Оскільки вивчення англійської за переглядом мультфільмів відмінно розширить ваш словниковий запас і допоможе розвинути навички аудіювання. Та й зайва порція добра ще нікому не зашкодила.
Навіть якщо ви маєте рівень Beginner, ми радимо вам теж спробувати. В крайньому разі вмикайте субтитри.
На контроль говоріння - Підготувати 5-10 речень на тему "Casa Rosa"(SB ex,32,p.73)/або"Carter's Rizza House"(SB ex34,p.73) (на вибір). Вивчити вибраний матеріал, прислати відео, де ви розповідаєте обрану тему на номер 0959325922 (вайбер) до 28.05.2020року
6-Б 17.05.22. (група Юлії Олександрівни)
Урок буде у форматі зум.
Good morning!Сьогодні попрацюємо над розвитком навичок читання та виконаємо різні завдання, за змістом прочитаного
1. Розглянь уважно малюнки SB Ex 24 p 82 і біля фраз SB Ex 22 p 82 напиши літеру малюнка, яка його описує.
2. SB Ex 23 p 82 прослухай Аудіо і правильно з"єднай фрази.
3. SB Ex 24 p 82 прочитай текст і виправ помилки у реченнях після тексту.
4. SB Ex 25 p 82 доповни фрази потрібними словами.
5. SB Ex 26 p 82 доповни фрази правильними прийменниками
6/SB ex1-2,p.76(з"єднати речення з малюками, створити діалоги)
SB ex5,p.77(читати і перекладати)
6-Б 12.05.22. (група Юлії Олександрівни)
Семестровий контроль навичок аудіювання
Перегляньте відео
виконайте тест
Повідомте учням
Код доступу 9972680
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
WB ex.7,p.41(перекласти подані словосполучення, розглянути малюнки, за зразком, використовуючи дані словосполучення скласти речення до кожного малюнка в Present Continuous)
WB ex.10,p.42(перекласти подані словосполучення, розглянути малюнки, за зразком, дати відповіді на питання)
Good afternoon!WB Ex 16 p 44 прочитай про людей та їх вподобання, а потім рекламу місць відпочинку. Підбери кожному найкраще місце для відпочинку у південній Африці.
6-Б 26.04.22. (група Юлії Олександрівни)
Good afternoon!O 13:00 чекаю на Zoom уроці
WB ex.1,2,3,p.94
6-Б 21.04.22. (група Юлії Олександрівни)
Good afternoon!O 13:00 чекаю на Zoom уроці
SB Ex 10 p 79
Фотофайл 8
6-Б 19.04.22. (група Юлії Олександрівни)
Good afternoon!O 13:00 чекаю на Zoom уроці
SB Ex 10,11 p 79
6-Б 14.04.22. (група Юлії Олександрівни)
Good afternoon!O 13:00 чекаю на Zoom уроці
SB Ex 8,9 p 78
6-Б 12.04.22. (група Юлії Олександрівни)
Good afternoon!O 13:00 чекаю на Zoom уроці
1)WB ex.3,p.40(a-підписати кожен малюнок поданими словами;b-письмово за зразком у тоненькому зошиті написати речення про попередні малюнки, описавши якого кольору кожна річ;с-письмово у тоненькому зошиті написати за якої погоди,що ти одягаєш:ЗРАЗОК I wear________(пишемо назву одягу)when it's_________(пишемо погоду)
2)WB ex.4,p.40(пишемо , що ми одягаємо в різні ситуаціі)(НАПРИКЛАД I wear_____(пишемо що одягаємо)_________пишемо ситуацію:"a)I wear a tracksuit to play tennis"я одягаю спортивний костюм щоб пограти в теніс
SB ex.29,p.72(слова перед вправою перекласти, кожне словосполучення вправи теж перекласти і за змістом вставити слова, які подані, потім в тоненькому зошиті з кожним словосполученням скласти або виписати речення з текстів на с.72 або с.66)
SB ex.30,p.72(знайти подане словосполучення в текстах на с.72 або с.66 і вписати потрібне слово)
SB ex.31,p.72(в тоненькому зошиті з кожним словосполученням скласти або виписати речення з текстів на с.72 або с.66)
WB ex.5,p.35(а-слова перед вправою перекласти, кожне речення вправи теж перекласти і за змістом вставити слова, які подані, b-до кожного речення частини а підібрати : це міг говорити W(waiter офіціант)чи С(customer - відвідувач)
WB ex.6,p.35(слова перед вправою перекласти, кожне речення вправи теж перекласти і за змістом вставити слова, які подані)
Good afternoon! Діти, перейдіть за посиланням на онлайн-урок
Дз: 1) Усі вправи письмові!!!Sb ex.17,p.70( скласти діалоги, за зразком( якщо слово незлічувальне починаємо з Зразка Is …,якщо злічувальне Are)2) Sb ex.20,p.70(написати діалоги, виділені слова замінюємо на слова зі списку, потім рахуємо ск це буде коштувати); 3)sb ex.21,p.71(читати, перекладати, вставити пропущені слова)
Good afternoon! Діти, перейдіть за посиланням на онлайн-урок
Homework:1) sb ex.16,p.59(a,b- зробити за зразком діалога частини А ще два, замінивши виділені слова на подані в частині в)(coke - замінюємо на milk; water - замінюємо на orange juice; biscuits- замінюємо на sandwiches; crisps на pizza , cornflakes на soup) діалог зразок вчимо напам’ять , sb ex.15,p,69( табличка з своїми прикладами: по 3 приклади на кожне правило)
1/02/2022
6-A Група Стаднік Ю.А.
1. Watch the video
2. Виконати завдання на пошту uzaporozcenko@gmail.com
Good
afternoon! Сьогодні на уроці ви виконаєте роботу, яка перевірить навички
вашого читання.
SB p.150 прочитай
про спорт та активності у вільний час в Америці та Британії. Після виконай 1 та
2 завдання. В зошиті письмово дай відповіді на питання частинки Speaking. Фото робіт чекаю на
Viber .
WB ex16,p.32(читати, перекладати) дати відповіді на питання після тексту
6-B група Євгенії Миколаївни
09.12.2021
Good
morning. Сьогодні ми узагальнюємо матеріал з вивчених тем у цьому
семестрі. Переглянь вивчений матеріал у 5-6 Units та виконай завдання на закріплення пройденого матеріалу
SB Ex 1 p.
64 запиши час словами
SB Ex 2 p.
64 обведи зайве слово
SB Ex 3,4,5
p. 64 встав потрібне слово
В граматичному зошиті повтори вживання Present Simple
SB Ex 6 p.
64 розкрий дужки, постав дієслово в потрібну форму. Звертай увагу на те
яке це речення + ,- , ?
SB Ex7 p. 64 повтори показники
частотності
SB Ex 12 p.
65 розкрий дужки, постав дієслово в потрібну форму. Звертай увагу на те
яке це речення + ,- , ? і на те, що мова іде про ІІІ особу однини.
Wb ex.5,p.84( розташувати слова та фрази у подану таблицю з прийменниками); Wb ex.6,p.84(встав правильний прийменник)
6-B група Євгенії Миколаївни07.12.2021
Good
afternoon children. Сьогодні на уроці ми вдосконалюємо навички читання.
Працюємо у WB Ex. 16 p. 32 – прочитайте
текст про розпорядок дня таксиста і обведіть літеру правильної відповіді у
завдання після тексту.
Right-
правда
Wrong – неправда
Doesn’t say
– не сказано (мало інформації в тексті щоб відповісти)
WB Ex. 17
p. 33 – прочитайте
текст і відновіть послідовність абзаців у тексті.
Будьте уважними.
14.12 зберу WB на
перевірку.
05.10
Good morning! Сьогодні ми узагальнюємо та закріплюємо знання з теми Music instruments and types of music.
Виконай завдання і надішли мені на перевірку на пошту
Task 1(у 3 завданні вписуй повністю слово, а не букву!!!)
Роботу надішли на пошту kroposvita@gmail.com
6-А
5.10
1. Student's book: ст 52 впр 24, 26-27 доповнити речення і скласти свої речення з поданими словосполучення. 2.Переглянути відео про правила утворення Present Simple (Повторення) Відео Present Simple 3. За посиланням виконати завдання в зошиті. Present Simple
sb ex.18,p.50(b-скласти діалоги за зразком частини а, замінивши виділені слова на слова з довідки)
2021-2022 навчальний рік
31/05/2022
Дякую за гарну роботу!
Ваше дз на літо:
Перегляньте мультики англійською мовою
Оскільки вивчення англійської за переглядом мультфільмів відмінно розширить ваш словниковий запас і допоможе розвинути навички аудіювання. Та й зайва порція добра ще нікому не зашкодила.
Навіть якщо ви маєте рівень Beginner, ми радимо вам теж спробувати. В крайньому разі вмикайте субтитри.
На контроль говоріння - Підготувати 5-10 речень на тему "Casa Rosa"(SB ex,32,p.73)/або"Carter's Rizza House"(SB ex34,p.73) (на вибір). Вивчити вибраний матеріал, прислати відео, де ви розповідаєте обрану тему на номер 0959325922 (вайбер) до 28.05.2020року
6-Б 17.05.22. (група Юлії Олександрівни)
Урок буде у форматі зум.
Good morning!Сьогодні попрацюємо над розвитком навичок читання та виконаємо різні завдання, за змістом прочитаного
1. Розглянь уважно малюнки SB Ex 24 p 82 і біля фраз SB Ex 22 p 82 напиши літеру малюнка, яка його описує.
2. SB Ex 23 p 82 прослухай Аудіо і правильно з"єднай фрази.
3. SB Ex 24 p 82 прочитай текст і виправ помилки у реченнях після тексту.
4. SB Ex 25 p 82 доповни фрази потрібними словами.
5. SB Ex 26 p 82 доповни фрази правильними прийменниками
6/SB ex1-2,p.76(з"єднати речення з малюками, створити діалоги)
SB ex5,p.77(читати і перекладати)
6-Б 12.05.22. (група Юлії Олександрівни)
Семестровий контроль навичок аудіювання
Перегляньте відео
виконайте тест
Повідомте учням
Код доступу 9972680
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
WB ex.7,p.41(перекласти подані словосполучення, розглянути малюнки, за зразком, використовуючи дані словосполучення скласти речення до кожного малюнка в Present Continuous)
WB ex.10,p.42(перекласти подані словосполучення, розглянути малюнки, за зразком, дати відповіді на питання)
Good afternoon!WB Ex 16 p 44 прочитай про людей та їх вподобання, а потім рекламу місць відпочинку. Підбери кожному найкраще місце для відпочинку у південній Африці.
6-Б 26.04.22. (група Юлії Олександрівни)
Good afternoon!O 13:00 чекаю на Zoom уроці
WB ex.1,2,3,p.94
6-Б 21.04.22. (група Юлії Олександрівни)
Good afternoon!O 13:00 чекаю на Zoom уроці
SB Ex 10 p 79
Фотофайл 8
6-Б 19.04.22. (група Юлії Олександрівни)
Good afternoon!O 13:00 чекаю на Zoom уроці
SB Ex 10,11 p 79
6-Б 14.04.22. (група Юлії Олександрівни)
Good afternoon!O 13:00 чекаю на Zoom уроці
SB Ex 8,9 p 78
6-Б 12.04.22. (група Юлії Олександрівни)
Good afternoon!O 13:00 чекаю на Zoom уроці
1)WB ex.3,p.40(a-підписати кожен малюнок поданими словами;b-письмово за зразком у тоненькому зошиті написати речення про попередні малюнки, описавши якого кольору кожна річ;с-письмово у тоненькому зошиті написати за якої погоди,що ти одягаєш:ЗРАЗОК I wear________(пишемо назву одягу)when it's_________(пишемо погоду)
2)WB ex.4,p.40(пишемо , що ми одягаємо в різні ситуаціі)(НАПРИКЛАД I wear_____(пишемо що одягаємо)_________пишемо ситуацію:"a)I wear a tracksuit to play tennis"я одягаю спортивний костюм щоб пограти в теніс
SB ex.29,p.72(слова перед вправою перекласти, кожне словосполучення вправи теж перекласти і за змістом вставити слова, які подані, потім в тоненькому зошиті з кожним словосполученням скласти або виписати речення з текстів на с.72 або с.66)
SB ex.30,p.72(знайти подане словосполучення в текстах на с.72 або с.66 і вписати потрібне слово)
SB ex.31,p.72(в тоненькому зошиті з кожним словосполученням скласти або виписати речення з текстів на с.72 або с.66)
WB ex.5,p.35(а-слова перед вправою перекласти, кожне речення вправи теж перекласти і за змістом вставити слова, які подані, b-до кожного речення частини а підібрати : це міг говорити W(waiter офіціант)чи С(customer - відвідувач)
WB ex.6,p.35(слова перед вправою перекласти, кожне речення вправи теж перекласти і за змістом вставити слова, які подані)
Good afternoon! Діти, перейдіть за посиланням на онлайн-урок
Дз: 1) Усі вправи письмові!!!Sb ex.17,p.70( скласти діалоги, за зразком( якщо слово незлічувальне починаємо з Зразка Is …,якщо злічувальне Are)2) Sb ex.20,p.70(написати діалоги, виділені слова замінюємо на слова зі списку, потім рахуємо ск це буде коштувати); 3)sb ex.21,p.71(читати, перекладати, вставити пропущені слова)
Good afternoon! Діти, перейдіть за посиланням на онлайн-урок
Homework:1) sb ex.16,p.59(a,b- зробити за зразком діалога частини А ще два, замінивши виділені слова на подані в частині в)(coke - замінюємо на milk; water - замінюємо на orange juice; biscuits- замінюємо на sandwiches; crisps на pizza , cornflakes на soup) діалог зразок вчимо напам’ять , sb ex.15,p,69( табличка з своїми прикладами: по 3 приклади на кожне правило)
1/02/2022
6-A Група Стаднік Ю.А.
1. Watch the video
2. Виконати завдання на пошту uzaporozcenko@gmail.com
Good
afternoon! Сьогодні на уроці ви виконаєте роботу, яка перевірить навички
вашого читання.
SB p.150 прочитай
про спорт та активності у вільний час в Америці та Британії. Після виконай 1 та
2 завдання. В зошиті письмово дай відповіді на питання частинки Speaking. Фото робіт чекаю на
Viber .
WB ex16,p.32(читати, перекладати) дати відповіді на питання після тексту
6-B група Євгенії Миколаївни
09.12.2021
Good
morning. Сьогодні ми узагальнюємо матеріал з вивчених тем у цьому
семестрі. Переглянь вивчений матеріал у 5-6 Units та виконай завдання на закріплення пройденого матеріалу
SB Ex 1 p.
64 запиши час словами
SB Ex 2 p.
64 обведи зайве слово
SB Ex 3,4,5
p. 64 встав потрібне слово
В граматичному зошиті повтори вживання Present Simple
SB Ex 6 p.
64 розкрий дужки, постав дієслово в потрібну форму. Звертай увагу на те
яке це речення + ,- , ?
SB Ex7 p. 64 повтори показники
частотності
SB Ex 12 p.
65 розкрий дужки, постав дієслово в потрібну форму. Звертай увагу на те
яке це речення + ,- , ? і на те, що мова іде про ІІІ особу однини.
Wb ex.5,p.84( розташувати слова та фрази у подану таблицю з прийменниками); Wb ex.6,p.84(встав правильний прийменник)
6-B група Євгенії Миколаївни07.12.2021
Good
afternoon children. Сьогодні на уроці ми вдосконалюємо навички читання.
Працюємо у WB Ex. 16 p. 32 – прочитайте
текст про розпорядок дня таксиста і обведіть літеру правильної відповіді у
завдання після тексту.
Right-
правда
Wrong – неправда
Doesn’t say
– не сказано (мало інформації в тексті щоб відповісти)
WB Ex. 17
p. 33 – прочитайте
текст і відновіть послідовність абзаців у тексті.
Будьте уважними.
14.12 зберу WB на
перевірку.
05.10
Good morning! Сьогодні ми узагальнюємо та закріплюємо знання з теми Music instruments and types of music.
Виконай завдання і надішли мені на перевірку на пошту
Task 1(у 3 завданні вписуй повністю слово, а не букву!!!)
Роботу надішли на пошту kroposvita@gmail.com
6-А
5.10
1. Student's book: ст 52 впр 24, 26-27 доповнити речення і скласти свої речення з поданими словосполучення. 2.Переглянути відео про правила утворення Present Simple (Повторення) Відео Present Simple 3. За посиланням виконати завдання в зошиті. Present Simple
Сьогодні ми узагальнюємо тему і повторюємо матеріал за 2 семестр. Попрацюй з SB p 86 за потреби прогортуй сторінки і пригадуй матеріал.
1. Ex 8 p 87 розглянь табличку та склади речення за зразком.
2. Ex 9 p 87 доповни діалог відповідними фразами
3. Ex 10 p 87 Прочитай статтю і познач речення після тексту T (правда) F (неправда)
12.05.2022
Good morning!
Сьогодні ми узагальнюємо тему і повторюємо матеріал за 2 семестр. Попрацюй з SB p 86 за потреби прогортуй сторінки і пригадуй матеріал.
1. Ex 1 p 86 обери правильне слово
2. Ex 2 p 86 обведи зайве слово
3. Ex 1 p 86 підкресли правильне слово, або фразу
4. Ex 5 p 86 , Ex 7 p 86 в зошит письмово за зразком запиши речення. Фото сторінки надішли мені у вайбер.
5. Ex 6 p 86 розкрий дужки, постав дієслово у простий теперішній або тривалий час.
10.05.2022
Good morning!
1/ розглянь уважно малюнки SB Ex 24 p 82 і біля фраз SB Ex 22 p 82 напиши літеру малюнка яка його описує.
2. SB Ex 23 p 82 прослухай Аудіо і правильно з"єднай фрази.
3. SB Ex 24 p 82 прочитай текст і виправ помилки у реченнях після тексту.
4. SB Ex 25 p 82 доповни фрази потрібними словами.
5. SB Ex 63 p 82 доповни фрази правильними прийменниками
05.05.2022
Good morning. Сьогодні ти вдосконалиш навички вживання теперішнього тривалого часу простого теперішнього . Виконай роботу і надішли на пошту kroposvita@gmail.com
Good morning. Сьогодні ти вдосконалиш навички вживання теперішнього тривалого часу. У 1 завдання простий теперішній час Present Simple, 2 завдання теперішній тривавлий час, а у 3 проаналізуй який потрібно вібрати час і розкрий дужки.
Task 1 виконай роботу і надішли на пошту kroposvita@gmail.com
21/04/2022
Good morning. Сьогодні ти потренуєш навички вживання теперішнього тривалого часу.
Сьогодні потренуєш навички читання WB Ex 16 p 44 прочитай про людей та їх вподобання, а потім рекламу місць відпочинку. Підбери кожному найкраще місце для відпочинку у південній Африці.
Homework: SB p 78 ex 7a описати кожну людину (елементи одягу) письмово в зошиті, WB p 40 ex 4 відповідати на питання письмово, виконати вправу за посиланням Clothes .
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 28.02.2024 17.04.2024 29.05.2024 Контрольне тестування Розробка ігрового проєкту Контрольне тестування Алгоритми та програми. Частина 1 ( робота не приймається більше) Алгоритми та програми. Частина 2 ( робота не приймається більше) Комп’ютерна графіка 29.05.2024 Контрольне тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4958956 Алгоритми та програми. Частина 2. Розробка ігрового проєкту Гра "Істи чи не їсти" Спробуємо створити гру за зразком Опис гри. - фрукти необхідно ловити кліканням мишки за них отримується певна кількість балів - якщо клікнути на неїстівний предмет, бали знімаються і віднімається життя. Щоб надістати роботу перейдіть за посиланням та заповніть форму https://forms.gle/AmEjyZucnBj26dsLA
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2024 24.04.2024 27.05.2024 Контрольне тестування Розробка власного проєкту Контрольне тестування Алгоритми та програми. Частина 1 Алгоритми та програми. Частина 2 Інформаційна мозаїка 27.05.2024 Контрольне тестування Інформаційна мозаїка https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7214629 Алгоритми та програми. Частина 2 Створення ігрового проєкту Проєкт "Кульки" Створення гри із лопанням кульок. Офіційний сайт Проєкту Сode Club Виконайте завдання перейшовши за посиланням "Кульки" Користуючись інструкцією створіть проєкт та надішліть на електронну адресу irishu4ka@gmail.com (Ірина Вікторівна) або bidenkoalla1977@gmail.com (Алла Петрівна)
Підсумкового оцінювання Термін виконання робити, виконати до: Вид роботи Теми 04.03.2024 01.04.2024 20.05.2024 Контрольне тестування Розробка ігрового проєкту Розробка власного проєкту Алгоритми та програми. Частина 1 Алгоритми та програми. Частина 2 Творчий проєкт 20.05.2024 Творчий проєкт Практичне завдання – створення власного проекту Сплануй і розроби власний проект у середовищі Скретч. Під час планування проєкту дай відповіді на запитання: Яка назва проекту? Яка ідея проекту? Для кого призначений проект? Які інформаційні матеріали потрібні для проекту? Які об'єкти будуть використані у проекті? Які події передбачені у проекті? Як користувач дізнається про те, як управляти подіями у проекті? Який вигляд матиме стартове вікно сцени проекту? Як виглядатиме сцена по завершенні проекту? Які допоміжні власні блоки слід створити для проекту? Які матеріали потрібні для захисту проекту? Готовий проєкт та відповіді надішліть на електронну адресу bidenkoal
Комментарии
Отправить комментарий