6 клас Біологія 2021-2022

 30.05.2022

Тема.Узагальнення курсу "Ботаніка".
 Сьогодні ми завершуємо вивчення  курсу 6 клас "Ботаніка".
Переглянь навчальне відео,повтори та узагальни основні властивості організму рослини.
І.Переглянь навчальне відео


26.05.2022

Узагальнення та систематизація знань з курсу "Ботаніка"

Використовуючи підручник та конспекти в зошиті виконай 
тестові завдання
Зверни увагу,що тестові завдання потрібно виконати до
29.05.2022.





23.05.2022

Тема.  Будова та життєдіяльність організмів
І . Узагальни свої знання:
1.Переглянь навчальне відео

2.Опрацюй  у підручнику навчальний матеріал ст. 219-221
ІІ. Згадай та закріпи свої знання
2. Виконай завдання
 ІІІ. Підготуйся до  тестування з курсу "Ботаніка"





19.05.2022

Тема. Значення грибів у природі та  житті людини
І.Опрацюй  у підручнику § 57
ІІ.  Переглянь навчальне відео






16.05.2022.

Посилання на онлайн урок  

6-Б -10. 00    Ідентифікатор конференції: 720 4772 9697       Код доступу:2 
6-А - 11.00 Ідентифікатор конференції:733 6435 4632    Код доступу:3 
ТЕМА.  ЛИШАЙНИКИ.
І.Опрацюй у підручнику § 53
ІІ. ПЕРЕГЛЯНЬ  НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО


12.05.2022

Тема. Мікроскопічні сапротрофні гриби:                   
           дріжджі та цвілеві гриби.
І. Повторити у підручнику  § 51,52 та §54-56 та виконай тестові завдання.
ІІ. Переглянь навчальне відео:


09.05.2022

Посилання на онлайн урок  

6-А - 11.00 Ідентифікатор конференції:722 1231 8753     Код доступу:3 
6-Б -12.00 Ідентифікатор конференції: 783 3971 4736  Код доступу:4 

Тема.  Їстівні та отруйні гриби
І.  У підручнику опрацюй §55, повтори§54 
ІІ. Переглянь навчальне відео




05.05.2022

Посилання на онлайн урок  

6-А - 09.00      Ідентифікатор конференції:   780 7456 1955    Код доступу: 1
6-Б - 10.00    Ідентифікатор конференції:  779 9316 1260             Код доступу   2
ТемаХвороботворні гриби. Паразитичні гриби
І. У підручнику прочитай §56
ІІ. Переглянь навчальне  відео:
1.Гриби паразити                                               




02.05.2022

Посилання на онлайн урок  

6-А - 11.00      Ідентифікатор конференції: 799 1164 9055          Код доступу: 3
6-Б - 12.00    Ідентифікатор конференції: 749 3162 3769          Код доступу: 4
Тема. Розмноження та поширення грибів
ІІ. Повтори у навчальному підручнику  § 51 -52 
ІІІ. Переглянь навчальне відео



28.04.2022

Посилання на онлайн урок  

6-А-  09.00 - Ідентифікатор конференції: 778 3262 2742      Код доступу: 1

6-Б - 10.00 - Ідентифікатор конференції: 761 1109 3866      Код доступу: 2

Тема. Поняття про гриби та особливості живлення грибів.
І  Прочитай уважно у підручнику  § 51 -52 та запиши у зошит ознаки подібності та відмінності  грибів порівняно з рослинами та тваринами , які типи живлення мають гриби.




25.04.2022

Узагальнення теми  "Покритонасінні рослини"

Повтори § 45,та конспект в зошиті з теми "Покритонасінні рослини"

Виконай тестові завдання 





21.04.2022

Повторення теми "Голонасінні рослини"
І.Уважно повтори § 44 та конспект в зошиті з теми "Голонасінні рослини"


18.04.2022

Тема.Значення рослин для існування життя на планеті Земля та для людини

І.Уважно опрацюй §50,повтори  § 48-49 
ІІ. Переглянь навчальні відео:

14.04.2022

Тема.Життєві форми рослин.рослинні угрупування
І.ПЕРЕГЛЯНЬ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО
ІІ. УВАЖНО ПРОЧИТАЙ § 48-49 та виконай завдання:
1. Випиши  у  зошит контрольні поняття , що називають : життєвою формою рослин , рослинне угрупування , ярусність , симбіоз , конкуренція





11.04.2022

Посилання на онлайн урок буде за 10 хв до початку уроку

6-Б   12.00  Ідентифікатор конференції: 728 9179 8299      Код доступу: 4

Тема.   Екологічні групи рослин

(за відношенням до світла, води, температури)

І.Уважно опрацюй § 47,повтори § 46.

ІІ. Переглянь навчальне відео




07.04.2022

ТЕМА. Різноманітність покритонасінних. 
             Сільськогосподарські рослини
Посилання на онлайн урок буде за 10 хв до початку уроку

Доброго дня. Запиши у зошит з біології  дату та тему уроку.
ІІ. УВАЖНО ПРОЧИТАЙ § 46.




04.04.2022

Тема.  Покритонасінні. Різні систематичні групи
Доброго дня. Запиши у зошит з біології  дату та тему уроку.
І.ПЕРЕГЛЯНЬ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО ,та  запиши у зошит  назви родин  покритонасінних рослин, що  належать до однодольних  рослин  та назви родин  , що належать до дводольних рослин.
ІІІ. 






31.03.2022

Тема.Покритонасінні (Квіткові) .Особливості будови та поширення.

І. Опрацюй  §45,випиши у зошит ознаки покритонасінних рослин.

ІІ. Переглянь навчальне відео










Посилання на онлайн урок буде за 10 хв до початку уроку

28.03.2022.

Тема. Голонасінні  рослини

І.     Опрацюй  параграф 44  прочитати                                                                              
ІІ .  Випиши  контрольні поняття :хвоя,хвойні,смоляні ходи, живиця 
ІІІ.  Запиши у зошит ознаки  жіночої та чоловічої шишки переглянувши відео                                 







24.03.2022

Тема. Хвощі. Плауни. Папороті


    ІІ. Опрацюй параграф  43 ,випиши по  чотири ознаки                       хвощів, плаунів,  папороті               





21.03.2022

ПОВТОРЕННЯ ТЕМИ "Водорості"

І.ПОВТОРИ  у навчальному підручнику параграф  41 та  конспект в зошиті.

Переглянь навчальне відео

ІІ. Повтори навчальну інформацію

Водорості — це Нижчі спорові рослини (так це друга їх назва) з фототрофним типом живлення. Я думаю, що багато хто з Вас чув про Вищі спорові рослини(мохи, плауни та хвощі, папороті), на відміну від них водорості можуть бути як одноклітинними та колоніальними, так і багатоклітинними. Ще одна особливість: багатоклітинні водорості не мають диференціації тіла на тканини й органи. Саме тому, тіло водоростей називається талом, або слань. Водорості живуть у водному середовищі. Деякі живуть у ґрунті або повітряному середовищі, проте всі вони потребують достатньої кількості води (роса, туман, бризки тощо). Хлоропласти водоростей називаються хроматофорами.
Виділяють 4 головні відділи водоростей : Зелені, Бурі, Червоні та Діатомові.
Відділ Зелені водорості
1.    Накопичують крохмаль.
2.    Сюди належать одно- та багатоклітинні організми, а також колоніальні.
3.    До одноклітинних належить хламідомонада та хлорела, до колоніальних - вольвокс, до багатоклітинних - ульва, улотрикс, спірогіра.
4.    Хламідомонада та хлорела є причиною "цвітіння" води.
5.    Здатні до симбіозу з грибами, утворюючи при цьому особливу форму їх існування - лишайники.
Відділ Бурі водорості
1.    Накопичують ламінарин.
2.    Є найбільш високоорганізованим відділом нижчих рослин - всі представники виключно багатоклітинні рослини.
Відділ Червоні водорості 
1.    Накопичують багрянковий крохмаль.
2.    Включають лише багатоклітинні організми.
3.    Характеризується наявністю пігментів, які виконують функцію оптичних сенсибілізаторів. Завдяки цьому червоні водорості здатні уловлювати незначну кількість світла і заселяти глибини, недоступні представникам інших відділів.
Відділ Діатомові водорості
1.    Накопичують такі речовини, як волютин та хризоламінарин.
2.    Є найнетиповішим відлом водоростей, саме через це їх дуже часто путають учні на ЗНО , тому що зовні вони не схожі на типових представників Царства - Рослини. Це мікроскопічних одноклітинних водоростей, що живуть поодиноко або колоніально.
3.    Мешкають на дні водоймищ.
4.    Мають кремнеземневий панцир (інколи можна зустріти назву "черепашка").
Значення водоростей в природі: 
·         корм для водних тварин
·         насичення киснем води, а також повітря над водоймою
·         утровення осадових порід (вапняк, діатоміт)
·         зелені водорості входять до складу лишайників 
·         беруть участь у ґрунтотворенні
·         червоні вородрості беруть участь в утроврення океанічних островів
Значення водоростей в житті людини :
·         їжа для людини (наприклад, бура водорость - ламінарія, відома як "морська капуста")
·         червоні ворості використовують, як сировину для одержання агар-агару, який людина використовує у кондитерській та макробіолгічній просимловості
·         біологічне очищення вод
·         сировина для одержання органічних кислот, спиртів, йоду, барвників
·         органічний мул - сировина для добрив
·         причина цвітіння води
·         нанесення шкоди судноплавству та гідротехнічним спорудам

ІІІ. При виконанні тестових завдань  правильно запиши клас,прізвище ,та ім'я

ВИКОНАЙ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ









17.03.2022

Тема. Мохи, будова, різновид, значення

І.Уважно прочитай у навчальному підручнику 

                             параграф  42

ІІ. Уважно переглянь навчальне відео


ІІІ. Закріпи свої знання   та виконай тестові  завдання

                                 Тести

Підключитись до онлайн уроку


6-Б -  10.00   ТУТ

Ідентифікатор конференції: 772 2546 0686
Код доступу: 2






14.03.2022

Тема.   Водорості. Будова та різноманітність

6-А та 6-Б  Підключитись до онлайн уроку  11.15

Ідентифікатор конференції : 763 9751 2890
Код доступу: 4

І.Опрацюй у навчальному підручнику параграф  41

ІІ. Ознайомся з навчальною інформацією

Водорості — це Нижчі спорові рослини (так це друга їх назва) з фототрофним типом живлення. Я думаю, що багато хто з Вас чув про Вищі спорові рослини(мохи, плауни та хвощі, папороті), на відміну від них водорості можуть бути як одноклітинними та колоніальними, так і багатоклітинними. Ще одна особливість: багатоклітинні водорості не мають диференціації тіла на тканини й органи. Саме тому, тіло водоростей називається талом, або слань. Водорості живуть у водному середовищі. Деякі живуть у ґрунті або повітряному середовищі, проте всі вони потребують достатньої кількості води (роса, туман, бризки тощо). Хлоропласти водоростей називаються хроматофорами.
Виділяють 4 головні відділи водоростей : Зелені, Бурі, Червоні та Діатомові.
Відділ Зелені водорості
1.    Накопичують крохмаль.
2.    Сюди належать одно- та багатоклітинні організми, а також колоніальні.
3.    До одноклітинних належить хламідомонада та хлорела, до колоніальних - вольвокс, до багатоклітинних - ульва, улотрикс, спірогіра.
4.    Хламідомонада та хлорела є причиною "цвітіння" води.
5.    Здатні до симбіозу з грибами, утворюючи при цьому особливу форму їх існування - лишайники.
Відділ Бурі водорості
1.    Накопичують ламінарин.
2.    Є найбільш високоорганізованим відділом нижчих рослин - всі представники виключно багатоклітинні рослини.
Відділ Червоні водорості 
1.    Накопичують багрянковий крохмаль.
2.    Включають лише багатоклітинні організми.
3.    Характеризується наявністю пігментів, які виконують функцію оптичних сенсибілізаторів. Завдяки цьому червоні водорості здатні уловлювати незначну кількість світла і заселяти глибини, недоступні представникам інших відділів.
Відділ Діатомові водорості
1.    Накопичують такі речовини, як волютин та хризоламінарин.
2.    Є найнетиповішим відлом водоростей, саме через це їх дуже часто путають учні на ЗНО , тому що зовні вони не схожі на типових представників Царства - Рослини. Це мікроскопічних одноклітинних водоростей, що живуть поодиноко або колоніально.
3.    Мешкають на дні водоймищ.
4.    Мають кремнеземневий панцир (інколи можна зустріти назву "черепашка").
Значення водоростей в природі: 
·         корм для водних тварин
·         насичення киснем води, а також повітря над водоймою
·         утровення осадових порід (вапняк, діатоміт)
·         зелені водорості входять до складу лишайників 
·         беруть участь у ґрунтотворенні
·         червоні вородрості беруть участь в утроврення океанічних островів
Значення водоростей в житті людини :
·         їжа для людини (наприклад, бура водорость - ламінарія, відома як "морська капуста")
·         червоні ворості використовують, як сировину для одержання агар-агару, який людина використовує у кондитерській та макробіолгічній просимловості
·         біологічне очищення вод
·         сировина для одержання органічних кислот, спиртів, йоду, барвників
·         органічний мул - сировина для добрив
·         причина цвітіння води
·         нанесення шкоди судноплавству та гідротехнічним спорудам

ІІ. Переглянь навчальне відео





24.02.2022

Тема.Рух рослин

1.Опрацюй параграф 31 та параграф 39

2.Переглянь навчальне відео





10.02.2022

Тема. Суцвіття.Типи суцвіть.Значення.
Доброго дня.Ми продовжуємо вивчати особливості організму рослини.
Ти вже знаєш ,що квітка є генеративним органом рослини . 
Сьогодні ти дізнаєшся про наступну особливість,а саме про суцвіття.
Запиши у зошит  дату та тему уроку.
І.ПЕРЕГЛЯНЬ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО 
ІІ. Уважно прочитай  у підручнику §34,запиши у зошит: 
 1  контрольне поняття що називають суцвіттям
 2  схему типи суцвіть
ІІІ. Повтори § 33
IV.   Виконай ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
 Зверни увагу!!! Відповіді до завдання  запиши  в зошиті ,або на окремому аркуші паперу. Перевірка та оцінення завдання буде здійснено при очному навчанні.
Бажаю успіху.





07.02.2022

Тема.  Квітка - орган статевого розмноження

Доброго дня.Ми продовжуємо вивчати особливості рослинного світу.
 Ти вже знаєш ,що рослина має вегетативні органи,це корінь,пагін,стебло,листок.
Сьогодні почнемо  вивчати генеративні органи.Це квітка.  
Запиши у зошит дату та тему уроку.

Альбіна  Григорівна запрошує  на  конференцію

6-А
07.02.2022   о  10:15
Підключитись до  конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 750 0264 9449
Код доступу:     3

6-Б

07.02 .2022  о  11:20
Підключитись до  конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 772 3943 7024
Код доступу: 4

І. Переглянь навчальні відео:

1.Будова квітки

2.Які бувають квітки

ІІ. Уважно прочитай у підручнику  § 33,   запиши у зошит   дані, що подані у таблиці 
 

Частина квітки

Будова

Функції

Квітконіжка

Видозмінене стебло пагона, на якому розташована квітка; квітки без квітконіжок називаються сидячими (соняшник, подорожник ) .

розташування квітки .

Квітколоже

Вісь квітки, на якій розташовуються всі частини квітки, за формою може бути опуклим, видовженим, укороченим, плоским або увігнутим .

вісь квітки, на якій розташовуються інші частини квітки

Чашолистки (чашечка )

Зовнішня частина подвійної оцвітини, що складається з чашолистків, видозмінені листки переважно зеленого кольору, які виконують функцію захисту внутрішніх частин квітки до їхнього розкривання ;може бути роздільнопелюсткова або зрослопелюсткова

захист внутрішніх частин квітки до їхнього розкривання

Пелюстки

віночок)

Внутрішня , яскраво забарвлена частина подвійної оцвітини , що складається з пелюсток,що сприяють запиленню; з пелюсток утворєються вільно - або зрослопелюстковий віночок квітки

сприяють запиленню

Тичинки

Репродуктивні органи квітки, у яких утворюються пилкові зерна; тичинка складається з пиляка й тичинкової нитки .

утворення пилкових зерен .

Маточки

Репродуктивні частини квітки, складається із зав'язі і приймочки, які розташовані на стовпчику. Утворюються насінні зачатки в результаті зрощення країв одного або декількох плодолистків .

утворення насінних зачатків

ІІІ. Повтори у підручнику § 24,§27,§29 ,  виконай  завдання   з теми  "Вегетативні органи та їх видозміни".
Доступ до тестування буде відкритий 07.02.2022. до 20.00
час виконання 40 хв,лише одна спроба .Будь уважний .Бажаю успіху

                      ТЕСТУВАННЯ







03.02.2022.

ТЕМА.Різноманітність та видозміни вегетативних органів

І. Переглянь навчальне відео


ІІ. Повтори у підручнику § 24,§27,§29

Підготуйся до тестування з теми 
"Вегетативні органи та їх видозміни"




31.01.2022

 Доброго дня,шановні діти.Запишіть у зошит тему та дату  уроку 
Тема.Способи розмноження рослин.

Альбіна  Григорівна запрошує  на заплановану конференцію

6-А
31 січня. 2022   о  10:15
Підключитись до  конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 714 2002 7625
Код доступу:     3


6-Б
 31 січня  2022  о  11:20
Підключитись до  конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 724 1006 5759
Код доступу: 4


І. Уважно прочитай  § 32

ІІ. Переглянь навчальне відео

Розмноження— це загальна властивість організмів утворювати потомство, що супроводжується збільшенням кількості особин даного виду. .Розмноження, як властивість живої матерії, існувало з ранніх етапів її розвитку. Еволюція рослин супроводжувалась еволюцією і способів їх розмноження. В той же час еволюція розмноження стала важливою рушійною силою еволюції рослин і спричинила виникнення нових спеціалізованих органів. Розрізняють три основних способи розмноження рослин: вегетативне, нестатеве і статеве.
Вегетативне озмноження — це розмноження частинами талома, органами або частинами органів рослини, зачатками дочірніх особин (бруньками), здатними розвиватися в самостійну рослину. Цей спосіб є біологічним явищем, пристосуванням, властивим самим рослинам. Вегетативне розмноження здійснюється завдяки здатності рослин до регенерації, тобто властивості відновлювати з частини тіла цілий організм, подібний до материнського. Кожна відокремлена частина, як правило, утворює нові органи (на пагоні корені, на корені пагони). 
Нестатеве розмноження здійснюється спеціалізованими зачатками, що утворюються організмом, — зооспорами або спорами. Спорами розмножується більшість нижчих рослин (водорості, гриби) і майже всі вищі, крім насінних. Найчастіше спора — це одна, рідше дві мікроскопічні клітини, які при відокремленні від материнської рослини здатні проростати в нову особину. Оболонка спори має нерівномірне потовщення, і спора проростає крізь тонкі місця в оболонці. Цитоплазма спор багата на поживні речовини. В ній є ядро, мітохондрії, пластиди або пропластиди. Спори бувають двох типів: зооспори і нерухливі спори (апланоспори). 
Статевим називають такий тип розмноження, при якому нові особини утворюються внаслідок злиття двох статевих клітин,  Через це утворюється нова клітина — зигота. При цьому зливаються вміст цитоплазми і ядра клітин, а хромосоми об'єднуються в ядрі зиготи, і тому її ядро має кількість (набір) хромосом вдвоє більшу, ніж в ядрах клітин, що зливаються. Кожна хромосома в ядрі зиготи зберігає свою індивідуальність. У зиготі об'єднується спадковий матеріал двох генетично нетотожних батьків. Це і є біологічною суттю статевого процесу, який забезпечує появу генетично різноманітнішого потомства з ознаками материнського і батьківського організмів. Нащадки, які утворюються внаслідок статевого процесу, більш життєздатні і краще пристосовані до різних умов. Після деякого періоду спокою клітина зиготи ділиться і дає початок новій особині. Статевий процес виник у рослин на певному етапі історичного розвитку, можливо, спочатку як живлення, поїдання особинами одна одної. З часом дві клітини вступали в симбіоз, який надалі дав початок статевому процесу. 






20.12.2021

Доброго дня. 
Уважно повтори §21-§22 та виконай тестові завдання за посиланням. Обов'язково вказуй правильно своє прізвище та ім'я. 
УВАГА!!! 
Тестові завдання потрібно виконати  20.12.2021 
до 11.00.  Спроба виконання лише 1 раз.




16.12.2021
Доброго дня. Запиши у зошит з біології  дату та тему уроку
Початок конференції   в   zoom 16.12.2021  о 09:10
Ідентифікатор конференції: 750 3185 0188

Код доступу:2

Тема. Тканини рослин. Групи тканин

ІІ.   УВАЖНО ПРОЧИТАЙ  § 22 ,запиши дані таблиці в зошит

ІІІ.  Повтори §21,підготуйся до тестування.






13.12.2021
Доброго дня. Запиши у зошит з біології  дату та тему уроку
Початок конференції   в   zoom 13.12.2021  о 10:15
Ідентифікатор конференції: 765 2469 3165
Код доступу:3
Тема.Основні процеси життєдіяльності квіткових рослин: фотосинтез, живлення, дихання

І.Переглянь навчальне відео

ІІ.  Повтори §21 ст. 78-82

IІІ. Повтори поняття:
◄ повітряне живлення ,
◄  дихання,
◄  випаровування  води, 
◄  орган,
◄  вегетативні  органи, генеративні органи
◄фотосинтез



09.12.2021

ТЕМА. Рослина  живий організмБудова молодої рослини.

                                Органи рослин.
Доброго дня. Запиши у зошит з біології  дату та тему уроку


ІІІ. УВАЖНО  прочитай  §21 ст. 78-82
IV. Запиши у робочий зошит   та вивчи поняття:

◄ повітряне живлення ,
◄  дихання,
◄  випаровування  води, 
◄  орган,
◄  вегетативні  органи, генеративні органи. 


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас