6 клас ОБМ Дистанційне навчання 2019/2021

 

05.10.2021 (6-А)
1. Опрацюйте зміст теми «Образи тварин у мистецтві» за підручником (параграф 3, стор.20-25)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за презентацією

2. Намалюйте ілюстрацію до літературного твору, головним персонажем якого є тварина. Зобразіть її стилізовано в русі (гуаш).
Критерії оцінювання:
·         Техніка виконання
·         Творчий задум
·         Створення стилізованого образу
·         Композиція в аркуші
·         Охайність роботи
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів! 


                                      2020-2021 навчальний рік
26.04.2021 (6-Б)
27.04.2021 (6-А)
1. Опрацюйте зміст теми «Батальний жанр» за підручником (параграф 31, стор.196-201)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за презентацією
 
або відео
  

2. Намалюйте композицію в батальному жанрі на сюжет історичної події, яку вивчали на уроках історії (матеріали на вибір).  Приклади дитячих робіт дивіться у презентації
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Композиція
·         Техніка
·         Творчий задум
3. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
 
  

    



19.04.2021 (6-Б)
20.04.2021 (6-А)
1. Опрацюйте зміст теми «Фреска і вітраж у культових спорудах» за підручником (параграфа 30, стор.190-195)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за презентацією

або за відеуроком

2. Перегляньте матеріал з Інтернету про сучасні та старовинні вітражі
  

  
3. Створіть ескіз вітражу на релігійний сюжет або вікна-рози для храму за вибором (олівець, акварель, чорний фломастер.) Приклад поетапного виконання роботи див. у відеоуроці
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Композиція
·         Творчий задум
4. Фотографії виконаних робіт надішліть на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
 

12.04.2021 (6-Б)
13.04.2021 (6-А)
1. Опрацювати зміст теми «Релігійний жанр» за підручником (параграфа 29, стор.184-189)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за презентацією

або за відеуроками
  

2. Переглянути матеріал з Інтернету про Софієвський собор

3. Виконати сюжетну композицію із зображенням янгола на тему «Великодній янгол» (матеріали на вибір)
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Форма
·         Композиція
·         Творчий задум
4. Виконані роботи можна здати по виходу з карантину, а можна надіслати фотографії на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!

05.04.2021 (6-Б)
06.04.2021 (6-А)
1. Опрацювати зміст теми «Міфи рідного краю» за підручником (параграфа 28 стор. 178-183)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за презентацією
 
2. Переглянути матеріал з Інтернету

3. Створити скульптурний образ міфологічного персонажа українських легенд, міфів (солоне тісто, глина або пластилін на вибір)
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Форма
·         Композиція
·         Творчий задум
Приклади дитячих робіт



4. Фотографії виконаних робіт надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас.
Бажаю творчих успіхів!

29.03.2021 (6-Б клас)
30.03.2021 (6-А клас)
1. Опрацювати зміст теми "Міфологічний жанр" (параграфа 27 стор.172-177) за підручником
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або за презентацією чи відео


2. Переглянути матеріал з Інтернету
3. Створити ілюстрацію на міфологічний античний або слов'янський сюжет (матеріали, техніка на вибір)
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Композиція
·         Творчий задум

4. Фотографії виконаних робіт надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас.
Бажаю творчих успіхів!

01.03.2021 (6-А, 6-Б)


 

01.02.2021 (6-Б)
02.02.2021 (6-А)
1. Опрацюйте зміст теми «Танці та спорт» (параграф 19, стор.120-125)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
2. Перегляньте зміст презентації до теми

3. Створіть скульптуру танцівниці або спортсмена в русі (пластилін)
4. За бажанням перегляньте відео про юного скульптора 

5. Фотографії виконаних робіт надішліть на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!

 

Шановні учні та батьки! У зв’язку з тим, що вчитель проходить двотижневі (11.01-22.01) онлайн-курси підвищення кваліфікації, матеріал уроків викладатиметься за допомогою презентацій та посилань на різноманітні ресурси без звернень до ZOOM-конференцій. Дякуємо за розуміння!

18.01.2021 (6-Б)

19.01.2021 (6-А)
1. Опрацюйте зміст теми «Сюжети картин побутового жанру» (параграф 17, стор.108-113)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
2. Перегляньте зміст презентації до теми, зверніть увагу на приклади дитячих робіт
 
 
3. Наманюйте інтер’єр КАЗКОВОГО ПАЛАЦУ у фронтальному розташуванні. Матеріали та техніку виконання оберіть на власний розсуд. За бажанням намалюйте учасників балу підкресливши масштабність інтер’єру
4. Перегляньте відео процесу побудови інтер’єру у фронтальному положенні. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! ТЕМА ВАШОЇ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ ІНША!
 

5. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
 


11.01.2021 (6-А)
12.01.1021 (6-Б)
1. Пригадайте, що ви вивчали на уроках образотворчого мистецтва у І семестрі
2. Перегляньте зміст презентації та виконайте завдання, які вона вміщує
3. Пригадай види образотворчого мистецтва та виконай завдання
https://learningapps.org/1483026
4. Виконайте малюнок до одного з вивчених жанрів. Матеріали та техніку виконання оберіть за бажанням
5. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!

22.12.2020 (6-А)
28.12.2020 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Дружній шарж» (параграф 15, стор.96-101)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
Дізнайтеся, яке зображення назувають карикатурою, а яке шаржем, яка особливість шаржів, як їх створюють!
2. Намалюйте дружній шарж відомої людини (зірки кіно, телебачення, політичного діяча тощо). Матеріали та техніку виконання обери на власний розсуд!
3. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!
 
15.12.2020 (6-А)
21.12.2020 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Автопортрет» (параграф 14, стор.90-95)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
2. Перегляньте зміст презентації до теми
3. Намалюйте автопортрет. Матеріали та техніку виконання оберіть на власний розсуд.
4. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!

08.12.2020 (6-А)
14.12.2020 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «У колі сім’ї» (параграф 13, стор.84-89)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
Дізнайтеся, про особливості сімейного портрета
2. Намалюйте сімейний портрет власної родини. Матеріали та техніку виконання оберіть на власний розсуд.

3. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!

01.12.2020 (6-А)
07.12.2020 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Груповий портрет» (параграф 12, стор.78-83)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
2. Перегляньте зміст презентації до теми

3. Створіть скульптурний груповий портрет (кругла скульптура або рельєф) спортивної команди, музичного або театрального колективу (пластилін)

Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!

10.11.2020 (6-А)
16.11.2020 (6-Б)
6-Б Підключитися до конференції Zoom о 12:30
https://us04web.zoom.us/j/73137910723?pwd=MGptc3E5ZE9SbjAwdm1sZ09TMGVLZz09
Идентификатор конференции: 731 3791 0723
Код доступа: 1111
Для роботи вам потрібні простий олівець, гумка, альбом
1. Опрацюйте зміст теми «Різновиди портретів» за підручником (параграф 9, стор.60-65)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або зміст презентації

 2. Намалюйте портрет - художній образ улюбленого літературного героя (графічні матеріали за вибором).
Етапи виконання завдання див. у відеопрезентації
·         Обери вертикальне положення аркуша
·         Визнач місце, розмір та форму голови героя
·         Провиди вісь симетрії
·         Проведи лінію очей, виконай їхню побудову (Пам’ятай! 1 око поміщається 5 разів у ширину голови)
·         Визнач довжину, ширину носа, виконай його побудову
·         Намалюй брови
·         Проведи лінію рота, визнач його ширину, виконай побудову губ
·         Визнач розмір та форму вух
·         Намалюй шию, деталі одягу, зачіску
·         Опрацюй роботу в кольорі
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Композиція твору
·         Форма
·         Техніка
·         Творчий задум
5. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас. Бажаю творчих успіхів!

13.10.2020 (6-А)
02.11.2020 (6-Б)
1. Опрацюйте зміст теми «Міста і села в пейзажі.» (параграф 7, стор.46-51)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або зміст презентації

2. Перегляньте відео майстер-клас із зображення міської вулиці та окремих будинків

     
  
4. Намалюйте міський або сільсікий пейзаж (фарби, графічні матеріали).
Етапи виконання завдання:
·         Продумай сюжет майбутньої роботи
·         Обери положення аркуша (вертикаль, горизонталь)
·         Проведи лінію горизонту
·         Постав на лінії горизонту точку сходження
·         Виконай побудову архітектурних споруд за законами лінійної перспективи (скористайся матеріалами з презантації чи відео)
·         Продумай колорит роботи
·         Роботу в кольорі розпочни з неба
·         Пропиши холодними кольорами дальній план
·         Пропиши тепло-холодними кольорами середній план
·         Пропиши теплими кольорами передній план
·         Опрацюй в кольорі будинки, дерева та інші елементи свого пейзажу
·         Деталізуй передній план
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Композиція твору
·         Передача глибини простору
·         Техніка
·         Творчий задум
5. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас.
Бажаю творчих успіхів!

06.10.2020
1. Опрацюйте зміст теми «Гірський краєвид.» (параграф 5, стор.34-39)
https://pidruchnyk.com.ua/533-obrazotvorche-mistectvo-kalnchenko-masol-6-klas-2014.html
або зміст презентації

2. Перегляньте відео майстер-класи із зображення гірського пейзажу гуашшю та аквареллю

   
4. Намалюйте гірський пейзаж «Засніжені гори», «Золота осінь у Карпатах» тощо (фарби).
Етапи виконання завдання:
·         Продумати сюжет майбутньої роботи
·         Обрати положення аркуша (вертикаль, горизонталь)
·         Провести лінію горизонту
·         Розмістити природні об’єкти на передньому, середньому та дальньому планах
·         Продумати колорит роботи
·         Роботу в кольорі розпочати з неба
·         Прописати холодними кольорами дальній план
·         Прописати тепло-холодними кольорами середній план
·         Прописати теплими кольорами передній план
·         Деталізувати передній план
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Композиція твору
·         Передача глибини простору
·         Техніка
·         Творчий задум
5. Фотографії виконаних робіт можна надіслати на електр. адресу 
Не забудьте підписати файл або на роботах вказуйте прізвище, ім’я, клас.
Бажаю творчих успіхів!


2019-2020 н.р.
25.05.2020
1.Опрацювати зміст параграфа 34 «Моя країна - Україна» стор. 214-217
2. Опрацювати зміст презентації та переглянути відеоматеріал

3. Створити багатопланову композицію «Моя країна - Україна» в певному жанрі образотворчого мистецтва. Обери тему, яка тобі довподоби: зобрази Україну в образі дівчини та передай красу рідного краю у мальовничому пейзажі чи декоративному розписі, відобрази багатство ланів, садів у натюрморті або намалюй важливу подію з історії нашої країни (матеріали на вибір)
Бажаю творчих успіхів!

22.05.2020
1. Опрацювати зміст теми «Жанри об’єднуються» (параграф 33, стор.208-213)
2. Опрацювати зміст презентації

або відео
3. Намалювати композицію, у якій присутні ознаки різних жанрів (техніка та матеріали на вибір)
Критерії оцінювання:
·        Охайність
·        Композиція
·        Техніка
·        Творчий задум
Бажаю творчих успіхів!

15.05.2020
1. Опрацювати зміст теми «Битва на морі» (параграф 32, стор.201-207)
2. Опрацювати зміст презентації

3. Переглянути матеріал з Інтернету про І.К. Айвазовського та зображуване ним море, а також фрагмент з к/ф із сценою морської битви (за бажанням)

https://www.youtube.com/watch?time_continue=35&v=Xchlmvi8qu4&feature=emb_title
4. Намалювати композицію «Битва на морі» (живопис)
Критерії оцінювання:
·        Охайність
·        Композиція
·        Техніка
·        Творчий задум
Бажаю творчих успіхів!


08.05.2020
1. Опрацювати зміст теми «Батальний жанр» (параграф 31, стор.196-201)
2. Опрацювати зміст презентації або відео

3. Намалювати композицію в батальному жанрі на сюжет історичної події, яку вивчали на уроках історії (матеріали на вибір)
Приклади дитячих робіт:



Критерії оцінювання:
·        Охайність
·        Композиція
·        Техніка
·        Творчий задум
Бажаю творчих успіхів!

01.05.2020
1. Опрацювати зміст теми «Фреска і вітраж у культових спорудах» (параграфа 30, стор.190-195)
2. Опрацювати зміст презентації

3. Переглянути матеріал з Інтернету про сучасні та старовинні вітражі
4. Створіть ескіз вітражу на релігійний сюжет або вікна-рози для храму за вибором (олівець, акварель, чорний фломастер)
Критерії оцінювання:
·        Охайність
·        Композиція
·        Творчий задум
Бажаю творчих успіхів!

24.04.2020
1. Опрацювати зміст теми «Релігійний жанр» (параграфа 29, стор.184-189)
2. Опрацювати зміст презентації

3. Переглянути матеріал з Інтернету про Софієвський собор
3. Виконати сюжетну композицію із зображенням янгола на тему «Великодній янгол» (матеріали на вибір)
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Форма
·         Композиція
·         Творчий задум
Бажаю творчих успіхів!

17.04.2020
1. Опрацювати зміст параграфа 28 стор. 178-183
2. Переглянути презентацію та матеріал з Інтернету

3. Створити скульптурний образ міфологічного персонажа українських легенд, міфів (солоне тісто, глина або пластилін на вибір)
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Форма
·         Композиція
·         Творчий задум
Бажаю творчих успіхів!

10.04.2020
1. Опрацювати зміст параграфа 27 стор. 172-177
2. Переглянути матеріал з Інтернету

3. Створити ілюстрацію на міфологічний античний сюжет (матеріали, техніка на вибір)
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Техніка
·         Композиція
·         Творчий задум
Бажаю творчих успіхів!

27.03.2020
1. Опрацювати зміст параграфа 26 стор. 166-171
2. Переглянути майстер-клас з особливостей роботи у техніці гризайль
3. Створити композицію на історичну тему в техніці гризайль на основі коричневого (сепія) або чорного кольору
Критерії оцінювання:
·         Охайність
·         Техніка
·         Композиція
·         Творчий задум
Бажаю творчих успіхів!


  • 20.03.2020
    1. Опрацювати зміст параграфа 25 стор. 158-163
    2. Виконати тест за посиланням
    Результат тесту сфотографуйте та надішліть у Вайбер на номер 
    3. Перегляньте майстер-класи. Намалюйте ліричний квітковий натюрморт (акварель, гуаш). Можна скористатися підручником, майстер-класами чи власною уявою та фантазією.
    Критерії оцінювання:
    ·         Охайність
    ·         Техніка
    ·         Композиція
    ·         Творчий задум
    Бажаю творчих успіхів!
    13.03.2020
    Опрацювати зміст параграфа 24 стор. 152-157
    Намалюйте натюрморт з атрибутами мистецтва (акварель, гуаш)
    Критерії оцінювання:
    ·         Охайність
    ·         Композиція (розміщення в аркуші)
    ·         Простір (загороджування, розміщення предметів ближче - далі)
    ·         Творчий задум
    Бажаю творчих успіхів!



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Сімейна форма 5 клас

Сімейна форма 6 клас

Сімейна форма 7 клас