6 клас ОБМ 2021-2022
31.05.2022 (6-А)
27.05.2022 (6-Б)
1. Опрацювати зміст теми «Моя країна - Україна» за підручником (параграф 34, стор. 214-217)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за презентацією
2. За бажанням переглянути відеоматеріал з теми
3. Створити багатопланову композицію «Моя країна - Україна» в певному жанрі образотворчого мистецтва. Обери тему, яка тобі довподоби: зобрази Україну в образі дівчини та передай красу рідного краю у мальовничому пейзажі чи декоративному розписі, відобрази багатство ланів, садів у натюрморті або намалюй важливу подію з історії нашої країни (матеріали на вибір). Скористайтеся підказками у презентації.
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
· Композиція
· Охайність
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
1. Опрацювати зміст теми «Моя країна - Україна» за підручником (параграф 34, стор. 214-217)
або за презентацією
2. За бажанням переглянути відеоматеріал з теми
3. Створити багатопланову композицію «Моя країна - Україна» в певному жанрі образотворчого мистецтва. Обери тему, яка тобі довподоби: зобрази Україну в образі дівчини та передай красу рідного краю у мальовничому пейзажі чи декоративному розписі, відобрази багатство ланів, садів у натюрморті або намалюй важливу подію з історії нашої країни (матеріали на вибір). Скористайтеся підказками у презентації.
· Творчий задум
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
24.05.2022 (6-А)
27.05.2022 (6-Б)
1. Опрацювати зміст теми «Жанри об’єднуються» за підручником (параграф 33, стор. 208-213)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за презентацією
або за відеоуроками
2. Намалювати композицію, в якій присутні ознаки різних жанрів (техніка та матеріали на вибір). За бажання скористайтеся підказками у відеоуроці чи майстер-класі.
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
· Композиція
· Охайність
3. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
27.05.2022 (6-Б)
1. Опрацювати зміст теми «Жанри об’єднуються» за підручником (параграф 33, стор. 208-213)
або за презентацією
або за відеоуроками
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
17.05.2022 (6-А)
20.05.2022 (6-Б)
1. Опрацювати зміст теми «Батальний жанр» за підручником (параграф 31, стор.196-201)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за презентацією
або відеоуроком
2. Намалювати композицію в батальному жанрі на сюжет історичної події, яку вивчали на уроках історії (матеріали на вибір). За бажання скористайтеся підказками у презентації, відеоуроках та майстер-класі.
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
· Композиція
· Охайність
3. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
20.05.2022 (6-Б)
1. Опрацювати зміст теми «Батальний жанр» за підручником (параграф 31, стор.196-201)
або за презентацією
або відеоуроком
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
10.05.2022 (6-А)
13.05.2022 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Фреска і вітраж у культових спорудах» за підручником (параграфа 30, стор.190-195)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за презентацією
або за відеоуроком
2. Перегляньте матеріал з Інтернету про процес виготовлення сучасних вітражів.
3. Створіть ескіз вітражу на релігійний сюжет або вікна-рози для храму за вибором (олівці, акварель, чорний фломастер або маркер). За бажанням див. підказки у презентації, відеоуроці чи майстер-класі
Критерії оцінювання:
· Охайність
· Композиція
· Творчий задум
4. Фотографії виконаних робіт надішліть на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
13.05.2022 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Фреска і вітраж у культових спорудах» за підручником (параграфа 30, стор.190-195)
або за презентацією
або за відеоуроком
2. Перегляньте матеріал з Інтернету про процес виготовлення сучасних вітражів.
За наявністю матеріалів та бажання можна спробувати створити несправжній вітраж на склі (гуаш, маркер, скло, клей ПВА або мило). Запитайте дозволу у батьків. Дотримуйтеся правил техніки безпеки зі склом!!! Обклейте його краї паперовою смужкою, скотчем або обробіть наждачним папером.
· Охайність
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
03.05.2022 (6-А)
06.05.2022 (6-Б)
1. Опрацювати зміст теми «Релігійний жанр» за підручником (параграфа 29, стор.184-189)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за презентацією
або за відеоуроком
06.05.2022 (6-Б)
1. Опрацювати зміст теми «Релігійний жанр» за підручником (параграфа 29, стор.184-189)
або за презентацією
або за відеоуроком
2. Переглянути (за бажанням) матеріал з Інтернету про Софієвський собор Києва3. Виконати сюжетну композицію із зображенням янгола на тему «Великодній янгол» (матеріали на вибір). У разі потреби, скористайтеся підказками з презентації, відеоуроку чи майстер-класом.
26.04.2022 (6-А)
29.04.2022 (6-Б)
1. Опрацювати зміст теми «Міфи рідного краю» за підручником (параграфа 28 стор. 178-183)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за презентацією
29.04.2022 (6-Б)
1. Опрацювати зміст теми «Міфи рідного краю» за підручником (параграфа 28 стор. 178-183)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за презентацією
або за відео-уроком
2. Переглянути відео про міфічних істот України
3. Створити скульптурний образ міфологічного персонажа українських легенд, міфів (солоне тісто, глина або пластилін на вибір). За відсутності матеріалів виконайте живописну або графічну роботу з теми. За потреби скористайтеся підказками у презентації та майстер-класах.
3. Створити скульптурний образ міфологічного персонажа українських легенд, міфів (солоне тісто, глина або пластилін на вибір). За відсутності матеріалів виконайте живописну або графічну роботу з теми. За потреби скористайтеся підказками у презентації та майстер-класах.
19.04.2022 (6-А)
22.04.2022 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Міфологічний жанр» за підручником (параграфа 27, стор. 172-177)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за презентацією
або за відео-уроком
2. Перегляньте ілюстрації Якова Гніздовського до міфів Давньої Греції та відео-огляд основних античних міфологічних персонажів.
22.04.2022 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Міфологічний жанр» за підручником (параграфа 27, стор. 172-177)
або за презентацією
або за відео-уроком
2. Перегляньте ілюстрації Якова Гніздовського до міфів Давньої Греції та відео-огляд основних античних міфологічних персонажів.
http://uartlib.org/exclusive/ilyustratsiyi-yakova-gnizdovskogo-mifiv-davnoyi-gretsiyi/
3. Створіть ілюстрацію на міфологічний античний сюжет (матеріали, техніка на вибір). Скористайтеся підказками у відео
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
· Композиція
· Техніка виконання
· Охайність
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
3. Створіть ілюстрацію на міфологічний античний сюжет (матеріали, техніка на вибір). Скористайтеся підказками у відео
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
12.04.2022 (6-А)
15.04.2022 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Історичний жанр» за підручником (параграфа 26 стор. 166-171)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за відео-презентацією
2. Створіть композицію на історичну тему. Спробуйте виконати роботу в техніці гризайль на основі коричневого ((сепія) див. приклад у відео №3) або чорного кольору. Скористайтеся підказками у відео
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
· Композиція
· Техніка виконання
· Охайність
3. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
15.04.2022 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Історичний жанр» за підручником (параграфа 26 стор. 166-171)
або за відео-презентацією
2. Створіть композицію на історичну тему. Спробуйте виконати роботу в техніці гризайль на основі коричневого ((сепія) див. приклад у відео №3) або чорного кольору. Скористайтеся підказками у відео
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
05.04.2022 (6-А)
08.04.2022 (6-Б)
Дорогі діти! Підтримаймо всіх наших військових малюнками та листами!!! Це те, що у ваших силах! По виконанні роботи, фото надішліть на електр. адресу, а малюнок попросіть батьків доправити до школи. Здати можна черговим на першому поверсі.
08.04.2022 (6-Б)
Дорогі діти! Підтримаймо всіх наших військових малюнками та листами!!! Це те, що у ваших силах! По виконанні роботи, фото надішліть на електр. адресу, а малюнок попросіть батьків доправити до школи. Здати можна черговим на першому поверсі.
PS: Прохання фотографувати роботи не під кутом, а чітко зверху.
29.03.2022 (6-А)
01.04.2022 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Квітковий натюрморт» за підручником (параграф 25, стор. 158-163)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за відео-презентацією
2. Виконати тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/zhanri-obrazotvorchog-mistecta-natyurmort-49861.html
Результат тесту сфотографуйте та надішліть на електр. адресу
3. Намалюйте ліричний квітковий натюрморт (акварель, гуаш). Можна скористатися підручником, майстер-класами чи власною уявою та фантазією.
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
· Композиція (розміщення в аркуші)
· Простір (загороджування, розміщення предметів ближче - далі)
· Охайність
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
01.04.2022 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Квітковий натюрморт» за підручником (параграф 25, стор. 158-163)
або за відео-презентацією
2. Виконати тест за посиланням
Результат тесту сфотографуйте та надішліть на електр. адресу
3. Намалюйте ліричний квітковий натюрморт (акварель, гуаш). Можна скористатися підручником, майстер-класами чи власною уявою та фантазією.
Приклади поетапності виконання творчого завдання та приклади дитячих робіт
· Творчий задум
22.03.2022 (6-А)
25.03.2022 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Атрибути мистецтв» за підручником (параграф 24, стор. 152-157)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за відео-презентацією
2. Намалюйте натюрморт з атрибутами мистецтва (акварель, гуаш)
· Охайність
· Композиція (розміщення в аркуші)
· Простір (загороджування, розміщення предметів ближче - далі)
· Творчий задум
3. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
25.03.2022 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Атрибути мистецтв» за підручником (параграф 24, стор. 152-157)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за відео-презентацією
2. Намалюйте натюрморт з атрибутами мистецтва (акварель, гуаш)
Приклади дитячих робіт:
Критерії оцінювання:· Охайність
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
15.03.2022 (6-А)
18.03.2022 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Сервірований стіл» за підручником (параграф 23, стор.146-151)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за відео-презентацією
2. Намалюйте натюрморт із посудом (олівці). Передайте форму та об’єм предметів. Поетапність творчої роботи див. у відео-презентації
18.03.2022 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Сервірований стіл» за підручником (параграф 23, стор.146-151)
або за відео-презентацією
2. Намалюйте натюрморт із посудом (олівці). Передайте форму та об’єм предметів. Поетапність творчої роботи див. у відео-презентації
Критерії оцінювання:
· Техніка виконання
· Творчий задум
· Побудова предметів
· Передача об’єму предметів
· Композиція в аркуші
· Охайність роботи
25.02.2022 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Старовинний натюрморт» за підручником (параграф 22, стор.140-1145)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за презентацією
2. Намалюйте композицію на тему «Старовинний натюрморт» (фарби).
Поради: Доберіть предмети, якігармонійно поєднуються в натюрморті. Зображайте їх у перспективі. Продумайте, який предмет буде центром композиції. Виділіть його розміром, вишуканою формою, кольором. Дрібніші предмети розмістіть навколо нього. Використайте для тла красиву тканину
Критерії оцінювання:
· Творчий задум
· Композиція
· Охайність
3. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
1. Опрацюйте зміст теми «Старовинний натюрморт» за підручником (параграф 22, стор.140-1145)
або за презентацією
2. Намалюйте композицію на тему «Старовинний натюрморт» (фарби).
· Творчий задум
08.02.2022 (6-А)
11.02.2022 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «На відпочинку» за підручником (параграф 20, стор.126-131)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за презентацією
2. Намалюйте композицію побутового жанру. Тематика за вибором «Свято», «Сім’я на відпочинку», «Світ моїх захоплень» (матеріали на вибір).
Поради: Спочатку намітьте головне в композиції – основних персонажів, на яких спрямована увага. Другорядні елементи підпорядковуйте основному задуму. Звертайте увагу, щоб тло, на якому розгортається дія, допомагало сприймати головне, а не відволікало зайвими деталями. Намагайтеся передати настрій зображених людей.
3. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
11.02.2022 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «На відпочинку» за підручником (параграф 20, стор.126-131)
або за презентацією
2. Намалюйте композицію побутового жанру. Тематика за вибором «Свято», «Сім’я на відпочинку», «Світ моїх захоплень» (матеріали на вибір).
01.02.2022 (6-А)
04.02.2022 (6-Б)
04.02.2022 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Танці та спорт» за підручником (параграф 19, стор.120-125)
або за презентацією
2. Створіть скульптуру танцівниці або спортсмена в русі (пластилін). Послідовність роботи див. у презентації та відео
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу
17.12.2021 (6-Б)
Діти, приєднуємося на урок 17.12.2021 по розкладу о 13:20
Для роботи вам потрібні простий олівець, гумка, альбом
Якщо не приєдналися до ЗУМ-уроку, виконайте наступні завдання:
1. Опрацюйте зміст теми «Різновиди портретів» за підручником (параграф 9, стор.60-65)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або зміст презентації
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або зміст презентації
2. Намалюйте портрет - художній образ улюбленого літературного героя (графічні матеріали за вибором).
· Обери вертикальне положення аркуша
· Охайність
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
10.12.2021 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Фантастичний пейзаж» (параграф 8, стор.52-57)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або зміст презентації
2. Перегляньте відео з фантастичними пейзажами
4. Створіть композицію «Фантастичний пейзаж» (матеріал за вибором).
1. Опрацюйте зміст теми «Фантастичний пейзаж» (параграф 8, стор.52-57)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або зміст презентації
2. Перегляньте відео з фантастичними пейзажами
4. Створіть композицію «Фантастичний пейзаж» (матеріал за вибором).
Етапи виконання завдання:
· Продумати сюжет майбутньої роботи
· Обрати положення аркуша (вертикаль, горизонталь)
· Провести лінію горизонту
· Розмітити основні плани та об’єкти пейзажу (дотримуйтесь законів лінійної та повітряної перспективи при побудові пейзажної композиції)
· Виконати побудову основних елементів пейзажу
· Робота у кольорі
· Деталізація зображення
Критерії оцінювання:
· Охайність
· Композиція твору (розміщення елементів на аркуші)
· Передача глибини простору
· Техніка виконання
· Творчий задум
5. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас.
Бажаю творчих успіхів!
· Охайність
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас.
Бажаю творчих успіхів!
Комментарии
Отправить комментарий