6 клас англійська мова дистанційне навчання 2019/2021

2020-2021 навчальний рік

6-А   28.05. (група Юлії Олександрівни)
Good morning! 
Діти, перегляньте відео та виконайте завдання


ex1(вікторина)
ex2(обери вірний варіант для пропуску в реченні)
ex3(обери правильну відповідь)

6А група Євгенії Миколаївни.
28.05.2021

Good morning! 
Ти добре опрацював тему минулий час тому сьогодні ти пограєшся і перевіриш наскільки добре ти засвоїв правила!
повтори was were
закріпи вживання минулого часу
закріпи форми неправильних дієслів

6-Б  27.05.2021 (Анна Мих) група А/В
Good morning!Сьогодні у нас тема  Music.
Виконайте наступні вправи:
Вправа1  (прочитайте, перекладіть і оберіть правильний музичний інструмент)
Вправа 2 (послухайте і оберіть інструмент, який звучить)
Вправа 3 (прочитати і перекласти назви музичних інструментів і видів музичних інструментів. Перетягти назву муз інструмента до потрібного виду)
Вправа 4 (1. Прочитати фрази і перекласти їх + Прочитати текст, перекласти,перетягти блакитні слова до синонімів у впр 1
2. Послухати 4 ситуаціїї + з рамочок А і В перетягти слова до рамочки з правильною ситуацією
3. Обрати вірний варіант відповідно до прослуханих 4 ситуацій у впр 2)

Виконати вправи → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send 






6-Б  06.05.2021 (Анна Мих) група А/В
Good morning! Сьогодні повторюємо матеріал, який вивчили на минулому уроці (Present Simple/ Likes and Dislikes)
1) Порторивши Present Simple, виконайте наступні вправи
SB Ех. 13, р. 49
      Ех.15, р.50
WB Ех.7, р. 80
2) Закріпивши раніше вивчений матеріал,і виконайте наступні Тести:
TEST 2 (прослухайте аудіо, і виконайте наступні завдання)
TEST 3 (прослухайте АУДІО і оберіть вірний варіант)

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send 




6А група Євгенії Миколаївни
05.05.2021
07.05.2021
Good morning!  Повтори правила утворення минулого часу і виконай роботу завдання і надішли на пошту  kroposvita@gmail.com
Simple past ( заперечну форму пиши скорочено  , через апостроф '  didn't на клавіатурі в англійській розкладці він знаходиться на російській літері є )

Повтори вірші з неправильними дієсловами, вивчи напам"ять усі слова в таблиці!

Past Simple

                                                      Irregular verbs

1.
be       [bi:]  
was[wɔz],
were [wз:]
been  [bi:n]
бути
2.
buy [bai]
bought [bɔːt]
bought [bɔːt]
купувати
3.
become
[bɪ 'kʌm]
became
[bɪ 'keɪm]
become
[bɪ 'kʌm]
ставати (кимось)
4.
come [kʌm]
came [keɪm]
come [kʌm]
приходити
5.
cost [kɒst]
cost [kɒst]
cost [kɒst]
коштувати
6.
do       [du:]
did    [dɪd]
done [dʌn]
робити
7.
drink  [drɪŋk]
drank[dræŋk]
drunk [drʌŋk]
пити
8.
eat      [i:t]
ate [eɪt, et]
eaten ['i:tn]
їсти
9.
find    [faɪnd]
 found  [faʊnd]
found [faʊnd]
знаходити
10
have   [hæv]
had   [hæd]
had   [hæd]
мати
11
forget
[fər'get]
forgot
[fər'gɒt]
forgotten
[fər 'gɒtn]
забувати
12
get      [get]
got    [gɒt]
got    [gɒt]
отримувати
13
give    [gɪv]
gave  [geɪv]
given ['gɪvən]
давати
14
go       [gou]
went  [went]
gone  [gɒn]
ходити, йти
15
make  [meɪk]
made [meɪd]
made [meɪd]
 робити
16
meet   [mi:t]
met   [met]
met   [met]
зустрічати
17
read   [ri:d]
read  [red]
read  [red]
читати
18
run     [rʌn]
ran    [ræn]
run   [rʌn]
бігати
19
see      [si:]
saw   [sɔ:]
seen   [si:n]
бачити
20
spend
[spend]
spent [spent]
spent [spent]
проводити (час)
21
take    [teɪk]
took  [tʊk]
taken ['teɪkən]
брати
22
write   [raɪt]
wrote [rout]
written ['rɪtn]
писати

6-А   07.05. (група Юлії Олександрівни)

Cьогодні ми будемо вдосконалювати навички слухання
АудіюванняВиконуємо інтерактивну вправу так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 


6-А   05.05. (група Юлії Олександрівни)
1.Повторимо :
Простий минулий час (Past Simple або Past Indefinite) вживається для передачі: 
• дії, яка сталася в минулому: Last summer she fell in love. – Минулого літа вона закохалася 
• дії, яка постійно повторювалася в минулому: Pele played football every day then. – Тоді Пеле грав у футбола кожного дня. 
• постійного стану в минулому. She lived in her own house then. – В той час вона мешкала у власному будинку (постійно)
2.Виконайте письмово у зошиті такі завдання:
1. Впишіть правильну форму дієслова у пропуски:
  1. Last month I (go)  to Scotland on holiday.
  2. It (be)  awesome movie!
  3. I (visit)  lots of museums. I (be)  with friend of mine .
  4. In the evening we (meet)  him.
  5. In the morning I (get)  up early.
  6. The weather (be)  fine yesterday.
  7. It (be not)  cheap.
  8. We (see)  some beautiful rainbows.
  9. Where (spend / she)  her last holiday?
2. Напишіть минулу форму дієслова:
ІнфінітивPast Simple
1.
take
 .
2.
drive
 .
3.
say
 .
4.
put
 .
5.
write
 .
6.
sing
 .
7.
be
 .
8.
sit
 .
9.
stand
 .
10.
speak
 .
3. Оберіть “was” чи “were”:
  1. The teacher was/were nice.
  2. The pupils was/were very clever.
  3. But one pupil was/were in trouble.
  4. Teacher was/were sorry for him.
  5. He was/were nice though.

3.Вчимо напам"ять усі слова в таблиці!

Past Simple

                                   Irregular verbs

1.
be       [bi:]  
was[wɔz],
were [wз:]
been  [bi:n]
бути
2.
buy [bai]
bought [bɔːt]
bought [bɔːt]
купувати
3.
become
[bɪ 'kʌm]
became
[bɪ 'keɪm]
become
[bɪ 'kʌm]
ставати (кимось)
4.
come [kʌm]
came [keɪm]
come [kʌm]
приходити
5.
cost [kɒst]
cost [kɒst]
cost [kɒst]
коштувати
6.
do       [du:]
did    [dɪd]
done [dʌn]
робити
7.
drink  [drɪŋk]
drank[dræŋk]
drunk [drʌŋk]
пити
8.
eat      [i:t]
ate [eɪt, et]
eaten ['i:tn]
їсти
9.
find    [faɪnd]
 found  [faʊnd]
found [faʊnd]
знаходити
10
have   [hæv]
had   [hæd]
had   [hæd]
мати
11
forget
[fər'get]
forgot
[fər'gɒt]
forgotten
[fər 'gɒtn]
забувати
12
get      [get]
got    [gɒt]
got    [gɒt]
отримувати
13
give    [gɪv]
gave  [geɪv]
given ['gɪvən]
давати
14
go       [gou]
went  [went]
gone  [gɒn]
ходити, йти
15
make  [meɪk]
made [meɪd]
made [meɪd]
 робити
16
meet   [mi:t]
met   [met]
met   [met]
зустрічати
17
read   [ri:d]
read  [red]
read  [red]
читати
18
run     [rʌn]
ran    [ræn]
run   [rʌn]
бігати
19
see      [si:]
saw   [sɔ:]
seen   [si:n]
бачити
20
spend
[spend]
spent [spent]
spent [spent]
проводити (час)
21
take    [teɪk]
took  [tʊk]
taken ['teɪkən]
брати
22
write   [raɪt]
wrote [rout]
written ['rɪtn]
писати

4.Ex1


6-Б  29.04.2021 (Анна Мих) група А/В
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 6-Б
Время: 29 апр. 2021 09:20 AM
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 06.05.2021 
1) Вивчити Present Simple (p.78 WB)
2) WB Ех. 1,3,4,5,6, р. 79-80
3) SB Ех. 8, р. 48 вивчити фрази і написати з кожною фразою речення про себе, що любите, а що не дуже (Як в зразку) 
Фото вправ чекаю на Вайбер!




6-А   30.04. (група Юлії Олександрівни)

1. Read about Charlie and complete the questions and answers in the Past Simple:

Yesterday was a terrible day for Charlie Parker. He was a very sad man. He got up late, at 8 am, because his alarm clock broke. So he didn’t have time for breakfast and was very hungry. He couldn’t find his Bentley car, so he rode to work on his bicycle in the rain. His boss was very angry with him, so Charlie had his lunch alone in the café. He was very busy all day long, so he finished his work only at 8.30 pm. His wife went to the cinema with her friend, so Charlie had dinner alone, too! He was very tired and didn’t want to watch TV. He went to bed at 10 pm.

1. __ Charlie Parker happy yesterday? – No, he wasn’t.

2. What time __ he get up yesterday? – At 8 am.

3. How __ he get to work yesterday? – By bicycle.

4. Who __ he have lunch with yesterday? – Nobody. He ate alone.

5. Where __ he have lunch yesterday? – In the café.

6. When __ he finish work yesterday? – At 6.30 pm.

7. __ he have dinner with his wife yesterday? – No, he __.

8. How long __ he watch TV yesterday? – He __ TV yesterday.

9. When __ he go to bed? – He went to bed at 10 pm.

2.Вчимо напам"ять усі слова в таблиці!

Past Simple

                                   Irregular verbs

1.
be       [bi:]  
was[wɔz],
were [wз:]
been  [bi:n]
бути
2.
buy [bai]
bought [bɔːt]
bought [bɔːt]
купувати
3.
become
[bɪ 'kʌm]
became
[bɪ 'keɪm]
become
[bɪ 'kʌm]
ставати (кимось)
4.
come [kʌm]
came [keɪm]
come [kʌm]
приходити
5.
cost [kɒst]
cost [kɒst]
cost [kɒst]
коштувати
6.
do       [du:]
did    [dɪd]
done [dʌn]
робити
7.
drink  [drɪŋk]
drank[dræŋk]
drunk [drʌŋk]
пити
8.
eat      [i:t]
ate [eɪt, et]
eaten ['i:tn]
їсти
9.
find    [faɪnd]
 found  [faʊnd]
found [faʊnd]
знаходити
10
have   [hæv]
had   [hæd]
had   [hæd]
мати
11
forget
[fər'get]
forgot
[fər'gɒt]
forgotten
[fər 'gɒtn]
забувати
12
get      [get]
got    [gɒt]
got    [gɒt]
отримувати
13
give    [gɪv]
gave  [geɪv]
given ['gɪvən]
давати
14
go       [gou]
went  [went]
gone  [gɒn]
ходити, йти
15
make  [meɪk]
made [meɪd]
made [meɪd]
 робити
16
meet   [mi:t]
met   [met]
met   [met]
зустрічати
17
read   [ri:d]
read  [red]
read  [red]
читати
18
run     [rʌn]
ran    [ræn]
run   [rʌn]
бігати
19
see      [si:]
saw   [sɔ:]
seen   [si:n]
бачити
20
spend
[spend]
spent [spent]
spent [spent]
проводити (час)
21
take    [teɪk]
took  [tʊk]
taken ['teɪkən]
брати
22
write   [raɪt]
wrote [rout]
written ['rɪtn]
писати

3.Ex1
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 



6-А   28.04. (група Юлії Олександрівни)

1. Put the verbs in brackets into the Past Simple:

Tom __ (get1) up very early yesterday morning and __ (take2) a bath. Then he __ (go3) down to the kitchen and __ (eat4) two pieces of toast and __ (drink5) a glass of milk.

Tom works in the local hospital and, yesterday he __ (leave6) the house at about 8 o’clock. He __ (take7) the number ten bus and he __ (arrive8) at work at 8.30. He __ (say9) ‘good morning’ to his secretary, Maura, and then he __ (check10) his e-mail. Then Tom __ 
(ask11) Maura for a cup of coffee and __ (write12) four very important letters. Then he __ (send13) them by e-mail.

At one o’clock Tom __ (go14) for lunch in a café and __ (read15) his newspaper. He __ (return16) to the office at two o’clock and __ (leave17) at six. He __ (not/take18) the bus because a friend __ (take19) him in the car.

In the evening Tom __ (swim20) in the local swimming pool and __ (go21) shopping in the local supermarket where he __ (buy22) a lot of food. He __ (be23) very tired in the evening so he __ (not/want24) to watch television. He __ (go25) to bed at 11 o’clock and he __ (dream26) about winning the lottery.

2. Вчимо напам"ять 1-10 слова в таблиці!

Past Simple

                                   Irregular verbs

1.
be       [bi:]  
was[wɔz],
were [wз:]
been  [bi:n]
бути
2.
buy [bai]
bought [bɔːt]
bought [bɔːt]
купувати
3.
become
[bɪ 'kʌm]
became
[bɪ 'keɪm]
become
[bɪ 'kʌm]
ставати (кимось)
4.
come [kʌm]
came [keɪm]
come [kʌm]
приходити
5.
cost [kɒst]
cost [kɒst]
cost [kɒst]
коштувати
6.
do       [du:]
did    [dɪd]
done [dʌn]
робити
7.
drink  [drɪŋk]
drank[dræŋk]
drunk [drʌŋk]
пити
8.
eat      [i:t]
ate [eɪt, et]
eaten ['i:tn]
їсти
9.
find    [faɪnd]
 found  [faʊnd]
found [faʊnd]
знаходити
10
have   [hæv]
had   [hæd]
had   [hæd]
мати
11
forget
[fər'get]
forgot
[fər'gɒt]
forgotten
[fər 'gɒtn]
забувати
12
get      [get]
got    [gɒt]
got    [gɒt]
отримувати
13
give    [gɪv]
gave  [geɪv]
given ['gɪvən]
давати
14
go       [gou]
went  [went]
gone  [gɒn]
ходити, йти
15
make  [meɪk]
made [meɪd]
made [meɪd]
 робити
16
meet   [mi:t]
met   [met]
met   [met]
зустрічати
17
read   [ri:d]
read  [red]
read  [red]
читати
18
run     [rʌn]
ran    [ræn]
run   [rʌn]
бігати
19
see      [si:]
saw   [sɔ:]
seen   [si:n]
бачити
20
spend
[spend]
spent [spent]
spent [spent]
проводити (час)
21
take    [teɪk]
took  [tʊk]
taken ['teɪkən]
брати
22
write   [raɪt]
wrote [rout]
written ['rɪtn]
писати
3. Виконуємо інтерактивні вправи
Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 

6А група Євгенії Миколаївни
28.04.2021
Good morning!  Повтори правила утворення минулого часу і виконай роботу завдання і надішли на пошту  kroposvita@gmail.com
Повтори вірші з неправильними дієсловами

6-Б  27.04.2021 (Анна Мих) група А/В
Good morning! Сьогодні ми закінчуємо тему "Here we are".
1) WB Ех.13,14, р. 77
Фото виконаних вправ чекаю на Вайбер!
2) Виконайте наступні тестові завдання на повторення всього граматичного матеріалу, який ви засвоїли в цій темі.
TEST 1 (some, any, a,an/ There is /There are)
TEST 2 (This,That,These,Those)
TEST 3 (Imperative)
TEST 4 (Shops)
TEST 5 (Prepositions of Place)

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send 






6А група Євгенії Миколаївни
27.04.2021
Good morning!  Ми продовжуємо вчити неправильні дієслова. Вивчи цей віршик. Транскрипції слів допоможуть тобі правильно його прочитати
Прочитай текст про Гарри Поттера. Слова з дужок постав у минулий час. Якщо дієслово неправильне шукай його в списку неправильних дієслів, якщо його там немає - воно правильне , додавай до нього закінчення ed  Task 1 Виконай завдання і надішли на пошту  kroposvita@gmail.com

6-А   26.04. (група Юлії Олександрівни)

Прочитай, переклади, перепиши у тоненький зошит текст, вживаючи минулий час для дієслів у дужках.(перевіряй кожне слово у таблиці на с.108(WB_)Якщо дієслово там є,то пиши 2 форму, якщо дієслова там немає, то до дієслова додай закінчення ed.

A) Put the verbs in brackets into the Past Simple:

Dear Susan,

I want to tell you about my trip which I __ (have1) last month. I __ (be2) in Athens, Greece. The weather __ (be3) wonderful. We __ (swim4) in the sea and __ (enjoy5) our time. Our trip to Greece __ (be6) exciting because we __ (go7) to Athens by plane. I __ (like8) it very much! We __ (get9) on the plane in an airport in Kyiv and we __ (arrive10) at the airport in Athens two hours later. I __ (take11) a lot of photos of ancient buildings and __ (buy12) many souvenirs.

Hope to see you soon.

Love,

Helen

B) Write questions to the answers:

1. When did Helen go to Greece? – Helen went to Greece last month.

2. What ___? – The weather was wonderful.

3. Why ___? – Helen’s trip was exciting because she travelled by plane for the first time.

4. Where ___? – Helen got on a plane in a Kyiv airport.

5. What ___? – Helen bought a lot of souvenirs.


6А група Євгенії Миколаївни
23.04.2021
Good morning!  Ми продовжуємо вчити неправильні дієслова. Вивчи цей віршик. Транскрипції слів допоможуть тобі правильно його прочитати

Виконай і надішли на пошту тренувальні вправи 
kroposvita@gmail.com
Task 1 заперечна форма
Task 2 питальна форма
Task 3 з"єднай інфінітив слова з його формою у минулому часі. Дієслова є і правильні і неправильні

6-Б  22.04.2021 (Анна Мих) група А/В
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 6-Б
Время: 22 апр. 2021 09:15 AM 
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 27.04.2021
Завдання залишається те саме, тому що тільки декілька учнів виконали його.
Чекаю фото виконаного тесту на Вайбер від усіх!


6А група Євгенії Миколаївни
21.04.2021

Topic: Zoom Meeting
Час: Apr 14, 2021 11:30 AM 
Идентификатор конференции:  898 567 9176
Код доступа: 1111


6А група Євгенії Миколаївни
20.04.2021

Topic: Zoom Meeting
Час: Apr 14, 2021 09:30 AM 
Идентификатор конференции:  898 567 9176
Код доступа: 1111

Past simple (простий минулий час)
Повтори правила

Усі неправильні дієслова розміщенні у таблицю неправильних дієслів. Вона виглядає ось так

Нам потрібна 2 колонка
але ми будемо вчити одразу 3 колонки


Твоє завдання вивчити віршик у якому сховались неправильні дієслова


Щоб утворити заперечнрі і питальні речення нам потрібно допоміжне дієслово 

Перепиши в зошит правила утворення речень




Виконай тренувальні вправи і надішли на пошту kroposvita@gmail.com
Task 1 знайди другу форму неправильних дієслів
Task 2 розкрий дужки відповідно до вивчених схем, підказка - усі дієслова правильні




6-Б  20.04.2021 (Анна Мих) група А/В
Good morning! Ми вже закінчили Unit 4. і час вже готуватися до котрольної роботи з цієї теми. Тому натискай на тест, виконай всі вправи (можна роздрукувати і виконати вправи на роздруківках або просто запиши відповіді у зошит).
В Чт на Зум-конференції ми перевіримо правильність виконання цих вправ. Кого не буде на Зум-уроці в Чт, надішліть результати мені на Вайбер до Чт)

6-А   23.04. (група Юлії Олександрівни)
1.Повторимо матеріал минулих уроків





1/1Cтвори і запиши питальне та заперечне речення
1+I went to see my granny yesterday.
-
?
2+I did my homework yesterday.
-
?
3+I saw my uncle last weekend.
-
?
4+I had breakfast yesterday.
-
?
5.+He learnt a poem yesterday.
-
?
1/2Вивчи напам"ять слова:






2. Прочитай, переклади, перепиши у тоненький зошит текст, вживаючи минулий час для дієслів у дужках.(перевіряй кожне слово у таблиці на с.108(WB_)Якщо дієслово там є,то пиши 2 форму, якщо дієслова там немає, то до дієслова додай закінчення ed.

Put the verbs in brackets into the Past Simple:

Yesterday my mum and I went (go1) to the supermarket. We __ (want2) to buy some food and a pair of jeans for me. My mum __ (take3) a trolley and we __ (go4) to choose food. We __ (need5) a bottle of olive oil, a packet of sugar, a kilo of sausages and a dozen of eggs. I __ (see6) my favourite chocolate and __ (ask7) my mum to buy a bar of it. When we __ (find8) all the products, we __ (pay9) for our goods at the cash register. After that we __ (go10) to choose jeans. We __ (try11) on a few pairs. Unfortunately there __ (not/be12) jeans of my size. I __ (be13) sad about it, but my mum __ (suggest14) going to a café to have some ice cream. I __ (agree15) happily because I like ice cream. All in all, our visit to the supermarket __ (not/be16) so sad.

Надсилаєте фото на вайбер 0959325922.

Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 

6-А   21.04. (група Юлії Олександрівни)
1.Повтори граматичний матеріал минулих уроків

 

2. Прочитай, переклади, перепиши у тоненький зошит текст, вживаючи минулий час для дієслів у дужках.(перевіряй кожне слово у таблиці на с.108(WB_)Якщо дієслово там є,то пиши 2 форму, якщо дієслова там немає, то до дієслова додай закінчення ed.

A) Put the verbs in brackets into the Past Simple:

I want to tell you about a boy with whom I was(be1) at the rest camp last summer. The boy’s name __ (be2) Taras. He __ (be3) a very good boy and a good friend. He __ (like4) to play football all the time. After breakfast he always __ (go5) to the football field and __ (play6) football. He __ (want7) to be a good football-player, 
that’s why he __ (play8)  football in the morning, in the afternoon and in the evening. All the children __ (play9) ball, table tennis or chess. They __ (read10) books, __ (watch11) interesting films, __ (go12) to the river and to the forest. He __ (play13) football all the time and __ (not/rest14).

One day when Taras was playing football the rain __ (begin15). Taras __ (come16) to the camp very dirty. The camp doctor __ (see17) him and __ (say18): “Taras, you mustn’t play football so much. You must rest, read books and bathe in the river.”

B) Напиши питання та дай на них відповідь.Write questions to the answers and answer them:

1. Where _was_ Taras last summer?He was...

2. What _did_ he play all the time?

3. When __ Taras play football?

4. Why __ Taras come to the camp dirty one day?

5. What __ the camp doctor tell him to do?

Надсилаєте фото на вайбер 0959325922.

3.Test

6-А   20.04. (група Юлії Олександрівни)
1 Перегляд відео -уроку
2.занотуй у граматичний зошит та вивчи правила

THE PAST SIMPLE

Дії відбулися в минулому.

Слова-маркери: Yesterday, last…, …ago, when…, in 2008

У стверджувальній формі до правильних дієслів додається -ed (askasked, cookcooked, playplayed, visitvisited), а неправильні дієслова можна знайти в таблиці у другому стовпчикус.108(WB)

(be – was, go – went, read – read, say – said, tell – told, write – wrote)

I cookED yesterday

He DIDN’T cook yesterday

DID you cook yesterday?

I went (V2) to school yesterday

He DIDN’T go to school yesterday

DID you go to school yesterday?


3.Виконай у тоненькому зошиті такі завдання(речення пишемо повністю)
1       Complete the sentences. Use the past simple form of the verbs in the box. 

    Створити стверджувальне , заперечне і питальне речення в минулому часі.

give  eat  meet  take  visit     

 

1       My parents ____gave__________ me a bike for my birthday.

My parents didn't give me a bike for my birthday.

Did my parents give me a bike for my birthday?

2       I ______________ a lot of photos on holiday.


3       We ______________ Paris last summer.


4       Lucy ______________ pasta for dinner yesterday.


5       I ______________ my friends in the park on Saturday.

 

2       Complete the sentences with was, were, wasn’t or weren’t. 

1       We __were__________ late for school yesterday. (+)

2       Charlie Chaplin ____________ a famous funny actor (+)

3       There ____________ an exciting film on TV yesterday. (+)

4       There ____________ any cars in the 19th century. (-)

5       Katie ____________ at home last weekend. (-)

 

3       Complete the sentences. Use the past simple.Створити стверджувальне , заперечне і питальне речення в минулому часі. 

1       I ____met__________ your brother at the party. (meet)

2       Steve _____________________ home early. (come)

3       My friends and I ______________ a DVD last night. (watch)

Надсилаєте фото на вайбер 0959325922.

 4.Ex 1

Ex2

Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 

6А група Євгенії Миколаївни
16.04.2021
Good afternoon! Сьогодні ми закріплюємо вживання минулого часу правильних дієслів. Та одного неправильного дієслова to be (was,were)

Виконай тренувальні вправи і надішли на пошту kroposvita@gmail.com

6-Б 15.04.2021 (Анна Мих) група А/В
1) WB Ех.15, р. 22 (послухати і заповнити пропуски в об'яві) АУДІО
2) Ех. 16, р. 22 читати і перекладати (підписати переклад невідомих слів)
3) Ех.16b, р.22 вписати відповіді на питання
4) Ех. 17, р. 22 виписати потрібні прикметники
Фото ст.22 (SB) з виконаними вправами чекаю на Вайбер до ВТ!



6А група Євгенії Миколаївни
14.04.2021

Topic: Zoom Meeting
Час: Apr 14, 2021 11:30 AM 
Идентификатор конференции:  898 567 9176
Код доступа: 1111

Past simple (простий минулий час)
Перепиши у граматичний зошит правила


Вивчи правила додавання закінчення ed!
Потренуйся додавати закінчення ed   Task 1 Виконану вправу 
надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com
Зверни увагу на правила вимови закінчення



Потренуйся у правильній вимові закінчення Task 2 Виконану вправу надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com

Усі правила запиши у граматичний зошит!!!


6-Б 13.04.2021 (Анна Мих) група А/В

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 6-Б
Время: 13 апр. 2021 10:20 AM 
Идентификатор конференции: 561 837 9699
Код доступа: 11111
Домашнє завдання на 15.04.2021
1) WB Ex.19а, р. 23 читати і перекладати, вивчити виділені слова на оцінку.
WB Ex.19 с, р.23 заповнити табличку
WB Ex.20, р. 23 заповнити інфу про свій будинок
WB Ex.21, р. 23 написати об'яву про сдачу в оренду свого будинку за планом (ОБОВ'ЯЗКОВО використвуємо ПРИКМЕТНИКИ) (Користуємося інформацією з Ех. 20 і 19 )
Обьяву потрібно надрукувати в Word і надіслати на пошту anna.chernousova1988@gmail.com

2) WB p.115 Виконати Progress Test 4 
Фото Тесту чекаю на Вайбер!




6А група Євгенії Миколаївни
13.04.2021

Topic: Zoom Meeting
Час: Apr 13, 2021 09:15 AM 
Идентификатор конференции:  898 567 9176
Код доступа: 1111
Past simple (простий минулий час)
Перепиши у граматичний зошит правила


Вивчи як відміняється дієслово бути в минулому часі


Переглянь відео

Потренуйся Task 1
                          Task 2  Виконану вправу надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com
                          Task 3 Виконану вправу надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com

6-А   16.04. (група Юлії Олександрівни)
1)Перегляньте навчальне відео та занотуйте усі правила 

Regular Past Tense Verbs

REGULAR VERBS PRONUNCIATION


Запишіть у граматичний зошит і вивчіть правила
додавання закінчення ed!


Вимова закінчення ED


2)Виконуємо інтерактивні вправи так: необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 
Ex1 (правильні дієслова)
6-А   14.04. (група Юлії Олександрівни)
1)Повторимо матеріал попереднього уроку!
Перегляньте навчальні відео.
2)Виконайте інтерактивну вправу

необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com



3)Письмово в тоненькому зошиті виконуємо вправу(пишемо усе речення)(не забудьте кожне слово перекладати!!!)


4)Test

6-А   13.04. (група Юлії Олександрівни)
Діти, перегляньте відео та виконайте завдання
6-А   09.04. (група Юлії Олександрівни)
Онлайн урок

Діти, перегляньте відео та виконайте завдання

Англійська для мандрів


Англійська мова. Транспорт Види подорожей.

Люблю подорожувати



6-Б 08.04.2021 (Анна Мих) група А
Good morning! 
Сьогодні ми продовжуємо опрацьовувати тему "Here we are"!
1) Згадайте слова і фрази, які ви вчили з тексту "A Giant for a Day! (p. 39 SB) і виконайте наступні вправи в друк зошиті
WB Ех. 7, р. 19
       Ех. 8,9 р.20
2) Згадайте діалог про місцезнаходження, який ви вчили на ст 40 (SB) і по аналогії виконайте Ех.14,р. 21 в WB.
3)Згадайте Prepositions of Place (прийменники місця) ст.37 (SB) і виконай Ех. 6, р. 75 в WB
4) Згадайте вживання some, any, a ,an з конструкціями There is/There are (вчили ще в Unit 3 на ст. 31 в SB). 
Щоб освіжити в пам'яті це правило, передивіться наступне відео (див. по 2хв.14 с)
На основі цього правила виконайте Ех. 7, р. 75 в WB


Фото виконаних вправ чекаю на Вайбер! 





6-Б 06.04.2021 (Анна Мих) група А
 Good morning! Сьогодні ми вивчимо як утворювати речення наказовим способом (Imperative)
1) Перепиши в блокнот або роздрукуй наступні картки из правилом 


2) Потренуй Imperaive, виконуючи наступні вправи 
WB Ех.13. р.21
       Ех. 11, 12, р. 77
Фото виконаних вправ чекаю на Вайбер! 
3) Виконати тести по Imperative
TEST 1 (перетягни текст на потрібний малюнок )
TEST 2  (ОБОВ'ЯЗКОВО прочитати і перкластии речення, перетягти малюнок до потрібного речення)

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send 





6 А  09.04  група Є.М.
Good afternoon! Ось і дістались ми до столиці Великобританії Лондона! Сьогодні ти здійсниш подорож по Лондону і познайомишся з його визначними місцями.

!!!Виконуй завдання покроково! Щоб переглянути видео чи завдання тисни на нього.

!!! Крок № 1 - із завдання 3 випиши слова у словник і вивчи їх. Виконану вправу надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com
Крок № 5 Виконану вправу надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com

"Sightseeing tour around London"



6 А  07.04  група Є.М.
Ми продовжуємо наші подорожі і сьогодні ми будемо подорожувати потягом. Виконуй завдання покроково! Щоб переглянути видео чи завдання тисни на нього.
!!! З кроку № 2 випиши слова у словник
       Завдання з кроку №4, 6 надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com


6 А  06.04  група Є.М.
Ми розпочинаємо нову тему "Подорожі" 
Сьогодні ти подорожуватимеш літаком. Твоє завдання уважно прочитати і виконати кожен крок уроку. Щоб переглянути видео чи завдання тисни на нього.
!!! В кроці №3 - випиши слова у словник
      Завдання з кроку №4, 5 надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com


6-А 06.04.2021(група Юлії Олександрівни)

Good morning! I'm glad to see you! Розпочинаємо нову тему "Подорожі" і першим нашим кроком стане  сьогоднішній урок "Люблю подорожувати",де ми дізнаємось усі способи подорожування  та ще багато іншого.
Переходимо за посиланням і чітко виконуємо те, що написано в кожному кроці!
Крок 4.1 це інтерактивна вправа

необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com

Крок 7 це тест.

6-А 07.04.2021(група Юлії Олександрівни)

Good morning! I'm glad to see you! Продовжуємо вивчати  тему "Подорожі". Сьогоднішній урок "На вокзалі"присвячений подорожуванню потягом.
Переходимо за посиланням і чітко виконуємо те, що написано в кожному кроці!
У кроці 1 вміщено презентацію, з завданнями(кросворд та тести)
Крок 4.1 це інтерактивна вправа

необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com

Крок 7 це тест.

Lesson2

6-Б 30.03.2021 (Анна Мих) група А
1) SB Ех. 1-11, р. 44-45
Фото  виконаних вправ чекаю на Вайбер до 06.04.2021



6 А 30-31.03 група Є.М.
Узагальнюємо знання з граматики. Повтори правила за граматичним додатком у WB виконай наступні вправи і надішли їх на пошту kroposvita@gmail.com

Task 2  пам"ятай про слова які в тривалому часі не вживаються

6-А 30.03.2021(група Юлії Олександрівни)

 Виконати тести по вивченому матеріалу

необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com

6-А 31.03.2021(група Юлії Олександрівни)

 Виконати тести по вивченому граматичному матеріалу

необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com

Sb p.86-87(виконуємо усі з 1по 12 вправи)
Фото  виконаних вправ чекаю на Вайбер до 06.04.2021
 6-Б 18.03.2021 (Анна Мих) група А

1) WB Ex. 1,2,3,4,5 p. 74-75

   TEST 3

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send 


6-Б 18.03.2021 (Анна Мих) група B

1) WB Ex. 11,12 p. 20-21  

2) Ех. 4,5 р. 74-75

   TEST 2
 

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send 




6 A

група Євгенії Миколаївни

24.02.2021

1. Давайте повторимо частини тіла людини. Переглянь відео, повтори слова та випиши підручних ті слова які відсутні у SB Ex 8,9 p. 78.

 

 


 

2. Виконай вправу і надішли на пошту kroposvita@gmail.com  Task 1

3. SB Ex 8,9 p. 78 пронумеруй частини тіла.

4. WB Ex. 6 p. 41 доповни таблички, які частини тіла де знаходяться.

5. Вивчи назви частин тіла.


6-Б 21.01.2021 (Анна Мих)

Домашнє завдання для 6-Б на 26.01.2021

1) р. 37 вивчити Меблі і прийменники місця (in, under...)

2)  Ех. 13р. 38 Письмово в зошиті (за зразком) 

У Вт. зберу зошити з усіма виконаними письмовими вправами за дистанційне навчання

3) Виконати тести по вивченому матеріалу

ТЕСТ 1

ТЕСТ 2

ТЕСТ 3

 ТЕСТ 4 

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send 


22.01.2021

6А група Євгенії Миколаївни

Закріплення матеріалу пройденого по темі:

Завдання 1

Завдання 2

Завдання 3

20.01.2021

група Євгенії Миколаївни

По темі заплановано конференція в програмі Zoom

Час 11:30

Ідентифікатор конференції 7449129331

Пароль 1111

 

1.     Повтори в чому різниця злічуваний та незлі чуваних іменників


 

2.     SB Ex. 13 p. 69

3.     SB Ex. 14 p. 69 розподіли іменники в правильні колонки і у твори множину де це можливо

4.     WB Ex. 2 p. 88 якщо іменник злі чуваний напиши біля нього С, якщо незлі чуваний напиши U

5.     Повтори правило SB Ex. 15 p. 69

6.     WB Ex. 3 p. 88

 

Hometask

Вивчи/повтори правила

WB Ex. 10 p. 36 розподіли іменники в правильні колонки

Тест 1   

Test 2

 


6-Б 19.01.2021 (Анна Мих)

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 6-Б
Время: 19 янв. 2021 09:30 AM 
Идентификатор конференции: 772 7180 9597
Код доступа: 11111

Домашнє завдання для 6-Б на 21.01.2021

1) р. 37 вивчити Меблі і прийменники місця (in, under...)
2) Ех. 11, р. 37 Письмово в зошиті (за зразком)
3) Ех. 12 р. 38 слухати АУДІО, повторювати за диктором, перекласти, з'єднати малюнки у підручнику і написати в зошиті речення де що знаходиться (зразок є)  
Сфотографувати ці виконані вправи в підручнику і взошиті і надіслати мені на ВАйбер до Чт 
5) Виконати тести
ТЕСТ  2            

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send 



 

19.01.2021

група Євгенії Миколаївни

По темі заплановано конференція в програмі Zoom

Час 9:30

Ідентифікатор конференції 7449129331

Пароль 1111

 

1.     Повтори правила утворення множини іменників

  Переглянь уважно презентацію. Вграматичний зошит перепиши правила. Виділяй червоною пастою , як у презентаціі. Презентація 

 

2.     SB Ex. 12 p. 69

3.     WB Ex. 8 p. 36

4.     WB Ex. 1 p. 88

Hometask

Вивчи/повтори правила

 

Виконай вправи і надішли мені на пошту kroposvita@gmail.com 
3. Plurals Grade 4
4. Singular and Plural

6-Б 14.01.2021 (Анна Мих)

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 6-Б
Время: 14 янв. 2021 09:30 AM 
Идентификатор конференции: 797 0723 4086
Код доступа: 11111

Домашнє завдання на 19.01.2021

1) p. 35 читати і перекладати діалоги А,В,С (слухати АУДІО і читати з інтонацією спікера з діалогу)
2) р. 37 вивчити PREPOSITIONS of Place прийменники місця (in, under...)
3) Повторити правило There is/There are (відео допоможуть: ПЕРЕДИВИТИСЯ!!!!!)





 
4) р.36 вивчити назви магазинів
               +
Grocers- бакалія (крупи, цукор)
Baker’s – булошна
Post Office – пошта
Supermarket 
Bank : take a credit/ open an account
Fishmonger’s – рибний
Clothes shop (store)       Ці слова записати в блокнот і вивчити!!!!
4)Ех. 7,р. 36 написати в зошиті речення що де можна купити (за зразком). 13 магазинів+пошта і банк= 15 речень.
Чекаю фото виконаної письмової вправи у Вайбер 



 15.01.2021

 6А група Євгенії Миколаївни

 1. Повтори лексику
SB Ex 1,9 p. 67-68

2.Наступні завдання націлені на закріплення та повторення вивченого матеріалу. Вам необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту kroposvita@gmail.com

Завдання 1 повтори назви ,
Foods прослухай та повтори

Завдання 2 пронум

Завдання 3 Прослухай повтори

Завдання 4  назви прибори п

Завдання 5  перепиши слова 

 

Food and Drinks Listening-Drag-Drop



 6-А 13.01.21 група Євгенії Миколаївни

Тема: Що, чим ми їмо ? 
По темі запланована конференція в Zoom о 11:30

 Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Yevheniia Biezhan
Время: 13 янв. 2021 11:30 AM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/7449129331?pwd=Y0xtVzBYbFJCTTFqUHFCK09BcG1JQT09

Идентификатор конференции: 744 912 9331
Код доступа: 1111

Classwork
1. SB Ex 6,7 p. 67 діалоги читаємо перекладаємо
2.SB Ex 9 p. 68 вивчаємо нові слова.Усно складаємо речення.
3. WB Ex 2 p 34 (b,c) даємо усно відповіді на запитання
 
Hometask
1. WB Ex 1 p 34впиши правильне слово
2. SB Ex 9 p. 68 у зошит письмово склади речення за зразком. Використай усі слова зі списку

6-Б 12.01.2021

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Анна Похила 6-Б
Время: 12 янв. 2021 09:30 AM 
Идентификатор конференции: 790 5704 2462
Код доступа: 11111

Домашнє завдання на 14.01.2021
1) Вивчивти неправильні дієслова  на ксероксі від sell-stand

2) Ех. 1, р. 34 вивчити усно
3) Ех. 2 , р 34 написати в зошиті де знаходиться кожна з кімнат (за зразком) 
4) Ех. 4 ,р. 34 читати і перекладати речення  (АУДІО допоможе правильно читати)




12.01.21
6А група Євгенії Миколаївни
Тема: Що сьогодні в меню? 
По темі запланована конференція в Zoom о 9:30

 Идентификатор конференции: 744 912 9331
Код доступа: 1111
 
Classwork
1. SB Ex 1 p. 66 розглянь малюнки, повтори слова, невідомі вивчи
2.SB Ex 2,3,4 p. 66 дай усно відповіді на питання
3. SB Ex 5 p. 66 переклади фрази
 
Hometask
1. WB Ex 2 p 34 запиши слова у правильний стовбчик
2. SB Ex 6,7 p. 66  прочитай даілоги, переклади їх,виконай завдання 

 
12.01.21
6А група Юлії Олександрівни
Zoom-урок о 09:30
Тема: 6-а English
Время: 12 янв. 2021 09:30 AM 
Идентификатор конференции: 782 6985 5296
Код доступа: 8vjD9a
WB ex.9,p.29(поставити прислівник на потрібне місце в реченнях)
WB ex.10,p.29(скласти речення про Карлу та її рутину)
WB ex.11,p.29(вставити правильний прийменник)
WB ex.12,p.29(вставити у текст фрази зі списка)
 13.01.21
6А група Юлії Олександрівни
Онлайн Урок
SB ex/19,p.59(слова у словник, вивчити)
SB ex/20,p.59(поєднати 2 колонки)
SB ex/21,p.59(прочитати перекласти текст, виправити речення)
SB ex/22,p.59(усно)
 15.01.21
6А група Юлії Олександрівни
Онлайн Урок
SB ex/23.24,p.60

необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com

19.01.21
6А група Юлії Олександрівни
SB ex/28,p.61(прочитати текст,доповнити його фразами)
SB ex/29,p.61(заповнити пропуски)
SB ex/30,p.61(написати твір про Тоні(інформація про Тоні впр.29, за зразком впр.28)
20.01.21
6А група Юлії Олександрівни
SB p.64-65(cамостійна робота)
22.01.21
6А група Юлії Олександрівни
WB ex.17/p.33(читати, перекладати)
WB ex.19/p.33(написати твір про улюблений день за зразком впр.17)
29.01.21
6А 
WB ex.1,p.88(утворити множину іменників, записати їх до правильної колонки) 
WB ex.2,p.88(написати біля кожного слова букву U- якщо іменник незлічувальний, С -якщо злічувальний)
WB ex.3,p.88написати біля кожного слова артикль(a/an), якщо іменник злічувальний; some- якщо іменник незлічувальний, а також букву U- якщо іменник незлічувальний, С -якщо злічувальний)
WB ex.4,p.88(поєднати дві колонки)
WB ex.5,p.88(на місці трьох крапок поставити some для незлічувальних у стверджувальному реченні,;any  у заперечному і питальному реченні,артикль(a/an), якщо іменник злічувальний)
WB ex.6,p.89(утворити питання за зразком(How much - Скільки?для незлічувальних;How many - Скільки?для злічувальних)
WB ex.7,p.89(на місці трьох крапок поставити some для незлічувальних у стверджувальному реченні,;any  у заперечному і питальному реченні,артикль(a/an), якщо іменник злічувальний)(How much - Скільки?для незлічувальних;How many - Скільки?для злічувальних)

WB ex.8,p.89(скласти діалоги письмово)
02.02.21
6А 
 Sb ех.27, p.72(текст читати і перекладати, відповісти на питання після тексту)

Sb ех. 26,p.72(прочитати, перекласти речення, написати після кожного це правда чи брехня)

Sb ех.28 p.72(на місці трьох крапок написати слово із довідки, скласти з кожним словосполученням речення)

Sb ех.30 p.72(доповнити словосполучення правильними прийменниками)

24.02.2021

6А(група Юлії Олександрівни)

1. Давайте повторимо тему "Одяг". Переглянь відео, повтори слова та випиши з підручника  слова у словник SB p. 76-77.

2.Ex1
ex2

ex3

ex4

ex5

ex6

необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com

6-А 30.03.2021(група Юлії Олександрівни)

 Виконати тести по вивченому матеріалу

необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com

6-А 31.03.2021(група Юлії Олександрівни)

 Виконати тести по вивченому граматичному матеріалу

необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com

Sb p.86-87(виконуємо усі з 1по 12 вправи)
Фото  виконаних вправ чекаю на Вайбер до 06.04.2021

6-Б 24.12.2020

Опрацьовуємо матеріали і тести на новорічну та різдвяну тематимку

Повторюємо різдвяну лексику (натиснути на слово, прослухати, запамятати)

1)Читати, перекладати, вписати в зірочку номер
2) Послухати пісню "All I want for Christmas is you" (перші 3 хв), виконати тест (пісня є і в самому тесті)




3) Читати, перекладати , обрати з переліку пропущене слово
4) читання і слухання
5) Вставити слова по змісту  (внизу сторінки підказки)
6) Слухати пісню " When Santa was a boy"?, вставити пропущені слова, СПІВАТИ ПІСНЮ!

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send 





6-Б 17.11.2020  Домашнє завдання на 19.11

1) Ех. 1, р. 98 вивчити усно
2) Ехю 1b, р. 98 письмово про мамонта і динозавра
3) Ех.3, р. 98 вписати пропущені слова
4) Діалоги A, B,C читати і перекладати
5) Ех. 7, р. 99 зробити в зрошиті табличку за зразком
6) Ех. 8 письмово 3 речення за зразком
7) Ех.8 с, р. 100 усно



Зум-урок о 8:30
Пароль: 748 0869 6560
код:1111

6-Б 03.11.2020

1) р. 112 (Game ) написати речення за зразком про Bond Street
2) Ех.29, р. 105 читати, перекладати, вставити слова за змістом.
3) 4-й блок неправильних дієслів усно і на диктант (задавала ще на дистанційному до канікул)




Zoom- урок об 10:00       72308370684 код 11111

1) Вивчити усно і на диктант 4-й блок неправильних дієслів (Irregular Verbs)
2) 3-й блок неправильних дієслів (Irregular Verbs) будуть розповідати ті, хто не встиг здати їх
3) WB Ex 11,p. 53 письмово в зошиті за зразком (4 речення)
4) WB ex. 7,p. 53 письмово в зошиті  (3 діалога)
5) WB Ex. 2,p. 104

TEST  (до 23.10 включно)

Виконати тест → натиснути Finish → Натиснути Email to my teacher → Ввести свої дані і в останньому рядку мою  електр. адресу anna.chernousova1988@gmail.com → натиснути Send 


6-Б на 06.10.2020

1) WB Ex. 9, 10, 13, p. 54


 6-Б на 08.10.2020

1) WB Ex.5,6, p.104-105

            Ex.10, p. 106 письмово в зошиті

 
6А
03.11.2020
 Zoom- урок початок 9:15
 на урок переходимо за посиланням 
 
Идентификатор конференции: 744 912 9331
Код доступа: 111
 
На уроці узагальнюємо матеріал теми. Опрацьовуємо WB Test 5 p117
 
16.10.2020
 1. SB Ex.28 p. 53 а) прочитай, переклади слова. Встав їх у статтю про фільм "Маска" 
 b) Прочитай, переклади статтю. Узошит письмово дай відповіді на питання.
 
06.10.2020
1. Запишіть нові слова у словник:
wind instruments - духові інструменти
string instrumnents- струнні
інструменти
keyboard   instruments -клавішні інструменти
percussion instruments - ударні інструменти
2.  Розглянь малюнки SB p.51. 
3. Прослухай звуки музичних інструментів і пронумеруй їх у тому порядку в якому ти їх почуєш     Аудіо
4. Переглянь відео і випиши назви музичних інструментів яких немає у підручнику 

 
6. WB Ex. 4 p. 24 розподіли музичні інструменти по класам.
 
 
07.10.2020
1. Повтори назви музичних інструментів.

2. SB Ex. 20 p.51  Прослухай текст і поєднай вид музики з фразами із тексту Текст 
3.  SB Ex. 21 p.51 Прочитай текст за диктором. Переклади його, невідомі тобі слова надпиши зверху.

6-А на 22.12.2020(група Юлії Олександрівни)

 Онлайн-урок (конференція Zoom) Урок
 
Ідентифікатор конференции: 781 1955 1884
Код доступа: 3VTUrh
Вивчити правила вживання at in on

Виконати інтеракттивні вправи : ex1
ex2 1. клікнути на завдання, 2. виконати його , 3. натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    4. підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 

Фотофайл 6(описати свій день)


6-А на 23.12.2020(група Юлії Олександрівни)

онлайн-урок  (конференція Zoom) урок

Ідентификатор конференции: 745 2340 7120
Код доступа: 5ZcR2P
Виконати інтеракттивні вправи :
WB ex5,p.84(записати таблицю)
WB ex6,p.84(заповнити пропущені слова)




Завдання для 6-б.(16.03.2020)
1)Student's book
*ex.21,p.81, а),№1,2(прослухати та підкреслити правильне слово)
*ex.21,p.81, b) (скласти 4 діалога за зразком *ex.21,p.81, а)
2)Work book,
*ex.7,p.95(написати за зразком;описати картинки №2,3,4, таким чином 1речення: It's (час) o'clock  in the(вибрати частину дня:morning-ранок, afternoon-день , evening -вечір).
2 речення: Про дію, яка виконується в даний момент(Present Continuous)
(допоміжне + дієслово з ing)
3 речення: Про дію, яка є регулярною(Present Simple)
(Якщо підмет I,You,We,They то дієслово без змін ,якщо He,She,It, то додаємо до дієслова S,ES)
*впр.8,с.95(обрати правильне слово і вписати його заміть пропуска)(спочатку треба визначити який час використаний у реченніPresent Continuous чи Present Simple)
*впр.9, с. 96(а,b) вставити слова у потрібному часі
*Впр.10,с. 96Слова в дужках поставити у потрібну часову форму.
Завдання для 6-б.(20.03.2020)
*повторити лексику з тем одяг, частини тіла, погода, за допомогою гри
https://www.gamestolearnenglish.com/vocab-game/
https://www.gamestolearnenglish.com/clothes-game/
*потренуватися правильно конструювати речення(в Present Continuous)
https://www.gamestolearnenglish.com/falling-english/
*Work book
ex.11,p.96 (відповісти на запитання за картинками)
1)що кожен зображений на малюнку персонаж робить зараз (тобто використати Present Continuos), а також ким цей персонаж працює (тобто використати Present Simple)
Проект:  Зобразити свою родину так як в підручнику(намалювати,сфотографувати,зробити колаж - це має бути чітке зображення,і описати ким працюють та що роблять в цей момент  (створити по 2 речення про свою родину)(Ким працюють,та що роблять саме зараз)
2)продивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=Q5UEPSk9ipE&t=226s
3)відео вправа https://www.youtube.com/watch?v=Stw_vAnC-1U

Надішліть фото виконаних завдань на вайбер (0959325922) або пошту(virvanyulya@gmail.com)

Підписуйте прізвище на фото. Дякую.



Завдання для 6-б.(23.03.2020)
1 https://learningapps.org/4809986 виконати та надіслати обов*язково


Завдання для 6-б.(25.03.2020)

!Student's book ex 24.p.82(прочитати текст, письмово перекласти у зошиті, надіслати мені фото),(виділені слова записати у словник, вивчити на диктант)


Завдання для 6-б.(27.03.2020)

1) Student's book ex 22.p.82(переглянути малюнки, усі слова у словник, вивчити усно та письмово(на диктант),замість трьох крапок поставити відповідну букву(із зображення)
Student's book ex 23.p.82(прослухати та з*єднати 3 колонки)
Student's book ex 24.p.82(а)(у зошиті переписати речення після тексту та виправити їх,всі відповіді знайдете у тексті)
Student's book ex 24.p.82(b)(прочитати текст уголос,потім усно розказати про кожне зображення A,B,C і надіслати відео мені у вайбер чи на пошту

Завдання для 6-б.(30.03.2020)

1)Впр.25,с.82(слова усі перекласти, створити словосполучення, записати їх у словник з перекладом, скласти з кожним словосполученням речення)
Наприклад
1)...сold(холод)-freezing(морозний)сold(холод)=freezing cold(морозний холод).
It's freezing cold. (Морозний холод.)
надіслати фото мені у вайбер чи на пошту
2)https://www.gamestolearnenglish.com/fast-phrases/ виконати вправу

Завдання для 6-б.(06.04.2020)

1)Student'sbook
ex.26,p.82(на місці трьох крапок вставити потрібний прийменник)
допоможуть відео(https://www.youtube.com/watch?v=GP2FPT6p_rw
youtube.com/watch?v=z2VABe-bhk4) а також текст, і підручник
ex.27,p.82(скласти з кожним словом чи словосполученням речення)
2)тест виконати тест  1. клікнути на завдання, 2. виконати його , 3. натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    4. підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 

Завдання для 6-б.(08.04.2020)

1)перегляд відео-уроку(всі вправи та теорія повинні бути занотовані у тоненькому зошиті).
перегляд відео
2)work book 
ex.12,p.96(письмово)

Завдання для 6-б.(10.04.2020)

1)WB ex.13,p.97(підкреслити потрібне слово)
WB ex.14,p.97(дописати потрібне слово(good,well,hard)
2)відео (уважно передивитися)
відео(перегляд та виконання вправ)
3)вправа (виконативиконати тест  1. клікнути на завдання, 2. виконати його , 3. натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    4. підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com )

Завдання для 6-б.(13.04.2020)

1)Student's book ex.28,p.83(прочитати листівку, перекласти її, виправити помилки в ній(а), відповісти на запитання(b), скласти свої 4 запитання до тексту листівки(с),розказати про канікули Мета 1-2 реченнями(d), заповнити пропуски(е)
Завдання для 6-б.(15.04.2020)
1)Student's book ex.29,p.83(відповісти на запитання)
2)Student's book ex.30,p.83(за зразком вправи 28 написати листівку від Енді до Елісон(60 слів)за планом)
3)Student's book ex.31,p.83(прочитати та перекласти і підкреслити правильне)

Завдання для 6-б.(17.04.2020)


1) Student's book p.84(прочитати та перекласти історію)
ex1,p.85(відповісти на питання)
ex2,p85(обвести правильну відповідь)
ex3,p85(доповнити фрази та скласти з ними речення)
p/93(прочитати та опрацювати усі правила, вивчити)
Перегляд відео 

Adjectives and Adverbs

ex4,p85(прочитати та перекласти речення, відповісти на питання)
ex5,p85(знайти у тексті зі с.84 чотири прислівника)
ex6,p85(доповнити правила та вивчити їх напам"ять)
ex7,p85(утворити прислівники)
Вправа (виконати)

Завдання для 6-б.(22.04.2020)

Перегляд 

Adverbs. Прислівники англійської мови. Частина 1

Вивчити напам"ять правила
Щоб утворити ступені порівняння прислівників треба вивчити такі правила:
1)односкладові прислівники(утворюються за допомогою додавання закінчень er/est(так як прикметники)
soon-sooner-soonest 
2)Прислівники, які закінчуюються на -ly та інші багатоскладові прислівники (утворюються за допомогою слів more / most, які стоять перед прислівником)
clearly-more clearly-most clearly
3)Винятки
badly-worse-worst (погано)
far-farther-farthest(далеко)
late-lately-latest(last)(пізно)
little-less-least(мало)
much-more-most(багато))
well-better-best(добре) 


WB ex.15,p.97(утворити ступені порівняння прислівників)
https://learningapps.org/11135830 виконати завдання

Завдання для 6-б.(24.04.2020)

1)Повторити вивчене
2)SBEx.8,p.85(вивчити)
SBEx.9,p.85(Розкрити дужки)
SBEx.11,p.85(поєднати частини речень)
WB ex/16,p.97(утворити потрібний ступінь порівняння прислівників__
3)WB ex.16.p.44(читати і перекладати, поєднати людей з бажаним місцем відпочинку)
WB ex17,p/45(Прочитати та перекласти лист, правильно розташувати його частини)
WB ex 20.p.45(за зразком впр17 та планом написати лист на 60-100 слів(ситуація описана у впр.19: тобто ви з Іспанії, і  у вас є вілла біля моря, Бен є вашим другом, порадьте йому що взяти з собою (одяг) та де ви його зустрінете)

Завдання для 6-б.(27.04.2020)

1)Узагальнюємо тему 8
SB ex1,p.86(підкресли правильне слово) 
SB ex2,p.86(обведи зайве)
SB ex3,p.86(у тоненькому зошиті напиши по 3 назви :овочів,фруктів,напоїв,страв, снеків, десертів)
SB ex4,p.86(підкресли правильне)
SB ex5,p.86(у тоненькому зошиті за малюнком склади запитання і відповіді (дивись зразок)
SB ex6,p.86(поставити слова в дужках у потрібний час)
SB ex7,p.86(написати речення за зразком(пригадайте порівняння прикметників)

Завдання для 6-б.(29.04.2020)

Узагальнюємо тему 8

SB ex8,p.87написати речення за зразком(пригадайте порівняння приcлівників)

SB ex9,p.87(доповни діалог)

SB ex10,p.87(напиши після речень за текстом правда-брехня)

SB ex11,p.87(напиши у зошиті відповіді на запитання)

SB ex12,p.87(у тоненькому зошиті за планом та своїми відповідями на вправу 11 напиши короткий твір (50-80 слів)про погоду у своїй країні(зразок твору вправа 10)

30.04повторення матеріалу в конференціі Zoom   Презентація/presentation/


Завдання для 6-б.(04.05.2020)


Виконати тест у тоненькому зошиті, надіслати мені фото на

вайбер (0959325922) або пошту(virvanyulya@gmail.com)








Завдання для 6-б.(06.05.2020)


Аналіз контрогльної роботи та повторення матеріалу в конференціі Zoom 




Завдання для 6-б.(08.05.2020)


Перегляд відео How Many or How Much?


Виконати тренувальну вправу після виконання →Check, все що правильно виконано у вправі покаже жирним шрифтом, всі інше виправляйтепроаналізувавши чому там помилка у вас. 
Тест виконати


Завдання для 6-б.(13.05.2020)


1/Ukraine(Part 1) (виконати усі завдання та  натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    4. підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 


Завдання для 6-б.(15.05.2020)

Виконати Progress Test 8(WB Page 123)


Завдання для 6-б.(18.05.2020)

Ukraine - part 2 - Kyiv(виконати усі завдання та  натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    4. підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту virvanyulya@gmail.com 

Увага!!! Семесторові контрольні роботи відбудуться 20.05, 22.05, 25.05, 27.05

19.05.2020

повторення матеріалу в конференціі Zoom 

20.05.2020 На контроль говоріння - Підготувати 5-10 речень на тему "Casa Rosa"(SB ex,32,p.73)/або"Carter's Rizza House"(SB ex34,p.33) або "Holiday"(SB ex.28/,30,p.83)" (на вибір). Вивчити вибраний матеріал, прислати відео, де ви розповідаєте обрану тему на номер 0959325922 (вайбер) до 28.05.2020року
 22.05
На контроль письма Progress Test 8(WB Page 123)
25.05
На контроль читання Reading
27.05
На контроль аудіювання Відео-урок

Завдання 6-А

Група Євгенії Миколаївни.
 
8,9,11.12.2020

 1. Ознайомтесь із видами транспорту


2. SB Ex. 10 p.56
3. WB Ex 7 p.29 

WB Ex 8 p.29 (a,b,c) (з"єднати, вивчити) 


5. Means of transport (listening) (прослухайте, з"єжнайте) 
6. A coast-to-coast holiday (прочитайте, з"ясуйте яким видом транспорту і куди подорожував Робін )
 

Наступні завдання націлені на закріплення та повторення вивченого матеріалу. Вам необхідно клікнути на завдання, виконати його , натиснути кнопку Finish і обрати Email my answers to my teacher ,    підписуєте роботу , клас, предмет і надсилаєте мені на пошту kroposvita@gmail.com 


Weekend plans
Present Simple x Present Continuous
Past Simple Tense
Will-won't readi̇ng textREAD THE TEXT AND ANSWER TRUE OR FALSE



Завдання до 31.03
SB Ex 1 p. 54 розглянути малюнки та обрати правильну фразу. Ці фрази вивчити.
SB Ex 3p.54 прослухати, прочитати, перекласти.
SB Ex 4 p. 55 обрати правильну відповідь
WB Ex 2 p. 28
WB Ex 4 p. 28
WB Ex 5 p.28
Повторити. У граматичних зошитах також є правила.

Telling The Time in English 

SB Ex 6 p. 56 написати час
SB Ex 7p. 56 намалювати стрілки годинника

What time is it? виконати і надіслати.
A day in my life Зверніть увагу на підмет у 3 особі одниyи і не забудьте додати відповідне закінчення у Present Simple (-s; -es)

13/04
1. Ознайомтесь із видами транспорту

2. SB Ex. 10 p.56
3. WB Ex 7 p.29 


4. WB Ex 8 p.29 (a,b,c) (з"єднати, вивчити) 

5. Means of transport (listening) (прослухайте, з"єжнайте) 
6. A coast-to-coast holiday (прочитайте, з"ясуйте яким видом транспорту і куди подорожував Робін )

15.04
1.Розглянь розклад поїздів, в зошит доповни діалог


2.TravelThis exercise is to practice your interpretation of texts. In this case it is a flight ticket. 
3. SB Ex12 p 57 повторіть прийменники часу
4. В зошит переписати, вставивши правильні прийменники

5.Prepositions of TimePrepositions of Time: theory + drilling
6. 
Time prepositionTime preposition

21.04-24.04
1.SB Ex 11.p.57Фото роботи надішли мені у вайбер.
2. SB Ex 14.p.58 (показники частотності пишемо перед основним дієсловом, але після to be)
3.SB Ex 15.p.58 прослухай, познач у підручнику. В зошит склади речення за зразком. Фото роботи надішли мені у вайбер.
4. SB Ex 17.p.58  дай відповіді на запитання про свої щоденні справи, усно. Письмово заповни фотофайл до Unit 6 в кінці підручника.   Фото роботи надішли мені у вайбер.
5. SB Ex 19.p.59
6.  SB Ex 21.p.59
7. SB Ex 23.p.60

27.04-30.04
1. SB Ex 24.p.60
2. SB Ex 29.p.61 заповни інформацію про Тоні.
3.  SB Ex 30.p.61 за зразком Ex 24.p.60 , використовуючи план, напиши статтю про щоденні справи Тоні.
4.  SB Ex 1, 2, 3,4,5,6,7,8,p.64

5.  Переглянь презентацію, правила випиши у граматичний зошит Презентація
6. COMPARISONS 

04/05
1. Обери один з варіантів і виконай підсумковий тест. Переписувати не потрібно, тільки номер завдання і відповідь. Відповіді сфотографувати і надіслати на вайбер в особисті повідомлення. Підсумкова тематична робота.

06.05
1. London - part 1


13.05

Ukraine - part 2 - Kyiv

Place of interest

20.05
Семестровий контроль аудіювання , письма та читання.
Listening form (grade) 6 second term (у 3 завданні потрібно вставити правильну літеру, не пишіть фразу )
What do you like- don't like doing?A tour of London
London
Simple Present Or Present Continuous (якщо забув переглянь презентацію )
Comparatives and superlatives adjectives ( якщо забув переглянь Презентація)

6-А Анна Мих. 23.03
Нагадую, що весь Unit 3 є повторенням (ми цей матеріал проходили в 4 і 5 класах, тому хоч вправ і багато, вони дуже легкі)
1) р. 24-25 Ех. 1-10 ці вправи мали бути виконані ще до карантину (Але може хто не зробив, то виконайте. ПЕРЕВІРЮ після карантину)
2) Ех. 1, р. 26
    Ех.1b, p. 26 письмово в зошиті
3) Ех. 2, р. 27 вивчити виділені слова по зовнішності усно і на диктант (ДИКТАНТ НАПИШЕМО ПІСЛЯ КАРАНТИНУ)
4) Ех.5, р. 27 читати і перкладати діалоги + слухаємо АУДІО, щоб правильно читати діалоги з потрібною інтонацією   
5) Ех. 6, р. 27
    Ех.7,8, р. 28
    Ех. 9, р. 28 письмово в зошиті
6) Ех. 10, р.28 (слухати, повторювати за диктором, перекласти для себе і виконати усно вправу (АУДІОФАЙЛ)
7)р. 30 повторити правило утворення множини іменників + irregular nouns(неправильних іменників), коли в множині -s не додається, а змінюємо слово
8) Ех. 15, 16, 17, р. 30 


6-А Анна Мих. 27.03- 31.03+ 06-07.04
1) вивчити слова усно і на диктант
only child [tʃaɪld] - єдина дитина
nickname - прізвисько
wife [waif] - дружина
husband- [ˈhʌzbənd] - чоловік
parents [ˈper.ənts] - батьки
son [sʌn] - син 
daughter [ˈdɔːtə] - дочка
Ex. 1c, p.26 письмово дати відповіді на запитання по мал. на ст. 26
Виконати онлайн-тест, натиснути Finish, натиснути Check my answers, зробити фото або скріншот результату і надіслат мені на Viber 0993785441 або надіслати результати мені на електронну пошту, натиснувши Email my answers to my teacher    Тест 
                                                                                             
2) Ех. 11, р. 29 вивчити слова усно+ усно виконати вправу
    Ех. 11b,р. 29 усно за зразком
3) Ех. 12, р. 29 вивчити усно прикметники, які описують характер і прізвиська + виконати цю вправу в підручнику
4) Ех. 13, р. 29 письмово в зошиті за зразком.
5) Photo File Section (UNit 3) в кінці підручника написати інформіцію, сфотографувати і надіслати мені на Viber 0993785441 (надіслати можна до 05.04)


6-А Анна Мих. на 10.04 (Пт.)
1) Ех. 12, р. 29 вивчити прикметники, які описують характер і прізвиська на диктант
2) Ех. 8, р. 31 ТАБЛИЦЯ порторити відносні присвійні займенники (Posessive adjectives) і вивчити абсолютні присвійні займенники (Posessive Pronouns). Відео допоможуть:


В наступному відео порторюємо речення за диктором, потім ставимо на паузу, щоб самостійно прочитати і перекласти їх.




3) Ех. 20, р. 31 виконати в підручнику на основі щойно вивченого правила
4) р. 31 порторити правила Posessive Case ('s) Допоможе відео

5) Вправа на тренування Posessive case (проходимо до тих пір, поки не буде жодної помилки, проаналізуйте вашу помилки )

6) р. 32 текст читати і перекладати (АУДІО допоможе правильно читати), ПИСЬМОВО в зошиті відповідати на  запитання.
7) Вправа на повторення Have got/Has got (надіслати скріншот або фото)
8) Виконати тест на  have got/ has got і Plural Nouns (множини іменників)
Виконати онлайн-тест, натиснути Finish, натиснути Check my answers, зробити фото або скріншот результату і надіслат мені на Viber 0993785441 або надіслати результати мені на електронну пошту, натиснувши   Email my answers to my teacher: anna.chernousova1988@gmail.com
  
ТЕСТ 2


6-А Анна Мих. на 14.04 (Вт.)
1) Згадати правило вживання Some/Any (відео в цьому допоможе, звертаємо особливу увагу на інформацію у відео від 1:00- 2:14 хв, там найважливіший матеріал)

2) Ех. 21b, p. 31 + Тренувальна вправа (після виконання →Check, все що правильно виконано у вправі покаже жирним шрифтом, всі інше виправляйте, проаналізувавши чому там помилка у вас.
Тест на перевірку вивченого матеріалу.
3) Ех. 29, р. 33 читати лист, перекласти і вставити пропущені речення (A,B,C)
4) Eх. 30, р. 33 НАДРУКУВАТИ листа другові про свою сім'ю (за зразком Ех. 29) Не забуваємо про абзаци, звертання, коми.
НАДРУКОВАНИЙ лист надіслати мені на пошту anna.chernousova1988@gmail.com, або надрукувати в Вайбері (щоб я могла перевірити, виправити помилки і надіслати вам)
5) Тест на перевірку Possessive Case (р. 31)(можна ще раз передивитися відео-пояснення з попереднього уроку) Finish→Check→Скріншот всього тесту або Фото
6) Тест на перевірку Possessive adjectives/ Possessive Pronouns (р. 31) (можна ще раз передивитися відео-пояснення з попереднього уроку. ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ, після Possessive pronouns (mine,hers,yours...) ніколи не ставиться  іменник)  Check→Скріншот всього тесту або Фото
Чекаю результати 3 тестів і лист на Вайбер або на ел. пошту до 14 квітня включно.  

6-А Анна Мих. на 17.04 (Пт)
Таблиця зданих і не зданих робіт від початку карантину.

таблиця
Зеленим відмічено, що здано, а червоним, що не здано.


 6-А Анна Мих. на 22.04 (Ср.)
1) Ex. 1,p. 34 вивчити назви кімнат і поверхів (вписати номера
2) р. 37 вивчити Меблі і прийменники місця (in, under...)
3) Повторити правило There is/There are (відео допоможуть: ПЕРЕДИВИТИСЯ!!!!!)





4) Ех. 11, р. 37 Письмово в зошиті (за зразком)
    Ех. 13р. 38 Письмово в зошиті (за зразком)
5) Ех. 12 р. 38 слухати АУДІО, повторювати за диктором, перекласти, з'єднати малюнки у підручнику і написати в зошиті речення де що знаходиться (зразок є)  
Сфотографувати ці виконані вправи в підручнику і взошиті і надіслати мені на ВАйбер до Ср.

6-А Анна Мих. на 24.04 (Пт.)
1) Виконати ТЕСТ There is/There are 
2) Виконати ТЕСТ1  (на Prepositions of Place - прийменники місця)
                     ТЕСТ2
Виконати онлайн-тести, натиснути Finish, натиснути Check my answers, зробити фото або скріншот результату і надіслат мені на Viber 0993785441 або надіслати результати мені на електронну пошту, натиснувши   Email my answers to my teacher: anna.chernousova1988@gmail.com
3) р.36 вивчити назви магазинів
               +

Grocers- бакалія (крупи, цукор)
Baker’s булошна
Post Officeпошта
Supermarket 
Bank : take a credit/ open an account
Fishmonger’sрибний
Clothes shop (store)
4)Ех. 7,р. 36 написати в зошиті (а краще надрукувати в Word і надіслати мені) речення що де можна купити (за зразком). 13 магазинів+пошта і банк= 15 речень.
Чекаю фото виконаної письмової вправи у Вайбер або на своїй пошті до Пт.
5) Порторити назви кімнат і назви меблів.


6-А Анна Мих. на 27.04 (Пн.)
1) Усне опитування на оцінку: - МАГАЗИНИ
                                                   - Кімнати
                                                   - Меблі
                                                   - Прийменники місця
2) Вивчити правило Ех.14, р. 38
Thisцей, ця                     This is Це (одн)
This book is mine.               This is a book.

Thatтой, та, те                 That is То (одн)
That sofa is hers.                  That is a big garden.

Theseці                             These are це (мн)
These books are in the bookcase.  These are her paintings.

Those – ті                              Those are То (мн)
Those cushions are on the sofa.      Those are my friends’ plants.

 3) Вивчити ці речення:
What’s this? – It’s a cat. This is a cat.   Що це? (Одн)
What’s that? – It’s a pen. That is a pen.   Що то? (одн)
What are these?– They are chairs. These are chairs. Що це?(мн)
What are those? – They are sofas. Those are sofas. Що то? (мн)

 4) Ех. 15, р. 38 письмово в зош (ЧЕКАЮ ФОТО)
5) Виконати тести TEST1
                               TEST2
Виконати онлайн-тести, натиснути Finish, натиснути Check my answers, зробити фото або скріншот результату і надіслат мені на Viber 0993785441 або надіслати результати мені на електронну пошту, натиснувши   Email my answers to my teacher:  


6) p. 35 Діалоги А,В,С читати і перекладати
Ех. 6, р. 35 (написати в підручнику)

6-А Анна Мих. на 29.04 (Cр.)
1) р. 39 читати і перекладати текст, вивчити усно на оцінку виділені слова + Ех. 17, 18 а,b, p.39 в підручнику (ЧЕКАЮ НА ФОТО)
2) Тренуємо This/That/These/Those за допомогою презентацій
ПРЕЗЕНТАЦІЯ 1
Презентація 2
3) Вивчити ці речення:
What’s this? – It’s a cat. This is a cat.   Що це? (Одн)
What’s that? – It’s a pen. That is a pen.   Що то? (одн)
What are these?– They are chairs. These are chairs. Що це?(мн)
What are those? – They are sofas. Those are sofas. Що то? (мн)

4) Після проходження презентацій виконуємо ТЕСТ
5) Усне опитування на оцінку:Хто це ще не здавав
                                                   - МАГАЗИНИ
                                                   - Кімнати
                                                   - Меблі
                                                   - Прийменники місця

6-А Анна Мих. на 04.05 (Пн.)
1) Ех. 24, р. 41 написати в підручнику
2) Ех. 26, р. 41 написати оголошення в газету за планом (Перше речення вже є). Пишемо за зразком Ех. 23, р.40, але саму інформацію беремо з Ех.25, р. 40
Оголошення надрукувати в Word і надіслати мені на пошту anna.chernousova1988@gmail.com  або надрукувати в Вайбері. 

6-А Анна Мих. на 06.05 (Cр.)
1) p. 43 вивчити Imperative 


2) Виконати тести по Imperative
TEST 1
TEST 2 
3) Ех. 19, р. 40 слухати АУДІО, повторювати за диктором, перекласти і вписати пропущені слова + вивчити цей діалог (підставляючи різні магазини на карті справа)
4) Прочитати, перекласти тест, на окремому аркуші зробити такий самий план вулиць і підписати де який магазин знаходиться (згідно з текстом)


6-А Анна Мих. на 13.05 (Cр.)
1) Ех.1-12 р.44-45  (Ех.3 письмово в зошиті) Чекаю ФОТО
2) Викoнати тест за Unit 4 (можна роздрукувати і вписати відповіді і фото надіслати мені, або написати відповіді в зошиті і надіслати мені фото (речення при цьому переписувати не потрібно, тільки вставлене слово або фразу чи букву)

3) Слова виділені в тексті на усне опитування р.39
4)  Фрази з тестів вивчити на контроль Говоріння за семестр TEST TEST 2    (Контроль Говоріння буде не на наступному уроці, але нехай вчать заздалегідь, щоб потім не було накладно.)


6-А Анна Мих. на 25.05 (Пн.)
Виконуємо фінальні тести-контролі

Listening 1
Listening 2
Listening 3
Reading 1 
Reading 2 
Reading 3  
Reading 4
Grammar 1 
Grammar 2  
Grammar 3  
Після виконання тесту  натиснути Finish. Потім натискаєте Відправити Вчителю (Email to my teacher) , вводите своє ім'я і прізвище, клас, школа і в останній рядок вводите мою електронну пошту  anna.chernousova1988@gmail.com 

Потім натискаєте  Send (відправити)
 
 




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас