Тема.Поняття про гриби та особливості живлення грибів.
І Прочитай уважно у підручнику § 51 -52 та запиши у зошит ознаки подібності та відмінності грибів порівняно з рослинами та тваринами , які типи живлення мають гриби.
Доброго дня. Запиши у зошит з біології дату та тему уроку.
І.ПЕРЕГЛЯНЬ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО ,тазапиши у зошит назви родин покритонасінних рослин, що належать до однодольних рослин та назви родин , що належать до дводольних рослин.
ІІІ.
31.03.2022
Тема.Покритонасінні (Квіткові) .Особливості будови та поширення.
І. Опрацюй§45,випиши у зошит ознаки покритонасінних рослин.
ІІ. Переглянь навчальне відео
Посилання на онлайн урок буде за 10 хв до початку уроку
28.03.2022.
Тема.Голонасінні рослини
І.Опрацюй параграф 44 прочитати
ІІ . Випиши контрольні поняття :хвоя,хвойні,смоляні ходи, живиця
ІІІ. Запиши у зошит ознаки жіночої та чоловічої шишки переглянувшивідео
Водорості — це Нижчі спорові рослини (так це друга їх назва) з фототрофним типом живлення. Я думаю, що багато хто з Вас чув про Вищі спорові рослини(мохи, плауни та хвощі, папороті), на відміну від них водорості можуть бути як одноклітинними та колоніальними, так і багатоклітинними. Ще одна особливість: багатоклітинні водорості не мають диференціації тіла на тканини й органи. Саме тому, тіло водоростей називається талом, або слань. Водорості живуть у водному середовищі. Деякі живуть у ґрунті або повітряному середовищі, проте всі вони потребують достатньої кількості води (роса, туман, бризки тощо). Хлоропласти водоростей називаються хроматофорами. Виділяють 4 головні відділи водоростей :Зелені, Бурі, ЧервонітаДіатомові. Відділ Зелені водорості 1.Накопичують крохмаль. 2.Сюди належать одно- та багатоклітинні організми, а також колоніальні. 3.До одноклітинних належить хламідомонада та хлорела, до колоніальних - вольвокс, до багатоклітинних - ульва, улотрикс, спірогіра. 4.Хламідомонада та хлорела є причиною "цвітіння" води. 5.Здатні до симбіозу з грибами, утворюючи при цьому особливу форму їх існування - лишайники. Відділ Бурі водорості 1.Накопичують ламінарин. 2.Є найбільш високоорганізованим відділом нижчих рослин - всі представники виключно багатоклітинні рослини. Відділ Червоні водорості 1.Накопичують багрянковий крохмаль. 2.Включають лише багатоклітинні організми. 3.Характеризується наявністю пігментів, які виконують функцію оптичних сенсибілізаторів. Завдяки цьому червоні водорості здатні уловлювати незначну кількість світла і заселяти глибини, недоступні представникам інших відділів. Відділ Діатомові водорості 1.Накопичують такі речовини, як волютин та хризоламінарин. 2.Є найнетиповішим відлом водоростей, саме через це їх дуже часто путають учні на ЗНО , тому що зовні вони не схожі на типових представників Царства - Рослини. Це мікроскопічних одноклітинних водоростей, що живуть поодиноко або колоніально. 3.Мешкають на дні водоймищ. 4.Мають кремнеземневий панцир (інколи можна зустріти назву "черепашка"). Значення водоростей в природі: ·корм для водних тварин ·насичення киснем води, а також повітря над водоймою ·утровення осадових порід (вапняк, діатоміт) ·зелені водорості входять до складу лишайників ·беруть участь у ґрунтотворенні ·червоні вородрості беруть участь в утроврення океанічних островів Значення водоростей в житті людини : ·їжа для людини (наприклад, бура водорость - ламінарія, відома як "морська капуста") ·червоні ворості використовують, як сировину для одержання агар-агару, який людина використовує у кондитерській та макробіолгічній просимловості ·біологічне очищення вод ·сировина для одержання органічних кислот, спиртів, йоду, барвників ·органічний мул - сировина для добрив ·причина цвітіння води ·нанесення шкоди судноплавству та гідротехнічним спорудам
ІІІ. При виконанні тестових завдань правильно запиши клас,прізвище ,та ім'я
Водорості — це Нижчі спорові рослини (так це друга їх назва) з фототрофним типом живлення. Я думаю, що багато хто з Вас чув про Вищі спорові рослини(мохи, плауни та хвощі, папороті), на відміну від них водорості можуть бути як одноклітинними та колоніальними, так і багатоклітинними. Ще одна особливість: багатоклітинні водорості не мають диференціації тіла на тканини й органи. Саме тому, тіло водоростей називається талом, або слань. Водорості живуть у водному середовищі. Деякі живуть у ґрунті або повітряному середовищі, проте всі вони потребують достатньої кількості води (роса, туман, бризки тощо). Хлоропласти водоростей називаються хроматофорами. Виділяють 4 головні відділи водоростей :Зелені, Бурі, ЧервонітаДіатомові. Відділ Зелені водорості 1.Накопичують крохмаль. 2.Сюди належать одно- та багатоклітинні організми, а також колоніальні. 3.До одноклітинних належить хламідомонада та хлорела, до колоніальних - вольвокс, до багатоклітинних - ульва, улотрикс, спірогіра. 4.Хламідомонада та хлорела є причиною "цвітіння" води. 5.Здатні до симбіозу з грибами, утворюючи при цьому особливу форму їх існування - лишайники. Відділ Бурі водорості 1.Накопичують ламінарин. 2.Є найбільш високоорганізованим відділом нижчих рослин - всі представники виключно багатоклітинні рослини. Відділ Червоні водорості 1.Накопичують багрянковий крохмаль. 2.Включають лише багатоклітинні організми. 3.Характеризується наявністю пігментів, які виконують функцію оптичних сенсибілізаторів. Завдяки цьому червоні водорості здатні уловлювати незначну кількість світла і заселяти глибини, недоступні представникам інших відділів. Відділ Діатомові водорості 1.Накопичують такі речовини, як волютин та хризоламінарин. 2.Є найнетиповішим відлом водоростей, саме через це їх дуже часто путають учні на ЗНО , тому що зовні вони не схожі на типових представників Царства - Рослини. Це мікроскопічних одноклітинних водоростей, що живуть поодиноко або колоніально. 3.Мешкають на дні водоймищ. 4.Мають кремнеземневий панцир (інколи можна зустріти назву "черепашка"). Значення водоростей в природі: ·корм для водних тварин ·насичення киснем води, а також повітря над водоймою ·утровення осадових порід (вапняк, діатоміт) ·зелені водорості входять до складу лишайників ·беруть участь у ґрунтотворенні ·червоні вородрості беруть участь в утроврення океанічних островів Значення водоростей в житті людини : ·їжа для людини (наприклад, бура водорость - ламінарія, відома як "морська капуста") ·червоні ворості використовують, як сировину для одержання агар-агару, який людина використовує у кондитерській та макробіолгічній просимловості ·біологічне очищення вод ·сировина для одержання органічних кислот, спиртів, йоду, барвників ·органічний мул - сировина для добрив ·причина цвітіння води ·нанесення шкоди судноплавству та гідротехнічним спорудам
Зверни увагу!!! Відповіді до завдання запиши в зошиті ,або на окремому аркуші паперу. Перевірка та оцінення завдання буде здійснено при очному навчанні.
Бажаю успіху.
07.02.2022
Тема. Квітка - орган статевого розмноження
Доброго дня.Ми продовжуємо вивчати особливості рослинного світу.
Ти вже знаєш ,що рослина має вегетативні органи,це корінь,пагін,стебло,листок.
Сьогодні почнемо вивчати генеративні органи.Це квітка.
Запиши у зошит дату та тему уроку.
Альбіна Григорівна запрошує на конференцію
6-А
07.02.2022 о 10:15
Підключитись до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 750 0264 9449
Код доступу: 3
6-Б
07.02 .2022 о 11:20 Підключитись до конференції Zoom Ідентифікатор конференції: 772 3943 7024 Код доступу: 4
І. Переглянь навчальні відео:
1.Будова квітки
2.Які бувають квітки
ІІ. Уважно прочитай у підручнику § 33,запиши у зошит дані, що подані у таблиці
↓
Частина квітки
Будова
Функції
Квітконіжка
Видозмінене стебло пагона, на якому розташована квітка; квітки без квітконіжок називаються сидячими (соняшник, подорожник ) .
розташування квітки .
Квітколоже
Вісь квітки, на якій розташовуються всі частини квітки, за формою може бути опуклим, видовженим, укороченим, плоским або увігнутим .
вісь квітки, на якій розташовуються інші частини квітки
Чашолистки (чашечка )
Зовнішня частина подвійної оцвітини, що складається з чашолистків, видозмінені листки переважно зеленого кольору, які виконують функцію захисту внутрішніх частин квітки до їхнього розкривання ;може бути роздільнопелюсткова або зрослопелюсткова
захист внутрішніх частин квітки до їхнього розкривання
Пелюстки
( віночок)
Внутрішня , яскраво забарвлена частина подвійної оцвітини , що складається з пелюсток,що сприяють запиленню; з пелюсток утворєються вільно - або зрослопелюстковий віночок квітки
сприяють запиленню
Тичинки
Репродуктивні органи квітки, у яких утворюються пилкові зерна; тичинка складається з пиляка й тичинкової нитки .
утворення пилкових зерен .
Маточки
Репродуктивні частини квітки, складається із зав'язі і приймочки, які розташовані на стовпчику. Утворюються насінні зачатки в результаті зрощення країв одного або декількох плодолистків .
утворення насінних зачатків
ІІІ. Повтори у підручнику § 24,§27,§29 , виконай завдання з теми "Вегетативні органи та їх видозміни".
Доступ до тестування буде відкритий 07.02.2022. до 20.00
час виконання 40 хв,лише одна спроба.Будь уважний .Бажаю успіху
Розмноження— це загальна властивість організмів утворювати потомство, що супроводжується збільшенням кількості особин даного виду. .Розмноження, як властивість живої матерії, існувало з ранніх етапів її розвитку. Еволюція рослин супроводжувалась еволюцією і способів їх розмноження. В той же час еволюція розмноження стала важливою рушійною силою еволюції рослин і спричинила виникнення нових спеціалізованих органів. Розрізняють три основних способи розмноження рослин: вегетативне, нестатеве і статеве.
Вегетативне озмноження —це розмноження частинами талома, органами або частинами органів рослини, зачатками дочірніх особин (бруньками), здатними розвиватися в самостійну рослину. Цей спосіб є біологічним явищем, пристосуванням, властивим самим рослинам. Вегетативне розмноження здійснюється завдяки здатності рослин до регенерації, тобто властивості відновлювати з частини тіла цілий організм, подібний до материнського. Кожна відокремлена частина, як правило, утворює нові органи (на пагоні корені, на корені пагони).
Нестатеве розмноження здійснюється спеціалізованими зачатками, що утворюються організмом, — зооспорами або спорами. Спорами розмножується більшість нижчих рослин (водорості, гриби) і майже всі вищі, крім насінних. Найчастіше спора — це одна, рідше дві мікроскопічні клітини, які при відокремленні від материнської рослини здатні проростати в нову особину. Оболонка спори має нерівномірне потовщення, і спора проростає крізь тонкі місця в оболонці. Цитоплазма спор багата на поживні речовини. В ній є ядро, мітохондрії, пластиди або пропластиди. Спори бувають двох типів: зооспори і нерухливі спори (апланоспори).
Статевим називають такий тип розмноження, при якому нові особини утворюються внаслідок злиття двох статевих клітин, Через це утворюється нова клітина — зигота. При цьому зливаються вміст цитоплазми і ядра клітин, а хромосоми об'єднуються в ядрі зиготи, і тому її ядро має кількість (набір) хромосом вдвоє більшу, ніж в ядрах клітин, що зливаються. Кожна хромосома в ядрі зиготи зберігає свою індивідуальність. У зиготі об'єднується спадковий матеріал двох генетично нетотожних батьків. Це і є біологічною суттю статевого процесу, який забезпечує появу генетично різноманітнішого потомства з ознаками материнського і батьківського організмів. Нащадки, які утворюються внаслідок статевого процесу, більш життєздатні і краще пристосовані до різних умов. Після деякого періоду спокою клітина зиготи ділиться і дає початок новій особині. Статевий процес виник у рослин на певному етапі історичного розвитку, можливо, спочатку як живлення, поїдання особинами одна одної. З часом дві клітини вступали в симбіоз, який надалі дав початок статевому процесу.
20.12.2021
Доброго дня.
Уважно повтори §21-§22 та виконай тестові завдання за посиланням. Обов'язково вказуй правильно своє прізвище та ім'я.
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 28.02.2024 17.04.2024 29.05.2024 Контрольне тестування Розробка ігрового проєкту Контрольне тестування Алгоритми та програми. Частина 1 ( робота не приймається більше) Алгоритми та програми. Частина 2 ( робота не приймається більше) Комп’ютерна графіка 29.05.2024 Контрольне тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4958956 Алгоритми та програми. Частина 2. Розробка ігрового проєкту Гра "Істи чи не їсти" Спробуємо створити гру за зразком Опис гри. - фрукти необхідно ловити кліканням мишки за них отримується певна кількість балів - якщо клікнути на неїстівний предмет, бали знімаються і віднімається життя. Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2024 24.04.2024 27.05.2024 Контрольне тестування Розробка власного проєкту Контрольне тестування Алгоритми та програми. Частина 1 Алгоритми та програми. Частина 2 Інформаційна мозаїка 27.05.2024 Контрольне тестування Інформаційна мозаїка https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7214629 Алгоритми та програми. Частина 2 Створення ігрового проєкту Проєкт "Кульки" Створення гри із лопанням кульок. Офіційний сайт Проєкту Сode Club Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки" Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2024 01.04.2024 20.05.2024 Контрольне тестування Розробка ігрового проєкту Розробка власного проєкту Алгоритми та програми. Частина 1 Алгоритми та програми. Частина 2 Творчий проєкт 20.05.2024 Творчий проєкт Практичне завдання – створення власного проекту Сплануй і розроби власний проект у середовищі Скретч. Під час планування проєкту дай відповіді на запитання: Яка назва проекту? Яка ідея проекту? Для кого призначений проект? Які інформаційні матеріали потрібні для проекту? Які об'єкти будуть використані у проекті? Які події передбачені у проекті? Як користувач дізнається про те, як управляти подіями у проекті? Який вигляд матиме стартове вікно сцени проекту? Як виглядатиме сцена по завершенні проекту? Які допоміжні власні блоки слід створити для проекту? Які матеріали потрібні для захисту проекту? Готовий проєкт та відповіді надішліть на електронну адресу bidenkoal
Комментарии
Отправить комментарий