959325922) або пошту(virvanyulya@gmail.com)


Підписуйте прізвище на фото. Дякую.
7а (23.03)
1(https://www.youtube.com/watch?v=L6so7THyFOU перегляд відео, виконання всіх вправ з відео у зошиті, фото надіслати мені.
2) https://learningapps.org/973241 виконати завдання та надіслати мені відповідь (обов*язково)


7а (25.03)
1)https://www.youtube.com/watch?v=F_43CzgWHd8 перегляд відео, виконання всіх вправ з відео у зошиті, фото надіслати мені.
2)https://www.youtube.com/watch?v=j32SurxnE4s вивчити правила вимови закінчень -ed. Виконати тест та надіслати мені https://learningapps.org/1044350


7а (25.03)
1)https://www.youtube.com/watch?v=wAb4aCphmLI перегляд відео, виконання всіх вправ з відео у зошиті, фото надіслати мені.
2)https://learningapps.org/9911183 виконати та надіслати фото


7а (27.03)
1)https://www.youtube.com/watch?v=xs1lMhxBlVo перегляд відео, виконання всіх вправ з відео у зошиті, фото надіслати мені.
2) learningapps.org/3744624 виконати вправу(фото мені)

7а (30.03.)
1)https://www.youtube.com/watch?v=5N8m0jRDaM0&t=18s усі речення з відео переписати та перекласти(надіслати фото)
2)learningapps.org/3747916 виконати вправу

7а (06.04.)
1)https://www.youtube.com/watch?v=lMGMRq0hwu4&t=3s перегляд відео, виконання всіх вправ з відео у зошиті, фото надіслати мені.
2)https://www.liveworksheets.com/dc110kf необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 

7а(08.04.)
1)https://www.youtube.com/watch?v=u-oc0oH5SMQ  перегляд відео, виконання всіх вправ з відео у зошиті, фото надіслати мені.
2)1)Student's book
ex.23,p,20(вписати правильне слово до діалогу двічі.)
*ex.24,p20(вписати правильне слово)
*ex.25,p20(з усіма фразами скласти речення)
3)тест (кросворд)виконати необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 

7а (10.04)
1.Передивись уважно відео та запам*ятай як утворюється 

Present Perfect Теперішній доконаний час

2. WB Ex1 p. 78
3.переглянь презентацію, занотуй правила уживання Present Perfect
 4. WB Ex6,7 p. 79
Вправа(виконати)

7а (13.04)
1)video (перегляд)
2) WB Ex2 p. 78  (a)
3.   WB Ex3 p. 78
7а (15.04)
1)Відео перегляд відео, виконання всіх вправ з відео у зошиті, фото надіслати мені.
2video перегляд
 2)WB Ex5,6 p. 79  
3).  WB Ex8 p. 79
7а (17.04)
1)перегляд відео, виконання всіх вправ з відео у зошиті, фото надіслати мені.
2)SB ex.29,p.21(читати,перекладати,розташувати абзаци у правильній послідовності)
3)SB ex.30(
4)Sb Ex 32,p.21(написати твір на 120 - 150 слів за поданим планом(зразок ex.29,p.21)

7а(22.04)

USED + INFINITIVE перегляд

1)WB ex/7,p/74(розташувати фрази у дві колонки Present(стосуюються теперішнього / past(стосуються минулого)
скласти з ними речення
2)WB ex.8,p.74(усно)(скласти діалоги до малюнків за зразком)
3)WB ex/9/p74(розкрити дужки)ЗВЕРНІТЬ УВАГУ
якщо у реченні є показник минулого часу, то треба використати формулу used to + інфінітив
якщо у реченні є показник теперішнього часу, то треба використати іншу формулу
be(am/is/are) used to + дієслово з інговим закінченням_
Наприклад
She isn't used to walking long distances/(розповідається про дію-факт, тому це теперішній час і ми використали 2 формулуbe(am/is/are) used to + дієслово з інговим закінченням)
Не used to play tricks on his friends when he was young(розповідається про те що він робив коли був молодим, отже минулий час, і перша формулаused to + інфінітив

7а(24.04)
1)WB ex 9,p.12(a - написати подане дієслово в минулому часі, b -створити речення в минулому часі про себе)
WB ex 10,p.12(написати відповіді на запитання чим кожний з людей на малюнках займався минулої п"ятниці в 11.00)
WB ex.11,p.12(усно за зразком скласти діалоги)
WB ex.12,p.12(написати речення за зразком, галочка - що робив, хрестик - що не робив(не забудьте! коли ми вживаємо didn't то дієслово треба вживати без показників минулого часу, інфінітив без частки to(якщо дієслово правильне то воно пишеться без ed(finished-didn't finish. якщо дієслово неправильне то треба використати 1 колонку(went-didn't go)

7а(27.04)
1)SB p/22 читаємо і перекладаємо історію(виконуємо вправи за цією історією
(SB ex/1,p.23(написати номер ілюстрації)
SB ex/2,p.23(написати Yes/No)
SB ex/3,p.23(відповісти на запитання)
SB ex/4,p.23(підкреслити у тексті неправильні дієслова)
SB ex/5,p.23(кросворд)
\2)Вправа виконати

7а(29.04)

Перегляд Possessive adjectives and pronouns

1)SB ex.6.p.23(прочитати, перекласти текст,замінити виділені слова на займенники(дивись в табличку над вправою)
2)WB ex/13.p.13(використовуючи подані фрази написати правдиві речення про себе)

WB ex/14.p.13(поставити дієслова ів дужках у минулий час)
WB ex/15.p.13(підкреслити правильне слово)
7а(04.05)
1.Вправа (виконати)
2.WB ex/16.p.13(тести)
3.WB ex/17.p.13(А-поставити слово в дужках у минулий часзгадайте, якщодієслова немає у табличці неправильних дієслів на с.124,то це слово правильне, а тому треба додати закінчення ed)
В- скласти з поданих фраз діалог за зразком частинки А .WB ex/17.p.13_)
7а(06.05)
1WB ex/18.p.14(прослухати,поставити  галочку)
WB ex/19.p.14(прочитати,перекласти текст, відповісти на питання)

7а(08.05)
WB ex/20.p.14(скласти речення про своє місто з використанням поданих фраз за зразком)
Перегляд відео

Урок 1. Зворот THERE IS/THERE ARE.

Вправа (виконати)

7а(13.05)
WB ex.21,p.15(читати,перекладати,відповісти на питання)

WB ex.22,p.15(а-прочитати,перекласти оголошення,b-читати перекладати коментарі,вибрати які з них про теперішнє, а які про минуле міста)
WB ex.23,p.15(написати твір на 120-150 слів, використовуючи текст впр.21,с.15 як зразок та інформацію про місто з вправи 22,с.15)

7а(15.05)
Виконуємо самостійну роботу Sb page 24-25, #1-10

7а(18.05)
Progress Test 2 p.125(WB)

Увага!!! Семесторові контрольні роботи відбудуться 20.05, 22.05, 25.05, 27.05

20.05.2020 На контроль говоріння - Підготувати 5-10 речень на тему"Arthur Conan Doyle"(SB ex29,p.21) або "Blackpool"(WB ex.21/,p.15)" (на вибір). Вивчити вибраний матеріал, прислати відео, де ви розповідаєте обрану тему на номер 0959325922 (вайбер) до 28.05.2020року
Пояснення тесту: (написано: підготувати матеріал, можна використати інтернет, або підручник)
завдання для контролю говоріння(Zoom конференція)



22.05
На контроль читання Reading
25.05
На контроль письма Progress Test 2 p.125(WB)
27.05
На контроль аудіювання  (відео-урок)))

 
 

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас