6 клас Біологія дистанційне навчання 2019/2021
05.05.2020 .
Тема. Мікроскопічні сапротрофні гриби:
дріжджі та цвілеві гриби.
Доброго дня. Запиши у зошит з біології дату та тему уроку та виконай завдання.
І. Переглянь навчальне відео:
3. Досліди гриби
4. Цікаво знати
ІІ. Повторити у підручнику § 51 та §55
28.04.2024
Тема. Їстівні та отруйні гриби
Практична робота:№5.
Розпізнавання їстівних та отруйних грибів
Доброго дня. Запиши у зошит з біології дату та тему уроку.
ІІІ У підручнику прочитай §55, повтори§54
роботу ,що є у презентації26.04.2021
Тема. Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби. Отруйні гриби, їстівні та неїстівні
Доброго дня. Запиши у зошит з біології дату та тему уроку.
6-А
Початок конференції в zoom 26 квітня 2021 09:10
Ідентифікатор конференції: 743 7645 9900
Код доступу: 2
6-Б
Початок конференції в zoom 26 квітня 2021 10:15
Ідентифікатор конференції: 769 3623 6323
Код доступу: 3
І. Уважно прочитай у підручнику §54-55
ІІ. Ознайомся з особливостями будови шапинкових грибів. Переглянь відео №1 про будову грибів та відео №2 про групи шапинкових грибів:
IV. Випиши у зошит ознаки шапинкових грибів.21.04.2021
Тема. Поняття про гриби та особливості живлення грибів.
Доброго дня. Запиши у зошит з біології дату та тему уроку.
6-А
Початок конференції в zoom 21 квітня 2021 09:10
Ідентифікатор конференції: 715 3484 8346
Код доступу: 2
6-Б
Початок конференції в zoom 21 квітня 2021 10:15
Ідентифікатор конференції: 752 3039 1374
Код доступу: 3
ІІ. Переглянь уважно презентацію та запиши у зошит поняття: мікологія,гіфи,міцелій,плодове тіло,
ІІІ. Прочитай уважно у підручнику § 51 -52 та запиши у зошит ознаки подібності та відмінності грибів порівняно з рослинами та тваринами , які типи живлення мають гриби.
IV. Переглянь навчальне відео та запиши у зошит які способи розмноження є у грибів.
19.04.2021
Тема. Значення рослин для існування життя на
планеті Земля, для людини.
Доброго дня. Запиши у зошит з біології дату та тему уроку.
6-А
Початок конференції в zoom 19 квітня 2021 09:10
Ідентифікатор конференції: 715 3484 8346
Код доступу: 2
6-Б
Початок конференції в zoom 19 квітня 2021 10:15
Ідентифікатор конференції: 752 3039 1374
Код доступу: 3
І. Переглянь відео :
IV. Використовуючи різноманітні джерела інформації у зошит інформацію про рослини, це може бути: опис рослини з художнього твору, вірш про рослину, легенда, рослини що занесені до Зеленої книги (рідкісні та ті що зникають)
Закріпи свої знання. Виконай тести у зошиті та надішли відповіді на електронну адресу Письмово з зашиті виконай тести
14.04.2021.
Доброго дня. Запиши у зошит з біології дату та тему уроку.
ПОВТОРЕННЯ ТЕМИ "РІЗНОМАНІТНІСТЬ РОСЛИН"
Уважно прочитай запитання завдання.
Відповіді на запитання запиши у зошит , сфотографуй та надішли на електронну адресу до 16.04.2021 р. Підпиши прізвище , ім'я та клас.
Успіхів у виконанні.
«Різноманітність рослин» ( вірна відповідь по 0,5 б.)
1.Виберіть з запропонованих рослин ті, які розмножуються спорами:
А) троянда б) щитник чоловічий в) яблуня в) сосна
2.Особина статевого покоління – це :
А) гамето фіт б) спорофіт г) спорангій
3. Гаметофіт переважає у: А) папоротей б) мохів в ) хвощеподібних г) плауноподібних
4. Яка рослина бере участь в утворенні торфу: А) ялина б) сфагнум в) хвощ польовий г) зозулин льон
5. У яких рослин насінина утворюється в шишці:
А) покритонасінних б) голонасінних в) водоростей г) спорових рослин
6. Зазначте спосіб запилення , який притаманний для сосни звичайної:
А) комахами б) вітром в) водою
7. До покритонасінних належить: А) гінкго б) яблуня в) хвощ польовий в) ламінарія
8. У першому ярусі мішаного лісу росте: А) ламінарія б) дуб в) сосна г) мох зозулин льон
9. Світлолюбною рослиною є :
А) тюльпан б) сосна в) копитняк європейський г) ялина
10.Зерновою культурою є: А) картопля б) пшениця в) клубника г) огірок
11. Установіть відповідність між рослинами та відділами, до яких вони належать
1) троянда 2) ялина 3) плаун булавовидний 4) черешня 5) зозулин льон
А) мохоподібні Б) покритонасінні В) голонасінні Г) плауноподібні
12.. Установіть відповідність між рослинами та відділами, до яких вони належать
1) ромашка 2) щитник чоловічий 3) сфагнум 4) кедр 5) диня
А) мохоподібні Б) покритонасінні В) голонасінні Г) папоротеподібні
13. Виберіть і випишіть рослини класу Однодольні: горох, пшениця, квасоля, лілія, цибуля, шипшина, вишня, айстра, ячмінь, кукурудза, береза, сосна , пролісок, конвалія, помідор, перець, часник, тюльпан.
14. Виберіть і випишіть рослини класу Дводольні: горох, пшениця, квасоля, лілія, цибуля, шипшина, вишня, айстра, ячмінь, кукурудза, береза, сосна , пролісок, конвалія, помідор, перець, часник, тюльпан
15. Виберіть із запропонованих термінів зайвий: ялина, липа, сфагнум, горобина.
16. Виберіть з запропонованих рослин багаторічні: морква, груша, тюльпан, буряк, черешня, піони, капуста, картопля, троянда.
17.У лісі під соснами можна зустріти молоді деревця інших рослин,а під ялинками вони відсутні ,чому? (2 бали вірна відповідь)
18. Поясни переваги пристосування покритонасінних рослин до зовнішнього середовища перед голонасінними. (2 бали вірна відповідь)
12.04.2021
Доброго дня. Запиши у зошит з біології дату та тему уроку.
Тема.Життєві форми рослин. Рослинні угруповання.
6-А
Початок конференції в zoom 12 квітня 2021 09:10
Ідентифікатор конференції: 736 7583 2391
Код доступу: 2
6-Б
Початок конференції в zoom 12 квітня 2021 10:15
Ідентифікатор конференції: 773 9630 4018
Код доступу: 3
ІІ. УВАЖНО ПРОЧИТАЙ § 48-49 та виконай завдання:
1. Випиши у зошит контрольні поняття , що називають : життєвою формою рослин , рослинне угрупування , ярусність , симбіоз , конкуренція
Шановні учні та батьки! У зв’язку з тим, що вчитель проходить двотижневі
(05.04 -21.04.2021) онлайн-курси підвищення кваліфікації, матеріал уроків викладатиметься за допомогою посилань на різноманітні ресурси без звернень до ZOOM-конференцій. Дякуємо за розуміння!
07.04.2021
Тема. Практична робота№4: Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.
Доброго дня. Запиши у зошит з біології дату та тему уроку.
Ти вже знаєш ,що в природі рослини залежно від екологічних груп є світлолюбні, тіньолюбні, тіньовитривалі, холодостійкі, теплолюбні, вища водяна рослинність ,вологолюбні , посухостійкі рослини помірної вологості .
Чи завжди ми дотримуємось особливостей рослин за екологічними групами ,коли рослини вирощуємо у домашніх умовах? Перейди до завдання до уроку ,виконай практичну роботу та дізнайся про вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах. Завдання до уроку дивись тут
05.04.2021
Доброго дня. Запиши у зошит з біології дату та тему уроку.
Тема . Екологічні групи рослин
(за відношенням до світла, води, температури).
Ми продовжуємо вивчати рослинний організм.Як і інші живі організми рослини мають пристосування до зміни умов зовнішнього середовища.Перейди за посиланням до завдання до уроку і дізнайся про особливості пристосування рослин та виконай завдання.
Завдання до уроку дивись тут
31.03.2021.
ТЕМА. Різноманітність покритонасінних.
Сільськогосподарські рослини
Доброго дня. Запиши у зошит з біології дату та тему уроку.
ІІ. УВАЖНО ПРОЧИТАЙ § 46.
29.03.2021.
Тема. Покритонасінні. Різні систематичні групи
Доброго дня. Запиши у зошит з біології дату та тему уроку.
І.ПЕРЕГЛЯНЬ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО та запиши у зошит назви родин покритонасінних рослин, що належать до однодольних рослин та назви родин , що належать до дводольних рослин.
ІІІ. Повтори §44, 4524.02.2021
Повторення теми «Генеративні органи рослини»
IV.Повтори у підручнику §33- §38, та підготуйся до тематичної атестації з теми
«Генеративні органи рослини»
17.02.2021.
Тема. Плоди. Типи плодів.
І. Уважно прочитай §38.
ІІ. Випиши у зошит з біології :
1.Що називають плодом?
2.Які є плоди за кількістю насінин?
3.Які є плоди за кількістю води в ньому?
ІІІ. Запиши дані до таблиці за прикладом
Сухі плоди/приклади рослин | Соковиті плоди/ приклади рослин |
Біб (горох, квасоля, соя) | Ягода(смородина, виноград, картопля, аґрус, журавлина) |
20.01.2021
Тема. Внутрішня будова листка, його функції
( фотосинтез, газообмін, транспірація)
Доброго дня. Запиши у зошит з біології дату та тему уроку.
І. УВАЖНО ПРОЧИТАЙ § 28 ст.108-110 та § 29 ст. 112-114
1.Напиши складові частини внутрішньої будови листка, та які функції вони виконують?
2.Що таке листопад ,яке значення для рослин він має та чому рослини мають назву вічнозелені і листопадні?
3.Які видозміни листки можуть мати ,запиши приклади рослин.
ІІІ.ВИКОНАЙ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ6-А
Початок конференції в zoom 20 січня 2021 09:30
Ідентифікатор конференції: 749 6378 9230
Код доступу: 2
6-Б
Початок конференції в zoom 20 січня 2021 10:30
Ідентифікатор конференції: 738 8481 8052
Код доступу: 318.01.2021
Тема. Листок – бічний орган пагона .
І. Уважно прочитай у підручнику § 28,ст.107-108; ст.110-111.та випиши у зошит з біології :
1.Що називають листком
2.Яку будову має листок
3. Які бувають листки за будовую, формою, жилкуванням.
6-А
Початок конференції в zoom 18 січня 2021 09:30
Ідентифікатор конференції: 749 6378 9230
Код доступу: 2
6-Б
Початок конференції в zoom 18 січня 2021 10:30
Ідентифікатор конференції: 738 8481 8052
Код доступу: 3
13.01.2021
Тема.Стебло рослин.
ІV. ПРОЧИТАЙ У ПІДРУЧНИКУ УВАЖНО §26 ст.99-102
V. Використовуючи § 26 ст. 101,102, у зошиті з біології, заповни таблицю
ПРИКЛАД
Частина стебла | Будова | Функція |
КОРА :Зовнішня частина | Має: корок, сочевички , луб, камбій | Захисна |
VІ. ПІДГОТУЙСЯ ДО ТЕСТУВАННЯ з теми «Стебло рослин»
6-А
Початок конференції в zoom 13 січня 2021 09:30
Ідентифікатор конференції:: 715 7847 0772
Код доступу: 2
6-Б
Початок конференції в zoom 13 січня 2021 10:30
Ідентифікатор конференції:: 787 7203 0036
Код доступу: 3
11.01.2021 Тема: Органи рослини
Переглянь навчальне відео за 23 та 28 грудня 2020 року
ПОВТОРИТИ § 23,24,25.Підготуйся до тестування§ 23,24,25
6- А Початок конференції в zoom 11 січня 2021 09:30
Підключитись до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 768 7549 9618
Код доступу: 222
6-Б Початок конференції в zoom 11 січня 202110:30
Підключитись до конференції Zoom
Ідентифікатор конференції: 751 6427 5859
Код доступу: 333
ІІІ. Запиши у робочий зошит контрольні поняття :
◄ пагін,
◄вузли,
◄міжвузля,
◄пазуха листка,
◄брунька,
◄конус наростання.
IV. Замалюй будову пагона та типи бруньок
ст. 96, мал. А ,Б, підпиши складові частини.
ІІ. Уважно прочитай § 23-24
21.12.2020
Тема. Тканини рослин. Групи тканин
ІІ. УВАЖНО ПРОЧИТАЙ § 22
ІІІ. Повтори §21
14.12.2020.
СПРОБА ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ НАДАЄТЬСЯ
1 РАЗ , НА ВИКОНАННЯ ВІДВОДИТЬСЯ 30 ХВ.
ДОСТУП ДО ТЕСТУВАННЯ ВІДКРИТИЙ 14.12.2020
ВІРНО ВКАЗУЙ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ'Я
ТЕМА. Рослина – живий організм. Будова молодої рослини.
Органи рослин.
ІІІ. УВАЖНО прочитай §21 ст. 78-82
IV. Запиши у робочий зошит та вивчи поняття:
◄ повітряне живлення ,
◄ дихання,
◄ випаровування води,
◄ орган,
◄ вегетативні органи, генеративні органи.
09.12.20920
УВАГА!!!
СПРОБА ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ НАДАЄТЬСЯ
1 РАЗ , НА ВИКОНАННЯ ВІДВОДИТЬСЯ 30 ХВ.
ДОСТУП ДО ТЕСТУВАННЯ ВІДКРИТИЙ 14.12.2020
ВІРНО ВКАЗУЙ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ'Я
Тема. Багатоклітинні організми - Губки
ІІ. Уважно прочитай §20.
ІІІ. Повтори § 13-15,19-,8-11
02.12.2020
ТЕМА. Паразитичні організми, їх поширення
ТЕМА. Паразитичні організми, їх поширення
УВАГА!!!
СПРОБА ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ НАДАЄТЬСЯ
1 РАЗ , НА ВИКОНАННЯ ВІДВОДИТЬСЯ 25 ХВ.
ДОСТУП ДО ТЕСТУВАННЯ ВІДКРИТИЙ ДО 03.12.2020
ВІРНО ВКАЗУЙ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ ТА ІМ'Я
І. ПОВТОРИ У ПІДРУЧНИКУ § 13 та §15
ІІ. ПЕРЕГЛЯНЬ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО , ВИКОНАЙ У ЗОШИТІ ПИСЬМОВО ЗАВДАННЯ ЯКІ ПРОПОНУЮТЬСЯ У ВІДЕО.
ІІІ. Прочитай уважно у підручнику §14
ІV. ВИКОНАЙ ТЕСТИ
ІІ. ПЕРЕГЛЯНЬ НАВЧАЛЬНЕ ВІДЕО , ВИКОНАЙ У ЗОШИТІ ПИСЬМОВО ЗАВДАННЯ ЯКІ ПРОПОНУЮТЬСЯ У ВІДЕО.
18.11.2020
Тема .Бактерії – найменші одноклітинні організми. Будова, поширення, розмноження бактерій..
ІІ. Прочитай уважно §17.
ІІІ. Використовуючи навчальне відео та у підручнику §17
випиши у зошит 10 ознак бактерій.
IV. Намалюй у зошиті будову бактеріальної клітини (у підручнику §17 ст 64) .
16.11.2020.
Тема. Узагальнення вивченого з теми
« Клітина – елементарна одиниця життя»
УВАГА!!!
СПРОБА ВИКОНАННЯ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ НАДАЄТЬСЯ
1 РАЗ , НА ВИКОНАННЯ ВІДВОДИТЬСЯ 45 ХВ.
ДОСТУП ДО ТЕСТУВАННЯ ВІДКРИТИЙ ДО 18.11.2020
ВІРНО ВКАЗУЙ СВОЄ ПРІЗВИЩЕ ТА ім’я
І. Повтори § 5; 8, 9, 10, 11, 12
11.11.2020.. Тема.Узагальнення вивченого з теми
« Клітина – елементарна одиниця життя"ІІІ. Повтори § 5; 8, 9, 10, 11, 12. Підготуйся до тематичної атестації.
02.11.2020
Тема . Внутрішнє середовище клітини рослин.
Цитоплазма та включення. Надходження речовин у клітину
ІІІ Користуючись §9 випиши в зошит та вивчи контрольні поняття :цитоплазма, клітинні включення.
IV. Повтори §8 та § 5 ,підготуйся до тестування по § 9,8,5
07.10.2020 Тема. Будова рослинної клітини.
Відмінні риси будови рослинної і тваринної клітин.
ІІІ. Виконай вправу
УВАГА!!! У ПОНЕДІЛОК (6,13, 20 КВІТНЯ) ТА У ЧЕТВЕР (9,16, 23 КВІТНЯ) ОБ 11.00 НА ТЕЛЕКАНАЛАХ ZOOM ТА NewsOne ТРАНСЛЮВАТИМУТЬСЯ УРОКИ БІОЛОГІЇ ДЛЯ 6 КЛАСУ.
На виконання тестів відводиться 60 хв.
19.05.2020. Тема. Будова та життєдіяльність організмів
12.05.2020. ТЕМА. ЛИШАЙНИКИ.
06.05.2020 Тема. Хвороботворні гриби. Паразитичні гриби
05.04.2020 .
29.04. 2020.
ІІІ У підручнику прочитай §55
роботу ,що є у презентації
28.04. 2020 ТЕМА. ГРИБИ
17.03.2020. Тема.Мохи, будова, різновид, значення
20.05.2020 . Тема. Повторення теми . « Рослини»
І.Виконай тести. Увага тести виконати до 24.05.2020 На виконання тестів відводиться 60 хв.
19.05.2020. Тема. Будова та життєдіяльність організмів
І . Узагальни свої знання:
2.Прочитай у підручнику навчальний матеріал ст. 219-221
ІІ. Закріпи свої знання
2. Виконай завдання 13.05.2020
Тема. Значення грибів у природі та житті людини
І.Прочитай у підручнику § 57
ІІІ. Випиши значення грибів12.05.2020. ТЕМА. ЛИШАЙНИКИ.
І.ПРОЧИТАЙ У ПІДРУЧНИКУ § 53
IV.ЦІКАВО ЗНАТИ
ІІІ. ВИКОНАЙ ЗАВДАННЯ ЩО Є У
НАВЧАЛЬНОМУ ВІДЕО06.05.2020 Тема. Хвороботворні гриби. Паразитичні гриби
І.Переглянь навчальне відео:
ІІ. У підручнику прочитай §56
Тема. Мікроскопічні сапротрофні гриби:
дріжджі та цвілеві гриби.
І.Переглянь навчальне відео:
3. Досліди гриби
4. Цікаво знати
ІІ. Повторити у підручнику § 51 та §5529.04. 2020.
ТЕМА. Отруйні гриби, їстівні та неїстівні.
Практична робота:№5.
Розпізнавання їстівних та отруйних грибів
роботу ,що є у презентації
28.04. 2020 ТЕМА. ГРИБИ
V. Уважно прочитай § 51, §52
УВАГА Завдання необхідно виконати до 10 травня 23:00
22.04.2020. Тема. Узагальнення вивченого з теми
«Різноманітність рослин»
«Різноманітність рослин»
Завдання до уроку дивись тут
21.04.2020 Практична робота№4:
Тема. Вибір видів кімнатних рослин
для вирощування в певних умовах.
Завдання до уроку дивись тут
15.04.2020. Практична робота №3:
Тема . Порівняння будови мохів, папоротей
та покритонасінних рослин
Завдання до уроку дивись тут.
14.04.2020 Тема.Значення рослин для існування життя
на планеті Земля, для людини.
Завдання до уроку дивись тут
08.04.2020.Тема.Життєві форми рослин.
Рослинні угруповання.
Завдання до уроку дивись тут.
07.04. 2020 Тема . Екологічні групи рослин
(за відношенням до світла, води, температури).
Завдання до уроку дивись тут
31.03.2020 Тема . Покритонасінні. Різні систематичні групи рослин..
І.Користуючись підручником §46,ст.170-172 презентацією
та додатковим матеріалом заповніть таблицю
(Прикладів рослин 10)
Рослина | Клас | Родина | До яких культур належить |
ПРИКЛАД | |||
Яблуня | Дводольні | Розові | Плодові і ягідні |
25.03.2020 Тема. Покритонасінні (Квіткові).
Особливості будови та поширення.
І.параграф 45 Уважно прочитати.
1. Вибрати з переліку ознаки окремо однодольних і дводольних рослин
1. Головний корінь добре виражений.
2. Мичкувата коренева система.
3. Трав'янисті, рідше дерев'янисті рослини.
4. Рослини мають камбій.
5. Листя просте з дуговим чи паралельним жилкуванням.
6. Зародок з 2 сім'ядолями.
7. Листя просте чи складне, у більшості сітчасте жилкування .
8. Рослини не мають камбію.
9. Головний корінь не розвивається.
10. Стрижнева коренева система.
11. Квітки в основному чотиричленні чи п'ятичленні.
12. Квітки тричленні.
Однодольні | Дводольні |
24.03.2020 Тема.Голонасінні. Особливості будови.
І. Параграф 44 прочитати
ІІ . Виписати контрольні поняття :хвоя,хвойні,смоляні ходи, живиця
ІІІ. Порівняти жіночі та чоловічі шишки переглянувши відео
18.03.2020 Тема Хвощі. Плауни. Папороті
ІІ. параграф 43 ,випишіть по чотири ознаки хвощів, плаунів, папороті
17.03.2020. Тема.Мохи, будова, різновид, значення
І.Повторіть тему "Водорості"
1.Знайдіть назви водоростей.
2.До яких відділів водоростей вони належать.
3.Які ознаки мають ці відділи водоростей.
Ц | Ю | І | П | Ж | Ж | Е | А | З | Ї | Н | Н | А | Т | Л |
Н | Й | Ф | П | О | Р | Ф | І | Р | А | Л | К | Ч | Ш | И |
Я | З | Ч | У | Л | О | Т | Р | И | К | С | Ш | Д | Е | Л |
і | Ь | И | Ц | С | Г | У | А | Й | Ь | П | Ж | Й | В | А |
М | Д | Ц | П | Д | И | Ю | Т | А | Т | І | П | Ї | К | М |
А | Д | Я | З | Ц | Д | О | О | Р | Ч | Р | І | У | О | І |
Р | І | Ф | Ш | Ю | К | Й | Ї | О | Е | О | І | Ї | Р | Н |
Е | А | К | И | Ш | С | С | Ю | Ф | Р | Г | Т | Х | А | А |
Ц | Т | И | К | Ь | С | Е | Н | О | В | І | С | Г | Л | Р |
Х | О | Б | Л | А | Я | В | Е | Л | О | Р | О | Л | І | І |
С | М | У | В | Ї | Ж | Ю | Ь | І | Н | А | Р | Р | Н | Я |
Д | О | Р | Щ | А | О | О | Б | Ф | І | З | О | Є | А | Т |
В | В | І | Х | Р | Ю | М | Р | М | Т | Ї | Д | Р | З | К |
р | І | Г | Н | А | Х | П | Ї | Ш | Н | Д | О | У | И | Х |
Ч | Б | Г | Ж | Х | В | Л | Ж | Х | Н | Я | В | Р | Ь | Н |
ІІ .Параграф 42
1.Виписати ознаки моху зозулин льон за планом:
1.Середовище життя
2.Будова тіла
3.Наявність ризоїдів
4.Ознаки листків
5.Будова статевого покоління
6.Будова нестатевого покоління
2.Виписати ознаки моху сфагнум за планом :
1.Середовище життя
2.Будова тіла
3.Наявність ризоїдів
4.Ознаки листків
Комментарии
Отправить комментарий