6-А та 6-Б класи Географія 2021-2022

 01.06, 06.06, 08.06 2022 року відбудуться індивідуальні консультації


30.05.2022 року

Тема: Корекція знань. Робота з картою по географічній номенклатурі.

Добий день, дорогі шестикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Сьогодні   урок корекції знань. Ми будемо працювати над знанням географічної номенклатури. 

1.Попрацюйте з картами атласу. Знайдіть об'єкти, зазначені у практичних роботах.

2. Виконайте вправи , які допоможуть вам краще засвоїти   розміщення геогафічних об'єктів

-https://learningapps.org/5774135

-https://learningapps.org/6966937

25.05.2022 року

Тема: Урок контролю знань з теми «Планета людей» (ТЕСТ Є КОНТРОЛЬНИМ І ОБОВ’ЯЗКОВИМ ДЛЯ ВИКОНАННЯ!!!!)

Добий день, дорогі шестикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Сьогодні   урок контролю знань  з розділу «Планета людей».

1.    Повторіть параграфи 60-64

2.    Виконайте тест за посиланням join.naurok.ua

Код доступу 7459285

 

БАЖАЮ УСПІХУ! СЛАВА УКРАЇНІ!

23.05.2022 року

Тема: Дослідження  «Розробка мініпроекту з утилізації побутових відходів»

Добий день, дорогі шестикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Ми продовжуємо вивчення розділу «Планета людей». Сьогодні ви будете досліджувати яким чином  модна утилізувати відходи (переробляти і використовувати відходи з метою одержання корисного продукту».

1.    Перегляньте матеріали за посиланням http://8next.com/referat/2278-ref02.html

2.    Ознайомтеся з  матеріалами презентації https://naurok.com.ua/prezentaciya-dodatkoviy-material-do-uroku-mini--proektu-z-utilizaci-pobutovih-vidhodiv-185555.html

3.    Запропонуйте свій міні-проект з утилізації відходів.  Ви можите оформити його в зошиті – практикумі на ст 59 або запропонувати свій варіант на плакаті, листівці, презентації тощо.

СФОТОГРАФУЙТЕ  ВАШ МІНІПРОЕКТ ТА НАДІШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   0663335372

18.05.2022 року

ТЕМА:Зміни компонентів географічної оболонки під впливом людської діяльності. Зміни природних комплексів Землі. Забруднення довкілля та його охорона.

Добий день, дорогі шестикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Ми продовжуємо вивчення розділу «Планета людей» Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Вплив людини на природу».

1.Перегляньте та опрацюйте відео  за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=pzISN6DtjhQ&ab_channel=%D0%A0%D1%96%D1%88%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D1%94%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D0%B9

2.   Опрацюйте  параграфи 63 і 64 підручника.

3. Виконайте завдання 1, 2,3  на ст 56, 57 зошита –практикума

СФОТОГРАФУЙТЕ  ВИКОНАНІ ЗАВДАННЯ В ЗОШИТІ - ПРАКТИКУМІ ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   0663335372 

  БАЖАЮ УСПІХІВ ! СЛАВА УКРАЇНІ!

16.05.2022 року

Тема: Держави-сусіди України на політичній карті світу

Добий день, дорогі шестикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Ми продовжуємо вивчення  розділу «Планета людей». Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Держави-сусіди України на політичній карті світу».

1.Перегляньте та опрацюйте відео  за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=f5yfsL1ktCc&ab_channel=%D0%A6%D1%96%D0%BA%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82

2.   Опрацюйте  параграф 62 підручника.

1.     Виконайте завдання 1, 2  на ст 53 зошита –практикума.

2.    Вивчіть на політичній карті світу  розміщення країн - сусідів України. В цьому вам допоможе вправа за посиланням https://learningapps.org/20948158

СФОТОГРАФУЙТЕ  ВИКОНАНІ ЗАВДАННЯ В ЗОШИТІ - ПРАКТИКУМІ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   0663335372 

БАЖАЮ УСПІХІВ! СЛАВА УКРАЇНІ!

11.05.2022 року

Тема: Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу

Запрошую вас на Zoom-урок

6-А клас 9.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку https://us04web.zoom.us/j/72339292705?pwd=zQikpjtHuypIeKzXP0ihaEGIKwpVuV.1

Ідентифікатор:  723 3929 2705 Код доступу: 0X73yd
6-Б клас 10.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку  https://us04web.zoom.us/j/71475331876?pwd=_esBXTq9TrGav3FSHBOSl1TgLRtotm.1

Ідентифікатор: 714 7533 1876

Код доступу : N7azmc

Добий день, дорогі шестикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Ми продовжуємо вивчення  розділу «Планета людей». Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Найбільші за площею та чисельністю населення держави світу».

1.    Перегляньте та опрацюйте презентацію  за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1k4sh_ijntDI-sI-cjjtk1hFgo2pDsYA7lW82MygfApU/edit?usp=sharing

2.     Опрацюйте  параграф 61 підручника.

3.      Виконайте завдання 1, 3  на ст 53 та 56 зошита –практикума

Виконайте практичну роботу №8 ( ст 58 зошита-практикума). Позначте на контурній карті  ( ст 54-55 зошита -практикума) кордони найбільших держав у різних частинах світу та їх столиць.  Вони вказані у презентації за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1I4OBJSn_tPGyzr6meouMg9J5ZV5BJM9zToT90DhfH1E/edit?usp=sharing

СФОТОГРАФУЙТЕ  ВИКОНАНУ РОБОТУ НА КОНТУРНІЙ КАРТІ І ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   0663335372

                               СЛАВА УКРАЇНІ !

09.05.2022 року

Тема: НАСЕЛЕННЯ ЗЕМЛІ

Запрошую вас на Zoom-урок

6-А клас 9.00

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку https://us04web.zoom.us/j/73311259827?pwd=UL1qEkIjNu9pdSiT5A1aj80xa-2-nc.1

Ідентифікатор:  733 1125 9827 Код доступу: V76NRX

6-Б клас 10.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку https://us04web.zoom.us/j/73019787820?pwd=7gml0_oeDGkaCK_Ekv9EX8kqiWIu_f.1

Ідентифікатор: 730 1978 7820 Код доступу : 2kQ8GJ

Добий день, дорогі шестикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Ми розпочинаємо вивчення нового розділу «Планета людей» Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Населення Землі».

1.Перегляньте та опрацюйте презентацію  за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1TNAtVXLkHVYs2ZuuY8IPjb_mFuCcCUIkfzUxGuWQZyg/edit?usp=sharing

2.Опрацюйте  параграф 60 підручника.

3. Виконайте завдання 1-3  на ст 52-53 зошита – практикума

СФОТОГРАФУЙТЕ  ВИКОНАНУ РОБОТУ В ЗОШИТІ - ПРАКТИКУМІ І ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   0663335372

                               СЛАВА УКРАЇНІ !

04.05.2021 року

ТЕМА: Практична робота 7 «Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості (за типовим планом)»

Дорогі шестикласники!

Ваші знання про природні комплекси допоможуть здійснити наступний крок у самостійному пізнанні природи — ви складатимете опис компонентів природного комплексу. Опис — один із прийомів наукового пізнання навколишнього світу. У ньому вказуються істотні ознаки досліджуваного предмета або явища. Для виконання цієї роботи необхідно вибрати один із невеликих за охопленням території природних комплексів, бажано мало змінений людиною, розташований у нашій місцевості, і скласти його опис. В описі необхідно вказати:

1. місцерозташування природного комплексу;

2. особливості рельєфу й клімату;

3. характерних представників рослинного й тваринного світу;

4. особливості ґрунтів, поверхневих і підземних вод;

5 способи використання людиною;

6. необхідні заходи щодо охорони природних компонентів.

 Познайомтеся з приблизним варіантом опису компонентів природи, що є складовими частинами такого природного комплексу, як заплава річки.

Зразок опису

Заплава — частина річкової долини, затоплювана водою під час повені. Розташована в зниженнях поблизу річок. Для неї характерна плоска поверхня з безліччю балок, що чергуються з грядами. Клімат вологий, заплава рівномірно прогрівається протягом дня. Рослинність трав’яниста, вологолюбна (череда, конюшина, аїр, пирій та ін.). Із тварин переважають земноводні (жаби). Ґрунти родючі. Близько до поверхні розташовані ґрунтові води. Заплава використовується людиною для випасання худоби, тут соковиті корми. Важливо стежити, щоб не було перевипасання — нерегульованого, надмірного використання заплави як пасовища.

1.  Опишіть в робочому зошиті обраний вами  природний комлкекс за планом, розміщеним у  зошиті- прктикумі на ст. 51, дотримуючись поданого зразка.

2.  Узагальніть знання з  вивченої теми. Розв’яжіть кросворд на ст 51 зошита- практикума.

СФОТОГРАФУЙТЕ описаний вами природний комплекс та розв’язаний кросворд І ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   0663335372 

02.05.2022 

Тема: Природні зони

Запрошую вас на Zoom-урок

6-А клас 9.00

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку 

https://us04web.zoom.us/j/73188601060?pwd=ef6DIlNxWQ22pN3tu4sr1stYX4GoC8.1

Ідентифікатор:  731 8860 1060 Код доступу: N27huf

6-Б клас 10.00

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку  

https://us04web.zoom.us/j/78244656100?pwd=k8L1zWu_LSNTw6NoNhhEIj8s5blDVt.1

Ідентифікатор: 782 4465 6100

Код доступу : CP4yfp

Добий день, дорогі шестикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Природні зони».

 

1.Перегляньте та опрацюйте презентацію  за посиланням https://drive.google.com/file/d/1kDYQL8zreohg8gfZWNkuHygDVVRGXmtQ/view

2.     Опрацюйте  параграф 58 підручника.

3.      Виконайте завдання 3  на ст 50 зошита –практикума.

4.Закріпіть отримані знання. Виконай вправу за посиланням https://learningapps.org/2074201

5.    Виконайте тест за посиланням vseosvita.ua/go введіть код: fqg460  Пам’ятайте, час доступу до виконання завдань обмежений - 40 хвилин. Тест необхідно виконати до наступного уроку.  Результати тесту записуються автоматично. Обов’язково зазначайте прізвище та ім’я виконавця.

                               СЛАВА УКРАЇНІ !


23.04.2021 року

Тема: Природні комплекси як наслідок взаємозв’язків між компонентами природи. Географічна оболонка – найбільший природний комплекс Землі, її межі та властивості.

Добий день, дорогі шестикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Природні комплекси».


1.Перегляньте презентацію за посиланням

https://sway.office.com/c3DHwfcykGyGiCLP

2.     Опрацюйте параграф  57 у підручнику

3.    Запишіть у зошит  визначення поняття «природний комплекс».  Прослідкуйте за схемою компоненти природного комплексу.

4.    Географічна оболонка –найбільший природний комплекс Землі.

Розгляньте схеми закономірностей географічної оболонки


 

6. Виконайте завдання 1, 2  ст.  50 зошита – практикума

Бажаю успіхів!

До зустрічі на наступному дистанційному уроці!

 

25.04.2022

Тема: Грунти. Властивості грунтів. Грунтовий покрив. Вплив людини на біосферу та грунти

Запрошую вас на Zoom-урок

6-А клас  о 9.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку https://us04web.zoom.us/j/72613383854?pwd=y3PkSewz7ANDmYHs6fv7g9lc62GZOE.1

Ідентифікатор:  726 1338 3854 Код доступу: N7pk3W
6-Б клас о 10.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку https://us04web.zoom.us/j/71884917432?pwd=SIMsDCiohsob1wbYGsWbmwD_oPI7gF.1

Ідентифікатор: 718 8491 7432 Код доступу : sEX8Nm

 

Добий день, дорогі шестикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Грунти».

1.     Перегляньте презентацію  за посиланням https://sway.office.com/vdbzCrTwQ0p5k1St 

2.     Опрацюйте  параграф 56 підручника.

3.      Попрацюйте з картою атласу на ст 26-27. Знайдіть на карті  поширення різних типи грунтів, приведених у таблиці.

Природна зона

Тип грунту

Географічний пояс

Зона вологих екваторіальних лісів

Червоно-жовті ферралітні ґрунти

Екваторіальний

Савани і рідколісся

Червоно-бурі ґрунти 

Субекваторіальний

Пустелі і напівпустелі

Сіро-бурі пустельні ґрунтисіроземипіщані

Тропічний

Вічнозелені твердолисті ліси

Коричневі

Субтропічний

Степ

Чорноземи  під багатою травянистою рослинністю степів

Каштанові ґрунти - в сухих степах

Помірний

Широколисті ліси

Сірі-лісові  ґрунти

Помірний

Мусонні (перемінно-вологіліси

Червоноземижовтоземи

Помірний

Мішані ліси

Дерново-підзолисті

Помірний

Тайга

Підзолисті ґрунти

Помірний

Тундра

Тундрово-глеєві ґрунти (мають перезволожений шар - глеєвий)

Субарктичний

Арктичні пустелі

Арктичні ґрунти (біднікам'янисті)

Арктичні

4.     Виконайте завдання 3-7  на ст 48-49 зошита –практикума.

 Бажаю успіхів!!!

СЛАВА УКРАЇНІ!

20.04.2022

Тема: Біосфера. Складові біосфери. Особливості їх поширення на земній кулі.

Запрошую вас на Zoom-урок

6-А клас 9.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку https://us04web.zoom.us/j/74168084498?pwd=SV2LajryOoUT6f6prQGAdwWfbVuD5w.1

Ідентифікатор:  741 6808 4498 Код доступу: 2ghnnU
6-Б клас 10.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку  https://us04web.zoom.us/j/75560933352?pwd=xPOk-Oajk4E9-eVoj0XY_9fXCvw2oy.1

 Ідентифікатор: 755 6093 3352 Код доступу : p0jjqx

 

Добий день, дорогі шестикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Біосфера».

1.     Перегляньте та опрацюйте відео   за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=MJihulhaQ8M

2.     Опрацюйте  параграф 55 підручника.

3.      Виконайте завдання 1-2  на ст 48 зошита –практикума.

4.Виконайте вправу на знаходження відповідності за посиланням https://docs.google.com/document/d/134Kx-RiM-MqzdMfTFoXi-KF8cXZtjKNPvTmaaxxIM-0/edit?usp=sharing

                                                            Бажаю успіхів!!!

18.04.2022

ТЕМА: Узагальнення знань з теми  "Гідросфера" (КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ Є ОБОВ'ЯЗКОВИМ ДЛЯ ВИКОНАННЯ!!!) 

1.    Повторіть параграфи 43-54.

2.    Повторіть  розміщення  об’єктів гідросфери, вивчених при виконанні практичнї роботи №6, на фізичній  карті.  В цьому вам допоможе вправа за посиланням https://learningapps.org/10763173

3.      Виконайте тестові завдання, відкривши посилання vseosvita.ua/go (введіть код: fgz309)

Пам’ятайте, час доступу до виконання завдань обмежений - 40 хвилин. Тест необхідно виконати до наступного уроку. Результати тесту записуються автоматично. Обов’язково зазначайте прізвище та ім’я виконавця.

   БАЖАЮ УСПІХУ!!!!. СЛАВА УКРАЇНІ! 

13.04.2021 року.

Тема «Значення вод суходолу для природи та людини. Охорона вод Світового океану і суходолу»

1. Опрацюйте параграф 54 підручника

2.Подумайте, де людина використовує воду???



3. Перегляньте відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=WjgFPRi24Lw  Заповніть схему «Джерела забруднення та наслідки»

Джерела забруднення  води

1. Нафта і нафтопродукти

2. Стічні води

3. Важкі метали

4. Кислотні дощі

5. Теплове забруднення

6. Механічне забруднення

7. Радіоактивні метали

Наслідки забруднення води

1. Ускладнює фотосинтез, призводить до гибелі організмів

2.

3.

4.

5.

6. 

7.

                                        

 

4. Перегляньте відео і розкажіть, яких заходів, на вашу думку, потрібно вжити для охорони Світового океану і вод суходолу? https://www.youtube.com/watch?v=XzQUYuW1oqM – як очистити океан від пластику

5. Цікаві факти: Сучасне місто використовує води з розрахунку на одну людину 300-500 л/добу, що значною мірою перевищує мінімальну потребу у воді однієї людини (25 л/добу). Протягом століття витрати води в таких містах, як Париж, Нью-Йорк, Москва, зросли більш як у 100 разів. У багатьох країнах виникли проблеми з постачанням води у великі міста.

6. Зробіть міні- дослідження


      1.  Дослідіть, скільки в середньому ви використовуєте води щодня.

      2. Скільки води використовує ваша сім’я за добу, за місяць.

     3. Запропонуйте способи економії води членами вашої родини

     4. Оформіть результати вашої роботи у вигляді брошури, малюнку, презентації та інше.

СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕНЬ І ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   0663335372

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

11.04.2022

Тема уроку: Підземні води.

6-А Час 9.00

Подключитися до Zoom-уроку за посиланням https://us04web.zoom.us/j/71129967993?pwd=EaDfj0LcnPFSoICBxxGOnLLcVeTHu_.1
Ідентифікатор: 711 2996 7993 Код доступу: 4T2q4B
6-Б Час: 10.00

Подключиться до Zoom-уроку за посиланням

Ідентифікатор: 714 6117 6823 Код доступу: etcNt6

Добий день, дорогі шестикласники! В умовах воєнного стану продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Пропоную вам матеріали до заняття на тему «Підземні води».

 

З Біблії ми дізнаємось, як у пустелі Мойсей напоїв свій народ. Для цього він ударив палицею об скелю біля підніжжя гори Хорив, і відразу ж забила джерельна вода. У цьому сюжеті відбиті знання кочових народів про підземні води. Адже біля підніжжя гір під крихким покривом піску і вапна зазвичай збирається дощова вода. Досить розбити цю піщану шкаралупу, щоб добути воду і втамувати спрагу. Сьогодні на уроці ви дізнаєтесь  про  воду, що прихована від зору, але відіграє винятково важливу роль у забезпеченні людей життєво важливим напоєм.

Вивчення нового матеріалу.

Підземні води складають 2 % усієї води на Землі. У деяких країнах (Саудівська Аравія, Мальта, Данія) вони є єдиним джерелом водопостачання. Що таке підземні вони, як вони утворюються та які є типи підземних вод, ви дізнаєтесь переглянувши відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=C2ad0B4995E&t=71s

Завдання 1. Запам’ятайте визначення ключових термінів та понять. Запишіть їх у робочий зошит.

Ø    Підземні води – води, що знаходяться у верхній частині земної кори в порах, тріщинах і порожнинах.

Ø    Водотривкі породи – гірські породи, що не пропускають (затримують) воду (глина, мергель, граніт).

Ø    Водопроникні породи – гірські породи, що  пропускають  воду (пісок, вапняк).

Ø    Водоносні горизонти – це шари водопроникних гірських порід, у яких міститься підземна вода.

Ø    Верховодка – це сезонна вода, що залягає найближче до земної поверхні.

Ø    Ґрунтові води – це підземні води, що залягають у першому від поверхні землі водоносному шарі.

Ø    Міжпластові води – це підземні води, що залягають у водоносному шарі між двома водотривкими шарами.

Ø    Мінеральні води – солонуваті підземні води, що містять корисні речовини для здоров’я людини.

Ø    Термальні води – це підземні води, температура яких вища +20 0С.

Ø    Артезіанські води – це міжпластові води там, де водотривкі шари прогинаються і вода перебуває під великим тиском.

Завдання 2.  У зошитах намалюйте схему залягання підземних вод (ст. 191).

Закріплення вивченого матеріалу.

Перейдіть за посиланням та перевірте свої знання, виконавши тренувальну вправу «Схема залягання підземних вод»:  https://learningapps.org/10282362

Домашнє завдання.

Прочитайте параграф 53.

Виконайте тест за посиланням http://merkator.org.ua/testy/pidzemni-vody/

 СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ І ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   0663335372

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

06.04.2021 року

Тема: Льодовики. Багаторічна мерзлота.

Запрошую вас на Zoom-урок

6-А клас 9.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку  Join Zoom Meeting

Ідентифікатор:  739 0348 3924  Код доступу: kR0Vgq

6-Б клас 10.00

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку  Join Zoom Meeting

Ідентифікатор: 762 8171 4504 Код доступу : gh0V7

1.    Перегляньте та опрацюйте презентацію  за посиланням https://vsvschool-my.sharepoint.com/:p:/g/personal/admin_vsvschool_onmicrosoft_com/EexP55voosJAk_bnGRx41h0B-Aq668R_wODoTKbKUaXQ3A?rtime=bZfsezfw2Eg

2.    Опрацюйте  параграф 52 підручника.

3.     Виконайте завдання 11  на ст 44 зошита –практикума.

4.    Перегляньте відеоматеріали за посиланнями. Це цікаво!!!!

- https://youtu.be/1xpAi1f71KE

- https://youtu.be/IU05ZskJsfA

- https://youtu.be/1Wm7kE3q5fE

- https://youtu.be/mzk7YAWQQdk

- https://youtu.be/F-0hIYd6_kg

5.Закріпіть отримані знання. Виконай вправу за посиланням http://merkator.org.ua/testy/lodovyky-ta-bahatorichna-merzlota/

СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ І ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   0663335372

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

04.04.2022

Тема: Болота, особливості їх утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали»

Запрошую вас на Zoom-урок

6-А клас 9.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку   https://us04web.zoom.us/j/72610826543?pwd=wj5-r5eC2Yo4cqraRy3iHXNmxx3eNF.1

Ідентифікатор:  726 1082 6543 Код доступу: MAriy2

6-Б клас 10.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку  https://us04web.zoom.us/j/72026347715?pwd=oQssvX1zeR_eeXKGHpWvkYc-niMh6Z.1

Ідентифікатор: 720 2634 7715 Код доступу : tW98Qh

 Доброго дня шановні  шестикласники!

1. Для початку повторимо «Озера та їх типи». Перевірте, на скільки ви зрозуміли дану тему.

Пропоную завдання за посиланням.

https://learningapps.org/7084338

https://learningapps.org/4894384

2. Опрацюйте параграф 51

3. Перегляньте відео:

https://www.youtube.com/watch?v=sEmlqeeYt0M&feature=share&fbclid=IwAR2fW-VIniqLFu8Ib33kmGXc5oQckyJ1aNcmogL7cFX_ARPlWCAK5e1vJEo Болото -  що це? Виконайте завдання 11 зошита-практикума на ст 43. Дайте визначення поняття «Болото» ( запишіть у зошит). Заповніть таблицю

Типи боліт

Розташування

Живлення

Органічний світ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Пригадайте, як на карті позначаються болота?

Знайдіть на фізичній карті півкуль та фізичній карті України території, де є болота. Позначте їх на контурній карті (де позначали водні об’єкти)

5. Перегляньте цікаві відео про болота ( за бажанням, але це цікаво)

https://www.youtube.com/watch?v=vwUrcWGRooQ Загублений світ

https://www.youtube.com/watch?v=d2I-kjdUF6Q&feature=share&fbclid=IwAR3p9kifHFQsDX2X_P8Q4JICZKmJrVu2RUVFBSIg_zPA-Hz3qfXvvfa0RJY Найбільше болото

https://www.youtube.com/watch?v=MVXAdTZykIw&list=RDCMUCTrxl4u_Im4JdWumcnKz7HA&start_radio=1&t=21 болото Пантанал

https://www.youtube.com/watch?v=sPY0_Ng8ngc  Васюганські болота

https://www.youtube.com/watch?v=oA-uRWBoN7k

6. Яке значення мають болота? Для чого їх охороняти? (дайте відповідь кількома реченнями)

7. Штучні водойми.

Випишіть у зошити і запам’ятайте визначення понять «водосховище», «ставок», «канали».

8. Знайдіть на карті атласу і позначте на контурній карті:

Канали: судноплавні – Панамський, Суецький, Північнокримський ( Україна)

9. Знайдіть на карті України на Дніпрі – каскад водосховищ: Київське, Канівське, Дніпровське, Каховське, Кременчуцьке.

10. Розкрийте значення водосховищ, каналів, ставків. Запишіть у вигляді таблиці

Значення каналів

Значення водосховищ

Значення ставків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 11. На закріплення виконайте тест з посиланням http://merkator.org.ua/testy/bolota/ 

СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ ТА ВИКОНАНІ ЗАВДАННЯ В ЗОШИТІ І ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   0663335372 або на електронну почту antonina.ostrovskaya08@gmail.com

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

30.03.2022

Тема: Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали.

   1.    Знайдіть пару «Зміна стану річки» (усно).

1. Повінь –

2. Льодостав –

3. Межень –

4. Паводок –

А) Період (не менше 10 днів) внутрішньорічного циклу, протягом якого в річці спостерігаються найменші рівні й витрати води.

Б)  Фаза водного режиму річки, яка щороку повторюється в даних кліматичних умовах в один і той самий сезон року, характеризується найбільшою водністю, високим і тривалим підйомом та спадом рівнів води в річці, озері, водосховищі.

В) Значне підвищення водності річки в межах річного циклу, що виникає нерегулярно; утворюється під час сильних дощів чи під час відлиги.

Г) Утворення на поверхні водойм нерухомого шару льоду.

2. Перегляньте презентацію за посиланням 

https://docs.google.com/presentation/d/1O8PDuvuaUhnb3v3c1XChtV7qQv8Zrdf_7vPaW2lVU9g/edit#slide=id.p3

3.  У зошиті-практикумі виконайте завдання  10  на  ст.43

4.  Опрацюйте параграф 50 підручника

5. За текстом підручника і презентацією, фізичною картою визначте типи озер за походженням.  Заповніть таблицю у зошиті.

 Типи озер

Назви

Особливості, як утворилися

Карстові

Шацькі (Світязь, Пулемецьке, Луки)

 

Льодовикові

Бребенескул, Марічейка, Несамовите

 

Загатні

Синевір

 

Вулканічні

Синє, Липовецьке

 

Заплавні

Ялпуг, Кугурлуй, Кагул

 

Озера-стариці

Любязь, Нобель

 

Лиманні

Дністровський, молочний

 

Озера-сиваші

Донузлав, Сасик-сиваш

 

   Відеозал «Вікно в світ» Озеро Синевір (особливості та легенда) https://www.youtube.com/watch?v=3WL-aXB9STE

Гра: «Рекордсмени України». Знайди на карті та запам’ятай їх розміщення

1. Найбільше прісне озеро України ( Ялпуг).

2. Найвисокогірніше озеро ( Бребенескул).

3. Найдовший канал ( Північнокримський).

4. Найбільше за площею водосховище (Кременчуцьке).

5. Найглибше водосховище ( Дніпровське).

6. Найглибше озеро (Світязь).

Гра «Хто я?» – за коротким описом знайти та показати на карті вгадане озеро (усно)

1.    Найбільше озеро Українських Карпат. Вважається найцікавішим об’єктом Національного природного парку, розташоване на висоті 989 метрів над рівнем моря, має середню площу 4—5 гектарів, його середня глибина становить 8—10 м, максимальна — 24 м. Через висоту над рівнем моря і порівняну глибоководність навіть у найтепліші дні прогріваються лише верхні 1—2 метри озера. Посередині озера розмістився, немов зіниця блакитного ока, невеликий острівець площею всього кілька метрів. Звідси і народна назва озера — Морське Око (С-----р).

2.    Найглибше озеро в Україні. Серед учених немає єдиної думки щодо походження. Одні вважають, що після відступу Дніпровського льодовика понад 10 тис. років тому на утворилося величезне водоймище. Льодовик з півночі підпирав його, не давши воді стікати вниз. Озера вважаються реліктами, тобто залишками цього гігантського водоймища, западини якого з часом поглибилися вимиванням вапняків підземними потоками. Інші учені твердять, що озеро має виключно карстове походження. А поява глибоких западин, за цим припущенням, пов’язана з підняттям і опусканням окремих тектонічних блоків (С----ь)

3.    Озеро лиманного типу, найбільше природне озеро в Україні. Улоговина озера має витягнуту форму. Коливання рівнів води в озері відбувається під впливом змін стоку води в Дунаї. Прозорість води в озері незначна — від 0,5 до 1,5 м.  Береги поросли очеретом і рогозом (Я---г) 

9. Для кращого запам’ятовування типів озерних котловин  виконайте вправу https://learningapps.org/10408757

10. Продовжуйте виконання практичної роботи № 6. «Позначення на контурній карті назв океанів, морів, проток, заток, островів, річок, озер (протягом вивчення теми)». Позначте на контурній карті (на ст 44-46 зошити -практикума) озера, зазначені у  п. 3 на ст 46. 

 СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ  РОБОТИ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   0663335372 або на електронну почту antonina.ostrovskaya08@gmail.com

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

28.03.2022

Тема: Живлення, режим і робота річок

Запрошую вас на Zoom-урок

6-А клас 9.00

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку  https://us04web.zoom.us/j/74309038411?pwd=ua18sh_BV156YwGX77pzbi1GFTSzQ9.1

Ідентифікатор:  743 0903 8411   Код доступу: 8aVbQp

6-Б клас 10.00

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку  https://us04web.zoom.us/j/78925836561?pwd=xWxagQk5A-E67Ntz-ourgKNrEp1ygH.1

Ідентифікатор: 789 2583 6561 Код доступу: N9PAUc


1.        Перевірте, чи знаєте ви розміщення найбільших річок світу на карті, виконавши вправу https://learningapps.org/9616705

2.              Перегляньте презентацію за посиланням  https://docs.google.com/presentation/d/1sUCT-rp3rtU5Z8J4r5vcba4cUnOHW60GU_yTBlHq-54/edit#slide=id.p35

3.  Опрацюйте параграф 49 підручника

4.  Виконайте завдання 9 зошита-практикума на ст. 43

5.  Випишіть в зошит поняття та запам’ятай їх визначення: режим річки, живлення річка, паводок,  повінь, межинь, меандра, стариця

6.  У зошиті-практикумі виконайте завдання  9 ст. 43

7. Для кращого запам’ятовування термінів  виконайте вправу https://learningapps.org/6684367

8 .Виконайте тест  за посиланням  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfBq74PaEJnx2EHs8nE7X0sEtr05UoMs4VhepbVGeSc_b7OCA/viewform

 СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   0663335372

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

23.03.2022

Тема: Води суходолу – поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші, найбільші за площею басейни й найповноводніші річки світу. Пороги і водоспади

Запрошую вас на Zoom-урок

6-А клас 9.00

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку https://us04web.zoom.us/j/75381070008?pwd=jXiCroJTYxV032Zg9zHX9umkcJXpGv.1

Ідентифікатор: 753 8107 0008 Код доступу: yEG3JG

6-Б клас 10.00

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку https://us04web.zoom.us/j/77803765788?pwd=BYWxf9eeP_d6Uvp4ZjWR-3tUjdnxlz.1

Ідентифікатор: 778 0376 5788 Код доступу: mrG3Bj

1. Перегляньте презентацію за посиланням 

https://docs.google.com/presentation/d/1DmX9AqaidIQZ5LLN6ZqrqfR0di4LrcPU_oqyty9fK6Q/edit#slide=id.p3

2.  Опрацюйте параграф 48 підручника.

3. Випишіть в зошит поняття та запам’ятай їх визначення:

річка, русло, витік, гирло, притока, естуарій, дельта,  річкова система, річковий басейн, вододіл, річкова долина,  заплава, тераса

4.    У зошиті-практикумі виконайте завдання  6 -8 ст. 42-43

5.    Для кращого запам’ятовування термінів  виконайте вправу «Частини річкової долини» за посиланням https://learningapps.org/2244910

6.    Продовжуйте виконання практичної роботи № 6. «Позначення на контурній карті назв океанів, морів, проток, заток, островів, річок, озер (протягом вивчення теми)». Позначте на контурній карті (на ст 44-46 зошити -практикума) річки, зазначені у  п. 2 на ст 46.

7.    Вивчіть   розміщення на карті річок, зазначених у п. 2. ст. 46 зошита-практикума.

СЛАВА УКРАЇНІ!!! 

21.03.2022

Тема: Багатства вод Світового океану. Океан та людина.

Запрошую вас на Zoom-урок

6-А клас 9.00

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку  https://us04web.zoom.us/j/76113651393?pwd=g_8A5Z94DKBAgJtDRX_VKPY3YNQ8IL.1

Ідентифікатор: 761 1365 1393 Код доступу: L0xWL4

6-Б клас 10.00

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку  https://us04web.zoom.us/j/76424868326?pwd=cYWROivI-KDwtZvulVU2KMy0b5msBQ.1

Ідентифікатор: 764 2486 8326 Код доступу: Wd2Eh8

1.              Перегляньте презентацію за посиланням 

https://docs.google.com/presentation/d/1xtZgKDFcFBd6oo_CbIaFpMninAySqQiX4lbDcOtmvo0/edit#slide=id.p42

 2.  Опрацюйте параграф 47 підручника.

3. У робочому зошиті складіть схему «Ресурси вод Світового океану»

4. Дослідіть основні проблеми Світового океану «SOS-врятуйте океан». Результати міні-дослідження  запишіть у робочий зошит. Робота буде перевірена при поверненні до навчання в  очному режимі.

5. Виконайте тест  за посиланням

 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdtRjZnoIjvn9vbJNUOzcpJwBhq3cDhLF8HQC3xLcGlZ-e8fg/viewform

СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР  

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

16.03.2022

Тема: Рухи води в Світовому океані. 

6-А клас 9.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку

Ідентифікатор: 789 5145 7009 Код доступу: UA11G2

6-Б клас 10.00 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку

Ідентифікатор: 786 5214 8794 Код доступу: 9wnd0J

1.    Перегляньте презентацію за посиланням  https://docs.google.com/presentation/d/1oDr9-zmhfsadCBG2Z_c8sZyixXaCronZ43J2LDMSWk4/edit#slide=id.p77

2.    Опрацюйте параграф 46 підручника

3. Виконайте завдання 5 зошита-практикума на ст. 42

4. Попрацюйте з картою океанів ст. 18-19 атласу та знайдіть течії: Північноатлантичну, Гольфстрім, Канарську, Південну Пасатну, Бенгельську, Бразильську, Перуанську,  Аляскінську та наненість їх на контурну карту у зошиті практикумі на ст 44-45.  Пам’ятайте, що теплі течії показують червоним кольором, а холодні-синім.

5. Користуючись текстом підручника заповніть таблицю «Рух води в світовому океані». Робота буде перевірена при поверненні до навчання в  очному режимі.

Основні види руху водних мас

Причини виникнення

Вітрові хвилі

Викликані вітром, мають коливальний характер

Сейсмічні хвилі(цунамі)

 

Припливно- відпливні хвилі

 

Океанічні течії

 

6.  Для кращого запам’ятовування  розміщення  океанічних течій на карті виконайте тест за посиланням  

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf1BApNmIZc5PRTDKrtHwoJc1URbr6NnHKGfUgXUqulVZYv2g/viewform

 СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

14.03.2022

Тема: Властивості вод Світового океану.

1.    Перегляньте презентацію за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1WIo85FZ-nWIVLLSa2zy3aVDslgfKNOwCaxkO5ceF4vc/edit#slide=id.p60

2.    Опрацюйте параграф 45 підручника

3. Виконайте завдання 4 зошита-практикума на ст. 42

4. Попрацюйте з картою солоності води та запишіть результати в робочий зошит:

4.1.Визначне, яка солоність води  у екваторіальному поясі, де випадає багато опадів :__________________

4.2. Визначне, яка солоність води  в тропічних широтах, де дуде жарко і випадає мало опадів:___________________

4.3. Визначне, яка солоність води  у помірних широтах, де прохолодніше і випадають опади:___________________

4.4. Визначне, яка солоність води  у  полярних широтах, де холодно і опадів випадає дуже мало:___________________________

5. Простежте за картою, як помітно відрізняються за солоністю внутрішні моря. Солоність води в Балтійському морі до 11 °/оо, в Чорному - до 19 °/оо, а в Червоному - до 42 °/оо (найвища серед внутрішніх).  Чим це пояснюється? Відповідь запишіть в зошит

ЗАПИШІТЬ В РОБОЧИЙ ЗОШИТ ТА ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ:

1.    Водні маси – великі об’єми води з певними властивостями: температурою та солоністю. Залежно від району утворення, розрізняють екваторіальні, тропічні, помірні, полярні.

2.     Загальна кількість всіх солей, розчинених у воді, називається солоністю. Вона вимірюється в тисячних частинах грама - проміле  (°/оо).

3.     Середня солоність Світового океану близько 35 °/оо, тобто в кожному кілограмі води міститься в середньому 35 г солей.

4.    Солоність води океану залежить від співвідношення кількості атмосферних опадів і випаровування.

5.    Знижують солоність морських і океанічних вод річкові води і вода льодів, що тануть.

6.Попрацюйте з картою температури  води та в робочому зошиті дайте відповідь на запитання:  від чого залежить  температура вод Світового океану?

Свої міркування порівняйте з текстом підручника.

Найвищі середньорічні температури води (27-28°) спостерігаються в екваторіальних і близьких до них широтах.

 Із збільшенням широти зменшується величина сонячної радіації і в приполярних областях температура вод Світового океану знижується до 0° і навіть нижче.

 Для всього Світового океану середня температура приповерхневого шару океанічних вод становить +17,5°С. 

З зануренням вглиб вона знижується і поблизу дна не перевищує 2°С.

Середня температура всієї маси води океану — 4°С.

 Кригоутворення із солоної води відбувається при -2°С.

Найтепліші води у Тихому океані, найхолодніші – у Північно Льодовитому Найтепліше море – Червоне, найхолодніше – Гренландське. 

6.    Виконайте тест за посиланням http://merkator.org.ua/testy/vlastyvosti-vod-svitovoho-okeanu/

          СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   

СЛАВА УКРАЇНІ!!!

09.02.2022

Тема: Зміна клімату. Вплив людини на атмосферу.

1.    Перегляньте презентацію за посиланням https://youtu.be/6rSV6CJWrIE та ще раз зверни увагу на кліматичні пояси, типи клімату. 

2.    Розберіться з кліматичними діаграми https://docs.google.com/document/d/1hlQB4ezgrN3pI8ud1qcTMuvR0Rv4jtVeWhZcikP8VaU/edit

3.    Опрацюйте параграф 42 підручника.

4.    Перегляньте відео. Вам буде цікаво:

https://youtu.be/O6_Av1TDZWM

https://youtu.be/dqjm3lVXbyQ

https://youtu.be/VjZxSTV-de0

5.    Виконайте завдання 19. зошита-практикума ст. 35

6.    Виконайте тест за посиланням

 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfFIWEGXODhbcXRQUc7IT4U7Q_ws8zUO2hMwZ99ACSr8bWzAQ/viewform

          СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   0663335372

07.02.2022

Тема: Клімат. Основні кліматичні показники. Карта кліматичних поясів

Запрошую вас на Zoom-урок

6-А клас 8.15 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку 

Ідентифікатор: 797 5381 9465 Код доступу:YP5mZ4

6-Б клас 9.15 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку 

Ідентифікатор: 754 7778 6136  Код доступу: Ps5uZL

1.    Перевірте д/з: вправи 12-14. ст. 32 та 33 зошита-практикума.

2.    Перегляньте презентацію «Кліматотвірні чинники» за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1BDk5F8bxtzz2wbnTfzMHnVnhoSGG9FjcO8LkrImlnRo/edit#slide=id.p3

3.     Опрацюйте параграф 41 підручника.

4.    Попрацюйте з картою  атласу «Кліматичні пояси та області світу» на ст. 22.

5.    Виконайте вправи 17-18. ст. 34 зошита-практикума.

6. Закріпіть знання про кліматичні пояси і типи клімату, переглянувши  презентацію. Проаналізуйте кліматодіаграми типів клімату https://docs.google.com/presentation/d/1A4Afya3i593VsLbucIRmE3YsVXBxjEbXaSQPWDfLQkM/edit#slide=id.p8

7.Виконайте вправу «Кліматичні пояси»  за посиланням http://merkator.org.ua/testy/klimatychni-pojasy/

СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   

Тема: Погода, її елементи. Мінливість 

Запрошую вас на Zoom-урок

6-А клас 8.15 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку https://us04web.zoom.us/j/73634379972?pwd=J4gLW7TwJ_0CxWcWPD3vYqrizvU--6.1

Ідентифікатор: 736 3437 9972 Код доступу: eYQ4zC

6-Б клас 9.15 Прошу приєднатися   до Zoom-уроку https://us04web.zoom.us/j/78402748654?pwd=HwgAeYwFL3YbPiiBkcoJUmiuBFLBXD.1

 Ідентифікатор: 784 0274 8654 Код доступуSsKB4C

  І. Перевірка знань попередньої теми.

1. Виконайте тест «Опади» за посиланням http://merkator.org.ua/testy/pohoda/ІІ. Вивчення нової теми

1. Перегляньте презентацію «Погода» за посиланням  https://docs.google.com/presentation/d/1eab3kcFW1vHeQopol0ozMm5DWGY8N98aZZRbtOQ3LF4/edit#slide=id.p3

2. Опрацюйте параграфи 39  та 40 підручника.

3. Випишіть у зошит за текстом підручника ст 140-141 як розрізняють погоду за:

-        Температурними умовами;

-        За характером  переміщення повітряних мас.

4. Виконайте вправи 15-16. ст.  34 зошита-практикума.

5.    Дослідіть  стан повітря у своєму населенному пункті (завдання 20 ст 35 зошита- практикума). Результати занесіть у таблицю.

 ІІІ.  Закріпіть знання, виконавши вправу «Погода»  за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfvHzgMqHSW8b9lgPhj2kF_ERYTRubr7dD0JvLwjnwQbb5FWQ/viewform

 СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   

 31.01.2022

Тема: Опади, їх види, вимірювання

Запрошую вас на Zoom-урок

6-А клас 8.15

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку https://www.google.com/url?R

Ідентифікатор: 733 9055 0146

Код доступу: T5PSHU

6-Б клас 9.15

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку  Ідентифікатор: 782 8223 8257 Код доступу: hL1nk3

І.    Перевірка знань попередньої теми.

1. Виконайте тест «Вологість» за посиланням

  http://merkator.org.ua/testy/volohist-povitra

ІІ. Вивчення нової теми

2.Перегляньте презентацію «Опади» за посиланням

https://docs.google.com/presentation/d/1im0duhKukoTBG_uTh7TGxFHtEqxJSkc6cFFJ_Mvahk4/edit#slide=id.p3

3.     Опрацюйте параграф 38 підручника.

4.    Попрацюйте з картою  атласу «Кліматична карта світу» на ст. 23 або  мал. 110  «Розподіл опадів на Землі» с. 137 підручника. Знайдіть  та випишіть у зошит:

- райони з найбільшою кількістю опадів (зазначте скільки мм. опадів за рік);

- райони з найменшою кількістю опадів;

-скільки опадів випадає у Антарктиді;

-скільки опадів випадає у районі екватора у Південній Америці;

- скільки опадів випадає у районі екватора у Африці;

- скільки опадів випадає у районі тропіків у Африці;

- скільки опадів випадає у районі помірних широт у Євразії;

-скільки опадів випадає у Австралії.

Зробіть висновок про  рівномірність чи нерівномірність розподілу опадів на Землі.  Від яких чинників це залежить?

5.    Виконайте вправи 12-14. ст. 32 та 33 зошита-практикума.

6. Закріпіть знання, виконавши вправу «Атмосферні опади»  за посилання https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScM5CRqiqSJOdAWUUtt7ei_6XNF4WZvnE2OsvWciGOIy99gmQ/viewform 

СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО НАСТУПНОГО УРОКУ ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   

20.12.2021

Тема: Унікальні форми рельєфу Землі, їх охорона

Запрошую вас на Zoom-урок

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку

Антоніна Островська приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Идентификатор конференции: 770 4570 5555

Код доступа: 3hRzHv

1.    Перевірка знань попередніх тем

      Виконайте  вправу «Повторимо літосферу!» за  посиланням  

https://miksike.net.ua/#teadusmiks/en/lmtests2.html?start=1&test=8892&path=/6.+%D0%9A%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8+(%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BD%D1%96+%D0%B2%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8)/%D0%94%D0%9A%D1%83%D1%80%D1%81

2.    Вивчення нового матеріалу

2.1.Перегляньте презентацію  за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1b2VBti2YVZxAbkfjVzj55Em3JWVofavi64r0L6nO6Nk/edit?usp=sharing

2.2.Опрацюйте параграф 30.

3.    Закріпіть знання, виконавши вправу за посиланням  http://merkator.org.ua/testy/unikalni-formy-reljefu/

СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО 22. 12. 2021 року (ДО НАСТУПНОГО УРОКУ) ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ   0663335372

4.    Підготуйтеся до уроку- контролю знань. Повторіть параграфи 19-30.

5.     Виконайте тести, які дозволять вам краще згадати  вивчену тему «Літосфера»  за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSewuJCOpwtqJ8a95W3u6Imvx_V_9xERif4bQJ1huw3m8qhmxw/viewform

                                        До зустрічі!!!

15.12.2021

Тема: Основні форми рельєфу Землі.  Рельєф дна Світового океану

Запрошую вас на Zoom-урок

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку 

Meeting ID: 787 3694 8948
Passcode: 3pQfVe

1.    Перевірка знань попередньої теми.

1.1.        Виконайте тест «Основні форми рельєфу Землі» за посиланням   

https://learningapps.org/15952800.

1.2.        Попрацюйте з фізичною картою світу. Заповніть  в зошиті таблицю.

 

Гори

Вершина

Висота 

Материк

г. Джомолунгма

Євразія

Кордильєри

г. Мак-Кінлі

6194 м

Анди

6959 м

Пд. Америка

Великий Вододільний хребет

г. Косцюшко

2228 м

 

 

2061м

Євразія

Кіліманджаро

Африка



 

2.  Перегляньте презентацію «Рельєф дна Світового океану» за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/17YnoQOtV010eEqHf6PbwH37aNRhkdJSrQfJ-8O8LhNI/edit?usp=sharing

3.    Потринуйтеся на тринажері  https://learningapps.org/22402622 .

4.    Опрацюйте параграф 29.

5.    Підпишіть на контурній карті на ст 26-27 зошита-практикума  найбільші серединно-океанічні хребти. Вивчіть їх розміщення на карті.

6.    Закріпіть одержані знання, виконавши тест за посиланням  «Рельф дна Світового океану »  http://merkator.org.ua/testy/reljef-dna-okeanu/

СФОТОГРАФУЙТЕ РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ ТА ПРИШЛІТЬ  ДО 20. 12. 2021 року (ДО НАСТУПНОГО УРОКУ) ФОТО МЕНІ НА ВАЙБЕР ЗА ТЕЛЕФОНОМ 

         До зустрічі!!!!

13.12.2021

Тема: Основні форми рельєфу Землі. Найвищі гори на Землі. Класифікація гір.

Запрошую вас на Zoom-урок

Прошу приєднатися   до Zoom-уроку

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Антоніна Островська

Время: 13 дек. 2021 09:15 AM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/75488345548?pwd=dU9SR2RWcnpYL3pJRTYyWGFWdE5GUT09

Идентификатор конференции: 754 8834 5548

Код доступа: PfZq4A

Перевірка знань попередньої теми.

Виконайте тест «Рівнини» за посиланням   http://merkator.org.ua/testy/rivnyny/

2.    Потринуйтеся на тринажері  «Рівнини світу» https://learningapps.org/6189472

3.    Перегляньте презентацію «Гори світу» за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1aEo8Nu2CNBMf_4I9fdArA-yTU0M2yj38oI1r4Z5tQC4/edit?usp=sharing

4.     Поглибте знання, виконавши тест за посиланням  «Гори» http://merkator.org.ua/testy/hory/

5.    Потринуйтеся на тринажері    «Гори світу» https://learningapps.org/15817572

6.    Закріпіть знання, виконавши вправу «Класифікація гір»  https://learningapps.org/14930831 та

     «Все про гори»  https://learningapps.org/15192368


08. 12.2021 року

Тема: Основні форми рельєфу суходолу. Рівнини і гори.

1.    Перевірте  отримані знання за тему «Зовнішні процеси Землі». Виконайте  вправу за посиланням https://learningapps.org/15640123

2.    Перегляньте презентацію за посиланням https://vsvschool-my.sharepoint.com/:p:/r/personal/admin_vsvschool_onmicrosoft_com/_layouts/15/WopiFrame.aspx?guestaccesstoken=bXzxYlHuDSJXwwuuqqWB%2bKsuP%2fuzIXiolX1HddmfgVI%3d&docid=08f8e460ad828473fa793bbdbe9f828d9&action=default

3.    Підпишіть на контурній карті у зошиті- практикумі  на ст.26-27 гори та рівнини. Перелік розмішений на ст. 98 та 101  підручника (Практична робота №3).

4.    Вивчіть розміщення гір та рівнин на фізичній карті.

5.    Опрацюйте параграфи 27 і 28.

6.    Виконайте завдання 9 -11 ст. 25 зошита- практикума.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас

Сімейна форма 8 клас