6 клас Математика 2022-2023
Виконання тестів, контрольних робіт є ОБОВ'ЯЗКОВИМИ!
ІІ семестр
Виконай самостійно № 743, 746, 1583, 1570
І варіант
Горобець Кіріл
Капітан Аліса
Колісник Гліб
ІІ варіант
Радченко Марк
Тараненко Богдан
Тихонова Марія
Шаповалова Софія
Байбороша Аня
Весела Ангеліна
Горжуй Ангеліна
Дзюбенко Інна
Донченко Катерина
Кармазіна Вікторія
ІІ варіант
Комарова Софія
Кротенко Владислав
Куліков Іван
Малиновська Анастасія
Хижняк Ірина
Ясененко Олег
Тема: Властивості додавання. Розв'язування вправ.1. Повторити влавтивості додавання і правила додавання раціональних чисел.2. Виконуємо вправа №1073,1074,10793. Виконати самостійно ЗАВДАННЯ
ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
Тема: Властивості додавання.1. Вчимо правила:2. Розв'язування вправ.- Якщо необхідно додати кілька чисел (додатних, від'ємних), то можна окремо додати всі додатні і окремо всі від'ємні числа, а потім до суми додатних чисел додати суму від'ємних.- Якщо серед доданків є протилежні числа (їх сума рівна нулю), то такі доданки можна закреслити (вони взаємно знищилися)№ 1061, 1062, 1064 (усно)Письмово виконуємо разом № 1065, 1069, 1072, 10753. Д/З п. 40 вчити правила (властивості додавання), виконати № 1066, № 1070
ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
Вивчаємо нову темуТема: Додавання від'ємних чисел.Перегляньте теоретичний матеріал та виконання завдань від 01.02
ідентификатор: 556 870 2004Код: 11116-Б (дистанційна група)Виконати завдання Контроль знань варіант І
ідентификатор: 556 870 2004Код: 11116-А (дистанційна група) самостійноТема: Розв'язування вправ, узагальнення знань."Раціональні числа"Записати в зошит приклади розв'язаних завдань, готуємось до контролю знань:Розв'язати самостійно №925, 945, 970
ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
(дистанційна група 6-А, 6-Б працює самостійно)
ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
(дистанційна група працює самостійно)
ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
6-А (дистанційна група працює самостійно)
Тема: Порівняння раціональних чисел.
За ведення (дистанційна група) Зошит за грудень
27 грудня
23 грудня
21 грудня
ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
Тема: Модуль числа
1. Відео пояснення теми
20 грудня
По можливості, підключаємось до уроку 08.50
16 грудня
Тема: Додатні та від'ємні числа. Число 0.Працюємо самостійно.Відео пояснення теми про числа
Прочитай уважно п. 33 та виконай № 845, 850
Прочитай уважно п. 33 та виконай № 845, 850
14 грудня
По можливості, підключаємось до уроку 10.30ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
13 грудня
6-А
І варіант
Горобець Кіріл
Капітан Аліса
Момонт Маргарита
Опрощенко Валерія
Стрижньова Дар’я
ІІ варіант
Рак Поліна
Тараненко Богдан
Тихонова Марія
Хайдар Ахмад Сільвана
Шаповалова Софія
6-Б
І варіант
Байбороша Аня
Буланенко Анастасія
Весела Ангеліна
Горжуй Ангеліна
Дзюбенко Інна
Донченко Катерина
Кармазіна Вікторія
Куліков Іван
ІІ варіант
Комарова Софія
Кротенко Владислав
Макарова Елліна
Малиновська Анастасія
Моісеєв Максим
Сільванович Георгій
Хижняк Ірина
Ясененко Олег
12 грудня
По можливості, підключаємось до уроку 08.50ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
Тема: Розв'язування вправ та задач. Готуємось до контрольної роботи!Повторення основних понять та розв'язування вправ:- що називають відношенням двох чисел? що показує відношення двох чисел? (частку двох чисел називають відношенням цих чисел; відношення показує, у скільки разів перше число більше за друге або яку частину воно складає від другого числа) № 513, 521- що таке пропорція? основна властивість пропорції? (рівність двох відношень називають пропорцією; у пропорції добуток крайніх її членів дорівнює добутку середніх) № 535, 543- які велчини називають прямопропорційними? (дві величини називають прямо пропорційними, якщо відповідні їх відношення є однаковими) № 567, 574- поділити число або значення величини у даному відношенні, № 627- відсоткові розрахунки № 745, № 9 ст 159Подібні завдання будуть під час виконання контрольної роботи! Бажаю успіхів!
9 грудня
По можливості, підключаємось до уроку 12.50ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
Тема: Циліндр. Конус. Куля.Форми предметів, які нас оточують, досить різноманітні. Серед них є предмети, які мають форму циліндра, конуса, кулі.
По можливості, підключаємось до уроку 10.30ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
Виконати ЗАВДАННЯТема: Діаграми.Графічна інформація краще запам'ятовується ніж слова і цифри.Діаграма - це один із графічних засобів зображення співвідношення між величинами, які порівнюються.Види діаграм: стовбчасті, кругові.6 грудня
По можливості, підключаємось до уроку 10.30ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
Тема: Круг. Площа круга. Круговий сектор.Відео пояснення темиУважно прочитай та випиши правила п. 30 ст. 146
Розв'язування вправ № 783 (усно), № 785, 787, 794, 799
Виконати самостійно № 784, 786 (1), 788 (1), 795
5 грудняТема: Коло. Довжина кола.Для вивчення теми підготуйте циркуль, добре загостренний олівець, лінійку.1. Відео пояснення теми:2. В зошиті запишіть число, тему уроку.За допомогою циркуля, накресли коло довільного радіуса. Познач центр кола точкою О, проведи радіус кола та виміряй його довжину. Запиши в зошит.Накресли ще одне коло, познач центр кола точкою О та проведи діаметр кола, виміряй його довжину, запиши в зошит.Виконай завдання ст. 141Для всіх кіл відношення довжини кола до діаметра кола є одним і тим самим числом, позначають грецькою буквою "пі" = 3,14Довжина кола дорівнює добутку числа "пі" на діаметр кола, діаметр кола дорівнює двом радіусам кола. Прочитай уважно п. 29 ст. 140-142, виконай (усно) № 756, №758, 763
2 грудня
По можливості, підключаємось до уроку 12.50ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
Тема: Розв'язування рівнянь.Згадати!1. Як називаються компоненти арифметичних дій: додавання, віднімання, множення, ділення?2. Правила знаходження невідомих компонентів арифметичних дій:
2. Розв'язуємо вправи № 525, 542, 580 (1), 7283. Виконати самостійно № 543, 580 (2)виконані завдання прислати на пошту або в електронний щоденник
За ведення (дистанційна група) Зошит за листопад
30 листопада
По можливості, підключаємось до уроку 10.30ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
Тема: Відсоткові розрахунки. Відео пояснення
Пояснення в задачах 👍Виконайте вправу https://learningapps.org/watch?v=p0ponmmij20Виконання вправ разом № 733, 735, 737, 739, 746Виконуємо завдвння:Для дистанційної групи: Виконати завдання! самостійну роботу в зошиті до 02.12,прислати на пошту svetabvt@gmail.com або електронний щоденник.Д/З для змішаної групи виконати в зошиті № 734, 738, 742, 747
29 листопада
По можливості, підключаємось до уроку 10.30ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
Тема: Відсоткові розрахунки. Розв'язування вправ.1. Повторення:- як знайти відсоткове відношення двох чисел?- як дізнатися, скільки відсотків одне число складає від іншого? (відповідь - правило ст. 132)2. Перевіримо д/з№ 6971) 40:80=0,5 2) 40:100=0,4 4) 40:25=1,6 0,5*100%=50% 0,4*100%=40% 1,6*100%=160%№ 7051) 4:32=0,125 відношення2) 0,125*100%=12,5%відсутніх учнів3) 100% - 12,5%=87,5% присутніх учнів3. Продовжуємо вивчення теми:- Як дізнатися, на скільки відсотків збільшилась (зменшилась) певна величина? (Правило ст. 133)Це задачі економічного змісту! 4. Розв'язування задач № 710, 711, 717, 7215. Д/з вивчити правила ст. 132-133, виконати № 707, 718
28 листопада
По можливості, підключаємось до уроку 08.50 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
Тема: Відсоткове відношення чисел.
1. Перевіримо д/з № 681- складаємо схему60 м тканини - 64,8 грн за 1м40 м тканини - х грн за 1м- це обернена пропорційність, тому що однакова вартість,тому міняємо місцями і складаємо пропорцію60/40 = х/64,8х = 97,2 грн за 1м коштує тканина у другому сувої2. Вивчаємо нову тему:Пригадаємо:- що називається відсотком? (сота частина числа)- як перетворити дріб у відсотки та відсотки у дріб? (десятковий дріб у відсотки - множемо на 100, відсотки у десятковий дріб - ділимо на 100)- що таке пропорція? (рівність двох відношень)- що таке відношення двох чисел? (це частка від ділення двох чисел)- що показує відношення двох чисел? (у скільки разів перше число більше від другого або яку частину перше число складає від другого)Вивчаємо:Відсоткове відношення двох чисел
Розв'язуємо вправи № 696, 700, 702, 7043. Д/з: уважно прочитати та вивчити правило п. 27 ст. 132, виконати № 697, 705
23 листопадаТема: Обернена пропорційна залежність.
По можливості, підключаємось до уроку 10.30 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
1. Виконати завдання "Поділ числа у даному відношенні. Масштаб"2. Пояснення нової теми:3. Розв'язування вправ № 675, 677 (усно), 678, 680.4. Виконуємо самостійно:вчимо правило п. 26 (ст. 127, 128), № 676 (усно), 681
22 листопада
По можливості, підключаємось до уроку 10.30 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
Тема: Поділ числа у даному відношенні.1. Перевіримо виконання домашнього завдання№ 5861) 1см на плані - 25м на місцевості25м = 2500см, отже, масштаб 1:25002) 1см на карті - 3км на місцевості3км = 3000м = 300000см, отже масштаб 1:300000№ 588Масштаб 1:20001) відстань між точками на плані 1см2000см=20м, отже, відстань на місцевості 20м2) відстань між точками на плані 2,6смСкладаємо пропорцію1 см - 20 м2,6 см - х мх = 2,6*20 = 56м№ 595 (додатково!)масштаб 1:800000 означає, що 1см - 8кмх см - 120км, отже, х = 120:8, х = 15см2. Вивчення нової темиВідео пояснення:3. Виконуємо разом № 622, 624, 626Уважно прочитайте п. 244. Виконати самостійно № 623, 625Виконані завдання присилати на електронний щоденник
21 листопада
Тема: Масштаб.1. Відео пояснення теми
2. Уважно прочитайте п. 23 (правило!) та приклади розв'язаних задач.3. Виконай самостійно № 586, 588
18 листопадаПо можливості, підключаємось до уроку 12.50 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Тема: Пряма пропорційна залежність.Роз'язування задач.1. Повторення:- що таке пропорція? основна властивість пропорції;- які величини називають прямо пропорційними? навести приклади;- яку властивість мають прямо пропорційні величини?2. Розв'язування задач №564, 566, 5733. Виконати тестове завдання
16 листопадаВиконати тестове завдання
По можливості, підключаємось до уроку 10.30 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Тема: Пряма пропорційна залежність.Відео пояснення теми Наприклад, задача № 562.1. Складаємо схему розв'язку15 костюмів - 51 метрів тканини26 костюмів - х метрів тканини2. Записуємо пропорцію 15 : 26 = 51 : х3. За властивістю пропорції, запишемо рівність 15*х = 51*26 і розв'яжемо рівняння15*х = 1326х = 1326 : 15х = 88,4 Відповідь: 88,4 м тканини на пошиття костюмів.
Виконайте самостійно № 563.
15 листопада
По можливості, підключаємось до уроку 10.30 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
Тема: Пропорція. Основна властивість пропорції.1. Відео пояснення теми
2. Вивчаємо нові поняття, записуємо в зошит:
По можливості, підключаємось до уроку 08.50 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
1. Перевіримо виконання контрольної роботи 👇2. Продовжуємо вивчення теми "Відношення"Повторюємо визначення: що називають відношенням двох чисел та основну властивість відношення.Розв'язування вправ № 518, 519, 520 (1,3), 522
Виконати самостійно № 521, 523
11 листопада
По можливості, підключаємось до уроку 12.50 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
1. Виконати контрольну роботу! хто ще не виконував, за 09.11.
Тема: Відношення. Основна властивість відношення.1. Відео пояснення поняття
Частку двох чисел називають відношенням цих чисел.- Відношення показує, у скільки разів перше число більше за друге або яку частину перше число складає від другого.- Якщо дві величини вимірюються однією й тією самою одиницею, то відношення їх числових значень називають відношенням цих величин (відношення довжин, відношення мас, відношення площ тощо).- Відношення двох чисел можна записати дробом, а значення дробу не змінюється, якщо чисельник і знаменник дробу помножити або поділити на одне й те саме число, відмінне від нуля.Основна властивість відношення:- відношення двох чисел не зміниться, якщо кожне із чисел відношення помножити або поділити на одне й те саме, відмінне від нуля, число.2. Виконання вправ разом № 511, 509 - усно, письмово 512 (2,4), 514 (2,4), 516, 520 (2,4)3. Д/з п. 20 вчити правила, виконати № 510 - усно, письмово № 513, 517
9 листопадаКонтрольна робота (дистанційна форма навчання)"Множення і ділення дробів" Початок 10.306-А
І варіант
Горобець Кіріл
Капітан Аліса
Колісник Гліб
Опрощенко Валерія
ІІ варіант
Радченко Марк
Рак Поліна
Стрижньова Дар’я
Тараненко Богдан
Хайдар Ахмад Сільвана
Шаповалова Софія
6-Б
І варіант
Байбороша Аня
Буланенко Анастасія
Весела Ангеліна
Горжуй Ангеліна
Дзюбенко Інна
Донченко Катерина
Кармазіна Вікторія
ІІ варіант
Комарова Софія
Кротенко Владислав
Куліков Іван
Макарова Елліна
Малиновська Анастасія
Моісеєв Максим
Хижняк Ірина
Ясененко Олег
Роботу виконати на окремих листках, результати присилати на пошту svetabvt@gmail.com або електронний щоденник.Увага! Час виконання роботи буде обмежений!
8 листопадаТема: Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними та десятковими дробами
6-А
І варіант
Горобець Кіріл
Капітан Аліса
Колісник Гліб
Опрощенко Валерія
ІІ варіант
Радченко Марк
Рак Поліна
Стрижньова Дар’я
Тараненко Богдан
Хайдар Ахмад Сільвана
Шаповалова Софія
6-Б
І варіант
Байбороша Аня
Буланенко Анастасія
Весела Ангеліна
Горжуй Ангеліна
Дзюбенко Інна
Донченко Катерина
Кармазіна Вікторія
ІІ варіант
Комарова Софія
Кротенко Владислав
Куліков Іван
Макарова Елліна
Малиновська Анастасія
Моісеєв Максим
Хижняк Ірина
Ясененко Олег
По можливості, підключаємось до уроку 10.30 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
Виконуємо вправи разом № 490, 492 👉Готуємось до контрольної роботи!
7 листопада
По можливості, підключаємось до уроку 8.50 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Тема: Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними та десятковими дробамиВиконуємо вправи разомВиконуємо самостійно № 474 (1), 477 (1), 487
4 листопадаПо можливості, підключаємось до уроку 12.50 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Тема: Розв’язування вправ на всі дії зі звичайними та десятковими дробами1. Повторити правила:- множення та ділення звичайних дробів,- знаходження дробу від числа,- знаходження числа за його дробом2. Розв'язуємо вправи разом.
3. Виконати № 467,482 самостійно.
По можливості, підключаємось до уроку (згідно розкладу)6-Б 12.00, 6-А 10.00ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Тема: Знаходження числа за його дробом. Класна роботаРозв'язування задач.
По можливості, підключаємось до уроку (згідно розкладу)6-Б 12.00, 6-А 13.00ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Тема: Знаходження числа за його дробом.Відео-пояснення теми
Працюємо разом, розв'язування вправ № 437, 441, 449Вчимо правило!Щоб знайти число за його дробом, достатньо на цей дріб поділити це число, яке йому відповідає.
Виконати самостійно № 438 (1,2,3,5), 446
Виконати самостійно № 438 (1,2,3,5), 446
За ведення (дистанційна група) Зошит за жовтень
По можливості, підключаємось до уроку9.00-11.00ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Тема: Ділення звичайних дробів.
По можливості, підключаємось до уроку6-А 9.00, 6-Б 10.00ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
По можливості, підключаємось до уроку6-А 12.00, 6-Б 13.00ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
Запрошую на урок з математики.
6-А о 9.00, 6-Б о 10.00
Посилання для підключення:
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
Ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
6 клас дистанційна група
6 клас змішана група
Запрошую на урок з математики.
Час: 21.10.2022 12.50
Посилання для підключення:
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
Ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Запрошую на урок з математики
Час: 21.10.2022 14.30
Посилання для підключення:
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
Ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
6 клас дистанційна група
6 клас змішана група
Запрошую на урок з математики.
Час: 21.10.2022 12.50
Посилання для підключення:
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
Ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
Запрошую на урок з математики
Час: 21.10.2022
Посилання для підключення:
https://us04web.zoom.us/j/5568702004?pwd=V1ExUm9kU1UvZlIvU1MwV3dZUVgrUT09
Ідентификатор: 556 870 2004
Код: 1111
21 жовтня
Тема: Множення звичайних дробів.1. Перевіряємо виконання домашнього завдання, повторюємо властивості множення.Згадаємо перетворення мішаних чисел у неправильний дріб2. Продовжуємо роз'язувати вправи, використовуючи властивості множення. Працюємо разом. 👉3. Виконати завдання на перевірку
19 жовтня
По можливості, підключаємось до урокуДистанційна група 10.30Змішана група 13.40 ідентификатор: 556 870 2004Код: 1111
1. Відео матеріали уроку
18 жовтня
17 жовтня
Узагальнення знань з теми "Додавання та віднімання звичайних дробів"
14 жовтня
Тема: Десяткове наближення звичайного дробу
12 жовтня
11 жовтня
10 жовтня
Тема: Додавання і віднімання мішаних чисел.
7 жовтня
5 жовтня
Запрошую на урок 10.30за посиланнямідентификатор: 556 870 2004Код: 1111Тема: Додавання та віднімання дробів з різними знаменниками.1. Перевіряємо д/з (тест)2. Повторення: додавання та віднімання дробів з однаковими знаменниками. 👉
3. Вивчення нової теми.4. Розв'язування вправ № 207, 211
5. Д/з п. 10 вчити правила, виконати № 208 (2,4,6), 212 (4,6)
4 жовтня
Запрошую на урок 10.30за посиланнямідентификатор: 556 870 2004Код: 11111. Перегляньте відео попереднього уроку.2. Повторіть правило ст. 37, прочитайте уважно правило ст. 383. Виконуємо № 183, 185, 194
4. Виконати ТЕСТ перевірка знаньД/з № 184 (1,2), 186 (1,3)
3 жовтня
За ведення Зошит до 30 вересня
І варіант | ІІ варіант |
Байбороша Аня Буланенко Анастасія Горжуй Ангеліна Донченко Катерина Куліков Іван Ляшенко Давид Малиновська Анастасія Новосьолов Іван Сільванович Георгій Хижняк Ірина | Буйлук Інна Весела Ангеліна Дзюбенко Інна Кармазіна Вікторія Комарова Софія Кротенко Владислав Макарова Елліна Моісеєв Максим Семенко Артем Ясененко Олег |
Чим відрізняються НСД від НСК? Перегляньте відео
Тема. Прості та складені числа
Тема. Ознаки подільності на 9 та 3
Тема. Ознаки подільності на 10,5 та 2
Тема. Дільники і кратні натурального числа
Для роботи нам потрібні підписані за зразком
два робочих зошити з математики в клітинку:
Зошит
для робіт з математики
учня/учениці 6-А класу
КЗ " Подільська гімназія Кропивницької міської ради"
______________________________________
та контрольний зошит з математики в клітинку:
Зошит
для контрольних робіт з математики
учня/учениці 6-А класу
КЗ " Подільська гімназія Кропивницької міської ради"
______________________________________
Комментарии
Отправить комментарий