6 клас Математика 2022-2023

 Виконання тестів, контрольних робіт є ОБОВ'ЯЗКОВИМИ!

Виконані домашні завдання прикріпити до щоденника.

ІІ семестр

 31 травня - Підсумковий урок.
29-30 травня 
Тема: Розв'язування сюжетних  та цікавих логічних задач.
Перегляд відео
   
Виконай самостійно № 743, 746, 1583, 1570
Бажаю успіхів!

25 травня 6-А, 26 травня 6-Б
Виконуємо  завдання, які ще не виконували, прислати на пошту svetabvt@gmail.com або прикріпити до щоденника.


24 травня
Підсумкова контрольна робота за рік
Виконати до 25.05 та прислати на пошту svetabvt@gmail.com або прикріпити до щоденника



23 травня
Тема: Підготовка до контрольної роботи за рік
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111


22 травня
Повторення. Розв'язування рівнянь. Розв'язування задач за допомогою рівнянь. Підготовка до підсумкової контрольної роботи.
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Типові завдання : рівняння № 1347 (3), 1348 (3), 1352 (2), задачі № 1397, 1405
Виконати самостійно ст. 249 (1-9)



19 травня 6-Б
18 травня 6-А
Тема: Повторення розділу "Відношення і пропорції"
п. 20-24
По можливості, підключаємось до уроку 10.30  6-А
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Виконати завдання ст. 126 № 1-5, 7, 9

17 травня
Повторення правил
"Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними дробами"
Виконати завдання


16 травня 
Повторення правил
Множення і ділення дробів (п. 14, 17)
Виконання вправ (по діях) № 332, 425
Виконані завдання присилати в електртонний щоденник

15 травня 
Повторення правил
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками (п. 10)
По можливості, підключаємось до уроку 08.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Виконати завдання № 260, прикріпити до щоденника


12 травня 6-Б
11 травня 6-А
Повторення правил
- Дільники і кратні натуральних чисел (п. 1)
- Ознаки подільності на 10, 5, 2, 9, 3 (п. 2, 3)
- НСД (п. 6), НСК (п. 7)
По можливості, підключаємось до уроку 10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Виконати завдання ст. 28-29, прикріпити до щоденника 

10 травня
Тема: Аналіз контрольної роботи
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

9 травня 
Тема: Контрольна робота "Прямокутна система координат".
Виконати до 10.05 та прислати на пошту svetabvt@gmail.com або прикріпити до щоденника



8 травня
Тема: Узагальнення знань. Підготовка до контрольної роботи
Переглянути матеріали попередніх уроків.
Виконати завдання ст. 280 № 1-8 (9* за бажанням)

5 травня  6-Б
4 травня  6-А
Тема: Розв'язування вправ. Побудова та читання графіків залежності між величинами.
Відео пояснення
Виконай № 1547, 1549



3 травня
Тема: Графіки залежності між величинами
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Відео пояснення
Виконання вправ № 1539, 1541 
Виконати самостійно № 1540, 1542
Творче завдання (за бажанням) № 1531 або 1532


2 травня
Самостійна робота "Паралельні та перпендикулярні прямі. Координатна площина"
Виконати завдання


1 травня
Побудова та читання точок на координатній площині

   
Виконай № 1504, 1507
Виконані завдання прикріпи до щоденника




28 квітня 6-Б
Тема: Координатна площина
27 квітня  6-А
По можливості, підключаємось до уроку 10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Координатна площина
1. Відео пояснення теми
2. За підручником - це п. 53, виконання вправ № 1493, 1496 (усно), № 1498, 1500 (письмово)
3. Самостійно № 1495, 1497 (усно), № 1499 (письмово)



26 квітня  
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Паралельні прямі. Побудова паралельних прямих.
1. Повторити означення  п. 52 Паралельні прямі.
2. Підготувати олівець, гумку, лінійку, косинець.
3. Переглянути відео пояснення:
4. Виконати завдання по відео
5. Виконані завдання № 1471, 1484
6. Виконати самостійно № 1472, 1485

25 квітня 
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Паралельні прямі.
Відео пояснення
Підготувати олівець, гумку, лінійку, косинець.
Уважно прочитай п. 52 та виконай № 1483


24 квітня
Тема: Побудова перпендикулярих прямих
1. Повторити означення  п. 51 Перпендикулярні прямі.
2. Підготувати олівець, гумку, лінійку, косинець, транспортир.
3. Переглянути відео пояснення:
4. Виконати завдання по відео


21 квітня 6-Б
Перегляд уроку від 20.04
20 квітня 6-А
По можливості, підключаємось до уроку 10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Перпендикулярні прямі.
Ми вже знаємо, що математика вивчає геометричні фігури з їх властивостями, а також відношення між ними. Однією з основних гео­метричних фігур є пряма і основні відношення між прямими ми й будемо вивчати протягом наступних уроків.
Відео пояснення 
Ознайомитись п. 51, виконати № 1468,  1469


19 квітня
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Самостійна робота  виконати до 21.04
Тема:  Розв'язування задач і прикладів на всі дії з раціональними числами


18 квітня
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема:  Розв'язування вправ на всі дії з раціональними числами
Виконати самостійно № 1426, 1439 (1)






17 квітня
По можливості, підключаємось до уроку 08.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема:  Розв'язування вправ на всі дії з раціональними числами
Повторення правил
Виконати самостійно № 1417, 1421 (1,2), повторити правила додавання, віднімання, множення, ділення раціональних чисел.


13 квітня 6-А, 14 квітня 6-Б 
(Для дистанційної форми навчання)
Тема:  Аналіз контрольної роботи
По можливості, підключаємось до уроку 13.04 о  10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

12 квітня
Виконати до 14.04 та прислати на пошту svetabvt@gmail.com або прикріпити до щоденника
Список учнів (за варіантами)
6-А
І варіант  
Горобець Кіріл
Капітан Аліса
Колісник Гліб

ІІ варіант
Радченко Марк
Тараненко Богдан
Тихонова Марія
Шаповалова Софія

6-Б
І варіант
Байбороша Аня
Весела Ангеліна
Горжуй Ангеліна
Дзюбенко Інна
Донченко Катерина
Кармазіна Вікторія

ІІ варіант
Комарова Софія
Кротенко Владислав
Куліков Іван
Малиновська Анастасія
Хижняк Ірина
Ясененко Олег

11 квітня
Тема:  Розв'язування вправ. 
Підготовка до контрольної роботи
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Повторення основних правил розв'язування рівнянь п. 48
 
Перевіримо д/з
Виконаємо разом 
Виконати самостійно № 1344(4), 1348 (1), 1388


10 квітня
Тема:  Розв'язування задач за допомогою рівнянь.
1. Перевірка д/з  👉  № 1375, 1381, 1383
2. Виконати завдання ст. 249 (1-7)


7 квітня
Ознайомитись з матеріалами уроку від 06.04, записати виконані завдання в зошит, розв'язати задачі самостійно.
6 квітня 
По можливості, підключаємось до уроку 10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема:  Розв'язування задач за допомогою рівнянь.
Відео пояснення теми
Розв'язування задач
Виконати самостійно № 1375, 1381, 1383*

5 квітня
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема:  Розв'язування задач за допомогою рівнянь.
1. Виконати завдання до 07.04, рівняння записати в зошит
2. Вивчаємо нову тему
Ознайомитись з розв'язком задач 1 і 2 п. 49
Записати оформлення задачі 1 у зошит 
Офоромити (за зразком)  задачу 2 самостійно
Розв'язування задач за підручником 

4 квітня
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Рівняння. Розв'язування рівнянь.
Виконати самостійно № 1339(3,5), 1346(1), №1349(1) 
 

3 квітня
По можливості, підключаємось до уроку 08.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Рівняння. Розв'язування рівнянь.
Повторимо основні правила розв'язування рівнянь
Розв'язування вправ (з поясненням)
Виконати самостійно (з поясненням) № 1342 (1,3,5), 1344 (1,3), вчити правила!


24 березня
Переглянути виконання завдань від 23.03 та виконати завдання

23 березня
По можливості, підключаємось до уроку 10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Рівняння. Основні властивості рівнянь.
Відео пояснення теми
Основні властивості рівнянь п. 48 уважно прочитати
Виконаємо разом № 1334
Виконати самостійно № 1335 (1,3,5)


22 березня
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Рівняння. Основні властивості рівнянь.
Відео пояснення теми
Основні властивості рівнянь п. 48 уважно прочитати
Виконаємо разом № 1334
Виконати самостійно № 1335 (1,3,5)

21 березня
Контрольна робота
І варіант                            ІІ варіант
Виконати до  22.03 (група дистанційної форми навчання 6-А, 6-Б)  прислати на пошту svetabvt@gmail.com чи прикріпити до електронного щоденника.
6-А (змішана форма навчання)
Ознайомитись в виконаними вправами від 20.03 та виконати № 1308

20 березня
По можливості, підключаємось до уроку 08.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Множення і ділення раціональних чисел. 
Розв'язуваня вправ. 
Готуємось до контрольної роботи!
Виконати ст. 229 № 1,2,3,6,8, № 1308 (1,2)

17 березня
6-Б
Ознайомитись з матеріалами уроку від 16.03, записати в зошит приклади, виконати завдання.
16 березня
6-А
По можливості, підключаємось до уроку 10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Вирази та їх спрощення. Розв'язування рівнянь.
1. Правила
2. Розв'язування вправ № 1300, 1307, 1315
3. Виконати завдання  до наступного уроку

15 березня
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Ділення раціональних чисел. Розв'язування вправ.
Передивіться (для повторення) навчальне відео від 14.03
Виконуємо разом приклади
Виконати самостійно № 1299 (1,3), 1310 (1)

14 березня
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Ділення раціональних чисел.
Відео пояснення теми
Вчити правила п. 47, виконати усно № 1285-1288,
письмово № 1295

13 березня
По можливості, підключаємось до уроку 08.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Подібні доданки та їх зведення.
Виконання вправ
Виконати самостійно (на вибір) № 1255(1), 1263(1,3) або 
№ 1265(1), 1267(1,2). Вчити правила! 
Д/з прикріпити до електронного щоденника

10 березня
Ознайомитись з матеріалами уроку від 09.03, записати в зошит приклади, виконати завдання.
9 березня
По можливості, підключаємось до уроку 10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Подібні доданки та їх зведення.
Відео пояснення теми
Виконати самостійно № 1252, правила вчити п. 46

8 березня
Тема: Розв'язування вправ. Властивості множення.
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Повторюємо властивості множення раціональних чисел
Виконати завдання 



7 березня
Тема: Розподільна властивість множення
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Розв'язування вправ 👍
Виконати самостійно № 1233 (1,3,5)


6 березня
Тема: Розподільна властивість множення
По можливості, підключаємось до уроку 08.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Виконуємо усно
Виконуємо письмово

Виконати самостійно № 1229 (1,2,4,5), 1235 (1,3), вчити правило п. 45


3 березня
6-Б
Тема: Переставна та сполучна властивість множення. Коефіцієнт буквеного виразу.
Приклади розв'язування вправ 👉
Виконати самостійно № 1210 (1 ст), 1214 (2), 
вивчити властивості множення п. 44


2 березня
Тема: Переставна та сполучна властивість множення. Коефіцієнт буквеного виразу.
По можливості, підключаємось до уроку 10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Приклади розв'язування вправ 👉
Виконати самостійно № 1210 (1 ст), 1214 (2), вивчити властивості множення п. 44


1 березня
1. Виконати завдання"Множення раціональних чисел"
2. Вивчаємо властивості множення:
- переставна та сполучна властивість множення
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Переставна та сполучна властивість множення.
Теорія
Виконуємо № 1200, 1202

Виконати самостійно № 1201, 1203 (на вибір 1-3 приклади)


28 лютого
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Множення раціональних чисел.
Повторюємо правила множення та правила порівняння раціональних чисел (п. 37, 43)
Виконуємо усно № 1169, 1170, 1174, письмово № 1172, 1175, 1181
Виконати самостійно № 1179 (усно), 1180 (письмово), вчити правила

27 лютого
По можливості, підключаємось до уроку 08.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Множення раціональних чисел.
1. Вчимо правила:
2. Виконуємо усно № 1157, 1158, 1163
письмово № 161, 1167

3. Виконати самостійно № 1162, 1168 (по 3 приклади)


23 лютого 6-А 10.30, 24 лютого 6-Б 13.10
По можливості, підключаємось до уроку 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Аналіз контрольної роботи


22 лютого

Тема: Контрольна робота 
ВАРІАНТ І                                 ВАРІАНТ ІІ


Виконати до  24.02 (група дистанційної форми навчання 6-А, 6-Б)  прислати на пошту svetabvt@gmail.com чи прикріпити до електронного щоденника.
Група 6-А змішаної форми навчання приносить виконані завдання в школу на окремих аркушах 27.02.

6-Б (група змішаної форми навчання) виконують завдання для перевірки знань ст. 209-210 в робочому зошиті 



21 лютого
6-А
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
6-Б працює самостійно
Тема: Узагальнення знань з теми 
"Додовання та віднімання раціональних чисел"
Готуємось до контрольної роботи.
1. Розв'язуємо типові завдання, повторюємо правила:
- додавання від'ємних чисел
- додавання чисел з різними знаками
- властивості додавання
- віднімання раціональних чисел
2. Виконати завдання для перевірки знань ст. 209-210


20 лютого
6-Б
По можливості, підключаємось до уроку 08.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
6-А працює самостійно

Тема: Розв'язування вправ.
1. Повторення правил "розкриття дужок"
2. Перевіримо д/з
3. Розв'язування вправ № 1136,1138
4. Самостійно № 1137 (1-3), 1139 (1-3)


17 лютого
6-Б ознайомитись та виконати завдання від 16 лютого
16 лютого
 6-А
По можливості, підключаємось до уроку 10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Розкриття дужок.
1. Пояснення
2. Розв'язування вправ  👉
3. Вчити правила п. 42, виконати № 1135


15 лютого
 6-Б
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
6-А працює самостійно
Тема: Віднімання раціональних чисел.
Розв'язування вправ (повторення правил).



Самостійна робота тест

14 лютого
 6-А
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
6-Б працює самостійно
Тема: Віднімання раціональних чисел.
Повторити влавтивості додавання і правила додавання раціональних чисел.
Перевіряємо виконання домашніх завдань.
Розв'язуємо вправи № 1097, 1103, 1100
Виконати самостійно №1098(1,2), 1104(1,2), вчити правила!


13 лютого
6-Б
По можливості, підключаємось до уроку 08.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Віднімання раціональних чисел.
Виконати самостійно № 1093 або 1095, вчити правила!


10 лютого
6-Б
1. Повторити влавтивості додавання і правила додавання раціональних чисел.
2. Приклади розв'язаних вправ (від 09.02)
3. Виконати завдання ЗАВДАННЯ
По можливості, підключаємось до уроку 13.20
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

9 лютого
6-А  
По можливості, підключаємось до уроку 10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Властивості додавання. Розв'язування вправ.
1. Повторити влавтивості додавання і правила додавання раціональних чисел.
2. Виконуємо вправа №1073,1074,1079
3. Виконати самостійно ЗАВДАННЯ

8 лютого
6-А (дистанційна група) працює самостійно
6-Б
По можливості, підключаємось до уроку 08.50

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Властивості додавання.
1. Вчимо правила:
2. Розв'язування вправ.
- Якщо необхідно додати кілька чисел (додатних, від'ємних), то можна окремо додати всі додатні і окремо всі від'ємні числа, а потім  до суми додатних чисел додати суму від'ємних.
- Якщо серед доданків є протилежні числа (їх сума рівна нулю), то такі доданки можна закреслити (вони взаємно знищилися)
№ 1061, 1062, 1064 (усно)
Письмово виконуємо разом № 1065, 1069, 1072, 1075
3. Д/З п. 40 вчити правила (властивості додавання), виконати № 1066, № 1070


7 лютого
6-Б (дистанційна група) працює самостійно
6-А
По можливості, підключаємось до уроку 08.50

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Додавання чисел з різними знаками.
Продовжуємо вивчення теми.
1. Повторення правил додавання чисел з різними знаками.
2. Розв'язування вправ № 1030 (усно), № 1031, 1037, 1043
3. Виконати завдання ТЕСТ_КОНТРОЛЬ


6 лютого
6-А (дистанційна група) працює самостійно
6-Б
По можливості, підключаємось до уроку 08.00

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Додавання чисел з різними знаками.
1. Вчимо правила, записуємо приклади:
згадати, які числа називають протилежними
додавання протилежних чисел
додавання чисел з різними знаками
 
2. Розв'язування вправ:
№ 1020-1022 (усно), письмово № 1026
3. Самостійно № 1027, вчити правила п. 39


3 лютого
Тема: Додавання від'ємних чисел.
Виконати завдання

2 лютого
6-А
По можливості, підключаємось до уроку 10.30

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Вивчаємо нову тему
Тема: Додавання від'ємних чисел.
Перегляньте теоретичний матеріал та виконання завдань від 01.02

1 лютого
6-Б
По можливості, підключаємось до уроку 08.50

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Вивчаємо нову тему
Тема: Додавання від'ємних чисел.
1. Правило
2. Виконуємо разом № 993, 996, 1000
3. Вчимо правило п. 38, виконуємо самостійно № 994, 997, 1001

6-А (дистанційна група)
Виконати завдання  Контроль знань варіантІІ

Увага! До 01.02 прислати на пошту svetabvt@gmail.com чи прикріпити до електронного щоденника виконання завдань:
№ 961, 963
ст. 184 № 1-8 з розв'язками
№ 922 (4,5,6), № 928, 972


31 січня
6-А
По можливості, підключаємось до уроку 08.50

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
6-Б (дистанційна група)
Виконати завдання  Контроль знань варіант І


30 січня
6-Б
По можливості, підключаємось до уроку 08.00

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
6-А (дистанційна група) самостійно
Тема: Розв'язування вправ, узагальнення знань.
"Раціональні числа"
Записати в зошит приклади розв'язаних завдань, готуємось до контролю знань:
Розв'язати самостійно №925, 945, 970

27 січня
6-Б (дистанційна група) самостійно, тема від 26.01
26 січня
6-А
По можливості, підключаємось до уроку 10.30

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Розв'язування вправ.
Запишіть приклади роз'язування вправ у зошит та виконайте завдання самостійно: № 922 (4,5,6), № 928, 972







25 січня
6-Б
По можливості, підключаємось до уроку 08.00

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

(дистанційна група 6-А, 6-Б працює самостійно)

Тема: Повторення теми "Модуль числа"
1. Відео пояснення, повторення (п. 36)

2. Порівняння раціональних від'ємних чисел (за значенням модуля)
але, зазначимо!
ми порівнюємо відстані (див. правило 1)
3. Розв'язування вправ № 930, 932



4. Виконати завдання в зошиті  ст. 184 № 1-8



24 січня
6-А
По можливості, підключаємось до уроку 08.50

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

(дистанційна група працює самостійно)

Тема:  Порівняння раціональних чисел.
1. Повторення (матеріали попереднього уроку)
2. Повторення правил п. 37 (1-3)
 
3. Перевір виконання д/з
4. Розв'язування вправ № 958, 960, 962, 964

5. Повторити правила п. 37, виконати № 961, 963


23 січня
6-Б
По можливості, підключаємось до уроку 08.00

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

6-А (дистанційна група працює самостійно)

Тема: Порівняння раціональних чисел.

1. Повторення основних понять:
- додатні та від'ємні числа, число 0;
- координатна пряма, координата точки;
- протилежні, цілі та раціональні числа;
- модуль числа.
Повторюємо всі числа


2. Переглянути відео-пояснення та ознайомитись з основними правилами порівняння чисел п. 37

3. Виконуємо вправи ст. 180
№ 949, 950 - усно, № 952, 956 письмово

4. Д/з п. 37 вчити правила, виконати усно № 951, письмово № 957



За ведення  (дистанційна група) Зошит  за грудень

27 грудня

Тема:  Порівняння раціональних чисел.
Ознайомитись з основними правилами порівняння чисел п. 37

23 грудня

Тема: Модуль числа. Розв'язування вправ.
Самостійна робота     доступно о 12.50


21 грудня

Виконати   Завдання  перевірка знань

По можливості, підключаємось до уроку  10.30

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Модуль числа

1. Відео пояснення теми


2. Вчимо правила п. 36, розв'язуємо вправи № 915, 918 (усно), 922, 930 (1,3)
3. Самостійно № 917 (усно), 923 (1,2,4)



20 грудня

Тема: Протилежні числа. Цілі числа. Раціональні числа.
Продовжуємо вивчати різні числа
Відео пояснення теми
Вивчення правил п. 35. Виконання вправ: 
№ 887
1) цілі числа -5,  4, -18,  0,  6,  -9
2) додатні цілі числа 4,  6
3) від'ємні цілі числа -5,  -18,  -9
№ 888
протилежні числа 4  -3  2,5    -0,8   -1,4
№ 897
1)  - х = 20   то   х = - 20
2) - х = - 8   то    х = 8
3)  - х =  0    то   х = 0
Виконати самостійно № 889, 890


19 грудня
Щирі вітання з Днем святого Миколая!
Хто був чемним? Хто отримав подарунки?
Вітаю з Днем Святого Миколая та бажаю справжнього дива та безмежної радості, добрих посмішок рідних та любові, веселих миттєвостей та гарного настрою, світлої надії та міцної віри у доброту! Нехай це свято дарує присмак солодкого життя та таку ж солодку мрію! Мирного нам всім неба!

Тема: Координатна пряма.
Відео пояснення теми про координатну пряму

По можливості, підключаємось до уроку  08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Приклади розв'язування вправ № 866, 870

Прочитай уважно п. 34 та виконай  № 867, 871


16 грудня 

Вивчення нового розділу
"Раціональні числа і дії над ними"

 Тема: Додатні та від'ємні числа. Число 0.
Працюємо самостійно.
Відео пояснення теми про числа
Прочитай уважно п. 33 та виконай № 845, 850

14 грудня

Тема: Аналіз контрольної роботи. Корекція знань і вмінь.

По можливості, підключаємось до уроку  10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

13 грудня

Тема: Контрольна робота "Відношення і пропорції"
Виконуємо завдання за варіантами І і ІІ

6-А

І варіант

Горобець Кіріл

Капітан  Аліса

Момонт Маргарита   

Опрощенко Валерія 

Стрижньова Дар’я 

ІІ варіант

Рак Поліна   

Тараненко Богдан 

Тихонова  Марія 

Хайдар Ахмад Сільвана

Шаповалова Софія   

6-Б

І варіант

Байбороша Аня

Буланенко Анастасія

Весела Ангеліна

 Горжуй Ангеліна

Дзюбенко Інна

Донченко Катерина

Кармазіна Вікторія

Куліков Іван

ІІ варіант

Комарова Софія

Кротенко Владислав

Макарова Елліна

Малиновська Анастасія

Моісеєв Максим

Сільванович Георгій

Хижняк Ірина

Ясененко Олег




12 грудня

По можливості, підключаємось до уроку  08.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Розв'язування вправ та задач. 
Готуємось до контрольної роботи!
Повторення основних понять та розв'язування вправ:
- що називають відношенням двох чисел? що показує відношення двох чисел? (частку двох чисел називають відношенням цих чисел; відношення показує, у скільки разів перше число більше за друге або яку частину воно складає від другого числа) № 513, 521
- що таке пропорція? основна властивість пропорції? (рівність двох відношень називають пропорцією; у пропорції добуток крайніх її членів дорівнює добутку середніх) № 535, 543
- які велчини називають прямопропорційними? (дві величини називають прямо пропорційними, якщо відповідні їх відношення є однаковими) № 567, 574
- поділити число або значення величини у даному відношенні, № 627
- відсоткові розрахунки № 745, № 9 ст 159
Подібні завдання будуть під час виконання контрольної роботи! Бажаю успіхів!


9 грудня

По можливості, підключаємось до уроку  12.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Циліндр. Конус. Куля.
Форми предметів, які нас оточують, досить різноманітні. Серед них є предмети, які мають форму циліндра, конуса, кулі.
Відео пояснення
Виконую практично виконати завдання № 829, 830
Фото робіт приситали на пошту або щоденник
Пояснюємо завдання № 834, працюємо разом.


7 грудня

По можливості, підключаємось до уроку  10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Виконати ЗАВДАННЯ
Тема: Діаграми.
Графічна інформація краще запам'ятовується ніж слова і цифри.
Діаграма - це один із графічних засобів зображення співвідношення між величинами, які порівнюються.
Види діаграм: стовбчасті, кругові.
Відео пояснення теми
Будуємо діаграми № 812, 814, 815

6 грудня

По можливості, підключаємось до уроку  10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Круг. Площа круга. Круговий сектор.
Відео пояснення теми
Уважно прочитай та випиши правила п. 30 ст. 146

Розв'язування вправ № 783 (усно), № 785, 787, 794, 799


Виконати самостійно № 784, 786 (1), 788 (1), 795



5 грудня
Тема: Коло. Довжина кола.
Для вивчення теми підготуйте циркуль, добре загостренний олівець, лінійку.
1. Відео пояснення теми:
2. В зошиті запишіть число, тему уроку.
За допомогою циркуля, накресли коло довільного радіуса. Познач центр кола точкою О, проведи радіус кола та виміряй його довжину. Запиши в зошит.
Накресли ще одне коло, познач центр кола точкою О та проведи діаметр кола, виміряй його довжину, запиши в зошит.
Виконай завдання ст. 141
Для всіх кіл відношення довжини кола до діаметра кола є одним і тим самим числом, позначають грецькою буквою "пі" = 3,14
Довжина кола дорівнює добутку числа "пі" на діаметр кола, діаметр кола дорівнює двом радіусам кола. 
Прочитай уважно п. 29 ст. 140-142, виконай (усно) № 756, №758, 763


2 грудня

По можливості, підключаємось до уроку  12.50
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Розв'язування рівнянь.
Згадати!
1. Як називаються компоненти арифметичних дій: додавання, віднімання, множення, ділення?
2. Правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій:

2. Розв'язуємо вправи № 525, 542, 580 (1), 728
3. Виконати самостійно № 543, 580 (2)
виконані завдання прислати на пошту або в електронний щоденник


За ведення  (дистанційна група) Зошит  за листопад




30 листопада

По можливості, підключаємось до уроку  10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Відсоткові розрахунки. 
Відео пояснення

Пояснення в задачах 👍
Виконайте вправу  https://learningapps.org/watch?v=p0ponmmij20
Виконання вправ разом № 733, 735, 737, 739, 746
Виконуємо завдвння:
Для дистанційної групи: 
Виконати завдання! самостійну роботу в зошиті  до 02.12,
прислати на пошту svetabvt@gmail.com або електронний щоденник.
Д/З для змішаної групи виконати в зошиті № 734, 738, 742, 747 


29 листопада

По можливості, підключаємось до уроку  10.30
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Відсоткові розрахунки. Розв'язування вправ.
1. Повторення:
- як знайти відсоткове відношення двох чисел?
- як дізнатися, скільки відсотків одне число складає від іншого? (відповідь - правило ст. 132)
2. Перевіримо д/з
№ 697
1) 40:80=0,5              2) 40:100=0,4              4) 40:25=1,6
    0,5*100%=50%         0,4*100%=40%        1,6*100%=160%
№ 705
1) 4:32=0,125 відношення
2) 0,125*100%=12,5%відсутніх учнів
3) 100% - 12,5%=87,5% присутніх учнів
3. Продовжуємо вивчення теми:
- Як дізнатися, на скільки відсотків збільшилась (зменшилась) певна величина? (Правило ст. 133)
Це задачі економічного змісту! 
4. Розв'язування задач № 710, 711, 717, 721
5. Д/з вивчити правила ст. 132-133, виконати № 707, 718


28 листопада

По можливості, підключаємось до уроку  08.50 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Відсоткове відношення чисел.

1. Перевіримо д/з № 681
- складаємо схему
60 м тканини  -  64,8 грн за 1м
40 м тканини  -  х грн за 1м
- це обернена пропорційність, тому що однакова вартість,
тому міняємо місцями і складаємо пропорцію
60/40 = х/64,8
х = 97,2 грн за 1м коштує тканина у другому сувої
2. Вивчаємо нову тему:
Пригадаємо:
- що називається відсотком? (сота частина числа)
- як перетворити дріб у відсотки та відсотки у дріб? (десятковий дріб у відсотки - множемо на 100, відсотки у десятковий дріб - ділимо на 100)
- що таке пропорція? (рівність двох відношень)
- що таке відношення двох чисел? (це частка від ділення двох чисел)
- що показує відношення двох чисел? (у скільки разів перше число більше від другого або яку частину перше число складає від другого)
Вивчаємо:
Відсоткове відношення двох чисел
 

  
Розв'язуємо вправи № 696, 700, 702, 704
3. Д/з: уважно прочитати та вивчити правило п. 27 ст. 132, виконати № 697, 705





23 листопада
Тема: Обернена пропорційна залежність.

По можливості, підключаємось до уроку  10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

1. Виконати завдання 
"Поділ числа у даному відношенні. Масштаб"
2. Пояснення  нової теми:
3. Розв'язування вправ № 675, 677 (усно), 678, 680.
4. Виконуємо самостійно:
вчимо правило п. 26 (ст. 127, 128), № 676 (усно), 681




22 листопада

По можливості, підключаємось до уроку  10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Поділ числа у даному відношенні.
1. Перевіримо виконання домашнього завдання
№ 586
1)  1см на плані - 25м на місцевості
25м = 2500см, отже, масштаб 1:2500
2)  1см на карті - 3км на місцевості
3км = 3000м = 300000см, отже масштаб 1:300000
№ 588
Масштаб 1:2000
1) відстань між точками на плані 1см
2000см=20м, отже, відстань на місцевості 20м
2) відстань між точками на плані 2,6см
Складаємо пропорцію
1 см    -   20 м
2,6 см -    х м
х = 2,6*20 = 56м
№ 595 (додатково!)
масштаб 1:800000 означає, що 
1см  -  8км
х см - 120км, отже, х = 120:8, х = 15см
2. Вивчення нової теми
Відео пояснення:
3. Виконуємо разом № 622, 624, 626
Уважно прочитайте п. 24
4. Виконати самостійно № 623, 625
Виконані завдання присилати на  електронний щоденник


21 листопада

Тема: Масштаб.
1. Відео пояснення теми

2. Уважно прочитайте п. 23 (правило!) та приклади розв'язаних задач.
3. Виконай самостійно № 586, 588







18 листопада
По можливості, підключаємось до уроку  12.50 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Пряма пропорційна залежність.
Роз'язування задач.
1. Повторення:
- що таке пропорція? основна властивість пропорції;
- які величини називають прямо пропорційними? навести приклади;
- яку властивість мають прямо пропорційні величини?
2. Розв'язування задач №564, 566, 573
3. Виконати тестове завдання




16 листопада
Виконати тестове завдання

По можливості, підключаємось до уроку  10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Пряма пропорційна залежність.
Відео пояснення теми
 Наприклад, задача № 562.
1. Складаємо схему розв'язку
15 костюмів - 51 метрів тканини
26 костюмів - х метрів тканини
2. Записуємо пропорцію  15 : 26 = 51 : х
3. За властивістю пропорції, запишемо рівність 15*х = 51*26 і розв'яжемо рівняння
15*х = 1326
х = 1326 : 15
х = 88,4     Відповідь: 88,4 м тканини на пошиття костюмів.

Виконайте самостійно № 563.







15 листопада

По можливості, підключаємось до уроку  10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема:  Пропорція. Основна властивість пропорції.
1. Відео пояснення теми


2. Вивчаємо нові поняття, записуємо в зошит:
Рівність двох відношень називають пропорцією.
a, b, c, d - всі числа відмінні від нуля!
Основна властивість пропорції:
Використовуємо набуті знання під час розв'язування вправ:
Виконуємо самостійно № 533, 537
Вчимо правила п. 21


14 листопада

По можливості, підключаємось до уроку  08.50 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

1. Перевіримо виконання контрольної роботи 👇
2. Продовжуємо вивчення теми "Відношення"
Повторюємо визначення: що називають відношенням двох чисел та основну властивість відношення.
Розв'язування вправ № 518, 519, 520 (1,3), 522

Виконати самостійно № 521, 523

11 листопада

По можливості, підключаємось до уроку  12.50 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

1. Виконати контрольну роботу! хто ще не виконував, за 09.11.

Тема: Відношення. Основна властивість відношення.
1. Відео пояснення поняття

Частку двох чисел називають відношенням цих чисел.
- Відношення показує, у скільки разів перше число більше за друге або яку частину перше число складає від другого.
- Якщо дві величини вимірюються однією й тією самою одиницею, то відношення їх числових значень називають відношенням цих величин (відношення довжин, відношення мас, відношення площ тощо).
- Відношення двох чисел можна записати дробом, а значення дробу не змінюється, якщо чисельник і знаменник дробу помножити або поділити на одне й те саме число, відмінне від нуля.
Основна властивість відношення:
- відношення двох чисел не зміниться, якщо кожне із чисел відношення помножити або поділити на одне й те саме, відмінне від нуля, число.
2. Виконання вправ разом № 511, 509 - усно, письмово 512 (2,4), 514 (2,4), 516, 520 (2,4)
3. Д/з п. 20 вчити правила, виконати № 510 - усно, письмово № 513, 517




9 листопада
Контрольна робота (дистанційна форма навчання)
"Множення і ділення дробів"   Початок 10.30

6-А

І  варіант

Горобець Кіріл

Капітан  Аліса 

Колісник  Гліб

Опрощенко Валерія  

ІІ варіант  

Радченко Марк 

Рак Поліна

Стрижньова Дар’я      

Тараненко Богдан  

Хайдар Ахмад Сільвана

Шаповалова Софія   

6-Б

І варіант

Байбороша Аня

Буланенко Анастасія

Весела Ангеліна

Горжуй Ангеліна 

Дзюбенко Інна 

Донченко Катерина 

Кармазіна Вікторія 

ІІ варіант

Комарова Софія 

Кротенко Владислав 

Куліков Іван 

Макарова Елліна 

Малиновська Анастасія 

Моісеєв Максим 

Хижняк Ірина

Ясененко Олег

Роботу виконати на окремих листках, результати присилати на пошту svetabvt@gmail.com або електронний щоденник.
Увага! Час виконання роботи буде обмежений!


8 листопада
Тема: Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними та десятковими дробами

По можливості, підключаємось до уроку  10.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Виконуємо вправи разом № 490, 492 👉
Виконати завдання самостійно
Готуємось до контрольної роботи!



7 листопада

По можливості, підключаємось до уроку  8.50 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними та десятковими дробами
Виконуємо вправи разом
Виконуємо самостійно № 474 (1), 477 (1), 487



4 листопада
По можливості, підключаємось до уроку  12.50 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними та десятковими дробами
1. Повторити правила:
- множення та ділення звичайних дробів,
- знаходження дробу від числа,
- знаходження числа за його дробом
2. Розв'язуємо вправи разом.

3. Виконати № 467,482 самостійно.


2 листопада

По можливості, підключаємось до уроку (згідно розкладу)
6-Б 12.00, 6-А 10.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Знаходження числа за його дробом. 
Класна робота
Розв'язування  задач.
Виконати завдання на перевірку (для дистанційної групи) до 4 листопада


1 листопада

По можливості, підключаємось до уроку (згідно розкладу)
6-Б 12.00, 6-А 13.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Знаходження числа за його дробом.
Відео-пояснення теми

Працюємо разом, розв'язування вправ № 437, 441, 449
Вчимо правило!
Щоб знайти число за його дробом, достатньо на цей дріб поділити це число, яке йому відповідає.
 
Виконати самостійно № 438 (1,2,3,5), 446

За ведення  (дистанційна група) Зошит  за жовтень



31 жовтня

По можливості, підключаємось до уроку
9.00-11.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Ділення звичайних дробів.


28 жовтня

По можливості, підключаємось до уроку
6-А 9.00,      6-Б  10.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111


Тема: Ділення звичайних дробів.
1. Повторити правило "Взаємно обернені числа", переглянути відео попереднього уроку.
2. Вчимо нове правило "Ділення звичайних дробів", розв'язані приклади записати в зошит.
3. Виконати самостійно приклади по відео "перевір себе",
4. Д/з п. 17 запам'ятати правило "ділення звичайних дробів", НА НУЛЬ ДІЛИТИ НЕ МОЖНА!






26 жовтня
Тема: Взаємно обернені числа

Відео пояснення теми, приклади розв'язування вправ

Уважно прочитайте п. 16, ознайомтесь з розв'язаними прикладами, запишіть у зошит
Виконайте № 373 (усно), 376 письмово, вивчити правило
Виконай вправу https://learningapps.org/14949696 перевір себе


25 жовтня

По можливості, підключаємось до уроку
6-А 12.00,      6-Б  13.00
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Знаходження дробу від числа. Розв'язування задач.
1. Повторення теми "Відсотки"
2. Виконуємо разом № 351, 352 - відсотки записати дробом і, навпаки, дріб у вигляді відсотків НАПРИКЛАД 
4. Виконати самостійно: № 353, 364, 368 (за бажанням!)
Виконані завдання можна присилати на електронний щоденник.
5. Виконати ЗАВДАННЯ на перевірку до 28.10






24 жовтня

Запрошую на урок з математики.
 6-А   о 9.00,      6-Б    о 10.00

Посилання для підключення:

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

Ідентификатор: 556 870 2004

Код: 1111

Тема: Знаходження дробу від числа.
1. Перевіримо виконання тестового завдання.
2. Вивчення нової теми.
Перегляньте відео матеріал
3. Працюємо разом, вчимо правило
Щоб знайти дріб від числа, достатньо число помножити на цей дріб!
Наприклад: 
4. Розв'язування вправ № 348, 357, 359
Перегляньте розв'язування вправ 👉
5. Виконати самостійно № 358,361



6 клас дистанційна група

6 клас змішана група

Запрошую на урок з математики.
Час:  21.10.2022  
12.50

Посилання для підключення:

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

Ідентификатор: 556 870 2004

Код: 1111



Запрошую на урок з математики
Час: 21.10.2022 
14.30

Посилання для підключення:

https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09

Ідентификатор: 556 870 2004

Код: 1111

 

21 жовтня

Тема: Множення звичайних дробів.
1. Перевіряємо виконання домашнього завдання, повторюємо властивості множення.
Згадаємо перетворення мішаних чисел у неправильний дріб

2. Продовжуємо роз'язувати вправи, використовуючи властивості множення. Працюємо разом. 👉
3. Виконати завдання на перевірку


19 жовтня

Тема: Множення звичайних дробів.

По можливості, підключаємось до уроку
Дистанційна група  10.30
Змішана група 13.40 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

1. Відео матеріали уроку


2. Вивчити правило та розглянути розв'язки прикладів (1-3) п. 14, виконати (усно) № 304
3. Виписати в зошит властивості множення (переставна, сполучна, розподільна) та запам'ятати їх.


4. Р
озглянути розв'язки приклада 4
5. Працюємо разом № 305 (5,6,7), 309, 311
6.  Виконайте самостійно № 306 (5,6,7), 310 (1,2), 312 (1,2)




18 жовтня

Тема: Корекція знань, умінь та навичок з теми « Додавання і віднімання звичайних дробів».
По можливості, підключаємось до уроку
Дистанційна група  10.30
Змішана група 13.40 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
1. Аналіз контрольної роботи, виконаємо подібний, ІІІ варіант, разом
2. Аналіз самостійної роботи
3. Перегляньте свої виконані роботи, виконайте роботу над помилками


17 жовтня

Узагальнення знань з теми "Додавання та віднімання звичайних дробів"

Контрольна робота  виконати на окремих листках, результати присилати на пошту svetabvt@gmail.com

І варінт                ІІ варіант



14 жовтня

По можливості, підключаємось до уроку
Дистанційна група  12.50
Змішана група 14.30 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Десяткове наближення звичайного дробу

1. Вміємо і знаємо правила округлення натуральних чисел 👉

2. Вивчаємо нову тему  п. 13, виконуємо вправи

3. Виконуємо завдання на перевірку, вивчити правило п. 13



12 жовтня

По можливості, підключаємось до уроку
Дистанційна група  10.30
Змішана група 13.40 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: 
Перетворення звичайних дробів у десяткові. 
Нескінченні періодичні десяткові дроби.
1. Вміємо перетворювати десяткові дроби у звичайні 
і звичайні дроби із знаменниками 10, 100, 1000, ... 
у десяткові  📁 
2. Вчимося перетворювати звичайні дроби з різними знаменниками у десяткові:
щоб перетворити звичайний дріб 
у десятковий, потрібно 
чисельник поділити на знаменник   

Існують скінченні та нескінченні десяткові дроби
3. Виконуємо разом приклади із № 277, 279, 281
4. Уважно прочитай п. 12, виконай самостійно приклади із №  278, 280, 282 (по два приклади на вибір)


11 жовтня

По можливості, підключаємось до уроку
Дистанційна група  10.30
Змішана група 13.40 
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Додавання і віднімання мішаних чисел.
1. Перевіряємо  👉домашнє завдання
2. Розв'язування 👉вправ
Виконуємо завдання в робочому зошиті, вносимо відповіді, завантажуємо розв'яки у вигляді файла (або розв'язки присилаємо на пошту svetabvt@gmail.com)

10 жовтня

Підключаємось до уроку 12.50 (по можливості!)

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: Додавання і віднімання мішаних чисел.

1.  Повторюємо властивості віднімання мішаних чисел

2. Продовжуємо вивчення теми.
Вчимось розв'язувати вправи та задачі.
№ 242, 244(3), 246, 250, 251 (1)

3. Д/з на вибір 
№ 245(1,2), 249(1,2), 250, 252(1) або № 260(1,2), 262(1), 266

 

7 жовтня

Тема: Додавання і віднімання мішаних чисел.
1. Перевіряємо домашнє завдання

2. Вивчаємо нову тему
Підключаємось до уроку 12.50

ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

3. Виконуємо самостійну роботу 👉 ЗАВДАННЯ

5 жовтня

Запрошую на урок 10.30
за посиланням
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Додавання та віднімання дробів з різними знаменниками.
1. Перевіряємо д/з (тест)
2. Повторення: додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками. 👉

3. Вивчення нової теми.
4. Розв'язування вправ № 207, 211

5. Д/з п. 10 вчити правила, виконати № 208 (2,4,6), 212 (4,6)


4 жовтня

Тема: Порівняння дробів.

Запрошую на урок 10.30
за посиланням
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
1. Перегляньте відео попереднього уроку.
2. Повторіть правило ст. 37, прочитайте уважно правило ст. 38
3. Виконуємо № 183, 185, 194

4. Виконати ТЕСТ перевірка знань
Д/з № 184 (1,2), 186 (1,3) 

3 жовтня

Тема:  Зведення дробів до спільного знаменника.

Запрошую на урок 08.50
за посиланням
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

1. Відео теоретичного матеріалу.
 

2. Розв'язування вправ № 176, 177 (усно), 
письмово № 181, 187

3. Д/з Вивчити правило п. 9, ст. 37, 
виконати № 178, 182 (1,3,5,7)


За ведення  Зошит  до 30 вересня



30 вересня
Тема: Скорочення дробів.
1. Нагадаємо основну властивість дробу. Скорочення дробів.
2. Який дріб називається нескоротнім?
3. Виконати ТЕСТ 
4. Запрошую на урок 12.50
за посиланням
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Працюємо разом:

Д/З п 8 вчимо правила, виконати № 159, 162 (1,2)




28 вересня
Тема: Основна властивість дробу. Скорочення дробів.
Працюємо разом
Запрошую на урок 10.30
за посиланням
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
1. Перегляньте відео від 27 вересня
2. Уважно прочитайте п. 8, вивчити правила.
3. Виконуємо разом та перевіряємо д/з
№ 148, 150, 153
4. Виконай самостійно № 149, 151


Терміново виконати контрольну роботу, хто не виконав!
Виконання завдань присилати svetabvt@gmail.com
27 вересня
Тема: Аналіз контрольної роботи.
Працюємо разом
Запрошую на урок 10.30
за посиланням
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Починаємо вивчати другий розділ "Звичайні дроби"
Перегляньте відео матеріал
За підручнком п. 8, № 142,144, 145 (усно)
Перевір себе



26 вересня
Тема: Контрольна робота № 1
6-А клас виконує ІІ варіант
6-Б клас виконують І, ІІ варіанти  

І варіант

ІІ варіант

Байбороша Аня

Буланенко Анастасія

Горжуй Ангеліна

Донченко Катерина

Куліков Іван

Ляшенко Давид

Малиновська Анастасія

Новосьолов Іван

Сільванович Георгій

Хижняк Ірина

Буйлук Інна

Весела Ангеліна

Дзюбенко Інна

Кармазіна Вікторія

Комарова Софія

Кротенко Владислав

Макарова Елліна

Моісеєв Максим

Семенко Артем

Ясененко Олег




23 вересня 
Запрошую на урок 12.50
за посиланням
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Розв'язування вправ.
Повторення НСД, НСК
Перегляньте відео
   


Чим відрізняються НСД від НСК? Перегляньте відео

Розв'язування вправ

Готуємось до контрольної роботи! 26 вересня

21 вересня
Запрошую на урок 10.30
за посиланням
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Тема: Розв'язування вправ.
1. Повторення правил, означень п. 1-5
усне опитування
2. Аналіз самостійної роботи.


3. Підготовка до к.р. (завдання ст. 28-29)



20 вересня

Запрошую на урок 10.30
за посиланням
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема: НСД, НСК  розв'язування вправ.
1. Повторюємо правила п. 4-5
2. Перевіряємо д\з
3. Виконати ТЕСТ , повторити правила НСД і НСК, виконати задача 130


19 вересня

Запрошую на урок 08.50
за посиланням
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

1. Повторення, перевіряємо д/з, повторюємо правила п. 6

2. Виконати ТЕСТ 
3. Вивчення нового матеріалу:
Найменше спільне кратне (НСК)
4. Виконуємо в класі № 122, 123 (усно), 125 (3,4,5) письмово

5. Д/з п. 7 вивчити правила, виконати № 126 (3, 4, 5)




16 вересня
Запрошую на урок 12.50
за посиланням
ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111

Тема уроку: Найбільший спільний дільник (НСД)
1. Повторення:
- що таке "дільник"?
- розкласти на множники числа: 105, 660, 561, 2240, 2772
2. Вивчення навчального матеріалу.
3. Виконуємо в класі усно № 96, 97, письмово № 102 (3, 4, 5)
4. Д/з п. 6 вивчити правила, виконати № 103 (3, 4, 5)



14 вересня
Тема уроку: Розкладання чисел на прості множники.

Підключитись до уроку 10.30
за посиланням
ідентификатор конференції: 556 870 2004
Код доступа: 1111

1. Які числа називаються простими, а які складеними?
2. Правило (алгоритм) розкладання числа на прості множники:

3. Виконуємо в класі № 85 (4,6,9)


4. Д/З § 5 прочитати, виконати № 86 (3,5,7)



13 вересня
Тема уроку: Розв'язування вправ
1. Перевіримо домашнє завдання

 
2. Повторюємо означення та ознаки подільності
- Що називаємо "дільником"?
- Що називаємо "кратним"?
- Ознаки подільності на 10, 5, 2, 9, 3.
- Які числа називаємо "парні", "непарні", "прості", "складені"?
3. Виконуємо завдання   ТЕСТ до 14.09









12 вересня
Тема уроку: Розв'язування вправ.

1. Повторити:
- Що називаємо "дільником"?
- Що називаємо "кратним"?
- Ознаки подільності на 10, 5, 2, 9, 3.
- Які числа називаємо "парні", "непарні", "прості", "складені"?
2. Підключаємось до уроку 

ідентификатор конференції: 556 870 2004
Код доступа: 1111
3. Дільники і кратні

4. Перевір себе!

5. Виконуємо в класі № 38, 57, 74
6. Д/з § 1-4 повторити, виконати № 39,56,70







9 вересня
(діти на дистанційній  формі працюють самостійно)
Тема. Прості та складені числа
1. Перевіремо домашнє завдання.
2. Опрацюйте матеріал підручника п.4 на ст. 14-15
Запам'ятай:
3. Усно знайдіть відповіді на запитання в кінці параграфа.
4. Перегляньте відеопояснення:
5. Виконайте  у робочому зошиті
класна робота: Усно: № 66,67, 69,76 письмово: № 77,78,79
домашня робота: Усно : № 68,70, письмово:№ 73,75
8 вересня
(діти на дистанційній  формі працюють самостійно)
Тема. Ознаки подільності на 9 та 3
Ознака - це теорема -
твердження у математиці, для якого існує доведення.
1. Перевіремо домашнє завдання.
Зверніть увагу на правильний запис:
2. Опрацюйте матеріал підручника п.3 на ст. 11-12
та запам'ятайте  ознаки подільності:
3. Усно знайдіть відповіді на запитання в кінці параграфа.
4. Перегляньте відеопояснення:
5. Виконайте  у робочому зошиті
класна робота: Усно: № 47,50, письмово: № 48,52,54
домашня робота: Усно: № 49,51, письмово: № 53,55

7 вересня
(діти на дистанційній  формі працюють самостійно)
Тема. Ознаки подільності на 10,5 та 2
Ознака- це теорема-
твердження у математиці, для якого існує доказ (доведення).
1. Перевіремо домашнє завдання:
2. Опрацюйте матеріал підручника п.2 на ст. 9-10
та запам'ятайте  ознаки подільності:
та означення парних та непарних чисел:
3. Усно знайдіть відповіді на запитання в кінці параграфа.
4. Перегляньте відеопояснення:
5. Виконайте  у робочому зошиті
класна робота: Усно: №29,30,  письмово: №31,33,36
домашня робота: Усно: № 34, письмово: №32,37

6 вересня
(діти на дистанційній  формі працюють самостійно)
Тема. Дільники і кратні натурального числа
1. Опрацюйте матеріал підручника п.1 на ст. 5-7
2. Усно знайдіть відповіді на запитання в кінці параграфа.
3. Перегляньте відеопояснення:
4. Виконайте  у робочому зошиті
класна робота: Усно: №1,  Письмово: №2(1),4(1),5(1),7(1), 
усно: № 11,12,13
домашня робота: № 3(1,2),6(1,2),8(1,2),10(1,2)

  2 вересня
6Б клас
Zoom о 9.10
ідентификатор конференції: 556 870 2004
Код доступа: 1111

6А клас
Zoom о 8.15
ідентифікатор конференціїи: 779 0132 2030
Код доступу: 1
Тема. Аналіз контрольної роботи
Домашнє завдання.
Виконайте в робочих зошитах завдання:
Підказка:



1 вересня
Тема. Діагностична контрольна робота

Для роботи нам потрібні підписані за зразком

 два робочих зошити з математики  в клітинку:

Зошит 

для робіт  з математики 

учня/учениці 6-А класу

КЗ " Подільська гімназія Кропивницької міської ради"

______________________________________

 та контрольний зошит з математики в клітинку:

Зошит 

для контрольних робіт  з математики 

учня/учениці 6-А класу

КЗ " Подільська гімназія Кропивницької міської ради"

______________________________________

Діти, сьогодні ми повторюємо:
1. Натуральні числа та дії з ними.
2. Десяткові числа та дії з ними.
3. Звичайні дроби.
4. Числові та буквені вирази.
5. Відсотки.
6. Геометричні фігури.
7. Рівняння.
8. Задачі на рух.
та виконуємо Діагностичну контрольну роботу
після виконання роботи внизу сторінки натискаєте
Підказки до роботи:



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас