6 клас Історія 2022-2023

 6-а,

Доброго дня шановні учні
до вашої уваги урок з теми:Виникнення християнства
Дата 31.05
Переглянути відео




6-а,6-
Доброго дня шановні учні
до вашої уваги урок з теми:Виникнення християнства
Дата30.05
Переглянути відео


б




6-а,6-
Доброго дня шановні учні
до вашої уваги урок з теми:Виникнення християнства
Дата 29.05
Переглянути відео


б


6-а
Доброго дня шановні учні
до вашої уваги контрольна робота з теми :Падіння Західної Римської імперї
Дата 24.05
Запитання 1

Римська імперія розпалася на Західну та Східну у:

варіанти відповідей
 

у 337 р.

 
 

у 394 р.

 
 

у 395 р.

Запитання 2

Діоклетіан розділив верховну владу в Римській імперії між:

варіанти відповідей
 

Тетрархами

 
 

Префектами

 
 

Діоцезами

Запитання 3

"Багауди" - це

варіанти відповідей
 

Повсталі селяни

 
 

Варварські племена

 
 

Римська армія

Запитання 4

Народи, мову яких не розуміли римляни, вони називали:

варіанти відповідей
 

Германцями

 
 

Варварами

 
 

Венедами

Запитання 5

Прийом до римської армії варварів призвів до зміцнення імператорської влади

варіанти відповідей
 

Так

 
 

Ні

Запитання 6

Хитрий та спритний політик. Успішний полководець. Захопив імператорську владу завдяки своїм солдатам. Переслідував римську знать. Сенат повністю втратив своє значення за часів його правління.

варіанти відповідей
 

Макрін

 
 

Септімій Север

 
 

Каракалла

Запитання 7

Падіння Західної Римської імперії відбулося

варіанти відповідей
 

395 р.

 
 

410 р.

 
 

476 р.

 
 

455 р.

Запитання 8

Першим Римським імператором, що прийняв християнство був:

варіанти відповідей
 

Калігула

 
 

Нерон

 
 

Константин

 
 

Діоклетіан

Запитання 9

Готи пограбували Рим:

варіанти відповідей
 

410 р.

 
 

395 р.

 
 

455 р.

 
 

284 р.

Запитання 10

В якому році вандали розграбували (здійснили нашестя) Рим?

варіанти відповідей
 

455 р.

 
 

476 р.

 
 

410 р.

 
 

395 р.

Запитання 11

Як називалися місця таємних храмів перших християн?

варіанти відповідей
 

Церква

 
 

Костел

 
 

Катакомби

 
 

Собор

Запитання 12

Діоклетіан був проголошений імператором в:

варіанти відповідей
 

476 р.

 
 

337 р.

 
 

395 р.

 
 

284 р.


6-б
Доброго дня шановні учні
до вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 23.05
Час 09.40

6-а,6-б
Доброго дня шановні учні
до вашої уваги контрольна робота з теми :Падіння Західної Римської імперї
Дата 22.05
Запитання 1

Римська імперія розпалася на Західну та Східну у:

варіанти відповідей
 

у 337 р.

 
 

у 394 р.

 
 

у 395 р.

Запитання 2

Діоклетіан розділив верховну владу в Римській імперії між:

варіанти відповідей
 

Тетрархами

 
 

Префектами

 
 

Діоцезами

Запитання 3

"Багауди" - це

варіанти відповідей
 

Повсталі селяни

 
 

Варварські племена

 
 

Римська армія

Запитання 4

Народи, мову яких не розуміли римляни, вони називали:

варіанти відповідей
 

Германцями

 
 

Варварами

 
 

Венедами

Запитання 5

Прийом до римської армії варварів призвів до зміцнення імператорської влади

варіанти відповідей
 

Так

 
 

Ні

Запитання 6

Хитрий та спритний політик. Успішний полководець. Захопив імператорську владу завдяки своїм солдатам. Переслідував римську знать. Сенат повністю втратив своє значення за часів його правління.

варіанти відповідей
 

Макрін

 
 

Септімій Север

 
 

Каракалла

Запитання 7

Падіння Західної Римської імперії відбулося

варіанти відповідей
 

395 р.

 
 

410 р.

 
 

476 р.

 
 

455 р.

Запитання 8

Першим Римським імператором, що прийняв християнство був:

варіанти відповідей
 

Калігула

 
 

Нерон

 
 

Константин

 
 

Діоклетіан

Запитання 9

Готи пограбували Рим:

варіанти відповідей
 

410 р.

 
 

395 р.

 
 

455 р.

 
 

284 р.

Запитання 10

В якому році вандали розграбували (здійснили нашестя) Рим?

варіанти відповідей
 

455 р.

 
 

476 р.

 
 

410 р.

 
 

395 р.

Запитання 11

Як називалися місця таємних храмів перших християн?

варіанти відповідей
 

Церква

 
 

Костел

 
 

Катакомби

 
 

Собор

Запитання 12

Діоклетіан був проголошений імператором в:

варіанти відповідей
 

476 р.

 
 

337 р.

 
 

395 р.

 
 

284 р.



Доброго дня шановні учні
до вашої уваги урок з теми:Виникнення християнства
Дата 17.05
Переглянути відео
Опрацювати параграфи 50-51



6-б
Доброго дня шановні учні 
Посилання на онлайн урок
09 40

до вашої уваги урок з теми:Виникнення християнства
Дата 16.05
Переглянути відео
Опрацювати параграфи 50-51



 


6-а,6-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Римська імперія ІІІ-IV cт
Дата 14.05
Переглянути відео
Опрацювати параграф 50


 6-а
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Римська імперія ІІІ-IV cт
Дата 10.05
Переглянути відео
Опрацювати параграф 50



,6-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги посилння на онлайн урок
Дата 09.05
Час 09:40


6-а,6-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги посилння на онлайн урок
Дата 08.05
Час 09:40,11:20

 6-а,6-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Римська імперія ІІІ-IV cт
Дата :08.05
Переглянути відео
Опрацювати параграф 48



6-а
Доброго дня шановні учні 
До вашої уваги урок з теми:Римська імперія
Дата 03.05
Опрацювати параграф 47
Переглянути відео


 6-б
Доброго дня шановні учні 
До вашої уваги урок з теми:Римська імперія
Дата 02.05
Опрацювати параграф 47
Переглянути відео

6-а,6-б
Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми: Римська імперія
Опрацювати параграфи 46-47
Переглянути відео 




6-а
Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми: Падіння республіки і утворення імперії
Дата 26.04
Переглянути відео
Опрацювати параграф 46

6-б
Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми: Падіння республіки і утворення імперії
Дата 25.04
Переглянути відео
Опрацювати параграф 46

6-а,6-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Рабство в Римі .Повстання Спартака 
Дата 24.04
Переглянути відео
Опрацювати параграф 45




6-а
Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми: Криза римської республіки
Дата 21.04
Переглянути відео
Виконати тест

Держава,якою управляють обрані на певний період громадяни

варіанти відповідей
 

імперія

 
 

монархія

 
 

республіка

Запитання 2

Хто такі пуни для римлян?

варіанти відповідей
 

Галли

 
 

Карфагеняни

 
 

Греки

 
 

Македоняни

Запитання 3

Що стало причиною Пунічних війн?

варіанти відповідей
 

Боротьба між Римом та Карфагеном за панування у Західному Середземномор'ї

 
 

Боротьба між патриціями та плебеями

 
 

Боротьба за владу у Римі

 
 

Боротьба за незалежність греків

Запитання 4

Грошові виплати, які накладаються переможцем на переможених, це

варіанти відповідей
 

Овація

 
 

Тріумф

 
 

Контрибуція

 
 

Провінція

Запитання 5

Під час завоювань римляни керувалися основним принципом

варіанти відповідей
 

Горе переможеним

 
 

Поділяй та владарюй

 
 

Батьківщину захищають залізом

 
 

Воюй, або втікай

Запитання 6

Яка реформа братів Гракхів повинна була вирішити внутрішні проблеми Риму

варіанти відповідей
 

Віськова

 
 

Земельна

 
 

Фінансова

 
 

Політична

Запитання 7

У результаті Третьої Пунічної війни (149—146 рр. до н. е.) Рим:

варіанти відповідей
 

Здобув Іспанію та Північну Італію 

 
 

Знищив Карфагенську державу 

 
 

Захопив Єгипет   

 
 

Розгромив Македонське царство  

Запитання 8

У Римській республіці право "вето" мали:

варіанти відповідей
 

Сенатори

 
 

Імператори

 
 

Консули

 
 

Народні трибуни

Запитання 9

Найвищий орган управління Римської республіки

варіанти відповідей
 

Сенат

 
 

консул

 
 

цар

 
 

народні збори

Запитання 10

Який термін позначає наступне визначення " завойована римлянами область, країна, що розташовувалася за межами Італії; підвладна територія, якою керували намісники"?

варіанти відповідей
 

Тріумф

 
 

 Сатрапія

 
 

 Провінція

 
 

  Республіка

Запитання 11

Найбільше в Стародавньому світі повстання рабів-гладіаторів розпочалось в

варіанти відповідей
 

77 році до н.е.

 
 

74 році до н.е.

 
 

70 році до н.е.

 
 

70 році

Запитання 12

Найбільше повстання рабів в Римі очолив

варіанти відповідей
 

Цезар

 
 

Помпей

 
 

Спартак

 
 

Брут


6-а
Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми: Криза римської республіки
Дата 19.04
Переглянути відео
Виконати тест

Держава,якою управляють обрані на певний період громадяни

варіанти відповідей
 

імперія

 
 

монархія

 
 

республіка

Запитання 2

Хто такі пуни для римлян?

варіанти відповідей
 

Галли

 
 

Карфагеняни

 
 

Греки

 
 

Македоняни

Запитання 3

Що стало причиною Пунічних війн?

варіанти відповідей
 

Боротьба між Римом та Карфагеном за панування у Західному Середземномор'ї

 
 

Боротьба між патриціями та плебеями

 
 

Боротьба за владу у Римі

 
 

Боротьба за незалежність греків

Запитання 4

Грошові виплати, які накладаються переможцем на переможених, це

варіанти відповідей
 

Овація

 
 

Тріумф

 
 

Контрибуція

 
 

Провінція

Запитання 5

Під час завоювань римляни керувалися основним принципом

варіанти відповідей
 

Горе переможеним

 
 

Поділяй та владарюй

 
 

Батьківщину захищають залізом

 
 

Воюй, або втікай

Запитання 6

Яка реформа братів Гракхів повинна була вирішити внутрішні проблеми Риму

варіанти відповідей
 

Віськова

 
 

Земельна

 
 

Фінансова

 
 

Політична

Запитання 7

У результаті Третьої Пунічної війни (149—146 рр. до н. е.) Рим:

варіанти відповідей
 

Здобув Іспанію та Північну Італію 

 
 

Знищив Карфагенську державу 

 
 

Захопив Єгипет   

 
 

Розгромив Македонське царство  

Запитання 8

У Римській республіці право "вето" мали:

варіанти відповідей
 

Сенатори

 
 

Імператори

 
 

Консули

 
 

Народні трибуни

Запитання 9

Найвищий орган управління Римської республіки

варіанти відповідей
 

Сенат

 
 

консул

 
 

цар

 
 

народні збори

Запитання 10

Який термін позначає наступне визначення " завойована римлянами область, країна, що розташовувалася за межами Італії; підвладна територія, якою керували намісники"?

варіанти відповідей
 

Тріумф

 
 

 Сатрапія

 
 

 Провінція

 
 

  Республіка

Запитання 11

Найбільше в Стародавньому світі повстання рабів-гладіаторів розпочалось в

варіанти відповідей
 

77 році до н.е.

 
 

74 році до н.е.

 
 

70 році до н.е.

 
 

70 році

Запитання 12

Найбільше повстання рабів в Римі очолив

варіанти відповідей
 

Цезар

 
 

Помпей

 
 

Спартак

 
 

Брут





6-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 18.04
Час 09.40


6-а,6-б
Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми: Криза римської республіки
Дата 17.04
Переглянути відео
Виконати тест

Держава,якою управляють обрані на певний період громадяни

варіанти відповідей
 

імперія

 
 

монархія

 
 

республіка

Запитання 2

Хто такі пуни для римлян?

варіанти відповідей
 

Галли

 
 

Карфагеняни

 
 

Греки

 
 

Македоняни

Запитання 3

Що стало причиною Пунічних війн?

варіанти відповідей
 

Боротьба між Римом та Карфагеном за панування у Західному Середземномор'ї

 
 

Боротьба між патриціями та плебеями

 
 

Боротьба за владу у Римі

 
 

Боротьба за незалежність греків

Запитання 4

Грошові виплати, які накладаються переможцем на переможених, це

варіанти відповідей
 

Овація

 
 

Тріумф

 
 

Контрибуція

 
 

Провінція

Запитання 5

Під час завоювань римляни керувалися основним принципом

варіанти відповідей
 

Горе переможеним

 
 

Поділяй та владарюй

 
 

Батьківщину захищають залізом

 
 

Воюй, або втікай

Запитання 6

Яка реформа братів Гракхів повинна була вирішити внутрішні проблеми Риму

варіанти відповідей
 

Віськова

 
 

Земельна

 
 

Фінансова

 
 

Політична

Запитання 7

У результаті Третьої Пунічної війни (149—146 рр. до н. е.) Рим:

варіанти відповідей
 

Здобув Іспанію та Північну Італію 

 
 

Знищив Карфагенську державу 

 
 

Захопив Єгипет   

 
 

Розгромив Македонське царство  

Запитання 8

У Римській республіці право "вето" мали:

варіанти відповідей
 

Сенатори

 
 

Імператори

 
 

Консули

 
 

Народні трибуни

Запитання 9

Найвищий орган управління Римської республіки

варіанти відповідей
 

Сенат

 
 

консул

 
 

цар

 
 

народні збори

Запитання 10

Який термін позначає наступне визначення " завойована римлянами область, країна, що розташовувалася за межами Італії; підвладна територія, якою керували намісники"?

варіанти відповідей
 

Тріумф

 
 

 Сатрапія

 
 

 Провінція

 
 

  Республіка

Запитання 11

Найбільше в Стародавньому світі повстання рабів-гладіаторів розпочалось в

варіанти відповідей
 

77 році до н.е.

 
 

74 році до н.е.

 
 

70 році до н.е.

 
 

70 році

Запитання 12

Найбільше повстання рабів в Римі очолив

варіанти відповідей
 

Цезар

 
 

Помпей

 
 

Спартак

 
 

Брут



6-а
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Утворення Римської середземноморської держави
Дата 14.04
Опрацювати параграф 43
Переглянути відео



6-а
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Утворення Римської середземноморської держави
Дата 12.04
Опрацювати параграф 43
Переглянути відео



6-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 10.04
Час 09.40
Опрацювати параграф 43

6-а,6-б
Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми: Релігія та сім'я в Римі 
Дата 10.04
Переглянути відео
Опрацювати парграф 42


6-а
Доброго дня шановні учні 
Дата 05.04
До вашої уваги  урок з теми: Римська республіка в середині 5-3 століття до н.е.
Переглянути відео
Опрацювати параграф 41
Письмо відповісти на питання 1-3 після параграфу



6 -б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 04.04
Час 09. 40


6-а,6-б
Доброго дня шановні учні 
Дата 03.04
До вашої уваги  урок з теми: Римська республіка в середині 5-3 століття до н.е.
Переглянути відео
Опрацювати параграф 41
Письмо відповісти на питання 1-3 після параграфу




6-а
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Природні умови Італії та виникнення міста Рим
Дата 22.03
Переглянути відео
На контурній карті позначити межі Італії





6-б
Доброго дня шановні 
До вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 21.03
Час 09.40

6-а,6-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги контрольна робота з теми: Доба Еллінізму
Дата 20.03

Початковий рівень

Виберіть правильний варіант відповіді.

1.      Який елліністичний правитель носив прізвище «Спаситель»

а) Александер; б) Піфагор; в)Птолемей; г) Селевк.

2.      Вирішальну роль у встановленні в Греції влади Македонії відіграла битва при:

а) Херонеї; б) р.Гідасп; в) м. Ісса; г) Гавгамелах.

3.      Видатним скульптором Давньої Греції був:

а) Гіппократ; б) Піфагор; в)Лісіпп; г) Платон.

4.      Величезний мармуровий поміст для жертвоприношення богам:

а)вівтар; б) мусейон;  в) акрополь; г) поміст.

5.      Хто керував керували підкореними територіями Македонського:

а)архонти; б)рада 500; в) народні збори; г) діадохи .

6.      Яка подія сталася раніше:

а)похід на Індію; б) битва на р. Гранік; в) проголошення Александра Македонського сином бога Амона.

Середній рівень

7.вставте пропущені слова «Одне із 7 чудес світу -…- 37м. завдовжки бронзова статуя бога Геліуса на о.Родос».

8. Дайте визначення поняття:

«Еллінізм» -...

Достатній рівень

9. Встановіть відповідність між ім'ям бога та сферою його «покровительства»

A) Селевк           1. Житло муз

Б) мусейон           2. Спеціально оброблена шкіра для письма

B) пергамент       3. Правитель елліністичної держави

Г) Евклід.            4. Математик

10. Виберіть із переліку те, що стосується доби еллінізму

1. Афродіта Мілоська 2.золота пектораль. 3.Ніка Самофракійська. 4.фреска з биком в Критському палаці. 5.Фестенський диск. 6.Фарнезький бик. 7. Статуя Перікла.

Високий рівень

 

11. Що визначало господарське і повсякденне життя греків у Пн. Причорномор’ї

12.Чому греко-македонське військо змогло здобути швидку перемогу над персами і створити світову державу?Чому ця держава так швидко розпалась?    

 



6-а
Доброго дня шановін учні
До вашої уваги урок з теми:Культура елліністичної доби
Дата 15.03
Переглянути відео
На карту нанести основні культурні центри Греції



6-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 14.03
Час 09.40

6-а,6-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Завоювання Александра Македонського
Дата 13.03
Опрацювати параграф 38-39
Переглянути відео
На контурну карту нанести імперію Македонського



6-а
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми : Криза грецького поліса
Дата 08.03
Переглянути відео
Опрацювати параграф 37,завдання 1-2 письмово



6-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 07.03
Час 09.40


6-а,6-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Мистецтво Стародавньої Греції
Дата 06.03
Переглянути відео
Опрацювати параграф 34
Завдання 1,2 письмово



6-а 
Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми: Освіта,спорт і театр у Стародавній Греці
Дата 01.03
Переглянути відео,опрацювати параграфи 32-33,запитання після параграфів письмово.




6-б
Доброго дня шановні учні до вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 28.02
Час 09.40


6-а,6-б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Утвердження демократії в Афінах за Перикла
Дата 27.02
Переглянути відео
Прочитати параграф 33
Зробити таблицю Афінська демократія



6-а
Дата 22.02
Доброго дня шановні учні 
До вашої уваги урок з теми
Греко-перські війни
Опрацювати параграф 31-32
Переглянути відео
Зробити таблицю "Причини греко-перських воєн"


6-б
Дата 21.02
Доброго дня шановні учні 
До вашої уваги урок з теми
Греко-перські війни
Опрацювати параграф 31-32
Переглянути відео
Зробити таблицю "Причини греко-перських воєн"


6-а,6-б
Дата 20.02
Доброго дня шановні учні 
До вашої уваги урок з теми
Грецька колонізація
Переглянути відео
На контурній карті позначити колонії Греції 


6-а
Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми
Стародавня Спарта
Дата 15.02
Переглянути відео
Позначити Спарту на контурній карті 
 


6-б
Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми
Стародавня Спарта
Дата 14.02
Переглянути відео
Позначити Спарту на контурній карті 
 

6-А.6-Б
Доброго дня шановні учні до вашої уваги контрольна робота з теми:Становлення античної цивілізації
Дата 13.02
Роботи надсилати на електронну адресу vadiknwa@gmail.com,або в електронний щоденник.

1. На якому півострові розташована Греція

А) Аравійському                                             В) Піренейському

Б) Балканському                                             Г) Скандинавському

2. Хто відкрив давньогрецьку цивілізацію, яку, за ім’ям легендарного царя Міноса, назвали Мінойською?

А) А. Еванс;                                                        В) В. Хвойка;    

Б) Г. Шліман;                                                     Г) Б. Мозолевський.

3. Якого напрямку грецької колонізації не існувало?

   А) західного;                                                  Б)  північно-східного;

   Впівденного;                                                Г)  східного

4. Перші закони в Спарті видав:    

    а) Лікург;                                  б) Лаконік;                          в) Леонід.

5. Причиною зникнення Мінойської цивілізації на острові Крит стала:

а) велика епідемія чуми               б) виверження вулкана;                         в) помста богів.

6. Людину, якій народні збори надавали необмежену владу (у перекладі  «влада одного»), називали:

  а) сатрап;                            б) цар;                                в) тиран

7. У  Пелопоннесі  дорійська  держава,  яка  ще  називалася  Лакедемон,  виникла під назвою:

а) Сартр;                             б) Спарта;                                в) Сонце.

8. Яка система виховання була спрямована на підготовку відважного воїна?

А) Спартанська

Б) Афінська

9. Установіть відповідність між назвами грецьких богів і тих, кого вони уособлювали.

 

1) Аїд

а) богиня кохання та вроди

2) Зевс

б) богиня справедливості та правосуддя

3) Феміда

в) бог грому та блискавки, головний бог

4) Афродіта

г) бог підземного царства

 

10. Дайте визначення поняттю:

Демос – це

Поліс – це

Аристократія – це

Демократія - це

 11.Розкрийте сутність і зміст реформ Солона в Афінах

 

12. Хто такі скіфи? Яким був спосіб їхнього життя? Чому скіфи зажили слави непереможних воїнів?


6-а
Доброго дня шановні учні до вашої уваги урок з теми Афінський поліс
Дата 08.09
Опрацювати параграф 28
Переглянути відео



6 - б 
Доброго дня шановні учні до вашої уваги посилання на онлайн урок 
Дата 07.02
Час 09.40
 6-б
Доброго дня шановні учні до вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 06.02
Час 11 :20
6-а
Доброго дня шановні учні до вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 06.02
Час 09:40


6-а
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Ахейська цивілізація
Дата 01.02
Переглянути відео
Опрацювати параграф 25



6-Б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 31.01
Час 09:40


6-Б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 30.01
11.20

6-А
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 30.01
Час 09.40



6-А
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми : Міфологія Стародавньої Греції
Дата 25.01
Опрацювати параграф 24
Переглянути відео



6-Б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Природа і населення Стародавньої Греції
Дата 24.01
Опрацювати параграф 23
Переглянути відео



6-Б
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 23.01
Час 11:20


6-А
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 23.01
Час 09.40


Доброго дня шановні учні .
До вашої уваги урок з теми 
Греція
Дата 27.12



Доброго дня шановні учні .
До вашої уваги урок з теми Наука і освіта в Китаї
Дата 19.12
Переглянути відео






Доброго дня шановні учні

До вашої уваги контрольна робота

Дата 16.12

Т.2.  «Стародавні цивілізації Азії та Африки»

Варіант І

Початковий рівень (за кожне правильно виконане завдання — 0,5 бала)

1.    Назвіть головні річки, які протікали територією Дворіччя:

а) Ніл і Євфрат

б) Інд і Ганг

в) Євфрат і Тигр

г) Янцзи і Хуанхе

 

2. Батьківщиною арабський цифр є:

а) Індія

б) Китай

в) Фінікія

г) Персія

 

3. Як називали по іншому річку Янцзи:

а) Жовта ріка

б) Блакитна ріка

 

4. Верховний правитель у Давньому Єгипті називався:

а) цар

б) номарх

в) фараон

 

5. Назвіть славетне місто-колонію, засноване фінікійцями у Північній Африці.

а) Карфаген

б) Мемфіс

в) Бібл

 

6. Що називають «Книгами Знань»?

а) Біблія

б) Веди

 

Середній рівень (за кожне правильно виконане завдання — 1 бал)

 

7. Хто у боротьбі з персами використовував тактику випаленої землі?

 

8. Дайте визначення поняття:

    Колонізація – це…

9. Що зображено на світлині та з якою подією вона пов’язана?

https://history.vn.ua/pidruchniki/world-and-ukraine-history-integrated-course-6-class-sshypak-2019/world-and-ukraine-history-integrated-course-6-class-sshypak-2019.files/image127.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Достатній рівень (за кожне правильно виконане завдання — 1,5 бала)

10. Виконайте завдання скориставшись картою.

https://history.vn.ua/pidruchniki/world-and-ukraine-history-integrated-course-6-class-sshypak-2019/world-and-ukraine-history-integrated-course-6-class-sshypak-2019.files/image157.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Назвіть державу, яку ілюструє представлена карта

 

11. Якими були релігійні вірування у Давній Індії? Опишіть їх.

 

Високий рівень (за повну розгорнуту відповідь — 3 бали)

12. Розкажіть про будівництво Великого Китайського муру та виробництво шовку у Давньому Китаї.






Доброго ранку шановні учні
До вашої уваги відеоурок  з теми : Культура Стародавнього Китаю
Дата:12.12
Опрацювати параграф 21





Доброго ранку шановні учні
До вашої уваги відеоурок  з теми : Історія Стародавнього Китаю
Дата 09.12
Опрацювати параграф 20-21
На контурній карті нанести меж Китаю


Доброго ранку шановні учні
До вашої уваги відеоурок  з теми : Історія Стародавнього Китаю
Дата 05.12
Опрацювати параграф 20-21
Переглянути відео





Доброго ранку шановні учні
До вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата: 02.12
Час:09.40

Доброго ранку шановні учні
До вашої уваги відеоурок  з теми Стародавня Індія
Дата: 28.11
Опрацювати параграф  19
На контурній карті нанести межі Стародавньої Індії
Переглянути відео



Доброго ранку шановні учні
До вашої уваги відеоурок  з теми Фінікія і Ізраїльсько- Юдейське царство
Дата 21.11
Опрацювати параграф 18
На контурній карті намалювати фінікійські колонії
Переглянути відео 



Доброго ранку шановні учні
До вашої уваги відеоурок з теми Передня Азія І тисячоліття
Дата :14.11
Опрацювати параграф 17
Переглянути відео




Доброго ранку шановні учні
До вашої уваги відеоурок з теми Стародавній Вавилон
Дата 11.11
Переглянути відео
Опрацювати параграф 16



Доброго ранку шановні учні
До вашої уваги відеоурок з теми: Природа і населення Дворіччя
Дата 07.11
Опрацювати параграф 15
Завдання 1-3 письмово
Переглянути відео




Доброго ранку шановні учні
До вашої уваги контрольна робота
Дата:04.11

Варіант 1

Початковий рівень

1. Наймогутнішим богом у Стародавньому Єгипті вважався:
а) бог землі;                     б) бог царства мертвих;
в) бог сонця.                     г) бог Нілу.

2. Цього фараона називали Великим не лише за двохметровий зріст, а й за великі справи 

а) Тутмос ІІ;                                          б) Рамзес ІІ;

в) Ехнатон;                                           г) Яхмос.
.3. Давні єгиптяни називали свою країну:
а) «Червона земля»;                    б) «Чорна земля»;
в) Єгипет.                                       г) країна Нілу.

4.Істота з тілом лева та головою людини, що охороняє гробниці фараонів:
а) Апіс;                                         б) Хеопс;
в) Сфінкс;                                     г) Ра.
5. Першим правителем єдиної Єгипетської держави був:
а) Міна (Менес);                             б) Тутмос I;
в) Рамзес II.                                     г) Хатшепсут.
6. Найбільша піраміда була побудована для фараона:
а) Хеопса;                                        б) Тутмоса III;
в) Аменхотепа IV.                            г) Джосера.

Середній рівень

7. Дайте визначення поняттям: ном, фараон, ієрогліф.

Достатній рівень

8. Напишіть 4-5 давньогипетських богів і сили, які вони уособлювали. (наприклад: Ра - бог Сонця). Як у міфах відображається життя стародавніх єгиптян?.

Високий рівень

9. Охарактеризуйте давньоєгипетське суспільство (на які групи поділялось, хто брав участь в управлінні державою). Доведіть, що у Стародавньому Єгипті існував культ фараона.



6-а
Доброго ранку шановні учні
До вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата:31.10
Час 14:00


6-б
Доброго ранку шановні учні
До вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата:31.10
Час 13:00


6-а
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 28.10
Час 13:00



6-б
Доброго ранку шановні учні
До вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 28.10
Час: 11:00




6-а
Доброго дня шановні учні
До вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 24.10
Час 14:00

6-б
Доброго ранку шановні учні
До вашої уваги посилання на онлайн урок
Дата 24.10
Час 13:00


Доброго ранку шановні учні
Опрацювати парагаф 12,завдання 1,2 письмово
Переглянути відео


До вашої уваги
посилання на онлайн урок
Дата 21.10
Час 09: 40


Доброго ранку шановні учні
До вашої уваги урок з теми:Організація суспільства та влади в Стародавньому Єгипті.
Опрацювати параграф 11 
Дата:17.10
На контурній карті позначити межі Стародавнього Єгипту



Доброго ранку шановні учні
До вашої уваги
посилання на онлайн урок
Дата:17.10
Час:11:20

Доброго ранку шановні учні
До вашої уваги урок з теми:Організація суспільства та влади в Стародавньому Єгипті.
Опрацювати параграф 11 
Переглянути відео
Завдання 1-2 письмово





Доброго ранку шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Природа і населення Стародавнього Єгипту
Дата:10.10
Опрацювати параграф 10
Переглянути відео






Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Виникнення стародавніх держав давнього Сходу 
Дата 07.10
Опрацювати параграф 9
Переглянути відео





Доброго дня шановні учні
До вашої уваги урок з теми: Трипільська культура
Дата 03.10
Опрацювати параграф 8,на контурну карту нанести поселення трипільців








Доброго дня шановні учні
До вашої уваги контрольна робота з теми: Первісне суспільство
Дата:30.09
Завдання надсилайте на електронну адресу vadiknwa@gmail.com

ПІ учениці______________________________        Клас______  Дата_________

 

Контрольна робота з розділу «Первісні спільноти. Археологічні культури»

 

РІВЕНЬ І

Вибрати одну правильну відповідь (0,5 балів за правильну відповідь, найбільша кількість балів – 4).

1. Найдавніше минуле людства вивчає:

а) історія стародавнього світу;                                 б) історія середніх віків;

в) нова історія;                                                            г) новітня історія.

2. Першими заняттями найдавнішої людини були:

а) збиральництво, полювання;                               б) скотарство, збиральництво;

                                         в) полювання, землеробство.

3. Групи первісних людейперші колективи - мали назву:

а) стадо;                                        б) держава;                                в) клас.   

4. Назва «кам’яний вік» виникла через те, що:

а) люди їли сире м’ясо і мали шкіру;                 б) люди жили в печерах і в степу;

                                     в) люди робили знаряддя праці з каменю.

5. Віра людей в надприродні сили, у богів називається:

а)   реакція;                                      б) релігія;                                      в) ремесло.

6. Упродовж яких століть існувала трипільська культура?

а) VI — перша половина V тис. до н. е.;  

б) IV — перша половина III тис. до н. е.;

в) друга половина III—II тис. до н. е.;

7. Першим винайшов залишки трипільської культури:

а) В. Хвойка;                                  б) Г. Шліман;                                 в) Саутуолі.

8. В Україні на Закарпатті були знайдені залишки найдавнішої людини біля селища:

а)  Коблево;                                    б) Королеве;                                  в) Косарі.

 

 

РІВЕНЬ ІІ (1 бал за правильну відповідь, найбільша кількість балів-5)

1. Розташуйте в хронологічній послідовності появу видів людини на землі, зазначивши відповідний номер у клітинці.

Кроманьйонець

 

Австралопітек

 

«Людина вміла»

 

Неандерталець

 

 

 

2.Установіть відповідність:

2017 р.                                                                               X ст. до н. е.

901 р. до н.е.                                                                     ХХІ ст.

1496 р.                                                                               VIII ст. до н. е.

743 р. до н. е.                                                                    XV ст.

 

3. Продовжте  речення:

До привласнюючих форм господарства відносяться

___________________________________,________________________________,_____________________________.

До відтворюючих  форм господарства відносять ______________________________,____________________________________.

4. Дайте визначення поняттям:

Історія-…………………………………………………………………………………………………..............................................................................................................

Археологічна культура 

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

5. Які теорії походження людини ви знаєте?

____________________________________________;

____________________________________________;

____________________________________________.

Рівень ІІІ

Розвяжіть задачі:  (1,5 бали одна задача, найбільша кількість балів – 3.)

1. Філософ Арістотель жив у 384-322 рр. до н.е., математик і фізик Архімед –

у 285-212 рр. до н.е. Хто з цих славетних людей жив раніше?

Відповідь:

2. У 395 р. Римська імперія розділилася на Західну і Східну. Скільки років

тому це відбулося?

Відповідь:



Доброго дня шановні учні
До вашої уваги
Переглянути відео з теми: Організація влади за первісних часів
Посилання на онлайн урок
Час :11:20
Дата 26.09






Доброго дня шановні учні
До вашої уваги
Опрацювати параграф 7 завдання 2 після параграфу 7 письмово.
Дата 23.09




Доброго дня шановні учні
До вашої уваги
Опрацювати параграф 6 завдання 2 після параграфу 6 письмово.
Дата19.09
Переглянути відео 




Доброго дня шановні учні
До вашої уваги
Опрацювати параграф 4,завдання 2 письмово
Переглянути відео за посиланням





Домашнє завдання параграф 3,завдання 1 письмово

Опрацювати параграф 1-2,завдання 2 письмово





Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас