6 клас ОБМ 2022-2023
25.05.2023
або за презентацією
· Творчий задум
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
1. Опрацювати зміст теми «Батальний жанр» за підручником (параграф 31, стор.196-201)
або за презентацією
Критерії оцінювання:
• Творчий задум
• Композиція
• Охайність
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу tatyana.shleenkova@ukr.net
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
11.05.2023
1. Опрацювати зміст теми «Релігійний жанр» за підручником (параграфа 29, стор.184-189)
або за презентацією
або за відеоуроком
2. За бажанням переглянути матеріал про святиню українського православ'я - Софіївський собор Києва
3. Виконати сюжетну композицію із зображенням янгола на тему «Великодній янгол» (матеріали на вибір). Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або, за потреби, поетапністю роботи у презентації, відеоуроці чи відео МК.
Термін виконання роботи: до 18.05
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
· Композиція
· Охайність
4. Виконані роботи можна здати по виходу з карантину, а можна надіслати фотографії на електр. адресу tatyana.shleenkova@ukr.net
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
1. Опрацювати зміст теми «Міфи рідного краю» за підручником (параграфа 28 стор. 178-183)
або за презентацією
або за відео
3. Створити скульптурний образ міфологічного персонажа українських легенд, міфів (солоне тісто, глина або пластилін на вибір). За відсутності матеріалів виконайте живописну або графічну роботу з теми. За потреби скористайтеся підказками у презентації та майстер-класах.
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
1. Опрацюйте зміст теми «Міфологічний жанр» за підручником (параграфа 27, стор. 172-177)
або за презентацією
Критерії оцінювання:
• Творчий задум
• Композиція в аркуші
• Техніка виконання
• Охайність роботи
1. Опрацюйте зміст теми «Історичний жанр» за підручником (параграфа 26 стор. 166-171)
або за відеоуроком
Перегляньте приклади робіт у презентації. Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або, за потреби, поетапністю роботи у відеоуроці чи відео МК.
Термін виконання роботи: до 27.04
Критерії оцінювання:
• Творчий задум
• Композиція в аркуші
· Техніка виконання
1. Опрацюйте зміст теми «Квітковий натюрморт» за підручником (параграф 25, стор. 158-163)
або за відеоуроком
3. Намалюйте ліричний квітковий натюрморт (акварель, гуаш). Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або, за потреби, поетапністю роботи у відеоуроці чи відео МК.
Термін виконання роботи: до 20.04
Критерії оцінювання:
• Творчий задум
• Композиція в аркуші
· Простір (загороджування, розміщення предметів ближче - далі)
1. Прочитайте одну із казок Василя Сухомлинського за покликанням
Термін виконання роботи: до 13.04
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
1. Опрацюйте зміст теми «Атрибути мистецтв» за підручником (параграф 24, стор. 152-157)
або за відеопрезентацією
або за відеоуроком
2. Намалюйте натюрморт з атрибутами мистецтва (акварель, гуаш). Перегляньте приклади дитячих робіт робіт. Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у відеоуроці чи відео МК.
Термін виконання роботи: до 06.04
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
1. Опрацюйте зміст теми «Сервірований стіл» за підручником (параграф 23, стор.146-151)
або за відео-презентацією
2. Намалюйте натюрморт із посудом (олівці). Передайте форму та об’єм предметів. Поетапність творчої роботи див. у відео-презентації.
· Творчий задум
1. Опрацюйте зміст теми «Старовинний натюрморт» за підручником (параграф 22, стор.140-145)
або за презентацією
2. Намалюйте композицію на тему «Старовинний натюрморт» (фарби).
Термін виконання роботи: до 17.03
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
1. Опрацюйте зміст теми «Чарівний світ речей. Натюрморт та його різновиди» за підручником (параграф 21, стор.134-139)
або за презентацією
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
1. Опрацюйте зміст теми «На відпочинку» за підручником (параграф 20, стор.126-131)
або за відеопрезентацією
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
1. Опрацюйте зміст теми «Танці та спорт» за підручником (параграф 19, стор.120-125)
або за презентацією
2. Створіть скульптуру танцівниці або спортсмена в русі (пластилін). Перегляньте приклади робіт у презентації. Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у презентації чи відео МК.
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу tatyana.shleenkova@ukr.net
1. Опрацюйте зміст теми «Домашній інтер’єр» за підручником (параграф 18, стор.114-119)
або за презентацією
2. Намалюйте кутовий інтер’єр своєї кімнати або кухні (матеріали та техніку виконання оберіть на власний розсуд). Перегляньте приклади робіт ваших однолітків у презентації. Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у презентації чи відео МК.
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу tatyana.shleenkova@ukr.net
02.02.2023
2. Намалюйте інтер'єр казкового палацу, музею у фронтальному положенні з введенням у композицію 1-2 фігур людей. (матеріали та техніку виконання оберіть на власний розсуд). Перегляньте приклади робіт ваших однолітків у презентації. Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у презентації чи відео МК.
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
Діти, вітаю з початком ІІ семестру! І наша перша робота є дуже потрібною у справі боротьби проти ворога! Підтримаймо наших захисників своїми малюнками, теплими словами та побажаннями! Подаруймо їм хвилинку радості, турботи у складних буднях, сповнених щохвилинними ризиками для життя та здоров'я!!! Не залишайтесь осторонь!
1. Виконайте малюнок на тему: «Яким я бачу майбутнє України після перемоги», обравши підтему:
- моє місто після перемоги;
- успішна українська родина;
- Україна – це Європа;
- святкуємо перемогу разом з усім світом;
- місце, яке я обов’язково відвідаю після перемоги.
Матеріали та техніка виконання на вибір, формат роботи А-4.
Критерії оцінювання:
· Творчий задум (ідея роботи власна чи за зразком)
· Композиція (розміщення зображення в аркуші)
· Охайність роботи
2. Термін виконання роботи: до 03.02.2023
3. Малюнки передаємо нашим захисникам, тому потрібно ОБОВ’ЯЗКОВО передати до школи (класному керівнику, вчителю зарубіжної літератури Бойко Інні Миколаївні або залишити на роздягальні)
4. Щоб отримати оцінку з ОБМ фотографії виконаних робіт (можна разом з автором) надішліть на електр. адресу tatyana.shleenkova@ukr.net
1. Опрацюйте зміст теми «Автопортрет» (параграф 14, стор.90-95)
або за змістом презентації
або за відеоуроком
· Творчий задум
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу tatyana.shleenkova@ukr.net
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
1. Опрацюйте зміст теми «У колі сім’ї» за підручником (параграф 13, стор.84-89)
або за презентацією
2. Намалюйте сімейний портрет власної родини. Матеріали та техніку виконання оберіть на власний розсуд. Перегляньте приклади робіт ваших однолітків у презентації. Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у презентації чи відео МК.
· Творчий задум
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
1. Опрацюйте зміст теми «Дружній шарж» за підручником (параграф 15, стор.96-101)
або за презентацією
2. Перегляньте відео з теми
3. Намалюйте дружній шарж відомої людини (зірки кіно, телебачення, політичного діяча тощо). (матеріали та техніку виконання оберіть на власний розсуд). Перегляньте приклади робіт ваших однолітків у презентації. Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у презентації чи відео МК.
· Творчий задум
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу tatyana.shleenkova@ukr.net
1. Опрацюйте зміст теми «Груповий портрет» за підручником (параграф 12, стор.78-83)
або за презентацією
2. Виліпити скульптурний груповий портрет із трьох або більше осіб (кругла скульптура або рельєф) спортивної команди, музичного або театрального колективу (пластилін).
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
1. Опрацюйте зміст теми «Подвійний портрет» за підручником (параграф 11, стор.72-77)
або за презентацією
2. Намалюйте подвійний портрет дітей – родичів, друзів (матеріали за вибором). Перегляньте приклади робіт ваших однолітків у презентації. Скористайтеся власними спостереженнями, уявою або поетапністю роботи у презентації чи відео МК.
· Творчий задум
3. Виконати тест за посиланням
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу tatyana.shleenkova@ukr.net
або за презентацією
2. Намалюйте портрет - художній образ улюбленого літературного героя (графічні матеріали за вибором).
Етапи виконання завдання див. у презентації та відео МК.
· Обери вертикальне положення аркуша
· Охайність
27.10.2022
1. Опрацюйте зміст теми «Фантастичний пейзаж» (параграф 8, стор.52-57)
або зміст презентації
2. Перегляньте відео з фантастичними пейзажами
3. Створіть композицію «Фантастичний пейзаж» (матеріал за вибором).
Етапи виконання завдання:
· Продумати сюжет майбутньої роботи
· Обрати положення аркуша (вертикаль, горизонталь)
· Провести лінію горизонту
· Розмітити основні плани та об’єкти пейзажу (дотримуйтесь законів лінійної та повітряної перспективи при побудові пейзажної композиції)
· Виконати побудову основних елементів пейзажу
· Робота у кольорі
· Деталізація зображення
Критерії оцінювання:
· Охайність
· Композиція твору (розміщення елементів на аркуші)
· Передача глибини простору
· Техніка виконання
· Творчий задум
За бажанням скористайтеся підказками у презентації або відео МК.
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу tatyana.shleenkova@ukr.net
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
20.10.2022
або за презентацією
2. Намалюйте міський або сільський пейзаж, виконуючи зображення будинка за законами лінійної перспективи (акварель, гуаш). Перегляньте приклади робіт ваших однолітків у презентації.
· Творчий задум
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
Час: 13.10.2022 08:50
Підключитися до конференції Zoom
Код: 1111
або за презентацією
· Творчий задум
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
Тема: ОБМ 6 клас
Час: 6.10.2022 08:50
Підключитися до конференції Zoom
https://us04web.zoom.us/j/78012888713?pwd=UujTNG1onnIRPwH2t35167TlnHWkCv.1
Ідентифікатор: 780 1288 8713
Код: 1111
1. Опрацюйте зміст теми «Гірський пейзаж» за підручником (параграф 5, стор.34-39)
або за презентацією
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
1. Опрацюйте зміст теми «Широкі простори. Пейзаж та його різновиди» за підручником (параграф 4, стор.28-33)
або за презентацією
або за відео
2. Намалюйте літній пейзаж «Зелені простори» (графічні матеріали). Передайте глибину простору та плановість у пейзажі графічними засобами. Перегляньте приклади робіт ваших однолітків у презентації.
· Творчий задум
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
1. Опрацюйте зміст теми «Образи тварин у мистецтві» за підручником (параграф 3, стор.20-25)
або за презентацією
2. Намалюйте ілюстрацію до літературного твору, головним персонажем якого є тварина. Зобразіть її стилізовано в русі (гуаш). Скористайтеся власними спостереженнями, уявою, фантазією або поетапністю у презентації чи відео майстер-класу.
· Творчий задум, оригінальність роботи
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
1. Опрацюйте зміст теми «Форма і пластика тварин. Зображення тварин у скульптурі» за підручником (параграф 2, стор.14-19)
або за відео
· Творчий задум
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
Комментарии
Отправить комментарий